Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:55
Grimmie187 schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:53:
[...]

Ik stel voor dat je zelf nog eens terugleest wat ik heb geschreven voordat je je alpha-nerd rage op dit forum loslaat..
Heerlijk dat gejank op elkaar :') Ik dacht dat 15 jarige nog geen battlefield mochten spelen :?
Ga elkaar maar lekker trollen in pm's op elkaar. Dan hebben wij er tenminste geen last van.

Terug on topic:
Ik kan niet wachten tot de nieuwe mappen er zijn! :)

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

MAX3400 schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:17:
[...]
To be continued; gamen ga ik vanavond pas doen...
Goed, Thunder Run... Vanaf het moment dat de dinosaurus in beeld komt tot het moment dat de hoofdrolspeler in de tank zit.

Met mijn user.cfg: Frames: 10103 - Time: 86299ms - Avg: 117.070 - Min: 88 - Max: 196
Zonder mijn user.cfg: Frames: 10327 - Time: 87548ms - Avg: 102.389 - Min: 78 - Max: 131

Heb, vanwege het overzicht op beeld, even niet de CPU/GPU overlay van BF3 gebruikt maar persoonlijk moet ik zeggen dat deze waarden mij persoonlijk in ieder geval aangeven dat het zeer goed mogelijk is dat je door het niet gebruiken van de DX11-libraries, je mogelijk een verhoging van je fps kan behalen.

Dit is een synthetische benchmark; wat je hier aan conclusies/resultaten zelf over uithaalt, moet je zelf weten... ;)

En zoals ik al zei: vanavond ga ik wel even wat Conquest spelen; zal dan fraps laten meelopen zolang ik een server kan vinden met voldoende slots en dezelfde map.

/edit: settings toegevoegd / Nvidia 290.36 beta drivers. Wel vreemd dat Fullscreen OFF staat want die staat toch zeker wel aan...
Random
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NmXq2SQehzmFDwPzRrl1W4aI/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Jrwmv0wnLdSqE3pfE9v5GJd5/thumb.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door MAX3400 op 05-12-2011 14:17 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:49:
[...]

Ik ben een Jedi, omdat jij en je vrienden de basic dingen niet eens snappen? Sorry, ik wist niet dat jullie experts waren op het gebied van monitor refresh rates en de effecten van meer fps...oh wacht dat zijn jullie niet maar je doet je alleen zo voor door het gelijk de grond in te trappen als onzin. Ik stel voor dat jij je voortaan eerst even inleest in de materie voordat je weer wat post. Posts zoals degene die jij maakt zorgen alleen maar voor verwarring en zorgen ervoor dat nog meer mensen onzin gaan verkondigen.
Het hele probleem nu is, is dat jij mensen aan het flamen bent omdat ze niet wisten dat jij een 120Hz monitor hebt. Had dat gewoon meteen gemeld. Want er zijn wel degelijk hele volksstammen die beweren enorme voordeel te hebben bij 200fps op een 60Hz monitor. Dus dan kan je hem wel flamen omdat hij dacht dat jij daarbij hoorde, maar je kan ook bij jezelf te raden gaan of jij hier niet de idioot bent.

En voordat je gaat zeggen dat het onmogelijk is dat je beter zou spelen met 200 FPS op een 60hz monitor: een hoop van de berekeningen die het spel doet gaan dan ook met kleinere tijdstapjes, en zouden in theorie dus ervoor kunnen zorgen dat je beter speelt. Ik zelf geloof niet dat het effect daarvan veel meer is dan een placebo effect, de invloed die het heeft is imo verwaarloosbaar klein, al ligt dat uiteraard aan wat je verwaarloosbaar noemt, maar het is er wel degelijk. Oftewel hij had geen reden om aan te nemen dat jij een 120Hz monitor hebt, dus jij had geen enkele reden om hem te flamen.

(Niet dat ik geloof dat een 120Hz monitor ervoor zorgt dat je significant beter speelt dan een 60Hz monitor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Become
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-09 11:09
MAX3400 schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:02:
Met mijn user.cfg: Frames: 10103 - Time: 86299ms - Avg: 117.070 - Min: 88 - Max: 196
Zonder mijn user.cfg: Frames: 10327 - Time: 87548ms - Avg: 102.389 - Min: 78 - Max: 131
Als ik het nareken klopt het niet. 10327 frames in 87.548s is een fps van 118.00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:42
Het ging mij er alleen maar om dat ik helemaal niet beweer alwetend te zijn, en ook nergens koeitje zijn posts afdoe als onzin zoals hij suggereert, maargoed off topic..

On topic:
Ik kan eigenlijk ook niet wachten op de nieuwe maps. Ik betrapte me dit weekend erop dat ik al best verveeld raak met de bestaande maps :S Terwijl ik tijdens alle uurtjes BC2 hier bijna geen last van heb gehad! Is al vaker voorbijgekomen hier maar leveldesign in BC2 > BF3. Heeft natuurlijk ook te maken met de aanpassing van 32 naar 64 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Become schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:23:
[...]

Als ik het nareken klopt het niet. 10327 frames in 87.548s is een fps van 118.00.
:? Ja... Staat er toch echt...

Zal zometeen wel ff kijken naar nog 2 betere uitgangspunten om te starten en stoppen van de bench...

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 05-12-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:04:
[...]

Het hele probleem nu is, is dat jij mensen aan het flamen bent omdat ze niet wisten dat jij een 120Hz monitor hebt.
Dat maakt toch werkelijk niets uit. We hebben het immers over 120 beeldjes per seconde (frames per second), mag toch wel van de gemiddelde GoT bezoeker verwachten dat men snapt dat je dan ook een scherm nodig hebt dat 120 beeldjes per seconde weer kan geven. We hebben het immers over de voordelen van het weergeven van 120 beeldjes per seconde, niet de voordelen van het renderen van extra frames die niet zichtbaar zijn. Het is eerder dat mensen proberen de discussie aan te gaan terwijl ze niet eens ervaring hebben met hogere refresh rates, laat staan het snappen.

Verschillen in hitreg zijn verwaarloosbaar bij hogere fps. Overigens zijn er wel bepaalde, oudere, game engines waarbij het loont een bepaalde fps te halen voor snellere movement en om hoger te kunnen springen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grimmie187 schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:07:
[...]

Vind het wel heel extreem om een pareltje als BF3 op zn laagst te spelen om wat fps te winnen.. 8)7 En trouwens, ik weet niet wat je voor overige hardware hebt maar ik kan met mijn 6870 alles op ultra zetten (zonder AA) en haal gewoon 40-50 fps.. Jij kan me niet vertellen dat je beter bent (of winst boekt in reactietijd) met 100+ fps t.o.v. 60 fps.. Dat marginale verschil als er al verschil is zit voor 95% in je hoofd.
Zoals ik al schreef, laat iedereen dat lekker voor zichzelf bepalen. Ik heb ook al aangegeven dat het voor de een marginaal is en voor de ander significant.

BF3 speel ik voor de gameplay en niet doorgaans niet voor de eye-candy. Ik wil af en toe ook heus wel genieten van de mogelijkheden en dan ga ik er echt voor zitten om te genieten van de techniek. Echter, 99% van de tijd wil ik gewoon superspannende, high-paced en adrenaline-opwekkende gevechten in BF3. Voor mij geldt gewoon dat alle kleine beetjes helpen om de optimale ervaring te hebben. De graphics zijn in een shooter gewoon niet zo belangrijk voor mij als maximale framerate, als je lang genoeg naar de zelfde 'hoge' kwaliteit kijkt wordt het voor mij uiteindelijk toch ook normaal/niet meer zo bijzonder.

Rennen, springen, bukken, liggen op hoog tempo is gewoon een belangrijk onderdeel van m'n speelstijl, de tegenpartij overrompelen en op snelheid druk zetten. Meer fps helpt daar gewoon bij, nogmaals niet om wat je ziet, maar hoe het spel aanvoelt/physics zoals Koeitje ook aan geeft etc. Wellicht dat jij het niet hebt, maar ik blijf gewoon minder vaak hangen als ik rennend over een muurtje spring op lage instellingen, dan op hoge instellingen. Ik merk vaak dat ik in zware vuurgevechten/explosies/veel mensen gewoon vaak in het voordeel ben dan jongens die dan zware fps drops hebben. Nogmaals, dat is gewoon wat ik zoek in een shooter, BF3 ziet er voor mij nog steeds supervet uit op de lage instellingen, alles went. Nog los van het feit dat extra undergrowth detail/smoke etc. etc. ook niet helpt bij de zichtbaarheid van de tegenpartij ;)

Mijn hele post was gewoon om aan te geven dat je er gewoon voordeel van hebt op zoveel mogelijk fps te spelen. Dat jij of anderen dat niet merken, prima, dan mag je mijn post rustig negeren.

Het was een poging om uit te leggen dat het gewoon een voordeel kan geven en mensen kan helpen om nét wat meer uit de shooterervaring te halen. Net zoals een goede gamemuis voordeel geeft t.o.v. van een gewone, ps2 toetsenbord t.o.v. USB, custom keyboard instellingen t.o.v. default instellingen, juiste muismat etc. etc. etc. Alle beetjes helpen en hoe hoger het niveau, hoe belangrijker die beetjes worden. (voor mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:30:
[...]

Dat maakt toch werkelijk niets uit. We hebben het immers over 120 beeldjes per seconde (frames per seconds), mag toch wel van de gemiddelde GoT bezoeker verwachten dat men snapt dat je dan ook een scherm nodig hebt dat 120 beeldjes per seconde weer kan geven. We hebben het immers over de voordelen van het weergeven van 120 beeldjes per seconde, niet de voordelen van het renderen van extra frames die niet zichtbaar zijn.

Verschillen in hitreg zijn verwaarloosbaar bij hogere fps. Overigens zijn er wel bepaalde, oudere, game engines waarbij het loont een bepaalde fps te halen voor snellere movement en om hoger te kunnen springen.
Het ging over 120 FPS, en de voordelen van je settings laag zetten zodat je dat maar haalt. Ik heb nergens gelezen dat het ging over het renderen van 120FPS. Nu heb ik dat misschien gemist, en ik blijkbaar niet als enige dan, waardoor discussies daardoor uit elkaar zijn gaan lopen. Of jij dacht dat het ergens stond terwijl het er niet stond.

Maar zoals je zelf aangeeft in je tweede alinea, hoewel klein, zijn er wel degelijk verschillen bij hogere fps zonder hogere verversingssnelheid van je monitor. Mensen kunnen niet raden waarover het precies gaat, en dus is het ook niet nodig om zo moeilijker erover te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
haarbal schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:47:
[video]

Was deze al langsgekomen?

en ook weer op de carrier landen, wat een held.
En terecht! Vuile baseraper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

MAX3400 schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:24:
[...]

:? Ja... Staat er toch echt...

Zal zometeen wel ff kijken naar nog 2 betere uitgangspunten om te starten en stoppen van de bench...
2011-12-05 14:27:37 - bf3 met user.cfg
Frames: 15055 - Time: 120000ms - Avg: 125.458 - Min: 87 - Max: 201

2011-12-05 14:31:55 - bf3 zonder user.cfg
Frames: 13782 - Time: 120000ms - Avg: 114.850 - Min: 79 - Max: 183

/edit: fraps nu gewoon gecapped op 120s logging...

/edit: settings toegevoegd / Nvidia 290.36 beta drivers. Wel vreemd dat Fullscreen OFF staat want die staat toch zeker wel aan...
Random
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NmXq2SQehzmFDwPzRrl1W4aI/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Jrwmv0wnLdSqE3pfE9v5GJd5/thumb.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door MAX3400 op 05-12-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:33:
[...]

Het ging over 120 FPS, en de voordelen van je settings laag zetten zodat je dat maar haalt. Ik heb nergens gelezen dat het ging over het renderen van 120FPS. Nu heb ik dat misschien gemist, en ik blijkbaar niet als enige dan, waardoor discussies daardoor uit elkaar zijn gaan lopen. Of jij dacht dat het ergens stond terwijl het er niet stond.

