Volgens mij zijn alleen de frag rounds generved, de rest zou gewoon als altijd moeten werken.Phyxion schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:13:
Even een korte impressie:
- USAS-12 is echt verprutst en is veel en veel te veel generfed. Je hebt gewoon 11 shots nodig om iemand close range neer te krijgen waarbij er eerst 2 genoeg waren.
- PING in het TAB menu.
- Chat staat nu linksboven en is een stuk kleiner.
Voor PC pas volgende week dinsdag.....Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:05:
Ik zie de nieuwe maps nog niet op battlelog
May the force be with you!!
Vermaak me prima en van USAS heb ik nooit last. Speel hoofdzakelijk recon .Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:17:
[...]
Ga zelf wat anders spelen als je het niet aankan
Vind het vermakelijk om te zien hoe sommige players altijd naar bugged wapens grijpen om toch te scoren. Die usas (nu met kleine letters vanwege de nerv) was ook wat buiten proportioneel.
Dus niet
in log zegt mijn gamemanager dat er een update is, origen+spel is up to date maar log staat te wachten
totdat de update klaar is..??
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
Hebben meerdere mensen. Even wachten tot alle gescynt is denk ik.ionicdog schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:22:
in log zegt mijn gamemanager dat er een update is, origen+spel is up to date maar log staat te wachten
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Het punt is niet of andere er last van hebben (in een tank merk je het natuurlijk niet), maar of je het ook merkt of je death gewoon accepteert.Ploeg400 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:20:
Probleem voor mij t.a.v. de 'slechte' netcode van bf3 is als volgt:
1: Mijn crosshair staat precies op de vijand maar ik maak geen hits.
- Was het lag van mijn kant, lag van de tegenstander?
- Was het de suppression mechanic waardoor mijn accuracy lager was. (Random number generator)
Punt 1 heb ik regelmatig last van en kan me er niet op aan passen = frustratie.
2: Iemand schiet op mij , optie terug te schieten of gaan schuilen. (Prone of achter muur rennen)
- Ik schiet terug en optie 1 gaat van kracht.
- Ik schiet terug en ik win.
- Ik schuil maar ga achter de cover die ik opzoek toch nog dood.
- Ik schuil en blijf leven.
Wederom regelmatig last van en kan me er niet op aan passen van en zorgt voor frustratie.
Voelt te random aan beide punten en vindt het moeilijk om de juiste keuze te maken tijdens zulke momenten.
Oplossing is natuurlijk dat ik gewoon moet accepteren dat dit het spel is en andere er ook last van hebben.
Probleem alleen is de vraag in hoeverre hebben andere er ook last van?
Ik heb altijd super goede latency door mijn strakke ADSL verbinding. (lekker dichtbij de centrale)
Heb nog steeds het gevoel dat ik bij deze game daardoor in het nadeel ben.
Als ik dood ga terwijl ik echt 0,0% kans heb terwijl ik dik in het voordeel ben dan raak er wel gefrustreerd van. Bij BF3 gebeurt wel redelijk vaak.
Fijn, vond het altijd vervelend om 2x te moeten drukken bij switchen van auto naar single. Ook ben je nu als je met suppressor schiet niet meer zichtbaar op de minimap met de M416.superwashandje schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:17:
[...]
-mijn geliefde m416 heeft geen burst meer
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Vier van de zes servers moeten up zijn. Twee worden er overgezet van host.Ultraman schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:03:
[...]
Alleen nog niet allemaal up volgens mij?
Laat ze de KH2002 eens fixen dan, geef die full auto.RSD1982 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:18:
Klopt hebben ze eruit gehaald omdat het irl ook geen burst heeft
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nieuwe server en game patch is uit
http://www.dutch-esports....viewtopic.php?f=32&t=1562
Nu nog wachten tot de servers zijn gepatched bij clanhost
[ Voor 23% gewijzigd door Workaholic op 06-12-2011 12:32 ]
No. Shit. Sherlock.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
goh echt ??Workaholic schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:32:

hmm, ik vond het al raar dat ik niet kon spelen...
Verwijderd
Ik ga er even van uit dat je dit hebt ge copy/paste, want als je het zelf getikt hebt, zou je moeten kunnen lezen, en als je kan lezen......Workaholic schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:32:

Linkje van 3 weken oud... Le-gen-*wait for it*-dary...Workaholic schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:32:
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
He, een nieuwe patch! Iemand patch notes?
* MueR rent
* MueR rent
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
* Tsurany hunts MueR down with a pre-patch USAS12!!!MueR schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:36:
He, een nieuwe patch! Iemand patch notes?
