Hier ben ik wel blij mee.. sloeg eigenlijk helemaal nergens op dat een looping niet eens mogelijk was met een jet in Noshahar Canals. Al is die map uberhaupt te klein eigenlijk voor jets.Tweaked the max vehicle height on Noshahar Canals
Ik zei toch al: zonder steams of films afhalen tik ik al makkelijk de 60-70-80% aan.... Moet je effe rekenen voor de periode 17 Nov tot nu:Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:45:
[...]
Of je download wat minder.
Of je deelt de limiet door de aantal bewoners/gebruik.
Heel wat eerlijker he, nog een I in je naam en het beeld is compleet die ik van je heb.
-PC-reinstall: drivers, updates, tools (geen idee wat dat zou kunnen zijn, maar dingen als Eclipse.org enzo zijn toch al snel 200 MB)
-EVE Online-Client: (6 GB?) + Crucible update (2GB ongeveer)
-2xBF3+patch: (1 keer na de reinstall en daarna had Origin m'n installatie gewoon helemaal verwijderd): 2x± 13 GB= 26-27GB
Steam:
-Skyrim: goedkope steamkey vastgekregen, gelijk ook maar geinstalleerd: 6GB
-BFBC2: wil ik een rondje spelen, begint steam BFBC2 te downloaden...*zucht* nog eens 8GB nadat ik het al eens had gedownload bij steam na m'n reinstall.
Als je dat dan bij die pakweg 60-70GB rekent die ik "standaard" al verbruik, en dan nog een 10-tal gigjes voor m'n ouders en zus (die ook nog graag Gossip Girl en die shit afhaalt, en dan maar ineens de 720p-releases afhaalt omdat "die de grootste filesize hebben, dan ben ik zeker dat alles erbij zit" terwijl haar laptop het met moeite kan afspelen als ze de computer niet aan de netstroom hangt...en nog wat voor m'n broertje....
Streaming Formule 1, een South Park aflevering streamen,...
Komaan, 100 GB? Daar kan ik 70 keer m'n totale harddrive ruimte mee vullen. Of 10 keer de harddrive in m'n dedicated server.
Kortom: ik 'kan' bijna niet minder downloaden
100GB is echt niets voor een thuisabo, en dan hebben we nog een 50Mbit verbinding! Alsof je 50Mbit nodig hebt om te surfen, het verschil met 20Mbit merk je toch nauwelijks? (bij gewoon surfen bedoel ik dan). 50 of 100GB voor op kot bijvoorbeeld zou ik normaal vinden, maar KOM OP zeg... Er zijn USB-sticks met een grotere opslagcapaciteit dan 100GB...
Goed, genoeg gezeverd over mijn internetverbruik. Dit is een BF3-topic, laten we het dan ook over BF3 hebben.
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Braaf.pannekoek141 schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:03:
Jonges Ik ben al aardig op pad met het herstellen van m,n stats
gewoon veel voorzichtig kills maken en doodgaan voorkomen.
Ik gebruik ook alle tips
ik zit veel achter cover.
En pak ze van achter
Kills 1 235
Deaths 1 798
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Net "gezellig" gespeeld... Begon al 2 vs 8 en met een achterstand van 400 tickets... 2 Russische base-campers die echt alles kapot schoten aan rijdend/vliegend materieel... En toch nog MVP & Ace Squad in mijn eentje gehaald...
Tussenstats:
Kills 4865
Deaths 3943
K/D Ratio 1.234
Tussenstats:
Kills 4865
Deaths 3943
K/D Ratio 1.234
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
BAD LUCK, echt hoor wtf af en toe.
Van de week in een tank opeens bad luck, nu weer spontaan terwijl ik gewoon aan het rennen ben.
Van de week in een tank opeens bad luck, nu weer spontaan terwijl ik gewoon aan het rennen ben.
Daarnet konden ik en m'n huisgenoten niet meer internetten, ik sluit origin af en all is well. Weet niet wat dat kutprogramma aan het doen is, maar misschien is hiet niet dice z'n schuld dat er een hoop mensen zijn die niet kunnen joinen.
Mechwarrior Online: Flapdrol
T gebeurt mij ook te vaak, als ik aant lopen ben opeens bad luckRedje schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:48:
Je kan ook dood gaan als je onder een boom terecht komt.
ora et labora
ik wordt er echt gestoord van dat als je je tank of mobile AA repareert naar 90% en dan instapt, om een aanstormende vijand af te maken, dat ie dan weer begint te fikken ipv van de resterende 10% te auto repairen.
je hebt dan geen idee of het de bug is, of dat je wordt beschoten en rijden doet ie dan ook niet dus vluchten kan ook al niet.
nee, ik was niet buiten de map
je hebt dan geen idee of het de bug is, of dat je wordt beschoten en rijden doet ie dan ook niet dus vluchten kan ook al niet.
ik heb al een keer suicide gehad terwijl ik in een tank zatRedje schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:48:

[ Voor 34% gewijzigd door Webjunkie op 06-12-2011 00:44 ]
Je kreeg gewoon een hartaanval van de spanningRedje schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:48:
W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic
Verwijderd
Ik heb niks gezegdTokkes schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:15:
[...]
Ik zei toch al: zonder steams of films afhalen tik ik al makkelijk de 60-70-80% aan.... Moet je effe rekenen voor de periode 17 Nov tot nu:
-PC-reinstall: drivers, updates, tools (geen idee wat dat zou kunnen zijn, maar dingen als Eclipse.org enzo zijn toch al snel 200 MB)
-EVE Online-Client: (6 GB?) + Crucible update (2GB ongeveer)
-2xBF3+patch: (1 keer na de reinstall en daarna had Origin m'n installatie gewoon helemaal verwijderd): 2x± 13 GB= 26-27GB
Steam:
-Skyrim: goedkope steamkey vastgekregen, gelijk ook maar geinstalleerd: 6GB
-BFBC2: wil ik een rondje spelen, begint steam BFBC2 te downloaden...*zucht* nog eens 8GB nadat ik het al eens had gedownload bij steam na m'n reinstall.
