[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4
Acties:
  • 1.044.303 views

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:53
Mede-auteurs:
  • EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-04 18:04

EN-IS

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-04 09:23

Robbie T

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-01 22:09

hardware.tom

Na 6600 posts in het vorige topic, is hier dan eindelijk het langverwachte nieuwe algemene topic!

Met vele dank aan hardware.tom voor zijn bijdrage!

Shoppen in China

Afbeeldingslocatie: http://leye-legui.jouwweb.nl/upload/8/0/2/testwebsite65/vlag-china.large.gif

Inhoudsopgave

Dit topic is wel bedoeld voor:

- Ervaringen met producten aanschaffen bij webshops uit China & Hong Kong
- Reviews over producten uit deze shops
- Discussies over verschillende producten uit deze shops
- Discussies over levertijden en nazorg van deze shops
- Waarschuwingen voor fake producten (zie hoofdstuk 3)

Dit topic is niet bedoeld voor:

- Discussies over eBay & andere veilingwebsites
- Discussies over producten waar al een apart topic over bestaat (bijvoorbeeld computerhardware)
- Discussies over het importeren van namaakproducten
- Discussies over het omzeilen van douane/inklaringskosten

« · ^

Wij Nederlanders staan wereldwijd bekend als het volk wat graag voor een dubbeltje op de eerste rang zit. :) Dat geldt ook voor winkelen op internet. Echter is dat niet de aard van dit topic. Dit topic is gemaakt om lekker te kunnen kletsen over al die fijne dingen, die je aan de andere kant van de wereld kunt krijgen tegen een zacht prijsje, waar je in Nederland de volle mep betaald.

Wat mensen vaak niet beseffen is dat men in China iets maakt voor 2 euro, en in het rijke westen verkoopt voor 20 euro. Natuurlijk gaat dat niet altijd op een eerlijke manier, maar daar zal ik mij verder niet over uitlaten.

Shoppen in China doen wij vooral voor de gein en voor de hebbedingetjes. We bestellen dus geen nieuwe wasmachine in China, maar wel dat ene telefoonhoesje wat aldaar 3 euro kost en bij ons 30!

Je vindt de gekste dingen in de verschillende grote webshops, hieronder even een klein overzichtje van de meest populaire onder de Tweakers:

- http://www.dealextreme.com
- http://www.focalprice.com
- http://www.buyincoins.com

Deze winkels staan bekend als betrouwbaar, je bent vrij om in dit topic een shop te presenteren waar jij zelf goede ervaringen mee hebt. Schroom niet!
« · ^

Ja & Nee, China staat natuurlijk al jaren bekend om de vele namaakartikelen die hier vandaan komen. Je kent het misschien wel, Nike schoenen voor een prikkie en ze lijken net echt. Echter is het bij wet verboden om namaakartikelen te importeren. Daarom wijs ik je hier alvast op wat kan duiden op namaak:

Neem als voorbeeld even dit:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30185

Als je hier even rondkijkt zie je dat hier Genuine Apple oordopjes aangeboden, met 1 blik op de afbeelding zul je misschien denken, dat zijn gewoon Apple oordopjes zoals je ze bij je iPod worden geleverd.

Het tegendeel is echter waar. Hoe meer je woorden ziet opduiken als "Genuine", "100% real" en "not fake" kun je er gewoon vanuit gaan dat het hier om pure namaak gaat, wat men probeert te verkopen aan nietsvermoedende westerlingen.

Als de douane dit onderschept, kun je je pakketje vergeten en waarschijnlijk een boete verwachten. De douane heeft speciale mensen in dienst voor dit soort zaken, grote bedrijven geven trainingen aan deze mensen hoe men namaak kan opmerken.

WEES GEWAARSCHUWD!

« · ^

In de hierboven genoemde shops verkoopt men voornamelijk elektronica. Een kleine greep uit het (brede) assortiment:

- Kaartlezers en geheugenkaartjes (SD etc.)
- Skype telefoons
- Webcams
- Navigatiesystemen
- Auto accessoires
- Speelgoed
- Games
- Accessoires voor game consoles
- iPod accessoires
- Sieraden
- Smartphone accessoires

Dit is nog maar een klein deel van het grote assortiment van deze shops, hun site is zeker eens een bezoekje waard!

« · ^

Betalen doet men over het algemeen met PayPal of Creditcard, er doen zich de meeste wilde verhalen rond over PayPal. Het systeem echter goed betrouwbaar en mocht de winkel onverhoopt zijn belofte niet nakomen en moeilijk doen, kan men altijd een geschil openen. PayPal kun je gratis aan maken via www.paypal.nl en koppelen aan je creditcard of bankrekening. Hier zijn geen kosten aan verbonden.

Over de verzendkosten kan ik kort zijn: het is namelijk helemaal gratis! Alle bestellingen worden vanuit China & Hong Kong naar elk land ter wereld verzonden, in China & Hong Kong investeert de overheid masaal in bedrijven die handel drijven met het westen, vandaar dat je deze kosten mag doorstrepen.

Alle bestellingen worden via Hong Kong Post (http://www.hongkongpost.com) verzonden, eenmaal in Nederland aangekomen en door de douane heen wordt het bezorgd via PostNL. Reken op een levertijd tussen de 10-15 werkdagen. Dit zijn dus 2-3 weken! Er zijn gevallen bekend dat het langer kan duren, soms wel 6 weken. In dat geval is de container met je pakketje door de Douane bij wijze van steekproef er uit gepikt. Dat kan soms een beetje gedoe opleveren, meestal wijzen Douane en Post naar elkaar als het gaat om het navragen van de status.

De Douane dekt zich op hun eigen site in ieder geval in door met koeienletters te presenteren:

UW PAKKETJE LIGT NOOIT BIJ DE DOUANE MAAR ALTIJD BIJ DE INKLARINGSAFDELING VAN HET VERVOERSBEDRIJF.

Wachten is de beste remedie. :)

Voor de Belgische lezer van dit topic, er is voor België ook een keuze voor EMS. De levertijd wordt dan ongeveer 3-5 dagen vanaf het moment van verzenden. Hier zijn wel extra kosten aan verbonden.

« · ^

Ik zelf heb al eerder enkele bestellingen gedaan bij DealExtreme & FocalPrice. Varierend van screenprotectors tot simple pc hardware. Eigenlijk heb ik nog nooit iets te klagen hier over gehad. Prijs/kwaliteit verhouding is prima, verwacht nooit teveel voor het geen wat je uitgeeft. Dan kan het alleen maar meevallen.

In het vorige topic staan letterlijk duizenden berichten over producten uit webshops in China, neem daar vooral ook eens een kijkje!
« · ^

Blijf vooral rustig, DealExtreme bied een duidelijke service pagina op http://services.dealextreme.com, hier kun je terecht met allerlei soorten problemen. Meestal loopt dit uit op het feit via je ordernummer melding te maken bij de helpdesk van DealExtreme.

Zelf heb ik hier geen verdere ervaringen mee, dus ga ik hier op dit moment niet verder op in.

Tweaker DannyBevers heeft hier wel ervaring mee, lees het hieronder:
Ik bestel hier en daar ook wel eens bij DX en kan de ervaring van "Kapot/niet werkend" delen ^^

Heb wel eens power adapters voor apple dingen op te laden gekocht. En deze deden op ten duur tamelijk raar en de iPhone flipte van alle kanten zodat deze niet meer bruikbaar was aldus de adapter. Heb het ze duidelijk gemaild dat de oplader niet veel meer deed en mijn iPhone helemaal overstuur raakte.

Naar 2 mailtjes heen en terug is er op hun kosten een nieuwe toegestuurd! Er stond ook heel leuk bij dat ik het niet terug hoefde te sturen vanwege de torenhoge kosten voor verzenden vanuit mijn kant :9 Echt goede service! Mogen de nederlandse winkels nog wel een hoop van leren :+

Verder mijn ervaring over het bestellen/verzenden/ontvangen zijn tot nu toe gewoon helemaal correct gegaan. Niks is ooit mis gegaan met de procedure. Het wachten is ook daadwerkelijk nog steeds de moeite waard geweest. _/-\o_
« · ^

Er zijn wel meer sites die ongeveer hetzelfde aanbieden als de drie die hier genoemd zijn, een paar voorbeelden:Ik ben altijd benieuwd naar meningen & ervaringen over deze websites!

« · ^

Voor een sloot aan reviews, ervaringen en comments verwijs ik je door naar het oude topic:

Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2

Ik denk dat je hier genoeg info vindt om je goed te oriënteren!

Bedankt voor het lezen van deze OP, reacties zijn altijd welkom! :)

- Jordy
« · ^

• Gotham
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-07-2025
Naam: 2 x V1 Bluetooth Bike-to Bike Intercom Talk
Shop: DealExtreme.com
SKU: 35614

Getest met
BlackBerry Bold 9780
Nokia E71

Verpakking
De bovenkant van de verpakking:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6232/6260321204_67315bf31b.jpg

De headsets komen in een stevige doos, doordat de headsets per stuk verkocht worden heb ik er twee gekocht, het formaat van de doos is compact. Op de doos is de volgende informatie te vinden:

De onderkant van de verpakking:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6169/6259793755_c1f50d22b3.jpg

De headsets worden geleverd met doos volledig met accessoires, de headsets zijn voorzien van een handleiding waar per verbinding wordt uitgelegd hoe de verbinding tot stand dient te worden gebracht. Verder bevindt zich in elke doos:

- Een headset opzetstuk voor de Bluetooth ontvanger
- Bluetooth ontvanger
- Audio kabel voor MP3-speler
- Oplader met zowel Europese als Engelse stekker
- Inbussleutel
- Houder voor bevestiging aan de helm

De verpakking met accessoires:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6053/6259791797_888114479f.jpg

Bij het uitpakken van de headset uitpakken zien we het volgende. De onderdelen van de headset voelen stuk voor stuk degelijk aan en lijken wel een stootje te kunnen verdragen.

Headset
Wanneer we de headset beter bekijken, kunnen we zien dat de headset is voorzien van een beweegbare microfoon, een aansluiting voor de MP3-kabel, een afsluitbare aansluiting voor de stroomconnector. Ik zal alles een voor een benoemen.

- CTRL-knop

Aan/Uit zetten
Intercom-functie
Bluetooth-kanaal

- MC-knop

Radio Aan/Uit
Gesprek beantwoorden/beëindigen

- Volume-knoppen

Volume omhoog
Volume omlaag

De headset:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6115/6260320572_1de341cf73.jpg

Gebruik
Bij het aanzetten van de headset gaat het lampje van de CTRL-knop blauw langzaam knipperen. Om de headset aan te zetten dien je de CTRL-knop een aantal seconden ingedrukt te houden. Er zijn veel verschillende mogelijkheden om de headset te koppelen met apparaten. De headset kan onder andere gekoppeld worden met een mobiele telefoon met Bluetooth, een navigatiesysteem, met een zelfde headset en een MP3-speler.

Ik zal een voor een uitleggen hoe de headset gekoppeld kan worden met de verschillende apparaten.

Koppeling met eenzelfde headset
De V1 Bluetooth headset kan gekoppeld worden met een andere V1 Bluetooth headset, zodat er met elkaar gecommuniceerd kan worden onderweg. Het koppelen hoeft maar één keer te gebeuren daarna zullen de headsets elkaar herkennen wanneer ze bij elkaar in de buurt zijn.

Om de headsets met elkaar te koppelen moet het volgende gebeuren:

1. Beide headsets moeten uitstaan, houd de CTRL-knop ingedrukt totdat de lampjes om en om rood en blauw gaan knipperen.
2. Wanneer beide headsets rood en blauw knipperen druk op een van de headsets de CTRL-knop even in. De headset gaat dan op zoek naar de andere headset.
3. Na een paar seconden gaan de rode lichten op beide apparaten uit en zullen ze langzaam blauw gaan knipperen. Dit betekent dat het koppelen gelukt is.

Koppeling met een mobiele telefoon met Bluetooth
De V1 Bluetooth headset kan gekoppeld worden met een mobiele telefoon, wanneer deze over Bluetooth beschikt. Hierdoor kun je handsfree bellen via de headset.

Om de headset met een mobiele telefoon te koppelen dienen de volgende stappen gevold te worden:

1. Zorg dat de Bluetooth functie op je telefoon aan staat.
2. Zorg dat de headset uitstaat en houd de CTRL-knop ingedrukt totdat de lampjes om en om rood en blauw gaan knipperen.
3. Zoek naar Bluetooth apparaten op je telefoon en volg de instructies.
4. Als het goed is zal er V1 verschijnen in de lijst van gevonden apparaten.
5. Kies de V1 een je zult de code in moeten voeren, de PIN code is 0000.
6. De telefoon zal aangeven dat het koppelen is gelukt en het lampje op de headset zal langzaam blauw knipperen.

Koppeling met een navigatiesysteem
De V1 Bluetooth headset kan als derde optie ook gekoppeld worden met een navigatiesysteem. Zo kun je de instructies van het navigatiesysteem ontvangen door de oortjes van de headset.

Om de headset te koppelen met een navigatiesysteem dient het volgende te gebeuren:

1. Zet je navigatiesysteem aan.
2. Zorg dat de headset uitstaat en houd de CTRL-knop ingedrukt totdat de lampjes om en om rood en blauw gaan knipperen.
3. Zoek naar Bluetooth apparaten op het navigatiesysteem, volg de instructies van het apparaat.
4. Als het goed is zal er V1 in het menu verschijnen, selecteer de V1, je zult een code moeten invoeren, de code is 0000.
5. Het navigatiesysteem zal aangeven dat de koppeling gelukt is en het lampje van de headset zal blauw gaan knipperen.

Testen
De headsets heb ik getest in combinatie met een standaard model jethelm, de montage van de headset gaat redelijk eenvoudig. Wanneer de headset gemonteerd is kun je de microfoon afstellen en goed plaatsen. Om de headset in gebruik te nemen dien je de Bluetooth ontvanger om de headset te schuiven.

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6153/6260322370_7516e8da0c.jpg

Blackberry Bold 9780
Als eerste heb ik de koppeling met een mobiele telefoon getest, hiervoor heb ik mijn BlackBerry Bold 9780 gebruikt. Als eerste heb ik de Bluetooth functie van mijn BlackBerry aangezet. Daarna heb ik de V1 Bluetooth headset aangezet zodat de lampjes rood en blauw gingen knipperen. Ik liet de BlackBerry zoeken naar Bluetooth apparaten en uiteindelijk verscheen de V1 in de lijst. Toen ik de V1 selecteerde diende ik het wachtwoord in te voeren door 0000 in te voeren werd de verbinding met de V1 tot stand gebracht.

Via de BlackBerry was ik niet in staat om veel te testen, ik heb een vriend van me gebeld om te testen of de microfoon en de oortjes van de headset daadwerkelijk goed functioneerden. Tijdens het test gesprek bleek dat de headset het perfect deed, zonder enig probleem.

Headsets koppelen
Na de test met de BlackBerry heb ik geprobeerd om de headsets te koppelen met elkaar. Om te beginnen heb ik beide headsets uitgezet. Daarna heb ik beide headsets aangezet zodat de rode en blauwe lampjes brandden. Toen heb ik op een van de headsets de CTRL-knop kort ingedrukt, hierdoor koppelde de headsets met elkaar.

De koppeling tussen de headsets werkt erg goed, wanneer ik de headsets uitzet en weer aanzet vinden ze elkaar en maken ze automatisch weer contact met elkaar. De verbinding tussen de twee headsets is redelijk, de betrouwbaarheid van het signaal is goed. Er is alleen wel een aardige hoeveelheid ruis aanwezig, niet heel storend, maar tijdens een lange rit kan dit wel behoorlijk vervelend worden.

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6179/6260319254_888cd04762.jpg

Nokia E71
Doordat ik met meerdere telefoons wou testen en de BlackBerry nou niet echt bekend staat om zijn goede navigatiesoftware heb ik gebruik gemaakt van een andere telefoon om te testen hoe de headset hiermee om zou gaan. Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van een Nokia E71.
Als eerste heb ik net zoals bij de BlackBerry de headset weer gekoppeld, dit ging weer goed zonder problemen. Heb weer een testgesprek gevoerd en ook dit ging zonder problemen. Daarna heb ik met de headset nog steeds gekoppeld de navigatie van de Nokia aangezet en een bestemming ingevoerd. Ik ben gaan rijden en kreeg de instructies zonder problemen binnen, het geluid was soms wel een beetje schel, maar wel duidelijk te verstaan. Wel moet ik zeggen dat bij hogere snelheden het niet altijd even goed meer te verstaan is wat er gezegd wordt. Ook een gesprek voeren boven de 100 kilometer per uur is erg lastig.

Combinatie van verschillende modi
Natuurlijk wilde ik ook nog even testen hoe de verschillende modi door elkaar zouden werken. De V1 Bluetooth headset is gekoppeld met de tweede V1 Bluetooth headset dus ik was in gesprek met de andere headset. Dan wordt er gebeld en de eerste headset springt automatisch over naar de telefoon. Ik kan opnemen en het gesprek voeren, na het gesprek duurt het wel een paar seconden toen hoorde ik een piepje en sprong de headset automatisch weer over naar het gesprek met de andere headset.

Hetzelfde heb ik geprobeerd in de navigatiemodus, maar hier werkte het minder goed. Ik moest hier handmatig schakelen tussen of het horen van de aanwijzingen of het praten met de andere headset. Dit is natuurlijk niet altijd even handig wanneer je op een toertocht bent.
Alle bovenstaande mogelijkheden heb ik geprobeerd met de Nokia E71.

Voordelen
- Scherpe prijs
- Degelijke materialen
- Wisselen tussen bepaalde modi automatisch

Nadelen
- Ruis op signaal met onderling praten
- Boven 100 kilometer per uur niet meer verstaanbaar (Jethelm)

Conclusie
Afgaand op de bovengaande bevindingen moet ik eerlijk zeggen dat het mij alleszins is meegevallen hoe de producten aanvoelen, maar ook hoe de producten werken. De bouwkwaliteit is goed en de materialen voelen degelijk. Daarnaast leveren ze goede functionaliteiten die goed werken. De onderlinge communicatie is prettig en werkt verrassend goed met de kanttekening dat ik wel redelijk wat ruis had, maar dit kan met een integraal helm misschien wel beter zijn dan met mijn jethelm. Voor af en toe een kort telefoontje zou ik de headset wel gebruiken, maar ik zou er geen urendurende gesprekken mee voeren. Persoonlijk sprak mij de navigatie in combinatie met de Nokia E71 erg aan dit erg lekker als je op buitenwegen lekker aan het toeren bent, op de snelweg werkt het minder goed doordat er te veel lawaai van buitenaf komt. Al met al ben ik zeker tevreden.

[ Voor 3% gewijzigd door Gotham op 20-10-2011 03:27 ]

• Gotham
Naam: HDX Bone 1080p Media Player 2.5” SATA HDD (500GB)
Shop: DealExtreme
SKU: 54507

Getest met:
LG 40” Full HD TV
Lenovo Thinkpad E420
Windows 7 Professional x86 Nederlands

Verpakking
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6239/6275708656_7f0e92ff32.jpg

De mediaplayer zit in een compacte degelijke doos, alle onderdelen zitten netjes verpakt. Wanneer je de doos openmaakt zie je als eerste de mediaplayer zelf in een afzonderlijke unit. Wanneer we deze unit uit de doos halen zien we alle accessoires.

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6103/6275709220_bd46890af4.jpg

De mediaplayer wordt geleverd met een doos met een aantal accessoires, de mediaplayer is voorzien van een erg beperkte handleiding. Er wordt op vertrouwd dat het gebruik zich vanzelf wijst. Verder bevindt zich in de doos:

- De stroomadapter
- Een afstandsbediening
- Een mini-USB naar USB adapter
- Een dual USB naaar mini-USB kabel
- Een 3.5mm jack naar tulp kabel
- Vervangende schroefjes

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6102/6275709754_a6a58dd59d.jpg

Bij het uitpakken van de mediaplayer uitpakken zien we het volgende. De mediaplayer voelt goed aan, de behuizing is van metaal en voelt degelijk.

Mediaplayer
Wanneer we de mediaplayer van dichtbij bekijken, kunnen we zien dat de mediaplayer is voorzien van een aantal aansluitingen, DC 5V, HDMI, mini-USB, analoge audio en een LAN aansluiting.

De aansluitingen:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6230/6275710266_6fefe88942.jpg

De mediaplayer:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6113/6275710740_f93aa9a42e.jpg

De inhoud
Volgens de specificaties is de mediaplayer voorzien van 500GB opslag, om dit te checken heb ik de behuizing open geschroefd en gekeken hoe de mediaplayer er van binnen uitziet.
De mediaplayer zonder behuizing ziet er als volgend uit

Mediaplayer zonder behuizing:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6216/6275711402_f58cab8612.jpg

We kunnen zien dat de mediaplayer is voorzien van een 500GB 2.5” SATA II harde schrijf van Hitachi. De mediaplayer kan ook gebruikt worden als externe harde schijf.

