Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:45
mvz schreef op zondag 04 december 2011 @ 23:49:
mwoa ik speel wel op objective tegenwoordig, in het begin idd niet, maar zie het nut er nu wel van in ;p
ben de W/L iig aan het ophogen, dus er wordt aan gewerkt :9

maar vanavond ook weer,op een nCE server, ik cap points, schiet wat lui neer
iemand roept 'huhre scheiss hacker kitty' en 2 tellen later;

kicked from server, met als reden 'fun server'.
echt fun is het dan natuurlijk niet meer, en wordt er dan zoveel gehacked dat iedereen met 20+ K's ineens een hacker is?? :)

[...]
Ben nog nooit gekicked wegens cheaten en heb ook wel aardige stats denk ik http://battlelog.battlefi...jahmayne/stats/249392201/

Me maatjes zitten zelf rond de 2.0 win/lose ratio maar als ik met hun speel is het meestal niet meer leuk voor tegenpartij en leaved enemy team met mapchange (zeker op 32man, en ze vinden 64man niet leuk op veel maps waar ik ze gelijk ik geef)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

MadMarky schreef op zondag 04 december 2011 @ 23:35:
[...]

Daar heb ik ook al eens over gemompeld gemopperd.
Ik heb hier netjes de DVD liggen maar behalve een garantiebewijs + installatiehandleiding zit er gewoon niks bij. Ben er bijvoorbeeld laatst bij toeval achter gekomen hoe je squadorders kunt geven. Waarom nemen ze niet even de moeite om dat soort acties ergens te vermelden?
http://bf3blog.com/tag/bf3-manual/

En natuurlijk in game je key-bindings eens controleren terwijl je wacht op dat de ronde begint...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

MAX3400 schreef op maandag 05 december 2011 @ 00:00:
[...]

http://bf3blog.com/tag/bf3-manual/

En natuurlijk in game je key-bindings eens controleren terwijl je wacht op dat de ronde begint...
Alles leuk en aardig, maar deze manual en de ingame key-bindings vermelden alsnog niet dat je vijanden kan spotten en squadorders kunt geven door ergens naar te kijken en het Q-snelmenu te gebruiken.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er eigenlijk nog upgrades voor de stinger? De huidige stinger lijkt totaal niet op wat dat ding in het echt kan :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Een van de eerste videos die ik heb gemaakt voor ons GoTBF3TV kanaal, dit is puur een pilot video en de gameplay komt niet van mij:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=oIBKfOsUYp0]

Dit is gameplay van Wake Island 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:24

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

ProfoundValue schreef op maandag 05 december 2011 @ 06:32:
Een van de eerste videos die ik heb gemaakt voor ons GoTBF3TV kanaal, dit is puur een pilot video en de gameplay komt niet van mij:

[video]

ziet er mooi uit.
kan niet wachten om het eiland weer aan te vallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:11

codex

Geen OpenAI agent :)

furby-killer schreef op zondag 04 december 2011 @ 23:46:
[...]

Hoe de fuck krijg je zon bagger accuracy terwijl je 2600 kills hebt waarvan 2000 headshots?
Long range snipen, als je dan iemand raakt is het vaak een headshot. SPM vind ik voor een passieve sniper nest hoog, dus hij is wel in de weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

ProfoundValue schreef op maandag 05 december 2011 @ 06:32:

KNIP

Sorry maar vind de muziek er absoluut niet bij passen...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 07:21
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 17:38:
Hebben jullie ook last van niet werkende Stingers?
Heb nu al een paar keer dat ik lockte (soms verloor ik gewoon random m'n lock en begon ie gelijk weer opnieuw te locken...), wachtte tot de flares uit de heli gingen en schoot dan. Wat doen de raket? Gewoon omhoog vliegen |:( Zo word het wel héél makkelijk om stingers te ontwijken ja.
Ik raak mijn lock direct kwijt zodra ze flares afschieten. Vaak kan je dan direct opnieuw locken . Moet ie wel weer opbouwen totdat ie lock zegt en dan heb je meestal 1-2 seconden om er 1 naar binnen te schieten. Afhankelijk hoever die van je vandaan is. Helaas gaan ze de flares reload time terugschroeven dus zal het nog lastiger worden. Je bent dan meer afhankelijk van je AA vehicle en Jets die de vijand locken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:34

StrongArmLance

Endless flow

mvz schreef op zondag 04 december 2011 @ 23:49:
vaak mis schieten, en als je ze dan raakt een hs maken? :P

[...]
dat kan gewoon als ik 4x op een heli schiet,en Dan 1 headshot... Dan gaat het gewoon snel, ook als ik als normale recon speel schiet ik eerder headshot dan raak op z'n lichaam... Daarom mis je ook wat vaker...

Overigens snap ik het nut van objective spelen niet als je in een naaiballen team zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 12:51

YoVla

Yoghurt met vla

Grappig dat mensen zeggen dat je meerdere stinger shots nodig hebt om een heli kapot te maken.

Als ik geraakt word door een stinger, dan wordt ik meestal gekilled (piloot) en blijft me heli wel heel.. zwaar irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Donnie schreef op maandag 05 december 2011 @ 07:59:
[...]

Sorry maar vind de muziek er absoluut niet bij passen...
Ik moest audioswap doen ivm audio copyright.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen werd voor release helemaal gek gemaakt door de " zogenaamde hoge systeemeisen"

Ik draai het hier anders prima op 1980x1020 met alles op high op een i3 530 8GB (1333) en een 460GTX 1GB @ 910mhz(Hawk editie )
Gemiddelde framerate 50-60fps met af en toe een dip naar 30.

Voor mij prima speelbaar.

