• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Een vraag : ik krijg het dus echt niet voor elkaar een kill met de heli temaken, zodra ik stad in vlieg ( kharg island bijv ) word ik gelijk uit de lucht gehaald , A door een straaljager of B of een stinger . Is er iemand die toevallig tips heeft want word er een beetje gek van Thnx :D ! ( ps: ik ben altijd wel voor een potje BF3 in add me maar : Mc_friemel)

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:24
Gister heb ik eindelijk alles vrijgespeeld voor me tank,
meteen maar even in actie Reactive armor + cannister shells + optic zoom = death murder mayhem =D

Schoot een paar heli's met me cannister uit de lucht, schoot wat infanterie van pfft 30 a 50 M afstand ( head shot ^^ )
Vijandelijke mobiele AA moest er ook aan geloven.

Long story short, 36-8

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:46
pascal073 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:58:
Een vraag : ik krijg het dus echt niet voor elkaar een kill met de heli temaken, zodra ik stad in vlieg ( kharg island bijv ) word ik gelijk uit de lucht gehaald , A door een straaljager of B of een stinger . Is er iemand die toevallig tips heeft want word er een beetje gek van Thnx :D ! ( ps: ik ben altijd wel voor een potje BF3 in add me maar : Mc_friemel)
Unlock eerst de flares. Het makkelijkst doe je dmv flag over te nemen. Of je molt een tank.

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-11 22:47

roboreaper

Collecting your robots

com2,1ghz schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:59:
[...]

Unlock eerst de flares. Het makkelijkst doe je dmv flag over te nemen. Of je molt een tank.
of zorg dat je als gunner eerst wat punten verzamelt

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:49

NoFearCreations

3DPrint the world!

Deze moest ik even posten, LOL!
Afbeeldingslocatie: http://verydemotivational.files.wordpress.com/2011/12/demotivational-posters-suppresion-medal.jpg

---RAWE CEEK!!!---

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:45
Dacuuu schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:42:
[...]

Bladiebla..Voor BF3 RU heb je GEEN Vpn nodig.. Alleen een taal package om hem om te zetten naar engels.
Bladiebla.. spuitelf.. Is dus al eerder gecorrigeerd door iemand die wel vriendelijk kan posten.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
C4 op je heli plakken, heli naar een vijandelijke tank vliegen, vlak ervoor eruit stappen, zorgen dat je heli naast/op de tank valt en click doen met je C4. Lachen, gieren, brullen. ;)

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ga eerst als gunner mee, meer kills= sneller unlocken = sneller flares ed.

Leer dan vliegen in lege of servers met weinig spelers, GEEN HC servers omdat je dan helemaal niks ziet door geen 3d spotten ed!

gebruik het terrein, bij lockon probeer indien niet duidelijk welke kant het komt icm flares achter een berg, bomen, gebouw enz. te komen zodat je de lockon afbreekt en/of raket het obstakel raakt.

Gebruik eerst rechtermuisknop om rond te kijken voordat je naar binnen vliegt, daarbij is kharg island ook slechtste map voor chopper... Beste zijn caspian border, noshahar canal en firestorm. Kharg island is goed voor scoutchopper wanneer je een beetje kan vliegen.
Erg leuk om met minigun helo's en vliegtuigen te irriteren. :D

preferabel met capabel iemand vliegen die je op TS of voip hebt.

Oh en top tip: gebruik youtube om vidjes te zoeken zoals tutorials enz.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• pascal073
Hmm dat is een optie ja :P ! ik zal het straks is even uitproberen :D
Sagaris schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:04:
[...]

C4 op je heli plakken, heli naar een vijandelijke tank vliegen, vlak ervoor eruit stappen, zorgen dat je heli naast/op de tank valt en click doen met je C4. Lachen, gieren, brullen. ;)

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-11 09:42

beuker19

Killerbeuker is so OP

haha net mijn killstreak record gehaald 51 kills

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• pascal073
Hmmm owkee erg bedankt voor je tips :D ! ik ga het vanavond is even uitproberen, volgens mij had ik de flares voor me Heli al ( suicide attack :$ ).
SouLLeSSportal schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:05:
[...]

