• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:52
Waarom sla je constant zo'n denigrerende toon aan?

Verwijderd

jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:17:
[...]
Je kunt het wel counteren zonder die SOFLAM. All it takes is teamwork. Ik heb menig helicopter neergehaald met een stinger. Bovendien heeft je team OOK een attack heli. Gebruik die dan gewoon goed en jaag die heli op. 8)7
Je kunt het wel counteren, die SOFLAM. All it takes is teamwork. Ik heb menig SOFLAM neergehaald met elk willekeurig wapen (MAV countermeasures ook trouwens). Bovendien heeft jouw team OOK medespelers. Gebruik die dan gewoon goed en jaag op die soflam .

BF3 is rock, paper, scissors. Dat er een hard counter is voor wat jij op dat moment speelt wil niet zeggen dat er geen teamlid is wat dat weer hard countered. Daarom is het een team game. SOFLAM is een hard counter voor flares. Maar MAV's en infantry zijn weer een hard counter voor SOFLAMs.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 14:23 ]

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Stoffa schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:20:
[...]

[...]

rofl!

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-11 10:40
jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:19:
[...]
Volgens mij is dat flink generfd. Aantal weken geleden zag ik ze nog duidelijk. Nu zie ik ze echt niet meer, of ik mankeer ineens iets aan mijn ogen.

Een laser painting tank zie je ook niet. Lastig om te kiezen op welke tank je moet gaan schieten op die manier.
eum elke tank van tegen partij moet er gewoon aan ;)
behandel elke tank dus als een bedreiging

moet eerlijk zeggen dat ik er niet op gelet heb of ze generfd zijn. ik zie ze nog wel regelmatig en probeer ze altijd eruit te krijgen.

maar toch is het heerlijk als iemand zijn soflam zo heeft staan dat jij met de javlin schiet en hop kill :)
zo mooi een vuurpijl om hoog om laag en boem :)

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-11 11:46

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:17:
[...]

Lieverd. Je hebt 2 mensen die flaren. Dus je moet een 3de engineer hebben? Of wacht nee, want dat heeft de pilot weer z'n flares ready. Als scout heli moet je gewoon laag genoeg vliegen, locked tie gewoon nooit.

Daarnaast leg je nu de reden voor je geklaag bloot: je speelt veel te aggresief. Normaal gesproken kan je daar mee wegkomen, maar SOFLAM straft dat gewoon genadeloos af.
Je zit er naast. Je kunt met je heli amper nog in de buurt van de objectives komen omdat het speelveld te klein is. De range van een SOFLAM bestrijkt zo'n beetje het hele terrein. Moet je dan boven je eigen base blijven ofzo?

En kap eens met dat "lieverd en poepie" enzo. Vrij irritant. Ik spreek ook niet zo tegen jou.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Verwijderd

Stoffa schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:20:
[...]

[...]

Koei is in de war, dit is niet CU2 ;)

Verwijderd

jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:24:
[...]
Je zit er naast. Je kunt met je heli amper nog in de buurt van de objectives komen omdat het speelveld te klein is. De range van een SOFLAM bestrijkt zo'n beetje het hele terrein. Moet je dan boven je eigen base blijven ofzo?
Maar wat zeg je nu dan? Net hadden we nog teamleden in deze game? Denk je dat ik als tankspeler niet compleet kapot wordt gelocked. Ik weet wel zeker dat ik als tank driver meer bezig ben met het dodgen van locks en gewone rpgs dan een chopper pilot. De truuk is gewoon teamleden + terrein + timing. Daarnaast is SOFLAM het effectiefst als iemand manual aimed, en dat is gewoon een taak waar je heel het potje mee bezig bent.

Overigens is de range van een javelin lang niet zo groot als die van de SOFLAM, dus de engineer staat wel op een kwetsbare positie. Guided shells hebben helemaal amper range en als je hoog genoeg vliegt kan ik niet op je locken (misschien snap je nu waarom je regelmatig tanks op hellingen ziet staan ;)).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 14:28 ]

• jagermeister

jagermeister

leosand schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:23:
[...]

eum elke tank van tegen partij moet er gewoon aan ;)
behandel elke tank dus als een bedreiging

moet eerlijk zeggen dat ik er niet op gelet heb of ze generfd zijn. ik zie ze nog wel regelmatig en probeer ze altijd eruit te krijgen.

maar toch is het heerlijk als iemand zijn soflam zo heeft staan dat jij met de javlin schiet en hop kill :)
zo mooi een vuurpijl om hoog om laag en boem :)
Tuurlijk moet elke tank er aan. Maar je wilt als eerste die tank met die guided missiles slopen. ;)

Verwijderd

jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:27:
[...]

Tuurlijk moet elke tank er aan. Maar je wilt als eerste die tank met die guided missiles slopen. ;)
Makkelijk. Je vliegt gewoon hoog en ver, kan hij je nooit raken. En volgens mij kan je met guided missles zien hoeveel mensen er in een voertuig zitten (bij een tv tank is dat dus x/3).

• Stoffa
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:24:
[...]

Koei is in de war, dit is niet CU2 ;)
Blijkbaar, vind het van weinig niveau (of respect) getuigen.

Verwijderd

Stoffa schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:29:
[...]

Blijkbaar, vind het van weinig niveau (of respect) getuigen.
Ach lieverd, poepie, honnepon, snoezepoesje! Trek je er niet zo veel van aan hóór... Vanavond mag koeitje weer naar de slachtbank >:)

Verwijderd

Wat als de soflam nou alleen in automode 100% locked en je in manual mode zelf moet target painten (dus je muis op de target houden), is het dan wel balanced? Dan kan je of uit de sightrange blijven, of evasive maneuvers uitvoeren. Anders zou ik graag ook zo'n tank cannon willen, want bijv. het targeting systeem in de M1 werkt zo: hou crosshair op doel, boordcomputer doet de rest.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 14:33 ]

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:27:
[...]

