[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.951 views

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Kenzi schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 11:36:
[...]

1) Als Paypal je claim toewijst krijg je je geld gewoon terug van Paypal en zal die het op zijn beurt proberen te verhalen op de verkoper (of dat al dan niet lukt is voor jou niet belangrijk)

2) Ligt eraan of je kon weten / wist dat het namaak was
Nee, dat werkt niet altijd zo. Helaas.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

pacificocean schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 12:09:
[...]

Beide niet waar. Lees maar na in de voorwaarden van paypal.
'lees maar na', ok wijs maar aan dan?

Overigens kan je een Paypal account niet sluiten als er openstaande claims & disputes zijn.

En als Paypal een claim toewijst aan de koper krijgt deze wel degelijk de refund 'voorgeschoten'. Paypal probeerd deze dan te verhalen op de verkoper. Zelf al meerdere keren meegemaakt.

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
D0gtag schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:50:
[...]

Je kan ook een dashboard camera kopen (Russen cam :+ ) deze slaat aan op het moment dat er beweging is (instelbaar) je kan hem of in de auto zetten of op de auto richten hij neemt een foto of een video clip van een tiental seconden als hij beweging registreert. Hoe je geen Hdd op aan te sluiten een SD kaart is voldoende (Dit zelf toegepast bij auto krasser, voeding uit de auto getrokken).
die cameraatjes kosten rond de 40 euro en dan kan je fullhd filmen.
Wat ik me dan wel afvraag is, moet hij dan continu 12V hebben of gaat het via de interne batterij ook werken?
Die van mij start niet op ondanks dat ir detectie aan staat, contact uit geen 12V voeding dus.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-11 23:39

mark-k

AKA markkNL

Supertip schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 20:20:
[...]

Wat ik me dan wel afvraag is, moet hij dan continu 12V hebben of gaat het via de interne batterij ook werken?
Die van mij start niet op ondanks dat ir detectie aan staat, contact uit geen 12V voeding dus.
Rechtstreeks op de accu aansluiten dan, ipv via je contactslot.

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:44

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

magic_nl schreef op zondag 16 maart 2014 @ 10:46:
[...]

Gevonden...
http://www.dhgate.com/pro...4-led-lamp/165512154.html
Order geplaatst, nu afwachten tot ze er zijn en testen.
Inmiddels de bestelling ontvangen.
In de reviews was al te lezen dat een enkeling vond dat het geen warm wit was.
Ik vind het ook eerder koud wit, maar op foto's komt dat lastig over.
Toch de chinees benaderd, en tot zover lijkt hij welwillend om andere lampjes te sturen.
In bijgevoegde foto zit links een normaal G4 halogeen lampje, en rechts de LED.
Benieuwd hoe het verder gaat verlopen.
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/w8rsib.jpg

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-11 10:27
Wie van jullie heeft ervaring met O-Like lasers? Ik heb zelf eens daar een van de minder krachtige laser besteld en die kwam zonder problemen van van goede kwaliteit aan. Nu is het echter alweer twee jaar verder en ik vraag mij af of de site nog steeds betrouwbaar is. Toendertijd Kon ik met paypal betalen en dan zit je enigzins veilig maar nu kan het niet meer. Gezien ik nu een wat krachtigere en dus duurdere laser op het oog heb is het wel het checken waard.

Ik heb ook al gegoogled op het bedrijf maar vaak kom je bij uitgestorven oude fora uit waar je dus niks aan hebt.

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-11 12:46
Weet er iemand waar je Pluck Foam kan bestellen in China? Dat is eigenlijk wel duur.

Ik ben dus op zoek naar zoiets : https://www.kofferfunshop...cubed-foam-rq5050-50.html

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Heilige Kaas schreef op zondag 30 maart 2014 @ 13:47:
Wie van jullie heeft ervaring met O-Like lasers? Ik heb zelf eens daar een van de minder krachtige laser besteld en die kwam zonder problemen van van goede kwaliteit aan. Nu is het echter alweer twee jaar verder en ik vraag mij af of de site nog steeds betrouwbaar is. Toendertijd Kon ik met paypal betalen en dan zit je enigzins veilig maar nu kan het niet meer. Gezien ik nu een wat krachtigere en dus duurdere laser op het oog heb is het wel het checken waard.

Ik heb ook al gegoogled op het bedrijf maar vaak kom je bij uitgestorven oude fora uit waar je dus niks aan hebt.
Op hun website staat gewoon dat ze Paypal accepteren :?
Hou er wel rekening mee dat een groot gedeelte van wat zij verkopen illegaal is in Nederland :+

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
tc982 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 14:01:
Weet er iemand waar je Pluck Foam kan bestellen in China? Dat is eigenlijk wel duur.

Ik ben dus op zoek naar zoiets : https://www.kofferfunshop...cubed-foam-rq5050-50.html
Volgens mij worden dat soort dingen vaak nog in Europa geproduceerd door de te hoge verzendkosten door het hoge volume van de die producten.
De productie is toch geheel geautomatiseerd, en in China is voornamelijk de arbeid goedkoper, de rest valt wel mee.

