• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08-2025
MueR schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:12:
[...]

Dat is ook weer een beetje meh. Uiteindelijk zijn MVP ribbons alleen maar een afspiegeling van je "point whoring". Als recon kan je bijvoorbeeld enorm waardevol voor je team zijn, maar met spotten haal je nooit zo veel punten binnen. Toch kan de rest daarmee enorm veel punten harken. Een support daarentegen hoeft geen ruk te doen om punten te krijgen. Beetje ammo boxes droppen en je punten lopen binnen. Iemand die constant lone wolf aan het rennen is en daarmee flags captured krijgt ook veel punten, maar als het team er vervolgens niet mee op schiet verdienen ze die MVP ribbon ook niet eigenlijk. MVP kijkt puur naar je punten, niet naar je spel.
Touché, ik zit me eigen argument ook eigenlijk tegen te spreken als ik het zo terug lees..

Verwijderd

Heren,

Zullen we het er gewoon maar op houden daty er geen enkele statistische vergelijking is die aangeeft hoe goed iemand nu echt is?

Zijn we er klaar mee :P laat die auto-balancer maar lekker husselen, als een boer met swagger! ;)

• Facenoise
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:18:
Heren,

Zullen we het er gewoon maar op houden daty er geen enkele statistische vergelijking is die aangeeft hoe goed iemand nu echt is?

Zijn we er klaar mee :P laat die auto-balancer maar lekker husselen, als een boer met swagger! ;)
Agreed!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-12-2025
MueR schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:12:
[...]

Dat is ook weer een beetje meh. Uiteindelijk zijn MVP ribbons alleen maar een afspiegeling van je "point whoring". Als recon kan je bijvoorbeeld enorm waardevol voor je team zijn, maar met spotten haal je nooit zo veel punten binnen. Toch kan de rest daarmee enorm veel punten harken. Een support daarentegen hoeft geen ruk te doen om punten te krijgen. Beetje ammo boxes droppen en je punten lopen binnen. Iemand die constant lone wolf aan het rennen is en daarmee flags captured krijgt ook veel punten, maar als het team er vervolgens niet mee op schiet verdienen ze die MVP ribbon ook niet eigenlijk. MVP kijkt puur naar je punten, niet naar je spel.
Jij kijkt wel erg zwart wit. MVP zegt niet altijd of iemand veel aan het team heeft bjigedragen, maar ook vaak wel! Als iemand gewoon goed voor zijn team speelt kan hij makkelijk MVP eindigen. Je moet alleen wel kunne schieten, anders pak je die vlaggen nooit...

• Hymnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-08-2025
MVP rewards vind ik een goede afspiegeling van de beste speler. flags captureni s altijd nuttig. extra spawnpunt , enemy onder druk zetten.. Ik snap niet hoe je het team er niet mee zou helpen. Support is best moeilijk om punten te halen. Mensen blijven niet rond je ammocratje zitten.. Dus moven en supressen. Als assault ben je constant in de voorste linies om punten te verdienen. Engineer moet het opnemen tegen tanks/heavy machine guns om punten te verdienen of jets/helis irriteren met de stingers. Dan denk ik dat "het spotten van een sniper" ergens op een berg inderdaad minder punten verdient. Ik zeg niet dat ze niet nuttig zijn , maar qua intensiteit en risico zijn de andere classes toch iets voor.

• InFecTedMush
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-01-2022
Niemand geen zin om de GOT hardcore servers eens te testen?
MAX3400 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:58:
[...]

Waarom wordt er niet gewoon met het Skill Level gebalanced? Zit niet voor niets in het spel en levert voor beide teams best wel uitdagingen op om jezelf te blijven verbeteren.
Je kan skill level niet via de gameserver ophalen. Dan moet de plugin daarvoor een eigen verbinding naar Battlelog opzetten via iemand z'n Battlelog account. Dat is momenteel nog niet geïmplementeerd in Insane Balancer :P

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-12-2025

IWriteCode

Less = more

InFecTedMush schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:31:
Zin wel :-) Zit alleen op mn werk... :-)

Less = more

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-12-2025

roboreaper

Collecting your robots

nee, niemand en geen zin... dubbel ontkenning 8)7

srry ben nog aan het werk en HQ vind ik maar niks

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:52

Mavamaarten

Omdat het kan!

Tuurlijk :)
I <3 hardcore, daar gaan mense tenminste dood als je erop knalt!

Android developer & dürüm-liefhebber

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik wil gewoon m'n hud kunnen zien punt uit. Hardcore-mode kunnen ze beter crippled-mode noemen :+

- Mijn PC -

Verwijderd

SpitfireNL schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:56:
Ik wil gewoon m'n hud kunnen zien punt uit. Hardcore-mode kunnen ze beter crippled-mode noemen :+
nee, hardcore mode is gewoon hardcore. Wil jij je hud zien dan ga je geen hardcore spelen, lijkt me vrij simpel.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-01 09:45

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Zow, mooi potje op GoTBF3 #1.
Toen ik er in kwam was het weer ardg offbalanced, maar met wat jumps naar het andere team, myself included, trok het aardig recht. En uiteindelijk is het ook gelukt om een potje te winnen.

Voor balans is een auto-balancer leuk, maar het is vele malen leuker als je het zelf doet. Helaas zien flink wat mensen veel liever de wins binnenrollen en is het harken met die punten.
Na de switch was het ook gelijk duidelijk waarom de verliezende kant steeds verloor: beetje relaxte chat over allerlei onderwerpen in de Teamspeak. Waar bij het winnende team het een geschreeuw van spotten spotten!, kan iemand spotten? SOFLAM? MAV hoog vliegen en spotten, en enemy hier, enemy daar, pak dit punt pak dat punt. Duidelijk enthousiaste samenwerking.
De andere chat ging weer eens over hoe fijn donzen dekens zijn ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:59
what's next, zeuren omdat je te snel doodgaat omdat de kogels zoveel damage doen? :+

Nederland-Zeurland :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-01 09:45

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:57:
[...]

nee, hardcore mode is gewoon hardcore. Wil jij je hud zien dan ga je geen hardcore spelen, lijkt me vrij simpel.
Die HUD heb ik in het echte leven ook niet. Moet ik ook mijn magazijn open trekken om te zien hoeveel kogels er in zitten. ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-12-2025
Ultraman schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:58:
[...]

