[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 102 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.302 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsertFunnyText
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-07 19:01
Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 18:29:
[...]

Jammer dat er maar één USB output in zit. Verder ziet ie er wel strak en veelbelovend uit.. Dank je. Heb er nu een van Duracell en kwam er te laat achter dat ik voor die belachelijke prijs (25 euro voor 1800mAh lader) ook een 10 keer betere batterij had kunnen kopen. Omdat ik aan 1800mAh echt te weinig heb en graag meerdere apparaten soms tegelijk op wil laden, was ik opzoek naar een goed alternatief voor rond de 15-20 euro.
Ik had hetzelfde probleem. Ik had zelf eerst ook een Duracell powerbank, maar deze leverde, naar mijn mening, niet genoeg voor het geld. Ik heb toen de gok gewaagd en ben voor een powerbank van Cager(dit was voordat de Xiaomi powerbanks de standaard werden) gegaan. Ik heb hier nog geen moment spijt van gehad. Ik heb zelf de 12500 mAh versie en ben hier zeer te spreken over. Altijd handig om twee apparaten tegelijk op te kunnen laden.

En over laden gesproken, bedankt @dodge_911 voor de tip van de KCX-017 USB tester. Heb mijn kabels eens goed getest en kwam er achter dat mijn meest gebruikte kabels echt puin waren, wat weer verklaart waarom dat het laden zo langzaam ging. :')
Meteen een grote schoonmaak gehouden en de goeie kabels bewaard en de rest weggedaan.
En die kan ik dan later weer in de verschillende mapjes doen die ik dankzij de verschillende links in dit topic heb gekocht.
Het is erg. Ik 'bespaar' geld door 'goedkope' producten uit China te kopen die ik voorbij zie komen in dit topic, maar dat geld ben ik direct weer kwijt aan het aantal verschillende producten die ik koop door ditzelfde topic. :+

Daarbij moet ik wel melden dat ik dankbaar ben voor de verschillende posters die deze links plaatsen en de gok wagen met verschillende producten. De reviews en ervaringen zijn veel waard en helpen een grote groep mensen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Kenzi schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 18:52:
[...]

Romoss Sense4 / 5. Heeft dual usb output en is bij veel shops wel rond die prijs te krijgen. En originele Romoss packs zijn goede kwaliteit. Heb hier de 10400mah liggen, geen minuut spijt van gehad.
En anders koop je d'r gewoon 1 XPB bij :p Of 2. Of 3, Of ... O-)
Of ipv 1 x 10400 koop je 2 x 5200's :D

[ Voor 5% gewijzigd door dodge_911 op 03-08-2014 22:09 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:51

Chocoball

瞧好吧!

Voor wie het wil proberen. Hier een handleiding in het Engels van registreren tot afrekenen op TaoBao en Tmall. http://www.techinasia.com/tmall-taobao-english-how-to-guide/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15-09 21:26
Kenzi schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 18:52:
[...]

Romoss Sense4 / 5. Heeft dual usb output en is bij veel shops wel rond die prijs te krijgen. En originele Romoss packs zijn goede kwaliteit. Heb hier de 10400mah liggen, geen minuut spijt van gehad.
Die van Anker zijn niet goedkoop maar ook goed. Ze zijn er met verschillende vermogens en aantal usb poorten.
(vb 9000mah 2xusb)
Afbeeldingslocatie: http://images17.newegg.com/is/image/newegg/75-968-008-TS?$S300$
Chocoball schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 23:09:
Voor wie het wil proberen. Hier een handleiding in het Engels van registreren tot afrekenen op TaoBao en Tmall. http://www.techinasia.com/tmall-taobao-english-how-to-guide/
Ik zie me dit nog niet direct doen ;) als ze is eens een knopje verplaatsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:31

Quad

Doof

http://www.ibood.com/extra-nl/nl/

XPB 'kloon' bij iBOOD vandaag. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 18:27
Dit is geen kloon, ziet er totaal anders uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:52
Kreeg net een mailtje van DHL, pakketje van banggood is onderweg en heeft nu bij track&trace de volgende melding:

maandag, Augustus 04, 2014 Locatie Tijd
17 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:37

Komt dat pakketje dan vandaag met de koerier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 23:25
BertP schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:16:
Kreeg net een mailtje van DHL, pakketje van banggood is onderweg en heeft nu bij track&trace de volgende melding:

maandag, Augustus 04, 2014 Locatie Tijd
17 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:37

Komt dat pakketje dan vandaag met de koerier?
Ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
MrMilco schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 14:03:
Vandaag de infra rood dingetjes binnen gekregen
Zaten meteen styluspennetjes gratis bij.
http://m.tinydeal.com/pro...trol-for-TV-AC-etc-132738

Alleen werkt niet op de humax ihdr-5200c :(
Yep, hier lag ie ook op de deurmat toen ik thuiskwam.
Wordt herkend door m'n Galaxy SIII. Helaas staat mijn apparatuur niet in de database :-(
En inderdaad incl. gratis stylus (in de vorm van stuk munitie.... kogelbrief uit China anyone? >:) )

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheOmen schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:50:
[...]

