• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Gundogan schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:09:
[...]

De AN94 is jammer genoeg niet zo'n spam wapen als in BC2, maar als je rustig de tijd neemt lukt het wel :) Ik vind zelf de KH2002 ook beter omdat ie toch wat minder recoil heeft.

Btw, er lijkt ook een klein bugje te zitten op de AN94? Als je switched van wapen en dan weer terug naar de AN94, verdwijnt soms z'n voorste ironsights (niet dat het erg is sinds de ironsights bar slecht zijn en ik dus toch een scope er op gebruik).
Wat ik ook opmerkte met de AN94 (weet niet of het een bug is maar wel handig om te weten).

Het verschil in accuracy tussen een burst in burst mode (2 kogels) en een burst in full auto (ook 2 kogels) is echt dramatisch. Had eigenlijk verwacht dat waneer je in full auto gecontroleerde burst schiet, accuracy ongeveer gelijk zou zijn. Weet niet of m'n uitleg helemaal duidelijk is, maar jullie begrijpen me wel.

Voordeel van afgelopen patch is iig dat ik weer alleen op de server kan rondklooien en testen (eigen server), zonder dat er nog 3 man bij moeten.

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Sinds de laatste server patch hebben wij veel minder spelers, quick match lijkt een stuk minder te werken. Hebben de GoT servers hier ook last van?

Ik lees vergelijkbare berichten op andere sites en waarschijnlijk komt dit omdat er nu op regio gefilterd kan worden.

[ Voor 29% gewijzigd door Workaholic op 09-12-2011 09:19 ]

Mijn V&A

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tanks & guided shells werken goed tegen heli's en vliegtuigen _/-\o_ Gisteravond met vaste squad gespeeld, 4 heli's en 1 vliegtuig (de laatste kwam head on) uit de lucht geknald met guided shells, op Caspian. Flares helpen ook niet tegen deze fijne stukjes munitie dus aan het eind Ace Squad, MVP 1-3 en meerdere Maintenance/Anti-Vehicle/Disable ribbons voor eenieder :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik begrijp niet dat laser guided ook werken als je de laserlock verbreekt en weinig aantrekken van de LOS. Daar gaat het nl om, hij zoekt de laser op. Ze moeten die shells/missles sneller maken maar laten missen als de laserlock verdwijnt. Het is nu nl fire and forget zonder enige skill.

Ook moet er een andere tune komen bij laserlock dan heatseeker lock. Ik schaam me onderhand als ik met een heli een andere heli neerhaal met laserpainter+guided missles, het ziet er niet uit, geeft geen voldoening en komt vrijwel geen skill bij kijken. Toch gebruik ik het want anders ben je zelf de pineut.

Van mij mogen ze alle guided wapens eruit halen, verpest een beetje de rauwe actie waarbij er sneaky en goed gespeeld moet worden, naar mijn mening.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-11 14:56
http://battlelog.battlefi...show/9190323/1/351750774/

Wat een rare server hoor, veel klagen, en veel tank whoren, en toch als medic en support zo een score kunnen halen?

• MAX3400

MAX3400

evilpin0 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:32:
Ik begrijp niet dat laser guided ook werken als je de laserlock verbreekt en weinig aantrekken van de LOS. Daar gaat het nl om, hij zoekt de laser op. Ze moeten die shells/missles sneller maken maar laten missen als de laserlock verdwijnt. Het is nu nl fire and forget zonder enige skill.
En daar is niet anders aan dan de ontwikkeling van de wapens die we in het spel gebruiken. Zaken als Javelin zijn in het spel zelfs minder effectief/dodelijk dan in het echt. En als je bijvoorbeeld kijkt naar een van de meest effectieve AGM-missiles, de Hellfire, die bestaat pas een jaar of 10 a 15 en kan in sommige vormen gewoon zelfstandig targets herkennen.

Eerlijk gezegd zijn de guided weapons in BF3 ongeveer 10 jaar te oud en niet effectief genoeg; misschien dat dat al een pleister op je wonde is? :+
Van mij mogen ze alle guided wapens eruit halen, verpest een beetje de rauwe actie waarbij er sneaky en goed gespeeld moet worden, naar mijn mening.
Kan niet wachten op je post totdat je dan infantry bent en op Firestorm constant wordt belaagd door 2 heli's met uitmuntende piloot & gunner... ;)

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:51

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Frenzy_LS schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:14:
[...]

Wat ik ook opmerkte met de AN94 (weet niet of het een bug is maar wel handig om te weten).

Het verschil in accuracy tussen een burst in burst mode (2 kogels) en een burst in full auto (ook 2 kogels) is echt dramatisch. Had eigenlijk verwacht dat waneer je in full auto gecontroleerde burst schiet, accuracy ongeveer gelijk zou zijn. Weet niet of m'n uitleg helemaal duidelijk is, maar jullie begrijpen me wel.

Voordeel van afgelopen patch is iig dat ik weer alleen op de server kan rondklooien en testen (eigen server), zonder dat er nog 3 man bij moeten.
Zo werkt de AN94, net als in het echt. In burst mode voel je de recoil pas na het tweede schot zodat (in theorie, maar in praktijk klopt het ook nog wel redelijk) alle twee kogels uit de burst op dezelfde plaats terecht komen. Ik denk dat in full auto dat effect niet zal werken of niet goed.

edit: Even wat gegoogled (moet wat in de trein). Kennelijk werkt full auto van de AN94 in het echt iets anders dan de full auto mode in BF3. Full auto in BF3 is altijd 600rpm zo te zien, terwijl in het echt de eerste schoten 1800rpm zijn (zoals in burst mode) er daarna pas 600rpm. Je hebt dus wel gelijk :)

Ook vraag ik me af of de rate of fire in BF3 ook 1800rpm is in burst mode, want het lijkt er niet op.

http://www.military-today.com/firearms/an94_abakan.htm

[ Voor 19% gewijzigd door Gundogan op 09-12-2011 10:01 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Adante schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 02:10:
[...]

