• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Raimundus schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:21:
[...]

Hoe dan ook, je bent verplicht om het een of het ander te kiezen. Of longrange, knife target, of close combat spawnprawn.
Het is gewoon terecht dat een sniper 1shot kill is op korte afstand. Kijk naar het kaliber van de kogel..

Ik had altijd zoveel plezier als ''sniper'' dat je ook close range mits je je eerste kogel raakt nog een kans hebt. Want met een sniper op close range nu leg je het altijd af tegen welke andere class dan ook. Is gewoon niet fair ik switche namelijk regelmatig uit frustratie naar een andere class omdat ik nooit mee kon in het cappen en armen.. Nu met de G18 is het meer mogelijk maar ik hou liever me sniper equiped.

Al met al als je net sniper begint is het gewoon kut om niets anders te doen dan mensen neerschieten op lange afstand en ook erg saai. kan het dus alleen maar toejuichen dit.

Ik zie mezelf al helemaal settlen in het recon gebeuren als die change doorkomt.

[ Voor 9% gewijzigd door Facenoise op 09-12-2011 13:27 ]

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
TheTeek schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:36:
[...]

Wij ook, na de patch met moeite een half volle server, ervoor was het anders, als de ronde dan eenmaal was begonnen/starten was de server zo vol.
Gisteren ook met moeite nog een partijtje kunnen spelen, na een half uur was er niemand bijgekomen, eerder weg omdat ze op een vollere server wilden spelen....:(
lastig inderdaad, ik gebruik een 32player map om te beginnen en switch daarna na 64player dat gaat een stuk beter!

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/46.249.41.48:25200/b_560_95_1.png

[ Voor 13% gewijzigd door Workaholic op 09-12-2011 13:27 ]

Mijn V&A

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:37

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Och, agressive recon is makkelijk zat. 1 kogel met de bolt action in je donder, daarna switch ik naar mn magnum. Daar 1 kogel van en je ligt ook om :P

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:30
erikvandenberg schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:26:
[...]

Het is gewoon terecht dat een sniper 1shot kill is op korte afstand. Kijk naar het kaliber van de kogel..

Ik had altijd zoveel plezier als ''sniper'' dat je ook close range mits je je eerste kogel raakt nog een kans hebt. Want met een sniper op close range nu leg je het altijd af tegen welke andere class dan ook. Is gewoon niet fair ik switche namelijk regelmatig uit frustratie naar een andere class omdat ik nooit mee kon in het cappen en armen.. Nu met de G18 is het meer mogelijk maar ik hou liever me sniper equiped.

Al met al als je net sniper begint is het gewoon kut om niets anders te doen dan mensen neerschieten op lange afstand en ook erg saai. kan het dus alleen maar toejuichen dit.

Ik zie mezelf al helemaal settlen in het recon gebeuren als die change doorkomt.
Ik ben een sniper pur sang, BF3 alleen nog maar als recon gespeeld, maar ik mis echt voor de class nog de meerwaarde om te kiezen. Vooral de non 1 shot kill op body is een grote tegenvaller, op elke afstand.

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:05
//Reduced the black screen fade in time on spawn.

Dat zou heel fijn zijn...laat ze maar het hele blackscreen weghalen..doe dan iets blurry ofzo..

• Facenoise
MueR schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:30:
Och, agressive recon is makkelijk zat. 1 kogel met de bolt action in je donder, daarna switch ik naar mn magnum. Daar 1 kogel van en je ligt ook om :P
Close combat? meestal zodra ik me eerste schot raak val ik na 0.05 ms om door 10 kogels van de tegenstander met zijn F2000.. Niet eens tijd om te switchen.. Misschien ligt het aan mij en ben ik gewoon te traag maar eigenlijk denk ik van niet. Op langere afstand is het wel mogelijk af en toe maar tog heel lastig, switchen tijdens schieten/actief combat verlies je gewoon..

• MueR

MueR

is niet lief

De F2000 buff snap ik dan weer niet. Dat wapen is al enorm goed, zeker in de handen van een redelijk tot goede speler.

• djerror
MueR schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:34:
De F2000 buff snap ik dan weer niet. Dat wapen is al enorm goed, zeker in de handen van een redelijk tot goede speler.
op afstand heeft hij imo best veel recoil nu..ben maar weer teruggeswitched naar de aek

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-11 22:50
MueR schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:30:
Op veel maps is het inderdaad al mogelijk, ook een scope die je niet hoeft te stabiliseren helpt dan.

Heb met een support wapen (RPK-74M) bijna 1.78 kpm over 2000kills, en 558kills met sniper haal ik 0.88 kpm.
Zit dus wel 1 kill per minute minder bij recon (en als ik bij de 2k kills ben met m40a5 is het vast nog wel verder gedropt)

Maar het is nu inderdaad wel te doen, gister hoorde ik me maatjes wel zeuren over air radar dat hij amper iets liet zien? weet iemand hier iets mee over.
Zag wel wat in de patchnotes staan maar enemy jets ect worden ook niet meer op de air radar geshowed?

