Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:31
Het is heel simpel, ik log niet meer in op jullie servers. Waarom zou ik dat wel doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Jovas schreef op zondag 04 december 2011 @ 02:39:
Het is heel simpel, ik log niet meer in op jullie servers. Waarom zou ik dat wel doen?
Omdat je als je ook op Teamspeak zou zitten dan een totaal andere ervaring hebt. Dan wordt er meer als team gespeeld dan als je als lonely wolf zou gaan. :)

Ik blijf echter nog wel benieuwd naar die gegevens over die vermeende kick voor member(s), als je die zou willen geven kan ik het uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:31
CptChaos schreef op zondag 04 december 2011 @ 02:43:
[...]
Omdat je als je ook op Teamspeak zou zitten dan een totaal andere ervaring hebt. Dan wordt er meer als team gespeeld dan als je als lonely wolf zou gaan. :)

Ik blijf echter nog wel benieuwd naar die gegevens over die vermeende kick voor member(s), als je die zou willen geven kan ik het uitzoeken.
Ik game voor de lol, wat denk je wel niet man..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
CptChaos schreef op zondag 04 december 2011 @ 02:43:
[...]

Waarom blijf je je toch zo verdedigen, misschien kan je beter gewoon de discussie hier achterwege laten en de mensen lekker hun eigen mening laten hebben.
Btw, teambalance is inderdaad ver te zoeken op got server.
En admins willen daar niks aan doen omdat het niet mag etc van EA?

Maar puntje bij paaltje is dit een zinloze discussie.

Back on topic nieuwe beelden van karkand zien er toppie uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Jovas schreef op zondag 04 december 2011 @ 02:45:
Ik game voor de lol, wat denk je wel niet man..
Dat ik jouw geklaag niet serieus meer hoef te nemen, je gamed toch voor de lol... :)
TRAXION schreef op zondag 04 december 2011 @ 02:47:
Zoals ik al zei, we doen ons uiterste best binnen de mogelijkheden. We gebruiken balancer plugins hiervoor en die lijken ook niet meer hun best te doen, dit zijn we aan het onderzoeken. Zie niet in waarom dat niet zou mogen volgens EA? Ik denk dan ook dat je bepaalde dingen door elkaar heen haalt.

Het grootste probleem is namelijk ook dat een ieder wél wil dat de squad behouden blijft waar diegene in zit, dan wordt het al een stuk moeilijker om te balancen, of een geheel squad moet gemoved worden en dat kan dus pas vanaf een verschil van 8 (om 4 uit één en dezelfde squad) over te hevelen van team en het qua spelers aantal gelijk te krijgen... Dus als je nog tips of ideeën hebt... Graag! :)

[ Voor 49% gewijzigd door CH4OS op 04-12-2011 03:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:24

Patriot

Fulltime #whatpulsert

TRAXION schreef op zondag 04 december 2011 @ 02:47:
[...]

Waarom blijf je je toch zo verdedigen, misschien kan je beter gewoon de discussie hier achterwege laten en de mensen lekker hun eigen mening laten hebben.
Ik heb verder niks met de GoT servers (ik kom er nooit, en ben ook geen lid van één van de platoons), maar dit is natuurlijk wel even meer dan gewoon een mening geven. Als je mensen zo gaat lopen aanvallen, dan moet je wat mij betreft ook mans genoeg zijn om dat te kunnen onderbouwen.
Btw, teambalance is inderdaad ver te zoeken op got server.
Het is gewoon jammer dat de balancer standaard zo ruk is. Er wordt aan gewerkt, maar het is inderdaad een geldig kritiekpuntje (ook al hebben ze er niet zoveel controle over). Alleen jammer dat het het enige geldige kritiekpuntje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Laatst online: 10-09 23:11
CptChaos schreef op zondag 04 december 2011 @ 02:53:
[...]
Dat ik jouw geklaag niet serieus meer hoef te nemen, je gamed toch voor de lol... :)
[...]
Zoals ik al zei, we doen ons uiterste best binnen de mogelijkheden. We gebruiken balancer plugins hiervoor en die lijken ook niet meer hun best te doen, dit zijn we aan het onderzoeken. Zie niet in waarom dat niet zou mogen volgens EA?

Het grootste probleem is namelijk ook dat een ieder wél wil dat de squad behouden blijft waar diegene in zit, dan wordt het al een stuk moeilijker om te balancen, of een geheel squad moet gemoved worden en dat kan dus pas vanaf een verschil van 8 (om 4 over te moven en het qua spelers aantal gelijk te krijgen)... Dus als je nog tips of ideeën hebt... Graag! :)
De admins moeten altijd proberen het speelplezier op hun server te behouden maar omdat er geen eenduidig beleid is bij got faalt dat in mijn ogen.
Tuurlijk hoef je een game niet volgens vaste strikte regels te laten lopen maar op het moment dat er onbalans is ga je scheve gezichten krijgen.
Iets met unranked server of iets dergelijks, was allemaal ingewikkeld enzo...

"niet belangrijk eigenlijk dus verwijderd"
Patriot schreef op zondag 04 december 2011 @ 03:04:
[...]

Ik heb verder niks met de GoT servers (ik kom er nooit, en ben ook geen lid van één van de platoons), maar dit is natuurlijk wel even meer dan gewoon een mening geven. Als je mensen zo gaat lopen aanvallen, dan moet je wat mij betreft ook mans genoeg zijn om dat te kunnen onderbouwen.

[...]

Het is gewoon jammer dat de balancer standaard zo ruk is. Er wordt aan gewerkt, maar het is inderdaad een geldig kritiekpuntje (ook al hebben ze er niet zoveel controle over). Alleen jammer dat het het enige geldige kritiekpuntje is.
Heb wel meer kritiekpunten hoor maar die ga ik hier niet uiten vind ik de moeite niet.

