Ik had hetzelfde probleem. Ik had zelf eerst ook een Duracell powerbank, maar deze leverde, naar mijn mening, niet genoeg voor het geld. Ik heb toen de gok gewaagd en ben voor een powerbank van Cager(dit was voordat de Xiaomi powerbanks de standaard werden) gegaan. Ik heb hier nog geen moment spijt van gehad. Ik heb zelf de 12500 mAh versie en ben hier zeer te spreken over. Altijd handig om twee apparaten tegelijk op te kunnen laden.Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 18:29:
[...]
Jammer dat er maar één USB output in zit. Verder ziet ie er wel strak en veelbelovend uit.. Dank je. Heb er nu een van Duracell en kwam er te laat achter dat ik voor die belachelijke prijs (25 euro voor 1800mAh lader) ook een 10 keer betere batterij had kunnen kopen. Omdat ik aan 1800mAh echt te weinig heb en graag meerdere apparaten soms tegelijk op wil laden, was ik opzoek naar een goed alternatief voor rond de 15-20 euro.
En over laden gesproken, bedankt @dodge_911 voor de tip van de KCX-017 USB tester. Heb mijn kabels eens goed getest en kwam er achter dat mijn meest gebruikte kabels echt puin waren, wat weer verklaart waarom dat het laden zo langzaam ging.
Meteen een grote schoonmaak gehouden en de goeie kabels bewaard en de rest weggedaan.
En die kan ik dan later weer in de verschillende mapjes doen die ik dankzij de verschillende links in dit topic heb gekocht.
Het is erg. Ik 'bespaar' geld door 'goedkope' producten uit China te kopen die ik voorbij zie komen in dit topic, maar dat geld ben ik direct weer kwijt aan het aantal verschillende producten die ik koop door ditzelfde topic.
Daarbij moet ik wel melden dat ik dankbaar ben voor de verschillende posters die deze links plaatsen en de gok wagen met verschillende producten. De reviews en ervaringen zijn veel waard en helpen een grote groep mensen.