[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.331 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Hebben jullie wel eens 'nederlandse' wandcontactdozen of iets dergelijks uit China laten komen?

Ik bedoel dingen zoals:
Afbeeldingslocatie: http://www.joostdevree.nl/bouwkunde2/jpgw/wandcontactdoos_1_www_leensel-elektro_nl_small.jpg

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
MrMonkE schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 17:02:
Hebben jullie wel eens 'nederlandse' wandcontactdozen of iets dergelijks uit China laten komen?

Ik bedoel dingen zoals:
[afbeelding]
Ik vraag me af of je dat moet willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

418O2 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 17:02:
[...]

Ik vraag me af of je dat moet willen...
Ja, dat is dus de vraag die open staat maar voorlopig heb ik er pas 1 gevonden. Een WCD met randaarde en een 5 volt socket erbij. Verder helemaal niets voor nederlandse stekkers. Allemaal engels/ chinees ofzo.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Zodra het meer dan 5 volt moet produceren, hou ik het toch even bij CE-gekeurd spul. Hoewel het ongetwijfeld sporadisch is en heel veel pech (wat natuurlijk ook met CE-spul kan gebeuren) hou ik dit bericht toch altijd in mijn achterhoofd :P

http://www.telegraaf.nl/d...or_defecte_oplader__.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:03
Voor die paar euro voordeel kun je ze net zo goed in Nederland halen. Vooral voor zulke alledaagse dingen, liever wat extra uitgeven voor kwaliteit (en dingen die sowieso aan de keurmerken voldoen!) dan straks met de (misschien letterlijk) gebakken peren zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
MrMonkE schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 17:07:
[...]

Ja, dat is dus de vraag die open staat maar voorlopig heb ik er pas 1 gevonden. Een WCD met randaarde en een 5 volt socket erbij. Verder helemaal niets voor nederlandse stekkers. Allemaal engels/ chinees ofzo.
Lijkt me niet aan te raden. Ander spul qua voedingen kan al mis gaan na een paar uur. Laat staan een stopcontact met ingebouwde 5V (=electronica) welke 24/7 onder spanning staat. Lijkt me handig dat je in dat geval de brandverzekering maar wat omhoog schroeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

starcopy schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 17:12:
[...]

Lijkt me niet aan te raden. Ander spul qua voedingen kan al mis gaan na een paar uur. Laat staan een stopcontact met ingebouwde 5V (=electronica) welke 24/7 onder spanning staat. Lijkt me handig dat je in dat geval de brandverzekering maar wat omhoog schroeft. ;)
Die wil ik niet. Ik wil gewoon normale stopcontacten met randaarde. Die met de 5volt is tot nu to het enige ding dat ik te koop heb gezien voor Europese/mederlandse stekker. Daarom noemde ik hem. Misschien mag het niet zonder NEN/KEMA keuring op de markt en doen ze g een moeite voor onze systemen.
Ik rij zo wel even naar een bouwmarkt, vroeg me gewoon af want anders had ik een lading ingekocht.

[ Voor 6% gewijzigd door MrMonkE op 30-07-2014 17:17 ]

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Laatst online: 07-09 18:56
Verliefd op de hubson x4, nu nog wachten totdat die wat goedkoper word ( ivm de belasting ) :)

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:36
MrMonkE schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 17:16:
[...]

Die wil ik niet. Ik wil gewoon normale stopcontacten met randaarde. Die met de 5volt is tot nu to het enige ding dat ik te koop heb gezien voor Europese/mederlandse stekker. Daarom noemde ik hem. Misschien mag het niet zonder NEN/KEMA keuring op de markt en doen ze g een moeite voor onze systemen.
Ik rij zo wel even naar een bouwmarkt, vroeg me gewoon af want anders had ik een lading ingekocht.
Ik zou de risico niet lopen. Zou me niks verbazen als je brandverzekering niks uitkeert als je een niet goedgekeurde el cheapo wcd gebruikt.
5 Euro bespaart, huis foetsie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Russel88 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 17:26:
[...]

Ik zou de risico niet lopen. Zou me niks verbazen als je brandverzekering niks uitkeert als je een niet goedgekeurde el cheapo wcd gebruikt.
5 Euro bespaart, huis foetsie...
Huurhuis :) Maar goed, ik ga ook liever niet naar Beverwijk ofzo dus koop wel een echte :)
Ik heb er ook nog steeds niet een gevonden. Stop nu met zoeken.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:29
MrMonkE schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 17:28:
[...]
Huurhuis :) Maar goed, ik ga ook liever niet naar Beverwijk ofzo dus koop wel een echte :)
Ik heb er ook nog steeds niet een gevonden. Stop nu met zoeken.
Als je goedkoper af wilt zijn, kan je best even bellen met een elektricien en vragen dat je via hem kan bestellen. Zij bestellen met veel grotere korting, en gaan zelfs met hun percent erbij nog pakken goedkoper uitkomen dan bij HUBO/GAMMA/PRAXIS enz.

Bijvoorbeeld NIKO heeft twee lijnen, een pro lijn , waar de verpakking per 10 zit, niet in een plastieke doos, maar een kartonnen doos. En één met identiek dezelfde stopcontact, maar dan individueel verpakt voor de doe-het-zelf zaak. Als je er een paar nodig hebt, ben je dus goedkoper af via een elektricien.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ik zie niet waarom je eigenlijk zelfs moeite zou doen. Die dingen zijn zo goedkoop... Voor 5€ per stuk heb je al zo'n eentje... Wel even zoeken. Eentje van Niko zal wel 30€ kosten, maar van een gewoon huismerk zal je niet meer dan 5€ betalen.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

MrMonkE schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 17:16:
[...]

Het is al een paar keer eerder voorgekomen hier, dat mensen naar Chinese adapters vragen, waarbij ze na gebruik meteen verbranden of exploderen. En al 100x wordt aangegeven niet die dingen te bestellen uit China, zelfde voor dit. Alles waar stroom door heengaat en brandgevaar kan opleveren NIET uit China halen.
Ik snap niet waarom mensen voor een paar euro goedkoper dat risico willen lopen. 7€ voor een want contact doos.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Voor wie nog 'n Matek USB Power Monitor wil scoren :
615615 werkt nog steeds op Banggood voor 5% korting :)

[ Voor 4% gewijzigd door dodge_911 op 30-07-2014 17:45 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:13
MrMilco schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 17:25:
Verliefd op de hubson x4, nu nog wachten totdat die wat goedkoper word ( ivm de belasting ) :)
Al jaren ik ook O+

Welke belasting bedoel je? Ik heb tot op heden 4 verschillende Hubsan modellen gehad en in totaal 6 Hubsan Quadcopters besteld en ontvangen van BG. Niet 1 keer heb ik met 'belasting' te maken gehad.

Hier een filmpje* wat ik met mijn eigen Hubsan H107C/D heb gemaakt tijdens vakantie (de 2Mp camera);
http://vimeo.com/90571504

Pas in de tweede helft vlieg ik wat rustiger en is het beeld beter/duidelijker.

[ Voor 7% gewijzigd door EN-IS op 30-07-2014 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
EN-IS schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 18:21:
[...]

Al jaren ik ook O+

Welke belasting bedoel je? Ik heb tot op heden 4 verschillende Hubsan modellen gehad en in totaal 6 Hubsan Quadcopters besteld en ontvangen van BG. Niet 1 keer heb ik met 'belasting' te maken gehad.

