• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

madmaus schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:01:
Is het normaal dat je bij iedereen ping ziet behalve bij jezelf?
Ik zie alleen een streepje staan ipv een getal.
Ja dat is een feature van Dice. Je wilt immers graag de ping van je medespelers weten... 8)7

TV missiles in attack heli zijn compleet verneukt trouwens....erg zonde. Alsof het afketsen en doorheen vliegen al niet genoeg was nu ook de besturing maar om zeep geholpen. Flares lijken ook minder effect te hebben, je moet ze eerder gooien. Dat wil zeggen dat als er iemand recht onder je staat met een stinger je er niets aan hebt. Aanpassen van de damage van scout heli tegen jets is ook jammer....
Positief aan de patch: Chat venster is duidelijk.

Life is what you others make it.

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Ik heb net de advanced dogtag voor suppression gekregen (50 suppression ribbons). Ik weet niet zo goed of ik hier nou blij mee moet zijn of niet :P. Het is wel een gave dogtag verder, maar het is een beetje raar te pronken met een dogtag hoeveel je wel niet gemist hebt :P.

Raku

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Wanneer kan je veilig de game verlaten na een potje zonder je punten kwijt te raken, is dat na het potje in het puntenscherm of moet je wachten totdat het nieuwe level geladen is?

| Youtube |

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-10 16:31

Neophyte808

Gadget inspector

Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:35:
Ik speel het niet op de man. Echter heeft DICE al ruim van te voren alle informatie vermeld maar hebben sommigen blijkbaar geen idee waar het over gaat. Dan kan je het DICE niet kwalijk nemen, enige wat ze nog kunnen doen dan is mass mail sturen of push messages. Daar zit niemand op te wachten. Gewoon opletten en je blijft keurig op de hoogte.
In de tussentijd staat Back to Karkand nog steeds op Origin te koop voor 15 euro, ik kwam er ook pas achter dat het een onderdeel was van de aanstaande patch toen ik opschrok van de gigantische size van 3,9 GB.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-11 21:26
Daarnet had ik volgens mij een mutual kill op gotbf3 1, nog niet eerder gezien, zal de ttl op de snipers wel zijn, schoot met de sks.

Wel weer rampzalige lag op die server, zaten maar 40 spelers in en de jeep was alweer aan het rubberbanden, mikken met de jeep werd ook af en toe teruggezet etc.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Neophyte808 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:15:
In de tussentijd staat Back to Karkand nog steeds op Origin te koop voor 15 euro, ik kwam er ook pas achter dat het een onderdeel was van de aanstaande patch toen ik opschrok van de gigantische size van 3,9 GB.
Dat is toch logisch? Hij is immers enkel gratis bij de Limited Edition. Heb je de normale editie gekocht moet je nu gewoon Back to Karkand kopen. Dat de content in de patch zit betekent niet dat je hem ook direct gratis krijgt. Dat is ook direct het nadeel wat DICE ook roept in deze patch, DLC verspreiden binnen een patch terwijl het niet voor iedereen relevant is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:16:
[...]

(...) Dat is ook direct het nadeel wat DICE ook roept in deze patch, DLC verspreiden binnen een patch terwijl het niet voor iedereen relevant is.
Vind ik niet zo logisch maar ok.

Overigens snap ik Origin echt niet, je kunt er games mee kopen en je kunt ermee patchen, maar dat is het. Als ik Battlefield 3 op wil starten dan kan ik dat niet doen door op de Battlefield 3 snelkoppeling te klikken en ook niet door op de Origin snelkoppeling te klikken en het dan in Origin op te zoeken, maar alleen door mijn browser te openen, de juiste URL in te tikken en te kiezen tussen campaign, multiplayer of co-op. Nu is Battlefield afhankelijk van Origin èn de compatibiliteit van je browser, i.p.v. onafhankelijk. WHY!?

Overigens wel jammer dat ze maar 9 maps meeleveren met het origineel waarvan sommige niet eens leuk zijn (Metro is ECHT kut) en dat ze de rest maar aanleveren als DLC voor een flinke smak geld. Dit heb ik altijd al een slecht punt gevonden van de Battlefield series, want wat nu DLC heet, heette map packs/expansions bij BF2 en die waren ook niet goedkoop. Nu word je min of meer gedwongen om voor die vernieuwde "ouwe meuk" te betalen, omdat je anders ziet dat iedereen naar de servers van karkand gaat i.p.v. vanilla :(.

[ Voor 23% gewijzigd door Neophyte808 op 06-12-2011 18:29 ]

Je kan ook games spelen met Origin, echter niet Battlefield 3. Battlefield 3 heeft geen ingame menu's maar wordt volledig via de browser aangestuurd, vandaar dat het niet mogelijk zal zijn Battlefield 3 te starten zonder externe commando's in te voeren om aan te geven wat er gedaan moet worden. Dat heeft niks met Origin te maken maar puur met Battlefield 3 zelf. Andere games kan je direct via Origin starten en spelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

SV3NNER schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:14:
Wanneer kan je veilig de game verlaten na een potje zonder je punten kwijt te raken, is dat na het potje in het puntenscherm of moet je wachten totdat het nieuwe level geladen is?
Je hoeft niet te wachten op de volgende level

https://valid.x86.fr/xhfd5e

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:26:
Je kan ook games spelen met Origin, echter niet Battlefield 3. Battlefield 3 heeft geen ingame menu's maar wordt volledig via de browser aangestuurd, vandaar dat het niet mogelijk zal zijn Battlefield 3 te starten zonder externe commando's in te voeren om aan te geven wat er gedaan moet worden. Dat heeft niks met Origin te maken maar puur met Battlefield 3 zelf. Andere games kan je direct via Origin starten en spelen.
Toch stom dat games van derden beter geïntegreerd zijn in Steam dan een game van EA in EA Origin.

