http://www.twitch.tv/jannustitannus
*zucht* Als jij de got servers zo ervaart, dan kom je er toch gewoon lekker niet?
Verwijderd
Je kan er ook wat mee doen. Blijkbaar ben je snel op je tenen getrapt, dat geeft mij aan dat je je aangesproken voelt en er dus wel wat in herkent.Fonta schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:11:
[...]
*zucht* Als jij de got servers zo ervaart, dan kom je er toch gewoon lekker niet?
En de manier waarop je (vooral niet inhoudelijk) reageert geeft ook wel weer wat aan...
Ik geef alleen mijn ervaring aan van de GoT servers. Als je niet wilt weten hoe anderen er over denken dan moet je niet op het forum komen, daar loop je het risico dat mensen hun mening geven....
En je kan wel zeggen "dan kom je toch niet", maar na verloop van tijd houd dat alleen maar in dat de GoT servers een stuk leger zullen zijn als anderen er ook zo over denken. Goede servers zien mensen terugkomen, mindere servers sterven een snelle en stille dood.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 09:14 ]
Vreemd, gister juist even met mijn platoon een lege server opgezocht en de AA getest... Briljant stukje speelgoed nu want zowel de jets als heli's vielen als dode vliegen uit de lucht...MadMarky schreef op woensdag 07 december 2011 @ 00:25:
Wat is mobile AA toch eigenlijk ook kansloos op open levels als Operation Firestorm.
...
Ik begrijp wel waarom de APC en Tunguska nu vaak blijven staan want je kunt er bijna niks meer mee aanvangen.
Havoc met machinegeweer is nu kansloos tegen de mobiele AA-gun (head-on, zeg maar) en zelfs toen mijn platoon-vriendje zijn Flanker probeerde te crashen op mijn autootje, had ik nog steeds 23% health over...
* MAX3400 gaat nu echt veeel vaker het vliegende materieel slopen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Erg frustrerend ja. Heb ik ook dagelijks last van. Of jezelf vast lopen, terwijl er geen opstakel in je omgeving te vinden is.. Arggghhhh!Arsenius schreef op woensdag 07 december 2011 @ 02:54:
Nog steeds is het moeilijk om over hekjes en obstakels heen te komen als soldier.. Ik snap dat niet. Ik moest ergens snel wegkomen ik zit tig keer op spatie te rammen, en bam te laat doodgeschoten omdat ik niet over een hekje kwam.
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Maar ik vind dat SythAdmin wel een punt/gelijk heeft btw..Fonta schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:11:
[...]
Dubbel post!! g*dver
[ Voor 13% gewijzigd door Audione0 op 07-12-2011 09:26 ]
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Heb geen lange tenen en ben er zeker ook niet snel op getrapt. Herken ook totaal jou ervaring van de got servers niet.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:14:
[...]
Je kan er ook wat mee doen. Blijkbaar ben je snel op je tenen getrapt, dat geeft mij aan dat je je aangesproken voelt en er dus wel wat in herkent.
En de manier waarop je (vooral niet inhoudelijk) reageert geeft ook wel weer wat aan...
Ik geef alleen mijn ervaring aan van de GoT servers. Als je niet wilt weten hoe anderen er over denken dan moet je niet op het forum komen, daar loop je het risico dat mensen hun mening geven....
En je kan wel zeggen "dan kom je toch niet", maar na verloop van tijd houd dat alleen maar in dat de GoT servers een stuk leger zullen zijn als anderen er ook zo over denken. Goede servers zien mensen terugkomen, mindere servers sterven een snelle en stille dood.
Ik ga inderdaad niet inhoudelijk reageren op de shizzle die jij neer plempt aangezien ik mij daar niet in kan vinden.
Dat jij zo graag je mening wil geven over de got servers is prima, dat interreseert me niet.
Maar ga jij je eens afvragen of je dat wel op de juiste plek doet.
Volgens mij gaat dit forum over Battlefield 3 en niet over de got servers...
Beter maak je een "Ervaringen met de bf3 got servers" topic aan...
Verder ga ik hier geen woorden aan vuil maken. Totaal geen zin in een oneindige onzinnige discussie.
Wel lekker een goed koop antwoord, hier mee los je niks mee op.Fonta schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:11:
[...]
Zoals al aan gegeven word ga is om de tafel zitten, en kijk wat je er aan kan doen.
Zoals het nu gaat is de kans groot dat alleen gotters nog tegen elkaar spelen, is niet over een maand dan is het wel over een jaar.
Daar kun donder op zeggen, dit is een kwestie van tijd.
Verwijderd
Als dat zo is, haal de links naar de GoT servers ook uit de TS, en laat niemand meer praten over de servers in het algemeen.Fonta schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:24:
[...]
Heb geen lange tenen en ben er zeker ook niet snel op getrapt. Herken ook totaal jou ervaring van de got servers niet.
Ik ga inderdaad niet inhoudelijk reageren op de shizzle die jij neer plempt aangezien ik mij daar niet in kan vinden.
Dat jij zo graag je mening wil geven over de got servers is prima, dat interreseert me niet.
Verder ga ik hier geen woorden aan vuil maken. Totaal geen zin in een oneindige onzinnige discussie.
Onzin natuurlijk. En ja, het is mijn mening en ervaring, en blijkbaar ook die van anderen. Dat je er niks mee wilt doen, prima, kan mij ook niet zo boeien. Maar het is wel erg raar dat alle fantastische dingen over allerhande servers prima en goed is, maar een kritische noot niet welkom is. Mooie oogkleppen heb je dan.
Erg kinderachtig, je zou ook wel inhoudelijk kunnen reageren en proberen om er wat aan (te laten) doen.Fonta schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:24:
[...]
Heb geen lange tenen en ben er zeker ook niet snel op getrapt. Herken ook totaal jou ervaring van de got servers niet.
Ik speel niet vaak op de GOT servers maar in de keren dat ik er gespeeld heb was mijn ervaring is precies hetzelfde:
- Spelers zonder GOT voor de naam worden genegeerd en dus amper teamplay als je geen GOT-er bent
- Voertuigen die als taxi worden gebruikt en dus worden gedumpt als de speler op zijn/haar locatie is. (Om dan vervolgens in handen van de tegenstander te vallen.
- Gekicked worden als je ruim bovenaan staat, zonder opgaaf van reden.
- Kinderachtig geklets in de chat.
- etc etc
In plaats van je kop in het zand te steken, zou het verstandig zijn om hier wat aan proberen te doen...
My 2cts..
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
Ben jij een member of admin van een GoT server? Dan kan ik begrijpen dat je je gepikeerd voelt. Zoals ik zelf en anderen al eerder aangaven is de kritiek begrijpelijk. Waarom mag er verder niet over GoT servers gepraat worden? Dit is toch een onderdeel van het geheel? We zitten hier ten slotte op GoT en het gaat over BF. Waarschijnlijk mag er enkel over GoT servers gepraat worden wanneer het positief is? De GoT 'ers zouden gewoon iedereen moeten verwelkomen op hun servers en er leuk meer samenwerken en niet GoT'ers onderling en de rest maar aan laten modderen en kicken als ze iets doen dat niet in de smaak valt. Dit is gewoon erg jammer. We mogen toch wel wat meer verwachten?Fonta schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:24:
[...]
Van opbouwende kritiiek is nog nooit iemand dood gegaan volgens mij.
Maar ipv alleen maar "kritisch" te zijn... Kan je ook aangeven hoe je het anders zou willen zien.
En hoe dat volgens jou dan te realiseren is.
Als ik alleen maar roep dat de wereld klote is gaat er ook niks veranderen.
Je kan ook mee gaan spelen op de got servers en dan zelf beginnen het goede voorbeeld te geven.
Dat er alleen maar positief over de got server gepraat mag worden is natuurlijk klinklare onzin.
En nee, ben geen admin.
Ik ga jou iig uitnodigen vanavond..Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:28:
[...]
