SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Mechwarrior Online: Flapdrol
Verwijderd
Hahaha, doe maar huilie huilie doenunfor schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:54:
Haha ik zie de IRNoobVision tranen al over de wangetjes rollen:
[video]
Ziet er prima uit, ben benieuwd hoe ie zal zijn indoors/'s nachts. Tot nu toe gebruikte ik 'm ook de hele tijd, omdat het gewoon merkbaar makkelijker is. Nu kan ik weer leuk spelen met verschillende scopes op m'n LMGs, dat is stiekem veel leuker
Lijkt me wel interessant experiment. Hopelijk werkt het ook nog want dan word een potje op een GoT server pas echt leuk. Verder lijkt me die nuke naar China ook wel interessant.Tsurany schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:44:
Wij gaan vanavond eens op server #1 experimenteren met een balance plugin die na elke map de teams volledig shuffled op basis van prestaties in voorgaande ronden
Het zal in de praktijk heel simpel werken, het gooit na een map alle squads op een hoop en alle solo spelers op een andere hoop. Vervolgens worden deze squads eerst ingedeeld. Het beste squad zal dan in zijn geheel naar het verliezende team gaan omdat het beste squad waarschijnlijk het meest heeft bijgedragen bij de winst van het team. Vervolgens wordt het tweede squad gepakt en die bij het team geplaatst met de minste spelers, dat dus het winnende team is omdat het verliezende team al een squad heeft. Zo heb je de beste squads al gebalanceerd. Vervolgens zal zo de rest van de squads opgedeeld worden tot alle squads op zijn. Daarna zullen alle individuele spelers ook verdeeld worden.
De plugin kan zelfs Battlelog stats gebruiken om teams te balanceren maar de vraag is of we dat nu ook al direct moeten gaan inzetten. Ik weet ook nog niet welke stats hij dan pakt en of het puur K/D is of W/L.
Het doel is altijd dat squads bij elkaar gehouden worden en als eerste gebruikt worden om te balanceren na een ronde omdat een goed squad het meeste invloed heeft. Als in dit geval dus de GoT spelers de vier beste squads bevolken worden ze keurig verdeeld met twee squads aan elke kant. Is het echter zo dat de GoT spelers in squad 1, 3, 5 en 7 zitten worden ze vermoedelijk wel weer bij elkaar geplaatst simpelweg omdat ze dan niet de meeste invloed op het spel hebben.
Mooiste zou zijn als hij dan ook direct kijkt naar welke squads de meeste verantwoordelijkheid hadden op winst, dus kijken naar MCOM arm/disarm punten en flag captures.
Geen idee of het gaat werken, de server niet laat crashen en niet idiote dingen doet of een nuke af vuurt op China, dat zullen we vanavond wel ondervinden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Doet overwinningsdansje.unfor schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:54:
[video]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Goed initiatiefTsurany schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:44:
Wij gaan vanavond eens op server #1 experimenteren met een balance plugin die na elke map de teams volledig shuffled op basis van prestaties in voorgaande ronden
Het zal in de praktijk heel simpel werken, het gooit na een map alle squads op een hoop en alle solo spelers op een andere hoop. Vervolgens worden deze squads eerst ingedeeld. Het beste squad zal dan in zijn geheel naar het verliezende team gaan omdat het beste squad waarschijnlijk het meest heeft bijgedragen bij de winst van het team. Vervolgens wordt het tweede squad gepakt en die bij het team geplaatst met de minste spelers, dat dus het winnende team is omdat het verliezende team al een squad heeft. Zo heb je de beste squads al gebalanceerd. Vervolgens zal zo de rest van de squads opgedeeld worden tot alle squads op zijn. Daarna zullen alle individuele spelers ook verdeeld worden.
De plugin kan zelfs Battlelog stats gebruiken om teams te balanceren maar de vraag is of we dat nu ook al direct moeten gaan inzetten. Ik weet ook nog niet welke stats hij dan pakt en of het puur K/D is of W/L.
Het doel is altijd dat squads bij elkaar gehouden worden en als eerste gebruikt worden om te balanceren na een ronde omdat een goed squad het meeste invloed heeft. Als in dit geval dus de GoT spelers de vier beste squads bevolken worden ze keurig verdeeld met twee squads aan elke kant. Is het echter zo dat de GoT spelers in squad 1, 3, 5 en 7 zitten worden ze vermoedelijk wel weer bij elkaar geplaatst simpelweg omdat ze dan niet de meeste invloed op het spel hebben.
Mooiste zou zijn als hij dan ook direct kijkt naar welke squads de meeste verantwoordelijkheid hadden op winst, dus kijken naar MCOM arm/disarm punten en flag captures.
Geen idee of het gaat werken, de server niet laat crashen en niet idiote dingen doet of een nuke af vuurt op China, dat zullen we vanavond wel ondervinden.
Wat er dus geprobeerd wordt is de score per team ongeveer gelijk te houden? of wordt er ook gebalanced op hoeveelheden tickets die nog over zijn na conquest?
Ik weet niet of je ook rush gaat draaien? 64 player rush wordt alleen door het aanvallende team gewonnen als het veel beter is. Al is het maar omdat veel mensen niet in een squad gaan zitten en dus bij de base respawnen.
