Toon posts:

[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 117 118 119 Laatste
Acties:
  • 1.027.185 views

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-06 21:52

Dima_2005

T.net-verslaafde

starcopy schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 22:56:
Tijdens die gaga deal hebben een aantal, waaronder ik, al gewaarschuwd dat het nep was. We hebben zelfs aangegeven waarom je ook problemen met eventuele claims kon gaan krijgen. Maar zodra het woord 50% off en: ach, ik heb toch koper bescherming, valt. Dan luistert niemand meer. Achteraf is Leiden dan in last.

En als je het niet aanpakt, heb je zeer waarschijnlijk je rechten verspeeld. Die verkoper heeft dan niets fout gedaan, maar de koper. En bewijs dan maar eens dat jij niet fout zit.
Klopt, de waarschuwingen waren er. (al had ik besteld VOOR dat ik op Tweakers ging, samen met de Redmi die geannuleerd was) :+
Ik zal het inderdaad aanpakken en filmpje maken van het openmaken van het pakketje, en aangeven waar de problemen zitten. Hopelijk zal Aliexpress iets doen hiermee. Indien niet, tjah. Geen ramp, ik heb al meer geld kwijtgeraakt door de Chinezen. (wegens niet opvolgen bv.)

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Anoniem: 516869

Tijdens die gaga deal hebben een aantal, waaronder ik, al gewaarschuwd dat het nep was. We hebben zelfs aangegeven waarom je ook problemen met eventuele claims kon gaan krijgen. Maar zodra het woord 50% off en: ach, ik heb toch koper bescherming, valt. Dan luistert niemand meer. Achteraf is Leiden dan in last.

En als je het niet aanpakt, heb je zeer waarschijnlijk je rechten verspeeld. Die verkoper heeft dan niets fout gedaan, maar de koper. En bewijs dan maar eens dat jij niet fout zit.
Hetzelfde geldt voor de Xiaomi powerbank van Miniinthebox. Ik zie alleen maar reacties in de trant van "ook de nepperd binnen. Meteen PayPal geschil geopend, wel prima aftersales, binnen 1 dag mijn geld terug" :')
Eerlijk gezegd vind ik dat een beetje maf, tegen beter weten in toch bestellen omdat er kopersbescherming is. Die tijdbommen gaan bij mij meteen de prullenbak in, zonde van mijn tijd.

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:27

:Y

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:12

KennyPlox

feest vierende banaan

Voor degene die het nog niet weten, Aurabuy heeft straks weer een 1 cent deal
Max 1 per klant

denk ik dan...

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:42
Mijn bestelling was idd ook al geplaatst alvorens ik hier gewaarschuwd werd.
Simpelweg omdat ik ook niet zoveel had gelezen over de Xiaomi piston.

En ja, ik was ook diegene die zei dat als iets te mooi is om waar te zijn, dan zal dat ook zijn (beroepend op tablets en telefoons met meer dan 80% korting).

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:18

Quad

Doof

Sold out. :Y)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• KennyPlox

KennyPlox

feest vierende banaan

Eerste 2 waren van de vorige dagen, de derde zou als het goed is 0.01 cent moeten zijn, wat hij overigens nog niet is

denk ik dan...

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:18

Quad

Doof

Ah op die fiets.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:52
Volgens mij zijn alle prijzen bij DX al uitgedeeld. Al 7 bestellingen geplaatst maar helaas tot nu toe helemaal niks kunnen ontvangen.

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-03 13:37
Xepos schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 00:09:
Volgens mij zijn alle prijzen bij DX al uitgedeeld. Al 7 bestellingen geplaatst maar helaas tot nu toe helemaal niks kunnen ontvangen.
Klopt, ze delen er maar 1 uit per 5 minuten

• MrMilco
  • Laatst online: 04-06 22:02
Vooruit dan maar. Voor 1 cent kun je het niet laten liggen. Net als die USB kabel. Heb dan wel geen iPhone. Maar toch afgelopen week die kabel besteld haha. Misschien dat ik ooit zo ziek wordt dat ik een i device koop

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

• KennyPlox

KennyPlox

feest vierende banaan

MrMilco schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 00:34:
[...]

Vooruit dan maar. Voor 1 cent kun je het niet laten liggen. Net als die USB kabel. Heb dan wel geen iPhone. Maar toch afgelopen week die kabel besteld haha. Misschien dat ik ooit zo ziek wordt dat ik een i device koop
Dan moeten ze hem nog wel ooit af gaan prijzen :+
Ze zijn daar zeker niet de snelste bij Aurabuy. Site is ook ontiegelijk langzaam voor mij

denk ik dan...

• MrMilco
KennyPlox schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 00:43:
[...]

Dan moeten ze hem nog wel ooit af gaan prijzen :+
Ze zijn daar zeker niet de snelste bij Aurabuy. Site is ook ontiegelijk langzaam voor mij
Klopt, en klopt haha, Hier ook al een paar dagen ontiegelijk traag, maargoed. voor €0.01 mag hij van mij rustig traag zijn, zolang t spul maar wordt verzonden haha

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

• KennyPlox

KennyPlox

feest vierende banaan

Hmm, ik kan het verkeerd begrijpen, maar de vorige 1 cent deal is eigenlijk nog niet afgelopen, aan de productpagina te zien.
Daar staat dat de deal over 7 uur en 44 minuten eindigd, dus ik denk dat de nieuwe deal pas 09:00 begint.

denk ik dan...

• zerocool82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-06 08:59

zerocool82

Ignorance causes chaos

KennyPlox schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 01:16:
Hmm, ik kan het verkeerd begrijpen, maar de vorige 1 cent deal is eigenlijk nog niet afgelopen, aan de productpagina te zien.
Daar staat dat de deal over 7 uur en 44 minuten eindigd, dus ik denk dat de nieuwe deal pas 09:00 begint.
Op dit moment is de prijs 1 cent.

• MrMilco
zerocool82 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 09:38:
[...]

Op dit moment is de prijs 1 cent.
Jup. Iets over 9 besteld hier :)

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:50

HellBeast

Oh My GoT!

Voor de aankomende Halloween wil ik voor de kinderen in een partytent wat leuks maken. Nu ben ik op zoek naar een rookmachine en een laser. Enig idee waar ik dat kan vinden? Stroboscopen zijn wel makkelijk te vinden en ook niet zo duur. voor 6 a 7 euro heb je er al eentje.

Beauty is in the eye of the beerholder

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-05 15:29

Luppie

www.msxinfo.net

Dit is wel een leuke laser en nog betaalbaar ook.
http://www.dx.com/p/hml-t...w-18-key-rc-tripod-338537
Je hebt ze ook nog iets goedkoper, maar dan met minder patronen en zonder remote control.

En voor rook zou je ook eens naar droogijs kunnen kijken. Geeft eigenlijk nog een beter effect voor Haloween dan een rookmachine. http://www.icsdryice.com/nl

[Voor 44% gewijzigd door Luppie op 30-08-2014 10:38]

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-05 20:47
De deal is nog steeds actief, zojuist kunnen bestellen, site is wel ongelofelijk traag.

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb zo'n originele Xiaomi 10400mAh gekocht bij eForChina en vrij vlot binnen gekregen. Beschermhoesje voor 1,50 dollar op ebay besteld en die was er een dag later. Dik tevreden dus. Nu ben ik alleen benieuwd of iemand een tip heeft om dat ding plus de nodige kabeltjes fatsoenlijk mee te nemen, nu zweeft alles los in mijn tas. Is er een handige chinees die een opbergsysteem heeft verzonnen voor dit ding? Ik kan mij nu wel behelpen met een dik elastiek om het apparaat heen waar ik de kabels in schuif maar wie weet is er iemand een stuk creatiever geweest?

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
EN-IS schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:18:
Afgelopen week een aantal kabels ontvangen en deze heb ik getest. Helaas zijn een groot deel waardeloos en heb ik besloten om alle nieuwe en voorgaande tests bij te houden in een tabel.
Als je de tabel wilt aanvullen, graag even per DM de gegevens doorgeven :) Zo kunnen we de goede kabels en slechte kabels onderscheiden.

