SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Kom ook steeds meer admins tegen die kicken of rounds restarten als hun team aan het verliezen is.
Begint allemaal een beetje sneu te worden moet ik zeggen.
Is dat altijd zo? ik zie vaak dat de health modifier op 100% staat, ook al is de servermode HC, het is blijkbaar dus sterk instelling afhankelijk.Remzz schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:48:
[...]
Ze gaan wel sneller dood. Je hebt namelijk maar 60% health in plaats van 100%.
Ik speel het zo nu en dan, maar soms is het wel wat frustrerend omdat je snel dood gaat en geen tijd hebt om te counteren
Gek. Zover ik weet zijn de instellingen Hardcore en Normal een pre-set. Als je iets er aan gaat veranderen wordt het Custom.marko77 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 17:35:
[...]
Is dat altijd zo? ik zie vaak dat de health modifier op 100% staat, ook al is de servermode HC, het is blijkbaar dus sterk instelling afhankelijk.
En als ik nu ook een steekproef doe bij de Hardcore servers staat het bij elke server op 100%. Ik neem aan dat dit een bug is binnen Battlelog.
Verwijderd
heerlijk potje gespeeld
mijn naam is zelfde als hier
http://battlelog.battlefi...p-Conquest-Longer-rounds/kristan schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 17:33:
Erm... Ik kan server 1 nooit vinden? Van de TS
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
okeujj dankje
Yess er was een seconde een plekje vrij
[ Voor 9% gewijzigd door StrongArmLance op 02-12-2011 18:00 ]
3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5
Drive it like you stole it.
Bron? Details? als je het over de DLC hebt word dat een weekje langerSpaiker schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 19:12:
Blijkbaar vanaf 6 december opnieuw een update.
3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5
2GB patch, omdat er ook al van alles voor back to karkand in zit
zitten wel vage changes in op zich...
stinger dmg tegen jets omhoog EN de cooldown van flares omhoog voor heli en jet..
dat en een langere laadtijd voor mortar, en de shell is langer onderweg... dat terwijl je al 2 hits nodig hebt om te killen..
gelukkig wel de TV-guided gefixt, je blaast jezelf niet meer op zeggen ze. helaas lees ik dan weer niets over het afketsen op tanks en door helicopters heen vliegen...
in een lege server wachten op mensen is saai
[ Voor 10% gewijzigd door flessuh op 02-12-2011 19:23 ]
Dingen die ik belangrijk vind uit de patch:
Full auto fire minder accuraat, dus meer bursts vereist op range, oftewel meer skill based.
IRNV en Flashlight nerf
Hier overigens een goed filmpje over de IRNV nerf zonder gejank met mooie vergelijking
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
http://battlelog.battlefi...show/8285487/1/186401280/
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Met 2 man met een stinger kan je een vehicle al makkelijk disablen. Alleen zelfs al.
Als je in de AA-Mobile zit, moet je echt lomp zijn om niet van de jets en choppers te winnen. Deze guns zijn zo sterk.
Ik ben blij dat de stingers sterker worden, zodat het meteen disable is. Maar meer hoeven ze echt niet te veranderen. Zeker niet als je weet hoe sterk de jets in BF2 waren.
Verwijderd
nu ben ik er 2 weken niet op geweest
ik start het op en blijkbaar moest ik een update doen, of mijn game-play zou nadelen kunnen hebben
doe de up-date
spel start op
en mijn shooter kijkt vanaf nu enkel naar beneden
wat kan hier aan gedaan worden ????
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Verwijderd
Nope. Of iig, de laatste keer dat ik speelde niet. Je moet wel redelijk precies raken (wat bij een vijandige mortar heel makkelijk is als ie gewoon blijft zitten). Om op een dynamisch slagveld kills te maken met mortar moet je wel wat geluk hebben ja. Gelukkig heb je aan kill assists nooit een tekort.flessuh schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 19:22:
dat en een langere laadtijd voor mortar, en de shell is langer onderweg... dat terwijl je al 2 hits nodig hebt om te killen..
Als ik die patchnotes lees dan hebben ze de afstand gereduceerd. Op zich vind ik dat een mooi iets qua balancing en vind ik ook dat wat hij zelf aan aangeeft hete delen tijdens daglicht gewoon meeverlicht moeten worden(zoals de zon). Wat ik alleen zie in het filmpje is dat de scope zelfs in duisternis helemaal niks meer doet. Bravo voor de whiners, weer iets gesloopt. Ik vind het ook wel hinderlijk, de hoeveelheid IRNV scopes, maar met mate is iets wat spelontwikkelaars nog steeds niet kennen. Bij COD had je ook wapens die werden generved en vervolgens geen enkele damage meer deden. Ik ben geen voorstander van de IRNV zoals die nu is, maar wel een tegenstanders van die forumjankerts.unfor schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 19:30:
Mooi dat DICE inziet dat ze de AA balance volledig verneukt hebben in vorige patch en dat ze dat terug draaien.
Dingen die ik belangrijk vind uit de patch:
Full auto fire minder accuraat, dus meer bursts vereist op range, oftewel meer skill based.
IRNV en Flashlight nerf
Hier overigens een goed filmpje over de IRNV nerf zonder gejank met mooie vergelijking
[video]
Overigens zijn er een paar dingen die ik echt goed vind, damage van de AA bijvoorbeeld en de afstand die een sniperkogel blijft leven. Dat is toch wel irritant, iemand op grote afstand schieten en dan je kogel net voor zijn hoofd in het niets zien verdwijnen.
Klopt, als je goed gaat staan sta je bovendien buiten het speelveld zodat je tegenstanders alleen met voertuigen bij je kunnen komen. Iedereen weet hoe dat afloopt.Tsurany schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 19:41:
AA is echt zwaar overpowerd op die Noshar Canals map.
http://battlelog.battlefi...show/8285487/1/186401280/
Dus als je loopt, je spot iemand kan je niet eens vlug meer scopen en schieten?
lijkt me beetje nutteloos dan...
Sidenote: nooit echt IRNV gebruikt, eventjes getest wel maar niet echt lang.
Het is eigelijk meer gebrek aan betere scopes dan dat ik er nog echt veel baat bij heb, maar ik kan er nog best ok mee spelen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik hoop dat ze in plaats van alle wapens steeds bijstellen ook eens de kleur van de naam boven het hoofd van je squad leden aanpasbaar maken. Of die van de vijanden, want voor mij zijn die identiek.
Edit: die lijkt er 6 dec bij te zitten! Mooi, geen teamkills meer en hopelijk wat minder vaak gekilled door vijanden met squadmember-kleuren!
[ Voor 17% gewijzigd door BounceMeister op 03-12-2011 07:12 ]
Verwijderd
Snap de fix niet dat AT mines verdwijnen als je dood bent; tenzij iemand level 3 is en het spel niet kent, dan is het een definite kill maar de laatste tijd zie ik alleeeeen maar mensen die de AT mines netjes opruimen en er punten voor krijgen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
En verder je moet je afvragen wie allemaal gaat zeuren over de balance.. Dat zijn meestal niet de spelers die echt een beetje moeite doen om goed te worden in het spel.. Dan krijg je zo een nerfs. Ik vond er echt weinig unbalanced aan (buiten dan de teams soms). Over het vliegen kan ik weinig zeggen , ik gebruik nooit een jet..
[ Voor 67% gewijzigd door Hymnir op 02-12-2011 20:41 ]
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Ik gebruik het op elke gun waar ik het unlocked heb (behalve snipers) en ik zal blij zijn als er een fix komt want ik gebruik het alleen maar omdat bijna iedereen het nu gebruikt en ik geen zin heb daardoor steeds in het nadeel te zijn. Zit te snakken naar de normale scopes. Alhoewel de partijen voor en tegen de IRNV allebei flink overdrijven, ja het geeft in sommige situaties een voordeel wat de voorstanders meestal ontkennen maar niet zo'n enorm voordeel als wordt beweerd door de tegenstanders. Zoals vaker ligt de waarheid ergens in het midden.Nickbn schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 19:32:
Ben benieuwd om te zien hoe onze IRNV fetish/liefhebbers gaan reageren op het "slechte" nieuws. Blij om te zien dat het in ieder geval ingeperkt word. Wel weer vervelend is dat de miniguns op de heli's minder sterk worden. Maargoed, eerlijk is eerlijk, een tank neerhalen met een Huey is niet echt de bedoeling geweest.
Verwijderd
Kan je eigenlijk onder die tank met je bot?Joarie schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 21:29:
Die EOD bot is cool in de mine-map. Alsof je je teammaat zijn tank super-auto-repair geeft.
Maar gebruik de EOD bot vooral om infantry te killen met de repair tool.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Jawel, maar toch zeker een paar twijfelachtige;Rynji schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 22:35:
Ben wel blij met de aangekondigde patch, zitten goede changes in
- Fixed so AT mines only live for 20 seconds after a player dies to prevent infinite mines.
(complete onzin en onnodig. Maak het dan zo dat je maximaal x aantal mines kunt plaatsen zoals in BFBC2)
En dan weer een dubbele nerf tov AIR
Dit
- Reduced the effectiveness of Stealth on Air Vehicles
gecombineerd met dit
- Flares reload times for Jets and Helicopter Gunners have been increased.
en dit
- Increased the power of Stingers against Jets.
Waarom weer én én? Of de flares cooldown omhoog, of de stinger meer damage was toch prima geweest?
Serieus, die gasten lijken af en toe echt een rare opvatting van 'balans' te hebben.
-> super! niet meer echt gewoon wachten tot er genoeg mensen zijn! (Ok ja die komt nu nog niet
[ Voor 5% gewijzigd door Fantasma op 02-12-2011 22:56 ]
Verwijderd