Verwijderd
Ook geen cross-hairs toevallig? Dan speel je op een Hard-Core server.Grudgie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:52:
Soms dan speel ik potje en dan heb ik rechtsonder niet mijn scherm waar mijn health is en hoeveel ammo ik nog heb enzo.. hoe krijg ik dat terug ingame?
Dan speel je op Hard Core servers, in zulke servers kan je je hp/ammo niet zien.Grudgie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:52:
Soms dan speel ik potje en dan heb ik rechtsonder niet mijn scherm waar mijn health is en hoeveel ammo ik nog heb enzo.. hoe krijg ik dat terug ingame?
Alt + F4 of computer uit het raam gooien.Grudgie schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:52:
Technisch is deze game subliem. Geluid is fantastisch, grafisch toch wel aan de top op dit moment. Opzet is prima met de bekende game-modi en class based system. Prima.
Maar als ik speel, voel ik me compleet, en dan ook echt compleet nutteloos. Waarom? Ik mis mijn sterke kant die ik in BFC2 onwijs goed kon gebruiken: Mijn ogen. In BF3 is de spelervaring kwa gezichtsveld zo "gefiltered" dat ik er gewoon geen plezier aan kan hebben. Als ik nou kon zien waar ik vandaan beschoten werd, waar ik heen moet schieten of waar ik vandaan moet rennen, zou het mischien leuk zijn. Nu ben ik compleet verblind door die prachtige flare effecten van de zon, ontzettend fel schijnende "tactical" lights, lasers die je netvlies wegblazen, smoke en suppression-blur effecten. De kleurenschema is (realism) grijs en grauw, je "bril" word vies en overal zie ik shit in het rondte vliegen. Ik zie geen ene fuck.
Don't get me wrong, ik vind het schitterend mooi, en een Arma-style multiplayer lijkt me dan ook echt geweldig, maar dit past niet bij me. Hier zijn ze realism aan het mengen met arcade-like gameplay (spring over het hekje, kut. Vliegende-beentjes-animation triggered niet, spring nog een keer. Ah gelukkig). Ben je nou een Sim? Of wil je dat zijn?
Ik voel me ingame een beetje als een rag-doll die zich geen fout kan permiteren. Als je geraakt word kun je met veel moeite erachter komen waar dat vandaan is, en hopen dat je er nog wat tegen kunt doen. Overigens is dat niet veel. Swan dive maybe? En dit is toch hetgeen wat ik het meest hinderlijk vind. Ik heb geen "lol" in de strijd in BF3, omdat er te veel factoren zijn die meespelen. Suppressed? Schiet maar in het rond. Zon in je gezicht? Good luck. Tegenstander met Tactical light? Schiet maar ergens. Het gaat heel snel erg random aanvoelen.
Mooie game. Maar valt ver buiten mijn smaak van plezier. Ik ga het nog een paar keer proberen, maar zoek wel verder naar een nieuwe shooter.
Ja ik ben aan het zoeken.Oakley schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:20:
Prima, ieder z'n game. Ga je toch wat anders spelen?
Resulteert er dus meestal in dat ik het zekere voor het onzekere neem en vol het vuur op mijn squadmates open
ben het hier mee eens.SgtCaffran schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:28:
Ik herken dit wel, maar ik zie het meer als even door de zure appel heenbijten. Als je het eenmaal doorhebt dan is het zeker een heel tof spel. Aangezien je al 10 uur hebt gespeeld komt dat bij jou misschien niet zo snel maar toch denk ik dat er een flinke leercurve bij BF3 is.
in BF2 won ik met een vinger in m'n neus games (als jet piloot) , maar in BF3 raakte ik in het begin helemaal niets en had geen idee door wie en waarmee ik nou weer omgelegd werd.
in jets ben ik nog steeds een prutser, maar in de mobile AA heb ik af en toe k/d rates van 40 - 1
terug dus naar de core business.. de shilka uit desert combat en ik laat de jets voorlopig maar voor wat ze zijn.. canonfodder
eensch! BF3 zal je in het begin moeten leren spelen. Waaraan kan je de vijanden zien, waar the fuck moet ik heen, daar had ik in het begin moeite mee, maar wist van BC2 dat het gewoon even wennen is. Maar vond BF3 wel snel wennen eigenlijk, misschien juist door BC2, want toen had ik even meer tijd nodig. Maar ik merk ook wel aan mijn stats, die waren erg kut in het begin, maar speel nu een stuk beter. Volgens mij duurde het 10 levels voor ik mijn eerste mvp ribbon of ace squad ribbon binnen had. Nu lvl 18 toch in totaal stuk of 20. Dus gaat gewoon steeds beter.SgtCaffran schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:28:
Ik herken dit wel, maar ik zie het meer als even door de zure appel heenbijten. Als je het eenmaal doorhebt dan is het zeker een heel tof spel. Aangezien je al 10 uur hebt gespeeld komt dat bij jou misschien niet zo snel maar toch denk ik dat er een flinke leercurve bij BF3 is.