Als je dat dan bij die pakweg 60-70GB rekent die ik "standaard" al verbruik, en dan nog een 10-tal gigjes voor m'n ouders en zus (die ook nog graag Gossip Girl en die shit afhaalt, en dan maar ineens de 720p-releases afhaalt omdat "die de grootste filesize hebben, dan ben ik zeker dat alles erbij zit" terwijl haar laptop het met moeite kan afspelen als ze de computer niet aan de netstroom hangt...en nog wat voor m'n broertje....
Streaming Formule 1, een South Park aflevering streamen,...
Komaan, 100 GB? Daar kan ik 70 keer m'n totale harddrive ruimte mee vullen. Of 10 keer de harddrive in m'n dedicated server.
Kortom: ik 'kan' bijna niet minder downloaden
100GB is echt niets voor een thuisabo, en dan hebben we nog een 50Mbit verbinding! Alsof je 50Mbit nodig hebt om te surfen, het verschil met 20Mbit merk je toch nauwelijks? (bij gewoon surfen bedoel ik dan). 50 of 100GB voor op kot bijvoorbeeld zou ik normaal vinden, maar KOM OP zeg... Er zijn USB-sticks met een grotere opslagcapaciteit dan 100GB...
Goed, genoeg gezeverd over mijn internetverbruik. Dit is een BF3-topic, laten we het dan ook over BF3 hebben.
Ehm, 1 keer schieten met buckshot/flechette telt voor de stats als 12x schieten. (Je schiet 12 pellets)Redje schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:01:
[...]
Ik had met de Usas 90% accuracy, na het gebruik van de frag is dat 60%.
Dat komt omdat je een pellet schiet en geen kogel.
Met assault zit ik rond de 22%.
Misschien als je alleen single shot dat het scheelt.
Als je daarmee 30% accuracy hebt is het netjes, het is imo onmogelijk om alle 12 pellets constant on target te hebben, of je moet echt alleen op knife range schieten.
Battlelog link?
Ik heb het idee dat ik omringd ben door 24/7 metro helden hier op GoT
[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 06-12-2011 04:36 ]
Dat komt omdat de tank dan onder een bepaald percentage is geweest, 15% ofzo. Als ie dan gerepareerd wordt naar 90% dan loopt ie alsnog weer terug. Auto repair werkt dan niet, totdat je 'm weer tot 100% repaired.Webjunkie schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 00:41:
ik wordt er echt gestoord van dat als je je tank of mobile AA repareert naar 90% en dan instapt, om een aanstormende vijand af te maken, dat ie dan weer begint te fikken ipv van de resterende 10% te auto repairen.
[...]
ik heb al een keer suicide gehad terwijl ik in een tank zat
Of het een bug is weet ik niet, ik heb het gewoon als "by design" geaccepteerd.
Wat anders, die nieuwe balancer op de GoT servers is wel een verademing zeg, iig van het weekend was dat zo. De teams zijn daarmee een stuk beter in balans.
Ja, inderdaad. Imho mogen de squads wel "vast" blijven, maw dat die niet door elkaar geschud worden of uiteengerukt. Meestal zijn er per server toch (minstens) 2 squads die echt goed samenwerken. Maar het is wel fijn dat je niet rondje na rondje na rondje moet verliezen omdat het ene team een paar goede spelers heeft en op objective speelt terwijl je eigen team gewoon voor cannon fodder speelt.freggel schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 07:56:
[...]
Dat komt omdat de tank dan onder een bepaald percentage is geweest, 15% ofzo. Als ie dan gerepareerd wordt naar 90% dan loopt ie alsnog weer terug. Auto repair werkt dan niet, totdat je 'm weer tot 100% repaired.
Wat anders, die nieuwe balancer op de GoT servers is wel een verademing zeg, iig van het weekend was dat zo. De teams zijn daarmee een stuk beter in balans.
En ook wel fijn dat de max height op Neushaar Kanaal wordt opgetrokken. IIRC zit die op 300-400 atm, je kan met moeite een looping doen in een jet tegen een redelijke snelheid of je gaat zo los in een stall. Die map is dan al relatief klein om jets in te gebruiken, gaan ze de hoogte ook nog eens enorm beperken. Ik zou het plafond juist hoger zetten dan bv op Caspian, dan heb je tenminste nog wat ruimte om te dogfighten.
[ Voor 17% gewijzigd door Tokkes op 06-12-2011 08:04 ]
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
ik zit weinig achter cover.. rondrennen en schieten ! medic spelen, mensen reviven en risico nemenpannekoek141 schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:03:
Jonges Ik ben al aardig op pad met het herstellen van m,n stats
gewoon veel voorzichtig kills maken en doodgaan voorkomen.
Ik gebruik ook alle tips
ik zit veel achter cover.
En pak ze van achter
Kills 1 235
Deaths 1 798
Kills 4 183
Deaths 2 430
K/D Ratio 1.721
Maar nummers hierboven zeggen niets, dit wel :
W/L Ratio
1.94
244 / 126
Usas, net mee begonnen :
kills
366
headshots
40
shotsFired
5777
accuracy
%
20.0
366 van 5777 kogeltjes is niet echt 20%, dus dat verhaal dat men ook met frag ammo meerdere pellets schiet klinkt niet zo heel gek
http://battlelog.battlefi...nt-Zero1/stats/306987589/
[ Voor 4% gewijzigd door Patientzero op 06-12-2011 08:48 ]
JHet gaat ook niet om de kills, maar om de hits.. 1 hit hoeft niet persee iemand te killen!Patientzero schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 08:47:
[...]
...