De AN-94 nu alweer gedumpt? Ik ben er nu aan gewend en ik vind hem toch wel erg fijn. Kobra scope, foregrip en een flashlight, ideaal.
Heb de 350 kills gehaald om hem volledig te unlocken dus daarna overgestapt naar de enige assault gun die ik nog moet, dat is de KH2002.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-11 17:11
Met twee of 3 squadmates haal je zo een heli neer, zelfs jets. Kwestie van samenwerken, wachten tot de flare is uitgegooid, of gewoon vlak na elkaar schieten. Ik heb nog geen chopper meegemaakt die van onze anti-air squad wegkwam. Ik zie zelfs regelmatig jets/choppers crashen omdat ze helemaal nerveus proberen weg te vluchten en vervolgens een toren of wat dan ook over het hoofd zien.

• com2,1ghz
  • Laatst online: 05-11 21:17
Zerosum schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:47:
Met twee of 3 squadmates haal je zo een heli neer, zelfs jets. Kwestie van samenwerken, wachten tot de flare is uitgegooid, of gewoon vlak na elkaar schieten. Ik heb nog geen chopper meegemaakt die van onze anti-air squad wegkwam. Ik zie zelfs regelmatig jets/choppers crashen omdat ze helemaal nerveus proberen weg te vluchten en vervolgens een toren of wat dan ook over het hoofd zien.
Dat is ook de juiste manier om ze neer te halen. Voor die update kon je het ook in je eentje doen als je maar op het juiste moment schoot. Die flares waren precies goed.
Nu met die extra laadtijd vind ik het echt kut.

Hoe zit het met de permanent upgrades eigenlijk? Sommige "permanent" upgrades kan ik gewoon kiezen.

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
MAX3400 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:42:
[...]

En daar is niet anders aan dan de ontwikkeling van de wapens die we in het spel gebruiken. Zaken als Javelin zijn in het spel zelfs minder effectief/dodelijk dan in het echt. En als je bijvoorbeeld kijkt naar een van de meest effectieve AGM-missiles, de Hellfire, die bestaat pas een jaar of 10 a 15 en kan in sommige vormen gewoon zelfstandig targets herkennen.

Eerlijk gezegd zijn de guided weapons in BF3 ongeveer 10 jaar te oud en niet effectief genoeg; misschien dat dat al een pleister op je wonde is? :+

[...]

Kan niet wachten op je post totdat je dan infantry bent en op Firestorm constant wordt belaagd door 2 heli's met uitmuntende piloot & gunner... ;)
Guided zijn net wat te sterk tegen air naar mijn mening (1 hit kill), mag naar 80% dmg.

Toevallig heb ik al 500+ uren in een atack helo doorgebracht en was mijn gunner #1 (bf2) van de wereld kwa kills per minute/ kd ratio. Daarom heb ik een bepaalde six sense ontwikkeld dat ik precies weet hoe ik die krengen kan ontwijken. Excuses voor deze e-brag.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• SonyEricsson
  • Laatst online: 10-11 11:20
SonyEricsson schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 07:57:
mijn god
ik vroeg me echt af hoe jullie over 1000m een headshot kunnen maken :P

ik heb net mijn eerste 500m headshot gemaakt en sprong bijna een gat in de lucht
gebruikte de sv98.

zijn de latere unlocks beter?
dit gezegd te hebben staat er na een nachtje caspian border nu op 956m :)
wel een stil sniper mannetje die mij aan het snipen was

/edit
even opgezocht op de rankings :P
plaats nummer 9446 pffff

[ Voor 7% gewijzigd door SonyEricsson op 09-12-2011 09:55 ]

• MAX3400

MAX3400

evilpin0 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:50:
[...]

Guided zijn net wat te sterk tegen air naar mijn mening (1 hit kill), mag naar 80% dmg.

Toevallig heb ik al 500+ uren in een atack helo doorgebracht en was mijn gunner #1 (bf2) van de wereld kwa kills per minute/ kd ratio. Daarom heb ik een bepaalde six sense ontwikkeld dat ik precies weet hoe ik die krengen kan ontwijken. Excuses voor deze e-brag.
e-brag kende ik nog niet, e-peen wel... Neem aan dat beiden niet al te groot mogen zijn op internet :P

Persoonlijk vind ik welke missile dan ook nooit te sterk tegen air. Waarom? Gooi desnoods een gewone ouderwetse handgranaat richting een vliegtuig/heli die op de grond staat en zolang die granaat maar op iets van 5m ontploft, weet je zeker dat het onveilig/dodelijk is alsnog te vertrekken (irl). Pak iets als een IGLA of een AA-gun; ben ik eigenlijk van mening dat je nog aardig je best moet doen in het spel om er voldoende damage mee te doen terwijl irl je al omringd zou zijn door stukjes rotor, piloot en vleugels :)

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Gundogan schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:45:
[...]

Zo werkt de AN94, net als in het echt. In burst mode voel je de recoil pas na het tweede schot zodat (in theorie, maar in praktijk klopt het ook nog wel redelijk) alle twee kogels uit de burst op dezelfde plaats terecht komen. Ik denk dat in full auto dat effect niet zal werken of niet goed.
Ben niet helemaal bekend met de real life opties. In BFBC2 zat er geen full auto op.

Had verwacht dat in full auto mode, waar 1 clickje ook 2 kogels eruit komen mechanisch gezien hetzelfde zou moeten zijn als burst. Blijkbaar niet, ff de wiki pagina erbij halen :D
ah zie het al:
Rate of fire 1800 (2 round burst) or 600 (full auto) rounds/min

Wikipedia: AN-94

• com2,1ghz
Frenzy_LS schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:01:
[...]

Ben niet helemaal bekend met de real life opties. In BFBC2 zat er geen full auto op.

Had verwacht dat in full auto mode, waar 1 clickje ook 2 kogels eruit komen mechanisch gezien hetzelfde zou moeten zijn als burst. Blijkbaar niet, ff de wiki pagina erbij halen :D
ah zie het al:

Denk dat die wapen dan anders overpowered zou worden

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:51

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Frenzy_LS schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:01:
[...]

ah zie het al:

Kennelijk wel dus, zie mijn edit :)

omgshitgamenotrealisticwillnotplay :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-11 12:20

codex

Geen OpenAI agent :)

Guided shell + CITV is wel een win zeg, gisteravond behoorlijk wat lol gehad toen ons team nogal onder druk werd gezet door air. Net even mijn headshot omhoog gekrikt naar 1313 meter, toevallig het eerste schot een treffer toen ik vanaf de base over de berg liep en een puntje in de andere base zag wat toevallig een hoofd bleek van een tegenstander :)
[b]SonyEricsson schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:50:
even opgezocht op de rankings :P
plaats nummer 9446 pffff
Die bizar hoge zijn EOD bots die headshots hebben gemaakt, ga er maar vanuit dat de max nu op een meter of 1600 ligt, verder dan dat is je vijand niet meer zichtbaar.