Die HUD heb ik in het echte leven ook niet. Moet ik ook mijn magazijn open trekken om te zien hoeveel kogels er in zitten. ;)
in real life kan je volgensmij ook beter inschatten hoeveel kogels je hebt ;)

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-12-2025
Ultraman schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:19:
Zojuist mijn bankrekening bekeken nadat ik de huur had overgemaakt. Ik moet nog even door mijn HD4850 CrossFire setje. Zelfs met een enkele HF4850 is het te doen, maar dan heb je framedrops die iets te ver gaan.
Op Low/Medium haal ik met CrossFire voldoende FPS, tussen 40~60, om lekker te kunnen spelen.

Ik wacht wel even af wat mijn rekening doet en wat de HD7000 teweegbrengt. Als me dat niet aanstaat wacht ik lekker op Kepler en kijk wat dat met de prijzen doet dan.
Hmmm. Ik krijg met een hd4850 echt geen fijn speelbaar fps. Gemiddeld 20 ofzo. Of zou dat meer komen door mijn vrij oude c2d?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08-2025

djunicron

*click-swoosh-thud*

megadoom schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:00:
[...]

in real life kan je volgensmij ook beter inschatten hoeveel kogels je hebt ;)
Hoezo? Van het gewicht? :X

Gewoon schoten tellen, het geluid in BF3 is goed genoeg.

Het enige nadeel vind ik dat je in HC niet kan spotten. De minimap kijk ik bij voorkeur toch niet op. Ik vind eigenlijk dat die er helemaal niet moet zijn, mits onder een speciale knop waardoor je niet kan kijken / schieten tegelijk.

Voor mij dus maar lekker gewoon HC.

Overvolle servers betekend voor mij eigenlijk alleen maar vaker dood gaan doordat je gewoon niet kan winnen van zoveel tegenstanders mits je squad een beetje meehelpt. Je krijgt eigenlijk alleen maar sneller trench wars. En dat haat ik.

Sinds ik alleen nog maar 16 of 24 speler maps op ga in Rush, heb ik veel meer lol en veeeeel hogere scores.

Het nadeel is dat je op diverse maps puur wint door de voertuigen goed te gebruiken. Als je 8 vs 8 gewoon een AMTRAC of tank naast de Mcom parkeert, moeten ze wel heel erg hun best doen om te defusen. Met 20 vs 20 is dat al een heel ander verhaal. Geeft maar weer aan hoe imba BF3 op diverse fronten is...

Metro Conquest is trouwens met heel kleine teams echt leuk. Grootste lol die ik daar heb gehad was een 2v2 en 4v4 match.

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:29
djunicron schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:13:
[...]

Hoezo? Van het gewicht? :X

Gewoon schoten tellen, het geluid in BF3 is goed genoeg.

Het enige nadeel vind ik dat je in HC niet kan spotten. De minimap kijk ik bij voorkeur toch niet op. Ik vind eigenlijk dat die er helemaal niet moet zijn, mits onder een speciale knop waardoor je niet kan kijken / schieten tegelijk.

Voor mij dus maar lekker gewoon HC.

Overvolle servers betekend voor mij eigenlijk alleen maar vaker dood gaan doordat je gewoon niet kan winnen van zoveel tegenstanders mits je squad een beetje meehelpt. Je krijgt eigenlijk alleen maar sneller trench wars. En dat haat ik.

Sinds ik alleen nog maar 16 of 24 speler maps op ga in Rush, heb ik veel meer lol en veeeeel hogere scores.

Het nadeel is dat je op diverse maps puur wint door de voertuigen goed te gebruiken. Als je 8 vs 8 gewoon een AMTRAC of tank naast de Mcom parkeert, moeten ze wel heel erg hun best doen om te defusen. Met 20 vs 20 is dat al een heel ander verhaal. Geeft maar weer aan hoe imba BF3 op diverse fronten is...

Metro Conquest is trouwens met heel kleine teams echt leuk. Grootste lol die ik daar heb gehad was een 2v2 en 4v4 match.
Met bf gaat het er dus om dat je met tactiek speelt. Dus met je team en niet met een maat een one man army vormt,

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

com2,1ghz schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:17:
[...]

Met bf gaat het er dus om dat je met tactiek speelt. Dus met je team en niet met een maat een one man army vormt,
Ja tuurlijk, maar in open games gaat dat niet zo snel lukken. Natuurlijk kan je daar ook de TS joinen, maar dan is het de helft van de tijd ook nog maar de vraag of het zin heeft. (taal barrieres, gekrijs, andere discussies etc)
Anders gaan mensen nog steeds one man spelen, of dus met z'n alle op vaste plekjes liggen en zo puur en alleen kills maken. Prima voor defence natuurlijk, maar als aanvallend team helemaal niet nuttig.

De maps zijn er daarnaast volgens mij niet op gemaakt om met 32 man per team gespeeld te worden. Meer dan 24 spelers per team = iedere plek die je kan innemen om te verdedigen gevuld. Je moet dan echt wel met meer dan 4 squadleden aan komen zetten als één beweging om ergens doorheen te komen. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.

Met 16v16 moet je nog een beetje schipperen tussen rollen en kan je niet simpelweg een hele pot één sector verdedigen. Als je dan door de verdediging heen bent met 3 a 4 man, kan je tenminste ook de targets vrij maken en houden. Als squad rond een mcom zitten en 32 respawnende tegenstanders afhouden is sowieso niet te doen.

Maar als dat wel gebeurt, is ~20 man versus een respawnend team ook meteen weer niet leuk, dat is namelijk gewoon weer compleet spawnblocken. Als er eenmaal gebroken is, dan lijkt het ook meteen nergens meer op.

De levels van BF:BC2 vond ik wat dat aangaat een stuk beter kwa opzet en layout. In BF3 zijn ze niet slecht per definitie, maar ze zijn gewoon niet allemaal even geschikt voor de verschillende speel modi / aantallen spelers.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

aicaramba schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:09:
[...]

Hmmm. Ik krijg met een hd4850 echt geen fijn speelbaar fps. Gemiddeld 20 ofzo. Of zou dat meer komen door mijn vrij oude c2d?
Wil niet zeggen dat CrossFire lineair is maar als een 4850 in CF rond de 50fps zit, dan lijkt me 20fps voor jou best realistisch... Kan ook komen door je CPU en je geheugen; het is niet de meest ruim bemeten PC en als ik bij mezelf kijk, dan gebruikt BF3 rustig meer dan 1.2GB RAM tijdens het spelen.

Lijkt me dat je op verschillende plekken aan het bottlenecken bent (CPU -> RAM -> pagefile -> GPU)

Vergelijkbaar topic: http://forums.whirlpool.net.au/archive/1805422

En een Duits tabelletje
Afbeeldingslocatie: http://images.idgentertainment.de/images/idgwpgsgp/bdb/2258407/original.jpg
Korte uitleg voor jouw systeem: videokaart voor jou is geel, CPU ligt tussen rood en lichtgroen en geheugen ligt tussen rood en lichtgroen... Tel bij elkaar op en je mag "blij" zijn dat je een geel resultaat krijgt oftwel "het ken, maar verwacht er niet teveel van".

[ Voor 33% gewijzigd door MAX3400 op 08-12-2011 17:56 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-01 18:55
Nu sinds dinsdag met de nieuwe patch moet ik mij telkens terug opnieuw inloggen op Battlelog als ik wil spelen daar dit sinds de release goed heeft gegaan met Firefox.

Wat hebben ze nu weer aangepast bij DICE en kan ik dit terug krijgen als vroeger want ik vink wel 'Remember me.' aan maar het helpt niet meer.

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-12-2025
Op het strand van Wake Island!

Afbeeldingslocatie: http://media.enterbf3.com/images/wake-ty.jpg

To those who fought here in 1942 - BF2 - 2142 and 1943 - We are grateful ~ DICE

O+ _/-\o_ :D

Heb Wake Island met in al die BF spellen gespeeld. Blijft geweldig!

[ Voor 24% gewijzigd door Adel_F16 op 08-12-2011 18:12 ]

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Adel_F16 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:10:

Maar heb je deze al in BF3 gespeeld? Ik heb de LE, en die 3GB patch gedownload, maar kan nog geen server zien met deze map. Of is die net vrijgeven?

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
Adel_F16 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:10:

[afbeelding]

Iemand al op gelet dat links boven je minimap nu ook kan zien hoe ver de capturepoints gecaptured zijn? Of komt dit door Conquest Assault ofzo? Want ik ken deze niet echt. Dit is niet in de gewone BF maps.

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-12-2025
djunicron schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:46:
[...]

Maar heb je deze al in BF3 gespeeld? Ik heb de LE, en die 3GB patch gedownload, maar kan nog geen server zien met deze map. Of is die net vrijgeven?
Ik speel uitsluitend PC als battlefield daarop gedraait kan worden (paar waren console only) dus ik wacht nog op B2K. De 13e belooft heel wat te worden :D

• Trokken
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:11
djunicron schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:46:
[...]

Alleen PS3 versie, die van de PC komt 14 december dacht ik.

☀️ 2220Wp | 🚗 Hyundai Ioniq Electric 28kWh | 🌬️ Ventilatie WTW | 🤖 Home Assistant

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-12-2025
Op de PS3 is hij beschikbaar, op de PC komt back to Karkand aankomende dinsdag uit. Nog even geduld dus!

Anyway, ik moet toch zeggen dat stats wel bepaalde dingen over je niveau zeggen. Iemand met een hogere SPM zit vaker dichter op de actie... Snipers die aan de andere kant van de base liggen, af en toe iemand spotten en af en toe iemand killen zijn simpelweg niet effectief. Headshot / Kill ratio is ook altijd interessant, hier krijg je vaak een iets beter idee van over iemand zijn aim. K/D is misschien ook niet altijd even belangrijker, maar je verovert geen vlaggen door steeds dood te zijn. Je verovert ze wel door iedereen eromheen te killen en zelf niet dood te gaan.

• megadoom
rank:5723 megadoom20 972.14m <3
zat in hetzelfde potje iemand met 1100 meter :/ +- rank 2400

• aicaramba
MAX3400 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:49:
[...]

Wil niet zeggen dat CrossFire lineair is maar als een 4850 in CF rond de 50fps zit, dan lijkt me 20fps voor jou best realistisch... Kan ook komen door je CPU en je geheugen; het is niet de meest ruim bemeten PC en als ik bij mezelf kijk, dan gebruikt BF3 rustig meer dan 1.2GB RAM tijdens het spelen.

Lijkt me dat je op verschillende plekken aan het bottlenecken bent (CPU -> RAM -> pagefile -> GPU)

Vergelijkbaar topic: http://forums.whirlpool.net.au/archive/1805422

En een Duits tabelletje
[afbeelding]
Korte uitleg voor jouw systeem: videokaart voor jou is geel, CPU ligt tussen rood en lichtgroen en geheugen ligt tussen rood en lichtgroen... Tel bij elkaar op en je mag "blij" zijn dat je een geel resultaat krijgt oftwel "het ken, maar verwacht er niet teveel van".
Bedankt voor de uitleg. Ik verwachtte ook geen goede fps en ben ook van plan een nieuwe pc te kopen. Maar het viel me op dat hij bij anderen wel redelijk draait met mijn gpu.

Ook zeg je dat ik blij moet zijn met geel. Wat wil zeggen dat het vloeiend loopt op high, zonder AA. Terwijl ik een zeer slechte fps krijg bij alles op low (1680x1050).

Maar zoals ik al zei: ik verwachtte ook geen goede performance op een toch al oude pc.

[ Voor 3% gewijzigd door aicaramba op 08-12-2011 18:55 ]

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:02
megadoom schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:52:
rank:5723 megadoom20 972.14m <3
zat in hetzelfde potje iemand met 1100 meter :/ +- rank 2400
Er spelen zoveel mensen battlefield, dat die ranking gewoon echt niet meer interessant is. Misschien als ze het per regio doen kan het leuker zijn maargoed, lamme gimmick :P

Mijn YouTube

• megadoom
kevz schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:56:
[...]

Er spelen zoveel mensen battlefield, dat die ranking gewoon echt niet meer interessant is. Misschien als ze het per regio doen kan het leuker zijn maargoed, lamme gimmick :P
dat is nou juist mooi, ik sta 5723e van een paar miljoen mensen <3

Verwijderd

Die queue is echt fijn als je even het forum wilt doorlezen. :+

En dan maar weer eens wat proberen op de GoT #1 server.

Verwijderd

Adante schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:51:
Op de PS3 is hij beschikbaar, op de PC komt back to Karkand aankomende dinsdag uit. Nog even geduld dus!

Anyway, ik moet toch zeggen dat stats wel bepaalde dingen over je niveau zeggen. Iemand met een hogere SPM zit vaker dichter op de actie... Snipers die aan de andere kant van de base liggen, af en toe iemand spotten en af en toe iemand killen zijn simpelweg niet effectief. Headshot / Kill ratio is ook altijd interessant, hier krijg je vaak een iets beter idee van over iemand zijn aim. K/D is misschien ook niet altijd even belangrijker, maar je verovert geen vlaggen door steeds dood te zijn. Je verovert ze wel door iedereen eromheen te killen en zelf niet dood te gaan.
Ik ga echt niet voor de headshot, de spray is tot mid-range prima onder controle te houden en de surpression helpt ook mee.

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:24
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:03:
Die queue is echt fijn als je even het forum wilt doorlezen. :+

En dan maar weer eens wat proberen op de GoT #1 server.
jammer dat de server nog steeds lagt.

• DMZ
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-12-2025

DMZ

Heb ik nou als enige het gevoel dat sinds de patch Support 5 C4 heeft ZONDER Explosives?

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:35

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

DMZ schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:40:
Heb ik nou als enige het gevoel dat sinds de patch Support 5 C4 heeft ZONDER Explosives?
Misschien had je een squadleader met squad explosives?

Specs

Verwijderd

Wie komt er in de GOT server NR 5\?

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10-2025
Adante schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:51:

Je bedoelt dat dergelijke stats iets over je niveau kunnen zeggen. ;) Iemand met een hogere SPM kan een fulltime 64P Operation Metro Conquest speler zijn, daar is het eenvoudig een hoge SPM te halen. Een HS/Kill ratio kan een recon zijn die zijn M98B goed onder de knie heeft. Ik ben het met je eens, zoiets kan iets zeggen over het niveau van de speler, maar de combinatie van al die dingen is de gouden middeweg natuurlijk.

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Grmbl... videokaart zit er in (en dat was ook een verhaal op zich)... maar nu is het spel heel erg instabiel... klap er telkens uit... ... als het draait, draait het wel als een tierelier...

Less = more

Verwijderd

Was weer gezellig op GoT #1 en TS. Laseren + Javelin d'r op, werkt goed 8)

• aicaramba
Hmm, waar het spel gisteren nog werkte, krijg ik nu steeds de melding dat battlefield3.exe is gestopt met werken. Nu ben ik hem opnieuw aan het installeren. Raar, want hij deed het de laatste tijd relatief stabiel.

• MAX3400

MAX3400

IWriteCode schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:28:
Grmbl... videokaart zit er in (en dat was ook een verhaal op zich)... maar nu is het spel heel erg instabiel... klap er telkens uit... ... als het draait, draait het wel als een tierelier...
Domme vraag, ondanks dat je van AMD naar AMD bent gegaan maar misschien even je drivers een clean install geven?

En ik weet niet of binnen de drivers een profile kan aanmaken per game maar kijk even wat ik deze week heb gemaakt in dit topic voor Nvidia :)

Verwijderd

IWriteCode schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:28:
Heb je hem voorzien van de benodigde hoeveelheid prik? Eén of twee PEG stekkers? Als hij twee aansluitingen heeft en je gebruikt er één kan dat problemen geven. Weet niet wat voor kaart je hebt? Hoe zit het verder met de temperatuur? Gebruik je verder misschien verouderde drivers?
aicaramba schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:30:
Hmm, waar het spel gisteren nog werkte, krijg ik nu steeds de melding dat battlefield3.exe is gestopt met werken. Nu ben ik hem opnieuw aan het installeren. Raar, want hij deed het de laatste tijd relatief stabiel.
Krijg ik ook regelmatig, vooral bij het joinen van een server. De eerst volgende keer na de crash werkt het gewoon. Ben bang dat een herinstall niet veel uit zou maken.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:05

NoFearCreations

3DPrint the world!

Vraagje betreft Origin, is je key aan je account gekoppeld, of aan je PC.
Want zit nog steeds te twijfelen om BF3 aan te schaffen, maar twijfel of mijn pc de MP goed draait.
Want dan kan ik iemand vinden die het op mijn pc kan testen, want de beta draaide leuk, maar niet super.

---RAWE CEEK!!!---

Verwijderd

NoFearCreations schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:35:
Vraagje betreft Origin, is je key aan je account gekoppeld, of aan je PC.
Aan je account. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag overigens :)

• aicaramba
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 20:35:
[...]

Heb je hem voorzien van de benodigde hoeveelheid prik? Eén of twee PEG stekkers? Als hij twee aansluitingen heeft en je gebruikt er één kan dat problemen geven. Weet niet wat voor kaart je hebt? Hoe zit het verder met de temperatuur? Gebruik je verder misschien verouderde drivers?

[...]

Krijg ik ook regelmatig, vooral bij het joinen van een server. De eerst volgende keer na de crash werkt het gewoon. Ben bang dat een herinstall niet veel uit zou maken.
Hij crashte net 5x achter elkaar, daarna pc opnieuw opgestart en het spel crashte weer 3x achter elkaar. Dat wat jij hebt heb ik ook regelmatig, maar nu doet bf het helemaal niet meer.

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Drivers opnieuw geinstalleerd, ook zitten er twee power-stekkers in de videokaart... met 1-tje wilde de pc niet eens opstarten. Voeding is 650W dus dat zou voldoende moeten zijn. Nu ook BF3 maar opnieuw aan het installeren...

Less = more

• Durango
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-05-2023
Hallo BF3 gamers,

Sinds de laatste update van BF3 2 dagen geleden kan ik geen party meer aanmaken maar ook geen party meer joinen als ik een invite krijg. De status die ik te zien krijg als ik een invite krijg en deze accepteer is "Could not find party"

Heb het volgende gedaan

Virus scanner uit (eset smart security 5)
Virus scanner op game mode
IE9 opnieuw instellen en de ESN Sonar plugin opnieuw erop
Firefox geprobeerd
BF3 opnieuw geïnstalleerd

Niets helpt, het is denk ik wachten op een update van EA games maar ik hoop dat iemand de goude tip heeft om weer in een party met voice chat te kunnen gamen

Verwijderd

Het is wat met die onstabiele systemen.

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Qlii256 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:47:
[...]

Iemand al op gelet dat links boven je minimap nu ook kan zien hoe ver de capturepoints gecaptured zijn? Of komt dit door Conquest Assault ofzo? Want ik ken deze niet echt. Dit is niet in de gewone BF maps.
Volgens mij is dat een screenshot uit een potje Squad DM, en zie je de hoeveelheid punten die elk squad gescoord heeft.. Pin me der niet op vast, die modus speel ik eigenlijk nooit :+

• MAX3400

MAX3400

Knijnemans schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:23:
[...]

Volgens mij is dat een screenshot uit een potje Squad DM, en zie je de hoeveelheid punten die elk squad gescoord heeft.. Pin me der niet op vast, die modus speel ik eigenlijk nooit :+
Vandaag nog even Conquest gespeeld; ik zie niet hoe ver ze gecapt zijn... Dus denk inderdaad dat het een andere mode is.

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09-2025

Fantasma

Just a ghost.

Knijnemans schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:23:
[...]

Jup dat is Squad DM, heb wel een paar rondjes gespeeld.

Zijn kills per squad.

[ Voor 4% gewijzigd door Fantasma op 08-12-2011 21:33 ]

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:31
pff dit spel is echt zo lame geworden sinds de patch...

Er was net een no life helikneus aan het domineren, en niemand deed er wat aan dus ik besloot naar engi te switchen, De piloot had flares niet equipped wat ik al raar vond maar oke..

Eerste stinger RAAK ! van denk 200 meter want stond er net onder, zie de explosie, het toestel rookt, niks...
Dus ik hup de 2de er achteraan RAAK ! nu van 300 meter want meneer wilde weg gaan, maar ik zie weer de explosie, en tada vehicle disabled...
denk oke oke we komen ergens....

3de stinger erachter aan RAAK! weer een plof met rook, maar verder niks

4de stinger erachter aan, meneer duikt simpelweg 10 meter omlaag en stinger vliegt over hem heen

stinger 5 en 6 missen ook plotseling omdat hij een scherpe bocht maakt of omlaag duikt

stinger 7 RAAK ! maar hij is inmiddels natuurlijk al weer deels gerepareerd, dus zie weeeeer de explosie, en hij rookt maar verder niks

7 stingers gevuurd, 4 raak en hij vliegt nog steeds ?

Gelijk mijn eerste en laaste potje dus weer voor de komende dagen, wat een schande..

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:13
Skybullet schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:34:
pff dit spel is echt zo lame geworden sinds de patch...

Er was net een no life helikneus aan het domineren, en niemand deed er wat aan dus ik besloot naar engi te switchen, De piloot had flares niet equipped wat ik al raar vond maar oke..

Eerste stinger RAAK ! van denk 200 meter want stond er net onder, zie de explosie, het toestel rookt, niks...
Dus ik hup de 2de er achteraan RAAK ! nu van 300 meter want meneer wilde weg gaan, maar ik zie weer de explosie, en tada vehicle disabled...
denk oke oke we komen ergens....

3de stinger erachter aan RAAK! weer een plof met rook, maar verder niks

4de stinger erachter aan, meneer duikt simpelweg 10 meter omlaag en stinger vliegt over hem heen

stinger 5 en 6 missen ook plotseling omdat hij een scherpe bocht maakt of omlaag duikt

stinger 7 RAAK ! maar hij is inmiddels natuurlijk al weer deels gerepareerd, dus zie weeeeer de explosie, en hij rookt maar verder niks

7 stingers gevuurd, 4 raak en hij vliegt nog steeds ?

Gelijk mijn eerste en laaste potje dus weer voor de komende dagen, wat een schande..
hahaha...dat is wel raar dan. Mijn jet schieten ze met 3 kogels uit de lucht :P

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-01 20:05

Grudgie

PSN: Grudgie7

Hmmz.. ik heb de nieuwe patch gekocht, maar kan hem niet downen via origin? Of kan dat pas dinsdag?

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Grudgie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:37:
Hmmz.. ik heb de nieuwe patch gekocht, maar kan hem niet downen via origin? Of kan dat pas dinsdag?
DLC is pas dinsdag 13 December 2011

Patch is gratis eh :D

• Grudgie

Grudgie

Fantasma schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:38:
[...]

DLC is pas dinsdag 13 December 2011

Patch is gratis eh :D
Nja, ik heb die DLC gekocht. Maar die kan ik pas dinsdag binnenhalen?

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Grudgie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:39:
[...]

Nja, ik heb die DLC gekocht. Maar die kan ik pas dinsdag binnenhalen?
Is binnen gehaald met de patch, dinsdag waarschijnlijk nog unlock downloaden en dan kan je spelen

[ Voor 3% gewijzigd door Fantasma op 08-12-2011 21:40 ]

• Grudgie

Grudgie

Fantasma schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:40:
[...]

Is binnen gehaald met de patch, dinsdag waarschijnlijk nog unlock downloaden en dan kan je spelen
Ah oke! Wist wel dat ik hem pas dinsdag kon spelen maar zag nergens dat origin iets binnenhaalde, maar zat dus al in de patch van afgelopen week.

• Skybullet
lol ik heb opeens 6 van de 7 wapens bij co-op unlocked, terwijl ik gestopt ben met het spelen can co-op weken terug en toen had ik pas 1 wapen vrijgespeeld ?

dus waar komen die punten opeens vandaan ? :P

• Grudgie

Grudgie

Skybullet schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:47:
lol ik heb opeens 6 van de 7 wapens bij co-op unlocked, terwijl ik gestopt ben met het spelen can co-op weken terug en toen had ik pas 1 wapen vrijgespeeld ?

dus waar komen die punten opeens vandaan ? :P
Van de nieuwe patch! Ze hebben de punten verminderd voor het unlocken van wapens.

• Skybullet
Grudgie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:48:
[...]

Van de nieuwe patch! Ze hebben de punten verminderd voor het unlocken van wapens.
ow beter !, ik had namelijk echt totaal geen zin meer om het te spelen. misschien nu nog een paar keer voor de G3A3, of wachten tot de volgende patch :+

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Nogmaals herhaling van een aantal vragen:
- Is het mogelijk om (tank) unlocks te stacken met bijrijder?
- Welke gun gebruiken jullie voor engineer? Ik kan namelijk maar niet echt een lekkere gun vinden. De G36C gaat maar doet me net wat te weinig damage close range en sproeit me wat teveel, de A-91 is weer lekker voor close range maar is medium-large range niks. De rest niet echt mee gespeeld maar de eerste indrukken waren niet super.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• MAX3400

MAX3400

Phyxion schreef op donderdag 08 december 2011 @ 21:51:
Nogmaals herhaling van een aantal vragen:
- Is het mogelijk om (tank) unlocks te stacken met bijrijder?
- Welke gun gebruiken jullie voor engineer?
- geen idee
- G36C + Foregrip + Heavy Barrel + Holo (of 3.4 scope) op Burst...

En anders moet je eens naar de M4A1 kijken; volgens velen een zeer goed wapen en "lijkt" langere range te hebben zonder drop dan de A91/G36.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Op de PC is het in de minimap nog mooier, dan is het geen balk, maar een zelfde cirkel als wat je anders ziet, maar dan kleiner! :)

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik ben even druk gaan levelen de afgelopen 38 speeluren:

Afbeeldingslocatie: http://img4.imageshack.us/img4/9256/bf32011120821213700.png

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10-2025
7000 punten nodig? ;)

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:08

Neophyte808

Gadget inspector

Toch maar even ge-ragequit vanwege lag op die GoT 64-player server. Ik reed in een tank die niet kon accelereren vanwege de lag. Verder werd ik aangevallen door een jet, mijn tank stond 2 seconden met een hoek van 45 graden op het asphalt :S

Overigens: als ik als support speel en ik loop naar een laag muurtje en ik wil schieten, dan klap ik automatisch eerst een bipod uit en schiet ik de eerste 10 kogels random de lucht in. Mateloos irritant is dat, is er een manier om dat uit te zetten? Ik gebruik geen bipod gadget trouwens.

[ Voor 37% gewijzigd door Neophyte808 op 08-12-2011 22:22 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Neophyte808 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:19:
Toch maar even ge-ragequit vanwege lag op die GoT 64-player server. Ik reed in een tank die niet kon accelereren vanwege de lag. Verder werd ik aangevallen door een jet, mijn tank stond 2 seconden met een hoek van 45 graden op het asphalt :S
Voordat er verder getrolled gaat worden: we geven de hoster nog een paar uur, zijn de issues dan dus nog niet opgelost, dan ontbinden we het contract die we met ze hebben en stappen we over naar een ander, we zijn het inmiddels beu.

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:08

Neophyte808

Gadget inspector

CptChaos schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:21:
[...]
Voordat er verder getrolled gaat worden: we geven de hoster nog een paar uur, zijn de issues dan dus nog niet opgelost, dan ontbinden we het contract die we met ze hebben en stappen we over naar een ander, we zijn het inmiddels beu.
Kun je ook een server hosten voor 48 man? Lijkt me vrij handig aangezien het niet zo zwaar is als 64 man, maar ook niet zo leeg als 32 man. Misschien verhelpt dat de lag een beetje. Verder merkte ik op dat de maximale ping van een speler lag op 129. Er vanuit gaande dat ping in alle games in milliseconden wordt gemeten zou je toch zeggen dat dat niet extreem hoog is (voor een maximum), ik vraag me dan ook af wat wel de oorzaak is.

• MAX3400

MAX3400

ProfoundValue schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:13:
Ik ben even druk gaan levelen de afgelopen 38 speeluren:

[afbeelding]
Jammer joh...

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-12-2025
Met een paar clanmaats op teamspeak is de game toch heel wat genietbaarder vind ik, anders zit ik me constant te ergeren aan alles, nu heb ik een paar van de plezantste matchen tot nu toe gespeeld.

De post-skyrim-depressie is nu toch wel over :p

• SharpEdgeOne
  • Laatst online: 30-12-2025
Zojuist contact gehad met EA live support chat vanwege dogtags. Heb pre-order gedaan via origin dus alleen warfare pack en geen pre-order dogtags (Love Dinosaurs :9). EA support heeft ze toch geunlocked en ik kreeg daarnaast een 15% kortingscode voor origin. Iemand interesse? PM maar!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

SharpEdgeOne schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:45:
Zojuist contact gehad met EA live support chat vanwege dogtags. Heb pre-order gedaan via origin dus alleen warfare pack en geen pre-order dogtags (Love Dinosaurs :9). EA support heeft ze toch geunlocked en ik kreeg daarnaast een 15% kortingscode voor origin. Iemand interesse? PM maar!
Blegh :/ kunne ze beter aan iedereen geven :(

• SharpEdgeOne
Fantasma schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:47:
[...]

Blegh :/ kunne ze beter aan iedereen geven :(
Klopt, dinosaurs rule! Onlangs ook al contact gehad over die veteran badges. Via BFBC2 site plots verteran badge daarvan aanwezig door alleen aan te melden, nooit gespeeld. Door EA support inmiddels zon beetje alle badges unlocked terwijl ik alleen BF2, Bf Heroes en BF P4Free heb gespeeld... 8)7

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

SharpEdgeOne schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:49:
[...]

Klopt, dinosaurs rule! Onlangs ook al contact gehad over die veteran badges. Via BFBC2 site plots verteran badge daarvan aanwezig door alleen aan te melden, nooit gespeeld. Door EA support inmiddels zon beetje alle badges unlocked terwijl ik alleen BF2, Bf Heroes en BF P4Free heb gespeeld... 8)7
heb ook bf2 account op m'n main e-mail geen badge :(
Misschien moet ik even gaan zeuren :p

• SharpEdgeOne
Ja blijkbaar zijn ze erg gul daar bij die support. Heb nu alleen een 15% kortingscode over voor origin die ik niet gebruik want heb BF3 al dus ik wacht op pm.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-12-2025
erikvandenberg schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:52:
[...]

Kwou net zeggen, ik speel alles op ultra en hoogste settings met me 6950 2gb en haal makkelijk 50+ FPS in super drukke gebieden.

Dus al 3-4 mensen die het ontkrachten(niet zeggend dat andere het niet hebben).
Ik haal met een 1090T op 3,5Ghz, 8GB en een 6950-2GB ook 40 fps met MXAA op 4x, maar op firestorm en caspian soms drops naar 30 fps. Dit zijn voor mij redelijk favoriete mappen, dus ik speel zonder MXAA en dan op 60 fps :).
[...]

Dat zijn de scores bij Squad Deathmatch

[ Voor 25% gewijzigd door StealthyPeanut op 08-12-2011 23:00 ]

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

SharpEdgeOne schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:56:
Ja blijkbaar zijn ze erg gul daar bij die support. Heb nu alleen een 15% kortingscode over voor origin die ik niet gebruik want heb BF3 al dus ik wacht op pm.
haha, ik zou er ook niets aan hebben? :D
geef coupon weg op het : geef je coupon weg forum? :D

[ Voor 14% gewijzigd door Fantasma op 08-12-2011 23:22 ]

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Mensen, die screenshots van mij net was ook niet serieus bedoeld hoor..

• SharpEdgeOne
Fantasma schreef op donderdag 08 december 2011 @ 23:02:
[...]

haha, ik zou er ook niets aan hebben? :D
geef coupon weg op het : geef je coupon weg forum? :D
Aah tx, daar ook geplaatst!

• Fonta
ProfoundValue schreef op donderdag 08 december 2011 @ 23:04:
Mensen, die screenshots van mij net was ook niet serieus bedoeld hoor..
Dat is wel duidelijk ;) Had zonet de zelfde rank als jou ;) haha

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Gha hoop nog steeds dat HDD snel komt... verveel me dood!
(Yogscast livestream aan het kijken op het moment)

En nogmaals aan het proberen BF2 op m'n main e-mail te krijgen maar lukt me niet :( Gamespy gezever/oude email adressen!

BTW: net gevonden op de BF2 site staat:
Project Reality

waarom zou het dan eigelijk niet mogen in BF3? aangezien het in BF2 wel mocht? (het staat zelfs op hun site)

[ Voor 74% gewijzigd door Fantasma op 09-12-2011 01:00 ]

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:41

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

roboreaper schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:17:
morgen is het vrijdag... ( 2 rangs omhoog?)
Challenge accepted completed :Y)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Die KH2002 is zo gek nog niet. Jammere is alleen dat een scope er op er zo idioot uit ziet aangezien die nog eens bovenop de rail komt die al bovenop de gun staat.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-12-2025

beuker19

Killerbeuker is so OP

Even een vraagje hoe kun je zien hoe vaak er op jou radio becon is gespawned

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:19
beuker19 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 01:30:
Even een vraagje hoe kun je zien hoe vaak er op jou radio becon is gespawned
er is een dogtag die dit telt iig.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Verwijderd

Ik begin die MAV nu toch wel te waarderen. Lekker op je dooie gemakje door de lucht zweven, rustgevend zacht gebrom in je oren en toch nog redelijk wat punten (en ribbons!) binnenhalen terwijl je je teamgenoten via teamspeak informeert over naderende vijanden achter rotsjes e.d.. Heerlijk!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-12-2025
Tsurany schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 01:16:
Die KH2002 is zo gek nog niet. Jammere is alleen dat een scope er op er zo idioot uit ziet aangezien die nog eens bovenop de rail komt die al bovenop de gun staat.
De AN-94 nu alweer gedumpt? Ik ben er nu aan gewend en ik vind hem toch wel erg fijn. Kobra scope, foregrip en een flashlight, ideaal.

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025

frankknopers

Goud is geen geld

Ik heb vandaag voor de tweede keer een helikopter uit de lucht geschoten met een tank shell. Wat een epische game, je blijft je verbazen over de situaties waar je soms in verzeild raakt. Het is jammer dat ik er niet zoveel tijd voor heb, maar dit is wel het type game dat de upgrades aan de PC waard was. Vandaag de AEK-971 unlocked en die vond ik bij de beta al erg fijn. Is nog steeds een super wapen met hoge fire rate en toch veel power.

Ik merk dat het al snel een uur of 3 wordt als ik zo tegen 11 uur begin met gamen. Overdag geen tijd voor :P

[ Voor 14% gewijzigd door frankknopers op 09-12-2011 02:29 ]

Goud is geen geld

• Blackvulcano
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09-2020
AN-94 maar eens na de patch serieus geprobeerd. Conclusie: te gekke gun echt!
Rondje metro gedaan, 36-6 en 18 ribbons voor headshots, rifles dingen weet ik het. Das voor mijn assault spel redelijk geslaagd :)

Na één rondje dus fijn 4 unlocks gehaald en binnenkort maar is finetunen :P
T past ideaal in mn recon/medic speelstijl, de perfecte mix. Normaal speel ik offensive recon met de sks en 3.4s , deze gun gaat daar wel overheen. Fijne is de snelle burst icm met natuurlijk de accuracy, het regent ineens headshots. Nu er full auto functie op zit speelt die ook een stuk fijner. Kan je zelf de bursts regelen.

Moet even kijken hoe de gun zich straks echt cqc houdt op bazaar en hoe die speelt op long range. Maar voor de mid range, heerlijk.

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Full auto niet aan beginnen. Met spammen kun je hogere firerate (max 900) dan full auto halen. Close combat kun je dan ook prima doen met de gun.

Probeer de gun trouwens eens met silencer. De recoil is net een tikje minder en kan daarom nog net wat beter zijn. De bulletdrop is wat erger, damage komt iets sneller op het minimale niveau, maar niet gezien worden op de map + minder recoil is afhankelijk van de map ideaal.

Heavy barrel lijkt een goed idee voor de burst accuracy, maar ben je echt niet nodig. De recoil wordt dan ook eens te hoog (imo).

[ Voor 62% gewijzigd door Raku op 09-12-2011 03:27 ]

Raku

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-01 22:51
Neophyte808 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 22:19:

Overigens: als ik als support speel en ik loop naar een laag muurtje en ik wil schieten, dan klap ik automatisch eerst een bipod uit en schiet ik de eerste 10 kogels random de lucht in. Mateloos irritant is dat, is er een manier om dat uit te zetten? Ik gebruik geen bipod gadget trouwens.
Als de bipod uitklapt zit ie op je gun, dat kan niet anders. Check je loadout ff goed (bij de class die je speelt dus. :P ) en als ie daar niet bijzit, grats, you just found a bug!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:13
mijn god
ik vroeg me echt af hoe jullie over 1000m een headshot kunnen maken :P

ik heb net mijn eerste 500m headshot gemaakt en sprong bijna een gat in de lucht
gebruikte de sv98.

zijn de latere unlocks beter?

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-01 22:51
SonyEricsson schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 07:57:
mijn god
ik vroeg me echt af hoe jullie over 1000m een headshot kunnen maken :P

ik heb net mijn eerste 500m headshot gemaakt en sprong bijna een gat in de lucht
gebruikte de sv98.

zijn de latere unlocks beter?
Oefenen, oefenen, oefenen. En, oefenen. Nog meer. :P

Compenseren voor bulletdrop en hopen dat ze stilliggen. ;)

• samvdheijden
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-01 12:21
Mijn longest headshot is vergeleken met anderen maar 757m. Was alleen wel op een hulpeloos wegrennend mannetje op firestorm })

Wat voor mij goed werkt is om in het begin van je speeltijd even een paar proefshots te doen en te kijken waar de kogels neerkomen, om de feeling voor afstand en bulletdrop weer te krijgen.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:09

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Adante schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 02:10:
[...]

De AN-94 nu alweer gedumpt? Ik ben er nu aan gewend en ik vind hem toch wel erg fijn. Kobra scope, foregrip en een flashlight, ideaal.
De AN94 is jammer genoeg niet zo'n spam wapen als in BC2, maar als je rustig de tijd neemt lukt het wel :) Ik vind zelf de KH2002 ook beter omdat ie toch wat minder recoil heeft.

Btw, er lijkt ook een klein bugje te zitten op de AN94? Als je switched van wapen en dan weer terug naar de AN94, verdwijnt soms z'n voorste ironsights (niet dat het erg is sinds de ironsights bar slecht zijn en ik dus toch een scope er op gebruik).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Facenoise
1000+ meter is eigenlijk meer geluk dan skill denk ik, de kogel duurd er dermate lang over dat diegene wel bijna stil moet staan. Als hij rent kan je het denk ik wel vergeten of je moet echt heel goed zijn of het is gewoon een lucky shot.

Ik vind het fijner tussen de 200-400 meter vooral nu met de sv98, bullet drop vind ik iets te lastig op dit wapen. en thanks to Tsurany kwam ik erachter dat de G18 vol auto is, ik kan nu als sniper ook actief mcoms armen en vlaggen cappen! Tot zover 2 mannetjes tegelijk dood gekregen ermee... dat ding schiet ZO snel en ZO veel recoil niet normaal, maar ik begin hem door te krijgen! zelf op 100 meter afstand iemand ermee dood gekregen op full auto! Ik begin recon steeds leuker te vinden zo!
Pagina: 1 ... 35 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.