Welles
Zo grappig dat iedereen eigenlijk heel anders speelt. Flag attacker zal de eerste zijn die ik haal juistMueR schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:30:
[...]
Daar ben ik nu mee bezigwas al heel blij met m'n Surveillance medal. Al zal Flag Attacker nog wel even gaan duren vrees ik.
Verwijderd
Flag attacker medal heb je best snel als je in wat minder bevolkte conquest large servers. Dan ren of race je van de ene vlag naar de ander met kleinschalige hevige gevechten.MueR schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:30:
[...]
Daar ben ik nu mee bezigwas al heel blij met m'n Surveillance medal. Al zal Flag Attacker nog wel even gaan duren vrees ik.
YouTube: BATTLEFIELD 3 (BF3): REAL LIFE MOD!!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik zag wel in de changelog dat ze hier iets mee hadden gedaan.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:32:
[...]
Met de MAV krijg je die, TUGS heeft bij mij ook nooit gewerkt.
Goed, de MAV, maar maar is mee vliegen dan
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ik schoot gewoon op een mannetje, die zat niet in een tank of whatever.Kazu schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:13:
[...]
Dan staat er waarschijnlijk een engineer achter die volle bak die tank repareert
Edit: Of hij heeft van die reactive armor. Dan kunnen ze aan alle kanten twee keer zoveel hits verduren.
Ik dacht ook dat het zoals in BC2 met het recon motion sensor zou gaan, maar gaat blijkbaar via de MAV (zag laatst filmpje van MAV en die kreeg telkens motion sensor assists)Mu.siQ schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:32:
[...]
Hoe krijg je die Surveillance Medal nou? *edit* hiermee bedoel ik natuurlijk Surveillance ribon! Ik knal altijd die TUGS neer maar ik krijg nooit iets daar mee. Snap er geen hole van. Motion mine assists? Welke motion mines?!?
En dat klopt, vind het zelf ook vrij vreemd dat niet het ding wat je op de grond zet motion sensor assists geeft.
Maar aan de andere kant zou dat op metro zo veel gratis punten zijn.
Dan gaan we die MAV maar eens de lucht in sturen.Minaaj schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:38:
[...]
Ik dacht ook dat het zoals in BC2 met het recon motion sensor zou gaan, maar gaat blijkbaar via de MAV (zag laatst filmpje van MAV en die kreeg telkens motion sensor assists)
En dat klopt, vind het zelf ook vrij vreemd dat niet het ding wat je op de grond zet motion sensor assists geeft.
Maar aan de andere kant zou dat op metro zo veel gratis punten zijn.
Gratis punten in metro met dat ding? Wat dacht je van gratis punten met resupply's en revive's? Dat is lintjes trekken daar, met bijbehorende punten, zonder dat je je gun ook maar 1 keer hoeft te trekken.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
roy.ahuis schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:32:
[...]
Oh, dat is gescript? Had sterk het idee dat ik goed bezig was, nee dus.
nou je maakte me bijna blij dat we zelf de toren kunnen slopen maar nee
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Verwijderd
Sinds ik m vrijgespeeld heb is het wel ribbons farmen in Caspian Border. UAV de lucht in boven D, als een malloot Q beuken en voila: ze stromen binnen
[ Voor 28% gewijzigd door warhamstr op 06-12-2011 15:46 ]
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Nee, ik zou alles de-installen.....warhamstr schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:45:
Klopt het dat er een achterlijk grote update aan de gang is?
Nice dat er ping op het scorebord staat, en erg wat je rond ziet lopen, een gast met een continue ping van 330, nog een paar met 200+. Ook mensen met 10.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Goeie man!
Meen je niet, daar gaat ook mijn speelstijlhaarbal schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:47:
Zo, daarnet even de patch uitgeprobeerd, wat me opviel was dat de spawn beacon nu altijd ontploft als je spawnt, niet alleen als je als recon spawnt. M'n favoriete speelstijl (de hele tijd op dat ding respawnen als assault/engi) is dus helaas dood.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Mooizo!haarbal schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:47:
Zo, daarnet even de patch uitgeprobeerd, wat me opviel was dat de spawn beacon nu altijd ontploft als je spawnt, niet alleen als je als recon spawnt. M'n favoriete speelstijl (de hele tijd op dat ding respawnen als assault/engi) is dus helaas dood. Dan maar helemaal geen recon meer voor mij, al was ik af en toe aardig op dreef met de sks.
Nice dat er ping op het scorebord staat, en erg wat je rond ziet lopen, een gast met een continue ping van 330, nog een paar met 200+. Ook mensen met 10.
daar gaat de tactiek van sommige om met de hele squad hun intrek te nemen in 1 van de huisjes een hele game lang!
Het is de afgelopen paginas 5x per pagina voorbij gekomen dat er een update is, dus wat irritatie van zijn kant kun je hem nauwelijks kwalijk nemen..
Battlelog, twitter, facebook, 1000+ posts in dit forum, het halve internet over de update van vandaag en jij kwakt je vraag hier even neer omdat eea langs je heen gaat... goeie van jou ook.
Have fun playing iig. ;-)
edit: Aha: http://www.dutch-esports....viewtopic.php?f=32&t=1562
[ Voor 31% gewijzigd door Goron op 06-12-2011 16:01 ]
dat kan dus alsnog, als er maar 1 recon is en bereid is de hele tijd die beacon te herplaatsen.ikbengoofy schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:53:
[...]
Mooizo!
daar gaat de tactiek van sommige om met de hele squad hun intrek te nemen in 1 van de huisjes een hele game lang!
Rustig maar, lees maar even terug, de reden voor de grootte is ook al uitvoerig besproken. Misschien zit er nog wat andere nuttige info voor je tussen....warhamstr schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:56:
Ik heb m'n post tog aal aangepast joh! Was een bit flabbergasted toen ik zag dat die f*cking pets 4gb groot was!
Is er een update dan? Cool, straks even proberen.Zerosum schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:54:
[...]
Battlelog, twitter, facebook, 1000+ posts in dit forum, het halve internet over de update van vandaag en jij kwakt je vraag hier even neer omdat eea langs je heen gaat... goeie van jou ook.
Have fun playing iig. ;-)
Ik ben erg blij met de IRNV nerf (al geprobeerd?) En.. issie useless? Mooi
als ik ze allemaal kapot maak en niet zo snel de spawnbeacon kan vinden komen ze gewoon opnieuw. dat is nu niet meer mogelijk.haarbal schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:57:
[...]
dat kan dus alsnog, als er maar 1 recon is en bereid is de hele tijd die beacon te herplaatsen.
Hoezo? die beacon werkt gewoon nog hetzelfde voor de rest van het team, hij ontploft alleen als degene die hem geplaatst heeft opnieuw spawnt. Als die hem gelijk weer neer zet is er niks aan de hand.ikbengoofy schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:00:
[...]
als ik ze allemaal kapot maak en niet zo snel de spawnbeacon kan vinden komen ze gewoon opnieuw. dat is nu niet meer mogelijk.
dice kan soms zo zwart-wit zijn. of het is over powerd of het is useless.DJH schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:57:
[...]
Is er een update dan? Cool, straks even proberen.![]()
Ik ben erg blij met de IRNV nerf (al geprobeerd?) En.. issie useless? Mooi) en de USAS nerf. Als er iemand met zn USAS knalde, was het net of er een tank achter je stond te knallen zo mal ging dat
de irnv vond ik zelf erg handig tegen campers, en de usas hoor nou eenmaal sterk te zijn @CQB
het zou toch te gek vol woorden zijn als een dom pistooltje het wint van de usas @ 1 meter?
shotguns-.close range
assault- medium
sniper -> large
[ Voor 4% gewijzigd door mrc4nl op 06-12-2011 16:03 ]
ora et labora
Ja, Back to Karkland zit al in de patch, maar wordt pas met de volgende patch ( volgende week ) unlocked...was al bekend.WaWaWiiiiWa schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:57:
What the... een update van 4 gigabyte. Zit B2K erin verstopt? Mag het wel hopen.
