Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Technisch niet mogelijk. Het is niet mogelijk via RCON (server aansturing protocol) te controleren of een speler een bepaalde attachment gebruikt, dat krijg je niet doorgespeeld van de server. We kunnen wel spelers killen/kicken/bannen zodra ze een bepaald wapen gebruiken maar zelfs dat is beperkt omdat niet alle wapens iets unieks genereren. Mortar was volgens mij niet mogelijk eruit te halen.
En daarnaast zullen we het niet gaan doen simpelweg omdat we niet geloven dat je daardoor het spel echt leuker maakt voor iedereen.
We hebben de hint begrepen en gaan er intern zeker naar kijken- GoT-leden eerlijk verdeeld over beide teams
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik wil ookUltraman schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:11:
Mooi dat ze dat doen terwijl ik aan het werk ben tot 11:30
Verwijderd
Je hebt werkpaarden en.....Ultraman schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:11:
Mooi dat ze dat doen terwijl ik aan het werk ben tot 11:30
Iemand een idee wat de changelog is voor deze update van battlelog?
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
Wazig, vrienden van mij zijn gewoon nog aan het spelen op ranked servers...ionicdog schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:12:
altijd leuk dat ze onderhoud niet aankondigen en je direct kicken van de server...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dat vond ik ook al zo geweldig inderdaad!ionicdog schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:12:
altijd leuk dat ze onderhoud niet aankondigen en je direct kicken van de server...
Edit: Battlelog is hier weer up
[ Voor 77% gewijzigd door Fonta op 30-11-2011 10:18 ]
Altijd welkom op de BoF serversZerosum schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:50:
En welke mogen dat dan zijn itsleon? Ben nog op zoek naar wat goede NL servers...
Dat is bullshit, iemand zo als ik die per week maar een paar uurtjes kan spelen word altijd genaaid door iemand die elke dag 3 uur speelt met IRNV. "slimmer spelen" werkt gewoon niet tegen iemand met IRNV, ik heb zelf een paar keer een gun opgepakt met een scope en het is net een soort hack. Alles is donkergroen en alle soldaten zijn knal oranje. Daar word het spelen wel een stuk makkelijker van.Andyk125 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:08:
[...]
Kijk zo mag je praten![]()
Wapens moet je gewoon van af blijven, als je ergens niet tegen kunt moet je slimmer spelen!
Even snel door de scope turen en je ziet meteen of een area vrij is, waar iemand met een dot echt moet de soldaten van de omgeving moet onderscheiden. Snipers, gasten bij hoekjes of andere verstop plekken: je ziet ze in één oog opslag.
De night vision in BF2: special forces was veel gebalanceerder. Je kon er goed mee in het donker zien, maar je had er niet een infrarood functie in.
Dit alles is natuurlijk maar mijn mening, maar zo denk ik er over.
Je maakt het misschien niet leuker voor de mensen met hogere rank die fanatiek IRNV-gebruiker zijn, maar wel gebalanceerder voor de mensen die het niet hebben. Je hersens moeten fysiek gewoon meer moeite doen om iemand van zijn achtergrond te onderscheiden zonder IRNV.Tsurany schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:11:
[...]
Technisch niet mogelijk. Het is niet mogelijk via RCON (server aansturing protocol) te controleren of een speler een bepaalde attachment gebruikt, dat krijg je niet doorgespeeld van de server. We kunnen wel spelers killen/kicken/bannen zodra ze een bepaald wapen gebruiken maar zelfs dat is beperkt omdat niet alle wapens iets unieks genereren. Mortar was volgens mij niet mogelijk eruit te halen.
En daarnaast zullen we het niet gaan doen simpelweg omdat we niet geloven dat je daardoor het spel echt leuker maakt voor iedereen.
[...]
We hebben de hint begrepen en gaan er intern zeker naar kijkenWellicht een systeem om spelers te husselen aan het begin van een map. Dan verstoor je niet het stuk dat iedereen constant attacker of defender is aangezien je het per map doet, niet per round.
Dat huslen is een goed idee, evenveel GoT-ers op elk team maakt het voor "random" spelers ook een stuk aangenamer.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Hebben we in dezelfde server gespeeld?MueR schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:28:
Gisteren een potje met zo'n enorm brak team, dat was echt niet leuk. Ruim de helft van het team was Assault/Medic, maar reviven ho maar. Ik ben dus in het hele 800 ticket durende potje niet opgeraapt. M'n squadmates ook niet. En maar zeiken als ze geen ammo hebben
I feel your pain...Andyk125 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:32:
[...]
Hebben we in dezelfde server gespeeld?hah vast niet hoor. Maar ik was diegene die over ammo aan het zeiken was, het is gewoon niet normaal, 5 support naast je en niet 1 die ff een ammo box dropt
[ Voor 10% gewijzigd door samvdheijden op 30-11-2011 10:34 ]
Vast nietAndyk125 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:32:
[...]
Hebben we in dezelfde server gespeeld?hah vast niet hoor. Maar ik was diegene die over ammo aan het zeiken was, het is gewoon niet normaal, 5 support naast je en niet 1 die ff een ammo box dropt
100 en dan nog de ribbon. Ik snap het ook niet waarom men het niet doet. Als ik op een squadmate spawn is het eerste dat ik doe een ammopack neergooien. En als ik bij m'n team sta, is dat ook hetgeen ik zoveel mogelijk doe.MueR schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:34:
[...]
Vast nietIk snap de mentaliteit gewoon niet. Ik maak als assault nauwelijks kills en krijg regelmatig kogels als ontbijt, juist omdat ik enorm veel heen en weer aan het rennen ben om iedereen van health/revives te voorzien. Kills zijn dan redelijk secundair voor me. En ook als Support is het droppen van een ammo pack zo 100 punten extra. Waarom zou je het niet doen?