• Facenoise
djerror schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:36:
[...]
op afstand heeft hij imo best veel recoil nu..ben maar weer teruggeswitched naar de aek
Dat vind ik dus ook, het is een snel schietend wapen maar meer ook niet nu. Zelfs met foregrip is de recoil nog aardig hoog. Ik ben dus ook geswitched maar af en toe wil ik hem nog wel eens pakken..

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-11 21:17
Heb laatst de Rifle scope(6x) geunlocked voor mn RPK. Is het ook echt handig om dit te gebruiken op een LMG met een bipod?

• Facenoise
com2,1ghz schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:38:
Heb laatst de Rifle scope(6x) geunlocked voor mn RPK. Is het ook echt handig om dit te gebruiken op een LMG met een bipod?
Probeer het. Problem solved...

Verwijderd

erikvandenberg schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:38:
[...]

Dat vind ik dus ook, het is een snel schietend wapen maar meer ook niet nu. Zelfs met foregrip is de recoil nog aardig hoog. Ik ben dus ook geswitched maar af en toe wil ik hem nog wel eens pakken..
Foregrip doet dan ook helemaal niks tegen recoil he ;)

• MueR

MueR

is niet lief

Op een LMG zou ik max de 3.4x scope gooien, maar meestal zit ik met een RDS/Holo

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
erikvandenberg schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:38:
[...]

Switch hier naar f2000 zodra de combat wat dichterbij is, anders speel ik met de an94 en z'n default 2 burst mode :)
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:39:
[...]

Werkt tegen horizontale recoil dacht ik toch? Niet verticaal :Y

[ Voor 21% gewijzigd door kevz op 09-12-2011 13:40 ]

Mijn YouTube

• Facenoise
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:39:
[...]

Oeps ik bedoel natuurlijk spread.. mybad.. het gaat ook te snel ineens al die posts :p

EDIT: maar goed feit blijft dat ding veel recoil heeft. En daar hou ik niet zo van :) liever een lichte machine gun dan.

[ Voor 18% gewijzigd door Facenoise op 09-12-2011 13:43 ]

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Damn you wookies. :/
Daar gaan we weer met QSers die doorgaans keihard falen en het spel voor de rest van het team verpesten.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Facenoise
DanielWW2 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:44:
Daar gaan we weer met QSers die doorgaans keihard falen en het spel voor de rest van het team verpesten.
QSers?

• djerror

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:57

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

DanielWW2 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:44:
Leg uit, hoe zouden quickscopers zooi verpesten? Dat is toch gewoon een speelstijl?

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-10 12:48
Gisteren weer even met de F2000 gespeeld omdat ik deze op pakte omdat mijn ammo op was. Maar wat ben ik slecht met dat wapen. Vind hem totaal niet fijn spelen. Speel liever met de AEK maar als het even kan gewoon de standaard M16A3.

• com2,1ghz
itsleon schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:54:
Gisteren weer even met de F2000 gespeeld omdat ik deze op pakte omdat mijn ammo op was. Maar wat ben ik slecht met dat wapen. Vind hem totaal niet fijn spelen. Speel liever met de AEK maar als het even kan gewoon de standaard M16A3.
True that. F2000 vind ik een zuigwapen omdat hij zo snel schiet maar weinig schade doet.

• pderuiter
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-11-2023
djunicron schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:52:
[...]

Leg uit, hoe zouden quickscopers zooi verpesten? Dat is toch gewoon een speelstijl?
Waarschijnlijk omdat quick scoping en 1 shot kill sneller is als de tijd die nodig is voor de tegenstander om je te doden met elk andere weapon? Gok je hoor

• com2,1ghz
pderuiter schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:58:
[...]

Waarschijnlijk omdat quick scoping en 1 shot kill sneller is als de tijd die nodig is voor de tegenstander om je te doden met elk andere weapon? Gok je hoor
Ja maar wel meerdere mensen huilen omdat je niet met wapen X zou mogen killen met Y attachment omdat het noob zou zijn.

• Facenoise
com2,1ghz schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:59:
[...]

Ja maar wel meerdere mensen huilen omdat je niet met wapen X zou mogen killen met Y attachment omdat het noob zou zijn.
Precies en het zeiken continues...

• pderuiter
Zeikerds hou je altijd.
Recon kan geen voertuigen aanvallen..nee, daar is ie ook niet voor bedoeld. de assault kan dat ook niet.. daar heb je engineer voor en support kan het toevallig ook.

de bedoeling is samenwerken... :)

btw, ik pakte dit recente zinnetje even als voorbeeld, niks persoonlijks bedoeld :)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Damn, kan dat ook nog in dit spel? :+

Al speelt het merendeel van de spelers (in het algemeen dus) liever de lonely wolf.

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-11 17:29
com2,1ghz schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:57:
[...]

