Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 14:15
Ja, heel erg. Bij statspadding. :+

Dat gelooft toch niemand, 21500 kills met een mes. Of hij moet 150 uur in "Knife Only" server hebben gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 13:51
Een nerf had ik niet erg gevonden op de IRNV maar dit is wel heel erg.
Ze hadden het beter op zo kunnen maken dat je op donkere plekken dus metro of in een gebouw de normale zicht voor de path had maar bijv buiten in de zon dit.

Dus.
Binnen = IRNV voor de patch
Buiten = IRNV na de patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
freggel schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:47:
[...]

Ja, heel erg. Bij statspadding. :+

Dat gelooft toch niemand, 21500 kills met een mes. Of hij moet 150 uur in "Knife Only" server hebben gezeten.
nadat ik wat servers controleerde zag ik inderdaad knife only servers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:47:
[...]

Dat heet 'balancing' volgens sommige posters...
Weer andere posters noemen het 'ingebouwde cheats' verwijderen.....
Ook "andere spelers zijn beter dan ik maar als de wapens generft worden maak ik misschien ook een kans" toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Gisteren ook eventjes gespeeld met IRNV, valt op zich wel mee, ik had niet zo iets van "WAW! dit is het!" speel liever gewoon met 3.4X of HOLO hoor.

[ Voor 191% gewijzigd door Fantasma op 30-11-2011 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freggel schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:48:
[...]

Ook "andere spelers zijn beter dan ik maar als de wapens generft worden maak ik misschien ook een kans" toch?
Klopt ja, dat schijnt inderdaad het geval te zijn, erg lelijk van me dat ik die vergeten was, excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:49:
[...]

Klopt ja, dat schijnt inderdaad het geval te zijn, erg lelijk van me dat ik die vergeten was, excuses!
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Sagaris schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:45:
Waarom is het vaker zo dat 'OP' wapens en dergelijke compleet nutteloos worden gemaakt na een patch? Is het zo moeilijk om een middenweg te vinden? Die IRNV lijkt nu alsof je soldier staar heeft.
Het schijnt nogal afhankelijk te zijn van de plek waar je hem gebruikt, zie ook de reddit draad (even over de OMG en gewhine heenlezen)
Ik wacht iig wat meer videos af.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben er wel happy mee, discussiepunt minder. Scheelt een hoop gezeik ingame.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Is er een manier om te leren vliegen? Nu verpruts is het continu voor anderen :+

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

kw_nl schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:53:
Is er een manier om te leren vliegen? Nu verpruts is het continu voor anderen :+
Op training servers kan je oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:47

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Tsurany schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:51:
Dit inderdaad. Weer een reden minder voor de sport whiners om te zeuren.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Tsurany schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:51:
Vond het ingame vaak nog wel meevallen eigenlijk. Het welles nietus gebeuren op fora vind ik irritanter. Zeker omdat elk argument tig keer herhaald wordt. Nu moet ik wel zeggen dat ik puur Nederlandse servers als de pest mijd omdat het daar vaak bovengemiddeld is qua zeuren en schelden (in mijn ervaring). Niets tegenover de got server overigens, daar heb ik nog niet eens gespeeld.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
Hahah is maar goed at het al niet meer serieus genomen wordt, als het er zo uit kwam zien kun je het er beter uithalen :P niemand gaat er dan toch niet mee spelen..

Wel grappig dat het iedereen nogal zo hoog zit die IRNV, vindt de flashlight veel storende. Ik schiet iemand met een IRNV net zo makkelijk af als iemand met een andere scope. Snap nog steeds het probleem niet, de IRNV heeft genoeg nadelen om het balanced te houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Fantasma schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:54:
[...]

Op training servers kan je oefenen.
Ow wacht, zit op de PC topic |:(
Ik speel hem op de XBOX360, volgens mij heb je daar geen trainingsservers.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 14:05
wat zijn nu goede acties met betrekking op de SOFLAM en MAV ?
je ziet ze maar weinig op het slagveld ( misschien omdat met niet echt weet hoe te gebruiken ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

murky123 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:05:
wat zijn nu goede acties met betrekking op de SOFLAM en MAV ?
je ziet ze maar weinig op het slagveld ( misschien omdat met niet echt weet hoe te gebruiken ? )
MAV is gewoon leuk, maar je moet er zin in hebben om hem te gebruiken.

SOFLAM zie je steeds minder, ook omdat er steeds meer mensen zijn die het met de tank doen als ze eenmaal hun TV hebben unlockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackvulcano
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09-2020
MAV: 2 km de lucht in vliegen en alles spotten. Werkt niet op city maps.
+ Hele team ziet alles gespot op de map
+ 30pt voor elke target die wordt gekilled
+ 10.000 punten voor elke 250 spotted kills

- Saai

SOFLAM:
+ Tank wordt er nerveus van
- Range is zeer beperkt
- afhankelijk van teamspelers om de kill te maken
- tank met smoke etc.
- geen punten op hit, alleen op een kill mét lock. Vaak dus gewoon geen punten...

Zoals het is bedoeld is de soflam best nutteloos imho. Heb er vaker een hele ronde mee rond gelopen maar vind het geen nuttige gadget. Kan opzich leuk zijn als remote camera maar meer ook niet.