Nu snap ik dat het in grote maps lastiger is, maar toch.
Ja en de IRNV gebruiker ziet zat mensen ook slecht (lees: iedereen met spec ops camo is vaak lastiger te zien dan met een normale scope), en dat fel oranje waar het hier over gaat is enkel op point blank range, dan heb je echt geen IRNV nodig mag ik hopen.Je maakt het misschien niet leuker voor de mensen met hogere rank die fanatiek IRNV-gebruiker zijn, maar wel gebalanceerder voor de mensen die het niet hebben. Je hersens moeten fysiek gewoon meer moeite doen om iemand van zijn achtergrond te onderscheiden zonder IRNV.
Daarnaast is IRNV traag, heel beperkte FOV, geen magnification, en als we het toch over hersenen hebben die fysiek moeite moeten doen: elke keer dat je hem gebruikt/terug switches moeten jouw hersenen fysiek moeite doen om weer om te schakelen omdat het kleurpatroon compleet wisselt.
Zelf gebruik ik dan enkel IRNV in enkele situaties, degene waar overal mensen liggen te campen (dat zijn dan volgens mij ook de grootste schreeuwers, diegene die met hun silenced wapen liggen te campen en dan gespot worden door IRNV). Bijvoorbeeld bij damavand peak rush assault team. Maar verder gebruik ik gewoon RDS of ACOG sights, IRNV is overrated, en ben bang dat hij generfed zal worden van soms een nuttig iets, tot iets dat altijd nutteloos is. Enige wat van mij mag veranderen is heat signature van camo verminderen, maar niet tot minder dan spec ops, en bij voorkeur zelfs die van spec ops wat sterker maken.
Het namelijk zo dat je met maar 100 kills zo'n ding al hebt en iedereen kan het het gebruiken.
Grootste nadeel is dat je een tunnelvisie krijgt en als je weer naar normal few gaat je hersenen weer moeten aanpassen om alles opzich te nemen (dit argument gebruiken mensen vaan die tegen IRNV zijn maar dan precies anders om)
Wil je toch nog een leuke uitdaging en met IRNV spelen gebruik dan de M39 EMR (echt alleen nuttig op de middellange afstand en verder ben je in het nadeel.)
edit: Furby-Killer was me voor
Doe geen moeite, sommigen willen het gewoon niet zien of snappen. Variaties in wapens/scopes etc. leidt alleen maar tot gejammer en gezeik om nerf's en balances. Volgens dit slag spelers moet je met ELK wapen precies even veel kans maken in ALLE omstandigheden. Owja, en je mag deze boys vooral niet afmaken met een wapen wat zij nog niet hebben, wantja dat is natuurlijk niet eerlijk.furby-killer schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:40:
[...]
Ja en de IRNV gebruiker ziet zat mensen ook slecht (lees: iedereen met spec ops camo is vaak lastiger te zien dan met een normale scope), en dat fel oranje waar het hier over gaat is enkel op point blank range, dan heb je echt geen IRNV nodig mag ik hopen.
Daarnaast is IRNV traag, heel beperkte FOV, geen magnification, en als we het toch over hersenen hebben die fysiek moeite moeten doen: elke keer dat je hem gebruikt/terug switches moeten jouw hersenen fysiek moeite doen om weer om te schakelen omdat het kleurpatroon compleet wisselt.
Zelf gebruik ik dan enkel IRNV in enkele situaties, degene waar overal mensen liggen te campen (dat zijn dan volgens mij ook de grootste schreeuwers, diegene die met hun silenced wapen liggen te campen en dan gespot worden door IRNV). Bijvoorbeeld bij damavand peak rush assault team. Maar verder gebruik ik gewoon RDS of ACOG sights, IRNV is overrated, en ben bang dat hij generfed zal worden van soms een nuttig iets, tot iets dat altijd nutteloos is. Enige wat van mij mag veranderen is heat signature van camo verminderen, maar niet tot minder dan spec ops, en bij voorkeur zelfs die van spec ops wat sterker maken.
Bijna vergeten, deze mensen gaan alleen maar neer omdat mensen 'cheaten' met wapens die ze zelf nog niet hebben. Ook al loop je per potje HOOGUIT één keer tegen een RPG op, gelijk die chat vol rammen met de klaagzang. M320 idem. Dat je wellicht je tactiek aan zou KUNNEN passen als je een paar keer op dezelfde plek een raket voor je bakkes hebt gehad, nee, zo werkt dat natuurlijk niet. Gewoon kicken die 'lamers'!
Owja, elite snipers achterin de eigen spawn helpen het team ENORM met die drie kills en OWJEEE wat spotten ze veel, doorslaggevend!
etc. etc. etc. etc.
/rant
Verwijderd
Zonder sights spelen is nog leuker.
Vars.disableChatbox 1
En ik knal lekker door :-)
Ik ben wel al om 05:00 opgestaan he om er voor zessen te zijn heVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:12:
[...]
Je hebt werkpaarden en.....
Iemand een idee wat de changelog is voor deze update van battlelog?
In de middag heb ik college en moet ik thuis ook nog even wat tijd er in steken, dus nog genoeg te doen.
Maar ik heb een lunch er tussen zitten, dus dan heb ik wel een half uurtje a 45 min voor een potje.
[ Voor 28% gewijzigd door Ultraman op 30-11-2011 11:11 ]
Verwijderd
En je hebt nog niet ontbeten *hap hap HAP!*Ultraman schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:10:
[...]
Ik ben wel al om 05:00 opgestaan he om er voor zessen te zijn he
En het is een baantje naast de studie, en daar moet ik ook nog wel even wat tijd in steken vandaag...
Ik heb inderdaad trek.Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:11:
[...]