Usas, net mee begonnen :
kills
366
headshots
40
shotsFired
5777
accuracy
%
20.0
366 van 5777 kogeltjes is niet echt 20%, dus dat verhaal dat men ook met frag ammo meerdere pellets schiet klinkt niet zo heel gek
http://battlelog.battlefi...nt-Zero1/stats/306987589/
mja, eigenlijk is het ook een loze discussie...
ik zie dat ik maar 13% accuracy heb... speel maar eens tegen me.. voelt niet zo ;-)
ik zie dat ik maar 13% accuracy heb... speel maar eens tegen me.. voelt niet zo ;-)
Accuracy zegt dan ook niet veel. Iemand die enkel voor zekerheid speelt en niks probeert zal een hogere accuracy hebben maar of dat dan ook positief is? Ik schiet regelmatig op vrij grote afstanden en soms levert dat een kill op maar vaker is dat een compleet magazijn dat leeg is met een of twee hits. Dat is voor accuracy niet goed maar ik heb liever af en toe die kill en dat ik iemand toch laat schrikken en damage dan dat ik niet schiet omdat de kans dat ik raak zo klein is. Ik spray ook liever voor supressing fire met af en toe een hit dan dat ik helemaal niks doe.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
ik vind het opzich geen hele verkeerde gedachte dat je tank boven de 50% weer health bij krijgt. Zorgt soms voor leuke battles en je hebt ook als engineer zonder repair kans om een tank battle te boven te komen!Webjunkie schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 00:41:
Maar dat je tank <50% ALTIJD op 0% uitkomt is echt heel zwaaar irritant vind ik. Dit mag wat mij betreft best naar 30% ofzo. Dat je tank wel disabled is onder de 50%, maar dan niet helemaal naar 0% loopt.
Alvast open deur intrappen: he, is Battlelog offline... "Update in progress"

Inderdaad, disabled zodat je niet meer kan rijden maar dat je met 50-55% health al langzaam aan het dood gaan bent? Ik vind het zo'n onzin. Het maakt de tank battles ook een stuk saaier. Zorg dat je de ander eerder disabled krijgt en je kan gewoon effe schuilen terwijl hij of langzaam dood gaat of op een of andere manier moet repairen. In die tijd kan hij niet bewegen en heb je zelf alle mogelijkheden tot flanken.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Precies. Ik lig ook regelmatig een magazijn van een M249 in een gang leeg te blazen zodat m'n team redelijk veilig naar voren kan. De meeste durven dan niet hun kop te laten zien, en zo wel, free kills.Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:03:
Accuracy zegt dan ook niet veel. Iemand die enkel voor zekerheid speelt en niks probeert zal een hogere accuracy hebben maar of dat dan ook positief is? Ik schiet regelmatig op vrij grote afstanden en soms levert dat een kill op maar vaker is dat een compleet magazijn dat leeg is met een of twee hits. Dat is voor accuracy niet goed maar ik heb liever af en toe die kill en dat ik iemand toch laat schrikken en damage dan dat ik niet schiet omdat de kans dat ik raak zo klein is. Ik spray ook liever voor supressing fire met af en toe een hit dan dat ik helemaal niks doe.
Iemand een idee tot hoe laat de update duurt ? Moest naar de tandarts vanochtend dus had een half dagje vrij genomen met het idee om nog even te knallen
[ Voor 13% gewijzigd door Ruffzz op 06-12-2011 09:12 . Reden: typo ]
Op de forums zeggen ze tot 1 uur. OP facebook zeggen ze tot 12 uur,.
Dus die richting moet je denken
Dus die richting moet je denken
3.9 GB
Ben benieuwd wat het gaat worden.
Ben benieuwd wat het gaat worden.
De notificatie bovenin Battlelog gisteren zei 09.00 CET tot 12.00 CET. Echter komt het wel vaker voor dat die updates eerder klaar zijn dan de aangegeven tijd. Check back soon, soldier!Ruffzz schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:11:
Iemand een idee tot hoe laat de update duurt ? Moest naar de tandarts vanochtend dus had een half dagje vrij genomen met het idee om nog even te knallen
Een speler met een hoge accuracy zou ik zelfs een slechte speler willen noemen omdat die geen supression fire gebruikt om de oprukkende vijand te stoppen. Voor de meeste spelers lijkt alles om puntjes te draaien. Ik speel liever als team. Ik zie het dan ook meer als een intensief en moeilijk schaakspel dan als een gewone FPS.Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:03:
Dat zou ik zeker niet willen zeggen. Supressing fire en spotten zijn leuke dingen die je team helpen maar spelers die goed kunnen mikken en daadwerkelijk een kill kunnen maken zijn toch een stuk waardevoller.Seth_Chaos schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:19:
Een speler met een hoge accuracy zou ik zelfs een slechte speler willen noemen omdat die geen supression fire gebruikt om de oprukkende vijand te stoppen. Voor de meeste spelers lijkt alles om puntjes te draaien. Ik speel liever als team. Ik zie het dan ook meer als een intensief en moeilijk schaakspel dan als een gewone FPS.
Supressing fire is ook overrated, ja het is vervelend maar doet geen damage. Daadwerkelijk geraakt worden is een stuk nuttiger en houd mensen pas echt tegen.
Niet persee, maar wel in de buurt...Seth_Chaos schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:19:
[...]
Een speler met een hoge accuracy zou ik zelfs een slechte speler willen noemen omdat die geen supression fire gebruikt om de oprukkende vijand te stoppen. Voor de meeste spelers lijkt alles om puntjes te draaien. Ik speel liever als team. Ik zie het dan ook meer als een intensief en moeilijk schaakspel dan als een gewone FPS.
ik speel 't liefst ook squad rush.. was in bc2 al.. en hier nogsteeds...
8 man op ts, 4 in ene kanaal en ene team, en 4 in andere.. dan krijg je pas uitdaging
Zo kan je alles wel omdraaien haha.Seth_Chaos schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:19:
[...]
Supression fire... schiet hem gewoon neer heb je meer aan.
Beetje jammer als gelijk wordt gedacht van dat je alleen metro speelt maarja.unfor schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 04:32:
[...]