Weer een hoop poeha natuurlijk om meer hardware te kunnen slijten bij de kiddies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:08:
Iedereen werd voor release helemaal gek gemaakt door de " zogenaamde hoge systeemeisen"

Ik draai het hier anders prima op 1980x1020 met alles op high op een i3 530 8GB (1333) en een 460GTX 1GB @ 910mhz(Hawk editie )

Weer een hoop poeha natuurlijk om meer hardware te kunnen slijten bij de kiddies.
Ja maar als je alles op Ultra wilt spelen, heb je wat meer en beters nodig dan een 460GTX.. ;)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Hoge/lage resolutie en effecten... 8)7 Hieronder stukje code die ik heb toegepast op mijn game; als ik multiplayer speel hoef ik allemaal niet mooi mooi mooi maar voornamelijk fps & vloeiende beelden...

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
WorldRender.SpotLightShadowmapResolution 256
RenderDevice.TrippleBufferingEnable 0
RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 1
Render.DrawFps 0
WorldRender.FxaaEnable 0
WorldRender.DxDeferredCsPathEnable 0
RenderDevice.Dx11Enable 0
Render.PerfOverlayEnable 0
PostProcess.DynamicAOEnable 0

Geplaatst in een bestandje genaamd user.cfg dezelfde directory waar ook bf3.exe staat.

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 05-12-2011 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:08:

Als het voor jouw prima speelbaar is, oke. Maar persoonlijk vind ik alles onder de 60 fps kut aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Laatst online: 16-09 14:15
Heeft iemand al wat gehoord over een "oplossing" voor de Command Rose (of hoe dat ding ook heet)? Ik wordt er echt heel chagrijnig van dat wanneer ik "Q" een milliseconde te lang in hou dat pleurisding opkomt.

Op zich is dat niet erg, maar als ik aan het knallen ben (en dan tegelijk spot) stop ik spontaan met schieten. En ben ik dood.. Wel een spot dan, maar ja.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:39:
[...]

Als het voor jouw prima speelbaar is, oke. Maar persoonlijk vind ik alles onder de 60 fps kut aanvoelen.
Voor die 2 seconden dat het spel naar 30 fps duikt ga ik mijn portemonnee niet trekken.

Merk het niet eens en het komt amper voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magiciano
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 20:41
http://bf3stats.com/stats_pc/magiciano

Ook maar eens m'n stat pagina opgezocht. Kan altijd beter maar ben er tevreden over :)
Gister toevallig een potje gedaan met een mede-Tweaker, OmniiaBas oid(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
haarbal schreef op zondag 04 december 2011 @ 14:10:
[...]

Zal wel een of ander windows cacheing truukje zijn. Het viel mij op de battlelog forums ook al op dat de mensen die aan het klagen waren over laadtijden allemaal 4GB ram en een gewone schijf hadden. Als je nog op ddr2 zit is een SSD zeker de betere koop, zal je een stuk langer willen blijven gebruiken.
Hier 8gb en een gewone 1TB (maar wel erg vlotte) HDD. Laattijden zijn zeer snel, merk weinig verschil met vrienden met SSD's....zeg maar geen enkel.

AMD X6 cpu...zeer brak internet (daar ligt 't dus ook niet aan ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:46
majic schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:52:
[...]
Hier 8gb en een gewone 1TB (maar wel erg vlotte) HDD. Laattijden zijn zeer snel, merk weinig verschil met vrienden met SSD's....zeg maar geen enkel.
Klinkt erg onwaarschijnlijk. Heb pas met wat vrienden thuis een avondje BF3 gespeeld en daar merk je een gigantisch verschil tussen een SSD (M4 met firmware upgrade) en een gewone HDD. Hebben je vrienden BF3 wel op de SSD geinstalleerd? :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 11:39
MAX3400 schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:33:
Hoge/lage resolutie en effecten... 8)7 Hieronder stukje code die ik heb toegepast op mijn game; als ik multiplayer speel hoef ik allemaal niet mooi mooi mooi maar voornamelijk fps & vloeiende beelden...

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Render.DrawFps 0
WorldRender.FxaaEnable 0

Geplaatst in een bestandje genaamd user.cfg dezelfde directory waar ook bf3.exe staat.
Kan je ook aangeven wat deze instellingen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
MAX3400 schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:33:

Render.DrawFps 0
WorldRender.FxaaEnable 0

Het zou me niets verbazen als je nu lagere performance heb, dan als je gewoon alles op low heb staan.
DICE gebruikt een ton aan DX11 functies, enkel maar om het er op de PC sneller te laten lopen. Denk aan:
  • DX11 Multithreaded Rendering,
  • DX11 Async texture/mesh streaming
  • uitgebreidere Geometry Instancing,
  • ze gebruiken Compute Shader 5 (DX11) voor het versnellen van Lightning in hun deferred shading engine.
  • MSAA edge-detection d.m.v. Compute Shaders.
Enzovoorts.

Ook functies zoals Tripple Buffering zorgen voor consistentere framerates (zodra je Vsync aan heb, mocht je dat niet hebben, staat Tripple Buffering sowieso uit). De default ForceRenderAheadLimit zorgt over het algemeen ook voor hogere framerates, met als consessie, dat je input-lag kan krijgen als dit niet goed ingesteld is. (maar daar heb ik best vertrouwen in bij DICE)

[ Voor 15% gewijzigd door SirNobax op 05-12-2011 10:50 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:39:
[...]

Dus voor jou was tv kijken vroeger een hel? ( 50Hz )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:45:
[...]

Dus voor jou was tv kijken vroeger een hel? ( 50Hz )
50Hz tv kijken is echt wel anders van < 60fps gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TV beelden gebruiken motionblur juist om dat probleem te tackelen. Zonder motionblur zou het inderdaad erg vervelend kijken zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SirNobax schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:36:
[...]

Het zou me niets verbazen als je nu lagere performance heb, dan als je gewoon alles op low heb staan.
Zal later wel even een fraps benchmark draaien met en zonder de cfg...

Neem ik de rolling intro van de missie met de battle-tanks wel even als bench...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:48:
[...]