Ik haal wel vaker nog meer dan 1000 punten in de laatste 10 revives.. Maar goed.. Misschien ben of was ik jou MVP jatter... Pfftt.. Waar maak je je druk over.. Had je je voorsprong maar groter moeten maken.. Uberhaubt dat het je opvalt dat je bij nog maar 50 tickets ziet hoeveel punten je voorstaat. Ik zie pas aan het scherm dat de ronde bijna over is.. of door de muziek..SonyEricsson schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:54:
haat die stomme mvp jatters..
sta je ruim 1000 punten voor met nog 50 tickets te gaan
gaat nummertje mvp2 als een gek mensen staan reviven![]()
sta je dan erna als nummer2
Tip van mij.. Maak je niet zo druk over je stats.. Speel je spel voor de fun.. en je word er echt niet beter van als je nu wel of geen MVP word...
zeker doen!DeX schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:14:
Tnx voor de reacties. Ik ga toch nog even doorzetten, gezien er gelijke ervaringen zijn.
Was een beetje een lauwe reactie van mij, sorry.. Maar zoals hierboven al gezegd; eventjes doorzetten. Het lijkt erop dat je een beetje achterloopt op de rest (gemiddelde speler zal wel boven de level 20 zijn inmiddels), en dan ken je de maps gewoon behoorlijk goed. Je hele gevoel voor timing moet zich nog ontwikkelen en je zult zien dat als je even doorzet je op een gegeven moment precies weet waar de actie is en waar de 'looppaden' zijn waar je tegenstanders kunt verwachten. Dan is het nog zaak op de hoofdjes te mikken en voor je het weet loopt het allemaal als een zonnetje.DeX schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:14:
Tnx voor de reacties. Ik ga toch nog even doorzetten, gezien er gelijke ervaringen zijn.
je kaart gelijk mijn grootste en vrijwel enige irritatie in dit spel aan.WhySoSerious schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:22:
Team minded players die #2 kunnen joinen? Het is nu 4 vs 16 in ons nadeel...
Balans tussen de teams, zowel kwa aantal spelers als niveau van die spelers
Al realiseer ik wel dat dat laatste moeilijk is om goed te krijgen, maar geeft wel veel gelijker opgaande potjes.
Verwijderd
Veergeet je camp-kickplugin niet.unfor schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:32:
Als die balance plugin fatsoenlijk werkt zullen wij hem ook zsm draaien, ben benieuwd.
Ik moet eerst nog hoofdjes zien te vinden.Oakley schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:16:
[...]
Was een beetje een lauwe reactie van mij, sorry.. Maar zoals hierboven al gezegd; eventjes doorzetten. Het lijkt erop dat je een beetje achterloopt op de rest (gemiddelde speler zal wel boven de level 20 zijn inmiddels), en dan ken je de maps gewoon behoorlijk goed. Je hele gevoel voor timing moet zich nog ontwikkelen en je zult zien dat als je even doorzet je op een gegeven moment precies weet waar de actie is en waar de 'looppaden' zijn waar je tegenstanders kunt verwachten. Dan is het nog zaak op de hoofdjes te mikken en voor je het weet loopt het allemaal als een zonnetje.
Mooi filmpje. Heb het geluid maar uitgezet met dat commentaar, maar het laat wel mooi zien hoe het veranderd is. Ik zie wel hoe het nuttig kan zijn op plekken met hoog contrast met weinig vervuiling in beeld (geen rook/mist etc), zoals in op firestorm in de gebouwen daar enzo. Op de overige plekken werkt het soms wel (zie andere filmpje op canals) en soms niet, zeker met veel mist/rook etc. waardoor het heel situatie afhankelijk is. In ieder geval geen nobrainer meer om deze scope te gebruiken. Of de hoeveelheid noise in bijv. operation metro zoals eerder te zien was niet veel te veel is moet ik nog zien, misschien gaan ze dat nog aanpassen later want dat was wel extreem ernstig.unfor schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:54:
[video]
Probeer je je eigen te maken om duidelijk de uniformen van de teams in gedachten te houden. Na een tijdje ga je dit als extra informatie gebruiken waardoor je niet meer totaal afhankelijk bent van de doritos. Op een afstand is dat wel lastig natuurlijk maar in veel situaties helpt het wel. Bepaalde andere games (RO2 bijv.) hebben geen indicators en friendly fire standaard aan, dan leer je dit wel doen en de meerwaarde ervan in te zien.Stoffa schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:34:
Eens met poster boven me: je moet er echt aan wennen. Helaas ben ik lichtjes rood-groen kleurenblind (zijn wel meer mannen). Hierdoor heb ik erg veel moeite onderscheid te maken tussen squad-genoten, en vijanden op de minimap.
Resulteert er dus meestal in dat ik het zekere voor het onzekere neem en vol het vuur op mijn squadmates open
[ Voor 32% gewijzigd door Raku op 01-12-2011 20:05 ]
Raku
Haha dat was jij dus!?Stoffa schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:34:
Eens met poster boven me: je moet er echt aan wennen. Helaas ben ik lichtjes rood-groen kleurenblind (zijn wel meer mannen). Hierdoor heb ik erg veel moeite onderscheid te maken tussen squad-genoten, en vijanden op de minimap.
Nee ik werd serieus in onze eigen basis, zonder ook maar enige dreiging van vijanden compleet vernietigd, later teruggepakt met een grenade launcher...
