[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 101 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.307 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:23
Okay. Ik heb eergsiteren trouwens usb kabels besteld van Xiaomi bij Banggood:
http://www.banggood.com/X...bile-Phones-p-934329.html
Heb niet zo'n laad meter, anders ging ik wel meten voor jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Ik weet niet wat voor exchange rates miniinthebox er op nahoudt, maar als 6,99 USD vertaald wordt naar 6,29 EUR, ipv iets in de richting van 5,25EUR, hebben ze volgens mij het verkeerde muntje te pakken bij het omrekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Russel88 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 08:00:
[...]

Hoe kan het dat de ene kabel meer stroom doorlaat dan de ander? Kabels worden toch gemaakt van hetzelfde materiaal?
Ik heb bij Hema de kabels gehaald uiteindelijk.
3.99€ voor een 1m80 lengte en versterkte ( soort van nylon omwikkeling ) kabel.
( hier in de aanbieding ivm verbouwing 50% korting )

Gelijk alle 4 meegepakt, de roze wilde mijn vrouw dan wel hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuffelke schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 09:39:
[...]

Inderdaad zoals Catch22 terecht opmerkt dunnere kabels of niet van koper maar van ijzer of aluminium. Zie anders ook maar eens naar de ervaringen met de netwerkkabels
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1491393
Is er nog een ander nadeel dan de langere oplaadtijd als de output wat lager is? Persoonlijk vind ik dat uurtje langer of korter niet zo erg (laadt bijna nooit onderweg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:20:
[...]

Is er nog een ander nadeel dan de langere oplaadtijd als de output wat lager is? Persoonlijk vind ik dat uurtje langer of korter niet zo erg (laadt bijna nooit onderweg).
Ja en nee. De spanning die aankomt bij het device ligt een pak lager.
Je zit al met 5 Volt en dan een accu laden tot 4.2 Volt is maar 0.8 Volt verschil. Je zit dan nog met een charger circuit waar ook een beetje verlies inzit. Dus laden gaat maar trager.

Ik heb ook een kabel waar ik geen data transfer mee wil doen omdat mijn transfer van files (foto's, clipjes, etc) soms stopt of de files corrupt geraken. Waarschijnlijk tijdens het laden ligt de spanning te laag of wordt hij verstoort, ik heb nog niet gemeten op de scoop.

Ik heb een nest aan kabels thuis maar grijp toch altijd naar de beste. Ik zou zeggen aan een mobieltje spendeer je veel geld dus kan er wel een 5'er af voor een goed kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luke-san schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:30:
[...]

Je zit al met 5 Volt en dan een accu laden tot 4.2 Volt is maar 0.8 Volt verschil. Je zit dan nog met een charger circuit waar ook een beetje verlies inzit. Dus laden gaat maar trager.

Ik heb ook een kabel waar ik geen data transfer mee wil doen omdat mijn transfer van files (foto's, clipjes, etc) soms stopt of de files corrupt geraken. Waarschijnlijk tijdens het laden ligt de spanning te laag of wordt hij verstoort, ik heb nog niet gemeten op de scoop.

Ik heb een nest aan kabels thuis maar grijp toch altijd naar de beste. Ik zou zeggen aan een mobieltje spendeer je veel geld dus kan er wel een 5'er af voor een goed kabeltje.
Ok duidelijk.
Correct me if I am wrong, de spanning is toch afhankelijk van de adapter, het gaat bij de kabel toch om de hoeveelheid ampere die er doorheen gejaagd wordt?
Ik gebruik dezelfde (Nikon) adapter met verschillende kabels. Bij mij is de spanning vrij constant tussen 5,10-5,24 V, maar de hoeveelheid Ampere is variabel van 0.3-0.8 A, die van 0.3 heb ik weggedaan, dat duurt wel erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeFizz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-01-2024
Luke-san schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:30:
[...]

Ik heb ooit een Cube tablet gebricked omdat ik de rom flashte met de meegeleverde brakke kabel. Een paar euro meer aan een goede kabel uitgeven is dus inderdaad wel verstandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:41:
[...]

Ok duidelijk.
Correct me if I am wrong, de spanning is toch afhankelijk van de adapter, het gaat bij de kabel toch om de hoeveelheid ampere die er doorheen gejaagd wordt?
Ik gebruik dezelfde (Nikon) adapter met verschillende kabels. Bij mij is de spanning vrij constant tussen 5,10-5,24 V, maar de hoeveelheid Ampere is variabel van 0.3-0.8 A, die van 0.3 heb ik weggedaan, dat duurt wel erg lang.
Spanning staat over iets en stroom loopt door iets. Vermits dat het een kring is loopt overal dezelfde stroom.
Maar krijg je door de weerstand van de draad en connectoren spanningsverlies.
Dus het kan dus idd zijn dat die Nikon mooi 5.1Volt uitgeeft maar door verliezen in het toestel slechts 4.7Volt toekomt. De stroom zal aan de adapter en in het toestel hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Het leuke aan bijhouden van al je China-shopping in een spreadsheet is dat je na een tijdje een mooie collectie data hebt, waar je mee kan gaan prutsen.
Ik heb eens gekeken naar shipping times. Maar dan ook echt shipping times, dus vanaf wanneer je order als shipped wordt gemeld tot'ie aankomt bij je deur. Ik heb geen rekening gehouden met werkdagen, dus weekends worden meegeteld.

Ik heb wat zitten rekenen en als ik puur naar de gemiddelde shippingsnelheid kijk is de top 3 :
  1. China post : 10,125 dagen / 6 min / 15 max / 8 data points
  2. Singapore Post : 11,42 dagen / 7 min / 15 max / 7 data points
  3. Hong Kong Post : 15 dagen / 11 min / 19 max / 2 data points
Dan is er nog de NL optie. Deze heb ik ook uitgerekend, maar dat zijn datapoints van zowel NL Direct als PostNL als <insert NL optie here>. Bovenop komt nog dat deze resultaten een beetje skewed zijn omwille van een verblijfje bij de douane :)
  • Post NL : 13,333 dagen / 8 min / 20 max / 3 data points
Ik ga vanavond als test een aantal XPB silicone covers bestellen bij Chinabuye en deze laten verzenden met de verschillende betaalbare opties (dus geen EMS of DHL) want zij bieden zowel HK als CN als SG Post als verzender aan. Ik moet toch wat met m'n refunds doen :D

On another note zijn al mijn geschillen/rma's/refunds in orde geraakt op 1 na : BangGood blijft melken over wachten, wachten, wachten. Ze vroegen en krijgen nog exact 5 dagen de tijd, voor ik mijn dispute opwaardeer naar een claim.

Vanmorgen onverwacht nog een pakketje van Chinabuye binnengekregen met 'n XPB 5200mAh dat zich volgens de trackinginfo in Dublin bevond 8)7 Ging trouwens vrij snel : 13 dagen van ordered on site tot aflevering. 10 dagen effectief onderweg geweest. Verzonden met SG Post.

Wat wordt er door de Chinashoppers gebruikt voor tracking?
Voor mezelf een combo van een iOS app (Parcel) en 17track.net.
Ik heb al 'n trits van die webbased trackers gebruikt, maar 17track blijft er steeds met kop en schouders bovenuit steken.

[ Voor 9% gewijzigd door dodge_911 op 01-08-2014 13:43 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luke-san schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 11:29:
[...]

Spanning staat over iets en stroom loopt door iets. Vermits dat het een kring is loopt overal dezelfde stroom.
Maar krijg je door de weerstand van de draad en connectoren spanningsverlies.
Dus het kan dus idd zijn dat die Nikon mooi 5.1Volt uitgeeft maar door verliezen in het toestel slechts 4.7Volt toekomt. De stroom zal aan de adapter en in het toestel hetzelfde zijn.
Bedankt voor de les/uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 18:56
Heeft iemand hier al ervaring met deze drone?

http://m.tinydeal.com/pro...w-gyro--2mp-camera-126482

Ziet er ook wel leuk uit. En hij is groter. En een 2mp camera eronder

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:57

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

MrMilco schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 14:48:
Heeft iemand hier al ervaring met deze drone?

http://m.tinydeal.com/pro...w-gyro--2mp-camera-126482

Ziet er ook wel leuk uit. En hij is groter. En een 2mp camera eronder
In dat promo filmpje op die site is in een bestaand film gewoon dat ding geplakt........die copter vliegt daar geheel niet. Daarom zit de copter ook op precies dezelfde plek in het filmpje gedurende het filmpje. Dat krijg je nooit voor elkaar in het echt.

Daarnaast, 2mp camera zeggen ze, maar de output is 1024*768, nog niet de helft van 2mp.

Dat opgeteld loop ik niet warm voor dit ding :P

[ Voor 10% gewijzigd door Nomad op 01-08-2014 14:55 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Zit al even naar zo'n Xiaomi Power Bank te kijken (voor dat geld kan ik 't niet laten). Denk dat ik die mooi bij eud.dx ga halen, lijkt mij betrouwbaar. Alleen kwam ik toevallig ook dit tegen:
Afbeeldingslocatie: http://global.mifile.cn/v1/MI_18455B3E4DA706226CF7535A58E875F0267/T1brWTBCJT1RXrhCrK.jpg
Xiaomi Mi In-Ear Headphones

Mooi dingetje, leuke prijs en ze schijnen nog goed te klinken ook. Alleen wil ik graag de IF Special Edition hebben, maar die kan ik nergens vinden (op voorraad). :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
Op aliexpress staan er genoeg, bijv. deze. De gouden schijnen nog beter te zijn dan de zilveren en alle gouden van minder dan 18 euro zijn fake!

[ Voor 47% gewijzigd door Kitano op 01-08-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

2 orders Tinydeal net binnen. Grappig want eentje was via Swedenpost en de andere met de normale trackingloze methode aldus Tinydeal. Waar dus stiekem niets van waar blijkt te zijn want er staat gewoon Swedenpost met een nummer op het pakket. Lijkt me een beetje onzin dus.

Anyways, ik had zo'n helicopter besteld link. Moet zeggen dat het wel grappig is, voor 12 euro is het leuk speelgoed. Ben alleen bang dat binnen no time dat ding kapot gaat.

Tevens zo'n 3'5mm "quickkey" ofwel zo'n knopje voor in de headset poort van de telefoon besteld. Nu staan daar verschillende apps die ik kan gebruiken. Iets van Xiaomi, Helloklick en nog een andere (daarvan verwijst de pagina naar vodafone?) Welke kan ik daar nu het beste van gebruiken? Weer lekker duidelijk die chinezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Kitano schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 15:38:
Op aliexpress staan er genoeg, bijv. deze. De gouden schijnen nog beter te zijn dan de zilveren en alle gouden van minder dan 18 euro zijn fake!
Voor zover ik kan zien zit daar geen IF Special Edition tussen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Afgelopen zaterdag een XiaoMi mi2s besteld bij ibuygou. Gekozen voor DHL, omdat ik het snel binnen wilde hebben. Gisteren en vandaag hebben ze aangebeld en niemand deed open. Vreemd genoeg was m'n vrouw beide keren thuis..
Morgen maar naar DHL rijden om telefoon op te halen. Wat een gedoe allemaal. Wat dat betreft heeft de postdienst van KPN het beter voor elkaar met hun pakketdienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 22:19

ViezeVis

Sample Text

Hah. Vandaag dan eindelijk mijn 2 CE4 cigs mogen ontvangen als order. Pakketje is mogelijk geïnspecteerd door de douane. Envelop was losgesneden en er zat tape op met ....rschriften. Leek mij iets met voldeed aan de voorschriften o.i.d.

Het pakketje is overigens netjes open gemaakt met een mes, bubbeltjesfolie is kapot gemaakt om te kijken wat erin zat.

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/f5d5a0145d79859a3d485c251d9a4ddd.png

[ Voor 30% gewijzigd door ViezeVis op 01-08-2014 16:15 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
ViezeVis schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:09:
Hah. Vandaag dan eindelijk mijn 2 CE4 cigs mogen ontvangen als order. Pakketje is mogelijk geïnspecteerd door de douane. Envelop was losgesneden en er zat tape op met ....rschriften. Leek mij iets met voldeed aan de voorschriften o.i.d.

Het pakketje is overigens netjes open gemaakt met een mes, bubbeltjesfolie is kapot gemaakt om te kijken wat erin zat.

[afbeelding]
Haha, lachen,
Nog nooit een enveloppe/pakketje hier binnen gehad die open gemaakt was,

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

MrMilco schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:17:
[...]

Haha, lachen,
Nog nooit een enveloppe/pakketje hier binnen gehad die open gemaakt was,
Ik ook nog nooit, ik weet overigens niet of het daadwerkelijk geopend is, maar er staan geen Chinese tekens op en het woord lijkt Nederlands. Dus ik denk dat ik er wel vanuit kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Banggood zijn de gouden voor 16 euro, die zijn gewoon zo echt als ze maar kunnen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Mja als ik de normale pak dan neem ik 'em wel via eud.dx samen met de Xiaomi power bank. :p Vond de IF uitvoering wel wat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

De Xiaomi Pistons zijn er alleen in het brons / goud. Geen zilveren dus die zijn nep .
Ze kosten retail RMB 99, dus onder de 18 euro is mogelijk.

Die "iF Special Edition" is trouwens gewoon de normale retail Xiaomi Pistons v2. Mooi opbergdoosje ipv kartonnen doosje. Alle Pistons v2 worden zo verkocht.

[ Voor 11% gewijzigd door Kenzi op 01-08-2014 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 15:16
mathy_ schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 23:35:
[...]

Gaaf,
Alles gekocht voor de Chinese advies prijzen van Xiaomi?

Die oortjes zijn zekker top, heb ze sinds een week en zijn echt een genot om na te luisteren.
Yes alles tegen de adviesprijzen :) best een koopje
399 Yuan; €49 voor de MiBox
69 Yuan; €9 voor de 10400mAh
49 Yuan; €6 voor de 5200mAh
99 Yuan; €12 voor de Piston oortjes Hmmmm ze ruiken naar chocolade :p

Ik had nog interesse in de Wireless AC Router met 1TB opslag en Cloud functie voor 699 Yuan; €85, alleen ik wist niet of die in Nederland ook zou werken.

De Mini Wireless AC Routertje van 129 Yuan; €16, was ook zeer interessant, echter het bereik was maar 1 (westerse) kamer, het zou in een klein appartement in China wel goed werken.

[ Voor 6% gewijzigd door Tjiwa op 01-08-2014 17:22 ]

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Jongens,
Ik kan kiezen bij Tinydeal uit Swiss Post, en Signapore post. Welke raden jullie mij aan. beiden zijn 12-20 werkdagen, ( gaat om: http://www.tinydeal.com/h...-2mp-carema-p-126289.html ) dus met batterijen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
SChief schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 17:01:
Mja als ik de normale pak dan neem ik 'em wel via eud.dx samen met de Xiaomi power bank. :p Vond de IF uitvoering wel wat hebben.
Hou ermee rekening dat leveringen met een waarde van meer dan €21 (?) belastbaar zijn. Zelf nog nooit last van gehad, dus ik maak me er (in België) weinig zorgen om.
Alleen, als het toch wordt aangerekend, kost het meteen nogal wat meer. eud.dx.com is al niet zo goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Najaa... Voor Swiss post gekozen. Dus de multicopter is een feit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
user001 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 17:27:
[...]