Gebruik
Voordat de mediaplayer gebruikt kan worden is het wel handig om wat content te hebben om af te spelen. Voor het toevoegen van content heb ik gebruik gemaakt van een Lenovo Thinkpad E420 met Windows 7 Professional x86 geïnstalleerd. De mediaplayer is aan te sluiten doormiddel van de bijgeleverde USB-kabel. Deze heeft één mini-USB aansluiting en twee volwaardige USB-aansluitingen, zo kan de mediaplayer zonder extra stroomadapter worden aangesloten op de PC. Er is geen software bijgeleverd, de content dient dan ook gewoon op de harde schijf gezet te worden zoals bij elke andere externe harde schijf.
Als content heb ik gebruikt:

Video SD: The Big Bang Theory MKV
Video HD: The Pacific MKV
Muziek: Top 40 MP3

Bij het aanzetten van de mediaplayer verschijnt er een opstartscherm hier kan gekozen worden tussen twee verschillende ‘besturingssytemen’, de een is een eigen gemaakt systeem van de fabrikant, de ander is het welbekende Android besturingssysteem. Er kan eenvoudig door het menu worden gebladerd met gebruik van de afstandsbediening.

Het opstartscherm:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6235/6275715306_a9620f5cc4.jpg

Testen
De mediaplayer heb ik getest in combinatie met een Full HD televisie van LG, het aansluiten van de mediaplayer gaat eenvoudig. Wanneer de mediaplayer aangesloten is kan deze worden opgestart en kan doormiddel van de afstandsbediening door het menu genavigeerd worden.

HDX besturingssysteem
Als eerste zal heb ik het HDX besturingssyteem gebruikt om te kijken hoe dit werkte.

HDX besturingssyteem:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6227/6275191143_924a85aafd.jpg

De mogelijkheden zijn redelijk beperkt, zoals te zien zijn er vier verschillende icoontjes die voor zich spreken.

- Icoon met videotape Video
- Icoon met muzieknoot Muziek
- Icoon met foto Foto’s
- Icoon met beeldscherm Instellingen

Video menu:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6034/6275717424_93fa6e0074.jpg

Muziek menu:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6111/6275192781_74389020b0.jpg

Het menu is heel erg simpel en grafisch niet heel erg aantrekkelijk. Maar het menu is duidelijk en werkt goed. Daarentegen ziet het afspeelmenu voor de muziek er wel erg strak uit. De kwaliteit van het afspelen van de video’s is goed, zowel op SD als op HD. De video’s die ik heb afgespeeld waren allemaal MKV dus ik heb geen andere formats getest. Elke video werd zonder haperen of ander problemen afgespeeld.

Video:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6095/6275718108_db0d14f79a.jpg

Muziek:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6052/6275195549_f812cb2c83.jpg

Instellingen:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6239/6275197399_093fb69f92.jpg

Android besturingssysteem
Door in het opstartmenu het pijltje naar rechts te klikken wordt er gekozen voor het Android besturingssysteem. Dit systeem is iets uitgebreider dan alleen de mogelijkheid om video’s en foto’s te bekijken en muziek te luisteren. Er is de mogelijkheid om Google Maps te gebruiken, en op het internet te browsen. Het belangrijkste is wel dat het systeem standaard op Chinees is ingesteld en tenzij je Chinees kunt is het dus handig om meteen de taal te veranderen naar Engels.

Menu Chinees:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6110/6275189061_4c347be5f4.jpg

Menu Engels:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6039/6275722900_94ce664066.jpg

Eenmaal ingesteld op Engels is het eenvoudig om door de menu’s te navigeren. Aangezien er gebruik wordt gemaakt van de standaard indeling van Android is het voor de mensen die gewend zijn met Android te werken helemaal makkelijk te gebruiken. In de Gallery kan er gekozen worden om films of foto’s te bekijken. Via ‘Music’ is er toegang te krijgen tot de muziek op de mediaplayer.

Instellingen:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6233/6275198399_cd462f7f0e.jpg

Muziek Menu:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6101/6275200183_d351317028.jpg

Muziek Afspelen:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6091/6275724838_d6b0ac3ac2.jpg

Video Menu:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6225/6275725616_f66bcf24e4.jpg

Video Afspelen:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6048/6275203053_05040b78bd.jpg

Zoals in HDX, heeft ook Android geen problemen met het afspelen van zowel de SD als de HD video’s. Geen schokken en de kwaliteit is goed, ook geen enkel probleem met het geluid.

Naaste deze standaard features is het ook mogelijk op het internet te browsen op de mediaplayer. Daarnaast is het mogelijk om apps te installeren (Dit heb ik zelf niet getest).

Voordelen
- Degelijke materialen
- Ingebouwde harde schijf
- Zeer compact formaat

Nadelen
- Niet heel goedkoop
- Nut van de twee ‘besturingssystemen’ niet helemaal duidelijk

Conclusie
Concluderend kan ik zeggen dat ik vind dat het apparaat goed functioneert, de keuze tussen de twee verschillende ‘besturingssystemen’ is leuk, maar ik zie het voordeel er niet helemaal van in. Alleen Android had volstaan denk ik. Vooral omdat dit eigenlijk meteen een kleine computer maakt van je mediaplayer. Wat wel erg prettig is dat de mediaplayer voorzien is van een interne harde schijf, dat is zeker een voordeel. Het compacte formaat maakt de mediaplayer ook handig om mee te nemen aangezien hij niet groter is dan een externe 2.5” harde schijf. Daarbij moet ik wel zeggen dat de prijs niet heel veel verschilt van de meeste mediaplayers dus mocht je liever een mediaplayer hebben van een ‘bekend’ merk zijn die niet veel duurder.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:25

Quad

Doof

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:14:
[...]

Wat heb je ervoor betaald? Als het 22+ euro is dan kan het zijn dat het pakketje bij de inklaringen ligt
Ik heb 2 maal een bestelling gedaan.
1 us>eu stroomconverter en 1 bluetooth headset van 22,50 dollar.
Ze zijn beiden dispatched de 12e oktober, dus ik vermoed dat het een zending later is gegaan dan die anderen.
Wellicht dat ik ze deze week mag ontvangen :-).

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/117bmo9.jpg
Ze hebben type van de headset erop geschreven, heb je daarmee niet extra kans dat het eruit wordt gepakt? (Nokia BH-503)

[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 25-10-2011 16:30 ]

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-04 19:45
ik kreeg net ook mijn pakketje binnen.
11 petten, 6 boxers, 2 zonnebrillen, en een sportbroek. belasting vrij kunnen invoeren =)
gekocht bij taobao via agent.
edit: forum is zo saai zonder plaatjes.
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/f/257/img04371y.jpg/

[ Voor 64% gewijzigd door saveljos op 26-10-2011 19:49 ]

• Gotham
Naam: Mobile-i Car Camera
SKU: 100329

Getest met:
Lenovo Thinkpad E420
Windows 7 Professional x64 Nederlands
8GB Kingston Micro-SD HC Card

Verpakking
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6112/6297647374_9d605a5108.jpg

De camera komt in een doosje dat stevig aanvoelt en niet zo snel kapot zal gaan tijdens de transport.

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6120/6297262557_f0b271d035.jpg

De camera wordt geleverd met een aantal accessoires, er is geen software meegeleverd, maar de camera wordt vanzelf herkend. Verder bevinden zich in de doos:

- De camera
- Oplader voor in de auto
- Houder voor in de auto
- USB kabel
- Mini-HMDI naar HDMI kabel
- Jack naar Tulp kabel

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6049/6297266141_8712fb5a2a.jpg

Bij het uitpakken van de camera zien we de volgende inhoud, om een beeld te geven van het formaat heb ik de camera naast mijn iPhone 4 gehouden.

Formaat vergelijking:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6223/6297268025_ea41f84126.jpg

Gebruik
Wanneer we de camera van dichtbij bekijken, zien we dat het apparaat een gebogen vorm heeft om het makkelijker te maken om te filmen, daarnaast bevinden zich aantal knoppen en uitgangen. Ik zal alles benoemen.

- On/Off knop Aan/Uit zetten
- Menu knop Menu oproepen
- OK knop Opnemen/Selecteren in menu
- Mode knop Wisselen tussen verschillende modes
- Up knop Navigatie door het menu
- Down knop Navigatie door het menu
- Mini-HDMI uitgang Voor weergave op TV
- TV-out Voor weergave op TV
- USB mini uitgang Voor het overzetten van de data
- DC5V uitgang Voor het opladen
- Micro-SD kaart ingang Dataopslag kaart
- Schroefdraad voor de houder Punt om de houder vast te maken

Vooraanzicht van de camera:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6239/6297131019_780f8f6e08.jpg

Linker zijaanzicht van de camera:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6211/6297668130_bb295bdf1d.jpg

Rechter zijaanzicht van de camera:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6100/6297663710_b2bc23e9bf.jpg

Achter aanzicht van de camera:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6106/6297665846_59e53ce321.jpg

Bij het aanzetten van de camera gaat de camera meteen in filmmode en begint te filmen. Wanneer de menu knop gebruikt wordt gebeurt komt het volgende menu in beeld. Er zijn een aantal instellingen zoals de opname resolutie en de datum stempel.

Menu Filmmodus:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6240/6297148701_6c5c818024.jpg

Wanneer er twee keer achter elkaar op de menu knop gedrukt wordt komt het volgende menu in beeld, hier kunnen onder andere de output instellingen en de taal worden aangepast.

Menu Instellingen:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6103/6297674542_3d7d011291.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6106/6297676218_7411022355.jpg

Testen
In het videomenu kan er gekozen worden voor verschillende resoluties voor de video’s, er is de mogelijkheid tussen 480p, 720p en 1080p, of de camera moet reageren bij beweging en of er een datum en tijd stempel onder de video moet komen.

Mijn 8GB Kingston Micro-SD HC Card gaf me een opnamecapaciteit van bijna 2 uur op de HD kwaliteiten en ongeveer 4 uur op 480p kwaliteit.

Ik heb gefilmd met de camera. De kwaliteit van de video’s verschillen redelijk van elkaar, het is alleen wel zo ook al film je op Full HD kwaliteit het is nooit echt 1080p, de kwaliteit van de video’s is goed, maar niet HD waardig. Het meest heb ik gebruik gemaakt van het filmen op 720p, maar dit is eerder een goede SD kwaliteit dan HD kwaliteit.

Waarschijnlijk wordt dit allemaal veroorzaakt door dat de camera gebruikt maakt van interpolatie om de resoluties op te schalen.

Wat wel opvalt is dat het geluid van de video’s erg zacht is, maar dit is waarschijnlijk gedaan om de ruis tegen te houden wanneer de camera gebruikt wordt bij hoge snelheden.

Een leuke extra is dat de camera ook gebruikt kan worden als webcam, ik heb deze functie kort getest in combinatie met Skype en dit werkte goed, helaas kon er geen geluid via de camera worden opgenomen.

Conclusie
Concluderend kan ik zeggen dat de camera een goede koop wanneer je op zoek bent naar een camera die in goede SD kwaliteit video´s kan opnemen. Wanneer je echt op zoek bent naar een camera die HD kwaliteit filmt zou ik toch nog even verder zoeken en zal je budget ook een stuk hoger liggen.

• spleethoven
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-01-2024
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/C7u6O.jpg

De arrival date was een weekje later dus :)

[ Voor 33% gewijzigd door spleethoven op 04-11-2011 15:10 ]

• Gotham
Naam: V7 Tablet PC
SKU: 104916

Getest met:
8GB Kingston Micro-SD HC Card

De bovenkant van de geopende verpakking:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6057/6330482339_37ab5f21f3.jpg

De tablet komt in een doosje dat niet al te stevig aanvoelt het zal de transport wel overleven, maar de levensduur van de doos is denk ik niet al te lang.

De tablet wordt geleverd met een aantal accessoires, er is geen software meegeleverd. Verder bevinden zich in de doos:

- De tablet
- Oplader voor in het stopcontact
- Mini-USB naar USB kabel
- Mini-USB naar USB adapter
- Oortjes voor het afspelen van muziek

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6109/6330482745_30296292f5.jpg

Bij het uitpakken van de tablet zien we dat er in de doos een redelijk beperkt aantal accessoires zit. Ik heb de tablet voor een vergelijking naast mijn 4.0” smartphone gehouden.

Formaat vergelijking:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6038/6331238738_6c109b5315.jpg

Gebruik
De tablet is voorzien van een 7”scherm met een resolutie van 800 x 480 pixels. Tevens zitten er op de tablet een aantal echte knoppen, een aantal touch knoppen en uitgangen. Ik zal alles benoemen.

- Power knop Aan/Uit zetten
- Menu knop Menu oproepen
- Home knop Terugkeren naar het home scherm
- Host aansluiting Mini-USB aansluiting
- Mini-HDMI uitgang Voor weergave op TV
- USB mini uitgang Voor het overzetten van de data
- DC5V uitgang Voor het opladen
- Micro-SD kaart ingang Dataopslag kaart
- Menu Touch Menu oproepen
- Home Touch Terugkeren naar het home scherm
- Back Touch Naar vorige scherm terugkeren
- Search Touch Zoekscherm oproepen

De aansluitingen:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6049/6331236518_142fc063db.jpg

Bij het aanzetten van de tablet duurt het even voordat het apparaat opgestart is. Het duurt toch zeker 20 seconden voor het apparaat goed en wel aanstaat. De tablet draait op Android 2.3.

De tablet is voorzien van de volgende hardware:
- Processor: ARM Cortex A8 1GHz
- Geheugen: DDR3 512MB 667MHz
- Opslag: 4GB met optie voor uitbreiding Micro-SD met 32GB
- Draadloos: 802.11 b/g/n
- Scherm: Capacitive 7” 800 x 480 pixels

Screenlock:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6057/6330483959_82c3f048fb.jpg

Standaard Menu:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6234/6331237788_bd1be33002.jpg

Achterkant Tablet:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6115/6330484927_63bcb3b3d8.jpg

Testen
De tablet is voorzien van een capacitive scherm en Android 2.3. Om te testen hoe het scherm werkt heb ik een aantal apps gedownload. Zo heb ik Fruit Ninja gedownload. Zelf vind ik dit een handig spel om het gevoel voor het reageren van het scherm te krijgen. Na een tijdje spelen merkte ik dat het scherm goed reageerde. Het kan natuurlijk beter, maar voor deze prijsklasse is het scherm zeker goed. Wat me wel opviel was dat het scherm beter reageert op aanraking dan de touch knoppen onderaan het scherm. Soms reageren deze niet altijd even goed. De resolutie van het scherm is niet erg hoog, maar goed genoeg.

De browse ervaring van het apparaat is goed, het is prettig om websites te bekijken hoewel het zo af en toe wel prettig zou zijn om een net iets hogere resolutie te hebben. Tevens heb ik mijn email ingesteld en in combinatie mijn met gmail-account werkte alle functies naar behoren.

De camera van de tablet is acceptabel, de kwaliteit van de foto’s is niet heel goed, maar zeker niet slecht voor een apparaat in deze prijsklasse.

Het bekijken van films is een prettige ervaring, ondanks de niet al te hoge resolutie zijn de films goed te bekijken. Ik heb niet hoeven turen naar het scherm om alles goed te kunnen zien.

Conclusie
Over het geheel vind ik de V7 tablet zeker geen slecht apparaat, eigenlijk zijn alle features acceptabel tot goed. Zeker voor deze prijs denk ik zeker dat je een goed apparaat in huis haalt. De tablet mist misschien een paar functies, maar verder doet het apparaat alles wat je verwacht. Het grootste minpuntje vind ik zelf de bouwkwaliteit. De tablet voelt niet altijd even stevig aan.

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-04 22:50
glennox schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:31:
Vandaag eindelijk een update gehad van me tracking status hij is in amsterdam aangekomen! na bijna een week wachten! hopelijk is hij deze week nog hier en anders word dat maandag of dinsdag ik wacht af!
wanneer krijg ik een track en trace nummer ontvangen van postnl?

AMSTERDAM, THE NETHERLANDS
Wednesday, November 9, 2011
ARRIVAL AT INWARD OFFICE OF EXCHANGE
Je krijgt géén t&t van PostNL,, die moet je opeisen! even bellen met tel. nr welke hier in dit topic genoemd staat ;)

Ps. kwam op zarmark.com om even mijn orderstatus te bekijken en wat zie ik:
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdump.nl/hosted/b74d94ff0bcb354136964f0af33993d6.jpg
Géén service fee,, zal vast in de shippping zitten maar nóg goedkoper dus :)
Wát moet ik nou nog echt hebben van taobao, tips?
(En nee ik hoef geen fake headphones van dr dre.. :))

• Quad

Quad

Doof

In bestelling:
Polarized Glare-Guard TAC Sunglasses with UV400 UV Protection
Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_13033_1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_13033_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_13033_6.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_13033_2.jpg

http://www.dealextreme.co...ection-13033#openfullview
SKU:13033
Prijs: €11,88

Waarom?
Hij gaat gebruikt worden voor in de auto, vooral met zon en huidige tijd van het jaar tot volgend jaar is het niet verstandig om zonder zonnebril weg te gaan.
Ik krijg nog 7 euro nog wat storecredit, dus dit gaat vast wel leuk sinterklaascadeautje worden, of anders kerstcadeautje, of wellicht verjaardagscadeau als hij later binnen komt :+.

Vond het keer leuk om met h* tags te spelen enzo 8)

nggyu nglyd

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-04 23:30
Die zonnebril die hierboven staat heb ik al een tijdje is inderdaad een goed brilletje voor in de auto.
De twee koptelefoons zijn afgelopen week dan eindelijk bij mij aangekomen (van DX) nadat ik eerst effe +/- €40 moest aftikken voor beide pakketten.
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-WA4YAIWT-D.jpg
Ik moet zeggen dat ik best wel verrast ben van de linker er zit zeker een goed geluid in (vooral de laag) en het ziet er natuurlijk mooi uit. De rechter zit wel een stuk comfortabeler maar laat het wel afweten kwa geluid.

Ik heb afgelopen week dan eindelijk een NAS gekocht voor thuis en omdat ik graag de series die ik download zonder al te veel gedoe op mijn tv wil toveren heb ik gisteren deze besteld; http://www.dealextreme.co...amsung-s5pv210-1ghz-66302
En ik heb een accu besteld voor mijn gsm; http://www.dealextreme.co...sire-g7-a8181-t9188-95009

• tokko1
Afbeeldingslocatie: http://didid.nl/rar/M2-Header.gif

Na best wel een aantal erg goede ervaringen gehad te hebben met de Brainwavz van MP4Nation toch maar is besloten wat meer “high-end” te gaan en de M2 aan te schaffen.
Dit heb ik niet zomaar gedaan, hiervoor heb ik eerst een paar reviews online gelezen en bekeken en mijn verwachtingen waren best wel hoog gespannen om eerlijk te zijn. Uit reviews bleek het een redelijk bas monster te zijn, mijn verwachtingen waren dus best hoog. Ik heb ze nu een paar weken kunnen testen dus nu is het tijd voor mijn review!

Afbeeldingslocatie: http://didid.nl/rar/M2-2.gif

Mijn eerste indruk was wow.. mooie nieuwe doos in vergelijking tot wat ik eerder van Brainwavz ontvangen heb. Nieuw leuk design. Maar waar het werkelijk om gaat zijn de oortjes, mooi in het zicht en redelijk makkelijk uit de doos te halen.
Ze voelen meteen goed stevig aan, mooie kabel en 60° connector. Daarnaast zit in de doos het alom bekende ronde hoesje die als altijd stevig en mooi is. Ook zitten er nog een paar setjes dopjes bij in verschillende maten waar je naar gelang uit kan kiezen voor ‘de beste sound’.

Afbeeldingslocatie: http://didid.nl/rar/M2-3.gif
Afbeeldingslocatie: http://didid.nl/rar/M2-5.gif
Eerst even kort over de kwaliteit van de M2’s. In het extreem kort: Super! En iets minder kort gewoon echt heel goed. De verschillende onderdelen zijn allemaal van hoogwaardige materialen gemaakt. De kabel is een core met daaromheen de signaaldraden gedraaid en daaromheen een plastic sleeve. Aan de ene kant een redelijk standaard maar gewoon goede connector. En aan de andere kant splits de kabel door middel van een hard plastic Y splitter richting de twee oortjes. De oortjes zelf bestaan uit gebrushed aluminium met voor een gedeelte matplastic finish(zware gedeelte).

Afbeeldingslocatie: http://didid.nl/rar/M2-4.gif
Nu de geluidskwaliteit. Deze is net als de oortjes zelf erg solide maar met een net speciaal tintje(zwarte gedeelte). Dit speciale tintje is de duidelijk aanwezig maar absoluut niet storende bas.
Echt een tóp bas, niet zoals de Beats in-ears een opgeblazen bas waar de rest door wegvalt, maar een bas die naast het andere gedetailleerde geluid goed aanwezig is.
Het detail in de M2’s is net iets minder dan in de Brainwavz ProAlpha maar dit wordt ruimschoots door de lekkere bas gecompenseerd.
Kortom: Kwalitatief zeer goede oordopjes. Zowel bouwkwaliteit als het geluid is uitstekend te noemen en voor de mensen die van een goede duidelijke bas houden écht een must! (Prijs/kwaliteit echt een topper!)

(Alle bovenstaande afbeeldingen zijn door mijzelf gemaakt inc. foto's. Onderstaande is van MP4Nations site)
Afbeeldingslocatie: http://www.mp4nation.net/catalog/images/M2/images/warrantyCard.jpg

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:38

-tom-562

Oliesjeik

Nieuwste rage op het schoolplein blijkbaar, indruk maken op je maatjes met imitatie China oordoppen :')
Gisteren is bij m'n ouders m'n bestelling binnengekomen voor onze hond. Had een "race overall" gekocht en een LED-verlichte halsband. Die overall was maat M (hond is iets groter/hoger als een Jack Russel en wat steviger gebouwd), leek mij prima. Helaas was 'ie dus zwaar te klein :')
Afbeeldingslocatie: http://img259.imageshack.us/img259/8495/20111124180203large.th.jpg
De overall ligt nu los op z'n rug (hij moet er ook met z'n achterpoten doorheen kunnen), maar hij past het gewoon niet. Gratis pro-tip voor de hondeneigenaren dus :P altijd een maat te groot kopen

Vaak bu'j te bang!