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-11 12:55

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Neophyte808 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:24:
[...]

Vind ik niet zo logisch maar ok.

Overigens snap ik Origin echt niet, je kunt er games mee kopen en je kunt ermee patchen, maar dat is het. Als ik Battlefield 3 op wil starten dan kan ik dat niet doen door op de Battlefield 3 snelkoppeling te klikken en ook niet door op de Origin snelkoppeling te klikken en het dan in Origin op te zoeken, maar alleen door mijn browser te openen, de juiste URL in te tikken en te kiezen tussen campaign, multiplayer of co-op. Nu is Battlefield afhankelijk van Origin èn de compatibiliteit van je browser, i.p.v. onafhankelijk. WHY!?
Je hebt überhaupt niet gekeken wat je zou krijgen voordat je het spel kocht? Dit was allemaal al ver voor de release bekend.

EDIT:
Ik snap ook niet helemaal wat er mis mee zou zijn, het werkt prima en is een stuk uitgebreider dan de gemiddelde game. Sowieso is de drempel om even een ronde te spelen een stuk lager, nu je niet de hele game hoeft op te starten.
Neophyte808 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:30:
[...]

Toch stom dat games van derden beter geïntegreerd zijn in Steam dan een game van EA in EA Origin.
Dat is niet eens waar. Andere games zijn net zo geïntegreerd als BF3, alleen starten die een ander soort executable. Bij BF3 is het je browser, bij een andere game is het de game-executable.

[ Voor 29% gewijzigd door Patriot op 06-12-2011 18:35 ]

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

*-*Verveelt zich dood zonder BF3*-*
Er is echt geen f te doen als je geen goede pc hebt.

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-11 19:28

InSanex

serenity now!

Voor de mensen die snel punten willen sprokkelen kan ik deze server aanraden :

http://battlelog.battlefi...oobs-24-7-Metro-No-Rules/

Het weer in Halfweg

Neophyte808 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:30:
True that.

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

Patriot schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:31:
[...]
Je hebt überhaupt niet gekeken wat je zou krijgen voordat je het spel kocht? Dit was allemaal al ver voor de release bekend.
Dat de Metro map kut zou zijn ook ja :9 ?

Ik heb het spel gekregen en in tegenstelling tot de meeste mensen hier vond ik het niet nodig om al een jaar voor de release het spel te gaan hypen in dit topic zodat het uiteindelijke spel tegenvalt. Ik had gehoopt dat het wel goed zou zitten, maar ik had dit kunnen weten van EA.

Overigens begint de Battlefield serie steeds meer richting de Call of Duty serie te gaan, in de zin van uitmelk. Elk jaar een spel uitbrengen met minimale verbeteringen (versus géén verbeteringen bij CoD) en er dan weer de volle mep voor vragen :/

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-11 12:55

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Neophyte808 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:37:
[...]

Dat de Metro map kut zou zijn ook ja :9 ?
Beter lezen. Dat deel van je post quote ik niet, omdat je dat pas later hebt toegevoegd ;)
Ik heb het spel gekregen en in tegenstelling tot de meeste mensen hier vond ik het niet nodig om al een jaar voor de release het spel te gaan hypen in dit topic zodat het uiteindelijke spel tegenvalt. Ik had gehoopt dat het wel goed zou zitten, maar ik had dit kunnen weten van EA.
Aha, goeie reden om niet vlak voor de koop even te kijken of er misschien dingen kunnen zijn die je niet bevallen |:(
Overigens begint de Battlefield serie steeds meer richting de Call of Duty serie te gaan, in de zin van uitmelk. Elk jaar een spel uitbrengen met minimale verbeteringen (versus géén verbeteringen bij CoD) en er dan weer de volle mep voor vragen :/
Lol, wat? In welk universum?

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

Patriot schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:31:
[...]

Ik snap ook niet helemaal wat er mis mee zou zijn, het werkt prima en is een stuk uitgebreider dan de gemiddelde game. Sowieso is de drempel om even een ronde te spelen een stuk lager, nu je niet de hele game hoeft op te starten.
Wat er mis mee is is dat het allemaal nogal wat tijd rooft, waar je in BF:BC2 een server joinde in 10 seconden, zit ik nu anderhalve minuut tegen het "loading level" knipperding aan te kijken. Bij BF:BC2 zat de server browser gewoon geïntegreerd. Het nieuwe systeem is niet uitgebreider, de drempel ligt nu hoger om "even een ronde" te spelen omdat het zo lang duurt en wat je bedoelt met niet de hele game opstarten snap ik niet: als je een server joined, moet de hele game toch opgestart worden om te kunnen spelen of niet? En de game moet elke keer opnieuw opgestart worden als je een andere server in wilt, dat is wat er mis mee is!

[ Voor 4% gewijzigd door Neophyte808 op 06-12-2011 19:04 ]

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-11 19:32
Ik zeg het niet graag maar hij heeft wel gelijk:

Battlefield release timeline

2002
Battlefield 1942

2003
Battlefield 1942: The Road to Rome

2003
Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII

2004
Battlefield Vietnam

2005
Battlefield 2

2005
Battlefield 2: Special Forces

2005
Battlefield 2: Modern Combat

2006
Battlefield 2: Euro Forces

2006
Battlefield 2: Armored Fury

2006
Battlefield 2142

2007
Battlefield 2142: Northern Strike

2008
Battlefield: Bad Company

2009
Battlefield Heroes

2009
Battlefield 1943

2010
Battlefield: Bad Company 2

2010
Battlefield: Bad Company 2: Vietnam

2010
Battlefield Online

2011
Battlefield Play4Free

2011
Battlefield 3

Bron: Wikipedia

Zelf vind ik het een fantastisch spel ;)

[ Voor 6% gewijzigd door DPhoenix op 06-12-2011 18:49 ]

AULXJMHR

Streep eens de expansions weg en je ziet dat het echt mee valt. Streep daarnaast games weg zoals Play4Free die een totaal ander principe aanhouden en het zijn er nog wat minder. Streep dan nog eens de console games weg en het is een normale tijdslijn.

