• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:26
Solictice schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:31:
Ik zit op t moment nogal te proberen met jets, maar k krijg amper iemand dood met zo'n ding. 9/10 keer word k gekilled door een andere jet met heatseekers ofzo. en anders crash ik wel

tips voor beginnend piloot? k speel nu met keyboard + muis
vliegen in 3rd person (zie je veel meer), schieten in first.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-11 11:42
haarbal schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:36:
[...]

vliegen in 3rd person (zie je veel meer), schieten in first.
hmm had k al geprobeerd ja, alleen vind k et dan nogal lastig om goede bochten te maken. kga nogal snel alle kanten om dan lol

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-10 23:26
Solictice schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:31:
Ik zit op t moment nogal te proberen met jets, maar k krijg amper iemand dood met zo'n ding. 9/10 keer word k gekilled door een andere jet met heatseekers ofzo. en anders crash ik wel

tips voor beginnend piloot? k speel nu met keyboard + muis
ik ben prof, en gebruik nooit heatseakers :). wat je moet doen is een paar vliegtuigen volgen en afknallen, druk de hele tijd op s om rond de 300 km/h te komen omdat je dan het snelst draait. en later kom je er wel, ik doe nu bijna alleen dogfightes en missles op aa/tanks.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik wil graag alle gebruikers die wederom de moeite hebben genomen een TopicReport aan te maken van harte bedanken. Aangezien het aantal posts van bedroevend laag niveau nergens hoger ligt dan in dit topic, kunnen en gaan we niet alles aanpassen.

Zullen we gewoon weer normaal doen tegen elkaar? Lekker posts aanmaken met meer dan 4 woorden? Weer net doen alsof we het hebben over een game i.p.v. het gevoel hebben enorm persoonlijk aangesproken te worden bij elke post met een iets andere mening?

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:02

Stewie!

Keen must die!

haarbal schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:07:
[...]

Onzin, het is gewoon de ping met de server, niet eens de effective latency omdat de server niet alles instantaan kan verwerken.
In plaats van de echte latency gebruiken ze inderdaad:

pc naar server latency + pakketje verwerkingstijd in game engine + server naar pc = jouw ingame latency.

"Normaal" wordt alleen pc naar server latency gebruikt in games.

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:53
megadoom schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:33:
[...]

klinkt alsof dit ook mij pa zou kunnen zijn ;) gelukkig heb ik net mn eigen computer :D.

edit: offtopic srry.
offtopic: Dat was dus mijn eigen computer :P, hij vond het bij hem zo fijn werken, dat hij mij een gunst wou doen -.-.

ontopic: Zijn hier meer mensen die de fxaa injedctor gebruikten met battlefield 3?, Voor de patch kon je de als het ware blue filter verwijderen. Na de patch lijkt alles weer blauwerig -.-.

Voor de mensen die het interressant lijkt, lees dit topic ffe door: http://forums.electronica...tom-fxaa-injector-15.html

Spel ziet er veel scherper uit. Mensen met een beetje ICT verstand kunnen de instellingen ook wijzigen naar eigen voorkuur.

Ik raad het in ieder geval aan!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Adel_F16 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:53:
[...]

ontopic: Zijn hier meer mensen die de fxaa injedctor gebruikten met battlefield 3?, Voor de patch kon je de als het ware blue filter verwijderen. Na de patch lijkt alles weer blauwerig -.-.

Voor de mensen die het interressant lijkt, lees dit topic ffe door: http://forums.electronica...tom-fxaa-injector-15.html
Ik zou oppassen met deze te gebruiken de dice community manger van reddit heeft afgeraden om dit te gebruiken omdat het mogelijk kick/bans kan opleveren door punkbuster of andere dingen. Hij was er niet zeker van maar het zou zomaar kunnen gebeuren binnen nu en bijv. 2maanden.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
MueR schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:46:
Die krijg je met de nieuwe update wel te zien, kwam ik gisteren achter tijdens het testen :) Toen ik mezelf kickte met "ey, ga es weg", kreeg ik op Battlelog het welbekende rode venstertje met de melding (iets in deze richting iig:
Dit mag een wonder heten en moet dan sinds kort zijn. Zelfs bij BC2 kreeg je het nooit te zien dus kun je nagaan hoe lang er op gewacht is... ;)

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 07-12-2011 20:00 ]

• haarbal
Stewie! schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:49:
[...]

In plaats van de echte latency gebruiken ze inderdaad:

pc naar server latency + pakketje verwerkingstijd in game engine + server naar pc = jouw ingame latency.

"Normaal" wordt alleen pc naar server latency gebruikt in games.
Dat was dus wat ze in bad company deden, daar was mijn ingame latency ook altijd 3x mijn ping ofzo.

Nu zie je dus alleen pings op het scorebord, geen "echte" latency, jammer want dan had je nog een beetje kunnen zien of de server goed is.

Ik hoorde dat je op een of andere manier je "igo time", wat dus wel je latency is kon laten zien, hoe moet dat?

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 13:23

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Adel_F16 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:09:
mijn vader gister: Heb jij iets op je pc wat je willt behouden?, werkstukken enz?
Ik: Uh nee.. Hoezo?
hij: nee gewoon
ik kom vandaag van school en wil bf3 spelen, zie ik dat hij de pc geformatteerd heeft naar zorin 5.2 (based on linux (DAMN))
ik dus: Helemaal verward vragen waarom dat nou weer.
hij: ik vind het fijner werken (-.-, dus?)
ik: en hoe zit het met mijn games?? Ze draaien allemaal op DX11.. Linux gebruikt opengl... pffff
hij: ooh niet aan gedacht (-.-)

damn, nou moet ik hem weer formatteren + bf3 downloaden...
De oplossing: Dual-boot van maken.
Makkelijkste is om gewoon een harddiskje bij te prikken, dan heb je een schijf voor jezelf.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Adel_F16
bloodlynx schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:57:
[...]

Ik zou oppassen met deze te gebruiken de dice community manger van reddit heeft afgeraden om dit te gebruiken omdat het mogelijk kick/bans kan opleveren door punkbuster of andere dingen. Hij was er niet zeker van maar het zou zomaar kunnen gebeuren binnen nu en bijv. 2maanden.
GGC vond het goed, er is niks cheat related aan zeiden ze, ook zei iemand van DICE dat het niks te maken heeft met cheaten, alleen raadde hij het af voor het geval dat. Die er naar mijn inzien niet komt.

