Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samvdheijden
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-08 13:30
goosche schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:25:
Hebben de choppers ook eigenlijk een turbo? Want ze vlliegen erg traag vind ik.
Wel een NOS injectie :+

Als ze sneller zouden zijn zouden de maps te klein zijn voor choppers. De snelheden van voertuigen vind ik juist best goed uitgebalanceerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 21:24
grapjas maar dat is gewoon de shift knop voor meer snelheid of een andere knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samvdheijden
Nee, de chopper heeft gewoon geen boost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:31
-

[ Voor 100% gewijzigd door rscheper op 01-12-2011 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Hymnir schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:57:
Het verrast me dat er zoveel gewhine over dit is noob en dat kan niet en dit is onmogelijk en dit is bijna cheaten..
Dit is een combined forces spel.. speel het dan ook , kijk naar je squad is er een engineer ? is er een assault , is er een support? Dat er een AA op infantry schiet is toch geen ramp , die dingen zijn makkelijk te slopen
Ik had laatst hetzelfde bij de andere rush map waarbij aanvallende partij op een carrier zit (even naam kwijt), maar houd je er wel rekening mee dat we het over de fixed AA hebben op het vliegdekschip? Ik zat toen redelijk tijdje in een tank, en was redelijk extreme afstand maar heb wel een paar keer erop geschoten (IFVs waren hogere prio), maar hem niet dood gekregen, ondanks dat ik wel een aantal keer dat ding raakte.

Vanwege de afstand was hij ook niet erg gevaarlijk, maar dan nog steeds, die AA moet gewoon zo geplaatst worden dat hij geen directe line of fire heeft richting de objectives. Als dat ding kapot kan is dat ook nogeens goed om te zorgen dat hij niet vanaf de kant uitgeschakeld kan worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Sissors op 01-12-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samvdheijden
Nou, ik zal het maar even afkloppen *knock knock*, maar ik kan eerlijk zeggen dat ik nog nooit ben gekilled door een static AA wanneer ik niet in een vliegtuig of chopper zat. Als je ze zo verschrikkelijk irritant vind, vermijd ze dan. Dat is best mogelijk hoor.

[ Voor 5% gewijzigd door samvdheijden op 01-12-2011 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 16:48
Ik geloof dat ze het op de mobile AA hadden? Die is even sterk lijkt me.

Wel grappig dat ik deze discussie lees, nadat ik op de GoT server even een streak(je) maakte van 12-0 met enkel de mobile AA. Enkele tanks, paar infantry, en een chopper hier en daar neergemaaid.

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:52

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Het gaat voornamelijk over de mobile AAs, de Tunguska en LAV-AD. Die zijn best wel sterk, maar ze mogen van mij juist nog wel een tikje sterker. Iets meer spread op de kogels (minder kans tegen infantry), maar meer damage.

Ik ging gisteren ook best aardig in de Tunguska. Drie jets, vier choppers, een jeep en zes infantry.

[ Voor 18% gewijzigd door MueR op 01-12-2011 10:07 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren geen zin in moeilijk doen, wat metro's gedaan en eigenlijk alleen maar allah-ahkbar (suicide) runs gedaan de trap af spray 'n pray met m'n usas....

had na afloop verreweg de meeste kills, maar bar-weinig punten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Meer mensen waarbij Battlelog de afgelopen dagen eigenlijk gewoon NIKS laat zien? Gisteren en eergisteren met wat vrienden gespeeld en ik mis gewoon alle info daarvan in Battlefeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

1000 ticket maps laat hij nooit zien, mogelijk dat je daarop speelde?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

reinier.sr schreef op woensdag 30 november 2011 @ 21:00:
soow, een potje 1000 tickets en dan met veel award score 50.000 krijgen :D was in een keer level up :P
http://battlelog.battlefi...show/8065468/1/353179156/
;) Daar kom je nog wel van terug; over een tijdje is het 230K voor level up. En dat is best veel, kan ik je vertellen, zeker als je even je dag niet hebt en een paar rondjes speelt met "maar" 5000 XP totaal bij elkaar geraapt.

That said: http://battlelog.battlefi...show/8037473/1/175459940/ Vreselijk slechte K/D, dat dan weer wel... :+

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 01-12-2011 10:38 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ik had gister ook een mooi potje, ik zat in een humvee en had een streak van 16 kills. Uiteindelijk is mijn humvee door een granaat gekilled. Maar die guns op die transport voertuigen zijn wel lekker sterk hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Maak me een klein beetje zorgen over het aantal lege servers. In BC2 was onze server redelijk succesvol. 32/32 overdag en in de avond ook altijd. Als ik op empty zoek bij BF3, zonder enige criteria, dan blijft die lijst maar groeien!

Nu hebben we een 48 man server (64 is echt teveel op deze kleine mappen) en deze is nooit vol. Stel dat we vroeg in de avond beginnen met spelen (8 man van de clan), dan loopt soms langzaam vol en is hij om half 11 vol, maar vaak blijft het max op 15 man hangen. Wat we ook doen;

- Vaste map rotation
- Naam aanpassen (fast vehicle spawn, high tickets etc. etc...)
- Normal mode (geen Custom o.i.d. in Battlelog).

Ik denk dat het o.a. komt doordat de server maar 48 man heeft. Dit is geen zoekcriteria in Battlelog en daarom gaan veel mensen voor 64 man. Plus dat veel mensen de clusterfuck van 64 man gewoon gaaf vinden, maar wij vinden dit echt teveel. 32 man is weer te weinig.

Iemand nog suggesties? Ik zie dat de GoT servers redelijk vaak vol zitten.

Onze server is DRL trouwens, de high tickets helpen al wel iets, maar er zijn zoveel lege servers dat het echt moeilijk is om jou server "eruit te laten springen". We hebben een "no rules" server, behalve baseraping :)

Dit komt vanzelf wel, als er meer op wordt gespeeld, want we zien nu al mensen terug komen op de server die eerder hebben gespeeld. Maar dan nog blijft hij vaak steken op 15/16 man. Echt te weinig voor de grote mappen. Voor Grand Bazaar en Seine vind ik het wel een mooi aantal :).

[ Voor 3% gewijzigd door StealthyPeanut op 01-12-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Ik zal wel een uitzondering zijn maar mijn criteria bij zoeken zijn bijna altijd 16 of 24 man en Conquest Large... Ben niet zo'n enorme verslaafde die met een USAS lekker in Alleyway gaat liggen sprayen en na 200 tickets op 59 kills staat; heb graag een squad om me heen om orders te volgen of uit te delen, op elkaar ingespeeld te raken (al lukt dat met mijn vaste vrienden erg goed) en hierdoor relatief fijne rondes te kunnen spelen met voldoende puntjes.