Ehm, 1 keer schieten met buckshot/flechette telt voor de stats als 12x schieten. (Je schiet 12 pellets)
Als je daarmee 30% accuracy hebt is het netjes, het is imo onmogelijk om alle 12 pellets constant on target te hebben, of je moet echt alleen op knife range schieten.
Battlelog link?
Ik heb het idee dat ik omringd ben door 24/7 metro helden hier op GoT
Af en toe is metro leuk.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/sh0rty_NL/
Ben zelf meer een voertuig fan, dus weinig metro hier. Al is het een prima map om m'n medic ribbons te halen en assault op te krikken. Half potje rondom de ticket hall zat al aan 20 revives, dat lukt in Caspian Border een stuk moeilijker.
Uitdaging? Ik noem het eerder saai en makkelijk hoge scores krijgen. Je hebt totaal geen oorloggevoel maar meer een rainbow six gevoel. Als we met 8 man op onze server zitten om hem vol te krijgen, heb ik ineens een supergoede score. Alleen omdat je maar 4 tegenstanders hebt en totaal niet voorzichtig hoeft te zijn. Je weet precies waar je ze kan verwachten en waar ze vandaag kunnen komen.Patientzero schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:22:
[...]
Niet persee, maar wel in de buurt...
ik speel 't liefst ook squad rush.. was in bc2 al.. en hier nogsteeds...
8 man op ts, 4 in ene kanaal en ene team, en 4 in andere.. dan krijg je pas uitdaging
en wat dacht je van het gebrek aan ( goede ) medics..
ik irriteer me echt mateloos wanneer iedereen in een infantry only server fucking engineer is...
dan lopen er in de regel incluis jezelf slechts 3 medics rond ( terwijl er bijv. 20 aan 't spelen zijn )
die 2 andere weten niet eens dat je kunt reviven... sterker nog, wanneer ze het dan wel proberen zie je ze 'n medic pack op de grond smijten ( oeps k#t verkeerde knop )
ik irriteer me echt mateloos wanneer iedereen in een infantry only server fucking engineer is...
dan lopen er in de regel incluis jezelf slechts 3 medics rond ( terwijl er bijv. 20 aan 't spelen zijn )
die 2 andere weten niet eens dat je kunt reviven... sterker nog, wanneer ze het dan wel proberen zie je ze 'n medic pack op de grond smijten ( oeps k#t verkeerde knop )
Dit dus, ik speel meestal support en in een squad waarvan het af gesproken is dat de support suppressing fire geeft. Accuracy is dan erg laag natuurlijk maar het nut vele malen hoger.freggel schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:11:
[...]
Precies. Ik lig ook regelmatig een magazijn van een M249 in een gang leeg te blazen zodat m'n team redelijk veilig naar voren kan. De meeste durven dan niet hun kop te laten zien, en zo wel, free kills.Dat gaat alleen wel ten koste van je accuracy.
Stats zijn lastig te vergelijken al vind ik de W/L wel de meest geschikte graadmeter in battlefield.
Hoge scores ?StealthyPeanut schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:26:
[...]
Uitdaging? Ik noem het eerder saai en makkelijk hoge scores krijgen. Je hebt totaal geen oorloggevoel maar meer een rainbow six gevoel. Als we met 8 man op onze server zitten om hem vol te krijgen, heb ik ineens een supergoede score. Alleen omdat je maar 4 tegenstanders hebt en totaal niet voorzichtig hoeft te zijn. Je weet precies waar je ze kan verwachten en waar ze vandaag kunnen komen.
ligt er aan tegen wie je speelt, maar als je een goed tegenteam hebt zijn die scores echt niet zo hoog, en zeker niet vergelijkbaar met een rondje van bijv. 30 min in 64player metro...
en eh, hoezo maar 4 tegenstanders dus je hoeft niet voorzichtig te zijn ?
Squad rush had ik 't over hé.... als jij als defender niet ''voorzichtig'' bent omdat er ''toch'' maar 4 spelers zijn...
eppo
tering 3.9 GB ! dat is 2x zoveel als de 2 die ik had verwacht.
Maargoed zit hier na 10 min al op 65 % dus origin heeft zijn servers goed voor elkaar !
Maargoed zit hier na 10 min al op 65 % dus origin heeft zijn servers goed voor elkaar !
Wordt dat autobalancing gedaan met truebalance?freggel schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 07:56:
[...]
Dat komt omdat de tank dan onder een bepaald percentage is geweest, 15% ofzo. Als ie dan gerepareerd wordt naar 90% dan loopt ie alsnog weer terug. Auto repair werkt dan niet, totdat je 'm weer tot 100% repaired.
Inderdaad 3,9GB. Voor degene die geen update krijgen, herstart Origin even.Skybullet schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:39:
Volgens mij hebben wij samen op een server gespeeld gisterenPatientzero schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:27:
dan lopen er in de regel incluis jezelf slechts 3 medics rond die 2 andere weten niet eens dat je kunt reviven... sterker nog, wanneer ze het dan wel proberen zie je ze 'n medic pack op de grond smijten ( oeps k#t verkeerde knop )
Ik speel pas drie dagen en gooi nog vrij vaak medicpacks op lijken terwijl ik ze eigenlijk wil reviven.
+1 voor het idee, -10 voor de uitvoering. Maar dat zal wel goed komen....
There is no place like 127.0.0.1
waar kan je zien welke versie je hebt ?
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
Nee Insane Balancer gebruiken we. True Balance is leuk om teams gelijk te houden qua aantallen maar Insane Balancer kan ook na elke ronde de teams door elkaar shuffelen om zo de teams ook echt eerlijk te houden. True Balance zou die functionaliteit ook krijgen maar de ontwikkelaar heeft er nog wat problemen mee.
Nadeel aan Insane Balancer is dat hij soms niet helemaal werkt en er voor shuffelen wel altijd een lege plek aan een van de teams moet zijn.
Zou fijn zijn als Insane Balancer de Battlelog integratie wat verder opschroeft en je zaken zoals SPM, KDR en W/L kan combineren en gebruiken om de teams te balanceren.