Ga eerst als gunner mee, meer kills= sneller unlocken = sneller flares ed.

Leer dan vliegen in lege of servers met weinig spelers, GEEN HC servers omdat je dan helemaal niks ziet door geen 3d spotten ed!

gebruik het terrein, bij lockon probeer indien niet duidelijk welke kant het komt icm flares achter een berg, bomen, gebouw enz. te komen zodat je de lockon afbreekt en/of raket het obstakel raakt.

Gebruik eerst rechtermuisknop om rond te kijken voordat je naar binnen vliegt, daarbij is kharg island ook slechtste map voor chopper... Beste zijn caspian border, noshahar canal en firestorm. Kharg island is goed voor scoutchopper wanneer je een beetje kan vliegen.
Erg leuk om met minigun helo's en vliegtuigen te irriteren. :D

preferabel met capabel iemand vliegen die je op TS of voip hebt.

Oh en top tip: gebruik youtube om vidjes te zoeken zoals tutorials enz.

• com2,1ghz
roboreaper schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:01:
[...]

[...]

of zorg dat je als gunner eerst wat punten verzamelt
Nog beter zelfs. Ik herinner me dat ik mijn unlocks ook zo binnen heb gekregen :)

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:24
beuker19 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:07:
Nice, mijn hoogste is nog steeds 16 |:(

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Btw, ik heb 500+ kills met attack helo, voeg me maar toe, ACEpr0faker, kan vast wel een keertje meevliegen :D

• pascal073
Is er ook btw een leuke, simpele NL clan die voor de fun speelt en die ook ts of vent gebruikt :) ?

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-11 15:41

mrc4nl

Procrastinatie expert

Dat kan ik ook wel gebruiken. Ben beter met jet dan heli .
@ pascal je kan ACE-ARMY proberen, veel Nederlanders maar ook Engelsen.
We maken gebruik van ts.

[ Voor 46% gewijzigd door mrc4nl op 08-12-2011 11:13 ]

ora et labora

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
beuker19 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:07:
Nice, maar wel op metro met voornamelijk de m320 van een afstandje :P

• pascal073
Ooo dat zou erg chill zijn :) ! maar zit nu op het werk dus kan je nu niet toevoegen maar mijn nickname op BF3 is : Mc_friemel :D
SouLLeSSportal schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:09:
Btw, ik heb 500+ kills met attack helo, voeg me maar toe, ACEpr0faker, kan vast wel een keertje meevliegen :D

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

mrc4nl schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:11:
Dat kan ik ook wel gebruiken. Ben beter met jet dan heli .
@ pascal je kan ACE-ARMY proberen, veel Nederlanders maar ook Engelsen.
We maken gebruik van ts.
maar jij zit al bij mij in de clan flip :P
mc_friemel added.

• pascal073
SouLLeSSportal schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:16:
[...]

mc_friemel added.
Welke clan als ik mag vragen dan hahahah :P ?

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-11 15:41

mrc4nl

Procrastinatie expert

SouLLeSSportal schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:16:
[...]

mc_friemel added.
Tuurlijk weet ik dat Menno :p

@ pascal
Www.ace-army.com

[ Voor 6% gewijzigd door mrc4nl op 08-12-2011 11:27 ]

ora et labora

Verwijderd

Gisteravond meegespeeld op de GoT 64p Conquest Server, ik speelde onder de naam Cpt_SpaceCake. Ik was wat aan het klooien maar dat kwam omdat ik meerdere gesprekken simultaan voerde. Toch wel leuke shootouts gehad met Helox en B14l5 (ofzoiets) Is het uiteindelijk gelukt om het lag probleem te tackelen? Ik begreep dat gister een stresstest was, toch ben ik benieuwd of er normaliter meer georganiseerd word gespeeld? Wat zijn de voordelen van betalend lid zijn? Wordt er vandaag weer normaal gespeeld of nog meer getest?

