Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Verwijderd
Wordt squad leader, zorg dat je een squad member heb, ga in jet zitten, Markeer een enemy flag als 'doel' (met Q) en laat die member hem pakken.Grimmie187 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:14:
[...]
Jij hebt tenminste nog missiles..Ik probeer al een paar dagen mn jet gewoon bij iets of iemand in zn hoofd te boren voor die 3 schamele punten zodat ik iig flares unlock..
+10/20 punten voor following squad instructions
Klaar, je hebt je 3 punten
Hahaha, mooi! Lekker on-democratisch fransoosjes pesten. Hostname met .fr? Toedeledokie!Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:18:
[...]
Ik zou niet durven te beweren dat console games van een lager niveau zijn hoor! Ik zie trouwens dat Procon een prachtige plugin heeft om Fransen te bannen. Hij is al ingesteld, enkel nog even overleggen met de mede admins of we hem ook zullen activeren bij wijze van filtering. Selectie aan de poort zullen we maar zeggen.
ROLF.Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:18:
[...]
Ik zou niet durven te beweren dat console games van een lager niveau zijn hoor! Ik zie trouwens dat Procon een prachtige plugin heeft om Fransen te bannen. Hij is al ingesteld, enkel nog even overleggen met de mede admins of we hem ook zullen activeren bij wijze van filtering. Selectie aan de poort zullen we maar zeggen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Om tip te geven gebruik je cannon.. daarmee schiet ik meeste jets eerder kapot dan met missles ook met de nieuwe update.ikbengoofy schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:18:
[...]
Dus als het goed is zou het nu zo moeten zijn dat wanneer ik een jet achtervolg, de 1ste keer schiet en hij deze opvangt met zijn flares, ik mijn missles sneller reload heb dan hij zijn flares?
Want je kon praktisch een hele game achter iemand aanvliegen
Zou mooi zijn!
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen TopicAmdwarrior schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:19:
Ja hoor nieuwe update binnen na 5 min spelen blue screen met de melding (blue nog wat) nooit van gehoord
Hier hoef je in elk geval geen poll over te houden, dat wordt een vrij unanieme uitkomstTsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:18:
[...]
Terecht overigens, de Jean-Jacques' en Philippe-Vincent's worden niet gemist!
Opgelost
Oeh! Goeie tip, ga ik vanavond gelijk proberen met een maat. Ben vanwege alle frustratie eigenlijk helemaal vergeten dat ik kan marken in de jets.. (wel alleen flags, geen voertuigen/spelers toch?)Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:20:
[...]
Wordt squad leader, zorg dat je een squad member heb, ga in jet zitten, Markeer een enemy flag als 'doel' (met Q) en laat die member hem pakken.
+10/20 punten voor following squad instructions
Klaar, je hebt je 3 punten
Er zit taai glas in dat dak, het is NIET open ofzo. Op het dak zelf kan je daar dus ook gewoon over heen lopen.unfor schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:00:
[...]
Ja, bijzonder irritant.
Als ik iemand op dat dak zie zitten is het ook !kick.
Explosieven kunnen het glas wel breken overigens.
Misschien dat een krachtige sniper (lees: bolt action) er wel door heen schiet?
Gaan we nou ook de Duitsers discrimineren? Die spelen toch wel redelijk mee?ikbengoofy schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:23:
Gewoon alle namen waar GER, FR, RUS in staat niet accepteren op de server en klaar.
Opgelost
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 96% gewijzigd door Tefflar op 06-12-2011 14:25 ]
Ik vind het eigenlijk wel goed dat de reload tijd van de flares omhoog is gegaan. Het was namelijk erg moeilijk om met een stinger iemand neer te halen als de piloot een beetje verstand had, en helemaal als het een attack helikopter was met zowel de piloot als gunner met flares.dolosus schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:16:
[...]
Ehm:
Flares reload times for Jets and Helicopter Gunners have been increased.
Dat zegt toch dat reload time is increased ik ga er dan vanuit langer gemaakt?
Nu zul je als piloot beter moet opletten. Word je gelocked? Zo snel mogelijk de bron zoeken en neerhalen, en anders maken dat je wegkomt voordat er geschoten word. Als er al geschoten is kan je altijd nog laag boven de grond gaan vliegen, en zorgen dat de rakket tegen een gebouw en berg aan stuiterd.