* MueR rent
Haha die reacties geweldig
Was een verkapte klaag reactie dat clanhost moet opschieten met updaten en ik wist niets van die patch laat staan die reacties eerder in dit topic.. tis nog vroeg enzo 
* Workaholic rent ook weg
* Workaholic rent ook weg
[ Voor 59% gewijzigd door Workaholic op 06-12-2011 12:40 ]
He, assignments voor wapens...
Het moet niet veel meer een MMORPG worden om je in-game items te krijgen... 
Sarcasm, ofcourse
Sarcasm, ofcourse
[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 06-12-2011 12:39 ]
Ik vind assignments juist erg leuk, weer eens wat anders dan de standaard level up manier om een wapen te behalenMAX3400 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:39:
He, assignments voor wapens...Het moet niet veel meer een MMORPG worden om je in-game items te krijgen...
Sarcasm, ofcourse
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
U Suck At Sex 12 was toch wel een beetje te sterke gun. Laatste twee dagen toch maar even uitgeprobeerd om te zien waar alle heisa over ging.
USAS met fragrounds = fun in bazaar en metro.
Ik had speciaal een USAS met fragrounds en een TL om het extra leuk te maken.
Het is net of je met een tank aan het schieten bent.
Goed om te zien dat deze gun een nerf heeft gekregen.
Of een Quest, zoek het zandkasteeltje in metro map, doe daar een dansje en blaas een mcom opMAX3400 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:39:
He, assignments voor wapens...Het moet niet veel meer een MMORPG worden om je in-game items te krijgen...
Sarcasm, ofcourse
Verwijderd
in conquestSinus_rhythm schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:40:
[...]
Of een Quest, zoek het zandkasteeltje in metro map, doe daar een dansje en blaas een mcom op
Precies, als ik dood ga wil ik dood gaan omdat de andere beter was, ik een fout maakte o.i.d.Redje schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:29:
[...]
Het punt is niet of andere er last van hebben (in een tank merk je het natuurlijk niet), maar of je het ook merkt of je death gewoon accepteert.
Als ik dood ga terwijl ik echt 0,0% kans heb terwijl ik dik in het voordeel ben dan raak er wel gefrustreerd van. Bij BF3 gebeurt wel redelijk vaak.
Ik heb het gevoel dat 1/3 van mijn deads niet mijn schuld is maar het spel.
Daarin tegen heb ik niet het idee dat 1/3 van mijn kills door het spel komt, maar ja lagvoordeel zie je minder snel als lagnadeel.

[ Voor 10% gewijzigd door Ploeg400 op 06-12-2011 12:44 ]
Hoewel het de laatste week al wat minder was met spelen, heb ik eigenlijk gisteravond pas die impact van die nerved USAS ervaren, ik meende dus echt dat er een Heli op me aan het knallen was, en dook al weg en vond het vreemd dat ik geen heligeluid kon spotten..Ploeg400 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:40:
U Suck At Sex 12 was toch wel een beetje te sterke gun. Laatste twee dagen toch maar even uitgeprobeerd om te zien waar alle heisa over ging.

Iemand al gemerkt of de mijnen indd niet blijven leven, en na 20sec na het doodgaan van de player weggaan?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Zie patch notes?sain onez schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:44:
[...]
Iemand al gemerkt of de mijnen indd niet blijven leven, en na 20sec na het doodgaan van de player weggaan?

Fixed so AT mines only live for 20 seconds after a player dies to prevent infinite mines.
[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 06-12-2011 12:46 ]
dat die mines generft zijn vind ik echt raar, ik had nu niet bepaald het idee dat het tot nu toe een compleet mijnenveld werd.
en in het echt gaan mijnen toch ook niet vanzelf weg als de soldaat gedood is.
nee maar je kom 200 mijnen leggen door na elke 5 mijnen dood te gaan. Dat is nou niet echt de bedoeling.murky123 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:51:
dat die mines generft zijn vind ik echt raar, ik had nu niet bepaald het idee dat het tot nu toe een compleet mijnenveld werd.
Het is wel een beetje jammer dat ze het nu zo gedaan hebben dat ze helemaal niet meer blijven liggen, ipv dat je gewoon een max van 5 hebt of je nu dood bent gegaan of niet.
blup
Ach, als er maar genoeg mensen zeuren op de forums van EA, wordt alles aangepast...murky123 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:51:
Dus, het mijnenveld wat er soms is/was, is nu dus weggepatcht omdat 99% van de bestuurders van rijdend materiaal als een debiel over de map scheurt en dan boos is dat ze "ineens" dood zijn...