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-11 10:27
Kenzi schreef op zondag 30 maart 2014 @ 14:25:
[...]

Op hun website staat gewoon dat ze Paypal accepteren :?
Hou er wel rekening mee dat een groot gedeelte van wat zij verkopen illegaal is in Nederland :+
Ah ja, ik zie de uitleg staan als ik Bing op de site. Paypal is geen betaal mogelijkheid alleen moet je het dus als notitie erbij schrijven als je een creditcard betalen kiest.

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
Verstekbakker schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:07:
Een vriend van mij heeft al een paar keer last gehad van mensen die zijn autobanden lek prikken voor zijn huis en mijn vermoeden is dat hier wel jongens zitten die mij op weg kunnen helpen met een oplossing. Nu wil die vriend een camera hebben waarmee hij continue zijn auto kan filmen en als dan zijn band lek blijkt dat hij kan zien wie/hoelaat het geweest is.

In eerste instantie dacht ik aan zo'n CCTV installatie met harde schijf, maar die komen meestal met 4 of 8 ingangen (veel te veel) en zijn voor deze toepassing misschien iets te prijzig. Is zoiets ook te doen met een camera die dat stand alone kan? Eventueel met een SD kaartje of ouderwetse draaiende externe harde schijf. Welke Chinees kan me aan een betaalbare oplossing helpen?
En goeie gevonden?
Inmiddels wil ik er ook 1 halen ivm criminelen die zich andermans bezit toe willen eigenen.
Is een camera dan wel slim in zulke gevallen?

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
Kheb niet zoveel verstand van cctv,
http://www.ebay.com/itm/L...&var=&hash=item23349736f1

Als ik deze koop, heb ik dan ook aanvullend apparatuur nodig?
Of kan ik m gewoon aansluiten en voila, beeld stream naar mijn telefoon.

[ Voor 23% gewijzigd door Ikpakacties op 31-03-2014 00:43 ]

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ikpakacties schreef op maandag 31 maart 2014 @ 00:09:
[...]

En goeie gevonden?
Inmiddels wil ik er ook 1 halen ivm criminelen die zich andermans bezit toe willen eigenen.
Is een camera dan wel slim in zulke gevallen?
Die van Tmart die ik had gevonden bleek niet meer in stock en ze wilden toch een bedraad dvr systeem hebben. Er is een losse dvr doos van Banggood onderweg (€59) en een 1200tvl camera van DX ($36).

Uiteindelijk wordt het hele project waarschijnlijk afgeblazen en blijf ik zitten met die dvr met 1 cam, maar die gaat dan gewoon naar de volgende eikel die me eerst vanalles laat uitzoeken en vervolgens zegt, "nee laat maar". Deze info is niet zo relevant, maar ik zal als ik eraan denk nog even zeggen of ik mezelf een plezier heb gedaan met deze dvr+cam.

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-11 12:46
Verstekbakker schreef op maandag 31 maart 2014 @ 00:49:
[...]

Die van Tmart die ik had gevonden bleek niet meer in stock en ze wilden toch een bedraad dvr systeem hebben. Er is een losse dvr doos van Banggood onderweg (€59) en een 1200tvl camera van DX ($36).

Uiteindelijk wordt het hele project waarschijnlijk afgeblazen en blijf ik zitten met die dvr met 1 cam, maar die gaat dan gewoon naar de volgende eikel die me eerst vanalles laat uitzoeken en vervolgens zegt, "nee laat maar". Deze info is niet zo relevant, maar ik zal als ik eraan denk nog even zeggen of ik mezelf een plezier heb gedaan met deze dvr+cam.
Gewoon bij de "klant" neerzetten. Ze hebben een oplossing gevraagd, je hebt de vraag beantwoord. Het is niet uw probleem dat hij niet wil doorzetten.Vraag minstens je geld terug en hij mag de apparatuur hebben. Het moet niet gekker worden dan dit hé.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-11 10:34
Iemand nog een tip voor een fatsoenlijke Wifi versterker/repeater?

Heb deze gevonden, maar wellicht zijn er betere alternatieven, reviews op internet zijn niet om over naar huis te schrijven.

Verwijderd

tc982 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:20:
[...]

Gewoon bij de "klant" neerzetten. Ze hebben een oplossing gevraagd, je hebt de vraag beantwoord. Het is niet uw probleem dat hij niet wil doorzetten.Vraag minstens je geld terug en hij mag de apparatuur hebben. Het moet niet gekker worden dan dit hé.
Lekkere ondernemer ben je dan. Niet erg netjes inderdaad, maar je kan het ook andersom bekijken. Als je al bestelt voordat er betaald is of iets op papier is gezet met de klant, tja eigen risico?

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:34
Llewy schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:20:

Heb deze gevonden, maar wellicht zijn er betere alternatieven, reviews op internet zijn niet om over naar huis te schrijven.
Je bedoelt een access point? Ik denk dat je dan beter af bent met zoiets pricewatch: TP-Link TL-WA730RE dan een ding van ebay waar je maar van af moet wachten wat de kwaliteit is.