(en dan reviven voor de punten
Verwijderd
nee 25 sorry.
Toch bedankt dat je mij zo jong inschat.
Lieve compliment.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 20:18 ]
Inderdaad meer wennen dan de meeste shooters. Wel lachen, ook al blijf ik meestal binnen een minuutje rip en heb ik nog geen idee hoe alles werkt
Na een paar rondjes toch wat kills kunnen maken en een paar keer een vlag veroverd.
Laatste BF die ik online speel(de) is BF2, dus als jullie ingame "kealke" zien, niet achter me aan rennen, ik heb geen flauw idee waar ik heen moet

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic
Ik speel nu 8 uur, en ik ken alleen de maps seine crossing, en rush helemaal uit mn hoofdMadMan schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:05:
Whehehe, net ook gehaald en geïnstalleerd. Eerst een paar levels van de campaign gespeeld om een beetje te wennen en daarna op een van de got servers gespeeld.
Inderdaad meer wennen dan de meeste shooters. Wel lachen, ook al blijf ik meestal binnen een minuutje rip en heb ik nog geen idee hoe alles werkt![]()
Na een paar rondjes toch wat kills kunnen maken en een paar keer een vlag veroverd.
Laatste BF die ik online speel(de) is BF2, dus als jullie ingame "kealke" zien, niet achter me aan rennen, ik heb geen flauw idee waar ik heen moet
Davament peak en tehran highway, caspian border beginnen te komen...
Grand bazaar haat ik
Hij heeft in ieder geval een shuffle gedaan en dat liep goed. Kan op meerdere eigenschappen laten sorteren zoals K/D, SPM, KPM, Score en Time.unfor schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:32:
Als die balance plugin fatsoenlijk werkt zullen wij hem ook zsm draaien, ben benieuwd.
alleen heb ik het idee dat ik zwaar in het nadeel ben tegen de unlockable wapens?
M'n kd komt nauwelijks boven de 0.8 uit
Zit weinig verschil in de wapens, de ene heeft wat meer recoil of hogere rate of fire maar over het algemeen zijn ze redelijk balanced.kristan schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:59:
Okee... Ik ben lvl 8, het gaat prima...
alleen heb ik het idee dat ik zwaar in het nadeel ben tegen de unlockable wapens?
Mensen die denken dat er betere wapens zijn te unlocken hebben misschien teveel single-player games gespeeld
Ik speel het meest met de M27 IAR, dat is een starter wapen.
[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 01-12-2011 21:04 ]
Voice werkt toch via Battlelog? Of bedoel je ingame?Frank76NL schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:13:
Voor mensen met dezelfde wens:
http://www.change.org/pet...-your-deserving-pc-users#
Ben zelf groot fan van die IRNV scope maar als ik de wijziging zie, ga ik die wss niet meer gebruiken. Toch maar met de RDS voortaan
Edit: ah dit was voor de consoles. Naja laat maar naar de PC komen dan!
[ Voor 5% gewijzigd door Pindamann op 01-12-2011 21:37 ]
9800X3D | 3070
[ Voor 29% gewijzigd door megadoom op 01-12-2011 21:51 ]
Zo, BF3 is gebanned in Iran. Geen idee hoe dat zou komen.
Spoiler alert:

Ook als ik ff snel een potje speel gaat het veel minder dan wanneer ik er goed voor ga zitten.. Erg groot verschil.
Ik zit op 818, maar streepje spant de kroon, die zit op ruim 900 metermegadoom schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:51:
heerlijke headshot!! 708 meter. doe dat maar eens na
Wordt een serietje, a kill with every gun, met hierbij de assault klasse.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=c8ZMV2pSw1o]
YouTube: Battlefield 3: A Kill With Every Gun
engineer, support, recon, all class en pistols volgen nog.
Let me know what you think, heb na deze serie ook nog een geinig ideetje voor een meer humoristische serie, maar die kan met elke game in principe dus nog ff uitwerken.
[ Voor 29% gewijzigd door Snuurtje op 01-12-2011 23:19 ]
Absoluut niet, eindelijk blij dat het ragen via voice chat niet meer mogelijk is. Nu nog een optie om de ingame text spam uit te zetten of minimaal te maken en ik ben helemaal tevredenFrank76NL schreef op donderdag 01 december 2011 @ 21:13:
Voor mensen met dezelfde wens:
http://www.change.org/pet...-your-deserving-pc-users#
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dan daarna kwam de volledige test, grand bazaar 32 spelers stond 17/2
"you where disconnect from the server "
Maargoed ik weet nu iig eindelijk MIJN gun
Pas vanaf level 20~ bleef m'n KD boven de 1.0, daarvoor zat ik ook vrij laag. Beetje afhankelijk van welke gamemodes je het meest speelt maar als je een Conquest fan bent is KD niet heel belangrijk (al wordt het spelplezier waarschijnlijk wel groter).kristan schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:59:
Okee... Ik ben lvl 8, het gaat prima...
valt mee toch? Ik lach me altijd het apenzuur als ik iemand zie met 31-7 en 4000 punten en jij komt aan met 15-10 en 10.000+ punten. Iedereen ziet dan direct wie de grootste waarde voor t team is geweest.Magiciano schreef op donderdag 01 december 2011 @ 23:01:
[...]
