Okee bf3 kan bij mij echt niet meer stuk, ik voelde me net zoo stoer;)
Het potje begint, rush op davament peak.
Er zijn overigens maar een stuk of 8 spelers
Wij zijn attacking
Ik loop naar beneden als assault en merk direct dat dat m niet wordt, ik switch naar recon, wat hier toch echt snipen inhield.
Ik weet er bijna 1 te killen die ligt te snipen op de radio tower, maar hij was me te snel af.
Er komt een allesvernietegende heli aan vliegen en ik had wel eens stoere verhalen gehoord over met een headshot de heli uit de lucht krijgen.
Ik begin als een gek die trekker over te halen en na 2 schoten is het raak. Headshot.
Daarna kijk ik naar rechts nadat er wat modder op m'n beeldscherm kwam en een vreemd geluid hoorde.
Er zat een amateuristische sniper met z'n hoofd uit t raam te loeren naar m'n team, ook hier na 2 schoten headshot... Toffe bulletdrop.
BAM, ik Ben geheadshot.
BAM, laatste stap opnieuw
Ik spawn en zie een auto staan, ik scheur er keurig mee het zandweggetje af en ram dat ding, terwijl ik er uitspring de zijkant van de vijandelijke basis op.
Ik druk op 6 m'n mesje komt te voorschijn.
Ik ren de toren op en boven aangekomen ligt daar mijn nemesis. Voor hem gaan staan en bam dat mes door z'n strot duwen.
Op dit punt pakte ik m'n sniper en raakte in paniek... Ik was ontdekt en kon hier niet blijven zitten.
Ik sprong van de toren en op het juiste moment deployed de parachute.
Ik ren naar de m com en steek m aan
Dan komt de vijand, ik sta redelijk alleen in dit gevecht aangezien m'n team er geen zin in heeft.om de aandacht af te leiden begin ik met een laser in hun gezichten te schijnen en me dan te verstoppen, bam ik ben dood...
BAM de Mcom ook.
lprachtverhaal niet?