• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
Bee.nl schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:15:
[...]

Precies, je kan nu niet eens 50 meter ver kijken. Vandaag tijdens een potje rush op Damavand Peak kon ik met IRNV de tegenstander niet eens zien aan de andere kant van de loods (3e zone). Ik snap dat je met zo'n apparaat niet 500m ver moet kunnen kijken, maar het is wel wat overdreven nu.
Het zou zo moeten zijn zoals thermal vision in de tank, tenminste voor mijn gevoel is die iets minder duidelijk als de irnv was. Maar het maakt mij persoonlijk niet zoveel uit ik speelde eerst veel met irnv omdat ik op mijn favoriete servers steeds gekilled werd door anderen met irnv maar nu bevalt het zonder irnv spelen mij ook weer goed.

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-11 15:14
B@K Live PS3 stream:

http://de.twitch.tv/mickeloof

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:11

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik vind die IRNV nerf wel prima eigenlijk, je kan niet meer op mijlen afstand iemand spotten maar op korte afstand lijkt het hetzelfde te werken. Er zit nu een duidelijk nadeel aan(range) maar de werking is verder hetzelfde.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
dutch_warrior schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:20:
[...]

Het zou zo moeten zijn zoals thermal vision in de tank, tenminste voor mijn gevoel is die iets minder duidelijk als de irnv was. Maar het maakt mij persoonlijk niet zoveel uit ik speelde eerst veel met irnv omdat ik op mijn favoriete servers steeds gekilled werd door anderen met irnv maar nu bevalt het zonder irnv spelen mij ook weer goed.
Mensen die altijd met IRNV speelden moeten nu ineens hun hersenen en ogen gebruiken, iets wat voorheen amper tot niet nodig was.
Gejank komt alleen van de mensen die ineens voor geen meter meer kunnen spelen zonder hun ingebouwde hack.

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

PixelShooter schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:20:
[...]

Inderdaad, ik installeer ook van DVD, waarna ik Origin de update laat downloaden en installeren. Misschien moet ik maar eens opzoek gaan naar de locatie waar ie deze download plaatst. Dan copy-pasten en - hopelijk - werkt het dan :)
zou fijn zijn moest je alleen patch kunnen downloaden, of gewoon heel het spel zoals bij steam.

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:18:
[...]

:') Want ik heb er geen 100+ uur in zitten?
64 server is gewoon te druk om te leren vliegen, gewoon beginnen met 24 man zo heb ik het ook gedaan. Op een 64 server wordt je inderdaad constant neergehaald. Als het niet door jet is dan is het wel door stingers of een heli. Om eerlijk te zijn vind ik dat je pas wat kan met de jets zodra je rocket pods hebt, de heatseakers zijn gewoon waardeloos om over de guided maar te zwijgen. :(

• dutch_warrior
Fantasma schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:18:
[...]

OEEH! goed nieuws!
En als ik van dvd installeer? kan ik daarna gewoon alles kopieren? :D
Ja dat heb ik laatst bij iemand gedaan.
Toen ik de eerste keer installeerde zat er nog een bug in de origin client waardoor die standaard niet de DVD wilde pakken. Ik weet zo uit mijn hoofd even niet welke data folder ik moest kopieren maar ik zal het even nakijken zodadelijk.

Het enige punt is wel dat je na installatie van de DVD nog de nodige GB's aan patch data moet downloaden.
Ik ga zelf in ieder geval een backup maken van de installatiedata zodat ik de volgende keer niet weer deze bijna 4GB 8)7 grote patch moet downloaden.

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

dutch_warrior schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:23:
[...]

Ja dat heb ik laatst bij iemand gedaan.
Toen ik de eerste keer installeerde zat er nog een bug in de origin client waardoor die standaard niet de DVD wilde pakken. Ik weet zo uit mijn hoofd even niet welke data folder ik moest kopieren maar ik zal het even nakijken zodadelijk.

Het enige punt is wel dat je na installatie van de DVD nog de nodige GB's aan patch data moet downloaden.
Ik ga zelf in ieder geval een backup maken van de installatiedata zodat ik de volgende keer niet weer deze bijna 4GB 8)7 grote patch moet downloaden.
Nice :o

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-11 16:39
bloodlynx schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:22:
[...]

64 server is gewoon te druk om te leren vliegen, gewoon beginnen met 24 man zo heb ik het ook gedaan. Op een 64 server wordt je inderdaad constant neergehaald. Als het niet door jet is dan is het wel door stingers of een heli. Om eerlijk te zijn vind ik dat je pas wat kan met de jets zodra je rocket pods hebt, de heatseakers zijn gewoon waardeloos om over de guided maar te zwijgen. :(
Guided missles mogen ze idd wel een keer wat sterker maken. 1 van de laatste unlocks maar totaal nutteloos (imo). Snap niet waarom je ze niet gewoon op dezelfde manier kan afvuren als rocket pods, maar dan pas wanneer je een lock hebt ofc.

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-11 12:22
zit in de nieuwste patch ook de eerdere patches? dat als je windows opnieuw installeerd en dan deze patch installeerd, niet de vorige patches moet downloaden?

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

unfor schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:17:
[...]

Nee, laat iedereen nu maar lekker zoeken om z'n targets ipv een scope die alle vijanden oplicht.
Dit is de nerf waar iedereen (behalve irnv noobs) op heeft zitten wachten, justice :)
Uh, ik had die target al lang en breed gezien in de loods ;) Ik wilde zoomen om zo gerichter te kunnen schieten en toen had ik alleen een groene waas van de IRNV. Een scope die nog niet eens over een afstand van 50m werkt is vrij waardeloos. Ze moeten de afstand een klein beetje opschroeven, maar niet te veel.
unfor schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:21:
[...]

Mensen die altijd met IRNV speelden moeten nu ineens hun hersenen en ogen gebruiken, iets wat voorheen amper tot niet nodig was.
Gejank komt alleen van de mensen die ineens voor geen meter meer kunnen spelen.
Dit is geen gejank, maar een evaluatie van de patch. Ik speel vrij weinig met de IRNV (alleen in de metro of op Tehran), maar ze zijn iets doorgeslagen in de balans. Daar mag toch best over gediscussieerd worden, mits fatsoenlijk onderbouwd? Ik heb al genoeg uur in het spel zitten om beide zijdes van het verhaal te kennen.

