[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.336 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

BB-One schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:37:
[...]

Dit is appels met peren vergelijken, denk je nu echt dat een grootverzender als bol.com, wehkamp etc 6 euro per verzonden pakket betalen? De prijs die je als ' particulier' betaalt is wat anders dan de prijs die je als grootverbruiker betaald. daaranast zijn er in nternationale afspraken over de vergoeding die een land krijgt voor het bezorgen van de post aangeleverd door een ander land. Deze vergoedingen zijn gebaseerd op de lokale ' bezorg'kosten. Op basis van deze afspraken kan je bijvoorbeeld vanuit HongKong voor een habbekrats spullen naar NL versturen (want de lokale kosten van het bezorgen in HongKong zijn relatief laag)
Het ging over het feit dat iemand zei dat de verzendkosten gesubsidieerd zouden zijn in China. Wat dus niet waar is. Geen idee wat bol.com of particulieren hier mee te maken hebben?
Hong Kong is overigens niet zo heel goedkoop vergeleken met China. (daar er veel minder concurrentie is in HK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:59
Kenzi schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:44:
[...]

Het ging over het feit dat iemand zei dat de verzendkosten gesubsidieerd zouden zijn in China. Wat dus niet waar is. Geen idee wat bol.com of particulieren hier mee te maken hebben?
Hong Kong is overigens niet zo heel goedkoop vergeleken met China. (daar er veel minder concurrentie is in HK)
Waar ik op reageerde was de opemerking dat TNT asociaal duur is en ik probeerde de vergelijking te maken met Nederland, hier kost een pakketje versturen 6 euro terwijl als je ' grootverbruiker" bent daar slechts een fractie van betaald. Hetzelfde geldt voor de dealextremes en banggoods van deze (Chinese) wereld, die krijgen ook korting op de toch al zeer lage verzend tarieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:22

ViezeVis

Sample Text

Kenzi schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:44:
[...]

Volgens mij is dit wel degelijk waar. China is volgens mij één van de grootste exportlanden van heel de wereld en dat willen zij graag zo houden. Daarom denk ik, dat bepaalde streken van China zoals Shenzhen, Guangzhou en nog wat andere streken gewoon gesubsidieerd worden door alle post op één punt te verzamelen en met de eerstvolgende vliegtuigen mee te geven voor verzending over heel de wereld. Bedrijven zoals BangGood, Dealextreme en die hele andere mikmak versturen dagelijks wellicht wel duizenden pakketten in één keer. Zij betalen voor een vliegtuigcontainer waarschijnlijk waar al hen post in ligt.

BB-one geeft een vergelijking op jouw reactie voor de grote verzendingen in één keer.

//
Wat ik ook lees is dat veel verkopers in China korting krijgen wanneer zij en XX aantal pakketten per bepaalde tijd versturen. Dan wordt een deel door de overheid betaald.

[ Voor 7% gewijzigd door ViezeVis op 28-07-2014 13:28 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Fissure schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:40:
Na de vele verhalen over chinabuye maar de xpb met tracking en via singapore post besteld. hopen dat het in een keer goed gaat.
Don't worry, dat komt gewoon netjes aan op die manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 16:00
Kenzi schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:13:
[...]

Denk je nou echt dat de Chinese overheid die 100'en koeriersbedrijven gaat subsidieren? De webshops betalen gewoon verzendkosten aan die koeriersbedrijven. Die verzendkosten komen gewoon uit de marge van de producten die verkocht worden. Op een gemiddeld product heeft bijv DX een marge van 20-50% als het niet meer is.
Heb je een bron van je claim dan? Gratis verzending geldt overigens vaak alleen bij 'standaard' verzending via China Post (= overheid) en niet op die 100'en koeriersbedrijven die je aanhaalt.

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

ViezeVis schreef op maandag 28 juli 2014 @ 13:22:
[...]

Volgens mij is dit wel degelijk waar. China is volgens mij één van de grootste exportlanden van heel de wereld en dat willen zij graag zo houden. Daarom denk ik, dat bepaalde streken van China zoals Shenzhen, Guangzhou en nog wat andere streken gewoon gesubsidieerd worden door alle post op één punt te verzamelen en met de eerstvolgende vliegtuigen mee te geven voor verzending over heel de wereld. Bedrijven zoals BangGood, Dealextreme en die hele andere mikmak versturen dagelijks wellicht wel duizenden pakketten in één keer. Zij betalen voor een vliegtuigcontainer waarschijnlijk waar al hen post in ligt.

BB-one geeft een vergelijking op jouw reactie voor de grote verzendingen in één keer.

//
Wat ik ook lees is dat veel verkopers in China korting krijgen wanneer zij en XX aantal pakketten per bepaalde tijd versturen. Dan wordt een deel door de overheid betaald.
Ik woon en werk in Shenzhen, niet ver van Bao'an Airport en het logistieke centrum en kan je met 100% zekerheid zeggen dat dat niet klopt. Alle post op één plek verzamelen? Dat moet dan een aardig grote ruimte zijn. Er ligt een complete wijk naast de luchthaven waar 100en koeriersbedrijfjes zitten die pakketjes binnenkomen van verschillende bedrijven. Die zenden het op hun beurt weer naar verschillende depot's vanwaar het op het vliegtuig wacht. DX of Banggood betaald geen container of wat dan ook. Banggood betaald aan de koerier, hoe die het op het vliegtuig krijgt is zijn pakkie aan. BG heeft daar niks mee te maken. (Overigens wordt daar vaak 'rest'-ruimte voor gebruikt, vliegtuig is niet vol = hoop pakketjes erin proppen voor laag tarief.

En verkopers korting krijgen ??? Kom maar met een betrouwbare bron. De verkopers die ik ken hier kijken me allemaal aan met :? :?
Die subsidie verhalen blijven opduiken maar zijn echt onzin. Ja, er zijn vele manieren om subsidie te krijgen, veelal bedoeld voor multinationals, niet zaken zoals Banggood of DX. En dan gaat het om vestigings-subsidie etc.

Deze hele discussie is trouwens off-topic, dus laten we vooral weer terug on-topic gaan.
Hoe het komt dat de prijzen laag zijn boeit niet zo.

[ Voor 3% gewijzigd door Kenzi op 28-07-2014 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Kenzi schreef op maandag 28 juli 2014 @ 13:49:
[...]

Ik woon en werk in Shenzhen, niet ver van Bao'an Airport en het logistieke centrum en kan je met 100% zekerheid zeggen dat dat niet klopt. Alle post op één plek verzamelen? Dat moet dan een aardig grote ruimte zijn. Er ligt een complete wijk naast de luchthaven waar 100en koeriersbedrijfjes zitten die pakketjes binnenkomen van verschillende bedrijven. Die zenden het op hun beurt weer naar verschillende depot's vanwaar het op het vliegtuig wacht. DX of Banggood betaald geen container of wat dan ook. Banggood betaald aan de koerier, hoe die het op het vliegtuig krijgt is zijn pakkie aan. BG heeft daar niks mee te maken. (Overigens wordt daar vaak 'rest'-ruimte voor gebruikt, vliegtuig is niet vol = hoop pakketjes erin proppen voor laag tarief.