Maar wat zeg je nu dan? Net hadden we nog teamleden in deze game? Denk je dat ik als tankspeler niet compleet kapot wordt gelocked. Ik weet wel zeker dat ik als tank driver meer bezig ben met het dodgen van locks en gewone rpgs dan een chopper pilot. De truuk is gewoon teamleden + terrein + timing. Daarnaast is SOFLAM het effectiefst als iemand manual aimed, en dat is gewoon een taak waar je heel het potje mee bezig bent.
Er zijn tanks die lekker achteraf gaan staan en zo redelijk buiten schot blijven. Die zijn puur op heli jacht. Ik neem het ze ook niet kwalijk, want het is nu gewoon heerlijk simpel om met 1 schot een heli neer te krijgen. Je hebt hem al neer voordat je ie überhaupt door heeft waar je staat.
Overigens is de range van een javelin lang niet zo groot als die van de SOFLAM, dus de engineer staat wel op een kwetsbare positie. Guided shells hebben helemaal amper range en als je hoog genoeg vliegt kan ik niet op je locken (misschien snap je nu waarom je regelmatig tanks op hellingen ziet staan ;)).
Ik werd gisteren laag boven zee ACHTER het vliegdekschip op Noshahr neergehaald.

Ik speel BF al sinds 1942. Op hellingen staan met een tank zou ik niet snappen? :')

Je mag je toontje wel wat dimmen. Wordt een irritante discussie op deze manier. Heb ik geen zin in.

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 12-12-2011 14:34 ]

• Stoffa
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:32:
[...]

Ach lieverd, poepie, honnepon, snoezepoesje! Trek je er niet zo veel van aan hóór... Vanavond mag koeitje weer naar de slachtbank >:)
Ik trek me er uiteraard niets van aan, de opmerkingen waren dan ook niet aan mij geadresseerd. Vind t alleen een beetje een treurig niveau, thats all.

Verwijderd

Stoffa schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:34:
[...]

Ik trek me er niets van aan, de opmerkingen waren ook niet aan mij geadresseerd. Vind t alleen een beetje een treurig niveau, thats all.
Hou je nog wel van ons? ;(

En pas op anders gaan we weer "In the jungle" zingen...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 14:35 ]

• Stoffa
Moet ik nog eens over nadenken.

Nou vooruit... ;)

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-10 12:48
Op de soflam kan je gewoon je guided missile locken

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik werd gisteren laag boven zee ACHTER het vliegdekschip op Noshahr neergehaald.
Dan was de javalin gelocked voordat je achter het vliegdekschip was.
Er zijn tanks die lekker achteraf gaan staan en zo redelijk buiten schot blijven. Die zijn puur op heli jacht. Ik neem het ze ook niet kwalijk, want het is nu gewoon heerlijk simpel om met 1 schot een heli neer te krijgen. Je hebt hem al neer voordat je ie überhaupt door heeft waar je staat.
Pak SOFLAM, paint tank, schiet er javs op af. Je weet wel, teamwork. Je heli hoeft geen counter voor alles te zijn.

Al met een TV missile kan je volgens mij prima buiten bereik van lock voor die tank hangen en tank mollen.

Verwijderd

jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:33:
[...]

Guided shell range is waardeloos (Javelin range is makkelijk 50 meter meer, als het al niet 100 is). Een simplele 1+1 maakt dan het volgende: ze zijn geen credit voor hun team en jij blijft gewoon bij hun uit de buurt. Iedereen die guided shells i.cm. soflam overpowered noemt heeft gewoon geen idee hoe het te counteren. Javelin kan ik begrijpen, maar guided shells?!?! Als jij zo stom bent om zo laag en zo dichtbij een tank te komen verdien je het gewoon. Hell, ik zie vaak choppers zo dichtbij komen dat ik gewoon mijn normale cannon can gebruiken 8)7 .
[...]

Ik speel BF al sinds 1942. Op hellingen staan met een tank zou ik niet snappen? :')

Je mag je toontje wel wat dimmen. Wordt een irritante discussie op deze manier. Heb ik geen zin in.
Dan was je al gelocked. En die blijft om 1 of andere reden hangen. De fix is simpel: laser lock moet target in sight houden + manual control moet snel genoeg zijn om dat voor elkaar te krijgen. Dit betekend dat je gewoon achter een gebouw kan verdwijnen om de lock te breken.
itsleon schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:36:
Op de soflam kan je gewoon je guided missile locken
Jup. Je kan 'm ook painten met je eigen soflam zodat iedereen het duidelijk ziet. TV missle kan 'm ook wel raken neem ik aan.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 14:42 ]

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Hoe werkt de Javelin missile eigenlijk? Ik was gisteren aan het spelen, iemand in mijn team ging soflammen, dus ik pakte de Javelin erbij. zag een diamantje op een tank, mikte erop, wachtte tot het signaal, schoot mijn Javlein af, en toen vloog die gewoon vooruit tegen een muur i.p.v. omhoog?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Verwijderd

MicScott schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:40:
Hoe werkt de Javelin missile eigenlijk? Ik was gisteren aan het spelen, iemand in mijn team ging soflammen, dus ik pakte de Javelin erbij. zag een diamantje op een tank, mikte erop, wachtte tot het signaal, schoot mijn Javlein af, en toen vloog die gewoon vooruit tegen een muur i.p.v. omhoog?
Dat is pech. Soms raakt mij guided shell ook gewoon daken, muren, bomen etc. Wat ik nu geleerd heb is locken en dan snel even omhoog flicken met mijn muis om over het object heen te mikken.