Verwijderd

Ik ben al even opzoek, maar ik zoek een GOEDE kabel om van mijn mini DP connector op mijn Dell XPS over te gaan naar een DVI aansluiting (of VGA als dat mogelijk is, dat heeft zelfs mijn voorkeur ivm beamers aansluiten)

Afbeeldingslocatie: http://photos.expertreviews.co.uk/images/front_picture_library_Expert_Reviews/dir_286/er_photo_143485_52.jpg

Kan iemand mij aan een linkje helpen van een shop in china/hong kong die dit verkoopt ?

• tokko1
pven schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 13:58:
Een tijdje terug heb ik op DX een telefoonhoorn gezien die je met een klein jack-plugje op je laptop aan kon sluiten, zodoende kan je dus als het ware telefoneren via MSN / Lync / whatever. Nu ik er nog eens naar wil kijken kan ik die telefoonhoorn nergens meer vinden Iemand tips waar ik naar moet zoelen?
Je kan deze alleen gebruik van maken icm Telefoon hé.
(Je laptop heeft Audio/mic gesplitst en je tel. combinatie van deze in één 3.5mm plug)

Maar de telefoon hoorns die je bedoelt:
Afbeeldingslocatie: http://www.buyincoins.com/bmz_cache/b/bdf4c78aac58db4d60c2af4951e39279.image.300x300.jpg

(Of andere webshops)

• Gotham
Nu de trotse eigenaar van de Xiaomi MI-One!

Specs:

- Dual-core 1.5GHz Snapdragon S3 (MSM8260) processor
- Android v2.3.5 Gingerbread platform
- 266MHz Adreno 220 graphics chip
- MIUI OS
- 1GB of RAM, and 4GB of ROM
- 4-inch touchscreen LCD display
- Screen resolution of 854 x 480 pixels
- 8-megapixel rear-facing camera with flash
- Supports a microSD card slot of up to 32GB of memory expandable
- Noise-cancelling microphone
- 802.11 b/g/n WiFi connectivity
- Bluetooth support, & GSM/WCDMA support
- Supports micro USB port, & unlocked bootloader
- GPS with GLONASS support
- Three capacitive buttons

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7029/6469378097_dc6588f57a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7002/6469395485_2c397a8404.jpg

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/p/3s.gif Op vrijdag 2 december 2011 00:45 schreef R2cksson het volgende:
Voor iedereen die zit te wachten op de douane:

• Op 08-11 bestelling gedaan bij BiC, dezelfde dag nog zegt BiC 'dispatched'.
• Op 11-11 vermelding 'Posting' in de Chinese tracker.
• Op 12-11 arrival at transit office of exchange
• Op 13-11 gaat hij in de vlieger (departure from outward office of exchange).
• Op 17-11 komt mijn pakket aan bij de NL-douane (arrival at inward office of exchange).
• Op 21-11 krijgt hij vervolgens een 3S nummer (zending is aangemeld en wordt volgbaar) en wordt er een briefje naar mij gestuurd door PostNL met de vraag om info (melding: Inklaring niet afgerond. Info verzoek naar klant verstuurd. In deze brief staat ook het 3S nummer, schrijf die op/voer die in, want je Chinese tracker krijgt een stuk minder info).
• Op 25-11 lees en beantwoord ik die met omschrijving en waarde (en een bijgevoegde afdruk van Paypal-emailtje, met neonroze markeerstift het eurobedrag duidelijk gemaakt zodat ze me niet de dollars gaan tellen).
• Op 01-12 staat er bij het betreffende 3S nummer een remboursbedrag op de tracktrace site en wordt hij opnieuw aangemeld (zending is aangemeld en wordt volgbaar).
• En op 02-12 eindelijk, chauffeur is onderweg.

Afgeleverd! (Betalen moet dus aan de deur, rembours he.)

Wat je moet betalen: http://www.postnl.nl/voor...n/pakketuithetbuitenland/

In mijn geval gaat het om een tablet uit een 'niet-EU land' van €22 tot €150, dus ik betaal 19% omzetbelasting. Het was een gewone zending, dus de inklaringskosten van 12,50 zijn op mij van toepassing.

Op de basisschool leerden we, voor een tablet van $60, eerst omrekenen naar euro's. Laten we voor het gemak zeggen, omgerekend €50. (Dit bedrag staat op je paypal factuur als het goed is.) Dus 0,19 x 50 = €9,50. Daar komt 12,50 inklaringskosten bij, 12,50 + 9,50 = €22 betalen aan de postbode.

Het gaat om een 10" tablet met GPS van BiC. Waarschijnlijk eruit gevist omdat BiC er nogal duidelijk op heeft gezet dat het een tablet met GPS is, terwijl ik nadrukkelijk heb gevraagd om op te letten dat de douane het er niet tussenuit gaat vissen... Dit is mijn eerste onderschepping trouwens, aantal bestellingen dat ik erop heb zitten loopt zeker in de honderden en ik bestel al zeker sinds 2008 bij de Chinees.

Om een indicatie te geven van het verloop van een 'onderschepping'. Er wordt nogal vaak naar gevraagd namelijk en nu kan iedereen linken naar mijn post in plaats van de moeite te moeten doen om het weeeeer te moeten uitleggen. Ik hoop in elk geval dat ik dit soort posts niet te vaak hoef te doen!

Verwijderd

Hier is mijn 3e review hier op tweakers.net, vandaag ga ik een multi-media Player reviewen, je kan m’n eerste review (http://forum.fok.nl/topic/1742619) bekijken voor meer informatie over de webshop Dealextreme. Als je merkt dat ik wat aan m’n stijl moet veranderen, geef dan gerust een reactie! Ik sta open voor kritiek.

Het gaat hier om een ongemerkte Media-Player, geen intern geheugen. Hij accepteerd SDHC kaartjes, en USB-sticks of externe harde schijven. De media-player kan films afspelen in Full HD (1080p) kwaliteit afspelen en ondersteunt een tal van bestandsformaten voor zowel video’s, foto’s als audio-bestanden.

Je kan hem hier (http://www.dealextreme.com/p/mini-1080p-full-hd-media-player-with-ypbpr-av-optical-hdmi-usb-host-sd-black-59889)) kopen.

Verzending: Ik heb 10 dagen moeten wachten op m’n pakje, verzonden vanuit Hong-Kong.

Pakje: De media-player was verzonden in een enveloppe met lengte: 25 cm, breedte: 20 cm en hoogte:+- 7 cm. Het paste niet door de brievenbus en moest dus aan de deur worden afgegeven. Ik heb geen problemen gehad met de douane (geen taks moeten betalen). Op de verpakking zelf was netjes gedeclareerd wat de waarde van de goederen was (niet erg precies), en wat de verpakking bevatte.

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-hxjr8n3yeTc/TuD1b060c0I/AAAAAAAAG2g/EaqMOQTsjPg/s912/DSCF8087%252520%25255BMax.%252520breedte%2525201024%252520Max.%252520hoogte%252520768%25255D.jpg

Voorkant

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-VVmQpJT-hUw/TuD1bENTYII/AAAAAAAAG2M/SrI2szYIPQg/s912/DSCF8089%252520%25255BMax.%252520breedte%2525201024%252520Max.%252520hoogte%252520768%25255D.jpg

Achterkant

Verpakking: De media-player was in een plastieken omhulsel ingepakt, op de achterkant stonden de features. OK verpakking, goed genoeg om uit te stallen in een winkel...

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-iJus1cEV5V8/TuD1aDZJ_MI/AAAAAAAAG18/c-2_yQg2A-Y/s912/DSCF8043%252520%25255BMax.%252520breedte%2525201024%252520Max.%252520hoogte%252520768%25255D.jpg

Voorkant

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-J3qy9eEzq5g/TuD1a0FEY6I/AAAAAAAAG2Y/y917K4gLN24/s912/DSCF8045%252520%25255BMax.%252520breedte%2525201024%252520Max.%252520hoogte%252520768%25255D.jpg

Achterkant met features

Inhoud: Het pakje bevatte de media-player, een optische kabel, een (europese) AC adapter, en een apart boekje met Engelse instructies. Je krijgt hier een erg volledig pakket, het is enkel wel jammer dat er HDMI-kabel (voor het bekijken van video in Full HD) bij zit. Maar dit kan natuurlijk apart worden bijgekocht.

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-Z3tEASjT_6s/TuD1bXHqzJI/AAAAAAAAG2U/4-2z46s_MFY/s912/DSCF8063%252520%25255BMax.%252520breedte%2525201024%252520Max.%252520hoogte%252520768%25255D.jpg

Inhoud van het pakje

Gebruik: Eerst heb ik de instructies gelezen, alles was redelijk eenvoudig en duidelijk uitgelegd in verstaanbaar Engels, dat was een stuk beter dan sommige andere handleidingen.

Daarna heb ik de media-player aangesloten op de TV met behulp van de meegeleverde AV-kabel, hem aangezet en door de menu’s gebrowsd. Er was duidelijk genoeg tijd besteed aan de vormgeving van de interface. Er waren zelfs enkele metal-gloss effectjes toegepast, daarbovenop was de interface ook erg duidelijk, geen overbodige submenu’s.
En dan heb ik een media bestand van 640x480p afgespeeld. Ik kreeg een duidelijk beeld, ik heb ook even gespeeld met de functies, je kan het beeld namelijk inzoomen en uitzoomen en ondertitels inschakelen (de grootte en stijl kon zelf worden gekozen).

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-ulG_xR0KytE/TuD1c6o3UsI/AAAAAAAAG2s/612dmEtMFn4/s912/DSCF8103%252520%25255BMax.%252520breedte%2525201024%252520Max.%252520hoogte%252520768%25255D.jpg

Startinterface

Alles werkte naar toebehoren en ook het doorspoelen werkte goed (2x, 6x, 24x en 64x doorspoelsnelheid). Ik heb ook geprobeerd om de film naar een welbepaald moment door te spoelen. Je had de optie namelijk om een exacte tijd in te stellen van waar je wilde afspelen.

Het controleren van de speler met de meegeleverde afstandbediening (batterijen waren ook meegeleverd!) werkte zeer vlot tot op een afstand van 5 meter.
Je moest de afstandsbediening wel precies richten en na deze afstand reageerde de media-speler niet meer.

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-zXDQQons1PE/TuD1aCrMlOI/AAAAAAAAG2A/UYVRFyWUIz4/s912/DSCF8071%252520%25255BMax.%252520breedte%2525201024%252520Max.%252520hoogte%252520768%25255D.jpg

Meegeleverde afstandsbediening

Vervolgens heb ik de afspeelcapaciteit ook geteste m.b.v. een HDMI-kabel en twee bestandjes van 720p en 1080p. En ook het afspelen van foto’s en muziekbestandjes werkte naar toebehoren. Wel spijtig dat er geen hoeveelheid intern geheugen aanwezig is.

Wat me vooral had aangezet tot kopen was de grote keuze aan ondersteunde bestandsformaten, en dit is zeker een groot pluspunt. Je kan zelfs de meest buitenaardse formaten afspelen!
Ook handig was dat je de mediaspeler ook met een USB-poort kon opladen.

Gewicht: Het gewicht van de player bedraagt 48 gram.
Dat is de lichtste mediaplayer die ik ooit ben tegengekomen! 48 gram is ongeveer de helft van het gewicht van een normale smartphone.

Uitzicht en stevigheid: De media-player is gemaakt van glanzend zwart metaal, een prachtige vormgeving.
Wel spijtig zijn de kleine witte letters op de bovenkant (Mini1080), die het uitzicht geen echte meerwaarde geven.
Hij heeft 2 openingen langs de voorkant, voor een USB-host of een SDHC kaartje, aan de achterkant zijn er nog eens 4 poorten, voor een HDMI-kabel, een AV-kabel of een YPbPr-kabel en natuurlijk voor de AC-adapter.

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-l57HlMxW1ns/TuD1ctb_A4I/AAAAAAAAG20/XmyIViJukLA/s912/DSCF8069%252520%25255BMax.%252520breedte%2525201024%252520Max.%252520hoogte%252520768%25255D.jpg

Voorkant

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-CCCrwZEXbA0/TuD1cDgWaJI/AAAAAAAAG2k/mOd5e2QQKBU/s912/DSCF8070%252520%25255BMax.%252520breedte%2525201024%252520Max.%252520hoogte%252520768%25255D.jpg

Achterkant

Besluit: Als niet expliciet op zoek bent naar een mediaspeler met intern geheugen, koop de deze dan maar. Hij heeft een mooie vormgeving, een simpel en verstaanbare interface en ondersteunt een tal van bestandsformaten.
Ook zijn gewicht en grootte is perfect, je kan hem overal meenemen.
Je kan hem kopen voor 30 euro, inclusief verzending! Dat is meer dan 50 euro goedkoper als sommige minder veelzijdige gemerkte mediaspelers.
Dit is een must voor de gemiddelde consument.

Pluspunten:
-Vormgeving
-Interface
-Grootte
-Ondersteunde bestandsformaten
-PRIJS!

Minpunten:
-Letters op de bovenkant
-Geen intern geheugen
-Slechts 5 m reikwijdte van de remote
Score: 9/10

Je kan hem hier (http://www.dealextreme.com/p/mini-1080p-full-hd-media-player-with-ypbpr-av-optical-hdmi-usb-host-sd-black-59889)) kopen.

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-04 23:30
Afgelopen vrijdag zijn mijn heli onderdeeltjes van http://www.myrcmart.com/ binnen gekomen en de google tv doos; http://www.dealextreme.co...amsung-s5pv210-1ghz-66302
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-6Q666ZYB-D.jpg
De doos doet helaas niet waar ik hem voor gekocht heb en dat is namelijk series afspelen (vanaf mijn NAS) in HD kwaliteit. De mkv file word met horde en stoten afgespeeld. De chip die erin zit moet het wel kunnen maar het is dus nog effe afwachten op een goede update als die er nog komt.
Voor de rest is het best wel een grappig dingetje. Market staat erop maar niet alle apps zijn beschikbaar en youtube word met HQ (mobile) afgespeeld (geen HD dus). Het internetten gaat redelijk met de standaard browser. Ik gebruik de doos met een draadloos toetsenbord + muis (2.4ghz) via de usb wat goed werkt. De afstandsbediening die erbij zit is ook best wel goed en werkt volgens het zelfde principe als een wii controller maar een muis is toch een stuk makkelijker.
Ik ga nog deze week nog wat verder klooien met de doos maar omdat het beestje geen HD lijkt af te spelen gaat ie denk ik binnenkort op V&A en MP.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-04 13:45

Tourniquet

Hiya, fellas!

Excuses als dit al is langsgekomen, maar ik zag bij de order details (tabblad Shipments) van Dealextreme dat er nu een foto bij staat van het bestelde product en het pakket! :D Is dat al lang zo?

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/0x2P3x2P1m363Q1q2m3h/0000156506.jpg
Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/3V3L1Z1V3w0c25343i1a/0000156692.jpg

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-02 14:14
Quad schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:45:
Welke product gaat het precies om?
Wellicht kan je vergelijken adv foto op de pagina?

Ik neem aan dat daar wel een DVI kabel op staat, maar wel slechte service.
Hierbij de link naar de kabel die ik besteld heb en twee foto's van het product dat ik gehad heb. Ze hebben een verkeerde sticker op die kabel geplakt ofzo lijkt me. Maar zal ik alvast een paypal claim aanmaken of nog even wachten op hun reactie? Had dit niet van ze verwacht eigenlijk, vooral omdat het ook zo'n duidelijke fout is.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/34fzhoj.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2556l38.jpg

http://www.pandawill.com/...ion-cable-17m-p37852.html

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/444/naamloossy.png/

Hier ziet u een afbeelding van de lokale post. (Bpost)

• Nelfrikandel
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-03 20:39
Ik zoek op Taobao zo'n soort tas:
Afbeeldingslocatie: http://images.amandamall.com/images/l/20110421/711303367739.jpg
Een drum/box tas. Maar als ik hier op zoek krijg ik alleenmaar vrouwen tassen.
Iemand enig idee hoe ik kan zoeken naar mannen tassen in deze soort? :+

Verwijderd

op DX wordt mij nu plots gevraagd mij account te valideren? En geef ik mijn E-mail adres in als username (wat volgens mij het zelfde is?) zegt ie username incorrect.

Ook krijg ik dit schermpje bij mij laaste bestelling.
Afbeeldingslocatie: http://img534.imageshack.us/img534/4189/naamloosfr.png
Waarom plots een ander ordernummer? :)

Verwijderd

Hier is nog een review van me :)
Als je merkt dat ik wat aan m’n stijl moet veranderen, geef dan gerust een reactie! Ik sta open voor kritiek.

Vandaag ga ik een 9600 mAh externe oplaadbare batterij reviewen, ik had ze nodig voor mijn iPod maar vooral voor mijn HTC waarvan de batterij heel snel op is. Ik heb hem nu al 10 dagen, en dit is mijn voorlopige review.

Je kan hem hier (http://www.dealextreme.com/p/9600mah-portable-emergency-power-rechargeable-battery-pack-for-cell-phone-ipod-iphone-mp3-mp4-psp-45799) kopen, de prijs is 38 euro.

Verzending: Ik heb 16 dagen moeten wachten op m’n pakje, ik heb geen problemen gehad met de douane.
Paste niet door m’n brievenbus, dus ik heb hem de volgende dag moeten gaan afhalen in het postkantoor.

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-oWIyFDj0FIw/Tt-dBuC2DxI/AAAAAAAAG0k/MW6AXBidqHo/s640/DSCF8089%252520%25255BMax.%252520breedte%2525201024%252520Max.%252520hoogte%252520768%25255D.jpg

Het pakje

Verpakking: De batterij zat in een kartonnen doos, op de voor- en achterkant stonden allerlei Chinese tekens, geen vertaling. Ook op de achterkant en de zijkanten stonden tekens. Dit is wel spijtig want als je dit als cadeau wil geven, of in een winkel wil uitstallen, zullen de meesten niet weten wat het is.

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-NNYblReQhEU/TwiuPJx3cUI/AAAAAAAAG3c/uStmsFuB7uk/s640/DSCF8434%25257E1.jpg

Voorkant

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-JHNtyEjRV64/TwiuPGkpu6I/AAAAAAAAG3k/mqTUR73x6nc/s640/DSCF8435%25257E1.jpg

Achterkant

Inhoud: De doos bevatte naast de batterij, ook een tussenstukje en verschillende aansluitingen. Verder was er ook nog een papieren boekje meegeleverd, waarvan ik vermoed dat het de handleiding is.

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-0uLG-pF-j4I/TwiuReIXYfI/AAAAAAAAG34/j2EsFKEPtzY/s640/DSCF8437%25257E1.jpg

Gebruik: Normaal gezien bekijk ik eerst de instructies voor ik een gadget gebruik,
gewoon voor in het geval dat ik iets fout zou kunnen doen bij het eerste gebruik. Maar omdat de deze in het Chinees was, kon ik er weinig mee doen. Spijtig.

De batterij zelf was niet opgeladen bij aankomst, dus ik wou hem opladen. Omdat er geen adapter meegeleverd was moest dit met de USB aansluiting van m’n computer.
Maar als je het onmisbaar vindt (zoals ik) om electronica ook op met stopcontact op te laden, kan je altijd een goedkope USB AC Adapter kopen.
Ikzelf had er thuis nog een liggen, maar voor degenen die dat niet hebben kunnen er hier een kopen:
http://www.dealextreme.com/p/ultra-mini-1000ma-usb-power-adapter-charger-100-240v-eu-plug-29417

Het opladen duurde ongeveer een hele nacht, dat is lang, maar wel normaal voor een externe batterij met zulke capaciteit.

Toen de batterij volledig herladen was, heb ik hem aangesloten op mijn zo goed als lege iPod. In iets minder als 2 uur was-ie weer helemaal opgeladen.
Mijn iPod Video heeft een interne batterij van 500 mA, dus met deze batterij kan ik hem wel enkele keren herladen.

Vervolgens heb ik mijn smartphone opgeladen, ook bijna leeg. Na 4 uur was deze helemaal opgeladen, de capaciteit van mijn gsm bedraagt 1200 mAh, dus ik zou precies 8 keer volledig moeten kunnen herladen.

Ik heb dit uitgetest en ik kon 5 keer volledig herladen, de 6e keer was de batterij op na ongeveer 20% op te laden. Je kan er dus eigenlijk maar +-6000 mAh uithalen.
Dit is niet absurd want de batterij is 9600 mAh bij 3.7 V, bij 5 V is dit dus maar 7104mAh.

En als we daar nog eens 15% energieverlies van aftrekken van bij de omzetting, komen we uit op ongeveer 6000 mAh

De aansluitingen waren ook erg talrijk;
Je kan GSM’s van oa. Nokia, Samsung, HTC, Apple, … opladen en nog veel meer.
Je kan blijkbaar ook allerlei Tablet PC’s opladen, maar ik heb enkel de Apple iPad 2 getest, en dat werkte niet, gewoon omdat de output 0.7 Amps is en de iPad 2 heeft minimum 1 Amp. nodig.
Als je wil zien of jouw tablet ondersteund is, moet je kijken naar de AC input. Als die van je tablet hoger is als 0.7 amp. zal het niet werken.

Je kan ook zowat alle MP3’s of MP4’s opladen, omdat die meestal toch werken op 0.5 amp., dat is onder 0.7 amp., en dus OK.