Voor die 2 seconden dat het spel naar 30 fps duikt ga ik mijn portemonnee niet trekken.

Merk het niet eens en het komt amper voor.
Ik heb het probleem vaak dat ik fps drops heb, normaal heb ik een fps van gemiddeld 100, maar als het druk wordt dan daalt het soms zelfs naar 25 a 30.. :? draai trouwens op een resolutie van 1650x1050, omdat me monitor niet meer aan kan.

Zelf heb ik vaak het idee dat het spel niet mooi vloeiend loopt, maar met 100 fps moet dit toch geen probleem zijn. Misschien toch maar eens de instellingen gaan tweaken..

[ Voor 6% gewijzigd door Andyk125 op 05-12-2011 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

JohnnyV76 schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:11:
Klinkt erg onwaarschijnlijk. Heb pas met wat vrienden thuis een avondje BF3 gespeeld en daar merk je een gigantisch verschil tussen een SSD (M4 met firmware upgrade) en een gewone HDD. Hebben je vrienden BF3 wel op de SSD geinstalleerd? :)
Ik heb BF3 op 2 PC's draaien, 1 op HDD ander op SSD, er zit inderdaad best weinig verschil in. Er zit uiteindelijk best veel netwerk-laden en wachten op server gebeuren in, mijn SSD staat in die tijd helemaal niets te doen, terwijl mijn HDD dan nog even flink aan het laden is. Maar van launch naar 'squad selection' scheelt maar 4-5 seconde.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
MAX3400 schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:55:
[...]

Zal later wel even een fraps benchmark draaien met en zonder de cfg...

Neem ik de rolling intro van de missie met de battle-tanks wel even als bench...
Tenzij je met een GF8200 speeld, zal dat volledig cpu-bottlenecked zijn, net zoals de rest van Singleplayer overigens.
Ook zo lekker veel geometrie in dat specifieke level. 8)7 (neem aan dat je die woestijnscene bedoel)

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
Ik heb nergens last van.
Geen lag aan mijn kant, tenzij het van de server komt, maar dat roept iedereen meteen: LAGGGG!!!!
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SirNobax schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:58:
[...]

Tenzij je met een GF8200 speeld, zal dat volledig cpu-bottlenecked zijn, net zoals de rest van Singleplayer overigens.
Ook zo lekker veel geometrie in dat specifieke level. 8)7 (neem aan dat je die woestijnscene bedoel)
i7-2600K & 560Ti...

Maar aangezien je er alles vanaf weet; vertel me dan maar wel hoe ik jouw eerdere stelling kan bekrachtigen dat ik een verminderde performance heb zonder daarbij de mens (mijn bewegingen met de muis in game) als variabele te nemen.

Oftewel, hoe krijg ik in BF3 meerdere keren dezelfde "rolling demo"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam vandaag die mappack uit die bij de LE zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:10:
Kwam vandaag die mappack uit die bij de LE zat?
Nee...

6 december PS3, 13 december de rest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
MAX3400 schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:08:
[...]
Oftewel, hoe krijg ik in BF3 meerdere keren dezelfde "rolling demo"?
Geen idee, maar ik vraag je ook niet om benchmarks te doen.
Ik laat je alleen weten dat DX11 (, tripple buffering, renderahead ...) er voornamelijk voor de performance in zit, en singleplayer geen goede indicatie is van Multiplayer in-game framerates. Wat je daar mee doe moet je zelf weten. ;)

@hieronder
DX11 zit er ook wel in voor de gfx. Sterker nog dit is ook wel te merken want in dx10 haal je meer fps en je hebt minder mooi beeld.
Als je met hoge settings speel wel ja. Dan worden er extra DX11 functies er nog eens bij ingeschakeld. (o.a. distant terrain word gedetailleerder met dx11 ingeschakeld)
Op low zullen die extra DX11 functies uitstaan, en zal je met DX11 enkel performance winnen.

Verder heeft DICE hun frostbyte 2 engine helemaal uit de doeken gedaan, en meerdere presentaties gehouden waarbij performance in DX11 ruimschoots behandeld werd. Op internet zal daar ook nog wel een hoop over te vinden over zijn.

[ Voor 47% gewijzigd door SirNobax op 05-12-2011 11:25 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SirNobax schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:13:
[...]

Ik laat je alleen weten dat DX11 (en tripple buffering, renderahead ...) er voornamelijk voor de performance in zit, en singleplayer geen goede indicatie is van Multiplayer in-game framerates. Wat je daar mee doe moet je zelf weten. ;)
DX11 zit er ook wel in voor de gfx. Sterker nog dit is ook wel te merken want in dx10 haal je meer fps en je hebt minder mooi beeld.
Wat mij wel op valt is dat je helemaal niet minder textures krijgt op het beeld als je minder ram hebt dan 1,5gb

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SirNobax schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:13:
[...]

Ik laat je alleen weten dat DX11 (, tripple buffering, renderahead ...) er voornamelijk voor de performance in zit, en singleplayer geen goede indicatie is van Multiplayer in-game framerates. Wat je daar mee doe moet je zelf weten. ;)
Dan laat ik fraps wel een paar keer meelopen in multiplayer; zeg half uurtje per map... En dan een paar keer met die user.cfg en een paar keer zonder...

Ben wel benieuwd hoor; ergens kan ik de stelling "nieuwere technologieeen kunnen beter (en dus sneller) renderen" niet helemaal rijmen... We hebben niet voor niets dikkere GPU's nodig :)

To be continued; gamen ga ik vanavond pas doen...