De MAV is als je camper recon speelt nog interessant om andere snipers te spotten on the fly. Verder blijft het humor om mensen te roadkillen met een mav.

heb net de AN-94 geunlocked.
Opzich leuk concept maar voor een 2 round burst wapen vind ik de ROF tussen de bursts laag en de reloadtijd te lang. Ik had verwaht dat de 2 bullet burst werd gecompenseerd met een hoge damage, maar dat valt dus wel mee.. Rare gun deze

[ Voor 14% gewijzigd door Blackvulcano op 30-11-2011 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grote voordeel is dat die twee kogels altijd op dezelfde plek aan komen en de tweede kogel geen last heeft van recoil veroorzaakt door de eerste kogel.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<hier stond iets wat door een edit van eerdere post niet meer relevant is>

[ Voor 182% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Burst mode valt tegen hoor, schiet maar eens op een willekeurige muur. Het klinkt leuk in theorie, maar de implementatie in bf3 laat te wensen over.
Het is wel zo dat de recoil increase voor de tweede kogel het minst is van alle wapens. Zie ook http://symthic.com/?s=bf3 .

8)7 @ hieronder trouwens

[ Voor 4% gewijzigd door Raku op 30-11-2011 16:29 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:20:
Grote voordeel is dat die twee kogels altijd op dezelfde plek aan komen en de tweede kogel geen last heeft van recoil veroorzaakt door de eerste kogel.
Ligt er aan of je het achterwaards doet of via de thermoskan, je hebt anders nog het risico dat het gaat regenen en je de hond uit moet laten. Maar dan ben je wel een noob natuurlijk...

(shit hij's ge-edit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
DenKirson heeft zijn post-patch damage charts klaar: http://denkirson.xanga.com/756891604/bf3/
Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/8374/chartbase2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Ik vind de range van de Soflam helemaal niet beperkt, sterker nog ik verbaas me er over hoe ver ik er mee kan locken. Op Kaspian Border rush eerste basis als defender plaats ik hem wel eens op de heuvel achter het huisje aan de linker kant, dicht bij spawn dus en ik kan vijandige tanks locken die maar korte tijd hun basis hebben verlaten aan de andere kant van de weg, is toch een redelijke afstand.

Bovendien is het hele doel van het ding om de vijand van de flanken of van achteren te locken met de Soflam zodat de mensen met javelin vanuit de cover van de basis de vijand kunnen bestoken. Dit word echter ingame bijna niet gedaan, omdat de recons met de soflam zowat naast engineers met Javelin staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^- schema

wat is dan het verschil tussen M40A5 en de SV98?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Kom er toch niet helemaal uit met guided shells. Kan je die alleen gebruiken als er een voertuig is gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:46:
^- schema

wat is dan het verschil tussen M40A5 en de SV98?
Niet veel zo te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Muzzle velocity. De kogel vliegt sneller, waardoor je bij bewegende targets minder voor ze uit hoeft te mikken, bij targets ver weg minder drop hoeft te compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TecTo schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:49:
Kom er toch niet helemaal uit met guided shells. Kan je die alleen gebruiken als er een voertuig is gespot?
Op een grondvoertuig die je zelf lockt of een voertuig die door een soflam of citv gepaint is en waar jij vervolgens op lockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Tsurany schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:54:
[...]

Op een grondvoertuig die je zelf lockt of een voertuig die door een soflam of citv gepaint is en waar jij vervolgens op lockt.
ik selecteer guided shells met 2 maar het locken lukt me niet. Weet het klink wat stom maar heb totaal geen ervaring met tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
TecTo schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:59:
[...]

ik selecteer guided shells met 2 maar het locken lukt me niet. Weet het klink wat stom maar heb totaal geen ervaring met tanks.
Guided shells hebben geen oneindige range, dus dat ben je niet dichtbij genoeg geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voertuigen mogen niet te ver weg zijn of ergens achter zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 14:44
En zo zie je maar weer, veel mensen die roepen om een nerf van de IRNV, en Dice maakt hem totaal useless. Net zoals bij de Stinger.

Aan echte problemen doen ze niet veel blijkbaar.
-Flashlight
-Recon niet balanced
-Choppers te zwak

Ik was voor een IRNV nerf, maar dit niet. Neem dan de range enorm terug, maar zorg er wel voor dat je die camper in dat donkere hoekje op 10 meter afstand nog kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Die krijgt nog een aanpassing, maar hebben ze voor de patch niet gered.
-Recon niet balanced
Hoe bedoel je?
-Choppers te zwak
Whut? Waar tegen?
Neem dan de range enorm terug, maar zorg er wel voor dat je die camper in dat donkere hoekje op 10 meter afstand nog kan zien.
Max range van 25-40 meter oid, zodat ie in close combat nog nuttig is. In situaties met veel licht zou hij zelfs helemaal niet fatsoenlijk moeten werken, zeg maximaal 10m.

[ Voor 36% gewijzigd door MueR op 30-11-2011 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hymnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-08 09:46
Maak de range groter maar het contrast minder. Ik bedoel zorg ervoor dat je de camper in het bosje 100m verder kan zien , maar niet de rushende assault 20m voor je , of toch minder goed..

over dat flashlight gedoe.. vind ik totaal niet op.. schiet naar het lampje :P ik gebruik het nooit , mar heb er bitter weinig last van. meetsal zijn ze dood voor ze mij kunne verblinden :P

Choppers , die zijn inderdaad iets te zwak en defensieloos vooral..

recon moet c4 krijgen , niet support.. Ik word helemaal gek van die snipers die ergens aan hun base liggen en wachten .. OF erger nog daarnet stond een sniper aan onze base ( Defense rush metro 1ste stage) te aimen naar de spawn vande andere ipv het objective in het vizier te nemen.. Pff , ragequit van mijn kant.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

MueR schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:25:
[...]