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
reinier.sr schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:26:
zit in de nieuwste patch ook de eerdere patches? dat als je windows opnieuw installeerd en dan deze patch installeerd, niet de vorige patches moet downloaden?
Jup, denk het wel. Ik heb zonet BF3 helemaal opnieuw geïnstalleerd en kreeg daarna de 3.9 GB patch voorgeschoteld. Dus ik vermoed dat deze dus geïnclude is :)

• reinier.sr
PixelShooter schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:27:
[...]

Jup, denk het wel. Ik heb zonet BF3 helemaal opnieuw geïnstalleerd en kreeg daarna de 3.9 GB patch voorgeschoteld. Dus ik vermoed dat deze dus geïnclude is :)
lijkt er dan wel op, zou mooi zijn! ;)

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10 20:15
Bee.nl schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:26:
[...]
Een scope die nog niet eens over een afstand van 50m
het is dan ook geen scope. maar een nachtkijker.

maar na 50 meter al helemaal niks meer zien is idd wat overdreven.
een goed afbouw van dicht bij naar zeg 100 meter zou beter zijn, waar je na 75m ofzo al echt je best moet doen om iets te zien, maar het beter is in het donker als zonder nightvision.

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• dutch_warrior
[...]

Uh, ik had die target al lang en breed gezien in de loods ;) Ik wilde zoomen om zo gerichter te kunnen schieten en toen had ik alleen een groene waas van de IRNV. Een scope die nog niet eens over een afstand van 50m werkt is vrij waardeloos. Ze moeten de afstand een klein beetje opschroeven, maar niet te veel.
[...]

Dit is geen gejank, maar een evaluatie van de patch. Ik speel vrij weinig met de IRNV (alleen in de metro of op Tehran), maar ze zijn iets doorgeslagen in de balans. Daar mag toch best over gediscussieerd worden, mits fatsoenlijk onderbouwd? Ik heb al genoeg uur in het spel zitten om beide zijdes van het verhaal te kennen.
Ik ben het er wel mee eens dat ze een beetje doorslaan in de balans, neem bijvoorbeeld de choppers en jets.
Eerst nerven ze de stinger die was toen niet overpowered nu doet de stinger weer meer damage en zijn de flares trager, dit is net teveel van het goede volgens mij.
Alle issues waren een beetje finetuning:
- Flares iets trager en eventueel stinger een fractie sneller locken of iets meer damage maar niet alles in grote mate.
- Usas, frag rounds iets zwakker maken vooral op langere range niet zoveel als nu.
- IRNV range iets beperken en enemies misschien minder fel laten oplichten op langere afstand?

Vanmiddag werd mijn team op seine crossing geraped door rpg's, snipers en grenade launchers vanuit een gebouw. Voorheen kon ik met de irnv vanaf een kilometer afstand de enemies zien zitten en met de RPG het juiste stuk muur eruit blazen om ze te killen of weg te drijven, dat was ook wel erg overdreven maar nu kan je beter met een gewone scope kijken want je ziet gewoon vrijwel niets met irnv op medium range.

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:15

StrongArmLance

Endless flow

Lol: Battlefield is actueel

Overigens weer black screen fix voor de russen nodig??

http://forums.electronica...black-screen-how-fix.html

[ Voor 93% gewijzigd door StrongArmLance op 06-12-2011 21:39 ]

• zmeding
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-11 16:36
ik heb nu sinds de update vrijwel op alle servers mensen die schokken. Voor de patch nooit last van gehad maakt niet uit wat ik met de network smooth bar doe mensen blijven schokkerig voorbij lopen.

My iRacing

• dutch_warrior
Bij mij hetzelfde.

Om even terug te komen op een installatie zonder downloaden of gebruiken van de dvd.
Volgens mij heb ik toen de download van battlefield gestart en daarna gepauzeerd, dit maakt de map:
C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 3
Daarna heb ik de inhoud van dezelfde map op mijn laptop in de zojuist door origin aangemaakte map gekopieerd.
Als je dan de download weer start is het ineens bijna compleet, eventueel nog even de re-install optie kiezen.

[ Voor 92% gewijzigd door dutch_warrior op 06-12-2011 21:39 ]

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:08:
Goed, na een klein uurtje spelen met de nieuwe patch, tijd voor een kleine review. Ben benieuwd hoe jullie de veranderingen ervaren. Btw slaat op infantry only maps, vond ik zelf altijd het spannendste.

Om maar te beginnen met de olifant in de hoek van de kamer, de IRNV.
-Nagenoeg volslagen nutteloos nu, op zeer korte afstand doet het nog wel wat maar daar heb je geen ruk aan aangezien je wel erg blind moet zijn wil je de tegenstander dan niet zonder IRNV zien. Haal hem dan helemaal uit het spel of maak hem alleen effectief in donkere stukken van de map dit slaat naar mijn mening helemaal nergens op.
-De campers zijn weer massaal terug. Significant meer snipers die nu niets meer te vrezen hebben om gezien te worden op afstand. Alle bosjes, hoekjes, gangetjes liggen ook weer vol met campers, verdedigen is nog nooit zo gemakkelijk geweest. Het tempo van de potjes lijkt wel gehalveerd, erg jammer, geef mij maar tempo en close quarters combat. (btw, tip, ga als verdediger achter in de meest rechter, donkere tunnel liggen met een LMG en er komt geen attacker meer door. Camoflages zijn ook niet meer doorslaggevend, jammer, haalt toch weer een strategisch element uit het spel

De USAS.
-Zelfde principe, het was een beest op close range, nu win je het relatief makkelijk met een Glock18, ook op zeer korte afstand, als ze de FRAG rounds eruit gehaald hadden ala, kon ik nog inkomen, maar nu zijn ze gewoon dusdanig generfd dat wat ze zouden moeten doen, de campers uit hun dekking vandaan dwingen, absoluut niet doen. Maar om nu de hele gun te nerfen, tsja, jammer.

De flashlight.
-Ik had er nooit geen last van, ook niet gemerkt dat het echt veel meer kills opleverde, maar nu is het echt een lachertje, hoeft niet meer ge-equiped te worden.

De spawnbeacon.
-Van oudsher mijn goudmijntje. 23 medailles opgeleverd, maar bovenal om effectief te kunnen flanken en continu druk te blijven zetten op het andere team, nu ook vrijwel nutteloos. Was goddelijk om als recon ver vooruit een beacon te zetten om vervolgens als assault of support constant aan te blijven vallen. Nu wordt dit aanvallende element van de recon er ook geheel uitgehaald. Je moet OF constant blijven aanvallen als recon (terwijl de gesilencede PDW's generfd zijn) en directe vuurgevechten veel sneller verliezen OF 1 maal terug komen als support, om vervolgens te hopen dat je teammates zich niet laten dom laten afslachten. Op een random server gebeurt het veels te vaak, dus kan je weer van achteruit helemaal naar voren sjouwen. Jammer

Overige balance tweaks heb ik niet heel veel van gemerkt, kan ik nog niet echt over oordelen.