Als in de tussentijd iemand ideeen heeft voor een rolling multiplayer demo, lemme know :)

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 05-12-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
volgens de wetenschap kan je oog maar 24 frames waarnemen.
dus voor een vloeiend effect zo 2x 24 = 48 frames het zelfde eruit moeten zien dan 60 fps of hoger./
daarnaast zorgt Vsync voor een vloeiende game dit beperkt wel je frames naar 60 FPS.

dus alles boven de 48 fps is goed.
zit hier stabiel op 60FPS alles high settings 1920x1080

maar wil even kijke hoe ik die smoke en felle licht kan uitzetten :S
wordt heel vaak verblind of ik zie bijna niks door rook (heb ik het niet over smoke grenades)

[ Voor 19% gewijzigd door Pykow op 05-12-2011 11:23 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:57
Gisteravond voor het eerst alle coop missies doorgelopen, dat is toch ook wel lachen hoor. Vooral die sniper support missie, beetje proberen om alles gecoordineerd te laten verlopen met precieze timing. "Pak jij de linker bus, ik de rechter", dan op totaal de verkeerde bus gaan schieten zodat alle gijzelaars dood zijn :)
Andere levels is het dan weer gewoon knallen op incoming waves. Maar het is wel een verademing dat de tegenstanders lekker vlot neer gaat itt multiplayer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

@CopyCatz: als je bepaalde wapens wil unlocken middels Co-Op, doe dat dan z.s.m. voor de volgende ronde patches...

Er zit namelijk een bugje in het laatste level waardoor op een gegeven moment er oneindige enemies komen en die zijn 100 punten per keer waard. Neem daarbij mee dat je ook een ammo-crate om de hoek hebt, kan je dus makkelijk 50K extra krijgen als je er de tijd voor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

MAX3400 schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:30:
@CopyCatz: als je bepaalde wapens wil unlocken middels Co-Op, doe dat dan z.s.m. voor de volgende ronde patches...

Er zit namelijk een bugje in het laatste level waardoor op een gegeven moment er oneindige enemies komen en die zijn 100 punten per keer waard. Neem daarbij mee dat je ook een ammo-crate om de hoek hebt, kan je dus makkelijk 50K extra krijgen als je er de tijd voor hebt.
Vraag me af of ze dat uberhaupt gaan aanpassen. Bij de volgende patch gaan ze iirc ook de requirements voor de coop wapens naar beneden bijstellen.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij zijn de laadtijden ook enorm lang.
Ik heb zelf 16GB DDR3 2000MHz
en een X6 1100T op 4Ghz met een Vertex 3 SSD
Maar het laden van het eerste potje duurt ongeveer 2 minuten.
De potjes daarna binnen enkele seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:32
MAX3400 schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:30:

Serieus? Welk deel van dat level is dat dan? Ik heb er zelf niets van gemerkt, maar dat kan zijn omdat ik er snel doorheen gegaan ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:32:
Bij mij zijn de laadtijden ook enorm lang.
Ik heb zelf 16GB DDR3 2000MHz
en een X6 1100T op 4Ghz met een Vertex 3 SSD
Maar het laden van het eerste potje duurt ongeveer 2 minuten.
De potjes daarna binnen enkele seconden.
Russische versie toevallig? :P
Lee245 schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:34:
Serieus? Welk deel van dat level is dat dan? Ik heb er zelf niets van gemerkt, maar dat kan zijn omdat ik er snel doorheen gegaan ben...
Als je naar boven gaat richting de ingang van de bank, nooit naar binnen/op de trap gaan, maar blijf voor de auto's die buiten geparkeerd staan. Vanuit dat punt blijven de ventjes binnen nonstop respawnen, je rent terug naar beneden, ammo, en weer opnieuw.

Handig is ook meteen na die bomb-defuse de AK bij ammo-box op de pakken, deze heeft IRNV (voor zolang die op de PC op zo'n afstand nog bruikbaar is).

[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 05-12-2011 11:35 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Raku schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:32:
[...]

Vraag me af of ze dat uberhaupt gaan aanpassen. Bij de volgende patch gaan ze iirc ook de requirements voor de coop wapens naar beneden bijstellen.
Geen idee inderdaad... Ach, sowieso is het erg leuk om co-op te spelen en zoveel punten heb je eigenlijk ook niet nodig voor alle wapens... Grof gezegd; 40x missie 2 spelen op Hard en je hebt alle wapens... Hoe lang duurt dat? 40 x 10 minuten lol met een vriend/vriendin :)
Lee245 schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:34:
[...]

Als je de metro uit loopt naar de straat, moet je naar de bank... Allerlei politie voor de deur enzo... Neem een positie in ACHTER de agenten (dus niet erlangs lopen ofzo) en schiet op de ingang van de bank... Oneindige enemies... En je kan teruglopen terug de metro in voor de ammo crate bij de deur die je hebt moeten intrappen...

Eis is wel dat je de missie afrondt, voor zover ik weet; anders worden de puntjes niet geteld... :'(

SinergyX was me voor

[ Voor 40% gewijzigd door MAX3400 op 05-12-2011 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:34:
[...]

Russische versie toevallig? :P
Nee, gekocht bij GameMania tenzij zij importeren uit Rusland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Pykow schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:22:
volgens de wetenschap kan je oog maar 24 frames waarnemen.
dus voor een vloeiend effect zo 2x 24 = 48 frames het zelfde eruit moeten zien dan 60 fps of hoger./
daarnaast zorgt Vsync voor een vloeiende game dit beperkt wel je frames naar 60 FPS.

dus alles boven de 48 fps is goed.
zit hier stabiel op 60FPS alles high settings 1920x1080

maar wil even kijke hoe ik die smoke en felle licht kan uitzetten :S
wordt heel vaak verblind of ik zie bijna niks door rook (heb ik het niet over smoke grenades)
gaan we weer met de 24 fps.

voor gamen is dat helemaal niet accuraat... gamen met 50 fps of hoger dan 100 geeft een enorm verschil ookal kan je scherm maar 60 fps laten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:35:
[...]

Geen idee inderdaad... Ach, sowieso is het erg leuk om co-op te spelen en zoveel punten heb je eigenlijk ook niet nodig voor alle wapens... Grof gezegd; 40x missie 2 spelen op Hard en je hebt alle wapens... Hoe lang duurt dat? 40 x 10 minuten lol met een vriend/vriendin :)
Ik persoonlijk vind co-op maar ruk. Ik doe het enkel voor de unlocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:36:
[...]