En je hebt nog niet ontbeten *hap hap HAP!*
Gelukkig mag ik bijna gaan lunchen.
En voor de mensen die met een heli vliegen met toetsenbord en muis, doen jullie dat met hoge sens&dpi of niet?
Ik had de logitech attack 3 besteld maar die gaat weer retour naar bol.com, want dat werkt niet lekker.
Momenteel vlieg ik met toetsenbord only en ik kan aardig stabiel vliegen, alleen op afstand richten wil niet echt lekker er mee... zelfde voor de jet. Dus eigenlijk wil ik met de muis gaan vliegen, maar ik snap niet echt hoe je goed kan vliegen zo...
Ik heb een roccat Kone+ op 1000-2000-3200 en 6000 dpi en heb wel even gevlogen met 6000dpi, maar dat werkt ook niet erg lekker... dus nogmaals, hoe vliegen jullie (met toetsenbord en muis) kan ik dat eens proberen.
(ingame sens staat bij mij op zo'n 75%)
en @zerosum...
Ik kreeg gister ook veel gezeik door de USAS. maar ik vind recon niet erg practisch aangezien ik gewoon vol in een squad speel, dus dan is USAS met frag, spawn point en t-ugs wel handig als extra. zou niet weten wat ik anders zou moeten nemen
[ Voor 12% gewijzigd door flessuh op 30-11-2011 11:20 ]
Daarbij vooral als je veel speel zie je wel dat elk wapen zijn voordeel en nadeel heeft.
De F2000 is een beest op korte afstand maar van mid tot lang range vind ik hem alles behalve fijn. Zit nu zelf heel veel met de M16A3 te spelen en dat is een wat trager wapen maar met een hogere accuracy.
Ben alleen bang dat door al het gezeik van de kinderen van dit is overpowerd en dat en dit dat het spel zo saai gaat worden. Merk gewoon dat het volwassenheids niveau van de battlefield serie omlaag is gegaan sinds bf2 en dat is gewoon jammer.
En met 111 uur ingame kan ik toch wel zeggen dat ik weet waarover ik praat.
Je hoeft er niet stabiel mee te vliegen om te spotten, ga bijv. op Seine Crossing hoog boven de Seine hangen richting de vijandelijke kant and your enemies will light up like Christmas trees. Gewoon ermee blijven vliegen, oefening baart kunst. Het lukt me nu ook om goed door Metro heen te vliegen met dat ding, trappen omhoog, omlaag, gangetjes in. Keep trying!flessuh schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:16:
Hoe zit het nu eigenlijk met die MAV? ik kan echt niet vliegen met dat ding, en spotten wil ook niet echt (ook omdat ik er niet stabiel mee vlieg natuurlijk)
Eh, misschien ben jij alweer 6 jaar ouder geworden sinds BF2 en trekt het genre nog steeds een bepaalde gemiddelde leeftijd die jij nu als zeer jong begint te beschouwen (en is het 'volwassenheidsniveau' stabiel gebleven in tegenstelling tot jou perceptie)itsleon schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:16:
Ben alleen bang dat door al het gezeik van de kinderen van dit is overpowerd en dat en dit dat het spel zo saai gaat worden. Merk gewoon dat het volwassenheids niveau van de battlefield serie omlaag is gegaan sinds bf2 en dat is gewoon jammer.
[ Voor 7% gewijzigd door TRG op 30-11-2011 11:26 ]
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Tuurlijk dat zou kunnenTRG schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:25:
[...]
Eh, misschien ben jij alweer 6 jaar ouder geworden sinds BF2 en trekt het genre nog steeds een bepaalde gemiddelde leeftijd die jij nu als zeer jong begint te beschouwen (en is het 'volwassenheidsniveau' stabiel gebleven in tegenstelling tot jou perceptie)
Maar volgens mij is er veel meer gezeik of ik heb er op battlefield 2 niet zoveel op gelet maar ik vind dat er een soort COD mentaliteit is van als iets maar een beetje sterker is dan een ander ben je gelijk dikke noob omdat je dat gebruik. Het gezeik is volgens mij gewoon hoger.
Daarbij is er nu voor mijn gevoel veel meer individualisme dan bijv bf2. Als ik nu gerived word is het echt een wonder of als ik ammo krijg. In BF2 had ik dit nooit. Mensen denken alleen maar aan zich zelf en niet aan het team wat je voor bij COD doet.
Je merk gewoon van als je met 4 man in een squad zit en goed samen werkt bijv via Teamspeak dat je de match dan al gewonnen hebt.
[ Voor 21% gewijzigd door itsleon op 30-11-2011 11:33 ]
Combinatie van de 2 werkt het best. Ik heb kwa key bindings in een jet 1 wijziging gemaakt waar S normaal remmen is is het bij mij pull up om snelle bochten te maken. Dat is eigenlijk het enige wat niet lukt met een alleen een muis om te sturen.flessuh schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:16:
En voor de mensen die met een heli vliegen met toetsenbord en muis, doen jullie dat met hoge sens&dpi of niet?
Ik had de logitech attack 3 besteld maar die gaat weer retour naar bol.com, want dat werkt niet lekker.
Momenteel vlieg ik met toetsenbord only en ik kan aardig stabiel vliegen, alleen op afstand richten wil niet echt lekker er mee... zelfde voor de jet. Dus eigenlijk wil ik met de muis gaan vliegen, maar ik snap niet echt hoe je goed kan vliegen zo...
Voor heli zijn al mn controls default en vlieg ik ook met keyboard + mouse. DPI zet ik meestal wel hoog, maar is niet perse nodig. Oefenen en je wordt vanzelf goed.
Of jij ergert je er sneller aan, dat kan ook nogitsleon schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:30:
[...]