Hou ermee rekening dat leveringen met een waarde van meer dan €21 (?) belastbaar zijn. Zelf nog nooit last van gehad, dus ik maak me er (in België) weinig zorgen om.
Alleen, als het toch wordt aangerekend, kost het meteen nogal wat meer. eud.dx.com is al niet zo goedkoop.
Schijnt dat dingen van eud.dx van een Rotterdams adres komen, dus ik denk dat we geen last krijgen van dat probleem..

Laat de in-ears maar schieten, als de IF's nog te krijgen waren had ik die genomen, maar voor nu bevalt m'n CX300 II goed. :P De power bank ga ik denk ik wel bestellen, eu.dx heeft alleen wel $8 shipping onder de $30. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

SChief schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 17:37:
[...]

Schijnt dat dingen van eud.dx van een Rotterdams adres komen, dus ik denk dat we geen last krijgen van dat probleem..

Laat de in-ears maar schieten, als de IF's nog te krijgen waren had ik die genomen, maar voor nu bevalt m'n CX300 II goed. :P De power bank ga ik denk ik wel bestellen, eu.dx heeft alleen wel $8 shipping onder de $30. :')
eu.dx.com spullen komen alsnog gewoon uit China, alleen gaan ze via een shipping adres in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Klopt, maar ik vermoed dat ik op deze manier geen douane op m'n dak krijg (correct me if I'm wrong).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

SChief schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 17:48:
Klopt, maar ik vermoed dat ik op deze manier geen douane op m'n dak krijg (correct me if I'm wrong).
jij niet, zij wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:00

RobertowNL

For your gear!

Stond vandaag een stukje in de krant over DX en aanverwanten.
Meest interessante stukje daaruit:
DX.com:
Omzet: 133 Miljoen euro
Winst: 3.5 miljoen euro.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:05

Chocoball

瞧好吧!

SChief schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 17:48:
Is wat Kenzi al zegt, EU direct komt gewoon uit China.en uiteindelijk wordt het via Postnl bezorgd. Je moet wel voor minimaal $30 bestellen anders krijg je inderaad met verzendkosten te maken, Bestel je boven de $30 dan maken ze steeds pakketjes tot $30 of passen de waarde aan.

Alleen is $30 niet handig gekozen want soms is $30 net even meer dan €22 zoals ik laatst heb ondervonden. De koers zorgde ervoor dat de waarde €22,01 was en ik mocht gewoon aftikken.

Toevallig gisteren deze RC spy helicopter van DX gekregen om te testen http://www.dx.com/p/iphon...-slot-129184#.U9vDC_mSx8F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antje14
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:27
RobertowNL schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 19:21:
Stond vandaag een stukje in de krant over DX en aanverwanten.
Meest interessante stukje daaruit:
DX.com:
Omzet: 133 Miljoen euro
Winst: 3.5 miljoen euro.
Het betreffende artikel voor de geïnteresseerden:

http://www.volkskrant.nl/...ken-op-in-Nederland.dhtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
MATEK USB Power Monitor vs KCX-017

In deze korte review zet ik de MATEK USB Power Monitor tegenover de KCX-017 USB tester. Omdat ik wel eens wou weten wat er qua energie in mijn diverse gadgets ging eerst ’n Charger Doctor aangeschaft. Maar die geeft me, imho, niet genoeg informatie. Daarom verder gezocht en op DX de KCX-017 gevonden. Deze beviel me zo goed, dat ik er nog 3 bij bestelde. Daarna vond ik er nog enkele, waaronder 2 OLED modellen, die ik later ga reviewen. Op BG kwam ik de Matek UPM tegen. Leek me wel wat, dus meteen 2 besteld :)

Down to brass tacks :

KCX-017 USB tester
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/O5G0Rml.jpg
Handig ding, mede door de weergave van meerdere waarden (voltage, amerage en capaciteit) op het vrij kleine lcd-scherm. Wil je precies gaan meten, zonder invloed van de meter, kan je de meter nog apart voeden via micro-usb. Bediening gebeurt met een klein knopje. Bevalt me zo hard, dat ik er nog wat heb besteld.

MATEK USB Power Monitor
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/l5h885h.jpg
Op het eerste zicht, een verbetering tegenover de KCX-017, groter scherm, instelbare timer en bovenop voltage, amperage, capaciteit ook nog weergave van wattage.
Minder is dat er geen geheugenfunctie is, dus bij verlies van power wordt het geheugen gewist. Ook is het formaat van de monitor iets minder handig vanwege het stick-formaat in tegenstelling tot de dongle met kabel zoals de KCX-017.
De instelbare timer is in stappen van 10 minuten in te stellen tot 60 minuten of je kan 'm uitschakelen. Da’s een meh-punt voor me, omdat ik op ’n uur helemaal geen Xiaomi powerbank krijg opgeladen :)
Minpuntje is de 'behuizing' : da's basically gewoon een shrinkwrapje rond wat circuitboard.
Ga ik er nog bestellen ? Waarschijnlijk niet. ik ga ze bij m’n powerbanks gebruiken bij het laden van divers spul.

Kort :

MATEK USB Power Monitor
Pro :
  • Wattage weergave
  • Instelbare timer
Con :
  • Geen memory
  • Geen backlight
  • 1 waarde wordt weergegeven
  • 'behuizing' = shrink-wrap
Meh :
  • Instelbare timer tot 60 minuten
  • USB-stick-formaat ipv dongle met kabel
Leverancier : Banggood

KCX-017

Pro :
  • Meerdere waarden worden weergegeven
  • Aparte ingang voor voeding
  • 10 geheugenplaatsen
Meh :
  • Klein scherm
  • Backlight
Leverancier : Dealextreme

[ Voor 7% gewijzigd door dodge_911 op 07-08-2014 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:13
Russel88 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:13:
Okay. Ik heb eergsiteren trouwens usb kabels besteld van Xiaomi bij Banggood:
http://www.banggood.com/X...bile-Phones-p-934329.html
Heb niet zo'n laad meter, anders ging ik wel meten voor jullie.
Waar woon je? Ik stuur je wel een naar je toe, anders Dodge_91 wel, die heeft er zoveel ;)

Je kunt ook, als je een Android toestel hebt, de kabel met de app 'Charging Current Lite' testen. Deze geeft namelijk weer met hoeveel mAh de kabel de telefoon oplaadt. :)
FreshMaker schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:19:
Ik heb bij Hema de kabels gehaald uiteindelijk. 3.99€ voor een 1m80 lengte en versterkte ( soort van nylon omwikkeling ) kabel. ( hier in de aanbieding ivm verbouwing 50% korting )
Gelijk alle 4 meegepakt, de roze wilde mijn vrouw dan wel hebben ;)
Heb je deze ook getest?
SChief schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 15:18:
Zit al even naar zo'n Xiaomi Power Bank te kijken (voor dat geld kan ik 't niet laten). Denk dat ik die mooi bij eud.dx ga halen, lijkt mij betrouwbaar. Alleen kwam ik toevallig ook dit tegen:
[afbeelding]
Xiaomi Mi In-Ear Headphones

Mooi dingetje, leuke prijs en ze schijnen nog goed te klinken ook. Alleen wil ik graag de IF Special Edition hebben, maar die kan ik nergens vinden (op voorraad). :/
Volgens mij heeft iBuygou de IF Special Edition, deze heb ik zelf bij Tmall vandaan :)
dodge_911 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 21:06:
-knip-
Thanx voor de review! Ik ben dan ook benieuwd naar de OLED modellen, sowieso wil ik een KCX017 bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
EN-IS schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 21:39:
[...]

