[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 104 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.291 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
starcopy schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 00:44:
[...]

Daar zou ik toch nog maar eens goed over nadenken. Ik wacht al sinds 31-5 op een pakketje via PH. Is tot op de dag van vandaag:

Prepare dispatch to destination country, PHILIPPINES

Ik was zo stom om de termijn te laten verlopen. Ik kreeg daarna nog 1 antwoord van op mijn vraag hoe en wat. Just be happy that is has been send. Daarna kon ik mails sturen zoveel ik wilde, maar er wordt nergens meer op gereageerd. Voor zover iets niet meer netjes vinden. Ik heb 1 ding nu wel geleerd, dag 44 onmiddelijk een case aanmaken bij Paypal.

Denk maar niet dat ze bij jou ook denken van: is niet netjes, laten we hem helpen. Het was in elk geval voor mij de laatste keer dat ik wat bij Ibuygou bestel. En ik zal ze ook beslist niet meer aanraden.
Je zou PayPal toch nog eens proberen te benaderen, of hun bij wijze van service ibuygou willen benaderen om te vragen waarom ze je niet beantwoorden.
Jij bent tenslotte klant van PayPal, en mijn ervaring is na een verlopen (vergeten) conflict( ik met (n)everbuying) ze soms toch de verkopende partij een béétje vuur aan de schenen leggen.
Wat bij mij resulteerde in binnen 2 dagen geld terug.

Niet geschoten is altijd mis.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Supertip schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:19:
[...]

Je zou PayPal toch nog eens proberen te benaderen, of hun bij wijze van service ibuygou willen benaderen om te vragen waarom ze je niet beantwoorden.
Jij bent tenslotte klant van PayPal, en mijn ervaring is na een verlopen (vergeten) conflict( ik met (n)everbuying) ze soms toch de verkopende partij een béétje vuur aan de schenen leggen.
Wat bij mij resulteerde in binnen 2 dagen geld terug.

Niet geschoten is altijd mis.
Gedaan. De reactie van Paypal was dat ze niets meer voor me konden doen, maar dat de verkoper wel op een lijst werd opgenomen. Mochten er meer meldingen over ze worden ontvangen binnen een half jaar of jaar, dan worden ze op een soort zwarte lijst geplaatst.

Maar ik wacht niet zo lang meer, want dan zal ik het inderdaad nog een proberen of Paypal misschien toch nog zover te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwelbast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-04 16:07
Dank je, ik heb deze foto aan mijn vriendin laten zien om duidelijk te maken dat ik nog meeval ;)
MrMilco schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 23:04:
[...]

Helemaal met je eens -_-

[afbeelding]

Dit en nog veel meer, Allemaal kleine dingen uit China. Waarvan ik dacht, ze nog wel eens nodig te zijn. Maar nee hoor. Heb het netjes gesorteerd, maar doe er niks mee :P

Dat bakje ervoor komt trouwens niet uit china, maar bij de action. ( waarschijnlijk dus ook oorsprong china. ) Dat is zo'n magnetisch schroeven bakje. Dat je je schroeven niet kwijtraakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
EN-IS schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:17:
[...]

Welke kleur heb je besteld/ontvangen? De grijze Xiaomi Powerbank heeft inderdaad een grijze UBS poort, wat eigenlijk een hele vreemde keuze is, omdat het veel verwarring veroorzaakt.
Ik heb inderdaad een grijze versie. Inderdaad erg vreemd, heb nu ook dat hele ding uit elkaar moeten halen, omdat ik zeker wilde weten of het al dan niet een fake versie was of niet... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 18:56
kwelbast schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:38:
Dank je, ik heb deze foto aan mijn vriendin laten zien om duidelijk te maken dat ik nog meeval ;)

[...]
Ach. Een plankje meer of minder maakt mij niet uit haha.

En wat zei je vriendin? Ben benieuwd :p

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achilles
  • Laatst online: 21-08 22:59

Achilles

Koning van de Myrmidonen

Achilles schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 02:24:
[...] ze hebben mij kostenloos een nieuwe gestuurd, omdat ik niet thuis was toen ie binnenkwam kan ik m morgen ophalen. [...]
En deze is een echte :)
michaelscott schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 13:05:
Wat mij wel opvalt is dat bij mijn exemplaar de USB poort grijs is en niet wit, terwijl volgens verschillende video's de originele Xiamoi altijd een witte USB poort heeft..
Nou eerder beige hé? Maar als je de grijze besteld hebt kan dat ook gwn kloppen

[ Voor 42% gewijzigd door Achilles op 07-08-2014 16:31 ]

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Voor in mijn auto gebruik ik altijd al een retractable micro USB kabel om mijn phone te laden. Lekker compact en geen losse lange kabels in auto, maar volgens mij laadt die wel een stukken minder snel dan een normale micro USB kabel. Vooral als ik bv navigatie aanzet + een flitspalenapp, dan gaat hij sneller leeg dan dat hij oplaadt. Weten jullie misschien een betere alternatief qua kabel? Die dus wel sneller oplaadt, en het liefst wel rectractable of niet te lang.

Ik heb ook nog deze kabel, maar die is nog slomer in het opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldtjuh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:37
Deze kabels laden volgens mij met een snelheid van 700-800 ma www.buyincoins.com/item/45334.html#.U-MqlDXL3qA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Dat is nog aan de lage kant, kabel/lader van 1500 /1800mha lijkt me dan nog beter.
Maar ga die maar eens zoeken :N

Ikzelf heb nu een grote collectie kabels tot maximaal 900mha en ben klaar met mijn zoektocht, genaamd flut kabel project.