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-11 09:42

beuker19

Killerbeuker is so OP

priemt schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:12:
[...]

Nice, maar wel op metro met voornamelijk de m320 van een afstandje :P
haha dat is waar maar toch leuk om te halen en ze kunnen jou ook makelijk killen + de helft van de kills was met pdr-w

[ Voor 6% gewijzigd door beuker19 op 08-12-2011 11:31 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:10
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:26:
Gisteravond meegespeeld op de GoT 64p Conquest Server, ik speelde onder de naam Cpt_SpaceCake. Ik was wat aan het klooien maar dat kwam omdat ik meerdere gesprekken simultaan voerde. Toch wel leuke shootouts gehad met Helox en B14l5 (ofzoiets) Is het uiteindelijk gelukt om het lag probleem te tackelen? Ik begreep dat gister een stresstest was, toch ben ik benieuwd of er normaliter meer georganiseerd word gespeeld? Wat zijn de voordelen van betalend lid zijn? Wordt er vandaag weer normaal gespeeld of nog meer getest?
Ah jij was die belabberde bestuurder in de tank bij Caspian Border waar ik zowaar virtueel wagenziek van werd als gunner :+
Beetje ons kamikaze-stijl van de hilltop af laten donderen met een tank...tsss

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:26:
B13L5 ;) dat was(ben) ik.

Kleine tip voor jou: iets meer bewegen, ik heb je alleen maar zo vaak kunnen raken omdat je redelijk stil stond/lag. Verder was jij ook lekker bezig!
Joarie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:31:
[...]

Ah jij was die belabberde bestuurder in de tank bij Caspian Border waar ik zowaar virtueel wagenziek van werd als gunner :+
Voor sommigen is het geen verkeerd idee om ook alle vehicles van parachutes te voorzien ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 11:33 ]

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-11 16:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Hoe kan je ook alweer aanpassen met je gun dat ie in eenkeer je hele magazijn leegschiet en niet om de paar keer 3/5 kogels.. ik wist eerst hoe dat moest, maar ben ik alweer vergeten.. lol
Als het goed is zijn de lag problemen opgelost, aan het eind van de avond geen problemen gehad. Vanavond weer testen. Dat het zo chaotisch was kwam vooral door wat Teamspeak sync problemen ivm de herinstallatie van de server waardoor de sync mis ging. Normaal wordt er wel meer samengewerkt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Grudgie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:32:
Hoe kan je ook alweer aanpassen met je gun dat ie in eenkeer je hele magazijn leegschiet en niet om de paar keer 3/5 kogels.. ik wist eerst hoe dat moest, maar ben ik alweer vergeten.. lol
V

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Grudgie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:32:
"V" (for Vendetta)

Verwijderd

Joarie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:31:
[...]

Dat was ik inderdaad :P Ik moet flink oefenen met dat tank rijden, ik speel normaal altijd Assault of Support. Het punt gister was dat ik te lang de shift knop ingedrukt hou waardoor de tank bijna onbestuurbaar word, als je dan snel wil draaien of stoppen vliegt de tank alle kanten op :P

• Grudgie

Grudgie

Oja dankje!

Ik zie vaak bij guns "Burst Fire", wat is dat? :$

Verwijderd

Grudgie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:35:
Oja dankje!