Nadeel aan Insane Balancer is dat hij soms niet helemaal werkt en er voor shuffelen wel altijd een lege plek aan een van de teams moet zijn.
Zou fijn zijn als Insane Balancer de Battlelog integratie wat verder opschroeft en je zaken zoals SPM, KDR en W/L kan combineren en gebruiken om de teams te balanceren.
Ik ben ook al aan het zoekenionicdog schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:45:
waar kan je zien welke versie je hebt ?
Het download met 2.35 mb/s met een verbinding die maximaal 1.6mb/s aankan. Denk dat hij van die 3.9 GB de helft van de dvd/oude installatie afhaalt.Skybullet schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:39:
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Servers zijn nog niet allemaal geupdate, zal nog wel even duren denk ik. R11 schijnt een volledige herinstallatie te zijn en geen incrementele patch.
Ik ben heel benieuwd in hoeverre ze het voor elkaar krijgen uit die stats echt af te leiden hoe goed een speler is, ik hoef zelf geen sniper met een k/d ratio van 8 maar die nooit uit de eigen spawn komt niet in m'n team te hebben om maar wat te noemen, of iemand met een SPM van 800 die alleen maar m320 bij de roltrappen naar boven/beneden lobt in metro64 CQ.Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:45:
Nee Insane Balancer gebruiken we. True Balance is leuk om teams gelijk te houden qua aantallen maar Insane Balancer kan ook na elke ronde de teams door elkaar shuffelen om zo de teams ook echt eerlijk te houden. True Balance zou die functionaliteit ook krijgen maar de ontwikkelaar heeft er nog wat problemen mee.
Is het trouwens niet mogelijk om de server grootte met 1 te veranderen en die te reserveren zodat de balancer tool altijd kan swappen? Of kom je dan in de problemen met het feit dat je gemist wordt door het server filter?
en wanneer komen die VIP plekken beschikbaar op de servers? Daar is volgens mij nog steeds niets over bekend?
Bedankt, vond het al raar dat iedereen wist hoe groot de patch was.Sagaris schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:43:
[...]
Inderdaad 3,9GB. Voor degene die geen update krijgen, herstart Origin even.
zojuist origin weer kunnen herstarten. Lijkt erop dat ie een groot deel van BF3 opnieuw installeerd. Hij is nu bezig met 3,9GB aan het downloaden.
info@dice.com (ofzoiets) want dice heeft dit nog steeds niet gefixt..Jpjedi schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:53:
en wanneer komen die VIP plekken beschikbaar op de servers? Daar is volgens mij nog steeds niets over bekend?
Ja ik weet dat het nog niet gefixt is door DICE, vandaar mijn vraag of iemand een berichtje heeft opgepikt dat dit eraan zit te komen.Dacuuu schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:54:
[...]
info@dice.com (ofzoiets) want dice heeft dit nog steeds niet gefixt..
zoo hij is klaar met de installatie. Alleen is battlelog nog steeds down, dus kunnen nog even niet testen
Het blijft natuurlijk altijd een aanname die je doet. Alleen is die aanname alsnog een stuk nauwkeuriger dan puur indelen op basis van willekeur, dat laatste werkt gegarandeerd niet. Het combineren van die drie stats is altijd beter dan kijken wie het laatste de server is bijgekomen of wie het langste speelt. En in de regel geld nog wel dat iemand met een KDR boven de 1 in combat beter is dan iemand met een KDR onder de 0.5, dan kan je op z'n minst zorgen dat die aantallen eerlijk verveeld zijn. Echt eerlijk op basis van stats krijg je het nooit maar je kan het wel proberen.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:51:
Ik ben heel benieuwd in hoeverre ze het voor elkaar krijgen uit die stats echt af te leiden hoe goed een speler is, ik hoef zelf geen sniper met een k/d ratio van 8 maar die nooit uit de eigen spawn komt niet in m'n team te hebben om maar wat te noemen, of iemand met een SPM van 800 die alleen maar m320 bij de roltrappen naar boven/beneden lobt in metro64 CQ.
Nog niet geprobeerd, echter als je maar 62 spelers toe laat op een 64 speler server denk ik niet dat je die twee slots wel kan gebruiken om spelers te swappen.Is het trouwens niet mogelijk om de server grootte met 1 te veranderen en die te reserveren zodat de balancer tool altijd kan swappen? Of kom je dan in de problemen met het feit dat je gemist wordt door het server filter?
If only we knew.Jpjedi schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:53:
Servers zijn nog niet klaar met patchenSkybullet schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:56:
zoo hij is klaar met de installatie. Alleen is battlelog nog steeds down, dus kunnen nog even niet testen
[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 06-12-2011 09:58 ]
Oh zo.. Vanuit mijn hoek nog niks gehoord.Jpjedi schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:55:
[...]
Ja ik weet dat het nog niet gefixt is door DICE, vandaar mijn vraag of iemand een berichtje heeft opgepikt dat dit eraan zit te komen.
kom op een clan forum het volgende tegen: 'ETA next week' wat is door gestreept en er staat "who knows"Dacuuu schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:57:
[...]
Oh zo.. Vanuit mijn hoek nog niks gehoord.
Of een paar plekken vrijhouden waar clanleden in kunnen of mensen van de server kicken zodra een clan lid er op wilt spelen.RSD1982 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:01:
Wat doen die VIP plekken precies?
3.9GB... Wazig; de release-notes van gisteren wezen op ongeveer 2GB... Oh well, ben in ieder geval blij dat ze bij EA wel goede servers hebben, patch was met 4 minuutjes binnen...
Testen moet vanavond dan maar; vandaag domain-migratie en dus op kantoor aanwezig...
Testen moet vanavond dan maar; vandaag domain-migratie en dus op kantoor aanwezig...
[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 06-12-2011 10:04 ]
Die zorgt dat je de queue voorbij kan steken en er wordt automatisch plek voor je gemaakt op de server.RSD1982 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:01:
Wat doen die VIP plekken precies?
