Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploeg400
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-02-2024
GOT conquest is een leuke server en heb ik het idee dat de balance plugin redelijk werkt.

Ik moet nog steeds wennen aan de 'random' accuracy en kom daarom nog vaak situaties tegen waarvan ik denk WTF? dit gevecht had ik toch moeten winnen. Dan realiseer ik me dat de accuracy minder wordt wanneer je onder vuur ligt. Hoe deze supression precies werkt snap ik nog steeds niet hellemaal. Is de supression altijd het zelfde? als er meerdere op je schieten heb je dan meer last van supression en daarmee een lagere accuracy?

In zo'n situatie komt dan ook nog eens de lag om de hoek kijken.

Was het lag dat ik verloor? Miste ik gewoon? Was de RNG god mij slecht gezind?

Dan begin ik mij te ergeren en gaat het nog slechter.

Kortom maak je niet te druk om de stats, probeer gewoon fun te hebben.

O-) ALAH ackbar met c4 en een jeep en de fun is snel terug _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
MAX3400 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:13:
[...]

Domme vraag hoor maar ik speel niet vaak met mensen die reviven... Wat is het nut om iemand te reviven die ondertussen nog onder vuur ligt van minstens 2 tegenstanders? Krijg je lekker zo'n schok door je dode lichaam, je wordt weer levend, pang, kogel tussen je ogen...

Is dat nou echt punten graaien of denken de revivers erover na of het wel handig is? Want in sommige gevallen veroorzaken ze hierdoor een ticket minder... :'(
Als je zelf in cover zit en NIET geraakt kan worden, is het in principe altijd de moeite waard om een revive te proberen. Je krijgt een ticket terug en in 70% van de gevallen kan je liggend wegsluipen zonder dat de vijand het ziet. Ook een "run and revive" actie is in 7 van de 10 gevallen succesvol bij mij.

Als hij dan alsnog doodgaat, kost het geen ticket extra. Je krijgt namelijk je ticket terug als je weer tot leven komt.

En die hoge SPM. Gewoon veel spelen om de pot te winnen. Niet om je K/D te helpen.

Gisteren zat ik bij iemand in een tank op Seine. Wij hadden A-B-C en hij bleef constant aan zijn kant van de Seine. Na 1 minuut 2 kills te maken ben ik naar de overkant gelopen om D over te nemen. 4 kills, 1 death, neatral / cap points verder hadden we D wel mooi te pakken omdat ik erheen ging. Zo konden we E makkelijk neutraliseren en hadden ze geen schijn van kans meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ben ik een heeeeeeeeel slechte gamer maar heb toch erg veel lol in bf3.
Vooral het knifen van snipers blijkt mij erg veel voldoening te geven en met het volgende ben ik ben ik bang ook niet al te populair te zijn maar ik heb daar wel een vraag over.

Laatste paar dagen pak ik vaker een jeep, plemp wat c4 op de motorkap, rij naar een enemy tank, net voordat ik er teganaan knal spring ik eruit en detonate ik de c4, KLABLAM, vort met die tank. (Is gewoon lachen, voor mij dan, gisteren nog een suicide run met 3 maten in een jeep om vervolgens 1 gabber op te blazen in een tank, helemaal niet efficient maar erg leuk )

Alleen in een x aantal gevallen doet ie helemaal niets wanneer ik de c4 af wil laten gaan.
Zit hier een time out op ofzo of is hier iets anders aan de hand, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quepee
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:40
Hier een leuke server voor als jullie die nog zoeken :)

http://battlelog.battlefi...-7-Conq-Rush-ClanHost-nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploeg400
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:25:

Alleen in een x aantal gevallen doet ie helemaal niets wanneer ik de c4 af wil laten gaan.
Zit hier een time out op ofzo of is hier iets anders aan de hand, iemand een idee?
Sinds de nieuwe patch heb ik hier ook af en toe last van.

Plaats ik mijn c4 op een tank, gebeurt er niks |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Tsurany schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 01:56:
Soms wordt je zo moe van mensen he. Zitten ze in de chat mensen uit te schelden en geef je ze daarvoor een ban van een uurtje om deze avond lekker af te koelen en leg je het duidelijk uit in de ban reason. Komt hun vriendje die op de server zit stennis schoppen dat ik hem moet unbannen want ik ban hem voor hacking en dat doet hij niet dus ik moet meteen een unban uitvoeren. Uiteindelijk geen zin om mezelf te blijven herhalen en aangezien hij ook aardig liep te schelden kon hij er achteraan.
Waarom zijn de fatsoensnormen in een online game zo totaal anders dan wanneer je face to face zit?
Ik heb af en toe post gelezen van jou hier op GoT waar je ook aardig misselijk van kan worden. Ik denk dat je je daarom er zo aan stoort, omdat je zelf ook open staat voor discussies.

Gewoon een ban geven, vriendje zeiken, ook oprotten. En de dag erna vrolijk er weer in :) Geen discussie, dan laat men het in het vervolg wel uit het hoofd om een onvertogen woord te zeggen. Als blijkt dat er valt te onderhandelen blijft men het doen. :+

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploeg400
Wat is trouwens het beleid t.o.v. teamkillers, van die mensen die in een jeep zitten eruit springen en je daarmee killen.

Gister op CBorder wist ik dat de AA gun ging spawnen +- 1min, dus ik dacht daar wil ik even in rijden om die helicopter neer te halen. Komt er een gast met een jeep aanrijden en die teamkilled mij.
Waarschijnlijk omdat hij een hekel heeft aan mensen die een eeuwigheid staan te wachten op tanks/helicopters etc. Ik heb daar zelf ook een hekel aan en doe het zelf ook af en toe O-) . Maar weten dat de AA gaat spawnen binnen nu en een minuut is naar mijn inziens wat anders.

Dus mij vraag, wat is het beleid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Ik denk dat je er helemaal niks aan doet.
Wat ik nog wel eens "flik" is met een jeep op de spawnpoint gaan staan whaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ploeg400 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:45:
Wat is trouwens het beleid t.o.v. teamkillers, van die mensen die in een jeep zitten eruit springen en je daarmee killen.

Gister op CBorder wist ik dat de AA gun ging spawnen +- 1min, dus ik dacht daar wil ik even in rijden om die helicopter neer te halen. Komt er een gast met een jeep aanrijden en die teamkilled mij.
Waarschijnlijk omdat hij een hekel heeft aan mensen die een eeuwigheid staan te wachten op tanks/helicopters etc. Ik heb daar zelf ook een hekel aan en doe het zelf ook af en toe O-) . Maar weten dat de AA gaat spawnen binnen nu en een minuut is naar mijn inziens wat anders.

Dus mij vraag, wat is het beleid?
C4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens is het sowieso lastig om een AA tank te krijgen dan is het idd zuur dat je teammate zoiets flikt.

Die krengen worden me altijd net voor m'n neus weggekaapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploeg400
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:54:
Overigens is het sowieso lastig om een AA tank te krijgen dan is het idd zuur dat je teammate zoiets flikt.

Gelukkig deed hij de teamkill te vroeg en ging daarna iemand proberen te teamkillen bij de helicopter spawn.
De AA was van mij! jammer dat na 2min een vliegtuig mij tank weer kapot maakte, was wel een mooie actie van de piloot _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Ploeg400 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:33:
[...]