Tuurlijk dat zou kunnen
Maar volgens mij is er veel meer gezeik of ik heb er op battlefield 2 niet zoveel op gelet maar ik vind dat er een soort COD mentaliteit is van als iets maar een beetje sterker is dan een ander ben je gelijk dikke noob omdat je dat gebruik. Het gezeik is volgens mij gewoon hoger.
ik vind het spel goed zoals het is! Iemand die veel speelt heeft altijd voordeel of dit nu met andere wapens unlocks of gewoon de ervaring is! Als die unlocks of wapens er niet zijn dan heeft eimand veel ervaring en kent de map uit zijn hoofd en is dan vele malen beter dan iemand die er weinig tijd in steekt, raar he

EDIT: slecht taalgebruik

Ik type dit trouwens onder mijn werk, dus het taalgebruik is misschien niet al te best, maar ik heb eigenlijk weinig zin om er veel tijd in te steken want ik heb wel betere dingen te doen
[ Voor 9% gewijzigd door Andyk125 op 30-11-2011 11:47 ]
Ach in Bf2 werd ook een hoop gebitched hoor, maar wel minder. Vooral in het begin met de G36-e en de PKM, omdat die zelfs op lange afstand nog erg accuraat waren. Of over de J-10 straaljager.itsleon schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:30:
[...]
Tuurlijk dat zou kunnen
Nu had je bij BF2 minder unlocks en geen accessoires, dus was er ook minder variatie. Vooral na de 2e patch was battlefield 2 erg goed gebalanceerd naar mijn mening. Je kunt duidelijk merken dat ze dat bij BF3 ook geprobeerd hebben. Ook bij metro is USA bijna altijd de lul, maar die map speel ik ook bijna niet.
Het heeft altijd even een paar patches nodig om een balans te vinden waar iedereen mee kan leven. Zoals aangegeven door EA word de IRNV aangepast, en misschien dat ze bij metro de "trechterpunten" wat kunnen aanpassen zodat er meer doorbraak mogelijkheden zijn.
edit: voor voertuigen had je helemaal geen unlocks en kwam het puur op skill aan. Als ik nu in een tank/auto rijd of ergens loop en heel ver weg staat een tank met reactive armor, zoom optics en infrared dan ben je zowieso de lul. (om even een voorbeeld te noemen).
ik had 1300 uur in bf2 dus ik weet waar ik over praat
[ Voor 12% gewijzigd door Terrz op 30-11-2011 11:40 ]
* ik vindAndyk125 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:35:
[...]
Of jij ergert je er sneller aan, dat kan ook nog![]()
ik vindt het spel goed zoals het is! Iemand die veel speelt heeft altijd voordeel of dit nu met andere wapens unlocks of gewoon de ervaring is! Als die unlocks of wapens er niet zijn dan heeft eimand veel ervaring en kent de map uit zijn hoofd en is dan vele malen beter dan iemand die er weinig tijd in steekt, raar heMaar wordt dan ook nog steeds een cheater genoemd, dus het maakt helemaal niet uit, er zullen altijd zeikerds zijn omdat ze niet tegen hun verlies kunnen..
(ze moest gewoon maken dat enkel de pilot kon cappen, en niet alle 6 inzittenden tegelijk, wat dan ook gebeurd is. Van de mingun mocht er afgebleven worden, maar dit geheel terzijde)
Of J10 en F35...
Of stationary AA...
Of ...
Dit gaat wss nu ook gebeuren, 'balancen' tot het extreme, totdat er iets nutteloos gaat worden, en iets anders relatief gezien dan OP gaat zijn. (ik ben een F2000+IRNV+M320 sprayer, ik zou het jammer vinden moest er aan één van de drie iets worden gedaan, maar kan even goed met een red dot spelen)
Geneut en gezaag gaat er altijd zijn, tot het volk er zich bij zal neer leggen, maar daarvoor is het spel te nieuw!
Meer mensen met dit probleem?
Ik heb al verschillende drivers geprobeert maar geen resultaat. MSAA staat ook uit.
Die vraag kan je beter hier stellen:Royer schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:44:
Ik heb sinds een paar dagen een enorme last van artifacts met mijn GTX560 Ti hawk
Meer mensen met dit probleem?
Ik heb al verschillende drivers geprobeert maar geen resultaat. MSAA staat ook uit.
[Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic
Volgens mij weegt het voordeel namelijk niet op tegen het nadeel dat je tegen de vijand indirect zegt. "Joehoe ik sta hier!"
Je kunt tegenstanders verblinden en je accuracy wordt iets beter!Grouver schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:47:
Kan trouwens iemand mij vertellen waar exact een laser voor nuttig is?
Volgens mij weegt het voordeel namelijk niet op tegen het nadeel dat je tegen de vijand indirect zegt. "Joehoe ik sta hier!"
Het maakt je hip fire wat accurater... (schakel hem maar eens in en uit met T, je ziet je crosshair dan veranderen)Grouver schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:47:
[ Voor 9% gewijzigd door GeleFles op 30-11-2011 11:49 ]
Je krijgt er een behoorlijke unscoped bonus bij, dwz dat je zonder het geweer te schouderen je toch accuraat schiet. Iig een stuk accurater dan zonder.Grouver schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:47:
CQC dus een erg nuttige toevoeging.
Voor patch 1.2: mashtuur city + blackhawk gevuld 2 medic, 2 engineers en een support = oneindig health voor zowel crew als chopper, en oneindige nades en mijnen. Totdat daar teveel over gezeurd werd inderdaad.BobbyDgtl schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:41:
Och, bv BF2 met de zotte transportchoppers in het begin, daar kwam dan ook altijd superveel commentaar op... tot ze hem generft hebben en de miniguns plots niks meer waard waren.