dat admins zelf hun klote regels gebruiken was me vanavond zeeeeer duidelijk.
Ik wilde zo snel mogelijk die F2000
Nu op die server eerste ronde meer dan 15000 punten gehaald met pakketjes gooien en doden weer levend te maken. ik was zelf zo'n 30 x dood maar maak niet uit.
Dat verhaal van die admin was zo; 2 de ronde, elke keer dat ik weer iemand tot leven bracht.......ging ik zelf dood ¿¿¿¿¿¿¿ gedood door een teamlid en elke keer de zelfde naam.

Ik dacht ga ff ergens anders staan werken......het zelfde verhaal .
Nog 20 man van de tegenpartij die over was dus de ronde was zo over......................WORD IK GEKICKT DOOR DIE ADMIN,

Maar goed ben toen naar een andere server gegaan en heb mijn punten vanavond gehaald wat ik nodig had voor die F2000 , zo kan ik die gaan gebruiken en de nodige Unlocks erbij halen.
Wat een boel herry als 64 man zo op 1 vierkante meter aan het knallen enz zijn.
This goed dat ik half doof ben op mijn leeftijd ( 56 )

Zo vannacht eens met die gun andere maps gaan spelen die wat rustiger zijn.

Beetje een flauwe reden om irnv te gebruiken omdat je anders een nadeel zou hebben1shot1kill schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 21:38:
[...]
Ik gebruik het op elke gun waar ik het unlocked heb (behalve snipers) en ik zal blij zijn als er een fix komt want ik gebruik het alleen maar omdat bijna iedereen het nu gebruikt en ik geen zin heb daardoor steeds in het nadeel te zijn. Zit te snakken naar de normale scopes. Alhoewel de partijen voor en tegen de IRNV allebei flink overdrijven, ja het geeft in sommige situaties een voordeel wat de voorstanders meestal ontkennen maar niet zo'n enorm voordeel als wordt beweerd door de tegenstanders. Zoals vaker ligt de waarheid ergens in het midden.

