Toon posts:

[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.027.184 views

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:28
Mede-auteurs:
  • EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:27

EN-IS

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:18

Robbie T

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-06 21:04

hardware.tom

Na 6600 posts in het vorige topic, is hier dan eindelijk het langverwachte nieuwe algemene topic!

Met vele dank aan hardware.tom voor zijn bijdrage!

Shoppen in China

http://leye-legui.jouwweb.nl/upload/8/0/2/testwebsite65/vlag-china.large.gif

Inhoudsopgave

Dit topic is wel bedoeld voor:

- Ervaringen met producten aanschaffen bij webshops uit China & Hong Kong
- Reviews over producten uit deze shops
- Discussies over verschillende producten uit deze shops
- Discussies over levertijden en nazorg van deze shops
- Waarschuwingen voor fake producten (zie hoofdstuk 3)

Dit topic is niet bedoeld voor:

- Discussies over eBay & andere veilingwebsites
- Discussies over producten waar al een apart topic over bestaat (bijvoorbeeld computerhardware)
- Discussies over het importeren van namaakproducten
- Discussies over het omzeilen van douane/inklaringskosten

« · ^

Wij Nederlanders staan wereldwijd bekend als het volk wat graag voor een dubbeltje op de eerste rang zit. :) Dat geldt ook voor winkelen op internet. Echter is dat niet de aard van dit topic. Dit topic is gemaakt om lekker te kunnen kletsen over al die fijne dingen, die je aan de andere kant van de wereld kunt krijgen tegen een zacht prijsje, waar je in Nederland de volle mep betaald.

Wat mensen vaak niet beseffen is dat men in China iets maakt voor 2 euro, en in het rijke westen verkoopt voor 20 euro. Natuurlijk gaat dat niet altijd op een eerlijke manier, maar daar zal ik mij verder niet over uitlaten.

Shoppen in China doen wij vooral voor de gein en voor de hebbedingetjes. We bestellen dus geen nieuwe wasmachine in China, maar wel dat ene telefoonhoesje wat aldaar 3 euro kost en bij ons 30!

Je vindt de gekste dingen in de verschillende grote webshops, hieronder even een klein overzichtje van de meest populaire onder de Tweakers:

- http://www.dealextreme.com
- http://www.focalprice.com
- http://www.buyincoins.com

Deze winkels staan bekend als betrouwbaar, je bent vrij om in dit topic een shop te presenteren waar jij zelf goede ervaringen mee hebt. Schroom niet!
« · ^

Ja & Nee, China staat natuurlijk al jaren bekend om de vele namaakartikelen die hier vandaan komen. Je kent het misschien wel, Nike schoenen voor een prikkie en ze lijken net echt. Echter is het bij wet verboden om namaakartikelen te importeren. Daarom wijs ik je hier alvast op wat kan duiden op namaak:

Neem als voorbeeld even dit:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30185

Als je hier even rondkijkt zie je dat hier Genuine Apple oordopjes aangeboden, met 1 blik op de afbeelding zul je misschien denken, dat zijn gewoon Apple oordopjes zoals je ze bij je iPod worden geleverd.

Het tegendeel is echter waar. Hoe meer je woorden ziet opduiken als "Genuine", "100% real" en "not fake" kun je er gewoon vanuit gaan dat het hier om pure namaak gaat, wat men probeert te verkopen aan nietsvermoedende westerlingen.

Als de douane dit onderschept, kun je je pakketje vergeten en waarschijnlijk een boete verwachten. De douane heeft speciale mensen in dienst voor dit soort zaken, grote bedrijven geven trainingen aan deze mensen hoe men namaak kan opmerken.

WEES GEWAARSCHUWD!

« · ^

In de hierboven genoemde shops verkoopt men voornamelijk elektronica. Een kleine greep uit het (brede) assortiment:

- Kaartlezers en geheugenkaartjes (SD etc.)
- Skype telefoons
- Webcams
- Navigatiesystemen
- Auto accessoires
- Speelgoed
- Games
- Accessoires voor game consoles
- iPod accessoires
- Sieraden
- Smartphone accessoires

Dit is nog maar een klein deel van het grote assortiment van deze shops, hun site is zeker eens een bezoekje waard!

« · ^

Betalen doet men over het algemeen met PayPal of Creditcard, er doen zich de meeste wilde verhalen rond over PayPal. Het systeem echter goed betrouwbaar en mocht de winkel onverhoopt zijn belofte niet nakomen en moeilijk doen, kan men altijd een geschil openen. PayPal kun je gratis aan maken via www.paypal.nl en koppelen aan je creditcard of bankrekening. Hier zijn geen kosten aan verbonden.

Over de verzendkosten kan ik kort zijn: het is namelijk helemaal gratis! Alle bestellingen worden vanuit China & Hong Kong naar elk land ter wereld verzonden, in China & Hong Kong investeert de overheid masaal in bedrijven die handel drijven met het westen, vandaar dat je deze kosten mag doorstrepen.

Alle bestellingen worden via Hong Kong Post (http://www.hongkongpost.com) verzonden, eenmaal in Nederland aangekomen en door de douane heen wordt het bezorgd via PostNL. Reken op een levertijd tussen de 10-15 werkdagen. Dit zijn dus 2-3 weken! Er zijn gevallen bekend dat het langer kan duren, soms wel 6 weken. In dat geval is de container met je pakketje door de Douane bij wijze van steekproef er uit gepikt. Dat kan soms een beetje gedoe opleveren, meestal wijzen Douane en Post naar elkaar als het gaat om het navragen van de status.

De Douane dekt zich op hun eigen site in ieder geval in door met koeienletters te presenteren:

UW PAKKETJE LIGT NOOIT BIJ DE DOUANE MAAR ALTIJD BIJ DE INKLARINGSAFDELING VAN HET VERVOERSBEDRIJF.

Wachten is de beste remedie. :)

Voor de Belgische lezer van dit topic, er is voor België ook een keuze voor EMS. De levertijd wordt dan ongeveer 3-5 dagen vanaf het moment van verzenden. Hier zijn wel extra kosten aan verbonden.

« · ^

Ik zelf heb al eerder enkele bestellingen gedaan bij DealExtreme & FocalPrice. Varierend van screenprotectors tot simple pc hardware. Eigenlijk heb ik nog nooit iets te klagen hier over gehad. Prijs/kwaliteit verhouding is prima, verwacht nooit teveel voor het geen wat je uitgeeft. Dan kan het alleen maar meevallen.

In het vorige topic staan letterlijk duizenden berichten over producten uit webshops in China, neem daar vooral ook eens een kijkje!
« · ^

Blijf vooral rustig, DealExtreme bied een duidelijke service pagina op http://services.dealextreme.com, hier kun je terecht met allerlei soorten problemen. Meestal loopt dit uit op het feit via je ordernummer melding te maken bij de helpdesk van DealExtreme.

Zelf heb ik hier geen verdere ervaringen mee, dus ga ik hier op dit moment niet verder op in.

Tweaker DannyBevers heeft hier wel ervaring mee, lees het hieronder:
Ik bestel hier en daar ook wel eens bij DX en kan de ervaring van "Kapot/niet werkend" delen ^^

Heb wel eens power adapters voor apple dingen op te laden gekocht. En deze deden op ten duur tamelijk raar en de iPhone flipte van alle kanten zodat deze niet meer bruikbaar was aldus de adapter. Heb het ze duidelijk gemaild dat de oplader niet veel meer deed en mijn iPhone helemaal overstuur raakte.