Yep, hier lag ie ook op de deurmat toen ik thuiskwam.
Wordt herkend door m'n Galaxy SIII. Helaas staat mijn apparatuur niet in de database :-(
En inderdaad incl. gratis stylus (in de vorm van stuk munitie.... kogelbrief uit China anyone? >:) )
Die database schijnt dus echt bagger te zijn uit 1 van de recensies, gelukkig heb ik 'm maar laten liggen.
Verwijderd in "[Ervaringen] Online shoppen in China"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Heeft iemand hier ervaring met airwheel of solowheel elektrische eenwielers (unicycles)

http://www.aliexpress.com...mutingAid/1980727068.html

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Eastman schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 12:10:
Heeft iemand hier ervaring met airwheel of solowheel elektrische eenwielers (unicycles)

http://www.aliexpress.com...mutingAid/1980727068.html
jah, ik zie ze hier wel eens rijden. totaal onpraktisch als je bij elk stoeprandje of uitstekende tegel (wat hier veel is) bijna op je bek gaat. dat, en het feit dat het er heel erg fout uitziet :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zag hier toevallig iemand laatst mee 'rijden', zag er best goed uit! Ging vrij vlot door winkelpubliek en is best wendbaar.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:34

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hmmm. Ik bestel op Ebay een SJ4000 camera, waarvan de locatie "Nottingham, United Kingdom" is. Leuk, geen invoerkosten dus. Krijg ik een mailtje dat de verzending 7 tot 15 dagen in beslag kan nemen en dat de seller "located in China" is. Ja zeg :(

Nu dus maar gestuurd dat ik mijn order wil cancelen, douane zijn echt oplichters hier in België. De totale kosten komen bijna altijd op meer dan 50% van de waarde uit :'(

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Kenzi schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 12:17:
[...]

jah, ik zie ze hier wel eens rijden. totaal onpraktisch als je bij elk stoeprandje of uitstekende tegel (wat hier veel is) bijna op je bek gaat. dat, en het feit dat het er heel erg fout uitziet :+ :+
In Rotterdam zie ik vaak iemand mee rijden door het centrum. Gaat best goed en met een beetje oefening kan je er ook mee offroad.

YouTube: AirWheel X3 Offroad

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:54
Iemand enig idee of op het moment de Xiaomi 5200 PB die geleverd word door DX ook origineel is?
Mijn 10400 die ik een maand geleden geleverd kreeg was wel origineel, maar hier staat ook niks bij van dat het genuine Xiaomi is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:59
Dat wiel ziet er uit als iets voor mensen die levensmoe zijn. Misschien handig in landen waar de voetpaden gegoten worden maar hier met losliggende tegels en andere oneffenheden lijkt het me levensgevaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:38

Wildfire

Joy to the world!

Goede service van ChinaVasion. Had wat besteld wat door de post daar retour is gestuurd wegens het bevatten van een batterij. Bij navraag door mij stuurt ChinaVasion het nu opnieuw op, maar dan zonder batterij (die heb ik hier immers toch nog zat liggen). Mooie oplossing :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:13
TerminalNL schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 12:57:
Iemand enig idee of op het moment de Xiaomi 5200 PB die geleverd word door DX ook origineel is?
Mijn 10400 die ik een maand geleden geleverd kreeg was wel origineel, maar hier staat ook niks bij van dat het genuine Xiaomi is.
DX en Chinabuye hebben altijd originelen geleverd, bij Banggood ging het mis alleen hebben ze dat gecorrigeerd en nu leveren zij ook alleen maar originelen. De 5200mAh bij DX is origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
Hmmmm, Die van chinabuye niet binnen gekregen, ook maar dispute geopend.
Tevens net 1 bij banggood besteld, met Netherlands Direct mail.
Gisteren ook in de winkelwagen gedaan, toen kostte netherlands direct mail 57 cent, en nu kostte het niks :)
Mij hoor je niet klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Voor de eerste keer sinds al die jaren iets bij Aliexpress besteld. Hopen dat dit goed komt.

http://www.aliexpress.com/snapshot/6178033788.html

Heel hoog Geek gehalte. Lig nu al weer wakker met het idee wat ik tegen mijn vrouw moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emreupdates
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 10:43
De Xiaomi Power Bank 10400mAh bij DX.com besteld op 29/06. De eerste verzendpoging ging via China, tweede via Singapore en beide kwamen de grens niet over.

Tracking van de derde verzending via de Filipijnen en al bijna twee weken geen update meer;
2014-07-22 15:27, Receive item at origin country gateway, PHILIPPINES
2014-07-19 14:48, Enroute to next office, PHILIPPINES
2014-07-19 14:21, Posting of item, PHILIPPINES

Nog even afwachten? Zit op de ~36 dagen nu, een PayPal dispute is geloof ik tot 45 dagen na betaling aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Mavamaarten schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 12:20:
Hmmm. Ik bestel op Ebay een SJ4000 camera, waarvan de locatie "Nottingham, United Kingdom" is. Leuk, geen invoerkosten dus. Krijg ik een mailtje dat de verzending 7 tot 15 dagen in beslag kan nemen en dat de seller "located in China" is. Ja zeg :(
Die shit heb ik dus ook steeds vaker op eBay. Expres een EU located verkoper nemen, en dan alsnog je spul dropshipped uit HK krijgen. Eikels.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 22:19

ViezeVis

Sample Text

Oh wisten jullie dat de Nederlansdse RC.........NL tracking code pas werkt in Nederland?
Ik wist dat helemaal niet. Wil dat inhouden dat het pakket in China dan onvindbaar is wanneer het kwijt gemaakt wordt?

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emreupdates schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 17:45:
De Xiaomi Power Bank 10400mAh bij DX.com besteld op 29/06. De eerste verzendpoging ging via China, tweede via Singapore en beide kwamen de grens niet over.

Tracking van de derde verzending via de Filipijnen en al bijna twee weken geen update meer;
2014-07-22 15:27, Receive item at origin country gateway, PHILIPPINES
2014-07-19 14:48, Enroute to next office, PHILIPPINES
2014-07-19 14:21, Posting of item, PHILIPPINES

Nog even afwachten? Zit op de ~36 dagen nu, een PayPal dispute is geloof ik tot 45 dagen na betaling aan te maken.
2014-07-19 19:49, Receive item at origin country gateway, PHILIPPINES
2014-07-14 21:24, Enroute to next office, PHILIPPINES
2014-07-12 13:45, Posting of item, PHILIPPINES

Zelfde situatie dus.
26 juni besteld. Dus 45 dagen later is aanstaande zondag.
Maar als ik 'm vrijdag niet heb dan open ik een dispute.