(ze moest gewoon maken dat enkel de pilot kon cappen, en niet alle 6 inzittenden tegelijk, wat dan ook gebeurd is. Van de mingun mocht er afgebleven worden, maar dit geheel terzijde)
Of J10 en F35...
Of stationary AA...
Of ...
Dit gaat wss nu ook gebeuren, 'balancen' tot het extreme, totdat er iets nutteloos gaat worden, en iets anders relatief gezien dan OP gaat zijn. (ik ben een F2000+IRNV+M320 sprayer, ik zou het jammer vinden moest er aan één van de drie iets worden gedaan, maar kan even goed met een red dot spelen)
Geneut en gezaag gaat er altijd zijn, tot het volk er zich bij zal neer leggen, maar daarvoor is het spel te nieuw!
stationary AA was ik het als jet piloot (300 uur in een jet gehoerd) zelfs mee eens dat dat een lachertje was en gefixed moest worden. Bij 1.2 was AA toen even veel te sterk (gingen altijd door flares heen), maar bij 1.21 was het weer goed meende ik).
J10 en F35B was en is nog steeds een gebed zonder einde.
Waren wel de potjes waar je best makkelijk 200+ scores kon halen door continu te cappen, maar idd zot overpoweredTerrz schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:50:
[...]
Voor patch 1.2: mashtuur city + blackhawk gevuld 2 medic, 2 engineers en een support = oneindig health voor zowel crew als chopper, en oneindige nades en mijnen. Totdat daar teveel over gezeurd werd inderdaad.
Ik hoop niet dat ze Metro aanpassen want ik vind die map perfect zoals ie is. Balans is prima met 24 man tot een maximum van 32 man.Terrz schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:37:
Ook bij metro is USA bijna altijd de lul, maar die map speel ik ook bijna niet.
Het heeft altijd even een paar patches nodig om een balans te vinden waar iedereen mee kan leven. Zoals aangegeven door EA word de IRNV aangepast, en misschien dat ze bij metro de "trechterpunten" wat kunnen aanpassen zodat er meer doorbraak mogelijkheden zijn.
Ik kan er op winnen ongeacht welke zijde in ben op conquest mode.
Ik loop op het moment als Recon rond en dan doe ik dat gewoon met een Sniper en nu ik de DAO-12 heb pak ik die ook wel eens want dat is echt lachen met dat ding. En als het klote gaat of ik merk dat onze Support mensen falen dan wordt ik zelf Support en ga ik aan het werk.
Als US zo stom is om allemaal bij C te blijven hangen in het begin maak je het jezelf natuurlijk moeilijker, maar zelfs dan is het te doen. Gewoon werken en niet allemaal op hetzelfde punt gaan zitten want dan is het makkelijk om te focussen.
Zit je vast bij de eerste roltrappen en die zijtrap? Blijf daar bezig en loop met een man of drie tegelijk de tweede set roltrappen op, bij voorkeur met ten minste een support voor wat lekkere suppress of iemand met een goede shotgun. Bam!
Werd daar over gezeurd dan? Ik herinner me het als punten-bommetjes zo'n volle black hawk. Ze hingen altijd laag boven de vlag dus ideaal voer voor een tank shell.Terrz schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:50:
[...]
Voor patch 1.2: mashtuur city + blackhawk gevuld 2 medic, 2 engineers en een support = oneindig health voor zowel crew als chopper, en oneindige nades en mijnen. Totdat daar teveel over gezeurd werd inderdaad.
Metro vind ik ook geweldig maar merk dat 24 man leuker is dan 32. Met 32 loopt het altijd uit op een clusterfuck waar RPG/M320 en USAS + frag de boel overheerst. Met 24 man merk ik dat het makkelijker is om een push te maken voor een vlag en er meer ruimte is voor flanks of om door de linies te breken.
Als BF2 veteraan kan ik niet wachten tot karkand en sharqi hun opwachting maken in BF3.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Twee engineers en repairen ging sneller dan een tank kon damagen, die vlieger ging niet echt op. Beste optie was nog een .50 door de ruit tegen die piloot aan.JohnnyV76 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:35:
Werd daar over gezeurd dan? Ik herinner me het als punten-bommetjes zo'n volle black hawk. Ze hingen altijd laag boven de vlag dus ideaal voer voor een tank shell.
I'm afraid it will suckAls BF2 veteraan kan ik niet wachten tot karkand en sharqi hun opwachting maken in BF3.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
ten tweede had je in BF2 de commander nog die overal van die pakketten neer kon droppen waar je ook ammo en health kon krijgen.
ten derde was er niet zoveel te unlocken in BF2 als je dus 150000 (oid)punten had dan was de lol er wel vanaf als je alleen maar om de unlocks speelde. Hierdoor bleven alleen de echte spelers en hardcore luitjes over.
Waarom denk je dat het dan gaat zuigen? Je hebt ze toch nog niet gespeeld?
Denk alleen dat tanks in het begin van Gulf Of Oman te over-powered zijn om de Amerikanen aan land te laten... En andersom dat een tank niks meer waard is in Strike At Karkand, als iedereen engineer rondloopt (en dat gebeurd al in grote mappen 9 van de 10 keer).
Zelf mis ik overigens in BF3 het gevoel dat Special Forces (BF2) me gaf... bijna ALLE mappen van Special Forces waren gaaf, dat kan ik van BF3 nog niet zeggen.
[ Voor 14% gewijzigd door Jorn1986 op 30-11-2011 12:58 ]
Dat was geen heat vision dus zag je tegenstanders ook niet duidelijker en bovendien ook niet een scope, maar gewoon een brilTerrz schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:23:
De night vision in BF2: special forces was veel gebalanceerder. Je kon er goed mee in het donker zien, maar je had er niet een infrarood functie in.