Ik snap het probleem ook niet, mijnen waren nou niet bepaald moeilijk te spotten. Zeker niet omdat ze oplichten als glow in the dark cockrings met die thermal vision view in een tank of APC. Dan zijn die mijnen echt zo weg en gaan enkel domme noobs er door dood.murky123 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:51:
Seriously?en in het echt gaan mijnen toch ook niet vanzelf weg als de soldaat gedood is.
en als je een beetje goed oplet, zie je die mijnen best goed liggen.
Hoe zijn de ervaringen met de INRV en de Technical Light? Zit zelf op stage, dus kas het nog niet ervaren ;-)
Wat me gisteravond trouwens echt irriteerde: onduidelijke server rules. Roepen dat bepaalde wapens niet mogen: prima. Geen regels beschikbaar maken en dan maar random gaan kicken: not cool

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
zo kan je het ook zien.. maar ik als engineer vond het al een beetje vaag dat ik het hele veld vol kon leggen als ik na 5 mijnen maar dood ging. Dat had niets te maken met het feit dat andere spelers er dan vaak door dood gingen, je moet mijnen tactisch gebruiken, niet gewoon rondstrooien als snoep wat dus wel gewoon gebeurde.MAX3400 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:53:
[...]
Ach, als er maar genoeg mensen zeuren op de forums van EA, wordt alles aangepast...
Dus, het mijnenveld wat er soms is/was, is nu dus weggepatcht omdat 99% van de bestuurders van rijdend materiaal als een debiel over de map scheurt en dan boos is dat ze "ineens" dood zijn...
En dat zeg ik als iemand die altijd z'n mijnen gebruikte en er ook leuke kills mee kreeg.
blup
straks gaan ze ook C4 nerfen, zodat het niet meer op tanks blijft plakken.
vind ik wel erg leuk om te doen. C4 op een tank plakken en dan je eigen moment bepalen wanneer het Boem doet.
( meestal op moment dat engineer net wil gaan repairen )
vind ik wel erg leuk om te doen. C4 op een tank plakken en dan je eigen moment bepalen wanneer het Boem doet.
( meestal op moment dat engineer net wil gaan repairen )
op zulke servers wil je toch ook gewoon niet spelen? Als je eerst een 3 pagina bericht moet gaan lezen van de admin (die elke 2 minuten herhaald word) over wat wel en niet mag ga je toch ook gewoon snel weg... genoeg andere servers waar wel normaal met de regels gedaan word.MueR schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:54:
Wat me gisteravond trouwens echt irriteerde: onduidelijke server rules. Roepen dat bepaalde wapens niet mogen: prima. Geen regels beschikbaar maken en dan maar random gaan kicken: not cool
Ook leuk trouwens als de regels in het Swahilies gepost worden, alsof ik ze dan begrijp (ja voornamelijk de fransen kunnen dit goed.. )
blup
hehe gisteravond nog wel een paar keer c4 op de weg gelegd in canals en 3x achter elkaar als de tank eroverheen reed laten ontploffen
bij de 4e keer had de bestuurder het eindelijk door en schoot mijn c4 op de weg kapot. toen ie daar mee bezig was kon ik er snel achter kruipen en een paar c4tjes op de tank plakken en wegrennen
teehee
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Eens... Maar het zijn over het algemeen wel leuke puntjes als je ergens mijnen hebt neergelegd en 10 minuten later staat er in beeld dat je een triple kill, vehicle destroy etc hebt... Scheelt ook maar iets van 700 puntjes als het niet meer is.Bezulba schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:54:
[...]
zo kan je het ook zien.. maar ik als engineer vond het al een beetje vaag dat ik het hele veld vol kon leggen als ik na 5 mijnen maar dood ging. Dat had niets te maken met het feit dat andere spelers er dan vaak door dood gingen, je moet mijnen tactisch gebruiken, niet gewoon rondstrooien als snoep wat dus wel gewoon gebeurde.
En dat zeg ik als iemand die altijd z'n mijnen gebruikte en er ook leuke kills mee kreeg.
We zien het wel; ben zelf erg van de mijnen neerleggen op maps waar je amper tegenstand kan bieden, zoals op Bazaar... Hier en daar een hoopje neerploffen en de tegenstander komt er vanzelf wel achter dat de LAV toch niet zo heel handig is.