[ Voor 33% gewijzigd door codex op 09-12-2011 10:13 ]

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
reemprive schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:11:
Guided shell + CITV is wel een win zeg, gisteravond behoorlijk wat lol gehad toen ons team nogal onder druk werd gezet door air. Net even mijn headshot omhoog gekrikt naar 1313 meter, toevallig het eerste schot een treffer toen ik vanaf de base over de berg liep en een puntje in de andere base zag wat toevallig een hoofd bleek van een tegenstander :)
1313 meter damn! Met welk wapen als ik vragen mag? ik denk dat je de m98b gebruikt?

• codex

codex

erikvandenberg schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:13:
[...]

1313 meter damn! Met welk wapen als ik vragen mag? ik denk dat je de m98b gebruikt?
Ja, M98B idd. Nog niet het verst in mijn vriendenlijst, Str33pje zit over de 1400 heen.

Mooie was wel dat die gast dacht dat ik hem aan het baserapen was vanaf de berg boven zijn eigen basis :P

• Facenoise
reemprive schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:15:
[...]

Ja, M98B idd. Nog niet het verst in mijn vriendenlijst, Str33pje zit over de 1400 heen.

Mooie was wel dat die gast dacht dat ik hem aan het baserapen was vanaf de berg boven zijn eigen basis :P
Zeker nice! nog 80k punten en ik heb hem ook! ben benieuwd of ik dan nog een stukkie beter wordt! totdan gewoon lekker oefenen met me sv98 :)

EDIT: wat ik me ook afvraag, ik zie dat er in karkland een nieuwe bolt action rifle zit. Zal die nog beter zijn dan de m98b kwa bulletdrop. Heeft iemand daar al gegevens van?

[ Voor 16% gewijzigd door Facenoise op 09-12-2011 10:22 ]

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
MAX3400 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:53:
[...]

Persoonlijk vind ik welke missile dan ook nooit te sterk tegen air. Waarom? Gooi desnoods een gewone ouderwetse handgranaat richting een vliegtuig/heli die op de grond staat en zolang die granaat maar op iets van 5m ontploft, weet je zeker dat het onveilig/dodelijk is alsnog te vertrekken (irl). Pak iets als een IGLA of een AA-gun; ben ik eigenlijk van mening dat je nog aardig je best moet doen in het spel om er voldoende damage mee te doen terwijl irl je al omringd zou zijn door stukjes rotor, piloot en vleugels :)
Deze is anders ook gewoon weer vrolijk naar de basis gevlogen nadat tie een beetje aan gort was geschoten boven Bagdad.
Afbeeldingslocatie: http://zapp5.staticworld.net/news/graphics/211158-kim-campbell-warthog-damage_original.jpg

• com2,1ghz
reemprive schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:15:
[...]

Chuck Norris maakt headshots op 40000km terwijl diegene naast hem staat
spoiler:
Flauw ik weet het ;)

• MAX3400

MAX3400

:o :o Nieuwe interface dus binnenkort!!!!

• Facenoise
com2,1ghz schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:24:
[...]

Chuck Norris maakt headshots op 40000km terwijl diegene naast hem staat
spoiler:
Flauw ik weet het ;)
chuck hoort tegenwoordig bij WoW. meh

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:47

Hu9o

Schokkend

erikvandenberg schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:27:
[...]

want?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Facenoise
heb je de reclame niet gezien van WoW? zelfde als BA maar dan met chuck.

[ Voor 9% gewijzigd door Facenoise op 09-12-2011 10:30 ]

• MAX3400

MAX3400

• com2,1ghz
erikvandenberg schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:27:
[...]

Chuck doesn't belongs to a game, the games belongs to Chuck!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MAX3400 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:26:
[...]

:o :o Nieuwe interface dus binnenkort!!!!
Op het feit na dat dit niks hoeft te zeggen heb ik al helemaal mijn twijfels bij "binnenkort" :) Hoe dan ook, ik ben een groot voorstander om de hele GUI te redesignen, het werkt allemaal net niet lekker.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• com2,1ghz
Phyxion schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:39:
[...]

Op het feit na dat dit niks hoeft te zeggen heb ik al helemaal mijn twijfels bij "binnenkort" :) Hoe dan ook, ik ben een groot voorstander om de hele GUI te redesignen, het werkt allemaal net niet lekker.
De loadout mochten ze wel meteen in de deploy screen doen. Is allemaal te moeilijk nu.

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-11 22:47

roboreaper

Collecting your robots

com2,1ghz schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:40:
[...]

De loadout mochten ze wel meteen in de deploy screen doen. Is allemaal te moeilijk nu.
waarschijnlijk wel

tis niet even een uurtje photoshoppen...

waarschijnlijk gaat hier vele dagen programeer werk aan zitten. misschien wel opdat die classe niet direct beschikt tot alle loadout gegevens.
waarom denk je dan dat je naar een ander screen wordt gebracht als je je load out wijzigt

• MAX3400

MAX3400

[...]

Kan me zo voorstellen dat er in januari een nieuwe patchronde is... Nadat Karkand natuurlijk tijdens de "holidays" door ons wordt gebeta-test *kuch* en er voldoende threads komen over hoe slecht sommige spawns wel niet zijn ingericht, zal januari wel weer een update brengen.

Ben het met je eens hoor; de kans dat er snel een nieuw design is, is niet erg groot alhoewel ik het wel erg op prijs zou stellen om customized reticles te hebben, net als in CS:S.

• Facenoise
MAX3400 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:43:
[...]
Ben het met je eens hoor; de kans dat er snel een nieuw design is, is niet erg groot alhoewel ik het wel erg op prijs zou stellen om customized reticles te hebben, net als in CS:S.
Ik zou ook graag gewoon een stipje willen zoals de IRNV, nu komt het met een rondje eromheen of een driehoekje. Ik wil gewoon 1 stip op een snelle scope.