Als dat zo is, haal de links naar de GoT servers ook uit de TS, en laat niemand meer praten over de servers in het algemeen.
Onzin natuurlijk. En ja, het is mijn mening en ervaring, en blijkbaar ook die van anderen. Dat je er niks mee wilt doen, prima, kan mij ook niet zo boeien. Maar het is wel erg raar dat alle fantastische dingen over allerhande servers prima en goed is, maar een kritische noot niet welkom is. Mooie oogkleppen heb je dan.
Volgens mij is er al een naam genoemd van iemand die zijn adminrechten misbruikt. Begin eens door dat soort mannetjes geen admin rechten te geven?Fonta schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:33:
kritisch zijn is prima... alleen maar afzeiken niet imho.
Van opbouwende kritiiek is nog nooit iemand dood gegaan volgens mij.
Maar ipv alleen maar "kritisch" te zijn... Kan je ook aangeven hoe je het anders zou willen zien.
Als ik alleen maar roep dat de wereld klote is gaat er ook niks veranderen.
Je kan ook mee gaan spelen op de got servers en dan zelf beginnen het goede voorbeeld te geven.
Dat er alleen maar positief over de got server gepraat mag worden is natuurlijk klinklare onzin.
En nee, ben geen admin.
150 uur playtime, 3x gekicked totaal, 2x binnen 30 min op de got server door dezelfde persoon. Conluderend kan je stellen dat hier een wortel van het probleem ligt.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
ts is een behoorlijk handig hulp middel tijdens het gamen.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:05:
[...]
Teamspeak is geen excuus voor het negeren van mensen die niet "GoT" voor hun naam hebben staan...
Ik heb andere servers gehad waar iedereen echt samenwerkt, ongeacht of je er vandaan komt. Je kan zeggen wat je wil maar een paar dingen vallen wel enorm op, op de GoT servers:
- Weinig teamplay overall (alleen tussen GoT spelers via TS)
- Kickgrage admins (zelfs in chat word er soms om gebedeld)
- Basecamping (vooral door GoT spelers)
- Meerdere malen iemand gekickt zien worden omdat die bovenaan stond in de scores, waarschijnlijk omdat iemand anders de MVP ribbon wou hebben.
- Spawncamping, flags expres niet overnemen en anderen blijven campen op de spawn die er dan bij hoort.
- Chat is vaak ook van een zielig infantiel niveau...
- GoT-ers blijven veelal aan 1 team hangen ookal weten ze dat die kant overpowered is en weer over de tegenstanders heen walst. Vraag je dan om wat skill-balance over de teams, dan word je uitgelachen...
Sommige punten kom ik ook wel eens tegen op andere servers, maar nooit meer dan 2. Ik zeg niet dat het altijd zo is, maar de irritatie is enorm.
ik zit als ik bf3 ga spelen ook altijd op ts heb in begin wel eens zonder gespeeld maar dat merk je echt wel als je niet op ts zit.
maar zoals je zelf al aangeeft weinig teamplay behalve tussen got mensen die op ts zitten.
mischien optie om zelf ook op ts te komen.maar hoezo worden mensen geneerd die niet op ts zitten?
dat van de admins is idd niet de bedoeling dat er zomaar zonder reden gekickt word mocht dit idd door admin gebeurd zijn.
als je met basecamping baserape bedoelt kom wel eens voor heb het zelf ook mee gemaakt vooral op conqeust maar komt ook door dat de ene partij alle vlaggen heeft en dan word het alleen nog maar afknallen.
spawncamping zelf nog niet echt mee gemaakt dat de vlag daarbij niet overgenomen word.
chat let ik niet altijd op maar dit omdat ik meestal te druk met spelen ben en het chat scherm maar 3a4 sec blijft staan
dat got-ers vaak in 1 team hangen is omdat die allemaal op ts zitten.
zoals ik al eerder aangaf maakt dit een groot verschil word veel al gebruikt om medic of ammo te vragen of ondersteuning of mensen die gespot zijn door te geven.
Het is leuk dat een ontwikkelaar naar de communnity luisterd, maar tegenwoordig wordt het allemaal zwaar overdreven. De mensen die het minst tegen hun verlies kunnen en daarom commentaar hebben op alles en nog wat zitten het meest op de forums te zeiken..
Heb het idee dat ik gewoon soms met proppenschieters zit te spelen nu, waarom stoppen ze nog verschillende wapens met attachments in een game, er zullen toch altijd mensen zijn die zitten te zeiken! Terug naar de tijd met 4 wapens, voor elke class 1 en 1 secondary weapon met een knife
Er zitten gelukkig ook belangerijke dingen tussen, en dan heb ik het niet over de balance tweaks, want daar heb ik geen last van gehad. Dat de Flashlight en dat de AA aangepast zijn vindt ik niet erg.
Het spel loopt een stuk beter en ook CF wordt beter ondersteund, dit vindt ik dan ook veel belangrijke dan die domme tweaks die volgens de winers moeten gebeuren..
Voor iedereen die de patchnodes nog niet gezien hebben:
http://mp1st.com/2011/12/...ec-6th-on-pc-patch-notes/
Ga ik meenemen. Heb ook niet gezegd dat ik dat niet zou doen.evilpin0 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:37:
[...]
Volgens mij is er al een naam genoemd van iemand die zijn adminrechten misbruikt. Begin eens door dat soort mannetjes geen admin rechten te geven?
150 uur playtime, 3x gekicked totaal, 2x binnen 30 min op de got server door dezelfde persoon. Conluderend kan je stellen dat hier een wortel van het probleem ligt.
Jouw reactie is wel een zwaktebod zeg. Ik ga me niet mengen in de discussie verder maar je zou blij moeten zijn met de feedback van spelers ipv het zo aan de kant te schuiven omdat het je niet aan staat. Beetje het idee: "de wereld is gek" als er zoveel mensen dezelfde ervaring posten. Moet je nagaan hoeveel mensen er spelen die de ervaring niet posten omdat ze hier nooit komen in het forum maar gewoon een andere server opzoeken. Dat moet je gewoon niet willen imo.Fonta schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:24:
[...]
En wat is het admin beleid? Misschien dat je daar wat eenduidiger in kan zijn en de admineisen eens transparant maken. Ik neem aan dat je basis regels hebt opgesteld en bijvoorbeeld een minimum screening of leeftijd hebt voordat iemand admin wordt?
Wellicht dat in de TS ook duidelijk uiteen gezet kan worden wat de regels zijn, wie er bijvoorbeeld admin is en andere zaken waar je rekening mee kunt houden? Of de maprotaties, verschillende instellingen ed.
Verwijderd
Volgens mij doen wij dat al aardig hier en is dat al meerdere malen aangegeven maar misschien lees je het gewoon niet omdat je het niet wilt zien ofzo. Enkel het feit dat je deze vraag stelt maakt al duidelijk dat je wel degelijk blind bent voor de kritiek.Fonta schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:33:
- Samenwerken met iedereen, mensen meenemen in voertuigen of oppikken wanneer er iemand eenzaam rondloopt. Nu zie ik maar al te vaak mensen alleen in tanks en choppers.
- Gebruik maken van elkaars specialiteiten. Als er iemand bijvoorbeeld engineer is en hij wil een kapotte tank fixen, geef hem dan de kans, zonder ermee weg te rijden.
- Reviven wanneer dat mogelijk is (zonder zelf het loodje te leggen)
- Ammo, health droppen in een gevecht.
- Elkaar dekking geven
- Etc.
Puur een aantal voorbeelden hoor gebaseerd op mijn eigen ervaringen. Ik zeg niet dat het altijd zo gaat maar het gebeurt. Het mag duidelijk zijn wat er anders zou moeten toch?
Verder zoals anderen al aangaven wat meer sportiviteit bij de admins: Niet zomaar kicken wanneer er een niet GoT'er bovenaan staat. Accepteer dat je niet altijd kan winnen. Iedereen de kans geven om te winnen.
Momenteel een beperkt aantal admins die uitgekozen zijn op basis van een procedure waarbij we als doel hadden gesteld de juiste admins uit te kiezen die zich aan de regels houden en zich weten te gedragen. Indien je klachten hebt over de admins kan je een ticket indienen op: http://www.gotbf3.nl/ticketsevilpin0 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 08:51:
Dat krijg je als je mensen admin rechten geeft in ruil voor geld. Admin rechten moet je verdienen want weinig kunnen er goed mee omgaan.
Dan zullen wij die tickets beoordelen en als blijkt dat een admin zijn rechten misbruikt zullen deze natuurlijk afgenomen worden.
Dat hebben we allang gedaan. Echter wordt er op GoT altijd wel geklaagd maar nooit iets concreets genoemd waar wij daadwerkelijk wat mee kunnen. Als wij niet weten wie gekickt is en wanneer is het erg lastig om er daadwerkelijk wat aan te doen en te achterhalen waarom dat gebeurt is.Cinerama schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:06:
Wat vergeten wordt is dat een slechte server reputatie nel opgebouwd is en moeilijk kwijt te raken is. Een positieve reputatie duurt veel langer om op te bouwen en die ben je zo kwijt.
Ik zou toch eens met de admins om tafel gaan welke regels er gehanteerd worden en in hoe er met kicken om gegaan wordt.
De keren dat ik op de GOT servers heb gespeeld was ik ook niet onder indruk van het algemene teamwork niveau van zowel de GOT als niet GOT spelers, gelukkig heb ik geen last gehad van rancuneuze admins.
Wij kicken in principe enkel voor gevloek en getier en zelfs dan heb je vrijwel altijd al een waarschuwing gehad. Daarnaast kicken we voor zeer ernstige baserape maar dat komt zelden voor.
Over reputatie gesproken, dat heeft sowieso al geen zin op de GoT forums. In het gaming onderdeel lopen behoorlijk wat whiners rond die direct overal agressief en negatief op reageren zonder je een kans te geven het probleem te bekijken en er wellicht wat aan te doen. Ik hoor regelmatig mensen die zeggen onterecht gekickt te zijn maar bijna nooit ook maar iets geven waar wij wat mee kunnen. En de mensen die terecht gekickt worden komen alsnog klagen want zij vinden het toch altijd onterecht.
Echter kan je je wel voorstellen dat de aandacht sneller uitgaat naar mensen die ook op Teamspeak zitten omdat de communicatie met hun een stuk vlotter is.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:05:
Teamspeak is geen excuus voor het negeren van mensen die niet "GoT" voor hun naam hebben staan...
En wat wil je daar aan doen? De rest zijn ook maar gewoon spelers die in de meeste gevallen niet eens lid zijn. Hoe wil je dat wij teamplay gaan bevorderen bij mensen die we uberhaupt niet kennen, laat staan spreken?Ik heb andere servers gehad waar iedereen echt samenwerkt, ongeacht of je er vandaan komt. Je kan zeggen wat je wil maar een paar dingen vallen wel enorm op, op de GoT servers:
Kicks worden uitgedeeld bij misdragingen en gevloek. Als er in de chat om gebedeld wordt dan wordt dat genegeerd als er geen juiste reden voor is.- Kickgrage admins (zelfs in chat word er soms om gebedeld)
En wat wil je daar dan aan gedaan zien worden? Als een team beduidend slechter is kan het andere team niet veel doen. Of moeten wij dan mensen gaan killen/kicken die winnen zodat het verliezende team een kans krijgt? Dan krijgen we daar weer klachten over.- Basecamping (vooral door GoT spelers)
Dat gebeurt dus werkelijk nooit. Ik snap echt niet waar dat gelul vandaan komt aangezien geen van onze admins om die redenen kicken.- Meerdere malen iemand gekickt zien worden omdat die bovenaan stond in de scores, waarschijnlijk omdat iemand anders de MVP ribbon wou hebben.
Dat zie ik zelf eigenlijk zelden voorkomen en zeker de GoT'ers op Teamspeak willen gewoon die vlag innemen.- Spawncamping, flags expres niet overnemen en anderen blijven campen op de spawn die er dan bij hoort.
Een van de weinige dingen waar we wel voor kicken. Vaak merk je ook dat dit spelers van buiten GoT zijn.- Chat is vaak ook van een zielig infantiel niveau...
We hebben een autobalance functionaliteit die dit probeert te voorkomen. Je kan het mensen echter niet kwalijk nemen dat ze op hun eigen servers graag samenspelen.- GoT-ers blijven veelal aan 1 team hangen ookal weten ze dat die kant overpowered is en weer over de tegenstanders heen walst. Vraag je dan om wat skill-balance over de teams, dan word je uitgelachen...
En wat moeten we er aan doen? We proberen de chat zo schoon mogelijk te houden maar aan de ene kant wordt er geklaagd dat we teveel kicken en aan de andere kant kicken we weer niet genoeg?Sommige punten kom ik ook wel eens tegen op andere servers, maar nooit meer dan 2. Ik zeg niet dat het altijd zo is, maar de irritatie is enorm.
[ Voor 79% gewijzigd door Tsurany op 07-12-2011 10:07 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
1: Gameplay is er zeker wel, alleen merk jij niks van. Soms is uit de auto springen iets wat je afspreekt. En ondertussen heb ik al zo vaak meegemaakt dat iemand bijv in een jeep of tank ergens heen rijd wat totaal niet relevant is, stap je uit. Moet je dat hele pokke eind terug gaan lopen. Dus ik vertrouw niet zo vaak meer op 'onbekende spelers'Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:05:
[...]
Ik heb andere servers gehad waar iedereen echt samenwerkt, ongeacht of je er vandaan komt. Je kan zeggen wat je wil maar een paar dingen vallen wel enorm op, op de GoT servers:
- Kickgrage admins (zelfs in chat word er soms om gebedeld)
- Basecamping (vooral door GoT spelers)
- Meerdere malen iemand gekickt zien worden omdat die bovenaan stond in de scores, waarschijnlijk omdat iemand anders de MVP ribbon wou hebben.
- Spawncamping, flags expres niet overnemen en anderen blijven campen op de spawn die er dan bij hoort.
- Chat is vaak ook van een zielig infantiel niveau...
- GoT-ers blijven veelal aan 1 team hangen ookal weten ze dat die kant overpowered is en weer over de tegenstanders heen walst. Vraag je dan om wat skill-balance over de teams, dan word je uitgelachen...
Sommige punten kom ik ook wel eens tegen op andere servers, maar nooit meer dan 2. Ik zeg niet dat het altijd zo is, maar de irritatie is enorm.
2: Zelf nog niet meegemaakt of gehoord, maar geef even aan op welke server je zat, en op welk tijdstip. Kijken we even in de serverlog.
3: Zie http://www.gotbf3.nl/rules. Baserape mag niet, maar er staat niet direct een kick voor.
4: Zie antwoord 3
5: Laat je zelf eens horen.
6: Team Balance mods zijn nog volop in de test op onze servers. Niet elke mogelijkheid is er nog om op te balanceren. Al denk ik persoonlijk dat mensen dit ook vaak proberen af te schuiven als ze gewoon verloren hebben. En je kan niet altijd een potje net winnen of verliezen met 2 ticks..
Op zoek gegaan naar een squad middels TS door te vragen of ergens plek was of plek gemaakt kon worden door iemand die niet op TS zat er uit te halen. Na een tijdje werd er plek voor me gemaakt en kon de fun beginnen.
In het begin leek de balans redelijk ten faveure van het andere team te liggen. Crap... harder werken dus.
Op gegeven moment werd de situatie wat beter en toen is er alsnog wat balancing uitgevoerd, want er was tijdens een mapswitch wat volk gehusseld. Met resultaat! Potjes duurden langer en waren spannend. Een verschil van minder dan honderd punten was gebruikelijk en ik heb zelfs een potje zien eindigen met maar 12 punten over.
Ook was er samenwerking, hoewel die volgens mij nog beter kan. Met elkaar meerijden, drie man in een tank en locken die handel, helicopter voorzien van grondinformatie, en verzoeken om een SOFLAM mee te nemen welke ik toen met mij mee heb gesleept en benut heb zien worden door wat Javelins.
Uiteindelijk ben ik mooi een rank omhoog gegaan en een prettige ervaring rijker.
Overigens zijn er ook momenten dat ik de GoT server uit jumpt. Gisteren was dat dus niet het geval. Maar er zijn momenten dat je een server joined en de balans ver te zoeken is waarbij er ook nog eens geen hond aan jouw kant op teamspeak zit. Dan weet je wel hoe het komt en ben ik ook vlot weer wegdat soort situaties zie je ook op andere servers en is zeker niet uniek voor de GoTBF3 servers.
Snel kicken heb ik geen weet van. Hoewel er wel een keer geopperd is om mij te kicken wegens mijnverkeerde clantag. Maar dat zou ook een grapje kunnen zijn geweest. Via TS van me laten horen dus :-P
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Verwijderd
Dank, daar hebben we wat aan.Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:48:
[...]
Momenteel een beperkt aantal admins die uitgekozen zijn op basis van een procedure waarbij we als doel hadden gesteld de juiste admins uit te kiezen die zich aan de regels houden en zich weten te gedragen. Indien je klachten hebt over de admins kan je een ticket indienen op: http://www.gotbf3.nl/tickets
Dan zullen wij die tickets beoordelen en als blijkt dat een admin zijn rechten misbruikt zullen deze natuurlijk afgenomen worden.
En wat betreft het aanleveren van alternatieven, ik denk dat de punten die ik aangegeven heb behoorlijk simpel zijn te counteren, gewoon het omgekeerde doen (geen teamplay? oh misschien is meer teamplay de oplossing?).
Wat betreft TS, ik begrijp maar al te goed dat het veel beter werkt. Maar als je de mogelijkheid niet hebt, of geen zin, of de moeite er niet voor wilt nemen (omdat de kans er is dat je niet lang speelt om wat voor reden dan ook), dan is dat geen excuus om genegeerd te worden door diegenen die wel op TS zitten.
Ik zal eens op TS rondzwerven en kijken wat ik voor ervaring rijker zal worden.
Het lijk wel alsof ik nog sneller recon xp krijg in pistol only servers, dan in andere.
Je bent van harte welkom: http://www.teamspeak.com/invite/teamspeak.gotbf3.nl/Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:51:
[...]
Dank, daar hebben we wat aan.
En wat betreft het aanleveren van alternatieven, ik denk dat de punten die ik aangegeven heb behoorlijk simpel zijn te counteren, gewoon het omgekeerde doen (geen teamplay? oh misschien is meer teamplay de oplossing?).
Wat betreft TS, ik begrijp maar al te goed dat het veel beter werkt. Maar als je de mogelijkheid niet hebt, of geen zin, of de moeite er niet voor wilt nemen (omdat de kans er is dat je niet lang speelt om wat voor reden dan ook), dan is dat geen excuus om genegeerd te worden door diegenen die wel op TS zitten.
Ik zal eens op TS rondzwerven en kijken wat ik voor ervaring rijker zal worden.
Als je niet op Teamspeak kan komen, is dat vervelend. Maar als ik mee wil doen met de tour de France met mijn oma's fiets moet ik ook niet zeuren dat ik buiten de boot val.
Kom gezellig op Teamspeak, We ontvangen iedereen met open armen.
[ Voor 11% gewijzigd door Dacuuu op 07-12-2011 09:55 ]
Verwijderd
Je kan ook met je squad meehobbelen en een AR of PDW equippen, persoonlijk geef ik voorkeur aan een shotgun op recon als ik "on the move" ben. Als je de bolt-action rifles hebt unlocked is snipen ineens een stuk leuker.Rub3s schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:53:
Heeft iemand tips om snel Recon xp (of hoe dat ook heet) te krijgen? Ik zit nu nog met die eerste proppenschieters van usa en de russen, maar daar word ik niet echt vrolijk van (eerst een heel magazijn leegschieten op iemand, zodat diegene toch wel écht gewond is...).
Het lijk wel alsof ik nog sneller recon xp krijg in pistol only servers, dan in andere.
It was a phunUltraman schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:51:
Snel kicken heb ik geen weet van. Hoewel er wel een keer geopperd is om mij te kicken wegens mijnverkeerde clantag. Maar dat zou ook een grapje kunnen zijn geweest. Via TS van me laten horen dus :-P
Hoe? Communicatie is vaak niet mogelijk met spelers die niet op TS zitten. Dan trek je logischerwijs op met de spelers die wel op TS zitten en speel je met hun samen.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:51:
Dat vind ik wel een excuus, samenwerken gaat immers vele malen beter als je daadwerkelijk kan communiceren. Ik weet niet of iemand ammo wilt behalve door het op Teamspeak te horen of door de chat te lezen. Mag jij raden wat sneller gebeurt en waar beter op te reageren valt.Wat betreft TS, ik begrijp maar al te goed dat het veel beter werkt. Maar als je de mogelijkheid niet hebt, of geen zin, of de moeite er niet voor wilt nemen (omdat de kans er is dat je niet lang speelt om wat voor reden dan ook), dan is dat geen excuus om genegeerd te worden door diegenen die wel op TS zitten.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat is natuurlijk wel een beetje zwart/wit, als iemand op q drukt als je een support bent dan schreeuw je dat je ammo wilt. Als je dat niet kunt horen heb je of je geluid uit of ben je doof. Daarnaats is er ook makkelijk te communiceren met de chat, dit gebruik ik meestal ook omdat ik geen microfoon heb.Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:59:
[...]
It was a phun
[...]
Hoe? Communicatie is vaak niet mogelijk met spelers die niet op TS zitten. Dan trek je logischerwijs op met de spelers die wel op TS zitten en speel je met hun samen.
[...]
Dat vind ik wel een excuus, samenwerken gaat immers vele malen beter als je daadwerkelijk kan communiceren. Ik weet niet of iemand ammo wilt behalve door het op Teamspeak te horen of door de chat te lezen. Mag jij raden wat sneller gebeurt en waar beter op te reageren valt.
Naast het communiceren is het ook logisch verstand, als iemand voor je gaat staan en springen of op je schiet en je bent een support of assault dan vraagt de persoon waarschijnlijk om ammo of health!
Ik gooi meestal bij voorbaad al ammo of health bij een groep, omdat er altijd wel iemand is die iets nodig heeft
Verwijderd
Daar heb je het al, het gaat beter, absoluut, je hoort mij ook niet zeggen dat dat niet zo is. Maar wat ik op andere servers merk is dat het daar als een 2e natuur word gedaan. Je hoeft er vaak nieteens om te vragen. TS is GEEN excuus om het absoluut niet te doen. En dat is dus wel wat ik ervaarde op de GoT servers.Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:59:
[...]
It was a phun
[...]
Hoe? Communicatie is vaak niet mogelijk met spelers die niet op TS zitten. Dan trek je logischerwijs op met de spelers die wel op TS zitten en speel je met hun samen.
[...]
Dat vind ik wel een excuus, samenwerken gaat immers vele malen beter als je daadwerkelijk kan communiceren. Ik weet niet of iemand ammo wilt behalve door het op Teamspeak te horen of door de chat te lezen. Mag jij raden wat sneller gebeurt en waar beter op te reageren valt.
Je weet dat ik aardig wat keren op de server ben geweest (meestal op zoek naar een geschikte kliko voor jou
Verwijderd
Precies, gewoon een beetje pro actief bezig zijn. Ik leg ook altijd wat neer als er wordt geschoten. 9/10 wordt er gebruik van gemaakt, of het nu ammo of health is.Andyk125 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:05:
[...]
Ik gooi meestal bij voorbaad al ammo of health bij een groep, omdat er altijd wel iemand is die iets nodig heeft
Vlaggen gaan cappen (niet in een voertuig) helpt ook enorm. Maar dan is het wel veel moeilijker als je wat tegenstand hebt, omdat je dan met je sniper rifle rondloopt. Je kan ook een global unlock (shotgun / pdw) gebruiken en beetje spelen zoals de andere. Of gewoon blijven snipen, en als hoofd niet lukt gewoon redelijk snel kogels na elkaar afschieten.Rub3s schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:53:
Heeft iemand tips om snel Recon xp (of hoe dat ook heet) te krijgen? Ik zit nu nog met die eerste proppenschieters van usa en de russen, maar daar word ik niet echt vrolijk van (eerst een heel magazijn leegschieten op iemand, zodat diegene toch wel écht gewond is...).
Kan wel een paar omwegen noemen...Rub3s schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:53:
1) Speel Conquest en pak zoveel mogelijk vlaggen; desnoods op een 16 player Large server.
2) Join een squad en zorg dat de Squadleader targets aanwijst en dat je ook pakt/vernietigt.
3) Gebruik zo min mogelijk voertuigen of andere meuk; de benenwagen is je beste vriend voor punten.
4) Gebruik een ander primair wapen als die kan deployen... Misschien closer combat maar wel in je klasse.
5) Gebruik T-UGS en spawn er telkens weer op
Mijn ervaring is voor ELKE klasse: doe zoveel mogelijk met de equipment die je hebt, pak de benenwagen en je punten rollen binnen...
Aan de andere kant kan ik ook denken hoe ik gister met m'n tank precies tussen 2 oliecontainers schoot en daarmee precies de helikopter waar ik op mikte mee uit de lucht schoot, en dat nog wel in volle vaart van beiden. Ik kan ook terug denken aan het moment dat ik met m'n C4 weer een heel gebouw opblies en daar die irritante sniper mee te grazen nam. Ik kan denken aan het feit dat ik 2 keer gesniped werd, vervolgens de helikopter pakte, daar c4 in douwde en vervolgens die helikopter precies op het hoofd van die sniper parkeerde. Ik kan denken aan het feit dat ik eindelijk de mortar heb vrijgespeeld, om er vervolgens achter te komen dat dat ding echt vrijwel geen kloot nut heeft.
Ik kies er voor om mijn gedachten te laten gaan naar de positieve zaken. Gezeik op TS? Dan ga ik het kanaal uit. Baseraper op de GoT server, nou dan ga ik toch naar een andere server waar dat niet is. En als ik er geen zin meer in heb door zulk soort dingen, dan sluit ik mijn computertje af en ga andere leuke dingen doen.
Even Dice berichten, ze hebben de private slots nog steeds niet geïmplementeerdtheHoff schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:19:
Tsja. Wat een heerlijke posts met gezeik weer. Ik kan ook beginnen over het feit dat ik 9 euro heb betaald en nu toch elke keer in een queu zit te wachten tot ik op de server kom.
Ja, notoire zeikerds die elke kick (of slotje) onterecht vinden hou je altijd. Als je er een "waarom" bij hebt is het al een stuk makkelijker wijzen.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Heb BF2 toendertijd wel serieus in een clan gespeeld(altijd op teamspeak, clanwars enzo), maar ben daarna een jaar of 2 van het gamen afgeweest. Nu had ik BF2 1300 uur gespeeld en dat staat totaal niet in verhouding met mijn 15 uur in BF3 maar soms mis ik het teamwork met teamspeak wel als ik eens potje knallen wil.
kadavertje is mijn nick trouwens :)
dat is gewoon mogelijk je zal niet in alle kanalen kunnen komen maar je kan er gewoon joinen en eventueel server kanaal joinen waar je op dat moment op speeltTerrz schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:33:
Kan ik als niet GoT-clan member ook gewoon teamspeak joinen?
Heb BF2 toendertijd wel serieus in een clan gespeeld(altijd op teamspeak, clanwars enzo), maar ben daarna een jaar of 2 van het gamen afgeweest. Nu had ik BF2 1300 uur gespeeld en dat staat totaal niet in verhouding met mijn 15 uur in BF3 maar soms mis ik het teamwork met teamspeak wel als ik eens potje knallen wil.
kadavertje is mijn nick trouwens :)
Hoe zit het dan met het switchen van team kanalen gaat dat vanzelf? In de GoTBF3 server worden de spelers toch random gehusled van team? Beetje vervelend als de spelers van het andere team horen ook wat jij zegt.psycomania schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:34:
[...]
dat is gewoon mogelijk je zal niet in alle kanalen kunnen komen maar je kan er gewoon joinen en eventueel server kanaal joinen waar je op dat moment op speelt
Inderdaad, de lobby en de diverse serverkanalen (waar Teamspeak sync actief is) zijn voor iedereen beschikbaar. Een aantal private kanalen, aparte squad kanalen en co-op kanalen zijn enkel voor leden beschikbaar. Meesten van ons zitten daar toch niet in.psycomania schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:34:
[...]
dat is gewoon mogelijk je zal niet in alle kanalen kunnen komen maar je kan er gewoon joinen en eventueel server kanaal joinen waar je op dat moment op speelt
Elk x aantal seconden wordt gekeken in welk team jij speel top de server en dit wordt gesynchroniseerd naar de Teamspeak server toe waardoor je automatisch in het juiste team terecht komt. Je hoeft ook enkel in het hoofdkanaal van de server te zetten en de rest gaat vanzelf. Het werkt wel pas vanaf 3 of 4 spelers.Terrz schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:38:
Hoe zit het dan met het switchen van team kanalen gaat dat vanzelf? In de GoTBF3 server worden de spelers toch random gehusled van team? Beetje vervelend als de spelers van het andere team horen ook wat jij zegt.
[ Voor 37% gewijzigd door Tsurany op 07-12-2011 10:40 ]
als jij in server 1 zit kun je op ts ook server 1 ts kanaal opzoeken en als je daarin zit word je idd automatisch naar team 1 of 2 gezetTerrz schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:38:
[...]
Hoe zit het dan met het switchen van team kanalen gaat dat vanzelf? In de GoTBF3 server worden de spelers toch random gehusled van team? Beetje vervelend als de spelers van het andere team horen ook wat jij zegt.
De teamspeak werkt 'samen' met de server, jij hoeft niet aan te geven of je in team 1 of 2 zit, de TS leest dat uit van de server en je wordt automatisch naar het juiste kanaal gesluist, heb je totaal geen omkijken naarTerrz schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:38:
[...]
beetje laat haha
[ Voor 3% gewijzigd door Bartske op 07-12-2011 10:44 ]
Ik kan mij nog wel een moment herinneren dat ik een algemene opmerking maakte over de mapdesign in een bepaalde gamemodus en gelijk de opmerking "dan ga je toch lekker weg? " van jou naar mijn hoofd geslingerd kreeg gevolgd door de opmerking "Ga COD spelen" van een andere GoT'er. Die laatste opmerking sloeg wel de spijker op zijn kop, gezien ik veel COD heb gespeeld met GoT-leden en daar nooit een onvertogen woord viel. Op basis van die ervaring dacht ik hetzelfde te kunnen verwachten bij BF3, maar opvallend genoeg zie ik als ik op een GoT server ben behoorlijk wat sneren richting elkaar in de chat verschijnen. Dan kan het onder de noemen van sarcasme worden geplaatst maar teksten als "rot op" en "kk noob" zie ik niet als grappig bedoelt, dat terwijl ik de verwachting had(die in andere servers wel wordt bevestigd) dat bij BF de wat relaxtere spelers te vinden zijn.
Ah ok! bedankt voor de info en misschien tot vanavond dan! Zal mn headset weer eens onder het stof vandaan trekkenBartske schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:43:
[...]