Sinds de nieuwe patch heb ik hier ook af en toe last van.

Plaats ik mijn c4 op een tank, gebeurt er niks |:(
Na de patch verdwijnt mijn gun telkens als ik naast een object sta door de scope kijk en meestal komt m'n gun dan ook niet terug erg irritant.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ploeg400 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:06:
[...]

Gelukkig deed hij de teamkill te vroeg en ging daarna iemand proberen te teamkillen bij de helicopter spawn.
De AA was van mij! jammer dat na 2min een vliegtuig mij tank weer kapot maakte, was wel een mooie actie van de piloot _/-\o_
Als hij al de tijd heeft om daar te spawnen en een TK te doen (of te proberen) voor een tank o.i.d. dan is het net zo erg (eigenlijk erger) dan iemand die er staat te wachten en niks doet.
Flex0r schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:21:
[...]

Na de patch verdwijnt mijn gun telkens als ik naast een object sta door de scope kijk en meestal komt m'n gun dan ook niet terug erg irritant.
Klopt, gebeurd ook vaak met mijn beacon, als ik die te snel selecteer bij spawn zie ik hem niet, kan hem niet plaatsen... niks...

Maaaaar soms kan ik bijvoorbeeld ook vrolijk 5 TUGS plaatsen die het dan ook allemaal vrolijk doen.... 8)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
En hoe werkte de nieuwe balance tool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:54:

Kweenie of ik het verkeerd heb gezien maar van de week had ik het volgende...

Gewone Abrams battletank gepakt. 2 squad-maatjes erin met CITV-station. Ik had Guided Shells en op een gegeven moment daarmee een heli uit de lucht geschoten.

Geen idee dus of je met CITV kan locken op heli's maar het voelde erg goed om de Huey uit de lucht te knallen met alle inzittenden erbij _/-\o_

De enkele AA-tank heb je dus niet altijd nodig... :P

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 02-12-2011 10:52 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:42
Ben helemaal verslaafd aan de SG553, heerlijk wapen, helemaal omdat je hem ook niet zo veel tegenkomt op een of andere manier. Nadeel is de wat mindere damage op langere afstand, maar upclose win ik het toch wel vaak. Lekkere clipsize van 30 en de ROF is ook prima hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke recon gebruiken jullie trouwens, wij draaien momenteel een versie van procon maar hierin kan je bijvoorbeeld geen instellingen m.b.t. het gebruik van bepaalde wapens doen of bijvoorbeeld instellen dat wanneer spelers extreem met rpg's op infantry lopen te knallen ze op een gegeven moment gekild of gekickt worden. kan iemand mij vertellen met welke recon tool deze opties wel beschikbaar zijn (evt linkje via DM?)

dit is de desbetreffende server overigens, zou gewaardeerd worden als hij bij de startpost kan worden gevoegd:

http://battlelog.battlefi...i-Gaming-Community-NL-BE/

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.64.81:25200/b_560_95_1.png

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:52:
[...]

Gewone Abrams battletank gepakt. 2 squad-maatjes erin met CITV-station. Ik had Guided Shells en op een gegeven moment daarmee een heli uit de lucht geschoten.

Geen idee dus of je met CITV kan locken op heli's maar het voelde erg goed om de Huey uit de lucht te knallen met alle inzittenden erbij _/-\o_

Volgende unlock is de citv en die wil ik heul graag met name voor de choppers want dat moet kunnen hoor ik overal.
Overigens doen de cannister shells het ook goed tegen choppers tenzij je een goede piloot hebt, die blijft lekker buiten je range

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 18:09
Wat is de beste manier om AA neer te halen met een jet? Zodra ik één heb gespot doe ik een aanval van bovenaf met een lang mitrialeur salvo gevolgd door een lading raketten van mijn rocket pods maar op de een of andere manier overleefd zo'n kreng het altijd en ben ik dood.

Die rocket pods lijken bijna niks te raken(als ik tanks of AA aanval), ik sleep er hooguit eens een disable uit.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terrz schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:59:
Wat is de beste manier om AA neer te halen met een jet? Zodra ik één heb gespot doe ik een aanval van bovenaf met een lang mitrialeur salvo gevolgd door een lading raketten van mijn rocket pods maar op de een of andere manier overleefd zo'n kreng het altijd en ben ik dood.

Die rocket pods lijken bijna niks te raken(als ik tanks of AA aanval), ik sleep er hooguit eens een disable uit.

Iemand tips?
kamikaze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Terrz schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:59:

Iemand tips?
Beter mikken?

Ondanks mijn enorm achterlijke flying-skills, krijg ik met een volle pod toch vaak wel een kill... Hou in de gaten dat je wel netjes een rechte lijn op je target vliegt en dan ongeveer 2m drop per 100m afstand tot je target...

Now, try again ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:57:
[...]

Volgende unlock is de citv en die wil ik heul graag met name voor de choppers want dat moet kunnen hoor ik overal.
Overigens doen de cannister shells het ook goed tegen choppers tenzij je een goede piloot hebt, die blijft lekker buiten je range
De gewone shells zijn wat moeilijker maar inderdaad kan het daar ook mee... Zorg wel dat je minstens 1 engineer in de tank hebt; zodra een chopper doorheeft dat er wordt geschoten met een Abrams, ben je natuurlijk public enemy #1

/edit: testje gedaan met de G36C en de HOLO... Slecht idee... Later maar eens de RDS monteren en kijken of dat lekkerder werkt...

[ Voor 32% gewijzigd door MAX3400 op 02-12-2011 11:11 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
StealthyPeanut schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 08:44:
Gisteren mijn KPM eindelijk boven de 470 gekregen-> 471 om precies te zijn. Zaten erg lekkere potjes tussen!

Weet iemand hoe ik mijn mannetje aanpas? Zie onder. Nu ben ik een neger maar zijn er ook andere skins die je kan kiezen? Niet dat ik iets tegen negers heb trouwens! :D
niet zo moeilijk als je een eigen server draait en een stevige on balance creëert. Gisteren ook even op je server gespeeld en zat constant bij de russen.

Gezien je geen voorkeur voor negers denk ik dat de russen je ook minder aanspreken _/-\o_

Edit;

Valt me op de er op eigen servers en/of samen met vriendjes records worden gebroken. Buitensporige K/D, KPM of een sniper record van boven de 950 meter. Zetten er dan ook nog bij dat een vriend ergens gaat staan en doorgeeft hoe de kogels inslaan. Wat een kunst om zo boven de 950 te snipen.

[ Voor 19% gewijzigd door TecTo op 02-12-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Laatst online: 18-07 02:25
erikvandenberg schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:30:
En hoe werkte de nieuwe balance tool?
Gisteravond op GoT #2 niet zo lekker, 1 team bleef constant heel sterk terwijl het andere erg zwak was, uiteindelijk van de ~20 potjes werden er slechts 2 door het zwakke team gewonnen.

Het feit dat toen ik de server binnenkwam ik automatisch in het team werd gezet dat al 5 spelers meer had dan het andere team was ook typisch.

[ Voor 17% gewijzigd door 1shot1kill op 02-12-2011 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:52:
[...]

