Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 21:42:
[...]

Zonder opgaaf van reden zo gaan doen.
Doe niet zo zielig zeg. Als je gekickt was dan zal er wel een rede voor zijn geweest. :/
Ik zat met een vriend in de server en ik werd zonder reden gebanned. Waarschijnlijk omdat ik de admin meerdere keren met irnv + flashlight gedood heb.

Ea ranked --> niet toegestaan --> report verzonden, simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 21:54:
[...]

Ik zat met een vriend in de server en ik werd zonder reden gebanned. Waarschijnlijk omdat ik de admin meerdere keren met irnv + flashlight gedood heb.

Ea ranked --> niet toegestaan --> report verzonden, simpel :)
Er word niet gebanned voor flashlight of IRNV. Zo ja dan was de halve clan al gebanned en nog een paar honderd randoms. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Daarnet leuke bug: wapen verdween.....
Heb ik tot ik dood was gewoon geschoten (crosshair was er nog wel) zonder in te zoomen ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 23:20
Andyk125 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:28:
[...]
Waar ik me wel aan erger is dat sinds de update bijna elk gevecht tussen engineer en assault verlies, ook al schiet ik als engineer eerder :( En nee zo bagger schiet ik niet ;)
Dat viel mij gisteren dus ook op, ik wordt vrijwel ALTIJD neer geknalt in een 1 op 1 gevecht, ik dacht gisteren laat ik eens heel even assault proberen en zowaar was ik ineens degene die meestal als laatste bleef staan.
m.a.w. balans??? huh? wazda???
Ja dit was kritiek dus stamp me maar weer in de grond lol
Ik snap de hele hype om dit spel met de dag minder, cod is mij nog nooit zo tegengevallen als bf nu doet en nee ik stap nu niet over naar cod want ik heb betaald voor dit spel en speel het of tot ik het wel waardeer of tot ik echt geen verbetering meer verwacht in welke vorm dan ook.

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08 13:07
Even een kort vraagje: op welk moment worden de stats geüpload naar battlelog? Als een potje gedaan is en ik wil stoppen wacht ik nu telkens tot de volgende ronde begin en dan quit ik. Maar op die manier heb ik nu wel 29 % quits. Als ik quit op het moment dat er wordt afgeteld tot de volgende ronde, worden de stats dan opgeslagen en telt dit dan niet meer als een quit? Ik krijg namelijk het bericht dan als ik wil quitten dat al mijn unsaved progress verloren gaat(wat ik niet wil na een k/d van 4 :+ )

http://specs.tweak.to/16567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
skelleniels schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:19:
Even een kort vraagje: op welk moment worden de stats geüpload naar battlelog? Als een potje gedaan is en ik wil stoppen wacht ik nu telkens tot de volgende ronde begin en dan quit ik. Maar op die manier heb ik nu wel 29 % quits. Als ik quit op het moment dat er wordt afgeteld tot de volgende ronde, worden de stats dan opgeslagen en telt dit dan niet meer als een quit? Ik krijg namelijk het bericht dan als ik wil quitten dat al mijn unsaved progress verloren gaat(wat ik niet wil na een k/d van 4 :+ )
Ik wacht meestal tot het aftellen naar volgende level. En quit dan. Gaat altijd goed hier. Stats komen dan na 10 minuten er wel bij te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Enthroned schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:18:
[...]

Dat viel mij gisteren dus ook op, ik wordt vrijwel ALTIJD neer geknalt in een 1 op 1 gevecht, ik dacht gisteren laat ik eens heel even assault proberen en zowaar was ik ineens degene die meestal als laatste bleef staan.
Ik snap de hele hype om dit spel met de dag minder, cod is mij nog nooit zo tegengevallen als bf nu doet en nee ik stap nu niet over naar cod want ik heb betaald voor dit spel en speel het of tot ik het wel waardeer of tot ik echt geen verbetering meer verwacht in welke vorm dan ook.
Hier ook. Zelfs als ik weet dat er iemand aan komt. Wacht ik m op, schiet ik eerder, zit beter beschut en schiet elk schot raak. Ik verlies bijna altijd.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 21:53:
[...]

Je kan reporten zoveel je wilt!!
Ik moet nog altijd het eerste bericht tegenkomen dat EA echt servers bant of unranked maakt.
Battlefield 2 heeft ook zeer veel servers die restricties opleggen. En die zijn er nog altijd.
Er zijn zeker wel servers unranked gegaan hoor :) Ik draag graag mijn steentje bij aan de BF3 community voor goede servers, de GoT server is er schijnbaar geen van, en mag dus unranked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 01:33

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 21:26:
Gelijk maar even de server aan EA gereport, gameplay restricties zijn niet toegestaan :) Zwaai maar dag met je handje tegen admin rechten en/of ranked status :w
Er zijn honderden, nee duizenden servers om uit te kiezen die dezelfde speelstijl hanteren als die GoT server met mogelijk geen of andere restricties. Waarom ga je dan niet gewoon daar spelen als je je niet aan huisregels wilt houden?

Daarnaast: besef je eens dat er hier mensen betalen voor die GoT servers en hier ook de tijd in steken om deze goed te laten draaien. Dat zijn vrijwilligers die dit voor hun lol doen plus er hun eigen tijd en geld dus insteken. Een beetje respect voor de mensen die dit mogelijk maken is op zijn plaats vind ik. Plus het is dus hun tijd en geld, dan mogen ze toch tot op zekere hoogte bepalen wat ze wel en niet accepteren.
En de ranked status zullen ze heus niet kwijt raken zodra ze niets erg afwijkends doen. Bijvoorbeeld: Een huisregel dat er opzettelijk geen SMAW/RPG op infanterie geschoten mag worden, daar heeft EA heus geen probleem mee.

Mensen waar ik vaak mee speel hebben nu ook een eigen server en daar geldt de eerder genoemde restrictie. En er wordt ook actief voor gekicked nadat mensen zijn gewaarschuwd dat we dergelijke acties niet waarderen.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:32:
[...]

Er zijn zeker wel servers unranked gegaan hoor :) Ik draag graag mijn steentje bij aan de BF3 community voor goede servers, de GoT server is er schijnbaar geen van, en mag dus unranked :)
Dat er servers unranked zijn geraakt zal best en het reporten is je goed recht.
Maar dat je je steentje bijdraagt aan de BF3 community... Nee, dat kan ik niet met je eens zijn. Velen in de BF3 community vinden dat killen door blind een RPG een tunnel in te jagen maar matig spel.

[ Voor 17% gewijzigd door Ultraman op 29-11-2011 22:39 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 21:24:
waarom word ik zojuist van de GoT5 mixed server verbannen? Zielig hoor, zeker de admin (alweer) gepwned.
Ben jij die troll guy? Dan ben je verbannen wegens irritant geklaag en gezeik over van alles en nog wat. Heeft niks met ownen of niet te maken. Zo niet dan was het waarschijnlijk voor gevloek of getier, daar gaan de meeste bans naar uit. Mensen die kennelijk van alles kanker vinden of menen dat anderen kanker joden zijn, dat is de grootste groep die gebanned wordt. Geef je nickname en ik kijk wel wat de exacte reden was.
Indien je troll guy bent dan is hij over ~20 minuten weer afgelopen.

[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 29-11-2011 22:56 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 11:57
Kortom, you fucked up. Nu zit je zelf met de gevolgen! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 21:24:
waarom word ik zojuist van de GoT5 mixed server verbannen? Zielig hoor, zeker de admin (alweer) gepwned.
Waarom post je dat hier? Deze website is niet gelieerd aan de GoT Clanservers, dus dit heeft weinig zin. Gebruik onze website.

Daarnaast zijn er geen gameplay restricties op onze servers. Ik acht het ook héél sterk dat een van de 5 á 6 admins je geband heeft voor het 'niets doen' of het 'pwnen van de admin'. Dit doen wij niet. Wat wij niet toestaan is schelden en spawnrapen, dus als je geband bent is dat de reden geweest.

*edit: Tsurany was eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Dat veel mensen een eigen server draaien is soms een vorm van cheaten.
Met een paar vriendjes lekker punten scoren en unlocken, zodat ze snel alles beschikbaar hebben in bv een tank of chopper.

Tuurlijk heb je van die kinderachtige admins die om een scheet kicken. Vooral als je de admin zelf een paar keer te grazen hebt.. Gewoon niet meer inloggen, dan zie je dat ze na een tijdje geen players meer hebben. Kunnen ze leuk tegen zicht zelf spelen.

Positief vind ik dat er steeds meer servers kiezen om IRNV te bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:50:
[...]

Ben jij die troll guy? Dan ben je verbannen wegens irritant geklaag en gezeik over van alles en nog wat. Heeft niks met ownen of niet te maken. Zo niet dan was het waarschijnlijk voor gevloek of getier, daar gaan de meeste bans naar uit. Mensen die kennelijk van alles kanker vinden of menen dat anderen kanker joden zijn, dat is de grootste groep die gebanned wordt. Geef je nickname en ik kijk wel wat de exacte reden was.
Pics (from the chat log) or it didn't happen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Enthroned schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:18:
[...]

De balans is heel simpel:
Assault heeft de beste killers. Dit is ook gewoon de killklasse. Zeer dodelijk in gevechten.
Engineer is de tankjager. Is nog steeds in staat om te killen maar net even wat minder dan assault maar maakt wel gehakt van tanks.
Support: De naam zegt het al. Ondersteuning is de rol. Natuurlijk kan je een slachting aanrichten met een LMG maar de Assault is gewoon door het logge karakter van een LMG in het voordeel. Dit neemt niet weg dan een LMG mensen afslacht als je het ding goed gebruikt.
Recon is eigenlijk een waardeloze klasse voor noobs die denken dat je 1337 elite snipzor zijn. :+
Dat soort mensen geven de rest van de spelers een hoog KD. :P
Eigenlijk moeten ze voor ondersteuning zorgen maar dat gebeurd gewoon niet.

Het spel zelf is wel gebalanceerd te noemen. Elke klas heeft zijn voordelen en nadelen. Verwacht alleen niet om mensen af te slachten als recon. :P Verder speelt gun control, ervaring en map kennis een zeer grote rol in BF3.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
@Shinin, wat is je in-game nickname? Dan kan er gekeken worden voor je. Als je op GoT hetzelfde heet als in-game (zal waarschijnlijk niet zo zijn) dan is er namelijk géén ban.

EDIT: Beetje lame om een server gelijk te reporten omdat je verbannen bent (omdat je zelf denkt dat je owned...)... Er zijn genoeg andere servers, zoals hieronder ook aangegeven.

Zoals Tsurany ook al aangeeft zijn de meeste bans die wij zetten omdat er ongewenst schuttingtaal gebruikt word, die zeker op een server van GoT-members gewoon niet nodig is. Oók waarschuwen we eerst, dus dat je zondermeer verbannen bent van de server kan gewoon niet. Dat je dan hier in het topic verhaal komt halen vind ik ook wat vreemd, al kan ik me voorstellen dat je niet op de hoogte bent van ons ticketsysteem.

Stuur me anders even een DM, dan kunnen we daar verder praten hierover.

[ Voor 71% gewijzigd door CH4OS op 29-11-2011 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Zullen we stoppen met het geklaag of een kick wel of niet terecht was..

Als je er gekicked wordt en je vind het niet terecht regel je dat met de admins. Wil je ook zeggenschap hebben dan betaal je mee. Wil je dat niet, dan zijn er ook nog 5000 andere servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Asgaro schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:54:
[...]

Pics (from the chat log) or it didn't happen :*)
Een beetje aan het trollen. :P
Verder is mijn SPM al naar 370+. 400 here I come. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Net weer eens wat sufs, ik zit in een tank als bestuurder met een maat.
We worden beschoten, health naar 25%, opeens krijg ik een death met "bad luck" terwijl ik in de tank zat. 8)7 Maat rijdt vervolgens vrolijk verder omdat hij niet stuk was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
DanielWW2 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:56:
[...]

Recon is eigenlijk een waardeloze klasse voor noobs die denken dat je 1337 elite snipzor zijn. :+
Dat soort mensen geven de rest van de spelers een hoog KD. :P
Eigenlijk moeten ze voor ondersteuning zorgen maar dat gebeurd gewoon niet.

Het spel zelf is wel gebalanceerd te noemen. Elke klas heeft zijn voordelen en nadelen. Verwacht alleen niet om mensen af te slachten als recon. :P Verder speelt gun control, ervaring en map kennis een zeer grote rol in BF3.
Hoogmoed komt vaak ten val. Denk ook even aan hoe de bismarck ten onder is gegaan. Vele dachten dat die onaantastbaar was een superieur.

Dus niet zo'n grote mond en het woordje noobs toekennen aan spelers die een bepaalde klasse spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door TecTo op 29-11-2011 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Pfff vandaag voor mijn vakantie een M20 olight zaklamp binnen gekregen, maar ik kan jullie nu met zekerheid vertellen dat die lights in battlefield echt niet overdreven zijn, je ziet echt 2 minuten niks meer als je er vanaf 10 meter in kijkt...

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
The_Marsmellow schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:03:
Pfff vandaag voor mijn vakantie een M20 olight zaklamp binnen gekregen, maar ik kan jullie nu met zekerheid vertellen dat die lights in battlefield echt niet overdreven zijn, je ziet echt 2 minuten niks meer als je er vanaf 10 meter in kijkt...
Willen we niet weten. Nerf, wij eisen een nerf. :P (toch wel informatief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacket13
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 08:57
Ultraman schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:37:
[...]

Een huisregel dat er opzettelijk geen SMAW/RPG op infanterie geschoten mag worden, daar heeft EA heus geen probleem mee.

Mensen waar ik vaak mee speel hebben nu ook een eigen server en daar geldt de eerder genoemde restrictie. En er wordt ook actief voor gekicked nadat mensen zijn gewaarschuwd dat we dergelijke acties niet waarderen.

[...]

Dat er servers unranked zijn geraakt zal best en het reporten is je goed recht.
Maar dat je je steentje bijdraagt aan de BF3 community... Nee, dat kan ik niet met je eens zijn. Velen in de BF3 community vinden dat killen door blind een RPG een tunnel in te jagen maar matig spel.
Nou nou, het laatste is natuurlijk wel beetje stom, zo een RPG is gewoon een wapen in het spel, nergens in welk opzicht super sterk of lame. Als jullie die verbieden moet je ook wapens die het "zelfde" doen verbieden en dat zijn deze twee; Noobtube (m320) en alle shotgun die frag shells gebruiken.

de game word er gewoon niet anders op, of het nou een tank is die je helemaal kapot schiet of een noobtube of een raket. dat de RPG nou het eerste wapen is dat explosief is als een newbie is geen reden om het te verbieden.

de game heeft gewoon bepaalde aspecten en dit is er eentje van dus vind ik het beetje gekke regel.
als je nou bijvoorbeeld verbied dat je mensen mag neer schieten in cannels met de Amerikaanse AA op de boot zeg ik nog, dat klopt want in alle andere mappen zijn ze netjes achter een steen of andere obstakel neer gezet. daar zit nog een bepaalde redenering achter.

maar het blijft jullie server en dit is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoohnnie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 13:20
Asgaro schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:20:
[...]
Ontopic:
Wake Island footage!
Van console (weet dat er console only topic is, maar dit is toch nieuws dat ook hier past)
[video]

http://battlefieldo.com/back-to-karkand-wake-island-footage/
Kleine correctie, het is PC footage. (zie 02:00)

http://www.youtube.com/user/Sjoohnnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

DanielWW2 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:05:
[...]

Willen we niet weten. Nerf, wij eisen een nerf. :P (toch wel informatief)
ach laat dat ding short range goed zijn maar op lange afstand ziet iedereen je aankomen... jammer dat bf3 niet de strobo functie erop heeft zitten dat is zeker een killer :)

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

The_Marsmellow schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:10:
[...]

ach laat dat ding short range goed zijn maar op lange afstand ziet iedereen je aankomen... jammer dat bf3 niet de strobo functie erop heeft zitten dat is zeker een killer :)
ow ja. instant party!
met zn allen t-baggen op de maat :*)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
jacket13 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:07:
[...]

Nou nou, het laatste is natuurlijk wel beetje stom, zo een RPG is gewoon een wapen in het spel, nergens in welk opzicht super sterk of lame. Als jullie die verbieden moet je ook wapens die het "zelfde" doen verbieden en dat zijn deze twee; Noobtube (m320) en alle shotgun die frag shells gebruiken.

de game word er gewoon niet anders op, of het nou een tank is die je helemaal kapot schiet of een noobtube of een raket. dat de RPG nou het eerste wapen is dat explosief is als een newbie is geen reden om het te verbieden.

de game heeft gewoon bepaalde aspecten en dit is er eentje van dus vind ik het beetje gekke regel.
als je nou bijvoorbeeld verbied dat je mensen mag neer schieten in cannels met de Amerikaanse AA op de boot zeg ik nog, dat klopt want in alle andere mappen zijn ze netjes achter een steen of andere obstakel neer gezet. daar zit nog een bepaalde redenering achter.

maar het blijft jullie server en dit is mijn mening.
Het is niet verboden op de GoT servers maar er word wel op neergekeken. ;) (je mag alleen geen f*cking RPG noob zeggen, dat word wel een waarschuwing)
Als je het echte te bond zou maken dan zal een van de kunnen overwegen om je te kicken maar dat zal niet snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Begrijp het hele gedoe niet over wat een server nu wel of niet toestaat.

Snel of helemaal niet bannen of kicken. Er is keuze genoeg wat betreft servers die aan jouw specifieke eisen voldoen. Verschil in hoe admins de regels hanteren blijft.