/edit: op zijn max, als het Platoon online is en we een verdeling van squads hebben bedacht, willen we nog wel eens een 32 server opzoeken maar daar is dan alles mee gezegd. En op de een of andere manier heeft iedereen daar wel vrede mee; niet te gehaast spelen maar wel inzetten om de map altijd tot een winnend einde te brengen.

[ Voor 22% gewijzigd door MAX3400 op 01-12-2011 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:15:
[...]

Ik zal wel een uitzondering zijn maar mijn criteria bij zoeken zijn bijna altijd 16 of 24 man en Conquest Large... Ben niet zo'n enorme verslaafde die met een USAS lekker in Alleyway gaat liggen sprayen en na 200 tickets op 59 kills staat; heb graag een squad om me heen om orders te volgen of uit te delen, op elkaar ingespeeld te raken (al lukt dat met mijn vaste vrienden erg goed) en hierdoor relatief fijne rondes te kunnen spelen met voldoende puntjes.
Als je wil teamplayen, ga je inderdaad CQ large met weinig mensen. Kan je zelfs een hele game geen kip tegenkomen, maarja...

De clusterfuckfests die je vaak ziet.... tsjah daar zitten de meeste kiddo's die nieteens de moeite nemen om in een squad te gaan zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samvdheijden
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:18:
[...]
De clusterfuckfests die je vaak ziet.... tsjah daar zitten de meeste kiddo's die nieteens de moeite nemen om in een squad te gaan zitten...
Dit zie je vaak inderdaad. Wanneer ik ga clusterfucken op metro bijvoorbeeld join ik een squad en probeer er samen met hen het meeste van te maken. Als je de juiste squad joint kan dat nogal eens goed uitpakken! Smoke granades in de M320 nemen bij de assault class, en daarmee je weg naar boven of beneden smoken. Ik kom ongeveer 5 van de 10 keer op deze manier wel onder of boven achter de vijand.

And then the fun starts :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

samvdheijden schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:21:
[...]

Dit zie je vaak inderdaad. Wanneer ik ga clusterfucken op metro bijvoorbeeld join ik een squad en probeer er samen met hen het meeste van te maken. Als je de juiste squad joint kan dat nogal eens goed uitpakken! Smoke granades in de M320 nemen bij de assault class, en daarmee je weg naar boven of beneden smoken. Ik kom ongeveer 5 van de 10 keer op deze manier wel onder of boven achter de vijand.

And then the fun starts :D
Yup, en een recon om een beacon neer te pleuren is ook erg handig. Ik ga vaak als recon daar naar beneden met me AS VAL, niemand die je ziet in de smoke als je maar niet guns blazing naar beneden waggelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
jagermeister schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:39:
[...]
En er moet een onderscheid zijn tussen het icoontje van een AA en een normale tank, als ie gespot is. Nu is ie niet te onderscheiden en jaag je als heli vaak op een tank terwijl je denkt dat je de AA te pakken hebt. Blijkt ie 15 meter verderop te staan en pakt ie je alsnog. Zeer frustrerend af en toe.
Hier ben ik het ook wel mee eens. Alleen vind ik de situaties andersom vervelender. Dat je denkt even een tank neer te halen, en er naartoe manoeuvreert, om er dan op het laatste moment achter te komen dat het een AA is: "Oh shit, oh shit ohshitshitshit" :P

Verder kan ik niet echt zeggen dat ik de AA overpowered vind. Ik zit graag in de chopper, ik vind 't heerlijk dat hij weer meer vliegt zoals in BF2 en niet de lompe bak die het in BC2 was. Als je goed overweg kan met de controls is een AA niet zo heel moeilijk te ontwijken, gewoon zorgen dat je niet te dicht in de buurt komt inderdaad. Het is best logisch dat als je een paar flinke kogels van dat ding tegen je staart krijgt, je heli een opdonder krijgt waardoor je flink moet bijsturen om 'm recht te houden. Ik vind het altijd juist een leuke uitdaging om de heli weer goed onder controle te krijgen na een zo'n inslag :+

Waar ik alleen nog niet helemaal over uit ben: wanneer je een engine fire in je heli hebt, is het erg lastig om de heli goed te landen. Ik heb een aantal keer kunnen landen, maar ik heb 't idee dat je niet al te hard de grond mag raken omdat anders je heli gewoonweg ontploft. Nu heb ik 't dus niet over het uit elkaar vallen wat je heli standaard doet bij een engine fire die de 0% raakt.

Ik bedoel dus, is het nog goed mogelijk om een heli te landen bij een engine fire, of ben je zonder extinguisher vaak ten dode opgeschreven? Ik heb die ook nog niet unlocked, dus kan 't niet testen.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:09:
Iemand nog suggesties? Ik zie dat de GoT servers redelijk vaak vol zitten.
Nee, eigenlijk niet. Hoe komen onze servers vol? Zodra er genoeg man in zit om een ronde te starten stromen ze vanzelf vol. Ik snap niet waarom dat bij jullie niet gebeurt, zeker niet als je gewoon normal draait.
Soms is er wel een groepje GoT'ers die dat truukje in alle servers gaat doen, draaien ze in een uurtje allemaal.
Echter elke ochtend staan ze wel allemaal weer leeg en moet je zelf opstarten. Denk dat het een kwestie is van tijd, iedereen koopt een server maar al die lege servers zullen vanzelf weer weg gaan omdat mensen zien dat het zonden van hun geld is.

Misschien het afwijkende spelersaantal? Ik filter zelf altijd op vrij plekken en sorteer op het aantal spelers zodat ik kan zien waar nog een plekje is zodat ik er bij kan maar waar hij al wel vol zit. Zoek ik op 64 man servers dan komt die van jullie niet snel bovenaan, zoek ik op 32 man servers komen jullie er niet in voor.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo105
  • Laatst online: 31-01 14:30
Ik land mijn heli 9/10 keer gewoon zodra ik onder de 50-40% zit hoor, je verliest vermogen in je rotor, maar dat kan je compenseren door gewoon meer gas te geven terwijl je daalt. Absoluut niet S (naar beneden) gebruiken, want dan sla je gewoon kapot op de grond idd.