Dacht dat het niets te maken had met reserved slots toch?Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:03:
[...]
Of een paar plekken vrijhouden waar clanleden in kunnen of mensen van de server kicken zodra een clan lid er op wilt spelen.
Ik heb nog niet kunnen vinden hoe het precies moet gaan werken. Een VIP lid heeft voorrang en dat zou of met reserved slots geïmplementeerd kunnen worden of door spelers te kicken om plaats te maken voor die VIP.Jpjedi schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:04:
Dacht dat het niets te maken had met reserved slots toch?
Ik weet niet of DICE ergens heeft staan wat volgens hun VIP is en hoe het zou moeten werken? In Battlefield 2 had je er de reserved slots voor maar die zijn in Bad Company 2 niet terug te vinden dacht ik.
Hoe zit dat dan met dat kicken? Weet je ook wanneer je dan (letterlijk) op de schopstoel zit of is het zo van "Verrassing!"?Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:03:
[...]
Of een paar plekken vrijhouden waar clanleden in kunnen of mensen van de server kicken zodra een clan lid er op wilt spelen.
in BC2 heb je VIP plekken.
als een VIP dan joint wordt er iemand gekicht (random) en krijgt de gene die gekickt werd een bericht van kicked by VIP.
als een VIP dan joint wordt er iemand gekicht (random) en krijgt de gene die gekickt werd een bericht van kicked by VIP.
3,9 is de grootte die het moet installeren, waarschijnlijk download je 2GB ingepakt, wat bij het uitpakken/installeren 3,9GB is.MAX3400 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:03:
3.9GB... Wazig; de release-notes van gisteren wezen op ongeveer 2GB...
Ik 'download' nu namelijk met de dubbele snelheid dan mijn verbinding aankan, 3.0 mb/s ipv 1.6mb/s, dus hij download een deel, de rest pakt het uit of neemt het mee van de huidige installatie.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Suppression fire is juist van strategische of tactische waarde. Het is zonde dat mensen dat niet begrijpen of het niet doen vanwege de stats. Juist fantastisch dat Dice dit heeft toegevoegd, this is warRedje schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:23:
[...]
Zo kan je alles wel omdraaien haha.
In een map als Metro met dat choke-point, wil net dat beetje lef en samenwerking helpen om door te breken
[ Voor 10% gewijzigd door D-Day op 06-12-2011 10:14 ]
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
Zo had ik het ook begrepen voor BF3. In BF2 had je alleen reserved slots maar als die dan niet ingevuld werden dan had je een stampvolle server met 6 vrije reserved slotsroboreaper schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:08:
in BC2 heb je VIP plekken.
Verwijderd
Ja met jou aan het roer winnen we de oorlog vast wel..Redje schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:23:
Klopt, squad supress is ook een aanrader als heeeerlijke perk als je met de USAS frag of een LMG rondsjouwt! (al moet ik eerlijk toegeven dat team sprint en team ammo eerst in je squad moeten zitten). Maakt het relatief eenvoudig om met je squad een mcom of flag te halen, alle aanvoer van verdedigers of aanvallers wordt gewoon even stop gezet. (plus beukend veel supress punten, supress assist plus kill assist is vaak hoger dan een kill zelf makenDrDDay schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:11:
[quote]Redje schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:23:
[...]
Suppression fire is juist van strategische of tactische waarde. Het is zonde dat mensen dat niet begrijpen of het niet doen vanwege de stats. Juist fantastisch dat Dice dit heeft toegevoegd, this is warEn maak er gebruik van, het helpt gewoon echt. Eigenlijk zouden ze een knop aan de "Q" moeten toevoegen: "Supression fire!!!" En dan rennen
Suprise!freggel schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:07:
Hoe zit dat dan met dat kicken? Weet je ook wanneer je dan (letterlijk) op de schopstoel zit of is het zo van "Verrassing!"?

Dat werkt inderdaad niet even fijn, altijd met lege slots zitten. Kicken wordt echter ook niet door veel bezoekers gewaardeerd. Een combinatie van beiden zou fijn zijn aangezien onze servers toch enkel actief zijn als onze eigen leden er in zitten.Jpjedi schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:12:
Zo had ik het ook begrepen voor BF3. In BF2 had je alleen reserved slots maar als die dan niet ingevuld werden dan had je een stampvolle server met 6 vrije reserved slots
Hij heeft wel gelijk; het is niet alsof de loopgravenoorlog van 1914 tot 1918 zo flitsend snel verliep...Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:14:
[...]
Ja met jou aan het roer winnen we de oorlog vast wel..
Dat lijkt mij wel fijner dan dat je wanneer je lekker bezig bent, je ineens random, out of the blue, gekicked wordt. Dan zou ik er echt vlot klaar mee zijn.Jpjedi schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:12:
[...]
Zo had ik het ook begrepen voor BF3. In BF2 had je alleen reserved slots maar als die dan niet ingevuld werden dan had je een stampvolle server met 6 vrije reserved slots
Reserveer dan maar 4 vrije slots, waarbij deze geleegd worden wanneer er een standard slot vrij komt. Dat is imo een stuk fijner.
Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:15:
[...]
Suprise!![]()
[...]
Dat werkt inderdaad niet even fijn, altijd met lege slots zitten. Kicken wordt echter ook niet door veel bezoekers gewaardeerd. Een combinatie van beiden zou fijn zijn aangezien onze servers toch enkel actief zijn als onze eigen leden er in zitten.
Maar na drie keer kicken krijg je als compensatie een VIP slot voor 24 uur toch?
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
Yup... Of dat wanneer je een sever joint, dat je een icoontje voor je naam ziet dat je eigenlijk op een reserved slot speelt... Weet je tenminste dat je eraf getrapt kan worden.freggel schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:16:
[...]