• com2,1ghz
roboreaper schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:43:
[...]

waarschijnlijk wel

tis niet even een uurtje photoshoppen...

waarschijnlijk gaat hier vele dagen programeer werk aan zitten. misschien wel opdat die classe niet direct beschikt tot alle loadout gegevens.
waarom denk je dan dat je naar een ander screen wordt gebracht als je je load out wijzigt
Als het in BC2 kan, dan kan het hier ook.

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Workaholic schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:18:
Sinds de laatste server patch hebben wij veel minder spelers, quick match lijkt een stuk minder te werken. Hebben de GoT servers hier ook last van?

Ik lees vergelijkbare berichten op andere sites en waarschijnlijk komt dit omdat er nu op regio gefilterd kan worden.
Ja, hier hebben wij ook last van (geen GoT server).

eerst bijna altijd vol, maar nu vaak maar de helft. Sucks :(

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
[...]

Net niet, je bedoelt helemaal niet.
Customizen van een loadout kost teveel tijd, 10x klikken minimaal.
BC2 was niet geweldig maar 10x beter dan dit console aftreksel :).

• MAX3400

MAX3400

Redje schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:08:
[...]

Net niet, je bedoelt helemaal niet.
Customizen van een loadout kost teveel tijd, 10x klikken minimaal.
BC2 was niet geweldig maar 10x beter dan dit console aftreksel :).
Ik wil graag 2 of 3 loadouts onder een hotkey, afhankelijk van welke map ik speel... Denk bijvoorbeeld aan ander type scope or squad-perk afhankelijk voor kleine of grote maps.

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:05
Blackvulcano schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 03:14:
AN-94 maar eens na de patch serieus geprobeerd. Conclusie: te gekke gun echt!
Rondje metro gedaan, 36-6 en 18 ribbons voor headshots, rifles dingen weet ik het.
Da's knap 18 accuracy ribbons..want dat zou betekenen dat je 90 headshots(kills) gemaakt terwijl je 36 kills aangeeft :? (accuracy ribbon = 5 headshots/round)

[ Voor 4% gewijzigd door djerror op 09-12-2011 11:13 ]

Verwijderd

Ik moet toegeven dat op TS zitten tijdens het gamen op de GoT servers fijn werkt. Alleen ga ik soms zo op in het spel dat ik niet merk dat iemand m'n naam roept. "Waterpistool blijf nou eens staan, hier heb je ammo idioot", om vervolgens doodleuk gewoon door te lopen. :')

• codex

codex

Nog even gekeken, de max die ik tot nu toe heb gezien is 1549 meter, ik stond helaas aan de verkeerde kant van de kogel. Op die afstand ben je wel echt onzichtbaar, dus ga er maar vanuit dat het bij 1600 meter echt ophoudt.

Op Caspian Border is het 1150 meter ongeveer, die schoot ik zelf, van achter base US naar achterkant base RUS.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

djerror schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:13:
[...]

Da's knap 18 accuracy ribbons..want dat zou betekenen dat je 90 headshots(kills) gemaakt terwijl je 36 kills aangeeft :? (accuracy ribbon = 5 headshots/round)
Lezen is ook een vak. Hij zegt: voor headshots, (zie ook de komma) rifles...

• djerror
  • Laatst online: 14:05
Phyxion schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:17:
[...]

hehe O+

• pderuiter
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-11-2023
Het blijft een mooi moment als de antenne omvalt in Caspian border. Deze keer zag ik hem aankomen en kon ik wegrennen :)

• loewie1984
  • Laatst online: 17:53
pderuiter schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:26:
Het blijft een mooi moment als de antenne omvalt in Caspian border. Deze keer zag ik hem aankomen en kon ik wegrennen :)
Dat ding is om te schieten of (c4, tank etc)? Of moet je met een jet alle spankabels kapotvliegen en dan maar ff blazen?

discogs

Verwijderd

loewie1984 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:32:
[...]

Dat ding is om te schieten of (c4, tank etc)? Of moet je met een jet alle spankabels kapotvliegen en dan maar ff blazen?
Nee het is nog makkelijker, je leest het topic eens door of gebruikt de search ;)

• MAX3400

MAX3400

loewie1984 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:32:
[...]

Net als in de film... Script... :+

spoiler:
SythAdmin, ben je nog steeds horny of al over de pixelated boobs heen van de fly-girls?

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 09-12-2011 11:34 ]

• pderuiter
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-11-2023
Voor de mensen die geen 142 pagina's willen doorspitten: Het is scripted. bij 20 tickets over voor 1 partij (Sommige zeggen minder, maar ik heb 2 keer gezien bij 20 tickets) valt ie om

• TheTeek
  • Laatst online: 15:40

TheTeek

TheTeek

(jarig!)
SileX schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:06:
[...]

Wij ook, na de patch met moeite een half volle server, ervoor was het anders, als de ronde dan eenmaal was begonnen/starten was de server zo vol.
Gisteren ook met moeite nog een partijtje kunnen spelen, na een half uur was er niemand bijgekomen, eerder weg omdat ze op een vollere server wilden spelen....:(

No one knows what TheTeek is

Verwijderd

Die real life mod die er is zou trouwens mooi in de startpost kunnen, het ziet er duidelijk nog mooier uit vind ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2011 11:40 ]

• Blackvulcano
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09-2020
Raku schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 03:21:
Full auto niet aan beginnen. Met spammen kun je hogere firerate (max 900) dan full auto halen. Close combat kun je dan ook prima doen met de gun.

Probeer de gun trouwens eens met silencer. De recoil is net een tikje minder en kan daarom nog net wat beter zijn. De bulletdrop is wat erger, damage komt iets sneller op het minimale niveau, maar niet gezien worden op de map + minder recoil is afhankelijk van de map ideaal.

Heavy barrel lijkt een goed idee voor de burst accuracy, maar ben je echt niet nodig. De recoil wordt dan ook eens te hoog (imo).
Ah top, ff snel proberen voor college dan!
Phyxion schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:17:
[...]

hehe idd :)

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:40:
Die real life mod die er is zou trouwens mooi in de startpost kunnen, het ziet er duidelijk nog mooier uit vind ik.
Die zou ik niet meer gebruiken, PB kicked er al voor:
RESTRICTION: Disallowed Program/Driver [124061]

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
SileX schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:06:
[...]

Bij mij komt GoT#1 niet naar boven als met de server config setting gamesize 64 en region europe aanvink. Ook niet als ik dan oneindig naar beneden scroll.