Maar je bent absoluut niet ten dode opgeschreven! :)

He who sacrifices freedom for security deserves neither.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:42
Ik zoek eigenlijk altijd op 32 spelers of een alternatief aantal. Dit omdat ik 32 het absolute minimum vind en 64 te veel. De resultaten zijn dus vaak ook 40, 48 of 50 mans servers, en dat vind ik voor Conquest Large een perfect aantal. De hele reden dat ik 64 niet kies, is omdat dat (voor mij) vaak laggy servers zijn. Mijn voorkeur: 24vs24, geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
Neo105 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:39:
Ik land mijn heli 9/10 keer gewoon zodra ik onder de 50-40% zit hoor, je verliest vermogen in je rotor, maar dat kan je compenseren door gewoon meer gas te geven terwijl je daalt. Absoluut niet S (naar beneden) gebruiken, want dan sla je gewoon kapot op de grond idd.

Maar je bent absoluut niet ten dode opgeschreven! :)
Dat je niet op S moet drukken lijkt me logisch ja :P In BF2 kon ik de heli altijd soepel landen, ook als ik hard aan kwam. Misschien dat ik wat meer moet testen of het daadwerkelijk aan de engine fire ligt of niet. Hm...

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij gaan vanavond eens op server #1 experimenteren met een balance plugin die na elke map de teams volledig shuffled op basis van prestaties in voorgaande ronden

Het zal in de praktijk heel simpel werken, het gooit na een map alle squads op een hoop en alle solo spelers op een andere hoop. Vervolgens worden deze squads eerst ingedeeld. Het beste squad zal dan in zijn geheel naar het verliezende team gaan omdat het beste squad waarschijnlijk het meest heeft bijgedragen bij de winst van het team. Vervolgens wordt het tweede squad gepakt en die bij het team geplaatst met de minste spelers, dat dus het winnende team is omdat het verliezende team al een squad heeft. Zo heb je de beste squads al gebalanceerd. Vervolgens zal zo de rest van de squads opgedeeld worden tot alle squads op zijn. Daarna zullen alle individuele spelers ook verdeeld worden.

De plugin kan zelfs Battlelog stats gebruiken om teams te balanceren maar de vraag is of we dat nu ook al direct moeten gaan inzetten. Ik weet ook nog niet welke stats hij dan pakt en of het puur K/D is of W/L.

Het doel is altijd dat squads bij elkaar gehouden worden en als eerste gebruikt worden om te balanceren na een ronde omdat een goed squad het meeste invloed heeft. Als in dit geval dus de GoT spelers de vier beste squads bevolken worden ze keurig verdeeld met twee squads aan elke kant. Is het echter zo dat de GoT spelers in squad 1, 3, 5 en 7 zitten worden ze vermoedelijk wel weer bij elkaar geplaatst simpelweg omdat ze dan niet de meeste invloed op het spel hebben.
Mooiste zou zijn als hij dan ook direct kijkt naar welke squads de meeste verantwoordelijkheid hadden op winst, dus kijken naar MCOM arm/disarm punten en flag captures.

Geen idee of het gaat werken, de server niet laat crashen en niet idiote dingen doet of een nuke af vuurt op China, dat zullen we vanavond wel ondervinden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 12:11

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Tsurany schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:38:
[...]...
Soms is er wel een groepje GoT'ers die dat truukje in alle servers gaat doen, draaien ze in een uurtje allemaal.
Echter elke ochtend staan ze wel allemaal weer leeg en moet je zelf opstarten. ....
Deden wij inderdaad op de GameVillage servers (back in the good old BF2 days..) ook altijd: gewoon met een paar admins per server potje starten. Daarna liep de boel rap vol. Na een paar weken was dat opstarten totaal niet meer nodig: soms 24.7 gewoon vol.

Ik denk overigens niet echt dat het aan het afwijkende spelersaantal ligt. Meesten sorteren toch boven of onder een bepaald aantal: juist boven de 16, of juist onder de 32. Maar ik ben em inderdaad in de filters ook nog niet tegengekomen. Daarbij direct de opmerking: als je op refresh drukt, krijg je direct weer andere servers te zien, en na de volgende refresh schuift de boel weer op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Zerosum schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:43:
Ik zoek eigenlijk altijd op 32 spelers of een alternatief aantal. Dit omdat ik 32 het absolute minimum vind en 64 te veel. De resultaten zijn dus vaak ook 40, 48 of 50 mans servers, en dat vind ik voor Conquest Large een perfect aantal. De hele reden dat ik 64 niet kies, is omdat dat (voor mij) vaak laggy servers zijn. Mijn voorkeur: 24vs24, geweldig.
Onze server draait op 48 man en op Conquest Large met actieve admins tegen baserape en balancing (ook op skill). Je bent van harte welkom!

http://battlelog.battlefi...ickets-4-Player-Start-NL/

Tsurany, als je deze in de topicstart op kan nemen, zou dat mooi zijn! :)
Tsurany schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:44:
Wij gaan vanavond eens op server #1 experimenteren met een balance plugin die na elke map de teams volledig shuffled op basis van prestaties in voorgaande ronden

Het zal in de praktijk heel simpel werken, het gooit na een map alle squads op een hoop en alle solo spelers op een andere hoop. Vervolgens worden deze squads eerst ingedeeld. Het beste squad zal dan in zijn geheel naar het verliezende team gaan omdat het beste squad waarschijnlijk het meest heeft bijgedragen bij de winst van het team. Vervolgens wordt het tweede squad gepakt en die bij het team geplaatst met de minste spelers, dat dus het winnende team is omdat het verliezende team al een squad heeft. Zo heb je de beste squads al gebalanceerd. Vervolgens zal zo de rest van de squads opgedeeld worden tot alle squads op zijn. Daarna zullen alle individuele spelers ook verdeeld worden.

De plugin kan zelfs Battlelog stats gebruiken om teams te balanceren maar de vraag is of we dat nu ook al direct moeten gaan inzetten. Ik weet ook nog niet welke stats hij dan pakt en of het puur K/D is of W/L.

Het doel is altijd dat squads bij elkaar gehouden worden en als eerste gebruikt worden om te balanceren na een ronde omdat een goed squad het meeste invloed heeft. Als in dit geval dus de GoT spelers de vier beste squads bevolken worden ze keurig verdeeld met twee squads aan elke kant. Is het echter zo dat de GoT spelers in squad 1, 3, 5 en 7 zitten worden ze vermoedelijk wel weer bij elkaar geplaatst simpelweg omdat ze dan niet de meeste invloed op het spel hebben.
Mooiste zou zijn als hij dan ook direct kijkt naar welke squads de meeste verantwoordelijkheid hadden op winst, dus kijken naar MCOM arm/disarm punten en flag captures.