Wat ik wel gemerkt heb en me ONTZETTEND frustreert, is dat weapon switches veel minder effectief zijn. Het duurt veel langer voor je kan schieten als je naar je side-arm of weer terug wisselt, haalt wederom een hoop snelheid uit het spel. Ook wegkruipen na een revive lijkt veel later pas mogelijk dan voorheen. Sterker nog, je moet in beide gevallen je controls eerst helemaal loslaten en dan pas weer indrukken om te bewegen/schieten als de animatie afgelopen is. Waarom???

Kortom, voor mij al met al een teleurstelling so far. Veel tragere potjes, campen is vele malen makkelijker en voordeliger geworden. Zoals gewoonlijk slaan de nerfs weer eens te ver door naar de andere kant. Hopelijk moet het allemaal wennen, maar het spel en de controls/movement voelen geheel anders aan.

Zoals gezegd, ben benieuwd hoe jullie dit ervaren!
Het lijkt erop dat ze alles wat BF3 vernieuwend maakte nutteloos hebben gemaakt. Morgen eens kijken wat er van het spel over is.

• Tokkes
  • Laatst online: 12-12-2022
Wel wel, 3.9 GB.... Zucht...

Zo te horen is die IRNV verkeerd generfed: Het stoorde me zo al dat je die "night vision" in klaarlichte dag gewoon kon gebruiken zonder last te krijgen van overbrighting (tenzij je vol in iemands flashlight keek), maar nu kan je dus geen bal meer zien op pakweg 50m afstand? Dat is ongeveer evenveel als de afstand tussen 2 verlichtingspalen op de autosnelweg. Komaan zeg...

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-11 22:33
[...]

[...]

Als je gerichter wil schieten moet je een ACOG oid pakken en geen IRNV die nieteens inzoomed.
Ik vind het niet erg dat die IRNV scope niet meer werkt, het is gewoon lame als je zo free al je targets op je scherm te zien krijgt zonder enige moeite.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• StrongArmLance
  • Laatst online: 14:15

StrongArmLance

Endless flow

Er staat nu PING, als je op tab drukt!?\

Long range assault rifle duidelijk geen optie meer

[ Voor 41% gewijzigd door StrongArmLance op 06-12-2011 21:49 ]

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

dutch_warrior schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:35:
Ik ben het er wel mee eens dat ze een beetje doorslaan in de balans, neem bijvoorbeeld de choppers en jets.
Eerst nerven ze de stinger die was toen niet overpowered nu doet de stinger weer meer damage en zijn de flares trager, dit is net teveel van het goede volgens mij.
Alle issues waren een beetje finetuning:
- Flares iets trager en eventueel stinger een fractie sneller locken of iets meer damage maar niet alles in grote mate.
- Usas, frag rounds iets zwakker maken vooral op langere range niet zoveel als nu.
- IRNV range iets beperken en enemies misschien minder fel laten oplichten op langere afstand?
In plaats van finetunen doen ze telkens rigoureuze veranderingen en daar gaat het fout. De stinger is daar inderdaad een mooi voorbeeld van. Ook bij de IRNV zijn ze iets te gretig te werk gegaan. Hij was eerst overduidelijk OP, maar nu is hij echt UP. De flashlight heb ik nog niet bekeken, dus ik ben benieuwd hoe ze daar te werk zijn gegaan. Als ik afga op enkele berichten hier, dan zijn ze van een bouwlamp naar een zaklampje gegaan. Ik ben benieuwd. De laser heb ik wel al gezien en die is een stuk beter nu :Y
Vanmiddag werd mijn team op seine crossing geraped door rpg's, snipers en grenade launchers vanuit een gebouw. Voorheen kon ik met de irnv vanaf een kilometer afstand de enemies zien zitten en met de RPG het juiste stuk muur eruit blazen om ze te killen of weg te drijven, dat was ook wel erg overdreven maar nu kan je beter met een gewone scope kijken want je ziet gewoon vrijwel niets met irnv op medium range.
Kijk dit is een goed voorbeeld van wat ik bedoel :)
Rynji schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:41:
[...]

Als je gerichter wil schieten moet je een ACOG oid pakken en geen IRNV die nieteens inzoomed.
Ik vind het niet erg dat die IRNV scope niet meer werkt, het is gewoon lame als je zo free al je targets op je scherm te zien krijgt zonder enige moeite.
De dot crosshair van de IRNV vind ik net wat handiger dan het open kruis tijdens noscope. Zien is één, neerschieten is nog altijd twee. Ik begrijp de weerstand tegen IRNV wel, maar een nachtkijker die amper aan zijn functie voldoet is waardeloze equipment. Het moet de juiste balans hebben of het moet er niet inzitten.

[ Voor 16% gewijzigd door Bee.nl op 06-12-2011 21:52 ]

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-10 23:26
heerlijk, shiet ik eerst mn record 909 meter headshot, en op het einde 2x 850+ meter een heashot, 1x schieten en aimen die laatste 2, dus schiet paf headshot, shiet paf headshot echt geniaal!!

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-10 11:30
Ze kunnen beter met de IRNV scope de targets tot bijv. 25 meter wél zoals vroeger laten zien, en daarna gewoon zwart (zoals als je door je IRNV kijkt naar een spec-ops kit).

Dit gaat nergens meer over, zelfs bij team deathmatch operation métro binnen in het metro station zie je niet verder dan 5 meter.. daarna hangt er een mist?

• reinier.sr
nog een kwartier downloaden na vanaf 10 uur vanochtend downloaden:S

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-11 20:54
reinier.sr schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:16:
nog een kwartier downloaden na vanaf 10 uur vanochtend downloaden:S
Lol heb je nog inbel verbinding ?
Kan beter uitprinten en per postduif sturen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• megadoom
wie heeft de verste headshot van GoT? ik heb 908.56 <3

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-11 15:41

mrc4nl

Procrastinatie expert

megadoom schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:24:
klik op je platoon. zie je meteen de beste spelers per onderdeel

edit. helaas staan headshots daar niet bij, eigenlijk goed gedaan van dice!