Naast het wel of niet toestaan van wapens enz.. vind ik dat bij grof taalgebruik of gezeik ieder ban terecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tis gewoon simpel, speel het spel met de wapens die er in zitten en ga niet lopen huilen in de chat :) We willen het gewoon gezellig houden en daarom dus geen gezeik over wapenkeuzes. Als je ziet wat er soms langs komt.... echt niet normaal.

[ Voor 13% gewijzigd door Tsurany op 29-11-2011 23:15 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
DanielWW2 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:13:
[...]
(je mag alleen geen f*cking RPG noob zeggen, dat word wel een waarschuwing) [/small]
Daarom noem je de recon klasse gewoon in dit topic noob. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
TecTo schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:18:
[...]

Als je de klasse goed gebruikt is die nuttig. (voor de SOFLAM, MAV en de spawn beacon dan) Helaas doet 99% van de mensen dat niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

TecTo schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:18:
[...]

>:) dan ken jij de recon met PDR-W + MAV niet.
MAV is baas op rush. niemand is dan meer veilig. voor het spotten met dat ding.

mensen zien recon als sniper/camper. maar zelfs snipers kunnen prima close combat gaan.

[ Voor 12% gewijzigd door mrc4nl op 29-11-2011 23:21 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
mrc4nl schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:20:
[...]

>:) dan ken jij de recon met PDR-W + MAV niet.
MAV is baas op rush. niemand is dan meer veilig. voor het spotten met dat ding.
Jij hoort dus bij de 1%. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
DanielWW2 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:20:
[...]

Als je de klasse goed gebruikt is die nuttig. (voor de SOFLAM, MAV en de spawn beacon dan) Helaas doet 99% van de mensen dat niet. :+
Daar heb je een punt! Maar gebruik de recon zoals hij is bedoeld dan is het een aanwinst voor je team.

Zelf ervaar ik dat je team maar wat blij is als je de MAV in de lucht gooit of vanaf een punt spot.

[ Voor 11% gewijzigd door TecTo op 29-11-2011 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

net weer netjes van GOT

- Laat ze D maar nemen
* mensen lopen terug (beetje dan)
- ingenomen en dan nemen ze het terug in

lekker punten scoren zou ik zeggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
TecTo schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:21:
[...]

Daar heb je een punt! Maar gebruik de recon zoals hij is bedoeld dan is het een aanwinst voor je team.
Daar ben ik het mee eens. Misschien ga ik ooit nog eens aan beginnen.
Nog nooit als recon gespawnd in BF3. :P Alleen lijkt die spawn beacon en de SOFLAM mij wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

TecTo schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:21:
[...]

Maar 95% van die recons zijn " the famous wookies " en dan van die 5% overgebleven procent is er 4,9% iets wat ze niet moeten zijn een recon met een machine geweer en MAV op conquest metro :+
DanielWW2 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:23:
[...]

Daar ben ik het mee eens. Misschien ga ik ooit nog eens aan beginnen.
Nog nooit als recon gespawnd in BF3. :P Alleen lijkt die spawn beacon en de SOFLAM mij wel leuk.
Bepaalde mappen kun je zo samen werken dat de volledige lucht en grond voertuigen geen kans hebben

[ Voor 32% gewijzigd door yzx op 29-11-2011 23:24 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 19:56
Dat is al vaker gezegd; het is een Recon class, geen sniper ;) Een aantal pagina's terug beschreef ik al hoe ik de geneugten van een goede Recon ervaarde en hoe dat de hele battle op z'n kop kan zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

dankje ben er eigenlijk best goed in, 5x surveillance medal. wat een "big brother" dogtag oplevert 8)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
Zelf vind ik recon een hele leuke klasse om te spelen. Wat leuk is buiten het spotten om is een zover mogelijk head shot te maken. Staat nu op 963 meter.

Verder vind ik de andere klasse ook leuk om te doen al lukt het in de tank nog voor geen meter. Beter om niet als passagier bij me in de tank te kruipen. Dat staat garant voor een kort leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
mrc4nl schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:24:
[...]

dankje ben er eigenlijk best goed in, 5x surveillance medal. wat een "big brother" dogtag oplevert 8)
A usefull wookie. :P

Afbeeldingslocatie: http://files.sharenator.com/excellent_RE_Memebase_52-s438x438-192948.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Soms is het fijn vertoeven op GOT server, maar meestal is het gewoon een ramp..
Geraped worden langst alle kanten is niet echt fijn nee :D

*start de zoektocht naar een fijnere server....*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Jammer dat er maar 3 bases zijn op Wake in plaats van de 5 op het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesie79
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 17:02
waarschijnlijk bij de 64 players zijn het er 5 + 2 extra voor de US als ik het goed verstaan heb in het filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin1967
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:48
[...]
Velen in de BF3 community vinden dat killen door blind een RPG een tunnel in te jagen maar matig spel.
Het probleem van iemand die net begint is dat hij relatief slechte wapens heeft. Ik moet ongeveer 3 keer schieten met een scar-h om iemand te killen. Die ander heeft een veel beter wapen waarbij 1 schot voldoende is. Daarnaast zie je heel veel mensen een granaatwerper op hun machinegeweer gebruiken. Dit mag dan wel?
Het argument is natuurlijk dat je deze wapens eerst moet unlocken. Dit is echter nu veel moeilijker omdat in de eerste dagen van BF3 de verschillen veel kleiner is tussen de deelnemers dan nu.
Het verschil is nu zo groot dat het eigenlijk niet meer leuk is voor iemand die af en toe casual wil spelen. In het begin was het wel leuk, nu ben je eigenlijk alleen maar aanwezig zodat anderen hun kill kunnen maken. Ik vind er in iedergeval weinig meer aan en ik kan me niet voorstellen dat het voor de "besten" ook zo leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Erwin1967 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 00:11:
[...]

Het probleem van iemand die net begint is dat hij relatief slechte wapens heeft. Ik moet ongeveer 3 keer schieten met een scar-h om iemand te killen. Die ander heeft een veel beter wapen waarbij 1 schot voldoende is. Daarnaast zie je heel veel mensen een granaatwerper op hun machinegeweer gebruiken. Dit mag dan wel?
Het argument is natuurlijk dat je deze wapens eerst moet unlocken. Dit is echter nu veel moeilijker omdat in de eerste dagen van BF3 de verschillen veel kleiner is tussen de deelnemers dan nu.
Het verschil is nu zo groot dat het eigenlijk niet meer leuk is voor iemand die af en toe casual wil spelen. In het begin was het wel leuk, nu ben je eigenlijk alleen maar aanwezig zodat anderen hun kill kunnen maken. Ik vind er in iedergeval weinig meer aan en ik kan me niet voorstellen dat het voor de "besten" ook zo leuk is.
De default wapens kan je echt prima mee schieten, sterker nog, er zit al amper verschil in alle wapens door het constante gezeik dat de ene gun beter is dan de andere. Als je echt onmogelijk een kill kan maken dan moet je echt anders gaan spelen in plaats van naar de wapens te kijken.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Fantasma schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:41:
Soms is het fijn vertoeven op GOT server, maar meestal is het gewoon een ramp..
Geraped worden langst alle kanten is niet echt fijn nee :D

*start de zoektocht naar een fijnere server....*
Als je dan ook even verteld wélke GoT server je bedoeld en wát er beter zou kunnen in jouw ogen, dan kunnen de admins die meelezen tenminste proberen er iets tegen of aan te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

CptChaos schreef op woensdag 30 november 2011 @ 00:32:
[...]
Als je dan ook even verteld wélke GoT server je bedoeld en wát er beter zou kunnen in jouw ogen, dan kunnen de admins die meelezen tenminste proberen er iets tegen of aan te doen!
Conquest 64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:05

codex

Geen OpenAI agent :)