Geen idee of het gaat werken, de server niet laat crashen en niet idiote dingen doet of een nuke af vuurt op China, dat zullen we vanavond wel ondervinden.
Welke admin tool gebruiken jullie? En welke plug-in is dat? :)

[ Voor 55% gewijzigd door StealthyPeanut op 01-12-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Tsurany schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:44:

zn systeem klinkt goed maar dat zorgt ook voor veel frustraties zoals de beste squad bijv 2x us speelt. of 2x op de carrier spawned bij canals... omdat je van team wordt geswitched

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stuur mij per DM en tussen [ code ] tags de Gametracker info die geschikt is voor fora en dan is het zo geregeld :) Zolang de servers maar op enige wijze naar GoT te linken zijn kunnen ze er in staan :) Of er nou GoT leden als admins zitten of puur als lid of er vaak komen maakt mij dan verder niks uit :)

@ Roboreaper: Daarom willen we het op basis van maps doen en niet rounds :)

[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 01-12-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Tsurany schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:58:
Stuur mij per DM en tussen [ code ] tags de Gametracker info die geschikt is voor fora en dan is het zo geregeld :) Zolang de servers maar op enige wijze naar GoT te linken zijn kunnen ze er in staan :) Of er nou GoT leden als admins zitten of puur als lid of er vaak komen maakt mij dan verder niks uit :)

@ Roboreaper: Daarom willen we het op basis van maps doen en niet rounds :)
oh daar las ik overheen.. mijn fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 19-09 16:48
Net een leuk potje gespeeld, was op Davemand (?) Rush.
http://battlelog.battlefi...show/8134670/1/351750774/
Gebeurt niet vaak dat ik zo een potje kan spelen :)

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Iemand dit al gezien? http://www.enterbf3.com/news/648-caspian-tower-it-falls/

Super, dan toch!! Maar hoe? In het filmpje is het nog altijd niet echt duidelijk. 10 tickets moet er 1 team bereiken, maar dan? Er op schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:18
Qlii256 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:32:
Iemand dit al gezien? http://www.enterbf3.com/news/648-caspian-tower-it-falls/

Super, dan toch!! Maar hoe? In het filmpje is het nog altijd niet echt duidelijk. 10 tickets moet er 1 team bereiken, maar dan? Er op schieten?
Lijkt alsof het scripted is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Ja, hij valt gewoon om..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

StealthyPeanut schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:54:
[...]

Onze server draait op 48 man en op Conquest Large met actieve admins tegen baserape en balancing (ook op skill). Je bent van harte welkom!

http://battlelog.battlefi...ickets-4-Player-Start-NL/
Gok dat toch je 48 man een 'minder interessante' server oplevert, ik vraag me ook af of het gros van de spelers uberhaubt weten dat er ook servers met afwijkende spelers zijn tov de opties (32/64). Ik heb standaard 64 aanstaan, sorteer op ping, filter 1-5 spots, dan zal jouw server nooit zichtbaar worden. Met 32 en 64 ook niet, omdat je (zoals je eerder zei) veel meer spots vrij hebt dan 1-5.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Ja, maar het is dus gewoon random? Dus als een team 10 tickets bereikt zal het spel zelf willekeurig beslissen of hij omvalt? Want het gebeurt niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
SinergyX schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:36:
[...]

Gok dat toch je 48 man een 'minder interessante' server oplevert, ik vraag me ook af of het gros van de spelers uberhaubt weten dat er ook servers met afwijkende spelers zijn tov de opties (32/64). Ik heb standaard 64 aanstaan, sorteer op ping, filter 1-5 spots, dan zal jouw server nooit zichtbaar worden. Met 32 en 64 ook niet, omdat je (zoals je eerder zei) veel meer spots vrij hebt dan 1-5.
Daarom dus :> . Maar ik heb echt geen zin om een 64 man server te nemen, welke duurder is en in onze ogen veel te druk op de huidige mappen.

We moeten gewoon veel spelers één keer op onze server krijgen en dan een ervaring geven waardoor ze sneller terugkomen.

- Snelle balance in aantallen
- Snelle balance in skill (bijna nooit meer dan 4 spelers van DRL aan één kant)
- Geen Metro, Damavand CQ (clusterfuck)
- Volwassen admins (geen gezeik, geen onnodige kicks/bans)
- Geen wapen restricties
- Geen lag

Meer kan je als admins niet doen denk ik! We zijn vaak met een man of 6 aan het begin van de avond om de server op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
StealthyPeanut schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:45:
[...]

Daarom dus :> . Maar ik heb echt geen zin om een 64 man server te nemen, welke duurder is en in onze ogen veel te druk op de huidige mappen.

We moeten gewoon veel spelers één keer op onze server krijgen en dan een ervaring geven waardoor ze sneller terugkomen.

- Snelle balance in aantallen
- Snelle balance in skill (bijna nooit meer dan 4 spelers van DRL aan één kant)
- Geen Metro, Damavand CQ (clusterfuck)
- Volwassen admins (geen gezeik, geen onnodige kicks/bans)
- Geen wapen restricties
- Geen lag

Meer kan je als admins niet doen denk ik! We zijn vaak met een man of 6 aan het begin van de avond om de server op te starten.
Je vergeet nog:

- Geen kick/ban bij een RPG to infantery. Vaak gebeurt het dat ik gewoon nog maar een RPG schiet richting de vijand. Omdat hij achter een rots zit, dit gewoon puur om hem af te schrikken en niet om hem te vermoorden. Als dat een admin is, krijg ik meteen een kick of ban. Dit vind ik helemaal niet rechtvaardig, je mag toch ook gewoon een RPG op de grond schieten? Of op een gebouw ofzo...

Dus als ik hem zelfs niet raak, OMG waar gaat het naartoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oooookeeee 't is nu wel duidelijk, zijn we klaar met de advertentie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:49:
Oooookeeee 't is nu wel duidelijk, zijn we klaar met de advertentie? ;)
Hoe bedoel je? O+

Nee, je hebt gelijk. :) Sorry.

@ Lolleflikker
We hebben geen regels (op no-baserape na), dus ook dat niet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
StealthyPeanut schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:52:
[...]