[...]

Hoe bedoel je?

[...]

Whut? Waar tegen?
Heli's mogen van mij wel iets (iets dus) sterker, niet in gunpower (dat is prima opzich, alhoewel infantry bijna onmogelijk is: splash damage, anyone?) maar in hoe snel ze neer gaan. Vooral AA is 1-2 schoten en je bent totaal onbestuurbaar, dat kan wel wat minder. Sowieso is AA echt te sterk, die kan op alle vlakken wel wat minder sterk. AA vs infantry is 1-2 kogels dood, AA vs tank is, mits slechte tank bestuurder, ook vaak een win voor de AA.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 18:29
Hymnir schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:29:

over dat flashlight gedoe.. vind ik totaal niet op.. schiet naar het lampje :P ik gebruik het nooit , mar heb er bitter weinig last van. meetsal zijn ze dood voor ze mij kunne verblinden :P
huh mijn scherm wordt altijd compleet maar dan ook compleet wit.. tja wat is dan nog het midden?

die invr zou juist zou moeten werken dat in een warme omgeving hij minder contrast zou moeten geven, bijvoorbeeld in de woestijn of open veld..... hoe warmer het is des te minder ver je kan kijken.
In een koele donkere metro zou je honderden meters ver moeten kunnen kijken in de woestijn op zomerdag 40 meter max....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Phyxion schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:30:
[...]

Heli's mogen van mij wel iets (iets dus) sterker, niet in gunpower (dat is prima opzich, alhoewel infantry bijna onmogelijk is: splash damage, anyone?) maar in hoe snel ze neer gaan. Vooral AA is 1-2 schoten en je bent totaal onbestuurbaar, dat kan wel wat minder. Sowieso is AA echt te sterk, die kan op alle vlakken wel wat minder sterk. AA vs infantry is 1-2 kogels dood, AA vs tank is, mits slechte tank bestuurder, ook vaak een win voor de AA.
100% eensch met je statement over AA, ik ben fanatiek jet vlieger en ik word totaal gek van alle LAV-ADs en consorten. Zit je in een heerlijke dogfight, komt er zo'n aa tussen. Vooral op Kharg erger ik me er dood aan |:(

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:50

codex

Geen OpenAI agent :)

Andyk125 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:57:
[...]

Hahah is maar goed at het al niet meer serieus genomen wordt, als het er zo uit kwam zien kun je het er beter uithalen :P niemand gaat er dan toch niet mee spelen..

Wel grappig dat het iedereen nogal zo hoog zit die IRNV, vindt de flashlight veel storende. Ik schiet iemand met een IRNV net zo makkelijk af als iemand met een andere scope. Snap nog steeds het probleem niet, de IRNV heeft genoeg nadelen om het balanced te houden..
Met andere woorden: De jankerts hebben het weer eens voor elkaar dat iets compleet onbruikbaar is geworden. Kom op, daarmee kan je toch niets meer? Nerven is slopen, dat weet ik nu inmiddels wel na verscheidene FPS gespeeld te hebben, bij COD was dit ook al geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
pff ik ben er gewoon nog niet uit... meestal als ik een shooter speel heb ik nogal snel een relatie met 1 wapen. die lekker voeld en schiet... alleen nu wissel ik nog telkens

lekkerste tot nu toe is de AEK vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
BeefHazard schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:42:
[...]

100% eensch met je statement over AA, ik ben fanatiek jet vlieger en ik word totaal gek van alle LAV-ADs en consorten. Zit je in een heerlijke dogfight, komt er zo'n aa tussen. Vooral op Kharg erger ik me er dood aan |:(
Ik word gek van die tanks. Zit je in een heerlijke mano a mano gevecht, komt er zo'n tank tussen.

Ik word gek van die C4. Zit je in een LAV battle, plakt er iemand C4 op je.

Laten we inderdaad maar alle countermeasures nerfen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:29
BeefHazard schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:42:
[...]

Een van de leukere tactieken is om met de scout heli heen en weer te vliegen tussen een objective en de mobile aa van je eigen team. Iemand die goed met de muis kan vliegen kan je op een afstand nog wel aardig raken maar de meeste piloten moeten toch de dangerzone in om je iets te kunnen maken.

Ik probeer trouwens ping op het scorebord wat meer onder de aandacht te brengen. Als je op battlelog klikt op feedback and support en dan leave feadback. Dan het topicje hier

2500+ votes maar blijkbaar niet genoeg om het "considered" te krijgen.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:15

flessuh

Set sail for fail!

Hymnir schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:29:

recon moet c4 krijgen , niet support.. Ik word helemaal gek van die snipers die ergens aan hun base liggen en wachten .. OF erger nog daarnet stond een sniper aan onze base ( Defense rush metro 1ste stage) te aimen naar de spawn vande andere ipv het objective in het vizier te nemen.. Pff , ragequit van mijn kant.. :p
Volgens mij heeft recon juist de SOFLAM gekregen omdat de c4 naar een andere class is gegaan.
Ik vind het erger dat je als assault geen 40mm AT granaat hebt, dan hebben alle classes iets tegen voertuigen, direct of indirect

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 21:47
wat wel raar is dat je zeg maar smoke gaat poppen
hele veld zit vol met smoke....zie je doodleuk oranje 3hoekjes door de smokewolken heen....tja....dan heeft smoke ook niet veel nut he 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:13:
[...]