Pas vanaf level 20~ bleef m'n KD boven de 1.0, daarvoor zat ik ook vrij laag. Beetje afhankelijk van welke gamemodes je het meest speelt maar als je een Conquest fan bent is KD niet heel belangrijk (al wordt het spelplezier waarschijnlijk wel groter).
Precies, die lonewolf is waarschijnlijk alleen maar bezig geweest bij een enemy-flag een paar killing streaks te halen terwijl jij 9 vlaggen veroverd en zorgt dat je team aan de winnende hand is. Heb liever degene met 15-10 in m'n team dan!
Reactive armor - thermal - guided
Je bent erg sterk tegen javelins etc. Je ziet alle mijnen heek erg goed en met de guided jeb ik vanavond alle 1 vs 1 gevechten met andere tanks gewonnen. geweldige combinatie!
Server was trouwens vanaf 3u vanmiddag tot nu vol :-). Veel nederlanders ook. Erg gezellig!
Longest Headshot 974 mreemprive schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:04:
[...]
Ik zit op 818, maar streepje spant de kroon, die zit op ruim 900 meter
Kom niet hoger op dit moment

Hierna ook nog een potje gehad waarbij we met zo'n 2 tickets left wonnen waarbij we eerst dik achter stonden.
Heb me vanavond echt weer super dik vermaakt! XD
[ Voor 17% gewijzigd door Fonta op 02-12-2011 00:05 . Reden: Moest het gewoon even delen ;) ]
Whole lot of stars ***
Jup, was een mooi squad en team.Fonta schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 00:02:
Vanavond echt een geniaal potje gespeeld op 1 van de got servers. Speelde zich af op Damavand Peak. De tegenstander had bijna alle vlaggen en wij alleen nog maar C. De hele tijd geprobeerd om onze A en B terug te krijgen maar dat lukte voor geen meter. Toen het onwijs geweldige besluit genomen met onze squad om als iedereen toch bij A en B bezig is, naar D en E te lopen. Resultaat was winst XD
Hierna ook nog een potje gehad waarbij we met zo'n 2 tickets left wonnen waarbij we eerst dik achter stonden.
Heb me vanavond echt weer super dik vermaakt! XD
Er zat in totaal ook een man of 22 op teamspeak, dat maakt de gevechten toch wat gecoördineerder en intenser.
[ Voor 8% gewijzigd door CodeCaster op 02-12-2011 00:19 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ongeveer 75% is mortar, word er doodziek van.
Hopelijk komt er support voor serverside mortar limit, want het is gewoon niet leuk meer af en toe.
Ook al heb je anti-explosive dan nog is het gewoon klote in maps als Seine Crossing.
[ Voor 50% gewijzigd door Rynji op 02-12-2011 00:28 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
HehTecTo schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 00:31:
Ben zojuist vier keer achter elkaar gemold door een tank. Outfit van de tank, anti air miss..., flair en stealth. Rara hoe kan dat.
975 meter is me record en hoger krijg ik hem ook niet helaas. 1x geprobeerd op operation firestorm om een clan member op spawn af te schieten maar dat is verdomd lastig vanaf de berg op US spawn. Me clan maatje zei dat de kogels links en recht insloegen maar niet eens in de buurt kwamenreemprive schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:04:
[...]
Ik zit op 818, maar streepje spant de kroon, die zit op ruim 900 meter
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Helaas was het laatste potje (seine crossing met te veel tickets) weer een puinhoop. Zodra we 4 bases te pakken hadden deden een hoop mensen weer quit. en viel de 5e ook in no time. Daarna is de lol er natuulijk wel af, dus toen ben ik maar voor de melee ribbon gegaan.
Misschien eens proberen met alleen kharg, caspian en firestorm en niet te veel tickets? Dat lijkt me makkelijker in balans te houden dan die chokepoint maps met 500+ tickets.
maar goed, wel relaxed die autobalance, je weet iig niet vantevoren of je een potje gaat winnen of verliezen.
[ Voor 9% gewijzigd door haarbal op 02-12-2011 00:57 ]
nvm zie hem al in tsurany zijn sig.
[ Voor 18% gewijzigd door Ruben0s op 02-12-2011 01:03 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
Just my 2 cents.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ik zat eerst ook rond de 250, nu 290Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 01:06:
Ik vraag me af hoe sommige aan zo'n hoge spm komen. Ik zit nu zelf op 255 en gaat maar heel langzaam omhoog. Ik speel voornamelijk support op rush mappen, ik drop werkelijk overal ammo packs, ik heb een (licht) positieve k/d ratio. Het enige wat ik niet zo vaak doe is comms armen of disarmen. Meestal sta ik er vlak bij de enemies neer te maaien zodat mijn team/squadmates kunnen armen ( of disarmen). Zijn die comms de "key" voor hoge spm?
Spm is gewoon je totale punten gedeeld door totale speeltijd. Erg veel variatie zal er dus niet in zitten. Als je op een 64 speler server met een goeie squad speelt zal je een hele hoge score kunnen halen.