Dat lijkt mij wel fijner dan dat je wanneer je lekker bezig bent, je ineens random, out of the blue, gekicked wordt. Dan zou ik er echt vlot klaar mee zijn.
Top idee! Ik ben helemaal voor een Battlefield 1914-1918! Rammelende tanks, met de handen granaten uit je dubbeldekker vliegtuig gooien, loopgraven in en uit, verstoppen onder lijken etc. etc. Gifgas, man de mogelijkheden zijn eindeloos!MAX3400 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:16:
[...]
Hij heeft wel gelijk; het is niet alsof de loopgravenoorlog van 1914 tot 1918 zo flitsend snel verliep...
Extended Mag, Bipod, prone, IR vizier en knallen maarA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:15:
[...]
Klopt, squad supress is ook een aanrader als heeeerlijke perk als je met de USAS frag of een LMG rondsjouwt! (al moet ik eerlijk toegeven dat team sprint en team ammo eerst in je squad moeten zitten). Maakt het relatief eenvoudig om met je squad een mcom of flag te halen, alle aanvoer van verdedigers of aanvallers wordt gewoon even stop gezet. (plus beukend veel supress punten, supress assist plus kill assist is vaak hoger dan een kill zelf maken)
Inderdaad! Een top idee. Maar dan add-on svpA.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:18:
[...]
Top idee! Ik ben helemaal voor een Battlefield 1914-1918! Rammelende tanks, met de handen granaten uit je dubbeldekker vliegtuig gooien, loopgraven in en uit, verstoppen onder lijken etc. etc. Gifgas, man de mogelijkheden zijn eindeloos!
[ Voor 24% gewijzigd door D-Day op 06-12-2011 10:22 ]
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:18:
[...]
Top idee! Ik ben helemaal voor een Battlefield 1914-1918! Rammelende tanks, met de handen granaten uit je dubbeldekker vliegtuig gooien, loopgraven in en uit, verstoppen onder lijken etc. etc. Gifgas, man de mogelijkheden zijn eindeloos!

Voor de mensen die het kennen: Toy Soldiers op XBOX-LIVE maar dan met de toekomstige FrostBite3-engine

Ik zie een thema voor BF4!A.W.E.S.O.M.-0 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:18:
[...]
Zou leuk zijn als er een whitelist functionaliteit zou komen. In principe wordt de speler die het laatste erbij komt gekickt maar met een whitelist functionaliteit zouden spelers die de afgelopen paar dagen al een keer gekickt zijn standaard een bonus kunnen krijgen van 120 minuten bij hun speeltijd waardoor ze niet snel nog een keer gekickt worden.DrDDay schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:18:
![]()
Maar na drie keer kicken krijg je als compensatie een VIP slot voor 24 uur toch?
Enorm goed idee!Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:22:
[...]
Zou leuk zijn als er een whitelist functionaliteit zou komen.
Dit zorgt er ook voor dat mensen terug blijven komen
vippers worden ook niet gekicked dus dan is het systeem toch zelfreinigend? Daar hoef je imo geen aparte slots voor te blokkeren. En wat wil je met zoveel leden? 28 slots op een 64 slot server? Wordt lachen als er maar 8 spelen.
En bonus voor server starters, dat helpt ook enorm. Heb daar ervaring mee bij de UKCS servers van o.m. TF2.Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:22:
[...]
Zou leuk zijn als er een whitelist functionaliteit zou komen. In principe wordt de speler die het laatste erbij komt gekickt maar met een whitelist functionaliteit zouden spelers die de afgelopen paar dagen al een keer gekickt zijn standaard een bonus kunnen krijgen van 120 minuten bij hun speeltijd waardoor ze niet snel nog een keer gekickt worden.
Battlelog update in progress.
check back soon Soldier!
Wanneer ik battlelog bezoek.
Paniek
check back soon Soldier!
Paniek
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
De IR kunnen we vanaf vandaag shaken lijkt het, ben heel benieuwd hoe deze patch uit gaan pakken. Voel me door DICE toch elke keer wel weer een beetje bedonderd, wapens en equipment waar je net aan was gewend en heerlijk mee speelde wordt soms of helemaal waardeloos gemaakt, of gewoon niet passend bij m'n speelstijl.DrDDay schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:19:
[...]
Extended Mag, Bipod, prone, IR vizier en knallen maar
Nog een kleine tip: zet eens een laser op de M249, foregrip, rennen en schieten maar vanuit de losse pols. Lijkt accurater dan met de scope of iron-sight, voor het ultieme rambo gevoel!
edit: dat was gister teminste nog zo, afwachten vanavond....
[ Voor 4% gewijzigd door A.W.E.S.O.M.-0 op 06-12-2011 10:28 ]
Haha dat blijft al helemaal dromen, dat zie ik niet snel geïmplementeerd worden en ik denk niet dat Procon controle zal kunnen krijgen over de queue. Wellicht dat Procon wel serverstarters voor een paar uur VIP rechten kan geven dmv een plugin?
Ook goedemorgen; eerst ff wat pagina's teruglezen...ikbengoofy schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:25:
Battlelog update in progress.
check back soon Soldier!
Paniek
/edit: of niet eens in de week GoT bezoeken, dat zou ook schelen...
[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 06-12-2011 10:29 ]
Met 2 of 4 kan je een heel eind komen. D.w.z., wanneer de gewone lege slots vanuit de VIP slots aangevuld worden, bijvoorbeeld door de queue.Jpjedi schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:23:
vippers worden ook niet gekicked dus dan is het systeem toch zelfreinigend? Daar hoef je imo geen aparte slots voor te blokkeren. En wat wil je met zoveel leden? 28 slots op een 64 slot server? Wordt lachen als er maar 8 spelen.
Dus VIP slots vol en rest slots vol, geen actie.
VIP slots vol, 2 rest slots leeg, VIP slots => rest slots.
Dan kunnen er weer members in de VIP slots.
Het bovenstaande gaat niet zo snel voor members als dat het join&kick principe zo gaan, maar voor de overige spelers is het wel prettiger.