Hoe bedoel je? O+

Nee, je hebt gelijk. :)

@ Lolleflikker
We hebben geen regels (op no-baserape na), dus ook dat niet ;).
Ik zal vanavond zeker de server eens bezoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:13
haat die stomme mvp jatters..
sta je ruim 1000 punten voor met nog 50 tickets te gaan
gaat nummertje mvp2 als een gek mensen staan reviven :|
sta je dan erna als nummer2

[ Voor 7% gewijzigd door SonyEricsson op 01-12-2011 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mede battlefielders! Is het mogelijk / toegestaan om mijn server hier met jullie te delen?

http://battlelog.battlefi...onquest-24-7-600-Tickets/

Het betreft hier een conquest large server met 50 slots, met het dubbele aantal tickets, waardoor je dus langere potjes krijgt. Jullie zijn uiteraard allemaal van harte welkom!

Heeft er iemand anders ook problemen met het 'op gang krijgen' van een server? Het lijkt er sterk op dat je minimaal 3 man nodig hebt voordat iemand ook maar denkt van: kom op, ik join eens.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'MVPjatter'. 8)7

Als je dat soort termen gebruikt, dan heb je toch een vreemde instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

StealthyPeanut schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:45:

Puur vanuit mijn eigen ervaring, ik hecht 0,0 waarde aan een specifieke server. Ik klik browse, kies er eentje en ga spelen. Of dit nu een UK, FR of DE is, als het aan mijn eisen voldoet ga ik er spelen. Ik heb wel wat servers in mijn favo's staan, maar zijn vaak vol en ga ik gewoon weer op een andere server spelen.
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:02:
'MVPjatter'. 8)7

Mijn gedachte inderdaad :P

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 01-12-2011 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SonyEricsson schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:54:
Server zoeken met friendly fire... MVP2 even een paar tikjes geven, zelf MVP worden en andere server zoeken?

Maar, serieus, 1000 punten bij 50 tickets is natuurlijk niks; heb vorige week zelfs een voorsprong van bijna 4000 punten moeten verdedigen op de laatste 50 tickets op Seine en zelfs dat ging maar mondjesmaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Sorry jongens, nou heb ik van deze thread een reclametopic gemaakt :o ! Niet mijn bedoeling geweest!

@ SinergyX

Ik deed dat ook niet echt, maar als je dan een goede server tegenkomt die je bevalt, komt hij sowieso in de favorieten te staan. Zo krijg je een leuke lijst van een server of 10 waar altijd wel ergens plek is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:09:
Ik deed dat ook niet echt, maar als je dan een goede server tegenkomt die je bevalt, komt hij sowieso in de favorieten te staan. Zo krijg je een leuke lijst van een server of 10 waar altijd wel ergens plek is!
Correct me if I am wrong maar het is momenteel toch nog niet mogelijk om een quickmatch te zoeken op enkel servers in je favorieten lijst? Anders zou dat wel ideaal zijn. De servers die fijn spelen als favoriet toevoegen en dan met een druk op de knop eentje joinen waar het druk is maar nog wel een vrije plek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Tsurany schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:10:
[...]

Correct me if I am wrong maar het is momenteel toch nog niet mogelijk om een quickmatch te zoeken op enkel servers in je favorieten lijst? Anders zou dat wel ideaal zijn. De servers die fijn spelen als favoriet toevoegen en dan met een druk op de knop eentje joinen waar het druk is maar nog wel een vrije plek is.
nee, QM koppelt je dmv je ingestelde filters in je server browser. favorites komen ook niet voor in de normale server browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou wel mooie functionaliteit zijn.

Gefeliciteerd trouwens! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:02:
'MVPjatter'. 8)7

wat is er vreemd aan?
of hoe moet ik het anders verwoorden?
dus baserape, campnoob, bunniehoppers etc kunnen allemaal wel en mvp jatter weer niet ? :/ wil het ook wel op zn engels doen hoor als het je beter klinkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
MAX3400 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:05:
[...]

Server zoeken met friendly fire... MVP2 even een paar tikjes geven, zelf MVP worden en andere server zoeken?

Maar, serieus, 1000 punten bij 50 tickets is natuurlijk niks; heb vorige week zelfs een voorsprong van bijna 4000 punten moeten verdedigen op de laatste 50 tickets op Seine en zelfs dat ging maar mondjesmaat...
mwah...speelde 32 metro CQ met 350 tickets.
maximaal wat je daar kan halen is wel zo een 4000-6000 normaal gesproken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 13:47
SonyEricsson schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:54:
Had laatst ook iets raars: Ik stond het hele potje rush 64 met een marge van ca. 2000 punten bovenaan. Uiteindelijk geeindigd met iets van 6500 punten en mn eerste MVP ribbon gekregen :) Ik kijk vervolgens in battlelog naar de samenvatting van het potje, sta ik opeens tweede en heeft iemand op het laatste moment 6600 gehaald. Maar.. ik heb toch de MVP ribbon gekregen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik bedoel eerder dat jij klaarblijkelijk speelt om MVP te worden, en ik vind dat raar. (MVP is wat mij betreft in BF3 een verkeerd gebruikte term, want het geeft enkel aan wie hoogste score heeft, niet wie het nuttigst voor het team is geweest...(hoeft niet persé hetzelfde te zijn)).

Had het waarschijnlijk gewoon niet moeten posten, want wie ben ik om jou te vertellen hoe je wel of niet moet spelen. Ieder zijn meug, als jij dat leuk vind: vooral doen....Ik bedoelde er verder niets mee..negeer maar dus :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:30:
Nee, ik bedoel eerder dat jij klaarblijkelijk speelt om MVP te worden, en ik vind dat raar. (MVP is wat mij betreft in BF3 een verkeerd gebruikte term, want het geeft enkel aan wie hoogste score heeft, niet wie het nuttigst voor het team is geweest...(hoeft niet persé hetzelfde te zijn)).