Als je googelt op 'Receive item at origin country gateway' zie je wel dat het bij sommige mensen iets van een maand duurt voordat de 'prepare dispatch'-actie wordt uitgevoerd.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2014 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 14:33
ff snel een vraagje, ik heb afgelopen dagen 2 telefoon besteld op dealextreme. (1 voor me zus en moeder)
2 verschillende order.

2x heb ik voor creditcard gekozen. (mastercard) nummer alles enz heb ingevuld ...

en nu krijg ik een mail dat ik een kopie van creditcard moet opsturen? (eerste 6 cijfers en laatste 4)
en een kopie van mijn ID.

wat is jullie ervaring hier mee? is het geld nu al van mijn creditcard afgehaald? (dit kan ik pas einde van de maand kijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 18:09:
[...]

2014-07-19 19:49, Receive item at origin country gateway, PHILIPPINES
2014-07-14 21:24, Enroute to next office, PHILIPPINES
2014-07-12 13:45, Posting of item, PHILIPPINES

Zelfde situatie dus.
26 juni besteld. Dus 45 dagen later is aanstaande zondag.
Maar als ik 'm vrijdag niet heb dan open ik een dispute.

Als je googelt op 'Receive item at origin country gateway' zie je wel dat het bij sommige mensen iets van een maand duurt voordat de 'prepare dispatch'-actie wordt uitgevoerd.
Zelfde situatie, 26 mei besteld... Ik vertrouw die Filipijnen niet meer ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Aggressor schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 19:14:
ff snel een vraagje, ik heb afgelopen dagen 2 telefoon besteld op dealextreme. (1 voor me zus en moeder)
2 verschillende order. 2x heb ik voor creditcard gekozen. (mastercard) nummer alles enz heb ingevuld ...en nu krijg ik een mail dat ik een kopie van creditcard moet opsturen? (eerste 6 cijfers en laatste 4)
wat is jullie ervaring hier mee? is het geld nu al van mijn creditcard afgehaald? (dit kan ik pas einde van de maand kijken)
Hmm, vreemd. Ik heb alleen ervaring met een prepaid credit card en tot op heden niets hoeven op te sturen en of een verzoek tot verzending van gegevens.

Ik ga er van uit dat je geen PayPal account hebt en dat je daarom voor CC hebt gekozen?

Ik denk dat DX zich wil dekken voor fraude (gebeurt veel met CC's) en dat ze daarom je deze gegevens hebben gevraagd. Als je je gegevens niet wilt afstaan dan adviseer ik je dit kenbaar te maken en je bestelling te annuleren.

Dat het bedrag wel of niet afgehaald is van je CC is niet echt belangrijk, je kunt nog altijd bellen met de CC maatschappij en aangeven dat je je bestelling hebt geannuleerd en het bedrag terug wilt. Ik denk dat het bedrag nog niet is afgehaald van je CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:38

Ibex

^^ met stom.

Dat zou ik sowieso niet doen, ik zou daar geen goed gevoel bij hebben. De eerste en laatste karakters in combinatie van je ID zou je problemen kunnen opleveren door social engineering. Ik heb al talk van keren betaald met CC, maar heb nog nooit iets dergelijks gehoord.

Is het trouwens DX zelf, of de verkoper?

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 14:33
mail komt van dx zelf geloof ik, services @ dx.com

https://cs.dx.com/Ticket/Sample

maar bij betalen heb ik wel mijn CC nummer ingevuld, dus kans is aanwezig dat het afgeschreven is?

[ Voor 37% gewijzigd door Aggressor op 04-08-2014 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 verschillende order.

2x heb ik voor creditcard gekozen. (mastercard) nummer alles enz heb ingevuld ...

en nu krijg ik een mail dat ik een kopie van creditcard moet opsturen? (eerste 6 cijfers en laatste 4)

Dit vraagt bijna elke Chinese webshop wanneer je via hun creditcard systeem betaalt. Ik zou de order gewoon annuleren en met je creditcard betalen via Paypal. Je hoeft hiervoor niet per se een Paypal account voor te hebben.
Wanneer er toch iets afgehaald is, kan je dit laten terugboeken door je creditcardmaatschappij.

Bij de meeste Nederlandse webshops wordt het bedrag pas eraf gehaald wanneer ze het pakket verzenden, dus misschien bij DX ook.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2014 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:36
Heeft iemand eigenlijk al een USB 3.0 versie van de KCX-017 USB tester gevonden? Daar ben ik naar op zoek.. Ik probeer zo wat minder te kopen.. gewoon wachten tot de versie uitkomt die ik wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
2 verschillende order.

offtopic:
Het is onmogelijk dat je pas einde van de maand inzicht hebt in je creditcard activiteiten. Dingen als reserveringen en authorisaties kunnen je creditcard onterecht heel lang blokkeren, zou heel kut zijn als je dat pas na een maand ontdekt (ik ben maandelijks aan de lijn met afschrijvers en bank om reserveringen te verwijderen). Ik weet niet welke bank je hebt maar zelfs bij ICS en Lasercards heb je gewoon inzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
Jazco2nd schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 21:14:
Heeft iemand eigenlijk al een USB 3.0 versie van de KCX-017 USB tester gevonden? Daar ben ik naar op zoek.. Ik probeer zo wat minder te kopen.. gewoon wachten tot de versie uitkomt die ik wil :)
http://www.ebay.com/itm/O...ain_0&hash=item3f3aa056c5

Ze zijn er ook met behuizing maar dan zijn ze duurder.