Mijn record staat op 23-1 en 18-0. Can you do better? :p
Mijn tactiek, dief. :P (ik deed het al op de dag van release)
Ik heb 19-0 gehaald en 26-1. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:55:
Mijn tactiek, dief. :P (ik deed het al op de dag van release)
Ik heb 19-0 gehaald en 26-1. :+
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4F6etikKdEnixuFyG8muEPDs/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Iedereen een tip:
Blijf uit Rush op Canals. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
radio tower kan dus toch omvallen!
Toch al in de PS3 versie:

Proof: Fixed a problem with the falling antenna on Caspian Border. It should now more instantly kill anyone in its falling path
http://battlelog.battlefi...ew/2832654775736306733/1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
MueR schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:25:
[...]

[...]

Hoe bedoel je?

[...]

Whut? Waar tegen?

[...]

Max range van 25-40 meter oid, zodat ie in close combat nog nuttig is. In situaties met veel licht zou hij zelfs helemaal niet fatsoenlijk moeten werken, zeg maximaal 10m.
1. Ik las dat deze ook nog steeds niet in de PS3 patch zit. Duurt wel lang nu.
2. Recon is alleen handig momenteel als je direct een headshot maakt. Het duurt namelijk te lang om een body shot kill te krijgen. De maps zijn zo opgezet dat overal wel cover te vinden is, tussen de tijd dat je een nieuwe shot hebt gelost is de enemy al ergens achter een muurtje gekropen.

Ook is recon kansloos tegen elke vehicle. In BC2 had je tenminste nog C4. Dit zou wel wat helpen.

3. Chopper is kansloos tegen vliegtuigen/anti air. Een beetje getrainde pilot haalt een chopper binnen een paar seconden neer met zijn gun, terwijl de chopper pilot nog niet realiseert wat er gebeurd.

4. Ben het met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een recon hoeft niet goed te zijn tegen voertuigen, daar is hij helemaal niet voor bedoeld. Long range sniper support of met een PDW up close and personal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
Tsurany schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:17:
Een recon hoeft niet goed te zijn tegen voertuigen, daar is hij helemaal niet voor bedoeld. Long range sniper support of met een PDW up close and personal.
Daarom probeer ik nu ook alle unlocks met recon met de AS VAL te krijgen, aangezien je nauwelijks een goeie SPM met een sniper kan krijgen. Natuurlijk kan je wel puntjes cappen, maar de rewards van het spotten(het heet niet voor niets Recon) zijn veel slechter als de rewards voor Ammo, Health, M320, Mines/Anti Tank. Dat bedoel ik met de balance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 17:14
Je krijgt als recon toch behoorlijk wat bonus puntjes als je iemand van een flinke afstand afschiet, of bedoel je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:46

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Remzz schreef op woensdag 30 november 2011 @ 19:22:
[...]

Daarom probeer ik nu ook alle unlocks met recon met de AS VAL te krijgen, aangezien je nauwelijks een goeie SPM met een sniper kan krijgen. Natuurlijk kan je wel puntjes cappen, maar de rewards van het spotten(het heet niet voor niets Recon) zijn veel slechter als de rewards voor Ammo, Health, M320, Mines/Anti Tank. Dat bedoel ik met de balance.
Ze hadden eigenlijk de motion mines moeten meenemen uit BC2. Daar kon je aardig wat punten mee bij elkaar harken. Of gewoon meer punten aan spotten toekennen dan bij de andere classes.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
is er al iets bekend van de volgende patch eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marksman headshot kan zo 400 punten per kill opleveren, dat is een leuke SPM hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Pffff.. zat ik net lekker potje te spelen.. 16-3 ofzo.. en opeens uit de server gekicked.. kijk ik, EA server fout ofzoiets.. lekker dan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Dat gebeurd wel is. Dan crashed de server ofzo.

Nou, al die crashes bleek toch een defecte videokaart (9800GTX+) dus vandaag een GTX460 HAWK overgekocht. Kan nu alles op ultra zetten (MSAA uit).

Merk wel dat mijn CPU een gigantische bottleneck is. Ik krijg op low evenveel fps als op ultra ( :') )

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik ben ook weer een potje kwijt. 30-4 score, combat efficiency medal er bij, weg. Af en toe best frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:42
Ik wordt bij elke willekeurige server binnen 3 minuten gekicked. Is er iets loos ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Even controleren of je punkbuster services wel goed lopen? Zou kunnen zijn dat die heartbeat niet goed doorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-09 13:37
soow, een potje 1000 tickets en dan met veel award score 50.000 krijgen :D was in een keer level up :P
http://battlelog.battlefi...show/8065468/1/353179156/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
MueR schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:29:
Ik ben ook weer een potje kwijt. 30-4 score, combat efficiency medal er bij, weg. Af en toe best frustrerend.
Zo herkenbaar.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Laatst online: 16-08-2020
Ik heb aan jullie een vraagje.

Als ik BF3 opstart dan merk ik dat Origin opgestart word en lijkt mijn systeem even te 'locken'. D.w.z. dat mijn muis even niet reageerd en vervolgens na 4/5 seconden dan word alles wel geladen. Hebben er meer mensen hier 'last' van of een manier om dit te voorkomen/verhelpen? Geen enkel ander spel heeft dit en zit nu op een frisse OS install en OC of niet, maakt niet uit.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjhgvr
  • Laatst online: 04-08 14:27
Z500 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:34:
Ik wordt bij elke willekeurige server binnen 3 minuten gekicked. Is er iets loos ofzo?
Heb ik ook last van, Violence #9014

Edit: Zojuist weer een:
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'dapixxxxx' (for 5 minutes) ... Violation (IGNORING QUERIES) #9006

Edit 2; Ja mijn PB is up-2-date (handmatig met pbsetup.exe)..