Ik heb de irnv zelden gebruikt, speel liever met een red dot of holo.
Al die irnv gebruikers hebben straks gelijk een probleem om mensen uberhaupt te spotten.
had ik ook een lange tijd...simons schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 19:32:
Vreemd probleem vandaag, kan geen enkele server meer joinen, krijg steevast de melding: game disconnected could not join server, game disconnected no reply from server, game disconnected could not connect to server , you were disconnected from ea online, dit alles in willekeurige volgorde. Via google veel hits is een bekend probleem blijkbaar. Bij mij is het gewoon spontaan begonnen, geen zaken geinstaleerd, heb firewall uitgehad, virusscanner etc.etc. Heb uiteindelijk bf3 verwijderd incl punkbuster en alles opnieuw geinstalleerd met geen gevolg. Iemand de goude tip? begin afkick verschijnselen te krijgen namelijk
Nu veeeel minder, ik heb upnp uitgeschakeld.
Vind het wel prima eigenlijk. Ik heb liever dat ze continu proberen het eea aan te passen om een goede balans te vinden dan dat het exact hetzelfde is als aan het begin, of sterker nog, zoals in de beta. UMP-45, 4 kills voor PDW ribbon en 40 ribbons voor een medal. Punten farmen was nog nooit zo makkelijk.Magiciano schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 22:53:
Het continu blijven "balanceren" maakt het alleen maar erger, meer dan een maand na een release/patch moet er alleen nog bugfix komen van wapens, geen verandering in kracht van wapens. Je krijgt dan namelijk eeuwig gezeur over dit was toen beter, en deze is nu beter. Dan krijg je de spelers nooit meer tevreden.
Ik weet niet welke damage veranderingen je bedoelt, maar volgens mij is er muv de 7.62 wapens niets qua damage veranderd. Verder houden ze bij dice volgens mij redelijk vast aan het principe zelfde caliber=zelfde damage, waardoor je voor veel wapens niet eens rare veranderingen zult gaan zien.
Eigenlijk zijn de enige echte veranderingen voor infantry (ik neem aan dat je het daar alleen over hebt) de IRNV, die op zijn minst erg controversieel is en straks de tactical light. Balance voor voertuigen, en met name de heli, is helemaal lastig omdat er zo'n enorm verschil in skill zit tussen een goede piloot en een normale piloot. Het beste wat je dan kunt doen is proberen het eea in goede banen te leiden terwijl mensen met bepaalde voertuigen om te leren gaan.
Raku
Voor mij hielp:simons schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 19:32:
Vreemd probleem vandaag, kan geen enkele server meer joinen, krijg steevast de melding: game disconnected could not join server, game disconnected no reply from server, game disconnected could not connect to server , you were disconnected from ea online, dit alles in willekeurige volgorde. Via google veel hits is een bekend probleem blijkbaar. Bij mij is het gewoon spontaan begonnen, geen zaken geinstaleerd, heb firewall uitgehad, virusscanner etc.etc. Heb uiteindelijk bf3 verwijderd incl punkbuster en alles opnieuw geinstalleerd met geen gevolg. Iemand de goude tip? begin afkick verschijnselen te krijgen namelijk
ga naar dir %temp%
en verwijder daar alles wat eenvoudig weg te gooien is.
Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.
http://battlelog.battlefi...view/2832654489494744784/RSD1982 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 00:33:
Waar staat de volledige changelog van de aankomende patch?
Voor mensen zoals ik die nog de kat uit de boom kijken :RSD1982 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 00:33:
Waar staat de volledige changelog van de aankomende patch?
Met dank aan een mede BF2 VeteraanHi all,
We will release an update to the PC version of BF3 on Dec 6th -- that is, Tuesday morning around 8AM GMT next week. This coincides with an upgrade of many of our central systems which will be down for some hours starting around that time.
It will be both a client update -- approximately 2GB in size -- and a server update.
The client/server combination will be incompatible with older clients/servers. All players will be prompted to download the update once it has been released. All RSP companies will begin upgrading their servers at the same time.
The client update is large because it contains most of the content for Back to Karkand. This is not ideal, so we aim to make potential DLC content in the future as optional downloads.
Bugfixes:
Fixed a problem with spawn timer now showing blue border on startup and lost spawn point
Fixed a problem where player who joined queuing on End of round got spawn screen stuck on screen, but unable to do anything with it untill next round loaded
Fixed a problem where camera would change to 3rd person on killcam when killcam was turned off in server settings
Fixed stat references on several dogtags
Fixed for surveillance ribbon not counting TUGS
Fixed a missing combat area lines on the minimap for Grand Bazaar conquest small
Moved a tank spawn in US base on Caspian Border so it would not be destroyed by a falling tree
Fixed a problem where placing C4 with the russians soldier was playing US faction VO
Fixed a problem where TV guided missiles could be shot into its own helicopter and destroy it
Fixed a problem when attempting to fire lock on weapons without a target
Tweaked the chat, it should now be a bit easier to read
Fixed several vehicles that did not properly shoot rockets and guns towards their predictive sights
Fixed the G17 Supressed Laser not working properly
Added alternate HUD colors to help colorblinds