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:55:
Streep eens de expansions weg en je ziet dat het echt mee valt. Streep daarnaast games weg zoals Play4Free die een totaal ander principe aanhouden en het zijn er nog wat minder. Streep dan nog eens de console games weg en het is een normale tijdslijn.
Heb je mijn post wel gelezen? Het ging nou juist net om de expansions...

... zei ik terwijl ik al 3 minuten wachtte voordat de map geladen is, k**server.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Neophyte808 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:00:
[...]

.. zei ik terwijl ik al 3 minuten wachtte voordat de map geladen is, k**server.
Grappig dat je de server de schuld geeft.
En in tegenstelling tot wat velen beweren, het is ook niet de schuld van de HDD of SSD.
Het is een issue met het laden van de textures in het geheugen van de videokaart, op een of andere manier gaat dit soms tergend traag.

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-11 20:54

Audione0

Strijdt der titanen

Fantasma schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:31:
*-*Verveelt zich dood zonder BF3*-*
Er is echt geen f te doen als je geen goede pc hebt.
Je kunt ook nog iets anders beet pakken met je rechter hand ipv de muis....

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik log in op Battlelog en zie een afbeelding van BtK met een grote groene vink en dit erin:
You own Back to Karkand, get ready to play it!
Learn more about Back to Karkand
Als ik dan klik op Learn more dan kom ik op een pagina die uitlegt hoe vet BtK wel niet is en daar staat nergens vanaf wanneer het speelbaar is.
Daar staat enkel dat de stats pas werken vanaf 13e maar niet dat de game het vanaf dan pas doet.

Doe dus gewoon niet alsof ik een debiel ben want als EA/DICE het zo duidelijk hadden gemaakt in-game (en in-game valt Battlelog dus onder) dan hadden we deze discussie niet te hoeven hebben. Met een bannertje tonen dat je de game kunt spelen en dan niks erbij zetten qua releasedate is gewoon raar.

edit: als dit de sfeer is hoe we met elkaar omgaan binnen Spielerij dan zoek ik daarvoor wel een volwassener forum, iedereen blij denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Cartman! op 06-12-2011 19:08 ]

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Audione0 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:05:
[...]

Je kunt ook nog iets anders beet pakken met je rechter hand ipv de muis....
Oh ja!

*Haalt een appel!*
Heb je mijn post wel gelezen? Het ging nou juist net om de expansions...

... zei ik terwijl ik al 3 minuten wachtte voordat de map geladen is, k**server.
"een spel uitbrengen met minimale verbeteringen"

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-11 20:54

Audione0

Strijdt der titanen

oa O-)

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 11:58
Ik begin gek te worden van de constante kicks omdat ik met RPG kill, kan ik het helpen dat ze uit hun tanks stappen als ik schiet?
Sowieso snap ik de hele heisa al niet tegen de RPG en Smaw, als je van een afstand met een sniper zit te campen dan kun je een RPG vanaf 400meter vast wel aankomen, maar blijkbaar ben ik verplicht naar ze toe te rennen over een open veld zodat ik ze van dichtbij neer kan schieten of ik heb de keuze om hun te laten spawnkillen.
Echt waar sommige regels slaan helemaal nergens op.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Bron schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:09:
Ik begin gek te worden van de constante kicks omdat ik met RPG kill, kan ik het helpen dat ze uit hun tanks stappen als ik schiet?
Sowieso snap ik de hele heisa al niet tegen de RPG en Smaw, als je van een afstand met een sniper zit te campen dan kun je een RPG vanaf 400meter vast wel aankomen, maar blijkbaar ben ik verplicht naar ze toe te rennen over een open veld zodat ik ze van dichtbij neer kan schieten of ik heb de keuze om hun te laten spawnkillen.
Echt waar sommige regels slaan helemaal nergens op.
De GoT servers hebben geen regels. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

DanielWW2 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:11:
De GoT servers hebben geen regels. ;)
Niet overdreven baserapen en geen klootzak uithangen. Voor de rest mag je doen wat je wilt zolang het niet onder exploiten/hacken valt.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Sinds de update ingame als ik ren lijk ik om de haveklap te springen, voelt alsof je op de maan rond rent. Tevens als ik prone of crouch ga en beweeg de muis snel sta ik op. Is dit normaal? en wat kan ik er aan doen?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• DaniëlWW2
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:19:
[...]

Niet overdreven baserapen en geen klootzak uithangen. Voor de rest mag je doen wat je wilt zolang het niet onder exploiten/hacken valt.
Hoe zit het dan met Canals en de AA? :+
Dat valt toch echt onder baserapen denk ik en ook onder klootzak uithangen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• VEPArie
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 16:42
ben ik enige die constant eruit gekicked wordt sinds nieuwe patch of hebben andere daar ook last van?

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

VEPArie schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:29:
ben ik enige die constant eruit gekicked wordt sinds nieuwe patch of hebben andere daar ook last van?
Punkbuster up to date?

• VEPArie
heb ik al gedaan ja. 2 keer gechecked zelfs.
kan net een minuut of 2 spelen en wordt eruit gekicked.

• djfrankel
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:51

djfrankel

It's a trap!

VEPArie schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:32:
heb ik al gedaan ja. 2 keer gechecked zelfs.
kan net een minuut of 2 spelen en wordt eruit gekicked.
Heb je de computer al even uitgezet, 15min gewacht en daarna weer aangezet?

• DaniëlWW2
  • Niet online
Kunnen we 1 even vullen?
Test/ en gewoon spelen.