[ Voor 3% gewijzigd door Snuffelke op 04-08-2014 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Jazco2nd schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 21:14:
Gevonden en besteld. Dat ding van Snuffelke.Je leest hier wel wanneer 'ie er is :)
Maar, volgens mij maakt het niet uit of het nu USB2 of USB3 is...
We meten stroom en dergelijke, geen data.
Maar dat is natuurlijk mijn verder totaal ongefundeerde mening :)

[ Voor 22% gewijzigd door dodge_911 op 04-08-2014 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

}:O Bij eForChina de welbekende powerbank besteld. Betaald voor tracking maar de code die ik heb is na 6 dagen shipped nog steeds niet te tracken. Dacht..laat ik eens voor de zekerheid met T&T nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 22:33:
}:O Bij eForChina de welbekende powerbank besteld. Betaald voor tracking maar de code die ik heb is na 6 dagen shipped nog steeds niet te tracken. Dacht..laat ik eens voor de zekerheid met T&T nemen.
Hier ook besteld, zelfs zonder trackcode als ultieme besparing :+
Of ik heb enorm veel mazzel straks of tientje verlies. Ik merk het wel, mogelijke dispuut datum staat al in mijn agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soulcrusher schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 19:25:
[...]

Zelfde situatie, 26 mei besteld... Ik vertrouw die Filipijnen niet meer ;)
Nou lekker dan. Nog steeds niks zeker? Wel al dispute geopend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 22:33:
PostNL? Same here :)
Betaald voor tracking maar speciaal niet gekozen voor PostNL, wegens douaneoponthoud, sturen ze alsnog via PostNL :)

[ Voor 14% gewijzigd door dodge_911 op 04-08-2014 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
dodge_911 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 22:18:
[...]

Gevonden en besteld. Dat ding van Snuffelke.Je leest hier wel wanneer 'ie er is :)
Maar, volgens mij maakt het niet uit of het nu USB2 of USB3 is...
We meten stroom en dergelijke, geen data.
Maar dat is natuurlijk mijn verder totaal ongefundeerde mening :)
Ja dat snap ik, maar er zit vast een limiet op wat dat ding accuraat kan meten, USB 3 kan veel meer stroom leveren en wie weet gebruikt het daar ook een extra pinnetje voor? Ik twijfel nog..

Net ook een uur van mijn leven verspild door te zoeken naar een superkleine USB3 microsd card reader die ook een microUSB poort heeft. Dat lijkt me ideaal, kan ik zo op mn HTC One aansluiten maar ook gewoon op een laptop. En ook ideaal op vakantie, kan zelfs de microSD uit de digitale camera (die in een SD hoesje zit) erin doen.
Edit: maar niet gevonden dus, is de gadget waar ik voorlopig alleen nog van kan dromen.

[ Voor 4% gewijzigd door Jazco2nd op 04-08-2014 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 13:51
Luke-san schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 16:32:
Voor de eerste keer sinds al die jaren iets bij Aliexpress besteld. Hopen dat dit goed komt.

http://www.aliexpress.com/snapshot/6178033788.html

Heel hoog Geek gehalte. Lig nu al weer wakker met het idee wat ik tegen mijn vrouw moet zeggen.
Galaxy gear cloon? Ziet er wel nice uit. Ben erg benieuwd naar je bevindingen. Succes met het vertellen tegen je vrouw :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Wie wou hier die XIAOMI Portable WIFI Wireless Router?
Op Banggood geeft coupon-code b89c0d 30% discount ;)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GxYUd0C.png
You almost can't afford not to!
Jazco2nd schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 23:34:
[...]

Ja dat snap ik, maar er zit vast een limiet op wat dat ding accuraat kan meten, USB 3 kan veel meer stroom leveren en wie weet gebruikt het daar ook een extra pinnetje voor? Ik twijfel nog..

Net ook een uur van mijn leven verspild door te zoeken naar een superkleine USB3 microsd card reader die ook een microUSB poort heeft. Dat lijkt me ideaal, kan ik zo op mn HTC One aansluiten maar ook gewoon op een laptop. En ook ideaal op vakantie, kan zelfs de microSD uit de digitale camera (die in een SD hoesje zit) erin doen.
Edit: maar niet gevonden dus, is de gadget waar ik voorlopig alleen nog van kan dromen.
Als het USB2 mag zijn :
http://www.aliexpress.com...g-i9500-s2/883343545.html
If not : * dodge_911 excuses

[ Voor 76% gewijzigd door dodge_911 op 05-08-2014 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Iemand ervaring met Portable Headphone Amplifier http://www.dx.com/p/fiio-...ifier-102124#.U-AIoGOdtzo
Ik wil mijn Sandisk clip eropaan sluiten via mijn Sennheiser HD 439 pricewatch: Sennheiser HD 439 (Grijs, Zwart)

Zal ik veel verschil merken of moet ik andere koptelefoon hebben om het verschil te merken.

[ Voor 3% gewijzigd door Amdwarrior op 05-08-2014 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Laatst online: 18-09 17:38

KennyPlox

feest vierende banaan

dodge_911 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 00:30:
[afbeelding]
Ik had er niet om gevraagd, maar erg bedankt dat je het hier post!

Heb er eentje besteld, WiFi hierboven is niet helemaal goed en heb toch kabel liggen. Ben de enige die het zal gaan gebruiken denk ik. Voor 2.83 is het geen geld...
Zal wel een review schrijven als ik hem binnen heb, maar die kan ik dan pas vanaf de 17e doen vanwege vakantie

En daar ging weer wat geld naar die Chinezen |:( Er is toch iets verslavend aan het kopen uit China.

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

dodge_911 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 00:30:
[afbeelding]
Maar wat doet het precies?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Quad schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 00:43:
[...]