Maar zoals je zelf aangeeft in je tweede alinea, hoewel klein, zijn er wel degelijk verschillen bij hogere fps zonder hogere verversingssnelheid van je monitor. Mensen kunnen niet raden waarover het precies gaat, en dus is het ook niet nodig om zo moeilijker erover te doen.
Precies, het gaat nergens over het renderen van 120 fps. Het gaat om het weergeven van 120 fps. De mensen die het niet kunnen raden zijn waarschijnlijk in de jaren 90 geboren en hebben nooit Quake gespeeld ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:42
Duidelijk verhaal awesom-o. Ik ben het met je eens dat voor iedereen de verhouding eyecandy-fps anders ligt. Het kwam op mij alleen over dat jij echt alles op laag zet en bij wijze van de resolutie op 640. Bij een spel met zoveel grafische pracht als BF3 vind ik dat persoonlijk zonde. Ik kan jouw argument echter wel begrijpen als de prioriteit ligt bij intense keiharde actie, dan zijn de graphics van minder belang. Ik speel zelf veel F1 2011 en wil daar ook zoveel mogelijk fps omdat ik toch geen tijd heb om naar de textures van de boompjes langs de kant van de baan te kijken :P Meeste mensen met wie ik online speel zeggen ook dat F1 spelen boven de 40-50 fps nutteloos is maar dat zit kennelijk in mn hoofd. Met mijn eerdere opmerking over dat het voor 95% in je hoofd zit bedoel ik dan ook zeker niet dat het niet waar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 22:28

RoyK

Hobby tekenaar

Damm.. al bijna een ruime week niet kunnen gamen door veel tekenwerk. En het lijkt alleen maar drukker te worden. Ik las dat de patch uit gaat komen voor de pc van 2gig.. de neten, die patches zijn tegenwoordig zo groot als games van 3 jaar geleden haha. Back to karkland bijna realiteit! Ik kijk er naar uit. De lampjes op de klapperpistooltjes ook iets minder fel. Maar daar zullen jullie ongetwijfeld al over gesproken hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door RoyK op 05-12-2011 15:11 ]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoyK schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:10:
Damm.. al bijna een ruime week niet kunnen gamen door veel tekenwerk. En het lijkt alleen maar drukker te worden. Ik las dat de patch uit gaat komen voor de pc van 2gig.. de neten, die patches zijn tegenwoordig zo groot als games van 3 jaar geleden haha. Back to karkland bijna realiteit! Ik kijk er naar uit. De lampjes op de klapperpistooltjes ook iets minder fel. Maar daar zullen jullie ongetwijfeld al over gesproken hebben.
Je bedoelt de zaklampjes? nee, daar hebben we in alle delen nog niks over gezegd, IRNV ook niet trouwens....

Iemand een mening hierover? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Not sure if trolling hahahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 22:28

RoyK

Hobby tekenaar

Echt niet? :)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
MAX3400 schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:02:

Met user.cfg: 125.458
Zonder user.cfg: 114.850

Heb, vanwege het overzicht op beeld, even niet de CPU/GPU overlay van BF3 gebruikt maar persoonlijk moet ik zeggen dat deze waarden mij persoonlijk in ieder geval aangeven dat het zeer goed mogelijk is dat je door het niet gebruiken van de DX11-libraries, je mogelijk een verhoging van je fps kan behalen.
Naast een hoop performance improvements, zijn er ook nog verschillende DX11 'quality' opties, die niet op DX10 werken. Onder andere Displacement mapping (tesselation) op terrein is DX11 exclusief (bij BF3), op DX10 word er teruggevallen op platte Normal-maps om de omgeving de illusie van diepte te geven.
Gezien dit exclusief op de heightmaps van het terrein word toegepast, zal je dus, op die singleplayer-map met enkel wat heuvellig terrein dus een relatief grote performance hit krijgen.

Daarnaast is het verschil in framerate nog geen 10%, op ruim 100fps praktisch verwaarloosbaar, zeker als je ook nog even terugkijk naar andere spellen met tesselation.

Zou je "Terrain quality" op low of medium zetten, word terrain-tesselation in DX11 ook uitgeschakeld (al kan ik mij hierbij vergissen). Dan zijn de daadwerkelijke prestaties van de DX11 renderer of het DX10 pad opeens een stuk beter vergelijkbaar.

[ Voor 6% gewijzigd door SirNobax op 05-12-2011 15:54 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Damn,... in de nieuwe patch die morgen uit komt hebben ze helicopters generfd :'(

"Slightly Increased the power of Fighter Jet Cannons against all vehicle targets, especially Helicopters"
en
"Reduced the effectiveness of Stealth on Air Vehicles"
en
"Flares reload times for Jets and Helicopter Gunners have been increased"

Jets waren al veel te sterk tegen helicopters... ik ben echt al zo vaak door een jet uit de lucht geknald door zijn machine gun/cannon. Je hebt al helemaal geen kans meer wanneer je 2 vijandelijke jet piloten tegen je hebt. Wordt je telkens binnen 1 minuut uit te lucht geknald. Ik snap dus echt niet waarom ze jets sterker hebben gemaakt tegen helicopters.

[ Voor 11% gewijzigd door SpitfireNL op 05-12-2011 15:50 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

SpitfireNL schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:46:
Damn,... in de nieuwe patch die morgen uit komt hebben ze helicopters generfd :'(

"Slightly Increased the power of Fighter Jet Cannons against all vehicle targets, especially Helicopters"

Jets waren al veel te sterk tegen helicopters... ik ben echt al zo vaak door een jet uit de lucht geknald door zijn machine gun/cannon. Je hebt al helemaal geen kans meer wanneer je 2 vijandelijke jet piloten tegen je hebt. Wordt je telkens binnen 1 minuut uit te lucht geknald. Ik snap dus echt niet waarom ze jets sterker hebben gemaakt tegen helicopters.
In de volgende patch wordt het waarschijnlijk toch weer minder :)
Become schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:23:
[...]

Volgens mij klopt die berekening wel hoor.

[ Voor 14% gewijzigd door Phyxion op 05-12-2011 15:49 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Wat ik me dan toch afvraag, moet je de engelse versie of de russische versie kopen van Back to Karkand als je origineel al Russisch is..

Denk dat volgende week dat wel duidelijk wordt, inclusief alle engelse language-packs e.d....

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:04
Je krijgt nu opeens weer meer steun van je engineers vanaf de grond. Eindelijk kan die stinger weer wat schade aanrichten. Dit weekend in een paar potjes gepoogd om met een engineer (en explosive upgrade) een jet of helicopter uit de lucht te krijgen...was een onmogelijke taak door die flares.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShortsNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-07 19:10
Zou iemand de link kunnen posten naar de update notes van de aankomende patch?

Edit: ziehier!

http://battlelog.battlefi...ew/2832654489494744784/1/

Alvast bedankt!