Verder kunnen ook PSP’s en Nintendo DS’en opgeladen worden.

Daarnaast zijn ook alle apparaten met een USB oplaadpoort compatibel, mits ze een input van minder als 0.7 amp. hebben.

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-5LQ0toocEyA/TwiuPFVAktI/AAAAAAAAG3g/wG6KNhhf8uw/s640/DSCF8446%25257E1.jpg

Meegeleverde aansluitingen

De batterij heeft ook nog LED’s waarop je kan zien hoeveel van de batterijcapaciteit er nog over is.

Design:

Gewicht: Het gewicht van de batterij is 310 gram, ongeveer het driedubbele van je smartphone, dus niet erg handig om overal mee te sleuren in je broekzak.

Uitzicht: De batterij heeft verscheidene Chinese tekens op de buitenkant, en die zijn voor ons Nederlanders en Belgen niet echt mooi om naar te kijken. De behuizing is zwart met witte strips aan de zijkant. De batterij is vrij slank, en gemakkelijk weg te stoppen. Het is mogelijk om hem in je broekzak te steken, maar dit is niet echt geriefelijk door het gewicht. Aan de zijkant zijn er de aansluitingen, voor input en output. Verder is er ook de aan/uit schuifknop en de knop om de LED’s weer te geven, die zorgt er overigens ook voor dat de batterij niet per ongeluk wordt aangezet.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-iIvuLaYVLa0/TwiuS75v7OI/AAAAAAAAG4M/OaBFRw7bLgs/s640/DSCF8443%25257E1.jpg

Aansluitingen

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-ku2ZOWSq9Lk/TwiuUa6tKyI/AAAAAAAAG4k/oCFUmxHF-c8/s640/DSCF8438%25257E1.jpg

Voorkant

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-4iwioO_utKs/TwiuRTy5N-I/AAAAAAAAG38/TcRGY2XY-CI/s640/DSCF8439%25257E1.jpg

Achterkant

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-SAUhp4eLKcA/TwiuSd1RDNI/AAAAAAAAG4I/P42BlVAykWE/s640/DSCF8441%25257E1.jpg

Zijkant

Stevigheid: De batterijbehuizing is volledig gemaakt uit metaal, met aan de boven- en onderkant ook nog een plastieken laagje daarbovenop, voor aanraakcomfort. Ik ben er op gaan zitten, en er is niets kapotgegaan ;) , daar kan ik dus niets op zeggen. Ook de knoppen voelen stevig aan en puilen niet uit.

Besluit: Dit is zeker een handige gadget voor iedereen die gadgets heeft met een te beperkte batterijcapaciteit.Op DealExtreme is dit volgens mij de beste prijs/kwaliteit optie, maar als U op zoek bent naar een lichtere en goedkopere batterij kan U beter eens kijken naar de +-2000 mAh batterijen. De batterijcapaciteit is met 6000 mAh heel redelijk en kan vele gadgets verscheidene keren herladen.

Pluspunten:
-Vormgeving
-Capaciteit
-Grootte
-Aansluitingen
-PRIJS!

Minpunten:
-Chinese tekens op de doos en de batterij
-De eigenlijke batterijcapaciteit is niet dezelfde als vermeld op de advertentie
-Gewicht
-Geen ondersteuning voor iPad (2)
-Geen USB oplader meegeleverd

Score: 8/10

Je kan hem hier (http://www.dealextreme.com/p/9600mah-portable-emergency-power-rechargeable-battery-pack-for-cell-phone-ipod-iphone-mp3-mp4-psp-45799) kopen.

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:39

Eagle Creek

Breathing security

//- Ervaringen met producten aanschaffen via DealExtreme.com//

Bij DX heb ik een apparaatje besteld dat je kunt gebruiken om HDD's uit te lezen via USB. Heeft een uur of 4 prima gewerkt, tot ik een knal hoorde, het licht en m'n pc's uitgingen en ik in m'n ooghoek een rookpluimje zag.

Opengemaakt en net als Moriaantje.

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads5/4f19871a1885e/4f19871a0e453-304592_10150276069518008_713578007_7906970_3178246_n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads5/4f19871ebb4ef/4f19871eb340b-319637_10150276069653008_713578007_7906972_4706691_n.jpg

=====
1 ct voor een nagelknipper slaat nergens op natuurlijk. De grondstof, de fabricage, de verpakking, de verzending (brandstof, etc.), de postbode. Hoe helpen we de economie naar de ** :+ :+ .

[ Voor 14% gewijzigd door Eagle Creek op 20-01-2012 16:25 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-04 14:06

jmk

Ik heb zojuist een joystick voor touchscreens gekocht.
Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_72977_1.jpg
Ik vind arcade/reflex spelletjes heel leuk maar touch only "consoles" zoals iPhone/iPod toch/Android vallen zo vies tegen. Verliezen omdat je er net naast zit met je vinger en je poppetje dus naar rechts loopt in plaats van naar beneden bijvoorbeeld is zo frustrerend dat ik ben gekapt met gamen op mijn Android telefoon voor het grootste deel.

Misschien kan ik straks meer plezier beleven aan spellen als Zenonia of Assasins Creed.

Yippie kayak, other buckets!

Verwijderd

Oke, even een kleine Revieuw. Weet niet of er mensen in geinteresseerd zijn.

Soort Product:

T10 SMD LED Verlichting met 5 SMD gemonteerde LED'S. SKU nummer: 51356

Verpakkings inhoud:

De LED'S worden verzonden in de welbekende gele bubbel envelop. In deze envelop zit een rood bubbel zakje met daarin 2 plastic-seal zakjes, met elk 2 LED's. De LED'S hadden op haast geen enkele manier beschadigd kunnen raken. Tenzij je er met een vrachtauto over heen had gereden oid.

Bestellen en Verzenden:

Besteld op: 08-01-2012

Verzonden op: 12-01-2012

Ontvangen op: 01-02-2012

Duurd wel even, besteld bij DealExtreme.

Eerste indruk:

De eerste indruk is veel belovend. De LED's zien er kwalitatief uit, en er zit geen enkele speling op de LED en de fitting. De led ziet er in het algemeen keurig uit.

Bouwkwaliteit:

De bouwkwaliteit is zeer goed te noemen. Ik heb meerdere LED's gezien, maar deze zien er gewoon goed uit. Zoals gezegd, voelen ze gewoon goed aan.

De Test:

Ik heb de LED's gebruikt voor het interieur van mijn auto. Deze fitting, T10, hoort bij mijn auto in de interieur verlichting in het dak van de auto. (SAAB 9-3 '03). Van deze LED'S komt zeer veel licht, het is qua kleur te vergelijken met 5500K Xenon verlichting. Dus vaak ook goed geschikt voor stadslichten.

Ik had zelf 2 setjes van 2 besteld. Momenteel 1 setje gemonteerd en deze doet het zonder problemen en de lichtopbrengst is gewoon super. Voor de prijs is het gewoon zeker de moeite waard!

Eindconclusie:

Zeer goed. De LED'S doen wat ze moeten doen, veel licht geven. Ze passen goed in de fitting en branden goed, en beide even fel. De kleur is zeer wit, met een licht blauwe gloed, het is maar net vanaf welk punt je er naar kijkt. De 1 noemt het blauw, de ander wit.

Vooral de Prijs/Kwaliteit verhouding doet het hier erg goed.

Ik heb voor de LED'S 3,20USD betaald, per 2. Dus 6,40USD voor 4 LED'S.

Dat is ongeveer 4,50 (ongeveer!)

Voor dat geld krijg je ze in NL niet.

Foto:
Afbeeldingslocatie: http://desmond.imageshack.us/Himg838/scaled.php?server=838&filename=ledmz.jpg&res=medium

Grappig feitje: Door deze led's ben ik ook op een andere webshop gekomen, wellicht dat iemand hier daar al vaker van gehoord had, maar ik meld hem toch maar even: www.sencart.com.

Verwijderd

Review

Ultra-Slim 78-Key Bluetooth 2.0 Wireless Keyboard for iPhone / iPad + More - White (2 x AAA)

SKU: 73263

Besteld bij: Dealextreme

Besteld op: 06-01-2012
verzonden op: 15-01-2012
Ontvangen op: 02-02-2012

Prijs: 25,50USD

Verpakking:

Het product zit in een simpel doosje, met een paar teksten er op, een afbeelding van het toetsenbord, wat er in zit, en een Engels talige gebruikshandleiding, waar tevens een Garantie Kaart in zit.

Dit alles kwam aan in een grote, witte bubbelenvelop van DealExtreme.

Eerste indruk:

netjes, goed aanvoelend toetsenbord, met fijne toetsen en snelle verbinding met bleutooht apparaten. even pairen met het apparaat, code intikken en klaar.

de toetsen voelen goed aan en tikken fijn weg. de toets rechts boven in, oogt een beetje scheef.

Wat ik zeker een pluspunt vind is het design, gewicht, en de functie knoppen. Daar wordt je gewoon blij van. Alle knoppen werken. Zo kan je je muziek van je ipad/iphone starten, stoppen, nummer verder en nummer terug, en je kan het scherm blokkeren en je kan hem op stand by zetten. Ook kan je via het toetsenbord naar het zoekscherm gaan van je ipad. of een dia show opstarten. De eerst genoemde toets zorgt ervoor dat je vanuit een app, terug gaat naar het begin scherm.

Werkgemak:

zoals gezegd toetst het bord lekker weg. de toetsen voelen degelijk aan en zitten er mooi recht op.

Uiterlijk:

Het uiterlijk is natuurlijk persoonlijk. Persoonlijk vind ik het een zeer strak en net toetsenbord. Kleur bevalt goed en ook de characters ogen netjes zonder enige afwijking.

Functionaliteit:

Alle fucnties werken goed op een ipad en iphone. Ze doen waar ze voor bedoeld zijn, en reageren goed.

Ik weet niet hoe dit is op niet apple product, maar op een iphone en ipad is het een fijn apparaat.

Conclusie:

Ik vind het een fijn toetsenbord, die goed werkt met apple producten en doet waar hij voor gemaakt is. Voor de prijs zou ik als eerste deze bestellen, alvorens eentje van Apple zelf, die ziet er wel anders uit maar deze werkt gewoon goed. 2 AAA batterijen er in en gaan.

Foto's:

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/269/image2xyd.jpg/
Afbeeldingslocatie: http://desmond.imageshack.us/Himg825/scaled.php?server=825&filename=foto5vw.jpg&res=medium

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-04 14:05
Afbeeldingslocatie: http://blog.dealextreme.com/wp-content/uploads/2012/02/03.jpg

Veel locaties, maar je ziet dat op elke locatie maar 2 of 3 producten staan. Weinig voorraad dus. Er zou per locatie een pallet vol moeten staan maar dat is bij DX dus niet zo. Vandaar de lange order picking tijden!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-04 10:10

rg-mohwa

Phoe Hé

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 13:53:
[...]

Daar wacht ik ook nog op. Status staat hier nog steeds op 'Paid' trouwens. Bij jou ook?
Ik kreeg hem gisteren binnen
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7j2idnHxahW287NwYpVGwReq/full.jpg

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-04 19:45
denk je je pakket vandaag te ontvangen, is hij gister pas aangemeld bij dhl. dit is eerste keer dat ik via dhl laat verzenden dus ben benieuwt naar de snelheid ervan.

offtopic:
Jeremy Clarkson koopt ook in china. 8)7
Afbeeldingslocatie: http://www.freeimagehosting.net/t/m85gb.jpg

[ Voor 70% gewijzigd door saveljos op 13-02-2012 14:36 ]

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-02 16:58
Hey allemaal,

ik heb nu ruim 2 maanden geleden iets bij DealExtreme besteld, maar ik heb nog steeds niks ontvangen. Ik weet dat het wat langer kan duren, maar aangezien mijn status al op 14 december op 'shipped by air mail' gezet is verwachtte ik het pakketje al binnen te hebben. Een tracking nummer heb ik alleen nog steeds niet gehad.

Als je met DX dit wil bespreken, ben je bijna verplicht om dit via de klantenservice te doen en een mail te sturen. Dit heb ik dan ook op 29 januari gedaan, maar ook hier nog geen reactie op gehad. Ik zie bij mijn afschriften dat het gewoon betaald is, dus hier kan het ook niet aan liggen en ik heb in de afgelopen 2 maanden dagelijks mijn normale inbox en spam inbox gechecked voor een mailtje van DX.

Weten jullie waar dit aan kan liggen?

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/302vz83.png
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/x60efa.png

Verwijderd

Hier is mijn 6e review hier op tweakers.net, vandaag ga ik een groene Laserpointer reviewen.
Ik doe deze reviews omdat ik er coupons van DealExtreme voor krijg.
Als je merkt dat ik wat aan m'n stijl moet veranderen, geef dan gerust een reactie! Ik sta open voor kritiek.

Het gaat om een 5Mw Groene laserpointer.

Opgelet: Hoewel het kijken naar de straal zelf geen oogschade als gevolg heeft, kan de laser, als hij rechtstreeks in het oog wordt gericht, leiden tot zicht-verlies.

Je kan hem hier http://www.dealextreme.com/p/true-green-laser-pen-5mw-91) kopen.

Verzending: Ik heb 10 dagen moeten wachten op m’n pakje, verzonden vanuit Hong-Kong.

Pakje: Verzonden in blanco verpakking, 10 cm op 15 cm, paste perfect in de brievenbus. Geen last van taks gehad, opnieuw was alles netjes gedeclareerd.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-CnCz-24VbZI/T0o48pFqmiI/AAAAAAAAG9w/TDKVu40Ymmk/s912/DSCF8465.JPG

Verpakking: De verpakking was nogal aan de simpele kant, je kreeg een zwarte doos, dichtgeplakt met plakband, die in een doorschijnende plastieken verpakking zat. Niet erg speciaal, en een beetje saai wanneer hij is uitgestald in een winkel. Je zal er in dat geval trouwens extra info bij moeten voegen. Want aan de verpakking is er niets te zien.

Inhoud: De doos, die hersluitbaar was door magneetjes aan de binnenkant, bevatte simpelweg de laser, 2 AAA batterijtjes en een simpele Nederlandse(!) handleiding. De laser lag op een soort uitgesneden schuimlaagje, en zou niet makkelijk kapot gaan tijdens de verzending, het zag er allemaal redelijk professioneel uit.

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-7a9OrrieoUA/T0o7cB83NOI/AAAAAAAAG-E/jUFzI82R-MU/s1024/0091-ba15077f-d702-4bb8-ad96-39367c425015.jpg

Gebruik: Een groot pluspunt was de Nederlandse handleiding, dit is de eerste keer dat ik dit tegenkom. Het Nederlands was zelfs helemaal grammaticaal correct en zonder spellingsfouten. Iets dat zeker van belang is als je ze in de winkel verkoopt.

Na het snel doorbladeren van de handleiding, heb ik de batterijtjes, die gratis(!) meegeleverd waren, er in gestopt en de laser aangezet. Eerst kreeg ik een klein, groen stipje op de muur, maar na ongeveer 30 seconden vergrootte deze stip tot ongeveer 1,5 cm². En hij was heel heel fel, ik zou het dus niet aanraden om er te lang naar te staren.
Na een kwartietje spelen, zag ik een grijze sticker aan het topje, er stond op “Danger, Laser-radiation, avoid direct eye exposure”
Natuurlijk schrikt zo’n boodschap wel een beetje af, dus ik heb wat research gedaan.
Wat blijkt, deze laser is van de klasse 3A, dus het wordt strikt afgeraden om de laser in iemands ogen te schijnen.
Oogschade is in dat geval meestal onmiddellijk, maar van minder erge aard.

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-u8fdrQZJcHQ/T0o431Ky70I/AAAAAAAAG9c/PjMTjc3d0zg/s912/DSCF8452.JPG

Ok, even verder op de kracht. Zoals ik al eerder zei, de eerste keer dat ik de laser gebruikte duurde het ongeveer 30 seconden voor de straal op volledige kracht was. Hierna duurde het slechts een halve seconde voor je volledige kracht had.

Ik zou hem ook niet gebruiken voor presentaties, daarvoor is de straal veel te krachtig, en in een donkere kamer zou je het risico hebben dat de laser een straal vormt. En dat zorgt dan weer voor een lichtshow ipv. een presentatie.

Gewicht: Het gewicht van de laser bedraagt 56 gram.
Ongeveer de helft als een normale smartphone. Veel mensen willen hem zo licht mogelijk, maar ik vind hem dat ie best wel prettig in de hand ligt.

Uitzicht en stevigheid: Qua uitzicht is de laser echt wel ok, hij is gemaakt van metaal, met daarrond een dun laagje rubber. Er zitten ingedrukte bolletjes op de behuizing, die geven extra grip. En er is een metalen pennenhanger waarop staat “Laser Pointer”, voor mij was dit metalen verlengstuk niet echt nodig maar voor diegenen die hem toch voor presentaties willen gebruiken misschien wel.
Alle zichtbare metalen stukken zijn gemaakt uit een metaal dat mat glanst, zie er best wel duur uit.

De pointer is verder ook vrij stevig, maar de metalen afsluiting voor de batterijen komt heel gemakkelijk los. Dit is overigens makkelijk opgelost met wat superlijm.
Als je schudt met de pointer kan je de batterijen ook horen rammelen, dit is ook weer makkelijk opgelost door de veer onderaan de batterijkoker nog wat uit te rekken.

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-y4hk_zu7hRY/T0o44rkvlZI/AAAAAAAAG9o/Dd7nzqfom9Y/s912/DSCF8455.JPG

Besluit: Ben je op zoek naar een laserpointer om indruk te maken op je vrienden? Of misschien voor practica op school? Deze pointer zal in dat geval perfect werken. Hij heeft een goede indruk op mij achtergelaten, en zal dat dan waarschijnlijk ook doen bij jou.
Zou je hem eerder op voor presentaties gebruiken of om dingen aan te duiden? Nee, dan is hij niets voor jou, ga in dat geval eerder op zoek naar een 1mW rode pointer.

Pluspunten:
-Uitzicht
-Minimaal batterijverbruik
-Kracht
-Reikwijdte van de straal
-PRIJS

Minpunten:
-Gevaar
-Los batterijcompartiment en rammelende batterijen
-Te krachtig voor presentaties
Score: 8/10

Je kan hem hier (http://www.dealextreme.com/p/true-green-laser-pen-5mw-91) kopen.

• Mastermind
silmaril8 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 12:45:
Ik ben nog op zoek naar een DisplayPort-->HDMI kabeltje (geen mini-DisplayPort). Heeft iemand al ergens zo'n kabeltje besteld? Zo ja, wat is de kwaliteit?
http://www.buyincoins.com...ble-m-m-product-4871.html
$9,49 (8,60 euro).
Afbeeldingslocatie: http://img1.buyincoins.com/gallery/6ft-displayport-to-hdmi-cable-01.jpg

Geen ervaring met de kwaliteit, gewoon proberen.

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:42

Blord

Hello Kitty !

Ik ben afgelopen 2 maanden druk bezig geweest met het bestellen van spullen bij DX. Vanochtend rinkelt de deurbel. "Mag ik even 6 handtekeningen van U ?" zegt de postbode.
Het lijkt wel pakjes avond en niet alles is nog verzonden. :D

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/nihao/Home/pakjes.jpg

Blijkbaar worden de verzendingen opgestapeld bij de Chinese post en in 1 keer verzonden.

[ Voor 8% gewijzigd door Blord op 19-03-2012 14:21 ]

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:52
aart44 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 08:36:
[...]

Ja als je in China koopt zit er meestal een platte stekker aan of er moet bij staan dat er een Europese aanzit, de oplossing had je er bij kunnen bestellen hier is zoiets een verloop meestal een stuk duurder.

http://www.dealextreme.co...power-plug-convertor-3529
Dit is het geval:
Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/customerphotos/quarantined/201201/47499-7ef95874-2b4b-4a76-96f8-7e0afaf6db68.jpg
dus ik ga er maar een extra kabel aan maken:
Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/customerphotos/quarantined/201109/47499-b165fc84-4901-4f18-82d5-12980808123e.jpg

• Antje14
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-04 20:12
Congratulations!

You get

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qm38d.gif

Wanneer kan ik haar ongeveer verwachten?

Verwijderd

Hallo daar, vandaag ga ik iets reviewen dat (bijna) iedereen nodig heeft en jaarlijks erg veel geld aan uitgeeft… batterijen! Het zou veel handiger zijn kon je ze voor een veel betere prijs in China kopen.

Zo dacht ik er over, en ik had nog batterijtjes nodig voor mijn zaklamp (zie volgende reviews), dus ja ik zoek eens even rond op de website en daar zie ik een 4-pack oplaadbare tripel-A’tjes voor geen geld.

Je kan ze kopen op: http://dx.com/soshine-rechargeable-aaa-900mah-batteries-4-battery-488?item=1 voor 4,40 euro.