[ Voor 35% gewijzigd door sjhgvr op 30-11-2011 22:01 ]

oisd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:54

WhySoSerious

Be the change.

Zo, dat was me het potje Metro wel. Paar x flanken met de M249, heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Laatst online: 16-08-2020
DaPi schreef op woensdag 30 november 2011 @ 21:52:
[...]

Heb ik ook last van, Violence #9014

Edit: Zojuist weer een:
Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'dapixxxxx' (for 5 minutes) ... Violation (IGNORING QUERIES) #9006

Edit 2; Ja mijn PB is up-2-date (handmatig met pbsetup.exe)..
Heb je pbsetup.exe geplaatst in je PB folder van het spel? Zo niet, dan daarin zetten en update uitvoeren. Je zou ook "pbsvc.exe" kunnen uitvoeren en op de "test" knop klikken, om de communicatie te testen.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onne81
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07 16:12
Van mij mogen ze op de GoT servers het aantal tickets bij rush wel omhoog gooien, ik maak nog weinig mee dat de aanvallende partij wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
WhySoSerious schreef op woensdag 30 november 2011 @ 21:58:
Zo, dat was me het potje Metro wel. Paar x flanken met de M249, heerlijk.
Begrijp wel waarom mensen metro leuk vinden, makkelijk punten binnen krijgen. Maar is echt niet mijn ding, vind het spel dan opeens meer op MW3 lijken. Doe mij maar lekker conquest op een open map, ben ook meer van de engineer en die is op metro niet echt heel nuttig (support en assault voegt veel meer toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:54

WhySoSerious

Be the change.

shenr schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:37:
[...]

Begrijp wel waarom mensen metro leuk vinden, makkelijk punten binnen krijgen. Maar is echt niet mijn ding, vind het spel dan opeens meer op MW3 lijken. Doe mij maar lekker conquest op een open map, ben ook meer van de engineer en die is op metro niet echt heel nuttig (support en assault voegt veel meer toe)
Geef ik je helemaal gelijk in hoor, maar na een losing streak zo'n potje is ook wel eens fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Sagaris schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:01:
[...]

Ik word gek van die tanks. Zit je in een heerlijke mano a mano gevecht, komt er zo'n tank tussen.

Ik word gek van die C4. Zit je in een LAV battle, plakt er iemand C4 op je.

Laten we inderdaad maar alle countermeasures nerfen. 8)7
Hij heeft wel gelijk. Die AA kan je heli over een behoorlijke range vrij gemakkelijk uit de lucht krijgen. Als heli zijnde moet je ook echt niet in de buurt van AA komen. Je kunt namelijk bijna niet wegkomen, want dat ding kan flink blijven sproeien. Vrijwel gegarandeerd een crash.

De maps zijn eigenlijk ook gewoon te klein om die AA goed te kunnen ontwijken of sneaky van achter aan te vallen. Dus wat mij betreft mag de armor van de heli nog net ff een tikkeltje sterker zodat je ook een redelijke kans tegen AA hebt.

En er moet een onderscheid zijn tussen het icoontje van een AA en een normale tank, als ie gespot is. Nu is ie niet te onderscheiden en jaag je als heli vaak op een tank terwijl je denkt dat je de AA te pakken hebt. Blijkt ie 15 meter verderop te staan en pakt ie je alsnog. Zeer frustrerend af en toe.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouver
  • Laatst online: 22-02 22:28
jagermeister schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:39:
[...]
Hij heeft wel gelijk. Die AA kan je heli over een behoorlijke range vrij gemakkelijk uit de lucht krijgen. Als heli zijnde moet je ook echt niet in de buurt van AA komen. Je kunt namelijk bijna niet wegkomen, want dat ding kan flink blijven sproeien. Vrijwel gegarandeerd een crash.

De maps zijn eigenlijk ook gewoon te klein om die AA goed te kunnen ontwijken of sneaky van achter aan te vallen. Dus wat mij betreft mag de armor van de heli nog net ff een tikkeltje sterker zodat je ook een redelijke kans tegen AA hebt.

En er moet een onderscheid zijn tussen het icoontje van een AA en een normale tank, als ie gespot is. Nu is ie niet te onderscheiden en jaag je als heli vaak op een tank terwijl je denkt dat je de AA te pakken hebt. Blijkt ie 15 meter verderop te staan en pakt ie je alsnog. Zeer frustrerend af en toe.
Of je nerfed gewoon de AA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Dat het liefst idd, maar ik vind dat ie gewoon als AA op de map en als spot icon in beeld te zien moet zijn als ie gespot is. Een duidelijk onderscheid tussen tank of AA is wel zo handig. Dan weet je waar hij staat en kun je hem ontwijken of van achter proberen aan te vallen. Maar ja... als ie proximity scan heeft, dan heeft ie snel door dat je achter 'm zit, maar dat is een kwestie van snel handelen.

[ Voor 8% gewijzigd door jagermeister op 30-11-2011 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Helis weinig kans te hebben tegen AA, daarom is het ook AA. Nerf dan liever AA tegen niet vliegende dingen.

