[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 103 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.300 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 21:16
Er zullen vast wel wat fotografen onder jullie zitten. Heeft een van jullie ervaring met statieven uit china? Ik ben op zoek naar een redelijk goedkoop statief voor mijn nieuwe Sony A5000. Iemand misschien een link naar een statief dat niet al te kort is en niet prijzig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Snuffelke schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 21:10:
Heb het even nagekeken en je moet nog software installeren, ze hadden de software op een ingebouwde flash kunnen zetten.
YouTube: Xiaomi USB Wireless Adapter Wifi Router
Jammer, dat is toch een breekpunt.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dodge_911 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 19:57:
Ik check net mijn gisteren binnengekomen zilveren XPB, van Chinabuye.
  • Plastic aftreklipje op de aansluitingskant : check!
  • Gelaserd logo : check!
  • Pass-through-charging : check!
  • Witte micro-usb-aansluiting : check!
  • Geen logo op usb-kabel : check!
  • Code gecontroleerd onder kraskaart op kartonnen verpakking: check!
  • Geen lichtjes als je 'm op zichzelf insteekt : check!
  • Dansje gedaan in een roze string met gele sokken in blauwe laarzen op Show Me Love : check!
So, the real deal, right?
Ik kijk naar de kant waar op mijn 5 andere overal xiaomi.com staat, staat hier mi.com :?
[afbeelding]
Achterkant looks legit :
[afbeelding]

Zou dit 'n andere batch zijn? Of zouden ze de fake batch van Banggood overgenomen hebben :9
Denk gewoon een nieuwe batch. Als je nu naar xiaomi.com gaat, wordt je geredirect naar http://www.mi.com/index.php?f=xiaomi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:11
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 23:11:
[...]

Denk gewoon een nieuwe batch. Als je nu naar xiaomi.com gaat, wordt je geredirect naar http://www.mi.com/index.php?f=xiaomi
Ik he book mi.com op de achterkant staan. Ik ben zelf niet echt happy met het ding, kan nauwlijks mijn nexus 7 en s3 1x volledig opladen. iPad 3 zelfs maar 1x en hij is al leeg.. Ik kijk het nog even aan, maar uit de ervaringen van anderen begreep ik dat je een accu zoals van de s3 (2100mah) toch echt wel 4 tot 5x kan laden (zou ook moeten met 10400 mah capaciteit).

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maanio
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-09-2023
Ron ik denk dat jij gewoon een fake one hebt :[
Ik heb zowel een echte met mi.com en xiaomi.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 15:16
dodge_911 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 19:57:
Ik check net mijn gisteren binnengekomen zilveren XPB, van Chinabuye.
  • Plastic aftreklipje op de aansluitingskant : check!
  • Gelaserd logo : check!
  • Witte micro-usb-aansluiting : check!
  • Geen logo op usb-kabel : check!
  • Code gecontroleerd onder kraskaart op kartonnen verpakking: check!
  • Geen lichtjes als je 'm op zichzelf insteekt : check!
  • Dansje gedaan in een roze string met gele sokken in blauwe laarzen op Show Me Love : check!
So, the real deal, right?
Ik kijk naar de kant waar op mijn 5 andere overal xiaomi.com staat, staat hier mi.com :?
[afbeelding]
Achterkant looks legit :
[afbeelding]

Zou dit 'n andere batch zijn? Of zouden ze de fake batch van Banggood overgenomen hebben :9
Ik heb in Shanghai bij de officiele Xiaomi winkel een 5200 mAh en een 10400 mAh gekocht, en bij de een staat er xiaomi.com en bij de andere mi.com.

Dus dat zou niet uitmaken.

Een echte nepperd ben ik op mijn reis ook al tegengekomen, je zult dan zien dat de tekst aan de onderkant donkerder grijs is dan de echte.

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15-09 21:26
Zoals belooft vaker reviews van producten ook al is het maar een hdd case.
Indien dit liever elders moet gepost worden, laat het dan maar weten.

1tje van Banggood en 1tje van ebay.

Die van Banggood is iets beter van kwaliteit, is breder en minder lang, deze heeft als nadeel dat de schijf net iets losser in de case zit. (1 elastiek,1rits)
Die van Ebay is in de breedte juist op maat zodat de schijf geen speelruimte heeft, kwaliteit is ook iets minder maar is ook bijna de helft van de prijs.(2 elastieken,2ritsen,handband)
Het is met beide cases niet mogelijk de usb kabel aan te sluiten in de case zelf zonder dat de aansluiting te veel belast wordt. (lukt wel maar is niet aan te raden)

Het wegsteken van de usb kabel (linkerzijde) vind ik het best bij die van Banggood, deze heeft meer de vorm van de standaard geleverde usb kabel.

De geteste 2,5" schijven zijn de Seagate Backup plus en de ministation, beide schijven zijn de standaard 2,5" met een zeer kleine extra printplaat achteraan van 1,5cm.
De groter schijven van Zalman en Icybox passen niet in deze behuizing (ze zijn te lang) (13,5 tot 14cm)

Veel meer valt er niet te zeggen over een case maar ik heb er nog 2 andere onderweg en als deze aankomen zal ik die ook in een review gieten, indien gewenst.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GfgET46.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VAleGTX.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Teknoviking schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 16:27:
[...]

Kan je misschien controleren of dit genuine oordopjes zijn?

Hier zijn een aantal foto's van genuine oordopjes, vooral het gewicht van 12g schijnt bij nep oordoppen vaak niet te kloppen (11g of 96g).

Alvast bedankt
Aan de echte zit een qr code sticker op het onderste koortje geplakt. Als je die scant, ga je gelijk naar de xiaomi site en wordt aangegeven wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuffelke schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 00:14:
Zoals belooft vaker reviews van producten ook al is het maar een hdd case.
Indien dit liever elders moet gepost worden, laat het dan maar weten.
[afbeelding]

[afbeelding]
Even serieus, een review van een plastic tasje??? Waarschijnlijk goed bedoeld, maar je kan ook overdrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:25
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 00:30:
[...]

Even serieus, een review van een plastic tasje??? Waarschijnlijk goed bedoeld, maar je kan ook overdrijven...
haha mooie reactie, ik vind reviews lezen altijd wel leuk, zelfs een vergelijking tussen twee cases, mooi hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp me niet verkeerd, lees graag reviews over de nieuwste zaklampen, powerbanks, quadcopters etc.
Maar een halve pagina over een plastic case... zal wel aan mij liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 19:42
krissie100 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 00:33:
[...]

haha mooie reactie, ik vind reviews lezen altijd wel leuk, zelfs een vergelijking tussen twee cases, mooi hoor!
Idd, dan zie je waar mensen op letten.
Snuffelke, als het kan mag je eens de link naar Ebay geven (als je die nog hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
bottom line schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 00:36:
[...]