Kabel Test
KabelPrijsTest UitslagWebwinkel
Origineel Galaxy S4 kabel$max output 1.9ASamsung
Google Nexus 7 (zwart)$1.94max output 0.3AMiniInTheBox
Google Nexus 7 (wit)$1.94max output 0.420AMiniInTheBox
Generiek Micro-USB$17.99max output 0.540AXtremeGuard
Micro-USB Cable Hemp (braided/nylon)$2.64max output 1.260AeForChina
Xiaomi Magnetische Micro-USB$4.90max output 1.9ADealExtreme
Magnetische Micro-USB (wit)$1.49max output 1.14AChinaBuye
Magnetische Micro-USB (grijs)$1.77max output 1.14AChinaBuye
Orico Micro USB Cable$6.99max output 1.9AMiniInTheBox
Red Micro USB Cable$3.99gem. 1.6A (max output 1.9A)MiniInTheBox

Voorlopige winnaar
Red Micro USB Cable - Batterij op 2% - laadt de telefoon direct met ongeveer tussen de 1.1A en 1.5A, wanneer de Galaxy S4 de 40% grens bereikt blijft het laadvermogen op 1.46A en bij de batterij grens van 70% schiet het naar een continu laadvermogen van 1.8A / 1.9A !

Getest met:
- Galaxy S4 Smartphone
- Galaxy S4 Lader
- Galaxy S4 Kabel
- App: Galaxy Charging Current
- USB Meter Tester

//Edit1; mA en A door elkaar gehaald, gegevens gecorrigeerd.
//Edit2; gegevens van dodge_911 toegevoegd (zijn getest met KCX-017)
//Edit3: originele kabel van de Galaxy S4 er bij gezet, deze gebruik ik ook als referentie, alleen met de app getest, op een gegeven moment zal ik het testen met de usb meter/tester
//Edit4: twee nieuwe kabels toegevoegd, en we hebben een prijs-kwaliteit winnaar (rood)
Ik heb nu deze besteld.

Ik laat wel weten hoeveel die van de beloofde 2A haalt.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
engessa schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:59:
Ik heb zo'n originele Xiaomi 10400mAh gekocht bij eForChina en vrij vlot binnen gekregen. Beschermhoesje voor 1,50 dollar op ebay besteld en die was er een dag later. Dik tevreden dus. Nu ben ik alleen benieuwd of iemand een tip heeft om dat ding plus de nodige kabeltjes fatsoenlijk mee te nemen, nu zweeft alles los in mijn tas. Is er een handige chinees die een opbergsysteem heeft verzonnen voor dit ding? Ik kan mij nu wel behelpen met een dik elastiek om het apparaat heen waar ik de kabels in schuif maar wie weet is er iemand een stuk creatiever geweest?
Ik kreeg mijn Xiaomi 10400 van Chinabuye aangeleverd in een plastic cover waarin de powerbank en het usb-kabeltje zat. Die gebruik ik gewoon als opslag/transportbox, zodat ik beide in de tas kan gooien zonder dat ze los erin terecht komen. Die heb jij niet gekregen? :?

• InsertFunnyText
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik heb zelf deze en deze

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-04 23:34
Joosie200 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:18:
[...]

Ik kreeg mijn Xiaomi 10400 van Chinabuye aangeleverd in een plastic cover waarin de powerbank en het usb-kabeltje zat. Die gebruik ik gewoon als opslag/transportbox, zodat ik beide in de tas kan gooien zonder dat ze los erin terecht komen. Die heb jij niet gekregen? :?

[afbeelding]
Ze komen ook wel eens in een kartonnen doosje. Bij mij 50/50 geweest de laatste maanden.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• EN-IS
Is er een handige chinees die een opbergsysteem heeft verzonnen voor dit ding? Ik kan mij nu wel behelpen met een dik elastiek om het apparaat heen waar ik de kabels in schuif maar wie weet is er iemand een stuk creatiever geweest?