True that. F2000 vind ik een zuigwapen omdat hij zo snel schiet maar weinig schade doet.
Hij was voor de patch erg lekker.
Maar nu is hij inderdaad zo goed als onbruikbaar gemaakt.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• pderuiter
CptChaos schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:05:
[...]
Damn, kan dat ook nog in dit spel? :+

Al speelt het merendeel van de spelers (in het algemeen dus) liever de lonely wolf.
Gister wel een paar potjes gehad met een paar squads die wisten wat dat was.

het laatste potje zaten we als squad totaal niet bij elkaar in de buurt (Firestorm), maar 2 javelin dragers en 1 soflammer.. Ging best aardig ;)

hoera voor TeamSpeak

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als QS nu weer in de hand wordt gespeeld, wacht ik wel op servers die snipers uitzonderen van meespelen. Niet dat ik slecht ben ofzo maar op bepaalde maps kan je dan gewoon op dezelfde moeilijke plekken snipers verwachten en delf je in 99% van de gevallen gewoon het onderspit als je van A naar B wil rennen; zeker met quick scope en andere buffs die we kunnen verwachten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• pderuiter
MAX3400 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:08:
Als QS nu weer in de hand wordt gespeeld, wacht ik wel op servers die snipers uitzonderen van meespelen. Niet dat ik slecht ben ofzo maar op bepaalde maps kan je dan gewoon op dezelfde moeilijke plekken snipers verwachten en delf je in 99% van de gevallen gewoon het onderspit als je van A naar B wil rennen; zeker met quick scope en andere buffs die we kunnen verwachten.
Zoals damavand peak? Daar zitten er altijd wel een paar boven op de rotsen, waar je als aanvallende partij niet van achter bij kunt omdat dat net te ver is door het no-go gebied

• loewie1984
  • Laatst online: 17:53
madmaus schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:05:
[...]

Hij was voor de patch erg lekker.
Maar nu is hij inderdaad zo goed als onbruikbaar gemaakt.
Vind je? Van mij mogen ze hem nog wat meer dimmen hoor. Wordt er toch nog redelijk vaak en snel door neergemaaid. Mijn indruk is zelfs dat het erger is geworden. Kan natuurlijk ook zo zijn dat een hele grote groep dat wapen nu pas unlocked heeft en er gewoon vaak mee speelt.

discogs

• Facenoise
MAX3400 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:08:
Maar als ik van A naar B wil rennen kan ik toch ook neergemaaid worden door een assault rifle of een M320 of een raket. Ik vind dat je gewoon ouwehoert om het ouwehoeren.

Verwijderd

Ik vind dat je gewoon ouwehoert om het ouwehoeren.
I lolled! _/-\o_

• Raimundus
erikvandenberg schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:10:
[...]

Maar als ik van A naar B wil rennen kan ik toch ook neergemaaid worden door een assault rifle of een M320 of een raket. Ik vind dat je gewoon ouwehoert om het ouwehoeren.
Heel simple, als je door een sniper gekilled wordt op afstand, dan ben je gewoon stom bezig. Dat betekend dat je gecalculeerd bewogen hebt of langere tijd aan het campen bent (zonder daarvoor toestemming te hebben als non sniper). Als je normaal zou bewegen ben je voor een longrange sniper geen target. Zelfde geldt voor QS voor een sniper, als je dan verliest, dan ben je gewoon te traag geweest. Ofterwel de sniper outclassed je dan op dat moment.

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-11 10:59
loewie1984 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:09:
[...]

Vind je? Van mij mogen ze hem nog wat meer dimmen hoor. Wordt er toch nog redelijk vaak en snel door neergemaaid. Mijn indruk is zelfs dat het erger is geworden. Kan natuurlijk ook zo zijn dat een hele grote groep dat wapen nu pas unlocked heeft en er gewoon vaak mee speelt.
Wat je dus zegt is dat wanneer je vaak en snel door een M1911 wordt gekilled, dat die dan ook generft moet worden? :+

Nerf dan gelijk alles weg, knife only! :P

Verwijderd

Raimundus schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:13:
[...]

Heel simple, als je door een sniper gekilled wordt op afstand, dan ben je gewoon stom bezig. Dat betekend dat je gecalculeerd bewogen hebt of langere tijd aan het campen bent (zonder daarvoor toestemming te hebben als non sniper). Als je normaal zou bewegen ben je voor een longrange sniper geen target. Zelfde geldt voor QS voor een sniper, als je dan verliest, dan ben je gewoon te traag geweest. Ofterwel de sniper outclassed je dan op dat moment.
Want een sniper kan niet de skills hebben om te 'berekenen' waar de kogel uit komt om jou te kunnen raken als je rent ?

of ren jij altijd bunny hoppend en ook nog in zig-zag om zo eventueel snipers te slim af te zijn ? :)

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

pderuiter schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:09:
[...]

Zoals damavand peak? Daar zitten er altijd wel een paar boven op de rotsen, waar je als aanvallende partij niet van achter bij kunt omdat dat net te ver is door het no-go gebied
Dit vind ik dus wel het grote probleem van BF3: er is te weinig ruimte gelaten.

Kijk, dat ze spawn killen willen voorkomen is tot daar aan toe, maar een lading snipers vanaf spawn de basis cleanen of juist andersom, dat snipers spawn kunnen blocken is gewoon slecht level design.

Het moment dat één van de teams een beetje doorbreekt, is de ronde gewoon afgelopen met alle frustraties van dien.

Persoonlijk ben ik gewoon voorstander van alles op alles zetten. Alles inzetten om de tegenstander af te maken, rpg's, nades, snipers, irvn's, mortar...