Verwijderd
oke!Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:02:
Kunnen de mensen die beginnen te piepen over een grote update (en of het wel klopt) eerst eens terug lezen? Bedankt!
Waar staat daar dan iets over? Je kan toch niet verwachten dat iedereen alle berichten leest?Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:02:
Kunnen de mensen die beginnen te piepen over een grote update (en of het wel klopt) eerst eens terug lezen? Bedankt!
Verwijderd
Hoezo, het zijn maar 20 pagina'sDJH schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:03:
[...]
Waar staat daar dan iets over? Je kan toch niet verwachten dat iedereen alle berichten leest?
Misschien waarschuwing van maken ?
Verwijderd
1: Leer googlen.DJH schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:03:
[...]
Waar staat daar dan iets over? Je kan toch niet verwachten dat iedereen alle berichten leest?
2: Battlelog staat er vol van.
3: Dit topic staat er vol van.
Choose your option...
http://qooqle.nl/?q=battlefield+3+patchDJH schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:03:
[...]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Kan ook nooit eens in één keer goed.
Verwijderd
Ik heb dat sinds de vorige patch, had de hoop dat het met deze wat stabieler zou gaan wordenPirate-Bozz schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:09:
Heb sinds de update wel last van disconnects, ofwel connection timed out ofwel something went wrong.
Kan ook nooit eens in één keer goed.
dus als je hem plaatst maar je spawnt daarna op de beacon van iemand anders gaat hij niet kapot?haarbal schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:02:
[...]
Hoezo? die beacon werkt gewoon nog hetzelfde voor de rest van het team, hij ontploft alleen als degene die hem geplaatst heeft opnieuw spawnt. Als die hem gelijk weer neer zet is er niks aan de hand.
En als iemand op jouw spawnpoint spawnt, gaat ie dan wel stuk?
Jouw spawnpoint gaat kapot als JIJ spawnt, maakt niet uit waar of als wat. Verder blijft ie heelkleine joop schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:13:
[...]
dus als je hem plaatst maar je spawnt daarna op de beacon van iemand anders gaat hij niet kapot?
MAV in Metro is ook best lastig. Daarom snap ik sommige mensen ook niet die instant "noob" beginnen te schreeuwen als je met zo'n ding rondvliegt. Er is heel wat meer "skill" voor nodig om met dat ding te vliegen dan er credit voor wordt gegeven. Zeker vergeleken met hun eigen bezigheid: RPG/M320/Grenade spammen.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:42:
In metro krijg ik het maar niet voor elkaar met mn MAV te vliegenbinnen, that is.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Dit was al zo voor deze patch van vandaag, tenminste wel in HC mode (100% zeker)haarbal schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:14:
[...]
Jouw spawnpoint gaat kapot als JIJ spawnt, maakt niet uit waar of als wat.
[ Voor 5% gewijzigd door DJH op 06-12-2011 16:15 ]
Verwijderd
Jouw beacon gaat kapot als je spawnt als Recon, simpelweg omdat je dan je beacon weer als gear bij je hebt. Maakt dan niet uit waar je spawnt.kleine joop schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:13:
[...]
dus als je hem plaatst maar je spawnt daarna op de beacon van iemand anders gaat hij niet kapot?
Als je hem neerzet, dood gaat, dan als Assault blijft spawnen blijft hij wel staan totdat hij kapot gaat.
Heb nog maar op 1 server geprobeerd, misschien is het een setting want ik speelde op een nonhardcore serverDJH schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:15:
[...]
Dit was al zo voor deze patch van vandaag, tenminste wel in HC mode (100% zeker)
[ Voor 7% gewijzigd door haarbal op 06-12-2011 16:16 ]
je vergeet je pre-patch IRNVTsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:37:
[...]
* Tsurany hunts MueR down with a pre-patch USAS12!!!
iemand die al met een jet heeft gevlogen, of met de tv-guided van een helicopter geschoten heeft? ik ben nogal benieuwd of deze deels of bijna helemaal gefixt is
*Flessuh zit als een waakhond te wachten op zijn pakketje met nieuwe PC onderdelen na het plotselinge overlijden van de vorige dit weekend
edit: volgens mij moet ik eens F5-en als ik thuis kom voor nieuwe posts
[ Voor 6% gewijzigd door flessuh op 06-12-2011 16:17 ]
Verwijderd
Nope, het is logisch.haarbal schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:16:
[...]
Heb nog maar op 1 server geprobeerd, misschien is het een setting.
Als je als Recon spawnt kan je je Beacon weer neerzetten. Je kan er maar 1 per persoon hebben in totaal, dus als je hem dan in je kit hebt zitten (omdat je spawnt) verdwijnt de oude natuurlijk.
Ga je spawnen als andere class dan blijft hij natuurlijk staan omdat je hem dan niet in je kit hebt.
Als je toevalligerwijs een kit oppakt van een recon die zijn beacon nog niet had gebruikt, dan ontploft de jouwe weer omdat je er dan weer 1 bij je hebt.
Its a feature!Kw4kje schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:17:
Is het de bedoeling dat we enemy mines zien op de radar?
Verwijderd
Ja, net als tegenstanders kunnen ze nu "gespot" worden.Kw4kje schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:17:
Is het de bedoeling dat we enemy mines zien op de radar?
Niet gespotte mines zie je dus niet op de kaart.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Verwijderd
Je kan hem van je wapen af klikken en hem naar iemands hoofd gooien als je geen ammo meer hebt?Joarie schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:20:
Ah, de IR scope heeft toch nog een nuttige functie erbij gekregen na de nerf
Ja, als je klaar bent met alle mijnen te spottenVerwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:21:
[...]
Je kan hem van je wapen af klikken en hem naar iemands hoofd gooien als je geen ammo meer hebt?
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Niet als je als niet recon op een spawnt. Speel alleen maar HC en geen last van gehad.DJH schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:15:
[...]
Dit was al zo voor deze patch van vandaag, tenminste wel in HC mode (100% zeker)
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Nee oke, dat kan idd kloppen. Was laatst een keer alleen maar recon, toen had ik dat...rnenator schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:27:
[...]
Niet als je als niet recon op een spawnt. Speel alleen maar HC en geen last van gehad.
Hebben ze de benodige punten verlaagd, altijd handig.
serieus?Redje schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:30:
Log ik net in, zie ik dat ik alle guns heb unlocked van co-op.
Hebben ze de benodige punten verlaagd, altijd handig.
Klopt inderdaad
[ Voor 5% gewijzigd door Fantasma op 06-12-2011 16:35 ]
Inderdaad, nu naar 160.000 punten gezet. Wel jammer
bij mij idd ook niet. Liep weer een gast rond met een ping van 350Minaaj schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:35:
Hij laat alleen bij mezelf geen ping zien, beetje vreemd? is dat bij iedereen zo?
Verwijderd
Houd dit nu ook in dat de co-op service star verlaagd is? (ook een medal)MueR schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:37:
Nou ja zeg. Heb ik zo veel moeite gedaan om die 440k te krijgen, doen ze dit. De benodigde score wat verlagen is 1 ding, maar dit is wel heel erg makkelijk...
Verwijderd
/\MueR schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:37:
Nou ja zeg. Heb ik zo veel moeite gedaan om die 440k te krijgen, doen ze dit. De benodigde score wat verlagen is 1 ding, maar dit is wel heel erg makkelijk...
|
I'm with stupid
Er is vziw alleen een dog-tag, en die unlocked niet eens.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:38:
[...]
Houd dit nu ook in dat de co-op service star verlaagd is? (ook een medal)
Ja hier ook zo. Mijn ervaring is dat online games (vooral shooters) dit op 2 manier kunnen weergeven; ping tussen de spelers en de server OF ping tussen jijzelf en de andere spelers. Omdat je in BF3 dus geen ping ziet van jezelf gok ik op de tweede optie.Minaaj schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:35:
Hij laat alleen bij mezelf geen ping zien, beetje vreemd? is dat bij iedereen zo?
Hier hetzelfde, toch tijdje bezig om de 440k te halen krijgt de rest hem even kado...MueR schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:37:
[ Voor 28% gewijzigd door Magiciano op 06-12-2011 16:47 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:18:
[...]