Had het waarschijnlijk gewoon niet moeten posten, want wie ben ik om jou te vertellen hoe je wel of niet moet spelen. Ieder zijn meug, als jij dat leuk vind: vooral doen....Ik bedoelde er verder niets mee..negeer maar dus :X
Juist andersom ... ik speel voor het team en het geeft voldoening als je na een goede pot bovenaan staat met een goede kill/d ratio en veel objective punten. Dus een welverdiende mvptje
als juist dan een gast het leuk vind om met minder kills , lagere objective scores de laatste minuten zijn score gaat oppeppen door te reviven ....pas dan speelt degene voor de mvp ribbon.

maargoed...ik speel voornamelijk voor de rankings ja, hoe verneukt dat op de pc dat ook is door al die cheats en bugs

/edit ...heb maar 6 mvp ribbons en ben inmiddels colonel rank
dus echt spelen voor de mvp kan je me niet noemen :P

[ Voor 4% gewijzigd door SonyEricsson op 01-12-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
Welke cheats ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Statpadders bedoelt hij waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
Ah, oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-01-2022
Gisterenavond voor de eerste keer op de GOT servers gespeeld.
Beviel me zeker wel, jullie zien me zeker terug :) (Vanavond? :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:05
InFecTedMush schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:53:
Gisterenavond voor de eerste keer op de GOT servers gespeeld.
Beviel me zeker wel, jullie zien me zeker terug :) (Vanavond? :p)
Leuk! Kom je dan ook langs op de teamspeak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:28
MVPjatter bestaat niet. Meer punten is gewoon meer punten. Als het potje bijna voorbij is en het verschil is klein, dan ga ik wel wat aggresiever spelen waardoor je soms net die extra punten krijgt. Daarnaast is 50 tickets over nog best veel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
Hoe geraak je trouwens lid van de GoT platoons, beschreven in de OP?

Ik heb geapplied een 2tal weken geleden, maar ben tot op heden nog niet aanvaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met een revive rate van 10% zijn dat 55 potentiele kills dus 5500 potentiele punten.

@ Deef_: De GoT platoons 1 t/m 3 zijn vol, daar kunnen geen leden meer bij. Je moet je wel bij nr 4 aanmelden. Die wordt enkel niet door mij beheerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt het iemand anders ook op dat het lijkt alsof er per keer dat je je favorietenlijst in de serverbrowser refresht er steeds minder players lijken te zijn? Ligt dit nou aan het tijdstip of loopt het spel echt leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Tsurany schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:16:
Met een revive rate van 10% zijn dat 55 potentiele kills dus 5500 potentiele punten.

@ Deef_: De GoT platoons 1 t/m 3 zijn vol, daar kunnen geen leden meer bij. Je moet je wel bij nr 4 aanmelden. Die wordt enkel niet door mij beheerd.
Waarschijnlijk speelt de helft al niet eens meer actief of valt het mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redje schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:47:
Waarschijnlijk speelt de helft al niet eens meer actief of valt het mee?
Ik heb geen flauw idee. Zou prima kunnen dat een groot aandeel in elk platoon zit, dat weet ik ook niet. Wat ik wel weet is dat die platoons waardeloos zijn om te beheren en ik er zelf niet al te veel tijd in wil steken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Laatst online: 22-08 16:43
Wat ik me afvraag, wat is nou de beste speelstijl voor recon? Hoe krijg je snel meer punten? Ik vind het met alleen met sniper rifle echt veel te langzaam gaan..

Als assault bv kan je met revive zo 100 punten extra scoren door maar 1 mannetje te reviven..

Als recon probeer ik redelijk vaak te spotten alleen krijg je daar maar een magere 10 punten voor? graag geen reacties als pak dan een light machine gun en ga CQC want ik speel graag de stijl zelf, dat wil dus zeggen met sniper rifle.

Ik vind het dan ook heel moeilijk om meer dan 1000 punten te halen met alleen snipen/spotten. Vaak pak ik me pistol en ga dan maar mcoms armen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die 1000 punten pak je al met twee headshots op lange afstand, dat lijkt mij niet lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Tsurany schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:53:
Die 1000 punten pak je al met twee headshots op lange afstand, dat lijkt mij niet lastig.
Moet je het wel kunnen ^^
Ik suck als "sniper"

[ Voor 4% gewijzigd door Fantasma op 01-12-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

erikvandenberg schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:51:
Wat ik me afvraag, wat is nou de beste speelstijl voor recon? Hoe krijg je snel meer punten? Ik vind het met alleen met sniper rifle echt veel te langzaam gaan..
Speel zelf geen recon maar gezien de algemene speelstijl zou je veel/lange headshots moeten maken of gebruik maken van je equipment etc om veel/vaak targets op te blazen of capturen (Conquest).

Vriend van me speelt relatief veel Recon maar die haalt op 32-player Conquest toch best wel vaak 4000+ punten.

Ja, je kan natuurlijk ook gaan campen op bepaalde posities en daarmee 30+ kills per rondje halen. Of je er plezier aan beleeft is een andere vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
erikvandenberg schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:51:

Als assault bv kan je met revive zo 100 punten extra scoren door maar 1 mannetje te reviven..

Als recon probeer ik redelijk vaak te spotten alleen krijg je daar maar een magere 10 punten voor? graag geen reacties als pak dan een light machine gun en ga CQC want ik speel graag de stijl zelf, dat wil dus zeggen met sniper rifle.

Ik vind het dan ook heel moeilijk om meer dan 1000 punten te halen met alleen snipen/spotten. Vaak pak ik me pistol en ga dan maar mcoms armen..
Voor Rush:
PDW/shotgun pakken, beacon ver vooruit zetten, liefst achter vijandige linies en extreem agressief spelen. Vanuit je beacon met je squad of maximaal druk zetten op de MCOMS of van achter de vijandige linies de verdediging omzeilen. Vooral die beacon huft er goed in, per 100 spawns is het een medaille van 10.000 punten. MAV vooruitsturen en op een listige plaats laten liggen (dak/brug/etc.) zodat hij functioneert als motion sensor en gáán!!

Spotten moet sowieso een automatisme worden, ongeacht welke klasse je speelt. Als je wat ziet, spotten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Tsurany schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:53:
gehehe wat je dus eigenlijk zegt, ik moet beter worden met sniperen :+

Ik raak vaak genoeg mensen op 300-400 meter afstand, maar 9 van de 10 keer op het lichaam.. en het gevolg is dat ze dan gewoon vrolijk doorlopen en dan ergens achter zitten waar ik ze niet meer kan zien. Iemand anders killed hem dan en pak ik maar een fractie van de punten.

