Je zou PayPal toch nog eens proberen te benaderen, of hun bij wijze van service ibuygou willen benaderen om te vragen waarom ze je niet beantwoorden.starcopy schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 00:44:
[...]
Daar zou ik toch nog maar eens goed over nadenken. Ik wacht al sinds 31-5 op een pakketje via PH. Is tot op de dag van vandaag:
Prepare dispatch to destination country, PHILIPPINES
Ik was zo stom om de termijn te laten verlopen. Ik kreeg daarna nog 1 antwoord van op mijn vraag hoe en wat. Just be happy that is has been send. Daarna kon ik mails sturen zoveel ik wilde, maar er wordt nergens meer op gereageerd. Voor zover iets niet meer netjes vinden. Ik heb 1 ding nu wel geleerd, dag 44 onmiddelijk een case aanmaken bij Paypal.
Denk maar niet dat ze bij jou ook denken van: is niet netjes, laten we hem helpen. Het was in elk geval voor mij de laatste keer dat ik wat bij Ibuygou bestel. En ik zal ze ook beslist niet meer aanraden.
Jij bent tenslotte klant van PayPal, en mijn ervaring is na een verlopen (vergeten) conflict( ik met (n)everbuying) ze soms toch de verkopende partij een béétje vuur aan de schenen leggen.
Wat bij mij resulteerde in binnen 2 dagen geld terug.
Niet geschoten is altijd mis.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018