Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 09:16
SgtCaffran schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:39:
Valt wel mee hoor! Heb toevallig laatst nog op een metro server 32 man gespeeld. Erg leuk om er doorheen te breken. Noobtubes en rpg's vielen erg mee (was misschien policy van de server)
Het gaat hier dan voornamelijk om de 64 man variant, denk ik ;).

Is wel leuk voor af en toe maar niet meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
unfor schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 11:58:
[...]

IEMAND leg mij uit wat er in godsnaam leuk is aan Metro CQ? Het is een pure meatgrinder voor stats-boosters imo.
Het word leuk gevonden omdat het een call of duty map is, speciaal voor de simpele zielen onder ons.
Lekker hersenloos achter een hoekje zitten of voor een trap en maar spammen en spammen en spammen.

En daarna hier trots komen vertellen hoeveel ze punten wel niet hebben gehaald ;w

De echte battlefield spelers zitten op caspian border en kharg island. Daar vind je gelukkig die spelers niet en maakt gelijk voor een veel betere spelervaring :). En de metro spelers die soms verdwalen en tog op een grote map terecht komen gaan gelijk huilen over op tank op heli, op jet, op dit en op dat... omdat ze niet anders kunnen spelen dan op alles spammen.. 8)7 Een echte battllefield speler past zich aan aan de grootste dreiging.

Wanneer de map metro geladen word verlaat ik dan ook altijd gelijk de server

Just my 2 cents

[ Voor 3% gewijzigd door Skybullet op 03-12-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De enige waar ik echt niets van snap. Is Jet ammo sterker tegen heli's. Het is als jet pilot al verrekte makkelijk om een heli neer te halen met die cannons. Als je 2 redelijke piloten hebt heeft een heli al geen kans. Nu helemaal niet meer.

Voor de rest is het wat huilende jantje vraagt wat huilende jantje krijgt. Maar iedereen die loopt te whinen om al die nerfs, zullen gewoon door blijven whinen. Omdat goede spelers zich gewoon aanpassen en nog steeds al die whiners ownen.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:46:
Omdat goede spelers zich gewoon aanpassen en nog steeds al die whiners ownen.
+1

Vorige week nog ruzie gehad omdat ik zou wallhacken enzo... Tja, ik kan er toch ook niks aan doen dat ik je achter een huisje zie lopen en dan met 2 schoten van mijn tank je kop eraf knal... Niet 1 keer maar iets van 14 keer op die map. Pak daarna eens geen tank en kom weer die gozer tegen; loop achter hem aan naar hetzelfde huisje en steek een mes in zijn rug. Vreemd genoeg was ik daarna ineens de connectie met de server kwijt.

De lol is trouwens wel, en daar vergissen heleboel afnemers van ranked servers zich in; de regels die ze soms opleggen via chat (zoals, geen K/D boven de 2 of geen RPG's tegen infanterie) zijn tegen alle regels van EA/Dice in en zelfs ALS ik me al aan de regels hou maar toch eraf wordt getrapt of anderszins admins in mijn nek krijg, gaat de server + IP-adres rechtstreeks naar EA voor review.

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 03-12-2011 12:56 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ die patchnotes
Afbeeldingslocatie: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQt3WQY_fLtsUeuFNer8s0YxKqZF0e0pEtf3-1b9rJSc3ryyFTWYvDwT27S

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Skybullet schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:45:
[...]

Het word leuk gevonden omdat het een call of duty map is, speciaal voor de simpele zielen onder ons.
Lekker hersenloos achter een hoekje zitten of voor een trap en maar spammen en spammen en spammen.

En daarna hier trots komen vertellen hoeveel ze punten wel niet hebben gehaald ;w

De echte battlefield spelers zitten op caspian border en kharg island. Daar vind je gelukkig die spelers niet en maakt gelijk voor een veel betere spelervaring :). En de metro spelers die soms verdwalen en tog op een grote map terecht komen gaan gelijk huilen over op tank op heli, op jet, op dit en op dat... omdat ze niet anders kunnen spelen dan op alles spammen.. 8)7 Een echte battllefield speler past zich aan aan de grootste dreiging.

Wanneer de map metro geladen word verlaat ik dan ook altijd gelijk de server

Just my 2 cents
Metro is leuk door de snelle actie.
Ik denk dat menig speler hier slecht scoort omdat ze geen tank/apc/heli hebben en het puur infanterie is.
De echte Battlefield speler kan beide.
Het spammen valt reuze mee met max 32 spelers, je moet sneller denken door de actie, snel flanken etc.
Het is een soort snack.

Ik speel vaak 1-2 potjes metro en dat switch ik naar de grotere maps. Gewoon even lekker opwarmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Metro is voor mij vaak of heeeel goed of heeeel slecht... En ik blijf bij mijn klasse Engineer ondanks dat je daar weinig kan uitrichten met Repair Tool :) Het enige wat ik doe is mijn scope veranderen naar 3 of 4 magnification maar over het algemeen is het rush & flush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 13:51
Nu net voor het eerst op een GOT rush server gespeeld. En moet zeggen dit is ook de laatste keer aangezien tegen baserapen niks word gedaan. Onze tanken en vliegtuigen konden als aanvallende partij gewoon niet de basis uitkomen of ze waren alweer kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:13
Added a network interpolation setting. This allows users with good bandwidth reduce latency, but might increase some stuttering. The user can find what works best for his connection by tweaking the slider.
Increased the Spawn protection radius on TDM
Dus wel dit, maar geen pings op het scorebord. En waarom een slider en niet gewoon een getal wat je in kan typen??

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

haarbal schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 13:25:
[...]

Dus wel dit, maar geen pings op het scorebord. En waarom een slider en niet gewoon een getal wat je in kan typen??
Omdat dat zuigt? Een slider werkt immers tien keer sneller dan een getal invullen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
itsleon schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 13:23:
Nu net voor het eerst op een GOT rush server gespeeld. En moet zeggen dit is ook de laatste keer aangezien tegen baserapen niks word gedaan. Onze tanken en vliegtuigen konden als aanvallende partij gewoon niet de basis uitkomen of ze waren alweer kapot.
Baserapen hoort bij BF, like it or not.
Als je geen enkel punt meer hebt bij CQ of het andere team is veel sterker met Rush dan wordt je geraped of dat nou ik je eigen basis is of niet.
Met CQ kan je zelf of met een redelijk squad nog wat uitmaken met Rush is dat een stuk minder.