Hier een filmpje wat ik met mijn eigen Hubsan H107C/D heb gemaakt tijdens vakantie (de 2Mp camera);
De importrechten e.d. Aangezien de totaal boven de 22 euro uit komt.

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
MrMilco schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 18:23:
De importrechten e.d. Aangezien de totaal boven de 22 euro uit komt.
Dat begrijp ik, alleen hoef je daar niet echt zorgen over te maken, de kans is er natuurlijk alleen spreek ik uit eigen ervaring (en 6 Hubsan's), gewoon bestellen.

En als je de risico niet wilt nemen, bestel ik het wel voor je ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:04
EN-IS schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 18:21:
[...]

Al jaren ik ook O+

Hier een filmpje* wat ik met mijn eigen Hubsan H107C/D heb gemaakt tijdens vakantie (de 2Mp camera);

Pas in de tweede helft vlieg ik wat rustiger en is het beeld beter/duidelijker.
Leuk apparaat maar lijkt me niet erg stabiel vliegen als ik het zo eventjes zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
EN-IS schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 18:29:
[...]

Dat begrijp ik, alleen hoef je daar niet echt zorgen over te maken, de kans is er natuurlijk alleen spreek ik uit eigen ervaring (en 6 Hubsan's), gewoon bestellen.

En als je de risico niet wilt nemen, bestel ik het wel voor je ;) :P
Is er toevallig een pagina om het uit te rekenen. Als de kosten meevallen dan is het nog wel te doen uiteraard.

En thanks voor het aanbod, maar denk niet dat het nodig is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
tumtum100 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 18:29:
Leuk apparaat maar lijkt me niet erg stabiel vliegen als ik het zo eventjes zie
Het is een van de meest stabiele, wendbare en populaire quadcopters onder de $75. Banggood verkoopt duizenden (ongeveer 10.000 en H107L 16.000) van deze quadcopters :) De camera hangt tevens niet in een gimball of dergelijke, elke snelle beweging (het is een hele rappe quadcopter) wordt daardoor natuurlijkerwijs geregistreerd door de camera.

Dit is een goede review, krijg je een duidelijke beeld van de quadcopter. Deze beelden door de H107C zijn ook erg netjes en geven een duidelijk beeld van de camera.

Je kunt zo gek vliegen als je wilt, en het reageert erg snel. Als je gebruik wilt maken van de camera is het verstandig om rustig en geleidelijk te vliegen, ik deed dat niet (dat moge duidelijk zijn :D)).
MrMilco schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 18:31:
Is er toevallig een pagina om het uit te rekenen. Als de kosten meevallen dan is het nog wel te doen uiteraard.
En thanks voor het aanbod, maar denk niet dat het nodig is :P
Ik ken alleen deze, http://www.invoercalculator.nl/, de douane heeft ook een eigen website http://gebruikstarief.douane.nl/

.

[ Voor 28% gewijzigd door EN-IS op 30-07-2014 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Thnx, Ik heb even gekeken, maar kom je nog best duur uit :O €50.99 :? beetje duur om even mee te spelen.

Natuurlijk hoeft het niet zo te wezen dat hij onderschept word, maar zul je net zien, ben ik de sjaak haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
MrMilco schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 18:45:
[...]

Thnx, Ik heb even gekeken, maar kom je nog best duur uit :O €50.99 :? beetje duur om even mee te spelen.

Natuurlijk hoeft het niet zo te wezen dat hij onderschept word, maar zul je net zien, ben ik de sjaak haha.
Als je zo denkt, kun je beter niet in China bestellen. De leuke zaken zitten vaak boven de 22 euro grens. En zo groot is de kans nu ook weer niet. Ik heb in 10 jaar bestellen ongeveer 6x bij mogen betalen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
starcopy schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 18:47:
[...]

Als je zo denkt, kun je beter niet in China bestellen. De leuke zaken zitten vaak boven de 22 euro grens. En zo groot is de kans nu ook weer niet. Ik heb in 10 jaar bestellen ongeveer 6x bij mogen betalen. ;)
Haha, daar heb je gelijk in :P kan nog 5% korting krijgen met mn code. nog maar even over nadenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:08
Iemand die ervaring heeft met banggood/dhl? Ik heb een pakketje met tracking en zou aan de hand van vorige ervaringen hier graag willen weten wanneer ik ongeveer wat kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antje14
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:24
Zojuist een email van Ebay ontvangen over de Garmin:

Hierbij laten we je weten dat we een object hebben verwijderd dat je onlangs hebt gewonnen:
131251204159 - Garmin Forerunner 610 GPS Sport Trainer Watch with Premium HRM & USB ANT Stick

Je hebt blijkbaar nog niet voor dit object betaald en de verkoper heeft het object niet verzonden. Aangezien we de transactie hebben geannuleerd, moet je geen betaling doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat was ook te verwachten, precies hetzelfde was 10x zo duur.

Een paar maanden geleden hetzelfde met een android stick. Je kreeg een kettinkje opgestuurd van 5 cent. Maar dus wel een tracking code vanuit china. Van paypal moest ik het terug sturen naar china om mijn geld terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:11
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:48:
Ja dat was ook te verwachten, precies hetzelfde was 10x zo duur.

Een paar maanden geleden hetzelfde met een android stick. Je kreeg een kettinkje opgestuurd van 5 cent. Maar dus wel een tracking code vanuit china. Van paypal moest ik het terug sturen naar china om mijn geld terug te krijgen.
Ik kreeg 2 oorbellen en heb gewoon een claim bij PP ingediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Antje14 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:24:
Zojuist een email van Ebay ontvangen over de Garmin:

Hierbij laten we je weten dat we een object hebben verwijderd dat je onlangs hebt gewonnen:
131251204159 - Garmin Forerunner 610 GPS Sport Trainer Watch with Premium HRM & USB ANT Stick

Je hebt blijkbaar nog niet voor dit object betaald en de verkoper heeft het object niet verzonden. Aangezien we de transactie hebben geannuleerd, moet je geen betaling doen.
Hoeveel mensen hebben eigenlijk dat ding besteld? Ik tel er hier al 5 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomvanschayk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:37
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 22:44:
[...]

Hoeveel mensen hebben eigenlijk dat ding besteld? Ik tel er hier al 5 8)7
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15-09 21:26
Zoals beloofd mijn review van de Cheerson CX-10 2.4Ghz 4CH Channel 6 AxisQuadcopter van
www.eachbuyer.com

Momenteel nog steeds in promotie met 35% korting.

http://www.eachbuyer.com/...ircraft-gift-p301199.html

Dit is mijn allereerste quadcopter, het vergt wel wat behendigheid om met zo'n toestel te vliegen, maar voor deze prijs kunnen we gerust uitgebreid oefenen. :P

Het toestel wordt geleverd met een handleiding, een controller, de usb laad kabel en de quadkcopter zelf. De verpakking was degelijk, de gewoonlijk grijs stevige vuilzak met daarin foam rondom de plastieke verpakking waarin de quadcopter goed vastgemaakt is.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QSeKUai.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/26xHKMW.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XicDClc.jpg

Er zitten 4 reserve propellers bij ipv 2 volgens de website.
De afstandsbediening werkt met 2 AAA batterijen. Het toestel weegt 12g.
Mijn gemiddelde laadtijd van het toestel is altijd ongeveer rond 15 minuten en het vliegen zelf varieert rond de 5 à 6 minuten. Als de batterijen bijna leeg zijn knipperen de 4 led's en wordt het vermogen ook gereduceerd.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ewdnyEj.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6tKqMGE.jpg

Het laden kan niet versnelt worden met een zwaardere adapter want volgens mijn USB powermeter trekt het laden max 450mA. Het ledje op de usb kabel gaat branden als de batterij volledig is opgeladen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Tef0Led.jpg

Er zijn 3 gevoeligheidsinstellingen. lower mode 30%, intermediate mode 50%, advanced mode 70%. Er wordt aangeraden om te beginnen met de lower mode om het toestel te leren kennen.