Alles is te counteren en DICE ziet vanzelf aan statistics wanneer iets echt uit de klauwen gaat lopen.

Over dat quickscoping, ik heb het idee dat noscoping net zo goed gaat eigenlijk. Ik zie geregeld mensen close gaan met de bolt snipers en laserdots. Ook de begin snipers met ACOG en grip zijn goed te doen. Dat is toch helemaal geen probleem? Kijk als je van die ongein krijgt als dat auto-aim gedoe zoals je op veel consoles ziet met sniperscopes, dan wordt het natuurlijk wat anders...

• Raimundus
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:16:
[...]

Want een sniper kan niet de skills hebben om te 'berekenen' waar de kogel uit komt om jou te kunnen raken als je rent ?

of ren jij altijd bunny hoppend en ook nog in zig-zag om zo eventueel snipers te slim af te zijn ? :)
Nee, ik ben, zoals eerder gepost, een sniper pur sang. Ik speel niets anders en heb ook nog geen ervaring in de andere classes. Ik spreek dus vanuit sniper oogpunt.

• pderuiter
Het moment dat één van de teams een beetje doorbreekt, is de ronde gewoon afgelopen met alle frustraties van dien.
Dit ben ik niet helemaal met je eens. Vaak genoeg potjes gehad waar de verliezende partij ineens nieuwe kracht vond en uiteindelijk won.

Simpel voorbeeld: Gister, dat laatste potje op firestorm (conquest). We stonden eerst 100 tickets achter maar hebben uiteindelijk met een paar tickets verschil gewonnen. Alleen als teams echt unbalanced zijn..tja..

• Facenoise
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:16:
[...]

Het is altijd raden en ongeveer, en dan nog als je schiet en degene waar je op schiet besluit ineens even te stoppen of een andere kant op te rennen, ja dan mis je dus gewoon. Dus nee je kan het nooit 100% zeker weten en dus ook niet berekenen. Je kan alleen berekenen waar je kogel terecht komt maar dat wil niet zeggen dat dat mannetje op precies dezelfde tijd daar dus ook staat.

Iemand die goed agressief speelt heb ik de grootste moeite om te raken en goed blijft lopen dus. Sta je 1-2 sec stil dan vraag je om gesniped te worden vind ik.

• MAX3400

MAX3400

erikvandenberg schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:10:
[...]

Ik vind dat je gewoon ouwehoert om het ouwehoeren.
Wat je vindt, moet je naar de politie brengen...

Feit is, quick scopers hebben gewoon een enorm voordeel over afstanden waar de gemiddelde assault-rifle al een bullet-drop begint te krijgen en dan zeker tegen bewegende targets.

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 09-12-2011 14:28 ]

Verwijderd

Ik vind jammer dat er weinig rifles zijn zoals de m14 in BC2. Nu loop ik vaak met de mk11 +agog + suppressor + forward grip te rushen als een baas wanneer de gameplay het toe laat. Merk wel dat dit vaak gewaardeerd word door squadmates want dan ik zet dan de spawnbeacon en TUGGS neer waar het gevecht ook daadwerkelijk plaats vind.

Bij assault heb je niet zulke rifles. Ja je kan je wapen op single shot of burst zetten maar dan mis je nog de kracht van een echte rifle. Of heeft iemand nog tips voor een leuke wapen combinatie?

• Facenoise
MAX3400 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:27:
[...]

Feit is, quick scopers hebben gewoon een enorm voordeel over afstanden waar de gemiddelde assault-rifle al een bullet-drop begint te krijgen en dan zeker tegen bewegende targets.
Of het is van mezelf.

Dus als je zo graag op lange afstanden iemand wil neerschieten gebruik dan een sniper, volgens mij vind je dat jou wapen het beste moet zijn op alle fronten zo te horen. Elke wapen heeft zijn voor en nadelen.

Maar goed deze discussie tussen ons helpen we mekaar ook niet mee, begrijp me niet verkeerd ik bedoel niks om te flamen ofzo. shall we move on? :)

[ Voor 11% gewijzigd door Facenoise op 09-12-2011 14:32 ]

• Raimundus
MAX3400 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:27:
[...]

Dus jij vindt bullet drop wat minder is, een enorm voordeel?
- beperkt zicht door een scope (12x) is geen nadeel
- de laadtijd voor het vizier in zicht is, is geen nadeel
- het 1 shot herladen is geen nadeel
- bullet drop is niet compenseren voor een AR?
- op 100m plus zijn geen zichtbeperkende pixels, heuvels, bomen of bergen?

• MAX3400

MAX3400

erikvandenberg schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:31:
[...]

Dus als je zo graag op lange afstanden iemand wil neerschieten gebruik dan een sniper, volgens mij vind je dat jou wapen het beste moet zijn op alle fronten zo te horen. Elke wapen heeft zijn voor en nadelen.
Je bent wel snel afgeleid; mijn post van even geleden ging over het feit dat ik van mening ben dat in de komende patch mensen die sniper spelen worden bevooroordeeld. Zowel op langere afstand (by design), zometeen ook op kortere afstand en dan ook nog eens met korte zoom-tijden. Hierdoor werkt EA dus in de hand dat op bepaalde maps er gewoon 2 of 3 snipers op bepaalde plekken gaan zitten/liggen en het andere team komt er dan nooit meer aan te pas.