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:18
Ikpakacties schreef op maandag 31 maart 2014 @ 00:36:
Kheb niet zoveel verstand van cctv,
http://www.ebay.com/itm/L...&var=&hash=item23349736f1

Als ik deze koop, heb ik dan ook aanvullend apparatuur nodig?
Of kan ik m gewoon aansluiten en voila, beeld stream naar mijn telefoon.
In principe is het antwoord dat je voor streamen alleen een camera nodig hebt, echter wil je de beelden continu (lees: >5 fps) opnemen dan ben je beter af met een dvr/nvr of je moet een pc aan laten staan om op te nemen.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:04

Ik heb die in het zwart, maar je kunt er ook niet over naar huis schrijven.
De interne wifi chip heeft het al moeilijk om signaal op de eerste verdieping te krijgen, daat waar een iPad nog volop bereik heeft. En de snelheid wordt ook gehalveerd door het oppakken en opnieuw uitzenden van het signaal, wat ervoor zorgt dat de snelheden te laag liggen.
De repeater beneden inpluggen heb ik niet getest, maar dat lijkt me ook niet echt nut hebben omdat de modem/router zich daar ook bevindt, en het signaal prima is en er daar geen repeater nodig is.

Ik kan zoiezo geen repeater aanraden. Je kunt beter powerlines, een accespoint of een betere router kopen.

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:26

RobertowNL

For your gear!

Bartske schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:26:
[...]

Je bedoelt een access point? Ik denk dat je dan beter af bent met zoiets pricewatch: TP-Link TL-WA730RE dan een ding van ebay waar je maar van af moet wachten wat de kwaliteit is.
Tenda's doen het ook wel aardig.
Heb zelf deze: http://www.aliexpress.com/snapshot/259672136.html Voor dat geld meer dan prima.
Heb hem gebruikt om in de keuken (waar het signaal nog redelijk was) op te vangen en te zorgen dat ik buiten (iets verder) beter bereik was. Diende zijn doel, maar het internet was merkbaar trager :)

Tijdens de laatste sale een Lenovo AP gekocht om te kijken wat dat is ;)

Repeaters zijn in de regel gewoon geen geweldige oplossing, kabel trekken en een AP neerhangen is wat dat betreft beter :)

[ Voor 20% gewijzigd door RobertowNL op 31-03-2014 14:53 ]

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:45
De Action heeft deze voor 17 euro. Heb hem zelf niet, maar hij schijnt goed te werken.

Tenda A5 is iets goedkoper op AliExpress, maar dan heb je wel langere levertijd.

• Hyp Hyper
RobertowNL schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:50:
Repeaters zijn in de regel gewoon geen geweldige oplossing, kabel trekken en een AP neerhangen is wat dat betreft beter :)
Dat klopt helemaal. Mbps gaan in rap tempo omlaag. Ik heb er één om op de bovenverdiepingen wat met telefoons en tablets te kunnen rotzooien. Daar is ie prima voor, maar hogere kwaliteit videostreamen kan ik al vergeten.

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:55
Torrentus schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:56:
Ik heb zelf al vaak wat besteld bij DX. Ik weet niet of het hier al genoemd is, (vast), maar toch wil ik nog even 'Fara' aanraden, ideaal om je pakketje mee te tracken: http://www.faranow.com/

Maak een account, forward je DX shipping mails, hij extract dan zelf het trackingnummer en informeert je per email over updates op dat nummer. Ideaal, en veel duidelijker dan die web 1.0 tracking sites uit china, die om de haverklap overbelast zijn.
Thanks! Zojuist wat besteld bij Dealextreme. Nu even wachten op het tracking nummer, en dan gaan we even kijken hoe deze dienst het doet.

Ik zie alleen het verdienmodel voor hun nog niet echt. Interessant!

ehhhh..HOI

• Verstekbakker
  • Niet online
tc982 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:20:
[...]

Het is geen klant, dat is het lullige. Het was een vriendendienst voor een vriend van een vriend. Ik heb dan ook gezegd, zak lekker in de stront en vraag mij nooit meer iets. Zo iemand krijgt van mij helemaal niks.

Verwijderd

Verstekbakker schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:40:
[...]

Het is geen klant, dat is het lullige. Het was een vriendendienst voor een vriend van een vriend. Ik heb dan ook gezegd, zak lekker in de stront en vraag mij nooit meer iets. Zo iemand krijgt van mij helemaal niks.
Ja leuk, zullen we maar ophouden over jouw persoonlijke vete met die vriend? Maak je niet dik ;)

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-11 20:32

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Even een tip maar speel even dat spel op DealExtreme. (balletje in net schieten) Je krijgt namelijk dan een $5 kortingscode :)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Net mijn order van fasttech binnengekregen, duurde 34 dagen.
Wel de hele tijd geen status update qua tracking gehad.

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:34:
Even een tip maar speel even dat spel op DealExtreme. (balletje in net schieten) Je krijgt namelijk dan een $5 kortingscode :)
Balen, zijn allemaal al vergeven ;(
Ik ben ook veels te laat!