Added a network interpolation setting. This allows users with good bandwidth reduce latency, but might increase some stuttering. The user can find what works best for his connection by tweaking the slider.
Increased the Spawn protection radius on TDM
Fixed a problem with smoke on land vehicles, Missiles should now miss more often
Fixed a problem where users could end up with IRNV scope in any vehicle
Fixed a problem where player dies if vaulting over a ledge and into water while sprinting
Fixed several crashes and increased general stability
Fixed a problem where the user was unable to revive two players that have the bodies one over the other
Fixed so you can assign an axis and use as a digital input. This makes it possible for the player (on pc) to assign one of the sticks on a gameped to be used for throttle/brake.
Fixed a problem with the Kill camera acting up when suiciding from parachute
Fixed air radar was showing to much. now lasertagged, heatsignature above threshold, enemy missiles and capture points are only visible on air radar
Fixed a problem where the game would enter a technical hang if the user pressed pause menu and tilde at the same time
Fixed a problem where you could get green flashes on screen
You can now reassign cycle weapons
Fixed so the weapon zooms automatically after bipod deploy is gone when using zoom toggle
Fixed a problem where the parachute would stay stuck in air if the owner was killed
Balance Tweaks:
Fixed several weapons so they are properly suppressed and hide the player on the minimap when fired.
Tweaked Tactical Light so it is not as blinding over longer ranges.
Tweaked the IRNV scope so it is limited to usage only at close range.
Reduced heat masking effectiveness of Spec Ops Camo.
Fixed a bug where Ammo spec would give additional 40mm grenades instead of Frag spec.
Increased the number of additional 40mm grenades from Frag spec.
Fixed so AT mines only live for 20 seconds after a player dies to prevent infinite mines. (We want to make a different fix in the future, it’s in JIRA).
Increased the Time to Live on sniper caliber rounds to allow extreme distance shots.
Fixed several weapon descriptions, calibers, and fire rates. The weapons themselves have not changed.
Fixed so the M9 and MP443 pistol can be equipped by the opposing faction when it is unlocked at 100 kills.
Fixed Laser Guided Missiles missing their targets if the target is moving too fast.
Reduced the effectiveness of Stealth on Air Vehicles.
Reduced the effectiveness of Beam Scanning for Jets.
Reduced the damage done to Armored Vehicles and Infantry from AA guns.
Increased the damage RPGs and Tank shells do to AA vehicles.
Slightly decreased the accuracy for all weapons on fully automatic, burst fire is now preferable at mid to long range.
Increased the effective accuracy of long bursts for LMGs when using a bipod.
Slightly increased the range of the 44magnum bullets.
Increased the close range damage of 4.6x30mm and 5.7x28mm bullets.
Increased the reload time of the Mortar from 3.5sec to 4.8sec and increased the time it takes before a shell hits the ground.
Reduced the aimed accuracy bonus given by a Suppressor for the MP7, P90, PP2000, PP-19, and UMP45.
Increased the range and FOV for designating targets with the SOFLAM and vehicle Laser Designators.
Decreased the effectiveness of 12g FRAG ammo when equipped on semi-automatic and automatic shotguns.
Slightly Increased the power of Fighter Jet Cannons against all vehicle targets, especially Helicopters.
Decreased the power of Miniguns against Jets and Helicopters.
Increased the power of Stingers against Jets.
Flares reload times for Jets and Helicopter Gunners have been increased.
Tweaked the AN94 so its burst fire better conveys the real world advantage offered by this weapon.
Added Single Shot to the AN94 as an available fire mode.
Slightly increased the recoil on the M416 and removed the Burst Fire mode (this weapon incorrectly had burst fire, which was not authentic).
Tweaked the spawns for TDM on Kharg Island, Grand Bazaar, Caspian Border, Seine Crossing, Operation Firestorm, Damavand Peak and Noshahar Canals
Moved a tank spawn in US base on Caspian Border so it would not be destroyed by a falling tree
Tweaked the Gas station Capture area on Conquest on Caspian Border
Tweaked the max vehicle height on Noshahar Canals
Also, it will once again be possible to reduce the number of players required to start a round to 1 both in ranked and unranked mode. We changed it back after getting a lot of negative feedback from both individuals and the RSP companies.
Our plan is to introduce a warm-up mode, where players can move about and play the game, but with scoring disabled; then, when the number of players goes above the threshold -- that's when the real round starts.
Begin zowat vertrouwen te krijgen in DICE

Dit is altijd al zooo brak geweest in Battlefield dus of het nou echt handig/slim is om het NOG slechter maken ?!Slightly decreased the accuracy for all weapons on fully automatic, burst fire is now preferable at mid to long range.
NO! I say...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

en plz maak die stingers niet nog meer effective, ze zijn al erg genoeg.
Automatic Fire op Long Range, dat moet gewoon inaccuraat zijn.nero355 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 01:12:
[...]
Dit is altijd al zooo brak geweest in Battlefield dus of het nou echt handig/slim is om het NOG slechter maken ?!
NO! I say...
Je moet enemies niet op long range kunnen killen door simpel te sproeien.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Top!Tweaked the AN94 so its burst fire better conveys the real world advantage offered by this weapon.