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-11 13:19

yzx

DanielWW2 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:35:
Kunnen we 1 even vullen?
Test/ en gewoon spelen.
neem AMMO SQUAD :+ 8)7

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• VEPArie
djfrankel schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:34:
[...]

Heb je de computer al even uitgezet, 15min gewacht en daarna weer aangezet?
nope, dat heb ik nog niet gedaan. zal ik even doen dan

• Neophyte808

Neophyte808

Gadget inspector

Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:07:
[...]

"een spel uitbrengen met minimale verbeteringen"
T.o.v. Bad Company 2 is er toch niet zo heel veel veranderd? Ja tuurlijk, de engine, maar wat merk je daar nu in de praktijk van (behalve de graphics dan)? De geweren zijn ongeveer hetzelfde, de voertuigen met uitzondering van AA ook. Je mesje zit onder een andere knop, je gadgets zijn lomper en er zijn nieuwe maps maar verder...

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Neophyte808 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:46:
[...]

Wat er mis mee is is dat het allemaal nogal wat tijd rooft, waar je in BF:BC2 een server joinde in 10 seconden, zit ik nu anderhalve minuut tegen het "loading level" knipperding aan te kijken. Bij BF:BC2 zat de server browser gewoon geïntegreerd.
Ik weet niet wat er is met je laadtijden maar ik heb toch nergens last van binnen 30 seconde zit ik erin en kan ik spelen en dat is sneller dan ik ooit ingelogd ben in bfbc2. Ik vind het eigenlijk wel prima werken zo de laad tijden zijn in ieder geval prima, alleen jammer dat je niet gelijk door kan joinen door een andere server aan te klikken maar eerst moet afsluiten maar dat maakt niet zo super veel uit.

Ik zat gister in een server met een paar clan leden, worden we opeens door de admin gekicked omdat er geen clans in de server mogen spelen?! Je mocht ook niet knifen wtf?! Dit gaat toch te ver?

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
Heeft niks te maken met de server vriend.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Neophyte808 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:46:
[...]

Wat er mis mee is is dat het allemaal nogal wat tijd rooft, waar je in BF:BC2 een server joinde in 10 seconden, zit ik nu anderhalve minuut tegen het "loading level" knipperding aan te kijken. Bij BF:BC2 zat de server browser gewoon geïntegreerd. Het nieuwe systeem is niet uitgebreider, de drempel ligt nu hoger om "even een ronde" te spelen omdat het zo lang duurt en wat je bedoelt met niet de hele game opstarten snap ik niet: als je een server joined, moet de hele game toch opgestart worden om te kunnen spelen of niet? En de game moet elke keer opnieuw opgestart worden als je een andere server in wilt, dat is wat er mis mee is!
Je kan aanvinken op de pop-up links onder: join game when ready.

Ik blijf gewoon lekker in windows, surf nog wat op internet totdat hij klaar is. Dan pas join ik de game en ben ik in 2 seconde ingame. HEERLIJK.

Battlelog vind ik echt een geweldig uitvinding. Erg snel een server vinden, bekijken zonder de game op te starten. Gewoon blijven internetten totdat je zin hebt om de game te joinen en dan in 2 seconde ingame zijn. In mijn ogen ideaal.

Hij sluit met alt-f4 in 0,1 seconde af en je zit weer lekker in windows. Kan je een andere server zoeken en kan je weer hetzelfde doen.

• bloodlynx
Liteiten schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:46:
[...]
Heeft niks te maken met de server vriend.
Ja als je er 3 min overdoet moet je inderdaad even afvragen of je schijf het wel naar behoren werkt...

(if anyone wonders: console footage) Maar het toont goed de verschillen!

[ Voor 44% gewijzigd door Asgaro op 06-12-2011 19:49 ]

Verwijderd

Godverdomme fuck, ik ben die update aan het afhalen bijna 4GB en op 90% klik ik perongeluk op pauze: gevolg: download wilt niet resumen, begint opnieuw vanaf nul :S en ik heb maar een 12mbps lijntje :'(

• bloodlynx
Asgaro schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:48:
[video]
(if anyone wonders: console footage) Maar het toont goed de verschillen!
Ik vind het wel een beetje jammer dat er niet van die smoke hangt zoals in bf2 |:( .

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-11 21:31
Mensen ook last van enorme lag spikes op alle servers en vage disconnects (nee pb is up to date) sinds de update

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05:46
Neophyte808 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:43:
[...]

T.o.v. Bad Company 2 is er toch niet zo heel veel veranderd? Ja tuurlijk, de engine, maar wat merk je daar nu in de praktijk van (behalve de graphics dan)? De geweren zijn ongeveer hetzelfde, de voertuigen met uitzondering van AA ook. Je mesje zit onder een andere knop, je gadgets zijn lomper en er zijn nieuwe maps maar verder...
Het is een shooter.. Wat moet er nog meer verandert worden?

Graphics zijn veel beter.
Geluid is ook veel beter.
Betere destructie al is die marginaal toegepast. B2K zit veel en veel meer destructie in.
Wapens zijn absoluut niet hetzelfde. Ik weet niet wat het is maar het is heel anders vergeleken met bc2 en al die attachments kunnen wapens omtoveren tot een nieuwe wapen..
Hetzelfde geldt voor voertuigen, als voorbeeld, heb je de choppers eens uitgeprobeerd? vliegen heel anders. soort van hover effect. Voertuigen hebben nu ook veel meer specifieke wapens en kunnen zich richten op AA, AG of beide.

EDIT: spellingsfout :P
bloodlynx schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:50:
[...]

Ik vind het wel een beetje jammer dat er niet van die smoke hangt zoals in bf2 |:( .
Aah, toch nog iemand die mij begrijpt!!