Verder geeft de naam verwarring. Het injecteert niets in de exe., er worden alleen maar 4 files in de map geplaatst.

Tot nu toe is niemand gebanned en dat zal ook niet gebeuren (mijn gevoe :P). Mochten ze bannen dan worden heel veel mensen gebanned en dat heeft als gevolg dat de comunnity in opstand komt :)

• Adel_F16
Ultraman schreef op woensdag 07 december 2011 @ 20:04:
[...]

De oplossing: Dual-boot van maken.
Makkelijkste is om gewoon een harddiskje bij te prikken, dan heb je een schijf voor jezelf.
Offtopic:

Bedankt voor jullie hulp :) . Het probleem is, ik moet niks van linux based os'en hebben en dit is mijn pc, hij doet er verder niks mee..

Ik heb hem inmiddels geformatteerd, nu nog al mijn software opnieuw downloaden..

Zwaar offtopic:

Vandaag gaat het in ieder geval niks worden met BF3. Real Madrid-Ajax begint dadelijk :), ik hou ervan om te zien hoe mijn lievelingsclub ajax met een B ploeg zwaar gaat afmaken 8) >:)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Adel_F16 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 20:05:
GGC vond het goed, er is niks cheat related aan zeiden ze, ook zei iemand van DICE dat het niks te maken heeft met cheaten, alleen raadde hij het af voor het geval dat. Die er naar mijn inzien niet komt.
Maar omdat GGC het zegt wil niet zeggen dat het dan maar mag (van DICE). GGC is dus niet degene die dat mag bepalen. ;) Mocht het wel banbaar worden en zij zeggen dat zij dat niet willen doen, dan halen ze zich ook alleen maar een boel werk op de schouders... ;) Ik vind dat een dergelijke uitspraak meer over GGC zegt.
Tot nu toe is niemand gebanned en dat zal ook niet gebeuren (mijn gevoe :P). Mochten ze bannen dan worden heel veel mensen gebanned en dat heeft als gevolg dat de comunnity in opstand komt :)
Er is nog niemand gebanned, omdat het moeilijk te 'zien' is door PunkBuster, vooral omdat het bij PunkBuster niet bekend is. Als het wel bekend zou wórden bij PunkBuster en geïmplementeerd in de PunkBuster server en client, dan is het gewoon duidelijk. De updates even afwachten dus. :)

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 07-12-2011 20:20 ]

• Adel_F16
CptChaos schreef op woensdag 07 december 2011 @ 20:18:
[...]
Maar omdat GGC het zegt wil niet zeggen dat het dan maar mag (van DICE). GGC is dus niet degene die dat mag bepalen. ;) Mocht het wel banbaar worden en zij zeggen dat zij dat niet willen doen, dan halen ze zich ook alleen maar een boel werk op de schouders... ;) Ik vind dat een dergelijke uitspraak meer over GGC zegt.
[...]
Er is nog niemand gebanned, omdat het moeilijk te 'zien' is door PunkBuster, vooral omdat het bij PunkBuster niet bekend is. Als het wel bekend zou wórden bij PunkBuster en geïmplementeerd in de PunkBuster server en client, dan is het gewoon duidelijk. De updates even afwachten dus. :)
Wat is er dan duidelijk? Betere AA en blue filter verwijderen valt aboluut niet onder cheaten. Als PB met software erachter komt dan maken ze echt wel een uizondering

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Adel_F16 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 20:31:
Wat is er dan duidelijk? Betere AA en blue filter verwijderen valt aboluut niet onder cheaten. Als PB met software erachter komt dan maken ze echt wel een uizondering
Ten op zichte van spelers die er géén gebruik van maken of er van weten, hebben spelers die dat wél hebben (zoals ik het hoor) wél voordelen. Als er eea geïmplementeerd wordt in PunkBuster en PB het wél kan herkennen... Dan weet je dat op het moment dat PB actie onderneemt of niet, wat het statement van PB is (en dus ook van DICE)?

• Adel_F16
CptChaos schreef op woensdag 07 december 2011 @ 20:34:
[...]
Ten op zichte van spelers die er géén gebruik van maken of er van weten, hebben spelers die dat wél hebben (zoals ik het hoor) wél voordelen. Als er eea geïmplementeerd wordt in PunkBuster en PB het wél kan herkennen... Dan weet je dat op het moment dat PB actie onderneemt of niet, wat het statement van PB is (en dus ook van DICE)?
echt voordeel zie ik niet, ik bedoel je krijgt hetzelfde effect als MSAA 4x zonder performance loss. Verder is te scherp zwaar in je nadeel... Achja, we zien wel in de toekomst ;)

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 23:30
CptChaos schreef op woensdag 07 december 2011 @ 20:18:
[...]
[...]
PB bant daar niet voor, je wordt alleen gekickt mocht EA of Dice vragen aan evenbalance om dit te gaan toevoegen aan de PB database.
GGC en PBBans beslissen zelf of ze dit gaan overnemen, als GGC geen belang heeft om dit over te nemen dan zie ik niet in dat PBBans dat wel gaat doen.
Dus mocht je gekickt worden dan hoef je alleen die 4 files te verwijderen en je kunt weer prima spelen.

Verwijderd

Zojuist nog eens geprobeerd op GoTBF3.nl Conquest. Waar het in beginsel nog wel ergens op leek was het in de rondes daarna weer niks. Ene SuperGunner lijkt er een sport van te maken door andere spelers te irriteren door net te doen of hij ze wil oppikken met een chopper en op het laatste moment op te stijgen en alleen verder te gaan. Dat was voor mij het moment om te zeggen "genoeg zo" Voor mij geen GoT servers meer. Wat een flauw gedoe zeg. Ik heb het lang genoeg geprobeerd, de rest is vanmorgen al gezegd. Het is mij al met al vies tegen gevallen. Ik had in het begin echt verwacht dat er serieus gespeeld zou worden.
Ondertussen ben ik nog steeds op zoek naar wél leuke servers. Iemand suggesties?
Zoals eerder genoemd, wij doen ons best maar kunnen niet 24/7 op elke server een admin hebben die ook nog eens alle acties in de gaten kan houden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:22:
[...]

Goh, jouw bijdragen in dit topic zijn echt van hoog niveau... :'(

211H op Battlelog is INCLUSIEF laadtijden etc... Zo kreeg ik mijn medal voor "50H Engineer" pas toen Battlelog al dik 80H aangaf...

En dan nog; 211H spelen is niks... Als ik een zaterdag niets in het huishouden hoef te doen of andere zaken te regelen heb, staat er zo weer 10 uur op de realtime klok...
MAX3400 ;)
Ik reageerde daar niet op ,hij weet niet dat ik in de WAO zit en GEEN vrouw in huis -O- , dus heb ik al de tijd van de wereld om TIG uren te gamen. :+ *O* :9 :+

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-11 11:39
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:05:
Zojuist nog eens geprobeerd op GoTBF3.nl Conquest. Waar het in beginsel nog wel ergens op leek was het in de rondes daarna weer niks. Ene SuperGunner lijkt er een sport van te maken door andere spelers te irriteren door net te doen of hij ze wil oppikken met een chopper en op het laatste moment op te stijgen en alleen verder te gaan. Dat was voor mij het moment om te zeggen "genoeg zo" Voor mij geen GoT servers meer. Wat een flauw gedoe zeg. Ik heb het lang genoeg geprobeerd, de rest is vanmorgen al gezegd. Het is mij al met al vies tegen gevallen. Ik had in het begin echt verwacht dat er serieus gespeeld zou worden.
Ondertussen ben ik nog steeds op zoek naar wél leuke servers. Iemand suggesties?
Het klinkt alsof je je nu laat "wegpesten" door 1 speler. Ik heb zojuist ook een uurtje of 2 op GoT gespeeld en ik heb best veel plezier daar gehad. Het teamwork ging best goed. Wel 2 losses om 2 wins, maar desalniettemin was het best heel leuk. :)

Wat ik probeer te zeggen, 1 speler kan moeilijk het plezier van allen bederven. Dat lukt alleen als je dat toelaat. :)

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:05:
Check men sig. We zitten er tegenwoordig vaak op en in mijn ogen wordt er goed samengespeeld.

Het blijft afhankelijk van de spelers die je toevallig joinen, maar op de drukke avonden hebben we een man of 10 op onze teamspeak en ongeveer 20 van de 48 bekende spelers. 48 man vind ik ook een stuk fijner spelen dan 64 man. Het boeit tenminste echt wat je met je squad doet. Je kan meer het verschil maken.

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
MAX3400 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:22:
[...]

Goh, jouw bijdragen in dit topic zijn echt van hoog niveau... :'(

211H op Battlelog is INCLUSIEF laadtijden etc... Zo kreeg ik mijn medal voor "50H Engineer" pas toen Battlelog al dik 80H aangaf...
Heeft niks met laadtijden te maken....hij telt gewoon alleen de tijd dat je te voet bent, dus niet in een tank/jeep/jet enz )

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:13:
[...]

MAX3400 ;)
Ik reageerde daar niet op ,hij weet niet dat ik in de WAO zit en GEEN vrouw in huis -O- , dus heb ik al de tijd van de wereld om TIG uren te gamen. :+ *O* :9 :+
Jaaaaaaaah, zooooo kan ik het ook :)

Nou ja, terug van diner; nu even een bakkie koffie tegen de dip en daarna met het vaste squad weer de tank of mobile AA in :) Eens zien of we het resultaat in ons voordeel kunnen beslissen...
Mr. Detonator schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:47:
[...]

Heeft niks met laadtijden te maken....hij telt gewoon alleen de tijd dat je te voet bent, dus niet in een tank/jeep/jet enz )
Is dat zo? Als ik namelijk een battle-report bekijk en optel bij mijn gespeelde tijd, zit daar ongeveer 2 minuten verschil in... Zal er even op letten, thanks.

[ Voor 27% gewijzigd door MAX3400 op 07-12-2011 21:48 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Tokkes
  • Laatst online: 12-12-2022
voor de geïnteresseerden: de laatste patch (en waarschijnlijk ook de toekomstige) staat op http://profsbox.no-ip.org/bf3files. 3.1GB ipv 3.9GB d.m.v winrar compression, ook weer leuk meegenomen als je zoals ik nog met een prehistorische datalimiet zit.

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

• haarbal
Die spawnbeacon bug is wel erg vervelend aan het worden, ding ploft als je respawnt maar als je dan te snel op 4 drukt is je nieuwe ook verdwenen.

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 00:22
:) It's a feature.

Ze hebben, stond meen ik in de patch notes, een aanpassing gedaan waardoor je niet automatisch in de basis spawnt als je probeert in een voertuig te spawnen maar net te laat bent.
Had ik gisteren aan de lopende band.

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:06
Adel_F16 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 20:11:
[...]

Zwaar offtopic:

Vandaag gaat het in ieder geval niks worden met BF3. Real Madrid-Ajax begint dadelijk :), ik hou ervan om te zien hoe mijn lievelingsclub ajax met een B ploeg zwaar gaat afmaken 8) >:)
Zwaar offtopic:

Wat zal jij een leuke avond hebben.

Verwijderd

StealthyPeanut schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:28:
[...]
Check men sig. We zitten er tegenwoordig vaak op en in mijn ogen wordt er goed samengespeeld.
Thnx, ik zal morgen eens komen kijken!

• MAX3400

MAX3400

Tokkes schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:54:
voor de geïnteresseerden: de laatste patch (en waarschijnlijk ook de toekomstige) staat op http://profsbox.no-ip.org/bf3files. 3.1GB ipv 3.9GB d.m.v winrar compression, ook weer leuk meegenomen als je zoals ik nog met een prehistorische datalimiet zit.
_/-\o_ En je hebt precies 100Mbit te verstoken...
code:
1
2
3
4
5
6
Connecting to profsbox.no-ip.org|176.31.244.214|:80... connected.
HTTP request sent, awaiting response... 200 OK
Length: 3357146349 (3.1G) [application/rar]
Saving to: `Battlefield3-6-12-2011-patch.rar'

20% [=============>                                                       ] 692,106,752 11.1M/s  eta 3m 52s

[ Voor 28% gewijzigd door MAX3400 op 07-12-2011 22:29 ]

• ProfoundValue
  • Niet online
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=E8SoX4W_X7M]

Video met wat gameplay van de nieuwe F-35 jet uit B2K, voor de liefhebbers ofcourse ;)

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:50
ProfoundValue schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:34:
[video]

Video met wat gameplay van de nieuwe F-35 jet uit B2K, voor de liefhebbers ofcourse ;)
Niet beschikbaar.

• ProfoundValue
  • Niet online
Nu wel.

• Knijnemans
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

[video]

Man, ik kan niet wachten op Weake Eilân en het betere vliegwerk. Ondersteboven onder de bruggetjes door, verticale dive op AA, etc. :D
Zodra die update er is, speel ik vermoedelijk nog maar een map.

Nu eerst maar eens de patch uitproberen, eindelijk weer eens een uurtje kunnen vinden.

• Tokkes
MAX3400 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:28:
[...]

_/-\o_ En je hebt precies 100Mbit te verstoken...
code:
1
2
3
4
5
6
Connecting to profsbox.no-ip.org|176.31.244.214|:80... connected.
HTTP request sent, awaiting response... 200 OK
Length: 3357146349 (3.1G) [application/rar]
Saving to: `Battlefield3-6-12-2011-patch.rar'

20% [=============>                                                       ] 692,106,752 11.1M/s  eta 3m 52s
Yep, er zijn atm geen torrents ofzo actief bezig (seedboxjaaah), voor de rest doet die server niet bepaald veel meer buiten m'n backups huisvesten of als tunneltje dienen of een MoHAA/COD1 servertje lopen. Maar voor 18 eur/maand moet die ook niet veel meer doen.
't Is nou niet dat ik per se een gegarandeerde x aantal Mbit wil houden voor bepaalde dingen, dus enjoy the speed :p

@Tsurany hieronder: Great f'ing news! Ben eens benieuwd

[ Voor 24% gewijzigd door Tokkes op 07-12-2011 23:40 ]

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Als het goed is zijn onze lag problemen sterk gereduceerd en hopelijk zelfs volledig verholpen! Kan dus weer flink op onze servers gegamed worden :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Weet iemand of de AT launchers een buff hebben gekregen?
Want ik kon een tank disabelen met een Javelin op de voorkant van de koepel en volgens mij zijn de RPG 7V2 en de SMAW ook sterker geworden tegen tanks.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ligt het aan mij of doen tankshells en LMG sinds de laatste patch bijna geen damage meer tegen infantry? Ik zit ze maar verrot te schieten maar ze gaan maar niet dood :/

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Tokkes
ligt het nou aan mij of zie ik zo goed als alleen maar geklaag over de veranderingen die de patch bracht? hmmmm, ik hoor een nieuwe patch aankomen...

• DaniëlWW2
  • Niet online
Phyxion schreef op woensdag 07 december 2011 @ 23:43:
Ligt het aan mij of doen tankshells en LMG sinds de laatste patch bijna geen damage meer tegen infantry? Ik zit ze maar verrot te schieten maar ze gaan maar niet dood :/
Ik maak mensen nog steeds af met een tank hoor. Dat kanon heeft echt geen nerf gekregen en die is ook niet nodig. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Tokkes schreef op woensdag 07 december 2011 @ 23:45:
ligt het nou aan mij of zie ik zo goed als alleen maar geklaag over de veranderingen die de patch bracht? hmmmm, ik hoor een nieuwe patch aankomen...
Ooit wel ja ;)

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ik heb wel heerlijk gespeeld @ random server.
Ik merk wel dat de irnv bijna niet meer wordt gebruikt, je kan bv. bij Tehran Highway oversteken zonder beschoten te worden.
Scheelt toch weer een paar deaths. 8)

• Tokkes
Redje schreef op woensdag 07 december 2011 @ 23:46:
Ik heb wel heerlijk gespeeld @ random server.
Ik merk wel dat de irnv bijna niet meer wordt gebruikt, je kan bv. bij Tehran Highway oversteken zonder beschoten te worden.
Scheelt toch weer een paar deaths. 8)
of een paar kills, 't is maar te zien aan welke kant van de loop je staat :p

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Tokkes schreef op woensdag 07 december 2011 @ 23:47:
[...]

of een paar kills, 't is maar te zien aan welke kant van de loop je staat :p
Hehe maar ik gebruikte hem al bijna nooit :)
Maar het valt me op dat ik nu veel later word gezien.

• Tokkes
ik speelde de laatste tijd veel met de irnv O-) maar dat deed ik in de eerste plaats om effe wat sneller te levelen. Heb lang met een jet gespeeld om te oefenen en wat skills te krijgen, maar daardoor is m'n leveling wat stilgevallen (en zijn m'n kdr en spm ook naar de ruk :x). Maar ik merkte zelf ook wel op dat je de vijand veel eerder zag, al was het maar omdat je ook automatisch werd gespot of toch getagged met zo'n pijltje. Nu die generfed is naar pakweg 50-60 meter (moet hem nog uittesten met de nieuwe patch) zal het ook niet zo makkelijk meer zijn in Seine om de enemy te zien zitten in een gebouw vanop 5-600 meter, aan de overkant van de brug. Maar goed ook, want dat ding was (hier gaat die weer)zwaar OP

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Net sinds vandaag die fxaa injector aan het gebruiken. Speelt wel fijn maar na een tijdje zie je het verschil niet meer omdat je er zo snel aan went. Ik blijf hem wel lekker gebruiken, die wazige blauwe meuk hoef ik niet meer.

Begin steeds beter te worden met de recoil en bursten van de an-94. Er zit een bepaald tredje in wat een lekker hoge firerate heeft maar waar de climb niet oncontroleerbaar is. Dat tredje krijg ik steeds vaker te pakken en dat is goed te merken qua kills. 42 service stars and counting :Y)
[video]

Ben je nu gewoon andermans video aan het rippen en een logotje+ je naam erin aan het zetten? Wat voor nut heeft dat dan. Maak gewoon je eigen content en geef anders de link van het origineel.

[ Voor 31% gewijzigd door Raku op 08-12-2011 02:11 ]

Raku

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-10 14:07
Tweede battlefield video up!

A kill with every gun: recon

YouTube: Battlefield 3: A Kill With Every Gun - recon

Als je m leuk vind zou ik t tof vinden als je m wilt liken en een berichtje achterlaat!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Eindelijk een keer 1 van de GoT servers gevonden, speelde lekker weg. Toch maar vaker joinen.

Merk van de laatste patch overigens maar weinig.

• DaniëlWW2
  • Niet online
Sn0wblind schreef op donderdag 08 december 2011 @ 01:55:
Eindelijk een keer 1 van de GoT servers gevonden, speelde lekker weg. Toch maar vaker joinen.

Merk van de laatste patch overigens maar weinig.
Ik anders wel. De USAS is nu bagger. Gewoon USAS mensen neergeschoten met een pistool in close quarters. :D
De IRNV is nu ook waardeloos waardoor mensen eens moeten kijken en ik weer lekker kan flanken en slachten. :+
De tac light is ook lekker generft. Kom maar met je nachtlampje mensen. 8)
En de recoilverandering vind ik geweldig aangezien ik altijd op het torso mik en nu is het met een full auto burst weer gewoon 2 in het lichaam en een headshot en je bent dood.

Ben heel blij met DICE. _/-\o_

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
DanielWW2 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 02:22:
[...]

Ik anders wel. De USAS is nu bagger. Gewoon USAS mensen neergeschoten met een pistool in close quarters. :D
De IRNV is nu ook waardeloos waardoor mensen eens moeten kijken en ik weer lekker kan flanken en slachten. :+
En de recoilverandering vind ik geweldig aangezien ik altijd op het torso mik en nu is het met een full auto burst weer gewoon 2 in het lichaam en een headshot en je bent dood.

Komt mischien wel omdat ik nog geen extreem hoog level heb, 16 ofzo en net aan 15 uur gespeeld ofzo. Dus heb nog niet heel veel unlocked. Merk wel dat ik heel graag de P90 wil want elke keer als ik die pak van een ander gaat het beestachtig goed :D.

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 23:30
DanielWW2 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 02:22:
[...]

Wat ik heb begrepen is dat ze meer spread aan full auto hebben gegeven zodat het burst vuren dodelijker is dan het sprayen.
Ik kan nu met 1 magazijn bijna 3 enemies killen door het bursten.
Langzaam aan begint het er op te lijken en stapt dice toch af van het cod gebeuren, ik vermoed dat tegen vallende verkopen EA heeft overtuigt en ze toestemming hebben gegeven aan dice om diverse aanpassingen te gaan door voeren zoals dice en de bf community dat graag had gewild.

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ze zijn er echter nog lang niet. De ''gunfeel'' in BC2 is nog steeds veel beter dan die van BF3 wmb. BF3 is leuk om de diversiteit, maar puur vuurgevechten vind ik beter in BC2.

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 23:35:
Als het goed is zijn onze lag problemen sterk gereduceerd en hopelijk zelfs volledig verholpen! Kan dus weer flink op onze servers gegamed worden :)
Was het Clanhost(y) gisteren nog duidelijk geworden waarom het laggen en rubberbanden later in het level erger werd?

Moet zeggen dat het gisteren zo slecht nog niet ging, behalve dan dat de server om 22.50 de geest gaf en iedereen er uit knalde. Jammer dat het redelijk aan het eind van de ronde was ook.

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 14:45
Tijdens het gamen druk ik regelmatig (per ongeluk) op de '~' toets (links van de 1) waardoor de 'console' naar beneden komt. Dit komt veel voor tijdens wisselen van wapen in een tank. Switchen tussen wapen op de 1 en de 2.

Iemand enig idee hoe de 'console' uit te schakelen is? Het is namelijk behoorlijk iritant dat ik plotseling stil sta en wsad'tjes aan het typen ben. Remappen van 1 en 2 heeft niet de voorkeur.
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 08:53:
Was het Clanhost(y) gisteren nog duidelijk geworden waarom het laggen en rubberbanden later in het level erger werd?

Moet zeggen dat het gisteren zo slecht nog niet ging, behalve dan dat de server om 22.50 de geest gaf en iedereen er uit knalde. Jammer dat het redelijk aan het eind van de ronde was ook.
Ik weet niet waarom het laggen erger werd, wel dat het in de laatste potjes niet meer aanwezig was. Ik hoop dat het zo goed blijft werken en we geen lag mee terug krijgen.
Inderdaad jammer dat de server uit viel daarna :(

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-11 13:23
Lumics schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:32:
Tijdens het gamen druk ik regelmatig (per ongeluk) op de '~' toets (links van de 1) waardoor de 'console' naar beneden komt. Dit komt veel voor tijdens wisselen van wapen in een tank. Switchen tussen wapen op de 1 en de 2.

Iemand enig idee hoe de 'console' uit te schakelen is? Het is namelijk behoorlijk iritant dat ik plotseling stil sta en wsad'tjes aan het typen ben. Remappen van 1 en 2 heeft niet de voorkeur.
Zeer herkenbaar, misschien dat er een optie Enable.Console ofzo bestaat?
Via de user.cfg is het mogelijk om dit automatisch uit te laten voeren wanneer de game start.

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:28

Goede vraag.
Ik had mijn teamspeak op ~ staan. Maar ik heb geprobeerd om het in de settings uit te schakelen maar ik heb het echt nergens kunnen vinden.
Ik vraag me af of het uberhaupt uit te schakelen is.
Ik heb teamspeak nu maar op L Alt gezet.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Verwijderd

Console kun je weer uit zetten door snel 2 keer op tilde (~) te drukken.
Tsurany schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:41:
[...]

Ik weet niet waarom het laggen erger werd, wel dat het in de laatste potjes niet meer aanwezig was. Ik hoop dat het zo goed blijft werken en we geen lag mee terug krijgen.
Inderdaad jammer dat de server uit viel daarna :(
Was het toen nog volle bezetting? En ook op Caspian nog getest?

Moet zeggen dat de teamplay inderdaad wel wat beter was dan ik gewend was, afgezien van het feit dat we al onze zang-kwaliteiten op TS aan het testen waren :+

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 09:46 ]

• Joarie
  • Laatst online: 22:10

Same here...ik heb teamspeak onder Caps Lock gedrukt waardoor in het heetst van de strijd af en toe hier die console naar beneden komt. Vaak helpt het om dan snel weer 2x op de consolde (~) toets te rammen.

Wow, wat is die M249 met extended mag + extra suppression bruut :) Opeens begin ik per pot meer dan 5000 punten te scoren.
Wat me gisteren opviel in de Got-server was dat bij Firestorm (eindelijk) actief de laserguiding werd gebruikt. Ik stond gewoon met een andere engineer op veilige afstand Javelins af te schieten naar Helicopters, Tanks en ander grut. Volgende keer een Support-gast erbij en we kunnen niet meer stuk :)

Oh ja, beetje jammer dat gisteren bij Grand Bazaar m'n squad mates alleen maar geïnteresseerd waren in punten verzamelen in het steegje (7000+ punten) en zich helemaal niet bezig hielden met het cappen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Soflam en dergelijke beginnen nu inderdaad gebruikt te worden. Het nut ervan wordt nu steeds meer ingezien nu steeds meer spelers dingen unlocked hebben.

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik vind alleen dat als je de softlam plaatst, je zelf maar weinig punten krijgt.
Degene die met de javelin de boel afmaakt, krijgt mooi de vehicle destroyed/disabled en enemy kill(s), terwijl je het als softlammer dan maar moet doen met 50 of 60 punten ofzo?

Gisteren daarmee wel lekker bezig met 3 vrienden... 2 lui met javelin, ik een softlam, en nr 4 zorgde voor de ammo resupply :)

[ Voor 20% gewijzigd door GeleFles op 08-12-2011 10:00 ]

• Joarie
Das een beetje een nogal individualistische opmerking :)
Het gaat er toch uiteindelijk om of je team wint en welk steentje je daar zelf aan bijgedragen hebt?
Er zullen trouwens vast ook wel ribbons zijn voor Vehicle Spotting, toch?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• MAX3400

MAX3400

Joarie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:02:
Het gaat er toch uiteindelijk om of je team wint en welk steentje je daar zelf aan bijgedragen hebt?
Geen ribbons; wel een medal voor 300 Laser Designator Vehicle Damage Assists (mond vol).

Moet trouwens zeggen dat sinds de patch mijn accuracy omhoog is gegaan met de G36C; nog steeds merk ik wel dat de spread erg wazig is.

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 08-12-2011 10:07 ]

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Joarie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:02:
Voor zover ik weet zijn er geen ribbons voor het spotten. (anders had ik ze dat potje echt moeten hebben, ik geloof dat we in totaal 20+ vehicles hebben gesloopt)

Het punt is dat het inderdaad erg sterk is, en omdat ik nu met wat vrienden was, kun je dat goed regelen en opzetten.
Als ik solo een server join, krijg je dit nooit voor elkaar, omdat niemand die soflam gaat neerzetten. (of een javelin equipped)
Verbind er wat meer punten (of ribbons) aan, en ik zie hem veel vaker gebruikt worden.

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:12
Phyxion schreef op woensdag 07 december 2011 @ 23:43:
Niet de tankshells, maar wel de machine guns volgens mij. Ik en een vriend waren gister samen bezig in een tank, om de beurt gunner/bestuurder. Als bestuurder schoot ik infantry met de tank shell direct dood (uiteraard :P) maar als gunner moest ik ze echt enkele seconden raken en gingen ze in veel gevallen nog niet dood.. Iemand anders al ervaringen met de machine guns op vehicles (tegen infantry) sinds de patch? Lijkt alsof het (slightly) nerfed is.

• MAX3400

MAX3400

Grimmie187 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:08:
[...]

Iemand anders al ervaringen met de machine guns tegen op vehicles (tegen infantry) sinds de patch? Lijkt alsof het (slightly) nerfed is.
Neuh, valt wel mee... Denk gister iets van 3 headshots, 3 kills met minder dan 5 bullets en natuurlijk nog wat rambo-kills :)

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11 09:46
Wat ik tegenover BC2 mis is de tactiek die er was. In BF3 zie ik weinig tactiek en veel mensen die spotten niet.
Ik vlieg dus de laatste week alleen maar en de vijandelijke voertuigen worden meestal niet gespot.

Vanuit de lucht spot ik wel eens maar het is een stuk moeilijker dan op de grond.

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-11 11:39
Grimmie187 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:08:
[...]

Niet de tankshells, maar wel de machine guns volgens mij. Ik en een vriend waren gister samen bezig in een tank, om de beurt gunner/bestuurder. Als bestuurder schoot ik infantry met de tank shell direct dood (uiteraard :P) maar als gunner moest ik ze echt enkele seconden raken en gingen ze in veel gevallen nog niet dood.. Iemand anders al ervaringen met de machine guns op vehicles (tegen infantry) sinds de patch? Lijkt alsof het (slightly) nerfed is.
De LMG als driver is sowieso overrated. Cannister shells ftw! :)

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:12
Ben gister overigens begonnen met support class na assault en engineer 'uitgespeeld' te hebben (tot de eerste class-service star). Wat is dat wennen zeg! Ik raakte helemaal geen pepernoot in het begin met de startwapens van support. Enorme spray en recoil (logisch) en zonder sight is het nauwelijks te doen. Aan het eind van de avond had ik Holo sight en foregrip unlocked en opeens scoor ik 5000+ punten meeste potjes :D Vooral het resupply-en en de bijbehorende ribbons zijn erg fijn voor je scores!

Kortom, mijn mening over de support class in is een halve avond 180 graden veranderd. En dan komt de M249 er nog aan.. :)

Verwijderd

freggel schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:11:
[...]

De LMG als driver is sowieso overrated. Cannister shells ftw! :)
Inderdaad, je kan zo lekker snel switchen tussen die 2, en cannister shells doen echt vreselijk veel collateral damage!
Grimmie187 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:19:
Ben gister overigens begonnen met support class na assault en engineer 'uitgespeeld' te hebben (tot de eerste class-service star). Wat is dat wennen zeg! Ik raakte helemaal geen pepernoot in het begin met de startwapens van support. Enorme spray en recoil (logisch) en zonder sight is het nauwelijks te doen. Aan het eind van de avond had ik Holo sight en foregrip unlocked en opeens scoor ik 5000+ punten meeste potjes :D Vooral het resupply-en en de bijbehorende ribbons zijn erg fijn voor je scores!

Kortom, mijn mening over de support class in is een halve avond 180 graden veranderd. En dan komt de M249 er nog aan.. :)
Persoonlijk vind ik de IAR nog het lekkerste wapen van support, dat ding is echt vreselijk nauwkeurig!

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 10:22 ]

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
com2,1ghz schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:11:
Wat ik tegenover BC2 mis is de tactiek die er was. In BF3 zie ik weinig tactiek en veel mensen die spotten niet.
Ik vlieg dus de laatste week alleen maar en de vijandelijke voertuigen worden meestal niet gespot.

Vanuit de lucht spot ik wel eens maar het is een stuk moeilijker dan op de grond.
Ik kan mij vergissen, maar volgens mij liep iedereen in het begin van BC2 ook als een kip zonder kop rond. Na een paar maanden gaat dat ook vervelen en dan komen mensen er vaak achter dat het gebruiken van tactiek veel meer diepgang geeft aan het spel. Over een paar maanden zijn de meeste "casual" (om dat jeukwoord maar even te gebruiken) spelers ook wel afgehaakt waardoor het algemene tactische niveau ook zal stijgen.

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Fonta schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:51:
Soflam en dergelijke beginnen nu inderdaad gebruikt te worden. Het nut ervan wordt nu steeds meer ingezien nu steeds meer spelers dingen unlocked hebben.
Het helpt ook dat mensen ook meer en meer de unlocks krijgen waar je wat aan de soflam of laserguiden hebt + de afstand voor lockon is vergroot :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Fonta
Nu we het toch over tanks hebben.... Gisteren 3 sticks c4 achter op een tank geplakt... Detonate... Tank alleen maar disabled.. Gloeiende!!!
Maar volgens mij is het nog wel zo dat als je het op de zijkant plakt je de tank wel helemaal opblaast
wat imho weer geen sense maakt omdat de achterkant het zwakst zou zijn toch?
SouLLeSSportal schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:23:
[...]

Het helpt ook dat mensen ook meer en meer de unlocks krijgen waar je wat aan de soflam of laserguiden hebt + de afstand voor lockon is vergroot :)
Dat bedoel ik ;) :9

[ Voor 31% gewijzigd door Fonta op 08-12-2011 10:25 ]

• Joarie
Grimmie187 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:19:

Dat had ik nou ook :)
Eigenlijk alleen maar engineer spelen totdat ik wat tijd en moeite stopte in de support class. Een paar goedgeplaatste ammo-boxen leveren belachelijk veel punten/medailles/ribbons op. En daarbij kwam nog de leuke ontdekking dat je veel meer kunt met C4 dan je denkt. Zo'n gaaf gevoel als je een tank weet uit te schakelen met C4. Maar die C4-pakjes blijven helaas niet plakken aan de tank :( ... vaak werd het toch een suicide-bomber verhaal.

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Fonta schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:24:
Nu we het toch over tanks hebben.... Gisteren 3 sticks c4 achter op een tank geplakt... Detonate... Tank alleen maar disabled.. Gloeiende!!!
Maar volgens mij is het nog wel zo dat als je het op de zijkant plakt je de tank wel helemaal opblaast
wat imho weer geen sense maakt omdat de achterkant het zwakst zou zijn toch?

[...]

Dat bedoel ik ;) :9
Dat had ik gister ook, die LAV in grand bazaar, 3x c4 op de zijkant, en ik wordt alsnog voor m'n sodemieter geschoten nadat hun engineer er 3 seconden op los brand... 8)7

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Verwijderd

C4 blijft niet plakken aan een tank? Dan doe je iets niet goed!

• Joarie
Hmm....ik zou toch zweren dat ik met mijn snuffert al in de engine zat van de tank. Wellicht beter mikken?
Inderdaad, mijn ervaring is dat de C4 alleen disabeled en niet instantaan de tank naar de andere wereld helpt. Vanavond eens testen met 3 pakketjes ipv 2.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

zijkant + achterkant = altijd prijs :D maar soms gebeurd het idd, heb ook wel eens gehad dat 6 pakken c4 + granaat geen tk gaven... de kerel stond er bovenop (expres dat wel )

krijg nog steeds wel veel missers en 0% damage hits met tv en guided missiles uit de chopper. Soms ook one hit kills bij 100% tank. Beetje geluk hebben blijkbaar tot ze het fixen. Ben wel enorm blij met de an94 fix, dat ding is nu eindelijk echt bruikbaar :P

Wellicht heeft het wel of niet hebben van reactive armor ook te maken met de impact die c4 heeft.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Tjoekie schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:22:
Over een paar maanden zijn de meeste "casual" (om dat jeukwoord maar even te gebruiken) spelers ook wel afgehaakt waardoor het algemene tactische niveau ook zal stijgen.
Vergeet ook niet dat niet iedereen als die-hard BF speler begint en 'alles' al weet. Voor mij is dit de eerste Battlefield die ik speel en ik moet gewoon nog ontzettend veel leren.
En het erge is, je moet alles zelf maar uitvinden. Dat is heel leuk als je de vorige delen al gespeeld hebt en wat zaken herkent maar een MP-tutorial per class oid had echt niet misstaan.
Begrijp me niet verkeerd, ik kom heus wel uit de voeten met de game-mechanics en iets als vlaggen pakken snap ik heus wel.
Maar bijv, spotten van enemies, squads, verschillende vehicles, vliegtuigen, spawn beacons etc, das allemaal 'nieuw' voor mij. En dat kan ik alleen maar leren door veel te spelen en her en der wat dingetjes oppikken.

Overigens vermaak ik me uitstekend met BF3, vooral vanwege de verschillende mogelijkheden maar ja, ik kan nu eenmaal niet 'opeens' alle ins en outs weten.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Tsurany schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:28:
Wellicht heeft het wel of niet hebben van reactive armor ook te maken met de impact die c4 heeft.
goed punt alhoewel ik het zelden tegenkom omdat het eigenlijk niet echt werkt ingame. een hit van een chopper gun of raket en je voordeel is weg.

• com2,1ghz
Kan ook een bug zijn dat als die tank naar voren rijdt dat de explosie impact zich net achter de tank plaatsvind vanwege een delay ofzo.

• Fonta
Misschien dat we eens even eea kunnen gaan testen op 1 van de got servers :)

• IWriteCode
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Gisteren ook BF3 gekocht... (Russisch :P) In eerste instantie werkte het niet... en de engelse helpdesk wilde me niet helpen... maar gelukkig de Nederlandse helpdesk wel! :-)

Erg vermakelijk... en me net aangemeld voor de GoT clan...

Speel nu op een i5 met Radeon 4850... sta op het punt een Club3D Radeon HD 6850 CoolStream Edition te kopen... dat zal neem ik aan de performance nog wel wat verbeteren... of hebben mensen suggesties voor een andere kaart?

[ Voor 32% gewijzigd door IWriteCode op 08-12-2011 10:36 ]

Less = more

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

bf3 mythbusters got. :P vind die friendlies launch met tank nog het geniaalste van alle myths getest :D

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 14:45
IWriteCode schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:31:
Gisteren ook BF3 gekocht... (Russisch :P) In eerste instantie werkte het niet... en de engelse helpdesk wilde me niet helpen... maar gelukkig de Nederlandse helpdesk wel! :-)

Erg vermakelijk... en me net aangemeld voor de GoT clan...
Tja.. toen je die versie kocht, stond er waarschijnlijk ook duidelijk bij dat je zelf een russische VPN moest regelen om te activeren....

Verwijderd

Over C4 gebruik:

Buggies: 1 C4 = dood
VODNIK/HUMVEE: 1 = disabled, 2 = dood
LAV/APC/TANK(normal): 2 = disabled, 3 = dood
Tank/AA(met reactive armor): 3 = disabled, MAAR 3 op de achterkant = dood

Ze zouden moeten blijven plakken, maar ga er een halve meter van af staan, dan plakt ie zeker wel.

En probeer ze altijd aan de zijkant of achterkant te doen.

Gisteren viel me trouwens op dat mijn C4 op een VODNIK bleef plakken nadat ik dood was gegaan (geen revive). Dat hebben ze dan dus ook veranderd...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 10:37 ]

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:51
Ik plak er altijd 3 achter zodat ik zeker weet dat ik de kills krijg ;D

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:35:
Over C4 gebruik:

Buggies: 1 C4 = dood
VODNIK/HUMVEE: 1 = disabled, 2 = dood
LAV/APC/TANK(normal): 2 = disabled, 3 = dood
Tank/AA(met reactive armor): 3 = disabled, MAAR 3 op de achterkant = dood

Ze zouden moeten blijven plakken, maar ga er een halve meter van af staan, dan plakt ie zeker wel.
Jammer dat je ze niet een klein eindje kan gooien zeg maar de helft van bc2, dat zou een stuk leuker worden, c4 in gebouwen mikken enzo :P

• TheJukeBox
  • Laatst online: 26-10 13:36
vinom schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:36:
Ik plak er meestal 3 achter, meestal kijken ze naar voren :P

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
(jarig!)
Nee, Je kan de key gewoon invullen bij origin en het spel download die dan ondertussen download je de eng pack ( staat op de site meestal ) die gooi je in je BF3 mapje en klaar is kees :D!
Lumics schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:35:
[...]

Tja.. toen je die versie kocht, stond er waarschijnlijk ook duidelijk bij dat je zelf een russische VPN moest regelen om te activeren....

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

TheJukeBox schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:37:
[...]

Ik plak er meestal 3 achter, meestal kijken ze naar voren :P
echte commando kruipt eronder en plakt ze er dan op. Vraag me af of dat meer of minder c4 zou nodig hebben....

Verwijderd

Kan je wel c4 op de onderkant van een tank plakken dan?

• IWriteCode
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Stond er niet bij... maar goed :-) Het werk!

Na review op tomshardware gelezen te hebben toch maar besloten een HD6950 te kopen... straks ophalen bij zercom... jeuj! :-)

[ Voor 17% gewijzigd door IWriteCode op 08-12-2011 11:02 ]

Less = more

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:50
[...]

Bladiebla..Voor BF3 RU heb je GEEN Vpn nodig.. Alleen een taal package om hem om te zetten naar engels.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:41:
Kan je wel c4 op de onderkant van een tank plakken dan?
voor zover ik weet wel maar moet bekennen nog niet gelukt, je kan wel met een eod bot onder een tank repairen of destroyen. :)

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:43:
[...]

voor zover ik weet wel maar moet bekennen nog niet gelukt, je kan wel met een eod bot onder een tank repairen of destroyen. :)
C4 helaas niet, je gooit je C4 door de tank heen vanaf onder... Paar keer geprobeerd.

• TheJukeBox
  • Laatst online: 26-10 13:36
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:44:
[...]

C4 helaas niet, je gooit je C4 door de tank heen vanaf onder... Paar keer geprobeerd.
Mm oke gaar...
Kom we gaan klagen bij Dice en EA, net als die andere japen met hun "Balance meuk" :+

• Fonta
vinom schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:36:
Toch raar dat de tank waar ik gisteren 3 sticks c4 op plakte alleen maar disabled was, die waren ook alle drie op de achterkant geplakt.

• com2,1ghz
De update van 6-12 vond ik wel kut. Flares hebben nu een langere laadtijd waardoor het echt moeilijk is geworden.
Hierdoor is het niet mogelijk om de stad aan te vallen voor groundtargets. Ja het kan wel maar wanneer je 1 engineer hebt die 2 keer schiet ben je mooi dood.
Ik moet wel heel hoog vliegen om buiten het bereik te zijn van engineers waardoor ik meestal dogfights doe en soms een heli wil neerhalen waardoor ik 9 van de 10 keer dood ga omdat er allemaal raketten van beneden komen die ik niet meer kan ontwijken. Dan voel ik me een beetje buiten de game omdat ik niet in de buurt van de stad kan komen zonder dat er meteen 2 raketten achter me aan komen.
Pagina: 1 ... 32 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.