chrisO schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:18:
[...]
Het gaat niet om reactie tijd, het gaat erom hoe je muis beweging vertaald wordt naar verplaatsing van je crosshair op het beeld, met 100fps verplaatst je cursor in 2 stappen ipv 1 bij 50 fps.
Stel dat je als recon iemand wil sniper op grote afstand en met 50 fps je crosshair 4 pixels naar rechts verplaatst en je net voorbij je doel beweegt, dan moet je weer terug corrigeren. Bij 100fps, was je dan maar 2 pixels verplaats en zat je misschien nog net op je target...
Maar dat is weer enkel relevant als je ook op een 100fps monitor speelt, terwijl er ook wordt gezegd dat je met 100 fps op een 60fps monitor moet spelen. Om het er nog maar niet over te hebben dat het menselijk oog toch niet snel genoeg is om te zien dat je in een honderste van een seconde 2 pixels verschoven bent, tegen de tijd dat je dat allemaal verwerkt hebt ben je een stuk verder.
En gezien dat de bugs qua hoever je kon springen als functie van je fps tegenwoordig wel redelijk eruit zijn (had je geloof ik in quake ofzo), en nog belangrijker dat het nagenoeg nooit iets uitmaakt hoe ver/hoog je kan springen in BF3, doet dat er ook niet toe. Het enige wat ik kan bedenken is bijvoorbeeld als je ineens iemand voor je ziet, en je gaat schieten. Ervan uitgaande dat dat met je FPS wordt uitgerekend, dan kan je met 50FPS in stapjes van 20ms schieten, en bij 100FPS in stapjes van 10ms. Dus als je bijvoorbeeld na 43ms schiet, dan zal je op 50FPS een vertraging hebben van 60ms totaal, en op 100FPS een vertraging van 50ms.
Niet iets waarvoor ik mijn graphic settings naarbeneden ga gooien, ik geniet dan liever wat van de omgeving, zonder me te ergeren aan karteltjes enzo.
Is er een command om die lensflares en verblinding door de zon uit te zetten?
Zou wel heel vreemd zijn als dat zou kunnen he