Naar 2 mailtjes heen en terug is er op hun kosten een nieuwe toegestuurd! Er stond ook heel leuk bij dat ik het niet terug hoefde te sturen vanwege de torenhoge kosten voor verzenden vanuit mijn kant :9 Echt goede service! Mogen de nederlandse winkels nog wel een hoop van leren :+

Verder mijn ervaring over het bestellen/verzenden/ontvangen zijn tot nu toe gewoon helemaal correct gegaan. Niks is ooit mis gegaan met de procedure. Het wachten is ook daadwerkelijk nog steeds de moeite waard geweest. _/-\o_
« · ^

Er zijn wel meer sites die ongeveer hetzelfde aanbieden als de drie die hier genoemd zijn, een paar voorbeelden:Ik ben altijd benieuwd naar meningen & ervaringen over deze websites!

« · ^

Voor een sloot aan reviews, ervaringen en comments verwijs ik je door naar het oude topic:

Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2

Ik denk dat je hier genoeg info vindt om je goed te oriënteren!

Bedankt voor het lezen van deze OP, reacties zijn altijd welkom! :)

- Jordy
« · ^

• Mandera
Eerste plekje hou ik voor mezelf en Tom. :)

Succes met ouwehoeren!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het laatste jaar ben ik aardig wat spullen uit China aan het halen via Ebay.

Voor de motor heb ik een ruitje gekocht dat inclusief verzendkosten 15 euro was. Zo'n zelfde ruit kost hier tussen de 60 en 80 euro. Kwaliteit hiervan is prima. Verder nog rem en koppelingshendels gekocht voor 25 euro inclusief. Nou is dit wel overduidelijk namaak van Pazzo en andere goede merken. Het is ook zeker merkbaar in de kwaliteit maar het geen gevaarlijk spul en zit best goed in elkaar. Ook nog een vizier gekocht voor 30 euro inclusief wat hier dik 80 euro kost. Ook hiervan is de kwaliteit meer dan prima.

Deze week nog 2 Logitech G1 muizen ontvangen voor 40 euro inclusief. Ik vind dit de fijnste muis die er is en helaas hier in NL niet meer te krijgen. Ik heb geen idee of deze nou echt of nep zijn. De kwaliteit is goed en er zitten ook de normale stickers van Logitech op. Ik denk dat ze echt van Logitech zijn maar heb geen idee hoe ik dit zou kunnen controleren.

Van de spullen die ik voor de motor gekocht heb vind ik de prijzen hier in NL veel te hoog. 80 euro voor een stukje plastic wat op Ebay 10 dollar is ga ik hier echt niet kopen. Ik heb ook maar gelijk 2 ruitjes besteld en de 2e verkocht waardoor die van mij gratis was en ik er ook wat wat aan verdient heb.

Verder tot nu toe alleen maar goede ervaringen gehad. Alles is enorm snel verstuurd, is hier goed aangekomen en was prima verpakt. Ik zal zeker nog een hoop dingen uit China bestellen.

[Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 16-10-2011 14:26]

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-06 11:06

vleesjus

echte vleesjus!

Vorige week vrijdag nog wat besteld in China. Kreeg dinsdag een mailtje dat het op maandag verzonden was en vrijdag was het al in huis :) . Héél snel dus . Mijn vorige bestelling duurde 5 weken en daarvoor meestal 2-3 weken. De afwerking van de meeste producten is vaak matig, vooral de zaklampjes van €1,30/stuk waarbij bijvoorbeeld het oogje voor het touwtje niet goed was uitgeboord. Maargoed wat kun je anders verwachten voor die prijs :P Ik heb overigens nog nooit meer dan 10 euro per bestelling uitgegeven.

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

• Anoniem: 421162
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Ik vind dit niet echt handig, alle forums worden tot in de oneindigheid opgesplitst (de game forums gaan nergens meer over met een forum voor ieder genre) en een gigantisch breed onderwerp als "shoppen in China" word in een topic gepropt? De logica is ver te zoeken..

[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 421162 op 16-10-2011 15:11]

• hardware.tom
Anoniem: 421162 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 15:10:
Ik vind dit niet echt handig, alle forums worden tot in de oneindigheid opgesplitst (de game forums gaan nergens meer over met een forum voor ieder genre) en een gigantisch breed onderwerp als "shoppen in China" word in een topic gepropt? De logica is ver te zoeken..
Als je van elke webshop een eigen topic wil, heb je straks 80 topics, dat willen we natuurlijk niet :)

• Niet online
hardware.tom schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 15:13:
[...]

Als je van elke webshop een eigen topic wil, heb je straks 80 topics, dat willen we natuurlijk niet :)
Als er potentie is voor 80 topics is het beter om een China shopping forum te maken ipv 80 topics in 1 topic proberen te proppen want dan raakt alle overzicht zoek.

Anoniem: 99190

hardware.tom schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 15:13:
[...]

Inderdaad, en in het vorige DX topic werd ook over andere webshops gesproken.

• hardware.tom
Anoniem: 421162 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 15:19:
[...]

Als er potentie is voor 80 topics is het beter om een China shopping forum te maken ipv 80 topics in 1 topic proberen te proppen want dan raakt alle overzicht zoek.
In het dealextreme topic werd er ook al gepraat over andere shops, dat is dan nog minder overzichtelijk

[Voor 5% gewijzigd door hardware.tom op 16-10-2011 15:22]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Anoniem: 421162 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 15:19:
[...]

offtopic:
Dit is niet iets wat in dit topic hoor. Neem anders even contact op met een mod en overleg wat er mogelijk is.

• hardware.tom
nvm, verkeerde topic :')

[Voor 91% gewijzigd door hardware.tom op 16-10-2011 15:23]

• Niet online
PilatuS schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 15:21:
[...]

offtopic:
Dit is niet iets wat in dit topic hoor. Neem anders even contact op met een mod en overleg wat er mogelijk is.

Sorry voor het offtopic gaan, terug ontopic aub. :)

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 421162 op 16-10-2011 15:25]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Eindelijk, daar issie dan!! Goeie OP, en lets start shopping @ China again :P

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

nvm

[Voor 99% gewijzigd door Sponz op 16-10-2011 15:30]

• Mandera
Anoniem: 421162 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 15:10:
Vorige topic verwilderde teveel, op den duur ging het helemaal niet meer over DX, maar over allerlei andere shops. Daarom is er nu 1 algemeen topic. Spreekt voor zich toch. :)

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:51
Prima OP :)
(wat kleine aanvullingen en opmerkingen GePMed d:)b )

ChinaShoppig addictie :9~

Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:27
Spijtig dat niemand iets aan mij gevraagd heeft, ik heb al eens een mooi overzicht van de shops gemaakt :

tc982 in "Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2"

En vergeet natuurlijk niet HET antwoord op alle zoek vragen : www.chinaprices.us, beter dan dat komt het niet