[ Voor 33% gewijzigd door ShortsNL op 05-12-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
//

[ Voor 98% gewijzigd door ProfoundValue op 05-12-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
ShortsNL schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:54:

Alvast bedankt!
Kijk eens in het forum van battlelog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een rtcw.et veteraan en sinds 2 dagen bf3 speler en nu vroeg ik me af hoe ik de servers best filter om de spelervaring een beetje in die richting te duwen. Voertuigen ed. zeggen me namelijk niet zo heel veel.
Bedankt alvast om jullie constructieve medewerking ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:17
vink infantry only aan. Dat heeft mij ook veel geholpen :) Ik ben ook niet zo van de voertuigen.

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Je kan ook in de server naam zoeken... vaak staat in de server naam infantry only of fast vehicles respawn, map naam, enzo.. dat zijn dingen waar je op kan zoeken. Om zo de ideale server voor jezelf te vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door SpitfireNL op 05-12-2011 16:04 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Niks zo leuk als een voorbijrazende buggy te raken met je M320... In BF3 hebben de vehicles minder impact dan in BF2. Ze zijn totaal niet meer storend.
Ik (als assault) ontwijk gewoon de tanks. Jeeps en helicopters kan ik met meestal met 1 of 2 shoten van de M320 disablen/destroyen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Of met je tank cannon een helicopter uit de lucht knallen... dat geeft ook zo'n leuk gevoel >:)

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niks is zo lekker als 5 km achter een tank aan rennen van zijn spawn naar army outpost, naar filling station, naar warehouse (in Op. Firestorm) en hem dan eindelijk op te blazen met C4 :P

Was met maar weinig mensen op de server, maar wel enorm gelachen, iedereen was er meer met fun bezig dan met winnen leek het :P

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
En na wat gedoe doet het filmpje het nu wel perfect :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=l_bjLHYqPMM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:04
Wat ook een mooi gevoel gaf vrijdag:

- tank van tegenstander disablen (tot op de punt dat hij in health begint af te nemen)
- tegenstander daardoor uit moet stappen en makkelijk doelwit is
- (helaas niet kunnen repairen doordat mines ge-equiped zijn)
- een armoured voertuig van de tegenstander voorbij zoeft
- je in de 15%-and-rapid-declining tank springt, op de gok richt waar het voertuig heen reed (uit zicht) en vuurt
- snel uit de tank springt voordat deze zichzelf opblaast en op je scherm te zien krijgt: "Vehicle disabled"

:D

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
ProfoundValue schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:18:

[video]
Lupe. *O* Die Journalist 2 is wel altijd on a roll als ik hem zie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:17:
niks is zo lekker als 5 km achter een tank aan rennen van zijn spawn naar army outpost, naar filling station, naar warehouse (in Op. Firestorm) en hem dan eindelijk op te blazen met C4 :P

Was met maar weinig mensen op de server, maar wel enorm gelachen, iedereen was er meer met fun bezig dan met winnen leek het :P
Niks zo lekker als bij Caspian Border allemaal C4 neerleggen waar RU de base uitrijdt en dan al opblazen :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Man, weer 2 GB voor die patch... Da's weer 10 dagen niet kunnen BF3 spelen dan - verdomde Telenet datalimieten.... :/

Ah well, ik heb altijd BFBC2 nog.

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
pc aansluiten op ander netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:29
Tokkes schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:26:
Man, weer 2 GB voor die patch... Da's weer 10 dagen niet kunnen BF3 spelen dan - verdomde Telenet datalimieten.... :/

Ah well, ik heb altijd BFBC2 nog.
Datalimieten??? in 2011???

“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
In belgie, standard as hell :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:34

StrongArmLance

Endless flow

assje schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:51:
[...]

2GB 10 dagen?
EMIGREREN FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SirNobax schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:44:
[...]

*verhaal over dingetjes in DX versies*
Je hebt ongetwijfeld gelijk... Mijn insteek is voornamelijk: schroef de fps maar op in de game en dan ziet het er maar iets slechter uit... Ben het met je eens dat de percentages verwaarloosbaar zijn, zo rond de 10%, maar ben ff te lui om te testen als ik dingen op Ultra ga zetten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Today at 8 p.m. CET/11:00 a.m. PST, you can join our live video chat with Battlefield 3 producers Fredrik Löving and Aleksander Grøndal. Fredrik is the producer behind Battlelog and Aleksander is the producer of Battlefield 3. The one-hour chat will be broadcast from the DICE headquarters in Stockholm. Get ready to attend and ask your questions!

http://www.ea.com/1/battlefield-3-producer-live-chat

We are looking forward to seeing you there. Welcome!

https://www.facebook.com/battlefield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-09 13:37
kristan schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:57:
[...]

2GB 10 dagen?
EMIGREREN FTW
Goed idee :P doe 6 uur of 2 gb xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
:( voor de mensen die nog bf3 gaan kopen, en een sapphire graka hebben:
Get Back to Karkand DLC for free with the purchase of Battlefield™ 3!
Coming soon for SSC Gold members, get the Back to Karkand expansion pack FREE when you purchase Battlefield 3 on Origin! Featuring new vehicles, achievements/trophies, as well as classic BF2 maps and weapons revisited and more. IMPORTANT NOTE: This offer is valid on new purchases of BF3 for PC only. It is not valid on existing installations of BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

reinier.sr schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:36:
[...]

Goed idee :P doe 6 uur of 2 gb xd
Pfff.... Hier 54GB/uur downstream... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik in een het AA karretje zit, heb ik wel eens dat als ik de 'zoom optics' gebruik, en d'r komt een tank voorbij, en deze rijd achter een stapel beton zakken, dat ik nog steeds kan volgen, soort van zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
niet gekeken ivm kutmuziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:24

Patriot

Fulltime #whatpulsert

[video]
Het is natuurlijk net hoe ze het uitknippen, maar ik heb altijd echt zoiets van: Met zulke enemies kan ik het ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 07:21
Snap sowieso niet waarom mensen muziek eronder zetten.
Laat gewoon het ingame geluid horen. Ik skip deze soort video's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Want het geluid uitzetten is ook zo moeilijk. :') :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:37
Sagaris schreef op maandag 05 december 2011 @ 18:18:
Want het geluid uitzetten is ook zo moeilijk. :') :F
Zonder geluid mis je de beleving, zet tijdens een film maar eens tijdens een spannende scene het geluid uit...