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:33:
Wat als de soflam nou alleen in automode 100% locked en je in manual mode zelf moet target painten (dus je muis op de target houden), is het dan wel balanced? Dan kan je of uit de sightrange blijven, of evasive maneuvers uitvoeren. Anders zou ik graag ook zo'n tank cannon willen, want bijv. het targeting systeem in de M1 werkt zo: hou crosshair op doel, boordcomputer doet de rest.
Dat zou al beter zijn. Je hebt dan kans om weg te komen en het vereist enige skill. Moet wel duidelijk zijn in een heli dat je gelaserpaint wordt. Nu kun je dat onderscheid dus niet maken waardoor je tevergeefs flares afgooit.

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-11 21:39
MicScott schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:40:
De javelin gaat eerst een stukje vooruit, en daarna omhoog. Je kan hem ook een handje helpen door zodra je hem locked hebt een swiep omhoog te geven met je muis en daarna pas schieten. Vooral handig als je zelf vlak achter een muurtje staat. Werkt ongeveer het zelfde als als in Bad Company 2 met de tracer dart en RPG.

Verwijderd

jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:42:
[...]

Dat zou al beter zijn. Je hebt dan kans om weg te komen en het vereist enige skill. Moet wel duidelijk zijn in een heli dat je gelaserpaint wordt. Nu kun je dat onderscheid dus niet maken waardoor je tevergeefs flares afgooit.
Dat is juist mooi, als je een team had gehad dat fatsoenlijk targets tagged had je geweten dat er een soflam was :) .

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-11 21:17
ThomasG schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:43:
[...]
De javelin gaat eerst een stukje vooruit, en daarna omhoog. Je kan hem ook een handje helpen door zodra je hem locked hebt een swiep omhoog te geven met je muis en daarna pas schieten. Vooral handig als je zelf vlak achter een muurtje staat. Werkt ongeveer het zelfde als als in Bad Company 2 met de tracer dart en RPG.
Bad company 2 *;

• MicScott

MicScott

.Grey.

ThomasG schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:43:
[...]
Ja in BC2 wist ik wel hoe ik mijn rockets op een getagged target achter een muur of gebouw ofzo moest raken, maar die Javelin missile die ging gewoon 30 meter ofzo vooruit. Ik dacht dat 'ie in een boog omhoog en weer omlaag zou gaan. (top damage?)

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-11 09:42

beuker19

Killerbeuker is so OP

hallo iemand nog tips voor een noob sniper ik raak niets op 200m + :'(
wil toch een beetje alle unlocks halen

[ Voor 5% gewijzigd door beuker19 op 12-12-2011 14:47 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-11 21:17
beuker19 schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:47:
hallo iemand nog tips voor een noob sniper ik raag niets op maar als 200m :'(
Blijven oefenen :)

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-11 21:39
hallo iemand nog tips voor een noob sniper ik raag niets op maar als 200m :'(
Wat ik vaak doe is de scope van m'n wapen afhalen, en dan close combat met m'n squad mee.

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:38:
[...]

Guided shell range is waardeloos (Javelin range is makkelijk 50 meter meer, als het al niet 100 is). Een simplele 1+1 maakt dan het volgende: ze zijn geen credit voor hun team en jij blijft gewoon bij hun uit de buurt. Iedereen die guided shells i.cm. soflam overpowered noemt heeft gewoon geen idee hoe het te counteren. Javelin kan ik begrijpen, maar guided shells?!?! Als jij zo stom bent om zo laag en zo dichtbij een tank te komen verdien je het gewoon. Hell, ik zie vaak choppers zo dichtbij komen dat ik gewoon mijn normale cannon can gebruiken 8)7 .
Als naar je mening iets niet klopt in dit topic, maak dan een topic report aan

[ Voor 8% gewijzigd door Sn0wblind op 12-12-2011 15:31 ]

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-11 12:38
MicScott schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:46:
[...]

Ja in BC2 wist ik wel hoe ik mijn rockets op een getagged target achter een muur of gebouw ofzo moest raken, maar die Javelin missile die ging gewoon 30 meter ofzo vooruit. Ik dacht dat 'ie in een boog omhoog en weer omlaag zou gaan. (top damage?)
javelin is nog steeds buggy als een ik weet niet wat, gewoon door gelockte targets heen gaan zonder damage te doen en gister drie keer gehad dat dat ding een looping maakt en op mn eigen hoofd inslaat 8)7

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-11 12:48
hallo iemand nog tips voor een noob sniper ik raak niets op 200m + :'(
Probeer via coop de M39 EMR vrij te spelen. Dan heb je een redelijk goed wapen.

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:43:
[...]

Dat is juist mooi, als je een team had gehad dat fatsoenlijk targets tagged had je geweten dat er een soflam was :) .
Ik heb het over een laserpaint vanuit een tank. Lees ff wat beter AUB.

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:50:
[...]

MATIG JE TOON!!! 3de keer.

Ik ben klaar met de discussie met jou.
Matig jij je toon dan ook?
Er is niemand hier die je verplicht ergens op te reageren hoor.
jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:51:
[...]

Alsof jij hier zo'n geweldige toon in je post voert.

[ Voor 30% gewijzigd door Fonta op 12-12-2011 14:55 ]

Verwijderd

[...]

Dat kan je team ook callen, aangezien je met een hoop wapens gewoon kan zien hoeveel personen er in een tank zitten. Ik zie met mijn guided shells equipped zo met wat voor tank ik te maken heb (1/2, 2/2, 1/3, 2/3, 3/3). Dat heb ik een paar posts eerder ook al gepost...

En ik mag mensen niet meer stom noemen als ze laag en dichtbij een tank gaan vliegen 8)7. Voor je het weet hebben we mensen die gaan klagen dat ze in een open veld neergesniped worden.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 14:54 ]

Verwijderd

Sinus_rhythm schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:50:
[...]