Inderdaad, ik moet de laatste wapen eigenlijk nog halen waar ik nog 5000punten voor moet halen.
Maar ik vind de co-op zo saai dat ik daar niet eens zin in heb xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

roboreaper schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:35:

voor gamen is dat helemaal niet accuraat... gamen met 50 fps of hoger dan 100 geeft een enorm verschil ookal kan je scherm maar 60 fps laten zien
Toch niet dat server-client verhaal weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:42
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:36:
[...]

Ach de eerste keer alle 6 de missies doen met een vriend vond ik erg leuk! Daarna alles nog 6x moeten doen om de weapons te unlocken is idd nogal boring. Heb ook het laatste level geprobeert te farmen maar mijn maat en ik hadden daar na een uur ook wel genoeg van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Grimmie187 schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:41:
[...]

Ach de eerste keer alle 6 de missies doen met een vriend vond ik erg leuk! Daarna alles nog 6x moeten doen om de weapons te unlocken is idd nogal boring. Heb ook het laatste level geprobeert te farmen maar mijn maat en ik hadden daar na een uur ook wel genoeg van :P
Van de week gespeeld met een maat uit Schotland... Best humor met zijn microfoon want meneer was aangechoten & stoned... Probeer dan maar eens Schots te verstaan... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Laatst online: 18-09 16:18
[...]

En dat heeft er natuurlijk mee te maken dat je input ( keyboard/muis ) gebonden is aan het aantal fps, want elke keer als er een frame wordt afgehandeld ( getekend ) wordt ook je muis/keyboard input afgehandeld. meer fps --> smoother control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
[...]

Er is volgens mij ook nog een flink verschil tussen wat je kan zien en wat je oog hand coordinatie kan merken.
Er zijn nogal wat variabelen in hoeveel fps je kunt zien. Als je in heel slecht licht een lichtflits van 1/100 e van een seconde (100 fps) hebt, kun je die echt wel zien. Als in heel slecht licht het licht volledig wegvalt voor de zelfde tijd, dan zie je het wss niet.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_

[ Voor 182% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 12:21 . Reden: vraag geplaatst bij BF clan van GoT ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Weet iemand hoe ik die heeeeel irritante glare op mijn beeld weg kan krijgen? Ik begin me hier toch wel aan te ergeren moet ik zeggen. Leuk voor 5 minuten, maar ik zie helemaal niks als ik op Islands rond loop.

Iemand suggesties? Welke instelling moet ik daarvoor uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
StealthyPeanut schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:57:
Weet iemand hoe ik die heeeeel irritante glare op mijn beeld weg kan krijgen? Ik begin me hier toch wel aan te ergeren moet ik zeggen. Leuk voor 5 minuten, maar ik zie helemaal niks als ik op Islands rond loop.

Iemand suggesties? Welke instelling moet ik daarvoor uitzetten?
Die kan niet uit, zou ook wel stom zijn, het is namelijk voor iedereen irritant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 11:19
IRNV Scope equippen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chrisO schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:44:
[...]

En dat heeft er natuurlijk mee te maken dat je input ( keyboard/muis ) gebonden is aan het aantal fps, want elke keer als er een frame wordt afgehandeld ( getekend ) wordt ook je muis/keyboard input afgehandeld. meer fps --> smoother control.
Dit is al jaren zo met alle shooters en nog steeds willen heel veel mensen dit niet inzien. Zeker als je een spel erg vaak speelt worden de graphics steeds minder belangrijk, het valt dan toch niet meer zoveel op. Hoewel op mn 6870 OC het prima draait op high settings speel ik alles op de laagst mogelijke settings, vsync uit, renderahead uit etc. etc. Alles om ervoor te zorgen dat ik zoveel mogelijk (altijd 100+ fps) hebt.

De besturing, de movement, de animaties (knife/jumps) gaan gewoon beter met meer fps. Hoe marginaal het ook mag zijn voor de één, alle beetjes helpen en het helpt voor mij in elk geval om BF3 niet zo sluggish te laten aanvoelen. Maar goed, blijf vooral spelen op 24/30 fps op ultra zou ik zeggen, maar dan moet je niet raar opkijken als je vaker last hebt van 'lagdeaths' of deaths die aanvoelen als 1 shots!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:15
Increased the Time to Live on sniper caliber rounds to allow extreme distance shots.

Kan iemand mij aangeven, wat dit betekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimundus schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:29:
Increased the Time to Live on sniper caliber rounds to allow extreme distance shots.

Dat je sniper kogels niet ergens mid-air verdwijnen zoals ze nu doen. Max TTL op snipers is nu iets van 1500 meter dacht ik. Maar is afhankelijk van het wapen.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:27:
[...]

Dit is al jaren zo met alle shooters en nog steeds willen heel veel mensen dit niet inzien. Zeker als je een spel erg vaak speelt worden de graphics steeds minder belangrijk, het valt dan toch niet meer zoveel op. Hoewel op mn 6870 OC het prima draait op high settings speel ik alles op de laagst mogelijke settings, vsync uit, renderahead uit etc. etc. Alles om ervoor te zorgen dat ik zoveel mogelijk (altijd 100+ fps) hebt.

De besturing, de movement, de animaties (knife/jumps) gaan gewoon beter met meer fps. Hoe marginaal het ook mag zijn voor de één, alle beetjes helpen en het helpt voor mij in elk geval om BF3 niet zo sluggish te laten aanvoelen. Maar goed, blijf vooral spelen op 24/30 fps op ultra zou ik zeggen, maar dan moet je niet raar opkijken als je vaker last hebt van 'lagdeaths' of deaths die aanvoelen als 1 shots!
De meeste Lagdeaths komen door networking lag (client server) niet screenlag...