Inderdaad, Fransen zijn wat dat betreft echt een arrogant kut volk dat denkt alleen op de wereld te zijn. En dan nog verbaast zijn dat mensen "Nos votres escargot miljaar de gustav avec un kilo de peche" niet begrijpen. No shit, niet iedereen spreekt die kut taal van jullie en niet iedereen komt graag in dat kut land van jullie.Bezulba schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:56:
op zulke servers wil je toch ook gewoon niet spelen? Als je eerst een 3 pagina bericht moet gaan lezen van de admin (die elke 2 minuten herhaald word) over wat wel en niet mag ga je toch ook gewoon snel weg... genoeg andere servers waar wel normaal met de regels gedaan word.
Ook leuk trouwens als de regels in het Swahilies gepost worden, alsof ik ze dan begrijp (ja voornamelijk de fransen kunnen dit goed.. )
Fransen zijn samen met de Russen toch het minst geliefde volk in games volgens mij. Heb er ook wel even aan zitten denken om gewoon alle Fransen en Russen van de server te weren puur om daar geen last van te hebben.
Fransen als spelers gaan nog wel. Die houden hun mond tenminste (tenzij ze met meerdere zijn, maar ok) Alleen de russen.. echt.. het zijn net Brazilianen met hun RU ? RU?!!! en dan lekker met mekaar ouwehoeren en de chat volplempen...uch
tis maar goed dat ik nooit op russische servers terecht kom, dat zou echt mijn gameervaring flink verpetsen.
tis maar goed dat ik nooit op russische servers terecht kom, dat zou echt mijn gameervaring flink verpetsen.
blup
Van mij mogen die mijnen wel oneindig blijven liggen, je ziet ze goed liggen vanuit je voertuig tenzij je als een malle doorrijdt.
Enige wat altijd vervelend was als je als bijrijder in een tank zat en de bestuurder rijdt volgas op een mijnenveld in
Asus Zenbook i7 256gb
Heb al een probleem gevonden met de nieuwe patch.. rockets op infantry vanuit de heli werkt gewoon niet? rofl
edit: roadkill werkt wel met heli rofl
Nog een bug : Teamkill terwijl het niet niet aan staan middels het schieten van een rocket op een eigen speler
edit: roadkill werkt wel met heli rofl
Nog een bug : Teamkill terwijl het niet niet aan staan middels het schieten van een rocket op een eigen speler
[ Voor 43% gewijzigd door Workaholic op 06-12-2011 13:20 ]
Bij evenbalance.com (punkbuster website) kan je PBsetup downloaden, die update manueel al je PB bestanden zodat ze up to dat zijndolosus schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:15:
Ik heb vrijwel elke update problemen met punkbuster dat hij service niet kan installen mainly omdat hij reg bestanden niet kan/mag aanpassen. Heb in het verleden met een progje weet niet meer welke mijn register handmatig aan moeten passen omdat toestemming overal niet klopte.
Iemand enig id oorzaak van dit probleem?
Net punkbuster uninstall gedaan en krijg melding dat hij register files niet kan veranderen/verwijderen/wijzigen
He who sacrifices freedom for security deserves neither.
Verwijderd
Russen die in je squad russische instructies roepen en dan vervolgens niet even proberen die in het Engels te herhalen zodra duidelijk is dat de rest het niet begrijpt
Verwijderd
Hoezo zou ik moeten huilen als ik altijd met de F2000 speel en de M249.TecTo schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:22:
[...]
Vermaak me prima en van USAS heb ik nooit last. Speel hoofdzakelijk recon .
Vind het vermakelijk om te zien hoe sommige players altijd naar bugged wapens grijpen om toch te scoren. Die usas (nu met kleine letters vanwege de nerv) was ook wat buiten proportioneel.
Dus nietdoen en gewoon genieten van BF3
Voor dat soort gasten moet teamkills aanstaan...Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:13:
Russen die in je squad russische instructies roepen en dan vervolgens niet even proberen die in het Engels te herhalen zodra duidelijk is dat de rest het niet begrijpt
Jeuj, ik werd gisteren voor het eerst bestempeld als NOOB.
Was als vlieger niet capabel genoeg om de andere vlieger uit te schakelen (hij had guided missiles), dus ging ik op de chopper gunnen. Werd me niet in dank afgenomen. Ik vermoed dat oververschakelen op andere targets not done is?
Was als vlieger niet capabel genoeg om de andere vlieger uit te schakelen (hij had guided missiles), dus ging ik op de chopper gunnen. Werd me niet in dank afgenomen. Ik vermoed dat oververschakelen op andere targets not done is?
ligt eraan of je die andere target uit de lucht schiet ja of neeRaimundus schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:17:
Jeuj, ik werd gisteren voor het eerst bestempeld als NOOB.