En verkopers korting krijgen ??? Kom maar met een betrouwbare bron. De verkopers die ik ken hier kijken me allemaal aan met :? :?
Die subsidie verhalen blijven opduiken maar zijn echt onzin. Ja, er zijn vele manieren om subsidie te krijgen, veelal bedoeld voor multinationals, niet zaken zoals Banggood of DX. En dan gaat het om vestigings-subsidie etc.

Deze hele discussie is trouwens off-topic, dus laten we vooral weer terug on-topic gaan.
Hoe het komt dat de prijzen laag zijn boeit niet zo.
"Alle post op één plek verzamelen? Dat moet dan een aardig grote ruimte zijn."
Vliegtuigen vliegen op en aan, dus lijkt mij dat het achter elkaar doorloopt.

Je geeft aan dat ik met een betrouwbare bron moet komen: de verkoper van AliExpress geeft zelf aan dat er een korting wordt gegeven bij het versturen van een hoeveelheid pakketten per bepaalde tijd. Betrouwbaar of niet, ik geloof eerder een verkoper die grote hoeveelheden pakketten verzendt in één keer dan iemand van Tweakers. Over een bron gesproken: waar is jouw bron? Ik denk niet dat ik je op het blote oog wil geloven. Maar misschien komt dat meer door de indoctrinatie aangezien iedereen zegt dat het gesubsidieerd wordt.

Ik wil mijn fout ontkennen als ik weet dat jouw antwoord klopt :P :P

[ Voor 4% gewijzigd door ViezeVis op 28-07-2014 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

ViezeVis schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:00:
[...]

"Alle post op één plek verzamelen? Dat moet dan een aardig grote ruimte zijn."
Vliegtuigen vliegen op en aan, dus lijkt mij dat het achter elkaar doorloopt.

Je geeft aan dat ik met een betrouwbare bron moet komen: de verkoper van AliExpress geeft zelf aan dat er een korting wordt gegeven bij het versturen van een hoeveelheid pakketten per bepaalde tijd. Betrouwbaar of niet, ik geloof eerder een verkoper die grote hoeveelheden pakketten verzendt in één keer dan iemand van Tweakers. Over een bron gesproken: waar is jouw bron?
Shenzhen Bao'an Airport is vooral een domestic / regional airport, geen echt druk vliegveld dus dat af en aan vliegen valt wel mee.
Een verkoper van Ali-express geloof je op zijn bruine ogen maar iemand op het forum niet? Wat is het verschil?

Mijn bron? Zoals gezegd in mijn vorige post, ik woon en werk hier in shenzhen. ik kom dagelijks langs de airport, ik stuur regelmatig pakketjes op, en ik verkoop op aliexpress en ebay. }:O

Maar als je meer wil weten, stuur maar een DM. Dit is totaal offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Kenzi schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:08:
[...]

Shenzhen Bao'an Airport is vooral een domestic / regional airport, geen echt druk vliegveld dus dat af en aan vliegen valt wel mee.
Een verkoper van Ali-express geloof je op zijn bruine ogen maar iemand op het forum niet? Wat is het verschil?

Mijn bron? Zoals gezegd in mijn vorige post, ik woon en werk hier in shenzhen. ik kom dagelijks langs de airport, ik stuur regelmatig pakketjes op, en ik verkoop op aliexpress en ebay. }:O

Maar als je meer wil weten, stuur maar een DM. Dit is totaal offtopic.
"Een verkoper van Ali-express geloof je op zijn bruine ogen maar iemand op het forum niet? Wat is het verschil?"
Omdat deze verkoper van AliExpress gemiddeld zo'n 30 pakketten per dag naar Nederland verzendt. Maar echt een bevestigde bron hebben we natuurlijk beide niet. Gratis verzending of gesubsidieerd, zolang mijn pakketten maar heel overkomen heb ik er geen problemen mee 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
dodge_911 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 10:54:
Deze morgen mijn pakketjes van eForChina en FocalPrice binnengekregen.
Beide een XPB.
Die van FocalPrice is fake, die van eForChina is echt (en kostte maar 14,48€)
Ticket meteen aangemaakt bij FocalPrice, en nu afwachten.

BangGood zit ondertussen maar te zeuren dat ik het dispuut moet sluiten ;)
Weet je zeker dat die van eForChina echt is?
Hoe vaak kan je je telefoon ermee opladen?
(Wil namelijk ook een powerbank bestellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Pistolebob schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:23:
[...]

Als dodge_911 zegt dat iets echt is, kun je hem rustig geloven :)

Maar zoek even in het topic, er zijn richtlijnen en methodes die je kunt volgen om de echtheid te valideren, en die zijn al een aantal keer aangehaald.

Aantal keer telefoon opladen kun je gewoon uitrekenen door 10400/mah.van.telefoon te doen. In geval van een HTC one is dat bijvoorbeeld 2300mah, dus 10400/2300 = ±4,5 keer.

[ Voor 15% gewijzigd door Henk op 28-07-2014 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 11:22
dx.com
06-06-2014 batterijen besteld
7/1/2014 9:40:50 AM Posting of item PHILIPPINES
7/6/2014 9:28:06 AM Receive item at origin country gateway PHILIPPINES
7/18/2014 1:31:34 PM Prepare dispatch to destination country PHILIPPINES

bijna 2 maanden verder.. hier ben ik niet erg tevreden mee, vooral niet omdat het pakket nog niet binnen is en ik over 2 dagen op vakantie gaat. en deze batterijen voor mijn vakantie besteld zijn omdat ik ze nodig heb. Denk je met 2 maanden op tijd te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:18
Batterijen is drama omdat die niet met elk vliegtuig meemogen.

Wat voor batterijen heb je besteld? Misschien dat www.nkon.nl nog wat heeft gezien de haast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
ThinkPadd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:28:

Wat voor batterijen heb je besteld? Misschien dat www.nkon.nl nog wat heeft gezien de haast?
Henk schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:26:
[...]

Maar zoek even in het topic, er zijn richtlijnen en methodes die je kunt volgen om de echtheid te valideren, en die zijn al een aantal keer aangehaald.

Aantal keer telefoon opladen kun je gewoon uitrekenen door 10400/mah.van.telefoon te doen. In geval van een HTC one is dat bijvoorbeeld 2300mah, dus 10400/2300 = ±4,5 keer.
Eigenlijk probeer ik al een tijd de Yoobao YB-665 te bestellen, omdat deze meer capaciteit heeft (15600mAh)
http://detail.tmall.com/item.htm?id=36974819232
Maar inderdaad wil geen enkele Taobao agent 'm versturen omdat het batterijen zijn.. :'(
Dus dan maar bij eForChina een xpb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
ThinkPadd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:28:

http://www.dx.com/p/trust...um-batteries-2-pack-20392
Ik moet 18650 protected batterijen hebben en die heeft nkon niet. Daar had ik al gezocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Laatst online: 07-09 18:56
ReTechNL schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:42:
[...]

Ik moet 18650 protected batterijen hebben en die heeft nkon niet. Daar had ik al gezocht :P
DIT is sowieso een protected ( volgens de tekst op de batterij)

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Pistolebob schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:23:
[...]

Ik ben 99,99% zeker van die van eForChina, omdat ik kan vergelijken met 4 andere exemplaren van BG en CB.
Keertje of 4 moet wel lukken om je foon op te laden.
Ik zal 's 'n keer 'n full test doen van leeg naar vol naar leeg (als m'n OLED metertje binnen is, dan timelapse ik 'm meteen :))

update :
Net nog 1 bij eFC besteld, dus jij genaaid, ik genaaid ;)
Henk schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:26:
[...]