Wachten tot het potje voorbij is en weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
@phyxion

maar met een getal zit je teminste precies, anyways, het ging me meer om latencies op het scorebord wat er nog steeds niet is.

[ Voor 4% gewijzigd door haarbal op 03-12-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
haarbal schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 13:33:
@phyxion

maar met een getal zit je teminste precies, anyways, het ging me meer om latencies op het scorebord wat er nog steeds niet is.
Idd. Zelfde met mouse sens... hoeveel staat ie nu eigenlijk? Ik wil waarden zien.
Doe dan een slider met een waarde ernaast.
Je moet in de config duiken om te zien wat de waarde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 12:52

StrongArmLance

Endless flow

Wat is hoog voor een skillcurve? 1000 ofzo? ik zit nu op 207 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

kristan schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 13:37:
Valt niet te voorspellen want het is net als (voormalig) TruSkill op de xbox... Hierbij is een hele grote rekensom met onder andere het aantal streaks, de gemiddelde rang van je gedode tegenstanders, je accuracy, gespeelde tijd, je eigen K/D etc...

Ondanks dat ik niet veel potjes heb verloren ben ik van 381 naar 201 gegaan; niet zo heel vreemd, denk ik, als mijn eigen rang 51 is en is geregeld tegen rangen 3 tot 25 wordt gezet (bedankt, auto-balance).

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 03-12-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
kristan schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 13:37:
De skill stat is echt compleet anders na iedere pot, mijn hoogste was 500+, nu zit ik op 309.
Heeft oa. te maken welk rank jij neerschiet en andersom.

Niet echt heel boeiend imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kan iemand mij leren schieten ?
want iedereen heeft me neer in one shot en ik moet heel me ammo afschieten :S.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Btw moet iedereen die 2gb patch downloaden? Want mensen die Back to Karkand niet gaan kopen hebben toch niets aan het feit dat hele delen van de dlc met de patch komen?

(Heb zelf LE dus ga ik wel eens spelen op die maps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:55
Pykow schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 13:49:
kan iemand mij leren schieten ?
want iedereen heeft me neer in one shot en ik moet heel me ammo afschieten :S.
Bursten is beter voor je accurracy, voor grotere afstanden rekening houden met bullet drop dus iets hoger mikken. Een scope/red dot/laser sight gebruiken kan helpen.
Fantasma schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 13:59:
Btw moet iedereen die 2gb patch downloaden? Want mensen die Back to Karkand niet gaan kopen hebben toch niets aan het feit dat hele delen van de dlc met de patch komen?

Dat moest toen wel voor BFBC2 toen Vietnam uitkwam.
Die patch had fixes en Vietnam, lijkt me dat dat nu ook weer zo zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

haarbal schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 13:33:
@phyxion

Kan met een slider net zo goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Sypher schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:01:

[...]

Dat moest toen wel voor BFBC2 toen Vietnam uitkwam.
Die patch had fixes en Vietnam, lijkt me dat dat nu ook weer zo zal zijn.
Benieuwd hoe lang dat gaat duren om hier binnen te halen :p
En ook benieuwd hoe de maps nu zijn tegenover BF2.

(eerst nog wat hopen dat ik snel m'n harde schijf terug heb, kan hem pas maandag weg doen voor garantie...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Fantasma schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 13:59:

Dice heeft waarschijnlijk geen zin om meerdere patches te gaan deployen.

De nieuwe wapens kan je ook in de huidige maps gebruiken als je karkand hebt. Mensen die de wapens niet hebben moeten ze toch in het spel hebben omdat je ze wss wel kan oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Redje schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 13:40:
[...]

De skill stat is echt compleet anders na iedere pot, mijn hoogste was 500+, nu zit ik op 309.
Heeft oa. te maken welk rank jij neerschiet en andersom.

Niet echt heel boeiend imho.
Inderdaad. Grafiekje laat het heel goed zien hoe sterk het fluctueert, zeker als je de SPM,K/D ernaast zet.

Net even een flink aantal potjes met de AN-94 gespeeld en supressor, ter voorbereiding op dinsdag. Ik had al ~2k kills met dat ding, maar nooit puur op burst gespeeld. Jammer dat de supressor nog bugged is, maar de recoil factor van 0.9 is het wel waard met deze gun. Gelukkig worden die ook op dinsdag gefixed.
Phyxion schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:07:
[...]

Kan met een slider net zo goed :)
De slider van de sensitivity is anders niet erg precies. Met de laagste stand kan ik amper 90 graden draaien terwijl 1 klein tikje omhoog ik al 360+ graden draai met dezelfde beweging 8)7. Slider + value is imo het beste. Maar ik den dat de slider in kwestie misschien wat fatsoenlijker werkt.

[ Voor 21% gewijzigd door Raku op 03-12-2011 14:32 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WR.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:27

WR.

Kunnen mensen die van het Got forum zijn hier gewoon [Got] voor hun naam zetten in de servers?
Of ben je verplicht een clan/teamspeak te joinen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:17
WR. schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:30:
Kunnen mensen die van het Got forum zijn hier gewoon [Got] voor hun naam zetten in de servers?
Of ben je verplicht een clan/teamspeak te joinen? :*)
Als je voldoende affiniteit voelt met de community hier kan je het doen. Is niet specifiek aan de clan gerelateerd.

maar het zou wel mooi zijn als je lid werd natuurlijk :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bartske op 03-12-2011 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Kan een ervaren speler mij is wat tips geven om minder dood te gaan.
Ik maak gellukig normaal kills enzo, alleen meestal ga ik evenvaak en zelfs meer dood :S
Echt dramatisch. Hier zijn m,n stats

Kills 822
Deaths 1 258
K/D Ratio 0.653

Ik heb het nu al aardig hersteld want eerst liep ik als een muis tussen en veld met katten :P

(En kunnen er nog is wat gassies pannekoek141 toevoegen om mee te spelen :D)

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:32

mrc4nl

Procrastinatie expert

pannekoek141 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 15:06:
Ik maak gellukig normaal kills enzo, alleen meestal ga ik evenvaak en zelfs meer dood :S

Kills 822
Deaths 1 258
K/D Ratio 0.653

Ik heb het nu al aardig hersteld want eerst liep ik als een muis tussen en veld met katten :P

mmm, en ik maar denken dat ik met mn kd van 1.06 laag sta.
mischien ff een tip: als je alleen maar gepwnd word: zoek een betere server.
doe ik zelf ook vaak. en misschien kunnen we wel een paar potjes spelen

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal

Kills 822
Deaths 1 258
K/D Ratio 0.653

Je kan de minimap iets uitzoomen door 1x op N te drukken. Dan kan je vaak al vantevoren zien waar iemand zit. Als je in een squad zit met wat assaults erin wordt je vaker gerevived, wat weer een death scheelt.

