Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

FV feedbacktopic

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19:49

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Ik geloof dat daar in het verleden (ook binnen de GC crew toen dat topic nog in AZ stond) wel over is nagedacht, maar blijkbaar is daar nooit echt wat van de grond gekomen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Foto & Video
Orion84 schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:04:
Ik geloof dat daar in het verleden (ook binnen de GC crew toen dat topic nog in AZ stond) wel over is nagedacht, maar blijkbaar is daar nooit echt wat van de grond gekomen.
AZ had ik ook in mijn hoofd inderdaad.

Edit:
Hij stond wel gewoon in FVH.
Dronewetgeving voor particulieren

[Voor 12% gewijzigd door Gonadan op 07-12-2020 13:16]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• franssie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 21:02

franssie

Save the albatross

Vroeger (jaja) waren er wel eens topics met een soort van foto opdracht/uitdaging.

Nu met de beperkingen is het juist goed om er op uit te gaan om te bewegen en dan mag de gear ook mee natuurlijk.

Nu was ik al niet van de party-fotografie maar ik ben op zoek naar inspiratie. Die IJsvogel in mijn tuin en de putter verderop de dijk moet ik echt nog vastleggen maar in het kader van "de paden op, de lanen in" maar toch mensen massa's ontwijkend - is er ruimte voor een corona proof vraag&schiet topic of iets dergelijks?

Ik vind het moeilijk om inspiratie te vinden, is dat een topic waard of is die er al?

Keep Calm, Carry On Een goed Probleem komt nooit alleen | Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Fender Guitar, Gibson Guitar, Goddamn Guitar

• Wormaap
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 21:25

Wormaap

Moderator Foto & Video
franssie schreef op maandag 4 januari 2021 @ 02:52:
Vroeger (jaja) waren er wel eens topics met een soort van foto opdracht/uitdaging.

Nu met de beperkingen is het juist goed om er op uit te gaan om te bewegen en dan mag de gear ook mee natuurlijk.

Nu was ik al niet van de party-fotografie maar ik ben op zoek naar inspiratie. Die IJsvogel in mijn tuin en de putter verderop de dijk moet ik echt nog vastleggen maar in het kader van "de paden op, de lanen in" maar toch mensen massa's ontwijkend - is er ruimte voor een corona proof vraag&schiet topic of iets dergelijks?

Ik vind het moeilijk om inspiratie te vinden, is dat een topic waard of is die er al?
Ons hoekje is volgens mij voorlopig nog niet vol, dus daar is zeker ruimte voor :) Ik zou zeggen: leef je uit!

Ticking away, the moments that make up a dull day

• Kees_B
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 21:41
@Wormaap als jij vindt dat mijn post in het Mavi Mini topic ongewenst is, dan is dat jouw goed recht.
Maar nu maak je het wel bont door te stellen dat ik 1) opschep, en 2) illegale praktijken zou uitvoeren.

Ik wordt nu publiek aan een schandpaal genageld, terwijl ik mij niet kan verweren. Dus zou graag die blauwe tekst wat genuaneerder zien.

[Voor 8% gewijzigd door Kees_B op 24-02-2021 09:27]

🅟🅥 🅞🅤🅣🅟🅤🅣

• Wormaap
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 21:25

Wormaap

Moderator Foto & Video
Kees_B schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:27:
@Wormaap als jij vindt dat mijn post in het Mavi Mini topic ongewenst is, dan is dat jouw goed recht.
Maar nu maak je het wel bont door te stellen dat ik 1) opschep, en 2) illegale praktijken zou uitvoeren.

Ik wordt nu publiek aan een schandpaal genageld, terwijl ik mij niet kan verweren. Dus zou graag die blauwe tekst wat genuaneerder zien.
Je reageert op een post die zegt 'Vroeger mocht je in Frankrijk tot 300 meter' met een 'Ik ging naar 500 en dat ging niet zo goed _o- '. Vergeef me dat ik dat interpreteer als opscheppen met zaken die niet mogen.

Maar ik zal je post verwijderen, ik heb er toch al een losse modbreak onder gezet :)

Ticking away, the moments that make up a dull day

• Kees_B
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 21:41
Wormaap schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:32:
[...]

Je reageert op een post die zegt 'Vroeger mocht je in Frankrijk tot 300 meter' met een 'Ik ging naar 500 en dat ging niet zo goed _o- '. Vergeef me dat ik dat interpreteer als opscheppen met zaken die niet mogen.

[Afbeelding]

Maar ik zal je post verwijderen, ik heb er toch al een losse modbreak onder gezet :)
Kan ik me voorstellen. Het was echter niet in Frankrijk, en het was onder oude regelgeving.
Bedankt in deze!

🅟🅥 🅞🅤🅣🅟🅤🅣

• bobcom
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 21:34

bobcom

Dedicated dabbler

Week 14 is 9 uur en 35 minuten (en counting) oud, en we zitten met smart te wachten op de volgende uitdaging. Na textuur en lijnen misschien de beurt aan contrasten?
En intussen even nadenken over de criteria waaraan een uitdaging moet voldoen. Hij moet algemeen zijn, aspecifiek, niet te concreet? Anders zijn we na vijf uitdagingen uitgeput, en dat zou jammer zijn van een leuk initiatief.

Misschien een optie om deelnemers bij hun inzending ook een voorstel te laten bijvoegen voor een volgend thema? Ongeveer zoiets:
Lijnen, VII.
Sony A6500, 18-135mm OSS @31mm
ISO 100, f/10, 1/200s
Voorgesteld vervolgthema: Contrast

Sony, Fuji, van alles wat en steeds wat anders. En nu zelfs een webstek in aanbouw..

• ehtweak
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

bobcom schreef op maandag 5 april 2021 @ 09:54:

Voorgesteld vervolgthema: Contrast
Da's ook een goeie; maak & gebruik één foto voor alle thema's. Easy-peasy. :+

Mooie Plaatjes   

• bobcom
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 21:34

bobcom

Dedicated dabbler

Hoeft net per se. Iedere inzender minstens één suggestie, maar meer foto's, meer suggesties. Niet verplicht natuurlijk, maar meer keus is nooit weg.
En vaak zet een foto die je maakt je op het spoor van een ander thema: "Hè, dat zou ook wel eens een leuk uiutgangspunt kunnen zijn".

Sony, Fuji, van alles wat en steeds wat anders. En nu zelfs een webstek in aanbouw..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Foto & Video
We werken met een schaduwlijst in het crewdeel en zijn nog verre van uitgeput, maar alle ideeën en voorstellen zijn zeker welkom. Die zetten we er dan ook gewoon bij.

Combineren van thema's is een goed idee en zal ook zeker gebeuren. We wilden wat toegankelijk starten maar zullen proberen te variëren in stijl en moeilijkheidsgraad.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True