Hier wordt ne mens dus blij van _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door dodge_911 op 28-07-2014 15:23 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:05

Wildfire

Joy to the world!

ReTechNL schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:42:
[...]

NKON Heeft die wel. Gewoon opletten op de 18650 batterijen waar niet bijstaat dat ze niet voor zaklampen geschikt zijn. Bij de non-protected batterijen staat namelijk vermeld dat ze niet voor zaklampen geschikt zijn :)

(en anders zie je het idd aan de foto... heb zelf paar dagen terug 2x protected 18650jes besteld, komen morgen binnen als het goed is)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Ik had een emailtje van DX, dat mijn pakketje gebounced was omdat er batterijen inzitten:
Dear Mark,
Thanks for ordering from DX.com.

We’re writing to inform you that the package RCXXXXXXXXXCN from your order XXXXXXXX has failed to pass the airline security check as it contains lithium batteries/knives or products that contain liquid which are now under extra scrutiny in world air cargo services.

We therefore have switched it to another delivery channel to ensure the order is sent to you as soon as possible.

Here is the new package tracking number RPXXXXXXXXXXPH.

We will follow the package and strive to make sure the items reach you smoothly and safely.

Your understanding and patience are highly appreciated.

Should you have any questions please feel free to contact us via Live chat or Customer Service Ticket.

Your sincerely,

DX.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
Wildfire schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:08:
[...]

NKON Heeft die wel. Gewoon opletten op de 18650 batterijen waar niet bijstaat dat ze niet voor zaklampen geschikt zijn. Bij de non-protected batterijen staat namelijk vermeld dat ze niet voor zaklampen geschikt zijn :)

(en anders zie je het idd aan de foto... heb zelf paar dagen terug 2x protected 18650jes besteld, komen morgen binnen als het goed is)
MrMilco schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:45:
[...]

DIT is sowieso een protected ( volgens de tekst op de batterij)
Ja maar ik ga geen 44 euro betalen voor 2 batterijen.

[ Voor 43% gewijzigd door ReTechNL op 28-07-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 09:36
ReTechNL schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:10:
[...]

[...]

Ja maar ik ga geen 44 euro betalen voor 2 batterijen.
lol. Dan zit er niets anders op om te wachten.

Vrouwlief heeft kleding besteld op AliExpress en ze hebben het jurk nog steeds niet verstuurd. Even gevraagd wat de status is en ik moet nog een paar dagen geduld hebben. Kreeg wel een emoticon met wat kusjes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09 14:54

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Iemand ervaring met dremel klonen?
Zat even te kijken op Marktplaats naar zo'n flexibele as:
https://www.gamma.nl/asso...ns-diversen-225/p/B334601?
Kwam ik deze tegen:
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
Die verdacht veel lijkt op deze..
http://nl.aliexpress.com/...or-Dremel/1368536373.html
Zou het een oude versie zijn of echt een kloon, compleet met verpakking?

[ Voor 47% gewijzigd door Mr_gadget op 28-07-2014 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:17

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Wat ik ook doe bij Chinabuye, ik krijg die Xiaomi powerbank niet zonder verzendkosten deze kant op. Iemand die dit probleem herkent? Product geeft free-shipping aan, maar zodra ik shipping methode moet aanklikken is er geen gratis versie. Goedkoopste is 1,50 dollar. Nu zit ik niet zo met die kosten, maar het is een principe kwestie :P...account heb ik aangemaakt vandaag, adres gegeven ingevuld etc.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Nomad schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:31:
Wat ik ook doe bij Chinabuye, ik krijg die Xiaomi powerbank niet zonder verzendkosten deze kant op. Iemand die dit probleem herkent? Product geeft free-shipping aan, maar zodra ik shipping methode moet aanklikken is er geen gratis versie. Goedkoopste is 1,50 dollar. Nu zit ik niet zo met die kosten, maar het is een principe kwestie :P...account heb ik aangemaakt vandaag, adres gegeven ingevuld etc.
Als je dat ding nooit wil ontvangen via CB zou ik je aanraden om vooral niet met een T&T nr te bestellen. Blijkbaar heb je dit topic (en een stel andere) niet doorgelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
Kenzi schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:13:
[...]
Ja, de prijzen voor verzenden van items zijn laag hier, puur door concurrentie & hoeveelheid pakketjes. Heeft niks met subsidie te maken.
Daarnaast wordt er in China bij internationale post puur naar het gewicht gekeken, niet of iets wel of niet door de brievenbus past in het land van bestemming. Vandaar dat je voor 1 dollar een nep Rubicube incl verz kunt kopen, terwijl het in NL al 7 euro kost om die te verzenden.

PostNl zal wel niet blij zijn met al die pakketjes die net niet door de brievenbus passen en waar ze maar een laag bedrag per kg voor betaald krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:13
Nomad schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:58:
Ik geef ruiterlijk toe dat ik geen honderden pagina's heb gelezen die dit topic rijk is. Wel heb ik gezocht op verzendkosten en gratis etc. En daarin vond ik geen antwoord. Ik hoef geen T&T, dat beweer ik ook nergens. Ik geef aan dat het me niet lukte om "een" gratis verzendoptie te selecteren. Alle opties die ik krijg bij verzendmethodes zijn verbonden aan kosten. En dat leek mij apart gezien bij de productomschrijving staat "free shipping".
EN-IS in "[Ervaringen] Online shoppen in China" en EN-IS in "[Ervaringen] Online shoppen in China"

Ah wat fijn dat ChinaBuye nu zelf ook in ziet dat het zo niet gaat werken en de gratis verzendmethode hebben verwijderd.

[ Voor 5% gewijzigd door EN-IS op 28-07-2014 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:17

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

starcopy schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:43:
[...]

Als je dat ding nooit wil ontvangen via CB zou ik je aanraden om vooral niet met een T&T nr te bestellen. Blijkbaar heb je dit topic (en een stel andere) niet doorgelezen.
Die posts heb ik wel gelezen en je reactie vind ik ietwat gechargeerd. Genoeg mensen die het wel ontvangen ook.

edit:
:
starcopy schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:43:
[...]

Ik geef ruiterlijk toe dat ik geen honderden pagina's heb gelezen die dit topic rijk is. Wel heb ik gezocht op verzendkosten en gratis etc. En daarin vond ik geen antwoord. Ik hoef geen T&T, dat beweer ik ook nergens. Ik geef aan dat het me niet lukte om "een" gratis verzendoptie te selecteren. Alle opties die ik krijg bij verzendmethodes zijn verbonden aan kosten. En dat leek mij apart gezien bij de productomschrijving staat "free shipping"

edit 2:
Had aanvankelijk de post verkeerd gelezen. Snap zijn post nu wel en ik ga netto even zoeken naar een andere chinese aanbieder van de Xiaomi. Of nog makkelijker, die 1,50 dollar gewoon accepteren :)

edit3: blijkbaar is de minimale verzendkosten voor een item met accu 2,57 dollar geworden.

[ Voor 56% gewijzigd door Nomad op 28-07-2014 16:07 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Nomad schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:01:
-knip-
edit 2:
Had aanvankelijk de post verkeerd gelezen. Snap zijn post nu wel en ik ga netto even zoeken naar een andere chinese aanbieder van de Xiaomi. Of nog makkelijker, die 1,50 dollar gewoon accepteren :)

edit3: blijkbaar is de minimale verzendkosten voor een item met accu 2,57 dollar geworden.
Banggood :) Snelle levering ook en was de goedkoopste aanbieder alleen schommelt daar de prijs weleens. Er is geen houvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Waarom nog bij Chinabuye bestellen als eForChina goedkoper is?
Zeker met de 7% coupon CHINAPRICES_RU
10% coupon EFCAD
dodge_911 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:00:
[...]

Ik ben 99,99% zeker van die van eForChina, omdat ik kan vergelijken met 4 andere exemplaren van BG en CB.
Keertje of 4 moet wel lukken om je foon op te laden.
Ik zal 's 'n keer 'n full test doen van leeg naar vol naar leeg (als m'n OLED metertje binnen is, dan timelapse ik 'm meteen :))

update :
Net nog 1 bij eFC besteld, dus jij genaaid, ik genaaid ;)

[...]

Hier wordt ne mens dus blij van _/-\o_
Ook een besteld alvast :D

[ Voor 80% gewijzigd door Pistolebob op 28-07-2014 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Over de XPB's, zijn de 5200mah versies ook zo geplaagd met fakes? of vallen die wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Henk schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:25:
Over de XPB's, zijn de 5200mah versies ook zo geplaagd met fakes? of vallen die wel mee?
Alleen bij de geverifieerde shops kopen;
- DX
- Banggood
- ChinaBuye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Henk schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:25:
Dat weet ik je hopelijk snel te zeggen : 2 onderweg van ChinaBuye.
De eerste is in .be en zou ik waarschijnlijk morgen al hebben.
Van de tweede zegt de tracking dat'ie op weg is naar IE ipv BE ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Die XPB's bij eForChina zijn inderdaad wel wat goedkoper...
Welke verzendwijze is de beste volgens jullie? Sweden Post, Post NL of standaard met tracking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
user001 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 17:29:
Die XPB's bij eForChina zijn inderdaad wel wat goedkoper...
Welke verzendwijze is de beste volgens jullie? Sweden Post, Post NL of standaard met tracking?
Als Nederlander, PostNL.
Als Belg, standaard met tracking.
Sweden Post : zelf geen ervaring mee, maar ik lees er weinig goeds over.
PostNL als Belg niet doen, had ik gedaan, douanecontrole waardoor het serieus langer duurde, maar dat heeft in NL geen belang.

Je mag 't zelf checken met dit trackingnr : RS129553048NL
Besteld op 2014-07-06, shipped op 2014-07-08 en was op 2014-07-15 op NLAMSA, dus best snel...
Dat het daarna pas op 2014-07-28 binnenkwam in BE kwam dus door de douane ;)

[ Voor 14% gewijzigd door dodge_911 op 28-07-2014 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
dodge_911 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 17:33:
[...]

Als Nederlander, PostNL.
Als Belg, standaard met tracking.
Sweden Post : zelf geen ervaring mee, maar ik lees er weinig goeds over.
PostNL als Belg niet doen, had ik gedaan, douanecontrole waardoor het serieus langer duurde, maar dat heeft in NL geen belang.

Je mag 't zelf checken met dit trackingnr : RS129553048NL
Besteld op 2014-07-06, was op 2014-07-15 op NLAMSA, dus best snel...
Dat het daarna pas op 2014-07-28 binnenkwam in BE kwam dus door de douane ;)
Bedankt. Ik ben Belg, inderdaad. Het probleem met standaardverzending is dat je nooit voordien weet hoe het verzonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 17:42
Ik had 16 juli Xiaomi pistons en steelgun besteld op Banggood. Ondertussen is het nog niet eens verzonden. Nu wil ik contact opnemen om te vragen hoe lang het nog gaat duren voor het verzonden wordt, zie ik dat de contact us pagina dit plaatje bevat ipv een echt contact form :S
Afbeeldingslocatie: http://imgmgr.banggood.com/images/upload/2014/01/contactus3.png
Uiteindelijk zag ik in de bevestigingsmail dat je kunt mailen naar cservice@banggood.com, maar ik vind dit wel erg raar.

Edit: Hmm, ze hebben blijkbaar twee verschillende contact us pagina's.
Deze krijg je via help rechtsbovenin en dan contact us en bevat alleen maar niet functionele plaatjes.
Deze Staat onderaan op de pagina's bij contact us en werkt wel.

[ Voor 26% gewijzigd door soulcrusher op 28-07-2014 20:59 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:21
EN-IS schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 09:02:

Dat klopt, Tmart is niet de snelste, Banggood daarentegen erg snel :). Een bestelling in 8 dagen leveren, ik heb geen andere shop gezien die dat doet (expect for ebay of course).

De SJ4000 Action Camera kun je niet los kopen, de accessoires en camera komen in 1 doos (originele doos waarin alles al is inbegrepen), ook bij Tmart. Tmart heeft het zo te lezen niet op voorraad en probeert op deze manier je te laten wachten.

Het beste had je bij Banggood besteld, ook ivm de aanbieding en snelheid van levering, ik heb hiervoor een overzicht gemaakt op China Korting.
De accessoires die ik er bij heb gekocht zitten niet in het pakket van de sj4000, namelijk een extra batterij en een harnas om de camera te bevestigen.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb goede ervaring met het kopen van spullen in China.
Mijn hobby is plastic modelbouw en koop regelmatig spullen in bij Lucky Model in Hong Kong. Deze winkel is zeer betrouwbaar en, nee, je moet wel verzendkosten betalen.
Betalen deed ik eerst per CC, maar die heb ik niet meer. Nu betaal ik simpel met PayPal. Wel moet ik een fee van 4% extra hier over betalen, maar dan ben ik nog goedkoper uit, dan als ik de spullen in NL-EU moest kopen.

De eigenaar van deze winkel leest ook mee op bekende internationale modelbouwforums .

Gewoon goede ervaring hier mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb afgelopen zondag de Xiaomi Steel Gun Bluetooth speaker besteld via Banggood. Normaal bestel ik alles via DX en komt het allemaal relatief snel binnen. Laatste de Xiaomi 10400 powerbank besteld via de EU website en die was binnen een week binnen.
Hoe snel gaat het via Banggood? De order van de speaker staat namelijk nog steeds op processing.
Als ik hem binnen heb dan zal ik wel een kleine review plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letscode
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 17:32
Mijn Hubsan X4 is binnengekomen. Besteld bij Banggood en met Swedish Post na bijna 3 weken bezorgd. Valt me niet tegen.

Vanavond maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Subz schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 11:11:
Ik heb afgelopen zondag de Xiaomi Steel Gun Bluetooth speaker besteld via Banggood. Normaal bestel ik alles via DX en komt het allemaal relatief snel binnen. Laatste de Xiaomi 10400 powerbank besteld via de EU website en die was binnen een week binnen.
Hoe snel gaat het via Banggood? De order van de speaker staat namelijk nog steeds op processing.
Als ik hem binnen heb dan zal ik wel een kleine review plaatsen.
Volgens mij had een andere tweaker (ik dacht Chocoball) er ook 1 besteld. Zijn order werd op 'back-order' gezet, wat wil zeggen dat deze (de Xiaomi Steel Gun) niet op voorraad is.

Heb je wel de coupon code gebruikt voor $8 korting? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
EN-IS schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:30:
[...]

Volgens mij had een andere tweaker (ik dacht Chocoball) er ook 1 besteld. Zijn order werd op 'back-order' gezet, wat wil zeggen dat deze (de Xiaomi Steel Gun) niet op voorraad is.

Uiteraard, handige website heb je daarvoor gemaakt, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:30
[...]

Wat is die code? Kan ik wel gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Subz schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:42:
Uiteraard, handige website heb je daarvoor gemaakt, dank!
Graag gedaan, korting altijd mooi meegenomen :)
maurits82 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:47:
Wat is die code? Kan ik wel gebruiken!
De coupon code:
Banggood.com Xiaomi Steel Gun $8 coupon code: 00d195 (Geldig tot en met 8 augustus!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 19:34
Ik weet niet of ik het hier mag melden maar de 10% coupon code: E2E Geldig tot en met 1 augustus! voor Banggood.com Elektronica Sale volgens chinakorting.nl werkt niet en is verlopen.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

Creditcard terug bij BG oOo . Maar nu eerst in Griekenland een nieuwe telefoon zien te scoren, moet kunnen aangezien de chinezen een groot deel van de Atheense haven hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
melk0r schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:03:
Ik weet niet of ik het hier mag melden maar de 10% coupon code: E2E Geldig tot en met 1 augustus! voor Banggood.com Elektronica Sale volgens chinakorting.nl werkt niet en is verlopen.
Ik weet het ook niet, maar dank in ieder geval, ik zal deze aanpassen (er is wel een 5.5% coupon code, geldt alleen een deel voor dezelfde producten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

Heeft iemand ervaring met het claimen van garantie op Aliexpress? Adapter die ik besteld heb is na 2 maanden kapot (had wel verwacht dat die niet lang zou meegaan, maar 2 maanden vind ik wel erg kort). De verkoper zegt 1 jaar garantie te geven maar reageert niet op mijn berichten.

Iets aan te doen of verloren zaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
:F @ eForChina

Ik kies speciaal NIET voor NL Direct post, en betaal voor standaard tracking.
Waarmee wordt 't verstuurd? Juist : NL Direct :)
Dat wordt dus weer douane en wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
@dodge_911, jij hebt een aantal verschillende meters (usb mAh/Volt meter) gekocht, welke vind je het beste werken / fijn? :)

Ik heb toen de bekende blauw kleurige meter besteld (Tmart), alleen deze past net niet op de originele Samsung lader, als ik deze erop zet dan kan ik de lader niet in het stopcontact doen, deze steekt uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
EN-IS schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:28:
@dodge_911, jij hebt een aantal verschillende meters (usb mAh/Volt meter) gekocht, welke vind je het beste werken / fijn? :)

Ik heb toen de bekende blauw kleurige meter besteld (Tmart), alleen deze past net niet op de originele Samsung lader, als ik deze erop zet dan kan ik de lader niet in het stopcontact doen, deze steekt uit :)
Voorlopig ben ik zeer tevreden over die witte dingen van DX die ik in 'n eerdere post aanhaalde.
Heb er atm 4 in gebruik.
Actiepic :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/euSSNHB.jpg

Maar ik verwacht nog wat andere :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YoHHgWh.png
Matek van bij BG

zo 'n coole (dure) OLED vanop eBay
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WCxpvIT.jpg

en 'n cheapo OLED vanop eBay.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pS6dn11.jpg

Dus, als je nu wil kopen, zo 'n witte, anders ff geduld hebben tot ik de andere meuk binnenheb.
Ik had ook 4 van die bekende blauwe dingen, heb ik vorige week allemaal weggegeven aan vrienden, wegens geen capaciteitsweergave.

Ik vind die metertjes verrekte handige dingetjes. Je hebt nu tenminste 'n idee van wat er IN gaat qua power naar je device/powerbank/usbding. Vanavond nog maar 'n keer proberen met free Chinese elecliticity : vanmorgen aangekomen Xiaomi 5200mAh eens testen : eerst leegmaken met m'n ipad eraan en kijken hoveel gratis chinese stroom ik gekregen heb en dan volblaffen aan m'n anker 40W lader. (en hopen dat er zo ongeveer 5200 mAh ingaat, natuurlijk)

[ Voor 30% gewijzigd door dodge_911 op 29-07-2014 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-09 14:18

Ttje

"We shall never surrender"

Kan iemand me vertellen waarom ik nou niet NL direct kan kiezen op BG? Ik wil een OTG cable van xiaomi kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
dodge_911 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:41:
Voorlopig ben ik zeer tevreden over die witte dingen van DX die ik in 'n eerdere post aanhaalde.
Heb er atm 4 in gebruik.
Actiepic :
[afbeelding]

Maar ik verwacht nog wat andere : zo'n matek van bij BG, zo 'n coole (dure) OLED vanop eBay en 'n cheapo OLED vanop eBay.

Dus, als je nu wil kopen, zo 'n witte, anders ff geduld hebben tot ik de andere meuk binnenheb.
Ik had ook 4 van die bekende blauwe dingen, heb ik vorige week allemaal weggegeven aan vrienden, wegens geen capaciteitsweergave.
Dank je, ik zie dat DX met een coupon code komt voor de witte die jij hebt. Ik zal eens kijken hoe lang deze geldig is, dan wacht ik nog eerst even todat je de rest hebt ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Er is blijkbaar een verschil in kabeltjes bij die witte dingen, waarschijnlijk een andere batch ofzo :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Yd4bH5R.jpg?1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yGPfRNt.jpg?1

Maar, voor je adapter probleem heb ik misschien een oplossing : wat van onderstaande meuk bestellen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NG3Bps7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KGyyVLM.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wMiy4Yk.jpg
Ik heb afgelopen weekend in totaal zo 'n 12 van die hoekkabeltjes en adapters besteld, net daarvoor :)

Wat 'n zalige shop is DX!
Had 2 issues :
- beschadigd siliconenhoesje voor XPB :
Paar foto's sturen, meteen store credit gekregen, moest niets terugsturen
-2 kabeltjes stonden al een week in backorder en ik cancel de order. Geen 2 minuten na cancellation, paypal bericht met de teruggave.

[ Voor 30% gewijzigd door dodge_911 op 29-07-2014 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Vandaag mn 2 zaklampen binnen gekregen die ik via ebay had besteld:

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/8zNvSSA.jpg

2x http://www.ebay.com/itm/-/121381928528?roken=cUgayN 1x zwart en 1x silver. Ik moet zeggen dat ze enorm vel zijn. ( de 18650 batterijen uit mn powerbank gepakt :P )

12 juli besteld, en vandaag in huis

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
maanio schreef op zondag 27 juli 2014 @ 20:08:
Mijn powerbank had ik 28 mei bij chinabuye besteld. Nooit aangekomen. Paypal claim gestart. Zij wilden perse geld van me hebben, ik weigerde. Toen eiste ik tracking code voor nieuwe powerbank, de eerste was zonder tracking en ik eiste dat ik niks hoefde bij te betalen. Ze zijn akkoord gegaan, claim gesloten en ik heb een Singapore post tracking nummer. Al met al chinabuye is een degelijke site. Het zijn wel Chinezen dus als ze om geld vragen vor tweede zending moet je afdingen, of zoals ik deed gewoon eisen voor gratis.
Was net 2 dagen te laat voor een PayPal claim. :-( Zonder dat kun je ook wel van alles eisen, maar sta je toch niet zo sterk.
Inmiddels maar weer eens een berichtje toegevoegd met de vraag waar de nieuwe zending blijft.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dodge_911 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:21:
:F @ eForChina

Ik kies speciaal NIET voor NL Direct post, en betaal voor standaard tracking.
Waarmee wordt 't verstuurd? Juist : NL Direct :)
Dat wordt dus weer douane en wachten.
Ik heb op (jouw) aanraden daar de gouden powerbank besteld, kon het niet laten voor die 12,20 euro.
Lees nu pas de best wel slechte reviews van eForChina :F
Maar goed, even afwachten nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maanio
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-09-2023
Atomsk schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 22:16:
[...]

Was net 2 dagen te laat voor een PayPal claim. :-( Zonder dat kun je ook wel van alles eisen, maar sta je toch niet zo sterk.
Inmiddels maar weer eens een berichtje toegevoegd met de vraag waar de nieuwe zending blijft.
Die claim hielp echt.
Ik wilde de tracking code voordat ik de claim sloot, zij weigerde absoluut.
Ze zei zelfs dat het dan een no deal was.
Toen heb ik eindelijk de claim gesloten op hoop van zege en al een dag daarna hadden ze de nieuwe verzonden. Ik was vrij verbaasd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 22:18:
[...]

Ik heb op (jouw) aanraden daar de gouden powerbank besteld, kon het niet laten voor die 12,20 euro.
Lees nu pas de best wel slechte reviews van eForChina :F
Maar goed, even afwachten nu.
Tja, die slechte reviews... Desondanks heb ik de gok gewaagd en kreeg ik toch een genuine XPB binnen.
En ik heb die gouden ook nog besteld ;) Met die code, en nog wat points op 'n andere account had ik 'm nog wat goedkoper ;)
Ik calculeer gewoon die 22 dagen wachten alvast in, want hij gaat alsnog via PostNL, dus ik verwacht weer een pingpongetje tss A'dam en A'pen alvorens hier afgeleverd te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:48

Chocoball

瞧好吧!

[...]

Inderdaad 18-7 besteld met $8 coupon code, stond 6 dagen op Processing. Vraag gesteld aan BG omdat Processing normaal 1-2 dagen duurt. Daarna is de order op Back Order gezet met de terugkoppeling 28-7 weer op voorraad en a.u.b. geduld. Een dag later werd dat 31-7 en a.u.b. geduld. Op 28-7 is de order weer aangepast naar Processing en vandaag ook nog steeds. Zoals altijd rustig afwachten tot de 45 dagen termijn in zicht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dodge_911 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 22:49:
[...]

Tja, die slechte reviews... Desondanks heb ik de gok gewaagd en kreeg ik toch een genuine XPB binnen.
En ik heb die gouden ook nog besteld ;) Met die code, en nog wat points op 'n andere account had ik 'm nog wat goedkoper ;)
Ik calculeer gewoon die 22 dagen wachten alvast in, want hij gaat alsnog via PostNL, dus ik verwacht weer een pingpongetje tss A'dam en A'pen alvorens hier afgeleverd te worden :)
Ja precies, voor dat geld gok ook maar gewaagd, heb er geen haast bij. Na jouw ervaring hoop ik dat ik er eentje van dezelfde genuine batch krijg, anders hebben we PayPal nog en worst-case-scenario tientje schade lig ik ook niet dagen wakker van ;)
Overigens zijn ze nu weer duurder geworden, vooral de blauwe, prijzen fluctureren nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 17-09 19:36
Atomsk schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 22:16:
[...]

Dat probleem heb ik nu dus ook. Net te laat voor een PayPal claim en nu willen ze 5$ voor het opnieuw verzenden van de powerbank. Ik heb ze een voorstel gedaan van 2,50$, kijken wat daar uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 23:36:
[...]

Ja precies, voor dat geld gok ook maar gewaagd, heb er geen haast bij. Na jouw ervaring hoop ik dat ik er eentje van dezelfde genuine batch krijg, anders hebben we PayPal nog en worst-case-scenario tientje schade lig ik ook niet dagen wakker van ;)
Dat heb ik dus nu met Focalprice, die's wel fake, en daarbovenop ook nog gebruikt. Ze willen dat ik 'm terugstuur, maar dat kost me meer dan de refund die ik ervoor krijg, dus dat gaan we mooi niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LFA schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 16:22:
Heeft iemand ervaring met het claimen van garantie op Aliexpress? Adapter die ik besteld heb is na 2 maanden kapot (had wel verwacht dat die niet lang zou meegaan, maar 2 maanden vind ik wel erg kort). De verkoper zegt 1 jaar garantie te geven maar reageert niet op mijn berichten.

Iets aan te doen of verloren zaak?
Je koopt niet van aliexpress, zij zijn een soort marktplaats.nl. Alleen als iets niet aankomt bijv. geven zij een refund. Voor zover ik weet dien je een garantie claim bij je verkoper in te dienen. Maar meestal weet je niet eens wie dat precies is. Maar dan nog, dan dien je het vaak terug te sturen, wat vaak min. 10 euro kost. Ik weet niet hoe duur die adapter was, maar ik zou het laten zitten.

Adapters zou ik sowieso niet via die china/hk sites kopen, eigenlijk niets wat op 220v werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mlchel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-05-2024
Het is wel geen aankoop uit China, maar was toch benieuwd naar jullie mening.

Was aan het zoeken naar een GPS sporthorloge uit china, maar kwam toevallig op de volgende ebay link:

http://www.ebay.com/itm/G...ageName=ADME:L:OC:NL:3160

18 Dollar is natuurlijk geen geld en dus te mooi om waar te zijn. Verwacht dus eerlijk gezegd niet dat ik het horloge voor deze prijs in handen krijg. Echter, toch besteld aangezien je als koper redelijk beschermd bent met Paypal en mocht er iets mis gaan is het maar een eurootje of 10.

Kreeg vanochtend een mailtje dat het pakketje was verzonden. Ben dus benieuwd of er uberhaubt iets aankomt.

Mocht het een oplichter zijn, wat verdient hij/zij er dan aan wanneer iedereen zijn geld terug kan vragen via paypal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Laatst online: 19-09 16:48
Mlchel schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:46:

Was aan het zoeken naar een GPS sporthorloge uit china, maar kwam toevallig op de volgende ebay link:

...

Mocht het een oplichter zijn, wat verdient hij/zij er dan aan wanneer iedereen zijn geld terug kan vragen via paypal?
Het zijn gereviseerde horloges dus dat zou de prijs enigszins kunnen verklaren. Zou je jouw bevindingen kunnen posten als je hem binnen hebt? Ben ook zeer zeker geïnteresseerd voor die prijs!

Edit: Ook maar de gok gewaagd, ben benieuwd! In ieder geval bedankt voor de tip! O+

[ Voor 5% gewijzigd door Nano2009 op 30-07-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:21
Niets, maar de prijs lijkt mij niet zo heel gek. In de beschrijving staat namelijk:

"These are newly overhauled, like new in the original package, unused, with full manufacturer's warranty. All original manuals, software, unlock codes, cords and mounting hardware where applicable are included"

Zijn dus refurbished exemplaren. Kan afkomstig zijn van RMA's of ruil-exemplaren. Hoeft niets mis mee te zijn, maar kan de prijs wel verklaren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:29

rg-mohwa

Phoe Hé

Gisteren voor het eerst iets op taobao besteld via CSS, erg benieuwd of het lukt en hoe lang het duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 19:34
@dodge_911 : waar kan ik die hoekadapters en kabeltjes vandaan halen?

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumbean
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 20:33

Kreeg vanochtend een mailtje dat het pakketje was verzonden. Ben dus benieuwd of er uberhaubt iets aankomt.
Ben heel benieuwd naar het resultaat. Heb 2 jaar geleden bijna de destijds geldende adviesprijs voor dit horloge neergelegd... Tegenwoordig is het wel een stuk goedkoper te krijgen maar dan praat je alsnog over circa een factor 15 qua prijs.... Kan het me moeilijk voorstellen dus, maar nogmaals, hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
Moet wel zeggen dat ik het "China koop virus" goed te pakken heb.. Na Banggood, Chinabuye en DX heb ik ook de overige shops in China mogen ontdekken. Ben ik nu gewoon verslavingsgevoelig of ben ik niet de enige? :P

Mijn bestellingen tot nu toe:
Afbeeldingslocatie: http://i59.photobucket.com/albums/g289/NaNo_photo/besteld_china_zps8d28571f.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mlchel
Zal het laten weten wanneer/of er iets binnen komt, en zo ja, wat.

Klopt dat het een gerefurbished product is. Echter verwacht ik dan geen factor 10 verschil in prijs.

Ben benieuwd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 17:28

18 Dollar is natuurlijk geen geld en dus te mooi om waar te zijn. Verwacht dus eerlijk gezegd niet dat ik het horloge voor deze prijs in handen krijg. Echter, toch besteld aangezien je als koper redelijk beschermd bent met Paypal en mocht er iets mis gaan is het maar een eurootje of 10.

Dat is inderdaad niet veel. "Jammer" dat mijn huidige GPS-horloge (ook via Ebay) het nog steeds niet heeft begeven anders was dit een prima vervanger geweest....
Ben benieuwd wat je er van vindt.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeweep
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 08:15
Mijn horloge is aan vervanging toe, dus ook maar eens de gok genomen.

Heb tot nu toe goede ervaring met de Ebay/PayPal bescherming dus mocht het niets zijn dan komt dat geld wel weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwelbast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-04 16:07
Vandaag voor mij een nieuw Banggood-record. Afgelopen woensdag 23 juli besteld en vandaag 30 juli ontvangen, ik ken Nederlandse webshops die veel trager leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:08
kwelbast schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:12:
Vandaag voor mij een nieuw Banggood-record. Afgelopen woensdag 23 juli besteld en vandaag 30 juli ontvangen, ik ken Nederlandse webshops die veel trager leveren.
Met welke verzendmethode? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
eeweep schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:03:
Mijn horloge is aan vervanging toe, dus ook maar eens de gok genomen.

Heb tot nu toe goede ervaring met de Ebay/PayPal bescherming dus mocht het niets zijn dan komt dat geld wel weer terug.
Ik heb de gok ook gewaagd. Alleen al voor een vervangende / reserve hartslagband is het de moeite aard. Zo'n band kost los al circa 30 euro. Ben benieuwd. Ik ga er vanuit dat ik 13 euro armer ben. Als er iets bruikbaars wordt afgeleverd is het mooi meegenomen. Als ik heel veel geluk heb ben ik een nette 610 rijker en gaat de huidige 210 op Marktplaats.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te lezen begint die horlogeverkoper al aardig rijk te worden. Geld innen, doorsluizen naar een ruimte rekening en cashen maar. Nadat PayPal erachter is gekomen, is het natuurlijk al te laat. Bekend ebay trucje.
Je krijgt inderdaad gewoon je geld terug van PayPal, niet van die verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Kitano schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:52:
[...]

Daarnaast wordt er in China bij internationale post puur naar het gewicht gekeken, niet of iets wel of niet door de brievenbus past in het land van bestemming. Vandaar dat je voor 1 dollar een nep Rubicube incl verz kunt kopen, terwijl het in NL al 7 euro kost om die te verzenden.

PostNl zal wel niet blij zijn met al die pakketjes die net niet door de brievenbus passen en waar ze maar een laag bedrag per kg voor betaald krijgen.
Gisteren een goed voorbeeld gehad,
Postbode belde aan omdat ze iets niet door de brievenbus kon krijgen.
Vond ik ook niet heel gek, was 3x zo dik als de brievenbus. Maar toch wou postNL dat het als brievenbuspost ging, ipv pakketpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:42

Hier ook een bestelling geplaatst, maar de betaling wordt al niet eens doorgezet door Paypal.
Het user-account bestaat net 2 weken. 2 van zijn 3 reviews zijn ook van nieuwe accounts.
De 'term and conditions' onder het item lijken gekopieerd van een verkoper in Californië, maar verkoper zelf zit in Italië. Alles zegt oplichter, maar ook ik snap niet hoe. Maar wellicht dat die persoon zelf niet weet dat Paypal kopersbescherming biedt en denkt dat hij hier wat slims aan het doen is :?
Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:48:
Je krijgt inderdaad gewoon je geld terug van PayPal, niet van die verkoper.
Dan denk ik dat ze de bui inmiddels voelen hangen.

[ Voor 11% gewijzigd door frickY op 30-07-2014 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:24
Wat is jullie ervaring met het bestellen van schoenen en kleding? Moet je altijd een maatje groter kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwelbast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-04 16:07
Geen speciale verzendmethode aangegeven, bij "Shipping Method" staat "Air Parcel Register"
BertP schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:13:
[...]

Met welke verzendmethode? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compuse
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-08 15:08
Hoe gaaf, vrijdag bestel vandaag in huis! Ik ga vaker via ibuygou.com bestellen!

Volgens vele sites een betrouwbaar adres voor een xiaomi mi3 64gb en vaak zonder extra kosten.

Gewoon sneller binnen dan de hoesjes en folies van verscheidene adressen.

Wednesday, July 30, 2014 Location Time
22 Delivered - Signed for by : VERDER DUIVEN 13:05
21 With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:12
20 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:50
19 Departed Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:20
18 Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 05:30
17 Clearance processing complete at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 05:29
16 Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 04:56
15 Customs status updated AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 03:42
14 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 03:38
Tuesday, July 29, 2014 Location Time
13 Processed at LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 23:54
12 Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 23:13
11 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 17:24
10 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 17:12
9 Clearance processing complete at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 16:21
8 Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 15:45
7 Customs status updated HONG KONG - HONG KONG 11:06
6 Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 10:37
5 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 10:29
4 Clearance processing complete at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 10:07
3 Clearance event SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 09:01
2 Arrived at Sort Facility SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 08:39
Monday, July 28, 2014 Location Time
1 Shipment picked up SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 19:20

Stealth3D, RAGE3D,i740, Voodoo, Viper V770, Voodoo3 2000, Geforce 256, GF2 GTS, Ti4200, FX5700, 6600GT, Radeon 9600, 9800, x800, HD2400, HD3850, HD5770, HD7950, GTX690, 780ti, 970, 980ti, 980m, 1050Ti, 1060, 1070, 1080, 3060m, 2060S, RTX3060ti, 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Jazco2nd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:19:
Wat is jullie ervaring met het bestellen van schoenen en kleding? Moet je altijd een maatje groter kiezen?
Dat verschilt per merk.
Kwam in een ander topic http://shoefitr.com/ tegen. Daar kun je een nieuwe schoen vergelijken met een schoen waarvan je de pasvorm al weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Jazco2nd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:19:
Hier al 2 maal een trui gekocht, Normaal ( in nederland XXL) nu had ik XXXL besteld, maar was me nog te klein. Tegenwoordig staan er ook afmetingen bij de advertentie ( bij velen iig ) Dus meet ik dat na, Ik heb ze liever iets te groot, dan te klein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Compuse schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:29:
Hoe gaaf, vrijdag bestel vandaag in huis! Ik ga vaker via ibuygou.com bestellen!

Volgens vele sites een betrouwbaar adres voor een xiaomi mi3 64gb en vaak zonder extra kosten.

Gewoon sneller binnen dan de hoesjes en folies van verscheidene adressen.

Wednesday, July 30, 2014 Location Time
22 Delivered - Signed for by : VERDER DUIVEN 13:05
21 With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:12
20 Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:50
19 Departed Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:20
18 Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 05:30
17 Clearance processing complete at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 05:29
16 Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 04:56
15 Customs status updated AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 03:42
14 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 03:38
Tuesday, July 29, 2014 Location Time
13 Processed at LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 23:54
12 Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 23:13
11 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 17:24
10 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 17:12
9 Clearance processing complete at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 16:21
8 Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 15:45
7 Customs status updated HONG KONG - HONG KONG 11:06
6 Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 10:37
5 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 10:29
4 Clearance processing complete at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 10:07
3 Clearance event SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 09:01
2 Arrived at Sort Facility SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 08:39
Monday, July 28, 2014 Location Time
1 Shipment picked up SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 19:20
Ik zou bij die shop aanraden om alleen maar met Dhl verzending te bestellen, want anders ga je goed nat. 31-5 een bestelling gedaan. Die is verstuurd per Philipine post (PH) staat tot op de dag van vandaag op prepare to send to destination country. Ik was 1 dag te laat met het aanmaken van een case bij Paypal, en aangezien ze bij Ibuygou ook niet gek zijn, zit ik nu met de gebakken peren. Eerste mailtje werd nog op gereageerd zo van:

But You are so lucky because your battery have been taken away.So much customers cant buy battery because shipping company will never receive sensitive parcel again. What a pity!

Met andere woorden, weg is pech. Sindsdien kan ik mail sturen met vragen wat ik wil, antwoord krijg ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

argro schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:16:
[...]
Ik heb de gok ook gewaagd. Alleen al voor een vervangende / reserve hartslagband is het de moeite aard. Zo'n band kost los al circa 30 euro. Ben benieuwd. Ik ga er vanuit dat ik 13 euro armer ben. Als er iets bruikbaars wordt afgeleverd is het mooi meegenomen. Als ik heel veel geluk heb ben ik een nette 610 rijker en gaat de huidige 210 op Marktplaats.
Ook de gok gewaagd. Maar ik vermoed dat de advertentie en account binnenkort verwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Laatst online: 00:14
frickY schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:08:
[...]

Hier ook een bestelling geplaatst, maar de betaling wordt al niet eens doorgezet door Paypal.
Het user-account bestaat net 2 weken. 2 van zijn 3 reviews zijn ook van nieuwe accounts.
De 'term and conditions' onder het item lijken gekopieerd van een verkoper in Californië, maar verkoper zelf zit in Italië. Alles zegt oplichter, maar ook ik snap niet hoe. Maar wellicht dat die persoon zelf niet weet dat Paypal kopersbescherming biedt en denkt dat hij hier wat slims aan het doen is :?

[...]
Dan denk ik dat ze de bui inmiddels voelen hangen.
Hoe kun je zien dat de betaling niet doorloopt ?
Bij mij staat in PayPal dat de betaling aan de verkoper is gedaan.

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Bij eBay staat hij in behandeling
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EDVRqsqKkTdZPPctKHlD2UMd/full.png

Bij Paypall is hij unclaimed
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AItfVtE1aqxHXoghn8799ZSf/full.png

Maar het ytnuimmi-mailadres van de verkoper zegt mijn inziens genoeg :)

[ Voor 29% gewijzigd door frickY op 30-07-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Bij ebay staat bij mij:
Unfortunately we have not received your payment. Please click on pay now to pay for this purchase.

Bij paypal staat niet opgeëist:
Betaling aan:
ytnyuimmi@hotmail.com (De ontvanger van deze betaling is Niet-geregistreerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:39
frickY schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 14:34:
Bij eBay staat hij in behandeling
[afbeelding]

Bij Paypall is hij unclaimed
[afbeelding]

Maar het ytnuimmi-mailadres van de verkoper zegt mijn inziens genoeg :)
Ziet er ook niet uit als een type dat iets gaat leveren :) : https://www.facebook.com/people/Carl-Brut/100002485728014
Ik heb alle 3 de varianten gekocht maar verwacht er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Laatst online: 00:14
Zit net te bedenken.... Als het een scam is, is het om nog een reden niet slim.
Als beginnend verkoper blijft je geld 3 weken vast staan bij PayPal.

Ben daarom zelf gestopt met verkopen via ebay. Moest wel heel veel voorschieten.

https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/holds-reserves

[ Voor 10% gewijzigd door driel24 op 30-07-2014 15:19 ]

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
net wel een bericht van carl.brut gekregen

--

Hello Dear buyers: Because my PAYPAL is restricted, so now you can not complete the payment receipt, but please do not worry, I solved the problem of limited PAYPAL, your payment will be completed soon, the day after tomorrow I will also send items to you, please be patient. If you have questions please email us, thank you to buy my items.

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comestus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 15:50
Heb hier ook dezelfde reactie van Carl.but. Ik heb alle drie de versies "gekocht".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
De advertentie lijkt 1-op-1 gekopieerd van deze gerespecteerde verkoper;
http://www.ebay.com/itm/G...10-00947-00-/251356240050

Hier de mail ook binnen. Denk dat hij zo nog wat tijd wil rekken om wat meer verkoop te genereren :Y)

[ Voor 66% gewijzigd door frickY op 30-07-2014 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeFizz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-01-2024
frickY schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:42:
De advertentie lijkt 1-op-1 gekopieerd van deze gerespecteerde verkoper;
http://www.ebay.com/itm/G...10-00947-00-/251356240050

Hier de mail ook binnen. Denk dat hij zo nog wat tijd wil rekken om wat meer verkoop te genereren :Y)
We noteren:
- Iemand die net lid is op Ebay
- Slechts 3 postieve feedback heeft (afkomstig van accounts met eveneens weinig feedback)
- Advertenties kopieert
- Een onbeperkte voorraad aan artikelen blijkt te hebben
- En in totaal al zo'n 800 horloges verkocht heeft...

Ik ga de gok niet eens wagen, voor dat tientje haal ik liever een doos goeie wijn bij Wijnvoordeel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mlchel
Bij mij is de betaling voltooid. De verkoper neemt zelfs de moeite om mij een positieve review te geven.

Voor een oplichter steekt hij er wel erg veel tijd in. Ben benieuwd of er ooit iets aan komt, maar verwacht niets ;).
Pagina: 1 ... 99 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]