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:48:
[...]

Ja leuk, zullen we maar ophouden over jouw persoonlijke vete met die vriend? Maak je niet dik ;)
Het werd mij gevraagd en ik ben zo vriendelijk om daar dan netjes op te antwoorden. Kun je misschien iets van leren.

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:39

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

http://www.dx.com/p/porta...black-283387#.UzsrFtV_t8E

Is dit een chill ding? Ik bedoel, 10 uur opladen via zonlicht. Ok, kan ik mee leven, maar als het even wat sneller moet, kan het ook wel via USB geloof ik? Al schiet 5 volt niet echt op ofzo...

Ik zoek eigenlijk gewoon een big-ass batterypack om mee te nemen op vakantie begin volgende maand...

Professioneel Heftruck Syndroom

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
NeFoRcE schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 23:33:

Is dit een chill ding? Ik bedoel, 10 uur opladen via zonlicht. Ok, kan ik mee leven, maar als het even wat sneller moet, kan het ook wel via USB geloof ik? Al schiet 5 volt niet echt op ofzo...

Ik zoek eigenlijk gewoon een big-ass batterypack om mee te nemen op vakantie begin volgende maand...
Dan ben je waarschijnlijk al te laat met bestellen :P

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:55
NeFoRcE schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 23:33:

Dat ding haalt noch 14500mah, noch een oplaadtijd van 10 uur. Als stond je in de sierra nevada.

Accupacks zijn bijna altijd brak uit china volgens mij. Kan je beter even in nl scoren.

Verwijderd

Verstekbakker schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 22:28:
[...]

Het werd mij gevraagd en ik ben zo vriendelijk om daar dan netjes op te antwoorden. Kun je misschien iets van leren.
Krachttermen als eikel, door de stront zakken, daar leer ik veel van ja :F

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

418O2 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 00:26:
[...]

Dat ding haalt noch 14500mah, noch een oplaadtijd van 10 uur. Als stond je in de sierra nevada.

Accupacks zijn bijna altijd brak uit china volgens mij. Kan je beter even in nl scoren.
Ja, alle accupacks uit China zijn brak. |:( 95% van de accupacks, ook die van bekende merken wordt in China gemaakt. Je moet alleen gewoon opletten welke je koopt. Als je er 1tje van $5 scoort bij DX kan je er van uit gaan dat die brak is. Maar als je reviews leest (er zijn al meerdere langsgekomen in de topic waar tweakers over tevreden waren) en een beetje zorgvuldig onderzoek doet kan je zeker goede deals vinden. Ik gebruik zelf een Romoss 10.000mah die perfect werkt, gekocht voor 10 euro op Taobao.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

KillerAce_NL schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:44:
Net mijn order van fasttech binnengekregen, duurde 34 dagen.
Wel de hele tijd geen status update qua tracking gehad.
Hmm, da's balen, verkeerde e-liquid gekregen. Dunhill ipv mango..
Gezien ik dat niet lekker vind, heb ik een ticket aangemaakt. Ben benieuwd hoe Fasttech het oplost...

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-11 20:02
*knip*

Modbreak: zoals duidelijk in de topicwaarschuwing staat, is het niet de bedoeling om hier illegale zaken zoals namaakproducten te bespreken.

[ Voor 79% gewijzigd door Orion84 op 02-04-2014 08:56 ]

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:34
Zojuist deze gekregen per mail van banggood: http://www.banggood.com/M...wsletter&utm_content=vera

Toevallig heb ik nog een dremel nodig. Dus heeft iemand ervaring met een dremel uit China? Of kan ik beter een echte kopen hier?

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:45
Bij Kijkshop of Gamma koop je voor ca. 20 euro een Ferm of Kinzo dremel, mischien met iets minder accessoires, maar toch. Heb er zelf een en werkt prima. En geen kans op douaneheffing.

• Xaero
  • Laatst online: 07-11 10:39
Ik ben op zoek naar batterijen voor m'n camera, een Fujifilm XP200. Type batterij is NP-50. Nu zie ik ze wel op eBay, maar wat ik merk van bijvoorbeeld telefoonbatterijen uit China is dat ze bij flitsen in één klap gewoon uit gaan bij bijv. nog 30% resterend. Daarna zijn ze leeg.

Zijn er nog 'goede' merken batterijen of punten waar ik op kan letten? Of moet ik toch maar houden bij originele batterijen welke een factor 1000% duurder zijn..

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
PISEN vind ik een goed Chinees merk voor alternatieve accu's. Gebruiken goede cellen en liegen niet over capaciteit.
http://en.pisen.com.cn/picture/show/253.shtml
http://www.buyincoins.com/item/35199.html

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Kenzi schreef op woensdag 02 april 2014 @ 03:12:
[...]