Erg prettig inderdaad die guided shells. Zo heb je ook binnen 5 seconden een vijandelijke tank kapot. Of een vliegtuig. Ik denk dat zo'n tank met 3 man momenteel wel het meest krachtige is wat je in BF kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:06:
[...]
Erg prettig inderdaad die guided shells. Zo heb je ook binnen 5 seconden een vijandelijke tank kapot. Of een vliegtuig. Ik denk dat zo'n tank met 3 man momenteel wel het meest krachtige is wat je in BF kan hebben.
Denk c4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-09 17:22
Als je gunner een beetje oplet (en je zelf ook) dan moet dat te voorkomen zijn.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:13:
[...]

Als je gunner een beetje oplet (en je zelf ook) dan moet dat te voorkomen zijn.
Idd, maar de kans bestaat altijd. Als je als support een beetje sneaky bent lukt het meestal wel. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:16:
[...]

Idd, maar de kans bestaat altijd. Als je als support een beetje sneaky bent lukt het meestal wel. 8)
Nee joh. Een goede tanker switched constant van camera, daardoor kan je hartstikke makkelijk zien of iemand met C4 komt.

En als je iemand met CITV hebt in de tank is het vrijwel onmogelijk. Of je moet echt door 10 man tegelijkertijd beschoten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
1shot1kill schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:03:
[...]

Gisteravond op GoT #2 niet zo lekker, 1 team bleef constant heel sterk terwijl het andere erg zwak was, uiteindelijk van de ~20 potjes werden er slechts 2 door het zwakke team gewonnen.

Het feit dat toen ik de server binnenkwam ik automatisch in het team werd gezet dat al 5 spelers meer had dan het andere team was ook typisch.
GoT #1 zat ik, ronde na ronde waren we het veel zwakkere team. Nou was ik zelf ook behoorlijk gaar aan het spelen gisteren, maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:20:
[...]
Nee joh. Een goede tanker switched constant van camera, daardoor kan je hartstikke makkelijk zien of iemand met C4 komt.

En als je iemand met CITV hebt in de tank is het vrijwel onmogelijk. Of je moet echt door 10 man tegelijkertijd beschoten worden.
Oke wat jij wil.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van de AS VAL? Ik hoorde dat die een of andere silencer bug heeft waardoor hij niet goed functioneert. Ben er zelf nog niet achter wat er dan precies niet goed werkt.

Ik vind hem wel relaxed onder Recon. Beetje covert-ops behind enemy lines spawn beacons droppen en vlaggen pakken etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Magazijn grootte valt me een beetje tegen, hij killed wel lekker snel, ook op range is het wel te doen, maar dan ben je vaak al een heel magazijn in iemand aan het pompen. Als ik recon speel pak ik liever de M39 EMR, RDS erop en lekker als een battle rifle gebruiken. Moet nog eens de SKS proberen op die manier.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
TecTo schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:25:
[...]

niet zo moeilijk als je een eigen server draait en een stevige on balance creëert. Gisteren ook even op je server gespeeld en zat constant bij de russen.

Gezien je geen voorkeur voor negers denk ik dat de russen je ook minder aanspreken _/-\o_
Wat heeft een eigen server er mee te maken? Wij proberen ervoor te zorgen dat de teams goed gebalanceerd zijn qua skill en hebben een actieve tool draaien om de aantallen snel te balanceren. Wat bedoel je met een on balance?

Gisteren 6 potjes gespeeld ongeveer. De eerste verloren op Canals. Daarna alles gewonnen met ongeveer 100 tickets verschil. We hebben wat goede spelers geswitched maar die gingen weg of spelen ineens een stuk minder..... Tja, hoe moet ik dan nog verder balanceren?

De laatste 2 potjes ik alleen van de clan nog over was. Eer dat je dan goed kan balanceren is het potje voorbij.
Valt me op de er op eigen servers en/of samen met vriendjes records worden gebroken. Buitensporige K/D, KPM of een sniper record van boven de 950 meter. Zetten er dan ook nog bij dat een vriend ergens gaat staan en doorgeeft hoe de kogels inslaan. Wat een kunst om zo boven de 950 te snipen.
Headshots is natuurlijk grote onzin om het op deze manier te doen. Het is wel goed om zo te oefenen, maar doe dat dan op een unranked server. K/D is ook triest om te statpadden, dat is logisch.

Een hoge SPM heeft vooral met jezelf en goed samenspel te maken. Als je een eigen server hebt, speel je al vaak actief samen met je clanmembers. Maar dit heb je op alle servers. Ik heb pas 2 volledige avonden gespeeld op onze eigen server omdat hij verder gewoon leeg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Bedoel je met KPM nu SPM? Omdat je eerde meldde dat je 470KPM had, lijkt het me sterk dat je 470 kills per minuut haalt.
Idd, maar de kans bestaat altijd. Als je als support een beetje sneaky bent lukt het meestal wel.
Als tank bestuurder beetje competent is zorgt hij dat hij in gebieden blijft waar genoeg openruimte om hem is, zodat dat nooit kan gebeuren.

Zelfs als het lukt om C4 erop te plakken betekend het ook nog niet dat de bemanning daadwerkelijk dood is. Je moet sowieso er meerder op plakken uit mijn hoofd, en enige keer dat het mij is gebeurd (ik zit niet zo vaak in een tank), was ik gunner, en hoorde ik "C4 is in place". Dacht ik: nou mooi. Kort erop gevolgd door: wacht eens even, wiens C4 en waar zit die C4 nu, dus toen besloot ik toch maar eens uit te stappen en heel hard weg te rennen, was nog op tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
furby-killer schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:57:
Bedoel je met KPM nu SPM? Omdat je eerde meldde dat je 470KPM had, lijkt het me sterk dat je 470 kills per minuut haalt.
Wait wut? KPM? Ik bedoelde natuurlijk SPM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!
furby-killer schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:57:

[...]

Als tank bestuurder beetje competent is zorgt hij dat hij in gebieden blijft waar genoeg openruimte om hem is, zodat dat nooit kan gebeuren.

Zelfs als het lukt om C4 erop te plakken betekend het ook nog niet dat de bemanning daadwerkelijk dood is. Je moet sowieso er meerder op plakken uit mijn hoofd, en enige keer dat het mij is gebeurd (ik zit niet zo vaak in een tank), was ik gunner, en hoorde ik "C4 is in place". Dacht ik: nou mooi. Kort erop gevolgd door: wacht eens even, wiens C4 en waar zit die C4 nu, dus toen besloot ik toch maar eens uit te stappen en heel hard weg te rennen, was nog op tijd :P
Haha geniaal, zo herkenbaar!!

Om nog even aan te haken bij de 'superinteressante' SPM discussie, het zegt natuurlijk geen ene ruk. Dit vind ik met alle stats in bf3, het is natuurlijk bij vlagen leuk om de e-penis even te showen, maar het zegt compleet niets over hoe goed je als speler bent vis-à-vis andere spelers, want:

a) je speelt niet op dezelfde servers
b) je speelt niet dezeflde maps of gamemodes
c) je speelt niet met dezelfde tegenstanders
d) je speelt niet met dezelfde mate van nuchterheid/alcoholpercentage etc.
e) je speelt niet met dezelfde instellingen
f) je weet nooit 100% hoe eerlijk mensen spelen
g) de totale top in alle leaderboards in BF3 zijn overduidelijk cheaters of statpadders
h) tienduizend andere redenen...

Kortom, lekker boeiend die SPM, van mij mag die wel uit dit forum gehouden worden. Dit vind ik sinds de komst van de console de meest vervelende ontwikkeling in games. Die nutteloze leaderboards en dat spelen op de leaderboards slaat in-game nergens op. De potjes worden er niet spannender van en je gaat er niet beter door spelen. Het enige wat mij interesseert of je beter dan me bent in de ronde/map die ik aan het spelen ben en zoja, hoe ik je kan verslaan, hoe halen we de objectives rekening houdende met de teamsamensteling en zelf zo weinig mogelijk dood te gaan.

En nee, ik heb niet bepaald een lage SPM, maar aangezien ik voornamelijk rush 32 speel, is het totaal niet te vergelijken met mensen die 64 cq large spelen, dus het zegt geen ruk. Bon, zometeen weer on-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireFrl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 09:08
Om nog even aan te haken bij de 'superinteressante' SPM discussie, het zegt natuurlijk geen ene ruk. Dit vind ik met alle stats in bf3, het is natuurlijk bij vlagen leuk om de e-penis even te showen, maar het zegt compleet niets over hoe goed je als speler bent vis-à-vis andere spelers, want:

g) de totale top in alle leaderboards in BF3 zijn overduidelijk cheaters of statpadders
Helemaal mee eens, de stats van verschillende spelers kun je inderdaad totaal niet met elkaar vergelijken. En dan zijn er ook nog mensen die gaan zeuren dat als een server een extra regel heeft, zoals bijv. geen raketten op infanterie, dat deze servers eigenlijk unranked zouden moeten zijn, omdat de stats niet meer te vergelijken zouden zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

En harde schijf kapot ofzo.... dus paar weekjes zonder BF3.

Tijd om aan m'n Humble Indie Bunble games te beginnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Fantasma schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:35:
En harde schijf kapot ofzo.... dus paar weekjes zonder BF3.

Tijd om aan m'n Humble Indie Bunble games te beginnen :p
En nieuwe 500 GB HDD is maar 3-4 tientjes he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 21:00
BF3 noob question, is er een mogelijkheid om in b.v. een lege conquest map te oefenen met voertuigen?
Connect nu naar lege servers en krijg waiting for other players

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

erikvandenberg schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:37:
[...]

En nieuwe 500 GB HDD is maar 3-4 tientjes he...
X 2,5....

Samsung Spinpoint F3 HD502HJ: € 104,20 IVM overstromingen in Thailand enzo.

anyway heb nog garantie dus moet wel lukken :D heb er alleen beetje meer geduld voor nodig ;)
(heb die wel voor 40 euro ofzo gekocht)

[ Voor 10% gewijzigd door Fantasma op 02-12-2011 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Petertje750 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:39:
BF3 noob question, is er een mogelijkheid om in b.v. een lege conquest map te oefenen met voertuigen?
Connect nu naar lege servers en krijg waiting for other players
vroeger was er een server 1 player start, was een training server.
weet niet of dit na update nog gaat (ivm statpadders denk ik?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Goede vraag ja. Is er een mogelijkheid choppers en planes te trainen zonder dat je gelijk je hele team mee crashed, dus op een lege server.

Ik neem nu eigenlijk nooit de chopper of de jet terwijl ik dat wel graag keer goed onder de knie wil hebben.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samvdheijden
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-08 13:30
Mocht iemand er een kennen, post hem eens. Ik zou ook graag eens wat met choppers trainen!
H3llSiNG schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:45:
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
Fantasma schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:41:
[...]

vroeger was er een server 1 player start, was een training server.
weet niet of dit na update nog gaat (ivm statpadders denk ik?)
Je kan toch gewoon een sandbox mode oid hebben tot er voldoende mensen in de server zitten. Ik snap echt niet waarom ze dat er niet in hebben gedaan. Dan vullen de servers ook sneller aangezien het minder erg is om te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Fantasma schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:40:
[...]

X 2,5....

Samsung Spinpoint F3 HD502HJ: € 104,20 IVM overstromingen in Thailand enzo.

anyway heb nog garantie dus moet wel lukken :D heb er alleen beetje meer geduld voor nodig ;)
(heb die wel voor 40 euro ofzo gekocht)
pricewatch: Samsung Spinpoint F3 HD503HI, 500GB

Voor 48 euro ex btw. maar goed te offtopic dit nu.. gaat je wel lukken denk ik zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Goede vraag ja. Is er een mogelijkheid choppers en planes te trainen zonder dat je gelijk je hele team mee crashed, dus op een lege server.

Ik neem nu eigenlijk nooit de chopper of de jet terwijl ik dat wel graag keer goed onder de knie wil hebben.
Geen idee; gewoon training ingeven en zoeken op flight dan denk ik, weet niet meer of je in lege servers nog kan opstarten.

voorbeeld: http://battlelog.battlefi...ADS-TO-BAN-Multigamer-no/

http://battlelog.battlefi...e/Melecs-Flight-Training/

[ Voor 21% gewijzigd door Fantasma op 02-12-2011 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:46

typ het woord "flying" in bij filter by server name. Er zijn een heleboel servers die de large maps hosten voor maar 4-16 spelers. Vaak ook met een hoop tickets.

Misschien ook een nuttige tip: vlieg in third person en ga pas terug naar first als je een doel in je vizier hebt, in third zie je veel meer.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
samvdheijden schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:46:
Mocht iemand er een kennen, post hem eens. Ik zou ook graag eens wat met choppers trainen!

[...]

:D
haha! je lacht maar in het bedrijf waar ik werk zijn er nog Pentium 2's actief... zodra ik er 1 tegenkom vervang ik hem wel gelijk(in de fabriek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:13:
[...]

Kortom, lekker boeiend die SPM, van mij mag die wel uit dit forum gehouden worden. Dit vind ik sinds de komst van de console de meest vervelende ontwikkeling in games. Die nutteloze leaderboards en dat spelen op de leaderboards slaat in-game nergens op. De potjes worden er niet spannender van en je gaat er niet beter door spelen. Het enige wat mij interesseert of je beter dan me bent in de ronde/map die ik aan het spelen ben en zoja, hoe ik je kan verslaan, hoe halen we de objectives rekening houdende met de teamsamensteling en zelf zo weinig mogelijk dood te gaan.

En nee, ik heb niet bepaald een lage SPM, maar aangezien ik voornamelijk rush 32 speel, is het totaal niet te vergelijken met mensen die 64 cq large spelen, dus het zegt geen ruk. Bon, zometeen weer on-topic.
Helemaal mee eens. Hoewel ik mezelf erop betrap dat ik het wel in de gaten houd, boeit mijn K/D ratio me totaal niet. Mijn SPM vind ik dan nog wel leuk, omdat ik wil dat mijn spel beter wordt. Als je je alleen met de K/D ratio bezig houdt, is je SPM vaak ook een stuk lager.

Van mij mag het best iets meer richting BF2. Medals en ribbons die echt de moeite waard zijn. Nu moeten de ribbons nota bene opgeteld worden omdat het er teveel zijn om weer te geven...Wtf? De complete toegevoegde waarde van de ribbons en medals vervallen op deze manier. Als je er nou 1 krijgt per 5 rondes waar je echt moeite voor moet doen, dan geeft dat voldoening. Alle ribbons en medals kunnen me gestolen worden om eerlijk te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
1 player servers zijn er sinds de vorig patch (pc) niet meer in elk geval.
Er zijn nu minimaal 4 players nodig.