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Raimundus schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:29:

duidelijk toch? hij inscreased de leven tot tijd op sniper kaliber rondjes om grote afstanden te schieten..

Nee, ik denk dat de tijd dat je kogel 'verdwijnt' langer is geworden, om langere afstanden af te leggen.
Is gewoon een programmeer foutje geweest.

Een kogel doet er een bepaalde tijd over om een extreem lange afstand af te leggen. als de levensduur korter wordt gehouden dan die 'af te leggen afstands-tijd' bestaat je kogel niet meer voor hij inslaat..

snappie? :)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
[...]

Wat mensen niet inzien is dat als ik alleen maar zoveel mogelijk FPS wil hebben ik wel BF2 ga spelen. Ik speel voor fun, niet om zo goed mogelijk te zijn ofzo, dus dan maakt die 0.01% die je beter speelt met 500fps waarvan 95% door placebo effect mij geen drol uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een command om die lensflares en verblinding door de zon uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
furby-killer schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:43:
[...]

Wat mensen niet inzien is dat als ik alleen maar zoveel mogelijk FPS wil hebben ik wel BF2 ga spelen. Ik speel voor fun, niet om zo goed mogelijk te zijn ofzo, dus dan maakt die 0.01% die je beter speelt met 500fps waarvan 95% door placebo effect mij geen drol uit.
Ik speel liever een mooi spel op 50 FPS dan een matig uitziend spel op 100 FPS. Ik heb het één en andere op medium gezet om ervoor te zorgen dat ik wat meer frames krijg op Firestorm en Caspian. Daar wil ik minimaal 50 FPS constant. Dat is wel nodig, maar om dan 100 te willen krijgen is weer wat overdreven in mijn ogen.

Maargoed, dat moet ieder voor zich weten natuurlijk. Iedereen ervaart een spel op zijn manier en heeft er op zijn eigen manier het meeste plezier mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
[...]

Vind het wel heel extreem om een pareltje als BF3 op zn laagst te spelen om wat fps te winnen.. 8)7 En trouwens, ik weet niet wat je voor overige hardware hebt maar ik kan met mijn 6870 alles op ultra zetten (zonder AA) en haal gewoon 40-50 fps.. Jij kan me niet vertellen dat je beter bent (of winst boekt in reactietijd) met 100+ fps t.o.v. 60 fps.. Dat marginale verschil als er al verschil is zit voor 95% in je hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:34
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:07:
Is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Laatst online: 07-08 11:58
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:07:
Nee, en die komt er op een legale manier ook niet. Anders heb je voordeel en dat beschouw IK als cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 13:10 . Reden: - ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimmie187 schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:07:
[...]

Vind het wel heel extreem om een pareltje als BF3 op zn laagst te spelen om wat fps te winnen.. 8)7 En trouwens, ik weet niet wat je voor overige hardware hebt maar ik kan met mijn 6870 alles op ultra zetten (zonder AA) en haal gewoon 40-50 fps.. Jij kan me niet vertellen dat je beter bent (of winst boekt in reactietijd) met 100+ fps t.o.v. 60 fps.. Dat marginale verschil als er al verschil is zit voor 95% in je hoofd.
Oh ik weet wel zeker dat ik een stuk beter ben als ik 120fps heb in plaats van 45-60 die ik nu heb op Ultra. In BF3 vind ik het niet de moeite waard om alles op low te spelen, maar games al QL en TF2 speel ik in lego-modus ;) .
Iemand zei dat de IRNV scope hielp? Klopt dat?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:10:
[...]

Oh ik weet wel zeker dat ik een stuk beter ben als ik 120fps heb in plaats van 45-60 die ik nu heb op Ultra. In BF3 vind ik het niet de moeite waard om alles op low te spelen, maar games al QL en TF2 speel ik in lego-modus ;) .

[...]

Je ogen kunnen het verschil tussen 60 fps en 120 fps niet zien, maar jouw reactietijd wordt er beter op? Goeie Jedi ben jij dan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Laatst online: 07-08 11:58
erg interresant!

http://forums.electronica...custom-fxaa-injector.html

ziet er veelbelovend uit, na 5 uur ffe uitproberen. Heb het druk vandaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Laatst online: 16-09 14:15
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:10:

[...]

[/zelfredzaamheidmodus]
Probeer het uit zou ik zeggen! :)
[zelfredzaamheidmodus]

Ik kwam er van 't weekend achter dat een engineer in een scout heli toch wel erg nuttig is. 7 stingers erop geschoten, allen raak, maar neergaan ho maar. Tot ie een zendmast tegenkwam. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoohnnie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-09 20:34

http://www.youtube.com/user/Sjoohnnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:56
De IRNV wordt morgen hard generfed.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Laatst online: 18-09 16:18
Grimmie187 schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:14:
[...]

Je ogen kunnen het verschil tussen 60 fps en 120 fps niet zien, maar jouw reactietijd wordt er beter op? Goeie Jedi ben jij dan 8)
Het gaat niet om reactie tijd, het gaat erom hoe je muis beweging vertaald wordt naar verplaatsing van je crosshair op het beeld, met 100fps verplaatst je cursor in 2 stappen ipv 1 bij 50 fps.
Stel dat je als recon iemand wil sniper op grote afstand en met 50 fps je crosshair 4 pixels naar rechts verplaatst en je net voorbij je doel beweegt, dan moet je weer terug corrigeren. Bij 100fps, was je dan maar 2 pixels verplaats en zat je misschien nog net op je target...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
chrisO schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:18:
[...]