Maar, bij gebrek aan info; klik vooral even op mijn stats (zie sig) want ik speel geen sniper, mijn K/D is bagger en "weiger" zometeen mogelijk dus nog servers te zoeken waar je zeker weten wordt opgewacht door een groepjes quick scopers.
Raimundus schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:32:
[...]

Dus jij vindt bullet drop wat minder is, een enorm voordeel?
- beperkt zicht door een scope (12x) is geen nadeel
- de laadtijd voor het vizier in zicht is, is geen nadeel
- het 1 shot herladen is geen nadeel
- bullet drop is niet compenseren voor een AR?
- op 100m plus zijn geen zichtbeperkende pixels, heuvels, bomen of bergen?
Al die punten nemen snipers voor lief. En daarbij; hoeveel headshots heb je gemaakt met een non-sniper rifle over meer dan 250m? Hoogstens een paar terwijl alleen al dit topic volstaat met "mijn headshot is nu 814m" opmerkingen.

De nadelen van sniper wegen niet op tegen de voordelen; helemaal niet als je bijvoorbeeld OP Antenna gaat liggen en dus de hele map kan bestrijken, als voorbeeld. Of bij Seine OP de bruggen gaat liggen en zo alle straatjes kan afdekken met 2 man.

[ Voor 31% gewijzigd door MAX3400 op 09-12-2011 14:38 ]

• Raimundus
MAX3400 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:34:
[...]

Je bent wel snel afgeleid; mijn post van even geleden ging over het feit dat ik van mening ben dat in de komende patch mensen die sniper spelen worden bevooroordeeld. Zowel op langere afstand (by design), zometeen ook op kortere afstand en dan ook nog eens met korte zoom-tijden. Hierdoor werkt EA dus in de hand dat op bepaalde maps er gewoon 2 of 3 snipers op bepaalde plekken gaan zitten/liggen en het andere team komt er dan nooit meer aan te pas.

Maar, bij gebrek aan info; klik vooral even op mijn stats (zie sig) want ik speel geen sniper, mijn K/D is bagger en "weiger" zometeen mogelijk dus nog servers te zoeken waar je zeker weten wordt opgewacht door een groepjes quick scopers.
Ik zou zeggen, ga een uurtje of 4 a 5 sniperen. En vertel mij dan maar wat je dan denkt. Waarschijnlijk is je mening dan herzien.

Verwijderd

[...]

[...]

Al die punten nemen snipers voor lief. En daarbij; hoeveel headshots heb je gemaakt met een non-sniper rifle over meer dan 250m? Hoogstens een paar terwijl alleen al dit topic volstaat met "mijn headshot is nu 814m" opmerkingen.

De nadelen van sniper wegen niet op tegen de voordelen; helemaal niet als je bijvoorbeeld OP Antenna gaat liggen en dus de hele map kan bestrijken, als voorbeeld. Of bij Seine OP de bruggen gaat liggen en zo alle straatjes kan afdekken met 2 man.
Moet zeggen dat ik het wel bijzonder kortzichtig vind om er van uit te gaan dat iede sniper het zelfde is wat betreft tactiek en skill.

Ik kwam gisteren een QS'er tegen die vrolijk bezig was, maar kijkende naar zijn scores en het aantal kills was dat absoluut niet boven gemiddeld, meer er onder.

Daarnaast geeft het ook aan dat jij dus niet je tactiek aanpast op basis van wat je ziet gebeuren. Tegen snipers (vooral QS) kan je zo veel doen, en er zijn genoeg omwegen op elke map om ze af te maken.

Sniper op de antenne? Easykill als counter sniper of met een RPG.
Sniper op de brug in Seine Crossing? Die wals je zo plat met een tank of humvee/vodnik...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2011 14:42 ]

• Raimundus
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:40:
[...]

Moet zeggen dat ik het wel bijzonder kortzichtig vind om er van uit te gaan dat iede sniper het zelfde is wat betreft tactiek en skill.

Ik kwam gisteren een QS'er tegen die vrolijk bezig was, maar kijkende naar zijn scores en het aantal kills was dat absoluut niet boven gemiddeld, meer er onder.

Daarnaast geeft het ook aan dat jij dus niet je tactiek aanpast op basis van wat je ziet gebeuren. Tegen snipers (vooral QS) kan je zo veel doen, en er zijn genoeg omwegen op elke map om ze af te maken.
En wie kwam jij tegen?

Verwijderd

Geen idee wie het was, was ook niet op de GoT servers.

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Kunnen al die problemen die mensen met snipers hebben niet in het [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic ? :P :+

Less = more

Verwijderd

IWriteCode schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:45:
Kunnen al die problemen die mensen met snipers hebben niet in het [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic ? :P :+
Trolololololoooooooo (wel een goeie :+ )

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:51

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

[...]

Als je team geowned wordt door 2 snipers op een brug verdien je het ook om te verliezen...lol

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Facenoise
[...]