Verzending: Ongeveer 15 dagen, pakje pastte in de brievenbus.
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-XHD03PX7cBs/T4SEFo25XBI/AAAAAAAAHJE/DyJqxMje9AA/s679/DSCF8660.jpg
Pakje

Verpakking: De verpakking was zeker ok, qua bescherming top. Je zou de verpakking kunnen vergelijken met een pakje Energizer in de winkel. Helemaal in plastiek, in fris groen. Er stond een merknaam op en de gebruikelijke veiligheidsvoorschriften (achterkant).
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-Yv4-hYOXNZE/T4SEFbUsgXI/AAAAAAAAHJA/cU73_qC7JOQ/s679/DSCF8647.jpg
Verpakking voorkant

Inhoud: Onder het plastiekje zag je de 4 batterijtjes en een groen doosje om ze in te bewaren, dit was niet vermeld op de website en was zeker een leuke extra. Kortom, alles wat je nodig hebt.
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-7iLNWvSjqa8/T4SEJdyOlTI/AAAAAAAAHJg/ZJY9WPI-tzQ/s679/DSCF8672.jpg
Batterijtjes
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-CkWSttm3RWY/T4SELPNdUeI/AAAAAAAAHJ4/91ZSacZN2rk/s679/DSCF8675.jpg
Extra Doosje

Gebruik: Bij aankomst heb ik ze direct in de zaklamp gestoken, wonder boven wonder werkte deze. Ik kon dus vaststellen dat ze “precharged” waren, dus al opgeladen in de fabriek. Nog zo’n leuke extra moest je ze dringend nodig hebben (niet waarschijnlijk als je ze eerst in Hong-Kong bestelt). Vervolgens heb ik ze +-4 u opgeladen, dit is een standaardtijd voor batterijtjes van 900-1000 mAh. Daarna heb ik ze nagekeken met een batterijtester, en ja hoor ze waren volledig opgeladen. Specifieke apparatuur om het voltage of de mAh capaciteit te testen heb ik niet, maar ik heb wel het volgende ondervonden: -4 batterijtjes werken +-3 uur bij een digitaal fototoestel, ongeveer 4 uur bij een LED zaklamp en enkele weken (bij matig gebruik) in een Wii-Remote.

In vergelijking met merkproducten scoren ze evenhoog of zelfs beter, met alkaline batterijtjes krijg ik juist 5 uur bij dezelfde zaklamp en 3,5 uur bij een digitaal fototoestel, oordeel zelf maar.
Ikzelf ben zeker tevreden over de capaciteit en het gebruik.

Uitzicht: Ja, wat kan ik hierover zeggen? Zoals de batterijen uit de winkel zeker? Ze zijn niet lelijk, en ze wegen evenveel als gemerkte batterijtjes. Stevig zijn ze zeker, dus je moet geen schrik hebben dat ze je duur fototoestel zullen kapot maken door een lek.
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-6u7ysZ7z4KQ/T4SEK5WnS2I/AAAAAAAAHJ8/nU8GD5Kkn8I/s679/DSCF8674.jpg
Uitzicht

Besluit: Ze zijn goedkoop, werken goed en iedereen kan ze wel gebruiken. Als je voor om het even wat AAA’tjes nodig hebt, kopen met die handel!
(dit geldt waarschijnlijk trouwens ook voor de AA batterijen van Soshine).
Koop er een 3-tal en je geniet bulkkorting!

Pluspunten:
-Goedkoop
-Oplaadbaar
-Extra hoesje
-Goede capaciteit
Minpunten:
-GEEN!

Score: 9/10 (Alles werkt naar toebehoren, maar niets echt speciaals)

Nogmaals, je kan ze kopen op: http://dx.com/soshine-rechargeable-aaa-900mah-batteries-4-battery-488?item=1 voor 4,40 euro.

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-04 19:10
Afbeeldingslocatie: http://distilleryimage7.instagram.com/7f2820f6a72511e19894123138140d8c_7.jpg

Transparante iPhone achterkant. En dat voor maar $ 6.80 bij DX. Helaas past de meegeleverde schroevendraaier niet.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Een tijdje terug een printerkabel van LTP1 naar USB besteld, werkt prima en mijn HP 720c kan gebruikt worden op de laptops :p Het is oude meuk, maar het werkt nog prima en print goedkoper als nieuwere inkjets.

Gisteren een scheermesje besteld, schijnt best redelijk te zijn en voor 4 euro wil ik dat double-edge wel eens proberen.
http://www.dealextreme.co...blade-razor-silver-116281
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EaoZk1FRt88vNPG30A0Xewhq/full.jpg

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:30

RobertowNL

For your gear!

Royz schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:51:
Damn, pakketje is sinds 9 juni al in Nederland, maar tot op heden nog niet aangeboden bij PostNL voor bezorging. Hoe kan ik het best contact opnemen? PostNL weet van niets, bedrijf die het heeft verstuurd heeft ook goed gehandeld.
Wellicht bij de douane, heb ik ook wel eens gehad. Gewoon nog een weekje wachten en dan via de telefoon de TT vragen (soms worden de pakketjes ook niet goed omgenummerd, heb ik al een paar keer gehad, wel een 3s code maar niet gekoppeld aan de CP of HK code).

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-edlyYIDFpag/T9ikbEfNw0I/AAAAAAAABW4/OqC78OdgKhY/s830/lb4.png
Wie durft :P?

• tokko1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/euXwU.png

Eindelijk de review van m’n Brainwavz HM3’s. Had ze al een tijdje hier in Nederland. En ook in gebruik, want het is toch wel een lekker setje! Maar meer daarover later.

Heb ze beteld bij MP4Nation omdta ik eerder ook al veel Brainwavz bij hun vandaan heb. En bijna alle Brainwavz die ik heb ontvangen bevallen uitstekend. Het merk met naar mijn mening de beste prijs/kwaliteit verhouding voor koptelefoons en oortjes.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xlwBJ.png

Via EMS laten verzenden omdat ik ze toen snel wou hebben, kost iets extra.. maar uiteindelijk wel top snel binnen.
En mijn eerste indruk, de verpakking/doos was.. GROOT! De welbekende bruine envelop, alleen A3 formaat of groter, niet helemaal gevuld.. toch een groot pakketje :D
“ USB drive 20$ value” Als customs invorce vond ik natuurlijk ook opmerkelijk, maar wel mooi! Daardoor gelukkig geen belasting af hoeven dragen over dit mooie setje.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DabyS.png

Toen ik de verpakkiing opende kwam mij een aangename verassing tegemoet, een echt uitzonderlijk mooie verpakking voor de HM3’s!
Kwaliteit’s doos, mooi venster waar het product door te zien is, felle kleuren. Wel even wat anders dan geen doos of z’n halfbakken doos die ik uit china gewend ben. Het openen van de doos was iets lastiger omdat deze juist zo stevig was, maar dat is geen probleem.
In de doos trof ik naast de HM3’s zelf ook een mooi setje standaard assesoires.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/efBeS.png

Bij het nader bestuderen van de HM3’s kom ik tot dezelfde conclusie als bij de verpakking. Een mooi westerse uitstraling en kwaliteit. De mate van afwerking kan van chinese producten nog wel is ondermaats zijn, maar hier zitten geen braampjes ofzo aan.
Hij voelt lekker stevig aan, en de gebruikte materialen hebben ook meer de uitstraling van kwaliteit van van die synthetische na-maak troep :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2R9kz.png

Qua geluidskwaliteit was het even wennen. Het was wel even een contrast met de Sennheiser PXC350’s die ik bij m’n bureau gebruik. Deze zijn heel precies en hebben enorm veel detail.
De HM3’s hebben een lekkere extra bas in vergelijking tot wat ik nu heb. Wat ik gewend ben van de Brainwavz dus. Maar in tegenstelling tot goedkope koptelefoons die ik uit china heb mogen ontvangen gaat deze bass bij de HM3’s niet ten koste van veel detail of de ‘volheid’ van het geluid.
Na een paar weken deze koptelefoon veel gebruikt te hebben (onderweg en op de Universiteit) ben ik tot de conclusie gekomen dat ik dit wel echt een Top koptelefoon vind voor wie van een beetje van bas houd maar niet voor Monsters ofzo wilt gaan waar de bass al-overheersend is.

Qua comfort is het ook even wennen, de oorshelpen zijn net van het formaat waar ze on-ear zijn. Maar dan wel weer groot genoeg om de druk gelijkmatig over het hele oor te verdelen. Eerst voelt het alsof ze een beetje ‘klein’ zijn, maar naar het verstellen van de lengte en even een uurtje op hebben merk je daar eigenlijk bijna niets meer van. En nu naar een paar weken gebruik is het gewoon een heerlijk verlengstuk van je hoofd geworden.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2Slta.png

Naast de HM3 zit er in het pakket ook een paar asseoires die altijd welkom zijn. Een 3.5mm naar 6.5mm verloopje voor in je versterker of DJ set. Altijd handig, en ook een garantiekaart welke je recht geeft op 1 jaar volledige garattie! :) Goeie service.
Opvallende assesoires is de twee extra ear-pads die er standaard bij komen. Mooi dat ze er dus vanuitgaan dat kopetelefoon zo lang mee gaat dat de earpads tzt versleten zullen zijn en je deze dus zelf zonder extra kosten of iets dergelijks kunt vervangen!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wcvUt.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2BXkM.png

Voor het geld dat je voor de HM3 neer teld krijg je een mooie koptelefoon die kwalitatief zeker niet onder doet voor sennheiser of andere westerse merken.
Qua geluid zit de koptelefoon in de iets meer bass heavy range, maar met genoeg detail om elke normale gebruiker tevreden te stellen.
Dus een leuke koptelefoon voor een goed prijsje!
Mp4Nation verkoopt ze hier :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PUy16.png
(ps. ik weet dat er bij conrad een koptelefoon verkocht wordt, die er hetzelfde uit ziet, maar vast andere drivers heeft ;) )

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Mijn Lucky Bag van $57 is binnen :

- 35mW green laser met star diffraction pattern.
- Protector voor iPhone 4
- Mini MP3 player 2GB
- Tritium sleutelhanger !!
- Knuffel beest met van binnen schuimbolletjes.

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/nihao/Home/IMG_0465.JPG

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Nutteloos is het niet maar het bedrag van $57 haalt het bij lange niet. Die kortingen zijn wel uit de lucht gegrepen.

Ik heb net een iPhone 4s gekocht en het hoesje past daar prima bij.
Knuffels en mp3 player kan ik weggeven aan mijn familie
Tritium is een radioactief gas dat van nature voorkomt in de lucht. Mocht het vrijkomen dan is de dosis nog lager dan je röntgen foto bij de tandarts.
De laser kan ik altijd nog los verkopen.

Dit is tritium in een hogere dosering. :)
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/nihao/Laser/Tritium/Tritium-9.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Blord op 18-06-2012 12:29 ]

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Kreeg ik vanochtend in de mail:

Afbeeldingslocatie: http://t.imgbox.com/aavrBm5c.jpg

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Mijn Lucky Bag van $18 is binnen. Best goed voor 14 euro.
- Headset, onbekend merk.
- LED pen
- witte backcover voor iPhone
- Anrgy Birds hoesje voor iPhone
- R4 revolution for DS, niet op de foto te zien, lag aan de achterkant van Angry Birds.
- Gevaarlijk uitziende mes met hoes.

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/nihao/Home/IMG_0538.JPG

[ Voor 10% gewijzigd door Blord op 21-06-2012 09:46 ]

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:59
Mij lucky bag van $18 is ook binne. Wat een meuk xD

Afbeeldingslocatie: http://img59.imageshack.us/img59/3740/imag0194lh.jpg

Weet alleen niet wat dit ding is... Iemand die het wel weet???

Afbeeldingslocatie: http://img191.imageshack.us/img191/2149/imag0195sq.jpg

• Mastermind
SinergyX schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 16:12:
Maar welke wegen zijn dat dus? Ze passen gewoon standaard regels toe, of je nu wel of niet alles kan aangeven, als het niet belast is en aanzienlijk goedkoper gekocht, betaal je flink extra.

Gevallen dat ik nu extra moest betalen, was het enkel 19% van het bedrag, daar doe je bar weinig tegen.
Kwestie van trial/error. Bij de ene chinese webshop is de kans veel groter is dan bij de andere.
Heb nu een prachtige quadcopter WLToys V929 voor maar 36 euries. Echt superding, betaal je in NL zo 200 eurie voor.

Inmiddels zelf gemod met een grotere batterij en een mooie glimmende canopy gemaakt van een plastic zilveren kerstbal 8)
Afbeeldingslocatie: http://www.semjase.nl/tmp/q1.jpg
Gekocht bij Banggood :9

Ik heb een keer een dunne laptop besteld bij Everbuying en daar werd ie gratis met DHL verstuurd door een tijdelijke coupon die ik tegenkwam :)

Voor je koopt bij een webshop altijd op zoek gaan naar couponcodes, dit kan je 8%-10% aan euro's schelen.

Verwijderd

Om even terug te komen op mijn vorige post:
(Deel 1) http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38711072

Gisteren het eerst verzonden pakketje in huis ontvangen vanuit DealExtreme:
Besteldatum: 06-08-2012
Verzenddag: 07-08-2012
Ontvangstdag: 22-08-2012
Totale duur: 16 dagen

Pakketje zat in een stevige kartonnen bubbel envelop die goed dicht gelijmd zat.
Hier op zaten een hoop stickers waarvan ik niet weet wat het betekend :+ maar ook een sticker met daarop: 3maal gadget en remote device; USD: 9.45. Dit is dus duidelijk gedaan vanwege douane.

Alle items die in de eerste shipping zouden komen heb ik ontvangen, nu willen jullie natuurlijk weten hoe is de kwaliteit??
• Gereedschaps setje a $ 6.- Weinig over aan te merken, heeft fijne handgrepen en hopelijk blijven de koppen lang heel, langere duurs artikel.
• Ergonomic Protective Aluminum Alloy Bumper Frame iPhone 4 / 4S - Silver Black a $ 11.-
Dit artikel heeft me nog het meest verrast, het is echt een degelijk product wat je in de lokale AppStore nog zou kunnen vinden. $ 11.- voor een chinees bumpercase is dan ook vrij prijzig, maar zeker al het geld waard, hij glijd makkelijk de broek in en uit, makkelijk te bevestigen met 4 inimini schroefjes (zelftap).
• Touch Screen Stylus Pen a $ 2.50
Leek me leuk om dit te gebruiken voor DrawSomething :+ Heb er nog nooit een gebruikt, maar bij logica had ik maar een extra dikke en lange besteld, dus een goeie "grip". Ding werkt echt geweldig en is volledig van metaal (op de pointer na dan). Goed afgewerkt, dus geen scherpje randjes (1x uitschieten, kraaaaaatsj scherm!)
• Charging Docking Station with 3.5MM Line Out for iPhone 3G/3GS - White a $ 1.10
Tja, ik heb thuis voor de iPhone 4S al zon ding, die werkt prima... Deze echter bestemd voor mijn vriendin, werkt niet! :-( Maar goed, extreem goedkoop...

Track and Trace code werkte voor geen meter, na verluid van hun helpdesk zou het "binnen 3 weken" moeten werken... Afijn, heb het in 2 weekjes ontvangen!

In afwachting van:
• DealExtreme:
Nail Art UV Gel Kit with 9W UV Curing Lamp (Light Color Assorted) - $ 35.90 Voor de vrouw O-)
Repair Parts Replacement USB/Data Port Socket for iPhone 3GS - $ 6,60
Bestel datum: 06:08-2012
Verzonden op: 15-08-2012 (vanwege out of stock)

• FocalPrice:
Volledig verzilverde RayBan zonnebril met Polaroid glazen a $ 14.90 (Beetje skeptisch, maar kon het niet laten)
Bestel datum: 09-08-2012
Verzonden op: 18-08-2012
Volgens hun helpdesk word deze enkel speciaal op bestelling gemaakt vanwege het "high luxury" item!!! Nou ben benieuwd! :+
Daarnaast had ik aangegeven of ze het in een doosje wouden verposten en niet in een bubbel envelop, naar verluid geen probleem (nu maar even afwachten of het inderdaad zo is).

Grote Edit:
Even een foto opgezocht van het hoesje wat ik had gekocht, kom op de website van de fabrikant van het hoesje uit. Deze worden verkocht voor meer als $ 100.- Vandaar dat de kwaliteit denderend is!
Het bedraagd de Vapor4Pro Stealth2 a $ 159.99
https://www.elementcase.com/Vapor-Pro-iPhone-Case-a/276.htm

Foto gereedschaps setje en helemaal rechts het stylus pen(netje)
Afbeeldingslocatie: http://www1.picturepush.com/photo/a/9040799/img/9040799.bmp

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2012 09:27 ]

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Aidix schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:56:
Ik zou maar uitkijken met die imitatie iphone usb laders (en ook met die travel plug adapters) van deal extreme etc... Ze zitten zeer slecht in elkaar gelijmd / geschroefd dus na een tijdje ligt hij in 2 stukken en steekt de helft al vonkend uit je stopcontact.

Het beste dat je met die dingen doet is ze zelf even open breken en dan met een lijmpistool weer vastzetten, dan is het opgelost.

Veel van de producten die je op die sites kan kopen staan echt helemaal onderop de chinese kwaliteitsladder. Dat soort zooi zie je zelfs in china niet in de winkels, maar meer op de markten. Uitzondering zijn die spullen waar een merk op staat (als ze echt zijn dan haha >:) )

Als je in china kan kiezen tusen troep van 30 cent en een goed ding van 1 euro, dan kiest Dealextreme voor de troep van 30 cent om voor 2 euro door te verkopen.
Zeker weten via TaoBao of de webshops zelfs Chinese merken kopen _/-\o_
Heb bij mijn tablet gewoon een keer wat extra chargers (usb) gevraagd en gekregen. Die waren op de US plug na van een zeer goede kwaliteit.

Meer mensen hier ook geïnteresseerd in de Jiayu telefoons? Als er meer mensen een G3 willen hebben valt er vast een coupon te regelen.

Meer info:
CPU MT6577 Dual Core 1.0GHz
GPU: PowerVR SGX Series5 3D
OS Android 4.0 Ice Cream Sandwich (ICS)
Memory RAM: 1GB / ROM: 4GB
Micro SD Memory Card (TF-Card), MAX support 32GB
Size 135 x 65 x 10.8 mm
Weight 121 g
Screen 4.5 inch IPS Capacitive Multi-touch Screen
HD resolution (1280 x 720 pixels)
16 million colors
Network Dual SIM G+G W+G
2G:GSM 850/900/1800/1900MHz
3G:WCDMA 850/900/1900/2100MHz
Supports GSM service all over the world
Color Black
GPS Built In GPS & A-GPS
Connection Bluetooth with EDR & A2DP
Wi-Fi : IEEE 802.11 b/g/n
micro USB 2.0
Camera Dual Camera
Back 8.0 megapixel with Auto Focus and LED Flash
Front 2.0 megapixel
Supports recording of video
Sensor Gravity Sensor, Proximity Sensor, Light Sensor
Radio FM
Video AVI , MP4 , FLV , 3GP , MOV , ASF , MPEG , RMVB , etc.
Audio MP3 , AAC , WAV , etc. / 3.5 mm Audio Jack
Special functions Gravity Sensor, Proximity Sensor, Light Sensor, FM Radio, Wifi, GPS, Multi-touch Capacitive Screen, Dual SIM, Schedule Power On/Off
Battery and Accessories - Li-ion battery 2750 mAh
- Earphone / 3.5 mm Audio Jack
- USB Cable
- Charger
Afbeeldingslocatie: http://www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/jiayu-g3-final-production-model-642x300.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/official-jiayu-g3-production-model-black-and-silver-rear.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/official-jiayu-g3-production-model-battery-and-camera.jpg

Prijs in China tussen de 125 en 150 dollar (Retail, hier komen nog verzend en handelingskosten van een Shop/Taobao agent overheen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 12:14:
Ik heb bij DX eergisteren een dikke accu voor m'n Htc besteld.
Dezelfde dag kreeg ik een mailtje dat het verstuurd was + een link voor tracking.
Dat is http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do
Ik krijg echter alsmaar of 'internal error 500' of helemaal geen connect met de site.
Googelen levert wel hits met hetzelfde probleem dus het lijkt iets vaker voorkomends.
Iemand ervaringen hiermee?
Deze lag er gister uit, werkt vandaag weer.
tc982 schreef op maandag 10 september 2012 @ 07:50:
[...]
Kan je mij een link DM'en van dit item? Blijkbaar is deze niet te vinden op de site.
Ik kan hem ook niet meer vinden :X Nog even wachten tot ik hem binnen heb en laat het je weten (foto's etc).

________________________________________________________________________________

Om mijn ervaringen even uit te breiden, mini-deeltje 3.
Minideeltje 1: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38711072
Minideeltje 2: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38794186

Vandaag de dag nog altijd aan het wachten op twee pakketjes uit de vorige 2 bovenstaande mini-delen.
Beiden liggen bij het internationaal sorteercentrum in Nederland.
Voor beiden heb ik een formulier ontvangen per post om daar de juiste aantallen op in te vullen, dit uiteraard netjes gedaan en direct geretourneerd, dit is er een van:
Afbeeldingslocatie: http://www4.picturepush.com/photo/a/9395412/img/9395412.png

Status van pakket FocalPrice:
RA549720XXXX - departure from outward office of exchange - NETHERLANDS - NETHERLANDS - 2012-09-07
Accuraat.

Status van pakket DealExtreme:
RA281559XXXX - departure from outward office of exchange - NETHERLANDS - GUANGZHOU - 2012-08-27
Niet accuraat, hij is inmiddels al een aantal dagen in Nederland.

Na het hele gedoe hier over die nieuwe telefoon toch maar een impuls aankoop gedaan en zo'n Zwarte Jiayu G3 besteld bij LightTake. Kreeg er een leuk varkenssnuit-LED-lampje bij, die laten we niet liggen natuurlijk! :9
Betaald via Paypal, totale prijs van $ 164.99 ( € 133.04 inclusief paypal transactie kosten en currency exchange).
Heb nog(!) niks mogen vernemen over status updates of betalings ontvangsten/ bevestigingen.