Ja, alle accupacks uit China zijn brak. |:( 95% van de accupacks, ook die van bekende merken wordt in China gemaakt. Je moet alleen gewoon opletten welke je koopt. Als je er 1tje van $5 scoort bij DX kan je er van uit gaan dat die brak is. Maar als je reviews leest (er zijn al meerdere langsgekomen in de topic waar tweakers over tevreden waren) en een beetje zorgvuldig onderzoek doet kan je zeker goede deals vinden. Ik gebruik zelf een Romoss 10.000mah die perfect werkt, gekocht voor 10 euro op Taobao.
Ik heb vandaag mijn Xiaomi micharger binnen gekregen, 10400mAh maar ik heb hem nog niet gebruikt, maar doordat het xiaomi is zal het wel kloppen. De bouwkwaliteit is goed, hij ziet er mooi uit en hij voelt stevig aan, alhoewel twee gedeeltes net niet perfect op elkaar aansluiten.

http://www.pandawill.com/...tablet-silver-p85985.html

steam: failsnail, Letterbox

• Boukiej88
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-10 11:22
10 maart bij Banggood de Earson ER151 (bluetooth speaker) besteld en heb hem vandaag binnen gekregen. Kan niet anders zeggen dat voor die prijs ik verbaasd sta over de kwaliteit van de speaker. De geluidskwaliteit is hoog en het volume kan je flink opschroeven!

Als je hem besteld via deze link, en de prijs instelt op USD kost hij je €18,58. Als je de prijs instelt op euro's €19,36 (http://www.banggood.com/W...hone-Device-p-911696.html)

@ hieronder: klopt helemaal :) Had hem ook wel eerder verwacht, maar was mijn eerste bestelling bij Banggood, dus wist niet wat ik kon verwachten. Via bluetooth kan hij inderdaad erg hard _/-\o_ !

[ Voor 16% gewijzigd door Boukiej88 op 02-04-2014 19:43 ]

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-11 22:05
Boukiej88 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 18:53:
10 maart bij Banggood de Earson ER151 (bluetooth speaker) besteld en heb hem vandaag binnen gekregen. Kan niet anders zeggen dat voor die prijs ik verbaasd sta over de kwaliteit van de speaker. De geluidskwaliteit is hoog en het volume kan je flink opschroeven!

Als je hem besteld via deze link, en de prijs instelt op USD kost hij je €18,58. Als je de prijs instelt op euro's €19,36 (http://www.banggood.com/W...hone-Device-p-911696.html)
Haha hilarisch! Toevallig besteld toen er een kleine discussie over dit soort dingen was in het kortingscode of aanbiedingentopic? Ik heb hem toen namelijk ook besteld en eveneens vandaag binnen gekregen (vond het wel lang duren in vergelijking met mijn eerdere ervaringen met chinese websites). Wilde exact dezelfde post plaatsen als jou namelijk. TOP apparaat! Gaat echt ziek hard en hij klinkt ook echt top. Via bluetooth krijg ik er nog meer lawaai uit dan met kabel. Helemaal tevreden! _/-\o_ _/-\o_

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• Dennis1109
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:52
http://www.ebay.com/itm/2..._trksid=p3984.m1497.l2649
21e gekocht... 2 april al binnen gekomen! Dat is een record snelheid voor mij iig :)
Volgens ebay zou deze pas tussen 3 en 29 april aankomen.

Over het product zelf: Het werkt, en heeft een redelijke ontvangst. Geen batterijen inbegrepen. Maar voor 9 euro best een geinig ding.

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:25
markdm schreef op woensdag 02 april 2014 @ 18:28:
Ik heb vandaag mijn Xiaomi micharger binnen gekregen, 10400mAh maar ik heb hem nog niet gebruikt, maar doordat het xiaomi is zal het wel kloppen. De bouwkwaliteit is goed, hij ziet er mooi uit en hij voelt stevig aan, alhoewel twee gedeeltes net niet perfect op elkaar aansluiten.

http://www.pandawill.com/...tablet-silver-p85985.html
Ook een Xiami Mi Charger besteld, niet via pandawill maar via Chinabuye, ik heb deze nog niet ontvangen, is nu onderweg. Wat jammer dat de twee gedeeltes niet perfect op elkaar aansluiten, met zo'n kostprijs zou je verwachten dat die perfect zou zijn :)

Ik zal eens kijken hoe die van mij eruit ziet wanneer ik deze heb ontvangen.

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

EN-IS schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:27:
[...]

Ook een Xiami Mi Charger besteld, niet via pandawill maar via Chinabuye, ik heb deze nog niet ontvangen, is nu onderweg. Wat jammer dat de twee gedeeltes niet perfect op elkaar aansluiten, met zo'n kostprijs zou je verwachten dat die perfect zou zijn :)

Ik zal eens kijken hoe die van mij eruit ziet wanneer ik deze heb ontvangen.
10400 mah ja, maar wel op 3.7v. Dus dr blijft ongv 6-7000mah over :)

*edit*

Ik zit er aan te denken om deze te kopen:

http://www.externe-batter...-12000-mah-wit-p-622.html

Zit enigszins in tijdnood namelijk. 3 mei op vakantie, en daarvoor wil ik wel zo'n ding hebben.... -_-

[ Voor 20% gewijzigd door NeFoRcE op 03-04-2014 10:34 ]

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Die response van fasttech....
Verkeerd artikel gekregen:
Fasttech: ja maar, dat kun je toch ook wel gebruiken (ik vind sigarette flavoured eliquids vies), geven we je 5% korting.
Ik: Nee, sorry kan ik niets mee. Ik wil graag het bestelde produkt ontvangen.
Fasttech: Wat we kunnen doen, is het artikel bij je volgende bestelling gratis meeleveren.
Ik: Ik wil gewoon graag het artikel ontvangen dat ik besteld heb, ik heb voorlopig geen plannen voor een nieuwe bestelling.

Daar gaat dan 2 dagen overheen....

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-11 09:19

Ttje

"We shall never surrender"

Vandaag (onverwacht) pakketje van DX ontvangen, had een trackingcode erbij gekocht?! voor 1.17 dollar ofso, maar dan zal het wel fijn zijn als ze deze updaten en dat ie niet bij export security scan blijft staan ;)

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:38
Iemand ervaring met een scheerapparaat uit China? Ik zoek een scheerapparaat met trim functie maar zie door de bomen het bos niet meer; het zijn er zoveel.

• EN-IS
NeFoRcE schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:30:
10400 mah ja, maar wel op 3.7v. Dus dr blijft ongv 6-7000mah over :)
Is dat normaal? Dat wist ik namelijk niet. Maar goed, die Xiaomi is voor mijn zusje en ik heb 1 voor mezelf gekocht, een Romoss 10400mAh , die hier wordt besproken, een populair model. Ik ben naar beiden erg benieuwd :) Ontvang het denk ik komende week.

• Xaero
  • Laatst online: 07-11 10:39
Zit er ook aan te denken eens een mooie zaklamp uit China te halen. Totaal onbekend is echter welke goed zijn en welke niet :+ Zit aan prijsrichting +/- 25 dollar te denken. Moet je wel een redelijke voor kunnen hebben? Ben wel een maglite gewend.. Maar volgens mij kunnen die kleine dingen ook best redelijk wat :P

Wat zijn de ervaringen?

• Sebas-r
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-02-2021
Heeft iemand hier enig idee wat de douane aanzet om een pakketje te controleren op wat er in zit? Doen ze dit volledig willekeurig, ligt dit aan waar het pakketje vandaan komt, de vorm, de waarde?

Ik vraag dus niet hoe ik het openmaken kan voorkomen maar wat de douane aanzet tot het openmaken van bepaalde pakketten? Ik heb namelijk het gevoel dat het volledig op willekeurige basis is maar misschien weet iemand hier iets meer van.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sebas-r schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 00:07:
Heeft iemand hier enig idee wat de douane aanzet om een pakketje te controleren op wat er in zit? Doen ze dit volledig willekeurig, ligt dit aan waar het pakketje vandaan komt, de vorm, de waarde?

Ik vraag dus niet hoe ik het openmaken kan voorkomen maar wat de douane aanzet tot het openmaken van bepaalde pakketten? Ik heb namelijk het gevoel dat het volledig op willekeurige basis is maar misschien weet iemand hier iets meer van.
Er zit een willekeur in, maar ook gewoon een scanner zoals je bagage wordt gedaan. Valt er iets op, dan is de kans aanwezig dat ze gaan kijken. Ik heb in het verleden nu gok ik 4x problemen gehad, maar de overig 100+ keer nog nooit. (varierend van tablet of een monitor tot lego en e-cig vulling).

Net via Ebay mijn LCD scherm binnen, bizar dat een beetje 8-10inch scherm (met max 800x480) ruim 300 hier kost en nu koop ik een compleet 1366x768 scherm (zonder behuizing, dat wel) voor nog geen 100 euro.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 04-04-2014 00:18 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:44
NeFoRcE schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:30:
...............10400 mah ja, maar wel op 3.7v. Dus dr blijft ongv 6-7000mah over...........................
Kan je dit uitleggen, want mi verwar je hier mAh met mWh.
De eerste eenheid heeft niets te maken met de spanning van 3.7V.
De tweede eenheid wel ( mAh x V= mWh ).

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

elinx schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:37:
[...]

Wel, ik heb er eerlijk gezegd niet héel veel verstand van, maar elders werd ditzelfde uitgelegd. Het klonk mij wel logisch in de oren. Correct me if i'm wrong.... ^^

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:02
[...]

Ik snap wel wat hij bedoelt.
Er zit 10400 mAh in bij 3,7 volt.
Maar je USB ding laadt op met 5 V. Dus bij 5V is dat 1/3 minder.

Of zoiets. Maar ik denk dat hij dat bedoelt.

[ Voor 5% gewijzigd door maartend op 04-04-2014 09:11 ]

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Hmm ik ga maar weer vaker in china bestellen nu bestellen bij Amazon Uk niet meer gratis is (vanaf bepaald bedrag)

As you've previously had orders delivered to The Netherlands, we wanted to let you know that our delivery options to The Netherlands are changing. From April 3, 2014, FREE Super Saver Delivery will no longer be available. You'll have the option of Standard or Priority Delivery for orders being delivered to The Netherlands.

More information about international delivery rates and times can be found here.

We strive to provide our European customers the greatest possible selection at low prices and hope to see you again soon.

Regards,

Customer Service Department

Amazon.co.uk

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:50

Garyu

WW

Gewoon bij amazon.de bestellen, dat blijft wel gratis.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• Garyu

Garyu

WW

maartend schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:02:
[...]

Ik snap wel wat hij bedoelt.
Er zit 10400 mAh in bij 3,7 volt.
Maar je USB ding laadt op met 5 V. Dus bij 5V is dat 1/3 minder.

Of zoiets. Maar ik denk dat hij dat bedoelt.
En dat is dus onzin.
10.400 mAh geeft de capaciteit van de batterij aan. Dat heeft niks met het te leveren vermogen te maken (mWh), of met de spanning (5V) en stroom (2A) die geleverd kan worden. Ik snap dan ook niet waar die 3,6V vandaan komt :?

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-10 20:25
[...]

(bijna) alle usb battery packs hebben een lithium accu die een nominaal voltage heeft van 3.7v. Dit word via een DC-DC boost circuit naar de 5 volt usb spanning gebracht. Inclusief de inefficientie van dit boostcircuit zit er vaak 40% verschil tussen de geadverteerde waarde en de daadwerkelijke waarde.

druk en typefouten voorbehouden

• maartend
lutkeveld schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:18:
[...]

(bijna) alle usb battery packs hebben een lithium accu die een nominaal voltage heeft van 3.7v. Dit word via een DC-DC boost circuit naar de 5 volt usb spanning gebracht. Inclusief de inefficientie van dit boostcircuit zit er vaak 40% verschil tussen de geadverteerde waarde en de daadwerkelijke waarde.
dat dus. Betere uitelg. Maar ik snap wel wat er beoeld werd, ook al was het foutief. Het eindresultaat is wel correct.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-11 23:39

mark-k

AKA markkNL

lutkeveld schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:18:
[...]

Maar je telefoon heeft volgens mij ook weer aan accu op 3.7V (dat had mijn HTC Desire in elk geval), dus daar gaat dan ook weer verloren. Ze zouden beter meteen die 3.7 erin gooien, nu gaat het van 3.7-5-3.7. Zal met de USB aansluiting waarschijnlijk niet mogelijk zijn, maar is toch zonde.

• Garyu

Garyu

WW

mark-k schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:45:
[...]

Maar je telefoon heeft volgens mij ook weer aan accu op 3.7V (dat had mijn HTC Desire in elk geval), dus daar gaat dan ook weer verloren. Ze zouden beter meteen die 3.7 erin gooien, nu gaat het van 3.7-5-3.7. Zal met de USB aansluiting waarschijnlijk niet mogelijk zijn, maar is toch zonde.
Die converters kunnen best efficient zijn hoor, daar hoeft echt geen 40% energie verloren te gaan. Hoe lager het voltage hoe meer je weer verliest op je kabels bijvoorbeeld.

[ Voor 6% gewijzigd door Garyu op 04-04-2014 10:57 ]

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-10 20:25
Klopt, de meeste zijn 80-90% efficient. Je vergeet alleen dat 5v 35% meer is dan 3.7v. Vandaar dat verschil :) Het verloren vermogen door de draden is negeerbaar hier.

druk en typefouten voorbehouden

• EN-IS
Wow, Buyincoins was snel zeg! 26ste op de post, vandaag ontvangen (net geen record breker)!

Heb dit besteld, 3M dubbelzijdig plakband;
http://www.buyincoins.com/item/3377.html

Geen eerdere ervaringen mee, wilde het gebruiken voor het opnieuw bevestigen van een Led Strip. Ik ben benieuwd of het zo goed is als dat ik verwacht. :)

[ Voor 7% gewijzigd door EN-IS op 04-04-2014 16:41 ]

• maartend
EN-IS schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:39:
Wow, Buyincoins was snel zeg! 26ste op de post, vandaag ontvangen (net geen record breker)!

Geen eerdere ervaringen mee, wilde het gebruiken voor het opnieuw bevestigen van een Led Strip. Ik ben benieuwd of het zo goed is als dat ik verwacht. :)
Laat eens weten hoe het is?

• Aggressor
  • Laatst online: 23:28
wie van jullie heeft ervaring met het retour sturen van items naar china?
want een speaker van mijn tablet kraakt nogal ...

hoe kan ik hem dan het beste verzenden en hoeveel kost dat ongeveer?

• EN-IS
Zal ik doen! :)

Verwijderd

Aggressor schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 23:11:

Dat kost bakken vol geld, meestal komen ze wel met oplossing door een vervangend product kosteloos te sturen of een x dollar coupon. Althans, dat is mijn ervaring. Mail ze even.

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Aggressor schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 23:11:

Kosten zijn ongeveer 24 euro. In het pipo topic heb ik beschreven wat je nodig hebt, en wat je moet doen.