Illustreert dat het verschil Valve - Dice/EA?Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:26:
Haha dat blijft al helemaal dromen, dat zie ik niet snel geïmplementeerd worden en ik denk niet dat Procon controle zal kunnen krijgen over de queue. Wellicht dat Procon wel serverstarters voor een paar uur VIP rechten kan geven dmv een plugin?
BTW: iemand ervaring met BF3 in lanparty? Ik ga a.s. vrijdag lannen met wat vrienden, moeten we wel breeeed internet hebben denk ik
[ Voor 14% gewijzigd door D-Day op 06-12-2011 10:35 ]
Succes... Denk dat je redelijke problemen gaat krijgen zolang er geen nette portforwards bestaan in het netwerk aangezien BF3 een nogal smalle range inzet...DrDDay schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:32:
[...]
BTW: iemand ervaring met BF3 in lanparty? Ik ga a.s. vrijdag lannen met wat vrienden, moeten we wel breeeed internet hebben denk ik
Van wat ik kan herinneren: uPNP op de router/modem uitzetten en bij IEDEREEN in de registry een port-nummer hard vastzetten.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\GameUX\Games{438D1154-48C0-41FD-BDB0-BC789AAA5BE3}\AppExePath
C:\Program Files (x86)\Origin Games\Battlefield 3\bf3.exe** +clientport 20000**
Dikgedrukte dus per client apart nummer voor kiezen.
[ Voor 32% gewijzigd door MAX3400 op 06-12-2011 10:38 ]
Ja, ik. Wij zaten met 30 man op een 8 mbit lijntje. Overigens zaten er maar 8 BF3 te doen, de rest was bezig met dingen als SC2. Ging nog best redelijk. Dit was wel tijdens de release, dus performance problemen schreven we af als "drukte nu tijdens launch"DrDDay schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:32:
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Ik denk eerder het verschil tussen Valve en de rest van de gameindustrie. Ken weinig bedrijven die dit soort dingen zo fatsoenlijk kunnen regelen zoals Valve dat doet met bijvoorbeeld Team Fortress 2.
ok thx, ik denk dat we een modern modem/router moeten hebben, 30 mb kabel, 20.00 uur beginnen, 0.00 uur spelen 
Helemaal mee eensTsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:40:
[...]
Ik denk eerder het verschil tussen Valve en de rest van de gameindustrie. Ken weinig bedrijven die dit soort dingen zo fatsoenlijk kunnen regelen zoals Valve dat doet met bijvoorbeeld Team Fortress 2.
[ Voor 60% gewijzigd door D-Day op 06-12-2011 10:41 ]
Verwijderd
Valve heeft de perfecte slogan "It's done when it's done", jammer genoeg houd dat ook in dat releasedates nooit kloppen (er is gewoon een heel wiki-archief over wat "valve-time" inhoud)...Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:40:
[...]
Ik zit nog steeds te wachten op HL Ep 3
Vorige week nog gedaanDrDDay schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:32:
[...]
Illustreert dat het verschil Valve - Dice/EA?
Ryzen 5950X | NZXT Kraken X63 | EVGA 2080 Ti Black | Samsung 970 EVO 1TB | 2x16GB G.Skill Ripjaws V C16 DDR4-3600 | Asus ROG STRIX X570-I Gaming | Corsair SF750 PSU | Sliger SM580
Valve houd zich ook daadwerkelijk aan die slogan. Ken nog een bedrijf dat die slogan had maar om nou te zeggen dat het echt 'done' was? Alleen heeft Valve gewoon niet de kennis en ervaring om iets als Battlefield te maken en dat is erg jammer.
May the force be with you!!
Ik denk dat dit wel mee gaat vallen, maar kleine tip, zorgt dat iedereen van te voren BF3 heeft geïnstalleerd en ge-updatet heeft. a) het installeren kost godsgruwelijk veel tijd en b) er moeten een hoop GB aan updates eraf worden getrokken. Dat belemmert de bandbreedte/ping behoorlijk weet ik uit eigen ervaring als 2 mensen dit nog moeten doen heeft de rest gewoon een dik uur gameplay verlorenDrDDay schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:41:
ok thx, ik denk dat we een modern modem/router moeten hebben, 30 mb kabel, 20.00 uur beginnen, 0.00 uur spelen
dat zeg ik net....Skywalker schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:44:
Wow update 3,9 GB....
Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ
Lol. Ik wou net vragen wanneer de update werd uitgerold, is die al op 3gb van de 3,9gb. Is wel een flinke. Dacht dat die 2gb zou zijn.
Ik heb echt benieuwd hoe de patch uit valt! Komt vast een changelog op battlelog of is die er al?
Nerven van wapens, IR, nerven van flashlight (terwijl het felle licht nog niet eens zo ver van de werkelijkheid zit volgens mij!). usas? f2000?
Tja, soms wel overpowered maar er moeten nou eenmaal sterkere en zwakkere wapens zijn toch?
Ik heb echt benieuwd hoe de patch uit valt! Komt vast een changelog op battlelog of is die er al?
Nerven van wapens, IR, nerven van flashlight (terwijl het felle licht nog niet eens zo ver van de werkelijkheid zit volgens mij!). usas? f2000?
Tja, soms wel overpowered maar er moeten nou eenmaal sterkere en zwakkere wapens zijn toch?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Verwijderd
Klopt, Valve is dan wel weer de koning van het opzetten van goede gameplay en vooral SP campaigns.Tsurany schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:44:
Valve houd zich ook daadwerkelijk aan die slogan. Ken nog een bedrijf dat die slogan had maar om nou te zeggen dat het echt 'done' was? Alleen heeft Valve gewoon niet de kennis en ervaring om iets als Battlefield te maken en dat is erg jammer.
Als Valve de SP van BF3 had gemaakt hadden we er 3 keer langer over gedaan en was iedereen minimaal 2 keer schoon ondergoed gaan halen omdat het te mooi of te spannend was.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.
Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.
Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.