Maar wat doet het precies?
Portable WIFI Wireless Router :D

[ Voor 3% gewijzigd door dodge_911 op 05-08-2014 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-09 12:21
dodge_911 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 01:00:
[...]

Portable WIFI Wireless Router :D
Soort van tethering voor tetherloze mobieltjes?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Je stopt dit usb dongle-tje in je PC met bekabeld internet en dan heb je een nieuw wifi access point. Op deze wifi kun je dan je telefoon aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:51

Chocoball

瞧好吧!

Get!em schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 09:04:
Je stopt dit usb dongle-tje in je PC met bekabeld internet en dan heb je een nieuw wifi access point. Op deze wifi kun je dan je telefoon aansluiten.
Sterker nog je kunt een APK op je Android telefoon installeren voor het delen van bestanden op je PC en het afspelen van mediabestanden vanaf je PC. Er is een YT filmpje ervan hoe het werkt alleen is software ondertussen aangepast maar gelukkig nog wel in het Chinees. :)

Banggood heeft eindelijk de Xiaomi Gun steel BT speaker opgestuurd. Er zou dus weer voorraad moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:36
Nog een code voor een SJ4000 bij Banggood voor 86$:

6b84ae

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Mijn postbode belde vanmorgen aan met een doos in z'n handen waarvan ik dacht : huh, ik heb toch geen grote dingen besteld? Bleken 8 pakketjes voor me te zijn die hij niet in z'n bak wou stoppen omdat die dan al te vol zat :D Hij was speciaal eerst langs mij gereden :D (ik woon basically de straat achter het postkantoor)
En toen was er dus post :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QgoXNXC.jpg
Straks unpackparty! :D

[ Voor 65% gewijzigd door dodge_911 op 05-08-2014 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 23:25
dodge_911 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:42:
En toen was er post!
[afbeelding]
8 pakketjes dus straks unpackparty! :D
haha, dat wil ik ook! _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Laatst online: 07-09 18:56
Mijn postbode belde vanmorgen aan met een doos in z'n handen waarvan ik dacht : huh, ik heb toch geen grote dingen besteld? Bleken 8 pakketjes voor me te zijn die hij niet in z'n bak wou stoppen omdat die dan al te vol zat :D Hij was speciaal eerst langs mij gereden :D (ik woon basically de straat achter het postkantoor)
[afbeelding]
Hier ook al wel eens gehad. Alleen loopt de postbode tegenwoordig te zeiken :?

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
[afbeelding]
Veel plezier!, de Sint heel het jaar door. :D
The China buying force is strong, I can feel it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
De mijne niet ;) bij dit warme weer duw ik 'm om de paar dagen een ijskoud flesje water in de handjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

[afbeelding]
Nu zijn we wel nieuwsgierig wat er allemaal in verstopt zit. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
dodge_911 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:50:
De mijne niet ;) bij dit warme weer duw ik 'm om de paar dagen een ijskoud flesje water in de handjes.
Groot gelijk, je moet die postbodes wat soigneren (=goed verzorgen) :)
Die mensen zien zwaar af met al ons bestellingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
[afbeelding]
Als je die foto bekijkt dan begint al te kriebelen, ik moet dringend nog wat bestellen ondanks dat er nog 10 tallen onderweg zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
Ondanks dat het middagpauze is, is het hier heel stillekes. Volgens mij is iedereen aan het bestellen geslagen na de foto van Dodge.

pssstttt, DX new arrivals >:)
http://www.dx.com/nl/new-arrivals?page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Quad schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 11:53:
[...]

Nu zijn we wel nieuwsgierig wat er allemaal in verstopt zit. :+
Dit :
  • 10x Metal Spring Clip Circular Iron Clamp/Long Tail Paper Clip (BG)
  • 6x 3 Dial Portable Luggage Lock Combination Padlock (BG)
  • Multi Pockets Storage Organizer Auto Seat Back Bag (BG)
  • Auto Car Cigarette Lighter Splitter 2 USB Port Plug Adapter Charger (BG)
  • OLED USB 3.0 Charger Tester (eBay)
  • 2x Universal Combination Gun Trigger Locks (eBay)
  • 2x Right Angle 90 Degree USB Type A 3.0 Male to Female Extension Cable Cord (eBay)
  • 2x Left Angle 90 Degree USB TYPE A 3.0 Male to Female Extension Cable Cord (eBay)
en omdat plaatjes meer zeggen dan lijstjes :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/67kPLjY.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Jazco2nd schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 23:34:

De gadget zal wel zeker bestaan, ergens in de donkeren hoeken van de Chinese webshops ;)

Anders gebruik je zoiets?

Afbeeldingslocatie: http://pic.pandawill.com/media/catalog/product/cache/1/image/309d7dc39e373b178fdbbfcc3c9523fd/s/k/sku18886.jpg
[afbeelding]
Mooi man! Op de een of andere manier beginnen mijn vingers te kriebelen ;)

@hieronder RobertowNL in "[Ervaringen] Online shoppen in China", je bent me net voor geweest, wilde de coupon code net gaan plaatsen :)

[ Voor 4% gewijzigd door EN-IS op 05-08-2014 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:00

RobertowNL

For your gear!

De welbekende powerbank is momenteel ook bij DX in de aanbieding zag ik :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jPra6hJ.jpg
http://www.dx.com/lp/xiao...m_campaign=201408xiaominl

Als ik zo kijk scheelt het nu een paar cent met CB qua prijs. Andere deals nog niet echt bekeken.
dodge_911 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 12:52:
[...]