En kan je mij vertellen wie ik precies aanval ?

[ Voor 28% gewijzigd door TRAXION op 04-12-2011 03:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Edit: Verwijderd. Niet meer actueel.

[ Voor 91% gewijzigd door FrankNLD op 04-12-2011 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djkooij
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 09:29

djkooij

voorheen Facemodder

Ligt Origin er weer eens uit?
Wil even rondje knallen, maar Origin inloggen lukt niet, Battlelog daarentegen wel.

fotospul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Jep hier ook. Kan niet spelen. Fout tijdens het laden van het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 19:54
kan ook niet inloggen :(

password incorrect error.
kudzooi..

wel vaag trouwens want er zijn zat mensen aan het spelen.
ook op de 64 player servers.

[ Voor 41% gewijzigd door Webjunkie op 04-12-2011 10:20 ]

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djkooij
  • Laatst online: 14-09 09:29

djkooij

voorheen Facemodder

michielpeeters Michiel Peeters
@battlefield, are there currently problems with the origin client?
9 minutes ago
in reply to ↑

@Battlefield
Battlefield
@michielpeeters We are aware of some issues.Please contact a game advisor at our official Help Center. ^rm ow.ly/7NQUv

Van Twitter.
Hebben meer mensen last van dus.

Edit: Doet het hier weer :)

[ Voor 5% gewijzigd door djkooij op 04-12-2011 11:14 ]

fotospul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:09
Iemand tips om de laadtijd van Maps te verminderen? Moet zo 2 min wachten..
AMD Phenom II X4 965
4gb DDR3 ram
HD 5850
7200 rpm 1tb hdd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Ik heb er ook verschrikkelijk last van, ga binnenkort aan de ssd. Ben het lange wachten op alles (ook windows dingen) zat en heb op mijn werk gezien hoeveel verschil het maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repeat123
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 20:31
SSD is denk ik een van de dingen die de laadtijd van de maps verminderd. Of een snellere hdd...

Update: Origin ligt er weer uit... :(

[ Voor 18% gewijzigd door repeat123 op 04-12-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Maakt geen klap uit... Heb hier een 6 disk RAID10 / 16GB RAM / i7-2600K opstelling en nog steeds duren sommige maps rustig meer dan 40s om te laden, zeker als ik de eerste keer BF3 weer moet opstarten.

Wat ik wel merk; op het moment dat BF3 in je taskbar verschijnt (en op Battlelog dus staat "Go to game when ready"), klik BF3 aan en ga naar een zwart/laad scherm zitten kijken. Het lijkt erop dat door de focus op de applicatie, de game sneller wil laden.

En wat voor sommige mensen helpt: http://www.uiscommunity.c...935/article/408963/page/2

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 04-12-2011 11:54 . Reden: 15GB kan niet... ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
godverdomme wat heb ik een scheithekel aan dat KUT programma dat ze origin noemen.

ik gebruik alleen battlelog en wil helemaal geen origin draaien. ligt hun service eruit dan kan ik niet gamen.. ffs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Vraagje: Kun je er voor zorgen dat je standard-spawned met single-shot in plaats van full auto. Ik moet nu steeds eerst op V drukken nadat ik gespanwd ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repeat123
Inloggen op Origin lukt nu wel, maar online nog niet...
Ik denk dat we snel weer online kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 16:48
Ik kan toch al de hele tijd online.

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repeat123
Spaiker schreef op zondag 04 december 2011 @ 12:50:
Ik kan toch al de hele tijd online.
Aah, ik zie het. Het werkt weer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 12:51

YoVla

Yoghurt met vla

DeX schreef op zondag 04 december 2011 @ 12:30:
Vraagje: Kun je er voor zorgen dat je standard-spawned met single-shot in plaats van full auto. Ik moet nu steeds eerst op V drukken nadat ik gespanwd ben.
Dit vroeg ik mij ook al af, sinds sommige wapens op burst staan terwijl ik auto fijner vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Nee.
Er zijn wel meer logische dingen die je niet kan saven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Ik snap dat unbalanced gezeur niet helemaal, soms is het echt erg maar meestal is het vlak voor het eind dat mensen gaan leaven omdat ze weten dat ze gaan verliezen en dan is het opeens van teams zijn unbalanced niet eerlijk.
Daarnaast maakt vaak 1 goede squad het verschil en meestal kennen die mensen elkaar (2 voor 64 man servers) en die mensen willen graag met elkaar spelen daarom joinen ze ook als party.
Ik merk alleen als de team echt niet gebalanceerd zijn als ik in me eentje aan het spelen ben, maar daar kies je zelf voor dan ben je ook voordelig afhankelijk van je hele team. Als je met een squad op teamspeak zit en goed samenwerkt merk je al een stuk minder dat de rest van het team niet zo goed is, zeker op conquest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Beetje logisch allemaal dat mensen niet blij worden van Origin/Battle log. Je hebt nu een 3 link systeem om de game te draaien:

Origin --> Battlelog --> BF3 (client/server)
Als ergens iet mis is kun je niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Ik vond mijn K/D daarnet wel mooi :)
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/1m92a.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 19:54
cheater!

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

That's a rather leet score you've got there :+

Ik heb MAV kills inmiddels ook aardig door, 91 heb ik er nu :) Op Metro is het echt geniaal :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
  • Nu online
Phyxion schreef op zondag 04 december 2011 @ 13:44:
[...]