Sowieso kan een heli best wegkomen van AA, bijna altijd kan een heli redelijk snel ergens achter duiken. Alleen als je echt dichtbij de AA komt voordat je hem opmerkt en voordat hij het vuur opent, ja dan is het voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

furby-killer schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:58:
Helis weinig kans te hebben tegen AA, daarom is het ook AA. Nerf dan liever AA tegen niet vliegende dingen.

Sowieso kan een heli best wegkomen van AA, bijna altijd kan een heli redelijk snel ergens achter duiken. Alleen als je echt dichtbij de AA komt voordat je hem opmerkt en voordat hij het vuur opent, ja dan is het voorbij.
Maar het punt is dat je dus vaak totaal geen idee hebt waar ie staat. Dus je komt vaak zonder dat je het doorhebt te dichtbij. Ook al is ie gespot.

Ik kan nu inmiddels best wel een beetje vliegen, maar die AA is echt frustrerend. Die stingers en zo, daar leer je wel mee omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
hoe ontsnap je als arcade piloot, aan een no lifer die heel zijn sociale leven heeft opgeoffert aan het vliegen in een dom spel ??

ik kan redelijk vliegen, maar vanaf het moment dat ik opstijg, en er is zon soort mens in de lucht hoor ik constant het gepiep van de heatseeker, en wat voor manouvre ik ook uithaal ik kom nooit van hem af, en in een positie om te schieten...

naja tot zover mijn moment om even bf3 te spelen 8)7 , ik ga naar bed
Ohja een lichtpuntje dan, 2x een heli neergehaald met mijn M320 granaat :P

[ Voor 15% gewijzigd door Skybullet op 30-11-2011 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
shenr schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:37:
[...]
Makkelijk punten binnen krijgen is niet de hoofdreden imho.
Metro is cool omdat je dikke aktie hebt.
Metro conquest, de battle gaat dan om vlag B, niet dat ik nou de hele tijd metro speel maar op z'n tijd wel erg vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
Skybullet schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:13:
hoe ontsnap je als arcade piloot, aan een no lifer die heel zijn sociale leven heeft opgeoffert aan het vliegen in een dom spel ??

ik kan redelijk vliegen, maar vanaf het moment dat ik opstijg, en er is zon soort mens in de lucht hoor ik constant het gepiep van de heatseeker, en wat voor manouvre ik ook uithaal ik kom nooit van hem af, en in een positie om te schieten...

naja tot zover mijn moment om even bf3 te spelen 8)7 , ik ga naar bed
9 van de 10 keer win ik een dogfight. Kwestie van af en toe wat af remmen tijdens het draaien, en 'pitch up' instellen op bijvoorbeeld de spacebar :)
Heatseakers zijn eenvoudig vanaf te komen door een goed getimede salvo flares of door laag en snel richting de rand van de map te gaan, of bijvoorbeeld achter een berg langs. Zelf heb ik meestal Air Radar als perk, waardoor je eenvoudig ziet of er iemand op je hielen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 21:24
wat ik meestal doe is kamikazi in enemybase en dan enemyjet of chopper gewoon jatten en iedereen overhoop schieten en word ik meestal gekick :P gewoon zorgen dat ze niet in lucht in gaan hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

furby-killer schreef op woensdag 30 november 2011 @ 22:58:
Nerf dan liever AA tegen niet vliegende dingen.
Vooral dat ja. Vanavond een potje gespeeld op Noshaar Canals, waar een of andere lamer op de US carrier in de AA zat, en al zo'n 20 kills had gemaakt op infantry die rond A en B liep. 8)7

Lekker spray & pray zonder te hoeven bidden.

[ Voor 6% gewijzigd door CodeCaster op 30-11-2011 23:38 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

CodeCaster schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:38:
[...]

Vooral dat ja. Vanavond een potje gespeeld op Noshaar Canals, waar een of andere lamer op de US carrier in de AA zat, en al zo'n 20 kills had gemaakt op infantry die rond A en B liep. 8)7

Gelukkig dat je Vanavond zei...

Ik was het gisteren! })

Waarom mag het niet eigenlijk, het staat er en het kan :p?
Was eerst aan het concentreren op heli's en jets maar die kwamen maar zelden dus af en toe vermaken op de infantry (a)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Natuurlijk, het kan, dus ga je gang. :) Ik (en die negentien anderen) hadden gewoon niet "out in the open" moeten rennen, er had net zo goed een sniper op het dek kunnen liggen.

Ik meld alleen dat ik het lame vind, en dat het van mij aangepast mag worden. :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hymnir
  • Laatst online: 13-08 09:46
Het verrast me dat er zoveel gewhine over dit is noob en dat kan niet en dit is onmogelijk en dit is bijna cheaten..
Dit is een combined forces spel.. speel het dan ook , kijk naar je squad is er een engineer ? is er een assault , is er een support? Dat er een AA op infantry schiet is toch geen ramp , die dingen zijn makkelijk te slopen..ik spawn dan als engineer en probeer gwn dat ding af te maken .. "voor het team" :) eerlijk oneerlijk irl zal die aa ook wel op infantry schieten..

Ik doel nu niet specifiek op deze discussie natuurlijk , gwn tijdens een spel ed.. alles is noob.. :P ga dan cod2 kar98 riflen dat was de leet way natuurlijk :p

[ Voor 14% gewijzigd door Hymnir op 30-11-2011 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

CodeCaster schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:50:
Natuurlijk, het kan, dus ga je gang. :) Ik (en die negentien anderen) hadden gewoon niet "out in the open" moeten rennen, er had net zo goed een sniper op het dek kunnen liggen.