Terwijl de server wel onder deze instellingen valt lijkt me.

Heb het uiteindelijk gevonden door te filteren op naam, maar dat die server browser niet helemaal lekker is blijkt wel.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Verwijderd

Dat komt door die verschillelijke lag in die server. Pa je een andere met zo'n lage ping en je hebt er geen last van. Ik vraag mij ook af waar dit probleem zit?

• Facenoise
rnenator schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:48:
[...]

Bij mij komt GoT#1 niet naar boven als met de server config setting gamesize 64 en region europe aanvink. Ook niet als ik dan oneindig naar beneden scroll.

Terwijl de server wel onder deze instellingen valt lijkt me.

Heb het uiteindelijk gevonden door te filteren op naam, maar dat die server browser niet helemaal lekker is blijkt wel.
Had er gister ook last van dat ik #1 niet kon vinden, alle filters stonden uit en alleen op bf3got gezocht. Uiteindelijk maar via een vriend gejoined..

ps, zojuist aanvraag gedaan om betalend lid te worden. Ik dacht eerst dat het 9 per maand was maar het is per kwartaal :o altijd leuk zo'n meevallertje!

Verwijderd

erikvandenberg schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:52:
[...]

Had er gister ook last van dat ik #1 niet kon vinden, alle filters stonden uit en alleen op bf3got gezocht. Uiteindelijk maar via een vriend gejoined..

ps, zojuist aanvraag gedaan om betalend lid te worden. Ik dacht eerst dat het 9 per maand was maar het is per kwartaal :o altijd leuk zo'n meevallertje!
Ohja goed punt, zou bijna vergeten te joinen.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:51:
Dat komt door die verschillelijke lag in die server. Pa je een andere met zo'n lage ping en je hebt er geen last van. Ik vraag mij ook af waar dit probleem zit?
Nope. Heeft puur met problemen op Battlelog te maken. Verbinding van die server is goed, de lag heeft andere oorzaken. Wat daar de oorzaak precies is, verteld de hoster ons helaas ook niet. De servers verschijnen bij mij namelijk wél. Om de servers sowieso te kunnen vinden, is het handiger om de servers bij favorieten toe te voegen, scheelt je zoeken. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 09-12-2011 12:00 ]

• Facenoise
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:53:
[...]

Ohja goed punt, zou bijna vergeten te joinen.
Kwou eigenlijk pas lid worden als alles werkte, maar kvind het zo fijn om op got te gamen dat ik toch ben overgehaalt door ze, ook al hebben ze het niet geprobeert :)

Verwijderd

CptChaos schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:55:
[...]
Nope. Heeft puur met problemen op Battlelog te maken. Verbinding van die server is goed, de lag heeft andere oorzaken. Wat daar de oorzaak precies is, verteld de hoster ons helaas ook niet.
Het is wel weg als ik een andere server pak uit mijn favorieten.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:00:
Het is wel weg als ik een andere server pak uit mijn favorieten.
Laat ik het zo zeggen: lag kan nooit de oorzaak zijn dat een server niet in Battlelog verschijnt. Lag kan namelijk zoveel oorzaken hebben. In het geval met server #1 is het de verbinding in ieder geval niet, die eet meer uit de neus zeg maar... :)

Verwijderd

CptChaos schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:01:
[...]
Laat ik het zo zeggen: lag kan nooit de oorzaak zijn dat een server niet in Battlelog verschijnt. Lag kan namelijk zoveel oorzaken hebben. In het geval met server #1 is het de verbinding in ieder geval niet, die eet meer uit de neus zeg maar... :)
Heb (persoonlijk) het idee dat dat kreng staat te swappen o.i.d. Neem aan dat het op een VMWare platformpje staat te draaien? (zou dan ook geen hardware probleem mogen zijn).

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:03:
Heb (persoonlijk) het idee dat dat kreng staat te swappen o.i.d. Neem aan dat het op een VMWare platformpje staat te draaien? (zou dan ook geen hardware probleem mogen zijn).
Ik kan daar niets over zeggen, ik weet niet hoe zij het hebben ingericht en hoef of wil dat ook niet weten. Wat wij willen is servers die stabiel en zo lag vrij als mogelijk draaien. Het enige wat ik weet is dat vooral Caspian Border gewoon "zwaar" is voor de servers, meer weet ik helaas ook niet.

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 09-12-2011 12:09 ]

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:03:
[...]

Als het een gevirtualiseerd platform is, zou ik persoonlijk eerder denken aan een virtueel netwerk wat niet lekker draait en/of dat er thin-provisioned is en er geen "dedicated" resources zijn gedefinieerd.

• IWriteCode
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Grmbl grmbl... het werkt bij niet echt geweldig meer sinds mijn upgrade... ... gisteren draaide het sowieso niet... nu wat Mhzen van de kloksnelheid afgesnoept... net potje zitten spelen... goede scores... tot ik er na een half uur weer uit klapt... dag punten... dagspelplezier... grmbl grmbl...

Less = more

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Laat het voor eens en voor altijd duidelijk zijn: punten krijg je niet alleen aan het eind van een ronde. Tussentijds wordt er ook regelmatig opgeslagen. Check dus eerst Battlelog voor je dergelijke uitspraken doet!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:57

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Het is wel zo dat sommige battlereports gewoon niet verschijnen, ook al krijg je de punten wel. Zo ben ik een report kwijt van een potje 55-1 (waarvan 46 MAV kills) :P

[ Voor 7% gewijzigd door MueR op 09-12-2011 12:40 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• MAX3400

MAX3400

CptChaos schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:39:
Laat het voor eens en voor altijd duidelijk zijn: punten krijg je niet alleen aan het eind van een ronde. Tussentijds wordt er ook regelmatig opgeslagen. Check dus eerst Battlelog voor je dergelijke uitspraken doet!
Ja, maar hierdoor loop je dus wel de kans dat je niet meer MVP bent, geen Ace Squad binnensleept etc. Als je maar op tijd eruit wordt geknikkerd, halen anderen meer punten.

En als de server klapt (dus, zeg ff BSOD), dan zijn je punten ook weg.
MueR schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:40:
Het is wel zo dat sommige battlereports gewoon niet verschijnen, ook al krijg je de punten wel. Zo ben ik een report kwijt van een potje 55-1 (waarvan 46 MAV kills) :P
He, netjes 2 ranks omhoog sinds gisteren... ;)

[ Voor 22% gewijzigd door MAX3400 op 09-12-2011 12:42 ]

http://battlelog.battlefi...view/2832654624783579995/

Thnx to Brainscrewer! En ja, he will skullfuck your brains out!