That's a rather leet score you've got there :+

Ik heb MAV kills inmiddels ook aardig door, 91 heb ik er nu :) Op Metro is het echt geniaal :)
Ik krijg ze nooit dood :( Vlieg er zo doorheen maar op de een of andere manier blijven ze vrolijk staan en wordt ik daarna uit de lucht geknalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
  • Laatst online: 20-09 15:57
@ mensen met lange laad tijden.

Ik had ook lange laad tijden vaak bijna 2 minuten, alle Tanks en choppers waren al weg. Rete irritant!!

Heb nu een Crucial M4 128Gb SSD gekocht, aangesloten via sata 2, dus er is nog meer winst te behalen maar nu duurt het laden echt niet langer dan 13 seconden.

Edit: oh en een verse W7 installatie.

[ Voor 6% gewijzigd door Pausie op 04-12-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 20:17
Pausie schreef op zondag 04 december 2011 @ 13:50:
@ mensen met lange laad tijden.

Ik had ook lange laad tijden vaak bijna 2 minuten, alle Tanks en choppers waren al weg. Rete irritant!!

Heb nu een Crucial M4 128Gb SSD gekocht, aangesloten via sata 2, dus er is nog meer winst te behalen maar nu duurt het laden echt niet langer dan 13 seconden.

Edit: oh en een verse W7 installatie.
4GB ram?

Ik heb 8 GB en bij een mapwissel ben ik altijd op tijd binnen voor de jets en choppers, ondanks dat ik een bijna volle 1TB conventionele schijf heb.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouver
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-02 22:28
Heb je 10.000 punten. +/-
Potje is afgelopen... en dan crasht hij.
Ik kon wel schreeuwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Hier hetzelfde. Heb een SSD maar die is te klein om er ook bf3 op te knallen. Eerste keer map laden 30 seconden (big deal?!). Daarna iets van 10 seconden hooguit. Altijd op tijd om choppers / jets te kunnen kiezen. Staat op een normale sata2 WD schijf van 5400RPM.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:49

steveman

Comfortabel ten onder

Grouver schreef op zondag 04 december 2011 @ 13:56:
Ik kon wel schreeuwen!
^^ Precies wat ik ook heb :)

Ohja, ik heb ook nog als test 3 usb sticks in m'n pc zitten voor readyboost... maar ik heb geen idee of dat echt helpt.

[ Voor 40% gewijzigd door steveman op 04-12-2011 13:57 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Ik kon wel schreeuwen!
als de server niet is gecrashed heb je je punten gewoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
haarbal schreef op zondag 04 december 2011 @ 13:55:
[...]

4GB ram?

Ik heb 8 GB en bij een mapwissel ben ik altijd op tijd binnen voor de jets en choppers, ondanks dat ik een bijna volle 1TB conventionele schijf heb.
Ja ik heb 4GB ram, maar nu ben ik altijd optijd. Ligt dat ook daar aan dan? ik zie het nooit maxen, meestal 2/2.5 ingebruik max.

Nieuwe Ram kan wel maar mocht ik een nieuw Moederbord/andere socket halen dan koop ik toch wel weer snellere DDR3 reepjes.

Moet altijd wel die volle 30 seconden wachten tot de game begint.

[ Voor 7% gewijzigd door Pausie op 04-12-2011 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 19:33

superwashandje

grofheid alom

Ik kon wel schreeuwen!
haha, ik had laatst een potje TDM geprobeerd en heb in mijn eentje met een KDR van 44/5 (ongeveer) mijn team omhoog geholpen. bij ongeveer 85 kills (van de 100) crashte BF3. ik dus snel terug: kom ik in het andere team op het moment dat ze verliezen :(

edit: inderdaad, de punten krijg je wel gewoon gelukkig.

[ Voor 6% gewijzigd door superwashandje op 04-12-2011 14:01 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DogEatsDog schreef op zondag 04 december 2011 @ 13:49:
[...]

Ik krijg ze nooit dood :( Vlieg er zo doorheen maar op de een of andere manier blijven ze vrolijk staan en wordt ik daarna uit de lucht geknalt.
Je wilt net onder het hoofd proberen te mikken, ik vlieg ook nog steeds 3 van de 4 keer mis maar het lukt aardig :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Niet dat ik weet. Ik vind het ook niet erg want als er een loopt te spawnkillen heb je meer aan full auto. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
  • Nu online
Phyxion schreef op zondag 04 december 2011 @ 14:02:
[...]

Je wilt net onder het hoofd proberen te mikken, ik vlieg ook nog steeds 3 van de 4 keer mis maar het lukt aardig :)
Ok, thx zal het proberen vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Pausie schreef op zondag 04 december 2011 @ 14:01:
[...]

Ja ik heb 4GB ram, maar nu ben ik altijd optijd. Ligt dat ook daar aan dan? ik zie het nooit maxen, meestal 2/2.5 ingebruik max.

Nieuwe Ram kan wel maar mocht ik een nieuw Moederbord/andere socket halen dan koop ik toch wel weer snellere DDR3 reepjes.

Moet altijd wel die volle 30 seconden wachten tot de game begint.
Zal wel een of ander windows cacheing truukje zijn. Het viel mij op de battlelog forums ook al op dat de mensen die aan het klagen waren over laadtijden allemaal 4GB ram en een gewone schijf hadden. Als je nog op ddr2 zit is een SSD zeker de betere koop, zal je een stuk langer willen blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
haarbal schreef op zondag 04 december 2011 @ 14:10:
[...]

Zal wel een of ander windows cacheing truukje zijn. ............
Ik draai DDR3 4gb 1600 om t verhaal compleet te maken :P
Maar vrienden van mij hebben weer een stuk minder last van langere laad tijden, ligt denk ik echt aan je W7 instal *hoe nieuw die is*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:53

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Meh, sommige admins misbruiken hun rechten. Zat net op een 64 Metro Conquest server, was met mn MAV aan het rondvliegen. Maak een paar kills met dat ding, wordt ik gekicked :s Als je er dan niet tegen kan, schiet hem gewoon uit de lucht...

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ook vaak schurft aan hoeveel dingen niet mogen. Krijg je de halve bijbel voorgeschoteld met welke wapens je wel en niet mag gebruiken. No RPG, no tube, no MAV, no USAS, NO M249, zo blijft er wel héél weinig over. Dit komt overigens wel vaker voor in Metro64 servers voor mijn gevoel (wat echt superhandig is als je wilt levelen - medpacks neergooien en je scoort zo 200 punten in een halve minuut)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

MueR schreef op zondag 04 december 2011 @ 14:37:
Meh, sommige admins misbruiken hun rechten.
+1

Was net op een server, constant in de chat "We kick for members"... Er zaten **** 4 members bij mij in het team en we waren aan het winnen en toch word ik eraf getrapt... Iets zegt me dat dit niet kan/mag volgens de EA-regels...

* MAX3400 gaat ff de ToS zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:53

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 14:45:
Ik heb er ook vaak schurft aan hoeveel dingen niet mogen. Krijg je de halve bijbel voorgeschoteld met welke wapens je wel en niet mag gebruiken.
Op een 24x7 metro server kan ik me een ban op RPG/M320/USAS nog wel voorstellen. Daar speel ik ook graag, anders blijf je toch maar op de trappen hangen met RPG spam.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:01

M2M

medicijnman

MueR schreef op zondag 04 december 2011 @ 14:59:
[...]

Op een 24x7 metro server kan ik me een ban op RPG/M320/USAS nog wel voorstellen. Daar speel ik ook graag, anders blijf je toch maar op de trappen hangen met RPG spam.
tja, dan moet je ook maar geen server zoeken die enkel die verschrikkelijk ongebalanceerde map draait. Constante RPG spam op een normale map is nog tot daar aan toe, maar ik kan het eigenlijk niet veroordelen op metro. Die map is gemaakt voor maximaal 20 man. Meer niet. Als je daar dan met 64 man rondloopt (of eigenlijk onder / boven een trap hangt) dan moet je ook niet zeuren om RPG's, USAS'en of GLs.

Blame it on degene die die rukmap in elkaar geschroeft heeft.

overigens zou damavand peak hetzelfde issue hebben. Ware het niet dat je in die map met een heli over de bult kan vliegen. --> mogelijkheid tot flank --> geen extreme corridor shooting.

Evenzo met die "market" map. Als je niet om de gebouwen heen kunt lopen was het ook een rukmap geweest. Een beetje in het steegje hangen :|.

En dan hebben we nog canals als infantry map. Enkel de rush versie is ruk. drie poortjes verdedigen bij de eerste set MCOM's en je hebt gewonnen.

[ Voor 24% gewijzigd door M2M op 04-12-2011 15:14 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

M2M schreef op zondag 04 december 2011 @ 15:12:
[...]

tja, dan moet je ook maar geen server zoeken die enkel die verschrikkelijk ongebalanceerde map draait. Constante RPG spam op een normale map is nog tot daar aan toe, maar ik kan het eigenlijk niet veroordelen op metro. Die map is gemaakt voor maximaal 20 man. Meer niet. Als je daar dan met 64 man rondloopt (of eigenlijk onder / boven een trap hangt) dan moet je ook niet zeuren om RPG's, USAS'en of GLs.

Blame it on degene die die rukmap in elkaar geschroeft heeft.
Er zijn heel veel mensen die het toch erg leuk vinden. Wat dat betreft (Argumentum ad populum ;)) zijn ze er prima in geslaagd. Speel het af en toe wel eens. Er zijn wel een aantal plekken te vinden waar mensen wat minder vaak RPGs spammen maar je toch veel kills kunt maken.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op zondag 04 december 2011 @ 14:59:
[...]

24/7 metro op 64 man kan ook gewoon niet, period.
De russen winnen die 85% van de tijd omdat ze gewoon een tactisch voordeel hebben eerder bij B te zijn, en we weten allemaal: Save checkpoint B, save the world.

Als je metro wilt spelen op de manier die EA voor ogen heeft dan moet je maar naar een metro <32 map gaan.
Het enige waar ik me daar écht aan stoor is de noobtube. Een granaat kan je nog enigszins ontwijken, vermits je teamgenoten niet met een dikke trollface je de doorgang blokkeren. Een tube slaat 9000 kilometer naast je in en je halve squad is van de kaart geveegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Wat vinden jullie trouwens van het feit dat je mensen niet meer, zoals in beta, aan de kant kunt duwen? Vaak wil ik wegrennen voor $gevaar, en dan gaat het niet omdat er een paar lui in de weg staan. Of in de deuropening staan ofzo. Het heeft allebei wel nadelen eigenlijk dus ik ben er zelf niet helemaal uit wat ik nou beter vind. Zeker op maps als metro/bazaar/seine is het erg lastig als je niet mensen aan de kant kunt drukken.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 00:40
Raku schreef op zondag 04 december 2011 @ 15:44:
Wat vinden jullie trouwens van het feit dat je mensen niet meer, zoals in beta, aan de kant kunt duwen? Vaak wil ik wegrennen voor $gevaar, en dan gaat het niet omdat er een paar lui in de weg staan. Of in de deuropening staan ofzo. Het heeft allebei wel nadelen eigenlijk dus ik ben er zelf niet helemaal uit wat ik nou beter vind. Zeker op maps als metro/bazaar/seine is het erg lastig als je niet mensen aan de kant kunt drukken.
Dit en het feit dat je achter een takje, drempel of iets kleins blijft hangen zijn mijn grootste ergernissen met dit spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 15:17:
[...]