Wat ook hard aantikt is ribbons, medals / service stars en dat soort ongein Als je net begint zit je natuurlijk op 0 met alles. Ga je je nieuw unlockte wapens uitproberen dus haal je ook geen service stars op een wapen, etc.
Seine mag er inderdaad uit. Vanavond even met Pixelchaos gespeeld maar er was geen doorkomen aan. Ronde erna was de server ook nagenoeg leeg. Ik vind het persoonlijk te druk en smal in deze map.Tsurany schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 00:57:
Ja wellicht moeten de echt kleine maps er gewoon uit. Operation Metro is er al uit maar wellicht Seine Crossing met 64 man ook?
Er zit helaas ook een keerzijde aan, mochten teams unbalanced zijn dan duurt het erg lang voordat de potjes voorbij zijn en dat is voor het gerapte team niet fijn.jagermeister schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 01:14:
Tickets op 200% zetten op de conquest servers zou ook wel schelen. Lange intensieve potjes krijg je dan.
Just my 2 cents.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Staat op 175% op Conquest #1jagermeister schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 01:14:
Tickets op 200% zetten op de conquest servers zou ook wel schelen. Lange intensieve potjes krijg je dan.
Just my 2 cents.
Net op een niet GoT server met 200% gespeeld en daar viel het eigenlijk wel mee. Maar ik kan me voorstellen dat dit voor gaat komen ja.The_Worst schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 01:15:
[...]
Er zit helaas ook een keerzijde aan, mochten teams unbalanced zijn dan duurt het erg lang voordat de potjes voorbij zijn en dat is voor het gerapte team niet fijn.
Oh.. die is er ook inderdaad. Volgens mij nog niet eerder op die server geweest.
Verwijderd
Ja , gewoon door zetten en ja soms sucks de game behoorlijk en is die moeilijk alles te bevatten.DeX schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:14:

Maar neem van mij aan , als je wilt, ik met bijna 57 jaar oud//jong

Ik ben nu sinds vanavond op rang 42 CAPTAIN geworden.

http://battlelog.battlefi...ltan1955/stats/364033930/
Time Played 183 uur en 43 minuten.
O ja , slapen doe ik wel hoor .

Mijn Kills hoeft ik niet erbij te zetten want ik weet dat ik de eerste 40 rangs heb moeten leren om rang 42 te verkrijgen .
Eerste keer dat je een shooter speelt? :-p ben bijna rank 46 met 100 uur minder speeltijdVerwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 01:27:
[...]
Ja , gewoon door zetten en ja soms sucks de game behoorlijk en is die moeilijk alles te bevatten.![]()
![]()
Maar neem van mij aan , als je wilt, ik met bijna 57 jaar oud//jongte zijn en de eerste keer echt online te gaan game zou ik niet meer zonder de game kunnen.
![]()
![]()
![]()
Ik ben nu sinds vanavond op rang 42 CAPTAIN geworden.![]()
![]()
![]()
O ja , slapen doe ik wel hoor .
Mijn Kills hoeft ik niet erbij te zetten want ik weet dat ik de eerste 40 rangs heb moeten leren om rang 42 te verkrijgen .![]()
![]()
http://battlelog.battlefi...Snuurtje/stats/189126739/
Verwijderd
Online wel ,vroeger werd ik TOTAAL Niet goed van al die gifkikkertjes die met guns waren aan het sproeien.
Nu wat ouder geworden maak ik me eigen niet zo druk daar meer om .
Ik speel trouwens alleen maar shooters .
Bv laatste game ( weer ).je komt op het begin punt van de game................en je komt niet verder dan, je komt binnen en je word gelijk dood geschoten , ik niet alleen maar iedereen van mijn kant.
Soms, soms sucks de game behoorlijk.

Nou, gefeliciteerd met de specops camoVerwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 01:27:
[...]
Ja , gewoon door zetten en ja soms sucks de game behoorlijk en is die moeilijk alles te bevatten.![]()
![]()
Maar neem van mij aan , als je wilt, ik met bijna 57 jaar oud//jongte zijn en de eerste keer echt online te gaan game zou ik niet meer zonder de game kunnen.
![]()
![]()
![]()
Ik ben nu sinds vanavond op rang 42 CAPTAIN geworden.![]()
![]()
![]()
O ja , slapen doe ik wel hoor .![]()
![]()
![]()
Mijn Kills hoeft ik niet erbij te zetten want ik weet dat ik de eerste 40 rangs heb moeten leren om rang 42 te verkrijgen .![]()
![]()
Verwijderd
specops camo ¿¿¿¿
Ik begrijp om eerlijk te blijven soms niet wat ermee bedoeld word in de berichten en dit zegt mij ook niets , kan je even dat uitleggen uitleggen. a.u.b
This laat........................ga zo weer game

oke, moet wel zeggen dat ik in 1 streep zo snel mogelijk naar 45 ben gegaan, controleer telkens wat ik nog moet unlocken, welke wapens al bijna bij 100 kills zijn, en die volmaken, wanneer ik bijna een medal heb en extra werken om die te unlocken. Nu heb k alles, missie voltooit, nu stop ik ermeeVerwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 01:36:
Snuurtje
Online wel ,vroeger werd ik TOTAAL Niet goed van al die gifkikkertjes die met guns waren aan het sproeien.