[ Voor 14% gewijzigd door mrc4nl op 06-12-2011 22:29 ]

ora et labora

• megadoom
k*t!!!!! ik heb 910.67m nodig om in de leaderboards te komen :/

en furthest headshot kan je niet zien bij platoon

[ Voor 29% gewijzigd door megadoom op 06-12-2011 22:28 ]

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-11 15:41

mrc4nl

Procrastinatie expert

megadoom schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:27:
k*t!!!!! ik heb 910.67m nodig om in de leaderboards te komen :/
somige mensen hebben ook geen leven :+

ora et labora

• megadoom
mrc4nl schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:28:
[...]

somige mensen hebben ook geen leven :+
zoals? :+

• Sissors
  • Niet online
Hij was eerst overduidelijk OP
Die discussie hebben we al vaak hier gehad, en laten we het erop houden dat hij niet overduidelijk OP was gezien het aantal mensen dat het daar niet mee eens was, inclusief genoeg die de IRNV niet vaak gebruikte (incl mijzelf, om het samen te vatten: IRNV is enkel en alleen goed tegen campers, die dus allemaal erover aan het janken waren. Verder miste hij op lange afstanden magnification, en op korte afstand te verwarrend, te traag, en veel te kleine FOV om effectiever te zijn dan RDS/ACOG/HOLO).

Heb nog niet gespeeld, maar niet geheel verrast, enige keer zo ongeveer dat ze een goed werkende IR vision in een spel stoppen die ook nog nuttig is, en door de whinende campers wordt hij naar compleet nutteloos generfed, want stel je voor dat mensen kunnen zien waar je in de bosjes ligt.

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Dit was een leuke ronde! http://battlelog.battlefi...show/8830805/1/247766993/
Precies 1 uur en 45 minuten pure BF gameplay!

[ Voor 26% gewijzigd door Qlii256 op 06-12-2011 22:44 ]

• Sissors
  • Niet online
Qlii256 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:38:
Dit was een leuke ronde! http://t.co/3u7xT7Qa
103 minuten puur super BF gameplay!
Waarom moet dat via een URL verkorter die ons overal naartoe kan sturen? Ruimte genoeg, geen twitter, zet gewoon battlelog link neer.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Van de patch:
Fixed for surveillance ribbon not counting TUGS
Heb ik daarvoor een paar uur recon gespeeld om de MAV vrij te spelen. }:|

Naja, eigenlijk ook wel een leuke klasse op bepaalde levels. :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Qlii256
furby-killer schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:41:
[...]

Waarom moet dat via een URL verkorter die ons overal naartoe kan sturen? Ruimte genoeg, geen twitter, zet gewoon battlelog link neer.
Ok sorry, niet aan gedacht. Is omdat ik de Share knop op Battlelog (gaaf dat die er nu is!) heb gebruikt naar Twitter. En dan de link van Twitter naar hier gekopieerd. :) Ik zal het even aanpassen idd!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Nieuw GoTBF3TV filmpje waarin je in 43 seconden een beetje gameplay te zien krijgt van het nieuwe Assignments menu en de unreleased dogtags waardoor je een indruk krijgt van waar de Assignments voor dienen:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=GaN-gYPssCo]

• mvz
  • Laatst online: 07-11 16:06

mvz

muziek verslaafde

Kijk kijk, hier zaten we op de wachten, IRNV useless >:) >:)

wordt ik iig niet meer gekilled door lui met aimbot-vision :>
verder zijn mijn weapons of choice juist beter geworden ( sniper rifles en .44 magnum ) :9

ben benieuwd wat alle IRNV luitjes nu gaan doen :o

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Jammer van de spelelementen die nu (blijkt zo) nutteloos geworden zijn. Had zelf nooit geen last van flashlight of INRV.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-11 16:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Dit is serieus niet normaal meer met die nerfs, tanks lijken ook useless.
Zit je in een tank, zie je voor je poppetje lopen zit je erop te schieten als een gek.. lijkt wel of hij rambo is, niks doet het hem.. dan denk je.. dan rijd ik hem wel omver.. lijkt hem ook niks te doen.. blijft gewoon springlevend.:S
Ja ik schiet dan raak en dan is hij wel dood.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

ProfoundValue schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:45:
Nieuw GoTBF3TV filmpje waarin je in 43 seconden een beetje gameplay te zien krijgt van het nieuwe Assignments menu en de unreleased dogtags waardoor je een indruk krijgt van waar de Assignments voor dienen:

[video]
win 5 rounds of SQDM
Destroy 1 vehicle with torch
whaaat?

agjah, ooooooit heb'k die wapens dan wel eens...

[ Voor 6% gewijzigd door Fantasma op 06-12-2011 22:59 ]

mvz schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:49:

verder zijn mijn weapons of choice juist beter geworden ( sniper rifles en .44 magnum ) :9

Jup, de boys die die rustig 3 jaar in het struikje willen wachten voor die ene kill komen er goed vanaf, congrats!

• Sissors
  • Niet online
Ok sorry, niet aan gedacht. Is omdat ik de Share knop op Battlelog (gaaf dat die er nu is!) heb gebruikt naar Twitter. En dan de link van Twitter naar hier gekopieerd. Ik zal het even aanpassen idd!
Zie dat mijn reactie wel wat aardiger had gemogen :)

Maar blijft lekker makkelijk om direct te kunnen zien waar een link naartoe gaat voordat je erop klikt :)
mvz schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:49:

Andere manieren zoeken om campers te killen? Meer mortars dus, w00t.

Verwijderd

Ik was nooit een groot voorstander van de IRNV, blijkt achteraf helemaal niet zo slecht geweest te zijn. Ik heb nu circa 3 uur rush gespeeld en het is echt shit. Het is 1 groot campfest, nog nooit zoveel snipers gezien en in veel gevallen komen beide teams als ze attacker spelen niet voorbij de eerste 2 comm stations. Voorheen speelde ik veel support met de M249 en supressor, die heb ik ingeruild voor bipod.
Ik lig nu toch continue in de bosjes. Qua gameplay is het geen voortuitgang.

Misschien moet ik maar overstappen naar conquest. Kan me voorstellen dat de IRNV nerf daar minder impact heeft.
Fantasma schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:57:
win 5 rounds of SQDM
Destroy 1 vehicle with torch
whaaat?

agjah, ooooooit heb'k die wapens dan wel eens...
Ja echt idioot. Ik zit absoluut niet op SQDM te wachten maar als ik die gun wil moet ik dat wel spelen. Echt idioot.

• Platte_Band
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-11 19:32
Zijn die servers van Origin echt zo langzaam? Had denet maar 1.4 MB/s en nu nog maar 800 kb/s maar mijn verbinding haalt 11.6 MB/s.. een uur en kwartier wachten voor 4 gb is wel erg lang .