De propellers zijn makelijk te vervangen en klikken gewoon op het motorasje.

De "Engelse" handleiding is nogal moeilijk te lezen maar is in grote lijnen wel duidelijk, ik heb wel nog niet door hoe ik het toestel hercalibreer want mijn quadcopter wijkt altijd een beetje meer af naar link maar is volgens de handleiding toch bij de stellen maar dit is me nog niet gelukt.

Om de 360° loops te maken zal ik nog wel wat moeten oefenen, maar het is voor deze prijs zeker een leuk gadget.

Dit is mijn eerste review hier, ik hoop dat het een beetje goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Snuffelke schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 23:28:
Zoals beloofd mijn review van de Cheerson CX-10 2.4Ghz 4CH Channel 6 AxisQuadcopter van
www.eachbuyer.com

Dit is mijn allereerste quadcopter, het vergt wel wat behendigheid om met zo'n toestel te vliegen, maar voor deze prijs kunnen we gerust uitgebreid oefenen. :P

Het toestel wordt geleverd met een handleiding, een controller, de usb laad kabel en de quadkcopter zelf. De verpakking was degelijk, de gewoonlijk grijs stevige vuilzak met daarin foam rondom de plastieke verpakking waarin de quadcopter goed vastgemaakt is.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Mijn gemiddelde laadtijd van het toestel is altijd ongeveer rond 15 minuten en het vliegen zelf varieert rond de 5 à 6 minuten. Als de batterijen bijna leeg zijn knipperen de 4 led's en wordt het vermogen ook gereduceerd.

[afbeelding]
[afbeelding]

Het laden kan niet versnelt worden met een zwaardere adapter want volgens mijn USB powermeter trekt het laden max 450mA. Het ledje op de usb kabel gaat branden als de batterij volledig is opgeladen.

[afbeelding]

Er zijn 3 gevoeligheidsinstellingen. lower mode 30%, intermediate mode 50%, advanced mode 70%. Er wordt aangeraden om te beginnen met de lower mode om het toestel te leren kennen.

De "Engelse" handleiding is nogal moeilijk te lezen maar is in grote lijnen wel duidelijk, ik heb wel nog niet door hoe ik het toestel hercalibreer want mijn quadcopter wijkt altijd een beetje meer af naar link maar is volgens de handleiding toch bij de stellen maar dit is me nog niet gelukt.

Om de 360° loops te maken zal ik nog wel wat moeten oefenen, maar het is voor deze prijs zeker een leuk gadget.

Mooi klein dingetje, Alleen denk dat hij voor mij net iets te klein gaat wezen. Ook heeft hij maar 20m bereik, en de hudsan een 100m bereik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMilco schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 23:51:
[...]

Mooi klein dingetje, Alleen denk dat hij voor mij net iets te klein gaat wezen. Ook heeft hij maar 20m bereik, en de hudsan een 100m bereik
Daar is de prijs ook naar, niet te vergelijken met de prijsklasse van een Hubsan. Voor die prijs vliegt die prima.

Op banggood is de Cheerson trouwens een paar euro goedkoper.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2014 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 23:54:
[...]

Daar is de prijs ook naar, niet te vergelijken met de prijsklasse van een Hubsan. Voor die prijs vliegt die prima.
Haha, dat is zo, hij is de helft goedkoper haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Laatst online: 19-09 14:58
Ik heb ook besteld.

Ebay schrijft bij "mijn ebay" :

We had to remove this listing from the site and you're not required to complete the transaction. If you've already sent payment, the sale should process as normal and you don't have anything to worry about. If you have any questions about delivery, please check tracking or contact your seller. If you run into any trouble along the way eBay is here to help. Please visit the Resolution Center to help resolve any problems you may encounter.

Maken jullie gelijk een probleem aan bij PayPal ?

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steef200sx
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:42
Had ook besteld :)

Ikzelf heb beide partijen op de hoogte gesteld, had ook een mail gehad van ebay waarin stond dat ik niet betaald had, maar had wel betaald, vaag 8)7

Komt goed O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:54

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Hier ook het zelfde.

Hoe heb je beide partijen op de hoogte gesteld? Met de Ebay annulering kan je niet zoveel toch? En bij Paypal de transactie betwist?

Vind het wel een beetje vreemd dat er in My Ebay staat 'betaald met paypal' en 'view paypal transaction' en dan als reden geven om te cancelen dat ik niet heb betaald |:(
Ik snap dat ze hebben gedacht dat die man een fraudeur is maar zeg dan dat ze de adverententie hebben verwijderd wegens verdachte activiteit oid...

[ Voor 64% gewijzigd door Mr_gadget op 31-07-2014 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steef200sx
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:42
Gewoon een mailtje via costumer service van ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:54

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

steef200sx schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 00:25:
Gewoon een mailtje via costumer service van ebay.
Eh, je bedoelt een case openen? :? Via de customer service kom ik op 'Paid for item but not received' en dan moet ik een geschil openen. Dan moet ik contact op nemen met de seller. Naar welk adres 'zou gewoon een mailtje moeten'' ? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Mr_gadget op 31-07-2014 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Cheerson CX-10 is nog steeds onderweg helaas. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Mr_gadget schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 00:31:
[...]

Eh, je bedoelt een case openen? :? Via de customer service kom ik op 'Paid for item but not received' en dan moet ik een geschil openen. Dan moet ik contact op nemen met de seller. Naar welk adres 'zou gewoon een mailtje moeten'' ? ;)
Zodra je een geschil opent heb je het binnen 24 uur op je paypal account staan. ( tenminste, dat heb ik eerder al eens gehad met een verkoper die zomaar verdwenen was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1109
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 20:55
Zeer geinteresserd over de posts over de Cheerson`s kwam ik deze tegen:
http://www.focalprice.com...s_Gyro_RC_Quadcopter.html
Maar eens een besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:22

ViezeVis

Sample Text

www.eachbuyer.com

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik kijk uit naar een filmpje! :)

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
ViezeVis schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 02:11:
[...]

Ik kijk uit naar een filmpje! :)
Als ik er wat beter mee kan vliegen, dan maak ik er wel eentje ;)

Ik heb de smaak te pakken en ga proberen van elk degelijk Chinees gadget dat ik bestel een review te schijven, good or bad.
Dit heeft dan soms wel het nadeel dat je het ook wil kopen. Ik heb door dit forum ook al veel meer aangekocht. :) Maar zoals ik al had gezegd ik heb er dan ook weer veel mee bijgeleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Vrouwlief ging op 5 juli helemaal los. Ze had kleding gekocht op AliExpress. Bijna alles is binnen. Vandaag kreeg ik een bericht dat de verkoper jurkje opgestuurd had. 26 dagen om een jurk op de post te doen ...
Ik wilde allang annuleren, maar zij heeft blijkbaar iets meer geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)
www.eachbuyer.com

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Een lichte "whoohoo" valt niet te onderdrukken.
Vandaag 4 pakketjes binnengekregen, waaronder de order waar die Chines zich de benen onder het lijf voor liep. Mooie netjes in aparte dozen, met aparte trackingnummers en nog een free gift.
En laat dat nu net zo 'n spring roll geval zijn, waar ik en hele tijd geleden naar op zoek was voor cablestorage :)
Daarnaast ook nog 2 Matek UPM's en een 4-in-1 chargingcableding.