Nu wat ouder geworden maak ik me eigen niet zo druk daar meer om .
Ik speel trouwens alleen maar shooters .![]()
Bv laatste game ( weer ).je komt op het begin punt van de game................en je komt niet verder dan, je komt binnen en je word gelijk dood geschoten , ik niet alleen maar iedereen van mijn kant.
Soms, soms sucks de game behoorlijk.![]()
Verwijderd
ja . ja we zullen doorgaan tot we aan het

enne , ik leef nog steeds zelfs nadat ik zoveel dood geschoten ben .
Word ik toch nog 57 jaar in januari.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 01:45 ]
Bij rank 42 unlock je de specops camo, blauwe of zwarte pakken die wat minder fel geel worden met de irnv. Bij customise kan je dat bij appearance instellen.Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 01:40:
haarbal
specops camo ¿¿¿¿
Ik begrijp om eerlijk te blijven soms niet wat ermee bedoeld word in de berichten en dit zegt mij ook niets , kan je even dat uitleggen uitleggen. a.u.b
This laat........................ga zo weer game
En elk potje weer opnieuw, beetje jammer is dat, zo rent iedereen alsnog in hetzelfde pakkie rond.haarbal schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 01:48:
[...]
Bij rank 42 unlock je de specops camo, blauwe of zwarte pakken die wat minder fel geel worden met de irnv. Bij customise kan je dat bij appearance instellen.
Verwijderd
>>> Bij rank 42 unlock je de specops camo, blauwe of zwarte pakken die wat minder fel geel worden met de irnv. Bij customise kan je dat bij appearance instellen <<<<
Oke,dat is waar zo iets zag ik voorbij komen.
Zal zo als ik verder ga game erna kijken.
Bedankt voor de uitleg .
Waarom zijn de fatsoensnormen in een online game zo totaal anders dan wanneer je face to face zit?
Dit soort dingen doen me altijd denken aan dat Red vs Blue filmpje over het internet vs real life. Vooral stukje vanaf 2:17Tsurany schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 01:56:
Soms wordt je zo moe van mensen he. Zitten ze in de chat mensen uit te schelden en geef je ze daarvoor een ban van een uurtje om deze avond lekker af te koelen en leg je het duidelijk uit in de ban reason. Komt hun vriendje die op de server zit stennis schoppen dat ik hem moet unbannen want ik ban hem voor hacking en dat doet hij niet dus ik moet meteen een unban uitvoeren. Uiteindelijk geen zin om mezelf te blijven herhalen en aangezien hij ook aardig liep te schelden kon hij er achteraan.
Waarom zijn de fatsoensnormen in een online game zo totaal anders dan wanneer je face to face zit?
A few remarkeble notes.
First, the m1911 pistol is truly underpowered. All the other pistols are way better. The full Auto Glock (18) is overpowered. Nearly all players who unlock the thing start using it.
Second, the Igla doesnt work. Well, it does, sometimes. I played like 4 games with it now, fully going AA and I could not down a single bird. Reason: the lockon times are too long. All the players who played the game longer have too many good upgrades, so as a newbie you cannot get points. The flares completely make the igla ineffective. Even with the double explosives perk, and a support friend, it was impossible to down someone. The AA cannon is way more effective.
Thirth. The mortar is being abused, very abused. I see always in open rush maps, such as seine crossing and metro 5 guys mortaring. It kills the game. We never get through. They kill off all that spawns.
4th. Operation Metro is great. Except the first part. im-FUCKING-possible. The 2 times we did it make through the first stage were awesome. The tunnels are very good. But the first part is bad. Too many snipers. too many bushes. too many mortars. No assault routes with cover. The spawn is too far away for attackers. No LAV or something to back up. Maybe you can see it in your own statistics. This needs balancing.
5th. The planes vs the tanks are too strong. Remember the safe feeling in Bad Company? That a helo couldnt one shot kill you? Yea, damage you badly, but thats it. Here, a tank is a deathbox. Make it a little sturdier vs the air.
6th. Hitbox detection. Cant say how many times i saw errors. I shot a plane, assaulting me in a strafe with my main tank gun straight in the face. I saw smoke, there the bullet hit. Nothing happened. The jet lived. This cannot happen. Its just an insult to the skill of a player. Same thing with fence. Tried it with a friend. You cant shoot through the fence in first stage caspian Border rush. I shot 2 mags and not a single hitmarker. Oh, nice detail. Shooting back works. So you cant kill as a defender, coming from the south, and the attacker can kill you. Again, shame.
Last remark. The g36c is OVERPOWERED. Very. Very Very. Nothing can beat it close range, it seems on par with the saiga. I dont know why. i dont know what happens. I picked up the kit a few times, and it was very easy to get kills with. I would suggest you moderate it some.
Thank you for your time!