Ik meld alleen dat ik het lame vind, en dat het van mij aangepast mag worden. :P
Bwaaaa, aangepast.....

Is een leuk tijdverdrijf als je niet echt super veel zin meer hebt maar toch nog niet wil gaan slapen(of iets anders) :p
(map daarna nog hele tijd met mortar gespeeld :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
In een tank battle word ik uitgeschakeld door een andere tank en dan zie ik dat er vaak 3 x stealth staat in zijn....

Hoe unlock je die voor een tank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:29
TecTo schreef op donderdag 01 december 2011 @ 00:06:
In een tank battle word ik uitgeschakeld door een andere tank en dan zie ik dat er vaak 3 x stealth staat in zijn....

Niet, is een bug. Een van de vele niet gamebreaking slordigheden in het spel. Kijk bijvoorbeeld naar de m39, staat engineer tekentje bij. De sks heeft in de text 30 kogels, in de specs 10 en in het spel 20.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

TecTo schreef op donderdag 01 december 2011 @ 00:06:

Veel met de tank spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Speel sinds twee dagen met de tank maar en heb tot thermal optics geunlockt.

Zo is er eigenlijk weinig aan als andere de bug gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Laatst online: 15-09 10:53
CodeCaster schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:38:
[...]

haha en ik gisteren ook al.
maar wat ik vreemd vind is dat tegen party geen vaste aa dan heeft (bij rush mode defende partij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itsleon schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:46:
Onze 64 slot server bij clanhost is echt brak. Al vanaf de release zodra er 40+ man in de server begin deze zwaar te laggen. Ze zouden het al meerdere keren hebben opgelost maar nog steeds niks. Misschien dus tijd dat wij onze 8 servers ergens anders gaan onderbrengen want dit is gewoon niet geinig.

En voor de mensen die de servers van GOT zat zijn wegens onbalance kom een keer kijken op die van ons. Op de 64 slots na draaid alles gewoon lekker.
Mocht je dit probleem nog steeds hebben, mail of bel even de support. Hier is al lang een oplossing voor die de support kan toepassen. Het heeft met de punkbuster te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die AA is er juist om heli's en vliegtuigen te slopen, dan is het logisch dat je met een heli niet kan winnen, anders zou het ook geen AA zijn. Gewoon uit de buurt proberen te blijven en of heel hoog of heel laag vliegen.
Piloten zijn in dit spel nog wel de ergste jankerds lijkt het, hun vlieg spul moet overal van kunnen winnen en ze moeten kennelijk dikke killstreaks halen. AA slopen met een jet is kinderlijk eenvoudig, dat kan gebeurd zijn voor de AA weet wat op hem schiet. Enkel de heli heeft niet altijd een counter maar van een afstand met tv missles is het ook geen ramp. Minder huilen en beter je best doen, er is maar 1 AA per map, niet alsof iedereen er eentje heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:22
Om heel eerlijk te zijn is mobile AA best wel sterk en dat hoort denk ik ook wel zo. Merkte het van de week dat er bij ons telkens iemand in zat die er niet mee om kon gaan en bleef in onze base staan met dat ding terwijl de enemy chopper alle tanks en infantry voortdurend afslachtte. Leukste is nog dat je tegen tanks ook een goede kans hebt om te winnen als je maar begint met schieten en de tank een paar seconden nodig heeft om je te spotten of een foutje maakt en een keer mist. Je kunt met de mobile AA eigenlijk alles aan.

Wat Tsurany zegt... er is er maar 1 per map en als die te zwak gemaakt zou worden zouden de choppers veel te sterk worden met als gevolg dat daar weer veel mensen over zouden klagen en choppers generfed worden... dus helicopter piloten... bedenk je goed voordat je gaat klagen over AA :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Nu online

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Zijn er hier mensen die een joystick gebruiken voor het vliegen?
zo ja, welke? en zijn er bijvoorbeeld logitech profielen voor.
Ik vraag echt om ervaringen van de mensen hier, icm BF3.
Reviews ben ik al aan het lezen.
Ik wil graag een joystick zonder al te veel gedoe met instellingen voor BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:11

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Over de mobile AA: Heb zelf (bij de Klu) jaren gewerkt bij de actieve luchtverdediging, waar we met missiles en radargeleide bofors 40L70 kanonnen werkten. En ik kan je vertellen: niets maakte meer indruk dan een lock van de radargeleide guns. Je bent even beschenen door de radar, maar dan? Na die 2 seconden lock, is er nu geschoten of niet? Is er een vlucht 40mm granaten naar mijn vliegpad onderweg of niet?

Daar hadden ze flink de hel over in. Een missile kon je zien op je apparatuur, de shells niet. Bovendien schoten we met proximity granaten: die hoefden niet in te slaan om damage te doen: gewoon in de buurt is voldoende en de rommel klapte uitelkaar. Reken maar dat één burst van 2 seconden voldoende was om een kist neer te halen.

Met andere woorden: de mobile AA is in BF3 nog aan de slappe kant. IRL is één lock gevolgd door een burst voldoende om de kist neer te halen. De enige countermeasures die hielpen waren chaff (om de lock te verbreken). Flares hielpen niet; die helpen namelijk alleen tegen: inderdaad. Missiles. En aangezien in BF3 geen chaff is geïmplementeerd zou een lock/fire vanuit mobile AA (ik heb het nog steeds over de guns hé) voldoende moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Aub kom niet met " in het echt " aan, want dan kan ik hier zo 10 bladzijdes volschrijven over wat er dan wel of niet klopt. ( zelf jarenlang bij de landmacht gezeten ) ;)

Het is een spel, nooit maar dan ook nooit de stap willen zetten om het te gaan vergelijken met het echte leven want dan moet ik huilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magiciano
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 20:41
gyedema schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:26:
Over de mobile AA: Heb zelf (bij de Klu) jaren gewerkt bij de actieve luchtverdediging, waar we met missiles en radargeleide bofors 40L70 kanonnen werkten. En ik kan je vertellen: niets maakte meer indruk dan een lock van de radargeleide guns. Je bent even beschenen door de radar, maar dan? Na die 2 seconden lock, is er nu geschoten of niet? Is er een vlucht 40mm granaten naar mijn vliegpad onderweg of niet?

Daar hadden ze flink de hel over in. Een missile kon je zien op je apparatuur, de shells niet. Bovendien schoten we met proximity granaten: die hoefden niet in te slaan om damage te doen: gewoon in de buurt is voldoende en de rommel klapte uitelkaar. Reken maar dat één burst van 2 seconden voldoende was om een kist neer te halen.

Met andere woorden: de mobile AA is in BF3 nog aan de slappe kant. IRL is één lock gevolgd door een burst voldoende om de kist neer te halen. De enige countermeasures die hielpen waren chaff (om de lock te verbreken). Flares hielpen niet; die helpen namelijk alleen tegen: inderdaad. Missiles. En aangezien in BF3 geen chaff is geïmplementeerd zou een lock/fire vanuit mobile AA (ik heb het nog steeds over de guns hé) voldoende moeten zijn.
Ik geloof u zonder enige twijfel, de vraag is echter: moet Battlefield 3 wel zó realistisch zijn? Nee. Mensen die een een shootersim willen kunnen beter America's Army gaan spelen denk ik zo.
De MBT haalt hier 54/55KPH, stuk minder dan in het echt, een schot in iemands been maakt hem niet kruipel, levenspunten komen na een halve minuut rust terug etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:11

GurbY{nl}

GurbY{nl}

@hierboven: er wordt gesteld dat de AA te sterk is. Of te slap. Ik geef alleen maar aan dat het zoals het IRL is, niet in de game voorkomt. Dan zou namelijk ook iedereen in de AA gaan zitten en vrijwel niemand meer vliegen.

Los daarvan is het toch continue gejammer over "dit is te sterk" en "dit is te zwak". Het is een game, en geen simulatie. In BF2 was de BH volgens vrijwel iedereen in het begin zwaar overpowered met die miniguns. Na aanpassing kon je er nog geen deuk in een pakje boter mee schieten. Terwijl de sterkte in het begin redelijk realistisch was, maar dat wil de grote gemeenschap juist liever niet in een game terug zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:15

flessuh

Set sail for fail!

ApC_IcE schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:16:
Zijn er hier mensen die een joystick gebruiken voor het vliegen?
zo ja, welke? en zijn er bijvoorbeeld logitech profielen voor.
Ik vraag echt om ervaringen van de mensen hier, icm BF3.
Reviews ben ik al aan het lezen.
Ik wil graag een joystick zonder al te veel gedoe met instellingen voor BF3
Ik heb zelf een paar dagen de logitech attack 3 gehad, maar die is weer retour gegaan... een lading werk met instellen, en dan niet lekker werken...
Ik blijf bij toetsenbord only voor jet en toetsenbord en muis voor heli

En dat van heli vs AA, daar heeft men een oplossing voor.... TV guided missile... dan kan de AA niks beginnen.
Verder moet ik zeggen dat de heli soms wel wat zwak is, maar dit is alleen als je een half team tegen hebt met stingers enzo. maar ja, dat mag dan ook wel...

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Laatst online: 17:28
Als een team goed samenwerkt hebben ze een AA makkelijk kapot. Heb vaak genoeg gehad dat een jet super hoog op me af vloog. Kon hem niet raken omdat hij out of range was en hij kon mij wel raken. En als je even op een jet schiet, omdat hij op je af komt, kan er een viper van achter komen. Maar dat komt vooral omdat ik vaak een team heb waar niemand spot... Daarnaast gebruik ik met mijn tank canister of hoe dat heet. Werkt super goed tegen heli's. Van 100meter afstand schiet ik ze dood, maar de heli is dat niet kapot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 21:24
Hebben de choppers ook eigenlijk een turbo? Want ze vlliegen erg traag vind ik.

[ Voor 3% gewijzigd door goosche op 01-12-2011 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Michielodc schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:23:
Als een team goed samenwerkt hebben ze een AA makkelijk kapot. Heb vaak genoeg gehad dat een jet super hoog op me af vloog. Kon hem niet raken omdat hij out of range was en hij kon mij wel raken. En als je even op een jet schiet, omdat hij op je af komt, kan er een viper van achter komen. Maar dat komt vooral omdat ik vaak een team heb waar niemand spot... Daarnaast gebruik ik met mijn tank canister of hoe dat heet. Werkt super goed tegen heli's. Van 100meter afstand schiet ik ze dood, maar de heli is dat niet kapot :D
Dat laatste komt dan wss omdat de pellets door de cockpit gaan en de gunner/pilot doden. De heli wordt een beetje een gatenkaas, maar kan daar wel redelijk tegen. :)
Pagina: 1 ... 13 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.