Probeer via coop de M39 EMR vrij te spelen. Dan heb je een redelijk goed wapen.
das echt een naap sniper, nooit 1 hit..... :P heb het geprobeerd met deze sniper maar krijg echt slecht mensen neer.
M40A5 met straight pull bolt, 8x scope en supressor gebruik ik. Dat is echt een super sniper.
Volgens mij zijn headshots met de M39 wel instant kills. Als sniper ga je toch voor de headshot.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Tsurany schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:54:
Volgens mij zijn headshots met de M39 wel instant kills. Als sniper ga je toch voor de headshot.
Volgens mij ook, alles behalve de SKS, behalve op hardcore (sks heeft minimale damage van 30 geloof ik).

Raku

• jagermeister

jagermeister

Fonta schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:51:
[...]

Matig jij je toon dan ook?
Er is niemand hier die je verplicht ergens op te reageren hoor.
Waarom? Waar ben ik onbeleefd dan?

Wellicht dat ik iets feller reageer op sommige van zijn denigrerende reacties, maar volgens mij gedraag ik me verder netjes hoor. :)

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:54:
moet je wel raak schieten :P dat vind ik toch wel lastig van een grote afstand. Bij BFBC2 was het makkelijk, M95 en klaar, maar in BF3 vind ik het toch iets lastiger om een head shot te schieten.

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:56
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:53:
[...]

das echt een naap sniper, nooit 1 hit..... :P heb het geprobeerd met deze sniper maar krijg echt slecht mensen neer.
M40A5 met straight pull bolt, 8x scope en supressor gebruik ik. Dat is echt een super sniper.
Ik speel liever met de M39 op een hardcore server, dan hoef je niet zo vaak te raken, en is mijn beleving dat ik een sniper ace ben ook een stuk beter :)

Verwijderd

CopyCatz schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:56:
[...]

Ik speel liever met de M39 op een hardcore server, dan hoef je niet zo vaak te raken, en is mijn beleving dat ik een sniper ace ben ook een stuk beter :)
ieder ze ding zo, maar is m39 niet 2 hit kill op harcore en m40a5 1 hit?
Of is er helemaal geen sniper op hardcore die 1 hit doet?

Ik speel wel sniper maar niet zo veel :P pas 300 kills ermee

Verwijderd

jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:56:
[...]
[...]

Je post is trouwens nogal ironisch, omdat ik het antwoord al gegeven had ;) .

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:52:
[...]

En ik mag mensen niet meer stom noemen als ze laag en dichtbij een tank gaan vliegen 8)7. Voor je het weet hebben we mensen die gaan klagen dat ze in een open veld neergesniped worden.
Maar ik vlieg dus niet laag dichtbij een tank. Dat maak jij er van....

Jij hebt de afgelopen tijd blijkbaar niet in een heli gevlogen? Op sommige servers heb je dus mensen met guided shell in een tank die je van grote afstand in 1x neerhalen. Dit verzin ik echt niet.

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:56:
[...]

Wellicht dat ik iets feller reageer op sommige van zijn denigrerende reacties, maar volgens mij gedraag ik me verder netjes hoor. :)
Ik heb het slechts over de 2 posts die ik hier in een quote heb zitten:
Fonta in "[PC] Battlefield 3 - Deel 6"

Is niet echt "lief"te noemen.

In ieder geval, back on topiek!

• jagermeister

jagermeister

Dit soort opmerkingen zijn totaal niet nodig.

[ Voor 82% gewijzigd door Sn0wblind op 12-12-2011 15:29 ]

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-10 20:40
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:58:
[...]

geen enkele sniper doet 1 shot kill mits headshot.

gewoon op ze bakkes richten dus :)

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• CopyCatz
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:58:
[...]

Zoiets ja, maar het fijne is dat ik al 2 schoten gelost kan hebben met de M39 voordat het doel echt door heeft wat er aan de hand is. Bolt loaders vind ik veel te sloom.
jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:58:
Jij hebt de afgelopen tijd blijkbaar niet in een heli gevlogen? Op sommige servers heb je dus mensen met guided shell in een tank die je van grote afstand in 1x neerhalen. Dit verzin ik echt niet.
Nee, dat heb je niet. De range van de guided shell is daarvoor echt niet groot genoeg. Je moet redelijk dichtbij zijn wil de guided shell kunnen locken, zelfs al is de CITV lock allang gereed.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
[...]

die zitten dan met 3 man in de tank idd... laserpainter/guided erbij, en heli's zijn in no-time weg

werkt perfect )

• jagermeister

jagermeister

Fonta schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:58:
[...]

Ik heb het slechts over de 2 posts die ik hier in een quote heb zitten:
Fonta in "[PC] Battlefield 3 - Deel 6"

Is niet echt "lief"te noemen.

In ieder geval, back on topiek!
Ik was wat geïrriteerd door zijn manier van praten ja. Whatever dude!

• CopyCatz
Mr. Detonator schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:00:
[...]

die zitten dan met 3 man in de tank idd... laserpainter/guided erbij, en heli's zijn in no-time weg

werkt perfect )
CITV werkt al met twee man hoor. De range is inderdaad wel beperkt maar met een heli is dat vaak niet een probleem. De shells zijn ook te traag voor jets jammer genoeg..

• jagermeister

jagermeister

Mr. Detonator schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:00:
[...]

werkt perfect )
Nou, hier iemand die het bevestigt. Tsurany ontkent het weer. Kan het nou wel of niet jongen?

• ShortsNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-07 19:10
Ik ben op Noshashr Canals Large door een Guided Shell neergehaald die was afgevuurd vanuit de Russische basis. Ik vloog boven de middelste vlag bij het spoor (C volgens mij).