Voor de mensen met een RU-key, de language-update is te downloaden via een torrent: http://www.cjs-cdkeys.com/battlefield-3-origin/bf3lang.html
Zou iemand hem via een gewone download beschikbaar kunnen maken, kan geen torrents downloaden op school.
Zou iemand hem via een gewone download beschikbaar kunnen maken, kan geen torrents downloaden op school.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Boeiend DostyaVlasova, die dappere recons in het achterveld roken we toch wel uit, die drie keer dan een sniper bepalend is voor de winst, tsja...Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:13:
[...]
Hoezo zou ik moeten huilen als ik altijd met de F2000 speel en de M249.
Maar eerlijk is eerlijk, deze boys hebben wel met veel succes een klaagzang opgevoerd bij EA/DICE. Het is duidelijk dat de campers het meeste voordeel lijken te hebben van deze patch als ik de patchnotes zo bekijk.
En jouw gamepc staat op school?Yorin schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:20:
Voor de mensen met een RU-key, de language-update is te downloaden via een torrent: http://www.cjs-cdkeys.com/battlefield-3-origin/bf3lang.html
waar dan? ik zie alleen de torrent voor de vorige patch (22 nov)Yorin schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:20:
Dat is toch nog de oude? 22 november?Yorin schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:20:
lol ik ga altijd kamikaze op die andere " pro " vliegers en daarna met een dikke smile genieten van wat ze op de chat gaan roepen en huilen.
Zelfde als ik met een noobtube een heli neerhaal, of een burst van mijn rm416 door de voorruit. met c4 en mijnen rond tanks dansen en kloten.
Het enige wat ze van mij terugkrijgen als reactie op hun gejank. " You sir, just made my day ! "
Ik geef geen drol om mijn kills en deaths en accuracy, ik geniet gewoon van het spel en alles wat erin zit
Zelfde als ik met een noobtube een heli neerhaal, of een burst van mijn rm416 door de voorruit. met c4 en mijnen rond tanks dansen en kloten.
Het enige wat ze van mij terugkrijgen als reactie op hun gejank. " You sir, just made my day ! "
Ik geef geen drol om mijn kills en deaths en accuracy, ik geniet gewoon van het spel en alles wat erin zit
Mijn laptop die ik ook voor BF3 gebruik staat op school ja. Anders kan ik niets doen de hele dag. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk de 3,9GB grote update binnenhaal op school en het spel daarna ook ga spelen.
Als je CTRL+F5 doet (Hard-refresh) kwam ik hem bij toeval tegen.
het is 2 mb ofzo... je gaat dus een 4gb grote update binnen halen, maar wil nu alvast graag de language pack van 2 mb?Yorin schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:22:
[...]
Mijn laptop die ik ook voor BF3 gebruik staat op school ja. Anders kan ik niets doen de hele dag. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk de 3,9GB grote update binnenhaal op school en het spel daarna ook ga spelen.
blup
+1Yorin schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:23:
[...]
Als je CTRL+F5 doet (Hard-refresh) kwam ik hem bij toeval tegen.
Dan hoef ik daar niet meer aan te denken.Bezulba schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:23:
[...]
het is 2 mb ofzo... je gaat dus een 4gb grote update binnen halen, maar wil nu alvast graag de language pack van 2 mb?
Ik vond rondgestrooide mijnen altijd wel fijn, mortiergranaat erop + kettingreactie = anti explosives ribbon. Overigens zullen de mijnen nu wel helemaal verdwijnen, ik ga ze niet leggen en dan ergens liggen wachten tot er iemand overheen rijdt. Ik ga te vaak dood om nog kans op een mine kill te hebbenBezulba schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:54:
[...]
zo kan je het ook zien.. maar ik als engineer vond het al een beetje vaag dat ik het hele veld vol kon leggen als ik na 5 mijnen maar dood ging. Dat had niets te maken met het feit dat andere spelers er dan vaak door dood gingen, je moet mijnen tactisch gebruiken, niet gewoon rondstrooien als snoep wat dus wel gewoon gebeurde.
Maar de Multi-Upload is ook beschikbaar via CJS-CDKeys: http://www.multiupload.com/Y1AMDDVZ4T
iemand al goede settings voor de nieuwe network smoothing bar ?
Hangt van je internet af dus dat zal jezelf moeten proberen.dolosus schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:49:
Daarom zit die bar erin; dat is afhankelijk vandolosus schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:49:
1) je eigen up/downstream
2) de gemiddelde ping van servers waar je vaak naar connect
Je kan zelf ook wel bedenken dat als jij met ISDN wil connecten naar Japan ofzo, dat "we" geen settings kunnen noemen als de helft van de gasten hierzo met bijvoorbeeld 120Mbit naar NL-servers connect.
Trial & error dus
Ik vond het ook wel mooi, de eerste keer dat ik gekilled werd door een USAS (vanuit m'n rug, dus zag hem niet). Ik had écht het idee dat ik werd beschoten door een tank; het geluid, de impact, allesPloeg400 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:40:
Verder maakt de balans van de wapens me niet echt uit. Ik heb engineer nu bijna 3/4 unlocked, en ik speel nog steeds met het beginwapen. Vind hem heerlijk schieten, en het zal me een worst wezen hoe overpowered andere wapens wel niet zijn.
Gewoon genieten van het spel, en je minder druk maken om hoe anderen spelen
PS5 PSN: UnrealKazu
Ok hoopte meer op standaard instellingen zoals bij cs:source bijvoorbeeld het geval is.Phyxion schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:52:
[...]
Hangt van je internet af dus dat zal jezelf moeten proberen.
Maar waar hebben we het over? Om CS als vergelijking aan te houden:MAX3400 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:52:
[...]
Daarom zit die bar erin; dat is afhankelijk van
1) je eigen up/downstream
2) de gemiddelde ping van servers waar je vaak naar connect
Je kan zelf ook wel bedenken dat als jij met ISDN wil connecten naar Japan ofzo, dat "we" geen settings kunnen noemen als de helft van de gasten hierzo met bijvoorbeeld 120Mbit naar NL-servers connect.
Trial & error dus
/rate
/cl_updaterate
/cl_cmdrate
Dat soort dingen? Zijn mensen er al achter WAT je er nu feitelijk mee aanpast?
Te mooi, die threads van IRNV noobs op battlelog 
Feasting on the tears
Feasting on the tears
Wil best onderzoek doen maar alleen in ruil voor minstens 1 reserved slot op een GoT-server de komende 72 uur... Laat ik zaken als WireShark meelopen en dan kan er een duidelijker beeld worden geschapen van de "ingebouwde trafficshaping" die EA nu levert.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:54:
[...]
Maar waar hebben we het over? Om CS als vergelijking aan te houden:
/rate
/cl_updaterate
/cl_cmdrate
Dat soort dingen? Zijn mensen er al achter WAT je er nu feitelijk mee aanpast?
He, niet lachen; minstens 80% van de threads zijn van me...unfor schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:55:
Feasting on the tears
Wil je best als VIP toevoegen hoor, dat systeem werkt toch nog nietMAX3400 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:58:
Wil best onderzoek doen maar alleen in ruil voor minstens 1 reserved slot op een GoT-server de komende 72 uur... Laat ik zaken als WireShark meelopen en dan kan er een duidelijker beeld worden geschapen van de "ingebouwde trafficshaping" die EA nu levert.
Verwijderd
Woot ik kan eindelijk de muis bindings aanpassen na de nieuwe patch. Ik zie verder niet meer mijn eigen ping achter mijn naam als de game afgelopen is.
Priceless...unfor schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:55:
Feasting on the tears
Ben vooral benieuwd hoe de bouwlamp n00bs gaan reageren als ze niet een stuk makkelijk afgeschoten gaan worden
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Hehe MAX ik meende uit jouw post op te maken dat je al een idee had wat die settings precies deden. Ik zal vanavond na het werk (GROM GROM GROM) me er ook eens even op storten!MAX3400 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:58:
[...]
Wil best onderzoek doen maar alleen in ruil voor minstens 1 reserved slot op een GoT-server de komende 72 uur... Laat ik zaken als WireShark meelopen en dan kan er een duidelijker beeld worden geschapen van de "ingebouwde trafficshaping" die EA nu levert.
Kan niet wachten om vanavond de eerste stinger weer af te vuren om te zien wat het effect is 
Ook benieuwd wat die IR nerf voor verbetering gaat geven in de gameplay. Heb afgelopen week dat ding er maar vanaf gegooid om alvast de schok voor te zijn.
Ook benieuwd wat die IR nerf voor verbetering gaat geven in de gameplay. Heb afgelopen week dat ding er maar vanaf gegooid om alvast de schok voor te zijn.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:59:
[...]
Wil je best als VIP toevoegen hoor, dat systeem werkt toch nog niet

Met betrekking tot network smoothing bar, zodra ik er iets aan verander veranderd mijn ping in een mooie -. Verder als ik hem helemaal naar nul schuif bewegen tanks heel erg schokkerig. Nu verder aan het experimenteren.
Jets zijn nu OP tegen heli's helaas zoals voorspeld.