Na regelmatig gekeken te hebben naar andere shops kwam ik uit bij DiscoveryBuying.com, redelijk klein assortiment, maar vooral gespecialiseerd in horloges.
Ik wou de goudkleurige zonnebril bestellen (ik heb een niet heel ongebruikelijke zonnebrillen fetish...).
Betalingsbevestiging vlot binnen, status vlot geupdate, echter naar: "Ways to deleted", wat dat ook mag betekenen.
Mailtje gestuurd, blijkt de bril niet voorradig te zijn en dat direct mijn geld werd terug gestort op mijn paypal. Sterker nog, ik had het geld sneller dan ik zijn reply had gelezen.
Aan service niets te makken, echter staat die bril nog steeds online.. 8)7
Heb het hier ook maar mee gelaten, ze hebben niets anders leuks...

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2012 15:04 ]

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-04 14:21
gevraagd ook ff een screenshot van de benchmark

Afbeeldingslocatie: http://www4.picturepush.com/photo/a/10385052/1024/Picture-Box/2012-09-29-11-28-13.png

fotos van het toestel volgen nog :)

[ Voor 89% gewijzigd door Paperbag24 op 01-10-2012 13:50 ]

• Paperbag24
bij deze de fotos enz

Afbeeldingslocatie: http://www1.picturepush.com/photo/a/10479884/1024/Picture-Box/Foto-1-005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www5.picturepush.com/photo/a/10479898/1024/Picture-Box/Foto-1-006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www4.picturepush.com/photo/a/10479877/1024/Picture-Box/Foto-1-002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www3.picturepush.com/photo/a/10479856/1024/Picture-Box/Foto-1-001.jpg

:) :)

[ Voor 92% gewijzigd door Paperbag24 op 01-10-2012 13:43 ]

• Robb3rt
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-04 15:56
Zelf vorige week een order geplaatst voor de 2e keer bij DX.

De bestel procedure bij DX vind ik goed gaat netjes kunnen betalen met paypal etc.
Alleen de track en trace die ik van hun heb ontvangen vind ik persoonlijk nou niet echt een fantastische oplossing, 9 van de 10 keer krijg ik Error 500--Internal Server Error.

Onlangs heb ik toch mijn order status kunnen checken en word nu als volgt aangegeven : departure from outward office of exchange

Ik heb de 27e besteld dus voor men gevoel gaat het netjes.

Heb overgens de volgende dingen besteld:

Afbeeldingslocatie: http://thuis.rob-it.nl/images/order-dx.png

Als het gearriveerd is zal ik wat reviews en foto's plaatsen van het hele zootje

• Paperbag24
RobertowNL schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 00:17:
[...]

Nog nooit problemen gehad met (goedkope) Chinese HDMI kabels en voor dat geld koop ik wel een nieuwe mocht hij toch niet werken :P.

[...]

Ziet er goed uit :). Zou je een benchmark van antutu kunnen plaatsen (al zegt dat ook niet alles :P)
[...]

Netjes opgelost! Soms hebben Chinese webshops een betere service als Nederlandse winkels. Helaas is het terugsturen zo duur :'(. Dealextreme had dat wel netjes, kan je terug sturen naar Engeland (forwarder), dat is in ieder geval iets goedkoper als rechtstreeks richting China.

Miniinthebox zie je inderdaad meer verhalen over (in ''negatieve zin''). Website wordt automatisch vertaald en daardoor hebben meer mensen dit probleem.
Al met al ben nu vast nog steeds minder kwijt dan in Nederland (positive thinking :*) ). Nouja, les voor de volgende keer (mocht ze nog eens iets in China bestellen :P).

Persoonlijke aanraders: Buyincoins, Focalprice, Lightake, PriceAngels :)
(en dan gewoon free shipping en niet te grote/veel dingen gelijktijdig bestellen 8), dan heeft je vriendin er een leuke hobby bij :P)
op verzoek even screenshot voor je gemaakt van antuntu

Afbeeldingslocatie: http://www4.picturepush.com/photo/a/10524747/img/Picture-Box/foto-1-141.png
:)

[ Voor 18% gewijzigd door Paperbag24 op 02-10-2012 11:55 ]

Verwijderd

Hallo daar, het is al weer even geleden sinds mijn laatste review, maar hier is de nieuwe!
Trouwens, DealExtreme is ondertussen van naam veranderd, het is nu dx.com, dit ging gepaard met een verfrissing van het site-uiterlijk, maar het blijft even intuïtief en leuk om er op te surfen.
Deze keer ga ik AA batterijtjes van Soshine reviewen, de batterijen hebben geadverteerde capaciteit van 2500 mAh.
Je kan ze hier (http://dx.com/p/soshine-aa-2500mah-batteries-4-pack-487) kopen.

De reden dat ik ze kocht, was omdat ik er nodig had voor mijn Fujifilm bridge camera’s, fotoreflex camera’s verbruiken nogal veel batterijen, dus ik wou er niet te veel geld aan besteden.
Desalniettemin, moeten ze wel van degelijke kwaliteit zijn, dus ik koos voor Soshine, een merk uit het verre China, dat daar bijna net zo belangrijk is als Duracell hier is. Één klein verschil, ze blijken wel 1/3 van de prijs van een “Duracell Supreme Rechargeable AA 4-pack”. Duracell is een merk dat door zijn reputatie veel kopers lokt, zelfs met hun (relatief) er hoge prijzen.
Dus mijn taak is om met deze review te zien of de prijs/kwaliteit - verhouding bij de Soshine batterijtjes wel snor zit.

Verpakking: Ik heb een groot aantal gadgets gekocht van DX, dus ik had een grote verpakking die afgetekend moest worden. Ik vermoed dat als je slechts één of twee pakjes batterijen besteld, het pakje makkelijk door de bus zal passen, er moet dus niemand thuis zijn.
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-HJl36D3-SP4/UK--eKJxUPI/AAAAAAAAHik/6HDeaKE9NtA/s1095/DSCF1737.JPG

Wachttijd: Ik heb deze keer (en dat is niet uitzonderlijk voor dealextreme), erg lang moeten wachten (+-2 maanden). Dus de boodschap is zoals altijd: “Bestellen en vergeten”

Uitzicht: Dit is normaal gezien geen aspect waar je als koper op let bij de aankoop van batterijen, maar voor de retail is het misschien wel handig. De verpakking is groen en zwart, het ziet er strak en modern uit, in mijn ogen veel steviger en aantrekkelijker dan bv. de verpakking bij Duracell batterijen (kartonnetje. De batterijen zelf zien er even strak en zijn ook niet slecht voor het oog.
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-Q8ZOgWM580Q/UK--gWEv7oI/AAAAAAAAHjU/eBzq2LBKPS8/s1095/DSCF1752.JPG
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-4IZnutTE_Kg/UK--gS6wg1I/AAAAAAAAHjY/KlpiriHvNQ8/s1095/DSCF1751.JPG

Inhoud: Op de verpakking stond een korte handleiding die voornamelijk waarschuwingen en voorschriften bevat over bv. de ideale opladingstemperatuur voor de batterijen enz. Voor de rest krijg je ook nog een matté batterijkistje, dit vind ik persoonlijk ook erg belangrijk. Het is makkelijk weg te steken, en alle batterijen blijven bij elkaar. Dit is iets dat ik nog niet heb gezien bij populaire Westerse batterijmerken.
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-cYjXz7N0DWo/UK--i-d6NGI/AAAAAAAAHkE/RRRnb1mUFxg/s1095/DSCF1762.JPG

Gebruik:Ik heb ze net over een maand, en ik stelde vast, dat ik er met mijn camera (af en toe een foto, constant op standby met manuele zoom) +-3,5 uur mee rondkwam. Gelukkig heb ik er twee gekocht, dus als het ene paar op is heb ik altijd nog een backup.
Ter vergelijking, met mijn Memorex 2300 mAh kom ik juist geen 3 uur toe, maar die zijn ondertussen ook al wel 1,5 jaar oud, en ik gebruik ze continu.
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-fRY7iP-2a1Q/UK--g_KMHOI/AAAAAAAAHjg/BYRF-u1kI6w/s1095/DSCF1757.JPG
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-ceJVo-eZn7E/UK--htWTWJI/AAAAAAAAHjo/2RHzoyT9JLw/s1095/DSCF1759.JPG

Een milliAmpère tester heb ik niet, maar één van de andere dx-reviewers (Xandu) had dit wel (van het merk MaHa), en heeft de resultaten met de rest gedeeld:
B1: 1989 mAh
B2: 2069 mAh
B3: 2326 mAh
B4: 2482 mAh
Dit ziet er niet erg goed uit voor de twee eerste batterijen, maar de test was wel na de eerste oplaadbeurt gedaan, en meestal moet je de batterijen een paar keer op- en afladen voor ze hun volle capaciteit hebben. Een verschil van 10% tussen de geadverteerde en echte mAh-waarde is dan normaal (zelfs bij de grote merken).

Opmerking: Voor de langst mogelijke levensduur voor gelijk welke batterijen, is het altijd het best om ze na aankoop aan één stuk door te laten opladen. En ze altijd volledig op te gebruiken voor je ze terug oplaadt. Zo gaat er het minst energie verloren, en zullen de batterijen het langst werken.

Conclusie:

Over het algemeen ben ik er zeer tevreden over, voor mij werken ze goed.
Zo goed zelfs dat ik er nog een paar heb besteld!
Score: 8,5/10 (komt door de teleurstellende mAh-test)
Nogmaals: je kan ze hier (http://dx.com/p/soshine-aa-2500mah-batteries-4-pack-487) kopen.

Pluspunten:
*Spotgoedkoop voor oplaadbare batterijen
*Zien er goed uit
*Bijgeleverd batterijdoosje(!)
*Gaan (in mijn geval), lang genoeg mee

Minpunten:
*Heel lange wachttijd
*Teleurstellende mAh resultaten bij andere gebruikers (eerste oplaadcyclus)

Aansluitend graag ook nog een korte review/vermelding over extra batterijdoosjes (voor AA batterijen, 3-stuks).

Ik heb deze samengekocht met de batterijen (daar zaten al doosjes bij), voor mijn ander Memorex batterijen. Hierdoor zijn ze veel makkelijker weg te steken, en je weet ook hoelang/hoeveel keer een bepaald aantal batterijen al is gebruikt.

De drie doosjes zaten verpakt in een simpel plastieken zakje, met geen extra protectie (waarschijnlijk ook niet nodig). Er was ook geen merknaam voorzien, dus het is niet zo evident om ze in een winkel door te verkopen.
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-14pH1pD6avY/UK--fB_LK4I/AAAAAAAAHi0/f8qH8nJxMH0/s1095/DSCF1745.JPG
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-P7RPqMk_nA0/UK--f-55GeI/AAAAAAAAHjM/1AU6KVnD2Fs/s1095/DSCF1749.JPG

Als dat je niet kan schelen; Ze werken prima, en nemen weinig plek in. het plastieken sluitmechanisme werkt overigens ook zeer goed. Ik zie ze nog wel even meegaan.
Een minpuntje vond ik wel de kleuren (groen, wit, roos), ik had ze liever in één kleur gehad.
Los van dat => een echte aanrader 8/10.
Je kan ze kopen op http://dx.com/p/4-x-aa-battery-case-holder-3-pack-3558

Suggesties of toevoegingen aan deze review zijn altijd welkom, evenals constructieve kritiek.

• Quad

Quad

Doof

arjants schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 00:43:
[...]

Helaas :)
Sorry, coupon cannot be used together with recommender, but you can use it within your next order.
Je moet het niet als recommender maar als coupon code invoeren! :+

Het werkt wel natuurlijk 8)7
Het werkt alleen niet in combinatie met een recommender korting.

zie:

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/rbmhhd.jpg

Korting rechts á 20 dollar extra. 8)

[ Voor 26% gewijzigd door Quad op 24-11-2012 01:24 ]

nggyu nglyd

• mathy_
  • Laatst online: 10:04
Heb de laatste 2 weken weer lekker wat besteld op Ebay,

Mapje voor me Samsung Galaxy Note II 2
Flipcover voor me Note II 2
MHL adapter voor me note 2
Micro usb auto lader
Dames horloge
Heren horloge

En dat alles voor nog geen 30 euro:D

Wat ik voor het eerst mee heb gemaakt is dat ik een foto plus track en trace code kreeg via de mail van het pakketje met de MHL adapter Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-3LvF-Iv6ruE/ULdqxDIUsyI/AAAAAAAAEec/hOqddUFPTNo/s720/2012-11-29%252015.00.35.png

Verwijderd

buyincoins manier van reclame voeren :P

Afbeeldingslocatie: http://www4.picturepush.com/photo/a/11561887/img/11561887.png

• EN-IS
Ha! Mijn tweede bestelling van Focalprice heb ik nu wel, ik was niet thuis dus ik heb deze moeten ophalen, wat mij opviel;
- ik moest mij identificeren en een idnummer werd genoteerd
- ik diende een handtekening te zetten voor ontvangst

Vond het opvallend, en toen ik er naar vroeg, zei de medewerkster dat de verzender er om vraagt.

In ieder geval, ik had een kado gekocht voor de hond van een kennis;
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zIvEE.jpg?1

De hond is nu duidelijk zichtbaar in het donker met zijn blauwe led licht :D :P

Verwijderd

Dag Tweakers, vandaag review ik een SD kaartje van Transcend. Het kaartje kan 16GB aan gegevens vasthouden en heeft een klasse 10 snelheidswaardering.

Ik heb dit kaartje samen met nog wat andere gadgets gekocht voor mijn bridge camera. Professionele camera’s vragen nogal wat geheugen (RAW, HD-filmen, resolutie, ...) en ik wou iets krachtiger als mijn oude 4GB SanDisk kaartje. Mijn vereisten waren grote opslagcapaciteit, snelheid en betrouwbaarheid. Dus ik vond dit kaartje van het toen voor mij nog onbekende merk “Transcend”. Het had al aardig wat positieve reviews, dus het duurde voor mij niet erg lang om de knoop door te hakken.
Je kan het kaartje hier kopen: http://dx.com/p/transcend-16gb-sdhc-sd-mega-memory-card-class-10-high-speed-11299
Ok, we zullen er eens aan beginnen…

Pakje: Samen verzonden met oa. mijn Soshine AA’s (zie andere review), dus het was een vrij groot pakje. Het paste niet door de brievenbus, en moest afgetekend worden. Maar ik ben er zeker van dat, als je enkel het kaartje bestelt, het gewoon in je bus zal zitten.
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-08n5P5OB05Y/UPbgCGfIWJI/AAAAAAAAIA4/auaAVSWtp8Y/s1095/DSCF1735.JPG

Verzending: Heel lang (niet uitzonderlijk voor DealExtreme), +-2 maanden.

Verpakking: Mooi ingepakt, er moet al serieus met gegooid worden opdat er iets kapot zou zijn. Het kaartje was omgeven met plastiek, en zat in een kartonnen huls. Het pakje zelf (met standaard bubbelfolie vanbinnen) zorgde voor nog een extra laag bescherming. (Detail: Het was ook een handig openingsmechanisme. Ipv. heel het pakje open te knippen, kon je gewoon aan het plastieken chipje rond het kaartje trekken, hierdoor kwam het kaartje bloot te liggen zodat je het er zo uit kon schudden.)
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-ln-GqN5jjU4/UPba32yCz4I/AAAAAAAAH94/CWdh4OkF0EA/s1095/DSCF1694.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-U9S-n1rHZ0Y/UPba6UFTrbI/AAAAAAAAH-o/Un6Y7ChE-wI/s1095/DSCF1700.jpg

Inhoud: Enkel het kaartje en zijn kartonnetje, waar wat snelheidsindexen en toepassingsmogelijkheden op stonden. Ik miste hier geen extra instructie bij. Als je niet weet hoe je zo’n kaartje moet gebruiken koop je er meestal ook geen.
Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-4wQIV08o4I4/UPba5rIE_GI/AAAAAAAAH-c/A9SKyHci-VU/s1095/DSCF1698.jpg

Gebruik: Zoals eerder al gezegd is het kaartje vooral voor mijn camera, dus dat was hoe ik het heb getest. En dat viel heel goed mee, ik kreeg er met gemak 4 uur HD-film (gefilmd met Fujifilm Finepix HS20) en een paar duizend foto’s op. Voor mij is het ook belangrijk dat het kaartje snel is, want de beelden moeten snel van mijn camera naar het geheugenkaartje worden geschreven. Daarom koos ik ook voor een snelheidsklasse 10. Ook dat heb ik getest.
Zoals je kan zien is dat ook in orde.
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-lBxZi_RwX_8/UPbfm4yFVFI/AAAAAAAAIAg/Jtppl8o8OCU/s418/Testresultaten.png
De benchmark, gemaakt met CrystalDiskMark
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-q7jhp7pChTU/UPba7DclE2I/AAAAAAAAH-0/z7XCFwhK-mI/s1095/DSCF1701.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-bJDsLyh5O8I/UPba7vqTUtI/AAAAAAAAH_I/6IcgaIguZyU/s1095/DSCF1702.jpg

Conclusie: Ik kan dus enkel zeggen dat het een goed kaartje is voor de prijs, het is erg snel, en kan heel wat bestanden bewaren.

Score: 9,5/10

Pluspunten:
*Heel Snel
*Groot geheugen
*Professionele verpakking
*Lijkt Betrouwbaar
*Te koop voor amper 10 euro!

Minpunten:
*Geen
(*De regenboogkleuren op het kaartje en zijn verpakking zijn een beetje overdreven en niet erg aantrekkelijk)

Nogmaals, je kan het kaartje hier kopen: http://dx.com/p/transcend-16gb-sdhc-sd-mega-memory-card-class-10-high-speed-11299

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 20:10:
Ik ben van plan om een heleboel liquids in te kopen voor mijn e-sigaret met 3 vrienden, had alles al uitgezocht op DX, maar toen vond ik PriceAngels waar je de prijs door 3 mag snijden!
Nu zat ik te kijken, er zijn echt een héleboel negatieve reviews over! Heeft iemand persoonlijk ervaring met deze shop? Zullen natuurlijk veel meer klanten zijn die negatieve reviews schrijven, omdat klanten die positieve ervaringen hebben niet snel een review zullen schrijven...

Hiervoor liquids op DX gekocht en helemaal tevreden mee! :D
Prima winkel, de goede prijzen etc. Alleen niet te snel met shipping.
Mr_gadget schreef op maandag 21 januari 2013 @ 13:02:
Iemand ervaring met duurdere dingen van Banggood? Ze zeggen op de site dat ze hun best doen om invoerrechten te voorkomen. Heb iets van 27 euro besteld, hoe groot is de kans dat ik nog moet bijbetalen?
Zou mooi zijn als ze gewoon 21 euro op het pakketje zetten als waarde :P
Komt wel goed, mijn ervaring is dat vooral dingen van 50 euro plus (vooral die wat zwaarder/groter zijn) een grotere kans op douane maken.
Pikoe schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:57:
[...]

Als het vervoersbedrijf controleert omdat er geen goede factuur bij zit moet je daar voor betalen. Dat is bij tnt volgens mij 17.50€. Dit gebeurt alleen zelden.

Als je 10 artikelen van 20€ allemaal apart laat verpakken hoef je daar in principe geen belasting over te betalen.

[...]
Waarschijnlijk sturen ze het als gift en dan mag het maximaal 28€ zijn.
Vaak rekent PostNL dan gewoon 13 euro (kosten van non-EMS zendingen). 17.50 nog nooit tegen gekomen.

Nog even correctie, vrijstellingen zijn 21 euro (commercieel) en 45 euro (gift)
tc982 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 12:57:
Voila, het laatste pakketje is binnengekomen. Er liggen nu 2000 glow sticks klaar!
Nu nog wat kleren van AliExpress. Ben benieuwd
Haha, nu ze allemaal maar weer kwijtraken :+
FreshMaker schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 05:07:
Ik kreeg een mail van BiC dat de glowstick out of stock zijn :)
"popular demand" gaven ze aan, en ze zouden zsm in restock komen.

Zag op de pagina dat er weer 'vooraad' was, dus ga ervan uit dat ik binnenkort wel een foto mag verwachten ( 15 pakketjes :+ )
Mooi om te 'doneren' aan de basisschool van mijn kids
Ik ben dus niet de enige die los is gegaan O-)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XKmw99D.png
pven schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:43:
http://dx.com/p/samsung-g...i-fi-and-gps-black-118551

Just to be sure: dat is toch namaak? Hij lijkt heel erg op mijn Galaxy Nexus, maar als ik het goed zie dan wijkt ie iets af, alhoewel ik dus twijfel.
Als DX de merknaam gebruikt is 90% v/d tijd echt ivm de strenge controle van paypal. Dealextreme verkoopt wel veel meer merken voor (te) hoge prijzen (vooral voor zuid-Amerikaanse landen ;))
De Asus nexus 7 is daar ook wel te koop dacht ik. Maar waarom zou je die telefoon daar willen halen :+ ?

Als je een telefoon uit china zou willen halen ga dan ook voor een mooi Chinees ''klein'' merkje (zoals Neo, Jiayu) of de iets grotere jongens zoals Huawei en ZTE

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Postbode:
''veel plezier er mee''
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Exd1DMT.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/q5xXJz1.jpg
Hallo AIVD :D:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/R8V4XKL.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PQT3c0u.jpg
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:41:
De glowsticks die ik bij BIC heb besteld zijn sinds 17-1-2013 dispatched en niet te tracken. Dit zou een paar dagen tot een week kunenn duren voordat ik de orders kan tracken heb ik begrepen. Het zijn 2 bestellingen waarvan 1 gedeeld in 5 pakketjes en de ander in 4 pakketjes met elk een apart tracking nummer.
Geen enkel tracking nummer werkt op BIC of op de website van hong kong post??
Als je een smartphone hebt:
Google Play: TrackPack - Mail Tracking

Nummer invoeren en een naam geven en klaar ;)

[ Voor 59% gewijzigd door RobertowNL op 29-01-2013 13:01 ]

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Tot mijn verbazing stond de postbode aan de deur met het pakje.

6 van de 10 uit de laatste bestelling, verzendbevestiging was van 25-01 ..
Toch wel een record dit keer

Nu moeten er nog 4 uit bestelling 2 komen, en 6 uit de eerste.
Kids helemaal blij ...

Afbeeldingslocatie: http://s6.postimage.org/z2rgqhc8d/2013_01_30_13_30_41.jpgAfbeeldingslocatie: http://s6.postimage.org/bd6mfj38t/2013_01_30_13_31_04.jpgAfbeeldingslocatie: http://s6.postimage.org/ac6dqem99/2013_01_30_13_36_09.jpg

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:12
Bedankt voor de reacties, gaat om een redelijk groot pakket van rond de 70 euro, ik zal het wel zien, geduld is een schone zaak :)

Het maffe met de dealextreme bestelling was trouwens dat er een dikke vrachtwagen trailer combinatie voor kwam rijden voor een pakketje van 30x30 cm, vond dat wel humor.
Lijkt me niet de standaard manier, in veel wijken zou dat niet makkelijk gaan :?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/an7LD9w.jpg
:+

[ Voor 6% gewijzigd door Mutatie op 12-02-2013 11:34 ]

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:36

sjaool

Every life should have 9 cats

"When you grow up your heart dies"

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-04 10:38
Ik was bij BuyInCoins ingelogd, maar mijn sessie is verlopen. In die verlopen sessie zie ik nu opeens de berichten van anderen.

Ik kan dus op de linkjes in onderstaand screenshot klikken en de berichten en orders van anderen inzien. Als ik dezelfde link naar een andere browser kopieer, dan krijg ik een login scherm. Ik zal ze even een berichtje toeschieten dat dit blijkbaar kan gebeuren.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/60718505/BuyInCoins.png

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

zeg_ik_niet schreef op zondag 24 februari 2013 @ 16:09:
Wat vraagt Mistertao nou eigenlijk voor bemiddelingskosten en verzendkosten van een gemiddelde telefoon van rond de 150-300 euro?

En krijgt BIC die glow stick nog een keer? :')
MisterTao vraagt:
Productprijs + $1.60 + 8% + verzendkosten.
Dan kan je nog met recommender korting er af halen, 50% van de 8% fee
Daarnaast krijg je bij je ook nog eens een 10% bonus tegoed (alleen bij je eerste order)

Hier een voorbeeld van een order die ik voor mijn Neo-N002 heb geplaats bij MisterTao:
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-SBEpZyBvFkQ/UJLyKWCQbuI/AAAAAAAACaU/BXWCHTZSAIg/s627/Neo%2520prijs.png
Totaal bedrag mist in dit plaatje maar dat komt dus uit op $142.88

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2013 13:47 . Reden: Referrer ;) ]

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 07:53
Nou heb ik weer. Vandaag de doos via DHL van mijn tablet uit China binnen.
Ik kom thuis en denk dat kan het niet zijn die is veel te licht. Zie ik dat ie al open gemaakt is... en de doos bijna leeg is. Iig is het tablet eruit (snik).
Zit er een gele sticker op de doos met:
"Waren, die die Vorraussetzungen der Artikel 9 und 10 des Vertrages zur Gründung der Europäischen Wirtschaftsgemeinschaft nicht erfüllen".
Dus ik neem dat de douane het in beslag genomen heeft? Er stond wel een te laag bedrag op maar ik nam aan dat men dan gaat schatten ofzo wat het kost en dat je dan achteraf bij kon betalen (btw enzo).
Of betekent dit iets ander? Iemand ervaring met dit?
Vast een mail naar Banggood gestuurd en morgen maar eens met DHL bellen wat dit voor onzin is en anders maar eens bellen naar de rechtsbijstand.

Edit: Wat ik er van kan vinden is dat mensen met deze sticker op hun doos het wel gekregen hebben dus ik vermoed dat de inhoud gestolen is onderweg |:(

Zie foto's van de doos:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5mE0XcT.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8gDqFAd.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door luckyjan op 07-03-2013 18:19 ]

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:03

Wildfire

Joy to the world!

DealExtreme heeft voor de verandering eens heel snel geleverd, tenminste voor mijn doen. Normaliter toch altijd zes tot acht weken tussen verzending en aankomst, nu amper twee weken.

Op 27 februari besteld, 4 maart verzonden, vandaag gearriveerd. Vanaf moment van bestellen dus 2.5 week, vanaf moment van versturen dus net iets meer dan 1.5 week.

Wat ik besteld had?

Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_56621_1.jpg

:P

[ Voor 9% gewijzigd door Wildfire op 15-03-2013 22:20 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

HackingDutchman schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:46:
Hallo,
Ik heb al wat goede reviews hier gelezen, maar is ALLES uit die mistertao webshop betrouwbaar?
Het gaat om deze link:
http://www.mistertao.com/yext/item/index?iid=16634050421
Het scheelt ruim 30 dollar met de andere webshops.
MisterTao is een agent die voor je inkoopt ;).
De seller zit wel goed (want kroontje bij ''feedback'')

Je moet uitgaan van 8% fee en ongeveer 14 dollar verzenden.

Als je nog nooit een account hebt gehad dan kan het wel zeker goedkoper zijn omdat je de eerste keer 10% bonus krijgt. De bonus is 10% (van 239 = 23.90).

Van die 23.90 kan je zeker de verzendkosten betalen, dan moet je later nog een beetje bijstorten voor de fee (of direct iets meer storten met het gevaar dat je achteraf wat over houdt maar dan wel 10% bonus over dat geld krijgt ;)).

Om je een indicatie te geven een overzicht van 2 van mijn orders (1 zonder bonus en recommender en 1 met bonus/recommender)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Aankoop Dashcam + GPS + SD
Product Price:       $68.91
Domestic Shipping:   $ 1.60
Intl Shipping Fee:   $11.79 - (singapore post, 540 gram)
Commission:         $ 6.58
                     ----------- +
Total:               $88.88
CC fee (3.5%)          $ 3.11
                     ----------- +
Eindtotaal:            $91.99

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-SBEpZyBvFkQ/UJLyKWCQbuI/AAAAAAAACaU/BXWCHTZSAIg/s627/Neo+prijs.png
Totaalbedrag was bij de tweede order dus 142.88 (4.83 + 138.05)

[ Voor 5% gewijzigd door RobertowNL op 02-04-2013 17:15 ]

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

dravikje schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:38:
[...]

Er stond meer in als alleen het bespreken van een namaak product.. en waarom mogen deze sowieso niet besproken worden? 99 procent van de producten die hier besproken worden zit copyright schending in.

Maar goed ik vraag me nog steeds af of -namaak-producten die ik niet mag noemen- er een boete van de douane op namaak producten is? En wat als ik niet met opzet een namaak product heb besteld maar het fake blijkt te zijn?
Dan heb je gewoon 100% pech. De redenatie daar achter is: Het is China, prijs is lager. Je had redelijkerwijs kunnen verwachten dat het namaak is.

Boete van 300 euro heb je zo aan de broek dus haal het gewoon niet in je hoofd ;) Vaak is het toch gewoon crapkwaliteit. Shop Chinese merken dan heb je een goed product voor een goede prijs en goede kwaliteit.

Het is mij tot nu toe nog maar 1 keer overkomen dat er achteraf wel een merkje op stond, jammer maar helaas was heel goed weg gefotoshopt (en ik kende het orgineel vooraf niet). Dus helemaal te voorkomen is het niet maar in 99.5% van de gevallen valt het gewoon te herkennen.
anjaniki schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:46:
[...]

Die oplader werkt vooralsnog prima en trackpack is een (gratis) android app.
Je gooit je Internationale tracking nummer erin en als er een update is krijg je een seintje super _/-\o_
Perfect app inderdaad. Heb ondertussen ook de app maar gekocht :P Die vent heeft mij al zeer veel tijd bespaard met de app dus die 2 euro had ik wel over voor de donatie :+

Vandaag mjn CarDVR binnen gekregen;
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DJzIpSQl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2ood6Syl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/A56LQZAl.jpg

Aangezien er een screenprotector op zat die niet te verwijderen was zonder het ding open te maken, direct maar even het gereedschap ter hand genomen. Na wat gemodder uiteindelijk de case wel los gekregen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jKqj4x3l.jpg
Frontcover die er met veel moeite vanaf kwam.
Witte kabeltje wat naar het ophangsysteem loopt is de GPS antenne.

Foto's van de binnenkant voor de liefhebber (Klikbaar):
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/szdRuIfs.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/otkAToTs.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RSKjOBxs.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vTPIqKns.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eek5Xkis.jpgAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Pk6C5kUs.jpg

Missie gelukt:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hE1ebjcl.jpg

En welkom in de wondere wereld van China oplossingen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yi1zKWzl.jpg
Overgebleven ''onderdelen''. Bovenin het apparaat sluit de aan/uitknop en foto knop niet goed aan op het printplaatje (interne knopje). daarom hebben ze deze creatieve oplossing bedacht met 2/3 stickertjes er tussen. Nu werkt het nog wel maar je krijgt bij de aan/uit knop geen ''feedback'' meer. Ik laat ze er mooi uit want dan hoef ik dat kreng niet weer open te maken.

Zal straks kijken of ik nog wat beeld kan plaatsen.
Allereerst maar even een foto'tje (klikbaar), werkelijke kwaliteit is (iets) beter. Zal zo even een foto uploaden die minder compressie heeft gehad.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ACFRibUs.jpg

Deze is beter:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nBoz89zs.jpg

Voor 88 dollar een camera die in Nederland voor 130 euro wordt verkocht :+

[ Voor 43% gewijzigd door RobertowNL op 05-04-2013 01:05 ]

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:52

mvh

State Governor

So much for Dealextreme: 8GB geheugenkaart blijkt 2GB groot te zijn. Getest met HDtune, H2testw en ook door hem vol te zetten met een paar Top Gear-afleveringen die bij het terugkopiëren opeens corrupt blijken te zijn.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/g0SVBjJTE9xFnq2feHVDioTY/full.png

Voor een 8GB was hij goedkoop genoeg om erbij te bestellen, maar dit is toch wel weer een puntje om de volgende keer minder gauw bij dx.com te bestellen.

En reviews insturen heeft niet zoveel effect, want ik zie net dat mijn niet-bevooroordeelde review van een dashcam nooit geplaatst is...

Edit: klantenservice biedt wel meteen mijn geld terug.

[ Voor 4% gewijzigd door mvh op 08-04-2013 13:03 ]

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

Verwijderd

zeg_ik_niet schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 22:41:
[...]

Even overlegd met het vrouwtje en eentje besteld voor de lol. _O-
Nou hij dient niet alleen voor in de slaapkamer, zo'n klein ding lijkt me verdere ook wel onschuldig.

Ik heb hem op taobao ook gevonden.

Getuige deze foto is het echt een klein dingetje.

Afbeeldingslocatie: http://img03.taobaocdn.com/imgextra/i3/37503034/T2Pn8ZXkldXXXXXXXX_!!37503034.jpg

Op deze foto kun je zien dat ze dat ding ook gewoon op de spieren gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://img01.taobaocdn.com/imgextra/i1/37503034/T2i3VXXgpOXXXXXXXX_!!37503034.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2013 23:10 ]

• EN-IS
Fissure schreef op zondag 07 april 2013 @ 13:02:
Niet alleen dx hoor. Zoiezo geen geheugenkaarten,usb sticks etc uit china halen. Grootste gedeelte klopt de aangegeven opslagruimte niet.
Ben ik niet helemaal met je eens, de verhalen kloppen wel maar om sowieso geen usb sticks enzo vanuit china te halen vind ik dan net te ver gaan :) Je moet alleen goed opletten bij welke aanbieder je ze koopt en wat de mensen zelf zeggen. Sowieso is DX daar heel netjes in, mailtje sturen en product terugsturen, ruil je zo om (alleen las ik hier laatst dat ze teruggestuurde artikelen gewoon weer verkopen :/ :X )
Zelf laatst nog bij banggood.com zo'n hippe 32gb usb stick in een sleutel vorm gekocht, super ding en betaalbaar;
Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/images/upload/SKU038452/20120714094616101.jpg

En wat noline hieronder zegt, idem;
Sinner schreef op zondag 07 april 2013 @ 15:21:
[...]

Nou ik heb in het verleden tientallen geheugenkaartjes (zo niet honderden) van DX gekocht/verkocht en nooit
een klacht erover gehad. Kan zijn dat het tegenwoordig anders is, maar de klantenservice van DX kennende
(heb er alleen maar positieve ervaringen mee) zal het gewoon worden vervangen voor een correcte kaart.
Het kan natuurlijk zijn dat een leverancier van DX (ze maken die dingen natuurlijk niet zelf) de boel flest.

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-04 22:59
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS2wULFq37ADEsUCQ0oF-x2esf_uJRkk2Nr_ShIQ6Hp2amC5bVA-g

Voor mij belangrijke kenmerken:

Ondiep: hij staat voor me neus op het bureau
Geen groot gat voor de voeding aan de achterkant: ik heb een externe 19v adapter. Er kan overigens wel een voeding in, die komt aan de voorkant.
Geen dvd inbouw: heb een externe brander voor dat incidentele cd'tje
Goede koelingsmogelijkheden

Merk is Jonsbo en het type V6. Jammer dat dit merk hier niet gevoerd wordt, ze hebben leuke kastjes.

[ Voor 10% gewijzigd door poema op 10-04-2013 06:28 ]

• Ricepuppet
  • Laatst online: 21-02 20:16
Met zo'n 220 goede deals op eBay vind ik dit een merkwaardige;

http://www.ebay.com/itm/2..._trksid=p3984.m1497.l2649

Besteld, in de veronderstelling dat dit een stand-alone alarm zou zijn. Althans, dat zegt de beschrijving
Action Distance: ≥ 16mm
Switching Voltage: 100VDC
Load Current: ≥ 0.5A
Life: 106 times
Size: 64 x 19 x 13mm / 2.5 x 0.7 x 0.5in(L x W x H)

Features:

These door alarm systems work as anti-theft alarms, ideal for house, garage, warehouse, enterprise and shop
Sharp alarm will be heard when someone opens door or window in arming status
Sharp alarm when the door/window is opened or shocked
Slim-fit design, enclosed strong adhesive tape
The embedded door sensor of the entry and send a alarm to scare the intruder
These door alarm systems can be easily installed and no wiring required
These door alarm systems are quite convenient and easy to use, affix the main unit of entry alarm at the side of the door
This home alarm security system can be easily mounted to windows or doors, no tools required

Slim-fit design, enclosed strong adhesive tape. The embedded door sensor of the entry and send a alarm to scare the intruder
Ik krijg hem binnen. Werkt niet. Ik zie twee a drie stukken plastic. Eentje voelt zwaar aan, maar ik zie geen schakelaartje om te schakelen (aan/uit) ben ik gaan pielen, maak beiden stukken plastic open, en dit is wat ik aantref;

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v294/ricepuppet/Onzin/WP_000236_zps2776808e.jpg

In de rechter plastic behuizing zit de magneet, in de linker - denk ik - een resistor? WTF? Hoe is dit een alarmsysteem? Ook zou er volgens de advertentie 'sterk dubbelzijdig plakband' bij zitten. Niets van dat.

Wat ik hier aantref zijn gewoon twee slappe stukken plastic, vier schroeven en een nep systeem. Geld heb ik al terug gevraagd en een geschil geopend via eBay.

Als iemand er een andere mening over heeft; graag :)

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

• Quad

Quad

Doof

Zo, eerste free gift is al binnen!

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/4i26xe.jpg

Geen idee wat je hier mee kan, maar is wel geinig. *O*

nggyu nglyd

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Dit zijn mijn statistieken van de afgelopen 2-3 maanden:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/boVS4VCl.png

Verwijderd

DelinQ schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 18:56:
Beste mede tweakers,

In Q3 van dit jaar ga ik door China een rondreis maken. Tijdens deze rondreis zal ik oa Bejing en HongKong aan doen. Ik vroeg mij af of enkelen onder jullie ervaringen hadden met de winkels daar. Mijn plan is om tzt een W8 tablet + tb cover aan te schaffen. Hierbij zijn mijn eisen / vragen:

- Ik wil geen namaak, waar kan ik de real deal kopen? (zelf heb ik de volgende site gevonden: http://www.discoverhongkong.com/nl/shop/index.jsp, ziet er vrij fair uit, maar oplichters zijn daar juist goed in)
- Waar moet ik op letten tijdens de terugreis naar NL ivm import shizzle enzo.
-Zijn er nog andere zaken waar ik rekening mee moet houden?

Alvast bedankt.

Gr,
Johan
Ben zelf Chinees en kom regelmatig in HK, dus ik kan je wel wat tips geven ;):

- Ik wil geen namaak, waar kan ik de real deal kopen? (zelf heb ik de volgende site gevonden: http://www.discoverhongkong.com/nl/shop/index.jsp, ziet er vrij fair uit, maar oplichters zijn daar juist goed in)

Discover Hong Kong is een prima site om je in HK te verdiepen. Tis gewoon een site van de overheid. Ze hebben goede tips en ik heb het zelf ook gebruikt voor mijn laatste trip naar HK vorig jaar.

Het is mij altijd afgeraden (door vrienden en familie in HK) om elektronica in toeristische gebieden te kopen (geldt denk ik voor veel andere landen). Met name winkels langs grote straten als Nathan Road, die opvallen door de vele rode en blauwe neonlichtjes om toeristen te lokken. Deze winkels vragen hogere prijzen dan andere plekken, en bovendien geven ze je soms gebruikte of minder goede producten mee. Vooral als toerist moet je daarvoor oppassen.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.c.photoshelter.com/img-get/I0000feaCnvymmek/s/750/750/RM-Electronics-Hong-Kong-Phones-Retail-Shop-CHN2180.jpg(Zo zien ze er meestal uit, je kunt ze haast niet missen!)

Als je het safe wil houden, kun je denk ik het beste bij frachises als Fortress of [url]Broadway[/url] proberen. Dit zijn zegmaar de Dixons en BCC van HK. Deze zijn dus meer gericht op gewone burgers van HK. Ze hebben dus vaak eerlijke prijzen en goede producten.

Vervolgens heb je nog wat minder toeristische plekjes, zoals de Golden Shopping Centre in Sham Sui Po, Mong Kok Computer Centre in Mong Kok en WanChai Computer Centre in Wan Chai.
De Golden Shopping Centre is één van de goedkoopste plekjes waar je onderdelen kunt kopen, van iPhone accessoires tot PC onderdelen. Boven heb je Golden Computer Centre, waar je vooral gaming hard- en software kunt kopen. Onder heb je Golden Computer Arcade, voor computer hard- en software.
Schrik niet als je hier bent, want de gangen zijn echt f*cking smal. Vooral als gemiddelde Hollander zul je al gauw een paar Chinezen doodbeuken. :P Heel leuk spul hebben ze hier en de prijzen zijn ook nog erg laag! Het is wel een doolhof: alle winkels lijken op elkaar omdat ze bijna allemaal dezelfde dingen verkopen, maar de prijzen kunnen nog wel eens wat verschillen. Als je tijd hebt kun je beter bij meerdere winkels checken voordat je iets aanschaft. Scheelt je zo een tientje. ;)

Wikipedia over Golden Shopping Arcade:
Once infamous for pirated software but today considered one of the cheapest places in Hong Kong (if not the world) to get (or buy parts to build) a personal computer, the Golden Shopping Centre is a prominent IT shopping center.
Apple producten zijn trouwens ook behoorlijk goedkoper dan in NL, dus als je interesse hebt kun je de Apple Stores ook bezoeken. Ipad mini is daar ongeveer 250 en hier 335, een 13" Macbook Retina 1150 en hier 1530, etc. En volgens mij heeft Apple wereldwijde garantie.

- Waar moet ik op letten tijdens de terugreis naar NL ivm import shizzle enzo.

Neem je gekochte shit niet mee in dozen, obviously. Plak er wat stickers op, om te doen alsof je het al een tijdje gebruikt. Ik denk dat je niet zo veel zorgen over hoeft te maken, het zijn meestal de Aziaten die door de douane eruit worden gepikt. :p

- Zijn er nog andere zaken waar ik rekening mee moet houden?

Have fun ;)

Verwijderd

Hoi daar!
Vandaag ga ik een Qwerty bluetooth 2.0 toetsenbord reviewen. Ik heb het gekocht op DX.com.
Het toetsenbord was bedoeld voor mijn tablet (Samsung Galaxy tab 8.9), en ik was op zoek naar een Azerty toetsenbord. Het probleem is dat slechts een heel klein percentage van de pc-gebruikende wereld azerty gebruikt, dus dx verkoopt enkel qwerty toetsenborden. Geen probleem voor de meeste Nederlanders zou ik zeggen.
Dat probleem heb ik opgelost door er een stickervel met de Franse azerty lay-out (http://dx.com/p/matte-48-key-keyboard-stickers-black-french-93192) erbij te kopen. Spijtig genoeg kwamen sommige toetsen niet helemaal overeen, maar dat is niet echt storend.
Het toetsenbord kan je hier kopen: http://dx.com/p/2-4ghz-bl...oard-black-2-x-aaa-125432
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-2rLbJd4Lt14/UPbkzGGXtWI/AAAAAAAAICQ/mJPMaY836TM/w1095-h821-no/DSCF2308.JPG

Verzending: Deze keer duurde verzending slechts 8 dagen, wat ik ongeloofelijk snel vond aangezien de gemiddelde levertijd 11-25 dagen is.