Of dat ver is of niet is subjectief natuurlijk, maar persoonlijk vind ik het te ver. Het is per slot van rekening de helft van de kaart.

• ikbengoofy
wat een laag niveau getroll zo ineens in dit topic? :?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:01:
[...]
Nou, hier iemand die het bevestigt. Tsurany ontkent het weer. Kan het nou wel of niet jongen?
Ik kan het ook...

Driver/gunner heeft Guided Shells nodig... Derde persoon heeft CITV-station nodig... Derde persoon lockt op een heli/jet/whatever... Gunner wacht tot pieptoon constant is... Linkermuis... Boem, kills...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• jagermeister

jagermeister

ShortsNL schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:02:
Ik ben op Noshashr Canals Large door een Guided Shell neergehaald die was afgevuurd vanuit de Russische basis. Ik vloog boven de middelste vlag bij het spoor (C volgens mij).

Of dat ver is of niet is subjectief natuurlijk, maar persoonlijk vind ik het te ver. Het is per slot van rekening de helft van de kaart.
Dit gebeurde gisteren regelmatig. Zwaar overdreven.

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11 08:59

Murphy

(2B||!2B)?

Volgens mij moeten we Jagermeister en Koetje even op een private server zetten met spectators aan! :P

• jagermeister

jagermeister

MAX3400 schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:03:
[...]

Ik kan het ook...

Driver/gunner heeft Guided Shells nodig... Derde persoon heeft CITV-station nodig... Derde persoon lockt op een heli/jet/whatever... Gunner wacht tot pieptoon constant is... Linkermuis... Boem, kills...
Goed, zijn we daar over uit :)

• jagermeister

jagermeister

Murphy schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:04:
Volgens mij moeten we Jagermeister en Koetje even op een private server zetten met spectators aan! :P
Hahaha :D

jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:01:
Het kan wel, maar niet op lange afstand. Je hebt CITV lock tijd en Guided Shell lock tijd. Dat werkt enkel als de heli binnen bereik en binnen zichtveld is. Dat werkt gewoon niet op grote afstand.

Maar ik weet niet wat er vandaag mis is met jou maar het is wel vrij hinderlijk. Je hele gedrag is erg storend.

[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 12-12-2011 15:06 ]

• jagermeister

jagermeister

Tsurany schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:05:
[...]

Het kan wel, maar niet op lange afstand. Je hebt CITV lock tijd en Guided Shell lock tijd. Dat werkt enkel als de heli binnen bereik en binnen zichtveld is. Dat werkt gewoon niet op grote afstand.

Maar ik weet niet wat er vandaag mis is met jou maar het is wel vrij hinderlijk. Je hele gedrag is erg storend.
Hoe groot is die range, schat jij?
Er is niks mis met mij. What's the problem?

Er werd gewoon door 1 persoon met een nogal denigrerend toontje gesproken. Doet ie maar tegen zijn moeder.

[ Voor 23% gewijzigd door jagermeister op 12-12-2011 15:09 ]

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-11 15:13
jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:50:
[...]

MATIG JE TOON!!! 3de keer.

Ik ben klaar met de discussie met jou.
Jerry... Jerry.... Jerry... !!!!!!

Laat je toch niet zo opbutsen man :)
denk aan je bloeddruk
Volgens mij zit het rond de 300 meter in Battlefield 3. Is geen absurde afstand dus op grote mappen met genoeg dekking voor heli's.

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-11 15:13
Gaat leuk worden op wake.. daar ben ik wel bang voor..
heel die ''auto lock'' als het ware vernaggelt 't spel imo wel een beetje...
waar is de goude oude tijd van bf2 en bc2 waar er tenminste nog skill benodigd was om van luchtvervoer oud ijzer te maken

• jagermeister

jagermeister

Tsurany schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:09:
Volgens mij zit het rond de 300 meter in Battlefield 3. Is geen absurde afstand dus op grote mappen met genoeg dekking voor heli's.
Mja... voor mijn gevoel was de afstand groter, maar ik zal er nog eens op letten. Kan er naast zitten.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tsurany schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:09:
Volgens mij is het line of flight die wel/niet beperkt... Heb de indruk dat als ik een tank bovenop de berg parkeer op Firestorm dat ik verder kan locken dan dat als ik op de doorgaande weg rij?
Patientzero schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:11:
waar is de goude oude tijd van bf2 en bc2 waar er tenminste nog skill benodigd was om van luchtvervoer oud ijzer te maken
Skills? In BF2, voor zover ik me kan herinneren in 300+ uren spelen, was het juist een eitje om heli's te vervormen tot dure stukjes schroot. Jets waren wat moeilijker maar niet zo onoverkomelijk als dat in BF3 is af en toe.

[ Voor 40% gewijzigd door MAX3400 op 12-12-2011 15:12 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• ShortsNL
MAX3400 schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:11:
[...]

Volgens mij is het line of flight die wel/niet beperkt... Heb de indruk dat als ik een tank bovenop de berg parkeer op Firestorm dat ik verder kan locken dan dat als ik op de doorgaande weg rij?
Kan goed. Vanaf de grond heb je natuurlijk de dimensie hoogte die de afstand tot de heli groter maakt (principe van de stelling van Pythagoras).

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Je bedoelt waar geen skill bij het luchtvervoer nodig was om in leven te blijven tegen die paupers die niet in een voertuig zaten? (Vooral BF2, BC2 was gelukkig al stuk beter). Waar je gewoon lekker op 10m hoogte alles kon afknallen want zelfs een directe hit van anti-tank raket overleefde je prima in een heli?

Verwijderd

[...]