[...]

Ik vind dat eigenlijk nog veel erger, klagen over iets wat je zelfs nog niet heb gebruikt. Komt erop neer dat je gewoon niet weet waar je het over hebt.

En het is niet bevooroordeelt, meer beter balanced, nu kan je als sniper op close combat niks. Dalijk heb je nog een kans mits je de eerste kogel raakt. zoniet ben je alsnog dood, de crosshair is namelijk aardig groot op een rifle als je loopt dus raak schieten is zo makkelijk nog niet.

Speel het eens even als is het maar een half uurtje, dan kan ik in ieder geval meer respect opbrengen voor jouw mening.

EDIT: ik vind alleen lange afstand sniper spelen namelijk geen bal aan, ik wil ook mee armen en cappen. Maar nu als ik een sniper kies heb je geen keus. Ik moet zeggen met de G18 wordt het wel een stuk makkelijker..

[ Voor 5% gewijzigd door Facenoise op 09-12-2011 14:54 ]

Verwijderd

erikvandenberg schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:52:
[...]

Ik vind dat eigenlijk nog veel erger, klagen over iets wat je zelfs nog niet heb gebruikt. Komt erop neer dat je gewoon niet weet waar je het over hebt.

En het is niet bevooroordeelt, meer beter balanced, nu kan je als sniper op close combat niks. Dalijk heb je nog een kans mits je de eerste kogel raakt. zoniet ben je alsnog dood, de crosshair is namelijk aardig groot op een rifle als je loopt dus raak schieten is zo makkelijk nog niet.

Speel het eens even als is het maar een half uurtje, dan kan ik in ieder geval meer respect opbrengen voor jouw mening.

EDIT: ik vind alleen lange afstand sniper spelen namelijk geen bal aan, ik wil ook mee armen en cappen. Maar nu als ik een sniper kies heb je geen keus. Ik moet zeggen met de G18 wordt het wel een stuk makkelijker..
Waarom moeten snipers überhaupt iets kunnen op de korte afstand? Ze zijn toch speciaal ontwikkeld voor de lange afstand? Trouwens, ze kunnen altijd shotguns uitkiezen. Ik zie het hele probleem niet maar DICE blijkbaar wel :D
Pak gewoon een PDW wapen, shotgun of sterk pistool.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:01:
[...]

Waarom moeten snipers überhaupt iets kunnen op de korte afstand? Ze zijn toch speciaal ontwikkeld voor de lange afstand? Trouwens, ze kunnen altijd shotguns uitkiezen. Ik zie het hele probleem niet maar DICE blijkbaar wel :D
Het probleem is dat er relatief weinig met de recon class gespeeld word. Wat erop duidt dat de class minder leuk is om mee te spelen. DAT willen ze graag aanpakken en verbeteren.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Omdat jij de term recon niet begrijpt (of niet kent) wil niet zeggen dat de game zich daar op moet aanpassen.
rnenator schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:03:
Het probleem is dat er relatief weinig met de recon class gespeeld word. Wat erop duidt dat de class minder leuk is om mee te spelen. DAT willen ze graag aanpakken en verbeteren.
Ja ik snap niet waarom alles even populair moet zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Dat probleem heb ik dus ook. Gebruik nu semi auto snipers als rifle met agog om als assault te spelen. Tegenwoordig huilt iedereen zo snel over recon.

Ga je rushen ben je een QS. :|
Blijf je op afstand ben je een camper. :?
Gebruik je een ander wapen dan sniper klaagt men nog. :F

Ik vind juist wel leuk dat er zo veel verschillende dingen mogelijk is. Je kan je wapen aanpassen op je eigen speel stijl. En tja gebruik jij een combinatie die een vijand k*t vind dan gaan ze klagen. 8)7

Ik vind eigenlijk wel jammer dat niet de m24 sniper terug komt in karkant maar die L9ablabla. |:(

• Raimundus
Tsurany schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:07:
[...]

Ja ik snap niet waarom alles even populair moet zijn.
Teamspirit/teamgeest/samenwerking/aanvullen?

Verwijderd

Kort samengevat: Alles wat mij dood maakt is OP en KUT en MOET ER UIT! ;)

• Facenoise
[...]

Klopt maar sommige mensen spelen graag rifles en schieten graag headshots, maar goed mij hoorde je ervoor ook niet over zodra ik de G18 ontdekt had.. Nu kan je gewoon niet meekomen met de rifle behalve op lange afstanden.

Maar al met al een sniper rifle in je borst op korte afstand zou gewoon dood moeten zijn. En dan bedoel ik de bolt action en niet de semi auto, dat zou oneerlijk zijn ja. maar zoals ze het nu willen doen vind ik dat prima ook al zou ik assault spelen(wat ik hiervoor deed).

Maja iedereen blijft zijn eigen mening houden natuurlijk en daar is ook niks mis mee.

Verwijderd

De stats saving code is nogal brak, of ligt dat aan mij? Hij saved alleen maar nadat een nieuwe map is geladen?