• Icepegel
  • Laatst online: 28-07 12:55
Platte_Band schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 23:08:
Zijn die servers van Origin echt zo langzaam? Had denet maar 1.4 MB/s en nu nog maar 800 kb/s maar mijn verbinding haalt 11.6 MB/s.. een uur en kwartier wachten voor 4 gb is wel erg lang .
Same here... voor mij gamen wordt vanavond niet meer. Kan mezelf wel voor mn kop slaan 8)7 dat ik hem vanmiddag niet al aan heb gezet.

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
weet iemand hoe ik de Proximity radar activeer

• Qlii256
luifel schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 23:10:
weet iemand hoe ik de Proximity radar activeer
Is automatisch dacht ik. Kijk eens op je mini-map. Toen zag ik plots ook dat het daar een soort van radar werd. :p

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-11 10:01
Damn ik ga zo lekker vanavond :D
zodra ik afrojack aanzet kan ik los :)

Suh dude

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
ProfoundValue schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:45:

[video]
In dit tempo heb ik dadelijk de helft van de wapens niet. Geen CO-Op wapens, een paar van die lijst gaan niet leuk worden, wat komt er nog meer zeg. Ik betaal ervoor dus wil ik ze op de normale manier unlocken en ik wil niet tegengehouden worden door stomme gamemodes die niemand speelt of gedwongen worden om op een bepaalde manier te spelen voor een wapen. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:53

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Platte_Band schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 23:08:
Ik trok hem met 13.5MB/s binnen, dus ik denk dat je gewoon net een piek hebt getroffen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 20:26

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

En een random BSOD boort me zojuist bijna 5000 punten door mijn neus :'(

Welke klaplul bij DICE heeft bedacht dat het een goed idee was om alle punten te resetten als je tijdens een potje disconnect/leaved/etc :(

sudo apt-get rekt

• Nutral
  • Laatst online: 11-11 17:46

Nutral

gamer/hardware freak

Je verliest geen punten als je leaved hoor, vaak genoeg gedaan dat ze nog steeds erbij kwamen.

• SenZatioN
  • Laatst online: 08-02 13:54

SenZatioN

Improvise...

Ik weet niet of dit al eerder voorbij is gekomen maar uit pure nieuwsgierigheid zojuist even de file C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 3\Data\cas.cat geopend in UltraEdit en wat bevat de header?
spoiler:
in hex: 4E 79 61 6E 4E 79 61 6E 4E 79 61 6E 4E 79 61 6E
oftewel: NyanNyanNyanNyan

In ieder geval past het prima bij de bestandsnaam, humor hebben ze in ieder geval wel bij DICE :)

My software never has bugs, it just develops random features...

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Nutral schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 23:30:
Je verliest geen punten als je leaved hoor, vaak genoeg gedaan dat ze nog steeds erbij kwamen.
Lijkt een random event te zijn. Soms wel, soms niet. In dit geval is het dus kut met peren.

sudo apt-get rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 23:01:
Ik was nooit een groot voorstander van de IRNV, blijkt achteraf helemaal niet zo slecht geweest te zijn. Ik heb nu circa 3 uur rush gespeeld en het is echt shit. Het is 1 groot campfest, nog nooit zoveel snipers gezien en in veel gevallen komen beide teams als ze attacker spelen niet voorbij de eerste 2 comm stations. Voorheen speelde ik veel support met de M249 en supressor, die heb ik ingeruild voor bipod.
Ik lig nu toch continue in de bosjes. Qua gameplay is het geen voortuitgang.

Misschien moet ik maar overstappen naar conquest. Kan me voorstellen dat de IRNV nerf daar minder impact heeft.
Precies mijn ervaring vanavond, daarom team deathmatch net geprobeerd maar het haalt het gewoon niet bij die epische veldslagen om die ene mcom die ik voor de patch wel erg vaak had. Hopelijk veranderd het nog, maar tot dusverre is het tempo er helemaal uit en zitten er campers in elk bosje. Armen/defusen ho maar....

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ze hebben de F2000 ook generfed.
M416 is gelijk gebleven.
Klopt niet echt met de patch release notes. 8)7

Maar ja blijft Dice...

http://symthic.com/?s=for...pa=viewtopic.php?f=3&t=37

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 23:42:
Precies mijn ervaring vanavond, daarom team deathmatch net geprobeerd maar het haalt het gewoon niet bij die epische veldslagen om die ene mcom die ik voor de patch wel erg vaak had. Hopelijk veranderd het nog, maar tot dusverre is het tempo er helemaal uit en zitten er campers in elk bosje. Armen/defusen ho maar....
Vreemd. Het potje waarin ik vandaag due 5000 punten ben kwijtgeraakt was absolute rushende chaos. Met 7% health een MCOM armen om daarna na mijn death als maloten te proberen de tegenstander weg te houden. Volledig de naam "rush" waard :)
Nou scheelt het dat mijn squad ook niks anders deed dan continu proberen de objectives te behalen.

sudo apt-get rekt

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Wat is mobile AA toch eigenlijk ook kansloos op open levels als Operation Firestorm. Tegen jets begin je niks tenzij ze recht op je af komen duiken (wat vaak meteen ook het laatste is wat je ziet) en missiles zijn nog steeds kansloos. Je schiet er een af, de jet gebruikt flares en voordat je weer een lock hebt is ie allang weer buiten bereik.
Choppers kun je soms nog wel neerhalen als ze dichtbij genoeg zijn en de piloot zich niet direct achter cover laat vallen, bij wat meer ervaren piloten kun je dat ook shaken.
Verder ben je enorm kwetsbaar nu de armor omlaag is gehaald en de damage van de main gun is verminderd. 1 hit van een Javelin en je kunt al niks meer en een nietsvermoedende tank kapotschieten is er ook niet meer bij. Hell, zelfs voor een simpele soldaat heb je al veel te veel voltreffers nodig 8)7

Ik begrijp wel waarom de APC en Tunguska nu vaak blijven staan want je kunt er bijna niks meer mee aanvangen.

🖥️ | 🚗

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-10 16:31

Neophyte808

Gadget inspector

unfor schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:05:
[...]

Grappig dat je de server de schuld geeft.
En in tegenstelling tot wat velen beweren, het is ook niet de schuld van de HDD of SSD.
Het is een issue met het laden van de textures in het geheugen van de videokaart, op een of andere manier gaat dit soms tergend traag.
Mijn HDD is 80 GB en bijna vol (deze is een tijdelijke vervanging voor mijn vers gecrashte 500GB en ik draai nu Windows 8 developer preview), misschien heeft het daar iets mee te maken? Anyway, als ik een server join dan kan ik na anderhalve minuut spelen en als ik daarna de volgende map wil laden is hij na 5 minuten nog niet klaar en als ik dan ingrijp (ctrl alt delete alt F4) dan kan ik mn computer rebooten :(

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Speel weer sinds een aantal dagen BF3, en merk dan toch wel weer wat punten wat ze echt niet in de game hadden moeten doen, 1 ervan is conquest 64 spelers op metro, en dan al helemaal niet met friendly fire, ben nog nooit zo vaak neergemaaid, en dan niet eens door de vijand.

Ben benieuwt hoe die back to karkand maps zullen spelen en vooral dan ook gebalanceerd zijn.

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Mortars hadden ze ook nooit in de game moeten doen. Vooral met tdm is het gewoon belachelijk.

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

Speel sinds een aantal dagen BF3, en merk dan toch wel weer wat punten wat ze echt niet in de game hadden moeten doen, 1 ervan is metro: het zuigt in Windows 8 en het zuigt in Battlefield 3 :P

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Ik vind BF3 leuk, mag ik dat nog zeggen? :P

[ Voor 4% gewijzigd door vinom op 07-12-2011 00:39 ]

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

vinom schreef op woensdag 07 december 2011 @ 00:38:
Ik vind BF3 leuk, mag ik dat nog zeggen? :P
Ja, maar alleen op donderdagen.

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-10 11:30
Wat is er precies generfed aan de F2000? Voor mijn gevoel heeft ie nu behoorlijk meer recoil.. jammer, was m'n favo wapen! Ging net richting de 1000 kills. :p

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:52

jagermeister

Artillerie magneet :-(

De guided missile hebben ze niet generfd. :(

Nog steeds wordt je in je heli met 1 schot uit de lucht gehaald. Vrijwel niets tegen te doen.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:05

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Rogier.V schreef op woensdag 07 december 2011 @ 00:57:
Wat is er precies generfed aan de F2000? Voor mijn gevoel heeft ie nu behoorlijk meer recoil.. jammer, was m'n favo wapen! Ging net richting de 1000 kills. :p
Je zegt het zelf al :)

Had hem grappig genoeg nog niet eens unlocked prepatch, maar vind hem ook niet zo super op dit moment. De AEK en KH2002 lijken me beter. Hopelijk is de buffed AN94 weer BC2 goed (bijna unlocked).

Btw, meer mensen last van een beetje mag lag dan normaal? Misschien waren het net de servers waarop ik speelde, maar had toch wel opvallend vaak dat de tegenstander en ik elkaar killde in een 1on1 fight of dat ik neergeschoten wordt terwijl ik al de hoek om ben of veilig in prone achter een muurtje denk te zijn. Die nieuwe slider lijkt ook niet echt te helpen voor zover ik kan zien.

[ Voor 31% gewijzigd door Gundogan op 07-12-2011 01:19 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-10 20:22
Is er een manier dat het spel de commands die je invoert onthoudt? (bijvoorbeeld de fps limit command of de fps show command)

Beetje irritant om steeds als je het spel start de commmands te moeten invoeren.

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022
megadoom schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:24:
967.07 m volgens bf3stats sta ik 75ste van de wereld :o (zal wel niet kloppen)

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:18

Rudios

Lost in space?

Waarom geen IRVN Bino viewer? Zodat je wel snipers/campers kunt spotten, maar terug moet switchen naar je gun, lijkt me de ideale oplossing!!

Whole lot of stars ***

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

SamStar schreef op woensdag 07 december 2011 @ 01:24:
[...]

967.07 m volgens bf3stats sta ik 75ste van de wereld :o (zal wel niet kloppen)
net eentje gemaakt van 1290 meter :)

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Verwijderd

Ben benieuwd of ze de tank nog gaan patchen. Heb irl een aantal keer in een Leopard II mogen rijden en die heeft echt geen moeite met rotsblokjes van een 50cm of omgevallen boompjes 8)7

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-11 21:26
TetPr87 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 01:23:
Is er een manier dat het spel de commands die je invoert onthoudt? (bijvoorbeeld de fps limit command of de fps show command)

Beetje irritant om steeds als je het spel start de commmands te moeten invoeren.
Ja, maak in je battlefield folder een tekstbestandje aan dat je "user.cfg" noemt. Daar kan je alle console commands intypen. Misschien handig om dit aan de TS toe te voegen?

[ Voor 5% gewijzigd door haarbal op 07-12-2011 01:56 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Net op Caspian potje lopen klooien met Musiq, 1091m is mijn nieuwe record. Of ik er trots op ben?

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 01:46:
Ben benieuwd of ze de tank nog gaan patchen. Heb irl een aantal keer in een Leopard II mogen rijden en die heeft echt geen moeite met rotsblokjes van een 50cm of omgevallen boompjes 8)7
Of een heuvel oprijden 8)7. Nee joh, een tank heeft zo'n beetje hetzelfde koppel als een bromfiets... Jammer dat er dingen ook niet kapot kunnen. Als je last hebt van infantry in een huisje moet je eigenlijk gewoon met volle vaart door dat huisje kunnen rammen. Nu knal je op een lantaarnpaal of een hekje en sta je daar dan rpgs te happen.
Gundogan schreef op woensdag 07 december 2011 @ 01:13:

Had hem grappig genoeg nog niet eens unlocked prepatch, maar vind hem ook niet zo super op dit moment. De AEK en KH2002 lijken me beter. Hopelijk is de buffed AN94 weer BC2 goed (bijna unlocked).
Op dit moment is het wel een redelijk wapen, mits je een beetje kan aimen en de (nog steeds) forse recoil onder controle kan houden. Close combat kun je winnen mits je een beetje kan spammen in burst. Full auto nieteens aan beginnen. Maar het heeft wel een pittige learning curve. Vanavond flink wat mensen afgemat met dit wapen, wel leuk om te zien dat dan anderen het uit gaan proberen. Vaak is de recoil een dusdanige tegenvaller dat ze dezelfde ronde weer terugswitchen.

Als ik puur naar prestaties kijk zou ik de kh2002 pakken. Ik heb het echter niet zo met die proppeschieter, dus gebruik liever de an-94 zonder suppressor. Lekker knallen en dat mooie geluid hebben.

[ Voor 44% gewijzigd door Raku op 07-12-2011 02:53 ]

Raku

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Nog steeds is het moeilijk om over hekjes en obstakels heen te komen als soldier.. Ik snap dat niet. Ik moest ergens snel wegkomen ik zit tig keer op spatie te rammen, en bam te laat doodgeschoten omdat ik niet over een hekje kwam. :|

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Raku schreef op woensdag 07 december 2011 @ 02:47:
Als ik puur naar prestaties kijk zou ik de kh2002 pakken. Ik heb het echter niet zo met die proppeschieter, dus gebruik liever de an-94 zonder suppressor. Lekker knallen en dat mooie geluid hebben.
Het probleem is dat je door dat geweldige geluid het idee krijgt dat je maar 3 kogels nodigt hebt om iemand te killen. Ik heb zelf vandaag eigenlijk met geen enkel ander wapen gespeeld. Die AN-94 is dan wel goed te gebruiken, er zijn simpelweg betere alternatieven. Een scope hoef je ook niet op dat ding te zetten.... Zelf gebruik ik hem nu met Kobra, Frontgrip en Flashlight. Die KH2002 schiet me iets te snel in burst.... daar raak je voor mijn gevoel te snel de controle over kwijt. Bij de AN-94 heb je na deze patch juist enorm veel controle met burst.

Verwijderd

Raku schreef op woensdag 07 december 2011 @ 02:47:
[...]

Of een heuvel oprijden 8)7. Nee joh, een tank heeft zo'n beetje hetzelfde koppel als een bromfiets... Jammer dat er dingen ook niet kapot kunnen. Als je last hebt van infantry in een huisje moet je eigenlijk gewoon met volle vaart door dat huisje kunnen rammen. Nu knal je op een lantaarnpaal of een hekje en sta je daar dan rpgs te happen.
Ja dat ook. Tank kan over blokken beton van 1m hoog rijden.
Vind zelf de AN-94 een apart wapen. Speelde er zowel pre-patch als post-patch mee en op lange afstand is burst echt fijn en nuttig. Echter in close combat wil je hem toch snel op full auto hebben en dan is hij redelijk traag en onhandelbaar. Tevens is het constant naar full auto moeten swichten erg vervelend op dichte mappen, als je dat vergeet pverleef je de eerste confrontatie niet.

Hopelijk tweaken ze M320 buckshot ook even flink, is nu zeer onbetrouwbaar en reageert er traag. In Bad Company 2 waren er al problemen mee en dat is niet echt opgelost. Het is in principe een leuk wapen om snel veel damage te doen en bijvoorbeeld een gang te clearen. Moet ool nog eens met de M26 spelen, kijken wat dat nu precies is.

• unfor
  • Laatst online: 05-10 13:17
Tsurany schreef op woensdag 07 december 2011 @ 06:47:
Hopelijk tweaken ze M320 buckshot ook even flink, is nu zeer onbetrouwbaar en reageert er traag. In Bad Company 2 waren er al problemen mee en dat is niet echt opgelost. Het is in principe een leuk wapen om snel veel damage te doen en bijvoorbeeld een gang te clearen. Moet ool nog eens met de M26 spelen, kijken wat dat nu precies is.
Ik zou net zeggen, waarom zou je in godsnaam de M320 buckshot nemen als de Mass ook one shot kill is op close range, daar kun je echter 6 man mee omleggen terwijl je met de M320 na 1 schot de lul bent :)

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 07-12-2011 06:54 ]

Ga m vanavond proberen. Kreeg de M26 niet op m'n rail terwijl dat volgens mij wel zou moeten kunnen. Scheelt toch in wisseltijd van shotgun naar assault rifle.

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:45
Vind de AN-94 een cool wapen maar ik vind hem nog steeds erg underwhelming. Naja heb bijna mn 1e assault service star en dan ga ik denk ik toch maar support spelen om weer lekker wat wapens en unlocks vrij te spelen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Gisteren door toeval weer op de got server beland (de 32player server) en wat gebeurde er? Ik werd weer gekicked. Dat gebeurde nadat ik een aantal kills maakte op Kharg Island in de Havoc. Na een het uitschakelen van de tanks en de chopper hooverde ik rustig rond de Gas Station vlag die gecapped werd om lucht steun te geven. In de verte zag ik 2 tanks en een chopper landen die logischerwijs een lading raketjes hun richting op gesprayed kregen. Hierbij vond ene gast genaamd Chilled (die zat in de chopper) de dood en minder dan 15 seconden later werd ik gekicked. De chopper was geland of hooverde ver van zijn spawn point aangezien hij al aan land was en niet meer op de carrier stond. Bovendien stonden er 2 tanks die mij al een keer neer gehaald hadden met guided shell en staat er ook nog een base AA die je kan raken, spawn rape was niet aan de orde, hooguit een buttspank in process.

Als deze gast mij echt gekicked heeft bij deze dan een klacht tegen deze dude want de map ervoor kilde hij mij ook in mijn eigen base met ze little bird en guided n00b missles. GoT servers zijn een no-go area voor mij geworden, veel gelame en noobybash en als je dan doorbreekt om je team nog een kans te geven dan wordt je gekicked. Het merendeel van de GoT spelers zag ik vrij leuk spelen, helaas wordt verpest door waarschijnlijk computerbeeldschermgebleekte jongetjes die heel wiki al hebben uitgepluist of ze met hun pc kunnen trouwen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Verwijderd

evilpin0 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 08:34:
Gisteren door toeval weer op de got server beland (de 32player server) en wat gebeurde er? Ik werd weer gekicked. Dat gebeurde nadat ik een aantal kills maakte op Kharg Island in de Havoc. Na een het uitschakelen van de tanks en de chopper hooverde ik rustig rond de Gas Station vlag die gecapped werd om lucht steun te geven. In de verte zag ik 2 tanks en een chopper landen die logischerwijs een lading raketjes hun richting op gesprayed kregen. Hierbij vond ene gast genaamd Chilled (die zat in de chopper) de dood en minder dan 15 seconden later werd ik gekicked. De chopper was geland of hooverde ver van zijn spawn point aangezien hij al aan land was en niet meer op de carrier stond. Bovendien stonden er 2 tanks die mij al een keer neer gehaald hadden met guided shell en staat er ook nog een base AA die je kan raken, spawn rape was niet aan de orde, hooguit een buttspank in process.

Als deze gast mij echt gekicked heeft bij deze dan een klacht tegen deze dude want de map ervoor kilde hij mij ook in mijn eigen base met ze little bird en guided n00b missles. GoT servers zijn een no-go area voor mij geworden, veel gelame en noobybash en als je dan doorbreekt om je team nog een kans te geven dan wordt je gekicked. Het merendeel van de GoT spelers zag ik vrij leuk spelen, helaas wordt verpest door waarschijnlijk computerbeeldschermgebleekte jongetjes die heel wiki al hebben uitgepluist of ze met hun pc kunnen trouwen.
Bekend verhaal (met diezelfde persoon ervaring), ik doe de moeite er niet meer voor om er wat over te klagen. Genoeg andere servers om op te spelen.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 08:40:
[...]

Bekend verhaal (met diezelfde persoon ervaring), ik doe de moeite er niet meer voor om er wat over te klagen. Genoeg andere servers om op te spelen.
Laatst ook gekicked (naam vergeten, stond wel GoT voor). Ik ving een chopper op bij E op Caspian. Ik verraste hem en hij ging meteen neer tegenover mijn chopper. Nog geen 10 seconde na de kill, zonder reden.

Daarom ook besloten om de GoT-servers niet meer te joinen. Helaas, want de server hebben echt potentie!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Dat krijg je als je mensen admin rechten geeft in ruil voor geld. Admin rechten moet je verdienen want weinig kunnen er goed mee omgaan.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Fonta
  • Laatst online: 09-09 21:14
Niet alle clan leden hebben admin rechten :S
Er zijn op dit moment maar zo'n 12 admins...
Dus als je niet weet waar je het over hebt of alleen maar loopt te flamen, kan je beter ........
Als je gekicked wordt van een got server dan horen we dat natuurlijk graag en dan ook door wie.

[ Voor 52% gewijzigd door Fonta op 07-12-2011 08:55 ]

Verwijderd

Zelf ben ik inmiddels op twee GoT servers geweest: GoTBF3.nl Conquest en een ander waar ik de naam even niet meer van weet. Ik heb vrij weinig, liever gezegd, helemaal niks gemerkt van teamwork tot nu toe. Teamgenoten die gewoon pal voor je neus wegrijden in een tank of opstijgen (alleen!) in een chopper. Ik had een beetje "ieder voor zich" gevoel. De andere server had enorme lag. Eigenlijk de enige keer dat ik echt lag heb ervaren in BF. Ik weet niet of er nog GoT servers zijn waar écht wordt samengewerkt? Dan bedoel ik mensen die elkaar ondersteunen met ammo, health packs. Je oppikken in een voertuig als ze langskomen. Niet wegrijden in een tank wanneer je hem probeert te repareren 8)7 etc. etc. Zijn er nog GoT servers waar er wél leuk wordt samengewerkt en verder geen mensen worden gekicked als men iets doet dan "noob" is zoals eerder gemeld? Ik ben echt hard op zoek naar leuke servers dus dit is een geen troll maar een serieuze vraag. Ik had gewoon iets meer verwacht.

• Fonta
  • Laatst online: 09-09 21:14
Er wordt zeker wel samen gewerkt op de got servers. Join teamspeak zou ik zeggen :)

• Zero2Fear
  • Laatst online: 28-10 15:05
Ik speel vaak op de GoT server, maar ook op andere servers. Waar ik me echt over frustreer is het feit dat ik een Humvee op een tactische plek neerzet, als gunner ga zitten. En dat iemand instapt en die Humvee meeneemt om een stukje verder te rijden en hem dan weer achterlaat daar..

Natuurlijk ben ik er al uitgesprongen omdat ik dat tactisch punt wil verdedigen. Soms snappen er niet echt veel mensen wat van tactiek en gaat t hun alleen om de kills en niet om t winnen/verliezen.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:11

codex

Geen OpenAI agent :)

De mass heb ik vaak 2 schoten mee nodig om een kill te maken op korte afstand, met de buck is het in 1 schot toch echt wel gebeurd.

Verwijderd

evilpin0 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 08:34:

bla bla ik ben pro zij niet elke wapen is noob bla bla
Het zal allemaal vast wel wat genuanceerder liggen dan jij het nou brengt. En de manier van je zelf ophemelen en andere omlaag praten zegt eigenlijk al genoeg.

Verwijderd

Fonta schreef op woensdag 07 december 2011 @ 08:56:
Er wordt zeker wel samen gewerkt op de got servers. Join teamspeak zou ik zeggen :)
Teamspeak is geen excuus voor het negeren van mensen die niet "GoT" voor hun naam hebben staan...

Ik heb andere servers gehad waar iedereen echt samenwerkt, ongeacht of je er vandaan komt. Je kan zeggen wat je wil maar een paar dingen vallen wel enorm op, op de GoT servers:

- Weinig teamplay overall (alleen tussen GoT spelers via TS)
- Kickgrage admins (zelfs in chat word er soms om gebedeld)
- Basecamping (vooral door GoT spelers)
- Meerdere malen iemand gekickt zien worden omdat die bovenaan stond in de scores, waarschijnlijk omdat iemand anders de MVP ribbon wou hebben.
- Spawncamping, flags expres niet overnemen en anderen blijven campen op de spawn die er dan bij hoort.
- Chat is vaak ook van een zielig infantiel niveau...
- GoT-ers blijven veelal aan 1 team hangen ookal weten ze dat die kant overpowered is en weer over de tegenstanders heen walst. Vraag je dan om wat skill-balance over de teams, dan word je uitgelachen...

Sommige punten kom ik ook wel eens tegen op andere servers, maar nooit meer dan 2. Ik zeg niet dat het altijd zo is, maar de irritatie is enorm.

• Zero2Fear
  • Laatst online: 28-10 15:05
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:04:
[...]

Het zal allemaal vast wel wat genuanceerder liggen dan jij het nou brengt. En de manier van je zelf ophemelen en andere omlaag praten zegt eigenlijk al genoeg.
En de manier waarop u reageerd (het citaat veranderd naar onzin) laat ook erg blijken hoe volwassen u bent.

Oftewel, kijk eerst naar jezelf, dan naar anderen.

• Cinerama
  • Laatst online: 21-10 17:21

Cinerama

There are my lovely boys!!!

Wat vergeten wordt is dat een slechte server reputatie nel opgebouwd is en moeilijk kwijt te raken is. Een positieve reputatie duurt veel langer om op te bouwen en die ben je zo kwijt.

Ik zou toch eens met de admins om tafel gaan welke regels er gehanteerd worden en in hoe er met kicken om gegaan wordt.

De keren dat ik op de GOT servers heb gespeeld was ik ook niet onder indruk van het algemene teamwork niveau van zowel de GOT als niet GOT spelers, gelukkig heb ik geen last gehad van rancuneuze admins.

[ Voor 4% gewijzigd door Cinerama op 07-12-2011 09:09 ]

Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team

Pagina: 1 ... 28 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.