Dit doe ik ook met de 10400mAh versie :+ ;)
BigWillem89 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:13:
Ik heb nu deze besteld.

Is dat een nieuwe kabel op BG? Ik had het niet eerder gezien namelijk :) Ik ben dan ook benieuwd wat deze door heen laat tijdens het laden.

• engessa
  • Niet online
Joosie200 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:18:
[...]

[afbeelding]
Nope, die van mij zat in het kartonnen doosje. En in die hardcase past nog steeds niet en een 30-pins kabel, een lighting kabel en mijn oordoppen.
Die eerste is veel te groot, die tweede heeft niet zo'n handige vorm.
EN-IS schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:40:
[...]

[afbeelding]

Dat werkt wel. Als je maar 1 kabel mee hoeft te nemen ;)

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01 20:43
engessa schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:08:
[...]
Dat werkt wel. Als je maar 1 kabel mee hoeft te nemen ;)
Dat bandje van hoes voor de 10400mAh is breder, ik denk dat daar wel twee kabels tussen passen.
Als je dan je oortjes en je 30-pins/lighting kabel met een 30-pins naar lighting of andersom erop doet en dat past denk ik wel onder dat bandje.

xbl: superlucky luke

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online

Is dat een nieuwe kabel op BG? Ik had het niet eerder gezien namelijk :) Ik ben dan ook benieuwd wat deze door heen laat tijdens het laden.
Ja, kwam deze toevallig tegen tussen de new arrivals op Banggood.
Moet ik eigenlijk niet naar kijken.. :+

• jspr360
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-06 14:40
Deze Bluetooth Carkit heb ik eergisteren ontvangen. Tot nu toe erg te spreken over de (geluids)kwaliteit. Nu alleen nog de accuduur afwachten, dan is het een top dingetje voor een ultra lage prijs (in vergelijking met bijv. een parrot). Daarnaast is het mogelijk om twee telefoons tegelijkertijd te verbinden.

Besteld: 17-8
Ontvangen: 28-8

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje boven! Of toch onder..?

Heb vandaag mijn Xiaomi Powerbank binnen gekregen.

http://tweakers.net/ext/f/cqj1XOzaG2aoWqO9ONhJ4PGb/thumb.jpg

http://tweakers.net/ext/f/BZjXULDXF4E6AQSbrK5NQkIY/thumb.jpg

- 18-08: besteld bij BangGood.com
- 19-08: is die verzonden. Standaard shipping
- 29-08: was de eerste afleverpoging, niemand thuis :z
- 30-08: Vandaag binnen gekregen.

Werd geleverd in een plastic zak, daarin zat:
- Stukje schuimrubber of hoe je daar maar noemt
Daarin zat vervolgens het welbekende kartonnen doosje van de XPB.
In het doosje zat de XPB en een boekje/blaadje en een USBkabel.

De fake/echtheidtest:
- De USBkabel was zonder het logo van MI.(check)
- Wanneer ik de XPB ga laden en dan ook verbinding met telefoon maakt, laadt de telefoon ook echt op. (check)
- Als ik de XPB ga 'kortsluiten' dan geeft hij niet aan dat hij aan het laden is (check)
- USBpoort binnenkant. Beiden zijn dezelfde qua kleur. (check)
- Kraslaag op het doosje. Aangezien ik er wat te hard over heen ben gegaan met een muntje, is die code bij mij wat verkrast dus kan hem niet meer controleren helaas op het nummer.
- Logo zit er gezandstraald op. (check)
- De text onderop de XPB is licht van kleur (check)
- De binnenkant van de USB kabel is zwart. (check)
- Als de XPB aan het laden is en hou de powerknop ingedrukt dan gaan de LEDs uit. Bij losladen knop gaan ze weer in laadstand (check)

Zie ook wel voorbij komen dat er een 'white envelope' om zit maar die had ik niet maar las dat dat bij meerdere niet het geval is.