3 Engineers : Er past 1 heel squad van 6 man in een Black HawkTerrz schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:50:
Tegenwoordig is de F-35B beterJ10 en F35B was en is nog steeds een gebed zonder einde.
Infantry only zeker dan... met vehicles erbij zijn die maps waardeloos :JohnnyV76 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:35:
Als BF2 veteraan kan ik niet wachten tot karkand en sharqi hun opwachting maken in BF3.
- Sharqi + Mi-28 gun = Vreselijk zielig voor de mensen op de grond in het andere team

- Sharqi is gewoon te klein voor vehicles hoe dan ook.
- Karkand is hopeloos zonder een goed Engineer kit + Armor squad/team en eindigt in nade spam
- Karkand uit de AIX mod is dan weer wel leuk : Apache + Little Bird aanwezig voor USMC om mensen te droppen + support in de lucht
Nee sorry, doe mij maar de grote maps zoals Gulf of Oman die eraan komt of eventueel straks nog Fushi Pass erbij en dan het liefst nog een stukje groter dan dat die al is/was richting Zatar Wetlands, maar dan op de juiste manier
En dan mijn derde poging om wat informatie te krijgen :
- Kan je al per vehicle type de sensitivity aanpassen ?? Dus zoals in BF2 : Infantry/Land Vehicles/Air vehicles/Andere zoals bootjes en dergelijke... en als het effe kan zo uitgebreid mogelijk/nog beter dan in BF2
- Welke bugs zitten nog steeds in het spel ?? Lees vooral opstart en stabiliteit klachten ?!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Er kleven zulke goede herinneringen aan die mappen en als ik die filmpjes terug zie herken ik een groot deel niet meer. Het zijn gewoon andere mappen geworden. Opzich geen ramp zou je denken maar het verlangen naar die mappen wordt zeer zwaar gevoed door nostalgie, zeker bij Karkand en Wake Island. Als het dan niet dat verlangen kan bevredigen is het veel erger dan wanneer vier nieuwe mappen niet goed genoeg zouden zijn.Jorn1986 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:54:
Waarom denk je dat het dan gaat zuigen? Je hebt ze toch nog niet gespeeld?
QFT! En niet alleen de mappen maar die extra's waren echt geweldig, zo veel tactischer dan het normale spel.Zelf mis ik overigens in BF3 het gevoel dat Special Forces (BF2) me gaf... bijna ALLE mappen van Special Forces waren gaaf, dat kan ik van BF3 nog niet zeggen.
Leer je van hè.Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:09:
[...]
Wat voor een autist kan je zijn man.. mensen verbeteren op het internet
Dit vind ik altijd echt onbegrijpelijk. Ik kom zelf uit de 1942 dagen, en daar was er geen enkele sprake van unlocks etc. Desalniettemin heeft dat spel me twee jaar van mn studie gekost. Een goede game is een goede game, ik vind unlocks dat alleen maar vertroebelen.[b]WeeDzi schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:54
Ten derde was er niet zoveel te unlocken in BF2 als je dus 150000 (oid)punten had dan was de lol er wel vanaf als je alleen maar om de unlocks speelde. Hierdoor bleven alleen de echte spelers en hardcore luitjes over.
Niet helemaal de bedoeling om je topic zo te promoten, denk daar de volgende keer even aan.
[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 30-11-2011 18:43 ]
“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]
Helemaal mee eens. Dat vond ik van de cod reeks ook. Vanaf de unlocks bij mw was de basis gameplay vele malen slechter dan daarvoor. Daarom zijn competetief gespeelde spellen ook altijd heel basic zonder opsmuk, denk aan cs en starcraft. Door gebrek aan variatie komt willekeur minder vaak voor en dat is heel belangrijk voor competetieve gameplay.Stoffa schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:16:
[...]
Dit vind ik altijd echt onbegrijpelijk. Ik kom zelf uit de 1942 dagen, en daar was er geen enkele sprake van unlocks etc. Desalniettemin heeft dat spel me twee jaar van mn studie gekost. Een goede game is een goede game, ik vind unlocks dat alleen maar vertroebelen.
Met bf heb ik niet geneog ervaring, maar bij cod waren perks en unlocks gimmicks die de basis gameplay verslechterde / de slechtere basis gameplay verbloemde. Welke weet ik niet zeker, maar ik denk de eerste.
[ Voor 12% gewijzigd door aicaramba op 30-11-2011 13:30 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Fantasma op 30-11-2011 14:05 ]
dat is toch precies wat ik zeg ????Stoffa schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:16:
[...]
Dit vind ik altijd echt onbegrijpelijk. Ik kom zelf uit de 1942 dagen, en daar was er geen enkele sprake van unlocks etc. Desalniettemin heeft dat spel me twee jaar van mn studie gekost. Een goede game is een goede game, ik vind unlocks dat alleen maar vertroebelen.
dus het is wel begrijpelijk ???
nu heb je meer mensen die vooral voor de unlocks gaan, door het unlock traject uit te breiden blijven de sensatie zoekers (laat ik ze zo noemen ipv iets anders) langer in het spel hangen zodat gameplay verslechterd. Deze mensen spelen voor de unlocks en niet voor het spel..
deze mensen zullen dus ook niet medipacks en ammo gaan verspreiden die zijn enkel bezig met het volgende level
[ Voor 30% gewijzigd door WeeDzi op 30-11-2011 13:41 ]
en dat is nu precies wat hij NIET zegt!???Fantasma schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:27:
[...]
Jup, heb nu ook, gewoon om bij te blijven, TDM moeten gaan doen om m'n wapens wat unlocks te geven....
Gelukkig zijn er nog 8 player TDM servers want 24 vind ik er wel over gaan....