Dit :
  • 10x Metal Spring Clip Circular Iron Clamp/Long Tail Paper Clip
  • 6x 3 Dial Portable Luggage Lock Combination Padlock
  • Multi Pockets Storage Organizer Auto Seat Back Bag
  • Auto Car Cigarette Lighter Splitter 2 USB Port Plug Adapter Charger
  • OLED USB 3.0 Charger Tester
  • 2x Universal Combination Gun Trigger Locks
  • 2x Right Angle 90 Degree USB Type A 3.0 Male to Female Extension Cable Cord
  • 2x Left Angle 90 Degree USB TYPE A 3.0 Male to Female Extension Cable Cord
en omdat plaatjes meer zeggen dan lijstjes :
[afbeelding]
Hehe, nice. Zijn die slotjes wat stevig of kan je ze bijna met je handen nog kraken ;)?

[ Voor 16% gewijzigd door RobertowNL op 05-08-2014 12:54 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
dodge_911 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 12:52:
[...]

Dit :
....
• OLED USB 3.0 Charger Tester
....
Ga je hiervan een review doen en eventuele bestellink?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
[b]RobertowNL schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 12:53:
Hehe, nice. Zijn die slotjes wat stevig of kan je ze bijna met je handen nog kraken ;)?
't Is geen ABUS natuurlijk, maar ze zijn wel stevig.
Luke-san schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 12:55:
[...]

Ga je hiervan een review doen en eventuele bestellink?
Nope en nope :)
J/K... Review volgt nog, als ik er wat mee heb kunnen stoeien. (en m'n andere oled tester ook binnen is)
Bestellink : http://www.benl.ebay.be/itm/400742726852

teaser : Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kQfxSeF.jpg

Wat me trouwens ook goed meevalt zijn de levertijden :
Banggood orders hebben er 12 tot 13 dagen over gedaan van order tot delivery, eBay orders 9 tot 11 :)
Gaat lekker snel!

[ Voor 40% gewijzigd door dodge_911 op 05-08-2014 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
dodge_911 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 12:57:
[...]

Nope en nope :)
J/K... Review volgt nog, als ik er wat mee heb kunnen stoeien.
Bestellink : http://www.benl.ebay.be/itm/400742726852

teaser : [afbeelding]
LOL, mooi ding, maar relatief duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Voor de tweakers onder ons die het Chinees machtig zijn, en weten hoe te bestellen, Xiaomi houdt SALE morgen (vanaf 10u lokale tijd, ergens 4 uur in NL)
oa. op de officiele Taobao site:

http://xiaomi.tmall.com

Er is nog niet te zien wat er in de aanbieding gaat maar zal wel bekende spul zijn (oude modellen, tshirts etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:36
Hier ook weer een pakketje binnen uit China. Een redelijke snelle van Tinydeal. 26 - 07 besteld en nu al binnen.

4 in 1 USB ( micro usb, Apple 30 pins, Apple Lightning, Samsung Tablet connector ) kabel doet het goed in mijn Nexus 5 & Ipad 2. Ze laden niet tegelijk op, maar dat kan ook aan de adapter liggen ( Tomtom Adapter 1,2A ). Heb de kabel gekocht voor bij de XPB om er voor te zorgen dat ik altijd de juiste kabel voor elke telefoon / tablet bij me heb.

Vanavond maar eens de DE krabber proberen, redelijke aangestoken door het [ZT] Het Scheer- en verzorgingstopic deel II.

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/nmhudy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Sinds vandaag in het bezit van de Xiaomi Pistons , afgelopen vrijdag besteld bij Bangood.
Verder zijn er ook wat MiKey's onderweg voor moeders en wat kennissen. Die kon ik voor dat geld niet laten liggen.

Als laatste moet ik de laatste tijd heel wat loombordjes (Ebay), bandjes (BG) en bedeltjes (BG / Ebay) ect.. bestelen voor wat kennissen. De komende tijd gaat de postbode het dus druk krijgen. Er is al heel wat onderweg, en er zal vast meer volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoviking
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-08 21:05
Hendrikje1 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:55:
Sinds vandaag in het bezit van de Xiaomi Pistons , afgelopen vrijdag besteld bij Bangood.
Verder zijn er ook wat MiKey's onderweg voor moeders en wat kennissen. Die kon ik voor dat geld niet laten liggen.
Kan je misschien controleren of dit genuine oordopjes zijn?

Hier zijn een aantal foto's van genuine oordopjes, vooral het gewicht van 12g schijnt bij nep oordoppen vaak niet te kloppen (11g of 96g).

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 22:02
Kenzi schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 13:39:
Voor de tweakers onder ons die het Chinees machtig zijn, en weten hoe te bestellen, Xiaomi houdt SALE morgen (vanaf 10u lokale tijd, ergens 4 uur in NL)

Er is nog niet te zien wat er in de aanbieding gaat maar zal wel bekende spul zijn (oude modellen, tshirts etc)
Bedankt voor de link! Helaas niet kunnen wachten en meteen maar wat besteld.. geen geld voor die paar euro dus verwacht ook niet dat er nog korting over gegeven gaat worden

http://detail.tmall.com/i...7.4.Yfr6xr&id=38832145393

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Laatst online: 17-09 19:34
[quote]dodge_911 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 00:30:
[afbeelding]

Klopt het dat die code maar 1-malig werkt per account en in totaal op 1 XIAOMI Portable WIFI Wireless Router ?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ik zie niet echt het nut van die dingen.
Gewoon een ad-hoc netwerk opzetten en klaar ;) Maar goed, het is natuurlijk wel leuk speelgoed en lekker makkelijk...
Of nog beter: Virtual Router installeren :+

[ Voor 12% gewijzigd door Dima_2005 op 05-08-2014 16:52 ]

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
Idd.. elke laptop kan ook een wifi router worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Laatst online: 18-09 17:38

KennyPlox

feest vierende banaan

melk0r schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:44:
[quote]dodge_911 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 00:30:
[afbeelding]

Klopt het dat die code maar 1-malig werkt per account en in totaal op 1 XIAOMI Portable WIFI Wireless Router ?
Als ik er 2 in mijn cart doe en de code activeer lijkt het dat hij op meerdere werkt.
Heb hem al een keer gekocht maar code lijkt gewoon te werken

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
ad-hoc netwerk opzetten in windows 7 is nogal een gedoe en wordt niet out of the box ondersteund.
KennyPlox schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:53:
[...]