24/7 metro op 64 man kan ook gewoon niet, period.
De russen winnen die 85% van de tijd omdat ze gewoon een tactisch voordeel hebben eerder bij B te zijn, en we weten allemaal: Save checkpoint B, save the world.

Als je metro wilt spelen op de manier die EA voor ogen heeft dan moet je maar naar een metro <32 map gaan.
Het enige waar ik me daar écht aan stoor is de noobtube. Een granaat kan je nog enigszins ontwijken, vermits je teamgenoten niet met een dikke trollface je de doorgang blokkeren. Een tube slaat 9000 kilometer naast je in en je halve squad is van de kaart geveegd
Daar heb je een spec voor, maar als jij 100% bent kan je bijna een voltreffer van een nade overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:22
Ik heb een paar rondjes gespeeld op een knife only server. Wat is dat een pret. Pistol & knife is alleen knallen maar deze is echt knife/reparatie ding/defibrillator only met een auto admin die elk ander wapengebruik afstraft met een ban. Ik zou niet alleen daar willen spelen maar zo voor een paar keer is het erg vermakelijk.

server : http://battlelog.battlefi...fe-Only-by-ngz-server-de/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet je eigenlijk flink wat C4 dumpen en iedereen tegelijk afmaken :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Was ik ook aan het denken, zouden je kills bewaard blijven dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat denk ik niet maar het zou wel grappig zijn :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Tsurany schreef op zondag 04 december 2011 @ 16:36:
Moet je eigenlijk flink wat C4 dumpen en iedereen tegelijk afmaken :D
Je moet eerst even vragen of er een admin is.
Zo nee dan gaan slachten. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar hebben ze denk ik een auto ban script voor, dus dat zal helaas niet werken :(
Was in BF2 wel lachen, op zo'n knife only server met een tank of APC aan komen raggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Er is auto-admin, heb er net even op gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
schelling schreef op zondag 04 december 2011 @ 15:52:
[...]

Dit en het feit dat je achter een takje, drempel of iets kleins blijft hangen zijn mijn grootste ergernissen met dit spel
Sluit ik me volledig bij aan. Jammer dat ze deze onzin niet gaan verwijderen. Zullen ze wel afschuiven op de animatie engine van Fifa... Laat ons gewoon over de boomstammen heen lopen. Dat je geen klootviool meer ziet als er een omgevallen is, is al hinderlijk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Tsurany schreef op zondag 04 december 2011 @ 16:42:
Daar hebben ze denk ik een auto ban script voor, dus dat zal helaas niet werken :(
Was in BF2 wel lachen, op zo'n knife only server met een tank of APC aan komen raggen :D
In zo'n melee van 64 spelers kun je je lol met een mes ook wel op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Heb ik ook net geprobeerd. Echt lachen :)

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Lijkt mij nogal frustrerend. Beetje proberen achter elkaar te komen voor een instant kill ipv één keer zwaaien met zo'n ding en dan maar 30% kwijt te raken ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Mu.siQ schreef op zondag 04 december 2011 @ 17:08:
Lijkt mij nogal frustrerend. Beetje proberen achter elkaar te komen voor een instant kill ipv één keer zwaaien met zo'n ding en dan maar 30% kwijt te raken ofzo
Het is totaal anders dan een knifekill in een gewoon level. Vooral als je in een kluwen op elkaar staat te zwaaien en te prikken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

zeef schreef op zondag 04 december 2011 @ 17:10:
[...]
Het is totaal anders dan een knifekill in een gewoon level. Vooral als je in een kluwen op elkaar staat te zwaaien en te prikken. :+
Dat bedoel ik dus. Niets is frustrerender als dat je iemand wil knifen, hij niet zo'n instant ding doet, en dan sta je daar met je mesje. Switch je niet snel genoeg terug, BAM, dood.

Maar goed, knife only is natuurlijk anders. Toch, doe mij maar iets waar ik nog een service star mee moet halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stoofpeer schreef op zondag 04 december 2011 @ 16:45:
[...]

Sluit ik me volledig bij aan. Jammer dat ze deze onzin niet gaan verwijderen. Zullen ze wel afschuiven op de animatie engine van Fifa... Laat ons gewoon over de boomstammen heen lopen. Dat je geen klootviool meer ziet als er een omgevallen is, is al hinderlijk genoeg.
Moet je eens voor de lol Quake, Duke Nukem of Half-Life Deathmatch spelen. Echt een verademing joh! Geen sunflare, geen omgeving die kapot kan. Je weet niet wat je ziet.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook last van niet werkende Stingers?
Heb nu al een paar keer dat ik lockte (soms verloor ik gewoon random m'n lock en begon ie gelijk weer opnieuw te locken...), wachtte tot de flares uit de heli gingen en schoot dan. Wat doen de raket? Gewoon omhoog vliegen |:( Zo word het wel héél makkelijk om stingers te ontwijken ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 12:52

StrongArmLance

Endless flow

PFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Fraps gedownload, neem ik potje op... gaat redelijk, niet al te best, keihard losing team 11-11 nou kan gebeuren.
Ik zet fraps na dat potje even op stop
En er begint een nieuwe, ik speel de game van mn leven, stond fraps niet aan -.- FML

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Kan misschien samenhangen :)
Lagere framerate door Fraps.

[ Voor 5% gewijzigd door Spaiker op 04-12-2011 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Tsurany schreef op zondag 04 december 2011 @ 16:42:
Spelbrekers met hun stomme auto ban script. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 00:51

HKS-Skyline

Vroooom ?