En over flares gesproken, een tijdje terug zat ik in een rubber bootje in Kharg Island. Er vloog en jet (laag) over die flares gebruikte, ik vaar daar vrolijk doorheen en opeens zinkt m'n bootje. Ik weet vrij zeker dat ik niet beschoten was. Blijkbaar doen die nog schade ook tegen bepaalde dingen, zoals een rubber bootje.
Zelfs al deden ze niet leuk mee, Duitsers blijven erg fijn om voor de loop te krijgen!DanielWW2 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:23:
[...]
Gaan we nou ook de Duitsers discrimineren? Die spelen toch wel redelijk mee?
Dat is geen discriminatie, dat is een voorkeur hebben voor medespelers op je server.DanielWW2 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:23:
[...]
Gaan we nou ook de Duitsers discrimineren? Die spelen toch wel redelijk mee?
(ja, bloedirritant kunnen die zijn. vooral in de chat.)
Tja, zo blijven we vooroordelen houden...A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:24:
[...]
Zelfs al deden ze niet leuk mee, Duitsers blijven erg fijn om voor de loop te krijgen!
Vind jouw woordspeling ietwat, euh, denigrerend...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
True, een Duitser killen is gewoon leuk.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:24:
[...]
Zelfs al deden ze niet leuk mee, Duitsers blijven erg fijn om voor de loop te krijgen!
Voor Rotterdam. (dit gesprek gaat nergens meer over)
Verwijderd
Je kan opstijgende jets neer halen als ze nog over de landingsbaan scheuren. Behaal je iets meer punten dan kamikaze.Jij hebt tenminste nog missiles..Ik probeer al een paar dagen mn jet gewoon bij iets of iemand in zn hoofd te boren voor die 3 schamele punten zodat ik iig flares unlock..
Ik kan aardig goed vliegen al heeft het me vele uren gekost in Bf1942/DCmod
Ben benieuwd of de main cannon meer damage doet nu. Speel eigenlijk altijd met rocketpods (voor groundtargets) omdat die guided missiles bagger zijn. Tegen andere jets is het beste gewoon proberen achter ze te komen en als ze even mooi recht vliegen een goede burst te geven. Dat werkt beter dan anti air missiles want dan weten ze dat er iemand achter ze zit
Ik vlieg trouwens met de muis en keyboard. Heb ook een joystick maar nog nooit gebruikt alleen in arma2
Verwijderd
ja, wil ik ook wel eens zien.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:31:
Pics or it didn't happen..
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik heb veel ervaring met shooters, maar eigenlijk geen enkele ervaring met Battefield. Ik hou dit topic al een tijdje in de gaten, en het lijkt mij erg leuk om straks met andere tweakers te spelen. In de goede oude tijd speelde ik ook nog weleens mee met de GoT clan op Enemy Territory, waren leuke tijden. Keihard clanwars spelen zit er helaas al lang niet meer in, dat zal bij Battlefield 3 ook niet gaan gebeuren.
Op het eerste oog is het allemaal wel behoorlijk ingewikkeld en zal ik wel een gigantische noob zijn, maar hopelijk steek ik snel wat van jullie op
[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 06-12-2011 14:35 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
in BFBC2 kon je wel bij voertuigen wisselen tussen unlocks, maar in BF3 heb ik dat (nog) niet kunnen vinden
Als er voertuigen in de map zitten, staat er in een spawn scherm een menu. iets van: Player, Air, Land en je raad het al, onder Land staan dan de Tanks, LAVs etc en kan je de unlocks wisselen.twister00004 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:35:
Als je voor voertuigen dingen unlocked, moet je die dan ergens aanzetten? zoals bij infantry bij loadout?
in BFBC2 kon je wel bij voertuigen wissel tussen unlocks, maar in BF3 heb ik dat (nog) niet kunnen vinden
Verwijderd
Wel jammer dat het geheel scripted is, maar anders zou ie het ook maar nooit langer dan 2 minuten overleven denk ik..
boven je class in loadout heb je de tabjes land/air/vehicle ofzo? daar kan je voor choppers/jets/tanks/etc. je unlocks veranderen.twister00004 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:35:
Als je voor voertuigen dingen unlocked, moet je die dan ergens aanzetten? zoals bij infantry bij loadout?
in BFBC2 kon je wel bij voertuigen wisselen tussen unlocks, maar in BF3 heb ik dat (nog) niet kunnen vinden
Ja kan gewoon ingame onder de customize button. Daar staan ook de kopjes 'Land' en 'Air' waar je de unlocks aan kan zetten. Volgens mij gebeurt dat voor de eerste unlocks automatisch, daarna niet meer..twister00004 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:35:
//beetje laat
Het is helaas gewoon scripted.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:35:
Er vloog geloof ik een heli tegen aan of een jet
Verwijderd
PS net als in BF2 is mijn nick nog steeds Pizzadoos
Dan stonden deze beschotenen wel erg lang stil, duurt bijna 30 minuten voordat die kogel aan komt.jefjef schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:41:
Gisteren was ik dus aan het spelen caspian border en er waren 2 snipers met M98b sniper rifles op 1 van de bovenste etages (hoe komen ze daar toch?) van de tower. Van daaruit konden ze vrijwel iedereen neerknallen die spawnde aan de voorkant van de mec base en die onbeschut rondliep op de map. Wanneer je zelf geen M98 had dan waren ze vrijwel onbereikbaar. Ben dus echt meerdere nmalen weggeschoten in enkele minuten tijd....Ik wil ook een M98b!!!
PS net als in BF2 is mijn nick nog steeds Pizzadoos
Ja als 1 van de 2 teams nog maar 10 tickets heeft.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:39:
Dat is wel weer jammer. Dat betekent dus dat het vanzelf gebeurd aan het eind van de game?
ik heb hem alleen nog nooit zien vallen. en vaak genoeg die map gespeeld..Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:32:
Is met de nieuwe patch inderdaad geïntroduceerd. Volgens mij een scripted event zodra een van de partijen nog maar 10 tickets over heeft.
[ Voor 10% gewijzigd door ikbengoofy op 06-12-2011 14:43 ]
Iets met een toren valt niet om, maar stort in elkaar?
Anyway...het is geen toren, maar een antenne. Lijkt me dat die prima om kan vallen
[ Voor 155% gewijzigd door schelling op 06-12-2011 14:48 ]
Dan zou die in elkaar moeten zakken wanneer er een jet tegenaan vliegt in plaats van omvallen, toch?Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:35:
Er vloog geloof ik een heli tegen aan of een jet
Verkeerd gelezendolosus schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:16:
[...]
Ehm:
Flares reload times for Jets and Helicopter Gunners have been increased.
Dat zegt toch dat reload time is increased ik ga er dan vanuit langer gemaakt?
Jatwister00004 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:35:
Hoe bedoel je in elkaar zakken? Het is een stijve staalconstructie van nog geen 5m doorsnede, die valt dus gewoon om.ikbengoofy schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:44:
[...]
Dan zou die in elkaar moeten zakken wanneer er een jet tegenaan vliegt in plaats van omvallen, toch?
Mjah, misschien zou ie knikken op het punt waar je er tegenaan ramt. Al kan je het niet echt meer knikken noemen als je de halve toren op dat punt wegslaat natuurlijk.Grimmie187 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:50:
[...]
Hoe bedoel je in elkaar zakken? Het is een stijve staalconstructie van nog geen 5m doorsnede, die valt dus gewoon om.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Het zou pas echt mooi zijn als je gewoon de scheerlijnen die in de grond zijn verankerd kan knifen zodat ie omlazert.. Maarja, dat is iets voor BF4haarbal schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:52:
[...]
Mjah, misschien zou ie knikken op het punt waar je er tegenaan ramt. Al kan je het niet echt meer knikken noemen als je de halve toren op dat punt wegslaat natuurlijk.
[ Voor 34% gewijzigd door Rudios op 06-12-2011 14:58 ]
Whole lot of stars ***
Haha idd. lachen toch.com2,1ghz schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:57:
Dan zie je iedereen weer kloten met het slopen van die paal
Verwijderd
Ik ben erg benieuwd welke nieuwe wapens bij B2K komen. Volgensmij heb ik de mp5 in een filmpje langs zien komen maar meer nog niet. Heb nog niet de tijd gehad om trailers door te spitten.
Heb wel een aantal voertuigen langs zien komen zoals die apc van de MEC/JSF/een geel raar ding/ buggy/ blackhawk? die weet ik niet zeker.
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Knappe jongen die met een mes een staalkabel van een paar cm dik doorsnijdGrimmie187 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:56:
[...]
Het zou pas echt mooi zijn als je gewoon de scheerlijnen die in de grond zijn verankerd kan knifen zodat ie omlazert.. Maarja, dat is iets voor BF4
en dan zijn we allemaal weer blij. beetje GTA gevoel, alles slopen wat er te slopen valt.sain onez schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:00:
hop paar c4 pakketjes op die ankers of een spamfest van paar engis met rpg7s en neer dat ding..
Sta in een tank als ik een punt aan het cappen ben ook altijd alle omliggende gebouwen te slopen. Gewoon, omdat het kan.
en meestal knal ik er nog wel 1 overhoop die zijn tent heeft opgezet binnenin zo'n gebouw.
[ Voor 9% gewijzigd door ikbengoofy op 06-12-2011 15:02 ]
Dat doe ik ook, maar dan omdat het tactisch in je voordeel is. Zo heb ik nog wel wat smoezen om de boel plat te gooienikbengoofy schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:01:
[...]
en dan zijn we allemaal weer blij. beetje GTA gevoel, alles slopen wat er te slopen valt.
Sta in een tank als ik een punt aan het cappen ben ook altijd alle omliggende gebouwen te slopen. Gewoon, omdat het kan.
en meestal knal ik er nog wel 1 overhoop die zijn tent heeft opgezet binnenin zo'n gebouw.
Ik kan me niet meer heugen hoeveel hectare bos ik met machine guns/tanks heb gesnoeid in BC2 om wat beter zicht op de enemy base te krijgen..ikbengoofy schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:01:
[...]
en dan zijn we allemaal weer blij. beetje GTA gevoel, alles slopen wat er te slopen valt.
Jaaa in tactisch voordeel uiteraard, uiteraard3raser schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:05:
[...]
Dat doe ik ook, maar dan omdat het tactisch in je voordeel is. Zo heb ik nog wel wat smoezen om de boel plat te gooien
baserapenGrimmie187 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:05:
[...]
Ik kan me niet meer heugen hoeveel hectare bos ik met machine guns/tanks heb gesnoeid in BC2 om wat beter zicht op de enemy base te krijgen..
's Zomers beetje patsen met al die dogtags op je blote bast
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
ik ben het diegene die niet goed kan spelen door slechte ogen en is het dus mijn eigen schuld.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2011 15:08 ]
Geen idee hoe ze allemaal heten, maar dit zijn iig de afbeeldingen van de 10 guns die in de pack zitten:Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:00:
Ik hou dit toppic redelijk in de gaten maar heb het nog niet gezien of over het hoofd gezien maar ik heb een vraagje:
Ik ben erg benieuwd welke nieuwe wapens bij B2K komen. Volgensmij heb ik de mp5 in een filmpje langs zien komen maar meer nog niet. Heb nog niet de tijd gehad om trailers door te spitten.
Heb wel een aantal voertuigen langs zien komen zoals die apc van de MEC/JSF/een geel raar ding/ buggy/ blackhawk? die weet ik niet zeker.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Heerlijk herkenbaar C4, granaten, mortar strikes, alles om Valpasario zo kaal mogelijk te krijgen (als defender)!!Grimmie187 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:05:
[...]
Ik kan me niet meer heugen hoeveel hectare bos ik met machine guns/tanks heb gesnoeid in BC2 om wat beter zicht op de enemy base te krijgen..
Dat mis ik toch wel een beetje in BF3 nog, de destruction 2.0 die beloofd was en we niet gekregen hebben, vind ik toch de allergrootste domper. In BF1943 en BC2 was het zo gierend vet dat nagenoeg alles tegen de vlakte lag aan het eind van een ronde. Hopelijk maakt Karkand dat allemaal goed!
blup
Voor hardware gerelateerde problemen : Het BF3 hardware topicVerwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:08:
Echt ik wou dat ik nog goede ogen had want ik mis nu regelmatig een paar goters die wat beter zijn dan de gemiddelde. Erg frustrerend want begon een beetje te schelden wat ik normaal nooit doe. Maar goed
ik ben het diegene die niet goed kan spelen door slechte ogen en is het dus mijn eigen schuld.
o nee. geintje he
Neem een RPG om mee te sprayen, dat doet iedereen die met een normaal wapen minder raakt dan gemiddeld.
[ Voor 11% gewijzigd door ikbengoofy op 06-12-2011 15:12 ]
Verwijderd
ikbengoofy schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:10:
[...]
Voor hardware gerelateerde problemen : Het BF3 hardware topic
o nee.
Een paar nieuwe hardwarematige ogen zou mooi zijn
Dit was voorheen nooit zo erg..
Dan staat er waarschijnlijk een engineer achter die volle bak die tank repareertGrudgie schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:12:
Zat zonet potje te spelen in een tank, maar ik schiet dan op de tegenpartij, maar geen killlijkt wel of hij alles wegkopt ofzo.. ze staan pal voor me.. ik rag er flink op.. maar nog steeds levend.. is dit normaal ofzo?
Dit was voorheen nooit zo erg..
Edit: Of hij heeft van die reactive armor. Dan kunnen ze aan alle kanten twee keer zoveel hits verduren.
[ Voor 10% gewijzigd door Kazu op 06-12-2011 15:13 ]
PS5 PSN: UnrealKazu
Verwijderd
Ondanks dat ik zieke ogen hebt schiet ik toch nog wel meer raak dan het gemiddeldeikbengoofy schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:10:
[...]
Voor hardware gerelateerde problemen : Het BF3 hardware topic
o nee. geintje he
Neem een RPG om mee te sprayen, dat doet iedereen die met een normaal wapen minder raakt dan gemiddeld.
Weapons: MP5, PP-19, L96A1, L85, FAMAS, Type 88, Jackhammer, MG36, Type 95, Type 97..Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:00:
Ik hou dit toppic redelijk in de gaten maar heb het nog niet gezien of over het hoofd gezien maar ik heb een vraagje:
Vehicles: F35B fighter jet, BTR-90 infantry fighting vehicle, DPV fast transport vehicle..
Lijstje komt hier vandaan: http://bf3blog.com/battlefield-3-back-to-karkand/
[ Voor 15% gewijzigd door Sinus_rhythm op 06-12-2011 15:16 ]
Heb je nu echt zo'n haat jegens Fransen? Of zit je de boel nu een beetje te f*cken?Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:18:
[...]
Grappig hoe het voor de ene speler het grootste manco is en voor de andere het grootste pluspunt. Ik vond dat juist echt geweldig dat je dus niet het hele potje je kon verstoppen in een huis maar dat alles met de grond gelijk werd gemaakt. Dat leert je tenminste iets te doen aan die tanks e.d. Maakte het hele spel ook 'interactiever'.Bezulba schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:10:
ik vond dat juiste de grootste manco van bc2. Op een gegeven moment was je als infantrie gewoon de lul, want je kon nergens meer heen omdat alle cover weg was.
Gelukkig maar, was ook meer een sneer naar de spelers die door hun eigen onkunde maar hele games lang op infrantry mappen met bommen lopen te gooienVerwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:13:
[...]
Ondanks dat ik zieke ogen hebt schiet ik toch nog wel meer raak dan het gemiddelde
Lezen...kristan schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:17:
Is B2K voor iedereen gewoon?
Limited Edition pre-order... En anders gewoon kopen... En ja, uiteindelijk dus voor iedereen te krijgen/kopen...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Als je LE hebt gekocht is tie gratis, anders 15 eurokristan schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:17:
Verwijderd
Verwijderd
Had ze net ook gevonden!
Wapens/voertuigen/maps met een uitgebreide beschrijving
http://battlefield.wikia...._Back_to_Karkand#Vehicles
Voor mij is het wel vrij gewoon ja, voor sommigen kan het misschien weer als apart ervaren worden. Is denk ik ook hoeveel ervaring je al met die mappen hebt. Na mijn vele uren daar vind ik het vrij gewoon.kristan schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:17:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
300 kills per wapen (more or less). De laatste unlocks zijn echter dezelfde als de eerste unlocks, maar dan voor de andere factie (RU of US).Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:17:
Volgens mij moet ik eens met de nieuwe wapens gaan spelen. Ik wil namelijk eerst alles unlocken van de eerste wapens maar volgens mij kan ik dan lang door gaan?
Verwijderd
Bommen krijg ik die ook nog?ikbengoofy schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:17:
[...]
Gelukkig maar, was ook meer een sneer naar de spelers die door hun eigen onkunde maar hele games lang op infrantry mappen met bommen lopen te gooien
voor iedereen verkrijgbaarTsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:18:
[...]
Voor mij is het wel vrij gewoon ja, voor sommigen kan het misschien weer als apart ervaren worden. Is denk ik ook hoeveel ervaring je al met die mappen hebt. Na mijn vele uren daar vind ik het vrij gewoon.
En sorry was gewoon even kort snel vraagje voor zekerheid
Volgens mij heeft dice aangegeven dat je +/- 100 uur nodig hebt om 1 class helemaal uit te spelen..Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:17:
Volgens mij moet ik eens met de nieuwe wapens gaan spelen. Ik wil namelijk eerst alles unlocken van de eerste wapens maar volgens mij kan ik dan lang door gaan?
Ja, bij rang 45 krijg je TV guided missiles uit je M320 launcher.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Verwijderd
Mmmm dat duurt nog wel even dan. Ik denk dat ik toch maar beter na 100 kills maar even een beter wapen moet pakken.Grimmie187 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:18:
[...]
300 kills per wapen (more or less). De laatste unlocks zijn echter dezelfde als de eerste unlocks, maar dan voor de andere factie (RU of US).
Het is voor de meeste wapens 350 kills. Indien het een westers wapen is begin je eerst met de westerse scopes te unlocken. Is het een communistisch wapen unlock je eerst de communistische scopes.Grimmie187 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:18:
[...]
300 kills per wapen (more or less). De laatste unlocks zijn echter dezelfde als de eerste unlocks, maar dan voor de andere factie (RU of US).
Ja maar das gelulSinus_rhythm schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:20:
Volgens mij heeft dice aangegeven dat je +/- 100 uur nodig hebt om 1 class helemaal uit te spelen..
[ Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 06-12-2011 15:21 ]
Haha, ik heb hetzelfde probleem. Gisteren maar een kamikaze actie gedaan bovenop een tank: vehicle disabled!Grimmie187 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:07:
[...]
Misschien dat ik dat nu eindelijk de laatste 3 punten (297/300) voor flares op mn jet kan halen lol. Ik weet het ik ben een vliegnoob maar ik krijg het GVD niet voor elkaar om fatsoenlijke punten in die dingen te halen
Goh, ik heb toch met Recon na 54 uur al 2 service stars.Sinus_rhythm schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:20:
Volgens mij heeft dice aangegeven dat je +/- 100 uur nodig hebt om 1 class helemaal uit te spelen..
Dit inderdaad. Dat maakt het spel veel dynamischer, en je moet gedurende de ronde vordert steeds tactischer over de map lopen.Grimmie187 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:16:
[...]
Grappig hoe het voor de ene speler het grootste manco is en voor de andere het grootste pluspunt. Ik vond dat juist echt geweldig dat je dus niet het hele potje je kon verstoppen in een huis maar dat alles met de grond gelijk werd gemaakt. Dat leert je tenminste iets te doen aan die tanks e.d. Maakte het hele spel ook 'interactiever'.
Ik zat laatst als RU de vlag bij A op Firestorm zwaar te verdedigen. Continu tanks af te weren die probeerden om de vlag de pakken, dan wel mij af te schieten. Na een minuut of tien stond ik op een rustig moment even in het gebouw, en ik had echt een wow moment. Overal waar ik om me heen keek zag ik alleen nog maar het geraamte van het gebouw, d'r was echt bijna niks meer van over. Daar doe ik het voor
Het maakt het wel wat moeilijker, omdat je zeker in dat soort situaties continu op de been moet blijven. Maar niks is toch mooier dan de spanning die dat met zich mee brengt? Als een helicopter je ziet, en je duikt weg achter een muurtje hopende dat ie je niet ziet. Opeens hoor je een paar flinke knallen, je kijkt naar links, en je ziet dat je complete cover weg is. De rush die je dan krijgt omdat je snel op zoek moet naar andere cover, heerlijk!
PS5 PSN: UnrealKazu
Service star is niet uitspelen, voor elk wapen alle unlocks hebben is uitspelen. Maar dan geld alsnog dat je daar geen 100 uur voor nodig hebt.MueR schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:22:
[...]
Goh, ik heb toch met Recon na 54 uur al 2 service stars.
En alle wapens unlockt? (Ook de unlocks)MueR schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:22:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Sinus_rhythm op 06-12-2011 15:23 ]
Och, 270 kills heb je ook zo.Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:23:
Service star is niet uitspelen, voor elk wapen alle unlocks hebben is uitspelen. Maar dan geld alsnog dat je daar geen 100 uur voor nodig hebt.