Het zal waarschijnlijk wel me class gewoon niet echt zijn.. maja ik wil het toch unlocken allemaal! ik wil de beste rifle unlocken met alle attachments erbij.. Nu heb ik het gevoel dat ik daarbij ook erg in het nadeel ben, dat ik bv geen bipod heb en geen straight pull(nog niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Straight pull is toch niet zo lastig? Avondje spelen en je hebt de meest belangrijke unlocks wel. Punten verdienen als sniper is of veel spelen met de MAV of echt op lange afstand headshots scoren, dat levert vaak het meeste op.
Ik denk dat je dan inderdaad beter moet worden met sniperen zodat je wel in staat bent om de headshots te maken op die afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

erikvandenberg schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:58:
[...]
ik wil de beste rifle unlocken met alle attachments erbij.. Nu heb ik het gevoel dat ik daarbij ook erg in het nadeel ben, dat ik bv geen bipod heb en geen straight pull(nog niet).
Dan moet je misschien eens met iemand een paar uur co-op spelen; krijg je de M39 EMR in je uitrusting en die vind ik (ondanks dat ik misschien 10 minuten per jaar Recon speel) aaaaanzienlijk fijner schieten dan de standaard SVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:57:
[...]

Voor Rush:
PDW/shotgun pakken, beacon ver vooruit zetten, liefst achter vijandige linies en extreem agressief spelen. Vanuit je beacon met je squad of maximaal druk zetten op de MCOMS of van achter de vijandige linies de verdediging omzeilen. Vooral die beacon huft er goed in, per 100 spawns is het een medaille van 10.000 punten. MAV vooruitsturen en op een listige plaats laten liggen (dak/brug/etc.) zodat hij functioneert als motion sensor en gáán!!

Spotten moet sowieso een automatisme worden, ongeacht welke klasse je speelt. Als je wat ziet, spotten!
Ik denk dat ik dat wel doe ja, in ieder geval totdat ik de beste rifle heb. Dat spawn beacon idee is ook goed. Ik gebruik het eigenlijk nooit maar ga het zeker even proberen.. Ik probeer nu al vaak te flanken.. met zon beacon moet dat makkelijker gaan!

Speel zelf voornamelijk assault en lekker agressief dus dat moet wel lukken.

Ik weet wel dat ik het unlocken van dingen maar irritant vind, ik heb liever gewoon alles tot me beschikking ala cod 2 stijl.. Als je weinig tijd heb duurd het zo ontiegeluk lang voordat je alles hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

MAX3400 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:02:
Dan moet je misschien eens met iemand een paar uur co-op spelen; krijg je de M39 EMR in je uitrusting en die vind ik (ondanks dat ik misschien 10 minuten per jaar Recon speel) aaaaanzienlijk fijner schieten dan de standaard SVD.
Je kan beter gewoon een map als metro opzoeken en daar wat gaan snipen. Dat is vrijwel allemaal close combat. Dan unlock je de SV98 heel snel. Als je die eenmaal hebt, gaat het unlocken van de overige wapens een stuk rapper.

MAV werkt ook leuk, al zijn kills toch lastig te maken hoor :/

[ Voor 5% gewijzigd door MueR op 01-12-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
Tsurany schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:00:
Straight pull is toch niet zo lastig? Avondje spelen en je hebt de meest belangrijke unlocks wel. Punten verdienen als sniper is of veel spelen met de MAV of echt op lange afstand headshots scoren, dat levert vaak het meeste op.
Ik denk dat je dan inderdaad beter moet worden met sniperen zodat je wel in staat bent om de headshots te maken op die afstand.
Klopt het is allemaal niet zo lastig, maar ik heb meestal maar 1 uurtje per dag om te spelen of helemaal niks. Ja als je dan maar paar potjes kan spelen 2 of 3 ong. dan duurd het toch lang als je nog niet zo goed ben met de sniper..

Maar ik heb een paar keer de ''beste'' sniper opgepakt met bipod en straight pull bolt en ik moet zeggen dat de tijd dat ik hem had 1 kill maar helaas want werd van achter aangevallen direct na me kill dat het toch een stuk beter is dan zonder dat allemaal. ik hou goede hoop dat ik een stuk beter word met dat.. dus de tijd zal het leren!

thanks voor de reacties! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
@ Tsurany

Welke map rotation hebben jullie op de servers? En in welke volgorde?

Jet maps en City maps gescheiden? Of alleen Jet maps? Of juist door elkaar?

Dat zorgt ook nog voor veel leavers altijd, een andere map. Als je van Caspian naar Seine gaat, gaat zeker 20% weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat scheelt per server, we hebben bij een aantal servers de volledige maplist draaien en bij sommige servers enkel grote maps of enkel kleine maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
erikvandenberg schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:04:
[...]

Ik denk dat ik dat wel doe ja, in ieder geval totdat ik de beste rifle heb. Dat spawn beacon idee is ook goed. Ik gebruik het eigenlijk nooit maar ga het zeker even proberen.. Ik probeer nu al vaak te flanken.. met zon beacon moet dat makkelijker gaan!

Speel zelf voornamelijk assault en lekker agressief dus dat moet wel lukken.

Ik weet wel dat ik het unlocken van dingen maar irritant vind, ik heb liever gewoon alles tot me beschikking ala cod 2 stijl.. Als je weinig tijd heb duurd het zo ontiegeluk lang voordat je alles hebt.
Wat ik gedaan heb is de recon helemaal vrij spelen met een PDW. De UMP is een fantastisch wapen wat je snel helemaal gemaxed hebt (100 kills is een eitje met de UMP) en hiermee kan je de wapens in recon en in de andere klasses snel vrijspelen. a) je harkt als een dolle PDW-ribbons binnen met meerdere klasses=sneller medailles b) Een service star per 100 kills c) veel effectiever wapen dan welke sniper dan ook als het gaat om kills/minute. d) meer combat efficiency ribbons.

Ik heb heb zo'n 35% van de tijd met de Recon gespeelt, zonder één sniper aan te raken en ben hard op weg naar de 3e recon service star. Het is een supereffectieve klasse om een rush ronde mee te openen. Zodra je namelijk die beacon geplant hebt loopt het andere team achter de feiten aan (als je aanvaller bent) en als je verdediger bent kan je de linie ver naar voren schuiven. Zodra het hele verdedigende team vóór de MCOMS is, is het voor het aanvallende team zeer moeilijk om door te breken.