Ik kan hem nog uit elkaar halen voor de check met de accu's maar dat ga ik niet doen.
Dit zijn genoeg punten die voor mij bevestigen dat ik een echte heb.

[Voor 8% gewijzigd door GGS_206 op 30-08-2014 14:45]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• engessa
  • Niet online
Een ander 'china buy' die ik gedaan heb ik is deze:

Gekocht via de ebayshop van de fabrikant via http://www.nes30.com/ Controller zelf is verder prima, goede bouwkwaliteit en zal vast goed werken. Probleem is alleen dat het geen MFI-controller is dus op iOS kun je hem alleen als icade controller gebruiken. Daar heb je dus geen zaak aan. Onder andriod heb je veel meer opties en zou ie veel beter moeten werken. Het enige waar ik hem nu mee aan de praat heb gekregen is Temple Run. Jeuj.

Fabrikant heeft op het forum aangegeven dat hij graag een MFI-licentie zou krijgen maar dat is erg kostbaar en no way dat Apple zo'n duidelijk ripoff van een Nintendo controller een licentie gaat geven.

• EN-IS
Zo, :) mijn review van de Tronsmart is nu echt klaar, wel iets te lang om hier te plaatsen, voor diegene die het willen zien/lezen;
productreview: Tronsmart Tronsmart T1000 review door EN-IS

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Voor de mensen die op de Mi Band zitten te wachten. Gisteren was er een lading te koop via de officiele kanalen. Minder dan 1 seconde later uitverkocht. Volgende batch komt 3 september. Wordt lang wachten zo.

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-05 08:58
Heeft iemand ervaring met bluetooth oordopjes zoals http://www.everbuying.com/product570209.html?
Eventuele betere suggesties?

[Voor 28% gewijzigd door rik op 30-08-2014 14:15]

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:44
Heb 'm zojuist besteld. Dus als je even wacht wil ik wel zeggen of het wat is ;)

ᴘᴠᴏᴜᴛᴘᴜᴛ

• silverball
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:19

silverball

De wagen voor moderne mensen

rik schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:14:
Heeft iemand ervaring met bluetooth oordopjes zoals http://www.everbuying.com/product570209.html?
Eventuele betere suggesties?

[afbeelding]
Bij mij zijn ze gisteren binnen gekomen. Om te bellen is de geluidskwaliteit voldoende, voor muziek is het matig want er is bijna geen bas. Ook zien de oortjes er erg plastic uit. Ze liggen wel goed in mijn oor, en over de accuduur ben ik ook zeer te spreken. Ik kan bijna 4 uur met gemiddeld volume muziek luisteren.

Ik raad ze erg aan, waarschijnlijk ben ik kwa geluidskwaliteit te veeleisend, mijn zus vind het prima ;)

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:00
BigWillem89 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:13:
[...]

Ik heb nu deze besteld.

Als ik de foto's bekijk kan dit wel eens een winnaar zijn. Er staan op de pagina namelijk foto's op van de draad zelf en daar zie je dat de 2 buitenste, dus de voedingskabels dikker zijn dan de data lijnen.
Ik heb zelf nog 3 andere in bestelling, maar als die niets zijn komen deze in de plaats. Als deze binnen zijn laat ik zeker weten of deze goed zijn of niet.

Ik zou wel eens graag een echte referentie test doen met een vaste labo voeding en een 5,1 Ohm weerstand om te zien wat al die kabels waard zijn.

Nog een vraagje over die Xiaomi Pistol headphone dingen.
Ik heb nu een CX-300 van Sennheiser die zeer goed klinken, maar wil eens iets anders testen. Welke raden jullie me aan en waar kan ik originele bestellen?

• jspr360
Vandaag ook mijn Xiaomi Powerbank van BG in ontvangt mogen nemen, had zilver besteld maar kreeg een grijze. No big issue.