Ook gewoon alleen de gevechten doen die je waarschijnlijk wint. Bijvoorbeeld: als je als engineer 2x raak schiet tegen een assault op afstand en de assault schiet terug gaat ie waarschijnlijk alsnog winnen, gewoon de dekking in dan, iemand anders schiet hem vast wel neer, je hebt hem tenslotte gespot met Q.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
mrc4nl schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 15:10:
[...]

mmm, en ik maar denken dat ik met mn kd van 1.06 laag sta.
mischien ff een tip: als je alleen maar gepwnd word: zoek een betere server.
doe ik zelf ook vaak. en misschien kunnen we wel een paar potjes spelen
Ja best Wat is je naam in BF3 ?

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

Kills 822
Deaths 1 258
K/D Ratio 0.653

Niets van aan trekken, gewoon fun hebben! :D

Heb m'n K/D voor de lol van 0,5 naar 1 gehaald, maar denk dat ik nu gewoon terug ga spelen.

TDM spelen op 8player servers heeft mij wel geholpen :p , anders te overbevolkt soms naar m'n zin.
+ heeft ook voordeel gehad op m'n wapen unlocks :p

van cover naar cover lopen enzo (Zie onder)

[ Voor 4% gewijzigd door Fantasma op 03-12-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Kills 822
Deaths 1 258
K/D Ratio 0.653

Je bent niet de eerste ;)

http://www.reddit.com/r/b..._down_some_infantry_tips/

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
itsleon schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 13:23:
Voor een ieder is de definitie van baserapen anders. Ook heb ik er zelf niets op gehoord op de Teamspeak of wat dan ook, dus dat zal wel meegevallen zijn. Daarnaast is er een balancer actief die dus gewoon de teams in balans houdt. Mocht je dan alsnog geraped worden, dan lijkt het mij dus duidelijk... ;)

Wat wil je dat wij er aan gaan doen? :? We doen al het mogelijke namelijk al, erover klagen op GoT zal je in ieder geval niet helpen, al lucht het voor jou wel op. Hou er ook wel rekening mee, dat veel GoT'ers de servers joinen: dat zijn vaak toch over het algemeen wel de spelers die iig wat meer teamplay doen en ongeveer wel weten wat er wanneer moet gebeuren e.d. Dat maakt dus wel dat het niveau uiteindelijk wat hoger ligt.

Er voor kicken is afhankelijk van de situatie. Met een "dit is ook gelijk de laatste keer, want we werden toch alleen maar geraped" kan ik dan verder weinig. Vehicles die worden neergeschoten kan ook van een afstandje, misschien waren die spelers dus gewoon goed, of de piloot / driver was gewoon slecht.

Beetje jammer dat het dan gelijk de schuld is van "de server" en dat er dan (te) weinig tegen zou worden gedaan... ;) Maar goed, gal spuwen en een zondebok zoeken is altijd makkelijker als het tegenzit. Nou voelen wij ons van GoTBF3.nl vaak wel aangesproken als het over een GoT server gaat, maar zoals in de TS te zien, zijn er wel meerdere servers, waar GoT'ers het beheer op doen, het zou dus fijn zijn als je aangaf over welke server je het hebt.

[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 03-12-2011 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

Kills 822
Deaths 1 258
K/D Ratio 0.653

Muis werkt wonderen in close quarters. :P
Verder loop nooit over wegen tenzij het niet anders kan.
Cover to cover. Bedenk altijd waar je naartoe gaat voordat je verplaatst.
Probeer altijd het voordeel op de vijand te hebben voordat je schiet. (dekking of een mooie ontsnappingsroute helpt veel tegen dood gaan)
Geen rambo stijl. ;)
Gebruik semi auto mode. Ik zet mijn geweer standaard op semi bij 30+ meter of bij precieze schoten. Binnen de 5 meter gewoon sprayen en tussen de 5 en 30 burstfire van max 5 kogels. (meestal 3)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

btw iemand dit al gezien?

http://www.enterbf3.com/n...-finally-getting-adjusted

laat ook maar zal al wel algemeen bekend zijn denk ik zo (post datum 8 november)

[ Voor 79% gewijzigd door Fantasma op 03-12-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertjan94
  • Laatst online: 07-04 21:37
Sorry dat ik dit post, ik weet ook niet of dit hier mag, maar wij hebben even 2 mensen nodig om onze rush server op te starten ( deze restarten wij elke ochtend zodat het geheugen niet volloopt en de server niet crasht)

het is een rush server van onze clan UEF - http://battlelog.battlefi...f7451f08a7/UEF-Rush-24-7/

ik zal mijn post wel weghalen als het niet mag, maar help ons aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
Vandaag voor het eerst sinds ik shooters speel voor cheater uitgemaakt. Schoot in Caspian Border vijf maal een paar andere snipers van de antenne af. Allemaal schoten tussen de 550 en 570m.

Vandaag nog tweemaal 962 maar kom niet boven mijn record van 963.

Sniper rulez for ever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

CptChaos schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 15:46:
[...]
Voor een ieder is de definitie van baserapen anders. Ook heb ik er zelf niets op gehoord op de Teamspeak of wat dan ook, dus dat zal wel meegevallen zijn. Daarnaast is er een balancer actief die dus gewoon de teams in balans houdt. Mocht je dan alsnog geraped worden, dan lijkt het mij dus duidelijk... ;)

Wat wil je dat wij er aan gaan doen? :? We doen al het mogelijke namelijk al, erover klagen op GoT zal je in ieder geval niet helpen, al lucht het voor jou wel op. Hou er ook wel rekening mee, dat veel GoT'ers de servers joinen: dat zijn vaak toch over het algemeen wel de spelers die iig wat meer teamplay doen en ongeveer wel weten wat er wanneer moet gebeuren e.d. Dat maakt dus wel dat het niveau uiteindelijk wat hoger ligt.

