welke server?Joarie schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:58:
[...]
Ik zal je vast uit je droom helpen, dat gaat niet gebeuren...immers ik heb al de winnende loten thuis klaarliggen
Oei...dat had ik eerder moeten doen, dat joinen van een 24hr non-stop Metro Conquest 64. Ik vlieg opeens door de levels heen (was nog maar lvl 17 door tijdsgebrek...ben geen student meer).
gewoon doormiddel van de server search functie...er zijn talloze dedicated servers die zich alleen maar richten op punten verzamelen bij Metro.
Beetje zoals Nuketown bij COD:BO
Beetje zoals Nuketown bij COD:BO
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Ligt het aan mij of gaat die MAV sinds de patch 100x sneller kapot, of is het 99x sneller.
In ieder geval elke keer als ik nu een proned enemy kill is mij MAV ook meteen kapot.
Dit was voor de patch nog niet zo. Andere mede MAV'ers, hebben jullie hier ook last van?
In ieder geval elke keer als ik nu een proned enemy kill is mij MAV ook meteen kapot.
Dit was voor de patch nog niet zo. Andere mede MAV'ers, hebben jullie hier ook last van?
Verwijderd
Ik merk dat ik max 2 roadkills kan maken met dat ding, krijg alleen niet te zien waardoor de MAV kapot gaat...Ploeg400 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:06:
Ligt het aan mij of gaat die MAV sinds de patch 100x sneller kapot, of is het 99x sneller.
ik denk dat de meesten het grapje van de mav wel door hebben en proberen hem direct kapot te schietenVerwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:07:
[...]
Ik merk dat ik max 2 roadkills kan maken met dat ding, krijg alleen niet te zien waardoor de MAV kapot gaat...
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ja, MAV is een stuk sneller stuk. Vroeger had je 6-8 schoten nodig, nu 1-2 ongeveer.Ploeg400 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:06:
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Kijk, dat vind ik nou weer jammer.... RPG (of SMAW) is ideaal om een groepje 'infantry' dat zich schuil houdt in een hoekje, gebouw, inham of wat dan ook te killen. Dat wil je niet met je rifle or carbine doen... een of twee van die gasten omleggen met een "aggressive run forward gameplay style" (grenade first!) lukt me nog wel, maar die derde gast legt mij weer om, buiten bereik van mijn buddy-assault etc. etc. Gaat mijn killer de anderen weer lopen reviven etc. Nutteloos...Tsurany schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:42:
http://battlelog.battlefi...view/2832654624783579995/
Slightly reduced the effective blast radius of the RPG, SMAW, and 40mm grenade projectiles against infantry.
Je wilt soms je positie ook niet prijs geven door die gasten te 'plagen' met bursts etc. Ik zeg... één RPG in dat hok, genoeg splash damage om ze allemaal uit te schakelen etc. Don't bunch up! Had juist meer splash damage gewenst!
Misschien dat de groep "je mag me niet killen met een RPG" groter is? Wat vinden jullie?
Maar het haalt de beperkte range van de SOFLAM wel de Recon meer de map in?roboreaper schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:59:
zo'n verbetering vond ik dat ook weer niet....
Dan heb je van die huillie admins die je kicken met de reden: "NO RPG ON INFANTRY".DirtySanchez schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:30:
[...]
Kijk, dat vind ik nou weer jammer.... RPG (of SMAW) is ideaal om een groepje 'infantry' dat zich schuil houdt in een hoekje, gebouw, inham of wat dan ook te killen. Dat wil je niet met je rifle or carbine doen... een of twee van die gasten omleggen met een "aggressive run forward gameplay style" (grenade first!) lukt me nog wel, maar die derde gast legt mij weer om, buiten bereik van mijn buddy-assault etc. etc. Gaat mijn killer de anderen weer lopen reviven etc. Nutteloos...
Je wilt soms je positie ook niet prijs geven door die gasten te 'plagen' met bursts etc. Ik zeg... één RPG in dat hok, genoeg splash damage om ze allemaal uit te schakelen etc. Don't bunch up! Had juist meer splash damage gewenst!
Misschien dat de groep "je mag me niet killen met een RPG" groter is? Wat vinden jullie?
edit:
misschien niet maar die rode bouwlamp die er op zit nodigt ook niet uit om de map in te komenCptChaos schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:31:
[...]
Maar het haalt de beperkte range van de SOFLAM wel de Recon meer de map in?Daar had ik het over.
[ Voor 55% gewijzigd door superwashandje op 09-12-2011 16:35 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
denk idd dat de groep die n00btubers en RPG users kleiner is. easy kills... bahDirtySanchez schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:30:
[...]
Kijk, dat vind ik nou weer jammer.... RPG (of SMAW) is ideaal om een groepje 'infantry' dat zich schuil houdt in een hoekje, gebouw, inham of wat dan ook te killen. Dat wil je niet met je rifle or carbine doen... een of twee van die gasten omleggen met een "aggressive run forward gameplay style" (grenade first!) lukt me nog wel, maar die derde gast legt mij weer om, buiten bereik van mijn buddy-assault etc. etc. Gaat mijn killer de anderen weer lopen reviven etc. Nutteloos...
vooral op mappen als metro vliegen die dingen om je oren. heb er eens op staan letten. staan vaak genoeg een paar dudes constant RPG's te rammen op de zelfde spot en schieten op de zelfde plaats "in de hoop er 1 te killen" en dat dan een hele ronden lang. wat een lol...
lopende band werk. als ze op mijn server zaten. BAN. opbokke
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Huilie huilikbengoofy schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:43:
[...]
denk idd dat de groep die n00btubers en RPG users kleiner is. easy kills... bah
vooral op mappen als metro vliegen die dingen om je oren. heb er eens op staan letten. staan vaak genoeg een paar dudes constant RPG's te rammen op de zelfde spot en schieten op de zelfde plaats "in de hoop er 1 te killen" en dat dan een hele ronden lang. wat een lol...![]()
Ik begrijp niet dat mensen dom genoeg zijn om elke x op dezelfde plek te gaan zitten als ik aan het pro-tuben ben. Als je 1x zo'n granaat op je kop krijgt, ga je toch gewoon ergens anders zitten.ikbengoofy schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:43:
[...]
vooral op mappen als metro vliegen die dingen om je oren. heb er eens op staan letten. staan vaak genoeg een paar dudes constant RPG's te rammen op de zelfde spot en schieten op de zelfde plaats "in de hoop er 1 te killen"
90% doet dat niet, die gaan weer op dezelfde plek, dezelfde granaat opvangen en klagen dat ze die granaat opvangen.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Verrassend genoeg wordt er niet geklaagd over tube/RPG-gebruik bij 24hr 64 Conquest Metro-servers
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Nee gewoon een feit. bederft voor mij persoonlijk de spel ervaring.