Waar woon je? Ik stuur je wel een naar je toe, anders Dodge_91 wel, die heeft er zoveel ;)

Je kunt ook, als je een Android toestel hebt, de kabel met de app 'Charging Current Lite' testen. Deze geeft namelijk weer met hoeveel mAh de kabel de telefoon oplaadt. :)

[...knip...]
Heb de app ook eens op mn mobiel gezet.
Zelfs de originele samsung kabel geeft niet de volledige 2 ampere door die de lader hem geeft. Maar 1.8

Edit: Ik bestel nog maar niet zo'n meter. Heb nu genoeg uitgegeven voor deze maand haha

Edit2:
En over de usb kabels, DEZE kan ook toegevoegd worden als NIET KOPEN. Geeft maar 600mA af op een 2A adapter

[ Voor 21% gewijzigd door MrMilco op 01-08-2014 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 23:25
MrMilco schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 21:55:
[...]

Heb de app ook eens op mn mobiel gezet.
Zelfs de originele samsung kabel geeft niet de volledige 2 ampere door die de lader hem geeft. Maar 1.8

Edit: Ik bestel nog maar niet zo'n meter. Heb nu genoeg uitgegeven voor deze maand haha
1 augustus....

gniffel.. _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Normaal heb ik een budget van maximaal 50 euro per maand voor Paypal. Daar ben ik nu al mooi overheen gegaan xD

En mn maand gaat van de 20e tot de 20e ( dan krijg ik altijd weer betaald haha :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Kan ik zo'n usb tester zoals die van dealextreme gebruiken om de uitvoer van een
usb zonnepaneel te meten (waar ik mn powerbank mee laad) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 23:25
MrMilco schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 22:06:
[...]

Normaal heb ik een budget van maximaal 50 euro per maand voor Paypal. Daar ben ik nu al mooi overheen gegaan xD

En mn maand gaat van de 20e tot de 20e ( dan krijg ik altijd weer betaald haha :P )
Grappie, snap ik ;)
Kopen uit china is verslavend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
krissie100 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 22:07:
[...]

Grappie, snap ik ;)
Kopen uit china is verslavend
En dan koop ik normaal alleen maar kleine dingen, alleen dat tikt erg hard aan. In nog geen jaar tijd, al meer dan 300 aankopen gedaan op Ebay 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Sponz schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 22:06:
Kan ik zo'n usb tester zoals die van dealextreme gebruiken om de uitvoer van een
usb zonnepaneel te meten (waar ik mn powerbank mee laad) ?
Zit er een USB-uitgang op? Dan zou ik niet weten waarom niet.
Ik wil mijn powerbanks ook gaan laden met een zonnepaneel, ben nog aan het rondkijken welke het zal gaan worden.. 16 watt, 12 watt of minder... Ik zou graag wat power over hebben, dus sowieso boven de 10 watt.

[ Voor 7% gewijzigd door dodge_911 op 01-08-2014 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 18:39

Ttje

"We shall never surrender"

[...]

Volgens mij heeft iBuygou de IF Special Edition, deze heb ik zelf bij Tmall vandaan :)

[...]
Wat is dan het verschil tussen IF edition en normale?

[ Voor 11% gewijzigd door Ttje op 01-08-2014 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Ttje schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 22:17:
[...]

De verpakking.

Ik heb zelf ook de IF's van Ibuygou. Prima ervaring. Ik koos voor unregistered airmail, maar ik kreeg toch gewoon een (gratis) trackingnummet via chat. Dat is anders een betalende optie.
Helaas zijn deze nu niet op voorraad daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ttje schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 22:17:
Paginatje terug :)
Kenzi schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 17:11:
De Xiaomi Pistons zijn er alleen in het brons / goud. Geen zilveren dus die zijn nep .
Ze kosten retail RMB 99, dus onder de 18 euro is mogelijk.

Die "iF Special Edition" is trouwens gewoon de normale retail Xiaomi Pistons v2. Mooi opbergdoosje ipv kartonnen doosje. Alle Pistons v2 worden zo verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

dodge_911 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 22:14:
[...]

Zit er een USB-uitgang op? Dan zou ik niet weten waarom niet.
Ik wil mijn powerbanks ook gaan laden met een zonnepaneel, ben nog aan het rondkijken welke het zal gaan worden.. 16 watt, 12 watt of minder... Ik zou graag wat power over hebben, dus sowieso boven de 10 watt.
Ok thx, dan zal ik er 1 bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 18:39

Ttje

"We shall never surrender"

Dit had ik inderdaad gelezen maar ik dacht dat er standaard al zo'n kunstoffen doosje omzat en een kartonnen papiertje dr omheen

Heb eerder ook wel eens neppe gekocht op ebay voor $20, terwijl alles echt leek kreeg ik een zilvere versie (vgm de niet geüpdate versie (V1?))
Toen even een berichtje en meteen kreeg ik een refund omdat ze anders straf kreeg van haar baas zei ze :+

[ Voor 30% gewijzigd door Ttje op 01-08-2014 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Sponz schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 22:36:
Ok thx, dan zal ik er 1 bestellen.
Er is een DealExtreme 5% coupon code beschikbaar, ik kijk even voor je.

.

[ Voor 22% gewijzigd door EN-IS op 01-08-2014 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15-09 21:26
Chocoball schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 19:23:
[...]

Is wat Kenzi al zegt, EU direct komt gewoon uit China.en uiteindelijk wordt het via Postnl bezorgd. Je moet wel voor minimaal $30 bestellen anders krijg je inderaad met verzendkosten te maken, Bestel je boven de $30 dan maken ze steeds pakketjes tot $30 of passen de waarde aan.

Alleen is $30 niet handig gekozen want soms is $30 net even meer dan €22 zoals ik laatst heb ondervonden. De koers zorgde ervoor dat de waarde €22,01 was en ik mocht gewoon aftikken.

Toevallig gisteren deze RC spy helicopter van DX gekregen om te testen http://www.dx.com/p/iphon...-slot-129184#.U9vDC_mSx8F
[video]
Dx stuurt je gratis een helicopter op ter waarde van $40?
Wat heb je daar moeten voor doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke

In deze korte review zet ik de MATEK USB Power Monitor tegenover de KCX-017 USB tester. Omdat ik wel eens wou weten wat er qua energie in mijn diverse gadgets ging eerst ’n Charger Doctor aangeschaft. Maar die geeft me, imho, niet genoeg informatie. Daarom verder gezocht en op DX de KCX-017 gevonden. Deze beviel me zo goed, dat ik er nog 3 bij bestelde. Daarna vond ik er nog enkele, waaronder 2 OLED modellen, die ik later ga reviewen. Op BG kwam ik de Matek UPM tegen. Leek me wel wat, dus meteen 2 besteld :)
Bedankt voor je review en voor het loggen van de shippingtimes. Spijtig genoeg laten veel webshops niet toe om zelf te kiezen met welke dienst je dit wil verzenden (op uitzondering van de duurdere EMS en DHL) maar er is hopelijk verbetering in zicht.