Als ik er 2 in mijn cart doe en de code activeer lijkt het dat hij op meerdere werkt.
Heb hem al een keer gekocht maar code lijkt gewoon te werken
Wazig..hier kreeg ik maar korting op 1 exemplaar..

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dima_2005 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:51:
Ik zie niet echt het nut van die dingen.
Gewoon een ad-hoc netwerk opzetten en klaar ;) Maar goed, het is natuurlijk wel leuk speelgoed en lekker makkelijk...
Of nog beter: Virtual Router installeren :+
Niet iedereen kan of wil dat :P
Maar werkt inderdaad als een ad-hoc. Ik las dat iemand 'm gekocht had omdat die boven slecht signaal had, daar is die dus niet voor bedoeld. Dan heb je eerder een versterker nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
melk0r schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:44:
Geen idee. Ik heb 'm zelf niet ;)
Maar ik zag deze deal, en herrinnerde me dat iemand hier 'm zocht, vandaar mijn post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:56:
[...]

Niet iedereen kan of wil dat :P
Maar werkt inderdaad als een ad-hoc. Ik las dat iemand 'm gekocht had omdat die boven slecht signaal had, daar is die dus niet voor bedoeld. Dan heb je eerder een versterker nodig.
Als je een wired connectie hebt op je PC/Laptop dan heb je hiermee een erg goedkope AP voor je telefoon.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
dodge_911 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:58:
[...]

Geen idee. Ik heb 'm zelf niet ;)
Maar ik zag deze deal, en herrinnerde me dat iemand hier 'm zocht, vandaar mijn post.
Waar haal je zo'n 30% couponcode vandaan dan eigenlijk?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

En met de Xiaomi versie ook toegang tot 1TB Cloud opslag. (alhoewel ik geen idee heb wat de latency is vanuit NL, werkt die cloud dienst hier goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:56
Geweldig, 22 juli een 'floating bobber' besteld voor m'n SJ4000 onderwatercamera. Vanaf toen heel hard zitten duimen of hij nog op tijd binnen zou komen (als ik uit ging van 14 dagen kon het nog NET).

En vanmiddag belde de pakketbezorger aan met het dingetje _O_ exact 14 dagen onderweg geweest, en dus nog net op tijd voor m'n vakantie (ga vanavond weg).

Ik houd m'n aankopen en bezorgdata bij in een Excel bestand, en ik ga gewoon uit van 14 dagen voor een pakket. Vaak klopt dat tot op de dag precies _O_

[ Voor 10% gewijzigd door ThinkPad op 05-08-2014 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PCSO schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:39:
Vanavond maar eens de DE krabber proberen, redelijke aangestoken door het [ZT] Het Scheer- en verzorgingstopic deel II.

[afbeelding]
Volgens mij ben ik de schuldige wat betreft het aanraden van krabbers uit China >:) Maar ik ben niet aansprakelijk voor een eventuele koopverslaving van scheerproducten :+ . Maar ik kan iedereen deze Chinese Gillette Tech aanraden als je goedkoper wilt natscheren, en hier dan nog een review voor de eventuele geïnteresseerde.

Ik heb geen aandelen in Gillette :+ , maar ze maken in ontwikkelingslanden zoals China en India wel echt goede producten welke niet duur zijn vind ik :)

[ Voor 5% gewijzigd door Perkouw op 07-08-2014 14:20 . Reden: En nu zonder referall ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Teknoviking schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:27:
[...]

Kan je misschien controleren of dit genuine oordopjes zijn?

Hier zijn een aantal foto's van genuine oordopjes, vooral het gewicht van 12g schijnt bij nep oordoppen vaak niet te kloppen (11g of 96g).

Alvast bedankt
Wat ik zelf ook lees op internet, is dat als er een sticker met daarop de streepjescode op de plastic box zelf zit, dat je dan ook een fake exemplaar te pakken hebt.

De foto's even vergeleken met mijn exemplaar, en alles komt overeen. het gewicht is 12g en er zit geen sticker op de plastic box zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
melk0r schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 17:02:
Waar haal je zo'n 30% couponcode vandaan dan eigenlijk?
Banggood.com > my account > coupons & points > more coupons
en daar staat'ie.

Ik was mijzelf een beetje aan het bezighouden met al mijn orders eens af te gaan, en reviewtjes achter te laten voor de dingen waar ik dat nog niet voor gedaan had. Beetje puntjes bijscoren. Achteraf gezien op BG niet zo ideaal, want daar kan je je punten enkel 'spenderen' aan kortingsbonnen. Chinabuye heeft een silver/gold/diamond programma, waar je als je 1000/5000/10000 punten hebt, standaard korting krijgt.
Mgoed, ik dus kijken wat ik met die punten aankon en zodoende...
TLDR : verveelde me, rondklikken op BG, tadaa!

Ik check nu net die page effe, en gisteren was 'ie 5 keer gebruikt ofzo, nu al 29 keer... *strike*

[ Voor 6% gewijzigd door dodge_911 op 05-08-2014 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Kenzi schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 13:39:

Dank! 4 uur in de middag neem ik aan, morgen maar eens een kijkje op wagen :)

Heb jij nog een reactie ontvangen van Taobao/Tmall over internationale verzendingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Mn Hubsan X4 h107c

2014-08-05 18:12, Departure from border point of origin country, Asendia Asia

Via Swiss post.