Er voor kicken is afhankelijk van de situatie. Met een "dit is ook gelijk de laatste keer, want we werden toch alleen maar geraped" kan ik dan verder weinig. Vehicles die worden neergeschoten kan ook van een afstandje, misschien waren die spelers dus gewoon goed, of de piloot / driver was gewoon slecht.

Beetje jammer dat het dan gelijk de schuld is van "de server" en dat er dan (te) weinig tegen zou worden gedaan... ;) Maar goed, gal spuwen en een zondebok zoeken is altijd makkelijker als het tegenzit. Nou voelen wij ons van GoTBF3.nl vaak wel aangesproken als het over een GoT server gaat, maar zoals in de TS te zien, zijn er wel meerdere servers, waar GoT'ers het beheer op doen, het zou dus fijn zijn als je aangaf over welke server je het hebt.
Ik had gisteren een aardig aantal potjes op GoTBF3.nl #1 - 64p Conquest gespeeld om even te kijken of die balance plugin eindelijk wat zou doen tegen unbalanced teams (zoals eigenlijk overal) en ik moet zeggen dat die plugin het niet voor een meter doet. Eerst win je een keer dik, daarna wint het andere team dik en blijft het andere team echt dik winnen. Ik ben er niet van overtuigd in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja het grote probleem is dat het DICE gewoon niks interesseert en de autobalance gewoon ruk is. Dan moet je naar andere programma's zoeken maar ben je heel erg afhankelijk van wat anderen ontwikkelen. Zo'n systeem kan niet uitvissen wie nu echt voor winst zorgt en wie niet en zorgen dat hiertussen een goede mix ontstaat.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Ik vond die autobalance wel aardig werken toen hij voor het eerst draaide. Je weet iig niet vantevoren of je gaat winnen of verliezen. Ik vond wel dat de tickets te hoog stonden. Als 1 team domineert moet het potje gewoon snel afgelopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Tsurany schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:39:
Ja het grote probleem is dat het DICE gewoon niks interesseert en de autobalance gewoon ruk is. Dan moet je naar andere programma's zoeken maar ben je heel erg afhankelijk van wat anderen ontwikkelen. Zo'n systeem kan niet uitvissen wie nu echt voor winst zorgt en wie niet en zorgen dat hiertussen een goede mix ontstaat.
Ik weet niet hoe die balancer nu werkt maar wat mij opviel:
- Squad Leader wordt continue gereset, krijg je personen als leader die nooit commando's geven (= kansloos).
- Heel veel hoge levels in het ene team terwijl het andere team allemaal lage levels had (<20).
- Veel mensen met hoge K/D bleven maar in het hetzelfde team zitten.

Dit moet toch beter gedaan kunnen worden? Kan die plugin niet op K/D sorteren of gebaseerd op de totale stats van de player (kon dacht ik met BC2?)? Ik neem aan dat het ook mogelijk is om op die balance plugin wat instellingen aan te passen, misschien hier en daar wat verbeteringen proberen? Kan de balance niet werken tijdens de game? Gewoon wat mensen met veel punten moven naar het andere team, zou ideaal zijn...

Verder, ticket aantal is prima (of wat hoger), maar Seine mag er wel uit :)

[ Voor 8% gewijzigd door Phyxion op 03-12-2011 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geven jullie iets om die accuracy stats?
Ik totaal niet, schiet veel om te surpressen om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De enige stat waar ik iets om geef is fun.

Edit: Al vind ik het stiekem wel fijn als ik met een positieve K/D-ratio eindig. SPM slaat al echt nergens op (metro 64 conquest met ziek veel tickets heeft sowieso een hogere SPM, om maar eens iets te noemen)

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2011 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 17:03:
Geven jullie iets om die accuracy stats?
Ik totaal niet, schiet veel om te surpressen om eerlijk te zijn.
Nope anders had ik mezelf allang ge 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 met mijn 12%

Met de M320 zit ik al wel rond de 50% :)

[ Voor 6% gewijzigd door StrongArmLance op 03-12-2011 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:05
acc stat zegt eigenlijk vrij weinig. Bij mij staat er dat ik gemiddeld 16.6 acc heb. Als ik vervolgens kijk bij de wapens die ik heb gebruikt staat er dat ik bij zowat elk wapen boven de 20/30 acc heb.

http://battlelog.battlefi...n0s/weapons/179323837/pc/

[ Voor 19% gewijzigd door Ruben0s op 03-12-2011 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 19-09 18:56

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik heb bf3 zelf al een week of twee niet meer aangeraakt.. ik ga weer spelen als DLC uit is :).. Kan niet wachten :)

[ Voor 75% gewijzigd door Stronkie op 03-12-2011 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik geef om mijn stats maar vergelijk ze dan niet met anderen. Ik heb mijn vaste speelstijl en mijn K/D en SPM zeggen dan wat over hoe effectief die speelstijl is. Een stijgende K/D betekent voor mij dat ik steeds beter wordt in wat ik doe en steeds meer kills haal terwijl mijn speelstijl onveranderd blijft. Vind het leuk te zien dat bepaalde stats omhoog gaan doordat je beter wordt en het spel steeds meer door krijgt.
Phyxion schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:48:

Ik weet niet hoe die balancer nu werkt maar wat mij opviel:
- Squad Leader wordt continue gereset, krijg je personen als leader die nooit commando's geven (= kansloos).
Ja dat is een nadeel aan de plugin, hij stopt spelers opnieuw in een squad waardoor de squadleader kan veranderen. Momenteel nog geen optie dat dat tegengehouden wordt.
- Heel veel hoge levels in het ene team terwijl het andere team allemaal lage levels had (<20).
- Veel mensen met hoge K/D bleven maar in het hetzelfde team zitten.
[...]
Dit moet toch beter gedaan kunnen worden? Kan die plugin niet op K/D sorteren of gebaseerd op de totale stats van de player (kon dacht ik met BC2?)? Ik neem aan dat het ook mogelijk is om op die balance plugin wat instellingen aan te passen, misschien hier en daar wat verbeteringen proberen? Kan de balance niet werken tijdens de game? Gewoon wat mensen met veel punten moven naar het andere team, zou ideaal zijn...
Hij sorteert nu op SPM per ronde en daar balanceert hij op, er is al wel Battlelog integratie maar nog niet zo sterk dat hij die stats kan gebruiken om te sorteren. Ik verwacht zeker dat dit er uiteindelijk gewoon in komt en dan zullen wij het ook gaan gebruiken.
Verder, ticket aantal is prima (of wat hoger), maar Seine mag er wel uit :)
Daar gaan we nog binnen de clan over voten. We hebben dit weekend eerst nog een kleine server migratie en daarna gaan we weer wat inhoudelijke dingen regelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Seine Crossing <3

Btw, ik heb vaak mensen in mn squad, die als ze leader zijn NOOIT commando geven, ook veel spelers die in een squad gaan en dan gaan lonen.