En terecht; heb weinig verhalen gehoord dat Little Birds de gemiddelde JSF kunnen neerschieten irl...dolosus schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:02:
Dat klopt wel en begrijp ik ook.. maar je ziet nu niet langer dan een minuut een heli in de lucht hangen, wel erg jammer aangezien ze goed tegen tanks werken welke nu wat meer vrijheid hebben gekregen.MAX3400 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:03:
[...]
En terecht; heb weinig verhalen gehoord dat Little Birds de gemiddelde JSF kunnen neerschieten irl...
Misschien dat ik dat nu eindelijk de laatste 3 punten (297/300) voor flares op mn jet kan halen lol. Ik weet het ik ben een vliegnoob maar ik krijg het GVD niet voor elkaar om fatsoenlijke punten in die dingen te halendolosus schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:02:

Ik heb toch een baggerinternetverbinding dus ik ga even lezen voordat ik het Battlefield betreed.unfor schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:55:
Feasting on the tears
Het kan nog erger. Fransen op consoles. Ik ben in al die jaren dat ik op de XBOX360 heb gespeeld nog nooit een Fransoos tegengekomen die niet in een hoekje zat te campen.Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:00:
Inderdaad, Fransen zijn wat dat betreft echt een arrogant kut volk dat denkt alleen op de wereld te zijn. En dan nog verbaast zijn dat mensen "Nos votres escargot miljaar de gustav avec un kilo de peche" niet begrijpen. No shit, niet iedereen spreekt die kut taal van jullie en niet iedereen komt graag in dat kut land van jullie.
Fransen zijn samen met de Russen toch het minst geliefde volk in games volgens mij. Heb er ook wel even aan zitten denken om gewoon alle Fransen en Russen van de server te weren puur om daar geen last van te hebben.

Ik heb wel ooit een memorabele match CoD WaW gehad. Een groep van 5 Duitsers en ik tegen 6 Fransen. Laten we het er op houden dat de Duitsers hun tactieken gebruikte en de Franse die van hun. (Blitzkrieg tegen wegrennen in paniek)
De chat was zeer vermakelijk tussen de potjes door.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik ook nauwelijks. heb nu dan missles op dat ding. maar voordat ik iemand kan locken moet ik 800meter vliegen. Das als ik boven mijn main vlieg richting hun main waar een chopper vliegt moet ik al beginnen met locken. wanneer ik bijna op ze schoot zit kan ik een keer 2 stuks schieten.Grimmie187 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:07:
[...]
Misschien dat ik dat nu eindelijk de laatste 3 punten (297/300) voor flares op mn jet kan halen lol. Ik weet het ik ben een vliegnoob maar ik krijg het GVD niet voor elkaar om fatsoenlijke punten in die dingen te halen
duurt veelste lang.
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Well there's your problem.DanielWW2 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:08:
Het kan nog erger. Fransen op consoles. Ik ben in al die jaren dat ik op de XBOX360 heb gespeeld nog nooit een Fransoos tegengekomen die niet in een hoekje zat te campen.
Als het goed is, wordt dat weer uitgebalanceerd door de andere nerf:dolosus schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:06:
[...]
Dat klopt wel en begrijp ik ook.. maar je ziet nu niet langer dan een minuut een heli in de lucht hangen, wel erg jammer aangezien ze goed tegen tanks werken welke nu wat meer vrijheid hebben gekregen.
Heeft iemand al kunnen testen of de reload time van flares van een Jet langer is dan de reload time van 1 engineer met een 2e stinger + lock verkrijgen?Increased the power of Stingers against Jets.
Flares reload times for Jets and Helicopter Gunners have been increased.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Zeker opgejaagd door een Duitser...DanielWW2 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:08:
[...]
Ik heb toch een baggerinternetverbinding dus ik ga even lezen voordat ik het Battlefield betreed.(patch duurt nog wel even)
[...]
Het kan nog erger. Fransen op consoles. Ik ben in al die jaren dat ik op de XBOX360 heb gespeeld nog nooit een Fransoos tegengekomen die niet in een hoekje zat te campen.
Niet me XBOX360 dissen. Oké, dan wel de 6de die het nu al 3 jaar doet.
Over de eerste 5 hebben we het maar niet.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja dat is langer, tenminste tot nu lijkt dat zo. Jets neerhalen gaat nu vrij makkelijk met stinger, heli's nog makkelijker.Joarie schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:11:
[...]
Als het goed is, wordt dat weer uitgebalanceerd door de andere nerf:
[...]
Heeft iemand al kunnen testen of de reload time van flares van een Jet langer is dan de reload time van 1 engineer met een 2e stinger + lock verkrijgen?