Het gaat niet om reactie tijd, het gaat erom hoe je muis beweging vertaald wordt naar verplaatsing van je crosshair op het beeld, met 100fps verplaatst je cursor in 2 stappen ipv 1 bij 50 fps.
Stel dat je als recon iemand wil sniper op grote afstand en met 50 fps je crosshair 4 pixels naar rechts verplaatst en je net voorbij je doel beweegt, dan moet je weer terug corrigeren. Bij 100fps, was je dan maar 2 pixels verplaats en zat je misschien nog net op je target...
Heeft dat niet meer te maken met muis acceleratie en sensitivity? Anders gezegd, als je 50 fps gebruikt ipv 100 kun je bovengenoemd probleem toch ook verbeteren/oplossen door de juiste acceleratie en sensitivity in te stellen? Lijkt me makkelijker dan perse 100 fps te willen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
chrisO schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:18:
[...]

Maar dat is weer enkel relevant als je ook op een 100fps monitor speelt, terwijl er ook wordt gezegd dat je met 100 fps op een 60fps monitor moet spelen. Om het er nog maar niet over te hebben dat het menselijk oog toch niet snel genoeg is om te zien dat je in een honderste van een seconde 2 pixels verschoven bent, tegen de tijd dat je dat allemaal verwerkt hebt ben je een stuk verder.

En gezien dat de bugs qua hoever je kon springen als functie van je fps tegenwoordig wel redelijk eruit zijn (had je geloof ik in quake ofzo), en nog belangrijker dat het nagenoeg nooit iets uitmaakt hoe ver/hoog je kan springen in BF3, doet dat er ook niet toe. Het enige wat ik kan bedenken is bijvoorbeeld als je ineens iemand voor je ziet, en je gaat schieten. Ervan uitgaande dat dat met je FPS wordt uitgerekend, dan kan je met 50FPS in stapjes van 20ms schieten, en bij 100FPS in stapjes van 10ms. Dus als je bijvoorbeeld na 43ms schiet, dan zal je op 50FPS een vertraging hebben van 60ms totaal, en op 100FPS een vertraging van 50ms.

Niet iets waarvoor ik mijn graphic settings naarbeneden ga gooien, ik geniet dan liever wat van de omgeving, zonder me te ergeren aan karteltjes enzo.
Zou wel heel vreemd zijn als dat zou kunnen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijft jammer dat zulke goede verbeteringen aan games op deze manier tegengewerkt worden. Het maakt het spel vele malen mooier en duidelijker. Ik lees in dat topic dat nog niemand gebanned is dus het kan het proberen waard zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimmie187 schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:14:
[...]

Niet de reactietijd. Hoewel het wel een klein beetje helpt

Het is al lang en breed wetenschappelijk aangetoond dat het menselijk oog meer dan 60fps kan zien. Dat het vanaf 24 beeldjes per seconde al vloeiend lijkt (mist er blur is, dus niet in de meeste games) doet daar niets aan af.

Het verschil tussen 60 fps en 120 fps is duidelijk merkbaar. Als je 120 gewend bent en terug gaat naar 60 merk je dat gelijk. Als er speler voor je langs sprint is dat bij 120 fps een vloeiende animatie, terwijl je bij 60 fps gewoon dingen mist. Ik speelde duidelijk beter in Quake en TF2 als ik mijn CRT gebruikte op 120hz in plaats van mijn LCD op 60hz. Nu ik een 120hz LCD heb is dat verschil minimaal geworden (CRT is nog steeds net iets beter, maar niet de moeite waard meer).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Tsurany schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:31:
[...]

Blijft jammer dat zulke goede verbeteringen aan games op deze manier tegengewerkt worden. Het maakt het spel vele malen mooier en duidelijker. Ik lees in dat topic dat nog niemand gebanned is dus het kan het proberen waard zijn.
Het wordt niet tegengewerkt, maar als developer neem je natuurlijk het zekere voor het onzekere en ga je niet zeggen dat iets safe is. Een overlay die het beeld aanpast is natuurlijk verdacht voor punkbuster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:34:
[...]

Niet de reactietijd. Hoewel het wel een klein beetje helpt

Het is al lang en breed wetenschappelijk aangetoond dat het menselijk oog meer dan 60fps kan zien. Dat het vanaf 24 beeldjes per seconde al vloeiend lijkt (mist er blur is, dus niet in de meeste games) doet daar niets aan af.

Het verschil tussen 60 fps en 120 fps is duidelijk merkbaar. Als je 120 gewend bent en terug gaat naar 60 merk je dat gelijk. Als er speler voor je langs sprint is dat bij 120 fps een vloeiende animatie, terwijl je bij 60 fps gewoon dingen mist.
Ben ik pertinent niet met je eens.. Ik heb nl. vorige maand een 2e 6870 kaart gekocht voor X-Fire en heb toen juist dit punt uitvoerig getest op meerdere games. Bij iedere game die ik teste kon ik (en een aantal vrienden) geen enkel verschil zien tussen 60 en 120 fps... Vsync uit natuurlijk, anders is het sowieso niet meer dan 60. Maar nogmaals: in iedere game die ik teste was visueel gezien geen enkel verschil te merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimmie187 schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:38:
[...]

Ben ik pertinent niet met je eens.. Ik heb nl. vorige maand een 2e 6870 kaart gekocht voor X-Fire en heb toen juist dit punt uitvoerig getest op meerdere games. Bij iedere game die ik teste kon ik (en een aantal vrienden) geen enkel verschil zien tussen 60 en 120 fps... Vsync uit natuurlijk, anders is het sowieso niet meer dan 60. Maar nogmaals: in iedere game die ik teste was visueel gezien geen enkel verschil te merken?
Op welke monitor....want als ik vsync aangooi heb ik gewoon 120hz hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:39:
[...]

Op welke monitor....want als ik vsync aangooi heb ik gewoon 120hz hoor ;)
Ja ik miste net je edit over de monitor.. :P En ik heb idd slechts een gewone 60hz lcd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haarbal schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:37:
Het wordt niet tegengewerkt, maar als developer neem je natuurlijk het zekere voor het onzekere en ga je niet zeggen dat iets safe is. Een overlay die het beeld aanpast is natuurlijk verdacht voor punkbuster.
Ze zouden ook deze technieken kunnen whitelisten aangezien het enkel het beeld als geheel aanpast en niet individuele delen. Ik zou graag op deze manier willen spelen:
Afbeeldingslocatie: http://img822.imageshack.us/img822/4049/screenshotwin320019.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2556hyc.jpg

Zoveel meer potentie in de engine dan dat wij te zien krijgen, zo jammer is dat.