Dat doe je wel, want de range (locking range, waarin je dus een lock kan krijgen) van een guide shell is gewoon erg klein. Zeker een stuk kleiner dan jouw effectieve rocketrange. Soflam of de camera in een tank locked vanaf een grote afstand. Maar ik moet dan zeker een seconde of 5 a 10 op volle snelheid richting jouw rijden om mijn guided te locken. Om vervolgens nog eens 4 sec met het locken bezig te zijn. Al die tijd had je mij al lang en breed kunnen trakteren op een mooie rocketsalvo. En daarnaast rijd ik daarmee blind in whatever er daar is.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 15:17 ]

Je bedoeld de tijd van BF2 waarbij luchtvervoer ongestoord zijn gang kon gaan en grote killstreaks kon halen omdat er geen goede counter was?
Die piloten moeten eens kappen met dat zeiken van ze, ze zien het liefst dat air units gewoon alles kunnen killen en gigantische killstreaks kunnen halen zonder dat er echt skill voor nodig is. Dat is echter niet spel bevorderend, een type unit die alles overheerst voegt niks toe voor het spel behalve voor de speler die er een te pakken heeft.
Laat heli piloten maar voorzichtig moeten zijn, op moeten letten en niet zomaar overal in kunnen vliegen. Zo is er daadwerkelijk skill nodig om ze in de lucht te houden.

• ikbengoofy
Tsurany schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:13:
[...]

Je bedoeld de tijd van BF2 waarbij luchtvervoer ongestoord zijn gang kon gaan en grote killstreaks kon halen omdat er geen goede counter was?
Die piloten moeten eens kappen met dat zeiken van ze, ze zien het liefst dat air units gewoon alles kunnen killen en gigantische killstreaks kunnen halen zonder dat er echt skill voor nodig is. Dat is echter niet spel bevorderend, een type unit die alles overheerst voegt niks toe voor het spel behalve voor de speler die er een te pakken heeft.
Laat heli piloten maar voorzichtig moeten zijn, op moeten letten en niet zomaar overal in kunnen vliegen. Zo is er daadwerkelijk skill nodig om ze in de lucht te houden.
Nou dat
*O*

• ShortsNL
[...]

Dat is inderdaad het ene uiterste: een dimensie vehicles (jets in dit geval) die zo overpowered zijn, dat ze allesoverheersend zijn en per saldo voor de rest niets toevoegt.

Het andere uiterste is dat de counter voor diezelfde dimensie vehicles (AA in dit geval) zo overpowered is dat de gecounterde vehicles deathtraps worden en evengoed buiten het spel vallen.

De waarheid ligt ergens in het midden.

Verwijderd

ShortsNL schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:17:
[...]

Het andere uiterste is dat de counter voor diezelfde dimensie vehicles (AA in dit geval) zo overpowered is dat de gecounterde vehicles deathtraps worden en evengoed buiten het spel vallen.
Dat zijn ze niet. Zeker in het geval van guided shells, aangezien de range gewoon niet erg groot is en een tank niet echt hoog kan mikken om te locken. Als je merkt dat je gelocked wordt door een tank stijg dan gewoon snel op en ga achteruit. Appeltje eitje.

Klagen over infantry met anti air is zinloos. Ik ga als tank driver toch ook niet klagen dat het mikken van een normale RPG makkelijk is.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 15:19 ]

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-10 09:51
[...]
Met het eerste ben ik het volledig eens, maar tegenwoordig ben wel heel snel neer met een helicopter en is het alleen nog maar te doen als je bepaalde unlocks hebt en een goede gunner. Heb je dit niet dan kun je net zo goed niet in de chopper gaan want je bent zo afgeknalt!

Verwijderd

[...]

Dat is inderdaad het ene uiterste: een dimensie vehicles (jets in dit geval) die zo overpowered zijn, dat ze allesoverheersend zijn en per saldo voor de rest niets toevoegt.

Als iets niet meer overpowerd is dan is het AA.
Pak een tank als je goeie teamplay heb, 3 schoten AA weg. AA doet gewoon goeie hits op de air units want daar is het voor.

Alles heeft sterke en minder sterke punten.
Jets zijn ook wel ergens sterk op, en iemand die goed met een Jet kan vliegen kan best aardig uit de handen van AA blijven.

• jagermeister

jagermeister

[...]

Nou dat
*O*

Andyk125 schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:19:
Met het eerste ben ik het volledig eens, maar tegenwoordig ben wel heel snel neer met een helicopter en is het alleen nog maar te doen als je bepaalde unlocks hebt en een goede gunner. Heb je dit niet dan kun je net zo goed niet in de chopper gaan want je bent zo afgeknalt!
Dan ga je niet in de helikopter, genoeg dingen op de grond te doen :)

Verwijderd

Andyk125 schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:19:
[...]

Precies hetzelfde verhaal in een tank of mobile AA. Dus ik weet nou niet wat voor punt je hier probeert te maken? Dat je er niets van bakt in vehicles?

Jets zijn trouwens verdomd lastig om uit te schakelen, gewoon neus omhoog en richting de wolken met de afterburner aan is vaak voldoende.

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-10 09:51
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:19:
[...]

Als iets niet meer overpowerd is dan is het AA.
Pak een tank als je goeie teamplay heb, 3 schoten AA weg. AA doet gewoon goeie hits op de air units want daar is het voor.

Alles heeft sterke en minder sterke punten.
Jets zijn ook wel ergens sterk op, en iemand die goed met een Jet kan vliegen kan best aardig uit de handen van AA blijven.
Wat me opvalt is dat de AA tegen gond units wel heel effectief is, vooral als je in een gebouw staat. Gister paar potjes gespeeld en het gebouw was zo neer met een AA, en ik zat natuurlijk net op het dak :P
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:21:
[...]

Precies hetzelfde verhaal in een tank of mobile AA. Dus ik weet nou niet wat voor punt je hier probeert te maken? Dat je er niets van bakt in vehicles?