Hopen dat ik het gewoon kan laten staan hoor (zoals het nu was), geen zin om daar mee te experimenteren(moet je waarschijnlijk elke keer doen als je in andere game zit?), mij boeit het niet zo als ik net achter cover loop en nog dood ga.dolosus schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:02:
Met betrekking tot network smoothing bar, zodra ik er iets aan verander veranderd mijn ping in een mooie -. Verder als ik hem helemaal naar nul schuif bewegen tanks heel erg schokkerig. Nu verder aan het experimenteren.
Zal wel zien als ik kan spelen.
[ Voor 7% gewijzigd door Fantasma op 06-12-2011 14:14 ]
Die reload tijd van de flares was al lang. Meestal bij een 2e lock door een stinger was het maar kantje boord of de flares weer ready waren. Nu is dat niet zo en zul je down gaan.
Chopper was al underpowered, nu is er geen reet meer aan denk ik.
Nog niet...maar wel net gelezen dat een stingerhit nu 70% schade toebrengt aan een jet! 70% in 1 hit, invloed van stealth op locks is minder en de cooldown van flares duurt langer ...ze moesten weer overdrijven bij DICEJoarie schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:11:
[...]
Als het goed is, wordt dat weer uitgebalanceerd door de andere nerf:
[...]
Heeft iemand al kunnen testen of de reload time van flares van een Jet langer is dan de reload time van 1 engineer met een 2e stinger + lock verkrijgen?

Jij hebt tenminste nog missiles..ikbengoofy schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:09:
[...]
Ik ook nauwelijks. heb nu dan missles op dat ding. maar voordat ik iemand kan locken moet ik 800meter vliegen. Das als ik boven mijn main vlieg richting hun main waar een chopper vliegt moet ik al beginnen met locken. wanneer ik bijna op ze schoot zit kan ik een keer 2 stuks schieten.
duurt veelste lang.

Flare reload tijd is juist omlaag gegaan. Alleen stinger en igla's zijn sterker gemaaktArsenius schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:13:
Die reload tijd van de flares was al lang. Meestal bij een 2e lock door een stinger was het maar kantje boord of de flares weer ready waren. Nu is dat niet zo en zul je down gaan.
Flares reload times for Jets and Helicopter Gunners have been increased.RSD1982 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:14:
[...]
Flare reload tijd is juist omlaag gegaan. Alleen stinger en igla's zijn sterker gemaakt
Klopt weer helemaal niks van wat je zegt.
Ehm:RSD1982 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:14:
[...]
Flare reload tijd is juist omlaag gegaan. Alleen stinger en igla's zijn sterker gemaakt
Dat zegt toch dat reload time is increased ik ga er dan vanuit langer gemaakt?
Maar goed ook, anders kon je je AA launcher leeg schieten en was er niks gebeurdPhyxion schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:16:
[...]
Klopt weer helemaal niks van wat je zegt.
Asus Zenbook i7 256gb
Tis wel over de top, maar tot gisteren was een Jet gewoon niet uit de lucht te krijgen met een engineer en een ongelimiteerde hoeveelheid stingers. Waarschijnlijk zal het nu iets teveel omslaan naar de andere kant aangezien er erg veel engineers rondhuppelen...alhoewel, die equippen meestal alleen RPG'sschelling schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:14:
[...]
Nog niet...maar wel net gelezen dat een stingerhit nu 70% schade toebrengt aan een jet! 70% in 1 hit, invloed van stealth op locks is minder en de cooldown van flares duurt langer ...ze moesten weer overdrijven bij DICE
Puur omdat Stingers waardeloos waren..Joarie schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:17:
[...]
Tis wel over de top, maar tot gisteren was een Jet gewoon niet uit de lucht te krijgen met een engineer en een ongelimiteerde hoeveelheid stingers. Waarschijnlijk zal het nu iets teveel omslaan naar de andere kant aangezien er erg veel engineers rondhuppelen...alhoewel, die equippen meestal alleen RPG's
Ik zou niet durven te beweren dat console games van een lager niveau zijn hoor! Ik zie trouwens dat Procon een prachtige plugin heeft om Fransen te bannen. Hij is al ingesteld, enkel nog even overleggen met de mede admins of we hem ook zullen activeren bij wijze van filtering. Selectie aan de poort zullen we maar zeggen.DanielWW2 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:12:
Niet me XBOX360 dissen. Oké, dan wel de 6de die het nu al 3 jaar doet.![]()
Over de eerste 5 hebben we het maar niet.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.