Bij "non-sided" wapens heb ik de meeste unlocks wel ja.Sinus_rhythm schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:23:
[...]
En alle wapens unlockt? (Ook de unlocks)
[ Voor 28% gewijzigd door MueR op 06-12-2011 15:24 ]
Ik had een keer zo'n tank die langs reed, ik super panisch achter zo'n soort kastje zitten, en spannendKazu schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:22:
[...]
Dit inderdaad. Dat maakt het spel veel dynamischer, en je moet gedurende de ronde vordert steeds tactischer over de map lopen.
Ik zat laatst als RU de vlag bij A op Firestorm zwaar te verdedigen. Continu tanks af te weren die probeerden om de vlag de pakken, dan wel mij af te schieten. Na een minuut of tien stond ik op een rustig moment even in het gebouw, en ik had echt een wow moment. Overal waar ik om me heen keek zag ik alleen nog maar het geraamte van het gebouw, d'r was echt bijna niks meer van over. Daar doe ik het voor
Het maakt het wel wat moeilijker, omdat je zeker in dat soort situaties continu op de been moet blijven. Maar niks is toch mooier dan de spanning die dat met zich mee brengt? Als een helicopter je ziet, en je duikt weg achter een muurtje hopende dat ie je niet ziet. Opeens hoor je een paar flinke knallen, je kijkt naar links, en je ziet dat je complete cover weg is. De rush die je dan krijgt omdat je snel op zoek moet naar andere cover, heerlijk!
Of met die heli's echt nog een paar HP over als die je niet meer kan raken, sniper pakken en als een gek op dat hoofd schieten
De scopes die je het meeste gebruikt (red dot, holo, 3,4x) unlock je tussen de 100 en 200 kills. Ik heb zelf mijn favo wapens tot net over de 200 kills (krijg je ook de 2000 punten bonus voor de service stars) gespeeld, en switch dan naar iets nieuws.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:20:
[...]
Mmmm dat duurt nog wel even dan. Ik denk dat ik toch maar beter na 100 kills maar even een beter wapen moet pakken.
True, maar ik heb met Assault al twee service stars en moet nog wel voor twee wapens vrijwel alle unlocks halen. Vervelende is dat de AN-94 altijd in burst mode start en de KH2002 gewoon een zuig wapen is waar de gemiddelde prostituee nog van kan leren.
Verwijderd
Ik heb alle wapens unlocked, op alle classes 1 service star en recon/engineer op 2 service stars....MueR schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:22:
[...]
150 uur gespeeld, nu lekker bezig op alle wapens alle unlocks te gaan halen. en daarbij minimaal van elke medal 1 stuk.
Welles
down bij 10 tickets dus?roy.ahuis schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:28:
Hilarisch hoe Antenna plat ging net in Caspian... 3 snipers op die paal, wij schieten, gaat het ding plat! Ziet er impressive uit
Daar ben ik nu mee bezigVerwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:28:
minimaal van elke medal 1 stuk.
Hoe krijg je die Surveillance Medal nou? *edit* hiermee bedoel ik natuurlijk Surveillance ribon! Ik knal altijd die TUGS neer maar ik krijg nooit iets daar mee. Snap er geen hole van. Motion mine assists? Welke motion mines?!?MueR schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:30:
[...]
Daar ben ik nu mee bezigwas al heel blij met m'n Surveillance medal. Al zal Flag Attacker nog wel even gaan duren vrees ik.
[ Voor 6% gewijzigd door Mu.siQ op 06-12-2011 15:33 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Verwijderd
Flag attacker is enorm makkelijk, vooral op servers die niet veel mensen maar wel Conquest Large draaien. Focus niet op killen, maar op veel rondrennen.MueR schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:30:
[...]
Daar ben ik nu mee bezigwas al heel blij met m'n Surveillance medal. Al zal Flag Attacker nog wel even gaan duren vrees ik.
Met de MAV krijg je die, TUGS heeft bij mij ook nooit gewerkt.Mu.siQ schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:32:
[...]
Hoe krijg je die Surveillance Medal nou? Ik knal altijd die TUGS neer maar ik krijg nooit iets daar mee. Snap er geen hole van. Motion mine assists? Welke motion mines?!?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2011 15:33 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.