[ Voor 16% gewijzigd door Supertip op 07-08-2014 18:44 ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:51
De door mij bij DX bestelde xiaomi powerbank is vanmiddag bezorgd.
Helaas iets te enthousiast het vakje met de code opengekrast... t laagje was stevig en het papier eronder niet zo.

Usb poorten zijn beide wit van binnen.
Verpakking is trouwens een doorzichtige plastic case erg netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achilles
  • Laatst online: 21-08 22:59

Achilles

Koning van de Myrmidonen

Supertip schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 18:41:
[...]

Dat is nog aan de lage kant, kabel/lader van 1500 /1800mha lijkt me dan nog beter.
Maar ga die maar eens zoeken :N

Ikzelf heb nu een grote collectie kabels tot maximaal 900mha en ben klaar met mijn zoektocht, genaamd flut kabel project.
Zul je wel eerst een telefoon moeten hebben die zo snel oplaad. Een S II bijv laad op met max 650ma.
.NCK schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 19:31:
Verpakking is trouwens een doorzichtige plastic case erg netjes.
Oei, bij mij zat alleen de fake in zo'n case :P

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
Ik heb 5 van deze kabels besteld:
https://www.fasttech.com/p/1355900

Zal posten hoe snel ze opladen :)

De reviews zijn in ieder geval erg positief

[ Voor 18% gewijzigd door Pistolebob op 07-08-2014 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:51

Chocoball

瞧好吧!

Pistolebob schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 20:26:
Ik heb 5 van deze kabels besteld:
https://www.fasttech.com/p/1355900

Zal posten hoe snel ze opladen :)

De reviews zijn in ieder geval erg positief
Laden hangt niet alleen af van de kabel maar ook de lader. Daarnaast mis ik specificaties of het USB 2.0 of 3.0 is en of het een 24 AWG kabel is. Misschien na ontvangst even een testje voor ons doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Jongens, gewoon deze nemen, is wel via eBay maar daar heb ik goede ervaringen mee.

Genoeg goedkope meuk besteld, maar ik was er klaar mee. Net als autoladers, op 'n gegeven moment iets duurder besteld en dat scheelt toch iets aan kwaliteit. M'n telefoon ontlaadt nu bijna nooit meer (of ik moet echt verschillende apps tegelijkertijd draaien, BT aan en GPS op volle toeren).

Overigens alleen 'n laadkabel, je kunt er niet mee synchroniseren o.i.d.

[ Voor 7% gewijzigd door Eric_Cantona op 07-08-2014 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Zojuist even 5 extra batterijen besteld voor de Hubsan X4.

http://www.banggood.com/5...-X4-Ladybird-p-69895.html

Heb registered airmail gedaan, dus mocht het niet lukken ( ivm dat het batterijen zijn, ) dan is het aan te tonen :)

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De welbekende BT speaker heet tegenwoordig Pearson bij DX:
http://www.dx.com/nl/p/ea...black-291301#.U-PsOeN_tIE

Ook in de specificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Eric_Cantona schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 21:51:
Overigens alleen 'n laadkabel, je kunt er niet mee synchroniseren o.i.d.
Geldt ook voor die goedkope kabel.
Voordat ik €8 per USB-kabel betaal ben ik best bereid om een paar goedkope kabels te testen waar 'quick charge' bijstaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:45
Heeft iemand nog een tip voor goede usb - micro usb kabels om m'n telefoon te laden?
Ik heb helaas alleen maar ervaring dat ik er van max 500mah tot 1.000 mah heb kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net van een vriendin een bericht gekregen die wil voor haar broertje een case kopen met het Ajax logo erop voor een Samsung Galaxy trend plus. Heb al gekeken op eBay, DX, etcetera. Kan het nog niet echt vinden. :( iemand een idee of een tip waar ik nog meer zou kunnen kijken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 23:40:
Net van een vriendin een bericht gekregen die wil voor haar broertje een case kopen met het Ajax logo erop voor een Samsung Galaxy trend plus. Heb al gekeken op eBay, DX, etcetera. Kan het nog niet echt vinden. :( iemand een idee of een tip waar ik nog meer zou kunnen kijken? :)
Hier: http://hoesjemaken.nl/sam...rend/samsung-galaxy-trend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoelde meer in het China budget. ;) voor bijna €15 kan ik ze hier ook op de markt wel kopen maar had de hoop dat ik het ergens uit China kon halen voor €5 of minder. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 23:49:
[...]

Ik bedoelde meer in het China budget. ;) voor bijna €15 kan ik ze hier ook op de markt wel kopen maar had de hoop dat ik het ergens uit China kon halen voor €5 of minder. :P
Ajax <-> China, Ik acht de kans heel erg klein. Of je moet ze zelf kunnen ontwerpen ergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMilco schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 23:50:
[...]

Ajax <-> China, Ik acht de kans heel erg klein. Of je moet ze zelf kunnen ontwerpen ergens
Voor de S3 en de S4 heb ik ze al wel gevonden. :P Ajax is wereldwijd bekend dus er is wereldwijd wel een markt dus de kans is er wel. :) helaas is de Galaxy trend ook niet een heel veel verkocht model waardoor het toch moeilijker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
New arrivals @ BangGood doorbladeren = not good...

Ik heb net het volgende hoog op m'n verlanglijstje gezet :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vRiOLPP.jpg
Leuk voor als je met 'n ouwe autoradio zit die wel line in heeft en je kabeltjes beu bent.
Ik heb zoiets in m'n L200 en de X3 van m'n moeder met 'n ouwe autoadapter van een sony discman en 'n Logitech bluetooth audio receiver, maar via airplay/dlna lijkt me gewoon geyl :D
Aan de ene kant is €24,50 al wel veel voor cheap chinese crap, maar die Logitech kostte me indertijd meer, en is basically ook chinese crap :)

Ik was voor m'n pa nog op zoek naar USB power voor in z'n camper, en had op DX het volgende al gevonden :
Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_322848_1.jpg
Die vond 'ie te duur...(hij wou er 4 of 5 doorheen het hele geval ;))

Kom ik daarnet deze tegen ;)
Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/images/upload/2014/08/SKU153653/1.jpg

Last but not least, heb ik nog 'n nieuwe USB tester gevonden.
Afbeeldingslocatie: http://www.chinabuye.com/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/7/0/70848.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.chinabuye.com/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/f/i/file_2496_28.jpg
Nouja, nieuw, Portapow verkoopt deze in de UK al even onder hun eigen merk voor €31,47, maar CB heeft 'm voor €20,78
Vrij uitgebreid ding blijkbaar :9~

[ Voor 75% gewijzigd door dodge_911 op 08-08-2014 00:27 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:45
Vraag, weet iemand nog een goede bluetooth handsfree set voor in de auto?
Er wordt op elke site van alles aangeboden, maar weet iemand een goede?
(Ik heb zo'n spiegel met android er in en headset, maar ben het oortje verloren ... maar op die kon ik de andere persoon ook bijna nooit verstaan, slecht ding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwelbast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-04 16:07
Ze schudde wat haar hoofd, maar waarschijnlijk uit jaloezie :)
MrMilco schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 14:34:
[...]

Ach. Een plankje meer of minder maakt mij niet uit haha.

En wat zei je vriendin? Ben benieuwd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_g
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-07-2024
Op 27/07 een order van 100 dollar geplaatst bij de EU direct van Dealextreme.
Op 4 augustus kreeg ik een tracking code en een kleine 2 dagen later kon ik tracken.
Het pakje lag de laatste keer dat ik kon kijken in het sorteercentrum in China. Nu wou ik vandaag nog eens kijken en bleek dat mijn 3 tracking codes allemaal niet meer werken..?

Heeft iemand al iets soortgelijk voorgehad? De customer service van DX kon mij er alvast niet bij helpen, ze zeiden dat het even duurt voor tracking werkt maar dat is hun standaardantwoord voor als je nog maar juist je trackingcode gekregen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:23
Blijft leuk die opensource projecten van Google! :D

Afbeeldingslocatie: http://img.aurabuy.com/media/catalog/product/cache/1/image/320x320/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/p/cpac1xx01051y_1.jpg

Project Cardboard
Een chineese 'cardboard' met een chinese phone (Jiayu G3). Benieuwd of het werkt.. voor zes euro kan ik het nog wel proberen :P

http://www.aurabuy.com/di...google-nexus-6-brown.html
Komt in combinatie met alle magneetjes, klittenband en lezen die je er voor nodig hebt. Dus als het aankomt alleen nog even knutselen :7
En dan VirtualReality DIY :9

// ps. volgens mij had een tijdje iemand hier of op Fok! al gelinkt naar ebay versie waar bij stond dat het een v1/test was.. nu beginnen shops het dus ook te verkopen. Lijkt me dat ze de final af hebben :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

dodge_911 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 23:53:
[afbeelding]
Leuk voor als je met 'n ouwe autoradio zit die wel line in heeft en je kabeltjes beu bent.
Zet die dan een eigen wifi netwerk op waar je mee kunt verbinden? Of moet je je telefoon een wifi netwerk laten starten waar deze ontvanger dan op kan aanmelden?
*O*

Held, die site kende ik nog niet.
2014-07-22 21:02, Receive item at origin country gateway, PHILIPPINES
2014-07-19 14:39, Enroute to next office, PHILIPPINES
2014-07-19 10:12, Posting of item, PHILIPPINES
Ooooookay. Ook nog steeds ergens in de Fillipijnen dus.

[ Voor 36% gewijzigd door Acolyte57 op 08-08-2014 09:53 ]

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:39
Ik was voor m'n pa nog op zoek naar USB power voor in z'n camper, en had op DX het volgende al gevonden :
[afbeelding]
Die vond 'ie te duur...(hij wou er 4 of 5 doorheen het hele geval ;))
Kom ik daarnet deze tegen ;)
[afbeelding]
Heb je er al tegengekomen die bruikbaar zijn op 230v? Ik heb een vouwcar en zou deze dan kunnen inbouwen voor al die oplaad rommel. Maar op de camping krijg je 230V

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15-09 21:26
Review Waterproof Mini Bluetooth Wireless Speaker Hands Free Sucker for Mobile (Black)

Van waar:
http://www.eachbuyer.com/...uction-black-p295478.html

Er zijn verschillende kleuren van te krijgen. De mijne is mat zwart.

De bluetooth speaker kwam zeer degelijk verpakt met foam rond en nog in een hard case.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Z7EJrVs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YgN59zz.jpg

Het bevat de speaker, de usb laad kabel en een engelstalige handleiding van 1 pagina.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YACYp9n.jpg

Er zou een batterij moeten inzitten van 400mAh, ik zal dit nakijken met mijn powermeter als ik batterij volledig heb leeggespeeld wat momenteel na 5 dagen gebruik nog steeds niet het geval is.

Het pairen is heel simpel, power knop indrukken, blauwe led begint te knipperen, bluetooth op tablet laten scannen en toevoegen.
Na het pairen van de speaker (wat zonder problemen ging op smartphone en tablet) kon ik al onmiddellijk beginnen.
De speaker maakt geluid (ding-dong) bij het aanschakelen, wanneer de bluetooth verbinding wordt verbroken en wanneer het maximum volume wordt bereikt.
Van de bluetooth afstand heb ik niet te klagen, tablet in de slaapkamer, speaker in de badkamer en geen probleem met ontvangst.

Er staan 5 knoppen op aan de voorkant: boven: Power ON/OFF, links (vorige track of volume stiller), rechts (volgende track of volume harder) Onder: bellen Center: Play,Pauze
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yFS9fXc.jpg

Het wordt gebruikt voor onder de douche, dus er waren 2 vereiste, geen probleem met water en het volume moet luid genoeg zijn.

Ik ben aangenaam verrast van het volume van de speaker. Hij kan hard echt hard.

Ik heb hem tegen de douchewant gekleefd (vrij grote zuignap) en getest op waterdichtheid, en dit is tot op heden nog geen enkel probleem gebleken.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/U1BNoZD.jpg

Er zit ook een microfoon in zodat je kan bellen (onder de douche :) ) de kwaliteit hiervan is matig maar dit is een feature die ik niet veel zal gebruiken.

Al bij al is dit een goede speaker voor zijn prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supayoshi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:13
heb je toevalig ook de earson er 151 ? ben benieuwd hoe goed hte geluid is wanneer je hem hard zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede review Snuffelke, Eachbuyer ziet er een goede webshop uit. :) :) :)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2014 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het geluid inderdaad? Hol, schel, gedempt? Volle bas?
Gaat het geluid vervormen als je het volume opschroeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:29

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:44:
Goede review Snuffelke, Eachbuyer ziet er een goede webshop uit. :) :) :)
Dit was een gesponsorde review? Had er wel even bij vermeld mogen worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
kwelbast schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:06:
Ze schudde wat haar hoofd, maar waarschijnlijk uit jaloezie :)

[...]
Haha. Hier gisteren nog MN zus haar oordopjes gered met krimpkous. Dus die mag nu ook niet meer zeuren dat ik veel (volgens haar) " troep " heb haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Vanmorgen heeft m'n postbode me weer blij gemaakt...
  • 2 genuine Xiaomi's (silver & gold) binnen van eForChina (11 dagen van order tot delivery via PostNL International)
  • 2 OLED USB Power Testers
'k Heb ze gelijk aan het werk gezet :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HEiNfZS.jpg?2
Acolyte57 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:47:
[...]
Zet die dan een eigen wifi netwerk op waar je mee kunt verbinden? Of moet je je telefoon een wifi netwerk laten starten waar deze ontvanger dan op kan aanmelden?
Goeie vra(a)g(en) waar ik je (voorlopig) het antwoord schuldig op moet blijven... Ik twijfel nog over de aankoop ervan
Mr_gadget schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 11:00:
[...]

Dit was een gesponsorde review? Had er wel even bij vermeld mogen worden ;)
Ik denk niet dat deze review gesponsord is.
tc982 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:23:
Heb je er al tegengekomen die bruikbaar zijn op 230v? Ik heb een vouwcar en zou deze dan kunnen inbouwen voor al die oplaad rommel. Maar op de camping krijg je 230V
Nope, nog niet tegengekomen, toch niet in deze vorm...
Ik gebruik op 230V gewoon één van m'n Anker 40W 5-Port Family-Sized Desktop USB Charger with PowerIQ™ Technology
Afbeeldingslocatie: http://www.ianker.com/images/pics/goods_img/71AN7105-B5A/71AN7105-B5A_BA_TD01.jpg
Vrij populair dingetje in het "Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen"-topic :)
Haal je voor 22,99 vanop Amazon.de

[ Voor 55% gewijzigd door dodge_911 op 08-08-2014 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Kreeg net een mail van Merimobiles dat ze met ingang van nu 11 augustus een Europe Warehouse hebben, dus geen btw en invoerrechten gedoe.
Hier te vinden: http://www.merimobiles.com/europe-warehouse/

Heb daar zelf vorig jaar zonder problemen mijn iFive X2 tablet gekocht.

[ Voor 3% gewijzigd door hars73 op 08-08-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

New arrivals @ BangGood doorbladeren = not good...

Ik heb net het volgende hoog op m'n verlanglijstje gezet :D

[afbeelding]
Ik heb zoiets in m'n L200 en de X3 van m'n moeder met 'n ouwe autoadapter van een sony discman en 'n Logitech bluetooth audio receiver, maar via airplay/dlna lijkt me gewoon geyl :D
Aan de ene kant is €24,50 al wel veel voor cheap chinese crap, maar die Logitech kostte me indertijd meer, en is basically ook chinese crap :)
Besteld ;) Zal je laten weten wat ik er van vind.

Kwam al redelijk wat reviews tegen op amazon:

Klik

Lijkt me hetzelfde apparaat alleen een rebrand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippowave
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17:21
hars73 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 11:39:
Kreeg net een mail van Merimobiles dat ze met ingang van nu 11 augustus een Europe Warehouse hebben, dus geen btw en invoerrechten gedoe.
Hier te vinden: http://www.merimobiles.com/europe-warehouse/

Heb daar zelf vorig jaar zonder problemen mijn iFive X2 tablet gekocht.
Ken de site nog niet, maar hoe weet je of iets in EU warehouse is? Ik kon bij een tablet die ik wil hebben wel de optie aan klikken, maar er staat bij EU warehouse product only.Ze zijn ook niet echt goedkoop volgens mij als ik het ergens anders met express shipping haal met eventuele kosten komt op het zelfde of goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Hippowave schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:00:
[...]
Ken de site nog niet, maar hoe weet je of iets in EU warehouse is? Ik kon bij een tablet die ik wil hebben wel de optie aan klikken, maar er staat bij EU warehouse product only.Ze zijn ook niet echt goedkoop volgens mij als ik het ergens anders met express shipping haal met eventuele kosten komt op het zelfde of goedkoper.
Heb geen idee hoe je ziet of iets EU warehouse is. En tis pas vanaf a.s. maandag he, dus misschien dat je dan meer kunt.

In mijn geval was de iFive X2 daar toen het goedkoopst, maar heb eigenlijk geen idee of ze heel duur zijn of niet. Heb er daarna nooit weer iets gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Worldwide schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 11:47:
[...]

Besteld ;) Zal je laten weten wat ik er van vind.

Kwam al redelijk wat reviews tegen op amazon:

Klik

Lijkt me hetzelfde apparaat alleen een rebrand.
Kijk, da's nou het mooie van een community _/-\o_
Ik had er niet aan gedacht om naar reviews te zoeken op Amazon :F
Na het lezen van die reviews twijfel ik al wat minder...
Maar als jij 'm al besteld hebt, wacht ik even af, al kriebelt de drang om 'm te bestellen al wel 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door dodge_911 op 08-08-2014 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Hippowave schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:00:
[...]

Het zal net als de andere shops waarschijnlijk geen echt 'warehouse' zijn maar gewoon shipping vanuit China via een adres in de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dodge_911 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 11:13:
Vanmorgen heeft m'n postbode me weer blij gemaakt...
[list]
• 2 genuine Xiaomi's (silver & gold) binnen van eForChina (11 dagen van order tot delivery via PostNL International)
Nice, kan ik met een gerust hart afwachten :)
Is het trouwens de versie met case of kartonnen doosje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:24:
[...]

Nice, kan ik met een gerust hart afwachten :)
Is het trouwens de versie met case of kartonnen doosje?
Gold = kartonnen doosje met krassticker
Silver = plastic met tyvek omhulsel

Ik zie trouwens dat ze weer een beetje in prijs gestegen zijn (wat me niet heeft tegengehouden er nog 1 te bestellen :7)

[ Voor 17% gewijzigd door dodge_911 op 08-08-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:40
Volgens vrouwlief zijn de Xiaomi usb kabels binnen van BangGood: http://www.banggood.com/X...bile-Phones-p-934329.html

Ik zal proberen om vanavond wat tests te gaan uitvoeren.
Heb thuis een Nokia kabel (Lumia 920), Xiaomi telefoon kabel, Xiaomi accu kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah jammer, de gouden besteld. Wilde eigenlijk zo'n doorzichtig case erbij, die bevalt wel aardig. Balen dat ze die niet los verkopen. Maar goed, kan niet alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Dacht ik dat Xiaomi nieuwe Pistons had uitgebracht, mooi roze, perfect voor de vriendin. Wel 2 keer zo duur.
Blijken ze wel op de site van Xiaomi te staan, heel veel weg te hebben van de Xiaomi Pistons V2 maar gemaakt te worden door Duomi. En Duomi =/= Xiaomi. Vaag :P

Afbeeldingslocatie: http://img08.mifile.cn/v1/MI_18455B3E4DA706226CF7535A58E875F0267/T1vbLvB4xT1RXrhCrK.jpg?width=430&height=430
http://www.mi.com/item/1142600024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Laatst online: 17-09 10:53
Russel88 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:29:
Volgens vrouwlief zijn de Xiaomi usb kabels binnen van BangGood: http://www.banggood.com/X...bile-Phones-p-934329.html

Heb thuis een Nokia kabel (Lumia 920), Xiaomi telefoon kabel, Xiaomi accu kabel.
Deze heb ik ook besteld, ik ben dan ook benieuwd naar je bevindingen :)
Kenzi schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:31:
Dacht ik dat Xiaomi nieuwe Pistons had uitgebracht, mooi roze, perfect voor de vriendin. Wel 2 keer zo duur.
Blijken ze wel op de site van Xiaomi te staan, heel veel weg te hebben van de Xiaomi Pistons V2 maar gemaakt te worden door Duomi. En Duomi =/= Xiaomi. Vaag :P

[afbeelding]
http://www.mi.com/item/1142600024
Op de site van Mi.com kun je producten van andere merken en fabrikanten kopen, bijvoorbeeld Beats HD 2.0. Is deze roze headset dan niet van een ander merk/fabrikant, dus van Duomi? :)
Zien er wel heel erg vrouwelijk uit btw. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommyboy_1908
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2023
EN-IS schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:40:
[...]

Deze heb ik ook besteld, ik ben dan ook benieuwd naar je bevindingen :)
Same here :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
83200mAh Xiaomi powerrrrrrrrrrrrr :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/c0u1cF0.jpg
maandag-dinsdag-woensdag-donderdag-vrijdag-zaterdag-zondag en 1 reserve :D

Ik heb m'n doel bereikt, en had eigenlijk die laatste XPB niet meer moeten bestellen...
Dan maar 2 reserve })

Nu nog 'n goed zonnepaneel om ze mee vol te blaffen :7 Of misschien een andere alternatieve energysource B)

[ Voor 42% gewijzigd door dodge_911 op 08-08-2014 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Laatst online: 17-09 10:53
dodge_911 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:53:
[afbeelding]
Ik heb m'n doel bereikt, en had eigenlijk die laatste XPB niet meer moeten bestellen...
:9~ Daar is maar 1 ding op te zeggen; _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Briljant, op naar de volgende 8.
Als je die plastic cases niet gebruikt, dan wil ik ze graag overnemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:56:
Briljant, op naar de volgende 8.
Als je die plastic cases niet gebruikt, dan wil ik ze graag overnemen :)
Nu ik erover begin na te denken, I could be totally wrong, want m'n 1ste eFC XPB zat in zo 'n plastic geval...
Je gaat moeten afwachten :D
De volgende 8 ga ik niet meer doen, misschien nog 1 als 3de reserve om 't op 10 te brengen-, maar dan houdt 't qua XPB's op voor me (ik heb ook nog 2*5200's voor in de broekzak)

[ Voor 19% gewijzigd door dodge_911 op 08-08-2014 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ok, ik wacht rustig af.
Ik heb een zilveren met case en straks hopelijk een mooie gouden. Kan ik die mooi op elkaar stapelen met case, anders is een kartonnen doos ook geen ramp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffelke
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15-09 21:26
dodge_911 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:53:
[afbeelding]
maandag-dinsdag-woensdag-donderdag-vrijdag-zaterdag-zondag en 1 reserve :D

Dan maar 2 reserve })

Nu nog 'n goed zonnepaneel om ze mee vol te blaffen :7 Of misschien een andere alternatieve energysource B)
Alternatieve energysource :P

Afbeeldingslocatie: http://www.boerenbusiness.nl/media/default.aspx/emma/org/10818598/BoostTurbine2000-Rechargeable-USB-Battery-Pack-with-Hand-Turbine-Power-Generator.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1907
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-08 15:11
Ik heb gewoon deze mobiel besteld :D

Afbeeldingslocatie: http://img.dgtle.com/forum/201401/10/012059k2iiz7n4p7p7wo22.jpg

De Hike Z1

Android 4.2
MTK6589T Quad Core, 1.5GHz (PowerVR SGX 544MP)
2GB RAM
32GB ROM
13MP back camera, 8MP front camera (beide hebben flitser _/-\o_ )
Draadloos opladen _/-\o_
NFC
Dual Sim
6 inch full HD scherm _/-\o_

Mobiel + verzenden (DHL) was totaal 172 euro O-)
Hij is nu hier :
Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG
Hij zit nu in het vliegtuig richting nederland(?)

Heb ook een mooie draadloze oplader (1A) besteld :)

[ Voor 37% gewijzigd door thomas1907 op 08-08-2014 15:27 . Reden: Link & Product ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Dan zijn wij natuurlijk héél benieuwd over hoeveel weken de batterij van je nieuwe telefoon vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
2 originele XPB's van eforchina binnen.
Zonder tracking besteld :D
€11.98 en €12.22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1907
Supertip schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:38:
[...]

Dan zijn wij natuurlijk héél benieuwd over hoeveel weken de batterij van je nieuwe telefoon vol is.
meeste normale opladers zijn 2mA en de chinese 1, sommige die je krijgt bij telefoons in nederland zijn ook 1 ^^

Dus het zou moeten lukken, en het makkelijke is : gebruikt ik de telefoon niet (in de avond) leg ik hem er gewoon op en hoef ik niet te kutten met een kabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
thomas1907 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:50:
[...]

meeste normale opladers zijn 2mA en de chinese 1, sommige die je krijgt bij telefoons in nederland zijn ook 1 ^^

Dus het zou moeten lukken, en het makkelijke is : gebruikt ik de telefoon niet (in de avond) leg ik hem er gewoon op en hoef ik niet te kutten met een kabel :)
2000mA of 2A bedoel je haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1907
Pistolebob schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:52:
[...]

Ah kijk, de oplader is ook 1A ^^ sorry voor de fout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

Pffff.. op 13-05 een SJ4000 besteld op DX. Eerst via MY post verstuurd. Deze kwam niet door de douane, daarna met China Post verstuurd, weer niet door de douane. De laatste keer op 18-07 verstuurd via Sweden Post. Hopelijk voor mijn vakantie binnen (1 september), en anders in Nederland maar eentje bestellen en de andere verkopen op marktplaats ofzo :(
26/07/14 10:00 Order Shipment recorded
05/08/14 10:00 Order dispatched
05/08/14 18:00 Order departed on flight from origin

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Pistolebob schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:52:
[...]

Was bijna in mijn koffie blijven steken. Ik wacht met smart op diegene die een 2MA lader bestelt.

@dodge_911 lees eens over opladen met een zonnepaneel, had hierover iets gepost een paar dagen geleden.
Anders moet je maar even pm'en als je meer wil weten.

[ Voor 6% gewijzigd door Luke-san op 08-08-2014 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:39
Zo binnen 6 dagen mijn Protective Silicone Case For Xiaomi 10400mAh Power Bank binnen van Banggood.com ! Het lijkt wel of het steeds sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:46
dodge_911 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 00:30:
Wie wou hier die XIAOMI Portable WIFI Wireless Router?
Op Banggood geeft coupon-code b89c0d 30% discount ;)
[afbeelding]
You almost can't afford not to!
Ikke, maar niet die, de nieuwe router serie die extreem cheap ass is en 11AC ondersteund. De Xaomi Mi Wi-Fi Mini Wireless Router: http://en.miui.com/thread-24644-1-1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnthebest
  • Laatst online: 26-08 15:33
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 17:54:
[...]

Leuk inderdaad, maar het is de vraag welke remotes die app support. Geen "learning" mogelijkheid, maar op basis van de database. Dit staat in 1 van de recensies: "Nice for asia, i think Only support for devices produced in taiwan and china. No support for Sony, Philips or Pioneer eg."
Ik kan ook nergens die remote database vinden op internet.

Ik wacht wel even tot de ervaringen hier gedeeld worden :+
Ik heb er een paar binnen. Zover ik kan zien word alles ondersteund. TV's, receivers, airco's etc :) . Zelfs mijn HTC One M8 oogje werkt out of the the box met de app. Als de 3.5mm aansluiting aan de onderkant zit kan de app het scherm ook omdraaien. De app is zelf engels, al staat die in het chinees in je applijst.

Zit zelfs een stylus bij, dat is niet slecht voor 82 cent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
johnthebest schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 16:53:
[...]

Ik heb er een paar binnen. Zover ik kan zien word alles ondersteund. TV's, receivers, airco's etc :) . Zelfs mijn HTC One M8 oogje werkt out of the the box met de app. Als de 3.5mm aansluiting aan de onderkant zit kan de app het scherm ook omdraaien. De app is zelf engels, al staat die in het chinees in je applijst.

Zit zelfs een stylus bij, dat is niet slecht voor 82 cent :+
Bij mij doet ie idd alsof ie met de app werkt, maar ik krijg er geen IR signaal uit..
Op m'n mediaspeler run ik een script wat IR frequenties toont die ernaar verstuurd worden..
Met deze IR transmitter helemaal niks.
Heb een Oneplus One telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Verpakken maakt daar in China niks uit. Bestel je 100 RJ45, op de foto zo los bij elkaar in doos, krijg je 100 stuks verpakt per 1 in plastic en dan in een dubbele vuilniszak met extra schuim. :o

[ Voor 14% gewijzigd door starcopy op 08-08-2014 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:42
starcopy schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:21:
Verpakken maakt daar in China niks uit. Bestel je 100 RJ45, op de foto zo los bij elkaar in doos, krijg je 100 stuks verpakt per 1 in plastic en dan in een dubbele vuilniszak met extra schuim. :o
100 stuks? Niet slecht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Haha, echt per stuk verpakt?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Hmm, wat als je 100 plastic zakjes besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Yup, om elke stekker netjes een plastic folie met daarop een sticker met de code.

Afbeeldingslocatie: https://db.tt/zA0FP5za

Het cirkeltje is de rj45....

[ Voor 32% gewijzigd door starcopy op 08-08-2014 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Hier is ook weer het een en ander binnen gekomen. Dit keer van Ebay en Banggood. In beide gevallen heeft het er 5 dagen overgedaan.

Verder vind ik de Xaomi Mi Wi-Fi Mini Wireless Router er ook erg gaaf uitzien. Staat in ieder geval op me lijstje.
Pistolebob schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:26:
Dan krijg je er gewoon 200 :p.

[ Voor 41% gewijzigd door Hendrikje1 op 08-08-2014 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Pistolebob schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:26:
Moet je nagaan, dat heb ik meerdere malen gedaan ( hersluitbare zakjes, ook voor mn ma :P ) Maar krijg je een groot aantal, verpakt in 1 plastic zak. Opzich had het mij niet uitgemaakt, als ze die zakjes ook per stuk gingen verpakken in hersluitbare zakjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Net nog 2 XPB's besteld.
Ik maak steeds een nieuw account om de EFCAD 10% coupon te kunnen gebruiken.
Dan bestel ik 1 XPB (€13.13 op dit moment), krijg ik 11 punten.
Met die 11 punten en coupon CHINAPRICES_RU bestel ik er dan nog een (€12.92 op dit moment).
:D

Blijkbaar sturen ze het alsnog via PostNL, zelfs als je geen tracking betaalt

[ Voor 13% gewijzigd door Pistolebob op 08-08-2014 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supayoshi
Ik ben opzoek naar iets speciaals ;) heb een monitor, met daar achter een Raspberry hangen, alleen nu heb ik 2 stekkers nodig, omdat het scherm geen USB voeding output heeft. :/

Nu zoek ik eigenlijk een stekkerdoos, met 2 stopcontacten... maar dat is te groot, nu wil ik eigenlijk een PSU kabel connector, met USB aansluiting/ Bestaat dat misschien of iets wat daarop lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
supayoshi schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 19:19:
Ik ben opzoek naar iets speciaals ;) heb een monitor, met daar achter een Raspberry hangen, alleen nu heb ik 2 stekkers nodig, omdat het scherm geen USB voeding output heeft. :/

Nu zoek ik eigenlijk een stekkerdoos, met 2 stopcontacten... maar dat is te groot, nu wil ik eigenlijk een PSU kabel connector, met USB aansluiting/ Bestaat dat misschien of iets wat daarop lijkt?
Ik snap het niet zo goed

Je wil dit met een USB aansluiting eraan?
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/31pHthReT1L.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• game007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 21:36

Je kan de Powercube kopen ( zit 2 usb poorten op):
Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/data/producten/1000x1000/powercube-extended-usb-141447-1.png

My blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supayoshi
Ja powercube begint erop te lijken, ik wil inderdaad zo iets, maar dan met usb erbij ja.. Pistolebob ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Laatst online: 20:10
Iemand enig idee of dit pakket al in het vliegtuig naar NL zit of dat ie eerst naar Zweden gaat?

http://www.17track.net/en....shtml?nums=RE951757814SE

Anders ben ik wel erg blij, en zou ik volgende week m'n pakketje al hebben :D

Ennuhh WTF? Iemand deze al besteld? :p

http://www.eforchina.com/...-Cat-Ears--80037-005-.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Laatst online: 20:40
Russel88 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:29:

Sorry. Ik kan geen fatsoenlijke app vinden die dit goed meet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1907
Lucky0wn schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 20:53:
Iemand enig idee of dit pakket al in het vliegtuig naar NL zit of dat ie eerst naar Zweden gaat?

http://www.17track.net/en....shtml?nums=RE951757814SE

Anders ben ik wel erg blij, en zou ik volgende week m'n pakketje al hebben :D

Ennuhh WTF? Iemand deze al besteld? :p

http://www.eforchina.com/...-Cat-Ears--80037-005-.htm
Ik denk dat hij inderdaad in het vliegtuig zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Niet besteld, wel in Den Haag gezien voor rond de 80 euro van hetzelfde merk, werkte wel goed :P
Koop 'm met EFCAD coupon voor €44.56 en maak een review voor ons :P

[ Voor 8% gewijzigd door Pistolebob op 08-08-2014 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:22

Mavamaarten

Omdat het kan!

Heh, wou een nieuwe zonnebril kopen maar kon niet kiezen. Ze waren toch maar €1,73 per stuk dus heb ze gewoon allebei gekocht. Héérlijk toch, Chinashoppen :+

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:14
Ik moet dit topic ook niet door bladeren. Veel te veel geneigd om ook van alles te gaan kopen ;-).

Jullie kunnen me vast helpen met het volgende:
Dagelijks laad ik hier 2 tablets op. En zo af en toe word de smartphone er ook nog eens bijgehangen.
Momenteel plug ik hier een stekkertje voor in het stopcontact en vervolgens in de tablet.

Iemand die een goedkope USB charging station weet hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.elroshop.eu/ta...os-usb-lader-t515zmu.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnthebest
  • Laatst online: 26-08 15:33
Pistolebob schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:09:
[...]

Bij mij doet ie idd alsof ie met de app werkt, maar ik krijg er geen IR signaal uit..
Op m'n mediaspeler run ik een script wat IR frequenties toont die ernaar verstuurd worden..
Met deze IR transmitter helemaal niks.
Heb een Oneplus One telefoon
Begint nu wel een beetje offtopic te raken maar heb je device op smart/power zaza staan? Het ondersteunt meerdere outputs namelijk en je moet hem wel goed instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbie T schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 23:03:
Ik moet dit topic ook niet door bladeren. Veel te veel geneigd om ook van alles te gaan kopen ;-).

Jullie kunnen me vast helpen met het volgende:
Dagelijks laad ik hier 2 tablets op. En zo af en toe word de smartphone er ook nog eens bijgehangen.
Momenteel plug ik hier een stekkertje voor in het stopcontact en vervolgens in de tablet.

Iemand die een goedkope USB charging station weet hiervoor?
http://www.amazon.de/Lade...USB-ladende/dp/B00GTGS2I6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbie T schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 23:07:
[...]

Ik heb het over een klein bedrag ;-).
Een lader kan je beter niet daar halen.. blader anders even terug voor de mogelijke explosie risico's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Mavamaarten schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 21:03:
Heh, wou een nieuwe zonnebril kopen maar kon niet kiezen. Ze waren toch maar €1,73 per stuk dus heb ze gewoon allebei gekocht. Héérlijk toch, Chinashoppen :+
Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 23:09:
[...]

Een lader kan je beter niet daar halen.. blader anders even terug voor de mogelijke explosie risico's.
Ok, zit wat in. Zal deze eens aan de vriendin voorleggen.
Mooie manier om van de kabel bende af te komen.

Ander vraagje Waar kan ik momenteel de Xiaomi Powerbank het voordeligst halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Robbie T schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 23:11:
[...]
Ander vraagje Waar kan ik momenteel de Xiaomi Powerbank het voordeligst halen?
Pistolebob schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:55:
Net nog 2 XPB's besteld.
Ik maak steeds een nieuw account om de EFCAD 10% coupon te kunnen gebruiken.
Dan bestel ik 1 XPB (€13.13 op dit moment), krijg ik 11 punten.
Met die 11 punten en coupon CHINAPRICES_RU bestel ik er dan nog een (€12.92 op dit moment).
:D

Blijkbaar sturen ze het alsnog via PostNL, zelfs als je geen tracking betaalt
Ik wou je dit net sturen, maar de prijs is nu verhoogd naar €17.01 ;(

Dan wordt het €15.31 en daarna €15.19..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar volgens mij nog steeds het goedkoopst i.v.t. Chinabuye, Banggood, DX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Pistolebob schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 23:14:
[...]

[...]

Ik wou je dit net sturen, maar de prijs is nu verhoogd naar €17.01 ;(

Dan wordt het €15.31 en daarna €15.19..
Ik dacht inderdaad al dat het EforChina was, maar zag de prijs niet staan die jij betaald hebt ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Ik zie dat de XPB nu ook bij Mini in the box in de aanbieding is:
http://www.miniinthebox.c...-indicators_p1301065.html

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/49172963/mitb.PNG

Maargoed, dan maar afwachten of het echt een echte is..

Edit: Aha, een inmiddels door de site verwijderde review laat zien dat ie fake is
Zie Google cache: http://webcache.googleuse...&cd=2&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Mirror: https://dl.dropboxusercontent.com/u/49172963/mitbfake.PNG
Plaatje van de binnenkant: https://dl.dropboxusercon...172963/zqjc1404414085.jpg

[ Voor 56% gewijzigd door Pistolebob op 09-08-2014 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippowave
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17:21
Pistolebob schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 23:35:
Ik zie dat de XPB nu ook bij Mini in the box in de aanbieding is:
http://www.miniinthebox.c...-indicators_p1301065.html

[afbeelding]

Maargoed, dan maar afwachten of het echt een echte is..
Als een chinese site vermeld dat het is echt moet je juist op passen. Ze kopen het gewoon in van iemand soms stopt die dan er weer een paar neppe tussen. Dan zul je zien dat jij de neppe krijgt en als excuus Ja er zaten neppers bij, heb het al in de thread gezien met bijv. Banggood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Hippowave schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 23:49:
[...]

Als een chinese site vermeld dat het is echt moet je juist op passen. Ze kopen het gewoon in van iemand soms stopt die dan er weer een paar neppe tussen. Dan zul je zien dat jij de neppe krijgt en als excuus Ja er zaten neppers bij, heb het al in de thread gezien met bijv. Banggood.
Ja precies, hij is dus nep, zie edit :)
Pagina: 1 ... 104 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]