Een paar maand terug had ik het hier op GoT ook over die "fog of war". En ik hoopte dat ze die zouden terugbrengen maar blijkbaar was ik in de minderheid met dit idee. :+
Ik vind dat die fog of war een meer beklemmend en hectisch gevoel gaf. Nu nemen ze dit volledig weg.

MAPS! http://bf3blog.com/2011/12/back-to-karkand-map-overviews/ zegt dat deze van PC 64P zijn.
Afbeeldingslocatie: http://bf3blog.com/wp-content/uploads/2011/12/oman64.jpg
Afbeeldingslocatie: http://bf3blog.com/wp-content/uploads/2011/12/sharqipen64.jpg
Afbeeldingslocatie: http://bf3blog.com/wp-content/uploads/2011/12/wakelarge.jpg
Afbeeldingslocatie: http://bf3blog.com/wp-content/uploads/2011/12/sk_24_64.jpg
Als die Karkand layout voor 64p klopt, hebben ze dat eilandje gewoon geschrapt :(
Trailer toonde blijkbaar dat Karkand wel 7 flags zou hebben, dus laatste screen is fout.

[ Voor 21% gewijzigd door Asgaro op 06-12-2011 20:06 ]

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10 20:14

JK

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:50:
Godverdomme fuck, ik ben die update aan het afhalen bijna 4GB en op 90% klik ik perongeluk op pauze: gevolg: download wilt niet resumen, begint opnieuw vanaf nul :S en ik heb maar een 12mbps lijntje :'(
Je bent niet de enige. Bij mij ging de PC in standby na 30 minuten (blijkbaar staat dat standaard ingesteld in Win7, want ik had er nog niet naar gekeken). Ik kon bij het hervatten ook weer helemaal opnieuw beginnen met een 10mbit lijn. Gedeelde smart is halve smart!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
dat filmpje van pf2 vs bf3 laat toch wel weer zien hoe crap bf2 er uit ziet. En de hitreg was ook zo super slecht.

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05:46
Asgaro schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:00:
[...]

Aah, toch nog iemand die mij begrijpt!!

Een paar maand terug had ik het hier op GoT ook over die "fog of war". En ik hoopte dat ze die zouden terugbrengen maar blijkbaar was ik in de minderheid met dit idee. :+
Ik vind dat die fog of war een meer beklemmend en hectisch gevoel gaf. Nu nemen ze dit volledig weg.

MAPS! http://bf3blog.com/2011/12/back-to-karkand-map-overviews/ zegt dat deze van PC 64P zijn.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als die Karkand layout voor 64p klopt, hebben ze dat eilandje gewoon geschrapt :(
Trailer toonde blijkbaar dat Karkand wel 7 flags zou hebben, dus laatste screen is fout.
first, sla die pics op en post ze dan pas, nu krijgt iedereen te zien: I love bf3blog.com
Als ik het mij goed herinner, had karkand in bf2 8 flags.. Waarom hebben ze er 7 van gemaakt?

nevermind, lees net dat de laatste flag geen cover had en niemand die dus wou capturen

[ Voor 3% gewijzigd door Adel_F16 op 06-12-2011 20:15 ]

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:11
B-BRAIN schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:08:
dat filmpje van pf2 vs bf3 laat toch wel weer zien hoe crap bf2 er uit ziet. En de hitreg was ook zo super slecht.
ik vind BF2 op de pc daar er beter uitzien dan BF3 playstation.

• IngamerX
  • Laatst online: 04-11 14:24
Skybullet schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:17:
[...]

ik vind BF2 op de pc daar er beter uitzien dan BF3 playstation.
Damn dude, ik d8 exact hetzelfde.

BF3 op de PS3 ziet er verschrikkelijk uit, met name door de dramatische AA. Het enige wat er bij die BF2 beelden minder uit ziet is de minimap. Verder vind ik ook het sfeertje van de oude karkand map wat meer hebben.

Ik heb wel bewondering voor de massive support jegens de community. Echt, gewoon weer oldschool. Het enige wat mist is een modtool, maar dat is ook het enige.

En wut!

Weer zijn de filters bijgewerkt, en ze zijn nu zo uitgebreid, dat ik soms wel eens snak naar het matchmaking systeem a la halo/cod. Gewoon conquest, matchmaking, klaar. Dat je dan ook echt op een server van EA ofzo terecht komt, met de settings zoals ze eigenlijk door het dev team worden nagestreeft. Bij BF3 matchmaking kom je in rare servers terecht...

Maar goed, is geen minpunt, veel filters is een plus plus plus :).

Ik hoop dat de volgende stap het aanpakken van de kits wordt. Engineer is bijna altijd de enige goeie kit, en daar erger ik me wel aan. Vind het leuk om met een dikke vette lmg rond te lopen, alleen als er weer een tank aan komt rollen, waar ik zo lopend niet met mijn C4 bij kan komen, of als er weer eens een heli of vliegtuig over komt vliegen, dan ben je gewoon de sjaak. Als engineer heb je zowel een rete goeie wapen en afweer versus voertuigen.

Or am I bitching too much? 8)7

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:34
Holy shit lig ik net te snipen in caspian border, enorm geraas in een keer... stort die grote antenna in! wow!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

StrongArmLance

Endless flow

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:50:
Ik was op 50% en dan een cancel.... op een 8Mbps ADSL van KPN,
Wat uitkomt op 3,8 :(

Verwijderd

Zo net ff op een GoT server geweest.

Maak een maagdengrapje en ineens flippen er een aantal GoT leden. Sorry , maar zelden zulk zuur volk meegemaakt.

Ben zelf weggegaan, want ik vond het te triest.
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:35:
Zo net ff op een GoT server geweest.

Maak een maagdengrapje en ineens flippen er een aantal GoT leden. Sorry , maar zelden zulk zuur volk meegemaakt.

Ben zelf weggegaan, want ik vond het te triest.
Kthnxbye.

Verwijderd

HAHAHAHAHAHAHA.