Iemand toevallig al benchmarks tegen gekomen van BF3 op een Intel LGA2011 processor?
Ik ben namelijk erg benieuwd of in tegenstelling tot de meeste spellen de frostbite 3 engine wel gebruik maakt van deze extra rekenkracht.
Anders is een i7 2700 een veel betere proc om voor te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:49

steveman

Comfortabel ten onder

Wisselende resultaten gehad met m'n gloednieuwe TV guided missiles.

Operation Firestorm: Vette ownage!
Canals... : De missiles vlogen gewoon door de vijandige heli's heen. Nu vind ik die map sowieso al niet zo fijn qua vliegen gezien de bizar lage ceiling. Het leek alsof het door lag kwam.

Ding afschieten, en dan geen juiste camerafeed krijgen en zo, best jammer.

[ Voor 12% gewijzigd door steveman op 04-12-2011 20:05 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Spaiker schreef op zondag 04 december 2011 @ 18:21:
Kan misschien samenhangen :)
Lagere framerate door Fraps.
Ja nou, opzich wel... zonder fraps 50 ofzo en met 30 :(

EDIT:

O+ O+ O+ O+ O+ O+ pricewatch: Wavemaster HPX 2000M O+ O+ O+ O+ O+ O+
Dat ding ziet er uit als een terminator, Met een lichtje aan de zijkant!
Geluid wss kut, mic. lijkt op een gieter... maar ja :o who fucking cares IK WIL M!
En van trust hier naar toe lijkt me geen slechte stap :p

En hij is maar 10 euro *O* *O* *O* *O* :Y) :Y) *O* *O* *O*

[ Voor 51% gewijzigd door StrongArmLance op 04-12-2011 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 11:15

flessuh

Set sail for fail!

steveman schreef op zondag 04 december 2011 @ 20:05:
Wisselende resultaten gehad met m'n gloednieuwe TV guided missiles.

Operation Firestorm: Vette ownage!
Canals... : De missiles vlogen gewoon door de vijandige heli's heen. Nu vind ik die map sowieso al niet zo fijn qua vliegen gezien de bizar lage ceiling. Het leek alsof het door lag kwam.

Ding afschieten, en dan geen juiste camerafeed krijgen en zo, best jammer.
dit was mij ook al opgevallen, hij gaat door alle heli's heen. maar er zijn nog meer bugs...
als de heli wat naar achteren vliegt of met de neus omhoog gaat, vliegt de raket recht omhoog.
Soms als je op een tank schiet ketst de raket af, zonder dmg te doen
Je kan de persoon in de base AA killen met de tv-guided (extreem handig als US op kargh en als RU op canals)
hit op tanks krijgt op exact dezelfde plaats de ene keer een disable, de andere keer destroy (achterkant tank is destroy, als deze niet afketst)

al met al een leuk ding als hij het doet, maar er mankeert nog erg veel aan..

Mijn PC is vandaag gecrasht, en heb nu een I5 2500k, 8GB RAM en een 128GB SSD besteld, ben benieuwd hoeveel performance verschil er zal zijn :) (met bijbehorend mobo natuurlijk)

edit: Ik heb nu de guided missile voor de scout heli, en damn wat is die lekker... alleen wel erg jammer dat men de soflam e.d. niet veel gebruikt (20-man server)

edit2: @hieronder, ik gebruik een 6870 maar speel op 1680x1050.. ik doelde meer op de laadtijden eerlijk gezegd :)

[ Voor 9% gewijzigd door flessuh op 04-12-2011 20:33 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
flessuh schreef op zondag 04 december 2011 @ 20:24:
[...]

dit was mij ook al opgevallen, hij gaat door alle heli's heen. maar er zijn nog meer bugs...
als de heli wat naar achteren vliegt of met de neus omhoog gaat, vliegt de raket recht omhoog.
Soms als je op een tank schiet ketst de raket af, zonder dmg te doen
Je kan de persoon in de base AA killen met de tv-guided (extreem handig als US op kargh en als RU op canals)
hit op tanks krijgt op exact dezelfde plaats de ene keer een disable, de andere keer destroy (achterkant tank is destroy, als deze niet afketst)

al met al een leuk ding als hij het doet, maar er mankeert nog erg veel aan..

Mijn PC is vandaag gecrasht, en heb nu een I5 2500k, 8GB RAM en een 128GB SSD besteld, ben benieuwd hoeveel performance verschil er zal zijn :) (met bijbehorend mobo natuurlijk)

edit: Ik heb nu de guided missile voor de scout heli, en damn wat is die lekker... alleen wel erg jammer dat men de soflam e.d. niet veel gebruikt (20-man server)
Dat zal toch voor een groot deel aan de GPU liggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de ronde gedaan is zie je het scorebord, en daarna moet je 45 seconden wachten.... nergens zie je wat de volgende map is, en hoe kan je chatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 20:53:
Als de ronde gedaan is zie je het scorebord, en daarna moet je 45 seconden wachten.... nergens zie je wat de volgende map is, en hoe kan je chatten?
De map kan je van te voren opzoeken op Battelog; elke server laat zien welke maps er komen...

En chatten, in-game no voice, is met J / K / L...

* MAX3400 mompelt iets over handleiding en keybindings...

