Je bent nu ook de sigaar als je raakt, dus hoe dat beter zou zijn weet ik ook niet?!MueR schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:19:
[...]
Headshot met een kogel moet ook gewoon altijd instant kill zijn. Shotgun pellets misschien niet, de rest wel. En of ze dan een leuke shotgun hebben.. mwah, je bent wel echt de sigaar als je mist.
Mensen zoals ik missen niet
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
en als je mist, dan kick je diegene gewoon.
ff olie op het vuur gooien
Verwijderd
Het is onthouden hoe veel bullet drop je hebt op bepaalde afstanden met bepaalde wapens. Je kan er ook eerst even een test-schot op wagen (naast het target zodat die er niks van merkt).Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:19:
[...]
Ik had dat gister ook. Jaag op 20 meter afstand een sniper round in iemands borst. Die moet dan gewoon dood zijn en niet maar 80 dmg doen. Weet niet met wat voor caliber de rifles in BF3 schieten, maar als jij een 50 cal op die afstand in je borst krijgt kunnen mensen gewoon door je heen kijken hoor.
Heeft er iemand trouwens tips om met bulletdrop om te leren gaan. Zolang er geen bullet drop is schiet ik 90% headshots, maar daarna wordt het maar een beetje mazzel hebben.
Nadeel is wel dat je elevatie er ook voor zorgt dat het steeds anders word, naar beneden of omhoog schieten maakt bullet-drop weer net iets anders. De M98B is dan ook koning daar in, omdat die zo vreselijk weinig drop heeft. met de SV heb ik er enorm veel last van om headshots te maken, maar je kan wel vaak mensen op langere afstanden achter een rots raken omdat de kogel bijna op ze land.
Wat is dat nu weer voor rare opmerking?Rub3s schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:22:
en als je mist, dan kick je diegene gewoon.
ff olie op het vuur gooien![]()
spoiler:
Daar heb ik een kill button voor!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Vandaar dat ik zo vaak bad luck krijg!Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:26:
[...]
Wat is dat nu weer voor rare opmerking?
spoiler:Daar heb ik een kill button voor!
Ik ben dan weer zo'n rare idioot dat ik eigenlijk alleen met de acog 4x of holo op de m98b rondloop.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:16:
[...]
De lagere drop maakt het mikken veeeeel makkelijker met de M98B, als je uitsluitend voor headshots gaat is het de ultieme sniper.
Maar dan heb ik het dus wel over echt tentje bouwen-campen he. De andere 2 Bolt-Action snipers zijn weer veel beter voor een lagere scope met straight pull er op, mobieler en sterk genoeg.
Maar zoals ik al zei het is heel erg voorkeur van persoon. Ik kan met de M98B in Firestorm makkelijk mensen afknallen over de hele map heen, met de andere snipers niet omdat je de kogel kwijt raakt (door de droprate).
....
Van de 655 kills met de m98 zijn er vermoedelijk 600+ op metro/seine/bazaar gemaakt.
Speel alleen hardcore, dat scheelt wel, want dat is echt one shot, one kill, zoals het hoort met dit soort calibers.
En dan lekker de .44 met scope erbij, grootste pret
Hebben ze in een patch 'gefixt'Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:26:
Vandaar dat ik zo vaak bad luck krijg!
Ik had gister een potje waar de autobalancer mij killde midden in een rondje om mij naar het andere team te zetten.. Dat kan toch ook niet de bedoeling zijn? Ik bedoel, Het gold als een echte kill. dus ook een ticket.
[ Voor 16% gewijzigd door pderuiter op 07-12-2011 15:31 ]
Tsja, het is dan ook een spelletje en geen simulatie game. Qua realisme-missers kun je denk ik een boek volschrijven.MueR schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:15:
Dat zou imho ook gefixed moeten worden. Beetje sniper kogel op < 100m afstand is gewoon klaar, afgelopen, uit, over. Zelfs in een arm raken is dan dodelijk, simpelweg door het zware kaliber van de kogel. Die krengen laten best een flink gat achter namelijk, je bloed gewoon dood.
Gelukkig, want het moet idd wel leuk blijven
Verwijderd
Mij ook wel eens gebeurt, juist toen ik in firestorm de transport heli aan het besturen was, die vol zat.....pderuiter schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:30:
Ik had gister een potje waar de autobalancer mij killde midden in een rondje om mij naar het andere team te zetten.. Dat kan toch ook niet de bedoeling zijn?
Mensen mij uitschelden, ik vloeken, admin moest er wel om lachen...
Was niet op een GoT server trouwens.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 15:32 ]
Standaard instelling binnen de plugin, ik dacht dat ik hem overal had aangepast. Zal direct alle servers controleren.pderuiter schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:30:
Ik had gister een potje waar de autobalancer mij killde midden in een rondje om mij naar het andere team te zetten.. Dat kan toch ook niet de bedoeling zijn? Ik bedoel, Het gold als een echte kill. dus ook een ticket.
Edit: Bij alle server staat de instelling "wait_death" op true.