Is de capaciteit van de xiaomi powerbank zo'n beetje correct? Ik zal anders de mijne zeker testen ALS hij aankomt. (is al 4 weken onderweg van Banggood)

De oled usb 3.0 powermeter zal hopelijk nog een goeie meter zijn, alleen spijtig dat hij maar tot 2A aankan. (dit houd mij voorlopig :9 tegen om hem aan te schaffen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MATEK USB Power Monitor
[afbeelding]
De instelbare timer is in stappen van 10 minuten in te stellen tot 60 minuten. Da’s een meh-punt voor me, omdat ik op ’n uur helemaal geen Xiaomi powerbank krijg opgeladen :)
Nice review. Over die timer van Matek, is dat niet de eindtijd na volledig opladen? Dus als je 'm op 30 min. zet, dat die pas piept/afsluit na 30 min. na een volledige oplading. Zo lees ik het in punt 6 van de handleiding.
Maximaal een uur oplaadcyclus zou wel heel kort zijn.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2014 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Shit...
Ik koop dus doodleuk een fotografiestandaard en een rol PVC backdrop om foto's mee te maken voor mijn website. Wat blijkt: de verkoper heeft het pakket per direct terug ontvangen van Swiss post met de reden: "We will not ship because of the size.". Had het kunnen weten dat China Post Air Parcel beter gekund had.

Enfin; mooi opgelost. Hun pakket komt maandag retour maar zij zenden voor mij vandaag direct een nieuwe uit zodat deze nog verwerkt kan worden in het proces. Heb het aangeschaft op AliExpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Snuffelke schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 00:44:
[...]
Bedankt voor je review en voor het loggen van de shippingtimes. Spijtig genoeg laten veel webshops niet toe om zelf te kiezen met welke dienst je dit wil verzenden (op uitzondering van de duurdere EMS en DHL) maar er is hopelijk verbetering in zicht.
Het heeft niet zozeer met de mogelijkheid tot kiezen te maken, eerder dat je kan zien hoe lang welke dienst gemiddeld duurt, dat je ergens een idee hebt...
[...]
Is de capaciteit van de xiaomi powerbank zo'n beetje correct? Ik zal anders de mijne zeker testen ALS hij aankomt. (is al 4 weken onderweg van Banggood)
Ik heb 7 * 10400's en 2 * 5200's getest met de KCX-017 en die komen allemaal boven de 10000mAh/5000mAh met 'n 40W Anker 5port charger (die kan volgens de specs tot 8A op 1 kanaal geven). Aparte adapters gebruik ik nog nauwelijks.
Ik zou eigenlijk die focalprice fakert ook eens moeten testen, maar ben 'n beetje huiverig voor de kans op calamiteiten. Best wel jammer, want 't was 'n rooie ;)
[...]
De oled usb 3.0 powermeter zal hopelijk nog een goeie meter zijn, alleen spijtig dat hij maar tot 2A aankan. (dit houd mij voorlopig :9 tegen om hem aan te schaffen)
Mjah, ben eerlijk gezegd nog niet veel tegengekomen dat meer dan 2A nodig heeft.
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 00:59:
[...]
Nice review. Over die timer van Matek, is dat niet de eindtijd na volledig opladen? Dus als je 'm op 30 min. zet, dat die pas piept/afsluit na 30 min. na een volledige oplading. Zo lees ik het in punt 6 van de handleiding.
Maximaal een uur oplaadcyclus zou wel heel kort zijn.
  • UPM detect the full charging according to End Level(EL). Pls set the EL according to different devices.
  • If the current is cutted automatically & device is not full charged, Pls adjust the EL value bigger.
  • Hold the button 3 seconds to enter the setting. Quick press the button to cycle through the value (10, 20, 30, 40, 60, OFF). Default value is 30.
  • Save & exit with beep if no action within 5 seconds.
  • OFF - Close the function.
Eerlijk gezegd kan ik wat je zegt daar niet uit opmaken...
Maar ik test het morgen nog 'n keer voor je ;)
Ik denk dat de Matek eerder bedoeld is voor batterijen van heli's en quadcoptertjes (en die zijn niet zo heel groot qua capaciteit). Ik heb 'm tussen de heliaccessoires gevonden op BG ;)

[ Voor 9% gewijzigd door dodge_911 op 02-08-2014 04:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
[...]

Bedankt voor het aanbod, ik gebruik wel de app als de kabels binnen zijn.

vraagje over de mikey. Ik zie whatsapp niet tussen de apps die je kan kiezen. Is dat niet mogelijk? Wechat staat er wel tussen..

Laat maar. Er is een app icoon. Via app kun je apps kiezen.

[ Voor 5% gewijzigd door Russel88 op 02-08-2014 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dodge_911 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 04:35:
[...]
• UPM detect the full charging according to End Level(EL). Pls set the EL according to different devices.
• If the current is cutted automatically & device is not full charged, Pls adjust the EL value bigger.
• Hold the button 3 seconds to enter the setting. Quick press the button to cycle through the value (10, 20, 30, 40, 60, OFF). Default value is 30.
• Save & exit with beep if no action within 5 seconds.
• OFF - Close the function.
[/list]
Eerlijk gezegd kan ik wat je zegt daar niet uit opmaken...
Maar ik test het morgen nog 'n keer voor je ;)
Ik denk dat de Matek eerder bedoeld is voor batterijen van heli's en quadcoptertjes (en die zijn niet zo heel groot qua capaciteit). Ik heb 'm tussen de heliaccessoires gevonden op BG ;)
Doe maar even testen, ik ben benieuwd :)
Als het maximaal 1 uur is zou wel misleidend zijn, want op de plaatjes van Banggood hangen een iPad en smartphone :/

Edit: je kan de timerfunctie ook uitzetten, dus maximaal 1 uur gaat sowieso niet op?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2014 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
Ik heb 7 * 10400's en 2 * 5200's getest met de KCX-017 en die komen allemaal boven de 10000mAh/5000mAh met 'n 40W Anker 5port charger (die kan volgens de specs tot 8A op 1 kanaal geven). Aparte adapters gebruik ik nog nauwelijks.
Ik zou eigenlijk die focalprice fakert ook eens moeten testen, maar ben 'n beetje huiverig voor de kans op calamiteiten. Best wel jammer, want 't was 'n rooie ;)
Je kan best de powerbanks testen bij het ontladen en niet bij het laden. Ik gebruik hiervoor de onderstaande aangepaste usb ballast, regelbaar tussen 1A en 2A.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TGwKgAi.jpg
Mjah, ben eerlijk gezegd nog niet veel tegengekomen dat meer dan 2A nodig heeft.
De meeste power laders laden toch met 2.1A? Al haal je inderdaad meestal nooit het maximum. Straks ga ik hem toch nog kopen ;)

En ik was weeral aan het zien naar je Anker 40W charger :9

Het USB zonnepaneel is vandaag ineens en pak duurder. Gratis shipping is weg en naar $7 gegaan en de prijs is van $25 naar $34. Doeme had het vanacht om 2.00 nog moeten kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
Ik hoop dat de mods het mij vergeven maar ik heb het gevonden na het zoeken van Dodge_911 zijn Anker power charger. En met de aanhoudende problemen met de Chinese kabels.

5 stuks micro usb charger cabels Tot 2.4A voor 13€ (gratis levering vanaf 20€)
http://www.amazon.de/Easy...=pd_bxgy_computers_text_y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Easyacc is dikke bucht. :-\
Is dezelfde Chinese goedkope bucht, met hun sticker erop...
Enige wat nog kan: het is 40cm... Dus mogelijk zal het wel nog ok werken.

Heb al 2 autoladers van hun doorgehad -> na een maand gewoonweg doorgebrand.
Hun Powerbank had ik ook moeten terugsturen omdat die een output had van 300mA ipv 2A.
Ik vertrouw hun voor niks behalve hoesjes e.d. Hun tablet-case met voet is best goed.

[ Voor 9% gewijzigd door Dima_2005 op 02-08-2014 10:21 ]

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die ervaring hebben met PhilippinesPost?

26 juni een Xiaomi PowerBank besteld bij Dealextreme.
27 juni verzonden.
3 juli opnieuw verstuurd met PhilippinesPost i.v.m. douane.

Vervolgens heeft het tot 12 juli geduurd voordat het pakket überhaupt geregistreerd en trackable was.
Nu staat hij al sinds 19 juli op 'Receive item at origin country gateway'.

Uit wat googlen blijkt dat de volgende stap 'Prepare dispatch to destination country' moet zijn. M.a.w. het pakket ligt nu al bijna een hele maand stil in de Filipijnen en is nog niet eens daadwerkelijk verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwelbast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-04 16:07
Heb hier idd ervaring mee, het gaat traag bij PhillipinesPost, uiteindelijk moest ik totaal bijna 8 weken na bestelling wachten, toen het daadwerkelijk geleverd werd.
Ik heb een aantal keren de verkoper gecontacteerd en ik kreeg als mededeling dat er flinke achterstanden waren.
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 11:23:

27 juni verzonden.

Vervolgens heeft het tot 12 juli geduurd voordat het pakket überhaupt geregistreerd en trackable was.

Uit wat googlen blijkt dat de volgende stap 'Prepare dispatch to destination country' moet zijn. M.a.w. het pakket ligt nu al bijna een hele maand stil in de Filipijnen en is nog niet eens daadwerkelijk verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoviking
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-08 21:05
Zijn er hier mensen die de Xiaomi pistons 2.0/2.1 al eens besteld hebben bij Banggood of DX en zijn dat genuine oordopjes?

Ik zag op internet veel discussie hierover en die van banggood schijnen fake te zijn. Over DX kan ik niets vinden vandaar deze vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:57
Deze kabel heeft relatief veel goede reviews: PortaPow. Het is een stuk duurder, wordt wel gratis verzonden naar Nederland. Let op, het is alleen om jouw mobiel op te laden.

Zie voor reviews op de Amerikaanse Amazon.

[ Voor 15% gewijzigd door Exor op 02-08-2014 12:44 . Reden: Verkeerde artikel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exor schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 12:36:
Deze kabel heeft relatief veel goede reviews: PortaPow. Het is een stuk duurder, wordt wel gratis verzonden naar Nederland. Let op, het is alleen om jouw mobiel op te laden.

Zie voor reviews op de Amerikaanse Amazon.
Mwa, ik heb al jaren geen mobiele telefoon meer die nog via een normale ronde plug opgeladen dient te worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:33
Ik heb de SJ4000 vandaag ontvangen, heeft 13 dagen geduurd vanaf het moment van bestelling 8) Eerste ervaring met Banggood is dus positief.

[ Voor 5% gewijzigd door Southern Sun op 02-08-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Laatst online: 17-09 19:34
Is er hier iemand waarbij een Xiaomi powerbank zonder tracking besteld bij Chinabuye WEL is aangekomen of heeft voor zover bekend niemand een ontvangen?
Chinabuye blijft maar zeuren of ik mijn geschil zou willen sluiten want ze bieden aan een nieuwe te sturen met tracking maar op mijn vraag wat er gaat gebeuren als ik ook die niet ga ontvangen komt nooit een antwoord. Voor zover ik het zie is het voor mij beter gewoon op te waarderen naar claim en dan een nieuwe Powerbank te bestellen..of is dat overdreven?
Ben ik mijn geld kwijt mocht de tweede shipment met tracking ook niet aankomen? Iemand ervaring?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
melk0r schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 13:05:
Is er hier iemand waarbij een Xiaomi powerbank zonder tracking besteld bij Chinabuye WEL is aangekomen of heeft voor zover bekend niemand een ontvangen?
Chinabuye blijft maar zeuren of ik mijn geschil zou willen sluiten want ze bieden aan een nieuwe te sturen met tracking maar op mijn vraag wat er gaat gebeuren als ik ook die niet ga ontvangen komt nooit een antwoord. Voor zover ik het zie is het voor mij beter gewoon op te waarderen naar claim en dan een nieuwe Powerbank te bestellen..of is dat overdreven?
Ben ik mijn geld kwijt mocht de tweede shipment met tracking ook niet aankomen? Iemand ervaring?
Je kan best altijd zorgen dat wanneer het product niet in je bezit is binnen de 45 dagen, dat je je geld terug hebt. Eventueel opnieuw bestellen bij dezelfde verkoper of ergens anders. Zo heb je altijd de mogelijkheid om een claim in te dienen bij paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 11:23:

27 juni verzonden.

je pakket ligt niet in de filipijnen en zal daar ook niet heen gaan. net zo als dat swedish post niet naar zweden gaat, of hongkong post naar hongkong. Philippines Post is niet echt snel met updaten van tracking info, best kans dat het al ergens onderweg is, of het ligt nog in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Niet online
Snuffelke schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 13:18:
[...]

Je kan best altijd zorgen dat wanneer het product niet in je bezit is binnen de 45 dagen, dat je je geld terug hebt. Eventueel opnieuw bestellen bij dezelfde verkoper of ergens anders. Zo heb je altijd de mogelijkheid om een claim in te dienen bij paypal.
Zou ik ook zeker doen. Alhoewel het een lange procedure kan worden. Ik heb een dispute geopend 17 dagen geleden tegen DX, maar er is nog steeds geen refund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Misschien een idee voor de mods om het shoppen in China topic op te splitsen in diverse zaken.
Ik, en sommige anderen, posten nogal wat dingen met electronica commentaar en dan wordt het nogal onoverzichtelijk. Iemand een idee'tje of dezelfde mening toegedaan?

Nog even over het feit dat ik hier diverse mensen bezig hoor om een powerbank op te laden met zonnecellen. Ik zou zeggen, heb hier een 40W, 10W en 3,5W paneel liggen. De meeste powerbanks vragen 5V input en de grotere panelen zitten op 18V nominaal.
Nu als je de curve bekijkt ivm de efficiency van een paneel dan merk je dat je verschrikkelijk veel vermogen kwijtspeelt op lagere spanningen. Je zit ook altijd op die curve te spelen, en zelfs gevaarlijk als die plots boven de 5V gaat. Ik heb de test gedaan door een dc/dc convertor aan te sluiten op het 10Watt panel en daarmee mijn Note proberen op te laden. 10 Watt zou zo'n 5V 2A moeten kunnen geven, forget it nada, lukte meestal niet en was onstabiel.

Ik heb gewoon een ikea plastic opbergdoos met daarin een 12V 7Ah accu een zonnecharger en aan de zijkant van de doos een autosigarettenaanstekerplug (scrabble!) gemonteerd. Universeel toepasbaar voor zowat alles. Steek ik daar een autoconvertor 12V naar 5V usb op laad ik de boel, ook powerbanks, zo op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
Luke-san schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 13:30:
Misschien een idee voor de mods om het shoppen in China topic op te splitsen in diverse zaken.
Ik, en sommige anderen, posten nogal wat dingen met electronica commentaar en dan wordt het nogal onoverzichtelijk. Iemand een idee'tje of dezelfde mening toegedaan?
Ik lees nu toch al een tijdje mee alvorens ik echt actief mee ben gaan posten, hetgene wat opvalt in dit topic is dat er veel vragen steeds terug komen ivm de levertijd en waar op welk moment er best dat speciefiek product het goedkoopst is (met eventuele coupon codes).
Ik vind die technische informatie en de feedback van de gebruikers van de aangekochte producten het interessante hier, maar dit is voor iedereen uiteraard anders.

Het grootste probleem is dat je het moet stellen met de karige vaak incorrect informatie die de Chinese website online plaatst, dus de koop ervaring en andere gebruikers inkijk van de prodcuten zijn altijd meegenomen als is het voor een product van $1.

Ik weet niet of dit forumtopic hiervoor bedoelt was, als dit niet het geval was zouden we dit inderdaad mss best splitsen, ik heb nog niet veel ervaring maar wil het topic mee gerust mee helpen onderbouwen en ik ga proberen zoveel mogelijk reviews te geven van de producten die ik aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Vandaag de infra rood dingetjes binnen gekregen
Zaten meteen styluspennetjes gratis bij.
http://m.tinydeal.com/pro...trol-for-TV-AC-etc-132738

Alleen werkt niet op de humax ihdr-5200c :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:50
Heb mijn Hubsan-X4 binnen zit er geen transmitter bij !!
welke moet ik er bij kopen ?

http://www.banggood.com/H...-Camera-BNF-p-918129.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-D
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

J-D

dirk38 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 14:35:
Heb mijn Hubsan-X4 binnen zit er geen transmitter bij !!
welke moet ik er bij kopen ?

http://www.banggood.com/H...-Camera-BNF-p-918129.html
Ah, je had beter de RTF versie kunnen bestellen ipv BNF. Hier zit wel een transmitter bij.

De mode 2 is het meest gangbare:
http://www.banggood.com/H...e-2-H107-16-p-915638.html

De mode 1 werkt ook alleen hier zijn de stuur/gas knoppen omgedraaid:
http://www.banggood.com/H...tter-Mode-1-p-929704.html

Meer informatie over mode 1 vs mode 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenzi schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 13:27:
[...]

je pakket ligt niet in de filipijnen en zal daar ook niet heen gaan. net zo als dat swedish post niet naar zweden gaat, of hongkong post naar hongkong. Philippines Post is niet echt snel met updaten van tracking info, best kans dat het al ergens onderweg is, of het ligt nog in China.
Ahh okee... Nja dan wacht ik nog maar eventjes. Heb nog een hele week om een geschil te openen via paypal en dan nog eens 20 dagen de tijd voordat het eventueel een claim wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 20:15
Snuffelke schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 13:50:
[...]

Ik lees nu toch al een tijdje mee alvorens ik echt actief mee ben gaan posten, hetgene wat opvalt in dit topic is dat er veel vragen steeds terug komen ivm de levertijd en waar op welk moment er best dat speciefiek product het goedkoopst is (met eventuele coupon codes).
Ik vind die techniche informatie en de feedback van de gebruikers van de aangekochte producten het interessante hier, maar dit is voor iedereen uiteraard anders.

Het grootste probleem is dat je het moet stellen met de karige vaak incorrect informatie die de Chinese website online plaatst, dus de koop ervaring en andere gebruikers inkijk van de prodcuten zijn altijd meegenomen als is het voor een product van $1.

Ik weet niet of dit forumtopic hiervoor bedoelt was, als dit niet het geval was zouden we dit inderdaad mss best splitsen, ik heb nog niet veel ervaring maar wil het topic mee gerust mee helpen onderbouwen en ik ga proberen zoveel mogelijk reviews te geven van de producten die ik aankoop.
Ik vind de gebruikersreviews en leuke aanbiedingen ook het interessants, ik vraag me ook af hoe interessant het is om te lezen hoe lang je hebt gewacht op je pakketje. Een tijdje terug leek dit topic alleen nog maar te gaan over levertijden. Levertijden zijn nogal random, ik ben benieuwd hoe anderen hierover denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
YeaH. Mn Hubsan X4 h107c van TinyDeal is verzonden met Swiss Post. Kijken wanneer die binnen komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Nostordici schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 15:42:
[...]

Ik vind de gebruikersreviews en leuke aanbiedingen ook het interessants, ik vraag me ook af hoe interessant het is om te lezen hoe lang je hebt gewacht op je pakketje. Een tijdje terug leek dit topic alleen nog maar te gaan over levertijden. Levertijden zijn nogal random, ik ben benieuwd hoe anderen hierover denken.
Reviews zijn leuk om te lezen, leuke aanbiedingen zijn fijn om te zien, wat iedereen chinashopped toch 'n beetje op z'n eigen manier en ziet dus weer andere dingen die interessant kunnen zijn.
Het vermelden van de levertijden en de vragen ivm claims en disputes zijn aan de andere kant ook bruikbare info, ivm levertijd heb je tenminste 'n idee hoe lang het zou kunnen duren voor je 't in je hebberige handjes hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
Nostordici schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 15:42:
[...]

Tja, je gaat altijd een onderscheid moeten maken tussen een beginnende China shopper en diegene die het al kennen en op zoek zijn naar de laatste nieuwe (vele) mega coole gadgets die liefst zo goedkoop mogelijk kunnen aangekocht worden. :)
Maar inderdaad dat het lang duurt dat sommige pakjes aankomen kan frusterend zijn maar daar is een mede tweaker niets mee. Zoals zo vaak gemeld hier, als je niet kan wachten niets bestellen in China.
Ik denk ook dat iedereen die in China producten koopt al zeker miskopen gedaan heeft, dit wordt minder vaak vermeld.

Wat doen jullie met die miskopen of zaken die niet gebruikt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
dodge_911 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 16:23:
[...]

Reviews zijn leuk om te lezen, leuke aanbiedingen zijn fijn om te zien, wat iedereen chinashopped toch 'n beetje op z'n eigen manier en ziet dus weer andere dingen die interessant kunnen zijn.
Het vermelden van de levertijden en de vragen ivm claims en disputes zijn aan de andere kant ook bruikbare info, ivm levertijd heb je tenminste 'n idee hoe lang het zou kunnen duren voor je 't in je hebberige handjes hebt.
Levertijden zijn spijtig genoeg zo afhankelijk van zoveel verschillende factoren. Het is wel handig om te weten welke leverancier snel levert maar zelfs dat is afhankelijk per product. Het is zelfs niet altijd zeker of diezelfde leverancier een echt of namaak product levert.
Iedereen heeft inderdaad andere node en van mij mag alles blijven zoals het is, zaken die me interesseren lees ik en de andere lees ik niet goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Zoals het is vind ik t wel fijn. Voor vragen kun je hier terecht, En voor een beetje productinfo ook. Altijd een gezellige boel hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:36
melk0r schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 13:05:
Nope, hier ook niks ontvangen tot op heden. Ze gaan hem nu opnieuw verzenden met tracking met bijbetaling van 2,50$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:11
giganielsie schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 17:40:
[...]

Nope, hier ook niks ontvangen tot op heden. Ze gaan hem nu opnieuw verzenden met tracking met bijbetaling van 2,50$
ik heb hem na bijbetaling van $5,- (ja bijzonder die wisselende bedragen) wel ontvangen. De bijbetaling heb ik op 21-8 overgemaakt met Paypal, ik heb de accu gisteren dus 1-9 ontvangen. Ik heb hem oorspronkelijk voor $19,47 USD besteld.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:36
Ron!n schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 17:52:
[...]

ik heb hem na bijbetaling van $5,- (ja bijzonder die wisselende bedragen) wel ontvangen. De bijbetaling heb ik op 21-8 overgemaakt met Paypal, ik heb de accu gisteren dus 1-9 ontvangen. Ik heb hem oorspronkelijk voor $19,47 USD besteld.
Had voor die $2,50 nog wel even moeten onderhandelen maar uiteindelijk wel voor elkaar gekregen. Je moet dus gewoon een beetje volhouden ;)

Edit: iemand trouwens ook de SJ4000 bij Tmart besteld? Ik heb hem eind juni besteld en nog niet binnen gehad. PayPal claim loopt en vandaag was de laatste dag van de claim, waar ze niet op gereageerd hebben. Ben benieuwd of ik mijn geld terug krijg.

[ Voor 20% gewijzigd door giganielsie op 02-08-2014 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook de tweede bestelling van Gearbest is ook binnen gekomen, het heeft wel redelijk lang geduurd maar Gearbest heeft wel echt scherpe deals.

Zo zag ik net deze in-ears in de aanbieding, ze lijken op die van Xiaomi al zal het vast namaak zijn maar hoe dan ook een goede deal voor $ 2,99, en ook niet onbelangrijk deze in-ears hebben drie ringen want 2 ringen springen uit mijn 3.5 plug bij mijn Huawei Honor 2.

Afbeeldingslocatie: http://img.gearbest.com/gb/2014/201407/goods-img/1405636119889-P-1853183.jpg

Even voor de duidelijkheid je dient de kortingscode: GBMI te gebruiken als je deze in-ears voor $ 2,99 wilt kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2014 18:14 . Reden: Ik was de url vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Hoe goed klinken die?

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is onbekend of ze orgineel zijn of namaak, want in de omschrijving staat Piston en zo heten de in-ears van Xiaomi ook. Mij persoonlijk maak het voor dit geld niet uit of het namaak is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 21:24:
Het is onbekend of ze orgineel zijn of namaak, want in de omschrijving staat Piston en zo heten de in-ears van Xiaomi ook. Mij persoonlijk maak het voor dit geld niet uit of het namaak is of niet.
Waar haal jij die 2,99 vandaan? Als ik die link aanklik dan komt er 8,14 te staan. Zijn overigens geen Xiaomi, maar een merkloos type. Heb ze in het verleden al wel vaker gezien.

[ Voor 10% gewijzigd door starcopy op 02-08-2014 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
starcopy schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 21:32:
[...]

Waar haal jij die 2,99 vandaan? Als ik die link aanklik dan komt er 8,49 te staan.
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 18:12:

Even voor de duidelijkheid je dient de kortingscode: GBMI te gebruiken als je deze in-ears voor $ 2,99 wilt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 21:24:
Heb origineel hier liggen. De product pagina is ook incompleet. Ze zijn 99.9% namaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 21:27

Lulukai

God's gift to women

Ik ben op zoek naar een 12-tal kleine bouten met een gladde (bolle) kop. Heb wel vaker een aantal stuks van een exotische soort bouten/moeren nodig.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JNc8uZf.jpg
Ofwel koop ik een doos van 200 stuks in bulk, ofwel moet ik 3 doosjes in de bouwmarkt kopen verpakt per 4 stuks en de hoofdprijs betalen. Weet iemand of er een Chinese webshop is die zich specialiseert in dit soort klein ijzerwaar? Shipping kost tegenwoordig toch niet zoveel meer.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Lulukai schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 22:44:
Ik ben op zoek naar een 12-tal kleine bouten met een gladde (bolle) kop. Heb wel vaker een aantal stuks van een exotische soort bouten/moeren nodig.
[afbeelding]
Ofwel koop ik een doos van 200 stuks in bulk, ofwel moet ik 3 doosjes in de bouwmarkt kopen verpakt per 4 stuks en de hoofdprijs betalen. Weet iemand of er een Chinese webshop is die zich specialiseert in dit soort klein ijzerwaar? Shipping kost tegenwoordig toch niet zoveel meer.
Die dingen koop je toch gewoon bij de lokale ijzerhandel per stuk? Voor die dingen ga ik niet eens moeite doen als ik er wat nodig heb. Die hier zit heeft allerlei maten tot Engels en US toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Laatst online: 18-09 15:52

Nikeo

Jawelles

Je kan daar het beste voor naar een echte ijzerhandel of de betere bouwmarkt die per stuk dingetjes verkoopt (hornbach). 'Bouwmarkten' zoals praxis/gamma verkopen inderdaad van die setjes schroeven voor te veel geld. Ik heb dit nog nooit bij de chinese webshops gezien. Ik denk vanwege het hoge gewicht en lage waarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 21:27

Lulukai

God's gift to women

Ik wist eigenlijk niet dat je zoiets ook in een ijzerhandel per stuk kon kopen. Is zoiets niet enkel voor professionelen die grote hoeveelheden aanschaffen? Anders moet ik dat zeker in de toekomst in de buurt eens zoeken, bedankt!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Lulukai schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 23:08:
Ik wist eigenlijk niet dat je zoiets ook in een ijzerhandel per stuk kon kopen. Is zoiets niet enkel voor professionelen die grote hoeveelheden aanschaffen? Anders moet ik dat zeker in de toekomst in de buurt eens zoeken, bedankt!
Nee hoor. Een beetje ijzerhandel levert gewoon per stuk. Ik heb er wel eens gewoon 1 ringetje van 5 cent gehaald omdat ik net te kort kwam. Plagen ze je misschien wel ff, maar krijgen deed ik hem. ;)

Bouwmarkten zijn best wel oplichters als het op aantallen en prijzen aankomt.

[ Voor 6% gewijzigd door starcopy op 02-08-2014 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of er nog betere powerbanks (externe opladers) voor deze prijs te krijgen zijn?
http://www.banggood.com/8...t-Cellphone-p-932246.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:56

13art

Moderator Mobile
Die van Xiaomi wellicht?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat er maar één USB output in zit. Verder ziet ie er wel strak en veelbelovend uit.. Dank je. Heb er nu een van Duracell en kwam er te laat achter dat ik voor die belachelijke prijs (25 euro voor 1800mAh lader) ook een 10 keer betere batterij had kunnen kopen. Omdat ik aan 1800mAh echt te weinig heb en graag meerdere apparaten soms tegelijk op wil laden, was ik opzoek naar een goed alternatief voor rond de 15-20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 18:29:
[...]

Jammer dat er maar één USB output in zit. Verder ziet ie er wel strak en veelbelovend uit.. Dank je. Heb er nu een van Duracell en kwam er te laat achter dat ik voor die belachelijke prijs (25 euro voor 1800mAh lader) ook een 10 keer betere batterij had kunnen kopen. Omdat ik aan 1800mAh echt te weinig heb en graag meerdere apparaten soms tegelijk op wil laden, was ik opzoek naar een goed alternatief voor rond de 15-20 euro.
Romoss Sense4 / 5. Heeft dual usb output en is bij veel shops wel rond die prijs te krijgen. En originele Romoss packs zijn goede kwaliteit. Heb hier de 10400mah liggen, geen minuut spijt van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 18:29:
[...]

Misschien dat dit kan helpen, weet niet of het werkt, ik wil het voor die prijs gerust eens proberen. Tenzij er mss iemand al ervaring mee heeft? Het zal wel het maximum vermogen dat de usb poort kan geven niet overschrijden dus voor de Xiaomi zal dit dan max 2A zijn?

Afbeeldingslocatie: http://ebayus.channeleffect.com/ImageHosting/viewImage?CompanyId=3599&FilePath=Images/29162&DisplaySize=800
Pagina: 1 ... 101 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]