Hopelijk is de recoil van die 2-shot burst nu echt zoals in-real-life. Bij de AN-94 word het tweede schot namelijk gelost voordat de recoil van het eerste schot voelbaar is.
Video AN-94 (@ 1:00 kan je datgene zien)
Pentaxiaan
Ben ik met je eens, maar dat staat er niet dus ik denk dat je dichtbij ook pech hebt... denk ik héRynji schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 01:40:
Automatic Fire op Long Range, dat moet gewoon inaccuraat zijn.
Je moet enemies niet op long range kunnen killen door simpel te sproeien.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Jets zijn al underpowered genoeg, ze hoeven niet nog slechter!!!SinergyX schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 01:45:
Zitten toch interessante dingen in, zoals de range/FoV increase van SOFLAM, de increase damage tegen jets, de FRAG nerf (tja..) en de M15 mines die maar bleven liggen.
AULXJMHR
Dit dus, vond hem al zo saai in bf3 vergeleken met bc2, eindelijk komt de an94 back in actionSirNobax schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 01:53:
Woei, IRNV nerf, maar bovenal:
[...]
Top!![]()
Hopelijk is de recoil van die 2-shot burst nu echt zoals in-real-life. Bij de AN-94 word het tweede schot namelijk gelost voordat de recoil van het eerste schot voelbaar is.
Video AN-94 (@ 1:00 kan je datgene zien)
Misschien omdat de stinger op het moment waardeloos is tegen jets. Een jet is gewoon sneller. Verder herladen de flares sneller dan dat je opnieuw kan locken met een stinger.schelling schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 22:44:
[...]
Jawel, maar toch zeker een paar twijfelachtige;
- Fixed so AT mines only live for 20 seconds after a player dies to prevent infinite mines.
(complete onzin en onnodig. Maak het dan zo dat je maximaal x aantal mines kunt plaatsen zoals in BFBC2)
En dan weer een dubbele nerf tov AIR
Dit
- Reduced the effectiveness of Stealth on Air Vehicles
gecombineerd met dit
- Flares reload times for Jets and Helicopter Gunners have been increased.
en dit
- Increased the power of Stingers against Jets.
Waarom weer én én? Of de flares cooldown omhoog, of de stinger meer damage was toch prima geweest?
Serieus, die gasten lijken af en toe echt een rare opvatting van 'balans' te hebben.

En als je ooit een stinger op een jet raakt dan is het niet eens een disable.

Dit is juist goed omdat jets en heli's nu bedreigt worden van de grond i.p.v dat ze gewoon wegvliegen en lachen om een stinger.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja, maar ze draaien dus gewoon terug wat ze, nog geen twee weken geleden, ZELF hebben gedaan; de stingers nerfen.DanielWW2 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 02:04:
[...]
Misschien omdat de stinger op het moment waardeloos is tegen jets. Een jet is gewoon sneller. Verder herladen de flares sneller dan dat je opnieuw kan locken met een stinger.![]()
En als je ooit een stinger op een jet raakt dan is het niet eens een disable.![]()
Dit is juist goed omdat jets en heli's nu bedreigt worden van de grond i.p.v dat ze gewoon wegvliegen en lachen om een stinger.
Dus ze brengen het terug naar zoals het was voor de vorige patch (grofweg), maar dat is niet genoeg blijkbaar?
Nee, de jets / choppers moeten MEER last van air to ground krijgen...stealth nerfen and cooldown tijd flares omhoog
Sorry, maar dan vraag ik me echt af of die gasten wel weten wat ze willen?!
Twee weken geleden moesten de stingers worden generfd; ik ga er dan vanuit dat ze vonden dat air-to-ground te dominant oid was?
En dan komen ze daar nu op terug en vinden ze bovendien de air vehicles blijkbaar te OP en krijgen die nog even een paar extra nerfs mee. En dat allemaal binnen twee weken tijd
Dat soort bs tweaks kun je niet recht lullen imho.
Twee weken geleden luisterde ze nog naar een hoop klagende randebielen die het niet vonden kunnen dat een stinger een jet kon raken.schelling schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 02:13:
[...]
Ja, maar ze draaien dus gewoon terug wat ze, nog geen twee weken geleden, ZELF hebben gedaan; de stingers nerfen.
Dus ze brengen het terug naar zoals het was voor de vorige patch (grofweg), maar dat is niet genoeg blijkbaar?
Nee, de jets / choppers moeten MEER last van air to ground krijgen...stealth nerfen and cooldown tijd flares omhoog
Sorry, maar dan vraag ik me echt af of die gasten wel weten wat ze willen?!
Twee weken geleden moesten de stingers worden generfd; ik ga er dan vanuit dat ze vonden dat air-to-ground te dominant oid was?
En dan komen ze daar nu op terug en vinden ze bovendien de air vehicles blijkbaar te OP en krijgen die nog even een paar extra nerfs mee. En dat allemaal binnen twee weken tijd![]()
Dat soort bs tweaks kun je niet recht lullen imho.
Ik ben allang blij dat DICE zijn fout tenminste toegeeft en het fixed. Jets horen nou eenmaal alleen effectief te zijn tegen andere jets en heli's en hopelijk word het dan nu zoals hey hoort. Heli's worden doorgaans vernietigd door stingers en dat is hopelijk nu ook het geval.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja,idd. Maar dan wordt alleen maar leuker want;DanielWW2 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 02:19:
[...]
Twee weken geleden luisterde ze nog naar een hoop klagende randebielen die het niet vonden kunnen dat een stinger een jet kon raken.![]()
Ik ben allang blij dat DICE zijn fout tenminste toegeeft en het fixed. Jets horen nou eenmaal alleen effectief te zijn tegen andere jets en heli's en hopelijk word het dan nu zoals hey hoort. Heli's worden doorgaans vernietigd door stingers en dat is hopelijk nu ook het geval.
- ze hebben bij de vorige patch ook de splash damage van de MG op jets tegen infantry hoger gemaakt> dus jets moeten ook krachtig zijn tegen infantry vinden ze bij DICE blijkbaar.
Krijg de indruk dat ze iets TE veel luisteren naar de whiners op battlelog.
Aangezien er in de F18 een gatlinggun zit dat 6000 20mm kogels per minuut afvuurt en die kogels explosief zijn mag er wel wat schade en splash zitten tegen infanterie.schelling schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 02:22:
[...]
Ja,idd. Maar dan wordt alleen maar leuker want;
- ze hebben bij de vorige patch ook de splash damage van de MG op jets tegen infantry hoger gemaakt> dus jets moeten ook krachtig zijn tegen infantry vinden ze bij DICE blijkbaar.
Krijg de indruk dat ze iets TE veel luisteren naar de whiners op battlelog.
Het moet natuurlijk niet zoals de GAU 8 van de A10 worden maar toch. Ik vlieg zelf niet maar een A10 salvo zou een tank moeten slopen wat volgens mij ook niet altijd gebeurd.
Ben long-time battlefield fan, maar dit gaat helemaal nergens meer over. Ik ben denk ik een gemiddelde speler. Wel iets beter dan gemiddeld (500+ SPM), voornamelijk CQC, maar doe echt niet mee met de top.
Ik heb afgelopen week geen enkel potje kunnen joinen met minder dan 400 punten verschil op conquest. Serieus. Alle potjes die ik gespeeld heb - zo goed als allemaal - waren winnen zonder iets te hoeven doen of verliezen zonder er iets aan te kunnen doen.
Waar ik me ****ENORM**** aan begin te storen is het verschil in niveau waar je iedere keer weer mee te maken hebt.Het is tegenwoordig standaard dat je het rondje maar moet uitzitten en kijken of de auto-balance de volgende ronde wel leuk maakt. Als ik een goeie dag heb wil ik het een ronde of 4 a 5 aankijken, maar meestal zijn het dan toch 4 of 5 wins of losses achter elkaar. Balancing my ass.
Ik kan redelijk wat FPSen, maar zuig in b.v. RTS. Het probleem is dat ik bij StarCraft 2 (waar ik weinig aan vind) wel weet dat ik bij iemand van hetzelfde niveau (min of meer) word gezet. Hoewel ik het hele concept geen zak aan vind, is het altijd wel spannend en uitdagend om te doen. Bij BF3 is dit idee compleet zoek. Ik ben gvd op zoek naar een leuke uitdagende pot. Waarom kan dit spel dat niet faciliteren?!?!?!!?
Zojuist ook nog even op de GoTBF3 servers geweest. 3x achter elkaar gespawnkilled in m'n basis... in die 20 seconden nog wel even gezien dat we 400+ tickets achter lagen. Ik zeg, later, tot nooit