So, Volume Two of the Future Balance Changes. We've recently updated with patches that have changed some balance items, and the community has responded with feedback. This list includes some direct responses to that feedback, as well as a very important issue close to several player's hearts: Aggressive Recon.

Bolt action sniper rounds now have a chance to kill at close range if the player is hit in the upper chest.

Why are we making this change?
-Aggressive Recon was a popular (and controversial) play style in BFBC2, the fact that the playstyle is essentially not present in BF3 has been a disappointment to many players.
-The balance issues of BC2 (Magnum ammo increasing the 1 hit kill range) is not present in BF3, the range is set and cannot be improved by players. Additionally the 1 hit kill is not guaranteed in BF3, the target is small and can be blocked by the player's arms.
-Additionally, all kits have access to the Slug shotguns, the 870 pump with slugs is still far superior to a bolt action rifle at close range. It is faster, and it can hit anywhere in the torso to 1 hit kill, though it lacks the accuracy of the snipers at range.
-Finally, Recon is under represented in the game, especially in CQB game modes, giving the Recon player a place in CQB is important to us as developers.

And yes, for those of you who follow me on Twitter, I changed my mind. I hope this change pleases the Recon players, and I believe it will not negatively impact the game for the rest of you.
-Alan "Demize99" Kertz

It’s important to note:
• This list is provided as a way for the Community to give us feedback on potential Balance changes to the game.
• This list is specifically focused on Balance changes. Feature requests and bug fixes are purposefully absent from this list.
• There is no guarantee that any of these Balance changes will make it into a future update at all, nor is this list a guarantee that there will be future updates.

Slightly increased the AEK971 recoil.
Slightly increased the ASVAL recoil.
Added Extended Mags to the ASVAL.
Slightly increased the recoil on the M249.
Reduced the recoil of the SKS rifle.
Fixed aimed firing max accuracy on the Pecheneg to be consistent with other LMGs.
Slightly reduced the recoil of the F2000 and restored it to the previous base accuracy.
Semiautomatic and automatic shotguns firing FRAG rounds now do slightly less splash damage.
Increased the damage of the G3, M60, and M240 at close range.

Claymores can now detonate from vehicles and can be used to disable jeeps or kill the passengers in light jeeps. Claymores will not do any damage to heavy vehicles.
Reduced the spot times on C4 and Claymore projectiles from 30 to 15 sec.
The Radio Beacon, Mortar, Mav, EOD bot, T-UGS, and SOFLAM should now be much easier to deploy.
C4 will no longer be detonatable after a player respawns, if the player is revived within 5 seconds he can still detonate his C4.
The player may now have a maximum number of mines which will persist after the player's death. Deploying more than the maximum of 6 mines will remove a previous mine from the world.
Claymores now also persist through death, the player can have 2 claymores planted.

9x39mm rounds no longer benefit from the Sniper headshot bonus.
Increased the damage of the 9x39mm rounds.
Fixed the AKS74u damage at max range, it was incorrectly higher than other carbines.
Increased the damage of the .357 and .44 magnum rounds at max range.
All semiautomatic and bolt weapons, including all shotgun slugs, now have their maximum damage out to 15m.
Semiautomatic sniper rifles, Assault Rifles, LMGs, and shotgun slugs now have more consistent damage over long range.

Tweaked IRNV to be more consistent across all levels.
Fixed a rendering issue with IRNV view when taking damage.
Tweaked the IRNV zoom times and scope visible areas to be the same across all weapons (some were faster than others).
Fixed the QBU-88 sniper and the L96 IRNV scopes to use the proper aiming reticule.

The spread for Flechette rounds has been reduced slightly on all shotguns.
The spread for buckshot has been reduced on the M1014, DAO-12, and S12k. These weapons have an accuracy advantage over the USAS12 but are not as accurate as the 870.

Semiautomatic weapons will no longer "jam" if the player presses fire faster than the weapon is capable of shooting. Some semi automatic weapons have had their rates of fire adjusted to fit this change.

Slightly reduced the effective blast radius of the RPG, SMAW, and 40mm grenade projectiles against infantry.
Reduced the total number of RPG and SMAW missiles carried from 5 to 4.

Tank rounds will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.
Fixed a problem when locking on to two nearby targets, the locking should no longer jump rapidly between multiple targets.
Significantly increased the damage of the Javelin and Air to Ground missiles against laser designated targets.
Javelin missiles fired without laser targeting now do more damage to the side and rear of MBTs.
Slightly reduced the locking time of all weapons vs Laser Designated targets.
Increased the locking distance for Jets when locking on laser designated targets.
Slightly reduced the repair speed of the repair tool.
Increased the damage the MBT's primary weapon does to other main battle tanks.
AA Missiles should no longer kill the pilot instead of the vehicle.
Reduced the damage AA missiles do to jets.
Stinger and IGLA missiles now do 50% damage to Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.
Slightly reduced the damage of Jet cannons.
Increased RPG and SMAW damage against aircraft.
Guided Rockets will now only track ground targets, as originally intended.
Reduced the direct damage done by helicopter gunners vs armor.
Helicopter guns should now suppress correctly.
Improved the accuracy of the Mi28 gun to match the AH1 gun.
Increased the direct hit damage of the APFSDS rounds for the IFVs.
Miniguns and Helicopter Gunners now more quickly destroy parked cars.
Increased the power of explosions from cars and other explosive static objects.
Dying from the explosion of a car or other explosive static object should now correctly credit the player who caused the explosion.
Adjusted the F35's Center of Mass and Lift Engine for more stable, level flight.
Updated the F35 weapon systems to be consistent with the other air craft.
Changed the Kornets to TOW launchers on Wake Island and moved the spawn position of the AAV to a more level position.
Fixed several bugs with air vehicles colliding with objects at high speeds and taking no damage.
Players will no longer receive suicides or team kills if they crash their vehicle (dying is punishment enough).
You can now spot with the EODbot.

Increased the spawn protection time from 1sec to 2sec. The protection will still be immediately canceled as soon as the player moves or shoots.
Spawn protection will no longer be canceled by the player looking around.
Slightly increased the speed at which a player can shoot again after sprinting.
Fixed some situations that would unintentionally make a player unrevivable.
Reduced the black screen fade in time on spawn.

[ Voor 126% gewijzigd door Tsurany op 09-12-2011 12:44 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Facenoise
OMG! alleen de eerste 2 zinnen spreken me al aan! meestal lukt het me namelijk wel om een hit te krijgen op korte afstand met een bolt action rifle! kan niet wachten!

Verwijderd

Ik had gister een potje TDM in seine crossing. Voor het eerst te maken gehad met iemand die een aimbot gebruikt. Teminste dit idee had ik maar hoe kan je zo iets zeker weten?

De persoon in kwestie had een score van 70-13 in een rondje van 250 tickets. Hij had mij 9 x gesloopt (allemaal Headshots met zn SG553) Had hem 2 keer te pakken gehad. De eerste x was onmogelijk dat hij me kon hebben. Ik was hem geflankt want ik wist waar hij zat. Ik kom 3 cm boven me cover vandaan met mijn sniper op zn hoofd gelijk gericht. Draait hij om en plop! -.-

Ik vind dat votekick in bf3 moet komen want meeste servers zijn geen admins aanwezig. (was niet in een GoT server)

Heb echt zin in b2k! leuke nieuwe wapens een leukere maps!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

CptChaos schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:39:
Punten zijn er idd wel bijgeschreven... :-) Dat scheelt weer... (eerste keer dat ik keek stond het er nog niet bij).

Gisteren en vandaag het spel in het Russisch gespeeld... spelplezier is er niet minder om :-) Beetje dat BF1942 gevoel :D

[ Voor 12% gewijzigd door IWriteCode op 09-12-2011 12:46 ]

Less = more

• MAX3400

MAX3400

* Slightly reduced the recoil of the F2000 and restored it to the previous base accuracy.
-> Lekker, dus dat wordt alleen maar tegen F2000's spelen want die gun is al zooo ontzettend snel/lekker.

* Tank rounds will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.
-> Zoals ik eerder vandaag beargumenteerde in dit topic: terecht!

Wel bagger dat ze dan meteen de schade van AA raketten gaan verminderen maar de schade van RPG's tegen vliegmateriaal gaan verhogen... 8)7

• Blackvulcano
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09-2020
Humz not sure wat ik hiervan moet vinden. Ik speel graag recon en aggresive maar waarom wil je een boltaction rifle meenemen in cqc. Daar is dat ding simpelweg niet voor gemaakt... Als recon heb je nog shotguns en semiauto rifles, sks/m11 etc. Ik ga het zeker proberen maar toch een aparte "balancing" keuze.

[ Voor 87% gewijzigd door Blackvulcano op 09-12-2011 12:51 ]

• PascalvE
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:42
Same, maar nu heb je wel een kans als je je sniper vasthoudt in plaats van je handgun. Maakt het wat meer dynamisch. Kan me niet voorstellen dat de sniper van dichtbij echt heel fijn gaat werken, en komen er 2 aan dan ben je sowieso de sjaak.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Tsurany schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:42:
http://battlelog.battlefi...view/2832654624783579995/

Thnx to Brainscrewer! En ja, he will skullfuck your brains out!

[upcoming-balance-patch-notes hier]
Iemand enig idee wanneer deze balance tweaks komen? :)
Nee. Er komt wel aanstaande dinsdag een server patch waarbij de servers de Back to Karkand mappen krijgen, die hebben ze nog niet. Daarnaast komen er crashfixes in die update voor de servers.

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
IWriteCode schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:30:
Grmbl grmbl... het werkt bij niet echt geweldig meer sinds mijn upgrade... ... gisteren draaide het sowieso niet... nu wat Mhzen van de kloksnelheid afgesnoept... net potje zitten spelen... goede scores... tot ik er na een half uur weer uit klapt... dag punten... dagspelplezier... grmbl grmbl...
Ik geloof dat jij jezelf wel genoeg punten geeft....

_O-

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:32
Woohoo! Sterkere Javelins!!!

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:42
"Guided Rockets will now only track ground targets, as originally intended."

geen helikiller guided shells en javelins meer vrees ik.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:55
Hmm...
  • Bolt action aanpassingen verbazen me niet, nu maak je inderdaad een kans short range, echter was het in BC2 zo dat je met sniperguns heel makkelijk short range combat kon winnen.
  • IGLA nerf is waardeloos
  • de 1 tankshell aircraftkill vind ik prima, maar geef de jet & heli's dan in ieder geval hun wendbaarheid terug, het lijken sinds de laatste patch wel spaceshuttles qua draaicirkel & wendbaarheid.
  • Javelins sterker, mwa niet nodig eigenlijk, ik kon het juist wel waarderen dat de javelins iets minder sterk waren dan de andere bazooka's.
    De aanpassing van air-to-ground missiles vind ik wel terecht, die dingen waren vrij waardeloos.
  • M60 moeten ze afblijven, ding is sterk zat
  • Spawn protection will no longer be canceled by the player looking around. << Eindelijk niet meer 0 kans om te kijken waar je nu weer in beland bent :P
  • Guided Rockets will now only track ground targets, as originally intended. << Jammer aan de ene kant, maar goed aan de andere, want je kon ze niet flaren of wat dan ook.
  • Max 2 Claymore's en max 6 Mijnen, TOP!!

[ Voor 12% gewijzigd door Suicyder op 09-12-2011 13:11 ]

• lt_cmd_data
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:06:
[...]

Je hebt geen voordeel met een slechte(re) latency, dankzij de compensatie hooguit minder nadeel. Veel belangrijker is volgens mij ervoor te zorgen dat je geen packet loss hebt. In de Quake's en CS kon je dit doen door de rate omhoog te gooien. Ging iets ten koste van de ping, maar wel veel vloeiendere verbinding. Neem aan dat dit iets soortgelijks is als de network interpolation setting. Maar misschien dat iemand dit kan verduidelijken?
Added a network interpolation setting. This allows users with good bandwidth reduce latency, but might increase some stuttering. The user can find what works best for his connection by tweaking the slider.
Je ziet duidelijk het verschil tussen hoog en laag in deze youtube video.