Maar goed met 4 personen in een map heb je ook de gelegenheid om te oefenen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Laatst online: 09-06 00:10

Niet zo verlegen doen! Tis internet, zelfs als je crashed en een heel squad laat suiciden, wat is het ergste wat kan gebeuren? Een kick? Wat scheldende kiddies? Boeiend.

Iedereen is ooit beginner geweest en het spel draait nu net een maand. Dus wat dat betreft begint iedereen net. Gewoon dat ding pakken elke x dat je de kans krijgt en gaan!

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
StealthyPeanut schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:51:

Een hoge SPM heeft vooral met jezelf en goed samenspel te maken. Als je een eigen server hebt, speel je al vaak actief samen met je clanmembers. Maar dit heb je op alle servers. Ik heb pas 2 volledige avonden gespeeld op onze eigen server omdat hij verder gewoon leeg was.
Echt goed samenspel betekent juist dat je af en toe punten zal laten liggen omwille van het team. als je bijvoorbeeld sniper bent en je staat met 5 man A te cappen is het veel beter om door te lopen naar B en dat punt alvast te dekken. Dat kost je 200 punten, maar is wel veel beter. Hetzelfde geld voor een goede chopper pilot die goed met zijn gunner samenwerkt, diezelfde gunner zal bijna altijd meer kills en punten binnenhalen, zeker als de pilot de Laser Designator gebruikt ipv de Guided Rockets.

Stats zeggen dus niks, win/loss rate zou wat kunnen zeggen maar kan teveel beinvloed worden door leaven of team switchen. Bovendien is performance gedeeltelijk afhankelijk van de unlocks die je hebt wat de waarde van de stats nog dieper laat zakken.

Gewoon op "Flight School" zoeken in de server browser. Kun je redelijk ongestoord vliegen.

[ Voor 16% gewijzigd door RaCio op 02-12-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nergens wordt uitgelegd hoe je een bocht moet maken, waardoor ik nooit een jet pak. Ik kan alleen maar rechtdoor.
De toetsen A en D doen helemaal niks en als ik met me muis naar rechts ga hang ik schuin maar ga ik nog steeds rechtdoor.

Waarom werkt de besturing niet zoals bij GTA San Andreas !!

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samvdheijden
Pykow schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:57:
nergens wordt uitgelegd hoe je een bocht moet maken, waardoor ik nooit een jet pak. Ik kan alleen maar rechtdoor.
De toetsen A en D doen helemaal niks en als ik met me muis naar rechts ga hang ik schuin maar ga ik nog steeds rechtdoor.

Als je naar rechts wil moet je met je muis inderdaad naar rechts gaan, maar tegelijk ook naar achteren. Om het maar even simpel te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SumBeam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 13:15
Pykow schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:57:

Je moet met je muis naar rechts zodat je vliegtuig schuin hangt en dan je muis naar je toetrekken... :) Dat is hoe ik het doe, maar ik kan er niet mee vliegen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
is er geen mogelijkheid om het zo simpel te krijgen als GTA ;)
A= naar links D=naar rechts A=vooruit D=achteruit
muisomhoog = omhoog muisomlaag = omlaag
muis links en rechts = vlieguig kantelen.

Begin het een beetje zat te raken die helikopters en jets die je steeds van boven uit af maken.
alleen als sniper kan je wat doen tegen heli's of met een tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
IRNV scope voelt als cheat scope. Leuk om te hebben, maar niet leuk dat anderen het ook hebben :)
Ik neem aan dat ze hier in een volgende patch wat gaan aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samvdheijden
Hurtebise schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:03:
IRNV scope voelt als cheat scope. Leuk om te hebben, maar niet leuk dat anderen het ook hebben :)
Ik neem aan dat ze hier in een volgende patch wat gaan aan doen.
Lees dit topic eens terug :+ Hier is al uitvoerig over gediscussieerd en hij is in de vorige patch al generfd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelijk toen BF3 uit kwam dikke lan party met wat vrienden gedaan. Resultaat ongeveer rond 11-11-11 was ik level 40.

Maarja toen kwam skyrim :+ uit. Ook wel een van me favorieten. Nu heb ik battlefield weer op gepakt maar nu merk ik echt dat er zoo veel veranderd is. Heeel veel mensen lopen met IRNV scoops of USAS met 12g rounds. Ik vind dat die 2 dingen toch wel iets "te veel van het goede" zijn.

Sommige maps me echt te vervelen. Ik hou van close combat maps maar ik mis toch wel wat mogelijkheden om in maps de vijand te flanken zoals in metro of (bepaalde stukken) in seine crossing. Soms word je zo in het nou gedreven dat je niet eens je basis uit kan lopen. (en nee ik ben niet zon speler die alleen maar over straat rond rend zonder cover ^^. Heb super zin in de karkand map pack gekregen! :9~

Vind het teamwork in BF3 wel super goed uitgewerkt. Speel vaak met 4 vrienden met skype aan en dat werkt monster! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:13
vind het een beetje sneu dat je C4's en claymores verdwijnen als je bent gekilled
loop je een beetje je best te doen de boel een beetje te beveiligen .....verdwijnt alles als je dood gaat :')

gister voor de gein even de hele ticket hall volgelegd met c4's
toen ze vastzaten bij de spawnpoint...duurde wel even 20 minuten ofzo.
maar aangezien er niemand meer kwam heb ik mezelf maar gebombardeerd....wat een takkeherrie gaf dat zeg
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 21:20
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:31:
Wat vinden jullie van de AS VAL? Ik hoorde dat die een of andere silencer bug heeft waardoor hij niet goed functioneert. Ben er zelf nog niet achter wat er dan precies niet goed werkt.

Ik vind hem wel relaxed onder Recon. Beetje covert-ops behind enemy lines spawn beacons droppen en vlaggen pakken etc..
Heb hem gister helemaal unlocked, maar was niet erg onder de indruk, vrij zwak wapen. Allemaal leuke scopes en andere tierelantijntjes, maar blijft een vrij zwak wapen. Kan nuttig zijn als je iemand in de smiezen heeft en de vijand jou niet, maar verder ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:05:

Vind het teamwork in BF3 wel super goed uitgewerkt. Speel vaak met 4 vrienden met skype aan en dat werkt monster! _/-\o_
En als je geen vrienden hebt is het teamwork soms ver te zoeken :p
vind het echt jammer dat niemand van m'n vriendenkring BF3 speelt...
Ik probeer wel zoveel mogelijk met een squad te spelen, maar nu dat er geen auto squad meer is vind'k het moeilijk, zelf 1 maken of gewoon bij andere (waarschijnlijk vrienden) aansluiten?

[ Voor 20% gewijzigd door Fantasma op 02-12-2011 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jovas schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:13:
[...]