Nope, het is logisch.
Als je als Recon spawnt kan je je Beacon weer neerzetten. Je kan er maar 1 per persoon hebben in totaal, dus als je hem dan in je kit hebt zitten (omdat je spawnt) verdwijnt de oude natuurlijk.
Ga je spawnen als andere class dan blijft hij natuurlijk staan omdat je hem dan niet in je kit hebt.
Als je toevalligerwijs een kit oppakt van een recon die zijn beacon nog niet had gebruikt, dan ontploft de jouwe weer omdat je er dan weer 1 bij je hebt.
Goed, nu ploft ie dus altijd als je spawnt, maakt niet uit of je hem bij je hebt of niet.rnenator schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:27:
[...]
Niet als je als niet recon op een spawnt. Speel alleen maar HC en geen last van gehad.
[ Voor 56% gewijzigd door haarbal op 06-12-2011 16:54 ]
dat ding kan je bijna niet gebruiken het werkt gewoon iet goed. Je krijgt je elleboog tezien en hij lagged komt tetraag tevoorschijn. Ze hadden eraf moeten blijven of gewoon eruit halen.haarbal schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:43:
Ik was een beetje voorbarig met het roepen dat de irnv nu useless is. Op firestorm zag je op redelijke range nog heatsignatures. Denk dat ik hem op m'n sks er maar op hou.
KH2002 een zuig wapen?Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:24:
[...]
True, maar ik heb met Assault al twee service stars en moet nog wel voor twee wapens vrijwel alle unlocks halen. Vervelende is dat de AN-94 altijd in burst mode start en de KH2002 gewoon een zuig wapen is waar de gemiddelde prostituee nog van kan leren.
Net eventjes met de AN-94 gespeeld. Wel een stuk beter dan pre-patch. Accuracy ermee was eerst 17-18%, nu 20+%. Het is nog wel underpowered (burst rof is nog steeds 900, geen 1800), maar het is iig beter dan eerst. Gelukkig niet overpowered, want als er 1 wapen is die ik liever niet in ieders handen zie dan is het de AN-94 wel.
USAS met frags rounds hebben ze amper wat aan veranderd lijkt het. Killed nog steeds net zo snel als eerst.
[ Voor 7% gewijzigd door Raku op 06-12-2011 17:04 ]
Raku
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vEgBC7j-l_E]
[ Voor 27% gewijzigd door Jovas op 06-12-2011 16:59 ]
Welke daarvan kan ik daar het beste van gebruiken?
F2000? AEK-971? KH2002?
Of hier kan je anders mijn stats zien; http://battlelog.battlefi...gie/weapons/370817183/pc/
Tjah voor iedereen persoonlijk volgens mij,Grudgie schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:03:
Wat is voor Assault nou het beste wapen? Ik speel hele tijd met M16A3 omdat ik daar heel veel unlocked heb en speelt wel fijn, maar heb best wel veel wapen unlocked nu.
Welke daarvan kan ik daar het beste van gebruiken?
F2000? AEK-971? KH2002?
Of hier kan je anders mijn stats zien; http://battlelog.battlefi...gie/weapons/370817183/pc/
mijn voorkeur is f2000 voor cqb / m416 voor langere afstanden
http://battlelog.battlefi...Oxide-NL/stats/233184248/
[ Voor 8% gewijzigd door osmosis op 06-12-2011 17:09 ]
G3A3 Assault
[ Voor 61% gewijzigd door MueR op 06-12-2011 17:09 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Magiciano op 06-12-2011 17:11 ]
Tog blij dat ik wel gewoon raak kan schieten, met een muis...Jovas schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:59:
Sharqi PS3 footage, duidelijk de beste BF3 map tot nu toe:
[video]
Nog maar een keertje dan.Cartman! schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:14:
Vanmiddag heb ik die update gedownload en Battlelog geeft netjes aan dat ik Back To Karkand kan spelen maar als ik daarvoor kies is er geen enkele server die het draait? Klopt dit
Wij krijgen hem 13december (de maps), ps3 heeft ze al en had de patch ook een week eerder.
"Battlelog News: The client update is large because it contains most of the content for Back to Karkand."Cartman! schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:17:
Excuus denk ik? Lekker slim dat EA dit niet vermeld ook op Battlelog.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/ - 2e bericht
van http://symthic.com/?s=forum&pa=viewforum.php?f=3Before - After
Nerf
Better
12g Frags ->
Min range 12 - 8
Max Range 50 - 40
Min damage 34 - 10
Max damage 60 - 20
Blast radius 0.5 - 1.5
Blast Damage 40 - 30
ShockwaveRadius 2.1 - 3.1
They added whole new weapon class, 12GFrag_pump
Almost all 'normal' weapons ->
Spread increase per shot 0.05 - 0.1 or 0.08 - 0.12
AN-94 ->
Upwards recoil 0.75 - 0.45
Left -0.2 - 0.2
Right 0.2 - 0.3
F2000 ->
Upwards recoil 0.2 - 0.3
Left 0.4 - 0.5
Right 0.3 - 0.4
Min spread Standing&ADS 0.4 - 0.5
M249 ->
TriggerPullWeight 0.2 - 0.3
M60 ->
TriggerPullWeight 0.4 - 0.35
All sniper rifles ->
TimeToLive 1.5 - 5.0
PP2000 ->
Spread increase per shot 0.05 - 0.06
UMP-45 ->
Suppression:
MinAngleModifier 1.0 - 1.5
MP7 ->
Upwards recoil 0.16 - 0.12
Left 0.5 - 0.45
Right 0.5 - 0.45
Min spread Standing&ADS 0.5 - 0.6
AS VAL ->
Spread increase per shot 0.08 - 0.1
IsSilenced False - True
PDW-R ->
Suppression:
MinAngleModifier 1.0 - 1.5
Taurus .44 ->
RoF 130 - 190
Upwards recoil 1.6 - 2.0
Min spread Hip&Standing 1.5 - 1.0
870MCS ->
TriggerPullWeight 0.9 - 0.75
Saiga 20K ->
TriggerPullWeight 0.9 - 0.65
M1014
TriggerPullWeight 0.9 - 0.75
USAS-12
TriggerPullWeight 0.9 - 0.70
Bullets --->
44Magnum ->
DamageFalloffStartDistance 10 - 12
Raku
Met het niveau van sommige gebruikers is zelfs de meest duidelijke informatie nog onbegrijpbaar.Cartman! schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:17:
Excuus denk ik? Lekker slim dat EA dit niet vermeld ook op Battlelog.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Cartman! schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:14:
Vanmiddag heb ik die update gedownload en Battlelog geeft netjes aan dat ik Back To Karkand kan spelen maar als ik daarvoor kies is er geen enkele server die het draait? Klopt dit
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
ah, ik vond de f2000 al zo kut spelen, anderhalf maal de recoil verklaart een hoopRaku schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:28:
Al wat data van de patch beschikbaar:
[...]
van http://symthic.com/?s=forum&pa=viewforum.php?f=3
Voor de patch(gisteren) kon ik de missle nog simpel controleren met m'n muis. Maar nu als ik mn missle heb afgeschoten switched de view gewoon terug naar chopper(Dus gewoon terug naar de state voor dat je een missle afvuurt).
En daarna is mn missile gewoon weg....
Probeer de aek dan eens. De horizontale recoil is zo'n beetje hetzelfde en de verticale is volgens mij wat minder. Weet niet hoe het zit met de spread van de aek terwijl je strafed, misschien dat die nog steeds een stuk hoger is.haarbal schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:33:
[...]
ah, ik vond de f2000 al zo kut spelen, anderhalf maal de recoil verklaart een hoop
Raku
Whoa, als mensen zoals Cartman! nog nooit in dit topic (deel 6) gepost hebben, vraag ik me eerlijk gezegd wel eens af of ze dan voldoende in het spel geinteresseerd zijn om dagelijks (of meerdere keren per dag) even terug te lezen wat pas 10x besproken is.MueR schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:30:
Euh, je mag wat minder op de man spelen.
Op de man spelen is inderdaad niet liev maar volledig blank iets posten gaat me ook te ver, zeker na pak 'm beet, 800 posts alleen vandaag al.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
En de AN-94 is nu echt super met de 2 kogel burst mode
[ Voor 13% gewijzigd door Streepje op 06-12-2011 17:40 ]
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Wat een minzaam zielig mannetje ben je ook door altijd overal en iedereen te trollenTsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:35:
Ik speel het niet op de man. Echter heeft DICE al ruim van te voren alle informatie vermeld maar hebben sommigen blijkbaar geen idee waar het over gaat. Dan kan je het DICE niet kwalijk nemen, enige wat ze nog kunnen doen dan is mass mail sturen of push messages. Daar zit niemand op te wachten. Gewoon opletten en je blijft keurig op de hoogte.
Erg jammer hoe sneu sommige mensen kunnen reageren weer hier, ik zal wel een TR aanmaken.
[ Voor 4% gewijzigd door Cartman! op 06-12-2011 17:41 ]
Ik lees: ik heb meerdere weken gewoon de game niet aangeraakt maar weiger in dezelfde tijd dan op de hoogte te blijven wat op GoT gebeurt maar post wel in andere topics...Cartman! schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:40:
[...]
ik heb vanwege een blessure 2 weken niet mogen gamen en start BF3...
Lijkt me niet geheel ons probleem als je dan als Capt. Obvious hier komt posten dat er een update is en dat je B2K niet kan spelen.
Inderdaad. Speel zelf nooit sniper maar voor de grap eens gedaan. Ga je mensen snipen, horen ze de schoten, gaan ze stilstaan om te kijken waar je zitTsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:40:
Vervelend? Gok dat zo'n schot heel lastig is op een bewegend doel. Gewoon niet stil staan dus.
Raku
Ik lees af en toe wel dit topic maar het is grotendeels gebabbel over hoe OP wapen Y niet is, ik voel me niet geroepen om daarin te posten en daar lijkt me niks mis mee. Als jij dit ziet als weigeren prima, niet iedere gamer interesseert het als een wapen 1% minder damage doet over 335 meter.MAX3400 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:43:
[...]
Ik lees: ik heb meerdere weken gewoon de game niet aangeraakt maar weiger in dezelfde tijd dan op de hoogte te blijven wat op GoT gebeurt maar post wel in andere topics...
Zoals ik zei, als het door DICE/EA zo duidelijk is gemaakt maar het niet op Battlelog te vinden is in je serveroverzicht dan schieten ze te kort als er wel een melding staat dat je BtK kunt gaan spelen.Lijkt me niet geheel ons probleem als je dan als Capt. Obvious hier komt posten dat er een update is en dat je B2K niet kan spelen.
Er bleef maar staan dat Bf3 een update nodig had.
Maar Origen ging niet updaten en zij dat de game uptodate was.
Uiteindelijk repair install gedaan van bf3 (rechter knop in origen boven het plaatje bf3) en huppakee toen kwam de update opeens wel.
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
http://battlelog.battlefi...out/game/back-to-karkand/Cartman! schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:45:
[...]
Zoals ik zei, als het door DICE/EA zo duidelijk is gemaakt maar het niet op Battlelog te vinden is in je serveroverzicht dan schieten ze te kort als er wel een melding staat dat je BtK kunt gaan spelen.
http://battlelog.battlefi...view/2832654776033281734/
Statistics for Back to Karkand will be available next week on December 13th.
[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 06-12-2011 17:47 ]
Ik zie alleen een streepje staan ipv een getal.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Ja dat hoort zo, is waarschijnlijk ping van player tot player.madmaus schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:01:
Is het normaal dat je bij iedereen ping ziet behalve bij jezelf?
Ik zie alleen een streepje staan ipv een getal.
Dan is dat in elk geval goed.DogEatsDog schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:02:
[...]
Ja dat hoort zo, is waarschijnlijk ping van player tot player.
Ziggo loopt een beetje moeilijk te doen laatste paar dagen. Ik wordt er regelmatig uitgegooid omdat mijn internet weg is gevallen. Dan ben ik al mijn punten kwijt
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.