Beetje "tactisch" nadenken en je kan zo lekker veel kills scoren zodat je toch je weapon unlocks verdient.
Wat ik bedoel is dat ik het onbegrijpelijk vind dat er mensen zijn die de game niet interessant meer vinden als ze alles unlocked hebben. Jou begrijp ik prima hoor kerel...WeeDzi schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:38:
[...]
dat is toch precies wat ik zeg ????
dus het is wel begrijpelijk ???
nu heb je meer mensen die vooral voor de unlocks gaan, door het unlock traject uit te breiden blijven de sensatie zoekers (laat ik ze zo noemen ipv iets anders) langer in het spel hangen zodat gameplay verslechterd. Deze mensen spelen voor de unlocks en niet voor het spel..
deze mensen zullen dus ook niet medipacks en ammo gaan verspreiden die zijn enkel bezig met het volgende level
Mashtuur City en Jalalabad, als die er nog zouden bijkomen, dan zou ik gelukkig zijn!
En Operation Blue Pearl! Close combat met 100 alternatieve routes! Allez ja, toch als je als US voet aan grond had
hahah ok dan begreep ik jou niet:DStoffa schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:44:
[...]
Wat ik bedoel is dat ik het onbegrijpelijk vind dat er mensen zijn die de game niet interessant meer vinden als ze alles unlocked hebben. Jou begrijp ik prima hoor kerel...
uberhaubt zijn de unlocks niet nodig vind ik bij BF2 gebruikte ik eigenlijk alleen maar de standaard wapens behalve de G3 van de medic....
Neem aan dat je de G3 van de assault bedoelt? De medic had als unlock eerst de L85A1/L85A2 en met SF kwam de G36E erbij. De assault had eerst de G3 en daarna kwam de F2000 erbij met SF.WeeDzi schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:53:
hahah ok dan begreep ik jou niet:D
uberhaubt zijn de unlocks niet nodig vind ik bij BF2 gebruikte ik eigenlijk alleen maar de standaard wapens behalve de G3 van de medic....
Ik denk dat ze er op hebben geschoten, gisteren heb ik het ook nog geprobeerd en ik raakte ze wel. Ze gingen niet dood, maar dat kwam meer door mijn MAV kunsten.MueR schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:32:
Is het eigenlijk nog steeds mogelijk mensen dood te maken met een MAV? Ik heb het gisteravond geprobeerd maar dat ging niet van harte. Misschien zagen ze hem en schoten ze er op, dat kan ook, maar het leek alsof dat ding stuk ging zodra je iemand raakt.
Probeer het op een 64p Operation Metro conquest server. Je hebt gegarandeerd de tijd van je leven.MueR schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:32:
Is het eigenlijk nog steeds mogelijk mensen dood te maken met een MAV? Ik heb het gisteravond geprobeerd maar dat ging niet van harte. Misschien zagen ze hem en schoten ze er op, dat kan ook, maar het leek alsof dat ding stuk ging zodra je iemand raakt.
Dat was de bedoelingSagaris schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:44:
[...]
Probeer het op een 64p Operation Metro conquest server. Je hebt gegarandeerd de tijd van je leven.
Over oude maps; ik heb behalve de oude BF's op de pc ook nog een pc-loze periode gehad. Toen speelde ik (het verrassend goede) Battlefield: Modern Combat op de PS2. Zegt iemand hier de map Backstab iets? Meesterlijke map die prima aan te passen zou zijn naar BF3. Is bijna de enige map die ik heb gespeeld in die vele, vele uren BF Modern Combat
Dus ik mag met mijn tangunska op Canals het vijandelijk team rapen als ze naar de kust komen met rush?Tsurany schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:59:
Tja GoT'ers zijn net gewone mensen heBaserape kan je vrij divers opvatten. Zorgen dat de vijand zijn badis niet uit komt? Toegestaan. Achter in iemand z'n basis verstoppen om te spawnrapen? Niet toegestaan. Dat laatste komt echter bijna nooit voor en is ook goed verholpen door DICE.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Dat is nog steeds mogelijk, en het blijft één van mijn favoriete bezigheden als recon zijnde. Ik heb verder helemaal niks met de class, maar de hele rondvliegen met een MAV vind ik geweldig. Mijn teammaten kunnen het vaak ook waarderen, een aantal keer letterlijk bedankjes gehad omdat ze praktisch alle locaties van vijanden wisten. Bovendien krijg je met de motion assist puntjes, en die surveillance ribbons ook best nog wel punten. Alleen jammer dat die niet voor de recon kit tellen, had ik daar nog een beetje progress in gehad..MueR schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:32:
Mijn record staat op 23-1 en 18-0. Can you do better?DanielWW2 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:03:
Dus ik mag met mijn tangunska op Canals het vijandelijk team rapen als ze naar de kust komen met rush?
Tuig zijn jullie.Tsurany schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:13:
[...]
Mijn record staat op 23-1 en 18-0. Can you do better?
Doet de AA op het vliegdekschip het tijdens Rush ook eigenlijk? Zo ja, dan moet je met de Tangunska nog oppassen met waar je gaat staan.
botter!! lol!Tsurany schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:13:
[...]
Mijn record staat op 23-1 en 18-0. Can you do better?
Tja ik noem het een combinatie van design error en slechte coordinatie bij de attackers. Zij moeten snel de kust op komen en dan is het met drie raketten gebeurt. Zijn ze hier te traag in moeten ze het op de harde manier met long range doen. Dus de AA op het vliegdekschip gebruiken, heli's met raketten en flares of de Amtrac met zijn raketten. Het is lastig idd, maar als defender niet zo verdedigen is jezelf gewonnen geven. Mapdesign flaw die hopelijk wel aangepast wordt.freggel schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:15:
Tuig zijn jullie.
Doet de AA op het vliegdekschip het tijdens Rush ook eigenlijk? Zo ja, dan moet je met de Tangunska nog oppassen met waar je gaat staan.
Zo frusterend ook als een of andere noob de AA pakt en vervolgens na een paar kills zelf al dood is.
Niet om het een of ander, maar de : P stond er met reden.Tsurany schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:18:
[...]
Tja ik noem het een combinatie van design error en slechte coordinatie bij de attackers. Zij moeten snel de kust op komen en dan is het met drie raketten gebeurt. Zijn ze hier te traag in moeten ze het op de harde manier met long range doen. Dus de AA op het vliegdekschip gebruiken, heli's met raketten en flares of de Amtrac met zijn raketten. Het is lastig idd, maar als defender niet zo verdedigen is jezelf gewonnen geven. Mapdesign flaw die hopelijk wel aangepast wordt.
Zo frusterend ook als een of andere noob de AA pakt en vervolgens na een paar kills zelf al dood is.
De AA daar is ook geen onontkoombaar iets, die kan niet de hele kustlijn in de gaten houden.
Haha I know, maar het is wel een echte design flawfreggel schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:21:
Niet om het een of ander, maar de : P stond er met reden.
Je hoeft ook niet de hele kust lijn in de gaten te houden. Zorg dat de kustlijn schoon is en je hoeft enkel het schip in de gaten te houden. Je ziet alle vertrekkende bootjes en kan ze de grond in boren. Heli's lock je net nadat ze opgestegen zijn en schiet je zo de lucht uit. De Amtrac? Wat langer schieten maar die is ook stuk voor hij de kust nadert.De AA daar is ook geen onontkoombaar iets, die kan niet de hele kustlijn in de gaten houden.
Zo, als dat de nieuwe IRNV is dan snap ik niet dat ze 'm erin laten. Want zo kan je net zo goed een blinddoek voordoen. Wat een kansloze nerf zeg.MueR schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:22:
Schijnbaar krijgt de IRNV scope toch een flinke tik: http://battlelog.battlefi...view/2832654489490606769/
Voor de goede orde, ik gebruik dat ding nooit, maar dit slaat imo nergens op. Want zo erg was dat ding niet.
Een bug zou idd een logischer oorzaak zijn, want DICE kan ook wel bedenken dat ie zo echt 0,0 toevoegt.
[ Voor 10% gewijzigd door freggel op 30-11-2011 15:32 ]
zover ik heb begrepen is dit meer een bug dan dat het een nerf is. Dit helemaal aangezien dice heeft gezegd dat de ps3 dezelfde patch zou krijgen als de PC...freggel schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:27:
[...]
Zo, als dat de nieuwe IRNV is dan snap ik niet dat ze 'm erin laten. Want zo kan je net zo goed een blinddoek voordoen. Wat een kansloze nerf zeg.
Voor de goede orde, ik gebruik dat ding nooit, maar dit slaat imo nergens op. Want zo erg was dat ding niet.
True dat. Misschien is het gemekker dan eens over.MueR schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:30:
Mwah, z'n detection range is iets te hoog wat mij betreft. Dit slaat nergens op inderdaad, maar hij mag wel wat minder ver detecteren.
Nooit, dan wordt eerder de RDS of Knife overpowered.......... Of door whatever ander wapen/gadget waarmee de mekkeraars worden neergeschoten............Patriot schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:31:
[...]
True dat. Misschien is het gemekker dan eens over.
Ja ho even. Dat mes is ook OP hoor. Instant kill! Kan toch nooit!A.W.E.S.O.M.-0 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:33:
[...]
Nooit, dan wordt eerder de RDS of Knife overpowered.......... Of door whatever ander wapen/gadget waarmee de mekkeraars worden neergeschoten............
Je punt is duidelijk hoor
[ Voor 6% gewijzigd door freggel op 30-11-2011 15:39 ]
Op dezelfde plek als je dat je je kits aanpast.TecTo schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:39:
Ben sinds kort met de tank bezig en heb nu guided shells unlockt maar hoe activeer je die?
Je kan daarmee alleen op grondvoertuigen locken.TecTo schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:39:
Ben sinds kort met de tank bezig en heb nu guided shells unlockt maar hoe activeer je die?
En wellicht op vliegtuigen getagd met een soflam, maar dat ben ik nog nooit tegen gekomen.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
knife is best OP hoorfreggel schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:38:
[...]
Ja ho even. Dat mes is ook OP hoor. Instant kill! Kan toch nooit!
edit:
Je punt is duidelijk hoor
http://battlelog.battlefi...Malicium/stats/255290988/
Vliegtuigen en helikopters kunnen beschoten worden als ze getagd zijn.madmaus schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:40:
[...]
Je kan daarmee alleen op grondvoertuigen locken.
En wellicht op vliegtuigen getagd met een soflam, maar dat ben ik nog nooit tegen gekomen.
Op dezelfde plek als waar je je kits aanpast. Je kunt daar de loadout van je vehicles aanpassen.TecTo schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:43:
Ben echt een tank noob en weet niet waar je je loadout enz aanpast
thxarjankol schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:44:
[...]
Op dezelfde plek als waar je je kits aanpast. Je kunt daar de loadout van je vehicles aanpassen.
Dat heet 'balancing' volgens sommige posters...Sagaris schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:45:
Waarom is het vaker zo dat 'OP' wapens en dergelijke compleet nutteloos worden gemaakt na een patch? Is het zo moeilijk om een middenweg te vinden? Die IRNV lijkt nu alsof je soldier staar heeft.
Weer andere posters noemen het 'ingebouwde cheats' verwijderen.....
Dit topic is gesloten.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.