En als klap op de vuurpijl, een refund van BangGood (voor een order die nooit is aangekomen) en een refund van Focalprice (voor de fake XPB).

Anyway, pics :

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qLGaqZu.jpg
Matek UPM's

Opbergdingetje #1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/F89npyh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8va557p.jpg

Opbergdingetje #2
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JOZN7bV.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/o6JylVk.jpg

Free gift bij de opbergdingetjes
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/m0Eu7xZ.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Mg6fwO5.jpg

4-in-1 kabeltje
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yDK1VgS.jpg

En dan nog 3 tasjes
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/z9xLSnD.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/291AQni.jpg

Chinashopping : altijd 'n beetje sinterklaas/kerstman spelen voor jezelf ;)

[ Voor 63% gewijzigd door dodge_911 op 31-07-2014 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
dodge_911 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:07:
Een lichte "whoohoo" valt niet te onderdrukken.
Vandaag 4 pakketjes binnengekregen, waaronder de order waar die Chines zich de benen onder het lijf voor liep. Mooie netjes in aparte dozen, met aparte trackingnummers en nog een free gift.
En laat dat nu net zo 'n spring roll geval zijn, waar ik en hele tijd geleden naar op zoek was voor cablestorage :)
Daarnaast ook nog 2 Matek UPM's en een 4-in-1 chargingcableding.

En als klap op de vuurpijl, een refund van BangGood (voor een order die nooit is aangekomen) en een refund van Focalprice (voor de fake XPB).

Anyway, pics :

[afbeelding]
Matek UPM's

Opbergdingetje #1
[afbeelding]
[afbeelding]

Opbergdingetje #2
[afbeelding]
[afbeelding]

Free gift bij de opbergdingetjes
[afbeelding]
[afbeelding]

4-in-1 kabeltje
[afbeelding]

En dan nog 3 tasjes
[afbeelding]
[afbeelding]

Volgens mij koop je zowat alles waar ik ook interesse voor heb ;) Kun je ook foto's nemen als ze gevult zijn? Van de USB 3.0 power meters wil ik ook nog wel een review :P

Ik heb deze binnengekregen
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/MTAyNFgxMDI0/z/nRQAAOSws65TmI3J/$_57.JPG

Ze zijn niet goedkoop maar ze zijn wel goed van kwaliteit. Dat je er nog gratis een tasje bovenop hebt gekregen is echt top. Misschien moet ik ze gewoon bedanken met nog een aankoop van mij :-)

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/MTAyNFgxMDI0/z/6e0AAOxyJypTlfZj/$_57.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor het eerst een defect product ontvangen van DX, meteen ticket aangemaakt via RMA.
Staat nu 2 dagen op status "wait for staff".
Reageren ze pas na paar dagen of is er een snellere methode? Iemand ervaring mee?
Ik hoef niet meteen een PayPal geschil te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:47

Chocoball

瞧好吧!

Bij EU Direct van DX heb ik laatst deze Nameblue ST-11 Sports Bluetooth V4.0 In-Ear Earphone besteld en in 7 werkdagen ontvangen. Deze headset is bedoeld voor muziek luisteren of gesprekken voeren via Bluetooth. Doordat er geen fysieke aansluiting is deze headset uitermate geschikt voor tijdens het sporten.
Afbeeldingslocatie: http://chinamobiles.org/attachments/20140711_142314-custom-jpg.50456/
Komt netjes in doos met handleiding in het Engels en Chinees, extra dopjes en USB kabel. Specificaties in het kort:
Bluetooth versie: 4.0
Bereik: 10 m
Geschikt voor iPhone 5(S/C), 4(S), 3(G/GS), iPad, iPod en Android
Ondersteuning meerdere toestellen tegelijk: Ja, 2
Radio: Nee
Microfoon: Ja
Batterij type en capaciteit: Li-ion batterij en 80 mAh
Accuduur bij spraak: tot 4 uur
Accuduur bij muziek: tot 6 uur
Standby tijd: 72 uur

Goed afgewerkt en ze sluiten mooi af. Het kabeltje had van mij iets korter gemogen maar je kunt het opbinden. Verder is het geluid goed maar vind zelf de bas is een beetje vlak

Op het rechterdopje zit een LED voor batterijindicatie (rood of blauw) en paren (afwisselend rood/blauw). Zodra je inschakelt hoor je duidelijk een damesstem power on zeggen en power off bij het uitschakelen. Ze zegt ook pairing wanneer je deze modus inschakelt.

De oplaadtijd staat helaas nergens beschreven niet in de handleiding, verpakking of op de DX site. Via een andere site weet ik dat het 1 tot 2 uur is. De LED is dan blauw. Op 1 lading gaat de headset 3 tot 4 uur mee als je het als het voornamelijk voor bellen gebruikt en tot 6 uur als je alleen muziek luistert. Enig nadeel vind ik is dat de USB kabel een proprietary stekker heeft.

De headset heb ik getest op Android en iOS en zonder problemen. Mijn vriendin moet normaal weinig hebben van Chinese spullen maar deze headset ben ik na een avond al kwijt en hoef ik niet meer terug te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:47

Chocoball

瞧好吧!

Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:41:
Ik heb voor het eerst een defect product ontvangen van DX, meteen ticket aangemaakt via RMA.
Staat nu 2 dagen op status "wait for staff".
Reageren ze pas na paar dagen of is er een snellere methode? Iemand ervaring mee?
Ik hoef niet meteen een PayPal geschil te openen.
Gewoon nog even wachten ze reageren echt wel. Bij mij duurde het de laatste dagen ook langer dan 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Snuffelke schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:34:
[...]

Volgens mij koop je zowat alles waar ik ook interesse voor heb ;) Kun je ook foto's nemen als ze gevult zijn? Van de USB 3.0 power meters wil ik ook nog wel een review :P

[afbeelding]

Ze zijn niet goedkoop maar ze zijn wel goed van kwaliteit. Dat je er nog gratis een tasje bovenop hebt gekregen is echt top. Misschien moet ik ze gewoon bedanken met nog een aankoop van mij :-)

[afbeelding]
Doe eens linkje.. zou moeten lukken gezien je naar de ebay image linkt, maar dat lukt mij niet.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Laatst online: 19-09 14:58
MrMilco schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 00:47:
[...]

Zodra je een geschil opent heb je het binnen 24 uur op je paypal account staan. ( tenminste, dat heb ik eerder al eens gehad met een verkoper die zomaar verdwenen was)
Ik heb een claim gemaakt.
Ze (PayPal) geven de verkoper tot 9 augustus om te reageren......

Vervelend.

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Snuffelke schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:34:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
ROFL! Die heb ik ook nog in m'n volglijstje staan op eBay :D
Foto's als ze gevuld zijn komen eraan als ik weet wat ik waar in ga stoppen :)
Ik koop nog wel 's van die dingen, en die liggen dan maanden in 'n kast, tot ik ze ergens voor kan gebruiken.
Cyberpope schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 11:04:
[...]