Ik zeg niet dat ik altijd objective based speel, ik bedoel de overstap van cod hierheen gaat niet zonder slag of stoot ofzo...

In maps al metro lukt het echt goed, maar als je op maps komt waar je echt moet nadenken over dekking, rustig lopen etc. heb ik nog iets teveel rambo gevoel...

Ach komt vast wel goed toch..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Ik geef alleen maar squad commands als ik probeer te spotten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Inderdaad, zolang die 'bug' er in zit zul je mij niet gauw serieus orders zien geven.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Place in queue: 5
Place in queue: 4
Place in queue: 3
You are 2nd in the queue!
You are first in the queue!
Joining server...
Battlefield 3 werkt niet meer.

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:05
kristan schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 18:24:
In maps al metro lukt het echt goed, maar als je op maps komt waar je echt moet nadenken over dekking, rustig lopen etc. heb ik nog iets teveel rambo gevoel...
Ik speelde altijd wat behoudender maar ik kreeg al snel in de gaten dat dat niet de beste stijl is. Ik rush nu iets meer waardoor je net even een stapje eerder bent dan dat je tegenstander bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Soms word je ongevraagd als squadleader aangesteld, vaak heb ik het niet direct door vanwege de commotie..

Maar als ik het zie probeer ik het zelf ook weer door te schuiven, wil eerst een betere soldaat zijn eer ik al orders moet geven..

Al met al maakt het niet zoveel uit want je kan maar weinig goed doen met al die elitaire spelers van battlefield. (Zitten ook wel goede en normaal reagerende mensen tussen uiteraard, maar weinig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Stel dat ik Battlefield 3 nog een keer koop via Origin, kan ik de game dan installeren via de DVDs die ik al heb van een eerdere aanschaf? (uiteraard met de nieuwe serial van origin) Heb op google nog niks hierover kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 08:49

Kills 822
Deaths 1 258
K/D Ratio 0.653

If all fails, IR scope en campen, werkt goed voor de meeste...

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

F0kke schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 18:58:
Stel dat ik Battlefield 3 nog een keer koop via Origin, kan ik de game dan installeren via de DVDs die ik al heb van een eerdere aanschaf? (uiteraard met de nieuwe serial van origin) Heb op google nog niks hierover kunnen vinden.
Je kan installeren vanaf de DVD, echter zal je nog gigabytes aan updates moeten downloaden dus waarom niet rechtstreeks van Origin downloaden?
mhindrik schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 18:59:
[...]

En dan niks binnenhalen? Gewoon die reddit thread doorlezen en toepassen, klopt heel aardig :)

[ Voor 22% gewijzigd door Phyxion op 03-12-2011 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 18-09 16:12
Hoe en waar kan ik die pc patch downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat automatisch via Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Voor de mensen die problemen hebben met "beter" worden in het spel, zorg dat je op zijn minst een constante framerate hebt van 60+.
Ik zie een connectie tussen slechte spelers en spelers die zeggen dat ~30 fps op PC prima speelt.
Als ik onder de 60 drop merk ik dat meteen aan mijn movement en heb ik meer moeite met aimen.

Het is leuk dat je op ultra kunt draaien, maar in realiteit zie je het verschil tussen medium en ultra toch niet als je aan het spelen bent.

[ Voor 22% gewijzigd door unfor op 03-12-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 18-09 16:12
En als je een andere versie hebt? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Laatst online: 14:53

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Niet, dan moet je gewoon lekker naar de winkel om hem te kopen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
unfor schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 19:35:
Voor de mensen die problemen hebben met "beter" worden in het spel, zorg dat je op zijn minst een constante framerate hebt van 60+.
Ik zie een connectie tussen slechte spelers en spelers die zeggen dat ~30 fps op PC prima speelt.
Als ik onder de 60 drop merk ik dat meteen aan mijn movement en heb ik meer moeite met aimen.

Het is leuk dat je op ultra kunt draaien, maar in realiteit zie je het verschil tussen medium en ultra toch niet als je aan het spelen bent.
Ik vind een continue 60 ook het best spelen maar 30+ is op zich ook prima als de pre rendered frames maar op 0 staan, anders heb je zo'n vervelende lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38

Vroeger in cs klagen over 60fps, we moeten 100!! liefst ook nog 120hz monitor er bij.
Maar klopt wel, en je op je mini-map kijken is ook heel nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:34

iop

Heeft een sniper ook een curve op langere afstand? of is het hit in het centrum van de x-hair?

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 16:48
Bullet drop, natuurlijk.

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
iop tha man schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 20:00:
Heeft een sniper ook een curve op langere afstand? of is het hit in het centrum van de x-hair?
Ja de kogels droppen zeker, moet soms wel aardig boven gespotte enemy schieten om hem te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik heb eigenlijk vrijwel continu stabiele 60+FPS zelfs met belachelijke hoeveeheden actie. En tegelijk loop je soms een hoekje om en stort de hele boel in. (en dan slechts voor een secondetje en daarna alles weer goed)
Totaal geen pijl op te trekken en handmatig naar medium zetten maakte geen verschil :( Dus maar gewoon op automagische instellingen.
Soms niks aan de hand behalve milde irritatie. Soms hartstikke deaud!

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Zit ik een uur te kloten met mijn controller om te proberen te vliegen in een jet en dan krijg ik het eindelijk aan de praat. Ik stijg op, binnen 10 seconden lock, dood. En dat 5 keer.

Ik hou het wel bij mijn tank. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
DanielWW2 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 20:47:
Zit ik een uur te kloten met mijn controller om te proberen te vliegen in een jet en dan krijg ik het eindelijk aan de praat. Ik stijg op, binnen 10 seconden lock, dood. En dat 5 keer.