Kan niet wachten totdat ik m binnen heb :)

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Wie kan mij de betekenis vertellen van deze 2 statussen van de tracking code:
http://www.17track.net/en...7446479NL%2CCP268589268CN

"2014-08-05 09:06, The item is pre-advised"
" Parcels sent to the Netherlands, Can't be online tracking!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
ViezeVis schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 19:08:
Wie kan mij de betekenis vertellen van deze 2 statussen van de tracking code:
http://www.17track.net/en...7446479NL%2CCP268589268CN

"2014-08-05 09:06, The item is pre-advised"
" Parcels sent to the Netherlands, Can't be online tracking!"
Pre-advised is pakketje is voorgemeld, klant maakt bestelling en verkoper meld aan dat er een pakketje gereed is om te worden getransporteerd.

Vraag nummer 2: Je kan RS137446479NL op deze site zetten http://postnl.post/

Je pakketje staat op voorgemeld maar op de site van postnl zelf krijg je meer updates etc.^^

[ Voor 10% gewijzigd door GSOD op 05-08-2014 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ik check net mijn gisteren binnengekomen zilveren XPB, van Chinabuye.
  • Plastic aftreklipje op de aansluitingskant : check!
  • Gelaserd logo : check!
  • Pass-through-charging : check!
  • Witte micro-usb-aansluiting : check!
  • Geen logo op usb-kabel : check!
  • Pass-through-charging : check!
  • Code gecontroleerd onder kraskaart op kartonnen verpakking: check!
  • Geen lichtjes als je 'm op zichzelf insteekt : check!
  • Dansje gedaan in een roze string met gele sokken in blauwe laarzen op Show Me Love : check!
So, the real deal, right?
Ik kijk naar de kant waar op mijn 5 andere overal xiaomi.com staat, staat hier mi.com :?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eng4l0Kl.jpg?3
Achterkant looks legit :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/B2lOaWr.jpg

Zou dit 'n andere batch zijn? Of zouden ze de fake batch van Banggood overgenomen hebben :9

[ Voor 31% gewijzigd door dodge_911 op 05-08-2014 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Eind van de middag lag er toch nog een pakje in de bus. Dit keer van Banggood. Vorige week een aantal van deze rolletjes besteld en vandaag dus mogen ontvangen.

Ze komen altijd wel een keer van pas :).

Shoppen in China... I love it :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Hendrikje1 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 20:09:
Eind van de middag lag er toch nog een pakje in de bus. Dit keer van Banggood. Vorige week een aantal van deze rolletjes besteld en vandaag dus mogen ontvangen.

Ze komen altijd wel een keer van pas :).

Shoppen in China... I love it :D.
Dit zijn typische producten die je koopt omdat je gewoon post uit China wil hebben, heb ik gelijk?
Ik kocht er hier ook veel van maar achteraf ben ik ze allemaal kwijt/weggegooid haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
ViezeVis schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 20:10:
[...]

Dit zijn typische producten die je koopt omdat je gewoon post uit China wil hebben, heb ik gelijk?
Ik kocht er hier ook veel van maar achteraf ben ik ze allemaal kwijt/weggegooid haha.
Guess what, de rolletjes die ik had ben ik... juist, kwijt. :9. Altijd handig op momenten dat je het nodig hebt.
Nu moet ik er wel voor zorgen dat ik de rolletjes die nu onderweg zijn niet opnieuw kwijt raak. Anders kan ik ze weer bestellen.

En ja, het komt af en toe voor dat ik spullen bestel omdat ik het leuk vind om post te ontvangen uit China. Of ik het gelijk ga gebruiken is een ander verhaal. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Over dat verliezen van je Chinese spulletjes...
Volgens mij zijn al die quadcopters en heli's (ook uit China!) ergens mee uitgerust om 's nachts dingen terug te vliegen naar dat ene adres in Schiedam. Ik ruik een complot!

[ Voor 9% gewijzigd door dodge_911 op 05-08-2014 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
Ik heb een weirdo trackingnummer gekregen: YC200819008YW
Via welk land/bestelfirma is die?
Geen enkele tracking site kan er info over geven.

Noord-Korea...?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

cornfed99111 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 20:58:
Ik heb een weirdo trackingnummer gekregen: YC200819008YW
Via welk land/bestelfirma is die?
Geen enkele tracking site kan er info over geven.

Noord-Korea...?? :?
Ik zie iets met Yanwen, express service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
redfoxert schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:59:
[...]

Als je een wired connectie hebt op je PC/Laptop dan heb je hiermee een erg goedkope AP voor je telefoon.

Is dit dan zonder software? Als ik dit op eender welke pc (met internet) in de usb poort steek heb ik dan direct een wifi ap (hotspot)?

Heb het even nagekeken en je moet nog software installeren, ze hadden de software op een ingebouwde flash kunnen zetten.
YouTube: Xiaomi USB Wireless Adapter Wifi Router

[ Voor 24% gewijzigd door Snuffelke op 05-08-2014 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
dodge_911 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 19:57:
Knip
!
  • Dansje gedaan in een roze string met gele sokken in blauwe laarzen op Show Me Love : check!
Pics or didnt happen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Laatst online: 18-09 18:43

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Iemand toevallig de laatste tijd iets besteld bij Mistertao.com?

Heb speciaal een CC genomen om wat te bestellen, maar kom met geen mogelijkheid door de betaling heen, de site zelf is er ook wat vaag over, je kan rechtstreeks met CC betalen, maar ze blijven het maar over een account tegoed houden?
Tegoed krijg ik er niet op met Mastercard iig :?

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
ViezeVis schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 21:04:
[...]

Ik zie iets met Yanwen, express service.
Merci!
Via 91track.com heb ik hem kunnen vertalen.
Pagina: 1 ... 102 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]