Verwijderd
Omdat mensen vanuit redelijke anonimiteit opereren als ze in een server oid zitten. Je merkt het ook op GoT. Zo weet ik zeker dat jij in het echt anders overkomt dan zoals je hier wel eens overkomt om maar eens wat te noemen.Tsurany schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 01:56:
Eerlijk gezegd is het feit dat je de tekstchat niet uit kan zetten een grote reden dat ik de PC versie van BF3 niet veel speel. Zie: http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/exactor_it/
Een ander punt, de eigenlijke reden van dit bericht, is het tweaken van de instellingen. Kent iemand een handzame handleiding voor het bepalen van je instellingen voor BF3? Ik kom er gewoon niet uit met al die verschillende settings voor video, muis etc. Vooral omdat je in Windows (GPU instellingen kaart e.d. en muis acceleratie etc) ook van alles kan doen. Een goede handleiding zou mij blij maken.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 04:22 ]
Als het unbalanced is gaat het juist veel sneller voorbijThe_Worst schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 01:15:
[...]
Seine mag er inderdaad uit. Vanavond even met Pixelchaos gespeeld maar er was geen doorkomen aan. Ronde erna was de server ook nagenoeg leeg. Ik vind het persoonlijk te druk en smal in deze map.
[...]
Er zit helaas ook een keerzijde aan, mochten teams unbalanced zijn dan duurt het erg lang voordat de potjes voorbij zijn en dat is voor het gerapte team niet fijn.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Weet iemand hoe ik mijn mannetje aanpas? Zie onder. Nu ben ik een neger maar zijn er ook andere skins die je kan kiezen? Niet dat ik iets tegen negers heb trouwens!
[ Voor 51% gewijzigd door StealthyPeanut op 02-12-2011 13:00 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik zit op 467 en bijna 100 uur gespeeld waarvan grofweg 90 uur als Engineer en gewoon je ding doen waarvoor je op de map bent (vlaggetjes/MCOMS) en ondertussen wat mensen afknallen.Joostjah schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:01:
471 Hoe krijg je dat in godsnaam? En die neger verander je bij edit my profile.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik zit op 476 + 21 uur met Assault. Lekker veel mensen reviven en healen + idd gewoon de vlaggen pakken. Sta je zo bovenaan.MAX3400 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:04:
[...]
Ik zit op 467 en bijna 100 uur gespeeld waarvan grofweg 90 uur als Engineer en gewoon je ding doen waarvoor je op de map bent (vlaggetjes/MCOMS) en ondertussen wat mensen afknallen.
Als je dan toch gaat statpadden, neem dan een engineer, rij met je EOD bot naar de andere kant en brand 'm in zijn hoofd. Kan je 3000m halen.IlIlIlIlIl schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 00:39:
[...]
975 meter is me record en hoger krijg ik hem ook niet helaas. 1x geprobeerd op operation firestorm om een clan member op spawn af te schieten maar dat is verdomd lastig vanaf de berg op US spawn. Me clan maatje zei dat de kogels links en recht insloegen maar niet eens in de buurt kwamen
Gister drivers en nieuwe firmware voor m'n muis gedownload en ik moet eerlijk zeggen, dat scheelt een heel stuk. Stuiterde m'n scope met snipen normaal vrolijk de hele tijd kleine stukjes alle kanten op, deze keer bleef alles op de plek waar ik op mikte. (nee het ging niet om scope sway). Weer een stukje frustratie weg. We komen er wel.
Blijf het overigens gewoon genieten vinden, zeker nu ik m'n claymores heb. Enige jammere is dat op de GoT servers je claymores direct weg zijn als je sterft. zou van mij wel een 10sec delay in mogen zitten ofzo.
Domme vraag hoor maar ik speel niet vaak met mensen die reviven... Wat is het nut om iemand te reviven die ondertussen nog onder vuur ligt van minstens 2 tegenstanders? Krijg je lekker zo'n schok door je dode lichaam, je wordt weer levend, pang, kogel tussen je ogen...movo. schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:07:
[...]
Ik zit op 476 + 21 uur met Assault. Lekker veel mensen reviven en healen + idd gewoon de vlaggen pakken. Sta je zo bovenaan.
Is dat nou echt punten graaien of denken de revivers erover na of het wel handig is? Want in sommige gevallen veroorzaken ze hierdoor een ticket minder...
Af en toe punten graaien, meestal omdat het kan.MAX3400 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:13:
[...]
Domme vraag hoor maar ik speel niet vaak met mensen die reviven... Wat is het nut om iemand te reviven die ondertussen nog onder vuur ligt van minstens 2 tegenstanders? Krijg je lekker zo'n schok door je dode lichaam, je wordt weer levend, pang, kogel tussen je ogen...
Is dat nou echt punten graaien of denken de revivers erover na of het wel handig is? Want in sommige gevallen veroorzaken ze hierdoor een ticket minder...
movo. schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:15:
[...]
Af en toe punten graaien, meestal omdat het kan.
Vandaag maar eens nadenken over een nieuwe wapen-combo voor mijn engineer... Speel veel met de A91 + Foregrip + Heavy Barrel + IRNV maar merk toch dat je na 80m weinig meer kan headshotten... Afgaande op de statistieken zou ik weer terug moeten naar de M4A1 maar met welke attachments? Speel voornamelijk grote conquest maps maar dus ook Bazaar wat toch redelijk CQC is...
M4A1 + Foregrip + HOLO + Bipod of heeft iemand anders een fijne combi?
Dit topic is gesloten.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.