Ik wil gewoon ingame geluiden of goede muziek eronder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
damn is vrijdag me gtx580 overleden. Dus maar weer op me 285gtx aan het gamen. Wat valt het dan onwijs tegen. Alles op low en af en toe nog onwijse framedrops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Viel me ook al op toen hij eerder gepost werd. Je kan gewoon dat 'humanized behaviour' zien wat bots tegenwoordig hebben, iig naar mijn mening.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
kevz schreef op maandag 05 december 2011 @ 18:29:
[...]

Viel me ook al op toen hij eerder gepost werd. Je kan gewoon dat 'humanized behaviour' zien wat bots tegenwoordig hebben, iig naar mijn mening.
Je kan ook zelf je cheat(aimkey) aan en uitzetten met muisknop, maar als dat er in zal zitten kan het ook kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 14:53

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Dan is het wel de slechtste aimbot die ik in tijden heb gezien, daar zijn het te weinig headshots voor en is zijn accuracy gemiddeld ruk.

[ Voor 13% gewijzigd door MueR op 05-12-2011 18:34 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
MueR schreef op maandag 05 december 2011 @ 18:31:
[...]

Dan is het wel de slechtste aimbot die ik in tijden heb gezien, daar zijn het te weinig headshots voor.
Zo gaat dat tegenwoordig, aimbots die lijken alsof mensen zelf spelen. Geen absurde stats maar ze kunnen het wel.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
[...]

Dan is het wel de slechtste aimbot die ik in tijden heb gezien, daar zijn het te weinig headshots voor en is zijn accuracy gemiddeld ruk.
Aimbots zet je ook niet op hs only, dan val je wel op ja.. maar kijk maar eens heel goed bij smokes ect wat zijn "muis" doet.

Deze wil het verbergen maar heeft echt wel op mouse een toggle zitten om hem aan te zetten.

Plus kan zijn dat hij begin dagen van bf3 geen cheat heeft gehad en het nu weer aan het "bijwerken" is.

[ Voor 20% gewijzigd door Minaaj op 05-12-2011 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
megadoom schreef op maandag 05 december 2011 @ 17:37:
:( voor de mensen die nog bf3 gaan kopen, en een sapphire graka hebben:

[...]
Dude thanks voor het melden
Ik heb er 2 hangen :P
Edit : Afbeeldingslocatie: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSGukjPRhpIQ7sCda-UiWcY4ogu_OW6vckjfY0AUEFUvvB-vHOOchASB8UY

[ Voor 27% gewijzigd door pannekoek141 op 05-12-2011 18:46 ]

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
pannekoek141 schreef op maandag 05 december 2011 @ 18:38:
[...]

Dude thanks voor het melden
Ik heb er 2 hangen :P
als je het spel nog niet hebt he...

(ik trouwens ook ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:44
Geluid uit doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik vind het lastig te zeggen, natuurlijk kunnen mensen goed zijn en zeker 64 man op die map is gewoon een fragfest waar je soms echt kills kan rapen. Echter ik zie hem soms wel erg vreemd en onnatuurlijk mikken. Het precies volgen van iemand en razendsnel met zijn crosshair precies op het andere doelwit zitten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:56
Tsurany schreef op maandag 05 december 2011 @ 19:04:
[...]

Ik vind het lastig te zeggen, natuurlijk kunnen mensen goed zijn en zeker 64 man op die map is gewoon een fragfest waar je soms echt kills kan rapen. Echter ik zie hem soms wel erg vreemd en onnatuurlijk mikken. Het precies volgen van iemand en razendsnel met zijn crosshair precies op het andere doelwit zitten.
Een van die gasten in de top comments had wel een goeie, je ziet hem op een gegeven moment naar een plek in de rookwolk "snappen", terwijl hij eigenlijk de andere kant op aan het gaan is.

wel een beetje lui om dit met een aimbot op te nemen, zonder aimbot heb je op metro ook vaak killstreaks die nergens over gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door haarbal op 05-12-2011 19:15 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog veel mensen bij wie op de PC om de haverklap BF3 crasht? 3 op de 5 keer lijkt ie wel te crashen wanneer ik een andere server wil joinen. Blijft het scherm zwart, Ctrl-Alt-Del en ja hoor, weer gecrashed. Ga je dan opnieuw joinen, is de server meestal alweer vol. Ik hoopte dat het verholpen was met de patch maar niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

haarbal schreef op maandag 05 december 2011 @ 19:12:
[...]
wel een beetje lui om dit met een aimbot op te nemen, zonder aimbot heb je op metro ook vaak killstreaks die nergens over gaan.
Vind het maar niks dat gedoe over aimbots en bepaalde killstreaks die nergens over gaan... Volgens bf3stats.com is mijn beste streak 21 en een maat van me zit op 29... En dat terwijl we over het algemeen geen goede spelers zijn maar vaker laidback rustig ergens aan komen lopen en er een paar tegenstanders neerknallen die rush-rush naar een vlag rennen...

Sorry maar ik word er soms zoooo moe van dat mensen die mindere skills hebben, so to say, dan meteen in een game in de chat gaan lopen roepen dat er mensen aimbot, wallh4x en andere shit hebben of wat mij betreft hier op GoT dan bepaalde uitspraken bezigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
MAX3400 schreef op maandag 05 december 2011 @ 19:51:
[...]

Vind het maar niks dat gedoe over aimbots en bepaalde killstreaks die nergens over gaan... Volgens bf3stats.com is mijn beste streak 21 en een maat van me zit op 29... En dat terwijl we over het algemeen geen goede spelers zijn maar vaker laidback rustig ergens aan komen lopen en er een paar tegenstanders neerknallen die rush-rush naar een vlag rennen...

Sorry maar ik word er soms zoooo moe van dat mensen die mindere skills hebben, so to say, dan meteen in een game in de chat gaan lopen roepen dat er mensen aimbot, wallh4x en andere shit hebben of wat mij betreft hier op GoT dan bepaalde uitspraken bezigen...
Betere spelers vallen juist de aimbot op hoor :) die zien dat het gewoon niet klopt.
Als je in dat filmpje niks vreemd ziet dan zie je gewoon minder.

Niemand heeft het gehad over killstreak trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Minaaj schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:18:
[...]
Alsof aimbot & streak niet oorzaak& gevolg is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 23:07
[...]

Betere spelers vallen juist de aimbot op hoor :) die zien dat het gewoon niet klopt.