(Was ik in het andere team gekomen dan was het net zo goed

[ Voor 3% gewijzigd door BramT op 03-12-2011 04:09 ]
You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack
Vervolgens eigenlijk overal van de scope gesloopt en heeeeeerlijk gespeeld.
Thanks!
Dat heb ik dus nu ook...BramT schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 04:06:
Zo... de lol begint er toch aardig van af te gaan de laatste tijd.
Ben long-time battlefield fan, maar dit gaat helemaal nergens meer over. Ik ben denk ik een gemiddelde speler. Wel iets beter dan gemiddeld (500+ SPM), voornamelijk CQC, maar doe echt niet mee met de top.
Ik heb afgelopen week geen enkel potje kunnen joinen met minder dan 400 punten verschil op conquest. Serieus. Alle potjes die ik gespeeld heb - zo goed als allemaal - waren winnen zonder iets te hoeven doen of verliezen zonder er iets aan te kunnen doen.
Waar ik me ****ENORM**** aan begin te storen is het verschil in niveau waar je iedere keer weer mee te maken hebt.Het is tegenwoordig standaard dat je het rondje maar moet uitzitten en kijken of de auto-balance de volgende ronde wel leuk maakt. Als ik een goeie dag heb wil ik het een ronde of 4 a 5 aankijken, maar meestal zijn het dan toch 4 of 5 wins of losses achter elkaar. Balancing my ass.
Ik kan redelijk wat FPSen, maar zuig in b.v. RTS. Het probleem is dat ik bij StarCraft 2 (waar ik weinig aan vind) wel weet dat ik bij iemand van hetzelfde niveau (min of meer) word gezet. Hoewel ik het hele concept geen zak aan vind, is het altijd wel spannend en uitdagend om te doen. Bij BF3 is dit idee compleet zoek. Ik ben gvd op zoek naar een leuke uitdagende pot. Waarom kan dit spel dat niet faciliteren?!?!?!!?
Zojuist ook nog even op de GoTBF3 servers geweest. 3x achter elkaar gespawnkilled in m'n basis... in die 20 seconden nog wel even gezien dat we 400+ tickets achter lagen. Ik zeg, later, tot nooit![]()
(Was ik in het andere team gekomen dan was het net zo goedIk heb hier gewoon GEEN ENKELE LOL MEER IN!)
mmm zal dat dan eens proberen.DeX schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 07:13:
Ik heb laatst gerant over BF3 en dat ik er geen lol in kon vinden. Jullie hebben me daarbij tips gegeven en gezegd dat ik door moet zetten. Mijn dank is daarvoor groot. Ik ben op basis van jullie advies gewoon veel gaan spelen op Infantry only servers, op kleinere mappen (max 32). Ik gan het nu gewoon leuk vinden. Al een paar potjes achter de rug met een goed gevoel van : Meer
. Ik ben er achter dat het werken met Scopes in BF3 zwaar klote is. Dit komt mede dankzij dat ik mijn wapen weer gevonden heb. Ik wil high damage, single shot, medium range: MK11 MOD 0 noscope = fucking epic.
Vervolgens eigenlijk overal van de scope gesloopt en heeeeeerlijk gespeeld.
Thanks!
Probeer eens wat nieuwe servers te vinden. Gisteren samen met 5 vrienden op wat andere servers dan normaal gaan spelen en we hebben echt spannende potten gehad. Eentje op Damavand waarbij we nipt wonnen met slechts 4 tickets verschil, echt gaaf.
Wat we ook leuk vinden is om de typische chopper mappen, die soms zwaar gedomineerd worden door goeie piloten, helemaal om te gooien door met zijn 5-en allemaal stingers mee te nemen, dan is het snel klaar met het rapen. Soms gaan ze zelfs weg haha.
Mijn punt is in ieder geval, lekker met een groepje knallen en bijdragen aan het team. Verliezen vind ik helemaal niet erg, wel als we het gewoon niet geprobeeerd hebben. KD, accuracy, allemaal niet belangrijk, als je maar fun hebt.
Frustrerend vind ik het dan ook als je alleen in een team zit die echt voor geen meter samenwerken of gewoon blijven staan terwijl jij naar voren rusht en vervolgens alleen op de vlag ligt..... bv. de B vlag van metro ...... Maar ja, dan gewoon maar punten harvesten
Een potje naar je hand zetten door te "worden" wat het team nodig heeft, aanpassen dus, kan een groot veschil maken.
ik houd me gewoon lekker bezig met mijn eigen spel en vermaak me meer dan prima
Ik hoop het... weet niet wat het is maar dat wapen heeft iets.... je ne sais quoi... gewoon sexykevz schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 02:03:
[...]
Dit dus, vond hem al zo saai in bf3 vergeleken met bc2, eindelijk komt de an94 back in action
In BC2 was ie geweldig als je wist hoe je hem moest gebruiken. Heb hem gister unlocked en nu al 66 kills mee gemaakt na een paar rondjes metro. Hij mag van mij wel iets sterker gemaakt worden want hij voelt toch wat trager aan dan bijv. de M16A3. Filmpje is ook erg cool, slim systeem waardoor je met 2 schoten nauwelijks recoil voelt lijkt het. Naja ben fan van het wapen dus speel er voorlopig wel even mee.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
op metro kun je met je grote teen nog 100 kills maken, niet echt een goede map om in te testen naar mijn mening. ook de enige map die ik bij het laden al quit.JohnnyV76 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 10:02:
[...]
Ik hoop het... weet niet wat het is maar dat wapen heeft iets.... je ne sais quoi... gewoon sexy
In BC2 was ie geweldig als je wist hoe je hem moest gebruiken. Heb hem gister unlocked en nu al 66 kills mee gemaakt na een paar rondjes metro. Hij mag van mij wel iets sterker gemaakt worden want hij voelt toch wat trager aan dan bijv. de M16A3. Filmpje is ook erg cool, slim systeem waardoor je met 2 schoten nauwelijks recoil voelt lijkt het. Naja ben fan van het wapen dus speel er voorlopig wel even mee.

Daar heb je zeker gelijk in, maar BramT zn verhaal kan ik dan ook al wel weer begrijpen.Skybullet schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 09:22:
ik houd me gewoon lekker bezig met mijn eigen spel en vermaak me meer dan prima
Het samenspel/balancing is soms ver te zoeken en het is zeker frustrerend als de opties in het spel zitten (team balance) maar deze worden echter niet gebruikt.
Buiten dat zegt een hoge rang natuurlijk helemaal niets. Maar het geeft wel een indicatie weer die zegt of je een beetje kunt knallen of niet. En het is zeker een ergernis dat de ene partij 25+ rangen heeft en de tegenpartij allemaal beginnelingen heeft.
Vanavond ga ik iig weer lekker knallen tot een uurtje of 03.00, is alweer 2 weken geleden, damn!!!
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Verwijderd
Bf3: Thijssiee94
Ja misschien qua kd, maar niemand uit ons team probeerde ook maar objective based te spelen
Oh en die skillcurve? Wat is daar hoog? Ik ben net hard omlaaggegaan naar 173
[ Voor 38% gewijzigd door StrongArmLance op 03-12-2011 11:07 ]
Mijn excuses nog voor het noobtubenVerwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 11:08:
haha inderdaad was het nu niet echt balanced200-0 ofzo helaas, niet echt een uitdaging
Ik werd helemaal lijp van die USAS en toen dacht ik Bam mn m320, ik had je wel mooi een paar keer haha, ik sta op meer dan 1kill per minuut met dat ding
Verwijderd
Gelukkig gaan ze de usas nerfen
Niet de usas, alleen de frag ammo (terecht). Heb er op metro veel plezier van tegen de rpg's/m320's, maar heb er sowieso meestal buckshot in (gangetjes schoonblazen) en op buitenmappen snipers pesten met de slugs
Ben benieuwd wat de patch en back to karkand brengen, hang nu eigenlijk alleen op metro rond, nee ik doe nooit (meer) mee aan het fragfest, usas met buckshot en m98 all the way