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:14:
De stats saving code is nogal brak, of ligt dat aan mij? Hij saved alleen maar nadat een nieuwe map is geladen?
Zoals ik al eerder zei vandaag... Er wordt vaker opgeslagen, maar dat zie je dus niet altijd (en dit is zelfs al zo van begin af aan!). Dat maakt de code niet brak als het voor jou onduidelijk is of het opgeslagen is of niet. Natuurlijk is een melding niet verkeerd, maar wil dus niet zeggen dat het niet gebeurd.

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 09-12-2011 15:16 ]

Verwijderd

http://i42.tinypic.com/fdydug.jpg
Iemand anders die dit krijgt na de US patch?

Verwijderd

Hopelijk geen lag meer ik ga hier heen.
http://battlelog.battlefi...64p-Conquest-175-tickets/

join plz

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Hou er rekening mee dat de servers wellicht nog geconfigureerd moeten worden (ben atm op het werk, maar anderen van de crew zijn denk ik wél bezig), dus kom niet klagen dat er lag is, we zijn er mee bezig atm.

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 09-12-2011 15:20 ]

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-11 10:59

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:32
Hehe...al eens eerder gezien maar zo true :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:29
Nice!

Het origineel met wd40 en ducttape is ook niet verkeerd trouwens.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tickets mogen wel iets hoger :) En Seine zit er nog steeds in ;(

[ Voor 4% gewijzigd door Phyxion op 09-12-2011 15:27 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• com2,1ghz
Phyxion schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:27:
[...]

Tickets mogen wel iets hoger :)
In een 32 speler server met 500 tickets is meestal de ronde binnen een kwartier al over 8)7

Verwijderd

Phyxion schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:27:
[...]

Tickets mogen wel iets hoger :) En Seine zit er nog steeds in ;(
175% nog niet genoeg?
De betalende leden hebben voor dit aantal gestemd via een democratisch proces. Dat veranderen we niet :)

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

175% is in een kwartier om, daar is toch helemaal niks aan? Je wilt minstens een 600 tickets hebben maar liever gewoon 1000.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Phyxion schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:30:
[...]

175% is in een kwartier om, daar is toch helemaal niks aan? Je wilt minstens een 600 tickets hebben maar liever gewoon 1000.
175% is in principe rond de 500 a 600 tickets op 64p mappen.

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-11 13:09
Tsurany, bestaat er een kans dat GoT in de toekomst ook mixed mode CQ/Rush servers gaat runnen? Of zeg ik nu iets heel vreemds? Dit is eigenlijk de voornaamste reden dat ik nog nooit op de GoT servers heb gespeeld..

*edit* brainfart.. ze bestaan al 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Grimmie187 op 09-12-2011 15:32 ]

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-11 16:22

TRG

Technotium99-m

In een echte oorlog lijk je wel gek als je recht door de open vlakte gaat liggen rennen. Want wie weet heeft een sniper je in het vizier, en gezien zijn essentiele en dodelijk rol op het slagveld kun je daarom maar beter via een lijn van dekking en beschutting je route vervolgen.

In een BF3 pot is het logisch dat je de kortste weg tussen twee vlaggen wilt nemen en vinden mensen dat ze toch op zijn minst in een rechte lijn over open vlakte moeten kunnen rennen, want dat is immers het snelste en levert de meeste punten op. Dat er dan snipers zijn die je ook nog eens twee keer moeten raken met kogels zo groot als prittstiften, dat is eigenlijk al heel erg vervelend, maar voornamelijk ook lame, overpowered, voor campers, en niet bijdragend aan het team. Beschutting is ook lame en voor CQB noobs. Stel je voor, moet je helemaal semirealistisch naar je doel toe sluipen...

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

* IWriteCode is sinds vandaag ook betalend lid... althans... in elk geval betaald :P

Less = more

Grimmie187 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:30:
Tsurany, bestaat er een kans dat GoT in de toekomst ook mixed mode CQ/Rush servers gaat runnen? Of zeg ik nu iets heel vreemds? Dit is eigenlijk de voornaamste reden dat ik nog nooit op de GoT servers heb gespeeld..
Server #4 is momenteel 32p mixed mode en zodra we weer op capaciteit zitten zal server #3 64p mixed mode zijn. Deze servers hebben we tot voor de lag problemen altijd gedraaid en zullen weer terug komen.

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-11 13:09
Tsurany schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:32:
[...]

Server #4 is momenteel 32p mixed mode en zodra we weer op capaciteit zitten zal server #3 64p mixed mode zijn. Deze servers hebben we tot voor de lag problemen altijd gedraaid en zullen weer terug komen.
Zag dat ze al bestonden idd.. Tnx anyway! Ik kom dit weekend eens een kijkje nemen dan.

• Facenoise
IWriteCode schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:31:
* IWriteCode is sinds vandaag ook betalend lid... althans... in elk geval betaald :P
Hier nog 1! yay voor ons!

• Facenoise
TRG schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:30:
In een echte oorlog lijk je wel gek als je recht door de open vlakte gaat liggen rennen. Want wie weet heeft een sniper je in het vizier, en gezien zijn essentiele en dodelijk rol op het slagveld kun je daarom maar beter via een lijn van dekking en beschutting je route vervolgen.