Heb hem gister helemaal unlocked, maar was niet erg onder de indruk, vrij zwak wapen. Allemaal leuke scopes en andere tierelantijntjes, maar blijft een vrij zwak wapen. Kan nuttig zijn als je iemand in de smiezen heeft en de vijand jou niet, maar verder ook niet..
Nou, hier zou ik maar niet te zeker van zijn. Ik vind hem zelf veel te lelijk (ik hou sowieso niet van oostblokwapens, niet om aan te zien) maar hij schiet wel als een scheermes hoor. Zeer hoge full-auto accuracy in comibnatie met RPM is kills harken! Goede scope erop en gaan! Kogels is wel een klein puntje, ben je snel doorheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je geen vrienden hebt is het teamwork soms ver te zoeken :p
vind het echt jammer dat niemand van m'n vriendenkring BF3 speelt...
Ik probeer wel zoveel mogelijk met een squad te spelen, maar nu dat er geen auto squad meer is vind'k het moeilijk, zelf 1 maken of gewoon bij andere (waarschijnlijk vrienden) aansluiten?
Vrienden kan je altijd maken. Ik heb nogsteeds oude bekende van battlefield 1942 in me lijst staan om af en toe een potje mee te knallen, Maar dan in battefield 3!

TIP: Speel wat regelmatig nederlandse servers en begin gewoon een gesprek. Je zult zien dat er neit alleen maar hyperactive 15 jarige online zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die nog tips zoeken qua vliegen
Gebruik alleen je toetsenbord (muis is een ramp, trust me)

dus W en S voor versnellen en vertragen (en je kan echt heeeeeel langzaam vliegen zonder neer te storten, dus oefen maar op langzaam vliegen)
en A en D laten je terwijl je horizontaal vliegt je neus links or rechts sturen.
De pijltjes toetsen zijn je rol roer (dus kantelen links rechts, neus hoog of laag).

maar 1 waarschuwing, vliegen is nogal underpowered.
of hoe zal ik het anders zeggen, alle andere speel mogelijkheden brengen meer punten op.

De enige makkelijke prooien zijn andere jets.
De missles locken dermate traag dat een goede lock lastig is, plus de IR flares herladen vrijsnel waardoor met een beetje pech, je geen nieuwe raketten hebt geleden als je doelwit al weer een flare beschikbaar heeft.
Dus laat missles voor wat ze zijn 2 seconden vol met de gun is het is einde oefening voor de vijand.
Zelfde met heli´s

Zelfs met alle unlocks is het lastig iets op te blazen behalve mischien jeeps.
Tanks moet je vaak raken met de guided missle, en het wisselen tussen de guided missle en de normale view is ook gewoon irritant.

-edit- weet niet of iemand eigenlijk de damage weet van de guided missle, heb het vermoeden dat deze identiek is aan de javelin van de engineer

Pas als je eigenlijk de air radar hebt (of beam scanner)
guided missle en EMC flares word het pas iets nuttigs.
maar dat zijn behoorlijk wat minuten in de lucht voor je dat eenmaal hebt en de meeste punten komen van disables van voertuigen, niet kills (ik geloof dat ik slechts 67 kills heb met Jets, maar heb wel al alle punten nodig voor de unlock)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-09 17:22
SonyEricsson schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:08:
vind het een beetje sneu dat je C4's en claymores verdwijnen als je bent gekilled
loop je een beetje je best te doen de boel een beetje te beveiligen .....verdwijnt alles als je dood gaat :')
No offense hoor maar als je dood bent nadat je de boel beveiligd heb dan twijfel ik over de kwaliteit van je beveiliging en vind ik het volkomen terecht dat zo'n slecht systeem direct verdwijnt op het moment dat je dood gaat :9

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:35:
[...]

Vrienden kan je altijd maken. Ik heb nogsteeds oude bekende van battlefield 1942 in me lijst staan om af en toe een potje mee te knallen, Maar dan in battefield 3!

TIP: Speel wat regelmatig nederlandse servers en begin gewoon een gesprek. Je zult zien dat er neit alleen maar hyperactive 15 jarige online zijn :9
Een gesprek beginnen in een chat die na ...seconden dicht gaat :p
had paar mensen van dit forum op origin en dergelijke... praten is er ook niet van gekomen, (battlelog gesprekken vinden blijkbaar alleen in browser plaats, dus ik had het altijd 3 uur later pas door dat iemand iets had gezegd...)

En meeste reageren niet eens als je zegt "They're going for ...(capture point)...!" (meestal rijdt er dan een jeep door onze linies heen op Damavand Peak maar niemand die het ziet blijkbaar :p
(zelfde bij Seine Crossing)

agjah ik zie wel, hopelijk ooit BF3 op steam dan zijn er mss wel paar mensen die het zouden kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Oneens, jets zijn ook heel sterk tegen voertuigen (ja, ook de jets op conquest).
Ikzelf speel met Flares, Rocket Pods & Air Radar.
Vlieg voornamelijk met W,A,S,D + Pijltjes, maar als ik een duikvlucht op een tank maak dan gebruik ik altijd mijn muis om preciezer mijn target te raken.
In één duikvlucht met een volle salvo Rockets raak en nog wat Main-Gun damage heb je een tank o.i.d. zo kapot.
Flares gebruiken zodra er een rocket op je locked (snel piep geluidje). Je flares zijn zo snel weer terug dat je bijna nooit geraakt wordt door rockets.
Air Radar is onmisbaar in dogfights, want je weet altijd waar de vijandelijke jet zich bevindt en welke kant hij opvliegt (onmisbaar!). Zodra je de kans krijgt knal je een volle salvo van je Main-Gun raak in een enemy jet en is hij bijna altijd gelijk disabled.
Je grootste vijnand is de enemy AA-Tank, als je niet oppast knalt deze je in een mum van tijd naar <50%.
Het beste kun je deze z.s.m. opzoeken als je in de luch bent en naar 800~900 ALT vliegen, duikvlucht + Rockets en hij is kapot :) Je bent wel erg afhankelijk van spotters op de grond, als er geen enemy armor gespotted wordt is het een stuk lastiger.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik spot altijd alles wat ik zie. regelmatig zie ik een speler op een hele vere afstand lopen, maar mag ik hem op de een of andere manier spotten. Iedereen zou moeten spotten voor betere gameplay en teamspel.

BTW ik baal ook dat BF3 niet op Steam is, maar alleen via Origin.
Chat in game is er niet bij, omdat de chat maar 2 seconde openblijft ofzo.
en ik snap nog steeds niet waarom je geen mic kan gebruiken ingame op de PC !!
laat de Squad members gewoon ingame tegen elkaar praten en de Squadleaders kunnen met 1 druk op de knop ook praten tegen andere Squadleaders.
zo weten de leiders wat het andere squad team gaat doen en de squadmembers zelf kunnen de andere squads niet irriteren.

Voice spam hoef je niet bang voor te zijn, als je het beperkt tot Squad communication.
als er 1 voice spammer er tussen zit, dan verander je gewoon van een Squad of maak je er zelf 1 aan.

Squad talk zorgt voor veel meer fun en teamplay !!.
Waarom kan Dice dit niet inbouwen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jet verhaal
Ze hadden die guided missile wel krachtiger mogen make vind ik. En om het te compenseren het locken van een voertuig moeilijker moeten maken. Bijvoorbeeld dat iemand op de grond met zon laser dinges een tank "markt" voor een dikke jdam! Nu moet je 2 keer over vliegen met een guided missile en ik heb altijd dat er dan al een enemy jet achter me vliegt. Tja dan ben je ook zon easy target die mooi in een recht lijntje vliegt.

Maarja das mijn persoonlijke mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik deel 100% je reactie.
Ikzelf vind dat dus al underpowered.