Als je een Soflam gebruikt moet je wel iemand hebben die meehelpt met een Javelin. De meeste mensen reageren niet op een lock, maar vanmiddag werden we op Caspain Border flink ge-airraped. Op het gegeven moment Soflam tussen A en C gezet, en mijn broertje met Javelins schieten op mijn locks. Was wel even lachen, heli's en jets durfden zich niet meer in de buurt van A te vertonen. Het heeft wel nut, maar wel met samenwerking van een teammate/squadmember.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

reemprive schreef op woensdag 30 november 2011 @ 01:03:
Als je een Soflam gebruikt moet je wel iemand hebben die meehelpt met een Javelin. De meeste mensen reageren niet op een lock, maar vanmiddag werden we op Caspain Border flink ge-airraped. Op het gegeven moment Soflam tussen A en C gezet, en mijn broertje met Javelins schieten op mijn locks. Was wel even lachen, heli's en jets durfden zich niet meer in de buurt van A te vertonen. Het heeft wel nut, maar wel met samenwerking van een teammate/squadmember.
Denk ik ook, heb spijtig niet echt vrienden die BF3 spelen...
(Zal er eens een paar moeten overhalen :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Ik vind het toch altijd prachtig dat mensen verwachten dat de GoT servers perfect zijn. Als er op random servers even unbalance is, geen enkel probleem. Gebeurt dit op de GoT servers dan is het in één keer een ramp. Natuurlijk doet iedereen zijn best om de servers leuk te houden, maar dit valt niet altijd goed te doen. Ben je aan het klagen over RPG spam, dan kan je maar beter een andere server op zoeken. Er zijn genoeg servers met een strakke set regels, vind je dat leuk, dan ga je maar naar die servers. Zo heb ik bijvoorbeeld geen enkele reden om naar de AGGRESSIVE server te gaan, maar anderen kunnen het leuk vinden.... Om dan meteen te gaan beginnen over hoe die mensen noob zijn omdat ze geen RPGS kunnen ontwijken... Ach, dat hoeft natuurlijk weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:Y Net wat leuks mee gemaakt .ja net dus om 02.50 uur. :P :+ :P
Ik kom bij het beginpunt , begin te rennen naar een tank die ik wil hebben................
Zie ik 1 helicopter een meter of 2 a 3 in de lucht hangen met niemand erin, :?
Oké dacht ik ,terwijl ik met verbazing erna zit te kijken zie ik 2 man die proberen in die helicopter te proberen in te komen .op 2 a 3 meter hoger . 7(8)7 :Y 7(8)7
O ja , er zat echt niemand erin want ook de moter draaide niet.
Wat was gekker, die helicopter of die zotten die probeerde erin te komen ????¿¿¿¿¿¿¿ 7(8)7 <+:) :Y
Leuke bug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin1967
Phyxion schreef op woensdag 30 november 2011 @ 00:14:
[...]
De default wapens kan je echt prima mee schieten, sterker nog, er zit al amper verschil in alle wapens door het constante gezeik dat de ene gun beter is dan de andere. Als je echt onmogelijk een kill kan maken dan moet je echt anders gaan spelen in plaats van naar de wapens te kijken.
Natuurlijk kun je kills maken met de default wapens en dat lukt mij ook wel maar ik vind wel dat er een behoorlijk groot verschil is met bepaalde wapens die ik af en toe mag oprapen :) Met een IR telescoop zie je de vijand gewoon in de bosjes zitten of om de hoek kijken en kun je ze een voor een afknallen. Sinds ik een laser heb unlocked op mijn sniper rifle is het ook eenvoudiger geworden. Wat mij gisteren bij het snipen in Metro is opgevallen is dat je geraakt kunt worden door iemand die op de bovenverdieping minstens 10m van de roltrappen staat, terwijl jij in de telescoop nauwelijks een een paar voeten kunt zien. Is er soms munitie die om een hoekje kan gaan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Erwin1967 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:17:
[...]

Natuurlijk kun je kills maken met de default wapens en dat lukt mij ook wel maar ik vind wel dat er een behoorlijk groot verschil is met bepaalde wapens die ik af en toe mag oprapen :) Met een IR telescoop zie je de vijand gewoon in de bosjes zitten of om de hoek kijken en kun je ze een voor een afknallen. Sinds ik een laser heb unlocked op mijn sniper rifle is het ook eenvoudiger geworden. Wat mij gisteren bij het snipen in Metro is opgevallen is dat je geraakt kunt worden door iemand die op de bovenverdieping minstens 10m van de roltrappen staat, terwijl jij in de telescoop nauwelijks een een paar voeten kunt zien. Is er soms munitie die om een hoekje kan gaan? :+
Ik vind zelf de IRNV een enorm nadeel om te gebruiken door je limited view. Ik heb het een paar keer gebruikt maar vond het echt waardeloos. Sowieso gebruik ik overal de default iron sight op :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:21:
[...]

Ik vind zelf de IRNV een enorm nadeel om te gebruiken door je limited view. Ik heb het een paar keer gebruikt maar vond het echt waardeloos. Sowieso gebruik ik overal de default iron sight op :)
Helemaal mee eens, je awareness gaat naar de klote met een IRNV scope.

Gisteren ook even Metro gepakt om hersenloos te knallen... Ik pak voor de grap me DAO om wat leuks te doen, dat ding is echt BRUUT! en dat zonder Frag Shells :P

Maarja dan overleef je de boel, is je ammo op :( raap ik een andere kit op en ga lekker verder... heb dat uiteindelijk 5 keer moeten doen voordat ik eindelijk een keer dood ging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
CptChaos schreef op woensdag 30 november 2011 @ 00:32:
[...]
GotBF3#1 is soms dramatisch unbalanced, het duurd redelijk lang voordat autobalance begint. Paar dagen geleden was het op een moment 28 tegen 16 en dan zitten er hier van GOT ook nog stom te zeiken dat niemand er wat over mag zeggen.. Ga maar geen namen noemen, want dat weet diegene donders goed! ;)

En dan bij de volgende map zeuren dat ze 1 of 2 personen minder hebben, ook al is het sarcastisch het is ook gewoon zielig :/

Daarnaast speel ik af en toe nog maar op de server, heb nu paar servers gevonden waar ik altijd met plezier op speel en nee ik sta absoluut niet altjd bovenaan omdat er noobs meespelen. Er wordt binnen 5 sec. autobalance opgestart als er een verschil is van 5 spelers! Soms irritant dat je naar het verliezende team gaat maar dat maakt het ook wel weer mooi om ervoor te zorgen dat je toch wint >:)

Ik vindt ook dat de rondes veel te snel gaan bij de GOT server, het is lastig om terug te komen als je eenmaal achter staat. Ik zie liever een server met tickets van 600, dan is er veel meer mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De GoT #1 server gaat eind deze dag een ticket increase krijgen als gevolg van een stemming onder de leden. Wat betreft autobalance, we hebben onze autobalance plugin weer geïnstalleerd en die grijpt binnen 15 seconden in als de teams ongebalanceerd zijn. We doen ons best het op te lossen maar je loopt tegen een gigantische technische beperking aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero2Fear
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 22:28
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:42:
[...]

Helemaal mee eens, je awareness gaat naar de klote met een IRNV scope.

Gisteren ook even Metro gepakt om hersenloos te knallen... Ik pak voor de grap me DAO om wat leuks te doen, dat ding is echt BRUUT! en dat zonder Frag Shells :P

Maarja dan overleef je de boel, is je ammo op :( raap ik een andere kit op en ga lekker verder... heb dat uiteindelijk 5 keer moeten doen voordat ik eindelijk een keer dood ging...
Had ik gisteren ook, Assault met HK416, ammo op. Ging net langs mn neus een support neer, kit gejat, ammo gedropped en mn eigen kit terug gepakt. Moet ik best vaak doen aangezien niet alle supports ammo droppen om je mede spelers te helpen. Zelfs als ik met pistool op ze begin te schieten, beetje spring en crouch.. Lijkt me best logisch wat ik wil... :9

//Edit: Na t lezen hier gisteren over hogere ticket servers, ben ik maar even op zoek gegaan.. Metro Conquest(met 64 man) met 1000 tickets.. T is leuk voor een paar potjes, maar na een tijdje word je t wel beu en wil je terug gaan naar de normale variant.

[ Voor 12% gewijzigd door Zero2Fear op 30-11-2011 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 14:15
Sagaris schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:53:
[...]

Waarom post je dat hier? Deze website is niet gelieerd aan de GoT Clanservers, dus dit heeft weinig zin. Gebruik onze website.

Daarnaast zijn er geen gameplay restricties op onze servers. Ik acht het ook héél sterk dat een van de 5 á 6 admins je geband heeft voor het 'niets doen' of het 'pwnen van de admin'. Dit doen wij niet. Wat wij niet toestaan is schelden en spawnrapen, dus als je geband bent is dat de reden geweest.

*edit: Tsurany was eerder.
Blijft altijd mooi dat te lezen, "Wij staan geen baserape toe", om vervolgens op de GoT servers door GoTters gebaseraped te worden. En meerdere keren achter elkaar. :+

Nu snap ik dat het verleidelijk is om dat te gaan doen, maar ik merk dat de afgelopen dagen het huilen is op de 32 slot servers. Telkens kom ik in het losing team, om vervolgens genadeloos afgemaakt te worden. Niet erg, dat kan. Maar vervolgens na de mapwissel weer. En dan nog een keer, terwijl de halve GoT clan lekker bij elkaar blijft en niet ff gaat balancen.

Na de 2e of 3e keer ben ik er dan wel klaar mee, dan bedankt ik de GoTters vriendelijk voor de rape en ga naar de 64 slots of een compleet andere server. Dat vind ik wel jammer, ik speel graag op GoT..

En toch telkens weer proberen, met goede hoop. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja GoT'ers zijn net gewone mensen he ;) Baserape kan je vrij divers opvatten. Zorgen dat de vijand zijn badis niet uit komt? Toegestaan. Achter in iemand z'n basis verstoppen om te spawnrapen? Niet toegestaan. Dat laatste komt echter bijna nooit voor en is ook goed verholpen door DICE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Na 120 uur spelen ben ik nog nooit gekicked, totdat ik de GoT server joinde. Eerste wat me opviel was de totale onbalance en het feit dat ik na een aantal minuten werd gekicked omdat ik 2 mannetje neerschoot die op de little bird aan het wachten waren terwijl ik team mates dropte bij de vijandelijke vlag.

Lekker hoor als je noob bent, betaal een x bedrag en kick mensen die je niet bevallen en of je ownen kom je toch nog aan je trekken

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Tsurany schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:59:
Tja GoT'ers zijn net gewone mensen he ;) Baserape kan je vrij divers opvatten. Zorgen dat de vijand zijn badis niet uit komt? Toegestaan. Achter in iemand z'n basis verstoppen om te spawnrapen? Niet toegestaan. Dat laatste komt echter bijna nooit voor en is ook goed verholpen door DICE.
Nou, als je merkt dat het andere team de base niet meer uit kan komen doordat ze of te slecht zijn, of het andere team 6 man meer heeft, dan valt dat bij mij wel onder het kopje "rape". Alleen wat je zegt, dat is een kwestie van opinie. :)

Het zou alleen fijn zijn als er dan wat mensen switchen, want wat ik dan zie is dat het team heel vaak leegloopt, wat volloopt, en weer leegloopt. Ik kan me niet voorstellen dat het voor jullie leuk is overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin1967
freggel schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:56:
[...]
Blijft altijd mooi dat te lezen, "Wij staan geen baserape toe", om vervolgens op de GoT servers door GoTters gebaseraped te worden. En meerdere keren achter elkaar. :+
Soms is een base rape best leuk. Snel op de grond gaan liggen en met je sniper rifle de vervelende kereltjes opruimen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:00:
Na 120 uur spelen ben ik nog nooit gekicked, totdat ik de GoT server joinde. Eerste wat me opviel was de totale onbalance en het feit dat ik na een aantal minuten werd gekicked omdat ik 2 mannetje neerschoot die op de little bird aan het wachten waren terwijl ik team mates dropte bij de vijandelijke vlag.

Lekker hoor als je noob bent, betaal een x bedrag en kick mensen die je niet bevallen en of je ownen kom je toch nog aan je trekken
Lijkt mij echt heel sterk dat je gekickt bent omdat je twee mannetjes neerschoot die op een voertuig aan het wachten waren. Dat soort zaken zullen onze admins nooit voor kicken en ik kan me eigenlijk niet eens voorstellen dat je ze aan het ownen was.
freggel schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:05:
Nou, als je merkt dat het andere team de base niet meer uit kan komen doordat ze of te slecht zijn, of het andere team 6 man meer heeft, dan valt dat bij mij wel onder het kopje "rape". Alleen wat je zegt, dat is een kwestie van opinie. :)

Het zou alleen fijn zijn als er dan wat mensen switchen, want wat ik dan zie is dat het team heel vaak leegloopt, wat volloopt, en weer leegloopt. Ik kan me niet voorstellen dat het voor jullie leuk is overigens.
Een kleine groep mensen wisselt inderdaad, sommigen doen dat niet. Sommigen wisselen ook niet als ze geraped worden, anderen doen dat wel. We kunnen het moeilijk verplichten en forceren dus je blijft echt afhankelijk van de leden zelf. En met 170 leden kan je wel voorstellen dat iedereen er anders over denkt. Er is een plugin die na elke ronde de teams door elkaar kan husselen om vervolgens te zorgen dat de teams weer gebalanceerd zijn op basis van prestaties uit de vorige ronden of de prestaties op Battlelog.

En begrijp ook dat als er vier GoT'ers spelen en op Teamspeak zitten deze ook graag samen willen spelen, niemand vind het leuk om apart te zitten van de vier GoT'ers die wel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Je zou bijna denken dat de GoT servers en Aggressive Gameplay de enige servers zijn in het spel. =')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
freggel schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:05:
[...]

Je zegt het natuurlijk ook zelf al, je team moet ook wel erg slecht zijn als ze niet eens van de base weg kunnen komen. Dit komt dan vaak ook bij enkele maps voor, zoals Metro ;) Het leeglopen kun je nooit voorkomen, ik ga nooit weg ook al weet je binnen 5 min dat je de match verliest. Niets mooier dan zoveel mogelijk kills halen als je toch al gebaseraped wordt. je hoeft maar te schieten en je raakt wel wat ;)

Ik heb ook absoluut geen problemen dat alle Got'ers in een team zitten, maar wel als je ziet dat het onwijs unbalanced is. Van mij part switch je enkele goede teamplayers die niet in GOT zitten naar het andere team, maar als je comentaar blijft geven dat de mensen niet moeten zeuren en dat ze na 3 potjes nog steeds dik verliezen dan kun je het niet kwalijk nemen dat iedereen weg gaat en niet meer op de server komt spelen!

Daarnaast ik betaal niet voor de server, dus diegene die lid is moet het natuurlijk zelf weten maar om het voor iedereen leuk te houden zouden er wel enkele dingen veranderd kunnen worden :)

@hieronder: als die personen dan gewoon onthouden welke GOT'ers er spelen in de server dan kunnen ze hun er miss ook op aanspreken!

[ Voor 26% gewijzigd door Andyk125 op 30-11-2011 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:08:
[...]

Lijkt mij echt heel sterk dat je gekickt bent omdat je twee mannetjes neerschoot die op een voertuig aan het wachten waren. Dat soort zaken zullen onze admins nooit voor kicken en ik kan me eigenlijk niet eens voorstellen dat je ze aan het ownen was.

[...]
Dat zeg je elke keer weer, en toch komen er af en toe mensen die hierover beginnen. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andyk125 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:10:
[...]

Je zegt het natuurlijk ook zelf al, je team moet ook wel erg slecht zijn als ze niet eens van de base weg kunnen komen. Dit komt dan vaak ook bij enkele maps voor, zoals Metro ;) Het leeglopen kun je nooit voorkomen, ik ga nooit weg ook al weet je binnen 5 min dat je de match verliest. Niets mooier dan zoveel mogelijk kills halen als je toch al gebaseraped wordt. je hoeft maar te schieten en je raakt wel wat ;)
ja met 64 man raak je inderdaad wel iets.
ik snap alleen niet hoe mensen allemaal one shot kills kunnen maken met een rifle terwijl ik veel meer moet schieten/klikken en dan overleven ze het nog met 40% ofzo.

en wat kan BF3 een drama zijn als niemand samenspeelt :S in je eentje tegen 3 man steeds in het open veld is zwaar irritant.

Ik wilde eerste de medic class helemaal vrijspelen, maar er zijn niet zoveel maps die dat toelaten.
mensen spelen allemaal hun eigen spel (solo) waardoor je als medic nutteloos bent en je wapen is sowiso slapper dan die van andere classes.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 00:02

StrongArmLance

Endless flow

Ik word de laatste tijd een beetje moe van bf3... Zelfs in cod werd je vaker gerevived in last Stand dan da hier.
Ook het class systeem irriteert, ik snap niet dat ze daar wat realisme willen inleveren en gewoon iedereen wat chille wapens geven.
Ik vond zelfs black ops leuk, mw3 minder, maar bij black ops was alles er omheen goed georganiseerd., zoals servers die altijd werken, makkelijk classes maken etc.

Ik blijf natuurlijk wel bf3 spelen, want soms heb ik van die wow momenten, en als die niet verstoord worden door cheaters, mortars :(, irritante admins, slecht werkende servers of irritante balans is dit gewoon dé game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
[...]

Pedo vereniging martijn beweert ook hun leden geen kinderporno bezitten en of maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel

[...]

Een kleine groep mensen wisselt inderdaad, sommigen doen dat niet. Sommigen wisselen ook niet als ze geraped worden, anderen doen dat wel. We kunnen het moeilijk verplichten en forceren dus je blijft echt afhankelijk van de leden zelf. En met 170 leden kan je wel voorstellen dat iedereen er anders over denkt. Er is een plugin die na elke ronde de teams door elkaar kan husselen om vervolgens te zorgen dat de teams weer gebalanceerd zijn op basis van prestaties uit de vorige ronden of de prestaties op Battlelog.

En begrijp ook dat als er vier GoT'ers spelen en op Teamspeak zitten deze ook graag samen willen spelen, niemand vind het leuk om apart te zitten van de vier GoT'ers die wel spelen.
Snap ik ook, alleen gaat het niet om 4 GoT'ers. ;) Het is denk ik alleen lastig als iedereen van de GoT clan bij elkaar wil in 1 team. Dat zal ook wel niet heel erg anders gaan worden. Misschien moet ik ook maar gewoon kijken of ik kan joinen, onder het mom van "If you can't beat 'm, join 'm". :P

Verliezen vind ik verder niet erg, geloof me. Alleen een rush ronde die met 5 minuten over is zonder dat er ook maar 1 M-COM is opgeblazen is ook niet leuk. En om vervolgens weer met 5 minuten klaar te zijn terwijl alle M-COM's zijn opgeblazen. Net de laatste M-COM niet kunnen pakken is daarentegen wel weer leuk, naast superfrustrerend. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:14:
Dat zeg je elke keer weer, en toch komen er af en toe mensen die hierover beginnen. }:O
Dat klopt en ik vraag me ook af hoe dat komt. Ik kan voor mezelf spreken dat ik mensen enkel kick en ban wanneer ze over de schreef gaan middels taalgebruik of wanneer het overduidelijk is als ze gebruik maken van exploits/cheats/hacks. Ook voor mijn mede admins durf ik mijn hand in het vuur te steken dat die niet gaan kicken als iemand beter is dan ze, die zien dat echt niet als probleem.
Meestal zijn mensen gewoon onbeschoft bezig maar vinden ze dat zelf geaccepteerd. Het schijnt normaal te zijn een tegenstander uit te schelen of je eigen teammates af te vallen als ze niet aan jou eisen voldoen.
Andyk125 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:10:
Ik heb ook absoluut geen problemen dat alle Got'ers in een team zitten, maar wel als je ziet dat het onwijs unbalanced is. Van mij part switch je enkele goede teamplayers die niet in GOT zitten naar het andere team, maar als je comentaar blijft geven dat de mensen niet moeten zeuren en dat ze na 3 potjes nog steeds dik verliezen dan kun je het niet kwalijk nemen dat iedereen weg gaat en niet meer op de server komt spelen!
Dat kan je ze inderdaad niet kwalijk nemen, ben ik het geheel mee eens. Het is volgens mij echter een algemeen Battlefield probleem en het valt mij veel meer op dan bij Bad Company 2 of Battlefield 2. Mensen kunnen gewoon erg slecht tegen hun verlies en vertrekken heel snel uit de server, dan is het verliezende team nog meer in het nadeel en verliezen ze nog harder. Enige wat wij kunnen doen is autobalance gebruiken maar die gaat ook eerst de lone wolfs wisselen simpelweg omdat wij squads ook niet uit elkaar willen trekken, dan straf je ze hard voor goed samenspel. Echte gebalanceerde teams zijn afhankelijk van handmatig indelen en dat is gewoon nog niet mogelijk.

En natuurlijk de autobalance van DICE die hard zuigt en nieuwe joiners rustig in het team plaatst dat al in het voordeel is.
@hieronder: als die personen dan gewoon onthouden welke GOT'ers er spelen in de server dan kunnen ze hun er miss ook op aanspreken!
Inderdaad, zijn er problemen kan je altijd ons ticketsysteem op onze website gebruiken, dan wordt het gegarandeerd serieus genomen.
evilpin0 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:19:
Pedo vereniging martijn beweert ook hun leden geen kinderporno bezitten en of maken.
Martijn kan haar leden niet 100% controleren, wij kunnen onze admins wel 100% controleren door log files en de gebeurtenissen die op onze server plaats vinden. Geef anders je Battlefield 3 username en ik wil het gerust voor je gaan napluizen.

[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 30-11-2011 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djkooij
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 09:29

djkooij

voorheen Facemodder

Zitten echt wel leuke wapens tussen die het verschil kunnen maken, voor mij zijn dat o.a.: de val, de usas, de m98 en de scoped magnum.
Vooral met de scoped magnum heb ik gierende pret en 'snipe' je snipers terug en headshots zijn geen moeilijke opgave. Firerate is laag, funfactor is hoog.

Edit: waarom stap je uberhaubt uit een potje vraag ik me af? Verliezen doe je toch juist op die manier?
Gewoon knokken en het beste van zien te maken, voelt veel beter voor mij persoonlijk.

[ Voor 25% gewijzigd door djkooij op 30-11-2011 09:25 ]

fotospul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Tsurany schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:21:
[...]

Martijn kan haar leden niet 100% controleren, wij kunnen onze admins wel 100% controleren door log files en de gebeurtenissen die op onze server plaats vinden. Geef anders je Battlefield 3 username en ik wil het gerust voor je gaan napluizen.
Respectabel maar dank je. Ik kwam alleen met pure toeval op de got servers en vond het frappant dat ik gekicked werd en dan lees ik jouw beweringen. Anyway je bent wel goed ermee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
Tsurany schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:21:
[...]

Dat kan je ze inderdaad niet kwalijk nemen, ben ik het geheel mee eens. Het is volgens mij echter een algemeen Battlefield probleem en het valt mij veel meer op dan bij Bad Company 2 of Battlefield 2. Mensen kunnen gewoon erg slecht tegen hun verlies en vertrekken heel snel uit de server, dan is het verliezende team nog meer in het nadeel en verliezen ze nog harder. Enige wat wij kunnen doen is autobalance gebruiken maar die gaat ook eerst de lone wolfs wisselen simpelweg omdat wij squads ook niet uit elkaar willen trekken, dan straf je ze hard voor goed samenspel. Echte gebalanceerde teams zijn afhankelijk van handmatig indelen en dat is gewoon nog niet mogelijk.

En natuurlijk de autobalance van DICE die hard zuigt en nieuwe joiners rustig in het team plaatst dat al in het voordeel is.
Mee eens, ik probeer het ook minstens 2 rondes vol te houden, helaas is daarna de lol er wel af als het nog niet anders is geworden.

Maar wat ik al zei, ik blijf het (en hopelijk anderen met mij) proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleJaapJansen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 14:34

Bijvoorbeeld: Een huisregel dat er opzettelijk geen SMAW/RPG op infanterie geschoten mag worden, daar heeft EA heus geen probleem mee.
Is er ook zo'n restrictie op de got servers? Geen RPG's op infanterie? Ik vindt dit zowieso een domme regel, in het leven geschoten door een stel jankerds die niet tegen het spel kunnen zoals het ontworpen is. Ik bedoel als er iemand bij de uitgang in metro zit in een van die gebouwen goed achter cover, werkt er maar een ding het beste en dat is de gevel eraf knallen met een RPG. Zo zijn er genoeg van voorbeelden, de RPG is gewoon een long range wapen voor engineers, zie je als engineer iemand op 200m + ben je totaal kansloos met een G36C/A-91 op een lucky shot daar gelaten. Ik snap niet waarom hier zo moeilijk over wordt gedaan, maar ik vind eigenlijk dat hier toch teveel word geklaagt en te weinig wordt genoten van het feit dat dit gewoon een heel dik spel is.
ik bedoel ja het is lame als je RPG's maar blind elke kand op schiet maar je hebt nou eenmaal noobs.

Just enjoy the fakin game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 03:03:
:Y Net wat leuks mee gemaakt .ja net dus om 02.50 uur. :P :+ :P
Ik kom bij het beginpunt , begin te rennen naar een tank die ik wil hebben................
Zie ik 1 helicopter een meter of 2 a 3 in de lucht hangen met niemand erin, :?
Oké dacht ik ,terwijl ik met verbazing erna zit te kijken zie ik 2 man die proberen in die helicopter te proberen in te komen .op 2 a 3 meter hoger . 7(8)7 :Y 7(8)7
O ja , er zat echt niemand erin want ook de moter draaide niet.
Wat was gekker, die helicopter of die zotten die probeerde erin te komen ????¿¿¿¿¿¿¿ 7(8)7 <+:) :Y
Leuke bug :+
Das heulemaal normaal. Chopper was ff aan het bijtanken.
:P

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
djkooij schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:23:

Edit: waarom stap je uberhaubt uit een potje vraag ik me af? Verliezen doe je toch juist op die manier?
Gewoon knokken en het beste van zien te maken, voelt veel beter voor mij persoonlijk.
End-round quitten hè, niet mid-game. Of het moet echt heel erg zijn. Dat er nog 3 man in je team zitten ofzo. Na 2 losses. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 15:53

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik blijf toch nog steeds rare klachten houden. Heb een i7, 8GB en een GTX460 waar het normaal gesproken echt soepel op draait. Maar iedere keer als ik de eerste keer BF3 opstart, crasht de boel; 'BF3 reageert niet meer". Daarna lastig om een server te joinen, en als ik dan 1x ben gejoined krijg ik toch nog steeds links en rechts wat rubberbanding. Switch ik van server/map dan is het soms weer over, maar heel soms heb ik ook nog van die rare spikes/artefacts.
Spelen jullie nu verder probleemloos (zodat het ergens in mijn rig zit) of komt het nog steeds bij meerderen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JelleJaapJansen schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:28:
Is er ook zo'n restrictie op de got servers? Geen RPG's op infanterie?
All weapons are allowed. Although some weapons are considered ‘unfair’ and ‘overpowered’ or just ‘lame’, we do allow the use of all weapons in every way they can be used.
Don’t complain about people favoring weapons you consider to be ‘noob’ or ‘lame’. We don’t care about bitching, especially in the in-game chat.

Wij willen geen politieagentje gaan spelen en mensen vertellen hoe ze moeten spelen. Die wapens zitten in het spel en leer er maar mee om gaan. En ga niet lopen zeiken als iemand je met een RPG killed, vaak je eigen schuld omdat je jezelf in een bepaalde situatie dwingt waarbij een RPG het beste antwoord is. Smalle gangetjes? Vermijden. Achter muren schuilen? Vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleJaapJansen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 14:34
Tsurany schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:31:
[...]

All weapons are allowed. Although some weapons are considered ‘unfair’ and ‘overpowered’ or just ‘lame’, we do allow the use of all weapons in every way they can be used.
Don’t complain about people favoring weapons you consider to be ‘noob’ or ‘lame’. We don’t care about bitching, especially in the in-game chat.

Wij willen geen politieagentje gaan spelen en mensen vertellen hoe ze moeten spelen. Die wapens zitten in het spel en leer er maar mee om gaan. En ga niet lopen zeiken als iemand je met een RPG killed, vaak je eigen schuld omdat je jezelf in een bepaalde situatie dwingt waarbij een RPG het beste antwoord is. Smalle gangetjes? Vermijden. Achter muren schuilen? Vermijden.
My thoughts exactly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 09:58

Rub3s

+3 , omdat het kan

Sinds gisteren heb ik ook BF3 :)

Het is nog een beetje aanpoten op een e2180 @3ghz, 2gb en een ati 4870/512mb. Ik heb echt het gevoel dat de processor en geheugen kantje boord zijn (en dan heb ik nog niet eens moeilijk gedaan met de settings: low).
Ik hoop dat de videokaart wel voldoende is na upgrade van processor en geheugen......

Weet iemand een leuk sniper level toevallig? (ja ik weet, er is geen sniper, alleen maar recon..... maar toch).
Tot nu toe bijna alleen maar metro gedaan.... wel grappig, maar er is echt geen normale strategie mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
gyedema schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:30:
Ik blijf toch nog steeds rare klachten houden. Heb een i7, 8GB en een GTX460 waar het normaal gesproken echt soepel op draait. Maar iedere keer als ik de eerste keer BF3 opstart, crasht de boel; 'BF3 reageert niet meer". Daarna lastig om een server te joinen, en als ik dan 1x ben gejoined krijg ik toch nog steeds links en rechts wat rubberbanding. Switch ik van server/map dan is het soms weer over, maar heel soms heb ik ook nog van die rare spikes/artefacts.
Spelen jullie nu verder probleemloos (zodat het ergens in mijn rig zit) of komt het nog steeds bij meerderen voor?
Probeer eens je video drivers compleet te verwijderen, dus met zo'm progje ;) en opnieuw te installeren en installeer BF3 ook eens opnieuw!

Ik heb sinds een nieuwe installatie van windows en all drivers geen enkele problemen meer met BF3. Heel af en toe krijg ik een melding dta de verbinding met EA verloren is |:( Voor de rest geen problemen meer hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 00:02

StrongArmLance

Endless flow

Rub3s schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:35:
Sinds gisteren heb ik ook BF3 :)

Het is nog een beetje aanpoten op een e2180 @3ghz, 2gb en een ati 4870/512mb. Ik heb echt het gevoel dat de processor en geheugen kantje boord zijn (en dan heb ik nog niet eens moeilijk gedaan met de settings: low).
Ik hoop dat de videokaart wel voldoende is na upgrade van processor en geheugen......

Weet iemand een leuk sniper level toevallig? (ja ik weet, er is geen sniper, alleen maar recon..... maar toch).
Tot nu toe bijna alleen maar metro gedaan.... wel grappig, maar er is echt geen normale strategie mogelijk.
Seine crossing is af en toe tot redelijk vaak geschikt voor snipen.
Ik zou eerder de videokaart en ram updaten... En de procesoor wat verder over clocmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samvdheijden
  • Laatst online: 18-08 13:30
Seine crossing is idd een leuke map om te snipen. Operation Firestorm ook, dat is iets meer long-range.

Nu we het toch over snipen hebben. Lijkt jullie scoped-view ook wat te 'stotteren' op de grotere maps? Als ik bijvoorbeeld in Firestorm op die mount everest lig lijkt alles door mijn scope wat haperend en stotterend. Geen lage framerate, maar toch wat haperend. Iemand enig idee?

Ik heb een i7 860 op 3ghz, 16gig ram en een sapphire 6950 op 6970 clocks en shaders.

[ Voor 64% gewijzigd door samvdheijden op 30-11-2011 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 09:58

Rub3s

+3 , omdat het kan

kristan schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:39:
[...]
Seine crossing is af en toe tot redelijk vaak geschikt voor snipen.
Ik zou eerder de videokaart en ram updaten... En de procesoor wat verder over clocmen
tjah... processor zit jammer genoeg een eind aan zijn max :X Standaard zit hij op 2ghz, nu op 3ghz. Sommige krijgen hem op 3,7ghz, maar de mijne is helaas niet zo goed....

Maargoed, ik zat toch te denken aan nieuw mb + processor + geheugen (geen zin om nog een andere 775 processor te kopen).

Bedankt voor die levels btw, ik zal ze vanavond of morgen eens proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
samvdheijden schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:42:
Seine crossing is idd een leuke map om te snipen. Operation Firestorm ook, dat is iets meer long-range.
Breng hem nou niet op ideen, heb een hekel aan snipers ;)

Als je met je RPG of SMAW gek wilt doen moet je metro gaan spelen, gisteren een potje gedaan en we werden compleet geowned door het andere team. Tot ik met me SMAW begon te spelen, had binnen 8 min 34 kills >:) En allemaal maar janken omdat ze door een SMAW worden afgeschoten terwijl ze zlf zaten te campen en constant met een M320 en RPG's zaten te schieten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Laatst online: 17-09 13:51
Onze 64 slot server bij clanhost is echt brak. Al vanaf de release zodra er 40+ man in de server begin deze zwaar te laggen. Ze zouden het al meerdere keren hebben opgelost maar nog steeds niks. Misschien dus tijd dat wij onze 8 servers ergens anders gaan onderbrengen want dit is gewoon niet geinig.

En voor de mensen die de servers van GOT zat zijn wegens onbalance kom een keer kijken op die van ons. Op de 64 slots na draaid alles gewoon lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:42
En welke mogen dat dan zijn itsleon? Ben nog op zoek naar wat goede NL servers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 05:59
Wat een geouwehoer over de GoT-server, als het je niet bevalt dan join je toch een andere?

Ik speel ook bijna nooit meer op GoT omdat alle GoT-ers lekker in één team zitten te rapen, maar ik ga niet lopen mauwen. Servers genoeg.

Enige waar ik wel een beetje moe van word is de IRNV, maar daar ben ik niet de enige in zo te horen. Acht zal wel weer generfed worden met de volgende patch :).

Was met BF2 net zo, is het ene net generfed dan word er weer gezeurd over wat anders. Op een gegeven moment was het zo ver dat je een grenadelauncher naast iemand kon schieten zonder dat ie dood ging, minigun op choppers werd een erwtenschieter, je kon niet meer springen en schieten tegelijk, de accuray van de PKM werd generfed. En iedereen zeurde altijd over de onbalans van de j-10 en F35B, alleen dat is iets wat ze nooit hebben kunnen veranderen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 01:33

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Erwin1967 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 00:11:
[...]

Het probleem van iemand die net begint is dat hij relatief slechte wapens heeft. Ik moet ongeveer 3 keer schieten met een scar-h om iemand te killen. Die ander heeft een veel beter wapen waarbij 1 schot voldoende is.
Relatief slechte wapens? Waar baseer je dit op?
Het enige wat je niet hebt zijn unlocks, maar die heb je niet nodig om kills te maken.
Als je een beginner bent weet je gewoon nog niet hoe je je het beste kunt gedragen om zo effectief mogelijk te zijn.
Ik ben zelf begonnen als Assault, die klasse heb ik ook gespeeld in de Beta en leek mij dan ook het meest geschikt om mee te beginnen. Die klasse heb ik op gegeven moment volledig unlocked gehad, Assault Medal gekregen en daarna nog even gespeeld.
Toen heb ik besloten dat ik de andere klassen ook ga spelen en zoveel mogelijk bij die klasse blijf totdat ik hem ook heb uitgespeeld. Als eerste Support gaan spelen. Dan begin je dus weer van voren af aan en moet je het doen met "kale" wapens. Daar moet je je op aanpassen en voor lief nemen dat je nog niet op je max efficiency zult zitten. Support heb ik heel veel lol mee gehad en nu speel ik Recon.
Weer hetzelfde verhaal, bij het begin beginnen. Verdomd wat vind ik de MK11 Mod0 en SVD als sniper rifles niks. Wat doe je dan? Juist, je aanpassen aan de situatie. Scope er af en het veld in en dat ding als battle rifle gebruiken met de iron sights. En wat denk je? Dat in combinatie met pistol whippen kwam ik ook een heel eind. Ik voelde me direct een stuk minder kwetsbaar dan toen ik met de scope er op rondliep.
Natuurlijk kun je ook een PDW of een shotgun pakken en hetzelfde gaan doen. Maar ik speel de klasse het liefst zo "puur" mogelijk, dat vind ik nou eenmaal de uitdaging.