Doe eens linkje.. zou moeten lukken gezien je naar de ebay image linkt, maar dat lukt mij niet.
oprol ding : http://www.benl.ebay.be/itm/181459321697
flashdrive ding : http://www.benl.ebay.be/itm/181432739432

[ Voor 7% gewijzigd door dodge_911 op 31-07-2014 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14:18

Ttje

"We shall never surrender"

Heeft iemand al eens iets gevonden waarmee je een kabel bij elkaar houd, dus bijv een usb kabel of oordopjes die je dan oprolt en dat je er iets aanvastmaakt zodat ze opgerolt blijven.

Die tassen lijken me inderdaad ook handig.
Heb nu een IKEA doos met alle kabels erin gestopt, erg onoverzichtelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ttje schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:17:
Heeft iemand al eens iets gevonden waarmee je een kabel bij elkaar houd, dus bijv een usb kabel of oordopjes die je dan oprolt en dat je er iets aan vast maakt zodat ze opgerold blijven.

Die tassen lijken me inderdaad ook handig.
Heb nu een IKEA doos met alle kabels erin gestopt, erg onoverzichtelijk :+
Bedoel je zoiets?
http://www.oddee.com/item_98341.aspx

Ik maak zelf gebruik voor USB kabels van die klittenband dingen, heb ze bij verschillende Chinese shops besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

EN-IS schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 13:25:
[...]

Bedoel je zoiets?
http://www.oddee.com/item_98341.aspx

Ik maak zelf gebruik voor USB kabels van die klittenband dingen, heb ze bij verschillende Chinese shops besteld :)
Welke bedoel je nou precies? Er zijn meerdere in die link ;)
Die klittenband dingen lijken me wel wat, heb je een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zxcvb
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:13
www.eachbuyer.com

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]

• Calibreren doe je door het toestel aan te zetten en op een vlak oppervlak op de grond te zetten. Dan doe je je linkerstick naar linksonder en je rechterstick naar linksboven. Dan gaan de twee blauwe ledjes knipperen. 3 sec vasthouden. Mocht hij dan nog niet stabiel vliegen dan kun je dit trimmen met de pijltjes op de afstandsbediening.
  • De loops zijn eenvoudig uit te voeren: rechterstick indrukken (klikken) en dan naar de kant toe drukken naar welke kant je de loop wilt maken. Kun je beter buiten oefenen.
  • Bereik is zeker 75 meter. Ik heb er al zo hoog mee gevlogen dat je hem niet meer met het blote oog kon zien. Het is aan te raden om buiten intermediate of advanced mode te gebruiken, anders kun je eventuele windvlagen niet genoeg corrigeren.
  • Hij is behoorlijk crashbestendig omdat hij zo licht is. viel bij mij van 30 meter hoogte op het gras, niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ttje schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:11:
Welke bedoel je nou precies? Er zijn meerdere in die link ;)
Die klittenband dingen lijken me wel wat, heb je een linkje?
Ik kan zo mijn eigen klittenband niet terug vinden, die vind ik dan ook zelf het fijnste/beste.

Ik heb ook deze in mijn bezit;
- http://www.banggood.com/W...er-Fasteners-p-49160.html
- http://www.dx.com/nl/p/wi...holders-6-piece-set-35161
- http://www.dx.com/nl/p/kx...-yellow-blue-5-pcs-193274

Bij DX kun je hier kijken voor Cable management/ties en bij Banggood hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
EN-IS schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:25:
[...]

Ik kan zo mijn eigen klittenband niet terug vinden, die vind ik dan ook zelf het fijnste/beste.

Ik heb zelf een paar rolletjes van deze altijd liggen:
http://www.banggood.com/W...pe-Cable-Tie-p-52133.html

Werkt heerlijk moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

Waar kan ik op dit moment de Xiaomi powerbank het beste bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb de mijne vorige week bij EUD DX gekocht en na 8 dagen binnen. Dus als je ze snel wil hebben zou je daar voor kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

EN-IS schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:25:
[...]

Bedankt, ik zat ook al ff te zoeken op BG maar zulke van banggood bedoelde ik en had ik ook nog niet gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
Cyberpope schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 11:04:
[...]

Bedoel je deze?
Het volledige gamma van de ebay seller.

http://stores.ebay.com/worth2trade?_trksid=p2047675.l2563

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
zxcvb schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:15:
[...]
  • Calibreren doe je door het toestel aan te zetten en op een vlak oppervlak op de grond te zetten. Dan doe je je linkerstick naar linksonder en je rechterstick naar linksboven. Dan gaan de twee blauwe ledjes knipperen. 3 sec vasthouden. Mocht hij dan nog niet stabiel vliegen dan kun je dit trimmen met de pijltjes op de afstandsbediening.
  • De loops zijn eenvoudig uit te voeren: rechterstick indrukken (klikken) en dan naar de kant toe drukken naar welke kant je de loop wilt maken. Kun je beter buiten oefenen.
  • Bereik is zeker 75 meter. Ik heb er al zo hoog mee gevlogen dat je hem niet meer met het blote oog kon zien. Het is aan te raden om buiten intermediate of advanced mode te gebruiken, anders kun je eventuele windvlagen niet genoeg corrigeren.
  • Hij is behoorlijk crashbestendig omdat hij zo licht is. viel bij mij van 30 meter hoogte op het gras, niks aan de hand.
Bedankt ik zal het straks een proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

EN-IS schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:25:[...]Ik kan zo mijn eigen klittenband niet terug vinden, die vind ik dan ook zelf het fijnste/beste.Ik heb ook deze in mijn bezit;- http://www.banggood.com/W...r-Fasteners-p-49160.html- http://www.dx.com/nl/p/wi...olders-6-piece-set-35161- http://www.dx.com/nl/p/kx...llow-blue-5-pcs-193274Bij DX kun je hier kijken voor Cable management/ties en bij Banggood hier.
MrMilco schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:31:
[...]

Ik heb zelf een paar rolletjes van deze altijd liggen:
http://www.banggood.com/W...pe-Cable-Tie-p-52133.html

Werkt heerlijk moet ik zeggen
http://www.banggood.com/W...able-Tie-p-52133.htmldeze en deze http://m.banggood.com/ind...t=index&products_id=49160 gekocht. Bedankt jongens ;)
Nu nog even zo'n tasje/etui zoeken waar je al die kabels mooi in kan organiseren.

[ Voor 45% gewijzigd door Ttje op 31-07-2014 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
dodge_911 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 12:48:
[...]

ROFL! Die heb ik ook nog in m'n volglijstje staan op eBay :D
Foto's als ze gevuld zijn komen eraan als ik weet wat ik waar in ga stoppen :)
Ik koop nog wel 's van die dingen, en die liggen dan maanden in 'n kast, tot ik ze ergens voor kan gebruiken.

[...]

oprol ding : http://www.benl.ebay.be/itm/181459321697
flashdrive ding : http://www.benl.ebay.be/itm/181432739432
Dat is geen probleem, de mijne is ook nog niet gevuld. ;) Het zakje wordt wat dik als er adapters insteken.
Ik koop ook soms dingen die ik nog niet nodig heb en die in de eerste plaats er goed uitzien. Ik stond ook op punt van de 3 tassen te kopen maar ik heb me nog net kunnen inhouden omdat ik ze toch wat duur vond.
Als je het dan niet koopt dan heb je ze echt nodig en dan kan je geen maand wachten of ze zijn uitverkocht.