Of hoe zal ik het anderes zeggen, in BF2 was die F15 zo ongelovelijk lekkerr.
Zou graag hebben dat de jets 2 seaters werden (net als in BF2) , met eigenlijk vergelijkbare unlocks als de attack chopper.
Dus rocketpods die beetje locken, en dan een gunner die de grond raketten kan doen.

waar BF2 luchtoverheersing nog wel eens een doorslag gaf, is het in BF3 nauwlijks van invloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Battlefield 2 speelde ik zonder voertuigen. je had toen gewoon Conquest zonder voertuigen in overvloed.
nu zijn het een stuk minder, dat ik echt wil leren omgaan met de jets en heli's, maar jets kan ik niet sturen en heli's zijn nooit fijn geweest om te spelen in iedere game.

is het trouwens ook mogelijk om voor Jets en heli's een Controller te gebruiken en voor de rest keyboard + mouse ?
of kan ik ze niet tegelijk gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

De patch heeft mijn fun bij het spelen behoorlijk vernaggeld. Heb sinds twee weken vandaag weer BF3 gedaan (vanwege Skyrim :P) en als ik dezelfde instellingen gebruik als voor de patch, crasht ie na 2-5 minuten spelen. Ik draaide een mix van high met hoge fov.

Na de patch laden textures veeeeel langzamer en is het alleen stabiel te draaien op medium. Alles is lelijker, speelt logger, het voelt echt niet meer zo lekker als voor de patch. Wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 13:30

StrongArmLance

Endless flow

unfor schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:03:
[...]

Zit weinig verschil in de wapens, de ene heeft wat meer recoil of hogere rate of fire maar over het algemeen zijn ze redelijk balanced.
Mensen die denken dat er betere wapens zijn te unlocken hebben misschien teveel single-player games gespeeld ;)
Ik speel het meest met de M27 IAR, dat is een starter wapen.
Oh okee... die ak wordt ik moe van... Lomp rot ding, wel het meest mee gespeeld ;)

Mijn meest gebruikt wapens, na 8,5 uur:

AK-74M

99 kills
2h 4m
0.8
13.8%

M16A3

60
1h 48m
0.55
11.84%

M320 (NOOBTUBE! :O) :)

51 kills
53m 2s
0.96
39.68%

SVD

32 kills
59m 44s
0.54
25.05% (dat is wel heel slecht voor sniper of niet?)

Mijn accuracy is dramatisch laag ;(
Ik had AEK unlocked, crasht t spel heb ik m niet meer ;p fuck dit xp systeem
Toen de game crashte, ben ik er in gebleven? Nou kreeg net mn xp iig kijk maar:
Na dat ik er uit was is er weinig gebeurt in 10 min... :)\
Kut voor mn score per minute :(

http://battlelog.battlefi...show/8258560/1/198735818/ Western avenger ouidaccord

[ Voor 19% gewijzigd door StrongArmLance op 02-12-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blaim schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:16:
De patch heeft mijn fun bij het spelen behoorlijk vernaggeld. Heb sinds twee weken vandaag weer BF3 gedaan (vanwege Skyrim :P) en als ik dezelfde instellingen gebruik als voor de patch, crasht ie na 2-5 minuten spelen. Ik draaide een mix van high met hoge fov.

Na de patch laden textures veeeeel langzamer en is het alleen stabiel te draaien op medium. Alles is lelijker, speelt logger, het voelt echt niet meer zo lekker als voor de patch. Wtf?
Draai de game hier nog steeds op high stabiel, maar het ziet er inderdaad niet meer zo mooi uit.
Het verschil tussen High en ultra was niet echt te zien imo. Maar nu is high een soort medium/High setting geworden helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Pykow schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:16:
is het trouwens ook mogelijk om voor Jets en heli's een Controller te gebruiken en voor de rest keyboard + mouse ?
of kan ik ze niet tegelijk gebruiken.
Ja, vliegen doe ik met de x360 controller, lopen met tobo+muis.

Vliegen is met een beetje controller ervaring 10x simpeler dan aankloten met tobo+muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 19:29
Back to Karkand out on PS3 December 6th, PC and Xbox 360 to follow on December 13th!

Yesterday, we announced the 1 week early release date for Back to Karkand on PlayStation 3. Today, we are happy to announce that the December 6th PlayStation 3 release will be followed by Xbox 360 and PC on December 13th!

If you pre-ordered Battlefield 3: Limited Edition, you will receive this expansion pack at no extra charge. Anyone else can buy it through the in-game store (on consoles), PlayStation Store (PS3), Xbox Live Marketplace (Xbox 360), or on Origin (PC).

Come back next week for more epic gameplay footage from Back to Karkand, and have a great gaming weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rnenator schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:24:
[...]

Ja, vliegen doe ik met de x360 controller, lopen met tobo+muis.

Vliegen is met een beetje controller ervaring 10x simpeler dan aankloten met tobo+muis.
Hmmm vraag me af of dat ook met een PS3 controller te doen is (heb geen kruisdoosrondje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:00

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
Rynji schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:01:
[...]

Oneens, jets zijn ook heel sterk tegen voertuigen (ja, ook de jets op conquest).
Ikzelf speel met Flares, Rocket Pods & Air Radar.
Vlieg voornamelijk met W,A,S,D + Pijltjes, maar als ik een duikvlucht op een tank maak dan gebruik ik altijd mijn muis om preciezer mijn target te raken.
In één duikvlucht met een volle salvo Rockets raak en nog wat Main-Gun damage heb je een tank o.i.d. zo kapot.
Flares gebruiken zodra er een rocket op je locked (snel piep geluidje). Je flares zijn zo snel weer terug dat je bijna nooit geraakt wordt door rockets.
Air Radar is onmisbaar in dogfights, want je weet altijd waar de vijandelijke jet zich bevindt en welke kant hij opvliegt (onmisbaar!). Zodra je de kans krijgt knal je een volle salvo van je Main-Gun raak in een enemy jet en is hij bijna altijd gelijk disabled.
Je grootste vijnand is de enemy AA-Tank, als je niet oppast knalt deze je in een mum van tijd naar <50%.
Het beste kun je deze z.s.m. opzoeken als je in de luch bent en naar 800~900 ALT vliegen, duikvlucht + Rockets en hij is kapot :) Je bent wel erg afhankelijk van spotters op de grond, als er geen enemy armor gespotted wordt is het een stuk lastiger.
Zo kapot is niet helemaal waar. Als de tank stil blijft staan en je vliegt hoog genoeg en je hebt geen last van AA dan kan het maar al je rockets moeten bv al raak zijn. Zelf haal ik de meeste kills van tanks die al half kapot waren, of iig 1 keer geraakt zijn door een rpg of andere tank kort daarvoor. Ik focus ook altijd op ground attack en laat andere jets voor wat ze zijn, tenzij ik last van ze heb. Met Air radar zie ik meestal wel optijd wanneer er 1 achter me aan zit.

Muis vind ik zelf ook onmisbaar bij vliegen. Ik gebruik hem constant. Maar wel door de S in te stellen als pitch up en Ctrl voor het remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:25:
[...]

Hmmm vraag me af of dat ook met een PS3 controller te doen is (heb geen kruisdoosrondje)
Je kan em via een usb kabel aansluiten. Het installeren is wat ik begrepen heb wat lastiger. Maar hier is een topic op gamespot over een PS3 controller op PC aansluiten voor BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Ojee, UPC modem is kadoek! maandag avond wordtie pas gemaakt.. HOW AM I GOING TO SURVIVE!!!

ps, oja ik heb een vriendin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
Zijn er hier ook veel Hardcore spelers? Ik lees namelijk erg veel over spotten e.d. maar in de HC gamemode is dit eigenlijk niet noemenswaardig. Als ik in HC mode een jet vlieg zie ik dus ook bijna nooit een enemy vehicle of infantry omdat spotten niet werkt. Daar komt nog bij dat spelers in de regel niet sneller dood gaan (wat bij MW2/3 in hardcore b.v. wel zo is) dus wat is dan de toegevoegde waarde van die spelmodus?

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Laatst online: 17-09 14:44
marko77 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:44:
Zijn er hier ook veel Hardcore spelers? Ik lees namelijk erg veel over spotten e.d. maar in de HC gamemode is dit eigenlijk niet noemenswaardig. Als ik in HC mode een jet vlieg zie ik dus ook bijna nooit een enemy vehicle of infantry omdat spotten niet werkt. Daar komt nog bij dat spelers in de regel niet sneller dood gaan (wat bij MW2/3 in hardcore b.v. wel zo is) dus wat is dan de toegevoegde waarde van die spelmodus?
Ze gaan wel sneller dood. Je hebt namelijk maar 60% health in plaats van 100%.
Ik speel het zo nu en dan, maar soms is het wel wat frustrerend omdat je snel dood gaat en geen tijd hebt om te counteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Remzz schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:48:
[...]

Ze gaan wel sneller dood. Je hebt namelijk maar 60% health in plaats van 100%.
Ik speel het zo nu en dan, maar soms is het wel wat frustrerend omdat je snel dood gaat en geen tijd hebt om te counteren
Inderdaad, alles heeft minder health. Het is dus ook een heel stuk eenvoudiger om vehicles kapot te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:52

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik begin de MAV een beetje onder controle te krijgen. Gisteravond al 2 roadkills :D

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:52
marko77 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:44:
Ik speel alleen maar Hardcore en anders Infantry only. Gisteren voor het eerst een potje op een tweakers server gedaan in een server met voertuigen maar ik vind dat dus echt 3x niks.

“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

assje schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:19:
[...]

Ik speel alleen maar Hardcore en anders Infantry only. Gisteren voor het eerst een potje op een tweakers server gedaan in een server met voertuigen maar ik vind dat dus echt 3x niks.
Voertuigen en inf zijn dan ook niet balanced. Stingers zijn useless. Airrape zit net zo goed in BF3 als in BF2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Beach
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 10:39
rnenator schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:30:
[...]

Je kan em via een usb kabel aansluiten. Het installeren is wat ik begrepen heb wat lastiger. Maar hier is een topic op gamespot over een PS3 controller op PC aansluiten voor BF3
Kan je ook een 360 wireless op je pc aansluiten ? wat heb ik hier voor nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Mr.Beach schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:34:
[...]

Kan je ook een 360 wireless op je pc aansluiten ? wat heb ik hier voor nodig ?
Denk dat je die dan nodig hebt:
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2007/02/xbox-360-wireless-windows-2.jpg

Ik heb gewoon een wired aan mn pc hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:25:

Voertuigen en inf zijn dan ook niet balanced. Stingers zijn useless. Airrape zit net zo goed in BF3 als in BF2 :(
Stingers zijn idd erg useless; die enkele keer dat je wel hit is het niet eens een disable? |:( Verder vind ik de landvoertuigen prima; kunt er aardig schade mee doen zonder dat je met voicechat echt samenwerkt, maar doe je dat met een goed team kun je hard kont schoppen. Met een beetje tactiek is het vaak ook niet heel moeilijk om ze plat te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me PRECIES uitleggen wat die T-UGS doet?

- Als ik hem neer zet, zie ik dan alleen mensen op de minimap?
- Zie ik mensen die achter een obstakel staan tussen hen en de T-UGS?
- Hoe groot is de range?
- Hoe groot is de dekking, zie je altijd alles?
etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:25:
[...]

stingers zijn idd behoorlijk nutteloos dat geef ik toe, maar airrape ??

Ik speel haast enkel als assault, en kijk de gehele map niet omhoog. Kan na 25 uur spelen nog steeds op 2 handen tellen hoevaak ik als voetsoldaat ben omgekomen door een heli of jet.

Ik let er niet eens op, enige wat mijn dag kan verzieken is als ik de hoek omga en in de loop van een tank staar :+ . maargoed ik ken inmiddels genoeg sneaky looproutes om dat niet te vaak te laten gebeuren.. En speel standaard met silencer erop dus ze openen ook nooit de jacht op me. En jeeps schakel ik uit met mijn M320

Dus eigenlijk heb ik weinig last van voertuigen...

PS: wat is de M145 tog een heeeeeerlijke scope O+

De M416 met de M145 scope, Silencer en Foregrip.. dodelijke combinatie voor mij !!
Neem de M320 mee ipv medpack, omdat je health tog vanzelf regenereert en ik de extra vuurkracht vaak hard nodig heb !

Alleen over pistol ben ik nog niet echt goed uit, heb nu de mp443 maar weet nog niet goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Skybullet schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:42:
[...]

De M416 met de M145 scope, Silencer en Foregrip.. dodelijke combinatie voor mij !!
Er was een bug die ervoor zorgde dat je met M416+silencer nog steeds op de minimap verscheen. Is deze inmiddels al gefixt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:52

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Skybullet schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:42:
Alleen over pistol ben ik nog niet echt goed uit, heb nu de mp443 maar weet nog niet goed..
Ben aan het twijfelen qua pistol. De G17C Suppressed gaat erg lekker voor me, maar de 93R heeft een foregrip waardoor hij stabieler is. Daar wil ik nog wat mee experimenteren.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In close combat maps gebruik ik vaak de G18 Sillenced. Ik schrik meestal als me wapen leeg is en de vijand is nog niet dood of er komt er nog een om de hoek dan spray ik maar wat met me glock >:)

In de wat overzichtelijkere maps gebruik ik vaak de m9 sillenced of mp443. Maar een flashlight op je pistol is ook wel handig heb ik gemerkt. Werd vaak geownd door die aanpak van anderen. Zelf ben ik niet zo weg van die zaklampjes wat ze verraden ook je locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:49:
[...]

In close combat maps gebruik ik vaak de G18 Sillenced. Ik schrik meestal als me wapen leeg is en de vijand is nog niet dood of er komt er nog een om de hoek dan spray ik maar wat met me glock >:)

In de wat overzichtelijkere maps gebruik ik vaak de m9 sillenced of mp443. Maar een flashlight op je pistol is ook wel handig heb ik gemerkt. Werd vaak geownd door die aanpak van anderen. Zelf ben ik niet zo weg van die zaklampjes wat ze verraden ook je locatie.
ja ik gebruik haast nooit mijn pistol, maar merk idd dat voor de momenten dat hje hem gebruikt, je tog altijd echt up close and personal bent, dan is een flashlight wel handig en een hoge fire rate, dus blijf de mp443 gebruiken tot ik de G18 vrijspeel, dan die even testen want hoor er veel goeds over.

over die silencer bug weet ik niet, ik merk er iig niks van. Ik kan met mijn gemak in mijn 1tje een vlag cappen en het vijandelijke squad 1 voor 1 omleggen, lekker sneaky >:)
Pagina: 1 ... 16 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.