[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 05-12-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimmie187 schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:40:
[...]

Ja ik miste net je edit over de monitor.. :P En ik heb idd slechts een gewone 60hz lcd.
No shit dat het dan niet helpt, aangezien je scherm het gewoon niet weergeeft 8)7. Koop eerst een 120hz scherm en kom dan weer jouw mening als waarheid verkondigen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:40:
[...]

No shit dat het dan niet helpt, aangezien je scherm het gewoon niet weergeeft 8)7. Koop eerst een 120hz scherm en kom dan weer jouw mening als waarheid verkondigen.
Wel als ik vsync uit zet toch? Of mis ik nu iets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je scherm is 60hz. Dus nee, meer dan 60hz is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Tsurany schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:40:
[...]

Ze zouden ook deze technieken kunnen whitelisten aangezien het enkel het beeld als geheel aanpast en niet individuele delen. Ik zou graag op deze manier willen spelen:
[afbeelding]
ik denk dat ze dat op een gegeven moment ook wel gaan doen maar dat ze het nu te druk hebben met bugfixes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKikker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-08 12:20

MrKikker

Kansenjongere

dus hoe bevalt dit spel tot dusver op de PC (mochten er hier PC gamerts rondlopen?)
cheaters? bugs? is het wel een shooter of ligt de nadruk meer op vliegen/rondrijden/etc?

Wie is jouw favoriete fictieve personage? - God

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimmie187 schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:42:
[...]

Wel als ik vsync uit zet toch? Of mis ik nu iets..
60 hz = 60 beeldjes per seconde (of beter gezegd, 60 updates van je beeld per seconde). Als 60hz je refresh rate is laat hij dus maar 60 beeldjes zien, ook al heb je 1000 fps. Om 120 beeldjes per seconde te willen zien moet je minimaal een refresh rate van 120hz hebben. Voor 1000 fps 1000hz etc.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

haarbal schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:16:
De IRNV wordt morgen hard generfed.
/Captain Obvious..

Ach, het weekend de IRNV eraf gehaald en met de HOLO en RDS gespeeld... Behalve op Metro en Tehran, waar de IRNV toch wel handig is, maakt het geen klap uit... Rustig 20 kills per rondje van 200 ticks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:40:
[...]

Ik verkondig helemaal niets als waarheid, ik schrijf duidelijk ik DENK of ik VIND. En voor de rest post ik alleen mijn eigen bevindingen. Bijdehandje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haarbal schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:43:
ik denk dat ze dat op een gegeven moment ook wel gaan doen maar dat ze het nu te druk hebben met bugfixes etc.
Ik hoop het, het kan er gewoon zoveel vetter uit zien :D
http://s10.postimage.org/...011_11_13_15_23_41_29.png
MrKikker schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:43:
dus hoe bevalt dit spel tot dusver op de PC (mochten er hier PC gamerts rondlopen?)
cheaters? bugs? is het wel een shooter of ligt de nadruk meer op vliegen/rondrijden/etc?
Spel is te ingewikkeld voor mensen die zelf niks kunnen uitzoeken vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKikker

MrKikker

Kansenjongere

No shit Tsurany leef je nog :D
goeie ouwe tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal

Was deze al langsgekomen?

en ook weer op de carrier landen, wat een held.

[ Voor 22% gewijzigd door haarbal op 05-12-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimmie187 schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:45:
[...]

Ik verkondig helemaal niets als waarheid, ik schrijf duidelijk ik DENK of ik VIND. En voor de rest post ik alleen mijn eigen bevindingen. Bijdehandje..
Ik ben een Jedi, omdat jij en je vrienden de basic dingen niet eens snappen? Sorry, ik wist niet dat jullie experts waren op het gebied van monitor refresh rates en de effecten van meer fps...oh wacht dat zijn jullie niet maar je doet je alleen zo voor door het gelijk de grond in te trappen als onzin. Ik stel voor dat jij je voortaan eerst even inleest in de materie voordat je weer wat post. Posts zoals degene die jij maakt zorgen alleen maar voor verwarring en zorgen ervoor dat nog meer mensen onzin gaan verkondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

MrKikker schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:43:
Volgens mij lopen hier wel PC-gamerts rond, omdat dit het '[PC] Battlefield 3'-topic is.

Maar bij mij bevalt die wel. Ben alleen nog niet zo goed als ieder ander die hier rondloopt.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKikker

MrKikker

Kansenjongere

Yorin schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:50:
[...]

Volgens mij lopen hier wel PC-gamerts rond, omdat dit het '[PC] Battlefield 3'-topic is.

Maar bij mij bevalt die wel. Ben alleen nog niet zo goed als ieder ander die hier rondloopt.
mja zin was een c/p van een ander forum met een mixed topic, geen zin om moeite te doen \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:49:
[...]

Ik ben een Jedi, omdat jij en je vrienden de basic dingen niet eens snappen? Sorry, ik wist niet dat jullie experts waren op het gebied van monitor refresh rates en de effecten van meer fps...oh wacht dat zijn jullie niet maar je doet je alleen zo voor door het gelijk de grond in te trappen als onzin. Ik stel voor dat jij je voortaan eerst even inleest in de materie voordat je weer wat post. Posts zoals degene die jij maakt zorgen alleen maar voor verwarring en zorgen ervoor dat nog meer mensen onzin gaan verkondigen.
Ik stel voor dat je zelf nog eens terugleest wat ik heb geschreven voordat je je alpha-nerd rage op dit forum loslaat..
Pagina: 1 ... 20 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.