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
grrrr had net 708CopyCatz schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 11:52:
Gister een headshot op 714 meter in operation firestorm, dat was wel ff een wow! momentje
IEMAND leg mij uit wat er in godsnaam leuk is aan Metro CQ? Het is een pure meatgrinder voor stats-boosters imo.
Heb nu zo'n soldatenkop maar wil net als Dacuuu mijn eigen gifje/jpegje daar hebben
http://battlelog.battlefield.com/bf3/profile/edit/MAX3400 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 11:59:
Domste vraag ever waarschijnlijk; hoe verander je je icoontje op Battlelog?
Heb nu zo'n soldatenkop maar wil net als Dacuuu mijn eigen gifje/jpegje daar hebben
http://battlelog.battlefield.com/bf3/profile/edit/MAX3400 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 11:59:
Domste vraag ever waarschijnlijk; hoe verander je je icoontje op Battlelog?
En dan Met gravatar een avatar instellen, en die wordt dan gebruikt in BF3 battlelog.
Mijn stats interesseren me niet, de actie des te meer. Ik mis op de andere mappen (market en tehran zijn ook okay) nogal de actie. Heeft trouwens ook te maken met het feit dat spawnen zo vaak mis gaat en je in je basis beland. In metro is dat nog wel te doen, in andere mappen trek ik dat echt niet 2 keer.unfor schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 11:58:
[...]
IEMAND leg mij uit wat er in godsnaam leuk is aan Metro CQ? Het is een pure meatgrinder voor stats-boosters imo.
Maar dat is ook een kwestie van tijd, meestal blijf ik een poos in een bepaalde map hangen, bij bf2 was dat mashtuur city, hier is het metro, om vervolgens ook andere mappen te spelen.
Kan aan mij liggen, maar ik heb het gevoel dat bf2 meer/sneller actie bracht dan bf3. Voelt allemaal heel anders aan, maar dat zou ook een gekleurde bril kunnen zijn, geen idee.
+
Done that... En de email in mijn battlelog komt overeen met de email in Gravatar maar plaatje is nog steeds default.. Zal wel ergens een time-out of update in zitten; even afwachten dan maar...Dacuuu schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:00:
[...]
http://battlelog.battlefield.com/bf3/profile/edit/
En dan Met gravatar een avatar instellen, en die wordt dan gebruikt in BF3 battlelog.
Je moet je cache even clearen dan werkt het meestal welMAX3400 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:12:
[...]
+
[...]
Done that... En de email in mijn battlelog komt overeen met de email in Gravatar maar plaatje is nog steeds default.. Zal wel ergens een time-out of update in zitten; even afwachten dan maar...
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Hebben ze al gedaan voor mePhyxion schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:13:
[...]
Je moet je cache even clearen dan werkt het meestal wel
Dus, ik zie er nu helemaaaaal niet meer uit
Fix? Lol de grootste nerf tot nu toe, AT mines worden wel érg nutteloos mi op deze manier, moet je als engi stil in een hoekje gaan zitten en hopen dat een tank over je mijn heen rijd want anders verdwijnen ze.... en het infinite mines probleem is natuurlijk onzin je ruimt die dingen met 1 schot op als een tank, en als ze dicht bij elkaar liggen is het helemaal snel opgelost...Fixed so AT mines only live for 20 seconds after a player dies to prevent infinite mines. (We want to make a different fix in the future, it’s in JIRA).
[ Voor 17% gewijzigd door Ikke_Niels op 03-12-2011 12:19 ]
User Error -- Please Replace User
Ik ben het hier wel mee eens, een maximum aantal op de map zou een betere keuze zijn geweest.. Maar zie het van de positieve kant, misschien gaan er nu meer engineers met een repair tool lopen.Ikke_Niels schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:18:
[...]
Fix? Lol de grootste nerf tot nu toe, AT mines worden wel érg nutteloos mi op deze manier, moet je als engi stil in een hoekje gaan zitten en hopen dat een tank over je mijn heen rijd want anders verdwijnen ze.... en het infinite mines probleem is natuurlijk onzin je ruimt die dingen met 1 schot op als een tank, en als ze dicht bij elkaar liggen is het helemaal snel opgelost...
Er staat ook bij die patchnote: "(We want to make a different fix in the future, it’s in JIRA)."
Dus ze zijn waarschijnlijk al bezig met het testen van andere oplossingen.
Neerleggen en na 5 of 10 minuten ontploft dat ding sowieso wel of natuurlijk voor die tijd als er iemand overheen rijdt of op schiet.
Verwijderd
Zo was het toch ook in BC2?Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:31:
Het lijkt me het meest logisch dat ze iets doen in de richting van: als je meer dan X mines neerlegt, verdwijnt je eerste. Zou ik iig de beste oplossing vinden, hoe het nu is slaat idd nergens op.
Ik begrijp niet dat er dingen gefixed moeten worden die goed waren in vorige delen.
Waar ben je dan mee bezig als je een spel maakt, alleen de graphics?
De uitdaging om met de US side door te breken en te winnen...unfor schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 11:58:
[...]
Wie neem ik in de maling, het is een hopeloos noobtube/RPG fest waar je veel puntjes kan verzamelen.
Dit topic is gesloten.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.