[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 07-12-2011 15:34 ]
Verwijderd
Kuch kuch. Je mag het nog, je kan het nog. Alleen wij als player zien de verantwoordelijke adminTsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:29:
[...]
Hebben ze in een patch 'gefixt'Nu staat er dat een admin verantwoordelijk was voor je death. We mogen ook niks meer
Tsurany, Ik weet niet zeker of het op een GoT server was. Ik heb gister op diverse gespeeld.
maar better safe than sorry
Haha. Ja killen doen we eigenlijk nooit, enkel wanneer spelers vervelend bezig zijn met voertuigen zoals weigeren op te stijgen met een helikopter tot hun maatje er in zit en niet willekeurige speler X. Komt eigenlijk zelden voor.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:32:
Kuch kuch. Je mag het nog, je kan het nog. Alleen wij als player zien de verantwoordelijke admin. Vandaar dat hier een X aantal paginas vol staat met huilende mensen
Gecontroleerd, het was niet op onze servers als het goed ispderuiter schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:33:
Tsurany, Ik weet niet zeker of het op een GoT server was. Ik heb gister op diverse gespeeld.
Verwijderd
Gisternacht kwam ik terug in de ronde bij de vlag tussen 5 a 6 man van de tegenpartij , ja er tussen in ,ik van WTF en gelijk dood.
Je zou bijna kunnen zeggen van , je had die verbaasde gezichten moeten zien dat ik ineens tussen hun in kwam............. dat tot 4 keer toe ....en die van mij zelf haha
Nu de 2 de keer gelijk maar eens gaan sproeien met kogels,
De 3 de en 4 de keer eerst een granaat laten vallen en dan gaan rondom me heen schieten.
Ik natuurlijk gelijk ook dood maar wel meer dan 10 man gedood op die keer .
Naderhand toen ik er over na dacht kwam ik niet meer bij van het lachen , wat een idioot moment om er zo tussen je tegen standers terug in de game te komen.
In die ronde had ik wel 26 man om gebracht .

En ik leef nog steeds hahaaha
COLONEL
Rank 45
Time played 211 uur
Je zou bijna kunnen zeggen van , je had die verbaasde gezichten moeten zien dat ik ineens tussen hun in kwam............. dat tot 4 keer toe ....en die van mij zelf haha
De 3 de en 4 de keer eerst een granaat laten vallen en dan gaan rondom me heen schieten.
Naderhand toen ik er over na dacht kwam ik niet meer bij van het lachen , wat een idioot moment om er zo tussen je tegen standers terug in de game te komen.
In die ronde had ik wel 26 man om gebracht .
En ik leef nog steeds hahaaha
COLONEL
Rank 45
Time played 211 uur
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 16:09 ]
In conquest op de Seine ook zo'n klein moment gehad. Spawnde ik achter 3 campersVerwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:42:
Gisternacht kwam ik terug in de ronde bij de vlag tussen 5 a 6 man van de tegenpartij , ja er tussen in ,ik van WTF en gelijk dood.![]()
Je zou bijna kunnen zeggen van , je had die verbaasde gezichten moeten zien dat ik ineens tussen hun in kwam............. dat tot 4 keer toe ....en die van mij zelf haha![]()
De 3 de en 4 de keer eerst een granaat laten vallen en dan gaan rondom me heen schieten.![]()
![]()
![]()
Naderhand toen ik er over na dacht kwam ik niet meer bij van het lachen , wat een idioot moment on er zo tussen je tegen standers terug in de game te komen.![]()
In die ronde had ik wel 26 man om gebracht .![]()
![]()
Verwijderd
Ik was een keer de vlag B in seine aan cappen in zon halletje. Sta ik die hal te dekken helemaal strak tegen de muur in een hoek. Wat denk je spawnt er een enemy nog achter mij.In conquest op de Seine ook zo'n klein moment gehad. Spawnde ik achter 3 campers
FML momentje
camper... capper!Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:46:
[...]
Ik was een keer de vlag B in seine aan cappen in zon halletje. Sta ik die hal te dekken helemaal strak tegen de muur in een hoek. Wat denk je spawnt er een enemy nog achter mij.
FML momentje
:-p
[ Voor 2% gewijzigd door Macchill op 07-12-2011 15:53 . Reden: sorry, 'typo'... ]
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:09:
Staat toch duidelijk in dat ik de vlag aan het cappen was..
What the crap.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:42:
Time played 211 uur
Jij hebt dus echt geen leven.
Zitten er in feite belgen op de TS? Want enkel met een bende hollanders... dat kan mijn zieltje niet aan!
Verwijderd
We kunnen wel allemaal gaan proberen met een accent te gaan praten?BobbyDgtl schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:16:
Zitten er in feite belgen op de TS? Want enkel met een bende hollanders... dat kan mijn zieltje niet aan!
Nee, dat doen jullie nu al. Ik ben degene zonder accent
Niveau is wel vaak Belgisch te noemenBobbyDgtl schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:16:
Vind niemand dat de hit reg dramatisch is verslechterd? Gisteren een paar keer duidelijk mijn scope op iemand die achter een steen zat, geen hitmarker. Ook weer dat onduidelijke elkaar tegelijk neerschieten op korte afstand.
Tbh vond ik het in de bèta het beste, echt spot on. Helaas resulteerde er nogal eens in om de hoek lopen en dan pas dood neervallen omdat het clientside werd geregistreerd.
Tbh vond ik het in de bèta het beste, echt spot on. Helaas resulteerde er nogal eens in om de hoek lopen en dan pas dood neervallen omdat het clientside werd geregistreerd.
Goh, jouw bijdragen in dit topic zijn echt van hoog niveau...Liteiten schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:16:
[...]
What the crap.
Jij hebt dus echt geen leven.
211H op Battlelog is INCLUSIEF laadtijden etc... Zo kreeg ik mijn medal voor "50H Engineer" pas toen Battlelog al dik 80H aangaf...
En dan nog; 211H spelen is niks... Als ik een zaterdag niets in het huishouden hoef te doen of andere zaken te regelen heb, staat er zo weer 10 uur op de realtime klok...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Steen zat in de weg?reemprive schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:21:
Vind niemand dat de hit reg dramatisch is verslechterd? Gisteren een paar keer duidelijk mijn scope op iemand die achter een steen zat, geen hitmarker. Ook weer dat onduidelijke elkaar tegelijk neerschieten op korte afstand.
Ik heb er gister niet echt iets van gemerkt, met sniper. Als je het ergens moet merken zal het wel een sniper zijn lijkt me?reemprive schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:21:
Tegelijk neerschieten vind ik altijd wel redelijke lol, zo van HA! ik heb je! oh hij mij ook...
betá helaas niet gespeelt.
Oh ik dacht toch minstens 25 uur.... (even in de trant van nuttige toevoegingen doen blijven natuurlijk)MAX3400 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:22:
[...]
Goh, jouw bijdragen in dit topic zijn echt van hoog niveau...![]()
211H op Battlelog is INCLUSIEF laadtijden etc... Zo kreeg ik mijn medal voor "50H Engineer" pas toen Battlelog al dik 80H aangaf...
En dan nog; 211H spelen is niks... Als ik een zaterdag niets in het huishouden hoef te doen of andere zaken te regelen heb, staat er zo weer 10 uur op de realtime klok...
Ik wou dat ik 211h de tijd had gehad om te spelen. Tot nu toe heb ik helaas minder tijd dan zin. Vroeger was dat wel eens anders....
Ik heb het gisteren tweemaal gehad op de GoT-server, maar dan wel Close combat, op 4-5 meter. En dat terwijl ik het hiervoor nooit heb gehad... Ter verduidelijking: al sprayend met de F2000 (+ IRNV, ik geef niet af!), dus niet met M320 ofzo.erikvandenberg schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:23:
[...]
Tegelijk neerschieten vind ik altijd wel redelijke lol, zo van HA! ik heb je! oh hij mij ook...
Verwijderd
Ik wil vanavond een nieuwe poging wagen op een GoT server. Kijken of ik een beetje leuk mee kan doen. Op welke servers spelen jullie zoal? Dat ik weet welke ik kan joinen.
Van wat ik zie zitten de meeste mensen op 1,2 of 4.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:25:
Ik wil vanavond een nieuwe poging wagen op een GoT server. Kijken of ik een beetje leuk mee kan doen. Op welke servers spelen jullie zoal? Dat ik weet welke ik kan joinen.
Yup, ik zit nu pas aan 111H en dat is voornamelijk omdat ik de luxe "heb" on 's avonds regelmatig 2 uurtjes te gamen of op een zaterdag gewoon helemaal niks in/om het huis te hoeven regelen en dan 10 uur kan spelen als ik zin heb...
Heb dus nog BF3 voor de XBOX liggen en niet gespeeld; zie dat ook niet meer gebeuren.
MazzelaarMAX3400 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:22:
[...]
Goh, jouw bijdragen in dit topic zijn echt van hoog niveau...![]()
Onze close combat kampioen, hoeveel kills had je? 50-60 ofzow in 1 ronde volgens mijBobbyDgtl schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:25:
[...]
Ik heb het gisteren tweemaal gehad op de GoT-server, maar dan wel Close combat, op 4-5 meter. En dat terwijl ik het hiervoor nooit heb gehad... Ter verduidelijking: al sprayend met de F2000 (+ IRNV, ik geef niet af!), dus niet met M320 ofzo.
[ Voor 25% gewijzigd door D-Day op 07-12-2011 16:29 ]
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
Ik maar 47 uur vanaf release, heb zelfs een keer een dag vrijgenomen om te kunnen spelen een hele dag.. Werd zo zat dat als ik er net ''inkom'' ik alweer moest stoppen.
Maja dat heb je met een full time baan/vriendin/vrienden...
Ik kom dat laatste nog wel eens tegen, erg irritant, dat ik al om het hoekje ben en dan nog eens dood neerval omdat ik eerder beschoten werd...reemprive schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:21:
Behalve dat ik op 30-40 fps speelop low heb ik toch echt geen lag.
Ja ik dus ook. Wat dat betreft dacht ik dat DICE had geleerd van COD, maar nu zijn ze weer op het oude BFBC2 pad geraakt. Maar goed vanavond maar even kijken of het inderdaad zo is of het misschien aan mij lag. Oh en die steen was uiteraard net onder een boos kijkend hoofdje, voor de duidelijkheidBobbyDgtl schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:25:
[...]
Ik heb het gisteren tweemaal gehad op de GoT-server, maar dan wel Close combat, op 4-5 meter. En dat terwijl ik het hiervoor nooit heb gehad... Ter verduidelijking: al sprayend met de F2000 (+ IRNV, ik geef niet af!), dus niet met M320 ofzo.
Je hebt altijd lag, dat is gewoon een feit. Dan moeten de devs de verhouding bedenken tussen kills die niet worden toegekend, en niet kills die wel worden toegekend.
Ik heb trouwens hier nog nooit enige onderbouwing voor gezien, iemand heeft ooit een filmpje gemaakt met wat hit reg problemen, dat filmpje liet niks zien dat op client side registratie leek, hij zette erbij dat het wel zo was, en iedereen neemt het klakkeloos over.Tbh vond ik het in de bèta het beste, echt spot on. Helaas resulteerde er nogal eens in om de hoek lopen en dan pas dood neervallen omdat het clientside werd geregistreerd.
Knip, check jij je mail maar eens
[ Voor 94% gewijzigd door PWM op 07-12-2011 19:42 ]
Ik heb het voordeel dat mijn vrouw graag vrouwenseries kijkt en mij daar niet bij nodig heeft. Maar dan zit ik nog pas op 115 uur.erikvandenberg schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:29:
Ik maar 47 uur vanaf release, heb zelfs een keer een dag vrijgenomen om te kunnen spelen een hele dag.. Werd zo zat dat als ik er net ''inkom'' ik alweer moest stoppen.
Verwijderd
115 uur. Dam dan zo lang duurt GTST en Opra toch niet?Ik heb het voordeel dat mijn vrouw graag vrouwenseries kijkt en mij daar niet bij nodig heeft. Maar dan zit ik nog pas op 115 uur.
Kom ik aanzetten met mijn 17 uur. Was in de tijd van CS wel anders. Van 16u tot 24u en dat dan elke dag.erikvandenberg schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:29:
Als ik nu weet dat ik 'maar' een uur kan spelen, start ik het spel niet eens op. Je hebt toch minstens 30 min nodig om in te komen als je zo weinig speelt.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Ik vond al dat ik veel kon spelen, dat mijn vriendin niet veel zaagde, en ik zit nog maar op 50 uur ofzo.
Zotte mannen! Nuja, ik volleybal 3 keer per week en drink veel te graag een pintje. Kan dus maar 3-4 keer per week spelen, en nooit meer dan 2-3 uur.
Goh ja, na een paar uur heb ik het toch al gezien.
edit: en nu al zeker met die langere maps, soms duren ze echt veel te lang imo!
Zotte mannen! Nuja, ik volleybal 3 keer per week en drink veel te graag een pintje. Kan dus maar 3-4 keer per week spelen, en nooit meer dan 2-3 uur.
Goh ja, na een paar uur heb ik het toch al gezien.
[ Voor 11% gewijzigd door BobbyDgtl op 07-12-2011 16:46 ]
Afstemmen wat je wil spelen... Soms zie ik op Battlelog dat ik nog 2 ribbons moet voor een medal en dan speel ik echt even een Conquest op Bazaar ofzo om 2x 7 kills te kunnen maken. Andere dagen speel ik gewoon voor de fun; beetje ouwehoeren met vrienden op TeamSpeak, muziekje erbij, even de lange werkweek achter me latenBobbyDgtl schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:45:
Knip, gewoon een TR aanmaken
[ Voor 90% gewijzigd door PWM op 07-12-2011 19:43 ]
Zit nu op 19uur 53min.
Is er ergens een pagina beschikbaar waar je de gemiddelde scores van andere spelers kan bekijken?
Zit zelf op 354 score/min wou t vergelijken met anderen
* edit gevonden gewoon op battlelog - friends en dan nog een keer op de naam van de speler klikken
Is er ergens een pagina beschikbaar waar je de gemiddelde scores van andere spelers kan bekijken?
Zit zelf op 354 score/min wou t vergelijken met anderen
* edit gevonden gewoon op battlelog - friends en dan nog een keer op de naam van de speler klikken
[ Voor 23% gewijzigd door twister00004 op 07-12-2011 16:50 ]
Volgens mij wel... Er is een soort van cloud-verbinding die, elke keer als je doodgaat, even een save-point maakt... Helaas ben ik hier niet helemaal zeker van; je krijgt je unlocks/ribbons/medals wel als je van een server wordt gekickt/disconnect en de ronde loopt uiteindelijk toch af.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:48:
Als een sever ofline gaat hij je dan je unlocks en de silver star die ik net haalde?
Ja, Battlelog -> Multiplayer -> Leaderboards...twister00004 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:49:
En dan kan je kiezen Friends/All en dan filter Score per Minute.
/sorry modjes; dit moest in mijn vorige post erbij; iets met verkeerd copy/paste/quote/verstuur...
[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 07-12-2011 16:50 ]
Nee, en dat is tevens de enige keer dat ik stats verlies.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:48:
Als een sever ofline gaat hij je dan je unlocks en de silver star die ik net haalde?
Iedereen die moord en brand schreewd dat ie stats verloren heeft zodra je gekicked word moet even geduld hebben, of even bf3stats.com verversen.
Goh ja, ik zoek niet graag naar servers. Ik pak gewoon standaard de got-server 64p conquest.MAX3400 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:47:
[...]
Afstemmen wat je wil spelen... Soms zie ik op Battlelog dat ik nog 2 ribbons moet voor een medal en dan speel ik echt even een Conquest op Bazaar ofzo om 2x 7 kills te kunnen maken. Andere dagen speel ik gewoon voor de fun; beetje ouwehoeren met vrienden op TeamSpeak, muziekje erbij, even de lange werkweek achter me laten
En bazaar is idd echt een zotte kill-map: eergisteren op gotbf3 #1 70 kills, het ging vlotjes! 57k punten dankzij 2 medailles. Dus voor punten/te levelen zijn die extended rounds echt wel goed, maar op grote maps wordt het soms wat saai op den duur.
DICE is momenteel bezig met GoT server #1 icm de lag problemen. Hopen dat DICE er zelf uit komt, ik zal het resultaat laten weten.
Edit: oeh crap bijna Duivendrecht gemist, moet beter opletten in trein.
[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 07-12-2011 16:55 ]
Mwhoa, ik speel erg graag Large Conquest op Caspian... En dan graag met 500+ tickets en 16 players... Al snel 10K aan ribbons extra, 10 to 15K aan basis-XP door cappen/schieten. En als het een beetje snel loopt, kan je 2 rondjes per uur spelen.BobbyDgtl schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:53:
[...]
Goh ja, ik zoek niet graag naar servers. Ik pak gewoon standaard de got-server 64p conquest.
En bazaar is idd echt een zotte kill-map: eergisteren op gotbf3 #1 70 kills, het ging vlotjes! 57k punten dankzij 2 medailles. Dus voor punten/te levelen zijn die extended rounds echt wel goed, maar op grote maps wordt het soms wat saai op den duur.
Zijn er lag problemen? Zal wel niet aan BF liggen dan? Misschien aan de server zelf?Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:54:
DICE is momenteel bezig met GoT server #1 icm de lag problemen. Hopen dat DICE er zelf uit komt, ik zal het resultaat laten weten.
Amai! Hoe doede gij dat, meer dan 400/min? Kom ik aan met mijn met-bloed-zweet-en-tranen-bij-elkaar-gesprokkelde 268MAX3400 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:50:
[...]
Ja, Battlelog -> Multiplayer -> Leaderboards...
En dan kan je kiezen Friends/All en dan filter Score per Minute.
/sorry modjes; dit moest in mijn vorige post erbij; iets met verkeerd copy/paste/quote/verstuur...
Ow wacht, 8 service-stars engi... En ik maar braaf elke class mn eerste servicestar proberen te halen...misschien moet ik maar eens gaan doen wat ik goed kan, en da's niet sniperen
[ Voor 16% gewijzigd door D-Day op 07-12-2011 16:59 ]
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
Ja, maar de GSP krijgt het niet opgelost en DICE is dus ingeschakeld. Ligt idd aan de server maar de vraag is hoe het opgelost kan worden.Qlii256 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:55:
Zijn er lag problemen? Zal wel niet aan BF liggen dan? Misschien aan de server zelf?
DrDDay schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:55:
[...]
Amai! Hoe doede gij dat, meer dan 400/min? Kom ik aan met mijn met-bloed-zweet-en-tranen-bij-elkaar-gesprokkelde 268
En ja, ben Engineer maar gedraag me met mijn squad voornamelijk als assault-squad: zo min mogelijk tijd verliezen om vlaggen te heroveren en ervoor te zorgen dat de omgeving schoon blijft qua tegenstanders
[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 07-12-2011 17:02 ]
Ik heb tegenwoordig 450 spm, enkel 64p conquest. Getal is omhooggesprongen sinds ik veel medailles begon te krijgen, zal volgens mij nog stijgen tot 500 en dan terug wel wat zakken vanaf die medailles beginnen te minderen.DrDDay schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:55:
[...]
Amai! Hoe doede gij dat, meer dan 400/min? Kom ik aan met mijn met-bloed-zweet-en-tranen-bij-elkaar-gesprokkelde 268
Ow wacht, 8 service-stars engi... En ik maar braaf elke class mn eerste servicestar proberen te halen...misschien moet ik maar eens gaan doen wat ik goed kan, en da's niet sniperen
Maar idd, snipen en er niet zo goed in zijn zal wss niet de beste manier zijn om die op te krikken
[ Voor 74% gewijzigd door BobbyDgtl op 07-12-2011 17:07 ]
Is DICE ermee bezig of vraagt hij wat rond op de mailinglist?Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:58:
[...]
Ja, maar de GSP krijgt het niet opgelost en DICE is dus ingeschakeld. Ligt idd aan de server maar de vraag is hoe het opgelost kan worden.
Die zijn dan weg. Pas als een ronde volledig afgelopen is zal de server alles doorsturen. De verbinding waar iemand naar verwijst wordt gebruikt om je huidige stats te laden en vanwege anti-piracy redenen.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:48:
Nou nou nou, ik ken MAX3400 al wat langer online en dat verdient hij niet...Liteiten schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:37:
[...]
Nu weten we ook dat jij geen leven hebt. Dankje voor de bijdrage.
[ Voor 15% gewijzigd door Stewie! op 07-12-2011 17:05 ]
Tx, zit zeker wat in. Die sniper class verhindert ook elke actieve deelname imho. Ik kap ermee, dat wordt weer support of engi, dat ligt mij beter. Tot vanavondMAX3400 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:00:
[...]
Heb even wat Battle Reports bekeken van je... Denk voornamelijk dat het grote verschil is dat ik bij jou niet vaak genoeg Flag Capture ribbons zie. Op gemiddelde Conquest haal ik toch wel minstens 2 ribbons en dan vaak al volledige convert (vlag van rood naar blauw)... 450 punten x 8 alleen al aan convert.
Zodra je awards krijgt springt je SPM omhoog ja, ik zit nu op 590 oid.
Eigenlijk zouden ze de SPM moeten baseren op combat score alleen, en niet de gezamelijke score.
Als ik de SPM bereken van m'n combat score zit dat op ~310.
Eigenlijk zouden ze de SPM moeten baseren op combat score alleen, en niet de gezamelijke score.
Als ik de SPM bereken van m'n combat score zit dat op ~310.
ik heb 330. en kom niet hoger.DrDDay schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:55:
[...]
maar hier wat tips:
1. zoek servers met veel spelers op, 5vs 5 gaat niet werken.
wanneer jou team geraped/gepwnd word zoek je een ander.
64 spelers kan soms ook te veel zijn.
2.rush al geprobeerd?
kan erg varieren in balanse maar als je in het winnende team(=aanvaller) zit en een beetje samenwerkt
stomen de punten binnen.
3ga je team helpen!!!
het maken van kills is niet alles. spotten/mav+ammo+revives&health dingen leveren genoeg punten op. de mav op rush is een gouden tip op davemant peak(als aanvaller)
4.maak gebruik van voertuigen.
AA, tanks en ander gepanserde voertuigen zijn goed om punten/kills te maken.
jets zijn leuk maar IMO niet goed voor je S/M
*blijf op afstand of je word aan alle kanten beschoten*
5. eeh. play the game?
ora et labora
Ikke niet vanavond; zit duur te schransen aan een 4-gangen diner tot na 22:00DrDDay schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:02:
[...]
Tx, zit zeker wat in. Die sniper class verhindert ook elke actieve deelname imho. Ik kap ermee, dat wordt weer support of engi, dat ligt mij beter. Tot vanavond
Nog een tip als Engineer; maak veeeel gebruik van je RPG, mines of repair tool... Even een tank onder vuur repareren is zo 200 punten per minuut extra. Mijnen, zeker als je ze bij elkaar legt en er rijdt een jeep overheen met 2 man is ook tegen de 500 punten.
Support is ook een perfecte class om goed mee te scoren, ammo rondstrooien en tanks opblazen met C4
Ik weet niet wat jouw probleem is maar dit soort onfatsoenlijk gedrag vind ik volstrekt onacceptabel. Dat typische elitaire gedrag van jou is gewoon volstrekt respectloos naar je concurrenten toe.Stewie! schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:02:
Is DICE ermee bezig of vraagt hij wat rond op de mailinglist?
Yip, je zat onlangs in m'n squad en alle keren ik op je wou spawnen leg je ergens buiten de actie. Ik werd er zot vanDrDDay schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:02:
[...]
Tx, zit zeker wat in. Die sniper class verhindert ook elke actieve deelname imho. Ik kap ermee, dat wordt weer support of engi, dat ligt mij beter. Tot vanavond
Btw, tip voor wat meer punten: als je enemy mines ziet liggen, gooi er een granaatje op; elke 2 mijnen krijg je een ribbon, 240ptn voor 2 mijnen.
Maar dit helpt je team echt totaal niet
Is heerlijk inderdaad. Ging ook goed met die irnv op een supportgun. De tip van iemand hier om dat ook nog te gaan combineren met laser en dan uit de losse pols rondrennen: nog proberenunfor schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:06:
Support is ook een perfecte class om goed mee te scoren, ammo rondstrooien en tanks opblazen met C4
C4-tank is feelgood4ever
poeh zit momenteel op 283 uur heb geen vriendin en me vrienden spreek ik elke op TS en vrijdag in de kroeg onder het genot van een biertje. Momenteel druk bezig om me sniper headshot te verbreken als ik alleen speel(ja ik weet dat ik me team zo niet help) momenteel op de 1442 meter, ik speel meestal 's middags alleen en 's avonds met de clan
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
n00b... Kansloos...IlIlIlIlIl schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:12:
poeh zit momenteel op 283 uur
Wat is daar noob en kansloos aan? dat ik meer tijd heb dan een ander?
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
/sarcasm...IlIlIlIlIl schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:13:
[...]
Wat is daar noob en kansloos aan? dat ik meer tijd heb dan een ander?
Zie afgelopen 50 posts...
Ik zat gisteren op mijn battlelog te kijken, maar waar vind je de afstand waarin je tegenstanders hebt omgelegd?
Als je echt punten wil harken(wel een beetje boring):
- Met Assault class Metro Conquest spelen en de frontlinie constant healen/refiven. Ik heb mensen zo bizar veel punten zien halen met een minimaal aantal kills.
- Caspain Border spelen op een fast vehicle spawn server met een laag spelersaantal. Tanks zoeken elkaar op, vliegtuigen en choppers zoeken elkaar op en jij kiest voor de Engineer class. Zelf een buggy pakken en onderweg mijnen leggen en met een stinger zoveel mogelijk uit de lucht schieten terwijl je van vlag naar vlag rijdt. In principe kan je dan behoorlijk lang niemand tegenkomen aangezien men voornamelijk in voertuigen elkaar aan het bestoken is en je dus vlag na vlag captured.
@str33pje
Ik zag al dat jij behoorlijk hoog staat in de "time played" statistieken
- Met Assault class Metro Conquest spelen en de frontlinie constant healen/refiven. Ik heb mensen zo bizar veel punten zien halen met een minimaal aantal kills.
- Caspain Border spelen op een fast vehicle spawn server met een laag spelersaantal. Tanks zoeken elkaar op, vliegtuigen en choppers zoeken elkaar op en jij kiest voor de Engineer class. Zelf een buggy pakken en onderweg mijnen leggen en met een stinger zoveel mogelijk uit de lucht schieten terwijl je van vlag naar vlag rijdt. In principe kan je dan behoorlijk lang niemand tegenkomen aangezien men voornamelijk in voertuigen elkaar aan het bestoken is en je dus vlag na vlag captured.
@str33pje
Ik zag al dat jij behoorlijk hoog staat in de "time played" statistieken
Longest headshot onder "more statistics" onderaan je stats scherm.Gohan-san schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:16:
Ik zat gisteren op mijn battlelog te kijken, maar waar vind je de afstand waarin je tegenstanders hebt omgelegd?
heb daarstraks even met india/pakistan gechat (EA Live Support chat) met de vraag of het mogelijk is redistributable patchinstallers te kunnen krijgen. Antwoord was duidelijk: Nope, enkel te updaten via Origin. Misschien eens een tweet naar DICE doen....
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Check de BF3-forums; iemand heeft al een aantal mirrors de lucht ingetrapt...Tokkes schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:29:
heb daarstraks even met india/pakistan gechat (EA Live Support chat) met de vraag of het mogelijk is redistributable patchinstallers te kunnen krijgen. Antwoord was duidelijk: Nope, enkel te updaten via Origin. Misschien eens een tweet naar DICE doen....
http://battlelog.battlefi...view/2832654347782985231/
[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 07-12-2011 17:35 ]
Zijn er nog meer helipiloten hier die ook hebben gemerkt dat de standaard rockets zijn generfed? Anders gezegd, ik kan er geen infantry meer mee doden, zelfs wanneer ik er exact naast schiet.
Ik woon in België, ben in Nederland (Enschede) geboren en opgegroeid, maar ik ben Spanjaard.... is dat dan nog Belgisch te noemen?
Nick is ReAlex69 en speel graag op de GoT servers.... leer ik veel van, mag ook wel eens gezegd worden. Niveau op andere servers is vaak lager....
Teamspeak gaat zelden... de PC staat in mijn woonkamer... gezellie als het vrouwtje TV zit te kijken. Ik join graag squads en doe graag teamplay,... dus als je nog een mannetje (assault/engineer) te kort komt?
DICE als in die Zweedse gasten die BF3 maakten?Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:54:
Oké, of die server is wel heel erg f*cked up of er is iets behoorlijk mis met de laatste server update.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dear god ! ik heb nu net 28 uur gespeeld sinds release. Ik moet echt moeite doen om tijd vrij te maken, echt waar haal je die uren vandaan ? wat zijn je gouden tipsIlIlIlIlIl schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:12:
poeh zit momenteel op 283 uur heb geen vriendin en me vrienden spreek ik elke op TS en vrijdag in de kroeg onder het genot van een biertje. Momenteel druk bezig om me sniper headshot te verbreken als ik alleen speel(ja ik weet dat ik me team zo niet help) momenteel op de 1442 meter, ik speel meestal 's middags alleen en 's avonds met de clan
Ik weet ook niet meer dan de informatie die ik te horen krijg van Clanhost.
Leuke bugs 
http://www.youtube.com/user/Sjoohnnie
Dan doe je toch iets verkeerd. Je moet inschatten waar hij naar toevliegt en vóór hem uit schieten, dan haal je ze zo neer mits ze niet te ver weg zijn.Webjunkie schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:06:
pfff.. mobile AA is echt naar de klote.
absoluut geen kans meer tegen piloten met enig skill.
Wow, retestrak!MAX3400 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:33:
[...]
Check de BF3-forums; iemand heeft al een aantal mirrors de lucht ingetrapt...
http://battlelog.battlefi...view/2832654347782985231/
effe mirroren naar m'n dedi, voor mijn part mag die link dan ook in de TS. Volgende updates zullen er ook bij verschijnen indien mogelijk
link: http://profsbox.no-ip.org/bf3files (ETA: 19.15 7/12/2011)
Zou toch iets betere snelheden moeten halen als de 1 MB/s die van die gast zijn server komt.
[ Voor 3% gewijzigd door Tokkes op 07-12-2011 18:40 ]
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
ThomasG schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:14:
[...]
Dan doe je toch iets verkeerd. Je moet inschatten waar hij naar toevliegt en vóór hem uit schieten, dan haal je ze zo neer mits ze niet te ver weg zijn.
ja ik weet hoe het werkt.
de 2/3 van m'n kills komen van AA.
ik mag nu blij zjn als ik vehicle disabled haal.
voor de patch had je het al moeilijk tegen een goede piloot + goede gunner of 2 samenwerkende jet piloten.
nu heb je daar echt geen kans meer tegen.
[ Voor 69% gewijzigd door Webjunkie op 07-12-2011 19:05 ]
Sinds nieuwe patch geen ping meer ingame alleen -, hebben meer mensen daar last van?
Is geen 'last hebben van...' Maar is gewoon normaal, het is de ping tov de andere players, jij start dus vanuit ping 0
Whole lot of stars ***
heb ik ook heb wel meer last van. vind de game niet meer zo leuk meer zin de patch misschien maar overstappen naar cod.smoothz schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:40:
Sinds nieuwe patch geen ping meer ingame alleen -, hebben meer mensen daar last van?
Onzin, het is gewoon de ping met de server, niet eens de effective latency omdat de server niet alles instantaan kan verwerken.Rudios schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:57:
Is geen 'last hebben van...' Maar is gewoon normaal, het is de ping tov de andere players, jij start dus vanuit ping 0
Ik zie mensen met een ping van 1-10 terwijl ik zelf niet onder de 28 kan komen buiten mijn lan. Kan dus nooit de ping met anderen zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door haarbal op 07-12-2011 19:07 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
mijn vader gister: Heb jij iets op je pc wat je willt behouden?, werkstukken enz?
Ik: Uh nee.. Hoezo?
hij: nee gewoon
ik kom vandaag van school en wil bf3 spelen, zie ik dat hij de pc geformatteerd heeft naar zorin 5.2 (based on linux (DAMN))
ik dus: Helemaal verward vragen waarom dat nou weer.
hij: ik vind het fijner werken (-.-, dus?)
ik: en hoe zit het met mijn games?? Ze draaien allemaal op DX11.. Linux gebruikt opengl... pffff
hij: ooh niet aan gedacht (-.-)
damn, nou moet ik hem weer formatteren + bf3 downloaden...
ik kom vandaag van school en wil bf3 spelen, zie ik dat hij de pc geformatteerd heeft naar zorin 5.2 (based on linux (DAMN))
ik: en hoe zit het met mijn games?? Ze draaien allemaal op DX11.. Linux gebruikt opengl... pffff
Update aan het downloaden (PC), best groot die update, 3.9GB. Gelukkig is de snelheid fatsoenlijk (13-14MB/s). Zit hier al die nieuwe Back to karkand pack bij in, of wordt die volgende week gedownload?
De wijzen komen uit het Oosten!
Zeau, net voor het eerst in 10 dagen weer es BF3 gespeeld met mijn kapotte sleutelbeentje. Was prima te doen. Schrok me wel even de pokke toen de antenna Smilde nadeed en vlak voor mijn tankje neerkwam
Ik zit op t moment nogal te proberen met jets, maar k krijg amper iemand dood met zo'n ding. 9/10 keer word k gekilled door een andere jet met heatseekers ofzo. en anders crash ik wel
tips voor beginnend piloot? k speel nu met keyboard + muis
tips voor beginnend piloot? k speel nu met keyboard + muis
klinkt alsof dit ook mij pa zou kunnen zijnAdel_F16 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:09:
mijn vader gister: Heb jij iets op je pc wat je willt behouden?, werkstukken enz?
edit: offtopic srry.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.