Ik hou het wel bij mijn tank. :/
en binnekort worden die stingers nog eens sterker ook!!

gelukkig ben ik wel een prof pilot en kan ik wel 10+ minuten in de lucht blijven zonder flares ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
megadoom schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 20:49:
[...]

en binnekort worden die stingers nog eens sterker ook!!

gelukkig ben ik wel een prof pilot en kan ik wel 10+ minuten in de lucht blijven zonder flares ;)
Die stinger mag wel sterker. Nu is die echt waardeloos. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

DanielWW2 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 20:50:
[...]

Die stinger mag wel sterker. Nu is die echt waardeloos. ;)
Die waren sterk is genervd en vehicles werden sterken :+

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
de sterkte van de stinger maakt weinig uit, je krijgt al nauwelijks lock. Als je wel lock hebt krijg je flares bij launch. Enige nut is om heli's bang te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

haarbal schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 21:10:
de sterkte van de stinger maakt weinig uit, je krijgt al nauwelijks lock. Als je wel lock hebt krijg je flares bij launch. Enige nut is om heli's bang te maken.
Dan kun je niet spelen met stinger :*) haal meestal wel als ik als engineer speel met stinger toch 5-6 vliegers per game uit

En speel altijd met engineer maar soms gewoon als assault ofz omdat ik de wapens top vind :o

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Ik speel assault engineer en recon, begin als recon, zet ergens een spawnpoint neer, dan respawn ik als assault, tenzij er tanks zijn, dan enigneer, als er heli's vervelend aan het doen zijn neem ik wel een stinger. Je verjaagt ze er op zich wel mee, niet nutteloos dus, al levert het weinig punten op.

overmoedige of onervaren piloten worden denk al uit de lucht gehaald voor ik uberhaupt respawn met m'n stinger.

[ Voor 15% gewijzigd door haarbal op 03-12-2011 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hymnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-08 09:46
mhindrik schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 18:59:
[...]

Ik kom kom van zo een situatie.. Nu 1.2 al bijna .. je moet gwn meer ads lopen dan sprinten. Waar enemy kunnen zijn gwn aimed lopen.. Dat deed het toch in mijn geval. Het 2de is wegblijven van de grote groep.. Dat wil niet zeggen van het team. Bijvoorbeeld op bazaar erger ik mij hoeveel mensen rond vlag B (hallway) strijden. Ik neem mijn squad en probeer te flanken of andere punten te nemen dan B , hetzelfde op metro en caspian border.
BTW K/D doet weinig in BF3 lat dat niet je leidraad zijn. Maar het staat wel wat mooier inderdaad :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:31
Oh man ben ik de enige of kan ik haast niet wachten tot Karkand de 13e uitkomt!!

Kan echt niet wachten tot ik die Sharqi Peninsula map kan spelen.. BC2 was mijn 1e BF, maar die map trekt me om de een of andere reden als ik de BF2 beelden terugkijk.. Zonsondergang, zwembad, kustlijn, hier en daar wat groen en heuvels..

Dope shit!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Gisteravond voor het slapengaan nog even deze twee plaatjes in elkaar gedraaid. Deze banners heb ik speciaal voor de Teamspeak Server van de GoTBF3.nl Clan gemaakt en dienen ter promotie van het spelen van B2K wanneer deze gaat uitkomen op onze servers de 13e:

VERSIE 1
Afbeeldingslocatie: http://img171.imageshack.us/img171/2677/gotteamspeakplaatjeback.png

VERSIE 2/Uiteindelijke Versie
Afbeeldingslocatie: http://img822.imageshack.us/img822/2677/gotteamspeakplaatjeback.png

Verschil tussen de twee versies is dat ik in versie twee de belichting op de soldaat ietsjes heb aangepast.
Ter vergelijking, dit was het vorige plaatje op de server:

Afbeeldingslocatie: http://img11.imageshack.us/img11/4783/gotteamspeakplaatje3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
Ach jongens :S
net ook weer zo,n hele drukke TM
19 Kills
30 Deaths
alleen het ergste is dat ik niet die enigste ben die zoooo faalt :(

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
ProfoundValue schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 22:27:
Gisteravond voor het slapengaan nog even deze twee plaatjes in elkaar gedraaid. Deze banners heb ik speciaal voor de Teamspeak Server van de GoTBF3.nl Clan gemaakt en dienen ter promotie van het spelen van B2K wanneer deze gaat uitkomen op onze servers de 13e:

VERSIE 1
[afbeelding]

VERSIE 2/Uiteindelijke Versie
[afbeelding]

Verschil tussen de twee versies is dat ik in versie twee de belichting op de soldaat ietsjes heb aangepast.
Ter vergelijking, dit was het vorige plaatje op de server:

[afbeelding]
Ziet er mooi uit, jammer alleen dat de GoT servers van zulke slechte kwaliteit zijn, anders had ik wel willen mee betalen..

Maar wel tof dat je er zoveel werk in steekt, ziet er echt mooi uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jovas schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 23:01:
Ziet er mooi uit, jammer alleen dat de GoT servers van zulke slechte kwaliteit zijn, anders had ik wel willen mee betalen..
Als je alleen maar hoopt te zeiken hoeven we je ook niet te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
Ik baal als een gek dat die VIP plaatsen het nog niet doen , ik heb ook allang die 9 euro betaald alleen zitten de servers altijd vol en join ik maar een andere server omdat ik geen zin heb om te wachten.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
Ik vind het ook jammer dat die VIp Plaatsen er nog niet zijn maar als je al moet wachten dan is het echt niet langer dan 2 min. dus het valt zeker mee. En hoe bedoel je slechte kwaliteit @Jovas. Ik ondervind geen issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:12

Grvy

Bot

Tsurany schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 23:05:
[...]

Als je alleen maar hoopt te zeiken hoeven we je ook niet te hebben ;)
Want? Hij heeft gewoon gelijk.

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Grvy schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 23:14:
[...]

Want? Hij heeft gewoon gelijk.
Tjah ik heb betaald en ben de community al uitgestapt om verschillende redenen dus denk maar goed na voordat je joined :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Vind de tweakers servers niet echt slechter dan andere 64 speler servers. Je hebt er heel weinig die echt solid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
yzx schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 21:11:
[...]