Het nadeel van zulke cases is ondanks alle afmetingen vermeld zijn je het toch graag eerst eens zou willen testen en vullen met dingen.
Maar je kunt geen cases genoeg hebben, ik denk dat de meeste mensen wel graag alles netjes opbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
4-in-1 kabeltje
[afbeelding]

dodge_911 stop ermee, je steekt de mensen aan tot kopen, vooral mij dan :)

Heb je het 4-in-1 kabeltje al getest met de usb powermeter om te kijken of je er 2A door kan jagen?
Hebben ze het ook met micro en mini usb? ik heb geen apple producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Snuffelke schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 16:17:
dodge_911 stop ermee, je steekt de mensen aan tot kopen, vooral mij dan :)
NEVAH! en ook *VEG* }) })
That's GoT for ya (heeft mij ook al IMMENS veel centen gekost, hier lid zijn)
Heb je het 4-in-1 kabeltje al getest met de usb powermeter om te kijken of je er 2A door kan jagen?
As a matter of fact, I just did, speciaal voor you.
Heb vergeleken met mijn originele iPad3 kabel en die laat evenveel door (~1,75A)
Sorry, no pics, veels te warm op/aan m'n bureau/chargingtable :)
Hebben ze het ook met micro en mini usb? ik heb geen apple producten.
Ben ik in elk geval in deze vorm nog niet tegengekomen, maar wel in 'n andere :
Afbeeldingslocatie: http://www.myinnergie.com/images/product/specifications/magic_cable_trio_connection.jpg
klikbaar

En toen ik voor de lol mijn ebay-fu liet gaan kwam ik het volgende tegen :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CO4TJs6.jpg
klikbaar
Wel vrij duur, moet bij onze Chinese frends toch wat goedkoper te vinden zijn...

*update*
Zie je wel ;)
Als je nu dit :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Gho3NhC.jpg
klikbaar
een beetje bewerkt met dit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZRZDNm4.jpg
klikbaar
ben je d'r toch ? :D

[ Voor 28% gewijzigd door dodge_911 op 31-07-2014 17:34 . Reden: nog wat onzin toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
zxcvb schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:15:
[...]
Ik heb het even getest, bij mij knipperen 1 rode en 1 blauwe een 2tal seconden maar hij blijft toch een beetje afwijken naar links.
In de handleiding wordt vermeld dat dit ook in advanced mode moet maar er is geen verschil, mss doe ik toch nog iets fout. Ik heb zelf zoals in de manuel vermeld er een aantal papieren ondergestoken aan 1 kant om het toch wat te forceren in die richting.
Het rare is als ik de throttle een heel klein beetje openzet er maar 3 van de 4 propellers draaien als ik wat bijgeef is het opgelost. Je zou denken dat er dan wat mis is met het motertje maar het is aan de verkeerde kant.
Als je hem binnenhuis test en je zet de throttle een beetje open moet hij dan mooi op zijn plaats blijven hangen?
Onthoud hij eigenlijk die instellingen of moeten deze steeds opnieuw worden ingegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
dodge_911 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:17:
[...]

NEVAH! en ook *VEG* }) })
That's GoT for ya (heeft mij ook al IMMENS veel centen gekost, hier lid zijn)

[...]

As a matter of fact, I just did, speciaal voor you.
Heb vergeleken met mijn originele iPad3 kabel en die laat evenveel door (~1,75A)
Sorry, no pics, veels te warm op/aan m'n bureau/chargingtable :)

[...]

Ben ik in elk geval in deze vorm nog niet tegengekomen, maar wel in 'n andere :
[afbeelding]
klikbaar

En toen ik voor de lol mijn ebay-fu liet gaan kwam ik het volgende tegen :
[afbeelding]
klikbaar
Wel vrij duur, moet bij onze Chinese frends toch wat goedkoper te vinden zijn...

*update*
Zie je wel ;)
Als je nu dit :
[afbeelding]
klikbaar
een beetje bewerkt met dit:
[afbeelding]
klikbaar
ben je d'r toch ? :D
Het zakmes formaat is toch wat mooier (>gadget gehalte) om mee te nemen, niet erg, alvast bedankt voor de moeite om te kijken voor een alternatief en de stroomtest. _/-\o_
Ik vertrouw erop dat onze Chinese vrienden binnenkort wel weer mee iets nieuws zullen afkomen.

Of ik koop het gewoon toch, al is het alleen maar voor de micro usb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Snuffelke schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 18:42:
Of ik koop het gewoon toch, al is het alleen maar voor de micro usb :P
Psssssst....
Afbeeldingslocatie: http://img.focalprice.com/550x426/IP/IP5277/IP5277B.jpg
* dodge_911 rent!!

Is wel Focalprice, zelf niet zo 'n goeie ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
PCSO schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 19:33:
-knip-
http://www.xtremeguard.com/product-p/6foot-micro-usb.htm
Zelf nog geen ervaring met de kabels. Maar ik zal een korte review in dit topic zetten als ik ze heb ontvangen.
-knip-
EN-IS schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:15:
Goed om te weten waar ik naar uit moet kijken (heb wel al 3 kabels van xtremeguard besteld (impuls aankoop), jammer van de $6 verzendkosten, alleen ik heb maar meteen twee achterklepjes voor de Galaxy S4 maar bij besteld).
-knip-
De 3 kabels van Xtreme Guard heb ik vandaag ontvangen en helaas net zo slecht als de goedkope kabels uit China! De kabel laat niet meer dan 0.3mAh door. Ik heb Xtreme Guard al gemaild.

Erg jammer, had gehoopt dat deze in ieder geval goed waren. Op naar de volgende merk/kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Laatst online: 19:15

KennyPlox

feest vierende banaan

Net hoesje besteld voor een S4 via BangGood met Netherland Direct. Laat hier nog wel weten wanneer die binnenkomt

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Wel grappig dat ik een jaar geleden microUSB kabels gekocht voor 52cent/stuk (20 stuks) op Aliexpress. Die kabels zijn perfect en laten zonder probleem 1,5A door. Nu begin ik zorgen te maken dat ik nog zo'n kabels niet ga kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:18
Mocht je wel goede hebben binnengekregen laat het dan even weten, altijd handig :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Is blijkbaar ondertussen 2 jaar geleden...
Die shop op Aliexpress verkoopt intussen enkel screenprotectors en dus geen kabels meer.
Het grappige is dat ik gewoon op prijs gesorteerd had en goedkoopste heb genomen (met redelijke hoeveelheid, moest geen 100 stuks hebben) :+
Het zijn van die "Samsung" S2 kabels :)

BTW: Oneplus USB kabels zijn super en kosten in China zo'n 5€/stuk via hun site.... Als ik daar ben zal ik van die kabels meenemen. Zijn echt beste kwaliteit USB kabels die ik ooit gezien had :) En ze zien er leuk uit.

[ Voor 32% gewijzigd door Dima_2005 op 31-07-2014 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:03
Eenmalig ipv Online shoppen in China, heb ik tijdens mijn vakantie een keer is Offline geshopt bij de Xiaomi Flagship store in Shanghai.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MW73vuxl.jpg
Deze store zat helemaal verstopt op de 9e verdieping van een kantorencomplex.

Mijn eerste indruk was... Ben ik niet perongeluk een Apple store binnengelopen?

Er waren erg veel mensen in de store, waar de grootste deel ervan langs de raam op een lange bank zaten te niksen op hun (Xiaomi) telefoon. Daarnaast hadden ze een woonkamerhoek gebouwd waar je de MiTV kon uittesten. Was een best interessante 46" TV met de ingebouwde MiBox mediaplayer. Ideaal als je Chinese Live TV en Series wilt kijken. Maar helaas mocht ik deze niet van me vriendin aanschaffen. :(

Uiteindelijk maar voor het alternatief gekozen, en de MiBox V2 gekocht (een voor mij, en een voor mijn ouders). En wat andere dingetjes zoals de een grote en een kleine batterypack, en de oortjes van Xiaomi (welke door head-fi.org vergeleken wordt met $200 oortjes).