Jets zijn trouwens verdomd lastig om uit te schakelen, gewoon neus omhoog en richting de wolken met de afterburner aan is vaak voldoende.
Als je met een chopper 1x goed geraakt wordt dan is de chopper al snel onbestuurbaar hoor, terwijl ik met een tank of een AA makkelijk nog een countershot kan vuren.. dus weet niet wat jou vergelijking precies is, maar in de lucht ben je voor bijna iedereen zichtbaar en met een tank kan ik makkelijk achter een gebouw ofzo schuilen!

[ Voor 35% gewijzigd door Andyk125 op 12-12-2011 15:23 ]

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:19:
[...]

Dat zijn ze niet. Zeker in het geval van guided shells, aangezien de range gewoon niet erg groot is en een tank niet echt hoog kan mikken om te locken. Als je merkt dat je gelocked wordt door een tank stijg dan gewoon snel op en ga achteruit. Appeltje eitje.

Klagen over infantry met anti air is zinloos. Ik ga als tank driver toch ook niet klagen dat het mikken van een normale RPG makkelijk is.
Maar hoe merk je dan dat je gelockt wordt door een tank? ;)

Dat merk je dus niet. Je bent gelockt, of niet gelockt. Onderscheid tussen tanks, helis, jets, AA, of infanterie is er gewoonweg niet.

Verwijderd

Andyk125 schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:21:
[...]

Wat me opvalt is dat de AA tegen gond units wel heel effectief is, vooral als je in een gebouw staat. Gister paar potjes gespeeld en het gebouw was zo neer met een AA, en ik zat natuurlijk net op het dak :P
Maar dat is tegen inf... Probeer eens een tank te pakken, die krijg je NOOIT kapot als je een goeie tank bestuurder heb die weet wat richten is.
Als jij met je INF ook goed genoeg bent dan pak je die AA in... AA is echt heel zwak geworden vergeleken met wat ze waren.

• ikbengoofy
jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:21:
[...]

Dat merk je dus niet. Je bent gelockt, of niet gelockt. Onderscheid tussen tanks, helis, jets, AA, of infanterie is er gewoonweg niet.
om je heen kijken gok ik? ik weet voor 90% wel wat mij lockt.

Verwijderd

jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:21:
[...]

Niet. Net of ik daar als tank geen last van heb? Hoe weet ik of het die tank is of die sneaky javelin engi in de bosjes achter mij? Logisch nadenken en rondkijken helpt echter wel. Als ik geen tank zie weet ik dat het geen tank is ;). Als ik op mijn map geen soflam zie en ik zie geen rode target dot dan weet ik dat het geen soflam is. Geen tank, geen soflam? Waarschijnlijk een engi ergens in zicht. En die zijn echt een stuk lastiger te vinden als tank dan als chopper. Hell, tanks zijn lastiger te vinden als tank driver dan als chopper 8)7 .

Je moet gewoon niet als een gek overal inrushen en verwachten dat je 20 kills maakt zoals je dat 3 weken geleden deed terwijl iedereen nog geen unlocks had.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 15:26 ]

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:23:
[...]

Niet. Net of ik daar als tank geen last van heb? Hoe weet ik of het die tank is of die sneaky javelin engi in de bosjes achter mij? Logisch nadenken en rondkijken helpt echter wel. Als ik geen tank zie weet ik dat het geen tank is ;). Als ik op mijn map geen soflam zie en ik zie geen rode target dot dan weet ik dat het geen soflam is. Geen tank, geen soflam? Waarschijnlijk een engi ergens in zicht. En die zijn echt een stuk lastiger te vinden als tank dan als chopper.

Je moet gewoon niet als een gek overal inrushen en verwachten dat je 20 kills maakt zoals je dat 3 weken geleden deed terwijl iedereen nog geen unlocks had.
Je kunt de SOFLAM dus ook op de minimap zien? Dat wist ik niet en dat is dan ook meteen nuttige info.

Engineer spoor je vaak wel redelijk makkelijk op door het eerste schot af te wachten en de rookpluim van zijn missile te volgen.

[ Voor 7% gewijzigd door jagermeister op 12-12-2011 15:27 ]

Verwijderd

[...]

Niet. Net of ik daar als tank geen last van heb? Hoe weet ik of het die tank is of die sneaky javelin engi in de bosjes achter mij? Logisch nadenken en rondkijken helpt echter wel. Als ik geen tank zie weet ik dat het geen tank is ;). Als ik op mijn map geen soflam zie en ik zie geen rode target dot dan weet ik dat het geen soflam is. Geen tank, geen soflam? Waarschijnlijk een engi ergens in zicht. En die zijn echt een stuk lastiger te vinden als tank dan als chopper.

+1, Duidelijk

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:47
[...]

Ben zelf wel een stuk minder dood gegaan sinds de IRNV nerf O-)

Verwijderd

jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:25:
[...]
Je kunt de SOFLAM dus ook op de minimap zien? Dat wist ik niet en dat is dan ook meteen nuttige info.
Volgens mij wel, als tie getagged is. Anders kan je toch gewoon snel rondkijken, je kan 'm sowieso op je normale scherm zien als tie getagged is.

Verwijderd

Minaaj schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:26:
[...]

Ben zelf wel een stuk minder dood gegaan sinds de IRNV nerf O-)
Dit is wat ik veel gebruikte in rush maar nu doe ik geen rush meer want me k/d word dan echt verschrikkelijk slecht :P
IRNV was leuk maar gelukkig is het nerfed nu :)
Beetje jmmr is het wel dat het nog steeds slecht werkt met een sniper >_< en dat je niet kan scopen met IRNV

Verwijderd

jagermeister schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:25:
[...]

Engineer spoor je vaak wel redelijk makkelijk op door het eerste schot af te wachten en de rookpluim van zijn missile te volgen.
Ik moet dan sowieso bailen uit mijn tank en ben mijn tank kwijt. Zelfs met smoke, want de 2de missle komt er sowieso wel. En vaak zijn die ratten niet alleen ;).

• ShortsNL
[...]

Voor de duidelijkheid:Ik stelde hier niet dat AA nu overpowered is. Wat mij betreft is het prima zo, maar dat terzijde.

Ik schetste hier de moelijkheid in het balanceren van een spel als dit: je kan iets heel makkelijk allesoverheersend of juist compleet useless maken.

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Met discusseren is niks mis, maar hou het vriendelijk.

Verwijderd

ShortsNL schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:32:
[...]

Voor de duidelijkheid:Ik stelde hier niet dat AA nu overpowered is. Wat mij betreft is het prima zo, maar dat terzijde.

Ik schetste hier de moelijkheid in het balanceren van een spel als dit: je kan iets heel makkelijk allesoverheersend of juist compleet useless maken.
Ik denk dat de balans gewoon prima is, de chopper pilots moeten gewoon even wennen aan het feit dat ze niet meer erin kunnen rushen en tig man kunnen neermaaien. Ik ram mijn tank toch ook niet midden op een cappoint met de verwachting even een squad te kunnen wipen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 15:36 ]

• ShortsNL
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:33:
[...]

Ik denk dat de balans gewoon prima is, de chopper pilots moeten gewoon even wennen aan het feit dat ze niet meer erin kunnen rushen en tig man kunnen neermaaien.
Het klopt dat de huidige situatie niet onoverkomelijk is voor chopper pilots. Gewoon kwestie van wennen zoals je zegt.

Persoonlijk mag er wat mij betreft echter wel een werkelijke counter komen tegen lasers+guided missiles/javelins. Begrijp me niet verkeerd, ik heb zelf geen hekel aan het huidige laser-systeem. Ik gebruik (misbruik? :P ) het zelf evengoed terwijl ik in een chopper vlieg! De laser painter perk voor de chopper pilot is goddelijk, vooral met een gunner met Guided Missiles en VOIP. Heerlijk om andere choppers mee neer te halen, en zelfs jets.

Ik zou echter graag een counter tegen lasers zien in de vorm van flares (mijn voorstel is de ECM jammer hiervoor aanpassen, staat een paar pagina's terug), zodat chopper pilots zich kunnen verdedigen als ze het goed gebruiken. Hierdoor verandert de ideale setup dus van dual flares naar flares+ECM, wat stingers tegen choppers weer wat beter maakt. Daarnaast is het juist lastiger voor niet-communicerende gunners/pilots, want zij kunnen niet goed hun perks op elkaar afstemmen.

Al met al is de huidige situatie niet unbalanced of game-breaking, maar met een paar tweaks zou de gameplay nog beter zijn wat mij betreft.

• jagermeister

jagermeister

ShortsNL schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:41:
[...]

Het klopt dat de huidige situatie niet onoverkomelijk is voor chopper pilots. Gewoon kwestie van wennen zoals je zegt.

Persoonlijk mag er wat mij betreft echter wel een werkelijke counter komen tegen lasers+guided missiles/javelins. Begrijp me niet verkeerd, ik heb zelf geen hekel aan het huidige laser-systeem. Ik gebruik (misbruik? :P ) het zelf evengoed terwijl ik in een chopper vlieg! De laser painter perk voor de chopper pilot is goddelijk, vooral met een gunner met Guided Missiles en VOIP. Heerlijk om andere choppers mee neer te halen, en zelfs jets.

Ik zou echter graag een counter tegen lasers zien in de vorm van flares (mijn voorstel is de ECM jammer hiervoor aanpassen, staat een paar pagina's terug), zodat chopper pilots zich kunnen verdedigen als ze het goed gebruiken. Hierdoor verandert de ideale setup dus van dual flares naar flares+ECM, wat stingers tegen choppers weer wat beter maakt. Daarnaast is het juist lastiger voor niet-communicerende gunners/pilots, want zij kunnen niet goed hun perks op elkaar afstemmen.

Al met al is de huidige situatie niet unbalanced of game-breaking, maar met een paar tweaks zou de gameplay nog beter zijn wat mij betreft.
Misschien is het inderdaad een kwestie van wennen of wellicht zat ik gisteren in een paar extreme potjes, wat dit issue betreft. Of het unbalanced is dat je in 1 schot uit de lucht bent, moet ik dus nog even opnieuw bepalen. :)

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-11 21:06
Wat mij afgelopen weekend opviel, was dat een direct tank shell hit op een aankomende jet, alleen een disable bezorgd en deze jet gewoon ongestoord door kan vliegen.

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11 08:59

Murphy

(2B||!2B)?

Jullie hebben het wel over Javelins en SOFLAMs maar deze jongen was zonet in deze ronde wel weer Heer en Meester in zijn Ambrahamsje :)

KDR 20, heerlijk.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
@jagermeister

Wat is je b3 nick? :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Verwijderd

Hogader schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:50:
Wat mij afgelopen weekend opviel, was dat een direct tank shell hit op een aankomende jet, alleen een disable bezorgd en deze jet gewoon ongestoord door kan vliegen.
Ja, dat heb ik ook weleens gehad. Volgens mij heeft dat te maken met de range + de plek waar je de jet raakt? Head-on zijn ze wel dood, maar andere hoeken verschilt het nogal.

• MicScott

MicScott

.Grey.

Hogader schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:50:
Als ie disabled is gaat íe sowieso down, tenzij hij extinguisher heeft. (Die vrij crap is vergeleken met andere unlocks.)

Pagina: 1 ... 42 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.