Het nadeel dat je als "beginner" zou hebben is echt veel meer gebaseerd op ervaring en aanpassingsvermogen dan dat je een slechte uitrusting zou hebben.
Daarnaast zie je heel veel mensen een granaatwerper op hun machinegeweer gebruiken. Dit mag dan wel?
Op die server van die kennissen van mij? Ja dat mag wel voor zover ik weet. Even voorop: het is niet mijn server, dus ik bedenk de regels niet. Ik moet me er ook aan houden en heb daar geen problemen mee. Ik speel op allerlei servers, met en zonder restricties en kan overal lol hebben. Want dat heb ik voorop staan: lol hebben. Het moment dat ik geen plezier beleef kap ik met het spel, maar dat moment is nog lang niet in zicht.
Hier ben ik het niet mee eens. Er zit weinig verschil tussen de wapens, ergo: je kunt met elk wapen effectief zijn. Wat wel geldt: oefening baart kunst. Een casual gamer zal minder ervaring hebben dan iemand die er meer tijd in steekt en zal het zodoende ook iets vaker afleggen tegen iemand die 3 uur per dag speelt. Dat heeft veel meer te maken met die oefening: het leren kennen van maps en je eigen wapen onder de knie krijgen en kunnen inschatten wat mensen zullen doen. Zeker als Recon heb ik er profijt van dat ik al speelervaring heb opgedaan als Assault en Support en zodoende in een aantal situaties kan inschatten wat iemand zou kunnen gaan doen.
Erwin1967 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:17:
Natuurlijk kun je kills maken met de default wapens en dat lukt mij ook wel maar ik vind wel dat er een behoorlijk groot verschil is met bepaalde wapens die ik af en toe mag oprapen :)
Qua damage is er weinig verschil. Scopes voegen op afstand flink wat toe, en in close combat is de red dot erg fijn om te hebben. Gelukkig unlock je beiden vrij snel. Was een ACOG 4x niet beschikbaar na 10 kills ofzo?
Met een IR telescoop zie je de vijand gewoon in de bosjes zitten of om de hoek kijken en kun je ze een voor een afknallen.
De IRNV kan inderdaad verdomde handig zijn als je met de beperkingen die deze met zich meebrengt kunt omgaan. Je gaat er echt anders door spelen: je loopt veel meer door je scope te turen. Risico is dat je vaker dingen mist omdat je een soort tunnelvisie krijgt.
Ik heb er als Assault veel mee gespeeld en vind het een fijn ding. Je kunt een hoop leren van de IRNV, namelijk waar mensen zich graag schuil houden. Dingen die je eerst misschien niet zag. Als je die ervaring op doet spot je ze later ook met een conventionele scope ook makkelijker. Of zul je verwachten dat daar wel eens iemand zou kunnen zitten. Ik vind een IRNV dan ook niet overpowered, maar een handige tool die voor iedereen beschikbaar is :)
Sinds ik een laser heb unlocked op mijn sniper rifle is het ook eenvoudiger geworden.
Een laser op mijn sniper rifle heb ik nog niet geprobeerd. Zal ik ook eens doen. Maar ik pak met regelmaat mijn pistool als de afstand kort wordt.
JelleJaapJansen schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:28:
[...]

Is er ook zo'n restrictie op de got servers? Geen RPG's op infanterie?
Nee, daar is die regel er niet. Maar het is wel "frowned upon" over het algemeen. Ondanks dat het een valide speelstijl is.
Ik vind het prima, ik snipe je wel door je bakkes als je er een nieuwe raket in aan het drukken bent :P
Ik vindt dit zowieso een domme regel, in het leven geschoten door een stel jankerds die niet tegen het spel kunnen zoals het ontworpen is.
Ieder zijn ding, ik kan mij er niet druk over maken. Zij betalen voor hun server, dus mogen zijn de regels naar hun wens tot op zekere hoogte aanpassen. Er zijn btw ook genoeg mensen die hetzelfde denken over de IRNV en dat ding willen verbieden.
Ik bedoel als er iemand bij de uitgang in metro zit in een van die gebouwen goed achter cover, werkt er maar een ding het beste en dat is de gevel eraf knallen met een RPG. Zo zijn er genoeg van voorbeelden, de RPG is gewoon een long range wapen voor engineers, zie je als engineer iemand op 200m + ben je totaal kansloos met een G36C/A-91 op een lucky shot daar gelaten. Ik snap niet waarom hier zo moeilijk over wordt gedaan, maar ik vind eigenlijk dat hier toch teveel word geklaagt en te weinig wordt genoten van het feit dat dit gewoon een heel dik spel is.
ik bedoel ja het is lame als je RPG's maar blind elke kand op schiet maar je hebt nou eenmaal noobs.
Daar pak je ook het verschil wat: een RPG schieten om een gevel te slopen. Of RPG na RPG in een tunnel op een of twee mannetjes schieten. Als je er 20+ kills mee kunt maken zou ik het misschien ook doen. Dan verdienen ze het bijna omdat ze zo dom zijn om daar te blijven hangen zonder de engineer een kogel door zijn kop te jagen. Als Recon met een sniper rifle vind ik RPGende engineers echt snoepjes.
Just enjoy the fakin game.
:Y

long post is long

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Laatst online: 17-09 13:51
@Zerosum ik heb je PM gestuurd.
Want ik wist niet of ik het hier zo neer mag zetten. Iemand die daar duidelijkheid om kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga gerust je gang. Sterker nog, stuur mij (via DM) tussen [ code ] tags de Gametracker plaatjes en ik zet ze gerust in de TS neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Terrz schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:52:
Wat een geouwehoer over de GoT-server, als het je niet bevalt dan join je toch een andere?

Ik speel ook bijna nooit meer op GoT omdat alle GoT-ers lekker in één team zitten te rapen, maar ik ga niet lopen mauwen. Servers genoeg.

Enige waar ik wel een beetje moe van word is de IRNV, maar daar ben ik niet de enige in zo te horen. Acht zal wel weer generfed worden met de volgende patch :).

Was met BF2 net zo, is het ene net generfed dan word er weer gezeurd over wat anders. Op een gegeven moment was het zo ver dat je een grenadelauncher naast iemand kon schieten zonder dat ie dood ging, minigun op choppers werd een erwtenschieter, je kon niet meer springen en schieten tegelijk, de accuray van de PKM werd generfed. En iedereen zeurde altijd over de onbalans van de j-10 en F35B, alleen dat is iets wat ze nooit hebben kunnen veranderen :P.
Als er toch aanpassingen gedaan kunnen worden om ervoor te zorgen dat het speelplezier wel gehandhaafd wordt op de GOT server is dat toch geen enkel probleem?

Je kunt het ook zien als positief commentaar, als niemand aan geeft wat hun dwars zit dan kunnen daar ook geen aanpassingen op gedaan worden en het zou voor zowel de GOT clanleden als mede tweakers jammer zijn om in lege servers te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Laatst online: 19-09 05:59
Andyk125 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:01:
[...]

Als er toch aanpassingen gedaan kunnen worden om ervoor te zorgen dat het speelplezier wel gehandhaafd wordt op de GOT server is dat toch geen enkel probleem?

Je kunt het ook zien als positief commentaar, als niemand aan geeft wat hun dwars zit dan kunnen daar ook geen aanpassingen op gedaan worden en het zou voor zowel de GOT clanleden als mede tweakers jammer zijn om in lege servers te spelen ;)
Nou bij deze:
- Geen IRNV meer ;)
- GoT-leden eerlijk verdeeld over beide teams

RPG's stoor ik me niet zo aan, schiet er net zo hard één weer terug :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Terrz schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:06:
[...]

Nou bij deze:
- Geen IRNV meer ;)
- GoT-leden eerlijk verdeeld over beide teams

RPG's stoor ik me niet zo aan, schiet er net zo hard één weer terug :7
Kijk zo mag je praten ;)
Wapens moet je gewoon van af blijven, als je ergens niet tegen kunt moet je slimmer spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 19-09 16:48
Of zelf IRNV gebruiken en anders die speciale cammo daarvoor.

Overigens update battlelog?

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
:')
Afbeeldingslocatie: http://server.fonta.nl/update.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samvdheijden
  • Laatst online: 18-08 13:30
Die INRV is echt niet zo goddelijk als je denk. Het idee klinkt een beetje als een hack, maar in de praktijk maak ik persoonlijk meer kills met een normale red dot of holo. De INRV is nogal traag, hij wiebelt en hij maakt het niet compleet duidelijk welke omgeving je nou echt ziet (if you begrijp me..)
Pagina: 1 ... 11 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.