Ben geen top BF3 speler maar wel een rete goede Day of Defeat speler (ja beetje oud maar wel leuk). En ik kan je zeggen dat de meeste mensen geen idee hebben wat een echt goede speler kan. Los van wat er in dat filmpje gebeurt want een aantal zaken vind ik daar ook 'verdacht' ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:33
Blij dat dat niet de ingame muziek is zeg, krijg er een beetje een Saints Row gevoel bij :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
[...]

alleen op dat je een soort "gevoel" hebt bij een bepaalde kill dat het niet klopt kan al genoeg zijn, in mijn cs1.6 tijd "voelde' een kill niet goed, vervolgens spectate met demo aan met als 95% van de tijd als gevolg rcon addip xxx.xxx.xxx.xxx

hier zie je hem duidelijk een soort van xbox/playstation aimbot snap-on/ veel te oppervlakkig bewegen met zijn muis, hij roamed een beetje met zijn muis, wat het gevolg is van het zien van mensen die hij eigenlijk nog niet kan zien. duidelijk aimbot vind ik zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
[...]

Accuracy 26% gemiddeld ruk?
Dat is echt goed. Er zijn er maar weinig die > 20% hebben en geen sniper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Zucht, ik maar denken: Waarom heb ik toch onder de 60 fps... heb ik dat filmpje van die cheater nog in de browser staan...

Tip van de dag: Vergeet flash video niet te sluiten als je een ATI kaart hebt, anders blijft je core speed op 500 draaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
assje schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:51:
[...]

Ja hoor, 100 GB/30 dagen. Zelfs zonder Steam of films afhalen raak ik nog vrij gemakkelijk aan 70 - 80 GB, en dan de rest van m'n gezin nog...
kristan schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:57:
[...]

2GB 10 dagen?
EMIGREREN FTW
datalimiet wordt pas gerest de 17de van elke maand. Aangezien we nu al tegen de 100% aanlopen...
M'n desktop zelf ga ik niet versleuren, zo'n Antec 1200-case weegt daar net ietsje teveel voor. Hopelijk kan ik ergens een standalone patch afhalen, bv op m'n werk en dan zo overhevelen.

Vrij k*t, ja dat wel...Maarja, buiten overschakelen op een andere provider zit er niets anders op, maar aangezien ik de rekeningen hier thuis niet betaal (dat doen m'n ouders wel) en ze vertikken over te schakelen (geen idee waarom) zit ik dus met de gebakken peren.

OT: ik zie hier redelijk wat mensen klagen over het nerfen van jets. Als je alle changes in verband met jets bekijkt valt het nog wel mee hoor, ze worden offensief ook wel iets sterker. Dan moet de defensieve kant van jets ook wat minder, anders worden ze zwaar OP.

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Laatst online: 17:09
ShortsNL schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:54:

Edit: ziehier!

http://battlelog.battlefi...ew/2832654489494744784/1/

Alvast bedankt!
Geen fix voor squads in Squad DM\Rush? Erg jammer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Tokkes schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:53:
[...]

Ja hoor, 100 GB/30 dagen. Zelfs zonder Steam of films afhalen raak ik nog vrij gemakkelijk aan 70 - 80 GB, en dan de rest van m'n gezin nog...
Wij hebben nog steeds 50 gb download limiet, al laaang geleden dat wij nog eens over onze limiet gingen :D
(ik/ouders/zus downloaden niet echt films enzo)

Ben benieuwd wat er morgen gaat geschreven worden over de patch :D Kan zelf niet spelen :p

[ Voor 10% gewijzigd door Fantasma op 05-12-2011 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:14

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Sharkware schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:25:
[...]

Ben geen top BF3 speler maar wel een rete goede Day of Defeat speler (ja beetje oud maar wel leuk). En ik kan je zeggen dat de meeste mensen geen idee hebben wat een echt goede speler kan. Los van wat er in dat filmpje gebeurt want een aantal zaken vind ik daar ook 'verdacht' ....
DoD FTW _/-\o_

Maarja, uit een frag filmpje kan je niet zo veel uit opmaken meestal, zijn immers je allerbeste momenten en dat kan er verdacht uitzien (vroeger ook zo leuk als mensen uit demo's met een wallhack aan 'cheatfilmpjes' gingen maken van goede spelers om aan te tonen dat ze cheaten, maar dan vind je dus altijd wel wat verdachts in je witchhunt). Maar in dit geval aimed hij wel erg constant goed op de center van een speler.

Maar dan nog, 64p (neem ik aan) metro CQ :')

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik vind 30% accuracy met een assault rifle wel belachelijk hoog, ik geloof geen zak van die kerel.
De beste speler die ik ken zit rond de 20%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Laatst online: 17:09
unfor schreef op maandag 05 december 2011 @ 21:02:
Ik vind 30% accuracy met een assault rifle wel belachelijk hoog, ik geloof geen zak van die kerel.
Als je meer op de kleinere maps speelt is dit goed mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 20:56
Kijk gewoon naar het filmpje, je ziet hem gewoon snappen naar blijkbaar willekeurige plaatsen, verder beweegt ie vrij langzaam met z'n muis. Als je een filmpje ziet van enigma ofzo zie je dat soort onzin gewoon niet, die heeft z'n crosshair op logische plaatsen, mikt voor een rennend doel ipv er op te snappen etc.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

unfor schreef op maandag 05 december 2011 @ 21:02:
Precies zo'n uitspraak die ik eerder in het topic probeerde voor te zijn... Als er een waarde "onwaarschijlijk" is, geloven we er maar geen zak van of is er iets met de speler aan de hand... Er zijn mensen in de leaderboards die "weleens" met een ander wapen hebben gespeeld dan normaal en daar ver boven de 80% accuracy op hebben...

Vriend van me speelt voornamelijk Engineer met de G36 maar heeft bij bijna alle shotguns gewoon meer dan 70% accuracy staan; is dit ook een reden om er geen zak van te geloven?

Het gaat er dus om dat 30% accuracy inhoudt dat 30 van de 100 kogels doel treffen... Dat is best te doen, zeker als je rustiger speelt of op camp-maps zoals Bazaar waar je met 1 magazijn een mannetje of 4 a 5 kan uitschakelen in Alleyway...

[ Voor 26% gewijzigd door MAX3400 op 05-12-2011 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
Fantasma schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:58:
[...]