Je laat je erg kennen jochie. ( bedankt dat je me zo hebt laten lachen )

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2011 20:38 ]

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-11 13:32
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:37:
[...]

HAHAHAHAHAHAHA.

Je laat je erg kennen jochie. ( bedankt dat je me zo hebt laten lachen )
denk je echt dat het een goed idee is om discussies te gaan voeren over grapjes die niet worden gewaardeerd?

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Verwijderd

Kwartjuh schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:38:
[...]

denk je echt dat het een goed idee is om discussies te gaan voeren over grapjes die niet worden gewaardeerd?
Dit is geen discussie toch? Ik geef gewoon antwoord.

Ik ga er verder geen aandacht meer aan besteden verder, wees gerust.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2011 20:40 ]

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-11 09:34
Kthnxban wellicht ;-)

Niets...

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 13:23

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Niet voederen aub. ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-11 13:32
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:39:
[...]

Dit is geen discussie toch? Ik geef gewoon antwoord.

Ik ga er verder geen aandacht meer aan besteden verder, wees gerust.
Je begint een discussie door dit soort info in dit topic te gooien. Waar het dus absoluut niet thuishoort. Als je je stoort aan het gedrag van mensen die op de GoT servers spelen spreek je de admin's daar maar persoonlijk op aan. Maar als ik zie hoe je je opstelt is moet je eerder bij jezelf gaan kijken volgens mij.

edit: Troll, don't feed it :>

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• bloodlynx
Ik kan het wel erg waarderen dat mensen steeds laten weten dat de GoT servers niet in de smaak vallen, vooral omdat de servers nooit vol zijn en er altijd eigenlijk te weinig man zijn om het spel te starten.
Maar ff serieus als je het niet bevalt ga dan lekker een eigen server huren of ga een van de 300k andere servers uitproberen. De rest (meeste) vinden de servers prima op enige lag na.

• LosGieros
  • Niet online
Origin blijft wel heel lang staan op finalizing update...meer mensen last van?

Rapapa...

Verwijderd

bloodlynx schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:43:
Ik kan het wel erg waarderen dat mensen steeds laten weten dat de GoT servers niet in de smaak vallen, vooral omdat de servers nooit vol zijn en er altijd eigenlijk te weinig man zijn om het spel te starten.
Maar ff serieus als je het niet bevalt ga dan lekker een eigen server huren of ga een van de 300k andere servers uitproberen. De rest (meeste) vinden de servers prima op enige lag na.
Wees gerust, het was de 1ste en laatste keer dat ik op een Got server kom.

• bloodlynx
LosGieros schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:44:
Origin blijft wel heel lang staan op finalizing update...meer mensen last van?
Duurt even, want volgens mij gaat hij hem dan pas installeren.

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
ongeveer, start origen opnieuw op als ie echt te lang blijft hangen.
heeft ie hem wel al gedownload dan? ik dacht ook eerst van wel maar bleek van niet en zag ook finalizing staan.
Als in battlelog staat dat je nog een bf3 update moet downloaden en er gebeurt niets in origen kan je
kiezen voor re-install bf3 in origen.
had ik vanmiddag ook gedaan en origen ging alleen de update binnenhalen/installeren en klaar.
blijft een vaag systeem met origen/battlelog

[ Voor 8% gewijzigd door ionicdog op 06-12-2011 20:49 ]

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Verwijderd

Het probleem dat het spel 3x crasht/naar battlelog teruggaat voordat ik in een server zit is iig niet opgelost met deze patch.

Meerdere mensen hebben hier last van.

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Ben ik de enige die opmerkt dat de patch 3,9 GB bedraagt? Men had aangegeven dat deze 2 GB zou zijn. Nouja, hij is bijna binnen! Zijn er echt veranderingen te merken? Qua balance ofzo? Of is er van de updates/bug fixes niet zoveel te merken?

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Qlii256 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:51:
Ben ik de enige die opmerkt dat de patch 3,9 GB bedraagt? Men had aangegeven dat deze 2 GB zou zijn. Nouja, hij is bijna binnen! Zijn er echt veranderingen te merken? Qua balance ofzo? Of is er van de updates/bug fixes niet zoveel te merken?
Nee, heb het ook gemerkt... Hello smallband |:(
Is zo'n update eigenlijk overdraagbaar? Ik bedoel, slaagt Origin deze ergens op zodat ik met behulp van 'n simpele copy-paste deze ook op m'n andere PC kan installeren, zonder opnieuw de hele zooi binnen te hengelen?

• LosGieros
  • Niet online
bloodlynx schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:45:
[...]

Duurt even, want volgens mij gaat hij hem dan pas installeren.
Staat er nog op...een game opstarten kan wel opeens?

Rapapa...

• Joostjah
  • Laatst online: 18-10 20:21
Vergelijk de afstand tussen het vliegdekschip en het eiland.

Afbeeldingslocatie: http://wiki.bf2s.com/_media/maps/wake-island-2007.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img831.imageshack.us/img831/6523/wakelarge.jpg

Vond het altijd leuk minuutje met z'n alle in de heli, of dat stuk varen :(
Snap niet dat ze het niet écht oldskool houden.

[ Voor 7% gewijzigd door Joostjah op 06-12-2011 21:05 ]

En keihard geraped worden door alle vliegtuigen en de tanks op de oevers. Nee dat was echt een succes...

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:50
Ik voel me nu wel echt een ENORME sukkel dat ik de russische versie heb gekozen.. Er is geen nieuwe language pack uit dus ik kan nu niet spelen want ik heb geen textures ...

• Joostjah
Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:04:
En keihard geraped worden door alle vliegtuigen en de tanks op de oevers. Nee dat was echt een succes...
Dat hoorde bij de map, en als je het slim aanpakte had je daar geen last van.