Pakje: Paste probleemloos door de brievenbus, geen ontvanger nodig dus.
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-IlYg9r11c_c/UPbkwDfqwTI/AAAAAAAAIBg/7t2Rm_zGlhA/w1095-h821-no/DSCF1939.JPG

Verpakking: Het toetsenbord zat in een soort van schuimfolie in een verfrommelde kartonnen doos. Ik vind dat de verpakking een stuk moderner en mooier zou kunnen, zoals ze nu is vind ik niet dat ze aantrekkelijk is om in de winkel mee te nemen.

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-mEE2rEevNgs/UPbkxVkpTsI/AAAAAAAAIB0/9lBu_DZgVA0/w1095-h821-no/DSCF1942.JPG
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-JjLGqPZMgXI/UPbkwSD4qXI/AAAAAAAAIBk/EeI-o9oWIb0/w1095-h821-no/DSCF1941.JPG
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/--sL3TT09KQ4/UPbkweZqoPI/AAAAAAAAIBo/gXrbkKMvTz0/w1095-h821-no/DSCF1940.JPG

Inhoud
: Een beknopte Engelse handleiding, en het toetsenbord.
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-Wcn0Wl8kC_s/UPbkxxgcjZI/AAAAAAAAIB8/slftzHJVimk/w1095-h821-no/DSCF1944.JPG

Uitzicht en materiaal: Dit is normaal niet echt iets waar ik op let, maar in dit geval vind ik het toch wel waard om te vermelden. Het toetsenbord ziet er erg strak uit, heel functioneel maar tegelijkertijd oogt het ook erg mooi. De kleur is mat zwart, en het is gemaakt van plastiek. Aan de onderkant is er een aan/uit knop en een 'connect' knopje. Ook is het toetsenbord een beetje gebogen, dit maakt het makkelijker om er mee te typen.
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-LBMEDZmM6xM/UPbkyKlVmwI/AAAAAAAAICA/NJsiiDlxE_E/w1095-h821-no/DSCF2305.JPG
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-LBMEDZmM6xM/UPbkyKlVmwI/AAAAAAAAICA/NJsiiDlxE_E/w1095-h821-no/DSCF2305.JPG

Gebruik: Je hebt 2xAAA batterijen nodig om het toetsenbord aan te drijven (gaan nu al 3 weken mee, matig gebruik), en voor de rest is het gewoon plug-and-play. Je schuift het knopje naar aan, zet je bluetooth op, en je drukt het connect knopje in. De tablet pikt het signaal op, je moet een code intypen en klaar is kees. Begin maar te typen! Verder heb ik een app gevonden op de 'Play Store' om de layout te veranderen naar Azerty. Het is dan weer wel spijtig dat de meeste functie-toetsen niet werken, enkel de fn-toets voor het geluid werkt, dit zou nochtans een groot pluspunt zijn voor Android (fysieke 'Home' en 'Back' toets).
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-c8VhJJdoO7o/UPbkzIPdg7I/AAAAAAAAICU/AN0NBFYCzGc/w1095-h821-no/DSCF2307.JPG

Score: 7,5/10

Pluspunten:

-Verzending!
-Uitzicht
-Simpele werking
-AAA batterijen
-Android/iOS ondersteuning

Minpunten:
-Verpakking
-Defecte fn-toetsen
(-Qwerty layout)
-Soms een trage reactietijd=> Batterijen leeg!

Conclusie
: Een prima toetsenbord voor een prima prijs!

Nogmaals, het toetsenbord kan je hier kopen: http://dx.com/p/2-4ghz-bluetooth-v2-0-wireless-keyboard-black-2-x-aaa-125432

• EN-IS
Voor de tweakers die hier het hebben over een goedkope Soldeerbout Set; koop het lekker bij de ALDI voor 9euro :)

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/images/normal_a42dbda62b3927099f20b921c93ffa02.jpg
http://www.aldi.nl/aldi_v...g_1705_48_5_546_5350.html

Soldeerbout
Complete set met praktische houder, houderklemmen en accessoirevak.
- vermogen: 30 watt
- inclusief 2 soldeerpunten, soldeerdraad en reinigingsspons

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://oi42.tinypic.com/2z3qsya.jpg

Het kan allemaal lang duren inderdaad. Vooral als ze hem bij aankomst in Amsterdam terugsturen naar Frankfurt en/of Peking... Besteld bij Pandawill. Nog 14 dagen wachten tot de Paypal claim.

Dit is al de tweede mini-router die zoek is. Ik bestelde de eerste (bij Tinydeal) op 18 februari en die had geen tracking. Tinydeal was wel zo smerig om vervolgens een tracking van een ander pakket op te geven (via PostNL op Twitter achter gekomen), gelukkig heeft Paypal gewoon uitgekeerd...

Een derde is inmiddels besteld bij DX, ik ben benieuwd! Zo lang Paypal me mijn geld terug geeft is het alleen jammer van het wachten, maar dat is het risico van het vak.

[ Voor 3% gewijzigd door Verstekbakker op 14-05-2013 09:42 ]

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-04 08:11
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/280nko8.jpg

Hierbij wil ik jullie dus de resultaten laten zien van de Ultrafire C8 XM-L T6 die ik bij Tmart.com besteld heb inclusief batterijen en lader.

Hier de link naar het product:

http://www.tmart.com/CREE...ectric-Torch_p129252.html

De ultrafire C8 is een compacte flashlight die op veel flashlight forums word aangeraden, naast de geroemde UlraFire WF-501B (T6 emitter versie)..

De ultrafire C8 is er in verschillende soorten verkrijgbaar, enkele populaire versies zijn onderandere

• ultrafire C8 R5
• ultrafire C8 Q5
• ultrafire C8 XM-L T6 ( de gene die ik nu dus review)

De verschillende versies hebben te maken met de verschillende emitters in de flashlights, de XM-L T6 versie is geclassificeerd als 1200 lumen.

Echter moet je chinese lumen altijd met een korreltje zout nemen, en er al gauw zon 20-25% qua aantal lumen afhalen, wil je een reeler beeld vormen. Deze C8 XM-L T6 zou dus eerder rond de 900-1000 lumen liggen(en misschien nog wel iets minder)

Naast de verschillende versies qua verschillende emitters, moet je er ook goed opletten dat door de populariteit ook verschillende clones op de Markt zijn gekomen. Clones zijn niet persee minder goed, maar kunnen dit wel zijn natuurlijk als er andere onderdelen inzitten dan XM-L T6 emitters etc.

Volgens budgetlightforum.com
was de gene op Tmart daadwerkelijk een Ultrafire C8 XM-L T6, echter bij het open van het doosje vandaag ontdekte ik dat er bij mij totaal geen print op staat..
Hieronder zul je wat fotos zijn van de flashlight en zijn interne onderdelen.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2wrhxyp.jpg
1. Bundel van de ‘Ultrafire’ C8 XM-L T6 + 2 x 18650 3000 mah batterijen en een lader.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/33dh940.jpg
2. De flashlight

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2ilw7d.jpg
3. CREE XM-L T6

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/16q45x.jpg
4. Tailcap rubber dopje, deze is eventueel te vervangen voor een Glow in the dark versie.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/aui26u.jpg
5. Cree XM-L T6

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/6sb90w.jpg
6. Tailcap (zonder veer)

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/34j3m88.jpg
7. Los geschroefde onderdelen.

De Batterijen die ik er bij heb genomen zijn 2x Ultrafire 3000 mah, zullen ongetwijfeld niet protected zijn maargoed.. Daarnaast zullen ze zeer waarschijnlijk ook geen 3000 mah zijn, maargoed ze doen het prima in de C8. De oplaad tijd is z’n 6 a 7 uur geweest voor beide batterijen.
In de C8 gaat maar 1 x 18650, dus de andere is een reserve batterij.

Hoelang je precies op 1 batterij kan doen, kan ik nog niet zeggen en is natuurlijk ook afhankelijk van de mode waarin de lamp staat en het aanwezige aantal mah van de batterij.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/33wo3th.jpg
8. Batterijen in de lader

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/a16di.jpg
9. Opladen in de schuur, om geen risico’s te lopen

Aangezien hieronder ook nog een filmpje staat, waarin ik het allemaal uitgebreider uitleg is de review niet heel erg groot, maar hieronder nog wat (vergelijkings)fotos met de SaIk Sa-15 (300 lumen)

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/rthth5.jpg
10. C8 vs SA-15

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/23wsawy.jpg
11. Grote reflector.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/rthth5.jpg
12. C8 vs SA-15

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/28vwj7.jpg
13. SA-15 vs C8

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/3096a0x.jpg
14. C8 vs SA-15

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/513im8.jpg
15. C8.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/350ns69.jpg
16. C8 + 1 x 18650

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2ynmnm0.jpg
17. C8 tailcap + 1 x 18650

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/dy594i.jpg
18. Boven Sa-15 (300 lumen) vs C8(1200 lumen)

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/aac4cj.jpg
19. Boven Sa-15 (300 lumen) vs C8(1200 lumen)

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/r8tcmf.jpg
20. Links C8(1200 lumen) vs Rechts Sa-15 (300 lumen) ( ja dat kleine stipje ja :P !)

De volgende shots zijn buiten genomen, deze heb ik genomen met een sluitertijd van 15 seconden om zodoende goed het licht weer te geven.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/241o8dg.jpg
21. Shot is helaas wat vaag, maar hier is dus geen belichting middels een flashlight om zodoende aan te geven hoe de omgeving is.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/4ig9l5.jpg
22. Saik Sa-15(300 lumen, high mode)

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/241qpn4.jpg
23. C8 (1200 lumen, high mode)

Hieronder zie je de video review waar ik nog wat meer nacht shots laat zien, en ik de C8 wat uitgebreider laat zien en bespreek.

Video Review:
YouTube: Flashlight C8 XM-L T6 1200 lumen review

Ik ben meer actief op fok, maar ik wou hem jullie niet onthouden, dus vandaar dat ik mijn review ook hier even online gooi..
Ik heb tevens geregeld dat voor de members van FOK en Tweakers nog een kortingscoupon van 7$ ( wat bijna 40% korting is) beschikbaar is gemaakt! zodoene heb je toch een hele leuke lamp voor niet al te veel geld!

http://www.tmart.com/CREE...ectric-Torch_p129252.html

add to cart> secure checkout > gegevens invullen op 1e pagina > 2e pagina coupon 16070ca161 > en dan vervolgens aangeven pay by paypal optie onderaan en betalen.. :D

code is geldig tot 26 mei

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-04 01:48

DexterDee

I doubt, therefore I might be

tim007 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:42:
hoelang heeft hij erover gedaan om in nederland te geraken?
en de track and trace volgens de link op banggood?
Je kunt de BangGood track & trace nummers (RAxxxxxxxxxCN) tracen op de volgende link:
http://intmail.183.com.cn/itemstatus_en.jsp

Zoals je veelvuldig kunt lezen in dit topic ligt de levertijd ergens tussen 9 dagen en 2 maanden. In extreme gevallen zelfs langer, maar dat komt heel zelden voor. De levertijd verschilt zelfs per pakketje. Ik bestel ivm importheffingen vaker kleine pakketjes van onder de 22 euro tegelijkertijd in dezelfde webshop. Soms worden deze een paar dagen van elkaar afgeleverd. Raar maar waar.

Dit is een nuttig plaatje als het om status informatie gaat (China Post):
Afbeeldingslocatie: https://pssm6q.dm1.livefilestore.com/y1p-UM2I8WNtwvR0X57XI1wAh6Oq5bVdmR1nLaEyb6CXoR8q4HMfsk82DhZNHvQOS4YOOsalAtvndmfK84h-ZE8suz_E8qYfGjx/PrtScr%20capture_84.jpg?psid=1

[ Voor 15% gewijzigd door DexterDee op 17-05-2013 14:04 ]

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Aangezien een aantal mensen na die review van de Ultrafire C8 XML-T6 dat ding besteld hebben, was ik wel benieuwd of mensen hem al binnen hebben?

Ik ben zelf ook op zoek gegaan en heb er 1tje besteld. Alleen op de foto's van de review lijkt die van mij toch anders. De cone op de foto's van de review lijkt meer op de C8 dan de T6 versie. Ben benieuwd wat jullie binnenkrijgen.

Dit is de versie die ik heb:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BK7oD5LCQAADw1W.jpg:large
Het hele setje zoals op de foto op de kop weten te tikken voor 10 euro.
Glow-in-the-dark cap is erg handig 8)
Batterijen die er bij mij bijzaten zouden 4300mAh moeten zijn :o , zie er precies hetzelfde uit tho.

Hier het verschil tussen de C8 en XML-T6
Afbeeldingslocatie: http://img03.taobaocdn.com/imgextra/i3/44657350/T2vEVLXkXcXXXXXXXX_!!44657350.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img03.taobaocdn.com/imgextra/i3/44657350/T2imprXjxNXXXXXXXX_!!44657350.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Kenzi op 23-05-2013 09:13 ]

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

@Kenzi
Kijk je wel uit met de batterijen? 4300mAh kan nooit klopen en daarnaast zijn goede protected cellen nooit zo goedkoop.
Afbeeldingslocatie: http://i183.photobucket.com/albums/x187/urndog/Various/v008Small-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i183.photobucket.com/albums/x187/urndog/Various/v009Small-3.jpg

Goede en betrouwbare cellen van Sanyo (of Panasonic) zijn bijvoorbeeld hier te vinden:
https://www.fasttech.com/products/1143804
http://www.ebay.com/itm/390291465137
Als je het dan echt goed wil doen neem je er ook nog even een goede lader bij:
https://www.fasttech.com/products/1319800

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-04 22:59
Mooie mediaplayers hebben ze daar in china, keuze is gevallen op deze:

Afbeeldingslocatie: http://a1.trd.cm/thaisecondhand/201303/23s/10398293_0.jpg

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-04 10:36
Deze besteld op 19 mei: http://www.pandawill.com/...-screen-black-p71079.html

Afbeeldingslocatie: http://pic.pandawill.com/media/catalog/product/cache/1/image/309d7dc39e373b178fdbbfcc3c9523fd/s/k/sku35840.jpg

Goed toestel, reageert vlot. Komt met Android 4.0.1 itt wat er op Pandawill staat. Totaal 47,50$ betaald. :)

Scoort op Antutu 3500.

[ Voor 3% gewijzigd door Tremio op 01-06-2013 20:35 ]

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:14
Vrijdag mijn directionele wifi antenne van DX binnen gekregen, alleen is deze gebroken tijdens de verzending :(
Pakketje heeft er iets meer dan een weekje over gedaan, dus dat ging vrij rap. Nu even afwachten met wat voor oplossing DX komt.
Afbeeldingslocatie: http://i144.photobucket.com/albums/r195/Gh0st3112/IMG_20130531_170645.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i144.photobucket.com/albums/r195/Gh0st3112/IMG_20130531_170652.jpg

• EN-IS
breitsma schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 08:46:
Die hebben meer lift en betere reactie als ik het forum op rcgroups mag geloven.
En met 18 g extra gewicht wordt het allemaal wat te log met de normale props...
Die heb ik er ook standaard op zitten, direct na mijn eerste vlucht ook besteld, en helemaal met je eens. Betere lift, meer kracht en betere wendbaarheid, reageert ook net iets beter als de originele propellers :)

//EDIT
Ik plaats mijn post ook effe hier, tevens crosspost van EN-IS in "RC Helikopter";
Nieuwe Hubsan X4, met camera! $63

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/images/upload/2012/chenjianwei/SKU078173.1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/images/upload/2012/chenjianwei/SKU078173.3.jpg

http://www.banggood.com/H...a-Mode-2-RTF-p-75824.html

[ Voor 31% gewijzigd door EN-IS op 05-06-2013 09:35 ]

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:49
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:20:
[...]

Sorry maar ik zie dus nergens een antwoord op mijn vraag.
Misschien ben ik gewoon dom, maar ik zie het echt niet.
Afbeeldingslocatie: http://upload.mattie-systems.nl/uploads/38103-capture.png

Daar staan de kosten, dit is per "zending" dus al bestel 100 telefoons in 1x of 100x 1 telefoon maakt geen drol uit. Tot 22 euro -> geen kosten, van 22 tot 150 -> BTW betalen, en boven de 150 BTW en douanekosten.

Je portemonnee is het limiet :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• mathy_
  • Laatst online: 10:04
EN-IS schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:57:
[...]

Ik sluit me hierbij aan... :Y

Vriendin wordt er gek van! :P
Is inderdaad wel een beetje zo, maar alles heeft een functie :9

Mijn vriendin die zegt er niet zo veel van >:)
breitsma schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:38:
[...]

Mijn pakketje is dan hoogstwaarschijnlijk met hetzelfde vliegtuig gekomen. Op 27 mei besteld en vandaag binnen. Op de poststempel staat de datum 29 mei.

Met China Post gaat het sneller dan via Hong Kong tegenwoordig.

Vandaag ook een pakje van vanuit Singapore onderweg. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.
Heb de enveloppen er even bij gepakt
2 zijn via Hongkong post
1 via China post
en 1 via Singapore post

Geen idee wat uit welk pakketje kwam want heb alles open gescheurd en de enveloppen aan de kant gegooid.

Maar die van Singapore post is bij ver de netste.
Afbeeldingslocatie: http://img27.imageshack.us/img27/2290/20130605232820.jpg

• Holland1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:41
Ik heb hier een gecomprimeerd pakketje gekregen.
Afbeeldingslocatie: http://s18.postimg.org/nh4s135k9/tja.jpg

Ik heb het gekocht bij DX.com. Ik vind de service echt geweldig daar,(niet sarcastisch), naar wie moet ik dit wenden?
Post NL gaat mij waarschijnlijk doorverwijzen naar SZ post.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:36

sjaool

Every life should have 9 cats

Vandaag van Deal Extreme binnen gekregen de verrassend goed klinkende Syllable G08-001 noise cancelling bluetooth headphone. Handig is dat de hoofdtelefoon ook bedraad gebruikt kan worden. 27 mei besteld en vandaag (8 juni) dus bezorgd en dat zonder extra kosten. Ik had de mazzel dat ik ze nog voor $79,99 i.p.v. $95,90 heb kunnen bestellen.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/immipu.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 09-06-2013 00:45 ]

"When you grow up your heart dies"

Verwijderd

Alweer 2 weken de trotste eigenaar van een Jite muis :D :P
Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_191513_1.jpg
Hij bevalt verbazingwekkend goed! En dat voor een tientje ^^

• Quad

Quad

Doof

Ik had laatst wat kleding besteld, en nog wat meer mensen die ik ken waaronder ook vrouwen. Het zit daar prima in elkaar! Ik heb een paar nieuwe geplaatst waaronder:

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/thumb/view/upload/SKU050166/20121213172141134.JPG
Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/thumb/view/upload/2012/xiemeijuan/SKU039847%20(3).jpg

Maar ben nog aan het kijken of ik nog een L aan kan.. Heb nu Xl en die vallen aardig ruim uit, maar ik denk dat een L al gauw toch te klein wordt.
US L / XL size.

nggyu nglyd

• tim007
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-02-2024
iemand een idee waar deze goedkoop zouden kunnen gekocht worden?

Afbeeldingslocatie: http://assets.ledflitsers.nl/images/product_100002_2.jpg

YouTube: Eco LED Flares

heb alvast bij banggood een product request gedaan, wie weet doen ze er iets mee...

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-04 12:27

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gekocht via TomTop winkel via Ebay: 2-Port SuperSpeed USB 3.0 PCI-E PCI Express 15-pin SATA Power Connector Profil ( http://r.ebay.com/kV89bA)

Gekocht voor omgerekend: €6,82
Gratis verzending dus :)

Gekocht op 24 juni en afgelopen dinsdag lag hij op de mat. Zal hem zo even inbouwen in een werkPC om even op goede werking te testen maar dat geloof ik wel.

Van de week via Misco zo'n zelfde 'origineel HP' kaartje besteld voor in een SFF8200 voor €46,00(incl. BTW). Als ik zo naar de plaatjes kijk dan zit alles op dezelfde plaats (!) Ook leuk dat mijn chinese kaartje eerder binnen is dan de originele HP kaartj. Die komt pas volgende week binnen.

Geeft wel even aan hoeveel winst er dan op dit soort zaken gemaakt wordt :|

-Edit- leuk kaartje al moest ik het plaatje van de kaart aan de onderkant iets verbuigen om hem goed in de PC te kunnen plaatsen.

HD in kwestie: Western Digital Elements SE 1TB met 3.0 aansluiting
Aangesloten op usb 2.0 direct op de PC (Hp 8200 i5)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XIwvPq5z3ZLW0JjB4Y7tRf3F/full.jpg

HD in kwestie: Western Digital Elements SE 1TB met 3.0 aansluiting
Aangesloten op Renesas usb 3.0 kaartje in PCI Express slot (andere slot is voorzien van ATI gpu)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DVCHMZeYivpNP7EV30BLI3St/full.jpg

Een andere HD in kwestie (Seagate FreeAgent 1Tb 3.0 ging ietjes omhoog van Seq. 34Mb/s -> 64Ms/s

Toch leuk dus voor nog geen 7 euro ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Frostbite op 05-07-2013 12:54 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

Pagina: 1 2 3 4

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]