Als je door het topic heen leest, zie je wel vaker berichten van mensen die hun ei kwijt willen over de GoT servers, schijnbaar is het dus wel ontopic?

Jullie servers draaien deels op i3d, een slechte IP waarvan het bekend is dat je lag kunt verwachten en dat was in BC2 ook zo. Ik logde eerder vanavond nog in op de #1 CQ 64 server, en het was onspeelbaar door de lag, en dus heb ik direct weer uitgelogd. Maar dat zal vast niet i3d geweest zijn hé..?
Nu geef je i3D de schuld, maar sommige servers zijn verwisseld met servers van andere hosters. Server #1 is daar één van. Nu geef je dus i3D de schuld, voor iets wat je dus niet wist...

Dit is overigens expres gedaan om de load van een andere server te testen. Goh, waarom zouden we dat doen denk je?

Ik logde daarna in op een GoT rush server, maar daar waren de teams ongelijk en had het winnende team ongeveer twee keer zoveel spelers
We zijn de balancer aan het onderzoeken, Tsurany is daar iig mee bezig.
Jullie kicken mensen voor members, want dat heb ik gemerkt. Jullie servers zijn altijd uit balans, en gevuld met gierige knaapjes die alles en vooral infanterie met bv. groot geschut als AA rapen.
Hier ben ik wel benieuwd naar. Wij kicken namelijk niet voor members, de reserved slots die daarvoor bedoeld is werken niet. Als het wel gebeurd is, zou ik graag een DM willen met wat meer gegevens hierover (iig een nickname, welke server het was en een tijd en datum waarop het gebeurd was) zodat ik hier naar kan kijken in de logs. Nogmaals, ik heb hem al eerder gezegd: ieders definitie van rapen is anders. Zou je jouw casus met de AA nader kunnen omschrijven?
Toen ik vorig jaar doneerde voor een GoT BC2 server bleek de server na een week niet eens meer online..
Tja, vervelend, maar om daar nu de GoT BF3 servers voor te benadelen vind ik wel érg ver gezocht.
Lijkt me vrij duidelijk toch? Kom niet met praatjes als je zelf niet eens weet hoe het zit.
Het zijn dan ook geen praatjes, zoals je juist constateert ben ik een van de admins op de GoTBF3 servers.
knip
Ik ken er genoeg die anders niet gierig zijn, veel daarvan zitten ook veel op de teamspeak van GoTBF3. Misschien moet je eens een keer langskomen...
[
Voor 6% gewijzigd door
psychoclown op 04-12-2011 11:45
]