In een BF3 pot is het logisch dat je de kortste weg tussen twee vlaggen wilt nemen en vinden mensen dat ze toch op zijn minst in een rechte lijn over open vlakte moeten kunnen rennen, want dat is immers het snelste en levert de meeste punten op. Dat er dan snipers zijn die je ook nog eens twee keer moeten raken met kogels zo groot als prittstiften, dat is eigenlijk al heel erg vervelend, maar voornamelijk ook lame, overpowered, voor campers, en niet bijdragend aan het team. Beschutting is ook lame en voor CQB noobs. Stel je voor, moet je helemaal semirealistisch naar je doel toe sluipen...
Yes, yes and yes! _/-\o_

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-11 08:50
TRG schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:30:
In een echte oorlog lijk je wel gek als je recht door de open vlakte gaat liggen rennen.
liggen rennen, Hoe doe je dat, dat kan toch niet meer in BF3 ? Doet me denken aan BF2

iemand de Dolphin diving dogtag gezien die je straks kan krijgen in B2K? EPIC!!

Verwijderd

/me heeft zich aangemeld maar geen idee hoe nu te betalen....

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:44:
[...]

/me heeft zich aangemeld maar geen idee hoe nu te betalen....
Je krijgt dan als het goed is nog verdere instructies, ook zijn we aan het kijken om eea te verbeteren / te stroomlijnen.

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 09-12-2011 15:47 ]

Verwijderd

CptChaos schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:15:
[...]
Zoals ik al eerder zei vandaag... Er wordt vaker opgeslagen, maar dat zie je dus niet altijd (en dit is zelfs al zo van begin af aan!). Dat maakt de code niet brak als het voor jou onduidelijk is of het opgeslagen is of niet. Natuurlijk is een melding niet verkeerd, maar wil dus niet zeggen dat het niet gebeurd.
Nouja, als de ronde voorbij is en je krijgt een score overview neem ik aan als gebruiker dat ik gewoon mag exiten. De ronde is immers klaar. Maar dan wordt er dus niet opgeslagen.

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:55
[...]

er zitten geen snipers in BF3 het is RECON

Reconnaissance is the military term for exploring beyond the area occupied by friendly forces to gain information about enemy forces or features of the environment

dus alleen maar met een rifle lange afstand schoten maken is maar een fractie van je taak als recon zijnde.

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-11 22:47

roboreaper

Collecting your robots

murky123 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:51:
[...]

Reconnaissance is the military term for exploring beyond the area occupied by friendly forces to gain information about enemy forces or features of the environment

dus alleen maar met een rifle lange afstand schoten maken is maar een fractie van je taak als recon zijnde.
recon is gewoon sniper in BF3 :X
ze hebben het een andere naam gegeven om de snipers uit de bosjes te halen.

als ze nu eens de equipment verbeteren.....

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Wat trouwens echt vet is... in Amerika kan je gewoon als particulier een snipercursus volgen: http://www.sniperschool.com/

Lijkt me echt tof om te doen :D

Maar hopen dat ik de staatsloterij win!

Less = more

Verwijderd

murky123 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:51:
[...]

Ja maar.... we weten allemaal toch al hoe het terrein er uit ziet? Of is recon alleen maar handig als BTK uitkomt voor de eerste paar dagen? :+

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:23

Mavamaarten

Omdat het kan!

Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/12/34209560590-orig.jpg

France, juist ja :F

Android developer & dürüm-liefhebber

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
roboreaper schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:55:
Bereik van de SOFLAM misschien vergeten? :X

• murky123
[...]

MAV en SOFLAM zijn toch wel recon items ( heb ik van horen/zeggen van een collega die 12 jaar in de militairy heeft gezeten )

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-11 09:42

beuker19

Killerbeuker is so OP

[...]

Ik heb al 90k punten als recon maar nog geen 50 kills met een sniper-rifle alleen door t-uggs een spawn becon + usas WTW

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:32
IWriteCode schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:56:
Wat trouwens echt vet is... in Amerika kan je gewoon als particulier een snipercursus volgen: http://www.sniperschool.com/

Lijkt me echt tof om te doen :D

Maar hopen dat ik de staatsloterij win!
Ik zal je vast uit je droom helpen, dat gaat niet gebeuren...immers ik heb al de winnende loten thuis klaarliggen :+

Oei...dat had ik eerder moeten doen, dat joinen van een 24hr non-stop Metro Conquest 64. Ik vlieg opeens door de levels heen (was nog maar lvl 17 door tijdsgebrek...ben geen student meer).

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-11 22:47

roboreaper

Collecting your robots

CptChaos schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:57:
[...]
Bereik van de SOFLAM misschien vergeten? :X
zo'n verbetering vond ik dat ook weer niet....

• murky123
beuker19 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 15:58:
[...]

Ik heb al 90k punten als recon maar nog geen 50 kills met een sniper-rifle alleen door t-uggs een spawn becon + usas WTW
+1

en je MAV ergens tactisch neerzetten ( in citymaps ) levert ook veel punten op +20 en +10 voor motion sensor en spotting

je kan toch niet 24/7 met het apparaat vliegen
Pagina: 1 ... 37 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.