Dan kun je niet spelen met stinger :*) haal meestal wel als ik als engineer speel met stinger toch 5-6 vliegers per game uit

En speel altijd met engineer maar soms gewoon als assault ofz omdat ik de wapens top vind :o
Dan speel je op servers waar alleen idioten in de jets zitten. En tbh zelfs helis kunnen prima wegkomen van een stinger, gewoon ervandoor vliegen, flares droppen, en je moet makkelijk buiten bereik of achter een heuvel kunnen zijn voordat tweede lock komt, dan lekker wachten totdat je flares gerecharged zijn.

Voor een jet is het enige wat die moet doen shift indrukken, en je bent immuum voor stingers. Zelfs als dat niet het geval was kan je in de tijd dat het kost om te locken zon afstand afleggen dat je achter een berg kan duiken, en desnoods heb je anders ook nog flares. Ik vlieg niet vaak, en ik kan het voor geen meter. Maar als ik vlieg wordt ik echt niet door een lullige stingen geraakt en heb nog geen eens flares. (Zolang je niks raakt tijdens het vliegen unlock je ook niks :P)

Dus ze kunnen stingers wel een nuke geven tegen jets, ze zijn nog steeds te traag om de jet uberhaupt te raken.

En tsurany zegt dat mensen niet moeten klagen, alweer vergeten wat jij postte rond de beta :P

[ Voor 3% gewijzigd door Sissors op 03-12-2011 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

ProCeela schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 23:08:
Ik baal als een gek dat die VIP plaatsen het nog niet doen , ik heb ook allang die 9 euro betaald alleen zitten de servers altijd vol en join ik maar een andere server omdat ik geen zin heb om te wachten.
:X Vanaf 22 Euro per maand heb je je eigen ranked server; kan je altijd instellen dat je mag joinen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Dit topic gaat over BF3 en nieuws, de GoT servers ga ik verder maar niet op in. Het is algemeen bekend dat die server provider van slechte kwaliteit is, om nog maar te zwijgen over de mentaliteit van de spelers en admins.

Google het maar op!

Heeft iemand trouwens al Sharqi footage gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Jovas schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 23:37:
Heeft iemand trouwens al Sharqi footage gezien?
Doe niet aan footage; laat me aangenaam verrassen de 13e :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Jovas schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 21:49:
Oh man ben ik de enige of kan ik haast niet wachten tot Karkand de 13e uitkomt!!

Kan echt niet wachten tot ik die Sharqi Peninsula map kan spelen.. BC2 was mijn 1e BF, maar die map trekt me om de een of andere reden als ik de BF2 beelden terugkijk.. Zonsondergang, zwembad, kustlijn, hier en daar wat groen en heuvels..

Dope shit!! :)
Is die dan voor iedereen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 01:33

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Niemand op TeamSpeak voor GoTBF6 ? wtf...

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Laatst online: 17:09
Hij zal vast al wel gepost zijn maar:

http://www.gamestar.de/index.cfm?pid=1589&pk=64158

8min: Wake, Strike At Karkand & Gulf of Oman gameplay.

Ergens in het filmpje is te zien dat Wake 5 bases krijgt op de pc. :)
Jammer dat de US nu aan de uiteindes van het eiland kan spawnen.

Destruction in Karkand is echt indrukwekkend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Jovas schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 23:01:

Ik vind de servers anders wel goed. Ik heb geen problemen met lag op de GoT servers. Ik heb nauwelijks last van lag zelfs op een kreupele server. :o
Nee dit zeg ik niet omdat ik eraan meebetaal. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spekkie1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09 18:59
Wat ongelovelijk vet wordt het de 13e zeg, kan niet wachten op Conquest Assualt!
Wat ik zoal van B2K gezien heb worden dat toch wel de maps die het meest gespeeld gaan worden, eigenlijk komt Battlefield 3 dan toch echt pas 13 december uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan
  • Laatst online: 22-08 05:30

MadMan

What the....

Ik kreeg net een tip, ik weet niet of het al bekend is dus ik pleur het hier ook ff neer.
Als je alleen in een choppert zit kun je switchen naar de gunnerseat en dan nogmaals flares gebruiken. De choppert blijft lang genoeg stabiel om ook weer terug te switchen en normaal verder te vliegen.

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouver
  • Laatst online: 22-02 22:28
MadMan schreef op zondag 04 december 2011 @ 00:22:
Ik kreeg net een tip, ik weet niet of het al bekend is dus ik pleur het hier ook ff neer.
Als je alleen in een choppert zit kun je switchen naar de gunnerseat en dan nogmaals flares gebruiken. De choppert blijft lang genoeg stabiel om ook weer terug te switchen en normaal verder te vliegen.
Nooit aan gedacht hehe.
Dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
ProCeela schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 23:08:
Jep, wij vinden dat ook zo ontzettend jammer, probleem is alleen dat dat nog niet werkt met de server release die nu draait... Men hoopt (ook de GSP's zelf!) dat dit met R11 wél gaat werken...
Zolang er alleen 'gebitched' wordt met zeggen dat 'de kwaliteit' slecht is, is het een niet onderbouwde rant. Logisch dat we zo'n iemand dan ook niet als lid willen hebben. :') Dat jij zijn mening deelt (ook lekker onderbouwt... :')) moet jij weten, maar er zijn wel mensen die zo goed en kwaad als het kan met de mogelijkheden die er zijn de servers zo goed als mogelijk willen draaien. Dat dat hier bij een aantal spelers altijd aan de negatieve (publieke) schandpaal moet worden gehangen, zonder te onderbouwen waarom zegt meer over die persoon zélf.
Jovas schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 23:37:
Dit topic gaat over BF3 en nieuws, de GoT servers ga ik verder maar niet op in. Het is algemeen bekend dat die server provider van slechte kwaliteit is, om nog maar te zwijgen over de mentaliteit van de spelers en admins.
Weer zó heerlijk onderbouwt ook... :') 'Kwaliteit' is voor iedereen anders namelijk. ;) Dat jij problemen hebt met de servers en / of de verbinding hoeft niet per se aan de hoster te liggen, dat jij daar jouw zondebok in zoekt moet jij weten. De meeste spelers die wél joinen hebben iig nergens last, waarvan onder die spelers óók zéér kritische spelers zijn, weest daar maar niet bang voor.

