• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

SilenceMurderer schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:50:
[...]

Ik ging net de flag overnemen, die toren viel bijna op me tank. :)
Ik was in de buurt (heuveltje ten westen) en rende bewust naar een plek waarvan ik dacht dat ik daar wel geplet zou worden.... inderdaad... 'squash' door de toren.... ik ben geen "Caspian Border-falling-tower-suicide-virgin" meer ;-)

Kan het aanraden...

YouTube: GoT BF3 The Movie

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:34
reemprive schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:39:
Ik zie inderdaad op YouTube dat dit bij 10 tickets oid gebeurd, in conquest large heb ik het nog nooit gezien in elk geval.
Yup antenne stort in bij 10 tickets left. Wist niet wat me overkwam gister, lag te snipen op een heuveltje in de buurt. Enorm geraas, komt dat ding naar beneden. Vervolgens een uur geprobeerd om hem te slopen op allerlei maniere, met als resultaat dat ik zwaar in de min stond qua kills omdat ik verder nergens op lette. Pas later kwam ik erachter dat het vanzelf gebeurt :)

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:35

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

CptChaos schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:13:
Probleem is alleen dat we met Procon wél een custom reden kunnen opgeven, maar dat de speler die NIET krijgt te zien.
Die krijg je met de nieuwe update wel te zien, kwam ik gisteren achter tijdens het testen :) Toen ik mezelf kickte met "ey, ga es weg", kreeg ik op Battlelog het welbekende rode venstertje met de melding (iets in deze richting iig:
You have been kicked from the server.
Reason: Ey, ga es weg

[ Voor 24% gewijzigd door MueR op 07-12-2011 12:47 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Gisteren stortte de toren in Caspian Border neer bij 20 tickets, ik schrok me dood toen het ding naast me viel :') er zat wel een onfortuinlijke tank onder, die vervolgens zat te whinen dat 'ie op magische wijze doodgegaan was.
MueR schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:46:
Die krijg je met de nieuwe update wel te zien, kwam ik gisteren achter tijdens het testen :) Toen ik mezelf kickte met "ey, ga es weg", kreeg ik op Battlelog het welbekende rode venstertje met de melding (iets in deze richting iig:
Dat is een mooie vooruitgang :D Blijft wel gruwelijk irritant dat dit niet via patchnotes kenbaar gemaakt wordt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-11 12:59
Beetje raar van DICE, iedereen die SP heeft gespeeld probeert met man en macht die toren om te krijgen. Wat dus niet lukte, en vervolgens zelfde SP event in de MP te plakken. Doe het dan vanaf dag 1 of zorg dat hij verwoestbaar is..

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11 09:46
Exbloder schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:47:
Gisteren stortte de toren in Caspian Border neer bij 20 tickets, ik schrok me dood toen het ding naast me viel :') er zat wel een onfortuinlijke tank onder, die vervolgens zat te whinen dat 'ie op magische wijze doodgegaan was.
Stort hij altijd in bij 10 tickets?

• MueR

MueR

is niet lief

Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:50:
[...]

Dat is een mooie vooruitgang :D Blijft wel gruwelijk irritant dat dit niet via patchnotes kenbaar gemaakt wordt.
Mjah, net zo tof als het ineens weg halen van de "All unlocks" optie. Heb even moeten spitten in de docs voordat ik de vervanger vond. Die is wel beter uitgevoerd, maar toch hadden ze het even mogen melden.

Dus nogmaals, GoT server admins, ga die reden echt gebruiken.

[ Voor 6% gewijzigd door MueR op 07-12-2011 12:52 ]

MueR schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:51:
Mjah, net zo tof als het ineens weg halen van de "All unlocks" optie. Heb even moeten spitten in de docs voordat ik de vervanger vond. Die is wel beter uitgevoerd, maar toch hadden ze het even mogen melden.

Dus nogmaals, GoT server admins, ga die reden echt gebruiken.
Ja we vullen hem in principe altijd in. Gaan op zeer korte termijn met elkaar om de virtuele tafel zitten om alles 100% helder te krijgen.

Die all unlocks optie is gelukkig weer terug, mooi handig tijdens clanwars aangezien je dan geen gezeik hebt met "ooh maar die heb ik niiieeeee".

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
in console dit commando Render.DrawFps 1 maar zie niets. Speel alleen HC.

Hoe maak ik de fps zichtbaar?

• maurits187
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2024
Sinds ik de update geïnstalleerd heb (van 6-12), krijg ik elke keer in de single player de melding" disconnected, something went wrong". Dit krijg ik elke keer in level 2 als een tussen stukje geladen wordt.

Valt hier wat aan te doen, of is het wachten op een nieuwe patch?

Verwijderd

com2,1ghz schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:51:
[...]

Stort hij altijd in bij 10 tickets?
Gisteravond ben ik met een maatje gaan kijken toen er nog zo'n 30 tickets left waren, bij 17 tickets begon hij over te hellen en snel daarna lag 'ie.

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:33
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:05:
[...]

Gisteravond ben ik met een maatje gaan kijken toen er nog zo'n 30 tickets left waren, bij 17 tickets begon hij over te hellen en snel daarna lag 'ie.
Dus op basis van de eerdere posts kunnen we stellen dat de toren richting checkpoint valt bij een random aantal tickets tussen de 20 en 10, ongeacht voor welk team?

• com2,1ghz
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:05:
[...]

Dus stel dat een team alle vlaggen heeft overgenomen, de andere team verliest tickets maar er is nog geen enkel keer geschoten. Stort hij dan ook neer?

Lijkt me best nep

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:05
TecTo schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:57:

Is het niet RenderER.DrawFPS 1? Gister nog gebruikt maar weet eerlijk gezegd niet wat ik nou intypte. Als je "Rend" typt zou je in ieder geval een lijst met mogelijke commando's moeten zijn, kijk eens wat daar tussen staat

Roomba E5 te koop

Verwijderd

Terrz schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:07:
[...]

Dus op basis van de eerdere posts kunnen we stellen dat de toren richting checkpoint valt bij een random aantal tickets tussen de 20 en 10, ongeacht voor welk team?
Daar lijkt het wel op inderdaad.
com2,1ghz schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:07:
[...]

Dus stel dat een team alle vlaggen heeft overgenomen, de andere team verliest tickets maar er is nog geen enkel keer geschoten. Stort hij dan ook neer?

Lijkt me best nep
Geen idee, heb het één keer mogen aanschouwen, de rest van de avond ben ik niet in het kaspische grensgebied geweest.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 13:11 ]

• Terrz
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:09:
[...]

Ik heb het één keer mogen aanschouwen gisteravond en dat was bij 17 tickets. De rest van de avond ben ik niet in het kaspische grensgebied geweest.
kaspiaans grensgebied :+

wakker eiland
damavaanse piek
noshaarse kanalen
de seine oversteek

:*)

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-11 22:47

roboreaper

Collecting your robots

TecTo schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:57:

als je console opent moet je op de "~" key drukken.
als je dan gaat typen krijg je dit teken : ` als eerst. misschien vergeten weg te halen?

Verwijderd

Terrz schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:12:
[...]

kaspiaans grensgebied :+

wakker eiland
damavaanse piek
noshaarse kanalen
de seine oversteek

:*)
hehe :D

Verwijderd

Je vergeet nog de grote markt, het eiland Kargh en de snelweg in Teheran ;)

Zijn er hier nog mensen die met voicechat via battlelog spelen? Ik mis een beetje diepte in de game, het voelt zo COD'erig aan nu. Ik speel met een goede vriend in een squad, echter heb je met zijn tweeen nog niet denderend veel in de melk te brokkelen, helicopter vliegen is leuk maar ik ben een echte infanterist en zou wel eens met een 4 mans squad + voicechat willen spelen zonder gelijk aan een clan vast te zitten. Iemand interesse?

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 13:20 ]

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:36

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

com2,1ghz schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:07:
[...]

Lijkt me best nep
Hoezo? Er komt een airstrike die de toren bombardeerd en daarna valt ie om. (zelfde als bij rush op Metro waar de tunnels dan open gebombed worden :))

[ Voor 0% gewijzigd door Meelobee op 07-12-2011 13:22 . Reden: typo ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:16:
Je vergeet nog de grote markt, het eiland Kargh en de snelweg in Teheran ;)

Zijn er hier nog mensen die met voicechat via battlelog spelen? Ik mis een beetje diepte in de game, het voelt zo COD'erig aan nu. Ik speel met een goede vriend in een squad, echter heb je met zijn tweeen nog niet denderend veel in de melk te brokkelen, helicopter vliegen is leuk maar ik ben een echte infanterist en zou wel eens met een 4 mans squad + voicechat willen spelen zonder gelijk aan een clan vast te zitten. Iemand interesse?
GoTBF3.nl clan servers en Teamspeak? Onze Teamspeak is gewoon benaderbaar zonder direct clanlid te hoeven worden. Als het je niet bevalt zit je nergens aan vast en als het je wel bevalt zit je ook nergens aan vast. Enige wat je moet doen is even Teamspeak 3 installeren.

• Grouver
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-02 22:28
@Tsurany

Wat je echter niet vermeld is dat je in geen enkel kanaal kan komen behalve de lobby als je geen betalend lid bent. Veel testen is er dus niet bij.

• Ploeg400
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-02-2024
Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:22:
[...]

De server draait op de nieuwste hardware en elke resource monitor geeft aan dat er amper processorkracht gebruikt wordt en het geheugen nooit vol zit. Het probleem is bekend bij de provider maar die weet ook niet direct waar het aan ligt. Op verzoek van DICE heeft de server gisteravond in een andere modus gedraaid waardoor hij niet door ons te beheren was maar er wel wat meer zaken gelogd zijn. Hopelijk komt hier uit waarom de server lagged en kan het opgelost worden.
Topie, goed om te zien dat er tijd voor genomen wordt _/-\o_

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:22:
[...]

GoTBF3.nl clan servers en Teamspeak? Onze Teamspeak is gewoon benaderbaar zonder direct clanlid te hoeven worden. Als het je niet bevalt zit je nergens aan vast en als het je wel bevalt zit je ook nergens aan vast. Enige wat je moet doen is even Teamspeak 3 installeren.
En oppassen dat je niet constant moet lachen met alle verschillende accenten die er rondvliegen :). Tuks, Rotjeknors, Brabo's, Kaks. Je hoort 't allemaal :).
Grouver schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:25:
@Tsurany

Wat je echter niet vermeld is dat je in geen enkel kanaal kan komen behalve de lobby als je geen betalend lid bent. Veel testen is er dus niet bij.
Dat was een tijdelijk probleem die ontstaan is vanwege de nieuwe Teamspeak sync software. Standaard krijgen gasten guest rechten met een join power van 25, genoeg om in de Teamsync kanalen te komen. Er is een join power van 50 nodig (betalend lid) om in de private kanalen te komen. Echter door de Teamspeak sync software kregen leden niet standaard meer guest rechten waardoor ze ook de juiste joinpower niet hadden. Dit is verholpen door een nieuw standaard account aan te maken die wel deze rechten heeft.

Indien het niet werkt hoor ik dat graag, we hebben het destijds getest en toen werkte het weer prima.
Als je problemen vind kan je via het ticket systeem contact op nemen en dan zal een bevoegde admin daar naar kijken.
theHoff schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:27:
En oppassen dat je niet constant moet lachen met alle verschillende accenten die er rondvliegen :). Tuks, Rotjeknors, Brabo's, Kaks. Je hoort 't allemaal :).
Ja en een verzoek om effe normaal te leren praten lijkt niet te helpen :(

[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 07-12-2011 13:30 ]

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:22:
[...]

Klinkt goed, ik zal vandaag ff Teamspeak installeren. Is een niet tweaker ook welkom? Hij kan eventueel wel een account maken, mocht dat een vereiste zijn. Ik heb al eens vlak na release op de GoT servers gespeeld, toen nog onder de naam ErrorEinz.

Verwijderd

theHoff schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:27:
[...]

Boeit me niet zo, ben wel wat gewend ;) Daarnaast praat ik zelf met een twentse klank, echter zal ik nooit in dialect spreken op teamspeak oid.
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:33:
Klinkt goed, ik zal vandaag ff Teamspeak installeren. Is een niet tweaker ook welkom? Hij kan eventueel wel een account maken, mocht dat een vereiste zijn. Ik heb al eens vlak na release op de GoT servers gespeeld, toen nog onder de naam ErrorEinz.
Ja. We adverteren ook in onze eigen servers met de oproep dat Nederlands spekende leden welkom zijn. Gesjeesde Brabanders, rare Groningers of vreemde Belgen vallen daar ook onder, dat kunnen we nog wel enigsinds Nederlands noemen ;)
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:35:
Boeit me niet zo, ben wel wat gewend ;) Daarnaast praat ik zelf met een twentse klank, echter zal ik nooit in dialect spreken op teamspeak oid.
Zolang je niet verwacht dat we het verstaan mag je rustig in Dialect praten hoor ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 07-12-2011 13:37 ]

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Via Tsurany kom ik vrij vaak op de GoT servers. Ik herken hem nog van de BFBC2 GoT server (omgekeerd probably niet meer, maar no problemo :)) en hij is de enige GoTer in mn vriendenlijst en speelt vrijwel altijd op de GoT servers, dus een handige shortcut daar naar toe.

Hoe dan ook, de enige irritaties bij mij mbt de GoT BF3 servers zijn:
* Foul language (erg goed dat hiervoor gekicked wordt)
* Instabiliteit (bij GoT servers vlieg ik er bovengemiddeld vaak uit)
* Inbalance/Baserape (dit hangt echt samen, maar valt allemaal onder gameplay mechanics waar ten dele door game design al voor wordt gecompenseerd en verder tja... pech gehad imo)

Punt 1 wordt, vind ik, dus al goed aangepakt. Punt 3 zou niet hoeven te worden aangepakt, behalve wanneer het gaat om hoeveelheid spelers aan 1 kant. Het enige waar ik benieuwd naar ben is of punt 2, de instabiliteit, kan worden aangepakt. Überhaupt ben ik benieuwd of meer mensen die ervaring delen. Ik weet voor mezelf wel zeker dat ik op GoT servers problemen ervaar die ik elders niet heb.

edit:
Excuus, Valkuil staat ook in m'n vriendenlijst :P

[ Voor 3% gewijzigd door Nefiorim op 07-12-2011 13:40 ]

XBO: Michaël#3318

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:36:
[...]

Ja. We adverteren ook in onze eigen servers met de oproep dat Nederlands spekende leden welkom zijn. Gesjeesde Brabanders, rare Groningers of vreemde Belgen vallen daar ook onder, dat kunnen we nog wel enigsinds Nederlands noemen ;)

[...]

Zolang je niet verwacht dat we het verstaan mag je rustig in Dialect praten hoor ;)
Aangezien ik overal in NL heb gewoond spreek ik echt Ollands haha :+
of is het NLs ?
Aangezien ik in Hongarije geboren ben ...........
Maar ben ik langer Nederlander dan menig man hier zit te kletsen O-)
Scheelt ik ben bijna 57 jaar _O- :+ ;)
O ja woon in NB <+:)

• com2,1ghz
Was laatst in een BF3 server waarvan ik de regels wel goed vond. Er stond letterlijk: "Baseraped? Go kill them"

Zo is het ook want er zijn soms echt domme regels in servers. Zoals laatst bij bc2 werd ik in een rush server gekickt toen onze bom A en B werden vernietigd en wij ons terug moesten trekken naar de nieuwe objects om die te verdedigen.
Ik bleef dus waar ik stond en een minuut later gekickt: Reason: Fall back means fall back.

Of van die rare wapen restricties zoals no rpg on infantry.
Als ik met mijn rpg gericht sta op een tank en iemand sprinkt voor mij, dan neem ik niet het risico om te wisselen naar mijn main gun maar schiet ik een raket. Ben hiervoor ook vaak voor gekickt.
Al zou ik opzettelijk schieten op infantry, live with it. Zoek een oplossing om mij op een ander manier af te maken.

Zelfde verhaal voor AWP bij CSS en noobtubers in COD. Het is gewoon gehuil dat iemand jou afmaakt.

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:43:
[...]

of is het NLs ?
Niet om te flamen ofzo maar, je heb denk ik al 3-4x aangegeven dat je 57 jaar bent.
Op de lag na geen enkele klacht gehoord over instabiliteit of crashes gerelateerd aan de GoT servers. De lag problemen zijn we mee aan het werk, de spontane crashes kunnen we vrees ik niks aan doen.

Jou nickname herken ik nog wel als ik diep graaf in m'n geheugen en dat is echt uitzonderlijk want qua namen is het gewoon een zeef. Mag allang blij zijn dat ik onze clantag nog kan onthouden :+
Ja dat vermeld je ook iedere post weer. Betekent echt niet dat we je een adem pauze gaan gunnen tussen rondjes door of je een voorsprong gaan geven hoor ;)

Verwijderd

O-) :+ Nee , Nu nog 56 jaar

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:26
Proud to be oud he ;)

Ben trouwens nog niet eens de helft van je leeftijd hoor.. :P

[ Voor 16% gewijzigd door Andyk125 op 07-12-2011 13:48 ]

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:36:
[...]

[...]

Dat klinkt goed Tsurany! Ik praat sowieso geen dialect, je kunt het wel horen aan de klank.
Ik begon de epische BF2 gevechten te missen, en de euforie op teamspeak wanneer je na een zware strijd nipt gewonnen hebt.
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:43:
[...]

of is het NLs ?
Je bent 2.28x zo oud als ik :D Ik vind het gaaf dat je BF3 speelt Zoltan, mijn vader speelt Nederlandse klik en vind spellen en denkt een gamer te zijn ;)

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-11 15:04

ronalddus

Buffalo77

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:35:
[...]

Ik heb wel zin om samen te spelen
l3uffalo77 op battlelog, voeg me maar toe als je wilt dan kom ik ook even op TS

Buffalo77 | Pokemon Unite

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:28
ging ik gister die patch updaten
zet hem op pauze bij 95% omdat ik even weg moest
ga ik vandaag verder ..begint origin weer doodleuk op 14% :/

• pderuiter
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-11-2023
SonyEricsson schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:56:
ging ik gister die patch updaten
zet hem op pauze bij 95% omdat ik even weg moest
ga ik vandaag verder ..begint origin weer doodleuk op 14% :/
Waarom laat je hem niet doorlopen dan? ik vertrouw mijn computer wel dat ie verder mag gaan met downloaden als ik niet in de buurt ben :p

• Facenoise
Heeft iemand trouwens al die 93R pistol vrijgespeelt? Ben benieuwd of hij een beetje goed is en het waard is om de co-op te gaan spelen.

93R voor close combat en een sniper voor lange afstanden, lijkt me de ideale combo? Ik leg het net iets te vaak af tegen een assault rifle met me hand pistooltje die 93R zou daar wel eens verandering in kunnen brengen?

[ Voor 23% gewijzigd door Facenoise op 07-12-2011 14:00 ]

• pderuiter
Over co-op gesproken. Iemand die ik mag toevoegen aan mijn friend lijst om eens te beginnen aan deze modus?

Mijn BF3 naam is dezelfde als hier :)

Verwijderd

ronalddus schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:52:
[...]

Ik heb wel zin om samen te spelen
l3uffalo77 op battlelog, voeg me maar toe als je wilt dan kom ik ook even op TS
Ik zal je zo dadelijk toevoegen! Ik moet ook nog TS installeren en configureren.
Het is een leuk ding, enkel heb ik ook de G18 en dan hoef ik die 93R niet perse te hebben. Vergeet niet dat een pistool veel minder damage doet dan een PDW, assault rifle of carbine en op 5+ meter al niet meer betrouwbaar is. Een sniper is pas vanaf een meter of 30-40 echt nuttig dus je hebt wel een gat waar je voor op moet passen.

• Terrz
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:51:
[...]

Dat klinkt goed Tsurany! Ik praat sowieso geen dialect, je kunt het wel horen aan de klank.
Ik begon de epische BF2 gevechten te missen, en de euforie op teamspeak wanneer je na een zware strijd nipt gewonnen hebt.

[...]

Je bent 2.28x zo oud dan ik :D Ik vind het gaaf dat je BF3 speelt Zoltan, mijn vader speelt Nederlandse klik en vind spellen en denkt een gamer te zijn ;)
En Friezen dan? :+

Ben trouwens een import fries, ik praat gewoon nederlands :)

• Facenoise
pderuiter schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:00:
Over co-op gesproken. Iemand die ik mag toevoegen aan mijn friend lijst om eens te beginnen aan deze modus?

Mijn BF3 naam is dezelfde als hier :)
Mij, ik heb wel waarschijnlijk pas aankomende vrijdag na het eten even 2 uurtjes de tijd zeg maar van half 7 tot 8/half 9? PC tag: FaceNoise
Terrz schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:02:
En Friezen dan? :+

Ben trouwens een import fries, ik praat gewoon nederlands :)
We hebben al een Fries en daar leer je toch wel dingen van. Schijnt dat ze in Friesland nu ook bijna overal elektriciteit hebben en dat sommigen zelfs al een eigen auto hebben :o En in de meeste dorpen een buurthuis waar ze 's avonds kunnen interwebben enzo, best nog een ontwikkeld gebied schijnt.

• pderuiter
erikvandenberg schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:02:
[...]

Mij, ik heb wel waarschijnlijk pas aankomende vrijdag na het eten even 2 uurtjes de tijd zeg maar van half 7 tot 8/half 9? PC tag: FaceNoise
ik zal je toevoegen, maar over de tijd kan ik geen garantie geven. kinderen en al :)

• Facenoise
Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:02:
Het is een leuk ding, enkel heb ik ook de G18 en dan hoef ik die 93R niet perse te hebben. Vergeet niet dat een pistool veel minder damage doet dan een PDW, assault rifle of carbine en op 5+ meter al niet meer betrouwbaar is. Een sniper is pas vanaf een meter of 30-40 echt nuttig dus je hebt wel een gat waar je voor op moet passen.
Hé! ik zie nu pas dat die full auto is, damn! gelijk even uitproberen vanaaf! net rank 31 geworden dus heb hem ook pas!

thanks voor de heads up!

EDIT: helaas pas suppressed op rank 41

[ Voor 3% gewijzigd door Facenoise op 07-12-2011 14:38 ]

erikvandenberg schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:05:
Hé! ik zie nu pas dat die full auto is, damn! gelijk even uitproberen vanaaf! net rank 31 geworden dus heb hem ook pas!

thanks voor de heads up!
Voor een beroepssniper zoals jij wel handig ja :). Nog effe doorspelen en de .44 magnum gebruiken? Eenmaal raken met je sniper en dan nog een magnum schot er achteraan voor de kill.

• MueR

MueR

is niet lief

De Magnum heb ik gisteren gekregen, die gaat vanavond even op de Recon loadout ja.

• Nefiorim
Kan nu ook de appearance opgeslagen worden? Bij mij werd ie elke ronde weer gereset naar default camo.

Wordt nog steeds elke keer gereset helaas. Ik moet hem elke keer handmatig instellen wat ik natuurlijk elke keer weer vergeet.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-11 21:26
Heeft er hier al iemand met de network interpolation slider zitten klooien? En zo ja, merk je er iets van?

Gister zat ik trouwens in een zweedse server en daar liepen een paar gasten rond met een ping van 1ms, die wonen vast naast de server met een glasvezelverbinding ofzo....

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Nefiorim
haarbal schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:19:
Heeft er hier al iemand met de network interpolation slider zitten klooien? En zo ja, merk je er iets van?

Gister zat ik trouwens in een zweedse server en daar liepen een paar gasten rond met een ping van 1ms, die wonen vast naast de server met een glasvezelverbinding ofzo....
1ms dan zit je op dezelfde switch. Volgens mij heb ik al 3 of 4ms naar de eerste Ziggo node hier.

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 15:17
Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:04:
[...]

We hebben al een Fries en daar leer je toch wel dingen van. Schijnt dat ze in Friesland nu ook bijna overal elektriciteit hebben en dat sommigen zelfs al een eigen auto hebben :o En in de meeste dorpen een buurthuis waar ze 's avonds kunnen interwebben enzo, best nog een ontwikkeld gebied schijnt.
zal het je nog sterker vertellen

In de Hoofdstad Leeuwarden hebben we zelfs al landlijnen naar de woonhuizen (boerderijen in de stad nog niet) waarover je kan internetten en af en toe een spelletje doen als het meerendeel van de bewoners het toelaat. Hoe het met de rest van het platteland is weet ik niet de postduiven zijn nog niet terug.
;)

[ Voor 3% gewijzigd door WeeDzi op 07-12-2011 14:21 ]

WeeDzi schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:21:
zal het je nog sterker vertellen

In de Hoofdstad Leeuwarden hebben we zelfs al landlijnen waarover je kan internetten en af en toe een spelletje doen als het meerendeel van de bewoners het toelaat. Hoe het met de rest van het platteland is weet ik niet de postduiven zijn nog niet terug.
;)
Leeuwarden heeft stadsrechten? Sinds wanneer :o

• InFecTedMush
  • Laatst online: 12-01-2022
Zal vanavond jullie teamspeak server eens komen vergezellen ;) Hopla nog een vlaams accent erbij ^^

• Terrz
Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:04:
[...]

Maar schijten doen we nog wel in een gat in de grond

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Wordt gezellig vanavond zo te zien :)

Verwijderd

Ik kom ook vanavond, ik word zojuist gebeld en moet even weg. Voor iedereen die mij alvast wil toevoegen op battlelog, ik speel onder de naam: Cpt.SpaceCake
Met zo'n nickname belooft dat weer wat zeg :+

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:25:
Zijn de kleuren in ieder geval niet zo flets...

• Terrz
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:24:
Ik kom ook vanavond, ik word zojuist gebeld en moet even weg. Voor iedereen die mij alvast wil toevoegen op battlelog, ik speel onder de naam: Cpt.SpaceCake
Mijn nick: Kadavertje

Zal kijken of ik vanavond tijd heb voor een potje :)

• Nefiorim
theHoff schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:26:
[...]

Waar is hier op GoT de like knop :D

• InFecTedMush
  • Laatst online: 12-01-2022
Mijn nick is hier dezelfde als op battlelog, we spelen vaak op skype/ts. Zal je vanavond eens toevoegen.

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:25:
Hehe 8)

Verwijderd

[...]

:D _/-\o_

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

aaah wou dat'k kon joinen!

*mompelt iets over zich vervelen zonder echte pc*
I see what you did there.... :+

Vraag me nog wel af of ik met de KH2002 ga spelen vanavond. Als ik er eenmaal 50 kills in heb gestopt moet ik ook wel tot de 350 gaan anders is het ook zonde. Vind het zo'n buttgun maar iedereen schijnt hem awesome te vinden.

Verwijderd

Het is trouwens Cpt_SpaceCake :X ipv (Cpt.SpaceCake)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 14:32 ]

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:22:
[...]

1435, heeft ook best een mooie oude binnenstad..
Verder is er weinig moois aan though, blij dat ik recentelijk de Trek West heb ingezet :+

Verwijderd

Knijnemans schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:34:
[...]

1435, heeft ook best een mooie oude binnenstad..
Verder is er weinig moois aan though, blij dat ik recentelijk de Trek West heb ingezet :+
Ja dat is pas 4 jaar (volgens hun jaartelling dan)...

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Hey wat is er trouwens met de Co-Op scores gebeurt in de laatste update?

Ik was eerst halverweg de MP5, maar na gisteren één rondje spelen kreeg ik opeens de 7e unlock! (G3M3 ofzo?)

Ik nazoeken, maar de G535, 93R en MP5 heb ik nooit unlocked volgens battlelog, maar het puntentotaal klopt wel. Hebben ze de benodigde score opeens sterk verlaagd ofzo?
Jup sterk verlaagd. Heb ik voor niks lopen statpadden :(

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

En iemand was me voor :p

[ Voor 92% gewijzigd door Fantasma op 07-12-2011 14:37 ]

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 15:17
Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:22:
[...]

Wikipedia: Lijst van Nederlandse plaatsen met stadsrechten volgens deze link eerder dan amsterdam......

Maar of dat wat veranderd voor op de Battlefield weet ik niet

zie nu ik verder klick inderdaad 1435..... maar zoals gezegd leuk voor als je er woont (ik ga er niet zo snel weg) maar echt veel is er niet te zien :)

[ Voor 15% gewijzigd door WeeDzi op 07-12-2011 14:46 ]

• roboreaper
  • Laatst online: 01-11 22:47

roboreaper

Collecting your robots

djunicron schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:36:
Hey wat is er trouwens met de Co-Op scores gebeurt in de laatste update?

Ik was eerst halverweg de MP5, maar na gisteren één rondje spelen kreeg ik opeens de 7e unlock! (G3M3 ofzo?)

Ik nazoeken, maar de G535, 93R en MP5 heb ik nooit unlocked volgens battlelog, maar het puntentotaal klopt wel. Hebben ze de benodigde score opeens sterk verlaagd ofzo?
Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:36:
Jup sterk verlaagd. Heb ik voor niks lopen statpadden :(
ohh ik dacht al hoe kom ik aan de coop handgun (rex ofzo?)

• Facenoise
Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:08:
[...]

Voor een beroepssniper zoals jij wel handig ja :). Nog effe doorspelen en de .44 magnum gebruiken? Eenmaal raken met je sniper en dan nog een magnum schot er achteraan voor de kill.
Mwah beroeps, wil de recon set vrijspelen maar wel als sniper natuurlijk. Ben wel steeds beter aan het worden! Zelfde ga ik doen met de andere classes! Kan niet wachten op die m98b!

Verwijderd

Ik vind die m98b nog al bagger. Zelfs in hardcore moet ik 2 keer raken wil de vijand neervallen. Snap er geen hol van. Als ik met volledig health loop word ik vaak met 1 schot afgemaakt. Pak liever een semi auto sniper aangezien ik toch 2 keer moet raken met de bolt action.

Je zou zeggen een .50 kogel door je borstkas of nek (net geen HS) zou voldoende moeten zijn.
Zag je gister flink snipen, vandaar. Vind zelf de M98B niet super, doet wel meer damage maar de M40A5 is sneller en heeft meer kogels. Samen met de straight pull bolt kan je veel langer doorgaan met schieten.

• Facenoise
Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:50:
Zag je gister flink snipen, vandaar. Vind zelf de M98B niet super, doet wel meer damage maar de M40A5 is sneller en heeft meer kogels. Samen met de straight pull bolt kan je veel langer doorgaan met schieten.
I know! :)

hmmz, die ga ik zeker zodra ik hem heb unlocked even proberen! Zal natuurlijk me keus pas kennen maken als ik ze allemaal even gespeelt heb!

• Doxiz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-04 17:43
Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met de M98B, ik heb paar dagen de M40 getest, zelfs met straight pull maar vond de M98B toch prettiger :). Je moet het zelf gaan testen, je merkt van zelf welke je het fijnst vind.

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:50:
Ligt ook aan je manier van snipen, ik zit rond de 70% headshots met de M98B, en dat is natuurlijk insta-kill.

Ik hou niet quickscopen, laat mensen maar in de waan dat ze veilig zijn, 1 schot is genoeg.

Liever dat dan als een malloot 5 a 6 kogels schieten en nog geen kill hebben op 1 target.

• Dyzz1986
  • Laatst online: 30-05-2022

Dyzz1986

I Put teh lime in teh coconut

Ok, bizar. Na de update van gisteren heb ik opeens de KH2002 (assault) en de M39 EMR (recon) unlocked terwijl m'n co-op score 88604 is :P

Foutje? Of zie ik iets over het hoofd?

// Dyzz

Verwijderd

Dyzz1986 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:54:
Ok, bizar. Na de update van gisteren heb ik opeens de KH2002 (assault) en de M39 EMR (recon) unlocked terwijl m'n co-op score 88604 is :P

Foutje? Of zie ik iets over het hoofd?
Je ziet iets over het hoofd: de afgelopen 20 pagina's... :X

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Met de bolt action snipers moet je gewoon headshots gaan schieten. In het lichaam is geen instant kill, en je krijgt vaak geen kans om de 2e kogel erin te stoppen. (ze duiken weg of schieten je dood)

Ik ben ook erg benieuwd naar de M98B. Nu speel ik met de SV98, en dat vind ik al een heerlijk apparaat. Bijna 80% van de kills zijn headshots, dus ook goed voor de accuracy ribbons ;)

Uiteraard wel met een 12x zoom scope erop!
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:54:
Ligt ook aan je manier van snipen, ik zit rond de 70% headshots met de M98B, en dat is natuurlijk insta-kill.

Ik hou niet quickscopen, laat mensen maar in de waan dat ze veilig zijn, 1 schot is genoeg.

Liever dat dan als een malloot 5 a 6 kogels schieten en nog geen kill hebben op 1 target.
Juist daarom bied de M98B toch vrijwel geen voordeel? Een headshot met elke boltaction sniper is gewoon een instant kill. Enkel op zeer lange afstanden is de M98B iets in het voordeel door een lagere drop.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-11 21:26
Ik speel alleen recon met de sks, met een supressor erop ben je nog steeds dodelijk op de middellange afstanden, waar de assault rifles minder effectief worden.

Sks is ook geweldig voor supressing fire omdat de rate of fire zo hoog is en hij telt als sniperrifle.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• com2,1ghz
Sinds 1 week ben ik alleen maar aan het oefenen met de jet(wat mijn K/D ratio niet goed deed).

Wat mij opvalt is als ik in 3th person aan het vliegen ben soms spots zie zoals tanks en vliegtuigen. Als ik switch naar cockpit view dat ze dan opeens niet gespot zijn. Wanneer ik weer terug ga naar 3th person dan zie ik ze alsnog gespot.

Is dit een bug of hoort dit zo?

• Dyzz1986
  • Laatst online: 30-05-2022

Dyzz1986

I Put teh lime in teh coconut

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:55:
[...]

Je ziet iets over het hoofd: de afgelopen 20 pagina's... :X
Enlighten me... :X

// Dyzz

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Co op scores teruggeschroefd van 440K naar 160K voor alle wapens...

Zo...

Net zoals dat de patch-notes ook pas 10x gepost zijn in dit topic waarin hetzelfde vermeld staat en blijkbaar lezen mensen dat ook niet...

[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 07-12-2011 15:02 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
com2,1ghz schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:00:
Sinds 1 week ben ik alleen maar aan het oefenen met de jet(wat mijn K/D ratio niet goed deed).

Wat mij opvalt is als ik in 3th person aan het vliegen ben soms spots zie zoals tanks en vliegtuigen. Als ik switch naar cockpit view dat ze dan opeens niet gespot zijn. Wanneer ik weer terug ga naar 3th person dan zie ik ze alsnog gespot.

Is dit een bug of hoort dit zo?
Dit heb ik me ook al een paar keer afgevraagd. Het zou eigenlijk een bug moeten zijn. Want wat wel raar is. Stel in 3rd zie je een gespotte tank recht voor je. Je gaat naar 1st en dan is hij niet meer gespot en als je dan op hem richt en op Q klikt is hij in 1st wel weer gespot. Ga je naar 3rd is hij nog gespot, keer je weer terug is hij weer niet gespot.

Raar dit :p

• Terrz
Qlii256 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:02:
[...]

Dit heb ik me ook al een paar keer afgevraagd. Het zou eigenlijk een bug moeten zijn. Want wat wel raar is. Stel in 3rd zie je een gespotte tank recht voor je. Je gaat naar 1st en dan is hij niet meer gespot en als je dan op hem richt en op Q klikt is hij in 1st wel weer gespot. Ga je naar 3rd is hij nog gespot, keer je weer terug is hij weer niet gespot.

Raar dit :p
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/_7G6ciJUMuAk/TGOQMOWsMGI/AAAAAAAABZU/_K91q5OU6hw/s1600/yo+dawg+31.jpg

• Nefiorim
Dit is overigens de nieuwe BF3 kroeg/slowchat? :P

• MueR

MueR

is niet lief

RonnieB82 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:56:
Met de bolt action snipers moet je gewoon headshots gaan schieten. In het lichaam is geen instant kill, en je krijgt vaak geen kans om de 2e kogel erin te stoppen. (ze duiken weg of schieten je dood)
Dat zou imho ook gefixed moeten worden. Beetje sniper kogel op < 100m afstand is gewoon klaar, afgelopen, uit, over. Zelfs in een arm raken is dan dodelijk, simpelweg door het zware kaliber van de kogel. Die krengen laten best een flink gat achter namelijk, je bloed gewoon dood.
Bijna 80% van de kills zijn headshots, dus ook goed voor de accuracy ribbons ;)

Uiteraard wel met een 12x zoom scope erop!
De 12x ben ik vanaf gestapt. Alleen op Caspian en Kharg speel ik met de 12x. De 8x toont meer dan genoeg en je houdt nog wat overzicht. Ik zit qua headshots op 70% met de M98B, 74% SV98 en 66% M40. Nu moet wel gezegd worden dat ik ruim drie keer zo veel kills heb gemaakt met de M98B, dus erg veel verschil zit er niet in.

[ Voor 9% gewijzigd door MueR op 07-12-2011 15:17 ]

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:59:
[...]

Juist daarom bied de M98B toch vrijwel geen voordeel? Een headshot met elke boltaction sniper is gewoon een instant kill. Enkel op zeer lange afstanden is de M98B iets in het voordeel door een lagere drop.
De lagere drop maakt het mikken veeeeel makkelijker met de M98B, als je uitsluitend voor headshots gaat is het de ultieme sniper.

Maar dan heb ik het dus wel over echt tentje bouwen-campen he. De andere 2 Bolt-Action snipers zijn weer veel beter voor een lagere scope met straight pull er op, mobieler en sterk genoeg.

Maar zoals ik al zei het is heel erg voorkeur van persoon. Ik kan met de M98B in Firestorm makkelijk mensen afknallen over de hele map heen, met de andere snipers niet omdat je de kogel kwijt raakt (door de droprate).
MueR schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:15:
[...]

De 12x ben ik vanaf gestapt. Alleen op Caspian en Kharg speel ik met de 12x. De 8x toont meer dan genoeg en je houdt nog wat overzicht.
De kunst van een 12X is dan ook om te spotten ZONDER scope, en dan pas scopen voor de kill. Zo min mogelijk scope gebruiken verraad je positie ook minder snel tegen andere snipers.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 15:18 ]

Ja ik snipe zelf niet op erg lange afstanden dus dan zal het voor mij idd een stuk minder interessant zijn om de M98B echt hardcore in te gaan zetten.

@ MeuR: Op die manier kan je ook redeneren dat een pistol shot in je voorhoofd een instant kill moet zijn op elke afstand. Zelfde met een schot van een assault rilfe door je hoofd. Zo werkt het in games niet, dan krijg je gewoon snipers met red dot die een leuke nieuwe shotgun hebben.

Verwijderd

MueR schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:15:
[...]

Dat zou imho ook gefixed moeten worden. Beetje sniper kogel op < 100m afstand is gewoon klaar, afgelopen, uit, over. Zelfs in een arm raken is dan dodelijk, simpelweg door het zware kaliber van de kogel. Die krengen laten best een flink gat achter namelijk, je bloed gewoon dood.

[...]

De 12x ben ik vanaf gestapt. Alleen op Caspian en Kharg speel ik met de 12x. De 8x toont meer dan genoeg en je houdt nog wat overzicht.
Ik had dat gister ook. Jaag op 20 meter afstand een sniper round in iemands borst. Die moet dan gewoon dood zijn en niet maar 80 dmg doen. Weet niet met wat voor caliber de rifles in BF3 schieten, maar als jij een 50 cal op die afstand in je borst krijgt kunnen mensen gewoon door je heen kijken hoor.

Heeft er iemand trouwens tips om met bulletdrop om te leren gaan. Zolang er geen bullet drop is schiet ik 90% headshots, maar daarna wordt het maar een beetje mazzel hebben.

• MueR

MueR

is niet lief

Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:18:
@ MeuR: Op die manier kan je ook redeneren dat een pistol shot in je voorhoofd een instant kill moet zijn op elke afstand. Zelfde met een schot van een assault rilfe door je hoofd. Zo werkt het in games niet, dan krijg je gewoon snipers met red dot die een leuke nieuwe shotgun hebben.
Headshot met een kogel moet ook gewoon altijd instant kill zijn. Shotgun pellets misschien niet, de rest wel. En of ze dan een leuke shotgun hebben.. mwah, je bent wel echt de sigaar als je mist.

Pagina: 1 ... 30 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.