• Qlii256
Kan niet wachten op Back To Karkand voor PC volgende week! Straks al even kijken naar PS3 filmpjes dan :p
Onzin, het kwam vaak genoeg voor dat slim aanpakken er niks mee te maken had. Je bent op die map gigantisch afhankelijk van je team en als de piloten niet goed zijn verlies je de eerste aanval al en kan je daarna niks meer beginnen.

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

PixelShooter schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:54:
[...]

Nee, heb het ook gemerkt... Hello smallband |:(
Is zo'n update eigenlijk overdraagbaar? Ik bedoel, slaagt Origin deze ergens op zodat ik met behulp van 'n simpele copy-paste deze ook op m'n andere PC kan installeren, zonder opnieuw de hele zooi binnen te hengelen?
zou ik ok willen weten :o
Bij steam kan je game die je gedownload hebt ook gewoon backuppen op cd/dvd/externe hdd

• RangedNeedles
  • Niet online
Hennie-M schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:05:
Ik voel me nu wel echt een ENORME sukkel dat ik de russische versie heb gekozen.. Er is geen nieuwe language pack uit dus ik kan nu niet spelen want ik heb geen textures ...
http://www.cjs-cdkeys.com...origin/bf3lang.html#patch

Misschien 'n oplossing? Ken zelf niets van Russische versies :>
Goed, na een klein uurtje spelen met de nieuwe patch, tijd voor een kleine review. Ben benieuwd hoe jullie de veranderingen ervaren. Btw slaat op infantry only maps, vond ik zelf altijd het spannendste.

Om maar te beginnen met de olifant in de hoek van de kamer, de IRNV.
-Nagenoeg volslagen nutteloos nu, op zeer korte afstand doet het nog wel wat maar daar heb je geen ruk aan aangezien je wel erg blind moet zijn wil je de tegenstander dan niet zonder IRNV zien. Haal hem dan helemaal uit het spel of maak hem alleen effectief in donkere stukken van de map dit slaat naar mijn mening helemaal nergens op.
-De campers zijn weer massaal terug. Significant meer snipers die nu niets meer te vrezen hebben om gezien te worden op afstand. Alle bosjes, hoekjes, gangetjes liggen ook weer vol met campers, verdedigen is nog nooit zo gemakkelijk geweest. Het tempo van de potjes lijkt wel gehalveerd, erg jammer, geef mij maar tempo en close quarters combat. (btw, tip, ga als verdediger achter in de meest rechter, donkere tunnel liggen met een LMG en er komt geen attacker meer door. Camoflages zijn ook niet meer doorslaggevend, jammer, haalt toch weer een strategisch element uit het spel

De USAS.
-Zelfde principe, het was een beest op close range, nu win je het relatief makkelijk met een Glock18, ook op zeer korte afstand, als ze de FRAG rounds eruit gehaald hadden ala, kon ik nog inkomen, maar nu zijn ze gewoon dusdanig generfd dat wat ze zouden moeten doen, de campers uit hun dekking vandaan dwingen, absoluut niet doen. Maar om nu de hele gun te nerfen, tsja, jammer.

De flashlight.
-Ik had er nooit geen last van, ook niet gemerkt dat het echt veel meer kills opleverde, maar nu is het echt een lachertje, hoeft niet meer ge-equiped te worden.

De spawnbeacon.
-Van oudsher mijn goudmijntje. 23 medailles opgeleverd, maar bovenal om effectief te kunnen flanken en continu druk te blijven zetten op het andere team, nu ook vrijwel nutteloos. Was goddelijk om als recon ver vooruit een beacon te zetten om vervolgens als assault of support constant aan te blijven vallen. Nu wordt dit aanvallende element van de recon er ook geheel uitgehaald. Je moet OF constant blijven aanvallen als recon (terwijl de gesilencede PDW's generfd zijn) en directe vuurgevechten veel sneller verliezen OF 1 maal terug komen als support, om vervolgens te hopen dat je teammates zich niet laten dom laten afslachten. Op een random server gebeurt het veels te vaak, dus kan je weer van achteruit helemaal naar voren sjouwen. Jammer

Overige balance tweaks heb ik niet heel veel van gemerkt, kan ik nog niet echt over oordelen.

Wat ik wel gemerkt heb en me ONTZETTEND frustreert, is dat weapon switches veel minder effectief zijn. Het duurt veel langer voor je kan schieten als je naar je side-arm of weer terug wisselt, haalt wederom een hoop snelheid uit het spel. Ook wegkruipen na een revive lijkt veel later pas mogelijk dan voorheen. Sterker nog, je moet in beide gevallen je controls eerst helemaal loslaten en dan pas weer indrukken om te bewegen/schieten als de animatie afgelopen is. Waarom???

Kortom, voor mij al met al een teleurstelling so far. Veel tragere potjes, campen is vele malen makkelijker en voordeliger geworden. Zoals gewoonlijk slaan de nerfs weer eens te ver door naar de andere kant. Hopelijk moet het allemaal wennen, maar het spel en de controls/movement voelen geheel anders aan.

Zoals gezegd, ben benieuwd hoe jullie dit ervaren!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-11 20:41

Hu9o

Schokkend

zo de IR vision kijkertjes zijn dik generfed zeg. Is niks nuttigs meer aan nu

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
Ik denk dat je de update wel kan overkopieren trouwens.
Ik heb op mijn desktop de download van battlefield gestart en daarna gestopt of gepauzeerd.
Toen heb ik de al complete download vanaf mijn laptop gekopieerd naar de origin downloadmap op de desktop daarna de download hervat/herstart en toen was de voortgang ineens op 99%.

Ik heb later nog wel een keer de re-install optie gebruikt omdat ik problemen had met het downloaden van de eerste patch, de patch van vandaag kwam echter foutloos binnen dus het lijkt me dat mijn installatie gewoon goed is.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:10
Hu9o schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:09:
Pcies, belachelijk dus. De f2000 schiet nog steeds zo snel als van te voren en zonder het woord 'nerf' te willen gebruiken zeg ik dat er niets veranderd is aan dat kutwapen.

discogs

• Joostjah
Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:07:
Onzin, het kwam vaak genoeg voor dat slim aanpakken er niks mee te maken had. Je bent op die map gigantisch afhankelijk van je team en als de piloten niet goed zijn verlies je de eerste aanval al en kan je daarna niks meer beginnen.
Wordt squad leader, pak de heli, ga heel hoog in de lucht boven in BF3 basis B hangen en laat je squad leden op je spawnen en eruit springen. Met 3-4 man had je zon basis zo, waar vervolgens het hele team op spawnt.
Joostjah schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:10:
Wordt squad leader, pak de heli, ga heel hoog in de lucht boven in BF3 basis B hangen en laat je squad leden op je spawnen en eruit springen. Met 3-4 man had je zon basis zo, waar vervolgens het hele team op spawnt.
Lukt niet als de enemy jet je raped voordat je goed en wel onderweg bent.

Verwijderd

Hmm wake island? Mooi, tijd om de update binnen te halen, gaat lekker met 10mb/s..mjammie!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:11
Joostjah schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:10:
[...]

ohja tuurlijk even stilhangen met je heli boven een flag. dat houdt je nog geen 3 seconde vol }:O

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:50
Holy crap, jij verdient een koekje! Wat een held!

• bloodlynx
loewie1984 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:10:
[...]

Pcies, belachelijk dus. De f2000 schiet nog steeds zo snel als van te voren en zonder het woord 'nerf' te willen gebruiken zeg ik dat er niets veranderd is aan dat kutwapen.
u zij?
F2000 ->
Upwards recoil 0.2 - 0.3
Left 0.4 - 0.5
Right 0.3 - 0.4
Min spread Standing&ADS 0.4 - 0.5
(voor-na) de patch
http://symthic.com/?s=for...pa=viewtopic.php?f=3&t=37

[ Voor 5% gewijzigd door bloodlynx op 06-12-2011 21:14 ]

• Joostjah
Skybullet schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:11:
[...]

ohja tuurlijk even stilhangen met je heli boven een flag. dat houdt je nog geen 3 seconde vol }:O
We hebben 't over BF2, was geen kunst aan.
Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:11:
[...]

Lukt niet als de enemy jet je raped voordat je goed en wel onderweg bent.
Eerst opstijgen, dan pas vooruit. Als je hoog genoeg zat werd je nooit gepakt. Ik heb 100+ uur in die map zitten, ik weet wel waar ik 't over heb.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Hu9o schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:09:
Precies, je kan nu niet eens 50 meter ver kijken. Vandaag tijdens een potje rush op Damavand Peak kon ik met IRNV de tegenstander niet eens zien aan de andere kant van de loods (3e zone). Ik snap dat je met zo'n apparaat niet 500m ver moet kunnen kijken, maar het is wel wat overdreven nu.

• RangedNeedles
  • Niet online
Hennie-M schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:11:
[...]

Holy crap, jij verdient een koekje! Wat een held!
:P Wel, om eerlijk te zijn, ik heb het gelezen in het BF3 problemen topic hier. De credits gaan naar Batsgeit: Knul in "[Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic" ;)

• Qlii256
Dit al eens bekeken? http://battlelog.battlefi...view/2832654776033281734/
Battlelog is er echt wel op vooruitgegaan met de laatste patch moet ik toegeven.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Bee.nl schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:15:
[...]

Precies, je kan nu niet eens 50 meter ver kijken. Vandaag tijdens een potje rush op Damavand Peak kon ik met IRNV de tegenstander niet eens zien aan de andere kant van de loods (3e zone). Ik snap dat je met zo'n apparaat niet 500m ver moet kunnen kijken, maar het is wel wat overdreven nu.
Nee, laat iedereen nu maar lekker zoeken om z'n targets ipv een scope die alle vijanden oplicht.
Dit is de nerf waar iedereen (behalve irnv noobs) op heeft zitten wachten, justice :)

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 06-12-2011 21:18 ]

• bloodlynx
Iemand al met de an-94 geschoten? De recoil van 0,75 is terug gebracht naar 0,45 wat best erg veel uit moet maken :o
Joostjah schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:14:
Eerst opstijgen, dan pas vooruit. Als je hoog genoeg zat werd je nooit gepakt. Ik heb 100+ uur in die map zitten, ik weet wel waar ik 't over heb.
:') Want ik heb er geen 100+ uur in zitten?

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

dutch_warrior schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:09:
Ik denk dat je de update wel kan overkopieren trouwens.
Ik heb op mijn desktop de download van battlefield gestart en daarna gestopt of gepauzeerd.
Toen heb ik de al complete download vanaf mijn laptop gekopieerd naar de origin downloadmap op de desktop daarna de download hervat/herstart en toen was de voortgang ineens op 99%.

Ik heb later nog wel een keer de re-install optie gebruikt omdat ik problemen had met het downloaden van de eerste patch, de patch van vandaag kwam echter foutloos binnen dus het lijkt me dat mijn installatie gewoon goed is.
OEEH! goed nieuws!
En als ik van dvd installeer? kan ik daarna gewoon alles kopieren? :D

• RangedNeedles
  • Niet online
Fantasma schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:18:
[...]

OEEH! goed nieuws!
En als ik van dvd installeer? kan ik daarna gewoon alles kopieren? :D
Inderdaad, ik installeer ook van DVD, waarna ik Origin de update laat downloaden en installeren. Misschien moet ik maar eens opzoek gaan naar de locatie waar ie deze download plaatst. Dan copy-pasten en - hopelijk - werkt het dan :)
Pagina: 1 ... 27 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.