Gelijk mijn frustratiepunt met de snipers in rush: de mcoms dekken van ACHTER de MCOMS, dan kan je simpelweg niet effectief verdedigen. Die ene aanvaller die de mcom armt lukt nog wel, maar tegen de 2e en 3e is een sniper kansloos. Focus je dan geheel op de aanloop routes van het aanvallende teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 13:30

StrongArmLance

Endless flow

Okee bf3 kan bij mij echt niet meer stuk, ik voelde me net zoo stoer;)

Het potje begint, rush op davament peak.
Er zijn overigens maar een stuk of 8 spelers
Wij zijn attacking

Ik loop naar beneden als assault en merk direct dat dat m niet wordt, ik switch naar recon, wat hier toch echt snipen inhield.
Ik weet er bijna 1 te killen die ligt te snipen op de radio tower, maar hij was me te snel af.
Er komt een allesvernietegende heli aan vliegen en ik had wel eens stoere verhalen gehoord over met een headshot de heli uit de lucht krijgen.
Ik begin als een gek die trekker over te halen en na 2 schoten is het raak. Headshot.
Daarna kijk ik naar rechts nadat er wat modder op m'n beeldscherm kwam en een vreemd geluid hoorde.
Er zat een amateuristische sniper met z'n hoofd uit t raam te loeren naar m'n team, ook hier na 2 schoten headshot... Toffe bulletdrop.
BAM, ik Ben geheadshot.
BAM, laatste stap opnieuw

Ik spawn en zie een auto staan, ik scheur er keurig mee het zandweggetje af en ram dat ding, terwijl ik er uitspring de zijkant van de vijandelijke basis op.
Ik druk op 6 m'n mesje komt te voorschijn.
Ik ren de toren op en boven aangekomen ligt daar mijn nemesis. Voor hem gaan staan en bam dat mes door z'n strot duwen.

Op dit punt pakte ik m'n sniper en raakte in paniek... Ik was ontdekt en kon hier niet blijven zitten.
Ik sprong van de toren en op het juiste moment deployed de parachute.
Ik ren naar de m com en steek m aan :)

Dan komt de vijand, ik sta redelijk alleen in dit gevecht aangezien m'n team er geen zin in heeft.om de aandacht af te leiden begin ik met een laser in hun gezichten te schijnen en me dan te verstoppen, bam ik ben dood...
BAM de Mcom ook.

lprachtverhaal niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Tsurany schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:11:
Dat scheelt per server, we hebben bij een aantal servers de volledige maplist draaien en bij sommige servers enkel grote maps of enkel kleine maps.
En zijn alle servers ook even succesvol? Of valt dat mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon een standaard potje Battlefield 3 zonder correcte zinsbouw?
StealthyPeanut schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:21:
En zijn alle servers ook even succesvol? Of valt dat mee?
Hangt van jou defenitie van succesvol af. Komen ze vol te zitten zodra we er zelf op spelen? Ja, dat wel. Zitten er mensen op als wij er niet spelen? Nee, dat nooit.

De hardcore servers zijn vrijwel altijd leeg, komen onze eigen leden ook nooit op. Die moeten we wellicht eens omzetten naar andere servers. Wellicht naar Back to Karkand servers zodra die uitkomen.

[ Voor 80% gewijzigd door Tsurany op 01-12-2011 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Laatst online: 17:28
Wat je maar speciaal vindt xD Alleen van de heli was wel nice, maar de rest is normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:21:
d:)b Hou de algehele tendens die hier al 6 topics hangt vol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
Aanrader

Back To Karkand maps

http://www.gamestar.de/index.cfm?pid=1589&pk=64158

Leuke details enz;), Mapdesigns lijken gwn hetzelfde:), Ik herken iig bijna alles :D

Helaas voor sommigen, het is in het Duits. Al kan ik dat prima verstaan :*)

[ Voor 30% gewijzigd door Adel_F16 op 01-12-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46

Hard gelachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
gekicked reason: admin abuse...
wat houd dat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
SonyEricsson schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:29:
gekicked reason: admin abuse...
wat houd dat in?
Je hebt de admin misbruikt :P?, Gekilled ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een admin die eerlijk toe geeft dat hij zijn admin rechten misbruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
Adel_F16 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:30:
[...]

Je hebt de admin misbruikt :P?, Gekilled ofzo...
had wel vlak ervoor een lelijke headshot gemaakt met een USAS
iemand stak zn kop uit de bosjes vlak voor mij ...ik lag daar en toen bam .. headshot :P
ook gelijk 60% health bij mij eraf ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SonyEricsson schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:34:
[...]

had wel vlak ervoor een lelijke headshot gemaakt met een USAS
iemand stak zn kop uit de bosjes vlak voor mij ...ik lag daar en toen bam .. headshot :P
ook gelijk 60% health bij mij eraf ja
Wat is daar lelijk aan? Alles wat niet bij jou in het team zit moet neer en zo snel mogelijk, dat kan never nooit niet lelijk zijn, hoe je het ook voor elkaar krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut

[...]

Hangt van jou defenitie van succesvol af. Komen ze vol te zitten zodra we er zelf op spelen? Ja, dat wel. Zitten er mensen op als wij er niet spelen? Nee, dat nooit.

De hardcore servers zijn vrijwel altijd leeg, komen onze eigen leden ook nooit op. Die moeten we wellicht eens omzetten naar andere servers. Wellicht naar Back to Karkand servers zodra die uitkomen.
Succesvol vind ik een server die elke avond vol is / vol loopt nadat members joinen.

Andere vraag: hoe kan ik een link met andere tekst maken in mijn sig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
StealthyPeanut schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:43:
[...]

Succesvol vind ik een server die elke avond vol is / vol loopt nadat members joinen.

Andere vraag: hoe kan ik een link met andere tekst maken in mijn sig?
[url][/url]?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Haha ik zie de IRNoobVision tranen al over de wangetjes rollen:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=pIsUWCDUBOM]

[ Voor 24% gewijzigd door unfor op 01-12-2011 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
unfor schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:54:
Haha ik zie de IRNoobVision tranen al over de wangetjes rollen:
[video]
Mooi, niet zo useless als het vorige filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:52
Nee juist wel hardcore laten! (of infantry only), ik zal binnenkort eens op de tweaker servers komen kijken :P

“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Sorry voor de offtopic...Maar dan heb ik echt alleen de link, maar geen woord ervoor in de plaats :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samvdheijden
Dit is een link

Dit gebruiken: [url="insert website"] Tussen de url tags kan je dan de linktekst plaatsen. Hierna sluiten als gebruikelijk.

[ Voor 63% gewijzigd door samvdheijden op 01-12-2011 16:05 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.