Daarom kom ik daar ook nietJoarie schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:58:
Verrassend genoeg wordt er niet geklaagd over tube/RPG-gebruik bij 24hr 64 Conquest Metro-servers
[ Voor 37% gewijzigd door ikbengoofy op 09-12-2011 17:01 ]
Ze doen idd allemaal hetzelfde in het "rode gangetje". Ik heb al een keer met flak-spec gewoon de linkermuur gehugged en daar dik 5 minuten alleen maar staan reviven terwijl ik op mijn eigen medpack stond. Een keer de russen gewoon bij de "achtertrap" naar beneden laten komen en er een zwik granaten tussen gegooid. Konden we zo met 2 squads omhoog sprinten en A-cappen.rnenator schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:54:
[...]
Ik begrijp niet dat mensen dom genoeg zijn om elke x op dezelfde plek te gaan zitten als ik aan het pro-tuben ben. Als je 1x zo'n granaat op je kop krijgt, ga je toch gewoon ergens anders zitten.
90% doet dat niet, die gaan weer op dezelfde plek, dezelfde granaat opvangen en klagen dat ze die granaat opvangen.
Nee, maar daar is het eigenlijk ook alleen maar de enige reden om erop te gaan. Je k/d ratio padden en dikke scores trekkenJoarie schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:58:
EDIT: En zelfs daar kun je met een paar slimme squads zo door de stalemate heen.
[ Voor 3% gewijzigd door MazeMouse op 09-12-2011 17:03 ]
sudo apt-get rekt
Welke server is dat??? Dan blijf ik daar in ieder geval wegikbengoofy schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:43:
[...]
vooral op mappen als metro vliegen die dingen om je oren. heb er eens op staan letten. staan vaak genoeg een paar dudes constant RPG's te rammen op de zelfde spot en schieten op de zelfde plaats "in de hoop er 1 te killen" en dat dan een hele ronden lang. wat een lol...![]()
Bovendien ging het mij om julllie mening over het nerfen van de RPG... en of dat nodig is... ik wil geen RPG spam links, SMAW spam rechts, discussie uitlokken. Die zijn er hier al genoeg.
[ Voor 12% gewijzigd door DirtySanchez op 09-12-2011 17:09 ]
Het is een feit dat je zelf de fout in gaat. Wanneer je een aantal keer dood gaat door een RPG dude dan doe jij iets mis. Die RPG dude blijft schieten omdat er mensen blijven komen. Zo heb ik bij metro met mijn RPK een killstreak van 20-0 gehaald toen ik mijn bipod even uitklapte en ammo box naast me gooide.ikbengoofy schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 17:00:
[...]
Nee gewoon een feit. bederft voor mij persoonlijk de spel ervaring.
[...]
Daarom kom ik daar ook niet
Ik ga dan ook niet weg omdat het "politiek" niet correct is dat ik blijf killen op 1 plek.
overal, meestal op metro zie ik dat.DirtySanchez schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 17:07:
[...]
Welke server is dat??? Dan blijf ik daar in ieder geval weg.... of staat het in je Server Rules?
Bovendien ging het mij om julllie mening over het nerfen van de RPG... en of dat nodig is... ik wil geen RPG spam links, SMAW spam rechts, discussie uitlokken. Die zijn er hier al genoeg.
bijvoorbeeld bij die roltrappen. dan staan ze op de rails beneden met een n00btube, je kan dan net naar boven schieten zodat die bij die bankjes rechts van de roltrap terecht komt.
en daar staan ze dan de hele game lang beetje n00btubes te schieten.
en de granaten regen? of lig je op voldoende afstand op 1 hoekje te clippen?com2,1ghz schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 17:09:
[...]
Het is een feit dat je zelf de fout in gaat. Wanneer je een aantal keer dood gaat door een RPG dude dan doe jij iets mis. Die RPG dude blijft schieten omdat er mensen blijven komen. Zo heb ik bij metro met mijn RPK een killstreak van 20-0 gehaald toen ik mijn bipod even uitklapte en ammo box naast me gooide.
Ik ga dan ook niet weg omdat het "politiek" niet correct is dat ik blijf killen op 1 plek.
mijn fout bij BF is dat ik geen camper ben, ik heb het geduld daar niet voor om maar af te wachten dus gooi mezelf altijd voor 10 kamperende RPG/noobtube users en schiet er dan 3/5 dood met een rifle. om vervolgens zelf dood te gaan.
[ Voor 16% gewijzigd door ikbengoofy op 09-12-2011 17:16 ]
Een granaat is niet restricted op team niveau. Jij kan ook wel een granaat teruggooien of een RPG lanceren.ikbengoofy schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 17:14:
[...]
en de granaten regen? of lig je op voldoende afstand op 1 hoekje te clippen?
Tevens zijn er meerdere waar je langs zou kunnen gaan. Met een squad zou je er doorheen kunnen komen.
Je moet je niet als aas geven voor RPG-ers
Tegenovergestelde richting is net zo leuk. Met een sniper bij die bankjes gaan staan, kan je NET boven die trap uitkijken, iedereen die z'n hoofd er ook maar één seconde uitsteekt: PATS headshot. En idd, ze blijven maar komenikbengoofy schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 17:12:
[...]
overal, meestal op metro zie ik dat.
bijvoorbeeld bij die roltrappen. dan staan ze op de rails beneden met een n00btube, je kan dan net naar boven schieten zodat die bij die bankjes rechts van de roltrap terecht komt.
en daar staan ze dan de hele game lang beetje n00btubes te schieten.geen enkele poging om een bom te planten/vlag te pakken....
Verwijderd
Er is een verschil tussen constant rpg's en 40mm's spammen en een RPG in een volle kamer knallen om ze eruit te krijgen. Campers........bahikbengoofy schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:43:
[...]
De nieuwe patch nog niet echt getest, maar ik las dat er alweer een andere aan zit te komen?
Het is goed dat DICE naar de community luistert, maar luister niet naar de whiners aub. Elke goede spelers heeft volgens 80% van de andere spelers een overpowered wapen. Zo lijkt het namelijk ook, als je met een machine geweer meteen op je kop geschoten wordt. Dan lijkt het alsof je geen schijn van kans hebt door het wapen, maar het komt juist door de speler....
Uiteraard zitten er goede aanpassingen in, dat doen ze heel goed. Maar ik hoop dat ze hier niet in doorslaan..... BF2 - PKM anyone? Na een bepaalde patch was het ineens een fucking sniperrifle met een hele hoge accuracy. Grotendeels omdat de whiners uiteraard weer vonden dat hij veel te slap was.
Zo blijf je bezig. Er zijn nu eenmaal sterke en slappe wapens, net als in het echt. Maar elk wapen heeft ook weer zijn nadelen op een bepaalde range. Het is aan de speler om daar op de juiste manier mee om te gaan.
Dit weekend een LAN trouwens hier thuis met 5 man. Zondag vroeg in de ochtend komen er nog 2 bij. Ik denk dat ik straks meer dan 24 uur bij mijn account bij kan schrijven
.
No-life? Niet echt. Vrouwtje zit in Praag en je mot wat he
Het is goed dat DICE naar de community luistert, maar luister niet naar de whiners aub. Elke goede spelers heeft volgens 80% van de andere spelers een overpowered wapen. Zo lijkt het namelijk ook, als je met een machine geweer meteen op je kop geschoten wordt. Dan lijkt het alsof je geen schijn van kans hebt door het wapen, maar het komt juist door de speler....
Uiteraard zitten er goede aanpassingen in, dat doen ze heel goed. Maar ik hoop dat ze hier niet in doorslaan..... BF2 - PKM anyone? Na een bepaalde patch was het ineens een fucking sniperrifle met een hele hoge accuracy. Grotendeels omdat de whiners uiteraard weer vonden dat hij veel te slap was.
Zo blijf je bezig. Er zijn nu eenmaal sterke en slappe wapens, net als in het echt. Maar elk wapen heeft ook weer zijn nadelen op een bepaalde range. Het is aan de speler om daar op de juiste manier mee om te gaan.
Dit weekend een LAN trouwens hier thuis met 5 man. Zondag vroeg in de ochtend komen er nog 2 bij. Ik denk dat ik straks meer dan 24 uur bij mijn account bij kan schrijven
No-life? Niet echt. Vrouwtje zit in Praag en je mot wat he
Idd. Ik snap dat gezeik ook nooit en trek me er ook niks van aan. Als iemand achter een muurtje zit en ik een Scar-H in me handen heb en geen granaten meer heb....hmmmm -> laten we gaan wachten totdat hij er weer overheen kijkt!! NOT -> RPG en gaan!Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 17:30:
[...]
Er is een verschil tussen constant rpg's en 40mm's spammen en een RPG in een volle kamer knallen om ze eruit te krijgen. Campers........bah. Ik gebruik rpg's en 40mm's ook gewoon om door muren heen te breken. Niet via de voorkant? Dan maar via de achterkant.
[ Voor 20% gewijzigd door StealthyPeanut op 09-12-2011 18:45 ]
Verwijderd
Ik neem aan dat Dice zelf ook weleens een potje speelt en daarnaast ook wel het 1 en ander test.
Dus ze zullen heus wel weten wat ze wel of niet gaan aanpassen.
Dus ze zullen heus wel weten wat ze wel of niet gaan aanpassen.
De geruchtenmolen zegt dat er een tweede Conquest Small mode zal zijn die Conquest Small 2 zal heten. Nog niet veel over bekend.
En als je Back to Karkand niet hebt kan je wel die servers joinen die deze mappen draaien maar zodra een Back to Karkand map er op komt zal je gekickt worden. Deze personen zullen ook niet door quickmatch gestuurd worden.
En wat minder gerucht en meer feit, we hebben een eigen GoTBF3 Mad Maxxi's Metro Riot server. Deze draait 24/7 Operation Metro. Deze server zal hier tijdelijk op draaien en zal dan een 24/7 Strike at Karkand worden. Tenzij deze map gaat zuigen, dan 24/7 Wake Island.
En als je Back to Karkand niet hebt kan je wel die servers joinen die deze mappen draaien maar zodra een Back to Karkand map er op komt zal je gekickt worden. Deze personen zullen ook niet door quickmatch gestuurd worden.
En wat minder gerucht en meer feit, we hebben een eigen GoTBF3 Mad Maxxi's Metro Riot server. Deze draait 24/7 Operation Metro. Deze server zal hier tijdelijk op draaien en zal dan een 24/7 Strike at Karkand worden. Tenzij deze map gaat zuigen, dan 24/7 Wake Island.
[ Voor 73% gewijzigd door Tsurany op 09-12-2011 20:06 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nee, hoor! Gewoon oefenen, je spots kennen en je wapen goed beheersen. Ook spelen de mappen een rol om boven de 1000m uit te komen.erikvandenberg schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:10:
1000+ meter is eigenlijk meer geluk dan skill denk ik, de kogel duurd er dermate lang over dat diegene wel bijna stil moet staan. Als hij rent kan je het denk ik wel vergeten of je moet echt heel goed zijn of het is gewoon een lucky shot.
Schiet met grote regelmaat boven de 900m en in elke grote map zijn schoten rond de 600m eerder regel dan uitzondering.
Record staat nu op 1041.
In eerste instantie monteerde ik de bipod maar kies nu voor 90% de Straight Bull Bolt.
Zeker in het begin schoot ik overal naast of van korte afstand. Dan doe je erg lang om wat punten te sprokkelen als sniper.
Om een goede sniper te worden heb je wat meer doorzettingvermogen nodig t.o.v. andere klasses.
Misschien een tip voor mensen die nog met lange laadtijden zitten.
Ben vandaag geswitched van aero naar het windows classic theme, en ineens ben ik van mijn lange laadtijden af!
Ben vandaag geswitched van aero naar het windows classic theme, en ineens ben ik van mijn lange laadtijden af!
Net nog even op de GoT Conquest large 64p server gespeeld, het lijkt alsof het lag probleem er nog steeds heerst. Niet continue, maar wel afentoe.
Meer mensen daar last van?
(Wel lekker gespeeld, best OK teamwork weer.
)
(Wel lekker gespeeld, best OK teamwork weer.
Het is nu een andere GSP dus dan zouden zij ook lag issues moeten hebben.freggel schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 21:11:
Net nog even op de GoT Conquest large 64p server gespeeld, het lijkt alsof het lag probleem er nog steeds heerst. Niet continue, maar wel afentoe.
(Wel lekker gespeeld, best OK teamwork weer.)
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik stel altijd in dat met games Aero in een hoekje kan gaan zitten (bf3.exe -> rechts klikken -> eigenschappen -> disable visual themes en ook desktop composition om zeker te zijnunfor schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 21:03:
Misschien een tip voor mensen die nog met lange laadtijden zitten.
8vs8 infantry only CoD-like domination?Tsurany schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 19:46:
De geruchtenmolen zegt dat er een tweede Conquest Small mode zal zijn die Conquest Small 2 zal heten. Nog niet veel over bekend.
[ Voor 17% gewijzigd door Gundogan op 09-12-2011 21:35 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik had sowiezo desktop composition tijdens BF3 al disabled, dus dat was de fix voor mij niet.Gundogan schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 21:33:
[...]
Ik stel altijd in dat met games Aero in een hoekje kan gaan zitten (bf3.exe -> rechts klikken -> eigenschappen -> disable visual themes en ook desktop composition om zeker te zijn) en ik laad ook redelijk snel. Maar helaas duurt het laden van het eerste level per speelbeurt nog steeds veel langer, dus die kap ik altijd af om weer opnieuw te beginnen.
wellicht is het placebo en is de lange laadtijd bij de volgende reboot weer terug, maar dat zie ik dan wel weer.
Verwijderd
Ik ben letterlijk nog nooit geraakt op vanaf zo'n grote afstand om de simpele reden dat ik nooit stil sta, nooit in een rechte lijn loop en nooit in hetzelfde patroon loop.TecTo schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:14:
[...]
Nee, hoor! Gewoon oefenen, je spots kennen en je wapen goed beheersen. Ook spelen de mappen een rol om boven de 1000m uit te komen.
Schiet met grote regelmaat boven de 900m en in elke grote map zijn schoten rond de 600m eerder regel dan uitzondering.
Record staat nu op 1041.
In eerste instantie monteerde ik de bipod maar kies nu voor 90% de Straight Bull Bolt.
Zeker in het begin schoot ik overal naast of van korte afstand. Dan doe je erg lang om wat punten te sprokkelen als sniper.
Om een goede sniper te worden heb je wat meer doorzettingvermogen nodig t.o.v. andere klasses.
Maar dat betekend niet dat je niet geraakt kan worden verdwaalde kogels kunnen je nog altijd raken.Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 21:47:
[...]
Ik ben letterlijk nog nooit geraakt op vanaf zo'n grote afstand om de simpele reden dat ik nooit stil sta, nooit in een rechte lijn loop en nooit in hetzelfde patroon loop.
plus dat mensen, die zeggen niet in een rechte lijn, of patroon te lopen, toch altijd stiekem wel een patroon vertonen, en als consequentie dus een patroon van mij terug ontvangen
repeterende 'niet stilstaan' acties, zijn net zo erg als stilstaan
gister eindelijke een 1003m HS
repeterende 'niet stilstaan' acties, zijn net zo erg als stilstaan
gister eindelijke een 1003m HS
Jungelman schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 21:55:
[...]
Maar dat betekend niet dat je niet geraakt kan worden verdwaalde kogels kunnen je nog altijd raken.
Dan is het ook bijna onmogelijk om een headshot te plaatsen. Lukt het dan is het een lucky shot. Wat wel lukt is dat ze zich vastlopen in je bullit en dat overleven ze ook niet.Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 21:47:
[...]
Ik ben letterlijk nog nooit geraakt op vanaf zo'n grote afstand om de simpele reden dat ik nooit stil sta, nooit in een rechte lijn loop en nooit in hetzelfde patroon loop.
Toch is het vreemd dat veel players huppelend door het veld gaan als een soort konijnen of kangoeroes. Vind het helemaal niks dat geren en gehuppel. Wat een onrealistisch beeld en gewoon maf om te zien.
Ben ook een voorstander van een game optie dat je zeker vier minuten moet wachten voor een respawn. Dan ben je volgens mij een hoop hip hoppers kwijt en krijg het spel een meer realistisch karakter.
Gelukkig heb je in de tank nog zoiets als canister shell en daar roei ik de huppelaars mee uit als ik het zat ben.
[ Voor 4% gewijzigd door TecTo op 10-12-2011 01:24 ]
Klinkt echt precies als mijn speelstijl. Lekker rond huppelen, rennen en noobjes ownen die het spel te serieus nemen. Heerlijk.TecTo schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 01:22:
[...]
Toch is het vreemd dat veel players huppelend door het veld gaan als een soort konijnen of kangoeroes. Vind het helemaal niks dat geren en gehuppel. Wat een onrealistisch beeld en gewoon maf om te zien.
Ben ook een voorstander van een game optie dat je zeker vier minuten moet wachten voor een respawn. Dan ben je volgens mij een hoop hip hoppers kwijt en krijg het spel een meer realistisch karakter.
Als je een headshot kan maken over 1075 meter mag je meepraten met de grote jongens. Anders gewoon blijven rondhuppelenRuben0s schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 01:56:
[...]
Klinkt echt precies als mijn speelstijl. Lekker rond huppelen, rennen en noobjes ownen die het spel te serieus nemen. Heerlijk.
Verwijderd
show me draak probeer eerst een tank te bemachtigen , praatjes vullen zo bar weinig praatjes grote vriendTecTo schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 01:22:
[...]
Dan is het ook bijna onmogelijk om een headshot te plaatsen. Lukt het dan is het een lucky shot. Wat wel lukt is dat ze zich vastlopen in je bullit en dat overleven ze ook niet.
Gelukkig heb je in de tank nog zoiets als canister shell en daar roei ik de huppelaars mee uit als ik het zat ben.
@Ruben0s tactisch vriend
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 02:59 ]
Als jij mij kan uitleggen wat voor toegevoegde waarde je bent voor het team als je vanaf 1075 meter iemand neer kan knallen dan zal ik wellicht stoppen met rondhuppelen.TecTo schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 02:19:
[...]
Als je een headshot kan maken over 1075 meter mag je meepraten met de grote jongens. Anders gewoon blijven rondhuppelen
Dit dus, lol. Ik heb een sniper gekilled op firestorm (rush) van ong. 300 meter af, met een usas-12 + frag rounds.Ruben0s schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 03:02:
[...]
Als jij mij kan uitleggen wat voor toegevoegde waarde je bent voor het team als je vanaf 1075 meter iemand neer kan knallen dan zal ik wellicht stoppen met rondhuppelen.
De teams waren zo bagger en ik verveelde me dus ging ik dat maar proberen. Snipen stelt echt niks voor, de meeste recons verdoen echt hun (en hun teams') tijd voor m'n gevoel.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit geprobeerd om iemand van mijlen ver neer te knallen.
Mijn record staat op 416 meter in de map noshar canals. Ik schoot iemand neer die op de boot werd gespawned, maar ik kon hem niet eens zien.
Ik speel zelf liever zoals dit : http://www.own3d.tv/video/327438/7ele______
Dan ben je veel effectiever voor je team
Mijn record staat op 416 meter in de map noshar canals. Ik schoot iemand neer die op de boot werd gespawned, maar ik kon hem niet eens zien.
Ik speel zelf liever zoals dit : http://www.own3d.tv/video/327438/7ele______
Dan ben je veel effectiever voor je team
[ Voor 7% gewijzigd door Ruben0s op 10-12-2011 03:16 ]
@Ruben0s
Hier hetzelfde, al dat geneuzel om sowieso iemand neer te knallen die 1000m ver weg is, doe dan lekker (nuttig) mee met je team en score je nog wat punten/minuut ook
Hier hetzelfde, al dat geneuzel om sowieso iemand neer te knallen die 1000m ver weg is, doe dan lekker (nuttig) mee met je team en score je nog wat punten/minuut ook
Verwijderd
Lekker nuttig weer. Een maat van mijn is bijna 100% van de tijd recon en die loopt gewoon in de frontlines mee. Het type persoon dat constant pilots uit choppers sniped en headshots maakt op <100 m. Schot voorbereiden? .25 seconde is genoeg. Zoom, schiet, raak, move. Grote kans dat hij een betere sniper is dan jij ooit zal zijnTecTo schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 02:19:
[...]
Als je een headshot kan maken over 1075 meter mag je meepraten met de grote jongens. Anders gewoon blijven rondhuppelen
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 09:18 ]
Sinds de soflam is geupdate kan een sniper best zinvol zijn, al moet ik bekennen dat de >1000m kills die ik tot nu toe heb gemaakt qua waarde voor het team laag waren. Het zijn voornamelijk ook andere snipers.
Ten eerste noem het in godsnaam geen snipers, het zijn Recons.reemprive schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 09:28:
Sinds de soflam is geupdate kan een sniper best zinvol zijn, al moet ik bekennen dat de >1000m kills die ik tot nu toe heb gemaakt qua waarde voor het team laag waren. Het zijn voornamelijk ook andere snipers.
En ja, Soflam is verrekte handig.
Ons squad bestaat vaak uit een support, een recon met soflam en 2 engineers met javelins, succes in je vehicles
De beste recons staan in de frontlines met hun spawnbeacons, en nee die dingen zijn niet gemaakt om in de heuvels neer te zetten.
Een recon die 1 spawnbeacon plant op een plek ergens in de flanks voegt voor mij al 100 maal meer toe dan een "sniper" in de hills. Je hoeft overigens ook niet bij je soflam te zitten om er effectief gebruik van te maken.
[ Voor 14% gewijzigd door unfor op 10-12-2011 09:46 ]
Nee wel een 32p Conquest mode, maar anders dan we tot nu toe hebben.
Spotten is er 1 van en de MAV is meedogenloos, mits je team er gebruik van weten te maken. Maar dat is voor jou al te serieus. Verder kill je andere snipers die je team belagen enz...Ruben0s schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 03:02:
[...]
Als jij mij kan uitleggen wat voor toegevoegde waarde je bent voor het team als je vanaf 1075 meter iemand neer kan knallen dan zal ik wellicht stoppen met rondhuppelen.
Oh je bent bij je speelstijl nog vergeten te vermelden dat je in de chat noob of camper neer kalkt nadat je een kill om je oortjes heb......
Oh een tank bemachtigen doe je met de F toets in te drukken
[ Voor 9% gewijzigd door TecTo op 10-12-2011 10:29 ]
spotten is zo 2010 is wel een waardeloos argument je spot tegenstander hij gaat achter cover weg spot
als recon moet je dicht bij de vlaggen/mcoms t-uggs plaatsen en radio becons plaatsen
of softlannen
als recon moet je dicht bij de vlaggen/mcoms t-uggs plaatsen en radio becons plaatsen
of softlannen
What the f*ck? Iemand deze al gezien?
http://youtu.be/FOaGhE_sejI
weer wat geleerdbeuker19 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 10:31:
spotten is zo 2010 is wel een waardeloos argument je spot tegenstander hij gaat achter cover weg spot
of softlannen
Als recon heb je de keuze om eens voor de lange afstand te gaan of je tussen het strijdgewoel te mengen dicht bij de vlaggen. Dat maakt de recon zo een leuk typetje om te spelen.
Als aussault op een berg kom je niet verder dan een recon een mes in zijn rug te planten. Wellicht goed om je frustraties af te reageren maar even waardeloos voor je team.
Gelukkig heb ik alle karakter vrij gespeeld en kan zo kiezen wat me op dat moment uitkomt. Recon heeft echter de voorkeur.
Verder ben ik maar een middelmatige speler die het spel wel serieus probeert de spelen maar het ook met een grote
reemprive schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 10:36:
[ Voor 10% gewijzigd door TecTo op 10-12-2011 11:03 ]
En dat komt van het CoD bolwerk dat IGN heet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Valt mij wel op dat weinig spelers gebruik maken van de M320 om gebouwen te beschieten zodat tegenstanders onder het puin bedolven worden. Kan soms enorm effectief zijn
Moet zeggen dat ik eigenlijk nooit de M320 meeneem. Heb in vrijwel alle gevallen (zelfs op metro) liever de medkit bij meTsurany schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 10:59:
Valt mij wel op dat weinig spelers gebruik maken van de M320 om gebouwen te beschieten zodat tegenstanders onder het puin bedolven worden. Kan soms enorm effectief zijn
sudo apt-get rekt
http://battlelog.battlefi.../Tsurany/stats/186401280/Tsurany schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 10:59:
600+ kills met de noobtube is dan weer een beetje extreem.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mooi om te zien dat BF3 zo geliefd is, maar jammer genoeg toont dit niet wat de publieke opinie is...DanielWW2 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 10:55:
[video]
En dat komt van het CoD bolwerk dat IGN heet.
MW3 heeft terug een verkoopsrecord gebroken, zelfs na al het gebash. Toont dus dat slechts een zéér kleine groep gamers gamesites, game fora, etc. bezoekt. Dus kan je je afvragen wat zo'n poll voor nut heeft.
Want BF3 voor Best Campaign, dat kan toch niet?
Met de rest ben ik natuurlijk wel akkoord!
Valt wel mee, je maakt er al snel dubbel en trippel kills mee. Mensen noemen het wel direct de noobtube maar je hebt er toch wel wat skill voor nodig en vaak zijn de mensen die er door gedood worden gewoon zo stom bezig dat ze het verdienen. Het is gewoon een ideaal wapen tegen mensen die zich in gebouwtjes verstoppen, achter muren lopen te schuilen of met z'n allen in drukke hoekjes gaan zitten.DanielWW2 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:01:
http://battlelog.battlefi.../Tsurany/stats/186401280/
600+ kills met de noobtube is dan weer een beetje extreem.
Daar heb ik een granaat/RPG voor. Of een banzaicharge.Tsurany schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:05:
[...]
Valt wel mee, je maakt er al snel dubbel en trippel kills mee. Mensen noemen het wel direct de noobtube maar je hebt er toch wel wat skill voor nodig en vaak zijn de mensen die er door gedood worden gewoon zo stom bezig dat ze het verdienen. Het is gewoon een ideaal wapen tegen mensen die zich in gebouwtjes verstoppen, achter muren lopen te schuilen of met z'n allen in drukke hoekjes gaan zitten.
Oke, de SP was een CoD type verhaal met achterlijke AI en wat bugs.Asgaro schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:03:
[...]
Mooi om te zien dat BF3 zo geliefd is, maar jammer genoeg toont dit niet wat de publieke opinie is...
MW3 heeft terug een verkoopsrecord gebroken, zelfs na al het gebash. Toont dus dat slechts een zéér kleine groep gamers gamesites, game fora, etc. bezoekt. Dus kan je je afvragen wat zo'n poll voor nut heeft.
Want BF3 voor Best Campaign, dat kan toch niet?Heb onlangs de MW3 SP uitgespeeld (gedownload ofc) en die is toch stukken aangenamer dan die van BF3.
Met de rest ben ik natuurlijk wel akkoord!
De rest is gewoon geweldig.
[ Voor 28% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-12-2011 11:07 ]
"Due to its incredibly short length the AKS-74U cannot mount a foregrip or a bipod."
Waarom is dan de derde unlock een foregrip?
"The bullpup configuration prevents the A-91 from mounting either a bipod or a foregrip."
Zelfde verhaal, derde unlock is ook een foregrip.
"The bullpup configuration prevents the A-91 from mounting either a bipod or a foregrip."
[ Voor 35% gewijzigd door Tsurany op 10-12-2011 11:12 ]
Daar ben ik ook nog niet uit.Tsurany schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:08:
"Due to its incredibly short length the AKS-74U cannot mount a foregrip or a bipod."
De foregrip zit in ieder geval in het hout verwerkt maar dat kan je er niet afhalen zonder dat je hand behoorlijk heet word tijdens het schieten.
copy/paste is een veel gebruikte toetsencombinatie bij programmeurs.Tsurany schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:08:
Wat is een goed n00b proof wapen voor BF3 voor close/mid range combat? Ik speel namelijk veel beter in COD dan in BF3, niet alleen om het verschil in gameplay maar ook omdat het me veel moeite kost om een enemy fatsoenlijk een aantal keer te raken. Ik speel momenteel met de M416
De wijzen komen uit het Oosten!
Beter leren spelen? Er is geen noob proof wapen, je bent gewoon niet goed genoeg en dan helpt een ander wapen ook niet.
Geen noobwapens.NoepZor schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:16:
Wat is een goed n00b proof wapen voor BF3 voor close/mid range combat? Ik speel namelijk veel beter in COD dan in BF3, niet alleen om het verschil in gameplay maar ook omdat het me veel moeite kost om een enemy fatsoenlijk een aantal keer te raken. Ik speel momenteel met de M416
@ orgeltje... Ieder z'n ding... gewoon een wapen wat uitproberen en kijken of ie bevalt.
WBT M320... heb inmiddels de smoke unlocked en dat is erg leuk op metro. Vijand ingegegraven en geen doorkomen aan? Pop wat smoke en de paniek breekt uit
Gister dankzij een rookgordijn de vlag kunnen overnemen... gelukkig begreep mn team het.
WBT M320... heb inmiddels de smoke unlocked en dat is erg leuk op metro. Vijand ingegegraven en geen doorkomen aan? Pop wat smoke en de paniek breekt uit
Gister dankzij een rookgordijn de vlag kunnen overnemen... gelukkig begreep mn team het.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Vooral veel spelen, als je de maps beter leert kennen. Weet je waar de vijand vandaan komt, en je weet waar ze kunnen zitten etc. En je leert de enemy beter te onderscheiden tegenover de huizen, andere dingen uit de map. Verder rustig lopen, en goed aimen. Happy fraggi'n!NoepZor schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:16:
Zijn er geen wapens die vrij makkelijk te hanteren zijn en lekker stabiel schieten? Ik heb nu wel die foregrip er op zitten, volgens mij scheelt dat al wel iets. Zijn er nog meer van dat soort unlocks die van waarde kunnen zijn? Ik heb er nu 17,5 uur op zitten, maar mijn k:d is 0,665, skill is -116 en score/min ligt op maar 139
Wat ik zeg, leer beter spelen. Het ligt echt aan je skill, dat is gewoon beneden het gemiddelde. Er zijn geen ultieme wapens waarmee je opeens wel goed zal spelen.
Gewoon een Assault Rifle met foregrip en meer kan je niet doen. Je kan de AEK971 proberen maar of dat veel verschil zal maken?
Gewoon een Assault Rifle met foregrip en meer kan je niet doen. Je kan de AEK971 proberen maar of dat veel verschil zal maken?
Ik heb soms echt 5 seconden om 2 enemies van de zijkant neer te schieten, maar dat lukt te vaak niet doordat ik niet lekker kan aimen en schieten met die wapens. Het speelt wezenlijk anders dan CS en CoD en volgens mij zelfs als BF2, want daarin was ik vroeger niet heel erg slecht.
Dit heeft niks met copy paste te maken aangezien je elk weapon ook moet modellen met foregrip, je kan niet zomaar even een willekeurige foregrip pakken.TecTo schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:14:
[...]
copy/paste is een veel gebruikte toetsencombinatie bij programmeurs.
Er zijn zeker wel AKS-74U's met foregrip beschikbaar.Tsurany schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:08:

A-91 overigens ook:
The A-91 also has an integral GP-25 grenade launcher beneath the barrel of the weapon (though pre-production models used a clip-on GP-25 mounted above the barrel). The handguard also includes a foregrip, which may be used to stabilize the weapon when firing or as a pistol grip when firing the grenade launcher.
[ Voor 14% gewijzigd door Phyxion op 10-12-2011 11:27 ]
Het gaat om de informatie in Battlelog die zichzelf tegenspreekt. Niet of die dingen wel of niet bestaan.
Dan zal die informatie wel niet kloppen.Tsurany schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:26:
Het gaat om de informatie in Battlelog die zichzelf tegenspreekt. Niet of die dingen wel of niet bestaan.
TecTo schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:27:
[...]
Het stukje code van de unlocks lijkt me toch voor een aantal wapens hetzelfde. Dus dat kan je op de juiste plaats er gewoon inplakken het dat is heel wat anders dan een wapen model te tekenen.
[ Voor 38% gewijzigd door Phyxion op 10-12-2011 11:28 ]
Het stukje code van de unlocks lijkt me toch voor een aantal wapens hetzelfde. Dus dat kan je op de juiste plaats er gewoon inplakken. Dat is heel wat anders dan een wapen model te tekenen.Phyxion schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:24:
[...]
Dit heeft niks met copy paste te maken aangezien je elk weapon ook moet modellen met foregrip, je kan niet zomaar even een willekeurige foregrip pakken.
[...]
en als je close combat gaat shotgun of pdw mee kun je daar ook nog ribbons voor scorenTecTo schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 10:54:
[...]
weer wat geleerd![]()
Als recon heb je de keuze om eens voor de lange afstand te gaan of je tussen het strijdgewoel te mengen dicht bij de vlaggen. Dat maakt de recon zo een leuk typetje om te spelen.
Als aussault op een berg kom je niet verder dan een recon een mes in zijn rug te planten. Wellicht goed om je frustraties af te reageren maar even waardeloos voor je team.
Gelukkig heb ik alle karakter vrij gespeeld en kan zo kiezen wat me op dat moment uitkomt. Recon heeft echter de voorkeur.
Verder ben ik maar een middelmatige speler die het spel wel serieus probeert de spelen maar het ook met een grotebekijkt. Zeker als je het onderstaande filmpje bekijkt.
[...]
Al gezien inderdaad. Zit te toch effe keihard te juichen als je dat lukt!reemprive schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 10:36:
Wat ik ook zie is dat deze gast 'free look' doet vanuit de cockpit. Ik vraag me af: hoe!?
Ik zie het niet in het filmpje, maar RMB in de cockpit will do the trick.Murphy schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:42:
[...]
Al gezien inderdaad. Zit te toch effe keihard te juichen als je dat lukt!
Wat ik ook zie is dat deze gast 'free look' doet vanuit de cockpit. Ik vraag me af: hoe!?
Gawddamnit dat meen je niet. Was dat altijd al zo, of na de patch?Sagaris schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:49:
[...]
Ik zie het niet in het filmpje, maar RMB in de cockpit will do the trick.
Alleen jammer dat ik nooit gebruik maak van de chat. Misschien kan je me uitleggen met welke knop je dat moet doen, wellicht kan ik dan aan jou stereotype voldoen.TecTo schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 10:20:
[...]
Spotten is er 1 van en de MAV is meedogenloos, mits je team er gebruik van weten te maken. Maar dat is voor jou al te serieus. Verder kill je andere snipers die je team belagen enz...
Oh je bent bij je speelstijl nog vergeten te vermelden dat je in de chat noob of camper neer kalkt nadat je een kill om je oortjes heb......
Oh een tank bemachtigen doe je met de F toets in te drukken
Je toegevoegde waarde is dat je gaat spotten op hardcore?in console dit commando Render.DrawFps 1 maar zie niets. Speel alleen HC.
[ Voor 20% gewijzigd door Ruben0s op 10-12-2011 11:57 ]
Wel jammer dat je dan niet meer kunt sturenSagaris schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:49:
[...]
Ik zie het niet in het filmpje, maar RMB in de cockpit will do the trick.
[ Voor 69% gewijzigd door steveman op 10-12-2011 11:57 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Je bent er een beetje laat mee.
As far as I know is dit altijd zo het geval geweest.Murphy schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:55:
[...]
Gawddamnit dat meen je niet. Was dat altijd al zo, of na de patch?
Verwijderd
Welke perks gebruiken jullie het liefst.
Eenige die ik nuttig vind is extra ammo en extra explosives die anderen lijken vrij weinig te doen.
Ja rennen dan zie je dat je wat sneller rent maar de rest heb ik nog wel mijn vraagtekens bij.
Eenige die ik nuttig vind is extra ammo en extra explosives die anderen lijken vrij weinig te doen.
Ja rennen dan zie je dat je wat sneller rent maar de rest heb ik nog wel mijn vraagtekens bij.
Niet dat een foregrip modelleren erg veel werk is, maar volgens mij hebben de meeste wapens tegenwoordig van die standaard rails boven, onder en opzij. Dan kun je dus letterlijk de foregrip op die rail mounten in je model en dat scheelt toch weer.Phyxion schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:24:
[...]
Dit heeft niks met copy paste te maken aangezien je elk weapon ook moet modellen met foregrip, je kan niet zomaar even een willekeurige foregrip pakken.
[...]
Er zijn zeker wel AKS-74U's met foregrip beschikbaar.
[afbeelding]
A-91 overigens ook:
The A-91 also has an integral GP-25 grenade launcher beneath the barrel of the weapon (though pre-production models used a clip-on GP-25 mounted above the barrel). The handguard also includes a foregrip, which may be used to stabilize the weapon when firing or as a pistol grip when firing the grenade launcher.
Wat wil je nou precies draaikont?Ruben0s schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:55:
[...]
Alleen jammer dat ik nooit gebruik maak van de chat. Misschien kan je me uitleggen met welke knop je dat moet doen, wellicht kan ik dan aan jou stereotype voldoen.
Volgens mij zet je jezelf neer als stereotype met bovenstaande tekst. Verdere reacties richting jou lijkt me totaal verspeelde tijd.Ruben0s schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 01:56:
[...]
Klinkt echt precies als mijn speelstijl. Lekker rond huppelen, rennen en noobjes ownen die het spel te serieus nemen. Heerlijk.
Vraagje, ik zit hier op een lan party \waar battlelog geblocked wordt. Is er een manier om in een server te komen zonder battlelog?
intergalactic.fm
Ik gebruikte eerst als Engineer 99% sqd EXPL voor meer rockets en meer mines.Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 12:11:
Welke perks gebruiken jullie het liefst.
Maar sinds de mines nu ook op enemy mini map getoond worden gebruik ik mines niet meer, want nu zijn ze echt gewoon useless....
Nu is het vaak sqd ammo.
Net nog wel een aardig potje kunnen bewerkstelligen (voor mijzelf dan
). Aardige K:D ratio en nog wat punten kunnen capturen 
http://battlelog.battlefi...show/9381562/1/194926747/
http://battlelog.battlefi...show/9381562/1/194926747/
Gasten, hoe kan ik ervoor zorgen dat Firefox mijn password wel onthoud zodat ik mij steeds niet opnieuw hoef in te loggen?
Dit probleem heb ik sinds vorige dinsdag met hun nieuwste patch.
Dit probleem heb ik sinds vorige dinsdag met hun nieuwste patch.
ehhh ik snap jouw logica niet echt. Ik zeg dat mijn speelstijl lekker rondhuppelen/rennen is en dan wat noobjes ownen die het spel te serieus nemen. Dit zei ik, omdat ik me erger aan mensen die willen dat je volgens een bepaalde manier gaat spelen. Uit jouw vorige posts maak ik op dat je een voorstander bent om mensen die rondhuppelen/onrealistisch spelen maar 4 minuten moet laten wachten op een respawn, wat natuurlijk nergens opslaat, want iedereen heeft zijn eigen manier van spelen.TecTo schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 12:17:
[...]
Wat wil je nou precies draaikont?
[...]
Volgens mij zet je jezelf neer als stereotype met bovenstaande tekst. Verdere reacties richting jou lijkt me totaal verspeelde tijd.
Vervolgens kom jij ermee dat ik iemand ben die mensen voor noob of camper ga uitmaken als ik gekild wordt. Tja... wat moet ik daar nou weer mee.
Maar genoeg offtopic gelul.
Had een 50k xp game maar mn stats zijn niet geupdate?
Dit gaat over het gebruik van de real life mod. Iemand die dit kan bevestigen?Phyxion schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:47:
Die zou ik niet meer gebruiken, PB kicked er al voor:
RESTRICTION: Disallowed Program/Driver \[124061]
Verwijderd
Grappig om te zien dat er steeds meer mannekes met een jeep vol met C4 en 2 a 3 man erin je proberen met je tank op te blazen.
Ik las het hier een tijd terug in dit topic maar nu maak ik het mee.
Als ik dat door heb ga ik achteruit rijden druk op 2 waar dan die kogels ( niet die je normaal bij het begin hebt ) weet even niet hoe precies die genoemd worden en schiet die jeep met inhoud de lucht in .
Ik ben nooit goed met "rijden " geweest maar met BF 3 heb ik de tank zeer goed onder controle.
Ach ja , het is inderdaad zo als je veel gamed je steeds beter word merk ik nu goed.
En ik game op mijn manier want ik moet wel op mijn leeftijd , ik ben eenmaal niet altijd zo snel in mn reaktie die ik zou moeten hebben.
En ja,
zo kom ik ook hoger in rang.
http://battlelog.battlefi...ltan1955/stats/364033930/
http://battlelog.battlefi...955/weapons/364033930/pc/
Als ik dat door heb ga ik achteruit rijden druk op 2 waar dan die kogels ( niet die je normaal bij het begin hebt ) weet even niet hoe precies die genoemd worden en schiet die jeep met inhoud de lucht in .
Ik ben nooit goed met "rijden " geweest maar met BF 3 heb ik de tank zeer goed onder controle.
Ach ja , het is inderdaad zo als je veel gamed je steeds beter word merk ik nu goed.
En ik game op mijn manier want ik moet wel op mijn leeftijd , ik ben eenmaal niet altijd zo snel in mn reaktie die ik zou moeten hebben.
En ja,
http://battlelog.battlefi...955/weapons/364033930/pc/
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 14:11 ]
Niet exact dezelfde woorden, maar gisteravond heb ik al wel veel bans voorbij zien komen voor gebruik van modtools, volgens mij van ggc streams maar dat weet ik niet zeker.CptChaos schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 14:02:
[...]
Dit gaat over het gebruik van de real life mod. Iemand die dit kan bevestigen?
Respect voor de medal 2 uur in stationary weapons. Hoe kan je het geduld ervoor hebben!Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 14:02:
Grappig om te zien dat er steeds meer mannekes met een jeep vol met C4 en 2 a 3 man erin je proberen met je tank op te blazen.![]()
En ik game op mijn manier want ik moet wel op mijn leeftijd , ik ben eenmaal niet altijd zo snel in mn reaktie die ik zou moeten hebben.![]()
En ja,zo kom ik ook hoger in rang.
![]()
![]()
![]()
@Tsurany
Er is altijd nog de baas boven baas noobtuber:
http://battlelog.battlefi...t1nkDi3r/stats/247903762/

@noepzor
Leer in bursts schieten, 2 of 3 kogels. Niet zoals bij COD minimaal 5 kogels per keer sproeien, en let op bulletdrop.
Er is altijd nog de baas boven baas noobtuber:
http://battlelog.battlefi...t1nkDi3r/stats/247903762/
@noepzor
Leer in bursts schieten, 2 of 3 kogels. Niet zoals bij COD minimaal 5 kogels per keer sproeien, en let op bulletdrop.
Ik zal daar eens kijken dan inderdaad, zou wel grappig zijn, want GGC heeft gezegd er niet voor te bannen. Ook vind ik een screenshot die ik zag (klik) erg discutabel.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 14:05:
Niet exact dezelfde woorden, maar gisteravond heb ik al wel veel bans voorbij zien komen voor gebruik van modtools, volgens mij van ggc streams maar dat weet ik niet zeker.
Ook als ik de GGC BF3 Banlist bekijk zie ik er weinig van terug. Alleen bij PBBans.com (op overview klikken bij Battlefield 3) zie ik 4 in de lijst staan voor "gamehack", wat dus ook van alles kan zijn.
[ Voor 20% gewijzigd door CH4OS op 10-12-2011 14:18 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.