Therefore I must know what I am doing. Maybe.
[ Voor 72% gewijzigd door Tsurany op 11-12-2011 14:50 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Imo niet de moeite waard.
Zaak is dat met buckshot je gewoon hetzelfde resultaat krijgt.Raku schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:22:
[...]
Flechette op groepjes werkt wel aardig anders. Achter zo'n groepje staan in metro CQ, en in een paar schoten het hele groepje neermaaien
Ik heb overigens onderhand de M320 buckshot geprobeert. Is inderdaad wel een aardige underslung, maar ik geef nog steeds voorkeur aan de MASS. Simpelweg doordat ik niet 2-3 seconden sta te herladen als ik weer eens missschiet.
Afterburner of een ander appje draaien met een overlay?megadoom schreef op zondag 11 december 2011 @ 15:04:
![]()
pb helemaal gedelete, opnieuw geinstalleerd> nog steeds hetzelfde probleem
Ammo van buckshot gaat volgens mij niet/nauwlijks door mensen heen. Ik krijg met flechette redelijk wat meer collateral damage assistsMejust schreef op zondag 11 december 2011 @ 15:04:
[...]
Zaak is dat met buckshot je gewoon hetzelfde resultaat krijgt.
Ik heb overigens onderhand de M320 buckshot geprobeert. Is inderdaad wel een aardige underslung, maar ik geef nog steeds voorkeur aan de MASS. Simpelweg doordat ik niet 2-3 seconden sta te herladen als ik weer eens missschiet.
Raku
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Raku
Hebben we hier niet een problemen-topic voor?megadoom schreef op zondag 11 december 2011 @ 15:04:
![]()
pb helemaal gedelete, opnieuw geinstalleerd> nog steeds hetzelfde probleem
[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 11-12-2011 15:49 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
ik heb net de Battlefield 3 DLC gekocht maar zie niks in me origin verschijnen ofzo?
krijg ik die pas op de dag zelf ?
Je kunt wel kijken of je op Battlelog in je profiel (dus niet de startpagina, je profiel) een bruin plaatje met B2K staat. Die staat rechts naast de avatar, boven je Soldiers, onder de 'Update your status text' balk en links van je echte naam, leeftijd en nationaliteit.pascal073 schreef op zondag 11 december 2011 @ 15:57:
Hee een vraag,
ik heb net de Battlefield 3 DLC gekocht maar zie niks in me origin verschijnen ofzo?
krijg ik die pas op de dag zelf ?
*edit: Deze unit:
[ Voor 9% gewijzigd door Sagaris op 11-12-2011 16:12 ]
Sagaris schreef op zondag 11 december 2011 @ 16:11:
[...]
Je kunt wel kijken of je op Battlelog in je profiel (dus niet de startpagina, je profiel) een bruin plaatje met B2K staat. Die staat rechts naast de avatar, boven je Soldiers, onder de 'Update your status text' balk en links van je echte naam, leeftijd en nationaliteit.
*edit: Deze unit:
[afbeelding]
Ik ook niet... Terwijl ik B2K wel heb... Icoontje heb ik wel staan als ik iets in de forums post van BF3; probeer dat eens?
*edit* : ik heb iets op de forum geplaatst maar ik zie geen B2K staan
[ Voor 34% gewijzigd door pascal073 op 11-12-2011 16:59 ]
Heeft weinig nut tot dinsdag?MEN-O schreef op zondag 11 december 2011 @ 16:54:
In de serverbrowser kun je b2k ook apart 'aanvinken'
Dan moet je de laatste update hebben en/of gespeeld hebben sinds de laatste update en/of gespeeld hebben sinds je mailtje. Zo niet http://support.ea.compascal073 schreef op zondag 11 december 2011 @ 16:57:
Ik heb wel een Bevestiging gehad op me mail dus vind beetje apart
*edit* : ik heb iets op de forum geplaatst maar ik zie geen B2K staan
Verwijderd
iemand tips voor mij? (ik heb al eerder battlefield bad company 2 gespeeld, dit is natuurlijk ook wat kleinere maps, misschien is het gwn wennen?)
Soms heb je gewoon pech. Blijf bij je squad zou ik zegen en ga van dekking naar dekking. Het beste is om net buiten de hoofdaanval te blijven met je squad. Dan word je geen onderdeel van een gigantisch spervuur en dan kan je wat vrijer bewegen.Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 17:26:
Ik heb nu ongeveer 5 uur battlefield gespeeld, ik heb voornamelijk metro gespeeld, ondanks dat het zon ontzettende rot map is kan je er gigantisch punten farmen en (nu t probleem) ik op grotere maps (capsian border, operation firestorm enz) geen hond tegen kom en alleen van alle andere kanten word doodgeschoten, heb ik eindelijk mijn team gevonden en het gevecht, is in een keer iedereen weg en ik kan weer 50 meter lopen, de grote maps zijn voor mij gewoon niks aan nu omdat ik alleen aan het doodgaan ben. terwijl dit juist de prachtige maps vindt, (ja ik heb voertuigen geprobeerd maar, infantry spreekt mij meer, op de jets na dan maar die zijn 24/7 in gebruik.
iemand tips voor mij? (ik heb al eerder battlefield bad company 2 gespeeld, dit is natuurlijk ook wat kleinere maps, misschien is het gwn wennen?)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
dat is trouwens wel iets wat ze van mij mogen veranderen, dat je niet automatisch in een squad joined. ik vergeet dit de helft van de tijd weer. Maar bedankt voor de tips, je bent dus ook afhankelijk van een goede squad?DanielWW2 schreef op zondag 11 december 2011 @ 17:29:
[...]
Soms heb je gewoon pech. Blijf bij je squad zou ik zegen en ga van dekking naar dekking. Het beste is om net buiten de hoofdaanval te blijven met je squad. Dan word je geen onderdeel van een gigantisch spervuur en dan kan je wat vrijer bewegen.
en welk wapen/klasse zouden jullie aanraden voor de wat grotere maps?
Leer de maps kennen en daarmee de populaire looproutes en campplekjes. Als je CQ speelt moet je de punten boven en op de minimap in de gaten houden. Gaat er een knipperen terwijl deze in jouw bezit is, dan is er een vijand in de buurt (om je scherm zelf kan je het soms niet zien of je een punt verliest omdat er evenveel of meer friendlies zijn). Voor de rest van punt naar punt lopen die niet van jouw zijn, kom je ook vanzelf wel weer iemand tegen.Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 17:26:
Ik heb nu ongeveer 5 uur battlefield gespeeld, ik heb voornamelijk metro gespeeld, ondanks dat het zon ontzettende rot map is kan je er gigantisch punten farmen en (nu t probleem) ik op grotere maps (capsian border, operation firestorm enz) geen hond tegen kom en alleen van alle andere kanten word doodgeschoten, heb ik eindelijk mijn team gevonden en het gevecht, is in een keer iedereen weg en ik kan weer 50 meter lopen, de grote maps zijn voor mij gewoon niks aan nu omdat ik alleen aan het doodgaan ben. terwijl dit juist de prachtige maps vindt, (ja ik heb voertuigen geprobeerd maar, infantry spreekt mij meer, op de jets na dan maar die zijn 24/7 in gebruik.
[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 11-12-2011 17:39 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Als je die melding nog eens krijgt;
- Muis klik ( en vasthouden ! ) op t woord "Violation" en dan met je muis omlaag gaan. (Zo selecteer je de rest van de text, want daaronder staat t "Violation number".)
[ Voor 3% gewijzigd door sjhgvr op 11-12-2011 17:53 ]
Je bent afhankelijk van een goed team om überhaupt te winnen en van een goed squad om een goede game te hebben.Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 17:31:
[...]
dat is trouwens wel iets wat ze van mij mogen veranderen, dat je niet automatisch in een squad joined. ik vergeet dit de helft van de tijd weer. Maar bedankt voor de tips, je bent dus ook afhankelijk van een goede squad?
en welk wapen/klasse zouden jullie aanraden voor de wat grotere maps?
Voor de grote maps kan je niet fout zitten met engineer.
Verder is assault op elke map goed en support kan ook handig zijn. Recon is min of meer waardeloos.
Ja dat is mijn mening voordat ik het alweer te horen krijg over recon.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Neem een PDW of Shotgun en ga close combat.Qlii256 schreef op zondag 11 december 2011 @ 18:36:
Hallo iedereen, ik probeer nu wat recon te spelen om de SOFLAM te unlocken. Iemand die tips heeft hoe ik het snelst aan de SOFLAM kan geraken? Speel ik heel erg sneaky? Ergens op een berg gaan liggen ver van het vijandelijke vuur? Of ga ik juist in voertuigen en in de fight met mijn sniper? Of neem ik als recon een ander wapen dan een sniper?
Wat Unfor zegt, pak een PDW of shotgun en ga vol gas vlammen!Qlii256 schreef op zondag 11 december 2011 @ 18:36:
Hallo iedereen, ik probeer nu wat recon te spelen om de SOFLAM te unlocken. Iemand die tips heeft hoe ik het snelst aan de SOFLAM kan geraken? Speel ik heel erg sneaky? Ergens op een berg gaan liggen ver van het vijandelijke vuur? Of ga ik juist in voertuigen en in de fight met mijn sniper? Of neem ik als recon een ander wapen dan een sniper?
Speel samen met de mensen in je squad, zet je radio beacon op tactische plekken neer etc.
Als je Rush speelt: Probeer je Radio beacon vlakbij de M-COM te krijgen als attacker, groot voordeel!
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
sv98 of m40a5 en dan een bolt als unlock erbij. Zo krijg ik het snelst punten met recon. En dan moet je gewoon mee rushen met je team, lekker aan de frontlinie en je haalt met gemak meer dan 25+ kills per ronde ( op caspian border na).Qlii256 schreef op zondag 11 december 2011 @ 18:36:
Dat is iig hoe ik er over denk.
Zonder de sniper rifles is recon misschien nog nuttig. (MAV, spawn beacon en SOFLAM lijken me wel goed)Fonta schreef op zondag 11 december 2011 @ 20:30:
Of je laat de recon class gewoon links liggen en speelt met een class die wel daadwerkelijk wat toevoegd aan de waarde van je team...
Moet er nog aan beginnen dus heb geen idee.
Nog mensen die niet kunnen wachten tot dinsdag en B2K helemaal grijs gaan spelen?
Recon / MAV voegt veel toe, alleen ben je dan niet actief in het veld (wat natuurlijk ook wel weer nadelig is voor je squad). Het enige wat je doet is spotten voor je hele team en het onschadelijk maken van vijandelijke T-UGS' en SOFLAMs. Daardoor ben je daadwerkelijk wél een goede toevoeging voor je hele team.Fonta schreef op zondag 11 december 2011 @ 20:30:
Of je laat de recon class gewoon links liggen en speelt met een class die wel daadwerkelijk wat toevoegd aan de waarde van je team...
Of moet iedereen gepaint worden met kans op een guided shell of missile, of gepakt worden door iemand die in eerste instantie verdekt staat opgesteld maar via motion sensors gewoon op de minimap te zien is?
Ik heb voor recon de UMP-45 gebruikt en heel veel vlaggen gecapped. Rij met een voertuig naar een vlag, stap wel even uit op het moment dat het rondje vol zit (2x als de vlag vijandelijk is). Op die manier krijg je de punten op je class ipv je voertuig.
Als ik even een rondje geen zin heb om actief rond te lopen, pak ik de MAV en assisteer ik mijn hele team en via teamspeak kan ik netjes doorgeven hoe de situatie is bij bepaalde vlaggen. Een soort van commander functie uit BF2, maar dan wat gelimiteerd.
Verwijderd
man al 81 uur erop zitten en de collectie word alleen maar groter:)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2011 21:10 ]
Die ribbons wil ik ook allemaal even halen.Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 21:05:
Heerlijk die AS Val samen met support kit:)
man al 81 uur erop zitten en de collectie word alleen maar groter:)
[afbeelding]
Ik mis alleen de m-com defender. En zo te zien heb jij er ook nog maar 1. Any tips
Wat is het probleem? Als je elke post je rank enzo in gaat zetten snap ik je. Maar zo nu en dan is het prima lijkt mij. Zelfs moderators posten hier dat ze in 1 avond van rank x naar rank y zijn gegaan...noud schreef op zondag 11 december 2011 @ 21:51:
Kunnen ajb die posts met wat je rank/ribbons is verwijderd worden!
Als je het niet wilt zien kijk je toch gewoon niet?
Er is 1 plaatje van in ongeveer 10 pagina's (heb niet verder terug gekeken), overreact much?noud schreef op zondag 11 december 2011 @ 21:51:
Kunnen ajb die posts met wat je rank/ribbons is verwijderd worden!
Verwijderd
ik heb hem gehaald door c4 op mcom te plakken en zodra ze armen, BOOM. en dan disarmen.Remzz schreef op zondag 11 december 2011 @ 21:48:
[...]
Die ribbons wil ik ook allemaal even halen.
Ik mis alleen de m-com defender. En zo te zien heb jij er ook nog maar 1. Any tips
vergt geduld en oud hollands campen.
dus op naar perry sport voor nieuwe tent en het zal je lukken.
is mij inderdaad ook maar een keer gelukt om die te halen, is de meest tricky ribbon in heel bf3 naar mijn mening.
is er ook niet een die ik graag weer haal:)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2011 22:26 ]
Verwijderd
maar tering zeg, die MCOM ribbons zijn zuur...
moet wel zeggen dat aanvaller moeilijker is als verdedigen
voor verdedigen zijn meer kansen in 1 potje.
maar je kan altijd een gentlemens agreement maken in de GoT server
Verwijderd
tja agreements maken kan maar dat haalt voor mij de fun eraf a.k.a farmen:)Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 22:27:
heeft denk ik meer met jaloezie te maken.
maar tering zeg, die MCOM ribbons zijn zuur...
moet wel zeggen dat aanvaller moeilijker is als verdedigen
voor verdedigen zijn meer kansen in 1 potje.
maar je kan altijd een gentlemens agreement maken in de GoT server
gewoon old school 100x proberen en falen en dan ga je er niet voor en lukt het wel:)
Verwijderd
en wie ziet nou ooit wat je gehaald hebt, alleen jezelf.
Dan sta je er ook als een kip zonder kip naar te staren. Tot op het moment dat je realiseert dat ie recht op je af komt. Meest grappig death tot nu toe :-)
Ik zal die mcom Occupy-en!Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 22:24:
[...]
ik heb hem gehaald door c4 op mcom te plakken en zodra ze armen, BOOM. en dan disarmen.
vergt geduld en oud hollands campen.
dus op naar perry sport voor nieuwe tent en het zal je lukken.
is mij inderdaad ook maar een keer gelukt om die te halen, is de meest tricky ribbon in heel bf3 naar mijn mening.
is er ook niet een die ik graag weer haal:)
Als de server niet gecrashed is worden je stats gewoon bewaard, het updated duurt soms een tijdje.Avalaxy schreef op zondag 11 december 2011 @ 23:47:
For fuck's sake! Dit weekend echt een aantal bizar goede potjes gespeeld, crasht de game, worden m'n stats niet geuploadARGHHH. Ik kan echt boos worden als ik 85 kills haal met 40 ribbons en nog een shitload medaljes (tegenover maar 20 deaths) en vervolgens wordt het gewoon allemaal weggegooid
![]()
![]()
www.bf3stats.com < als je die refreshed heb je waarschijnlijk je punten wel.
Nope, ik krijg gewoon helemaal niksunfor schreef op zondag 11 december 2011 @ 23:48:
[...]
Als de server niet gecrashed is worden je stats gewoon bewaard, het updated duurt soms een tijdje.
[ Voor 12% gewijzigd door Avalaxy op 11-12-2011 23:54 ]
Verwijderd
ik zit nu op 34 verschillende wapens
http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/BaasBoef/weapons/236563241/pc/
It's me
Verwijderd
Ik gebruik een x360 controller, anders bak ik er echt niets van. Werkt prima.Eikkie schreef op maandag 12 december 2011 @ 00:04:
Iemand enig ervaring met vliegen met een Joystick? Zowel heli als Jet.. Denk dat ik morgen maar is zo'n ding ga halen :-)
Ik heb in BC2 voor denk ik elk wapen wel minstens 1 goude ster gehaald, maar uiteindelijk speelde ik per class met 2-3 wapens. Nu in BF3 heb ik daar niet zo een behoefte aan. Ik gebruik vrij exclusief de M416, M16A4 en MCS als mains, vaak in combo met de MASS. Als het je nog niet duidelijk is geworden, ik speel heel veel assault.Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 23:58:
Zijn er nog meer mensen die het leuk vinden om zoveel mogelijk service stars te halen voor verschillende wapens??
ik zit nu op 34 verschillende wapens![]()
http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/BaasBoef/weapons/236563241/pc/
Iets minder damage mag van mij wel. Zodat je nog wat tijd hebt om weg te komen.
Die SOFLAM is vanuit een heli namelijk ook haast niet te spotten.
[ Voor 8% gewijzigd door jagermeister op 12-12-2011 00:41 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ik heb zovaak dat ik ineens uit het niets de snelle piep hoor die aangeeft dat er een raket onderweg is. Binnen 2sec na die snelle piep slaat de javelin dan in en bwam dood.
Damage mag wel iets omlaag, zodat je net niet disabled wordt als een javelin/guided je raakt.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
plus voor jav's moet er sowieso samenwerking zijn van 2 mensen, en dat is ook lang niet altijd zo.. ;p
jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 00:41:
Van mij mogen ze die guided shells en Javelin missiles wel iets nerfen. In een heli ben je compleet kansloos als zo'n ding is afgevuurd. 1 hit is instant kill. Hard wegvliegen en meters maken is ook zinloos. Je bent gewoon gelijk fucked. Niet echt prettig als er ergens iemand gefocussed bezig is op het neerhalen van heli's.
Nou, ze mogen van mij best wat schade doen. Nu ben je echter in 1 schot dood en dat vind ik gameplay technisch gezien erg overdreven. Het maakt het vliegen echt niet meer aantrekkelijk. Zeker niet als er meer dan 1 persoon met Javelin en/of guided tank shell bezig is en dat moment is nu wel aangebroken. Steeds meer mensen hebben die zooi unlocked. In mijn optiek verziekt het eigenlijk gewoon de gameplay.mvz schreef op maandag 12 december 2011 @ 00:48:
mwhoa, maar als ze dat nerfen, en je komt een goede combinatie tegen van piloot en gunner, ben je compleet kansloos tegen een attack heli..
plus voor jav's moet er sowieso samenwerking zijn van 2 mensen, en dat is ook lang niet altijd zo.. ;p
[...]
Als ze nou iets minder schade doen, dan kun je wellicht nog wegkomen. Als er dan snel een 2de wordt afgevuurd door een andere speler, dan ben je kapot. Lijkt me wat eerlijker eigenlijk.
Met een heli heb je een tank ook niet in 1 schot verrot. Met de TV guided missile wellicht, maar dat vereist best wat skill van een gunner.
Net werd ik op Noshahr Canals achter het vliegdekschip nog door een tank die bij vlag E stond neergehaald.
[ Voor 5% gewijzigd door jagermeister op 12-12-2011 01:07 ]
Verwijderd
Je mag al in je handjes klappen dat stingers niet realistisch zijn (een huidige generatie stinger werkt een flare niet meer tegen). Stingers zijn compleet nutteloos in BF3. Laser lock is de enige fatsoenlijke counter voor choppers, los van andere air (wat niet echt een counter is natuurlijk). 1 on1 verliest mobile AA ook van choppers....jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 00:41:
Van mij mogen ze die guided shells en Javelin missiles wel iets nerfen. In een heli ben je compleet kansloos als zo'n ding is afgevuurd. 1 hit is instant kill. Hard wegvliegen en meters maken is ook zinloos. Je bent gewoon gelijk fucked. Niet echt prettig als er ergens iemand gefocussed bezig is op het neerhalen van heli's.
Wat ik lees is gewoon een hoop gewhine van chopper pilots die voor de verandering eens niet 40 kills kunnen krijgen zonder dood te gaan.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 01:15 ]
Mja, maar ja... het is nu eenmaal geen realistische game. Het gaat in mijn optiek om balans en die is nu ver te zoeken indien er een paar man met javelins en guided shells bezig zijn. Ik zeg niet dat die hele guided missile / shell er uit moet. Het moet gewoon zo blijven als het is, alleen de damage mag wel iets omlaag zodat een chopper nog een noodlanding kan maken om te repairen. Een goed team haalt hem dan alsnog wel neer, want in een heli ben je vaak continu een schietschijf. Je bent makkelijk te spotten en jets hebben je ook zo uit de lucht.Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 01:13:
[...]
Je mag al in je handjes klappen dat stingers niet realistisch zijn (een huidige generatie stinger werkt een flare niet meer tegen). Laser lock is de enige fatsoenlijke counter voor choppers, los van andere air. 1 on1 verliest mobile AA ook van choppers....
Wat een dom gelul. Heb je in BF3 weleens in een heli gevlogen? Als dat zo was, dan zou je weten dat je als piloot absoluut geen killing machine bent. Als je in een ronde 15 kills haalt, mag je blij zijn. Een gunner heeft het veeeel makkelijker.Wat ik lees is gewoon een hoop gewhine van chopper pilots die voor de verandering eens niet 40 kills kunnen krijgen zonder dood te gaan.
[ Voor 17% gewijzigd door jagermeister op 12-12-2011 01:32 ]
Verwijderd
Guided shells? Switch dan naar infantry en gewone rpgs? Ik heb alleen mn gunner in mn tank tegen infantry als ik guided heb... de balans is ver te zoeken als het AA wapen in de game geen kans maakt tegen choppers.jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 01:17:
[...]
Mja, maar ja... het is nu eenmaal geen realistische game. Het gaat in mijn optiek om balans en die is nu ver te zoeken indien er een paar man met javelins en guided shells bezig zijn. Ik zeg niet dat die hele guided missile / shell er uit moet. Het moet gewoon zo blijven als het is, alleen de damage mag wel iets omlaag zodat een chopper nog een noodlanding kan maken om te repairen. Een goed team haalt hem dan alsnog wel neer, want in een heli ben je vaak continu een schietschijf. Je bent makkelijk te spotten en jets hebben je ook zo uit de lucht.
[...]
Wat een dom gelul. Heb je in BF3 weleens in een heli gevlogen? Als dat zo was, dan zou je weten dat je als piloot absoluut geen killing machine bent. Als je in een ronde 15 kills haalt, mag je blij zijn. Een gunner heeft het veeeel makkelijker.
Ff de wiki quote erbij:Gundogan schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:45:
[...]
Zo werkt de AN94, net als in het echt. In burst mode voel je de recoil pas na het tweede schot zodat (in theorie, maar in praktijk klopt het ook nog wel redelijk) alle twee kogels uit de burst op dezelfde plaats terecht komen. Ik denk dat in full auto dat effect niet zal werken of niet goed.
edit: Even wat gegoogled (moet wat in de trein). Kennelijk werkt full auto van de AN94 in het echt iets anders dan de full auto mode in BF3. Full auto in BF3 is altijd 600rpm zo te zien, terwijl in het echt de eerste schoten 1800rpm zijn (zoals in burst mode) er daarna pas 600rpm. Je hebt dus wel gelijk
Ook vraag ik me af of de rate of fire in BF3 ook 1800rpm is in burst mode, want het lijkt er niet op.
http://www.military-today.com/firearms/an94_abakan.htm
This high rate of fire (1,800 rounds/min) also offers two initial shots on selected fully automatic fire, with following rounds cycling down to 600 rounds/min. This offers the operator the unique tactical advantage of trigger-controlled fire selection.
Dit zit volgens mij wel in het spel (alleen heel kort getest). Full auto komen de eerste 2 kogels eruit met ROF van 1800 en de rest op 600, je hebt op full auto alleen niet de accuracy zoals je op burst wel hebt. Alhoewel ik de bullet charts er niet bij gepakt heb. Dit was proefondervindelijk in een lege server schietend op een marker op grote afstand.
Ik wil alleen aanhalen dat blijkbaar meer zin heeft in burst te tappen op je muis ipv in full auto laten, en verre tot middel afstand vijanden zelf bursten (en voor CQC de full auto mode gebruiken (spray and pray))
Dit wordt iedere keer geroepen als iemand aangeeft dat ie z'n punten kwijt is na een crash, maar is dat wel echt zo? Ik heb nog niet zien gebeuren dat ik m'n punten weer terug kreeg. Na een crash zie ik in m'n stats niet de punten verschijnen die ik al verdiend had (ook niet na een x aantal uur wachten) en ik krijg ook m'n punten niet als ik weer snel hetzelfde potje op dezelfde server join.unfor schreef op zondag 11 december 2011 @ 23:48:
[...]
Als de server niet gecrashed is worden je stats gewoon bewaard, het updated duurt soms een tijdje.
Dus zijn dit bepaalde servers waar het zo werkt of roept iedereen maar wat?
[ Voor 0% gewijzigd door Meelobee op 12-12-2011 09:05 . Reden: typo ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Het is voor mijn gevoel erg random. Soms krijg je alsnog je punten en een andere keer kun je er gewoon naar fluiten.Meelobee schreef op maandag 12 december 2011 @ 08:50:
[...]
Dit wordt iedere keer geroepen als iemand aangeeft dat ie z'n punten kwijt is na een crash, maar is dat wel echt zo? Ik heb nog niet zien gebeuren dat ik m'n punten weer terug kreeg. Na een crash zie ik in m'n stats niet de punten verschijnen die ik al verdiend had (ook niet na een x aantal uur wachten) en ik krijg ook m'n punten niet als ik weer snel hetzelfde potje op dezelfde server join.
Dus zijn dit bepaalde serves waar het zo werkt of roept iedereen maar wat?
Whole lot of stars ***
Hmm, ik denk mijn partner...
Iemand al een idee welke language-download je moet hebben als je een russische key hebt?
Verwijderd
Anyway, I AM GoT! PH34R M3!
Daar heb je een punt. Mijn relatie staat ook flink onder spanning sinds het uitkomen van bf3
Whole lot of stars ***
Dit lijkt er gewoon op dat de admins het niet konden hebben dat hun heli constant, in vlammen, neerstortte in de zee naast Kharg Island... Te slecht voor woorden...Game disconnected: game session on server was removed.
En, zoals wat mensen hierboven; punten krijg je echt niet meer dan...
Mwah, met een beetje goede air control kan je wel aardig wat kills halen. Vaak is er ook geen enkele vorm van AA en stingers worden nauwelijks gebruikt. De littlebird kan je infantrie ook erg makkelijk mee neerhalen.jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 01:17:
[...]
Wat een dom gelul. Heb je in BF3 weleens in een heli gevlogen? Als dat zo was, dan zou je weten dat je als piloot absoluut geen killing machine bent. Als je in een ronde 15 kills haalt, mag je blij zijn. Een gunner heeft het veeeel makkelijker.
Daarintegen is de gun van de jets wel aardig powerfull, flink afremmen en richten. Blifjt niks van over
[ Voor 4% gewijzigd door Ghostrider op 12-12-2011 10:05 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Metro only, 32 man. 2 rush rounds en 2 conquest rounds.
Autobalance werkt niet optimaal maar beter dan niets.Lonewolfs worden geswitched voor balancing.
Maar het tofste van de server: Geen RPG/SMAW en geen M320 noobtube.
Je wordt gekilled door de autoadmin voor het gebruik van een van deze wapens. Geen honderdduizend explosies overal waar je gaat, dan is metro best een leuke map.
[DE] DMA - 24/7 Metro CQ/RU 2xTickets - GGC by ngz-server.de
[ Voor 16% gewijzigd door Blackvulcano op 12-12-2011 10:10 ]
Lijkt me meer op een speeltuin met kinderen.Blackvulcano schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:08:
Even een leuke server delen:
Metro only, 2x rush 2x conquest.
Toste van de server: Geen RPG/SMAW en geen M320 noobtube.
Je wordt gekilled doo rde autoadmin voor het gebruik van een van deze wapens. Geen honderdduizend explosies overal waar je gaat, dan is metro best een leuke map.
Toevallig; er staat ook een speeltuin!com2,1ghz schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:09:
[...]
Lijkt me meer op een speeltuin met kinderen.
Can anyone confirm this? Kan ik vanmiddag/vanavond alvast beginnen. =DVerwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 08:53:
Vanmorgen heel eventjes een spelletje snel gespeeld, viel me op dat ie al wel de nieuwe "Opdrachten" er in had zitten (en ook logt) voor het unlocken van de nieuwe wapens, jammer is alleen wel dat je op battlelog niet de status er van kan zien...
Anyway, I AM GoT! PH34R M3!
Hier nogmaals de lijst met Assignments:
for FAMAS (Best Friend Forever):
10 Revives + 10 Heals
for HK53 (Fixing it):
10 repairs + kill 1 enemy with ‘repair torch’
for QBB-95 (Let it rain):
20 kills with LMG + 2 mortar kills
for QBU-88 (specops):
20 kills with Sniper rifles + 5 laser designations
for PP-19 (Familiar Territory):
Arm 10 MCOMs + Capture 10 Flags + Play 2 hours on Karkand
for L85A2 (Professional Russian) (must complete Best Friend Forever):
100 kills with Assault Rifles + 20 kills with Underslung Grenade Launcher + Win 5 rounds of Squad DM
for QBZ-95B (It goes Boom!) (must complete Fixing it):
50 AT rocket kills + Destroy 1 enemy vehicle with repair torch + win 5 rounds of Conquest
for MG36 (Keep your head down) (must complete Let it Rain):
100 kills w/ LMG + 50 supression assists + 50 ammo resupplies
for L96 (Creeping Death) (must complete Specops):
50 Headshots + 50 Spot assists + 5 Knife takedowns
for MK3A1 (Scarred Veteran) (must complete Familiar Territory):
10 kills w/ PP-19 + 5 kills in DPV Jeep + 10 kills in BTR-90 IFV + Play 2 hours on Sharqi + Play 2 hours on Gulf of Oman
Verwijderd
Vet! een server vol met "OMFG-U-RPG-VS-INFANTRY-NOOB!!!11" huilies! Daar zitten we inderdaad op te wachtenBlackvulcano schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:08:
Even een leuke server delen:
Metro only, 32 man. 2 rush rounds en 2 conquest rounds.
Autobalance werkt niet optimaal maar beter dan niets.Lonewolfs worden geswitched voor balancing.
Maar het tofste van de server: Geen RPG/SMAW en geen M320 noobtube.
Je wordt gekilled door de autoadmin voor het gebruik van een van deze wapens. Geen honderdduizend explosies overal waar je gaat, dan is metro best een leuke map.
Verwijderd
Daar vergis je je aardig in, ik merk dat de metro only servers met uitsluitend guns (geen SMAW/RPG-7/M320) juist de volwassenen aantrekt die meer in teamplay en goed mikken bezig zijn.com2,1ghz schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:09:
[...]
Lijkt me meer op een speeltuin met kinderen.
Ik prefereer die servers, vooral omdat je moet mikken om te schieten en niet domweg maar explosieven ergens een hoekje in gooit in de hoop iets te raken, dat kan elke debiel.
En dan nog van die figuren die dan gaan vragen of je dan M320 Buck/Smoke wel mag gebruiken..... No M320 = No M320 "It's not rocketscience!"
Je krijgt het lijstje (en het updaten er van) aan het einde van de ronde net na het score-scherm!Sagaris schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:12:
[...]
Can anyone confirm this? Kan ik vanmiddag/vanavond alvast beginnen. =D
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 10:13 ]
Nou die punten raak je echt wel kwijt. Het gebeurt me steeds vaker dat de game plotseling disconnect, en zo heb ik de usas-12, de as-val en nog wat wapen unlocks toch echt meerdere keren moeten halen.Rudios schreef op maandag 12 december 2011 @ 08:52:
[...]
Het is voor mijn gevoel erg random. Soms krijg je alsnog je punten en een andere keer kun je er gewoon naar fluiten.
Ben blij dat de hele zooi nu echt gewoon voorgoed unlocked is, en ik niet bang hoeft te zijn dat die baggergame weer 10 seconden voor het eind van de ronde er uit knalt.
Nee maar even zonder dollen, ik vind het zelf irritant dat servers en spelers rare regels hebben voor het beperken van de wapens. Het zou "noob" zijn als iemand met een wapen je afmaakt omdat het te makkelijk zou gaan. Dan denk ik gelijk aan slecht tegen je verlies kunnen.Blackvulcano schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:11:
[...]
Toevallig; er staat ook een speeltuin!
Verwijderd
Nee, het is de wens van veel spelers om het te doen, om een bepaalde soort playstyle te hebben die velen liever hebben.com2,1ghz schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:13:
[...]
Nee maar even zonder dollen, ik vind het zelf irritant dat servers en spelers rare regels hebben voor het beperken van de wapens. Het zou "noob" zijn als iemand met een wapen je afmaakt omdat het te makkelijk zou gaan. Dan denk ik gelijk aan slecht tegen je verlies kunnen.
Nou als er dan een server is die dat wel doet, prima toch? Jij hoeft niet naar die server te gaan, er zijn er zat die het gewoon open hebben.
Ik eigenlijk wel, ik ben namelijk een van de huillies die het debiel vind om rpg's te gebruiken in gangetjes en op elke muur die er te vinden is in het spel. Blijkbaar ben ik zo kinderachtig dat ik gewoon wil schieten in een schietspelletje.Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:12:
[...]
Vet! een server vol met "OMFG-U-RPG-VS-INFANTRY-NOOB!!!11" huilies! Daar zitten we inderdaad op te wachten
Daar heb je zeker een punt in. Net zoals de knife en pistol only servers. Ik irriteer me alleen aan de mensen die in ieder server gaan huilen zoals Supreme dat zegt:Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:15:
[...]
Nee, het is de wens van veel spelers om het te doen, om een bepaalde soort playstyle te hebben die velen liever hebben.
Nou als er dan een server is die dat wel doet, prima toch? Jij hoeft niet naar die server te gaan, er zijn er zat die het gewoon open hebben.
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:12:
[...]
Vet! een server vol met "OMFG-U-RPG-VS-INFANTRY-NOOB!!!11" huilies! Daar zitten we inderdaad op te wachten
Vanavond alvast de GoT servers voorbereiden op Karkand, hoeven we morgen enkel de maps in te stellen
Zo gek vind ik dat niet. De M320 wordt verbannen naast de rpg/smaw vanwege de explosieven die je anders om de oren vliegen, waardoor de gameplay er aan gaat. Smoke daarentegen draagt bij aan de gameplay.Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:12:
[...]
En dan nog van die figuren die dan gaan vragen of je dan M320 Buck/Smoke wel mag gebruiken..... No M320 = No M320 "It's not rocketscience!"
Is soms (niet elke keer) wel grappig hoor! Lol!
Verwijderd
Klopt, maar je kan als admin alleen de hele M320 bannen (op basis van het wapen) en niet de ammo soort...tss68nl schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:17:
[...]
Zo gek vind ik dat niet. De M320 wordt verbannen naast de rpg/smaw vanwege de explosieven die je anders om de oren vliegen, waardoor de gameplay er aan gaat. Smoke daarentegen draagt bij aan de gameplay.
edit: correctie, M320 is ander wapen soort als Buck/Smoke word gebruikt...
En dan word het tig keer gezegd "Try it out, you'll know soon enough" blijven ze het nog vragen....
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 10:20 ]
Er wordt toch gebanned op de killmessage in de serverfeed. dus dan kan je toch een m320 met smoke gebruiken zolang je nietmand met je smoke killedVerwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:19:
[...]
Klopt, maar je kan als admin alleen de hele M320 bannen (op basis van het wapen) en niet de ammo soort...
edit: correctie, M320 is ander wapen soort als Buck/Smoke word gebruikt...
En dan word het tig keer gezegd "Try it out, you'll know soon enough" blijven ze het nog vragen....
Jah, schieten in een schietspel. Dat is precies wat je tegenstander ook doet met z'n RPG. En daarna staat ie een halfuur te herladen. Nog nooit in je opgekomen om jezelf gewoon even te laten zien, op de grond te duiken zodat die rocket over je hoofd gaat, en hem een M39 kogel voor z'n knar te geven?Blackvulcano schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:15:
[...]
Ik eigenlijk wel, ik ben namelijk een van de huillies die het debiel vind om rpg's te gebruiken in gangetjes en op elke muur die er te vinden is in het spel. Blijkbaar ben ik zo kinderachtig dat ik gewoon wil schieten in een schietspelletje.
Werkt dat niet, pak je je USAS met frag rounds, liggen ze ook allemaal in notime
Iemand anders iets verbieden omdat je het zelf niet kan counteren is een beetje flauw he
Als in een game de counter sterker is dan het object dat gecounterd wordt, dan wordt dat dergelijke object zinloos en onbruikbaar. Als een RPG van een infantry een one-hit kill tegen een tank of APC wordt, speelt iedereen voortaan engineer voor de easy kills, en gaan alleen nog roekelozen armor gebruiken, omdat het een death trap geworden is. Ander voorbeeld: de Stingers/fixed AA in BF2, op een bepaald moment in de patchcyclus waren jets kansloos.Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 01:56:
[...]
Guided shells? Switch dan naar infantry en gewone rpgs? Ik heb alleen mn gunner in mn tank tegen infantry als ik guided heb... de balans is ver te zoeken als het AA wapen in de game geen kans maakt tegen choppers.
Zoals BF3 is ingericht, is de beste counter tegen een vehicle, de vehicle zelf van het andere team. Dit creëert een extra dimensie naast infantry vs. infantry, en zorgt daarnaast voor een tussenwerking tussen die twee dimensies. Dit houdt het veelzijdig. Laat je de sterkste counter uit een andere dimensie komen, dan maak je daarmee een deel van het spel dus zinloos en de game minder breed.
De discussie over het restricten van wapens als op je server / je eigen ruleset maken hebben we al gehad... liep toen hoog op. Persoonlijk heb ik zoiets van 'het zit in het spel, leer er gewoon mee om te gaan'.
It's Part of the game zullen we maar zeggen. Persoonlijk vind ik dat je dan maar niet in dat gangetje moet gaan lopen (is ook al eerder gezegd in het topic) of er een oplossing voor moet zoeken in de vorm van een MG.Blackvulcano schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:15:
[...]
Ik eigenlijk wel, ik ben namelijk een van de huillies die het debiel vind om rpg's te gebruiken in gangetjes en op elke muur die er te vinden is in het spel. Blijkbaar ben ik zo kinderachtig dat ik gewoon wil schieten in een schietspelletje.
Gelukkig zijn er voor mensen zoals jij (NoFi) servers waar men geen rpg/m320 toelaat.
Verwijderd
Ligt aan je mods op de server, degene waar ik doorgaans op speel killed mensen eerst 2 keer als je het wapen gebruikt, ongeacht of je iets raakt, daarna is het perma-ban.Blackvulcano schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:22:
[...]
Er wordt toch gebanned op de killmessage in de serverfeed. dus dan kan je toch een m320 met smoke gebruiken zolang je nietmand met je smoke killed
Ik heb weinig behoefte om mijzelf te moeten verdedigen om het feit dat ik vind dat een antivehicle rocket niet gebruikt hoort te worden tegen voetvolk. De rpg's in bf2 killen ook infantry maar niet met zo'n enorme splash radius. Het gaat niet eens om het niet kunnen counteren, het gaat om het feit dat ik het niet wil counteren. Het is mateloos irritant en ik deel een server voor de mensen die hetzelfde vinden. Als je deze mening niet deelt blijf je toch lekker uit de server.tss68nl schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:22:
[...]
Jah, schieten in een schietspel. Dat is precies wat je tegenstander ook doet met z'n RPG. En daarna staat ie een halfuur te herladen. Nog nooit in je opgekomen om jezelf gewoon even te laten zien, op de grond te duiken zodat die rocket over je hoofd gaat, en hem een M39 kogel voor z'n knar te geven?
Werkt dat niet, pak je je USAS met frag rounds, liggen ze ook allemaal in notime
Iemand anders iets verbieden omdat je het zelf niet kan counteren is een beetje flauw he
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.