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-11 17:29
Ik ben wel blij dat ze nu een maximum van 6 mijnen invoeren welke ook blijven liggen na je dood.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Macchill schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:56:
Ik geloof dat jij jezelf wel genoeg punten geeft....

_O-
? Ik mis em even...

Less = more

• Ploeg400
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-02-2024
Claymore blijven liggen naar dead. (2 max)

Leuk nog meer mensen die gaan campen.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 12:30
Tsurany schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:42:

-Finally, Recon is under represented in the game, especially in CQB game modes, giving the Recon player a place in CQB is important to us as developers.
Zolang je als recon helemaal niets kan doen tegen de meeste voertuigen, blijft dit een under represented class in het spel.

Bij BC had je C4/mortier als recon, nu kan je enkel redelijk ingewikkeld voertuigen taggen.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Frenzy_LS schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:14:
[...]

Er zit geen verschil tussen de burst en full auto muv de rate of fire. Spread, recoil, alles is verder gelijk (volgens de decrypted gamefiles).

Raku

Verwijderd

rnenator schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:10:
[...]

Zolang je als recon helemaal niets kan doen tegen de meeste voertuigen, blijft dit een under represented class in het spel.

Bij BC had je C4/mortier als recon, nu kan je enkel redelijk ingewikkeld voertuigen taggen.
Zelfde geld voor asault, ach dat is het spel nu eenmaal, recon vind ik ook niet echt de class voor anti-voertuig.

• MAX3400

MAX3400

lt_cmd_data schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:06:
[...]

Added a network interpolation setting. This allows users with good bandwidth reduce latency, but might increase some stuttering. The user can find what works best for his connection by tweaking the slider.
Je ziet duidelijk het verschil tussen hoog en laag in deze youtube video.
[video]
Geen idee wat ik moet zien; ik sta open voor uitleg.

Heb namelijk van de week gespeeld met die slider en het grootste verschil in directe ping was nog geen 10ms op een server die zelf al met 109ms in de lijst werd aangekondigd.

Onze lagproblemen zijn nu verleden tijd. Vanavond komen er nog twee servers bij en dan zitten we weer op capaciteit.

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-11 07:30
Ze hadden de recon beter een fullsized MAV kunnen geven; feitelijk is dat hun enige, zinvolle bezigheid in de game. Naar mij idee zou er een aparte sniperclass moeten komen, vind Sniper niets met Recon te maken hebben. Functioneel is het alleen een spotter op long ranges, en irritant als de contrapartij op 1 plek bijft staan.

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
in 3 regels tekst staan er 33 punten.

sorry, back on topic:
Tsurany schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:15:
Onze lagproblemen zijn nu verleden tijd. Vanavond komen er nog twee servers bij en dan zitten we weer op capaciteit.
We gaan het vanavond voluit testen/merken denk ik!

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-11 11:42
Tsurany schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:15:
woot

welke size/game mode worden die 2 servers?

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:30
Raimundus schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:16:
Ze hadden de recon beter een fullsized MAV kunnen geven; feitelijk is dat hun enige, zinvolle bezigheid in de game. Naar mij idee zou er een aparte sniperclass moeten komen, vind Sniper niets met Recon te maken hebben. Functioneel is het alleen een spotter op long ranges, en irritant als de contrapartij op 1 plek bijft staan.
Recon = Verkenning he. Niet per definitie een sniper. Dus de recon clan = een verkennings-klasse. Dus een MAV zit precies goed op zijn plek. De sniper trouwens ook, want snipers opereren vaak buiten het slagveld.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MAX3400 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:14:
[...]

Geen idee wat ik moet zien; ik sta open voor uitleg.

Heb namelijk van de week gespeeld met die slider en het grootste verschil in directe ping was nog geen 10ms op een server die zelf al met 109ms in de lijst werd aangekondigd.
Ik zie ook helemaal niks in dat filmpje. Ik heb het ook even geprobeerd en ik heb het op max teruggezet. Ik had namelijk het idee dat ik veel sneller dood ging toen ik het op minimum had gezet.

• Facenoise
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:12:
[...]

Zelfde geld voor asault, ach dat is het spel nu eenmaal, recon vind ik ook niet echt de class voor anti-voertuig.
Met me M320 krijg ik toch wel damage tegen voertuigen.

Verwijderd

erikvandenberg schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:19:
[...]

Vind ik nog wel tegen vallen, en daarbij heeft die ook (te) weinig ammo om bijvoorbeeld een tank kapot te krijgen.

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-11 07:30
Dacuuu schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:18:
[...]

Recon = Verkenning he. Niet per definitie een sniper. Dus de recon clan = een verkennings-klasse. Dus een MAV zit precies goed op zijn plek. De sniper trouwens ook, want snipers opereren vaak buiten het slagveld.
Hoe dan ook, je bent verplicht om het een of het ander te kiezen. Of longrange, knife target, of close combat spawnprawn.

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-10 12:48
haarbal schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:03:
"Guided Rockets will now only track ground targets, as originally intended."

geen helikiller guided shells en javelins meer vrees ik.
Shells en javelins zijn geen rockets natuurlijk. De guided rockets zijn de laatste of 1 van de laatste unlocks op attack choppers. Ben wel benieuwd of ze guided missiles hier ook mee bedoelen.

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
erikvandenberg schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 13:19:
[...]

Tja, alleen humvee's :)

Zelf speel ik alleen maar met usas12/rex/ammo/c4 of pdwr in dat rijtje, af en toe ga ik an94/f2000 met m320 (smoke als attacker) en thats it. Met recon voel ik me echt nutteloos terwijl ik wel veel kills kan maken als sniper, tis gewoon irritant als je niks kan doen tegen voertuigen. Met engineer kan je dan wel wat doen tegen voertuigen maar dan zit ik bijna altijd zo zonder ammo 8)7

Mijn YouTube

• Ploeg400
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-02-2024
Laat de recon nu in de echte wereld nou precies de persoon zijn die juist voorop gaat om de bekijken waar de vijand precies zit. Recon = intel.

Intel wil je van te voren hebben, niet als je er al bent.
Van te voren intel = plannen.
Intel na de tijd = aanpassen.

Ik zou liever recon als plannen zien.
Edit:

Maar ja das lastig in een game dus is recon gewoon een sniper.

[ Voor 10% gewijzigd door Ploeg400 op 09-12-2011 13:25 ]

Pagina: 1 ... 36 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.