2 of 3 kogels met 1 tap op de muisknop.
Burst is een kort salvo van twee of drie kogels per keer dat je de trigger overhaald. Een instelling op veel vuurwapens om meer controle te houden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:32:
Als het goed is zijn de lag problemen opgelost, aan het eind van de avond geen problemen gehad. Vanavond weer testen. Dat het zo chaotisch was kwam vooral door wat Teamspeak sync problemen ivm de herinstallatie van de server waardoor de sync mis ging. Normaal wordt er wel meer samengewerkt.
Dat is goed te horen, ik vond het wel gezellig hoor. Alleen kunnen jullie beter gamen dan zingen, damn :'(

Verwijderd

Grudgie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:35:
Oja dankje!

Full auto: "rrrrrrratatatatatatatatatatatatatatatat -leeg-"
Burst: "Ratatat,....Ratatat,....Ratatat,...Ratatat,... -leeg-"
Single shot: "plop, plop, plop, plop.....hic!"

• Grudgie

Grudgie

Heeft dat nou veel meerwaarde? Heb je er ook echt iets aan? of..

Verwijderd

Grudgie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:37:
Controle over de terugslag van het wapen, met full auto kun je minder goed je crosshair op het doel houden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:37:
[...]

Dat is goed te horen, ik vond het wel gezellig hoor. Alleen kunnen jullie beter gamen dan zingen, damn :'(
Nou.... in sommige gevallen..... ;)

"In the juuuuungle, the miiiiighty juuuungle....."

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:32

Mavamaarten

Omdat het kan!

Grudgie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:37:
Moet je zelf weten. Ik vind het persoonlijk vreselijk, ik hou altijd mijn muisknop ingedrukt en vergeet constant dat hij semi-auto is en ga natuurlijk dood. Het kan handig zijn op grote afstand, maar ik controleer mijn bursts liever zelf door hem op auto te laten staan en een paar keer te klikken.

Android developer & dürüm-liefhebber

• Joarie
met een Twents accent toch?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:39:
[...]

Nou.... in sommige gevallen..... ;)

"In the juuuuungle, the miiiiighty juuuungle....."
Ik zie nu pas dat jij B13L5 bent, ouwe nemesis ;)

• Grudgie

Grudgie

Oke en Rate of Fire is tot hoever hij kan schieten? of..

Verwijderd

Grudgie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:40:
Nope dat zou range zijn. Rate of fire is hoe snel je door je magazijn heen gaat zeg maar. X aantal kogels per minuut.
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:40:
[...]

Ik zie nu pas dat jij B13L5 bent, ouwe nemesis ;)
SHIT! :o

*hides*

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 11:42 ]

• pderuiter
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-11-2023
Grudgie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:40:
Rate of Fire is hoeveel kogels er per minuut uit komen.
600 kogels per minuut of 800 kogels per minuut..
betekent een verschil van 3 kogels per seconde meer op je vijand afschieten..

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Mavamaarten schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:39:
[...]

Moet je zelf weten. Ik vind het persoonlijk vreselijk, ik hou altijd mijn muisknop ingedrukt en vergeet constant dat hij semi-auto is en ga natuurlijk dood. Het kan handig zijn op grote afstand, maar ik controleer mijn bursts liever zelf door hem op auto te laten staan en een paar keer te klikken.
Dat is een kwestie van wennen. Geef het een paar uurtjes de tijd en je weet niet beter. Op sommige wapens (an-94) is het beter de burst te gebruiken omdat je dan sowieso een hogere rate of fire kunt halen.

Raku

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:41:
[...]

Nope dat zou range zijn. Rate of fire is hoe snel je door je magazijn heen gaat zeg maar. X aantal kogels per minuut.
Inderdaad heb het ff opgezocht

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 11:43 ]

• pderuiter
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:42:
[...]

Inderdaad heb het ff opgezocht
nee dat is de fire mode
single shot
burst
auto

Verwijderd

pderuiter schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:43:
[...]

nee dat is de fire mode
single shot
burst
auto
Ninja edit ;) Ik twijfelde al

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 11:44 ]

Verwijderd

Ik heb de OP doorgenomen, ik kan nergens vinden wat de voordelen voor betalende leden t.o.v. forumleden zijn, kan iemand me dat beknopt uitleggen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:49:
Ik heb de OP doorgenomen, ik kan nergens vinden wat de voordelen voor betalende leden t.o.v. forumleden zijn, kan iemand me dat beknopt uitleggen?
De bedoeling is dat er VIP plaatsen komen en clanwars, daar kan je dan aan meedoen. VIP-spots is alleen door Dice/EA nog niet geïmplementeerd... Het zou inhouden dat je altijd op de GoT servers in kan loggen ongeacht of hij vol zit.

Daarnaast zou het potentieel in moeten houden dat je genoeg "goede" servers hebt van GoT, maar das nog een beetje "work in progress".

Ben (nog) geen lid trouwens van GoT, niet totdat die benefits er ook echt zijn.

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:53:
[...]

De bedoeling is dat er VIP plaatsen komen en clanwars, daar kan je dan aan meedoen. VIP-spots is alleen door Dice/EA nog niet geïmplementeerd... Het zou inhouden dat je altijd op de GoT servers in kan loggen ongeacht of hij vol zit.

Daarnaast zou het potentieel in moeten houden dat je genoeg "goede" servers hebt van GoT, maar das nog een beetje "work in progress".

Same here, enige reden voor mij is de VIP plaatsen. Wacht dus totdat dat er is voordat ik join.

• Joarie
Grappig....voor mij was de reden gewoon een (financiële) bijdrage leveren zodat we een platform kunnen creëren (lees: server huren) waarbij we als groep samen kunnen gamen.

Die VIP optie is voor mij slechts een handige bijzaak.

We zijn steeds drukker bezig met organiseren van clanwars. Daarnaast heb je ook invloed op de serverinstellingen. En zonder financiele bijdragen kunnen we de servers niet online houden.

• Facenoise
Joarie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:57:
Grappig....voor mij was de reden gewoon een (financiële) bijdrage leveren zodat we een platform kunnen creëren (lees: server huren) waarbij we als groep samen kunnen gamen.

Ook wel, maar als ik betaal wil ik wel kunnen spelen en niet moeten wachten totdat er iemand weggaat. Dice had deze optie allang erin moeten hebben.. Maar goed hopelijk doen ze het een beetje snel, want als er iets is dat ik niet heb is het wel veel tijd.

Soms zitten er 4 in de wachtrij en als ik maar 2 potjes kan spelen betekent dat vaak dus dat dat nog maar 1 potje is. Vandaar dus de reden dat ik nog niet betaal.

Edit: typo

Verwijderd

Joarie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:57:

Ja klopt wel, maar nu ik gezien heb wat gisteren de staat van de server was, heb ik liever eerst een stabiele omgeving waar ik best voor wil betalen. Ieder zijn motivatie he ;)

Maar na gisteren is de drang bij mezelf wel groter geworden, ongeacht de problemen met de elastiekjes.

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Same here. Lid geworden op een plek te hebben waar we kunnen gamen als GoT. VIP plekken is leuk en handig, maar gewoon samen een server hebben en elkaar tegenkomen vind ik net zo leuk. Daarnaast, nu is het vaak op z'n hoogst even 5 minuten wachten en dan zit je er ook wel in.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:53:
[...]

Bedankt voor je uitleg! Enig idee wanneer er een clanwar wordt gespeeld? Die VIP plekken zie ik wel tegemoet, dat is voor mij niet het meest belangrijk. Mocht ik lid willen worden zou ik dat doen om er zeker van te zijn met goede gasten te spelen en af en toe een war.

• Facenoise
Mu.siQ schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:01:
Same here. Lid geworden op een plek te hebben waar we kunnen gamen als GoT. VIP plekken is leuk en handig, maar gewoon samen een server hebben en elkaar tegenkomen vind ik net zo leuk. Daarnaast, nu is het vaak op z'n hoogst even 5 minuten wachten en dan zit je er ook wel in.
Dat wil zeggen als battelog me er in 1x inlaat.. soms moet ik 3-4x proberen en als elke keer de rij vol is.. Je snapt me punt denk ik wel.

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Kan je ook clan-tags toevoegen aan je naam? Of moet je daarvoor je naam wijzigen?

Less = more

Verwijderd

IWriteCode schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:04:
Kan je ook clan-tags toevoegen aan je naam? Of moet je daarvoor je naam wijzigen?
Kan ergens in battlelog. Zonder je origin naam te wijzigen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 12:05 ]

• Joarie
Ja, nee

• pderuiter
Op battlelog, onder edit profile is een apart tekstveldje waar je je clan tag kan invullen

• Grudgie

Grudgie

Wat zijn eigenlijks jullie favo. unlocks op de guns? Of die jullie het meest gebruiken..

• MAX3400

MAX3400

Grudgie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:12:
Wat zijn eigenlijks jullie favo. unlocks op de guns? Of die jullie het meest gebruiken..
Grudgie in "[PC] Battlefield 3 - Deel 6" ?

Denk dat unlocks het beste gekozen worden afhankelijk hoe je speelt en hoe groot de map is (afstand tot spawn-points etc). Afgezien van snipers, spelen veeel mensen gewoon met de HOLO/RDS, foregrip en een derde unlock zoals magazine of barrel.

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 08-12-2011 12:15 ]

• com2,1ghz
MAX3400 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:14:
[...]

Grudgie in "[PC] Battlefield 3 - Deel 6" ?

Denk dat unlocks het beste gekozen worden afhankelijk hoe je speelt en hoe groot de map is (afstand tot spawn-points etc). Afgezien van snipers, spelen veeel mensen gewoon met de HOLO/RDS, foregrip en een derde unlock zoals magazine of barrel.
Had gisteren even de IRNV geprobeerd om te kijken hoe hij was na de update maar 20 meter verder zie ik de vijand al niet meer. :?

• pascal073
Ik zou graag ook bij de GoT clan willen maar dan heb ik ik zit met een paar vragen : Moet je aan clanwars meedoen of is dat vrijblijvend? Moet je betalen om bij de GoT clan tejoinen? en hoe kan ik me eigen aanmelden :P ?

Thnx :D

• MAX3400

MAX3400

com2,1ghz schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:19:
[...]

Had gisteren even de IRNV geprobeerd om te kijken hoe hij was na de update maar 20 meter verder zie ik de vijand al niet meer. :?
Da's niks nieuws... IRNV is voorlopig "kapot" en zal mogelijk pas in een volgende update worden herzien. Afgezien van het feit dat ik deze unlock alleen handig vind/vond om silenced snipers te spotten op de map, was het zoomen echt dramatisch langzaam.
pascal073 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:21:
Ik zou graag ook bij de GoT clan willen maar dan heb ik ik zit met een paar vragen : Moet je aan clanwars meedoen of is dat vrijblijvend? Moet je betalen om bij de GoT clan tejoinen? en hoe kan ik me eigen aanmelden :P ?

Thnx :D
[PC] Battlefield 3 - Deel 6 :? :?

[ Voor 29% gewijzigd door MAX3400 op 08-12-2011 12:23 ]

• Sagaris
  • Laatst online: 23-10 13:43
Grudgie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:12:
Holo's, foregrips en suppressors zitten op het gros van mijn arsenaal.

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-11 09:55
gisteravond voor de eerste keer op een HQ server een spel squad team deathmatch gespeeld.

echt geweldig spelen is dat.

zeker omdat het HQ is doe je echt voorzichtig.

Ik zat met 3 vrienden in de voicechat en we waren redelijk gebalanceerd.

1 x recon met MAV
1 x recon met T-ugs
1 x support
1 x assault / engineer

met de MAV ging ik steeds even omhoog om te kijken waar de tegenstander zit en zo via de voice instructies te geven aan mijn squad

de T-ugs geven via motion sensors vijandelijke bewegingen weer, en als je ze tactisch plaatst in je "dode hoek" zit je redelijk safe.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Is het nou mogelijk om vehicle unlocks te stacken in de tank? Soms zie ik bijvoorbeeld wel de proximity scan van iemand anders maar ik kan dit ook nergens vinden :?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• MAX3400

MAX3400

Phyxion schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:23:
Is het nou mogelijk om vehicle unlocks te stacken in de tank? Soms zie ik bijvoorbeeld wel de proximity scan van iemand anders maar ik kan dit ook nergens vinden :?
Je weet dat je aparte loadout hebt voor dit soort unlocks?

Stacken van dezelfde unlock is niet meer mogelijk maar per tank kan je 3 unlocks meenemen.

• com2,1ghz
MAX3400 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:24:
[...]

Je weet dat je aparte loadout hebt voor dit soort unlocks?

Stacken van dezelfde unlock is niet meer mogelijk maar per tank kan je 3 unlocks meenemen.
Soms zie ik een jet die 2 keer stealth heeft. Hoe kan dit dan?

Verwijderd

Ik speel met alleen een foregrip :9

• MAX3400

MAX3400

com2,1ghz schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:25:
[...]

Ik weet dat Stealth in Tanks een glitch/bug is die gefixt zou moeten zijn. Hoe een Jet dat kan hebben, durf ik niet te zeggen. Mogelijk dat zowel de piloot als co-piloot allebei Stealth hebben?

[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 08-12-2011 12:27 ]

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-11 08:04

vleesjus

echte vleesjus!

Gisteren voor het eerst ook op teamspeak gezet tijdens het spelen, maar damn dat gaat dus vaker gebeuren! Gezellige boel zo bij elkaar waarbij het ook eigenlijk niet meer uitmaakt of je nu wint of verliest :D Ik zat helaas wel in het team dat tegen "Gathering of Baserape" moest :+

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

com2,1ghz schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:25:
[...]
Die killcam is volgens mij nog een beetje bugged. Het kan namelijk niet. Daar zijn we snel over uitgepraat ;-)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• com2,1ghz
vleesjus schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:27:
Gisteren voor het eerst ook op teamspeak gezet tijdens het spelen, maar damn dat gaat dus vaker gebeuren! Gezellige boel zo bij elkaar waarbij het ook eigenlijk niet meer uitmaakt of je nu wint of verliest :D Ik zat helaas wel in het team dat tegen "Gathering of Baserape" moest :+
/me Voelt zich schuldig

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

pascal073 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:19:
[...]

Welke clan als ik mag vragen dan hahahah :P ?
[ACE] army. NIET [ACE]clan, dat zijn nogal lamme lui.
MAX3400 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:26:
[...]

Ik weet dat Stealth in Tanks een glitch/bug is die gefixt zou moeten zijn. Hoe een Jet dat kan hebben, durf ik niet te zeggen. Mogelijk dat zowel de piloot als co-piloot allebei Stealth hebben?
dat is een glitch in het laten zien van die perks. kan niet.

[ Voor 45% gewijzigd door SouLLeSSportal op 08-12-2011 12:36 ]

• pascal073
SouLLeSSportal schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:34:
[...]

[ACE] army. NIET [ACE]clan, dat zijn nogal lamme lui.
Hmm [ACE] army , is er ook toevallig een site aanwezig :P ?
Dan ga ik is even een kijkje wagen :D

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

pascal073 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:36:
[...]

Kom op he, google is your friend? ;)

• pascal073
SouLLeSSportal schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:37:
[...]

Kom op he, google is your friend? ;)
Ik weet niet of ik zo goed bevriend met google ben maar ik zal het toch is proberen :P

• Fonta
  • Laatst online: 09-09 21:14
pascal073 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:38:
[...]

Ik weet niet of ik zo goed bevriend met google ben maar ik zal het toch is proberen :P
http://lmgtfy.com/?q=ace+army hahaha

• MAX3400

MAX3400

pascal073 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:36:
[...]

Er was al antwoord voor je: mrc4nl in "[PC] Battlefield 3 - Deel 6"

• pascal073
Ooo mijn excuses daarvoor 8)7

Verwijderd

Hier nog een BF3 speler. Ik zal eens een kijkje komen nemen op de GoT-servers, Als ik ooit nog eens van de Grand Bazaar af weet te komen. :)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
MAX3400 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:26:
Jets hebben geen gunners. Overigens is het bij de jet en de heli ook een bug.

• MAX3400

MAX3400

CptChaos schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:43:
[...]
Jets hebben geen gunners. Overigens is het bij de jet en de heli ook een bug.
Duidelijk dus.. Iets met bagger geprogrammeerd... :>

* MAX3400 vliegt amper dus geen idee van unlocks en aantal personen per vliegmasjien...

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
MAX3400 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:44:
[...]

Duidelijk dus.. Iets met bagger geprogrammeerd... :>

* MAX3400 vliegt amper dus geen idee van unlocks en aantal personen per vliegmasjien...
Of je bent in de war met de SP, daarin zit wel een missie met een jet en een gunner (die jij dan speelt). :)

spoiler:
Die launch van die jet is wel gaaf btw

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 08-12-2011 12:48 ]

• MAX3400

MAX3400

CptChaos schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:47:
[...]
Of je bent in de war met de SP, daarin zit wel een missie met een jet en een gunner (die jij dan speelt). :)

spoiler:
Die launch van die jet is wel gaaf btw
spoiler:
Gaaf? Ben geen wijf... :)

Verwijderd

MAX3400 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:50:
[...]

spoiler:
Gaaf? Ben geen wijf... :)
spoiler:
Jazeker wel, of heb je niet op zitten letten tijdens de SP? :+

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:51:
[...]

spoiler:
spoiler:
Jazeker wel, die missie speel je als vrouwelijke soldaat... :) #emancipatie

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:51:
[...]

spoiler:
spoiler:
fap fap fap... :+

• com2,1ghz
spoiler:
Pilot: Fire the rocket damnit..
Jij: Must not ....fap :P
Pilot: Going down going down
:P

Verwijderd

De nieuwe hit in dit topic, niet meer zeuren en zeiken, alleen nog maar geile berichtjes in spoilers ;)

• Facenoise
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:57:
De nieuwe hit in dit topic, niet meer zeuren en zeiken, alleen nog maar geile berichtjes in spoilers ;)
Ach, hebben ze hun lolletje ook weer gehad :p

Ps, niet dat wij altijd het meest bijdragen ahum...

[ Voor 9% gewijzigd door Facenoise op 08-12-2011 12:59 ]

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:57:
spoiler:
Als je hier al geil van word, dan kan ik je met zekerheid vertellen dat je echt eens die PC moet uitzetten en door de voordeur naar buiten moet om te kijken of er nog mensen leven

Verwijderd

MAX3400 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:59:
[...]

spoiler:
Als je hier al geil van word, dan kan ik je met zekerheid vertellen dat je echt eens die PC moet uitzetten en door de voordeur naar buiten moet om te kijken of er nog mensen leven
spoiler:
STOP MAKING ME HORNY!!!!! :o

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:00:
[...]

spoiler:
STOP MAKING ME HORNY!!!!! :o
spoiler:
Oke, ik hoef niet meer te spelen dit jaar; heb gemiddeld 1 rang per week al binnen

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:12
Tis maar net waar je op let. Ik zat die missie samen met mijn broertje te spelen. Ik zei: wauw check die regendruppels op de jet! Hij zei: wauw check die tieten van dat piloot wijf! 8)7

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Haha :-)

Less = more

Pagina: 1 ... 33 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.