Besteld: 20-8
Ontvangen: 30-8

Geen MI Logo usb kabel: check
Logo gezandstraald: check
Zwart usb poort kabel: Check
Code geverifieerd: Check
Alle vier ledlampjes uit bij opladen en drukken aan/uit knop: check
Telefoon begint meteen met opladen zonder powerbank aan te hebben gezet: check
Bij kortsluiting, niet opladen: check
USB poorten, beide zelfde kleur: check wel zwart
Onderkant tekst licht: nee, grijs (wss door de grijze versie???)

Ik heb de powerbank niet open gemaakt. Is dit verstandig om te doen? Ik heb er vertrouwen in dat dit een originele is.

Foto's:

Daarnaast onderstaande kabel besteld, dit is mijn tweede.
http://www.banggood.com/3...IPhone-IPad-p-926237.html

[Voor 27% gewijzigd door jspr360 op 30-08-2014 16:40]

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01 20:43
Ik zou de foto's in je Onedrive even openbaar maken. :)
Laat maar

[Voor 14% gewijzigd door Annoying-Orange op 30-08-2014 16:33]

xbl: superlucky luke

• jspr360
Annoying-Orange schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:32:
Ik zou de foto's in je Onedrive even openbaar maken. :)
Laat maar
Offtopic: Ja het delen van foto's via een BBcode vanaf Onedrive is blijkbaar niet zo makkelijk.. :'(

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
jspr360 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:27:
Vandaag ook mijn Xiaomi Powerbank van BG in ontvangt mogen nemen, had zilver besteld maar kreeg een grijze. No big issue.
Heb ik ook gehad, bij 2 BG orders... Toch wat van zeggen, blijkbaar zijn de orderpickers bij BG kleurenblind.
Ik heb toen ofwel 3 dollar korting gekregen op de volgende order of 5%, daar ben ik niet meer zeker van.
Maar, effe melden, en je hebt weer wat korting op je volgende BG order ;)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

jspr360 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:27:

Besteld: 20-8
Ontvangen: 30-8

Geen MI Logo usb kabel: check
Logo gezandstraald: check
Zwart usb poort kabel: Check
Code geverifieerd: Check
Alle vier ledlampjes uit bij opladen en drukken aan/uit knop: check
Telefoon begint meteen met opladen zonder powerbank aan te hebben gezet: check
Bij kortsluiting, niet opladen: check
USB poorten, beide zelfde kleur: check wel zwart
Onderkant tekst licht: nee, grijs (wss door de grijze versie???)

Ik heb de powerbank niet open gemaakt. Is dit verstandig om te doen? Ik heb er vertrouwen in dat dit een originele is.

Foto's:
[afbeelding]

[afbeelding]

Daarnaast onderstaande kabel besteld, dit is mijn tweede.
http://www.banggood.com/3...IPhone-IPad-p-926237.html
Vergeleken met de mijne heb ik een witte USBpoort (grote) en jij de zwarte of komt dat door de foto?

‹(◕‿◕)›

• Pistolebob
  • Laatst online: 16-03 13:37
GGS_206 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:06:
[...]

Vergeleken met de mijne heb ik een witte USBpoort (grote) en jij de zwarte of komt dat door de foto?
De grijze XPB heeft blijkbaar een zwarte, was ook een discussie over op FOK

• EN-IS
Pistolebob schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 18:47:
De grijze XPB heeft blijkbaar een zwarte, was ook een discussie over op FOK
Voordat de discussie hier ook los barst, de grijze Xiaomi heeft een grijze USB poort.

Is ook al eens eerder door mij en anderen vermeld :)

[Voor 11% gewijzigd door EN-IS op 30-08-2014 19:23]

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Kenzi schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:06:
Voor de mensen die op de Mi Band zitten te wachten. Gisteren was er een lading te koop via de officiele kanalen. Minder dan 1 seconde later uitverkocht. Volgende batch komt 3 september. Wordt lang wachten zo.
Ik wacht wel totdat die beter verkrijgbaar is. Hij zal vast binnen 1-2 maanden op een reële prijs liggen.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• jspr360
dodge_911 schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 17:53:
[...]