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• murfie121
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-01-2022
Fijn een fris begin, mooie beschrijvingen erbij, het namaak troep gedeelte is een beetje dramatisch, Ik heb al zoveel besteld is nooit iets tegen gehouden, Ik ken iemand waar bij dat wel een keer is gebeurt, en de producten werden alleen in beslag genomen voor de rest niets, en daarbij, laat ze maar eens bewijzen dat jij dat besteld hebt, ja je naam staat erop maar iedereen zou het kunnen bestellen op jou naam:) daarbij zou je kunnen zeggen dat je er toch vanuit kon gaan dat iets wat je op ebay besteld betrouwbaar moet zijn en dat jij ook niet wist dat het nep was:)

• Mandera
murfie121 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 18:19:
Fijn een fris begin, mooie beschrijvingen erbij, het namaak troep gedeelte is een beetje dramatisch, Ik heb al zoveel besteld is nooit iets tegen gehouden, Ik ken iemand waar bij dat wel een keer is gebeurt, en de producten werden alleen in beslag genomen voor de rest niets, en daarbij, laat ze maar eens bewijzen dat jij dat besteld hebt, ja je naam staat erop maar iedereen zou het kunnen bestellen op jou naam:) daarbij zou je kunnen zeggen dat je er toch vanuit kon gaan dat iets wat je op ebay besteld betrouwbaar moet zijn en dat jij ook niet wist dat het nep was:)
Het is ter waarschuwing aangezien zulke daden niet toegestaan zijn volgens de wet. Dat het niet mag wil nooit zeggen dat het ook daadwerkelijk niet kan. :)

• murfie121
Mandera schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 18:28:
[...]

Het is ter waarschuwing aangezien zulke daden niet toegestaan zijn volgens de wet. Dat het niet mag wil nooit zeggen dat het ook daadwerkelijk niet kan. :)
Hetzelfde geld een beetje voor Down/uploaden van films/software maar goed dat gaat weer een beetje off topic, dankzij dit nieuwe topic heb ik nog een hoesje gevonden voor mijn bebook club.
http://www.pandawill.com/...gps-x10-black-p37876.html

Ik kom nog even terug op de helicoptertjes in het vorige topic tokko1
had de Great Wall 9958' of Xieda no.9958 gekocht nu heb ik gezien dat deze komende maandag ook in de aanbieding is bij focalprice voor 19,49 dus dat is een koopje in verglijking tot de pandawill prijs van 45.99

• slabetje
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:47
Zojuist weer eens een bestelling geplaatst bij DX.
Als die maar voor 25 december binnen is vind ik het goed.

Wat ik heb besteld is: http://www.dealextreme.co...ane-jet-torch-large-10634

Dan heb ik eindelijk weer een goeie aansteker voor oud en nieuw!

Anoniem: 418149

ik via youtube de site dx ondekt en heb sinds augusters 5 bestellingen gedaan. 2 heb ik er ontvangen 1 word volgende week bezorgt en 2 zijn nog in china. de site is echt geweldig. en ik zou iedereen die aanraden

• Nelfrikandel
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-06 22:31
Komt er ook nog een stukje over TaoBao?! O-)

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

slabetje schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:17:
Zojuist weer eens een bestelling geplaatst bij DX.
Als die maar voor 25 december binnen is vind ik het goed.

Wat ik heb besteld is: http://www.dealextreme.co...ane-jet-torch-large-10634

Dan heb ik eindelijk weer een goeie aansteker voor oud en nieuw!
In Oostenrijk had je van die XXL storm aanstekers.. In NL vind je die met normale vlam, maar die zijn wel geniaal :D

PVOutput☀️
Darts🎯

• Fire69
  • Laatst online: 23:25
murfie121 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 18:40:
[...]

Ik kom nog even terug op de helicoptertjes in het vorige topic tokko1
had de Great Wall 9958' of Xieda no.9958 gekocht nu heb ik gezien dat deze komende maandag ook in de aanbieding is bij focalprice voor 19,49 dus dat is een koopje in verglijking tot de pandawill prijs van 45.99
Heb je hier een linkje naar??
Ik vind ze bij focalprice enkel aan de normale prijs van ~45$...

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-06 22:55
http://promotion.focalpri...m_campaign=FP_NVF_INDEX01

Daar staat ie bij. Ik heb er ook maar 1 besteld. :)

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-06 15:00

dimako_

Vogel

interesting topic.

Heeft er iemand ervaring met made-in-china.com?
Dit zijn welliswaar allemaal losse aanbieders, maar mensen hier ooit wat op besteld?
Staan veel mooie dingen bij...

Anoniem: 99190

Pandawill heeft nu een clearance sale. Veel producten met korting -> http://www.pandawill.com/clearance-sale-2.html

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:17
Mooie TS! ;)

Misschien nog even handig om te verwijzen naar wat meer pagina's van de Belastingdienst?
"De regels" Kopen via internet of postorder door particulieren
Als ze je pakketje onderschepen, wat kost het dan? Hoeveel belasting moet ik betalen bij invoer?
En misschien nog belangrijker; wanneer kost het niks? Wanneer hoef ik geen of minder belastingen te betalen?

De laatste link leert ons dat je geen douanerechten of omzetbelasting hoeft te betalen, wanneer je pakketje een waarde heeft van onder de € 22...

Tip:
Het gaat toch vaak om bestellingen met kleinere, goedkope dingen, dus blijf je vaak nog wel onder deze grens. Maar als je nou meerdere kleine dingetjes besteld, heb je toch kans dat je over dat bedrag gaat.
Aangezien je toch geen verzendkosten besteld, splits je bestelling op naar meerdere kleine orders.
Kost niks extra, je wacht alleen op meer pakketjes dan één. Zo verklein je de kans dat jouw grote, "waardevolle" pakket bij de Douane achter moet blijven en meer gaat kosten dan verwacht.

Leeg - Sinds 20180907

• tokko1
Heb er ook nog een beteld, gewoon beestachtig mooie aanbieding :9~
(Altijd leuk als reserve/weggeven als cadeau) .. 't is maar 15 euro!?

• hardware.tom
tokko1 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:10:
[...]

Heb er ook nog een beteld, gewoon beestachtig mooie aanbieding :9~
(Altijd leuk als reserve/weggeven als cadeau) .. 't is maar 15 euro!?
Deze is ook wel vet, die komt 20 oktober: http://www.focalprice.com..._campaign=FP_50OFF_YE358X

Maar die was veel duurder en is nu veel goedkoper, misschien ook maar bestellen :D

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:22
Wel grappig om te zien dat die bedrijven vaak zelf geen benul hebben wat ze nu eigenlijk verkopen:
http://www.focalprice.com/HJT35W/Unplug_Key_Ring_White.html

Uiteraard bespaar ik veel elektriciteit wanneer ik deze sleutelhanger in bijbehorend "stopcontact" steek en tegelijkertijd de stekkers van allerlei apparaten eruit trek. 8)7

_██_
(ಠ_ృ)

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

hardware.tom schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:15:
[...]

Deze is ook wel vet, die komt 20 december: http://www.focalprice.com..._campaign=FP_50OFF_YE358X

Maar die was veel duurder en is nu veel goedkoper, misschien ook maar bestellen :D
20 oktober staat er toch echt ^^

PVOutput☀️
Darts🎯

• Fire69
Thanks, besteld :P

• hardware.tom
Quad schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:51:
[...]

20 oktober staat er toch echt ^^
fixed :P

• murfie121
hier is de link maar wel opschieten want hij is nog maar 18 uur in de aanbieding.
http://www.focalprice.com..._campaign=FP_50OFF_YE701U

oops was al gereageerd :9

[Voor 7% gewijzigd door murfie121 op 17-10-2011 13:51]

• tokko1
murfie121 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:48:
hier is de link maar wel opschieten want hij is nog maar 18 uur in de aanbieding.
http://www.focalprice.com..._campaign=FP_50OFF_YE701U

oops was al gereageerd :9
Maar zeker waardig om nog te noemen :9

Die van mij is hopelijk morgen geshipped... :9~

• KingCrash
  • Laatst online: 15:32

KingCrash

Angry Rabbit

En uit met de pret denk ik.
Zodra ik de heli in mijn mandje wil stoppen krijg ik een foutmelding (er zit niks in mandje)

Angry Rabbit

Anoniem: 316583

Wow, mooie aanbieding inderdaad. Ook gelijk even een besteld. ;)

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 316583 op 17-10-2011 16:29]

• murfie121
KingCrash schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 16:21:
Zodra ik de heli in mijn mandje wil stoppen krijg ik een foutmelding (er zit niks in mandje)
of er is gewoon iets mis met de site

• murfie121
KingCrash schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 16:21:
hmm ik heb net iets ondekt volgens mij mag je er maar 1 bestellen want ik heb het ook, maar als ik uitgelogd ben dan kan ik er zo nog een bestellen als gast probeer dat eens.

• KingCrash
  • Laatst online: 15:32

KingCrash

Angry Rabbit

of er is gewoon iets mis met de site
hmm ik heb net iets ondekt volgens mij mag je er maar 1 bestellen want ik heb het ook, maar als ik uitgelogd ben dan kan ik er zo nog een bestellen als gast probeer dat eens.
Ik denk inderdaad dat er iets niet helemaal goed gaat op de site.
Ik heb er nu 2 als guest besteld!
Via mijn eigen account ging het niet.

Angry Rabbit

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-06 14:56
Ook maar effe een helikopter besteld op FocalPrice. Kan toch haast niet goedkoper voor iets meer dan €14.- Ik had ook wat kabeltjes in mijn mandje maar toen kreeg ik een melding van package overweight. Dan maar de kabeltjes in een andere order.
Het blijft toch enigszins verslavend dat shoppen in China zijn nu denk ik nog 3 pakketjes onderweg.

Anoniem: 316583

hardware.tom schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:15:
[...]

Deze is ook wel vet, die komt 20 oktober: http://www.focalprice.com..._campaign=FP_50OFF_YE358X

Ziet er inderdaad ook gaaf uit. Ben hem ook van plan te gaan kopen, al wacht ik even tot donderdag. Dan krijg je 18% korting.

• tc982
oh oh oh, juist een Air Swimmer besteld, dat ding was niet te krijgen in België maar lang leve china :

http://www.pandawill.com/...ing-shark-toy-p49276.html

• tokko1
tc982 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:09:
oh oh oh, juist een Air Swimmer besteld, dat ding was niet te krijgen in België maar lang leve china :

[video]

http://www.pandawill.com/...ing-shark-toy-p49276.html
Leuk, maar je bent je er hopelijk van bewust dat er nog een lading helium in moet voordat hij de lucht in gaat héah... :>

• Niet online
tokko1 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:10:
[...]

Leuk, maar je bent je er hopelijk van bewust dat er nog een lading helium in moet voordat hij de lucht in gaat héah... :>
Het is een Belg dus waarschijnlijk zet hij dat ding aan zijn mond, blaast het op en kijkt daarna heel verbaast waarom hij niet de lucht in gaat. :+

• Fire69
[edit]
Damn, 20€!

Dit topic wordt mijn ondergang nog!!! :+

[Voor 70% gewijzigd door Orion84 op 18-10-2011 20:45]

• Niet online
Heeft iemand ervaring met deze helicopter? http://www.focalprice.com..._campaign=FP_50OFF_YE358X En dan doel ik vooral op de besturing, kan je er echt gecontroleerd mee vliegen of is het een beetje alle kanten op zwabberen?

[Voor 126% gewijzigd door Orion84 op 18-10-2011 20:45]

• tc982
Anoniem: 421162 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 00:05:
[...]
Heeft iemand ervaring met deze helicopter? http://www.focalprice.com..._campaign=FP_50OFF_YE358X En dan doel ik vooral op de besturing, kan je er echt gecontroleerd mee vliegen of is het een beetje alle kanten op zwabberen?
Ik kan wel tegen een mopje/grap. Trouwens je laat deze gewoon vullen bij een ballon winkel en het probleem is fixed.

Over de helicopter : Neen : Het is een IR afstandsbediening, dat is echt klote. Niet doen is mijn idee,

[Voor 28% gewijzigd door Orion84 op 18-10-2011 20:46]

• hardware.tom
Anoniem: 421162 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 00:05:
[...]
Hij lijkt op deze:

YouTube: Avatar Z008 4 Channel $40 RC Helicopter Review

[Voor 32% gewijzigd door Orion84 op 18-10-2011 20:46]

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06 12:54
Gisteren heb ik voor het eerst iets besteld bij DealExtreme. Namelijk twee hoesjes voor de telefoon en twee LED-lampjes voor in de auto. Ik ben erg benieuwt hoe lang het duurt voordat het in huis is. Heb werkelijk geen idee.
Werkelijk onbegrijpelijk dat ze iets van 1 euro zoveel voor niets versturen naar Nederland :? .

Specs

mijn beats by dr dre tour zijn nu opweg naar nederland, nu maar afwachten:)

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:54
Over IR helicopters, ik heb deze onlangs gekocht, en die werkt binnenshuis prima.

Gisteren heb ik ook de Great Wall heli besteld. die is RC. Ik ben benieuwd.

• ActaNonVerba|IA
  • Laatst online: 08-06-2012
Ik heb op 11 september (ja ik weet het klinkt raar) een bestelling geplaatst. Deze bestelling is opgesplitst omdat een product nog niet binnen was. Alleen nu is het pakketje dat als tweede verzonden is vandaag als eerste pakketje binnengekomen. Ik heb het het eerste pakketje nog steeds niet binnen terwijl ik een shipment mail gehad heb op 16 september.

Nu weet ik dat het 1 oktober nationale feestdag is in China maar dit lijkt me niet de reden voor de vertraging.

Heeft iemand misschien een idee waarom het zo lang duurt ? (Ik weet dat het verzenden lang duurt maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.)

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 22:57

iChaos

It's Lupus.

My-life schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:21:
Gisteren heb ik voor het eerst iets besteld bij DealExtreme. Namelijk twee hoesjes voor de telefoon en twee LED-lampjes voor in de auto. Ik ben erg benieuwt hoe lang het duurt voordat het in huis is. Heb werkelijk geen idee.
Werkelijk onbegrijpelijk dat ze iets van 1 euro zoveel voor niets versturen naar Nederland :? .
Als ik het me goed herinner, is het omdat de staat de handel met het westen wil verbeteren, en daarom ondernemers en handelaren steunt door verzendingen naar Europa te vergoeden, zodat de drempel voor nieuwe ondernemers kleiner wordt.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:01

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik pas de titel even aan, zoals iemand per TR meldde gaat het hier natuurlijk om Online shoppen in China :)

Tevens wat geneuzel over belgenmoppen weggehaald. Houdt het een beetje on-topic a.u.b. :)

[Voor 31% gewijzigd door Orion84 op 18-10-2011 20:47]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Taigu
  • Laatst online: 19:24
Mooie TS! Misschien een open deur, maar ik bestel regelmatig via ebay bij leveranciers uit Hong Kong.

Regelmatig besteld bij DX maar ben nu wat teleurgesteld in de afhandelingssnelheid. 28/9 besteld -> waiting for supplier -> 6/10 packaging -> 17/10 verstuurd. Hopelijk geen gedoe bij de Duane.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• bierkwadraat
  • Laatst online: 07-06 08:00
pakketje onderschept en vernietigd :( Eerste keer dat ik het zaadje ben na 2 jaar shoppen in China... Even wachten en maar weer proberen dacht ik zo

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-06 18:14

tdw

Amai seg!

Taigu schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:07:
Mooie TS! Misschien een open deur, maar ik bestel regelmatig via ebay bij leveranciers uit Hong Kong.

Regelmatig besteld bij DX maar ben nu wat teleurgesteld in de afhandelingssnelheid. 28/9 besteld -> waiting for supplier -> 6/10 packaging -> 17/10 verstuurd. Hopelijk geen gedoe bij de Duane.
Hier ook. 4/10 besteld en 18/10 pas verstuurd :X Nu las ik in het oude topic dat het te maken had met eoa feestweek in de Aziatische landen, maar daar hadden ze best wel even ergens op de site melding van mogen maken.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:00
Als je het snel moet hebben, ben je bij DealExtreme gewoon niet aan het juiste adres. Als je standaard rekening houdt met zo'n 3 weken levertijd zit je naar mijn ervaring altijd goed en is het een prima deal wat ze bieden, als je het mij vraagt :)

The devil is in the details.

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-06 18:14

tdw

Amai seg!

Hahn schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 01:03:
Als je het snel moet hebben, ben je bij DealExtreme gewoon niet aan het juiste adres. Als je standaard rekening houdt met zo'n 3 weken levertijd zit je naar mijn ervaring altijd goed en is het een prima deal wat ze bieden, als je het mij vraagt :)
Weet ik, ik bestel ook al sinds 2008 bij DX, maar in 2008 kwam het nog regelmatig voor dat iets na 10 dagen al op de mat lag. Dat is nu allang niet meer zo en dat vind ik erg zonde.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:20

DexterDee

I doubt, therefore I might be

bierkwadraat schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 00:36:
pakketje onderschept en vernietigd :( Eerste keer dat ik het zaadje ben na 2 jaar shoppen in China... Even wachten en maar weer proberen dacht ik zo
Wat had je besteld?

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• Nelfrikandel
Als ik een trackingcode heb, en ik wil deze gebruiken voor verder in Nederland te volgen,
waar moet ik deze dan invullen?

• tokko1
j3ffr3-y schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:17:
Als ik een trackingcode heb, en ik wil deze gebruiken voor verder in Nederland te volgen,
waar moet ik deze dan invullen?
Dat is geheel afhankelijk wat voor een code jij op dit moment hebt.
Als je een 3S code hebt kan je deze in NL tracken door naar pakket ontvangen > buitenland > pakket traceren te gaan (op post NL site). Anders zou je deze eerst naar een nederlandse tracking code om moeten zetten via het 0900 nummer op de site ;)

Post je tracking code is, dan zal ik kijken of deze in NL traceerbaar is, of je deze eerst om moet zetten ;)

• Gotham
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06 20:43
Naam: 2 x V1 Bluetooth Bike-to Bike Intercom Talk
Shop: DealExtreme.com
SKU: 35614

Getest met
BlackBerry Bold 9780
Nokia E71

Verpakking
De bovenkant van de verpakking:

De headsets komen in een stevige doos, doordat de headsets per stuk verkocht worden heb ik er twee gekocht, het formaat van de doos is compact. Op de doos is de volgende informatie te vinden:

De onderkant van de verpakking:

De headsets worden geleverd met doos volledig met accessoires, de headsets zijn voorzien van een handleiding waar per verbinding wordt uitgelegd hoe de verbinding tot stand dient te worden gebracht. Verder bevindt zich in elke doos:

- Een headset opzetstuk voor de Bluetooth ontvanger
- Bluetooth ontvanger
- Audio kabel voor MP3-speler
- Oplader met zowel Europese als Engelse stekker
- Inbussleutel
- Houder voor bevestiging aan de helm

De verpakking met accessoires:

Bij het uitpakken van de headset uitpakken zien we het volgende. De onderdelen van de headset voelen stuk voor stuk degelijk aan en lijken wel een stootje te kunnen verdragen.

Headset
Wanneer we de headset beter bekijken, kunnen we zien dat de headset is voorzien van een beweegbare microfoon, een aansluiting voor de MP3-kabel, een afsluitbare aansluiting voor de stroomconnector. Ik zal alles een voor een benoemen.

- CTRL-knop

Aan/Uit zetten
Intercom-functie
Bluetooth-kanaal

- MC-knop

Radio Aan/Uit
Gesprek beantwoorden/beëindigen

- Volume-knoppen

Volume omhoog
Volume omlaag

De headset:

Gebruik
Bij het aanzetten van de headset gaat het lampje van de CTRL-knop blauw langzaam knipperen. Om de headset aan te zetten dien je de CTRL-knop een aantal seconden ingedrukt te houden. Er zijn veel verschillende mogelijkheden om de headset te koppelen met apparaten. De headset kan onder andere gekoppeld worden met een mobiele telefoon met Bluetooth, een navigatiesysteem, met een zelfde headset en een MP3-speler.

Ik zal een voor een uitleggen hoe de headset gekoppeld kan worden met de verschillende apparaten.

Koppeling met eenzelfde headset
De V1 Bluetooth headset kan gekoppeld worden met een andere V1 Bluetooth headset, zodat er met elkaar gecommuniceerd kan worden onderweg. Het koppelen hoeft maar één keer te gebeuren daarna zullen de headsets elkaar herkennen wanneer ze bij elkaar in de buurt zijn.

Om de headsets met elkaar te koppelen moet het volgende gebeuren:

1. Beide headsets moeten uitstaan, houd de CTRL-knop ingedrukt totdat de lampjes om en om rood en blauw gaan knipperen.
2. Wanneer beide headsets rood en blauw knipperen druk op een van de headsets de CTRL-knop even in. De headset gaat dan op zoek naar de andere headset.
3. Na een paar seconden gaan de rode lichten op beide apparaten uit en zullen ze langzaam blauw gaan knipperen. Dit betekent dat het koppelen gelukt is.

Koppeling met een mobiele telefoon met Bluetooth
De V1 Bluetooth headset kan gekoppeld worden met een mobiele telefoon, wanneer deze over Bluetooth beschikt. Hierdoor kun je handsfree bellen via de headset.

Om de headset met een mobiele telefoon te koppelen dienen de volgende stappen gevold te worden:

1. Zorg dat de Bluetooth functie op je telefoon aan staat.
2. Zorg dat de headset uitstaat en houd de CTRL-knop ingedrukt totdat de lampjes om en om rood en blauw gaan knipperen.
3. Zoek naar Bluetooth apparaten op je telefoon en volg de instructies.
4. Als het goed is zal er V1 verschijnen in de lijst van gevonden apparaten.
5. Kies de V1 een je zult de code in moeten voeren, de PIN code is 0000.
6. De telefoon zal aangeven dat het koppelen is gelukt en het lampje op de headset zal langzaam blauw knipperen.

Koppeling met een navigatiesysteem
De V1 Bluetooth headset kan als derde optie ook gekoppeld worden met een navigatiesysteem. Zo kun je de instructies van het navigatiesysteem ontvangen door de oortjes van de headset.

Om de headset te koppelen met een navigatiesysteem dient het volgende te gebeuren:

1. Zet je navigatiesysteem aan.
2. Zorg dat de headset uitstaat en houd de CTRL-knop ingedrukt totdat de lampjes om en om rood en blauw gaan knipperen.
3. Zoek naar Bluetooth apparaten op het navigatiesysteem, volg de instructies van het apparaat.
4. Als het goed is zal er V1 in het menu verschijnen, selecteer de V1, je zult een code moeten invoeren, de code is 0000.
5. Het navigatiesysteem zal aangeven dat de koppeling gelukt is en het lampje van de headset zal blauw gaan knipperen.

Testen
De headsets heb ik getest in combinatie met een standaard model jethelm, de montage van de headset gaat redelijk eenvoudig. Wanneer de headset gemonteerd is kun je de microfoon afstellen en goed plaatsen. Om de headset in gebruik te nemen dien je de Bluetooth ontvanger om de headset te schuiven.

Blackberry Bold 9780
Als eerste heb ik de koppeling met een mobiele telefoon getest, hiervoor heb ik mijn BlackBerry Bold 9780 gebruikt. Als eerste heb ik de Bluetooth functie van mijn BlackBerry aangezet. Daarna heb ik de V1 Bluetooth headset aangezet zodat de lampjes rood en blauw gingen knipperen. Ik liet de BlackBerry zoeken naar Bluetooth apparaten en uiteindelijk verscheen de V1 in de lijst. Toen ik de V1 selecteerde diende ik het wachtwoord in te voeren door 0000 in te voeren werd de verbinding met de V1 tot stand gebracht.

Via de BlackBerry was ik niet in staat om veel te testen, ik heb een vriend van me gebeld om te testen of de microfoon en de oortjes van de headset daadwerkelijk goed functioneerden. Tijdens het test gesprek bleek dat de headset het perfect deed, zonder enig probleem.

Headsets koppelen
Na de test met de BlackBerry heb ik geprobeerd om de headsets te koppelen met elkaar. Om te beginnen heb ik beide headsets uitgezet. Daarna heb ik beide headsets aangezet zodat de rode en blauwe lampjes brandden. Toen heb ik op een van de headsets de CTRL-knop kort ingedrukt, hierdoor koppelde de headsets met elkaar.

De koppeling tussen de headsets werkt erg goed, wanneer ik de headsets uitzet en weer aanzet vinden ze elkaar en maken ze automatisch weer contact met elkaar. De verbinding tussen de twee headsets is redelijk, de betrouwbaarheid van het signaal is goed. Er is alleen wel een aardige hoeveelheid ruis aanwezig, niet heel storend, maar tijdens een lange rit kan dit wel behoorlijk vervelend worden.

Nokia E71
Doordat ik met meerdere telefoons wou testen en de BlackBerry nou niet echt bekend staat om zijn goede navigatiesoftware heb ik gebruik gemaakt van een andere telefoon om te testen hoe de headset hiermee om zou gaan. Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van een Nokia E71.
Als eerste heb ik net zoals bij de BlackBerry de headset weer gekoppeld, dit ging weer goed zonder problemen. Heb weer een testgesprek gevoerd en ook dit ging zonder problemen. Daarna heb ik met de headset nog steeds gekoppeld de navigatie van de Nokia aangezet en een bestemming ingevoerd. Ik ben gaan rijden en kreeg de instructies zonder problemen binnen, het geluid was soms wel een beetje schel, maar wel duidelijk te verstaan. Wel moet ik zeggen dat bij hogere snelheden het niet altijd even goed meer te verstaan is wat er gezegd wordt. Ook een gesprek voeren boven de 100 kilometer per uur is erg lastig.

Combinatie van verschillende modi
Natuurlijk wilde ik ook nog even testen hoe de verschillende modi door elkaar zouden werken. De V1 Bluetooth headset is gekoppeld met de tweede V1 Bluetooth headset dus ik was in gesprek met de andere headset. Dan wordt er gebeld en de eerste headset springt automatisch over naar de telefoon. Ik kan opnemen en het gesprek voeren, na het gesprek duurt het wel een paar seconden toen hoorde ik een piepje en sprong de headset automatisch weer over naar het gesprek met de andere headset.

Hetzelfde heb ik geprobeerd in de navigatiemodus, maar hier werkte het minder goed. Ik moest hier handmatig schakelen tussen of het horen van de aanwijzingen of het praten met de andere headset. Dit is natuurlijk niet altijd even handig wanneer je op een toertocht bent.
Alle bovenstaande mogelijkheden heb ik geprobeerd met de Nokia E71.

Voordelen
- Scherpe prijs
- Degelijke materialen
- Wisselen tussen bepaalde modi automatisch

Nadelen
- Ruis op signaal met onderling praten
- Boven 100 kilometer per uur niet meer verstaanbaar (Jethelm)

Conclusie
Afgaand op de bovengaande bevindingen moet ik eerlijk zeggen dat het mij alleszins is meegevallen hoe de producten aanvoelen, maar ook hoe de producten werken. De bouwkwaliteit is goed en de materialen voelen degelijk. Daarnaast leveren ze goede functionaliteiten die goed werken. De onderlinge communicatie is prettig en werkt verrassend goed met de kanttekening dat ik wel redelijk wat ruis had, maar dit kan met een integraal helm misschien wel beter zijn dan met mijn jethelm. Voor af en toe een kort telefoontje zou ik de headset wel gebruiken, maar ik zou er geen urendurende gesprekken mee voeren. Persoonlijk sprak mij de navigatie in combinatie met de Nokia E71 erg aan dit erg lekker als je op buitenwegen lekker aan het toeren bent, op de snelweg werkt het minder goed doordat er te veel lawaai van buitenaf komt. Al met al ben ik zeker tevreden.

[Voor 3% gewijzigd door Gotham op 20-10-2011 03:27]

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Leuke krachtige review, je moet alleen even de afbeeldingen fixen ;).

Misschien handig om een hyperlink naar deze post in de OP te zetten? Zo kan men snel zien of er toevallig niet iemand een review hier heeft geplaatst over een bepaald product.

PVOutput☀️
Darts🎯

Anoniem: 427009

Hey gasten,
Ik ben nieuw hier op het forum en heb al een beetje rond gekeken want ik zit met een probleem.
Ik heb op DX de beats by dre studio white gekocht maar die is na nog geen 2 weken gebruik al overleden want er komt geen bass meer uit de rechter speaker alleen nog maar een ruis en een beetje hoge tonen. Tevens kwam er na 3 dagen al een stukje plastic uit de de batterij opening vanuit het frame.
Nu lijkt het mij vrij prijzig om zo'n pakket naar china terug te moeten sturen. En weet iemand hoe het zit met de garantie bij DX?

alvast bedankt,

Kevin

Anoniem: 427009 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:54:
Hey gasten,
Ik ben nieuw hier op het forum en heb al een beetje rond gekeken want ik zit met een probleem.
Ik heb op DX de beats by dre studio white gekocht maar die is na nog geen 2 weken gebruik al overleden want er komt geen bass meer uit de rechter speaker alleen nog maar een ruis en een beetje hoge tonen. Tevens kwam er na 3 dagen al een stukje plastic uit de de batterij opening vanuit het frame.
Nu lijkt het mij vrij prijzig om zo'n pakket naar china terug te moeten sturen. En weet iemand hoe het zit met de garantie bij DX?

alvast bedankt,

Kevin
kevin heb je al contact opgenomen via live chat?? die kunnen je het best helpen met dit probleem:)

• murfie121
Anoniem: 427009 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 12:54:
Hey gasten,

alvast bedankt,

Kevin
Contact opnemen met de helpdesk, en je verhaal doen over het probleem, vaak komen ze met de oplossing opnieuw sturen of een kadobon van het bedrag, meestal iets meer.

is er niet op de DX site niet een update geweest? als je bovenin rechts kijk kan je nu kiezen uit andere talen. uit: engels frans spaans en portugees. en je heb de optie: mobiele site?
is dit nou nieuw of heb ik dat niet zien staan?

Anoniem: 418149 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:25:
[...]

kevin heb je al contact opgenomen via live chat?? die kunnen je het best helpen met dit probleem:)
Nee heb ik nog niet gedaan, zal het meteen even proberen.

Bedankt voor de reacties, ik hou jullie op de hoogte..

Kevin

Nou ik heb een chat gedaan, ik werd aardig snel geholpen en na de twee bovenstaande punten te hebben genoemd kwam hij met dit:

Sorry for the inconvenience we have caused.

Please kindly open a ticket for this defective item:

http://services.dealextre...eplacement_Defective.aspx

We will check it with our supplier after we got your ticket and follow it up for you via ticket.

Thank you.

dus we gaan het gewoon proberen :)

misschien domme vraag maar hoe moet je die USK in voeren er staat seperate with comma maar snap t niet :P

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 427009 op 19-10-2011 13:57]

Oke, ik hoop dat t nu gelukt is, ik heb een ticket gestuurd dus afwachten maar.. :)

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:06
Anoniem: 427009 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:52:
Nou ik heb een chat gedaan, ik werd aardig snel geholpen en na de twee bovenstaande punten te hebben genoemd kwam hij met dit:

Sorry for the inconvenience we have caused.

Please kindly open a ticket for this defective item:

http://services.dealextre...eplacement_Defective.aspx

We will check it with our supplier after we got your ticket and follow it up for you via ticket.

Thank you.

dus we gaan het gewoon proberen :)

misschien domme vraag maar hoe moet je die USK in voeren er staat seperate with comma maar snap t niet :P
Dat is als je meerdere producten wilt melden. Dan moet je ze scheiden met een komma. 1 artikel hoeft dat niet.

FF wat anders... Ik heb net een pakketje ontvangen dat op 13-10 werd verzonden vanuit DX. Nu heb ik eerder op 10-10 een melding gekregen dat een andere order was geshipped. De order van 13-10 was van DX offers en de order van 10-10 gewoon van DX. Nu is het zo dat er in de order van 10-10 toevallig een beats by dre in zit. Krijg een naar gevoel dat de order van 10-10 is tegengehouden :o

[Voor 23% gewijzigd door IseT op 19-10-2011 14:24]

• Repeating
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-11-2021
Anoniem: 427009 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:20:
Oke, ik hoop dat t nu gelukt is, ik heb een ticket gestuurd dus afwachten maar.. :)
2 earphones die bij mij defect zijn aangekomen, zijn gewoon opnieuw verzonden.. Gisteravond gemaild en vanmorgen had ik een mail terug. :)

Hij heeft bij mij wel gewoon gewerkt, voor bijna twee weken dus hij was niet DOA..

maar ik wacht met spannig af want ze bevielen in eerste instantie zeer goed :)

er zijn van mij nu 3 pakketjes onderweg naar nederland.

2 pakketjes met 2x 3 beats by dr dre tour

1 pakketje met 2 horloges

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Onlangs een MP3 FM transmitter voor de auto besteld bij DealExtreme:

Prijs $6.60
Besteld: 30 augustus
Verzonden: nog niet :-(

Na twee mislukte pogingen om de live chat te contacteren heb ik een gelijkaardige transmitter besteld bij BuyInCoins:

Prijs: $3.60
Besteld: 10 Oktober
Verzonden: 11 oktober
Aangekomen: 19 oktober

Dus ik vrees voor DX dat ze een klant kwijt zijn.

Maar helaas was de transmitter blijkbaar onder iets zwaar terechtgekomen tijdens de reis dus kan ik al meteen even testen hoe het zit met de aftersales bij BuyInCoins.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik heb deze bij BiC besteld: http://www.buyincoins.com...r-nokia-product-2221.html
Iemand al ervaringen hiermee?
Volgens de reviews (meeste in het russisch) lijkt het om een echte Nokia (of topkloon) te gaan, met US stekker zeg maar.
DX heeft ze ook, alleen zit er ook een USB bij geleverd, in dit geval dus niet.

Ik ben benieuwd.
Overigens zijn ze de 10e al verzonden. Dus hopelijk deze week nog binnen :-).

PVOutput☀️
Darts🎯

• PatrickvH
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:55
Een tijd terug bij DX de witte Beats Tour SKU 80553 gekocht.
Hier erg tevreden over. _/-\o_
Het is de 20 euro versie met control talk en haakse plug
Een goede bass, hoge tonen.
Geen afwijking tussen links en rechts.
Enorm veel beter dan de 7 euro versie en ook dan mijn standaard Samsung Tab en iPhone oortjes.
Deze witte kan ik iedereen daarom aanraden.
Zelf had ik dit keer geluk en geen invoer of andere belasting betaald.

Ik ben nog op zoek naar een rode versie!

Iemand toevallig met de versies van Deal-Cool?
- C-EM0338 $27.31
- C-EM0453 $17.22
Uiteraard heb ik de reviews gelezen en ze klinken beide even goed.
Die van $17.22 kan ik overigens niet duidelijk aan de foto's zien of daar wel control talk op zit.
Of weet iemand een andere shop waar rond de 20 euro een goed setje te koop is?

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

vhaaren schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 18:31:
Een tijd terug bij DX de witte Beats Tour SKU 80553 gekocht.
Hier erg tevreden over. _/-\o_
Het is de 20 euro versie met control talk en haakse plug
Een goede bass, hoge tonen.
Geen afwijking tussen links en rechts.
Enorm veel beter dan de 7 euro versie en ook dan mijn standaard Samsung Tab en iPhone oortjes.
Deze witte kan ik iedereen daarom aanraden.
Zelf had ik dit keer geluk en geen invoer of andere belasting betaald.

Ik ben nog op zoek naar een rode versie!

Iemand toevallig met de versies van Deal-Cool?
- C-EM0338 $27.31
- C-EM0453 $17.22
Uiteraard heb ik de reviews gelezen en ze klinken beide even goed.
Die van $17.22 kan ik overigens niet duidelijk aan de foto's zien of daar wel control talk op zit.
Of weet iemand een andere shop waar rond de 20 euro een goed setje te koop is?
De versie van 17 dollar heeft geen CT. Dit is te zien aan de 3,5mm plug die maar 2 ipv. 3 zwarte contactpuntjes heeft.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:20

DexterDee

I doubt, therefore I might be

http://www.deal-cool.com/...55-Hairy-Ball-Trimmer.htm
Da's natuurlijk geen prijs voor gladde ballen _O-

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

is DC niet ook een site van DX?? alles is precies het zelfde:

• hardware.tom
Quad schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:21:
Ik heb deze bij BiC besteld: http://www.buyincoins.com...r-nokia-product-2221.html
Iemand al ervaringen hiermee?
Volgens de reviews (meeste in het russisch) lijkt het om een echte Nokia (of topkloon) te gaan, met US stekker zeg maar.
DX heeft ze ook, alleen zit er ook een USB bij geleverd, in dit geval dus niet.

Ik ben benieuwd.
Overigens zijn ze de 10e al verzonden. Dus hopelijk deze week nog binnen :-).
Er is iemand geweest in het dealextreme topic die die ook had besteld volgens mij

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

hardware.tom schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 20:46:
[...]

Er is iemand geweest in het dealextreme topic die die ook had besteld volgens mij
Mm ik zie waarom ik bijna niks vond, ipv BH-503 zocht ik op BH503.
Ik las ergens op internet dat die van BiC beter is dan die van DX. Blijkbaar zit er onderling wel verschillen.

PVOutput☀️
Darts🎯

• Fire69
Let op met dat ding te bestellen.
Ik heb die bij FocalPrice besteld, en hij is bij de Belgische douane onder de pletwals terechtgekomen nadat ik een mooie brieven van de advocaten van Nokia had ontvangen ;)

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Fire69 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:14:
Let op met dat ding te bestellen.
Ik heb die bij FocalPrice besteld, en hij is bij de Belgische douane onder de pletwals terechtgekomen nadat ik een mooie brieven van de advocaten van Nokia had ontvangen ;)
Dan nog, in NL is hij iets van 80,- euro. Dus ik mag hem iets van 3 keer bestellen maximaal :p.

PVOutput☀️
Darts🎯

• Nelfrikandel
tokko1 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:22:
[...]

Dat is geheel afhankelijk wat voor een code jij op dit moment hebt.
Als je een 3S code hebt kan je deze in NL tracken door naar pakket ontvangen > buitenland > pakket traceren te gaan (op post NL site). Anders zou je deze eerst naar een nederlandse tracking code om moeten zetten via het 0900 nummer op de site ;)

Post je tracking code is, dan zal ik kijken of deze in NL traceerbaar is, of je deze eerst om moet zetten ;)
Edit: Privacy Niet Handig

Zijn van Zarmark...
Thanx alvast O-)

[Voor 8% gewijzigd door Nelfrikandel op 19-10-2011 21:59]

• jediah
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-05 21:39

jediah

Wat vind je er nou zelf van?

Ik heb op 24-09-2011 een bestelling gedaan bij dealextreme, tot op heden heb ik er niets meer van gehoord.

Als ik op mijn account kijk dan zie ik dat mijn bestelling op 06-10-2011 op shipment is gegaan bij airmail.

Tevens heb ik een tracking nummer gekregen en die kan ik invullen op deze site: intmail.183.com.cn Wanneer ik het nummer daar invul krijg ik de volgende error "Cannot get request dispatcher for path success" Dat is al vanaf dat ik het tracking nummer kon zien in het klantenpaneel..

Heeft iemand hier ervaring mee en weet wat te doen? Hun livesupport is echt ruk, heb om 18:00 vragen gesteld, om 23:00 nog geen antwoord terwijl de livesupport gewoon online zou zijn. Inmiddels duurt het al meer dan een maand, terwijl het +/- 20 dagen zou duren.

• Fire69
Ticket aanmaken op services.dealextreme.com

Dan krijg je na een dag of 2 meestal wel antwoord. :)

• Nelfrikandel
Hebben trouwens meer mensen last van extreme vertraging?
Zowel ebay pakketjes, Zarmark, DX en Fprice pakketjes die allemaal
verwacht zijn al 2x zo lang onderweg als normaal. Zou alles op m'n naam
nu eruit worden gehaald ofzo :p

• ActaNonVerba|IA
jediah schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:43:
Ik heb op 24-09-2011 een bestelling gedaan bij dealextreme, tot op heden heb ik er niets meer van gehoord.

Als ik op mijn account kijk dan zie ik dat mijn bestelling op 06-10-2011 op shipment is gegaan bij airmail.

Tevens heb ik een tracking nummer gekregen en die kan ik invullen op deze site: intmail.183.com.cn Wanneer ik het nummer daar invul krijg ik de volgende error "Cannot get request dispatcher for path success" Dat is al vanaf dat ik het tracking nummer kon zien in het klantenpaneel..

Heeft iemand hier ervaring mee en weet wat te doen? Hun livesupport is echt ruk, heb om 18:00 vragen gesteld, om 23:00 nog geen antwoord terwijl de livesupport gewoon online zou zijn. Inmiddels duurt het al meer dan een maand, terwijl het +/- 20 dagen zou duren.
Dit is niet erg, ik had op 11 september een bestelling en die was vandaag pas binnen. Dus ga je geen zorgen maken, het komt eraan maar het duurt gewoon wat langer.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

j3ffr3-y schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:39:
[...]

***paar nummers***

Zijn van Zarmark...
Thanx alvast O-)
Hier kan je soms prive zaakjes achterhalen, beter DM je ff naar tokko1.
Of hij moet de site waar je het kan 'omzetten' even vermelden.

PVOutput☀️
Darts🎯

• Nelfrikandel
Quad schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:55:
[...]

Thanx voor de tip. Nog wel gekeken,
maar zag in mijn geval niet veel staan als je inlogt op http://www.17track.net/

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Nee klopt, maar ik had laatst wel een tracking nummer op een andere site ingevoerd, stond ergens in Ervaringen DX 2, waar zelfs mijn adres op stond.

PVOutput☀️
Darts🎯

• Repeating
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-11-2021
Quad schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:55:
[...]

PostNLWebcare! ;)

• ActaNonVerba|IA
Iemand die nog leuke aanbevelingen heeft voor DX of buyincoins ? _/-\o_

Ik zit nu even te kijken op die site van dealcool en daar valt mijn oog op deze beats by dre :
http://www.deal-cool.com/...phone---Black--Yellow.htm

Heeft iemand ervaring met deze site? En hoe zit het met de service?

Alvast bedankt

• Nelfrikandel
Anoniem: 427009 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:55:
Ik zit nu even te kijken op die site van dealcool en daar valt mijn oog op deze beats by dre :
http://www.deal-cool.com/...phone---Black--Yellow.htm

Heeft iemand ervaring met deze site? En hoe zit het met de service?

Alvast bedankt
Is een leuke kleuren combi, maar je weet wel meteen dat het een fake is :+
Over de site, foto van verpakking klopt niet met koptelefoon zelf.
Weet niet of dat wat over hun zegt, denk gewoon lui, maar is wel slordig...
Pagina: 1 2 3 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~[/html]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee