Verwijderd

microoo schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 14:07:
[...]

Respect voor de medal 2 uur in stationary weapons. Hoe kan je het geduld ervoor hebben! :D
Ik denk geduld en plezier erin hebben kom je al heel ver ;) .
Wetend dat ik geen echte snelle reaktie heb moet ik het anders aan pakken .

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ben ik weer even in game na vele dagen, 3,9 GB patch. Dus weer hoop aanpassingen zeker...

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-11 07:58
NoepZor schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:23:
Ik heb soms echt 5 seconden om 2 enemies van de zijkant neer te schieten, maar dat lukt te vaak niet doordat ik niet lekker kan aimen en schieten met die wapens. Het speelt wezenlijk anders dan CS en CoD en volgens mij zelfs als BF2, want daarin was ik vroeger niet heel erg slecht.
In bf3 zit bullet drop, bullet travel time en random deviation als je gaat sprayen , je zult door veel te spelen hier mee leren omgaan.
Wat ook anders is in bf3 ten op zichte van cod is dat je niet moet gaan runnen en gunnen in bf3, speel voor zichtig en gebruik de dekkingen, in het open sterf je meestal.

Na meer na 1000 uur bc2 moet ik er ook weer aan wennen dat ik anders moet spelen in bf3.
MrDummy schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 14:24:
Ben ik weer even in game na vele dagen, 3,9 GB patch. Dus weer hoop aanpassingen zeker...
De patch bevat back to karkand.

[ Voor 13% gewijzigd door NLsandman op 10-12-2011 14:58 ]

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ja BF3 heeft wat meer realistische simulatie. Dus als sniper moet je toch je geweer hoger leggen, de kogel gaat al iets lager door afstand en duurt ook even voordat de enemy dood is.
Daar moet je dus vooruit inschatten en denken.

Benieuwd wat de opgeknapte mappen doen, is lang geleden dat ik in oude map designs ben geweest.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

MrDummy schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 15:25:
Benieuwd wat de opgeknapte mappen doen, is lang geleden dat ik in oude map designs ben geweest.
Rustig wachten... Dinsdag in de loop van de dag...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Zal wel weer 's ochtends zijn, net als de patch.

Gisteren eens sniper gespeeld, maar wat ben ik slecht zeg :')
Wel 29-16 vanwege wat lucky shots, goed wat punten van vlaggen, maar zodra ik iemand op +- 50 meter moet headshotten schiet ik vaak gewoon naast :'). Met een assault rifle en een rds schiet ik ze makkelijker neer :+
Ik zie ook gewoon dat ik er naast zit, maar omdat ik gewend ben meteen 'on target' te zitten met een assault rifle haal ik direct de trekker over :P.

Even wennen aan het aimen met scope op kortere afstanden, maar het is niet echt mijn ding. Campen doe ik sowieso niet, dus het kunnen headshotten op kortere afstanden is wel een must. Ik probeer nu iig wat meer classes te spelen, want van mijn 216 uur gespeeld heb ik 161 uur assault gespeeld 8)7.

Wel grappig dat ik nog steeds niet mijn medal voor 100 uur russian/100 uur us heb. De tags die je daarvoor krijgt zijn wel grappig, maar ik moet per factie nog zo'n 10 uur.

[ Voor 10% gewijzigd door Raku op 10-12-2011 15:49 ]

Raku

Verwijderd

NoepZor schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:16:
Wat is een goed n00b proof wapen voor BF3 voor close/mid range combat? Ik speel namelijk veel beter in COD dan in BF3, niet alleen om het verschil in gameplay maar ook omdat het me veel moeite kost om een enemy fatsoenlijk een aantal keer te raken. Ik speel momenteel met de M416
Dan ben je gewoon niet erg goed. De recoil in BF3 is echt zo enorm niet aanwezig dat praktisch elk wapen op die afstand gewoon een kwestie is van de linkermuisknop ingedrukt houden en recoil controllen. Merk dat veel mensen in BF3 op midrange en langer wel kunnen mikken, maar close range bakken ze er niets van. Zullen vast wel mensen hier roepen dat dit niet zo is, maar de spray is meer dan accuraat genoeg om net zo effectief te zijn als bursts en je hebt meer supression effecten ;).

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 19:21 ]

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik heb het noobtuben achterwegen gelaten en kwam erachter dat er een veel betere manier is om je punten te halen.

http://battlelog.battlefi...ation002/stats/351804938/

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:53
Ik vind het knap dat je alleen maar metro kan spelen. Naar mijn mening is dat toch echt de minste map van bf3, vooral met 64 man.

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-11 20:51

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

64 man op Metro vind ik echt niet te doen, veel te veel chaos en noobtubes, maar met maximaal 32 of 24 vind ik hem best leuk. :)

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-11 14:24
Metro is gewoon een typische max 32 player rush/tdm map.

Caspian Border, Kharg island en Firestorm zijn typische 64 conquest maps.

Daar ik Caspian Border nog altijd de enige echt goed ingedeelde en gebalanceerde map vind. De battlefield 2 maps zijn stuk voor stuk beter dan de Battlefield 3 maps imo. Ben dan ook blij als b2k eindelijk beschikbaar zal zijn :).

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 14:02:
Grappig om te zien dat er steeds meer mannekes met een jeep vol met C4 en 2 a 3 man erin je proberen met je tank op te blazen. :+
Ik las het hier een tijd terug in dit topic maar nu maak ik het mee.
Als ik dat door heb ga ik achteruit rijden druk op 2 waar dan die kogels ( niet die je normaal bij het begin hebt ) weet even niet hoe precies die genoemd worden en schiet die jeep met inhoud de lucht in .
Ik ben nooit goed met "rijden " geweest maar met BF 3 heb ik de tank zeer goed onder controle.
Ach ja , het is inderdaad zo als je veel gamed je steeds beter word merk ik nu goed.
En ik game op mijn manier want ik moet wel op mijn leeftijd , ik ben eenmaal niet altijd zo snel in mn reaktie die ik zou moeten hebben. :N
En ja, :Y zo kom ik ook hoger in rang. >:) *O* <+:)

http://battlelog.battlefi...ltan1955/stats/364033930/

http://battlelog.battlefi...955/weapons/364033930/pc/
Ik gebruik regelmatig C4 cars, en heb een hekel als er teammates in me wagen zitten die rücksichtlos de MG gaan afvuren om aan iedereen te laten zien waar je bent.

C4 car is enigste manier btw om een MAA die campt in no-go areas te vernietigen. Ga je zelf wel dood door de no-go timer maar het is het waard _/-\o_

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
rickyy schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 19:23:
Ik heb het noobtuben achterwegen gelaten en kwam erachter dat er een veel betere manier is om je punten te halen.

http://battlelog.battlefi...ation002/stats/351804938/
Metro 24/7.... aaargh...
Stats van iemand die altijd Metro speelt zijn totaal niet te vergelijken met iemand die die map nooit speelt.
Volgens mij moet je echt vrij hersendood zijn om altijd maar die waardeloze map te spelen.

[ Voor 23% gewijzigd door unfor op 10-12-2011 20:10 ]

• spekkie1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-11 18:56
Als jullie nog een server willen gaan joinen, mogen jullie ook helpen de DRL server te populaten!

http://battlelog.battlefi...0-Tickets-NL-Quick-Start/

• MAX3400

MAX3400

IngamerX schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 19:47:
Metro is gewoon een typische max 32 player rush/tdm map.

Caspian Border, Kharg island en Firestorm zijn typische 64 conquest maps.

Daar ik Caspian Border nog altijd de enige echt goed ingedeelde en gebalanceerde map vind. De battlefield 2 maps zijn stuk voor stuk beter dan de Battlefield 3 maps imo. Ben dan ook blij als b2k eindelijk beschikbaar zal zijn :).
Probleem met B2K is wel dat er nog meer kapot kan aan de omgeving dus best kans dat je helemaal opnieuw de map moet leren kennen om nog beschutting te vinden als de andere partij ervoor kiest om bijvoorbeeld Hotel helemaal plat te leggen; het was in BF2 al een chokepoint om terug te winnen en zometeen helemaal.

Denk dat hetzelfde geldt voor iets als Wake; zeker als ze met een paar goede vliegers constant strafes uitvoeren op de AA-turrets.

Verwijderd

Ruben0s schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 19:33:
Ik vind het knap dat je alleen maar metro kan spelen. Naar mijn mening is dat toch echt de minste map van bf3, vooral met 64 man.
Is het ook, maar hoe wil je anders snel levelen? Ik heb echt een afschuwelijke hekel aan shooters met een level systeem.

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:19
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:09:
[...]

Is het ook, maar hoe wil je anders snel levelen? Ik heb echt een afschuwelijke hekel aan shooters met een level systeem.
't Is niet echt levelen. Je pakt een wapen, je schiet er wat mee, je krijgt alle upgrades ervoor, thats it. Niet zo moeilijk over doen.

Mijn YouTube

• unfor
Ik gebruik vrijwel altijd de 320 Buckshot nu, die is toch wel bijzonder fijn onder een AN94 die op close range normaliter verliest.
Tevens moet je wel de 320 Frag gebruiken om de Smoke en Buckshot te unlocken.
http://battlelog.battlefi...r/Delukz/stats/242008416/

[ Voor 16% gewijzigd door unfor op 10-12-2011 20:15 ]

Verwijderd

kevz schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:10:
[...]

't Is niet echt levelen. Je pakt een wapen, je schiet er wat mee, je krijgt alle upgrades ervoor, thats it. Niet zo moeilijk over doen.
Oh, ik wist niet dat ik al vanaf het begin de Javelin had. Kan jij mij even uitleggen hoe dat werkt, ik zal wel iets verkeerd doen. Die USAS-12 vind ik trouwens ook wel fijn om nu al te hebben. Hoe doe ik dat? Mijn gewone shotguns missen toch was attack speed.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 20:15 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:14:
[...]

Oh, ik wist niet dat ik al vanaf het begin de Javelin had. Kan jij mij even uitleggen hoe dat werkt, ik zal wel iets verkeerd doen. Die USAS-12 vind ik trouwens ook wel fijn om nu al te hebben. Hoe doe ik dat? Mijn gewone shotguns missen toch was attack speed.
Ik heb dat ding ook enne.............WTF :( hoe werkt dat ding Nu, ik op LMK drukken en drukken enne helemaal niets doet die . :( -O-

• unfor
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:28:
[...]

Ik heb dat ding ook enne.............WTF :( hoe werkt dat ding Nu, ik drukken en drukken enne helemaal niets doet die . :( -O-
Mikken op de center van de tank, dan begint hij te piepen tot je een constante piep hoort en vuur.
Op lange afstand in de lucht mikken voordat je afschiet, zodat je niks anders raakt.
Als iemand met een Soflam aan het laser designaten is kun je er op locken zonder dat je hem ziet, flares/smoke werken dan ook niet.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:18

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Zeau, dat was een productief avondje tot nu toe.. Begon als First Lieutenant, ben nu Colonel :P

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Assault nu 100% uitgespeeld met alle unlocks voor elk wapen :) Nu met Engineer bezig. Vind het zo zeik dat wanneer je alle guns hebt unlocked en de beginwapens ook bij de andere teams kan gebruiken dit op de een of andere manier niet goed onthouden wordt. Dan pakt hij de M4A1 omdat ik bij de Amerikanen speel en bij de russen de AKS-74u geselecteerd heb.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

unfor schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:31:
[...]

Mikken op de center van de tank, dan begint hij te piepen tot je een constante piep hoort en vuur.
Op lange afstand in de lucht mikken voordat je afschiet, zodat je niks anders raakt.
Als iemand met een Soflam aan het laser designaten is kun je er op locken zonder dat je hem ziet, flares/smoke werken dan ook niet.
UUUHHH stond bijna BOVENOP de tank enne de enige die aan het piepen was ...........was ik -O- <+:)

• unfor
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:39:
[...]

UUUHHH stond bijna BOVENOP de tank enne de enige die aan het piepen was ...........was ik -O- <+:)
Misschien te dicht bij dan? Op close range een javelin locken is zelfmoord.

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 10-12-2011 20:43 ]

• summetje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:02
how to javelin :)
YouTube: Battlefield 3 Tutorial: How to Effectively Use the Javelin

En dit is met soflam erbij
YouTube: Battlefield 3 Javelin + SOFLAM

[ Voor 30% gewijzigd door summetje op 10-12-2011 20:47 ]

• razorrobot
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-10 20:11
Sorry voor de cross-post maar weet iemand mischien of Back to Karkand keys regio gebonden zijn?

• DaniëlWW2
  • Niet online
unfor schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:13:
[...]

Ik gebruik vrijwel altijd de 320 Buckshot nu, die is toch wel bijzonder fijn onder een AN94 die op close range normaliter verliest.
Nog een tuber. :o

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• unfor
100 buckshot kills op 10.000 van mijn kills en je noemt mij een tuber? :F

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-11 16:22
unfor schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:13:
[...]

Waarom eigenlijk de AN94? In bf3 is het nogal een buttgeweer. Also de M26 MASS is veel beter dan de M320 >:)

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-11 07:58
MueR schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:31:
Zeau, dat was een productief avondje tot nu toe.. Begon als First Lieutenant, ben nu Colonel :P
Als ik mijn best doe kan ik ongeveer elke dag 1 level omhoog, ongeveer 2 uur per rank, ik kan ook niet veel langer spelen, het is te hectisch en vermoeiend.
Dat is wat ik ook mis in bf3, de rust momentjes die ik in bf2 wel had.

quote]unfor schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 21:17:
[...]

[/quote]

Hehehe geen tuber maar een noob tuber :9

[ Voor 21% gewijzigd door NLsandman op 10-12-2011 21:26 ]

• unfor
Mejust schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 21:21:
[...]

Waarom eigenlijk de AN94? In bf3 is het nogal een buttgeweer. Also de M26 MASS is veel beter dan de M320 >:)
Op mid/long range is het een beest, en ik gebruik het liefst wapens die niet iedereen gebruikt.
Zo vind ik de G3 en AS VAL ook leuk om mee te spelen.
De 40MM shotgun doet meer damage dan de MASS, ik dacht eerder ook dat de MASS beter was totdat ik vandaag een triple kill had met 1 schot. (jammer dat ik dan nooit aan het opnemen ben, haalde 11 kills in ~10 seconden op bazaar)

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 10-12-2011 21:27 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online
unfor schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 21:17:
[...]

Ik heb een tijdje een andere shooter franchise gespeeld. Laten we het er op houden dat ik geen van ben van de grenade launchers. O-)

Is het even unbalanced door wat rage quitters, gaat er gelijk iemand janken en dreigen met een mooie post op GoT... als dat de mentaliteit is van gamers tegenwoordig? Jammer dat mensen direct quiten als ze verliezen, dan loopt de server een behoorlijke dip op en kan autobalance dat niet altijd zo snel regelen. Komt altijd wel goed maar mensen moeten direct altijd alles hebben zoals ze dat zelf willen en anders worden ze pissig. Rot dan gewoon op.

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 10-12-2011 22:22 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-11 10:59
Tsurany schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:33:
Assault nu 100% uitgespeeld met alle unlocks voor elk wapen :) Nu met Engineer bezig. Vind het zo zeik dat wanneer je alle guns hebt unlocked en de beginwapens ook bij de andere teams kan gebruiken dit op de een of andere manier niet goed onthouden wordt. Dan pakt hij de M4A1 omdat ik bij de Amerikanen speel en bij de russen de AKS-74u geselecteerd heb.
Dat is wel netjes. Ik doe het je nog niet na. :+

Die vervelende bug met die wapens herken ik, als support sta ik regelmatig met de verkeerde in m'n klauwtjes. :)

• freggel
  • Laatst online: 04-11 10:59
Tsurany schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 22:09:
Is het even unbalanced door wat rage quitters, gaat er gelijk iemand janken en dreigen met een mooie post op GoT... als dat de mentaliteit is van gamers tegenwoordig? Jammer dat mensen direct quiten als ze verliezen, dan loopt de server een behoorlijke dip op en kan autobalance dat niet altijd zo snel regelen.
Die hou je toch. 't Is alleen wel storend dat de rest er ook last van heeft en dat ze lopen te huilen..

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:02

RoyK

Hobby tekenaar

Ik heb al 2 weken niet gespeeld :/ Ik ga mezelf zondagavond eens trakteren op een uurtje gamen.. *sniff.. ik mis die goeie ouwe tijd. (zonder vrouw en kinderen)

Mijn portfolio op Instagram

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Tsurany schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:33:
Sta je daar ineens met een RPK-74M te hannessen. Do not want. :X

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

RoyK schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 22:46:
Ik heb al 2 weken niet gespeeld :/ Ik ga mezelf zondagavond eens trakteren op een uurtje gamen.. *sniff.. ik mis die goeie ouwe tijd. (zonder vrouw en kinderen)
I feel your pain

Ik heb ook al 2 weken niet gespeeld
Kapotte(?) HDD :(

• unfor
Sagaris schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 22:50:
[...]

Sta je daar ineens met een RPK-74M te hannessen. Do not want. :X
RPK en M27 zijn imo wel de twee fijnste support wapens.

• ApC_IcE
  • Laatst online: 23:05

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Soms is de autobalance ook niet even handig..
Heb ik me stinkende best gedaan (samen met 2 maatjes) om zoveel mogelijk punten te pakken etc.
vervolgens staan we met nog 200 tickets voor tegen 50 tickets oid.
worden we naar het andere team verplaatst
Dat vind ik dan geen credit voor al me keiharde werk. we stonden nog boven aan ook.
We konden nog 1 keer terugteamchangen en daarna verplaatste autobalance ons weer!!

weg ace squad hierdoor en weg winner ribbon, weg mvp en weg 2e mvp (was nek aan nek)
Autobalance is nooit handig als je aan het winnen bent omdat hij je constant wisselt en als je aan het verliezen bent is het een kut ding omdat hij niemand wisselt. Het is ook nooit goed natuurlijk.

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:19
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:14:
[...]

Doe niet zo triest man :') Je unlocked die javelin door alleen maar naar het engineer kit plaatje te kijken ingame.

En alsof je niets anders kan totdat je de usas12 unlocked heb... sjonge jonge.

Mijn YouTube

• ApC_IcE
  • Laatst online: 23:05

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Tsurany schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 23:02:
Autobalance is nooit handig als je aan het winnen bent omdat hij je constant wisselt en als je aan het verliezen bent is het een kut ding omdat hij niemand wisselt. Het is ook nooit goed natuurlijk.
Nee dat is idd zo, door de ragequitters loopt ook alles in de soep.
en raakt die autobalance volledig uit zijn stekker.
naja die paar keer

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:11

codex

Geen OpenAI agent :)

Zal wel aan mij liggen, maar ik vind de AN94 wellicht het beste wapen in BF3. Ik heb hem links laten liggen, maar na even wennen is het wel een erg fijn wapen.

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11 17:01
Hij is ook gebuffed in de laatste patch.
Ik vind het jammer dat ze de echte AN-94 niet in het spel stoppen, die schiet de eerste 2 kogel op precies dezelfde plek.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• Mejust
Rynji schreef op zondag 11 december 2011 @ 01:07:
Hij is ook gebuffed in de laatste patch.
Ik vind het jammer dat ze de echte AN-94 niet in het spel stoppen, die schiet de eerste 2 kogel op precies dezelfde plek.
Hebben ze dat niet in BC2 gedaan? Daar wassie bijzonder krachtig.

Verwijderd

kevz schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 23:06:
[...]

Doe niet zo triest man :') Je unlocked die javelin door alleen maar naar het engineer kit plaatje te kijken ingame.

En alsof je niets anders kan totdat je de usas12 unlocked heb... sjonge jonge.
Ja, met shotguns aankloten die zwaar inferieur zijn. En laat ik nou net shotguns het leukste vinden :X .

• unfor
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 03:37:
[...]

Ja, met shotguns aankloten die zwaar inferieur zijn. En laat ik nou net shotguns het leukste vinden :X .
Niks mis met de 870 buckshot, tenzij je niet kunt mikken. (heeft minder spread dan de andere shotties)

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 11-12-2011 03:40 ]

Verwijderd

unfor schreef op zondag 11 december 2011 @ 03:39:
[...]

Niks mis met de 870 buckshot, tenzij je niet kunt mikken. (heeft minder spread dan de andere shotties)
Natuurlijk niets, maar pistol is effectiever als je 1v3 gaat ;). Shotgun is 1 shot 1 kill , maar als je 3 man hebt heb je gewoon geen tijd. Met je pistol knal je in ieder hoofd gewoon 2 kogels.

Overigens is deze game echt heel erg kut zonder mensen op mumble. Niemand leest de chat, niemand gebruikt soflams, niemand verteld wat zijn plan is. Je kan letterlijk een complete 1000 tick map in team chat het volgende spammen zonder uberhaupt maar 1 reactie te krijgen: "Who is using a soflam or other laser locking?".

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2011 04:33 ]

• Raku

Raku

Mental Aid

unfor schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 21:26:
[...]

Op mid/long range is het een beest, en ik gebruik het liefst wapens die niet iedereen gebruikt.
Zo vind ik de G3 en AS VAL ook leuk om mee te spelen.
De 40MM shotgun doet meer damage dan de MASS, ik dacht eerder ook dat de MASS beter was totdat ik vandaag een triple kill had met 1 schot. (jammer dat ik dan nooit aan het opnemen ben, haalde 11 kills in ~10 seconden op bazaar)
Kijk, met jou kan ik praten. Gebruikte de AN-94 voornamelijk voor de patch (~3000 kills) omdat niemand hem gebruikte. BF3 hipster :P. Ook gebruik ik graag de G3 en KH2002. Misschien binnenkort wat meer de AK-47 gebruiken ofzo :P. Trouwens, close range kan de AN-94 ook erg goed zijn. Blijkbaar is de burst rof 1200, niet 900 zoals ik dacht. Het geluid is niet helemaal synchroon met het schieten, dus wel lastig om extreem hoge rate of fire te halen met klikjes spammen, maar als je het juiste tredje heb blaas je iedereen ook op close range weg.

Ben nu een beetje proberen om de slugs voor de 870 shotgun te unlocken (100 damage op <10 meter !) maar dat is nog wel een karwei. Misschien maar gewoon op metro doen en even een uurtje spammen.

[ Voor 8% gewijzigd door Raku op 11-12-2011 05:56 ]

Raku

• unfor
Raku schreef op zondag 11 december 2011 @ 05:52:
[...]

Kijk, met jou kan ik praten. Gebruikte de AN-94 voornamelijk voor de patch (~3000 kills) omdat niemand hem gebruikte. BF3 hipster :P. Ook gebruik ik graag de G3 en KH2002. Misschien binnenkort wat meer de AK-47 gebruiken ofzo :P. Trouwens, close range kan de AN-94 ook erg goed zijn. Blijkbaar is de burst rof 1200, niet 900 zoals ik dacht. Het geluid is niet helemaal synchroon met het schieten, dus wel lastig om extreem hoge rate of fire te halen met klikjes spammen, maar als je het juiste tredje heb blaas je iedereen ook op close range weg.

Ben nu een beetje proberen om de slugs voor de 870 shotgun te unlocken (100 damage op <10 meter !) maar dat is nog wel een karwei. Misschien maar gewoon op metro doen en even een uurtje spammen.
Don't bother met die slugs, die zuigen. (Misschien moet ik die ook nog weer een kans geven maar mijn eerste impressie was kut vergeleken met BC2)
In de beta maakte ik er veel kills mee, maar dat kwam door die "dubbele damage op bewegende targets" bug.
Ik ben overigens na die post overgestapt op de KH2002, die is toch wel fijner dan de AN94!

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 11-12-2011 08:03 ]

Verwijderd

hoppa nu alle lintjes binnen, man wat is de mcom defender ribbon een bitch om te halen.
damn ik ben ook een ammo whore:) 566 lintjes en 11 medals. alles voor het team :P

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:11

codex

Geen OpenAI agent :)

Slugs halen is het makkelijkst op TDM Canals, als je tussen de containers blijft heb je ze binnen een uur. Maar zoals unfor zegt, ze vallen tegen. Leuk om een headshot mee te maken op 200 meter, maar je kan dan beter een sniperrifles nemen.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11 14:03

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Toch blijft het hilarish om iemand te 'snipen' met een shotgun ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• MAX3400

MAX3400

Ultraman schreef op zondag 11 december 2011 @ 09:12:
Toch blijft het hilarish om iemand te 'snipen' met een shotgun ;)
Helemaal mee eens... Aan de andere kant; wat mij betreft mogen de shotguns wel aanzienlijk sterker worden en meerdere/andere typen ammo krijgen... Lijkt me zo leuk om iemand met beanbags eerst bewusteloos te knallen en daarna met je mes zijn dogtags te pakken :)

Dat gezegd; shotgun met 4x scope ofzo vind ik ietjes meer jammer... Snap wel waarom mensen ermee spelen maar zelfs als het windstil is, mag je blij zijn om met een shotgun met hagel iets op meer dan 50m te raken :)

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MAX3400 schreef op zondag 11 december 2011 @ 10:36:
[...]

Helemaal mee eens... Aan de andere kant; wat mij betreft mogen de shotguns wel aanzienlijk sterker worden en meerdere/andere typen ammo krijgen... Lijkt me zo leuk om iemand met beanbags eerst bewusteloos te knallen en daarna met je mes zijn dogtags te pakken :)

Dat gezegd; shotgun met 4x scope ofzo vind ik ietjes meer jammer... Snap wel waarom mensen ermee spelen maar zelfs als het windstil is, mag je blij zijn om met een shotgun met hagel iets op meer dan 50m te raken :)
Met slugs kan je zo 100 meter halen hoor.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• mvz
  • Laatst online: 07-11 16:06

mvz

muziek verslaafde

omg, gister weer lekker op mn favoriete 24/7 firestorm server gehangen, haal ik eerst een 1600m headshot, waarna ik denk, dit kan niet meer stuk..

vervolgens zie ik iets glinsteren in de verte, en leg aan.. 'marksman bonus 1878, headshot 10, enemy down 100'

das ineens een hele hoop puntjes voor 1 kill :9~
plus dat ik nu rank 131 in de HS distance leaderboards heb :9

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• MAX3400

MAX3400

Phyxion schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:02:
[...]

Met slugs kan je zo 100 meter halen hoor.
Mwhoa... Sommige shotguns met aangepaste barrels, bore en slug-type kunnen inderdaad 100-125m halen. De kans dat je inderdaad iets raakt, qua breedte van een mensenhoofd, is aanzienlijk klein. Wat ik wil zeggen is dat shotguns in BF3 best generfd mogen worden voor afstanden boven de 75m aangezien er geen heavy barrel beschikbaar is voor de 870CS en daaronder mogen ze best een kleine buff hebben, zeker als je bepaalde munitie gebruikt.

* MAX3400 is Colonel Service Star 8 (omgerekend rang 53)

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 11-12-2011 12:05 ]

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
En een veer voor Max! :*)

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11 14:03

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Sjonge wat zijn er toch zielige gasten pubertjes in BF3.
Op Kharg Island werden we steeds gebaseraped door ene rank 22 Altair(nogwat). En dan defineer ik baserape even: de helicopters daar spawnen nog achter de RU Deployment. Daar vloog die gast met een Viper helicopter boven onze heli's en jets. Zodra je instapte werd je onder vuur genomen.
Wij wat geklaagd via chat van goh jongens vind je dit leuk? Doe eens niet.
"oh ok"
Daarna vrolijk weer.
Potje voorbij, wij Amerikanen. Wil die knul hetzelfde gaan flikken en opgegeven moment lukt het hem ook met hulp van een maatje in een jet. Ben toen maar wat punten gaan cappen om ze af te leiden en daarna hebben we hem goed vaak uit de lucht geschoten met een tank met guided shells en een maatje van mij in de scout heli met laser painter.
Daarna was het potje Metro Conquest. Super leuk natuurlijk :)
Lekker knallen en doen en het ging nog aardig gelijk op. Punt B ging over en weer, dan hadden wij punt C dan zij punt A en dat ging zo een beetje heen en weer. Maar er ontstond een moment dat wij C hadden en hielpen en dus richting hun spawn konden lopen. Heb ik niet aan mee gedaan, maar de rest van je team kun je niet tegenhouden dus die advancen langzaam. Echter waren ze nog wel binnen 100 meter van C, net voorbij het perron.
Begint me die Altair toch een partij te janken via de chat. En noobs en base rape en dat is noob en kan niet.
Kostelijk gelachen en mezelf verbaasd wat voor hypocriet puberkind dat moet zijn geweest :P

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MAX3400 schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:04:
[...]

Mwhoa... Sommige shotguns met aangepaste barrels, bore en slug-type kunnen inderdaad 100-125m halen. De kans dat je inderdaad iets raakt, qua breedte van een mensenhoofd, is aanzienlijk klein. Wat ik wil zeggen is dat shotguns in BF3 best generfd mogen worden voor afstanden boven de 75m aangezien er geen heavy barrel beschikbaar is voor de 870CS en daaronder mogen ze best een kleine buff hebben, zeker als je bepaalde munitie gebruikt.

Dat valt wel mee. Ik herhaal mijn source van tig posts terug nog maar even :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

Als iemand van jullie ooit een cheater report, natuurlijk ook via battlelog doen, maar ook even de website
van de server zelf opzoeken (meestal clan server) en het daar ook aangeven, liefst met een screenie en datum+tijd.

Grotere kans dat ze op de server zelf door de admin gebanned worden dan dat het door battlelog/EA gedaan wordt.

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
Procon for android 8) :

http://www.phogue.net/for...hp?3100-Android-RCON-tool

Begin deze avond word er een nieuwe versie released die klaar is voor serverpatch R12 en B2K

[ Voor 31% gewijzigd door BarryKohne op 11-12-2011 12:27 ]

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

BarryKohne schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:23:
Procon for android 8) :

http://www.phogue.net/for...hp?3100-Android-RCON-tool

Begin deze avond word er een nieuwe versie released die klaar is voor serverpatch R12 en B2K
Nice, thnx :D

• DaniëlWW2
  • Niet online
WTF did I just watch? :S

Verwijderd

WTF moment van de dag? :D

• MAX3400

MAX3400

Phyxion schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:10:
[...]

Dat valt wel mee. Ik herhaal mijn source van tig posts terug nog maar even :)
;) Smooth bore, 20" barrel, specialized slugs (en toch minder range)...

Ach, het is in de marge; het aantal headshots wat ik heb mogen ontvangen op meer dan 100m in BF3 komt gelukkig amper van een shotgunsniper :)

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-11 21:31
IK ZEG PROJECT REALITY
Meer niet!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-10 23:26
wtf!! ik word de hele tijd gekicked op de got server :(

3e keer

[ Voor 9% gewijzigd door megadoom op 11-12-2011 13:34 ]

Verwijderd

noud schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:20:
IK ZEG PROJECT REALITY
Meer niet!
Same here! Wat een goede mod! Weet jij of ze wat gepland hebben voor BF3?

• megadoom
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'megadoom20' (for 2 minutes) ... Violation wtf?? ik log alleen in, heb geen hacks ofzo help :/

• pafdaddy
  • Niet online
Real Life mod geinstalleerd?

[ Voor 14% gewijzigd door pafdaddy op 11-12-2011 13:59 ]

• megadoom
ik heb helemaal geen mods geinstalleerd!

• unfor
megadoom schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:59:
Even rebooten dan.

Verwijderd

Krijg je een foutmelding of foutcode na de kick te zien?

• megadoom
krijg: Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'megadoom20' (for 2 minutes) ... Violation
te zien

• pafdaddy
  • Niet online
megadoom schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:59:
Je foutomschrijving is erg vaag, graag exacte fout vermelden.

• megadoom
ik probeer simpelweg te spelen, na 20 seconden stopt het spel ineens, en krijg ik die melding

Verwijderd

Probeer PB handmatig te updaten..

Zie ook: http://www.evga.com/forum...337774&mpage=1&print=true

• pafdaddy
  • Niet online
megadoom schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:03:
ik probeer simpelweg te spelen, na 20 seconden stopt het spel ineens, en krijg ik die melding
Nogmaals, graag exacte fout vermelden.

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

pafdaddy schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:06:
[...]
Nogmaals, graag exacte fout vermelden.
Volgens mij heeft hij zijn exacte stated reason hierboven gezet? 8)7 Hij is vaag, maar hij heeft 't wel gedaan.

Daarnaast;
[Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic

[ Voor 21% gewijzigd door Mu.siQ op 11-12-2011 14:08 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Mejust
MAX3400 schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:04:
[...]

Ik bedank juist vriendelijk voor 3 van de 4? ammo types die we nu hebben. Slugs werken niet lekker, frags zijn domweg overpowered(je wilt niet weten hoe vaak ik al van 50+ meter afstand ben ge 2shot door een aap met USAS met frags) en het zogeheten penetratievermogen van darts heeft bij mij nooit het gevoel gewekt dat het ook werkelijk werkt. Neen, geef mij maar ouwe vertrouwde buckshot. Ik hoef niet nog meer van de faal ideëen van de devs.

• megadoom
Mu.siQ schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:07:
[...]

Volgens mij heeft hij zijn exacte stated reason hierboven gezet? 8)7
yup, zie niks na dat violated

ff repair aan t doen, 85 mb/s :/

[ Voor 7% gewijzigd door megadoom op 11-12-2011 14:08 ]

• pafdaddy
  • Niet online
Mu.siQ schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:07:
[...]

Volgens mij heeft hij zijn exacte stated reason hierboven gezet? 8)7
dus ... violation is de exacte foutcode? 8)7

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

pafdaddy schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:08:

dus ... violation is de exacte foutcode? 8)7
He, ik heb 't niet verzonnen. Zo staat het er, hehe :P

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• unfor
Mejust schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:07:
[...]

Ik bedank juist vriendelijk voor 3 van de 4? ammo types die we nu hebben. Slugs werken niet lekker, frags zijn domweg overpowered(je wilt niet weten hoe vaak ik al van 50+ meter afstand ben ge 2shot door een aap met USAS met frags) en het zogeheten penetratievermogen van darts heeft bij mij nooit het gevoel gewekt dat het ook werkelijk werkt. Neen, geef mij maar ouwe vertrouwde buckshot. Ik hoef niet nog meer van de faal ideëen van de devs.
Je bent op de hoogte van de laatste nerfs? Overigens waren de frag rounds alleen OP op de USAS.
Afbeeldingslocatie: http://symthic.com/sivut/img/12gchart6.png

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 11-12-2011 14:12 ]

• pafdaddy
  • Niet online
Hehe maakt ook niet uit man. ;) Alleen geeft PB altijd een code mee dacht ik.

[ Voor 41% gewijzigd door pafdaddy op 11-12-2011 14:10 ]

• Mejust
unfor schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:10:
[...]

Je bent op de hoogte van de laatste nerfs? Overigens waren de frag rounds alleen OP op de USAS.
[afbeelding]
Neen, wist ook nog niet dat er zoveel specifieke informatie beschikbaar was in BF3. Hebben toevallig de M98B en M40A5 een geweldige powerup gekregen?

• unfor
Mejust schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:18:
[...]

Neen, wist ook nog niet dat er zoveel specifieke informatie beschikbaar was in BF3. Hebben toevallig de M98B en M40A5 een geweldige powerup gekregen?
Nee.
http://symthic.com/?s=bf3

• megadoom
Afbeeldingslocatie: http://i1135.photobucket.com/albums/m631/patdoom/ban.png

dit^

• pafdaddy
  • Niet online
Ok sorrie, was de exacte foutmelding dus.
Wat je kunt proberen is Punkbuster deinstalleren, de pb folder van BF3 leeggooien en dan pbsetup draaien. Dat heeft bij mijn pc rare kickproblemen opgelost.

• Raku

Raku

Mental Aid

Mejust schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:07:
[...]

Flechette op groepjes werkt wel aardig anders. Achter zo'n groepje staan in metro CQ, en in een paar schoten het hele groepje neermaaien O+

Raku

• megadoom
punkbuster updated nog een x proberen..

edit: wtf heb het probleem nog steeds :(

[ Voor 36% gewijzigd door megadoom op 11-12-2011 14:28 ]

Probeer eens voor de grap WorldRender.FxaaEnable 0 in de console te typen. Blur is grotendeels weg.

• unfor
Tsurany schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:29:
Probeer eens voor de grap WorldRender.FxaaEnable 0 in de console te typen. Blur is grotendeels weg.
Ehm ja, FXAA = Post-AA in je video menu.

• pafdaddy
  • Niet online
megadoom schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:26:
punkbuster updated nog een x proberen..

edit: wtf heb het probleem nog steeds :(
Juist expliciet eerst verwijderen, alleen updaten loste het toen bij mij niet op.

unfor schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:30:
[...]

Ehm ja, FXAA = Post-AA in je video menu.
Ah lol idd. Volgens een linkje op internet was het nieuw :+ Staat in ieder geval uit vanaf nu, optiefen met die blur :) Werd net wel van GoT server gekickt door die injector :(

[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 11-12-2011 14:40 ]

Pagina: 1 ... 39 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.