/edit: lol @ advertenties onderaan pagina... Tanks en Bad Company :D
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WIPm9BG8PlJmM5uHPfrNOQUu/full.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 04-12-2011 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 17:38:
Hebben jullie ook last van niet werkende Stingers?
Heb nu al een paar keer dat ik lockte (soms verloor ik gewoon random m'n lock en begon ie gelijk weer opnieuw te locken...), wachtte tot de flares uit de heli gingen en schoot dan. Wat doen de raket? Gewoon omhoog vliegen |:( Zo word het wel héél makkelijk om stingers te ontwijken ja.
De piloot (of gunner) in kwestie gebruikt dan "Stealth". Daardoor wordt het lastiger om een lock te verkrijgen.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het lijkt me dat er een verschil is tussen langer locken en je lock kwijtraken? Of je raakt bij stealth wel je lock kwijt soms, dan weet ik dat ook weer. Neemt niet weg dat die stingers soms gewoon verdwalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Ik hoop toch zo dat Stealth in de volgende patch generfd wordt... Vandaag ook weer 2 gasten in het andere team, 3x stealth op hun tank en maar staan te wachten op 150m van de base-spawn... :X

En toch, niet het rondje gewonnen maar wel MVP, MVP Medal & Ace Squad eruit gesleept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
MAX3400 schreef op zondag 04 december 2011 @ 21:42:
Ik hoop toch zo dat Stealth in de volgende patch generfd wordt... Vandaag ook weer 2 gasten in het andere team, 3x stealth op hun tank en maar staan te wachten op 150m van de base-spawn... :X

En toch, niet het rondje gewonnen maar wel MVP, MVP Medal & Ace Squad eruit gesleept.
LOL. Dat is een bekende bug, tanks hebben helemaal geen stealth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Hebben meerdere mensen hier ook dat als ze in de Jet zitten dat de Camera dom gaat dom ? Hij krijgt steeds een bobbing naar voren waardoor ik totaal niet kan richten in dogfights of op ground targets. Is dit te fixen ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

stoofpeer schreef op zondag 04 december 2011 @ 16:45:
[...]

och ja, laat ze daar aub wat aan doen, probeer ik een huis in te lopen -stealthjes- en dan kom ik de drempel niet over, dan moet je gaan bunnyhoppen om in het huisje te komen.
Of op Seine crossing of metro waar overal snipers liggen, valt er zo'n boompje om.
Optie 1. Om de boom heenlopen -headshot-
Optie 2. Over de boomspringen -headshot-
Optie 3. Blijven liggen tot de kust -headshot- veilig is -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 21:28:
Maar het lijkt me dat er een verschil is tussen langer locken en je lock kwijtraken? Of je raakt bij stealth wel je lock kwijt soms, dan weet ik dat ook weer. Neemt niet weg dat die stingers soms gewoon verdwalen...
Ik weet niet of dat lock kwijtraken ook gerelateerd is aan Stealth, maar ik denk haast van wel.

Heb er in de heli zelf ook weleens last van als ik een ander heli probeer te locken. Dus geen typische Stinger/IGLA bug, imho.

[ Voor 13% gewijzigd door jagermeister op 04-12-2011 22:45 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Mu.siQ schreef op zondag 04 december 2011 @ 17:13:
[...]

Dat bedoel ik dus. Niets is frustrerender als dat je iemand wil knifen, hij niet zo'n instant ding doet, en dan sta je daar met je mesje. Switch je niet snel genoeg terug, BAM, dood.
Daarom knife ik ook nagenoeg nooit in een normaal spelletje, soms enkele keer als ik stil wil zijn en geen silenced wapen mee heb.

Alleen vandaag zat ik in een potje grand bazaar rush waar teams nogal unbalanced waren in ons voordeel (niet in aantallen, wel in skill), dus toen zat ik wat te kloten en kwam ik achter 5 tegenstanders die naar een mcom van ons slopen (en vreemd genoeg geen verdedigers). Drie daarvan geknifed zonder dat de rest het in de gaten had (ze liepen gewoon vooruit, terwijl ik aan het sprinten was), toen waren de voorste twee echter bij de mcom waar ze omdraaiden dus moest ik ze gewoon neerschieten.

10 kills later ofzo toen ik dood was maar team gewisseld, turkey shoot was nou niet echt een uitdaging, alleen toen net iets te lang lopen kutten voordat ik gewoon de weg vol met smoke gooide en een mcom uitschakelde, toen hadden we geen tickets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:13
Is er een soort snelheids cheat uit?
Speel altijd op Europe servers met pings van rond de 10 maar heb nu regelmatig mensen met absurde snelheden voorbij zien komen. Gister al een mobile AA die echt voorbij kwam razen alsof ie 2 rocket engines achterop had (jahaa met een raketophetdak) en zojuist op de Teheran map een kerel die echt zoo hard kon rennen... was er een gespot en ik mikte vanuit een zij-ruimte op de weg waar ie langs kwam maar nog voordat ik een schot kon lossen was ie al voorbij. Zie de laatste tijd vaker vage dingen die ik maar aan lag toeschrijf maar dit was volgens mij iets anders... vooral die mobile AA die zag ik meer dan 1x zo snel voorbij sjezen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

'tis echt een mega groot probleem voor me, overal kicken ze me, omdat er *insert random speler* begint te roepen dat ik een hacker/cheater ben.

En steevast kickt men je dan... ook al speel ik op de objective ( zo scoor je tenslotte team wins ), nog kicken ze me.

Dat kan toch niet de bedoeling zijn van het spel.. ervaren meer enigzins skilled spelers dit ook? :)

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

JohnnyV76 schreef op zondag 04 december 2011 @ 23:22:
Is er een soort snelheids cheat uit?
Speel altijd op Europe servers met pings van rond de 10 maar heb nu regelmatig mensen met absurde snelheden voorbij zien komen. Gister al een mobile AA die echt voorbij kwam razen alsof ie 2 rocket engines achterop had (jahaa met een raketophetdak) en zojuist op de Teheran map een kerel die echt zoo hard kon rennen... was er een gespot en ik mikte vanuit een zij-ruimte op de weg waar ie langs kwam maar nog voordat ik een schot kon lossen was ie al voorbij. Zie de laatste tijd vaker vage dingen die ik maar aan lag toeschrijf maar dit was volgens mij iets anders... vooral die mobile AA die zag ik meer dan 1x zo snel voorbij sjezen.
Die Mobile AA heeft een bug dat ie 300km/h kan rijden maar dan crasht ie ook :P

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
mvz schreef op zondag 04 december 2011 @ 23:27:
'tis echt een mega groot probleem voor me, overal kicken ze me, omdat er *insert random speler* begint te roepen dat ik een hacker/cheater ben.