Heb ik ook gehad, bij 2 BG orders... Toch wat van zeggen, blijkbaar zijn de orderpickers bij BG kleurenblind.
Ik heb toen ofwel 3 dollar korting gekregen op de volgende order of 5%, daar ben ik niet meer zeker van.
Maar, effe melden, en je hebt weer wat korting op je volgende BG order ;)
Thanks, ga meteen contact opnemen.

Bovenstaande posts verklaren de grijze/zwarte usbpoort. Ik wist het zelf ook niet.

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:56

Chocoball

瞧好吧!

[...]
[afbeelding]

Het bandje op het siliconen hoesje is ook bedoeld als bevestiging aan bijvoorbeeld een broekriem of (rug)tasband.
engessa schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:44:
Een ander 'china buy' die ik gedaan heb ik is deze:

[afbeelding]

Gekocht via de ebayshop van de fabrikant via http://www.nes30.com/ Controller zelf is verder prima, goede bouwkwaliteit en zal vast goed werken. Probleem is alleen dat het geen MFI-controller is dus op iOS kun je hem alleen als icade controller gebruiken. Daar heb je dus geen zaak aan. Onder andriod heb je veel meer opties en zou ie veel beter moeten werken. Het enige waar ik hem nu mee aan de praat heb gekregen is Temple Run. Jeuj.

Fabrikant heeft op het forum aangegeven dat hij graag een MFI-licentie zou krijgen maar dat is erg kostbaar en no way dat Apple zo'n duidelijk ripoff van een Nintendo controller een licentie gaat geven.
Deze versie en de famicon versie heb ik bij DX gekocht vanwege de MVP Lucky Draw actie. Heb alleen Android dus ben benieuwd hoe ze straks werken.

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:33
Chocoball schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 20:26:
[...]

Het bandje op het siliconen hoesje is ook bedoeld als bevestiging aan bijvoorbeeld een broekriem of (rug)tasband.

[...]

Deze versie en de famicon versie heb ik bij DX gekocht vanwege de MVP Lucky Draw actie. Heb alleen Android dus ben benieuwd hoe ze straks werken.
[afbeelding]
Iemand een code voor dx? Wil deze controller ook wel bestellen en uitproberen

NS FC: SW 2742 0448 8213

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-06 09:00
http://www.tinydeal.com/r...tv-box-ubox-p-135415.html
Enige wat me tegenhoud om te kopen is het missen van DTS ondersteuning,
Hoe moelijk is het om gewoon de codecs/licenties te kopen en product gewoon 10tje duurder te maken.

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:55
heeft iemand ervaringen met oplaadbare 9volt batterijen uit china?

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
joppe113 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 00:58:
heeft iemand ervaringen met oplaadbare 9volt batterijen uit china?
Nope, maar : don't do it.
Kijk ff op nkon.nl.
Heb je ze voor een aanvaardbare prijs, ben je zeker dat 't geen fakers zijn en heb je ze gegarandeerd sneller in handen dan dat je ze vanuit China haalt, zeker nu, met de verscherpte controle op pakketten met batterijen.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Hoelang duurt het ongeveer voordat de XPB vol is met laden?

‹(◕‿◕)›

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:56

Chocoball

瞧好吧!

GGS_206 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 10:01:
Dat ligt aan de lader en USB kabel die je gebruikt op om te laden. Reken maar minimaal op 5,5 uur of langer.

Edit: Aangepast, hieronder staan de werkelijke oplaadtijden.

[Voor 10% gewijzigd door Chocoball op 31-08-2014 12:31]

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:11

NSG

Je weet niks!

GGS_206 schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 10:01:
Charging time
5.5 hrs with 5V/2A plug and standard cable
12 hrs with 5V/1A plug and standard cable
Bron

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Ja had het reeds gevonden.
M'n lader geeft 5v en 2A af dus wel redelijk snel :)

‹(◕‿◕)›

• EN-IS
*
*
*
En daar is het dan eindelijk!
[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2

*
*
*

Daar graag verder, verzoek tot slot is ingediend!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Met dank aan EN-IS :)

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

Pagina: 1 ... 117 118 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~[/html]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee