WeeDzi schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:53:
[...]
probleem is denk ik dat na een tijdje dat iedereen kolonel is en dat het eigenlijk niets meer zegt over skill....
iemand die in 40 uur kolonel haalt is goed en iemand die na 200 uur kolonel haalt is minder goed. dus als de server daar op gaat indelen en bv niet op score per minute dan kan het zijn dat je 30 minder goede kolonels tegen 30 godlike kolonels tegen elkaar hebt. dit is even puur theoretisch natuurlijk, ik weet dat er meer levels zijn en dat er meer dingen mee tellen......
Balanceren blijft een moeilijk item zolang er niet een menselijk persoon mee bezig is...... of er zou een balancer moeten komen die het verschil in ticket-daal-snelheid kan meten en daarop balanceerd.
Sterker nog, je kan totaal niet afleiden hoe 'goed' iemand is uit de bf3 stats. Het is namelijk een som van alle prestaties in alle game-modes, met alle wapens op alle soorten servers en natuurlijk met verschillende medestanders/tegenstanders.
Iemand kan een koning zijn in Team DM (wat trouwens echt ONGELOFELIJK hard punten harken is, hopen ribbons in no-time, mits je tenminste niet sniped/camped, dacht heel lang dat een SPM van 800 onhaalbaar was, na een paar keer Team DM spelen ben ik daar niet meer zo zeker van....) maar tegelijk helemaal niets bijdragen in conquest of rush om maar wat te noemen.
Edit: @Max, skill leven wordt voornamelijk opgebouwd door het killen van mensen met een hogere skill dan jij minus de keren dat je gekilled wordt. De exacte scores hangen af van de onderlinge verhoudingen, maar is hoofdzakelijk wel gebaseerd op K/D ratios. Ergo, snipers halen makkelijker een hogere K/D ratio dan frontline spelers en dus eenvoudiger een hoger skill level. Helaas helpt die skill absoluut niet om flags te captureren, MCOMS te armen/defusen, te reviven etc. etc.
[
Voor 14% gewijzigd door
A.W.E.S.O.M.-0 op 08-12-2011 16:02
]