En steevast kickt men je dan... ook al speel ik op de objective ( zo scoor je tenslotte team wins ), nog kicken ze me.

Dat kan toch niet de bedoeling zijn van het spel.. ervaren meer enigzins skilled spelers dit ook? :)
Doe dan eens je battlelog link plaatsen, weten we meteen wat voor niveau jij dan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

http://bf3stats.com/stats_pc/kittenlefty

edit : beetje bugged @ bf3stats.

battlelog : http://battlelog.battlefi...tenLefty/stats/362793864/
furby-killer schreef op zondag 04 december 2011 @ 23:30:
[...]

Doe dan eens je battlelog link plaatsen, weten we meteen wat voor niveau jij dan hebt.

[ Voor 19% gewijzigd door mvz op 04-12-2011 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

MAX3400 schreef op zondag 04 december 2011 @ 21:13:
[...]

De map kan je van te voren opzoeken op Battelog; elke server laat zien welke maps er komen...

En chatten, in-game no voice, is met J / K / L...

* MAX3400 mompelt iets over handleiding en keybindings...
Daar heb ik ook al eens over gemompeld gemopperd.
Ik heb hier netjes de DVD liggen maar behalve een garantiebewijs + installatiehandleiding zit er gewoon niks bij. Ben er bijvoorbeeld laatst bij toeval achter gekomen hoe je squadorders kunt geven. Waarom nemen ze niet even de moeite om dat soort acties ergens te vermelden?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
Zegt wel weer dat je als recon wel leuke KD kan halen met beetje liggen maar je win/lose ratio spreekt natuurlijk de waarheid over dat.

Desondanks mooie scores maar toch, als sniper ga je echt wel minder dood en sinds dat ik ook beetje recon ben gaan spelen gaat KD ook snel omhoog, ookal heb ik 6000kills.

Hopelijk ben je ook een recon die inderdaad wel een beetje beweegt :P

[ Voor 5% gewijzigd door Minaaj op 04-12-2011 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Ik kan het nog steeds gewoon niet opbrengen om ergens te blijven liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ze kicken je niet omdat je zo goed bent, ze kicken je omdat je maar wat in de heuvels ligt te campen zonder te helpen met de objectives.
Je stats tonen dat wel aan, ik word er hier om gehaat, maar ik kick spelers zoals jou ook.

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 04-12-2011 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

unfor schreef op zondag 04 december 2011 @ 23:43:
[...]

Ze kicken je niet omdat je zo goed bent, ze kicken je omdat je maar wat in de heuvels ligt te campen zonder te helpen met de objectives.
Je stats tonen dat wel aan, ik word er hier om gehaat, maar ik kick spelers zoals jou ook.
Jij kickt spelers voor wat jij zelf doet? Of bedoel je het als dat jij ze kickt omdat zei het doen? :? :X

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Hoe de fuck krijg je zon bagger accuracy terwijl je 2600 kills hebt waarvan 2000 headshots?

Maar sowieso hebben de meeste servers geen admin, dus lijkt me vreemd dat je daarvan gekicked kan worden. Het zou verder natuurlijk te maken kunnen hebben met jouw enorm hoge headshot percentage. En niet vervelend bedoelt, maar extreem skilled ben je echt niet. Of iig je laat het niet zien, je W/L ratio is minder dan 1, je SPM is goed, maar niet uitzonderlijk (ruwweg gelijk aan mijn SPM en ik heb geen enkele illussies over hoe goed ik ben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
yzx schreef op zondag 04 december 2011 @ 23:45:
[...]

Jij kickt spelers voor wat jij zelf doet? Of bedoel je het als dat jij ze kickt omdat zei het doen? :? :X
Ik zeg dat ik altijd heel wat over mij heen krijg van Gotters zodra ik zeg dat ik nutteloze spelers kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

mwoa ik speel wel op objective tegenwoordig, in het begin idd niet, maar zie het nut er nu wel van in ;p
ben de W/L iig aan het ophogen, dus er wordt aan gewerkt :9

maar vanavond ook weer,op een nCE server, ik cap points, schiet wat lui neer
iemand roept 'huhre scheiss hacker kitty' en 2 tellen later;

kicked from server, met als reden 'fun server'.
echt fun is het dan natuurlijk niet meer, en wordt er dan zoveel gehacked dat iedereen met 20+ K's ineens een hacker is?? :)
unfor schreef op zondag 04 december 2011 @ 23:43:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

vaak mis schieten, en als je ze dan raakt een hs maken? :P
furby-killer schreef op zondag 04 december 2011 @ 23:46:
[...]

Hoe de fuck krijg je zon bagger accuracy terwijl je 2600 kills hebt waarvan 2000 headshots?

Maar sowieso hebben de meeste servers geen admin, dus lijkt me vreemd dat je daarvan gekicked kan worden. Het zou verder natuurlijk te maken kunnen hebben met jouw enorm hoge headshot percentage. En niet vervelend bedoelt, maar extreem skilled ben je echt niet. Of iig je laat het niet zien, je W/L ratio is minder dan 1, je SPM is goed, maar niet uitzonderlijk (ruwweg gelijk aan mijn SPM en ik heb geen enkele illussies over hoe goed ik ben).

Pagina: 1 ... 19 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.