Wij hebben nog steeds 50 gb download limiet, al laaang geleden dat wij nog eens over onze limiet gingen :D
(ik/ouders/zus downloaden niet echt films enzo)

Ben benieuwd wat er morgen gaat geschreven worden over de patch :D Kan zelf niet spelen :p
zit hier nog met een broertje dat maar al te graag f2p games speelt (LoL, dat shooter ding met die wolven, gratis MMORPG's ...), daar gaat ook heel wat bandbreedte naartoe (updates, client opnieuw afhalen om geen reden ('t is een noob eerste klas)) en tijdens het wachten op die updates gaat die verder met het bekijken van (bij wijze van spreken) alle beschikbare filmpjes op Youtube. In't beste geval doen we ongeveer 2 weken max met 100 GB, de overige 2 weken zitten we lekker te tjaffelen tegen 40KiB/s. Net genoeg om BF3 met wat lag te spelen als er niemand anders bandbreedte zit te "hoggen".
Waarom moet die patch ook weer zo groot zijn? De Back to Karkand-mappen zitten er toch (nog) niet in? Voor zover ik kan zien gaat die patch alleen over een paar modifiers/multipliers en/of pure damage-waarden. Om het even noobish voor te stellen: een patch van 2 GB op een installatiemap van 12GB. Da's één zesde van de total size... na zo'n relatief grote patch zou je toch vermoeden dat de game opeens helemaal bugfree is geworden :p

Ik vind het persoonlijk wel wat balen dat er geen Métro in de maprotation van GoTBF3 #1 zit. don't shoot me, ik vind het een vrij leuke map. Nu met die balancing-tool moet het toch iets eerlijker worden op Métro?
Ook ben ik aan het denken om lid te worden van de GoTBF3 clan, maar zolang die lag op de server(s) zit vertik ik het om te apply-en. 9 euro/kwartaal is nou niet veel, maar het moet wel goed besteed worden. En dat idee heb ik nou niet. Kan goed zijn dat het aan de provider ligt, het zal toch moeten opgelost geraken wil ik een applicatie inzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
MAX3400 schreef op maandag 05 december 2011 @ 21:50:
[...]

Precies zo'n uitspraak die ik eerder in het topic probeerde voor te zijn... Als er een waarde "onwaarschijlijk" is, geloven we er maar geen zak van of is er iets met de speler aan de hand... Er zijn mensen in de leaderboards die "weleens" met een ander wapen hebben gespeeld dan normaal en daar ver boven de 80% accuracy op hebben...

Vriend van me speelt voornamelijk Engineer met de G36 maar heeft bij bijna alle shotguns gewoon meer dan 70% accuracy staan; is dit ook een reden om er geen zak van te geloven?

Het gaat er dus om dat 30% accuracy inhoudt dat 30 van de 100 kogels doel treffen... Dat is best te doen, zeker als je rustiger speelt of op camp-maps zoals Bazaar waar je met 1 magazijn een mannetje of 4 a 5 kan uitschakelen in Alleyway...
Ik had met de Usas 90% accuracy, na het gebruik van de frag is dat 60%.
Dat komt omdat je een pellet schiet en geen kogel.
Met assault zit ik rond de 22%.
Misschien als je alleen single shot dat het scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

Tokkes schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:01:
[...]

zit hier nog met een broertje dat maar al te graag f2p games speelt (LoL, dat shooter ding met die wolven, gratis MMORPG's ...), daar gaat ook heel wat bandbreedte naartoe (updates, client opnieuw afhalen om geen reden ('t is een noob eerste klas)) en tijdens het wachten op die updates gaat die verder met het bekijken van (bij wijze van spreken) alle beschikbare filmpjes op Youtube. In't beste geval doen we ongeveer 2 weken max met 100 GB, de overige 2 weken zitten we lekker te tjaffelen tegen 40KiB/s. Net genoeg om BF3 met wat lag te spelen als er niemand anders bandbreedte zit te "hoggen".
Waarom moet die patch ook weer zo groot zijn? De Back to Karkand-mappen zitten er toch (nog) niet in? Voor zover ik kan zien gaat die patch alleen over een paar modifiers/multipliers en/of pure damage-waarden. Om het even noobish voor te stellen: een patch van 2 GB op een installatiemap van 12GB. Da's één zesde van de total size... na zo'n relatief grote patch zou je toch vermoeden dat de game opeens helemaal bugfree is geworden :p
Mjah ik doe niet veel F2P meer en gratis mmo's :D

een groot deel zou er al wel bij zitten.

This upcoming patch for Battlefield 3 will be both a client and server update. The client update weigh 2GB in size. On this massive update size, DICE said, "it contains most of the content for Back to Karkand"

[ Voor 10% gewijzigd door Fantasma op 05-12-2011 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik moet eigenlijk nog een potje spelen met de IRNV en de tac light voor de patch maar ik heb geen tijd.
Ik heb echt maar een match gespeeld met de IRNV en alleen de tac op mijn pistool. Heb veel te veel eergevoel. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Redje schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:01:
[...]

Ik had met de Usas 90% accuracy, na het gebruik van de frag is dat 60%.
Dat komt omdat je een pellet schiet en geen kogel.
90% :')

speel is wat meer dan 3 rondjes

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Redje schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:01:
[...]
Single shot of burst scheelt echt enorm ten opzichte van full auto... Zeker met foregrip en silencer kan je erg hoge accuray halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tokkes schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:01:
Waarom moet die patch ook weer zo groot zijn? De Back to Karkand-mappen zitten er toch (nog) niet in?
Zitten er dus wel in.
Ik vind het persoonlijk wel wat balen dat er geen Métro in de maprotation van GoTBF3 #1 zit. don't shoot me, ik vind het een vrij leuke map. Nu met die balancing-tool moet het toch iets eerlijker worden op Métro?
Metro is er uit gestemd.
Ook ben ik aan het denken om lid te worden van de GoTBF3 clan, maar zolang die lag op de server(s) zit vertik ik het om te apply-en. 9 euro/kwartaal is nou niet veel, maar het moet wel goed besteed worden. En dat idee heb ik nou niet. Kan goed zijn dat het aan de provider ligt, het zal toch moeten opgelost geraken wil ik een applicatie inzenden.
De lag die we ondervinden is van de afgelopen twee dagen en komt door een verandering van serverprovider en is enkel merkbaar op de 64p servers. Mocht de lag aanhouden gaan we kijken welke stappen we kunnen ondernemen maar vooralsnog hopen we het zo snel mogelijk opgelost te hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
kevz schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:04:
[...]

90% :')

speel is wat meer dan 3 rondjes
Ik heb 150 kills met de Usas, lijkt me genoeg om accuracy redelijk te meten.
Bij 100 kills zat ik rond de 90%.
Sommige mensen hebben geen bril nodig 8)
MAX3400 schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:04:
[...]
Single shot of burst scheelt echt enorm ten opzichte van full auto... Zeker met foregrip en silencer kan je erg hoge accuray halen :)
Single shot is wel leuk voor veraf imho.
Maar het switchen is niet aan mij besteed.
Als je genoeg controle hebt is full auto prima te doen ook al gaat je acc. iets naar beneden.

[ Voor 40% gewijzigd door Redje op 05-12-2011 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
Redje schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:10:
[...]

Ik heb 150 kills met de Usas, lijkt me genoeg om accuracy redelijk te meten.
Bij 100 kills zat ik rond de 90%.
Sommige mensen hebben geen bril nodig 8)

[...]

Single shot is wel leuk voor veraf imho.
Maar het switchen is niet aan mij besteed.
Als je genoeg controle hebt is full auto prima te doen ook al gaat je acc. iets naar beneden.
Ik probeer dus wel die snipers te snipen met mn usas, maargoed, 3800 kills later, 26.5%, voornamelijk frag rounds. dit ding werkt ook goed op midrange, shift ff inhouden, niet vol burst schieten, raak je alles.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-09 14:22
net een headshot gemaakt op 621 meter afstand... geeft toch een lekker gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
Tsurany schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:05:
[...]

Zitten er dus wel in.

[...]

Metro is er uit gestemd.

[...]

De lag die we ondervinden is van de afgelopen twee dagen en komt door een verandering van serverprovider en is enkel merkbaar op de 64p servers. Mocht de lag aanhouden gaan we kijken welke stappen we kunnen ondernemen maar vooralsnog hopen we het zo snel mogelijk opgelost te hebben.
Faal dat de BtK-content er al bij zit. Is het geen DLC die niet iedereen zomaar krijgt? (Ofwel Limited Edition hebben, of BtK-DLC code kopen). Nu ik de patchnotes overloop zie ik inderdaad dat er al een groot deel van de content gaat bijzitten, en dat ze er iets aan gaan doen. YAY for DICE, al kon dat wel van de eerste keer....

Ja, ik heb het gelezen op de GoTBF3-site dat Metro er is uitgestemd, maar ik vraag me nog steeds af wat iedereen zo tegen die map heeft? Ja, als 1 team B heeft gecapped wordt het inderdaad wel een uitdaging, maar ik zie ook iedereen maar spawnen en dan in z'n uppie naar B rushen. En dan de volgende. En de volgende... En al wat de vijand moet doen is lichtjes z'n corsair bewegen en klikken. KNAL -dood -repeat.
Als spelers nu eens een front zouden vormen en gezamelijk B zouden aanvallen, is het ECHT zo moeilijk niet om B terug te cappen.

Ik had al wel een vermoeden dat een andere host er voor iets tussenzat. Toch is het bij momenten echt onmogelijk plezier te hebben als de server nog maar eens beslist de map te veranderen in een pinball-kast. Dat gerubberband is om gek van te worden. Ik speel ook alleen maar op de 64p CNQ server, of een 32p mixed als de 64 vol of helemaal leeg is, maar daar heb ik nog geen last gehad van lag. Voor het geld dat je ervoor moet neerleggen (ongeveer +60 euro per maand, niet?) is die lag echt wel onacceptabel.
Maar goed om te horen dat er iets aan gedaan word, ik snap ook wel dat jij en andere clan-verantwoordelijken ook nog andere dingen aan jullie hoofd hebben, en van de provider verwacht ik niets minder dan dat ze ermee bezig zijn, dus dat komt ook wel in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
kevz schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:15:
[...]

Ik probeer dus wel die snipers te snipen met mn usas, maargoed, 3800 kills later, 26.5%, voornamelijk frag rounds. dit ding werkt ook goed op midrange, shift ff inhouden, niet vol burst schieten, raak je alles.
Usas is leuk voor metro/bazaar/seine voor de rest niet aan mij besteed.
Maar ik denk wel als je frag goed beheerst je leuk kills kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Betalen wel wat minder dan 60 euro per maand nu voor een 64p server. Juist overgestapt vanwege een zeer voordelige aanbieding. Deze lag gaat zo snel mogelijk opgelost worden, dat is zeker. Als we terug moeten naar onze vorige provider doen we dat, immers ons is een lagvrije server belooft dus deze server is non conform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
Tsurany schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:20:
Betalen wel wat minder dan 60 euro per maand nu voor een 64p server. Juist overgestapt vanwege een zeer voordelige aanbieding. Deze lag gaat zo snel mogelijk opgelost worden, dat is zeker. Als we terug moeten naar onze vorige provider doen we dat, immers ons is een lagvrije server belooft dus deze server is non conform.
Ik ging uit van de gangbare prijzen ;) Maar na vandaag zal ik er alleszins zeker tot de 17de december geen last van ondervinden, aangezien morgenvroeg om 8u GMT de patch wordt uitgerold. Dan zie ik het over anderhalve week ongeveer wel hoe het ervoor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps---

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tokkes schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:53:
[...]

Of je download wat minder.
Of je deelt de limiet door de aantal bewoners/gebruik.

Heel wat eerlijker he, nog een I in je naam en het beeld is compleet die ik van je heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Beach
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 10:39
Iemand enig idee hoe de battle tank om te vormen naar een anti air geheel ? Ik speel vaak op training servers in de chopper en wordt dan 9 van de 10 keer afgemat door een tank met anti-air missiles. Ik heb het dus hier niet over de SOFLAM i.c.m de guided missile...dit is echt een apart icoontje.

Ten tweede zou ik willen weten of het mogelijk is een tweede account met origin aan te maken, krijg het maar niet voor elkaar. Bij create new account vul ik alles in, maar krijg nooit een verificatie emailtje en inloggen onder een nieuwe naam lukt dan ook niet. Suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Das gewoon een guided shell icm SOFLAM of CITV station.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Jonges Ik ben al aardig op pad met het herstellen van m,n stats :P
gewoon veel voorzichtig kills maken en doodgaan voorkomen.
Ik gebruik ook alle tips :D
ik zit veel achter cover.
En pak ze van achter :P

Kills 1 235
Deaths 1 798

Suh dude

Pagina: 1 ... 21 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.