Ik kreeg 2 leuke sleutelhangers gratis er bij.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/16lTxPPl.jpg

Voor mensen die er naar toe af reizen, Ze accepteren alleen Unionpay passen. Mijn Mastercard weigerde ze... En cash wilden ze ook niet. Dus ik moest via via een pas regelen.

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Zo, hier is inmiddels mijn 2e Escam QD520 onderweg. Gelijk ook maar 2 x Escam POE Splitter erbij besteld. Dan hoef ik geen voedingskabel naar buiten te leggen.

Infrarood beeld is duidelijk tot een kleine 30 meter van die dingen. Veel beter dan ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN-IS schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 19:34:
[...]

[...]

De 3 kabels van Xtreme Guard heb ik vandaag ontvangen en helaas net zo slecht als de goedkope kabels uit China! De kabel laat niet meer dan 0.3mAh door. Ik heb Xtreme Guard al gemaild.

Erg jammer, had gehoopt dat deze in ieder geval goed waren. Op naar de volgende merk/kabel.
Had ik eerlijk gezegd wel verwacht van Xtreme Guard. Had in het verleden die "natte" screenprotectors gekocht, destijds dacht ik wat een koopje met die 80% kortingscode, maar die codes zijn het hele jaar door, leuke marketing :+
Helaas bevallen ze allerminst, op zich wel redelijk krasvrij, maar ze verkleuren aan de hoeken en aan de randen kleeft het vol met vuil en stof ;w
Daarna de gok gewaagd met een 90% kortingscode voor de vernieuwde "droge" Xtreme Guard protectors, die zijn nog slechter dat de 10 dollarcent screenprotectors van DX ;w
De kabels hebben ze nieuw in het assortiment, maar goed om te weten dat het ook bagger is, in de lijn der verwachting. Allemaal marketingpraat met opgewaardeerde prijzen en hele jaar door 80-90% korting, maar lage kwaliteit.
Conclusie: nooit meer Xtreme Guard voor mij :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox

KennyPlox

feest vierende banaan

Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 22:17:
[...]

Daarna de gok gewaagd met een 90% kortingscode voor de vernieuwde "droge" Xtreme Guard protectors, die zijn nog slechter dat de 10 eurodollar screenprotectors van DX ;w
Ai, das niet echt goed nieuws. Mijn ouders hadden beide nog een screenprotector nodig en heb voor allebij die 2 gekocht...
Ze zijn erg voorzichtig, dus ik verwacht niet dat er snel krassen op komen dan.

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
KennyPlox schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 22:19:
[...]

Ai, das niet echt goed nieuws. Mijn ouders hadden beide nog een screenprotector nodig en heb voor allebij die 2 gekocht...
Ze zijn erg voorzichtig, dus ik verwacht niet dat er snel krassen op komen dan.
Ik weet zo niet welke telefoon het is, maar kijk eens of je er zoiets voor kunt krijgen. Voor sommige merken kun je al wat vinden vanaf een 3 of 4 Dollar. Ik hoef geen andere meer.

Tempered glass Screen Protector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:47
starcopy schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 22:26:
[...]

Ik weet zo niet welke telefoon het is, maar kijk eens of je er zoiets voor kunt krijgen. Voor sommige merken kun je al wat vinden vanaf een 3 of 4 Dollar. Ik hoef geen andere meer.

Wat zijn de voordelen van zulke "dure" protectors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox

KennyPlox

feest vierende banaan

starcopy schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 22:26:
[...]

Enige redend dat ik bij XtremeGuard heb gekocht is omdat ik zelf een screenprotector nodig had, ik heb de Spartan Shield gehaald voor 4.99 met de kortingscode.
Maar imo, mijn ouders hebben niet persé een tempered glass protector nodig, ze zijn toch al super zuinig.
Als het niets blijkt te zijn koop ik gewoon andere voor ze

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
krissie100 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 22:28:
[...]

Wat zijn de voordelen van zulke "dure" protectors?
Als je de telefoon eens laat vallen, is de kans op een gebarsten glas een stuk minder, krassen heb je ook weinig last van, en mocht je er toch eens in krijgen omdat je ergens een paar zandkorreltjes in had zitten, kun je hem tenminste vervangen. Die gewone folie dingen bieden bijna geen bescherming en zijn vaak ook nog k*t om er goed op te krijgen. Als ik ergens zuinig op ben dan is het wel dit soort zaken. En om dan een telefoon van een paar honderd euro te gaan "beschermen"met een chinees folie velletje van gratis of voor 2 cent lijkt me een nutteloze bezigheid. Is net zoiets als 1000 euro voor een nieuwe versterker uitgeven, en er dan speakers van de Aldi op aansluiten. :)

Je hoeft mij trouwens niet te geloven, maar kijk maar eens op Youtube naar tests van die dingen. Dan zie het het verschil pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:47
starcopy schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 22:47:
[...]

Als je de telefoon eens laat vallen, is de kans op een gebarsten glas een stuk minder, krassen heb je ook weinig last van, en mocht je er toch eens in krijgen omdat je ergens een paar zandkorreltjes in had zitten, kun je hem tenminste vervangen. Die gewone folie dingen bieden bijna geen bescherming en zijn vaak ook nog k*t om er goed op te krijgen. Als ik ergens zuinig op ben dan is het wel dit soort zaken. En om dan een telefoon van een paar honderd euro te gaan "beschermen"met een chinees folie velletje van gratis of voor 2 cent lijkt me een nutteloze bezigheid. Is net zoiets als 1000 euro voor een nieuwe versterker uitgeven, en er dan speakers van de Aldi op aansluiten. :)

Je hoeft mij trouwens niet te geloven, maar kijk maar eens op Youtube naar tests van die dingen. Dan zie het het verschil pas.
Ja snap ik, heb zelf 10 van die cheap dingen voor 2 euro ;)
Glas wordt iig beschermd tegen krasjes, wel moeilijk erop te doen idd, piep luchtbelletjes, daarnaast laat ik mijn mobiel nooit, ja echt nooit vallen ;) dus ik doe het puur voor krasjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zxcvb
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:13
Snuffelke schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 18:36:
[...]

Ik heb het even getest, bij mij knipperen 1 rode en 1 blauwe een 2tal seconden maar hij blijft toch een beetje afwijken naar links.
In de handleiding wordt vermeld dat dit ook in advanced mode moet maar er is geen verschil, mss doe ik toch nog iets fout. Ik heb zelf zoals in de manuel vermeld er een aantal papieren ondergestoken aan 1 kant om het toch wat te forceren in die richting.
Het rare is als ik de throttle een heel klein beetje openzet er maar 3 van de 4 propellers draaien als ik wat bijgeef is het opgelost. Je zou denken dat er dan wat mis is met het motertje maar het is aan de verkeerde kant.
Als je hem binnenhuis test en je zet de throttle een beetje open moet hij dan mooi op zijn plaats blijven hangen?
Onthoud hij eigenlijk die instellingen of moeten deze steeds opnieuw worden ingegeven?
Bij mij werkt het calibreren ook zonder in advanced mode te zitten. Als hij echt veel afwijkt naar een kant kan je proberen een propeller te vervangen. Die zijn namelijk verschillend, en soms wordt hij met een matige propeller er op geleverd. Daarnaast kun je met de pijltjes trimmen.

Binnenhuis hangt hij nooit helemaal perfect stil, maar met de nodige oefening kan je er wel rustig en beheerst mee vliegen. Geen idee of hij de instellingen onthoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krissie100 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 22:52:
[...]

Ja snap ik, heb zelf 10 van die cheap dingen voor 2 euro ;)
Glas wordt iig beschermd tegen krasjes, wel moeilijk erop te doen idd, piep luchtbelletjes, daarnaast laat ik mijn mobiel nooit, ja echt nooit vallen ;) dus ik doe het puur voor krasjes ;)
Idem hier, laatst een stapeltje bij Banggood gehaald voor 2 dollar. Om de paar maanden weer verwisselen, kost geen cent. Scherm is nog perfect en krasvrij, daar gaat het mij primair om. Het vergt ervaring om die dingen perfect aan te brengen, stofvrije omgeving is het halve werk. Na een paar keer is het appeltje-eitje.
Tja, als je verwacht om 'm te laten vallen, kan beter gewoon een bumper of ander hoes halen, daar zijn screenprotectors niet voor gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Het gevoel van glas is toch ook een stuk anders dan gewoon een stukje plastiek. Onlangs ook naar enkel tempered glass overgestapt. Geniale dingen :+

En als je gsm glass-down valt (op een kiezeltje), dan zal je tempered screen protector je gsm wel redden... En een hoesje niet.

[ Voor 31% gewijzigd door Dima_2005 op 31-07-2014 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Iemand nog een kortingscode voor een Hubsan X4 H107C ?
Wil er 1 kopen, dusja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:05
Tjiwa schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 22:12:
Eenmalig ipv Online shoppen in China, heb ik tijdens mijn vakantie een keer is Offline geshopt bij de Xiaomi Flagship store in Shanghai.

[afbeelding]

Er waren erg veel mensen in de store, waar de grootste deel ervan langs de raam op een lange bank zaten te niksen op hun (Xiaomi) telefoon. Daarnaast hadden ze een woonkamerhoek gebouwd waar je de MiTV kon uittesten. Was een best interessante 46" TV met de ingebouwde MiBox mediaplayer. Ideaal als je Chinese Live TV en Series wilt kijken. Maar helaas mocht ik deze niet van me vriendin aanschaffen. :(

Uiteindelijk maar voor het alternatief gekozen, en de MiBox V2 gekocht (een voor mij, en een voor mijn ouders). En wat andere dingetjes zoals de een grote en een kleine batterypack, en de oortjes van Xiaomi (welke door head-fi.org vergeleken wordt met $200 oortjes).

[afbeelding]

Voor mensen die er naar toe af reizen, Ze accepteren alleen Unionpay passen. Mijn Mastercard weigerde ze... En cash wilden ze ook niet. Dus ik moest via via een pas regelen.
Gaaf,
Alles gekocht voor de Chinese advies prijzen van Xiaomi?

Die oortjes zijn zekker top, heb ze sinds een week en zijn echt een genot om na te luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
[...]

[...]

Deze micro usb kabels moet je ook niet kopen. Getest en halen amper 350mA. 2 stuks gekocht van 2m
http://www.ebay.com/itm/2...&var=&hash=item61d4d0642a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
zxcvb schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 22:59:
[...]

Bij mij werkt het calibreren ook zonder in advanced mode te zitten. Als hij echt veel afwijkt naar een kant kan je proberen een propeller te vervangen. Die zijn namelijk verschillend, en soms wordt hij met een matige propeller er op geleverd. Daarnaast kun je met de pijltjes trimmen.

Binnenhuis hangt hij nooit helemaal perfect stil, maar met de nodige oefening kan je er wel rustig en beheerst mee vliegen. Geen idee of hij de instellingen onthoud.
Alvast bedankt, ik zal eens proberen met de bijgeleverde propellers, Ik ga wel nog wat moeten oefenen. Ik heb vandaag mijn eerste avond testvlucht gemaakt in de tuin. De leds geven veel licht.
Conclusie tuin veel te klein en batterij te snel leeg, het vliegt wel goed voor die prijs eigenlijk.
Nadeel als ik hier goed mee kan vliegen waarschijnlijk een aankoop voor een zwaarder model en met camera :)
Zijn er eigenlijk toestellen voor een redelijke prijs die wat langer kunnen vliegen zonder bij te laden bv +- 15 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:34
Tempered glass breekt ook als jouw mobiel front face op de straat/stoep valt (bij een nichtje binnen 3 dagen een barst...). Het belangrijkste voordeel is dat Tempered glass goedkoper is om te vervangen dan jouw daadwerkelijke scherm. Daarnaast is het ook 'natuurlijker' om over te vegen, makkelijker om erop te zetten, minder krassen na verloop van tijd vergeleken met een goedkoop plastic folie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:00

RobertowNL

For your gear!

Zit overigens ook wel verschil in die protectors. Had voor mijn Xperia Z verschillende glazen protectors en de een had veel meer last van vingerafdrukken dan de andere (duurdere was beter).
Daarnaast had de iets duurdere ook afgeronde hoeken dat voelde allemaal iets beter aan (Mooier was het niet, Lumia 920 leek het wel op die afgeronde randen van het glas).

[ Voor 8% gewijzigd door RobertowNL op 01-08-2014 00:27 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjiwa schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 22:12:

[afbeelding]

[afbeelding]

Dat is mooi :) Ik ben in Guangzhou destijds ook de Meizu stores tegen gekomen die zien ook erg mooi uit. Wat dat betreft is winkelen in China best prettig, ik heb er ook veel kleding gekocht en de kwaliteit is beter dan van Thailand.

Overigens bestelde ik de gadgets gewoon via Taobao om ze vervolgens te laten bezorgen in mijn hotel, want vaak zijn de prijzen offline gewoon hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
[...]

[...]

Hoe kan het dat de ene kabel meer stroom doorlaat dan de ander? Kabels worden toch gemaakt van hetzelfde materiaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
Nee. Sommige hebben hele dunne kabels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2023
Deze vraag is vast en zeker eerder gesteld maar kan het zo snel niet vinden in de vele bladzijdes aan informatie. Ik hoor jullie weleens zeggen, als je wat duurders besteld (SJ4000 in dit geval), dan moet je kiezen voor een tracking code. Betekend dat dat ik een verzendmethode van minimaal 10 dollar moet kiezen? Bij welke methode krijg je zo'n code. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
Tommyboy_1908 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 08:43:
Deze vraag is vast en zeker eerder gesteld maar kan het zo snel niet vinden in de vele bladzijdes aan informatie. Ik hoor jullie weleens zeggen, als je wat duurders besteld (SJ4000 in dit geval), dan moet je kiezen voor een tracking code. Betekend dat dat ik een verzendmethode van minimaal 10 dollar moet kiezen? Bij welke methode krijg je zo'n code. :)
Normaal sturen ze voor zulk bedrag automatisch met tracking code. De duurdere verzendmethodes zijn meestal voor snellere levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
Russel88 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 08:00:
[...]

Hoe kan het dat de ene kabel meer stroom doorlaat dan de ander? Kabels worden toch gemaakt van hetzelfde materiaal?
Inderdaad zoals Catch22 terecht opmerkt dunnere kabels of niet van koper maar van ijzer of aluminium. Zie anders ook maar eens naar de ervaringen met de netwerkkabels
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1491393
Pagina: 1 ... 100 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]