Aangezien je nu zó goed aangeeft om welke server het gaat heb ik geen zin om dáár verder tijd in te steken. Ga er maar vanuit dat er bij de servers die er zijn (ook naast de hosters waar wij zitten) weinig verschil zit, dus je relaas is (wederom?) nergens op gebaseerd. Kun je nu stoppen met trollen danwel flamen?

[ Voor 31% gewijzigd door CH4OS op 04-12-2011 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
CptChaos schreef op zondag 04 december 2011 @ 01:57:
[...]
Jep, wij vinden dat ook zo ontzettend jammer, probleem is alleen dat dat nog niet werkt met de server release die nu draait... Men hoopt (ook de GSP's zelf!) dat dit met R11 wél gaat werken...
[...]
Zolang er alleen 'gebitched' wordt met zeggen dat 'de kwaliteit' slecht is, is het een niet onderbouwde rant. Logisch dat we zo'n iemand dan ook niet als lid willen hebben. :') Dat jij zijn mening deelt (ook lekker onderbouwt... :')) moet jij weten, maar er zijn wel mensen die zo goed en kwaad als het kan met de mogelijkheden die er zijn de servers zo goed als mogelijk willen draaien. Dat dat hier bij een aantal spelers altijd aan de negatieve (publieke) schandpaal moet worden gehangen, zonder te onderbouwen waarom zegt meer over die persoon zélf.
[...]
Weer zó heerlijk onderbouwt ook... :') Dat jij problemen hebt met de servers en de verbinding hoeft niet per se aan de hoster te liggen. Je geeft nu zó goed aan over welke server dat je het hebt, dat ik er geeneens zin in heb om er tijd in te steken. Ga er maar vanuit dat er bij de servers die er zijn (ook naast de hosters waar wij zitten) weinig verschil zit, dus je relaas is (wederom?) nergens op gebaseerd. Kun je nu stoppen met trollen danwel flamen?
Dit topic is bedoeld voor BF3 nieuwsfeitjes, maar gezien het door mensen zoals als jij en Tsurany gerunt wordt zal ik het even onderbouwen.

Jullie servers draaien deels op i3d, een slechte IP waarvan het bekend is dat je lag kunt verwachten en dat was in BC2 ook zo. Ik logde eerder vanavond nog in op de #1 CQ 64 server, en het was onspeelbaar door de lag, en dus heb ik direct weer uitgelogd. Maar dat zal vast niet i3d geweest zijn hé..?

Ik logde daarna in op een GoT rush server, maar daar waren de teams ongelijk en had het winnende team ongeveer twee keer zoveel spelers

Jullie kicken mensen voor members, want dat heb ik gemerkt. Jullie servers zijn altijd uit balans, en gevuld met gierige knaapjes die alles en vooral infanterie met bv. groot geschut als AA rapen.

Toen ik vorig jaar doneerde voor een GoT BC2 server bleek de server na een week niet eens meer online..

Flamen wil ik hier niet zien, gedraag je gewoon normaal aub.

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 04-12-2011 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 08-08 17:42
pannekoek141 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 22:33:
Ach jongens :S
net ook weer zo,n hele drukke TM
19 Kills
30 Deaths
alleen het ergste is dat ik niet die enigste ben die zoooo faalt :(
Leer de mappen kennen, probeer eerst met 1 kit en 1 wapen te spelen en daar alles mee unlocken.
Let op je omgeving, als je skulls ziet in je omgeving of je ziet een team genoot een hoek omlopen
en sterven op de mini map dan weet je dat er een vijand zit.
Volg ook je squad, ga niet alleen lopen, je bent kanseloos tegen 2 tegenstanders die samen werken.
Zwerm om het front heen en probeer de vijand in de rug te pakken, laat het front gevecht aan de betere spelers over, wat ik wil zeggen is ken je beperkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Jovas schreef op zondag 04 december 2011 @ 02:10:
Dit topic is bedoeld voor BF3 nieuwsfeitjes, maar gezien het door mensen zoals als jij en Tsurany gerunt wordt zal ik het even onderbouwen.
Als je door het topic heen leest, zie je wel vaker berichten van mensen die hun ei kwijt willen over de GoT servers, schijnbaar is het dus wel ontopic? ;)
Jullie servers draaien deels op i3d, een slechte IP waarvan het bekend is dat je lag kunt verwachten en dat was in BC2 ook zo. Ik logde eerder vanavond nog in op de #1 CQ 64 server, en het was onspeelbaar door de lag, en dus heb ik direct weer uitgelogd. Maar dat zal vast niet i3d geweest zijn hé..?
Nu geef je i3D de schuld, maar sommige servers zijn verwisseld met servers van andere hosters. Server #1 is daar één van. Nu geef je dus i3D de schuld, voor iets wat je dus niet wist... ;) Dit is overigens expres gedaan om de load van een andere server te testen. Goh, waarom zouden we dat doen denk je? ;)
Ik logde daarna in op een GoT rush server, maar daar waren de teams ongelijk en had het winnende team ongeveer twee keer zoveel spelers
We zijn de balancer aan het onderzoeken, Tsurany is daar iig mee bezig.
Jullie kicken mensen voor members, want dat heb ik gemerkt. Jullie servers zijn altijd uit balans, en gevuld met gierige knaapjes die alles en vooral infanterie met bv. groot geschut als AA rapen.
Hier ben ik wel benieuwd naar. Wij kicken namelijk niet voor members, de reserved slots die daarvoor bedoeld is werken niet. Als het wel gebeurd is, zou ik graag een DM willen met wat meer gegevens hierover (iig een nickname, welke server het was en een tijd en datum waarop het gebeurd was) zodat ik hier naar kan kijken in de logs. Nogmaals, ik heb hem al eerder gezegd: ieders definitie van rapen is anders. Zou je jouw casus met de AA nader kunnen omschrijven?
Toen ik vorig jaar doneerde voor een GoT BC2 server bleek de server na een week niet eens meer online..
Tja, vervelend, maar om daar nu de GoT BF3 servers voor te benadelen vind ik wel érg ver gezocht.
Lijkt me vrij duidelijk toch? Kom niet met praatjes als je zelf niet eens weet hoe het zit.
Het zijn dan ook geen praatjes, zoals je juist constateert ben ik een van de admins op de GoTBF3 servers.
knip
Ik ken er genoeg die anders niet gierig zijn, veel daarvan zitten ook veel op de teamspeak van GoTBF3. Misschien moet je eens een keer langskomen... :)

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 04-12-2011 11:45 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.