Idd, dan zie je waar mensen op letten.
Snuffelke, als het kan mag je eens de link naar Ebay geven (als je die nog hebt).
http://www.ebay.com/itm/P...Skins&hash=item1e747033f4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 00:35:
Begrijp me niet verkeerd, lees graag reviews over de nieuwste zaklampen, powerbanks, quadcopters etc.
Maar een halve pagina over een plastic case... zal wel aan mij liggen :P
Iedereen heeft interesses in verschillende zaken. Een case is mss minder interessant maar is wel handig om te weten als je het koopt dat hun beloofde maten wel kloppen en dat alles past.
Er wordt hier soms over dingen gesproken van minder dan $1, zijn die het dan ook niet waard om te reviewen?

Ik wil hier in de toekomst wel rekening mee houden ten slotte steek ik er ook mijn tijd in en voor mij hoeft het niet want ik heb ze tenslotte al gekocht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ron!n schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 23:32:
[...]

Ik he book mi.com op de achterkant staan. Ik ben zelf niet echt happy met het ding, kan nauwlijks mijn nexus 7 en s3 1x volledig opladen. iPad 3 zelfs maar 1x en hij is al leeg.. Ik kijk het nog even aan, maar uit de ervaringen van anderen begreep ik dat je een accu zoals van de s3 (2100mah) toch echt wel 4 tot 5x kan laden (zou ook moeten met 10400 mah capaciteit).
iPad 3 battery capacity : 11560mAh
Dat van je iPad klopt dus wel.
Maar wanneer is leeg leeg bij jou? Als het laatste ledje nog knippert of niet? Want dat begint bij wijze van spreken te knipperen bij 24% capaciteit. Ik heb er al een paar leeggetrokken om mijn meters te testen en de powerbanks zelf, en ik zit toch zo rond de 9100mah gemiddeld.

Re: mi.com vs xiaomi.com
Okay dan, weten we ook weer, dan :D
USBsticks met de pics zijn te koop bij DX, BG en CB :)

[ Voor 13% gewijzigd door dodge_911 op 06-08-2014 00:53 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:11
dodge_911 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 00:48:
[...]

iPad 3 battery capacity : 11560mAh
Dat van je iPad klopt dus wel.
Maar wanneer is leeg leeg bij jou? Als het laatste ledje nog knippert of niet? Want dat begint bij wijze van spreken te knipperen bij 24% capaciteit. Ik heb er al een paar leeggetrokken om mijn meters te testen en de powerbanks zelf, en ik zit toch zo rond de 9100mah gemiddeld.
Okay, ik had niet gerealiseerd dat die iPad zo'n grote accu (nodig) heeft, ik ga dan goed testen met mijn telefoon, eens zien of ik hem 4 tot bijna 5x kan opladen. Ik twijfel nu over die laatste led, of die nog knipperde.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-09 21:16
Bij mij knippert hji contstant tijdens het opladen? dus zelfs vanaf 4 ledjes vol. Maar volgens mij heb ik een echte? Ik vind het overigens ook meevallen kan 2,5x mijn htc one opladen ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:50

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 17:06:
[...]

Volgens mij ben ik de schuldige wat betreft het aanraden van krabbers uit China >:) Maar ik ben niet aansprakelijk voor een eventuele koopverslaving van scheerproducten :+ . Maar ik kan iedereen deze Chinese Gillette Tech aanraden als je goedkoper wilt natscheren, en hier dan nog een review voor de eventuele geïnteresseerde.

Ik heb geen aandelen in Gillette :+ , maar ze maken in ontwikkelingslanden zoals China en India wel echt goede producten welke niet duur zijn vind ik :)
Gevaarlijk topic is dit toch... Gisterenavond dus weer 2 krabbers besteld en weer wat dingen gezien die ik niet direct nodig heb maar wel makkelijk zijn om te hebben :X :P

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 20:40
janvanduschoten schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 08:54:

Gevaarlijk topic is dit toch... Gisterenavond dus weer 2 krabbers besteld en weer wat dingen gezien die ik niet direct nodig heb maar wel makkelijk zijn om te hebben :X :P
Een voor je linker en de ander voor je rechterhand?

Idd een gevaarlijke topic. Moet me enorm inhouden.
Een mooie zaklamp en een quadcopter staan nog in de planning. Maar ik hou me in. Quadkopter koop ik voor de zoontje van een maat van me. Helaas is hij pas in maart jarig...
Vraag me ook af of een kind van 6 er wel mee overweg kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
Ron!n schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 23:32:
Heb je de PB wel volledig opgeladen? Met een 1A usb lader duurt dat ruim 10 uur. Tot dusver heeft Chinabuye altijd originele geleverd, al zou het kunnen dat je er een hebt met een paar slechte accu's.

Anders zo'n apparaatje kopen om te meten hoeveel er in en uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
Russel88 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 09:10:
[...]

Een voor je linker en de ander voor je rechterhand?

Idd een gevaarlijke topic. Moet me enorm inhouden.
Een mooie zaklamp en een quadcopter staan nog in de planning. Maar ik hou me in. Quadkopter koop ik voor de zoontje van een maat van me. Helaas is hij pas in maart jarig...
Vraag me ook af of een kind van 6 er wel mee overweg kan.
Op de doos van mijn quadkopter staat een minimum leeftijd vanaf 14 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Snuffelke schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 09:27:
Op de doos van mijn quadkopter staat een minimum leeftijd vanaf 14 jaar.
Dat houdt een tweaker nooit tegen, toch?

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
Acolyte57 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 09:30:
[...]

Dat houdt een tweaker nooit tegen, toch?
Buitenhuis en onder ouderlijk toezicht zou dit inderdaad niet echt een probleem mogen vormen,dat beslis je tenslotte zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2023
EN-IS schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:15:
[...]

Xiaomi heeft/verkoopt ook kabels, en ik zat eraan te denken om een paar van Xiaomi kabels te bestellen. Officiële echte Xiaomi kabel1 - kabel2 en ik denk dat deze wel van goede kwaliteit zijn (deze worden namelijk ook geleverd met de toestellen). Op Tmall.com zijn ze geprijsd voor $3.33 en $2.50.
Heb je deze nog besteld? Ben namelijk erg benieuwd naar het resultaat, anders ga ik ze zelf een dezer dagen bestellen. Heb middels de app welke iemand hier afgelopen week aanbevolen heeft geconstateerd dat de meeste van mijn kabels bijzonder slecht laden namelijk en dat vind ik nou net een van de dingen wat ik belangrijk vind.
EN-IS schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 18:57:
[...]

Dank! 4 uur in de middag neem ik aan, morgen maar eens een kijkje op wagen :)

Heb jij nog een reactie ontvangen van Taobao/Tmall over internationale verzendingen?
Hier heb je zeker wel een agent voor nodig? (zoals je op je website omschrijft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:53
Tommyboy_1908 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:51:
Heb je deze nog besteld? Ben namelijk erg benieuwd naar het resultaat, anders ga ik ze zelf een dezer dagen bestellen. Heb middels de app welke iemand hier afgelopen week aanbevolen heeft geconstateerd dat de meeste van mijn kabels bijzonder slecht laden namelijk en dat vind ik nou net een van de dingen wat ik belangrijk vind.

Hier heb je zeker wel een agent voor nodig? (zoals je op je website omschrijft).
Om eerlijk te zijn ben ik het vergeten te bestellen :z Had ook mee te maken met dat iemand in de reacties (op de product pagina ik dacht bij DX) aangaf dat het niet meer dan 1mAh door heen liet. Ik ga deze twee kabels nu bestellen :)

Dat klopt, bij Tmall heb je een agent nodig. Taobao heeft sinds kort een verzendservice voor buitenlanders alleen is het nog altijd onduidelijk of deze wel werkt en hoe deze zou moeten werken. Kenzi had hierover navraag gedaan maar we zijn niet echt verder opgeschoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

EN-IS schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 10:59:
[...]

Dat klopt, bij Tmall heb je een agent nodig. Taobao heeft sinds kort een verzendservice voor buitenlanders alleen is het nog altijd onduidelijk of deze wel werkt en hoe deze zou moeten werken. Kenzi had hierover navraag gedaan maar we zijn niet echt verder opgeschoten :)
Echt veel verder kom ik niet bij Taobao, behalve dat de service er aan zit te komen maar dat je nu nog overgeleverd bent aan de verkoper (soms willen die wel naar het buitenland shippen). Voor alsnog werkt de "buitenlandse" versie van Taobao alleen voor Malaysie, Indonesie etc. 8)

Het kan zijn dat ze wachten op wat https://11main.com/preview doet (Alibaba's nieuwe Amerikaanse webwinkel)

http://eu.hoyoyo.com/ is trouwens ook wel een leuke site om spullen uit China / Japan te kopen.

[ Voor 11% gewijzigd door Kenzi op 06-08-2014 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
Bij Pandadwill is de Xiaomi Piston nu maar $16.99 en ze beweren stug dat het een originele is d.m.v. een uitgebreid foto-vergelijk met de nep-versie. Dus ik heb de gok maar genomen :9

[ Voor 86% gewijzigd door Kitano op 06-08-2014 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 16:27

RobertowNL

For your gear!

Kenzi schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 11:27:
[...]

Echt veel verder kom ik niet bij Taobao, behalve dat de service er aan zit te komen maar dat je nu nog overgeleverd bent aan de verkoper (soms willen die wel naar het buitenland shippen). Voor alsnog werkt de "buitenlandse" versie van Taobao alleen voor Malaysie, Indonesie etc. 8)

Het kan zijn dat ze wachten op wat https://11main.com/preview doet (Alibaba's nieuwe Amerikaanse webwinkel)

http://eu.hoyoyo.com/ is trouwens ook wel een leuke site om spullen uit China / Japan te kopen.
Ah, was mij ook al zoiets opgevallen. Toen ik laatst een keer op Taobao zat kreeg ik ineens een link voorgeschoteld naar bedrijven die het pakket voor je doorzonden. Zou wel mooi zijn als er binnenkort zoiets gaat komen :D

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kitano schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 11:50:
Bij Pandadwill is de Xiaomi Piston nu maar $16.99 en ze beweren stug dat het een originele is d.m.v. een uitgebreid foto-vergelijk met de nep-versie. Dus ik heb de gok maar genomen :9
Dat zijn nog eens tips, niet eerder zo'n goeie prijs gezien indien ze inderdaad echt zijn. Ik twijfel nog...
Na het lezen van de reviews en Q&A lijkt het inderdaad the real deal, op youtube staat nog een unboxing van de pistons geleverd via Pandawill, de echte. Dus maar besteld :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2014 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-09 12:21
Dus niemand heeft nog goede kwaliteit usb kabels gevonden? De Xiaomi kabels heeft men dus nog niet getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippowave
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 17:21
Ik zit er over na te denken om een Windows 8 tablet VOYO A1 MINI of van een ander merk met 2GB ram uit China te halen. Wil hem gaan gebruiken voor YouTube/Twitch en om anime te kijken. Ben nu een beetje aan het kijken of hij met korting nog goedkoper kan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:04:
[...]

Dat zijn nog eens tips, niet eerder zo'n goeie prijs gezien indien ze inderdaad echt zijn. Ik twijfel nog...
Na het lezen van de reviews en Q&A lijkt het inderdaad the real deal, op youtube staat nog een unboxing van de pistons geleverd via Pandawill, de echte. Dus maar besteld :P
Het kartonnen doosje ziet er wel anders uit dan de originele. Onder andere mist de v2 aanduiding bij de naam.

vergelijk maar met deze plaatjes uit de officiele Xiaomi store

Ik zeg niet dat ze nep zijn maar doosje is wel anders. (zowel de pandawill als nepperd verschillen van de echte)

[ Voor 3% gewijzigd door Kenzi op 06-08-2014 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Kenzi schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 11:27:
Dank voor het navragen. Jammer om te horen dat deze extra service er nog niet is, ik ben dan ook benieuwd wat ze van plan zijn, zoals jij dat aangeeft, wachten ze op 11Main of gaan ze zelf zoiets starten?

Internationaal bekendheid creëren door direct zelf een te stap te nemen op de internationale markt (internationale front-end website/shop voor taobao/tmall)? Ik denk het wel namelijk :)
Dank je! :)
Lfshiu schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:06:
Dus niemand heeft nog goede kwaliteit usb kabels gevonden? De Xiaomi kabels heeft men dus nog niet getest?
Ik heb deze nog een uur geleden besteld en zal ze direct bij binnenkomst uitvoerig testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

EN-IS schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:25:
[...]

Dank voor het navragen. Jammer om te horen dat deze extra service er nog niet is, ik ben dan ook benieuwd wat ze van plan zijn, zoals jij dat aangeeft, wachten ze op 11Main of gaan ze zelf zoiets starten?

Internationaal bekendheid creëren door direct zelf een te stap te nemen op de internationale markt (internationale front-end website/shop voor taobao/tmall)? Ik denk het wel namelijk :)
11Main is van hetzelfde bedrijf. Taobao naar zuid-azië brengen was verder al een grote stap. Ik denk dat ze nu even wachten op 11Main en op de IPO van Alibaba (die de grootste IPO dreigt te gaan worden sinds Facebook, wat wel aangeeft wat voor een potentieel beleggers zien in China shopping 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoviking
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-08 21:05
Overigens versturen ze daarna zelf wel de neppe oordoppen als ik het forum mag geloven.

Forum Pandawill

Het is wel een oudere post maar ik zie regelmatig op internet dat pistons van rond de $16 bijna altijd nep zijn. Ik hoor graag als je ze binnen hebt of ze echt of nep zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Kenzi schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:27:
11Main is van hetzelfde bedrijf. Taobao naar zuid-azië brengen was verder al een grote stap. Ik denk dat ze nu even wachten op 11Main en op de IPO van Alibaba (die de grootste IPO dreigt te gaan worden sinds Facebook, wat wel aangeeft wat voor een potentieel beleggers zien in China shopping 8) )
Nu dat je het zegt ja, de grote baas, Alibaba B)
Teknoviking schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:40:
Overigens versturen ze daarna zelf wel de neppe oordoppen als ik het forum mag geloven.

Forum Pandawill

Het is wel een oudere post maar ik zie regelmatig op internet dat pistons van rond de $16 bijna altijd nep zijn. Ik hoor graag als je ze binnen hebt of ze echt of nep zijn.
Naar aanleiding van de aanbieding heb ik er ook 1 (als reserve) besteld en is dit wel teleurstellend om te lezen.

Origineel die ik van Tmall heb ontvangen heb ik hier en kan ik het direct mee vergelijken, daar heb ik de foto's niet voor nodig :) Als Pandawill op deze manier vals speelt dan is er dan ook niets anders op om direct een dispute te openen bij PayPal en vervolgens op te waarderen naar een claim.

We wachten het af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenzi schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:24:
[...]

Het kartonnen doosje ziet er wel anders uit dan de originele. Onder andere mist de v2 aanduiding bij de naam.

Ik zeg niet dat ze nep zijn maar doosje is wel anders. (zowel de pandawill als nepperd verschillen van de echte)
Er staat toch versie 2 op de doos van Pandawill? Of kijk ik verkeerd?
Maar als ze inderdaad gewoon een hele andere batch sturen dan op de foto's, dan worden we wel hard genaaid ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Kenzi schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:24:
[...]

Je hebt gedeeltelijk gelijk. Er is ook een goedkope versie van de V2 in omloop. En die variëren in prijs van net onder de 6 tot een 10 of 11 Dollar. Ben ze in het verleden al vaker tegen gekomen. Ze zien er wel bijna hetzelfde uit. Alleen is het doosje zwart met een zwarte rubber binnenkant. De V2 is Donkerbruin. Heb het ff vergeleken met de 2 die ik hier heb.

Hier heb je ze in het zilver.

http://www.dx.com/nl/p/xi...110cm-274777#.U-IKq2O0O24

En hier in goud/bruin.

http://www.dx.com/nl/p/3-...110cm-314316#.U-IK12O0O24

Zoals je ziet zit er bijna geen verschil in. Maar de prijs is wel een stuk lager. PW doet het ook wel handig, ze noemen nergens de naam Piston of V2. Dus verkopen ze ook geen nep of foutief genaamd model. Maar je betaald wel 2x zoveel als ze waard zijn. Dat is slim gebruik maken van de hype. :P

[ Voor 4% gewijzigd door starcopy op 06-08-2014 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
De zilveren van DX is een goedkoper model zonder gaatje aan de buitenkant. De gouden is nep, want daar staat "for Xiaomi [phonetypes]" ipv dat het zelf een Xiaomi zou zijn. Dit is de orignele Piston bij DX voor $21

Bij Tmall kost de originele Y99 = 12 euro ex shipping. Verzenden zal niet zo duur zijn ivm laag gewicht, dus ik heb nog hoop dat die van PW echt is :-)

[ Voor 22% gewijzigd door Kitano op 06-08-2014 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De zilveren is inderdaad een ander low buget model, geluid is iets minder. Prijs is rond de 6-7 euro, o.a. bij DX.
Van de piston V2 bestaan ze alleen in goud/bruin.

De V2 van DX: http://www.dx.com/nl/p/in...olden-320154#.U-IO9-N_tIE
Geen idee of dat the real deal is, neem aan van wel.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2014 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:51:
Er staat toch versie 2 op de doos van Pandawill? Of kijk ik verkeerd? -knip-
Klopt, het staat er echt. Kenzi kijkt er overheen, op de doos van Pandawill (fotos - links) staat 2. Ik heb de foto's vergeleken met mijn Piston v2 (kartonnen en) plastic doos, deze komt overeen met de foto's van Pandawill (fotos - links).
starcopy schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:04:
-knip-
Zoals je ziet zit er bijna geen verschil in. Maar de prijs is wel een stuk lager. PW doet het ook wel handig, ze noemen nergens de naam Piston of V2. Dus verkopen ze ook geen nep of foutief genaamd model. Maar je betaald wel 2x zoveel als ze waard zijn. Dat is slim gebruik maken van de hype. :P
Dat zijn toch echt twee andere oordoppen. Dat is/zijn niet de Piston / V2 maar twee andere "goedkope" oordoppen. Deze staat ook niet op Tmall (xiaomi.tmall.com). Ik weet dan ook niet of deze wel 'echte' Xiaomi oordopjes zijn, is ook niet belangrijk, het gaat om de Piston V2. :)
Kitano schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:13:
De zilveren van DX is een goedkoper model zonder gaatje aan de buitenkant. De gouden is nep, want daar staat "for Xiaomi [phonetypes]" ipv dat het zelf een Xiaomi zou zijn. Dit is de orignele Piston bij DX voor $21

Bij Tmall kost de originele Y99 = 12 euro ex shipping. Verzenden zal niet zo duur zijn ivm laag gewicht, dus ik heb nog hoop dat die van PW echt is :-)
Wat je zegt klopt, en dat is de originele Xiaomi Piston V2 bij DX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
Enkele weken geleden zag ik hier wat berichten omtrent de Mi band. Voor de liefhebber, ik zag dat deze reeds te pre-orderen is op http://www.ibuygou.com/p-...waterproof_ip67-6192.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Tommyboy_1908 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:40:
Enkele weken geleden zag ik hier wat berichten omtrent de Mi band. Voor de liefhebber, ik zag dat deze reeds te pre-orderen is op http://www.ibuygou.com/p-...waterproof_ip67-6192.html
Ik wil deze graag bestellen, maar ben niet zeker of het wel werkt met andere smartphones... Zal om die reden wachten tot ik zeker ben dat er ondersteuning is. :+

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Nog even iets anders, ik weet niet wat er aan de hand is met deze aanbieding, maar voor diegene die is geïnteresseerd in de wat duurdere quadcopter Walkera QR X350 met Devo F7, deze is in de aanbieding bij TinyDeal.com, en niet een klein beetje ook!

Het moet wel een fout zijn!? :X
Afbeeldingslocatie: http://img.td-imgs.com/small_images/71/00/327100_130505620699367495.jpg

Deze is namelijk normaal geprijsd op ongeveer $500, bijvoorbeeld bij Banggood/Tmart, bij TinyDeal is deze nu te bestellen voor $300.

//EDIT: ik heb even navraag gedaan, ik heb nog geen antwoord ontvangen maar het lijkt erop dat deze versie erg kaal wordt geleverd (allen QC en Transmitter/Controller) wat de prijs dan ook verklaart. Als ik meer weet, dan zal ik dat hier plaatsen.

[ Voor 21% gewijzigd door Perkouw op 13-08-2014 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
@EN-IS, ik zag dat jij een tijd terug ook de volgende kabels hebt besteld van Xiaomi (was ik eigenlijk alweer vergeten), wat laten deze door?

Xiaomi Mi Kabel (micro-usb oranje kleur):

http://www.dx.com/nl/p/ma...-20cm-324414#.U-IZifl_tPM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN-IS schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:50:
Nog even iets anders, ik weet niet wat er aan de hand is met deze aanbieding, maar voor diegene die is geïnteresseerd in de wat duurdere quadcopter Walkera QR X350 met Devo F7, deze is in de aanbieding bij TinyDeal.com, en niet een klein beetje ook!

Het moet wel een fout zijn!? :X
[afbeelding]

Deze is namelijk normaal geprijsd op ongeveer $500, bijvoorbeeld bij Banggood/Tmart, bij TinyDeal is deze nu te bestellen voor $300.
Als je hem voor die prijs wel wil, gewoon bestellen met PayPal. :P

Ik heb gisteren maar eens een QI lader besteld. Mijn Cheerson CX-10 is ook nog steeds onderweg. :( de 45 dagen zijn dit weekend voorbij dus als hij er vrijdag niet is maar een dispute aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Tommyboy_1908 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:03:
@EN-IS, ik zag dat jij een tijd terug ook de volgende kabels hebt besteld van Xiaomi (was ik eigenlijk alweer vergeten), wat laten deze door?

Xiaomi Mi Kabel (micro-usb oranje kleur):
http://www.dx.com/nl/p/ma...-20cm-324414#.U-IZifl_tPM
Een hele goede vraag, want ik had deze getest alleen vergeten te melden hier, deze is op en top! Deze laat hetzelfde door als de originele Samsung micro usb kabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
EN-IS schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:05:
[...]

Een hele goede vraag, want ik had deze getest alleen vergeten te melden hier, deze is op en top! Deze is laat hetzelfde door als de originele Samsung micro usb kabel :)
Thanks! Jammer dat ze zo kort zijn maar voor goede kwaliteit neem ik daar genoegen mee, houdt het ook wel wat netter en overzichtelijker qua opbergen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

EN-IS schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:35:
[...]

Klopt, het staat er echt. Kenzi kijkt er overheen, op de doos van Pandawill (fotos - links) staat 2. Ik heb de foto's vergeleken met mijn Piston v2 (kartonnen en) plastic doos, deze komt overeen met de foto's van Pandawill (fotos - links).
Ik heb een nieuwe bril nodig :> Er staat inderdaad een "2".

De SALE van Xiaomi valt een beetje tegen, de Mi1S en de Mi3 is afgeprijsd, wat logisch is als je een nieuw model aankondigd. Geen spectaculaire aanbiedingen helaas. En nog steeds geen Mi Fit Band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook nog 4 cases besteld voor me Nexus 4 zojuist. 3.98 euro afgerekend voor 4 cases. :P
Het is allemaal zo verleidelijk XD. /me is net nieuw in het China shoppen dus koopt zo'n beetje alles wat los en vast zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Kenzi schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:46:
Ik heb een nieuwe bril nodig :> Er staat inderdaad een "2".

De SALE van Xiaomi valt een beetje tegen, de Mi1S en de Mi3 is afgeprijsd, wat logisch is als je een nieuw model aankondigd. Geen spectaculaire aanbiedingen helaas. En nog steeds geen Mi Fit Band.
Ben ik met je eens, had gehoopt op een leuke sale en kortingen, weer een excuus om te bestellen :) Helaas, en idem ik zit ook te wachten op de Mi Band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:50

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

[...]

Okay, nu ook een setje xiaomi pistons v2 besteld... Niet echt nodig maar wel handig, houd ik m'n budget setje wel als reserve en ga ik hier lekker mee hardlopen :)

Misschien moet ik dit topic maar eens gaan overslaan, je blijft kopen :P

Zo'n Mi band lijkt me ook wel een leuk ding :X

[ Voor 4% gewijzigd door janvanduschoten op 06-08-2014 16:09 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
*spam*

[ Voor 98% gewijzigd door Perkouw op 13-08-2014 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]EN-IS schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 18:14:
En bij Focalprice kwam ik net dit tegen ($8.99), ik moet me echt inhouden om het niet te bestellen :D Lijkt me wel geinig, ik zou het een keer willen proberen. Een volgende aanbieder die ik heb gevonden is Dodocase.

[afbeelding]
Dat is wel lachen, hier staat wat meer info erover: nieuws: Google bouwt vr-bril van karton met smartphone als scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik had ook een tijdje ook gewoon een paar van deze krabbers op voorraad, dat is op zich wel handig als je iemand uit de omgeving kent die wellicht ook eentje wilt hebben.

Oh ik heb hier nog een goedkoper krabber ;) Een Rimei krabber voor € 1,45 dat is ook een goede krabber :) Daar heb ik ook al een review van ingepland voor maandag 11 Augustus :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 18:56
17-7-2014 Een HD44780 Display besteld voor aan de arduino Bij BuyInCoins. En vandaag ontvangen. Nog steeds best snel :)

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsertFunnyText
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-07 19:01
EN-IS schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 18:14:
...Ik moet me echt inhouden om het niet te bestellen :D
Mij is het niet gelukt :')

Dit zal weer een product uit China zijn dat ik 1 keer gebruik en daarna nooit meer.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InsertFunnyText schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:27:
[...]

Mij is het niet gelukt :')

Dit zal weer een product uit China zijn dat ik 1 keer gebruik en daarna nooit meer.. :+
Dat is het nadeel. Al die goedkope hebbedingen waar je nooit weer wat mee doet, maar het is zo goedkoop en klinkt zo leuk so must buy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 15:39
Heeft iemand nog tips/ervaringen met chinese hoofdlampjes/zaklampen? Ben nog op zoek naar een aantal leuke lampjes welke m'n 4D Maglight kunnen vervangen maar welke wel een redelijke lichtopbrengt hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 09:04

Mavamaarten

Omdat het kan!

Xaero schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 22:23:
Heeft iemand nog tips/ervaringen met chinese hoofdlampjes/zaklampen? Ben nog op zoek naar een aantal leuke lampjes welke m'n 4D Maglight kunnen vervangen maar welke wel een redelijke lichtopbrengt hebben..
Ja, zoek een leuke 18650-zaklamp, maar koop de batterijen op een plaats die je vertrouwt. Capaciteit is zo goed als nooit wat ze aanbieden in China. Ook de lumens van de zaklampen zijn vrijwel altijd overdreven, maar toch zijn er heel wat felle zaklampen te koop voor heel weinig geld.

Ik heb er zelf een heel aantal, maar van de zaklampen die ik heb, vind ik deze de beste in het algemeen: http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Klein en draagbaar, en de beste bouwkwaliteit van de lampen die ik in mijn bezit heb. Over de felheid valt ook zeker niet te klagen. 1600 lumen no way, maar feller dan wat lampjes van DX die ik heb. Ook heeft deze een bredere kop zodat je een grotere flood hebt.

Ohja, je hebt nog wel een oplader nodig.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag maar een dispute geopend na 41 dagen wachten. De xiaomi pb van Dealextreme nog steeds niet binnen en statusupdate veranderd ook niet meer sinds 19 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:40:
[...]

Dat is het nadeel. Al die goedkope hebbedingen waar je nooit weer wat mee doet, maar het is zo goedkoop en klinkt zo leuk so must buy.
Helemaal met je eens -_-

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/O336SuC.jpg

Dit en nog veel meer, Allemaal kleine dingen uit China. Waarvan ik dacht, ze nog wel eens nodig te zijn. Maar nee hoor. Heb het netjes gesorteerd, maar doe er niks mee :P

Dat bakje ervoor komt trouwens niet uit china, maar bij de action. ( waarschijnlijk dus ook oorsprong china. ) Dat is zo'n magnetisch schroeven bakje. Dat je je schroeven niet kwijtraakt :P

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:59

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

EN-IS schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 18:14:
Ik heb vandaag van DealExtreme een coupon code exclusief voor ChinaKorting bezoekers mogen ontvangen :)
DealExtreme 5% coupon code: DXCHINAKORTING
(Geldig tot en met 30 september.)

En bij Focalprice kwam ik net dit tegen ($8.99), ik moet me echt inhouden om het niet te bestellen :D Lijkt me wel geinig, ik zou het een keer willen proberen. Een volgende aanbieder die ik heb gevonden is Dodocase.

[afbeelding]
Oei, nu heb je me ook besmet :( Kan er geen waarschuwing bovenaan dit topic komen :P
Weet iemand of Cardboard ook met andere telefoons werkt, een sony Xperia Z bijvoorbeeld?

[ Voor 4% gewijzigd door Mr_gadget op 06-08-2014 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/g6M3Vjt.jpg
:p

@hieronder : daar heb je een punt, chinaspul zijn wel leuke stockingstuffers...

[ Voor 43% gewijzigd door dodge_911 op 06-08-2014 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:19

ViezeVis

Sample Text

MrMilco schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 23:04:
[...]

Helemaal met je eens -_-

[afbeelding]

Dit en nog veel meer, Allemaal kleine dingen uit China. Waarvan ik dacht, ze nog wel eens nodig te zijn. Maar nee hoor. Heb het netjes gesorteerd, maar doe er niks mee :P

Dat bakje ervoor komt trouwens niet uit china, maar bij de action. ( waarschijnlijk dus ook oorsprong china. ) Dat is zo'n magnetisch schroeven bakje. Dat je je schroeven niet kwijtraakt :P
Er kwam een glimlach op mijn gezicht 7(8)7.
Ik wil heel graag weten wat er in die bakkies zit. Volgens mij kun je op deze manier ook voor de rest van het jaar sinterklaas zijn. <+:)

[ Voor 6% gewijzigd door ViezeVis op 06-08-2014 23:32 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dodge_911 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 23:31:
[afbeelding]
:p

@hieronder : daar heb je een punt, chinaspul zijn wel leuke stockingstuffers...
Zo waar dat :P
En ja inderdaad, voor kerst volgend jaar maar gewoon de prullaria uit China halen inplaats van hier in Nederland kopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 21:24
ViezeVis schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 23:31:
[...]

Er kwam een glimlach op mijn gezicht 7(8)7.
Ik wil heel graag weten wat er in die bakkies zit. Volgens mij kun je op deze manier ook voor de rest van het jaar sinterklaas zijn. <+:)
Ik ook, ik heb soms moeite met vrienden makekn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
-Hersluitbare zakjes
-Zaklamp ( 1000lm) + Laserlampjes + Batterijen + Laders,
-Soldeertin + Prototype plaatjes + Jumper cables + Nog wat zooi
-2 bakjes met tools ( Tangetjes, Mes, tape, )
-Bakje vol met micro usb kabels ( niet zulke goeden. Max 1.1A helaas )

En verder nog, Ledjes, weerstanden, krimpkous, HF/VHF/UHF Connectoren, rca pluggen, 3.5mm pluggen, bnc pluggen, schakelaars, usb stekkers, potentio meters (oid) DC pluggen, batterijen,

En dr ligt nog veel meer bij. Veel electronica stuff e.d. Veel te veel om op te noemen :P

[ Voor 150% gewijzigd door MrMilco op 07-08-2014 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
MrMilco schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 23:47:
[...]
-Hersluitbare zakjes
-Zaklamp ( 1000lm) + Laserlampjes + Batterijen + Laders,
-Soldeertin + Prototype plaatjes + Jumper cables + Nog wat zooi
-2 bakjes met tools ( Tangetjes, Mes, tape, )
-Bakje vol met micro usb kabels ( niet zulke goeden. Max 1.1A helaas )

En verder nog, Ledjes, weerstanden, krimpkous, HF/VHF/UHF Connectoren, rca pluggen, 3.5mm pluggen, bnc pluggen, schakelaars, usb stekkers, potentio meters (oid) DC pluggen, batterijen,

En dr ligt nog veel meer bij. Veel electronica stuff e.d. Veel te veel om op te noemen :P
Je ziet dat verkeerd. Dat is VOORRAAD ;)

Om het met de woorden van mijn pa te zeggen :
''t Is toch zo gemakkelijk als je 't maar uit de kast moet pakken." :)
of "'t Eet geen brood"

En om het met een gezegde uit de EDC-wereld op 'n andere manier te zeggen :
"I'd rather have it and not need it, than need it and not have it."

Je wil niet weten waar ik overal voorraadjes van heb aangelegd.
Gaat van heel stom basic spul tot heel specifiek ;)

Pakweg 60% daarvan komt uit China, 35% uit de US en 5% elders (maar voor die laatste twee geldt : waarschijnlijk OOK uit China ;))
Heel veel vanop eBay, omdat ik indertijd een beetje klaar was met Dealextreme (dat was voor BG en CB er waren)

[ Voor 15% gewijzigd door dodge_911 op 07-08-2014 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:14
Ik ben een beetje in dubio. Wil een Jiayu G4s bestellen bij Pandawill want daar is deze het goedkoopst met een 5% kortingcode, maar kom nu ook wat negatieve dingen tegen over Pandawill. Hoe is jullie ervaringen de laatste tijd?

Iemand die anders nog een andere goede site weet voor dezelfde prijs of een coupon heeft voor banggood.com ofzo?

[ Voor 33% gewijzigd door Robbie T op 07-08-2014 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
dodge_911 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 23:58:
[...]

Je ziet dat verkeerd. Dat is VOORRAAD ;)

Om het met de woorden van mijn pa te zeggen :
''t Is toch zo gemakkelijk als je 't maar uit de kast moet pakken." :)
of "'t Eet geen brood"

En om het met een gezegde uit de EDC-wereld op 'n andere manier te zeggen :
"I'd rather have it and not need it, than need it and not have it."

Haha, dat is zo ja, Heb van de meeste weerstand vermogens tog wel 20 stuks liggen, Allerlei led's. Allerlei maten krimpkous, Allerlei schakelaars. Maar als je t nodig bent, en je hebt t niet liggen, dan moet je hier in nederland duur betalen voor die spullen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Hai! Ik zit nu aan het einde van mijn vakantie. Ik heb gemerkt dat ik toch wel een powerbankje zou willen hebben. Vooral met navigeren en filmpje gaat het vlot. Nu volg ik dit topic zo nu en dan (en bestel met enige regelmaat ook wel vanuit China) maar ik kan nou niet duidelijk vinden welk powerbankje ok zou moeten nemen. Zo te lezen is dat wel een xiaomi, iets zoals deze
http://www.dx.com/p/xiaom...white-318507#.U-KlxMt1Em-

Alleen ik wil wel een grotere. Wie kan mij voorzien van een goede link naar een originele (of goed werkende)? Bedankt!

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Mu.siQ schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 00:03:
Alleen ik wil wel een grotere. Wie kan mij voorzien van een goede link naar een originele (of goed werkende)? Bedankt!
Whappaaaa!
10400 milliamperehours of pure, unadulterated delicious (5V with a 2A max of) fingerlickin' Universal Serial Bus power, my friend!!

[ Voor 4% gewijzigd door dodge_911 op 07-08-2014 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Top! Gaan we doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Ik moet bij de diverse sites echt affiliate-links gaan aanvragen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 22:49:
Vandaag maar een dispute geopend na 41 dagen wachten. De xiaomi pb van Dealextreme nog steeds niet binnen en statusupdate veranderd ook niet meer sinds 19 juli.
Ze zijn gewoon onderweg dus. Mijne zijn nog steeds op de Filipijnen en zijn klaar om op de boot te gaan. Ik open geen dispuut omdat ze onderweg zijn. Vind io niet netjes namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
Bij eforchina is ie nog iets goedkoper, met coupon EFCAD (1 keer te gebruiken) of coupon CHINAPRICES_RU (onbeperkt te gebruiken)

[ Voor 16% gewijzigd door Pistolebob op 07-08-2014 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

dodge_911 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 00:10:
Ik moet bij de diverse sites echt affiliate-links gaan aanvragen :p
Lol

Ik ga meteen nog ff wat ander spul bestellen. Is een glass screen protector gaan proberen maar dat wordt probably gewoon ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 00:15:
[...]

Ze zijn gewoon onderweg dus. Mijne zijn nog steeds op de Filipijnen en zijn klaar om op de boot te gaan. Ik open geen dispuut omdat ze onderweg zijn. Vind io niet netjes namelijk.
Klopt, zou het ook helemaal niet erg vinden om langer te wachten, maar as zondag tik ik de 45 dagen van pyapal af, dus daarna kan ik niets meer. Ze zouden eigenlijk een optie moeten maken om de 45 dagen te kunnen verlengen als koper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Pistolebob schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 00:16:
[...]

Bij eforchina is ie nog iets goedkoper, met coupon EFCAD (1 keer te gebruiken) of coupon CHINAPRICES_RU (onbeperkt te gebruiken)
Ik heb 1 genuine van bij eFC, en nog 2 onderweg bij wijze van test...
Met CB hebben meedere mensen goeie ervaringen. Eerlijkheidshalve vermeld ik er wel bij dta er ook slechte ervaringen mee zijn. Maar met CB heb ik op 6 Xiaomi orders 1 klein probleem gehad dat ze ipv een zilveren een grijze hadden geleverd. Niet echt een issue, waar ik dan nog op m'n volgende order 5% discount kreeg. En bruikbare tracking. En binnen in 10 tot 15 dagen (bij mij dan toch).

In other news : nieuwe mailpartner bij BG : ik krijg een trackingcode als volgt : RX*********DE :)
Deutsche Post?

[ Voor 20% gewijzigd door dodge_911 op 07-08-2014 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 00:20:
[...]

Klopt, zou het ook helemaal niet erg vinden om langer te wachten, maar as zondag tik ik de 45 dagen van pyapal af, dus daarna kan ik niets meer. Ze zouden eigenlijk een optie moeten maken om de 45 dagen te kunnen verlengen als koper.
Helemaal mee eens. Maak binnenkort een dispute aan voor een bestelling omdat mijn 45 dagen ook al bijna aflopen. Ik wil best wat langer wachten dat wist ik van tevoren dus als ik er 20 dagen bij kan doen ofzo zou ik dat gewoon doen, maar wil geen kapot product en dat ik dan zonder product en geld zit.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2014 00:24 . Reden: Typo. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 00:23:
[...]

Helemaal mee eens. Maak binnenkort een dispute aan voor een bestelling omdat mijn 45 dagen ook al bijna aflopen. Ik wil best wat langer wachten dat wist ik van tevoren dus als ik er 20 dagen bij kan doen ofzo zou ik dat gewoon doen, maar wil geen kapot product en dat ik dan zonder product en geld zit.
NVM.

[ Voor 8% gewijzigd door Tonger op 07-08-2014 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
[...]

Daar zou ik toch nog maar eens goed over nadenken. Ik wacht al sinds 31-5 op een pakketje via PH. Is tot op de dag van vandaag:

Prepare dispatch to destination country, PHILIPPINES

Ik was zo stom om de termijn te laten verlopen. Ik kreeg daarna nog 1 antwoord van op mijn vraag hoe en wat. Just be happy that is has been send. Daarna kon ik mails sturen zoveel ik wilde, maar er wordt nergens meer op gereageerd. Voor zover iets niet meer netjes vinden. Ik heb 1 ding nu wel geleerd, dag 44 onmiddelijk een case aanmaken bij Paypal.

Denk maar niet dat ze bij jou ook denken van: is niet netjes, laten we hem helpen. Het was in elk geval voor mij de laatste keer dat ik wat bij Ibuygou bestel. En ik zal ze ook beslist niet meer aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achilles
  • Laatst online: 21-08 22:59

Achilles

Koning van de Myrmidonen

Achilles schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 14:35:
[...]

Ik heb helaas weer eentje van de slechte batch, de mi power bank van banggood van mij is fake: witte usb poort, zwarte mini usb, logo van mi op de usbkabel, slechte afwerking, denkt dat ie chargt als je de kabel doorlust en heeft geen code om t te controleren.

En er staat xiaomi.com op. YouTube: How to identify fake Xiaomi Power Banks (With English Subtitles) 教你辨别真假小米移动电源).

Waarschijnlijk komt er eind deze week nog een tweede binnen, ben benieuwd.

Edit: et voila:

[afbeelding] :O
Om het weer ff aan te vullen, na n drukke vakantie, inmiddels heb ik ook andere binnengekregen, een echte, de neppe heb ik aangekaart bij banggood en ze hebben mij kostenloos een nieuwe gestuurd, omdat ik niet thuis was toen ie binnenkwam kan ik m morgen ophalen.

Heb t idee dat deze ook wel legit zal zijn :P. Service bij banggood is in ieder geval beter op orde dan bij de meeste nederlandse winkels 8)7

Een andere quick check of je n echte hebt is m op een macbook leggen, de echte is gemaakt van exact hetzelfde materiaal.

[ Voor 4% gewijzigd door Achilles op 07-08-2014 02:26 ]

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
dodge_911 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 23:58:
[...]

Oh jawel, dat wil ik wel weten, als je dat wil vertellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithoijen
  • Laatst online: 22:01
starcopy schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 00:44:
[...]

Daar zou ik toch nog maar eens goed over nadenken. Ik wacht al sinds 31-5 op een pakketje via PH. Is tot op de dag van vandaag:

Prepare dispatch to destination country, PHILIPPINES

Ik was zo stom om de termijn te laten verlopen. Ik kreeg daarna nog 1 antwoord van op mijn vraag hoe en wat. Just be happy that is has been send. Daarna kon ik mails sturen zoveel ik wilde, maar er wordt nergens meer op gereageerd. Voor zover iets niet meer netjes vinden. Ik heb 1 ding nu wel geleerd, dag 44 onmiddelijk een case aanmaken bij Paypal.

Denk maar niet dat ze bij jou ook denken van: is niet netjes, laten we hem helpen. Het was in elk geval voor mij de laatste keer dat ik wat bij Ibuygou bestel. En ik zal ze ook beslist niet meer aanraden.
Met een beetje geluk komt het alsnog gewoon aan. Kreeg gisteren een accu binnen voor een canon camera die 26 mei verzonden was. Had het niet meer verwacht, maar zeker accu's willen blijkbaar nogal eens een keer vertraagt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
Bij Everbuying kost hij maar $7.6 en met de code Back2School8 gaat er nog eens 8% vanaf, is tevens voor alle andere spullen geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dodge_911 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 00:23:
[...]

Ik heb 1 genuine van bij eFC, en nog 2 onderweg bij wijze van test...
-knip-
Na hoeveel dagen werd de 1e van eFC bezorgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Hier hetzelfde probleem met nog te ontvangen powerbank, maar mijn PH tracking code levert niks op bij de track/trace die DX indiceert. Dus geen flauw idee waar ie nu is :|

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:17:
[...]

Na hoeveel dagen werd de 1e van eFC bezorgd?
23 dagen incl. meer dan een week bij de douane. (BE)
Verzonden met 'n PostNL trackingcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Acolyte57 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:22:
[...]

Hier hetzelfde probleem met nog te ontvangen powerbank, maar mijn PH tracking code levert niks op bij de track/trace die DX indiceert. Dus geen flauw idee waar ie nu is :|
17track al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dodge_911 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 10:28:
[...]

23 dagen incl. meer dan een week bij de douane. (BE)
Verzonden met 'n PostNL trackingcode.
Nice, ik kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
dodge_911 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 00:30:
Wie wou hier die XIAOMI Portable WIFI Wireless Router?
Op Banggood geeft coupon-code b89c0d 30% discount ;)
[afbeelding]
You almost can't afford not to!

[...]

Als het USB2 mag zijn :
http://www.aliexpress.com...g-i9500-s2/883343545.html
If not : * dodge_911 excuses
Ik heb hem besteld! Op het werk kunnen wij met mobiele toestellen geen gebruik van de wifi en het bereik is bijzonder slecht. Voor dat geld wil ik deze wel even proberen!

Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week maandag een goedkope multimeter (vici vc99) besteld en vanmorgen ontvangen. Het ding werkt redelijk. Voor alleen elektronica tot 24 volt lijkt het mij geen probleem. Het is niet zoals een fluke, maar voor dit geld zo op het eerste gezicht niet slecht. En een extra mm is altijd handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommyboy_1908 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:32:
[...]

Ik heb hem besteld! Op het werk kunnen wij met mobiele toestellen geen gebruik van de wifi en het bereik is bijzonder slecht. Voor dat geld wil ik deze wel even proberen!

Thanks voor de tip!
Hmm,. ik denk niet dat je baas blij is met dergelijk spul. Een chinees stukje hardware in het netwerk hangen, waar hij/zij juist heeft gekozen om mobiele apparaten van het (beveiligde?) netwerk te weren. Noem mij maar paranoïde, maar bij die super goedkope Chinese netwerkspullen weet je het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:36:
[...]
super goedkope Chinese netwerkspullen weet je het nooit.
Datzelfde kan ook gelden voor Amerikaans spul (Cisco anyone).
Maar je hebt wel gelijk, als bedrijf zou ik ook het niet zo leuk vinden als personeel omwegen gaat vinden om de beperkingen te omzeilen. Daarintegen zou een goede sysadmin dat ook wel moeten kunnen hebben anticiperen en usb dichtgooien. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
dodge_911 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 00:07:
Whappaaaa!
10400 milliamperehours of pure, unadulterated delicious (5V with a 2A max of) fingerlickin' Universal Serial Bus power, my friend!!
offtopic... Ik moest keihard lachen om je reactie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
Banggood: http://www.banggood.com/O...hone-Silver-p-923637.html
Is origineel, na openmaken blijken er inderdaad de juiste LG batterijen in te zitten en ook de code wordt bevestigd op de Xiamoi site! ;)
Wat mij wel opvalt is dat bij mijn exemplaar de USB poort grijs is en niet wit, terwijl volgens verschillende video's de originele Xiamoi altijd een witte USB poort heeft..
Edit: ook nog binnen 7 werkdagen bezorgd dus ook Banggood verdient een pluim! :)

[ Voor 8% gewijzigd door michaelscott op 07-08-2014 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
Kenzi schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:59:
[...]

Datzelfde kan ook gelden voor Amerikaans spul (Cisco anyone).
Maar je hebt wel gelijk, als bedrijf zou ik ook het niet zo leuk vinden als personeel omwegen gaat vinden om de beperkingen te omzeilen. Daarintegen zou een goede sysadmin dat ook wel moeten kunnen hebben anticiperen en usb dichtgooien. >:)
Thanks voor het bewust maken, is ook wel weer zo. Misschien niet zo handig nee.

Maar zou het zoveel kwaad kunnen dan? Het enige wat dat apparaatje doet is toch het internet wat jij op je computer ontvangt doorsturen zodat je er op je telefoon ook gebruik van kan maken of zou het apparaatje stiekem meer doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
michaelscott schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:05:
Banggood: http://www.banggood.com/O...hone-Silver-p-923637.html
Is origineel, na openmaken blijken er inderdaad de juiste LG batterijen in te zitten en ook de code wordt bevestigd op de Xiamoi site! ;)
Wat mij wel opvalt is dat bij mijn exemplaar de USB poort grijs is en niet wit, terwijl volgens verschillende video's de originele Xiamoi altijd een witte USB poort heeft..
Edit: ook nog binnen 7 werkdagen bezorgd dus ook Banggood verdient een pluim! :)
Welke kleur heb je besteld/ontvangen? De grijze Xiaomi Powerbank heeft inderdaad een grijze UBS poort, wat eigenlijk een hele vreemde keuze is, omdat het veel verwarring veroorzaakt.
Pagina: 1 ... 103 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]