De teamspeak werkt 'samen' met de server, jij hoeft niet aan te geven of je in team 1 of 2 zit, de TS leest dat uit van de server en je wordt automatisch naar het juiste kanaal gesluist, heb je totaal geen omkijken naar
Ha goed om te weten!Bartske schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:43:
[...]
De teamspeak werkt 'samen' met de server, jij hoeft niet aan te geven of je in team 1 of 2 zit, de TS leest dat uit van de server en je wordt automatisch naar het juiste kanaal gesluist, heb je totaal geen omkijken naar
beetje laat haha
Ik kom nu nooit op TS omdat ik dacht dat het omslachtig zou werken.
Je hoeft enkel het algemene kanaal te joinen en dan wordt je automatisch doorgezet?
Binnenkort ook maar eens proberen dan.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Er loopt vanalles rond. Ik ken een jochie van 15 waar ik ook wel eens BF3 mee speel, prima kerel maar wat ie er soms uitflapt... Noemt ook erg snel iemand "kk noob" en dat soort zaken. Heb hem er wel eens op gewezen, maarja... pubers he. Zitten nou eenmaal meer in hun eigen belevingswereld, uitzonderingen daargelaten want die zijn er ook (ik zelf ook natuurlijkreemprive schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:44:
Dan kan het onder de noemen van sarcasme worden geplaatst maar teksten als "rot op" en "kk noob" zie ik niet als grappig bedoelt, dat terwijl ik de verwachting had(die in andere servers wel wordt bevestigd) dat bij BF de wat relaxtere spelers te vinden zijn.
Wat ik daarmee wil aangeven, iemand die dermate loopt te tieren is meestal een wat minder volwassen persoon.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Feit blijft dat ik iniedergeval dat soort dingen liever niet zie op een chat, daarom kijk ik ook eigenlijk bijna nooit meer naar de chat (zeker nu hij opeens linksbovenin zitUltraman schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:51:
[...]
Er loopt vanalles rond. Ik ken een jochie van 15 waar ik ook wel eens BF3 mee speel, prima kerel maar wat ie er soms uitflapt... Noemt ook erg snel iemand "kk noob" en dat soort zaken. Heb hem er wel eens op gewezen, maarja... pubers he. Zitten nou eenmaal meer in hun eigen belevingswereld, uitzonderingen daargelaten want die zijn er ook (ik zelf ook natuurlijk).
Wat ik daarmee wil aangeven, iemand die dermate loopt te tieren is meestal een wat minder volwassen persoon.
Niets vind ik grappiger dan op TS met mijn Engelse vrienden zitten en bij elke tegenslag een 4-minuten durende scheldkannonade horen uit de streken Liverpool en Edinburgh...Ultraman schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:51:
[...]
Ik gaf jullie daar ook niet de schuld van natuurlijk hoewel dat wel zo leekDacuuu schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:26:
[...]
Even Dice berichten, ze hebben de private slots nog steeds niet geïmplementeerdMaar ik zie de nuance van je bericht in
Je gaat naar het kanaal van de server waar je op speelt en dan wordt je automatisch in het juiste team kanaal gezet. Enkel bij serverwisseling moet je zelf even wisselen.madmaus schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:49:
Ha goed om te weten!
Ik kom nu nooit op TS omdat ik dacht dat het omslachtig zou werken.
Je hoeft enkel het algemene kanaal te joinen en dan wordt je automatisch doorgezet?
Binnenkort ook maar eens proberen dan.
@ filter opties: Serverside is er niks te filteren, externe plugins kunnen dat nog niet. Wel kan je mensen kicken/bannen met plugins maar die hebben we nog niet fatsoenlijk werkend gekregen, wachten nog op een update van deze plugins.
Blijkbaar waren het toch te veel punten benodigd
En onder welke noemer gooi jij je eigen reactie?reemprive schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:44:
@Tsurany
Ik kan mij nog wel een moment herinneren dat ik een algemene opmerking maakte over de mapdesign in een bepaalde gamemodus en gelijk de opmerking "dan ga je toch lekker weg? " van jou naar mijn hoofd geslingerd kreeg gevolgd door de opmerking "Ga COD spelen" van een andere GoT'er. Die laatste opmerking sloeg wel de spijker op zijn kop, gezien ik veel COD heb gespeeld met GoT-leden en daar nooit een onvertogen woord viel. Op basis van die ervaring dacht ik hetzelfde te kunnen verwachten bij BF3, maar opvallend genoeg zie ik als ik op een GoT server ben behoorlijk wat sneren richting elkaar in de chat verschijnen. Dan kan het onder de noemen van sarcasme worden geplaatst maar teksten als "rot op" en "kk noob" zie ik niet als grappig bedoelt, dat terwijl ik de verwachting had(die in andere servers wel wordt bevestigd) dat bij BF de wat relaxtere spelers te vinden zijn.
- 'trap na'
- 'sneren'
- 'bitchen'
- 'aandacht tekort'
Mwhoa... 10 uur co op grinden en je zou alle wapens hebben...Hogader schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:05:
Ik zat net even naar de stats te kijken en zag ineens dat alle punten benodigd voor co-op wapens zijn verlaagd. Van 1 wapen unlocked heb ik er nu al gelijk 5 en bijna de 6de.
Blijkbaar waren het toch te veel punten benodigd
Dus nee, ik vind zeker niet dat er teveel punten nodig waren; sommigen (niet zozeer jij) willen niet / weigeren een paar uur te investeren voor een unlock die ze graag willen hebben
Verwijderd
Klopt, maar ik vind het ook wel een beetje raar dat als je alle co-op levels hebt gehad (en ook allemaal 3 keer om alle levels van moeilijkheid gehad te hebben) je dan nog veel punten mist om alles te unlocken.MAX3400 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:10:
[...]
Mwhoa... 10 uur co op grinden en je zou alle wapens hebben...
Dus nee, ik vind zeker niet dat er teveel punten nodig waren; sommigen (niet zozeer jij) willen niet / weigeren een paar uur te investeren voor een unlock die ze graag willen hebben
Was iets te veel, nu veelste weinig...
Nu is het 160000 maximaal voor alle wapens. Vind het zelf wel goed, aangezien ik co-op meer voor erbij zie en er niet de focus op wil leggen. Nu heb ik vrij snel de wapens gelijk en kan ik daarna co-op spelen puur voor de fun.MAX3400 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:10:
[...]
Mwhoa... 10 uur co op grinden en je zou alle wapens hebben...
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:12:
[...]
Klopt, maar ik vind het ook wel een beetje raar dat als je alle co-op levels hebt gehad (en ook allemaal 3 keer om alle levels van moeilijkheid gehad te hebben) je dan nog veel punten mist om alles te unlocken.
Was iets te veel, nu veelste weinig...
Pak daarbij de replay-waarde of de lol-waarde van co op en die 440 zit er echt wel in; zat zelf al op 330 ofzo zonder enige moeite of verveling
Zodra het aantal spelers op deze server boven de 40 komt, begint iedereen te rubberbanden. Spelen met elastiek is gevaarlijk
Draait deze server op oude hardware o.i.d?
Verwijderd
Bedoel in de oude situatie (waar je dik 440K moest halen).MAX3400 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:16:
[...]
Als je alle levels op alle difficulty hebt gedaan, zou je al aan de 160K moeten zitten...
Pak daarbij de replay-waarde of de lol-waarde van co op en die 440 zit er echt wel in; zat zelf al op 330 ofzo zonder enige moeite of verveling
De server draait op de nieuwste hardware en elke resource monitor geeft aan dat er amper processorkracht gebruikt wordt en het geheugen nooit vol zit. Het probleem is bekend bij de provider maar die weet ook niet direct waar het aan ligt. Op verzoek van DICE heeft de server gisteravond in een andere modus gedraaid waardoor hij niet door ons te beheren was maar er wel wat meer zaken gelogd zijn. Hopelijk komt hier uit waarom de server lagged en kan het opgelost worden.Ploeg400 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:19:
De hamster op de 64man conquest large tickets moet een schop onder zijn hol krijgen.
Zodra het aantal spelers op deze server boven de 40 komt, begint iedereen te rubberbanden. Spelen met elastic is gevaarlijk
Draait deze server op oude hardware o.i.d?
Yup...Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:19:
[...]
Bedoel in de oude situatie (waar je dik 440K moest halen).
De SG553 was iets van 320K, die had ik unlocked en de missie afgemaakt dus zat rond de 330K
Huh, ik heb nog niet eens alle maps op alle difficulties gedaan en toch zit ik op 440k punten hoor..Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:12:
Klopt, maar ik vind het ook wel een beetje raar dat als je alle co-op levels hebt gehad (en ook allemaal 3 keer om alle levels van moeilijkheid gehad te hebben) je dan nog veel punten mist om alles te unlocken.
Verwijderd
Ik had ze allemaal gepakt (wou perse de sniper rifle halen) uiteindelijk gemerkt dat het een kloteding isMAX3400 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:24:
[...]
Yup...
De SG553 was iets van 320K, die had ik unlocked en de missie afgemaakt dus zat rond de 330K
Meerdere keren gedaan op andere difficulties? want hij telt vrolijk alles op he, niet alleen je hoogste scores.MueR schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:27:
[...]
Huh, ik heb nog niet eens alle maps op alle difficulties gedaan en toch zit ik op 440k punten hoor..
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 11:28 ]
Maar 1 map drie keer gedaan op dezelfde difficulty volgens mij. De rest 1x Easy, 1x Medium en ik was bezig aan hard. Ik ben gewoon heel goedVerwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:28:
Meerdere keren gedaan op andere difficulties? want hij telt vrolijk alles op he, niet alleen je hoogste scores.
[ Voor 88% gewijzigd door MueR op 07-12-2011 11:32 ]
EDIT: kijk even op pagina 106
[ Voor 52% gewijzigd door Andyk125 op 07-12-2011 11:43 ]
Ook een reden om co op te spelen; die handgun moest ik hebben.. 2x op je muisknop rammen en weer een dode tegenstander erbijMueR schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:29:
De 93R handgun is trouwens een beest. Ik wist even niet wat me gebeurde. Rate of fire van 1100. Even in perspectief: de M249 zit op 800...
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik zou met alle maps op alle difficulties volgens mij niet eens alle punten hebben.MueR schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:27:
Huh, ik heb nog niet eens alle maps op alle difficulties gedaan en toch zit ik op 440k punten hoor..
Voor degenen die nog steeds niet teruglezen in een druk topic als dit: Asgaro in "[PC] Battlefield 3 - Deel 6"Andyk125 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:31:
Voor diegene die het nog niet gezien hebben:
[video]
De G18 heeft ook 1100, maar die heeft een automatic modeMueR schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:29:
De 93R handgun is trouwens een beest. Ik wist even niet wat me gebeurde. Rate of fire van 1100. Even in perspectief: de M249 zit op 800...
Ik lees niet terug in dit topic, 90% is onzin! misschien ook wel mijn posts, maar ik verwacht ook niet dat iedereen die terug leest.MAX3400 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:33:
[...]
Voor degenen die nog steeds niet teruglezen in een druk topic als dit: Asgaro in "[PC] Battlefield 3 - Deel 6"
Dan is misschien Asgaro's post ook wel onzin en dan nog zie ik het nut niet dat jij als tweede dezelfde onzin zou posten...Andyk125 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:37:
[...]
Ik lees niet terug in dit topic, 90% is onzin! misschien ook wel mijn posts, maar ik verwacht ook niet dat iedereen die terug leest.
Verwijderd
Wie had er gisteren nog meer een enorm WTF?!?!?!-momentje in Caspian Border toen de radiotoren er lekker bij ging liggen?
Ik ging net de flag overnemen, die toren viel bijna op me tank.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:47:
Weer even ontopic:
Wie had er gisteren nog meer een enorm WTF?!?!?!-momentje in Caspian Border toen de radiotoren er lekker bij ging liggen?
Ik denk scriptedTsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:51:
Is het volstrekt scripted hoe die toren valt of zijn er diverse val scenario's waarbij hij meerdere kanten op kan vallen?
Ik heb ook het gevoel dat het meer wit/blauwig is geworden na de update/patch.Arsenius schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:51:
Valt me trouwens wel op zo in vergelijking met battlefield 2, de graphics van bf3 zijn zo heel erg wit /blauw achtig. Net alsof die gebouwen spiksplinternieuw zijn. Maar ook de rest, zeg maar de graphics staan op 'cool' mode, ik zou zelf 'warm' prefereren. Zeker in een desert behoren graphs niet wit /blauwig te zijn.
Kritiek. Aandacht heb ik genoeg, daar heb ik jou niet voor nodig(=sneer, ter vergelijking).Macchill schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:07:
[...]
En onder welke noemer gooi jij je eigen reactie?
- 'trap na'
- 'sneren'
- 'bitchen'
- 'aandacht tekort'
Verwijderd
Compleet scripted,Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:51:
Is het volstrekt scripted hoe die toren valt of zijn er diverse val scenario's waarbij hij meerdere kanten op kan vallen?
Als een team op 20 tickets komt word er een airstrike ingeroepen om dat ding neer te halen (hoor je ook op de radio), en hij valt richting checkpoint. En als je daar dan staat te genieten van het uitzicht in je tank..... (zoals ik gisteren) dan moet je toch wel maken dat je weg komt
Jammer dat die toren altijd dezelfde kant op valt, zou wel een element van spanning toevoegen als hij willekeurig een kant op viel. Wellicht drie of vier kanten waar hij op kon vallen en zo ook Gasstation zou kunnen raken of Hilltop of Forest.
Verwijderd
Zou leuk zijn ja, volgens mij kan hij ook de US-start plaats raken als ie per ongeluk die kant op gaatTsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:54:
De hele toning van Battlefield 3 is wat dat betreft belachelijk. Alles heeft een waas van grauw en blauw over zit heen. En als het niet zo'n waas heeft komt dat omdat het fel wit is. Je ziet amper echt felle kleuren in Battlefield en zelfs groene natuur heeft zo'n waas er over heen. Bloemen hebben ook geen felle kleuren maar vage uitgeslagen kleuren
Jammer dat die toren altijd dezelfde kant op valt, zou wel een element van spanning toevoegen als hij willekeurig een kant op viel. Wellicht drie of vier kanten waar hij op kon vallen en zo ook Gasstation zou kunnen raken of Hilltop of Forest.
Het betreurt mij dat je zo moet reageren op iets wat verre van een sneer naar jouw was.reemprive schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:52:
[...]
Kritiek. Aandacht heb ik genoeg, daar heb ik jou niet voor nodig(=sneer, ter vergelijking).
Ik doelde meer op een of andere gezegde.. Iets met koeien, en een ouwe sloot... Of was het oude koeien en een sloot??
so, no flame intended, for my part!
Ik weet niet hoe dat bij jullie op de server gaat qua voorkeuren, maar ik vraag me af of de spawning time van vehicles iets sneller zou kunnen? Als je bijvoorbeeld erg goed in piloten bent en je 1.5 minuut moet wachten op de spawn van je jet, dat is toch wel precious time. Ik weet niet hoe jullie erover denken?Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:17:
Adaptive Quickmatch settings aan het testen op server #1. Nu zou de server met 1 speler gestart moeten kunnen worden en zodra er genoeg man in de server zit zal hij bij de volgende ronde overgaan naar de quickmatch standaarden (8/4) waardoor quickmatch enabled is.
Ik heb ook wel op servers gespeeld waar de vehicles instant spawnen, is ook prettig dat dan andere mensen een kans krijgen om een bepaalde vehicle te pakken, want als je jouw vehicle destroyed dan doe je er bijna altijd langer over om bij de spawn van dat vehicle te komen dan andere mensen die er al op staan te wachten.
Zo komt iedereen aan de beurt in principe, ipv dat er hordes mensen bij een spawn van een vehicle staan te springen.
Niet bij mij hoor.... FXAA op high?Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:54:
De hele toning van Battlefield 3 is wat dat betreft belachelijk. Alles heeft een waas van grauw en blauw over zit heen. En als het niet zo'n waas heeft komt dat omdat het fel wit is. Je ziet amper echt felle kleuren in Battlefield en zelfs groene natuur heeft zo'n waas er over heen. Bloemen hebben ook geen felle kleuren maar vage uitgeslagen kleuren
Battlefield 2 had ook altijd een rare waas over het beeld heen (vooral bij Karkand was dat heel duidelijk). Ik vind het overigens wel meevallen in BF3, het ziet er hier over het algemeen redelijk kleurrijk uitArsenius schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:51:
Valt me trouwens wel op zo in vergelijking met battlefield 2, de graphics van bf3 zijn zo heel erg wit /blauw achtig. Net alsof die gebouwen spiksplinternieuw zijn. Maar ook de rest, zeg maar de graphics staan op 'cool' mode, ik zou zelf 'warm' prefereren. Zeker in een desert behoren graphs niet wit /blauwig te zijn.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Wat bedoelen ze hier nou precies mee?
Verwijderd in "[PC] Battlefield 3 - Deel 6"erikvandenberg schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:07:
Increased the Time to Live on sniper caliber rounds to allow extreme distance shots.
Wat bedoelen ze hier nou precies mee?
danku! had even snel de laatste 20 pagina's doorgebladert maar kon het niet vinden!
Een klacht indienen kan, maar is wel buiten de scope van dit topic. Als je daadwerkelijk een klacht wilt indienen kan dat via ons ticket systeem, dan helpen we jou daar graag verder.evilpin0 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 08:34:
Als deze gast mij echt gekicked heeft bij deze dan een klacht tegen deze dude want de map ervoor kilde hij mij ook in mijn eigen base met ze little bird en guided n00b missles. GoT servers zijn een no-go area voor mij geworden, veel gelame en noobybash en als je dan doorbreekt om je team nog een kans te geven dan wordt je gekicked. Het merendeel van de GoT spelers zag ik vrij leuk spelen, helaas wordt verpest door waarschijnlijk computerbeeldschermgebleekte jongetjes die heel wiki al hebben uitgepluist of ze met hun pc kunnen trouwen.
Probleem is alleen dat we met Procon wél een custom reden kunnen opgeven, maar dat de speler die NIET krijgt te zien. Jullie kunnen hier op het forum een bericht plaatsen, met vinkje "Sluit het topic", wij kunnen dat niet en zitten aan de beperkingen van de server software; een beperking die jullie gelukkig niet hebben. Ik zou ook wel willen dat het anders was, maar dat is helaas dus niet mogelijk. Wat dat betreft wordt er wel veel gescholden op de admins en de mods van GoTBF3.nl, maar wij zitten óók met limitaties, helaas.MueR schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:30:
Aan de admins van de GoT servers: begin eens verplicht te kicken met reden. Wij (de moderators) sluiten hier topics ook niet zonder uitleg. Als ik de boel zo op slot zou gooien, zou vrijwel iedereen komen klagen dat het onterecht is. Het is een kleine moeite om een reden achter dat kick command te gooien.
Ja, notoire zeikerds die elke kick (of slotje) onterecht vinden hou je altijd. Als je er een "waarom" bij hebt is het al een stuk makkelijker wijzen.
[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 07-12-2011 12:18 ]
als je kleur terug wilt moet je de beschijving van de YT vid ff volgenArsenius schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:51:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Q5pvPZZzx_c]
is gister ook al gepost dacht ik. misschien iets om op start post te gooien?
Idd zoals reeds vermeld is dit compleet scripted, ben vanmorgen nog op de richting ging staan waar hij neer zou komen en toen hij begon te vallen heb ik geprobeerd er recht onder te komen.Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:51:
Dit mislukte en hij kwam naast mij terecht. Toch kreeg ik bad luck
Het was even ter illustratieMacchill schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:56:
[...]
Het betreurt mij dat je zo moet reageren op iets wat verre van een sneer naar jouw was.
Ik doelde meer op een of andere gezegde.. Iets met koeien, en een ouwe sloot... Of was het oude koeien en een sloot??(ja is een stier...)
so, no flame intended, for my part!
Niks van mij uit ook overigens, iedereen moet lekker zijn ding doen en ik sta er liever positief tegenover. In het kader van het delen van ervaringen, zal maar zeggen.
Maar... volgens mij mis ik iets. Kan de Antenne op CB stuk, of begrijp ik het nu verkeerd?
Het lijkt me sterk dat PunkBuster dit soort kleurverandering toe laat. Een ban voor het gebruik van dit soort bestanden aanpassen lijkt me meer een regel dan uitzondering. Kan me voorstellen dat je door het aanpassen van kleuren op een andere manier dan in het filmpje aangegeven een gigantisch voordeel kan behalen. En hoe moet PB het verschil zien?roboreaper schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:14:
[...]
als je kleur terug wilt moet je de beschijving van de YT vid ff volgen
[video]
is gister ook al gepost dacht ik. misschien iets om op start post te gooien?
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Heb gisteren gelezen dat het niet uitgesloten was dat je niet geband zou worden.rnenator schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:30:
[...]
Het lijkt me sterk dat PunkBuster dit soort kleurverandering toe laat. Een ban voor het gebruik van dit soort bestanden aanpassen lijkt me meer een regel dan uitzondering. Kan me voorstellen dat je door het aanpassen van kleuren op een andere manier dan in het filmpje aangegeven een gigantisch voordeel kan behalen. En hoe moet PB het verschil zien?
Edit: Gevonden: http://battlefieldo.com/f...y-result-in-pb-kicksbans/
[ Voor 7% gewijzigd door Fantasma op 07-12-2011 12:39 . Reden: GEVONDEN! ]
Nu heb ik gister wel even op CB gespeeld, maar dat was een 32 mans conquest.. dus ben ik niet bij die antenne geweest...reemprive schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:30:
[...]
Het was even ter illustratie![]()
Niks van mij uit ook overigens, iedereen moet lekker zijn ding doen en ik sta er liever positief tegenover. In het kader van het delen van ervaringen, zal maar zeggen.
Maar... volgens mij mis ik iets. Kan de Antenne op CB stuk, of begrijp ik het nu verkeerd?
Vooral het contrast is zo mat. Alles is gewoon een grijze / blauwe boel. Niks springt eruit.
[ Voor 22% gewijzigd door Arsenius op 07-12-2011 12:35 ]
Het is gepolled onder de leden maar er is uit die poll niet gebleken dat er animo is om het aan te passen.Arsenius schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:58:
Ik weet niet hoe dat bij jullie op de server gaat qua voorkeuren, maar ik vraag me af of de spawning time van vehicles iets sneller zou kunnen? Als je bijvoorbeeld erg goed in piloten bent en je 1.5 minuut moet wachten op de spawn van je jet, dat is toch wel precious time. Ik weet niet hoe jullie erover denken?
Ik heb ook wel op servers gespeeld waar de vehicles instant spawnen, is ook prettig dat dan andere mensen een kans krijgen om een bepaalde vehicle te pakken, want als je jouw vehicle destroyed dan doe je er bijna altijd langer over om bij de spawn van dat vehicle te komen dan andere mensen die er al op staan te wachten.
Zo komt iedereen aan de beurt in principe, ipv dat er hordes mensen bij een spawn van een vehicle staan te springen.
Ik... Ik kreeg hem boven op mijn kopVerwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:47:
Weer even ontopic:
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.