Overigens kan het wel zijn dat de shop aangeeft op welke manier je deze moet opsturen. In elk geval waarschijnlijk niet aangetekend.

Overigens zullen ze met een tablet van 100 euro of meer niet echt makkelijk zeggen we sturen wel een nieuwe. Dat doen ze vaak alleen met goedkope shit.

[ Voor 12% gewijzigd door starcopy op 05-04-2014 00:26 ]

• darthaxx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-11 11:43
Verwacht er iemand ook een pakket via Swiss Post? 36 dagen na de melding "Departure from border point of origin country, Swiss Post SINGAPORE" is er nog geen status wijziging.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:18

Quad

Doof

Hier wel eentje onder weg via Swedish Post.

2014-04-05 00:00, Amsterdam,Nederländerna, Försändelsen har har sorterats till utdelningskontoret
2014-04-04 18:35, Order received into final destination country
2014-04-04 00:00, Amsterdam,Nederländerna, Försändelsen har ankommit till destinationslandet.
2014-04-01 13:10, Order departed from sorting hub
2014-04-01 00:00, Posten, Direct Link, Singapore, Försändelsen har lämnat Direct Link's utrikesterminal för vidare transport till utlandet.
2014-03-26 04:15, Order departed on flight from origin
2014-03-25 05:00, Order dispatched1

[ Voor 86% gewijzigd door Quad op 05-04-2014 09:06 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

EN-IS schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:39:

Ja, mijn recente ervaring met BIC is erg positief, zeer snelle leveringen.

Hoe is die tape die je hebt besteld? Is dit ook geschikt om bijv een RVS naamplaat op een stenen buitenmuur te bevestigen?

• markdm
  • Laatst online: 07-11 19:09
Ik heb mijn micharger mu een paar dagen binnen en heb er gemengde gevoelens over. Hij kan mijn Nexus 4 2 keer volledig opladen, maar de derde keer laadde hij hem wel op, maar ging het in hele korte stootjes waardoor het geen effect had 8)7 . De aluminium behuizing voel heel fijn aan en ziet er heel mooi uit, alleen de plastic boven en onderkant sluiten nét niet goed aan, er zit een piepklein gleufje tussen. Verder 'lekken' de ledjes licht, wat er niet echt mooi uitziet. De micro-usb aansluiting sluit wel goed aan, maar het geeft geen fijne klik net als mijn standaard oplader. Maar over het algemeen ben ik door de aluminium behuizing wel tevreden over de bouwkwaliteit.

steam: failsnail, Letterbox

• PheraX
  • Laatst online: 20:19
Gister nieuwe oordopjes ontvangen

http://www.dx.com/p/styli...-cable-73838#.U0EZoScaySM

In 10 dagen geleverd, met alle assecoires die je bij dopjes kan verwachten,
Komt prachtig geluid uit, voor 4 euro ben ik tevreden :)

Verwijderd

Hallo iedereen!

Ik ben nieuw op het forum, blij dat ik een plaats heb ontdekt als deze om het bestellen van Chinasites wat betrouwbaarder te maken en wat feedback te krijgen over andere producten

Ik bestelde een week geleden een chinese smartphone, de Jiake jk 11 via DX.com. Deze is vlot verpakt geweest en verzonden.

Het probleem is nu dat ik een tracking nummer kreeg in het formaat RE*********SE. Wat opzoekwerk leverde op dat dit via de Zweedse post zou gaan, maar kan dit niet traceren, en ook niet via algemene trackers al 17track.net

Geeft iemand me raad?

cheers!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:44
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 18:35:
Hallo iedereen!

Ik ben nieuw op het forum, blij dat ik een plaats heb ontdekt als deze om het bestellen van Chinasites wat betrouwbaarder te maken en wat feedback te krijgen over andere producten

Ik bestelde een week geleden een chinese smartphone, de Jiake jk 11 via DX.com. Deze is vlot verpakt geweest en verzonden.

Het probleem is nu dat ik een tracking nummer kreeg in het formaat RE*********SE. Wat opzoekwerk leverde op dat dit via de Zweedse post zou gaan, maar kan dit niet traceren, en ook niet via algemene trackers al 17track.net

Geeft iemand me raad?

cheers!
De tracking is vaak een nutteloze toevoeging, het wordt heel traag of nauwelijks geüpdatet. Probeer het over enkele dagen gewoon nog een keer :)

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 18:35:

Geeft iemand me raad?

cheers!
Duurt inderdaad een aantal dagen. Maar je kunt het daarna ook proberen via SE zelf. Zie onderstaande link.

http://www.posten.se/en/Pages/Track-and-trace.aspx

Verwijderd

Wauw wat een snel antwoord!

Topforum! Een verslagje over de gsm zit er aan te komen!

Bedankt voor de hulp!

• Quad

Quad

Doof

Voor het geval je het niet wist: Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2
En het Swedish Post duurt inderdaad een paar dagen, daarna gaat het erg snel.
Hier had ik een telefoon rond de 15e maart besteld, uiteindelijk 26e verzonden en afgelopen zaterdag 5 april lag hij in de bus.

PVOutput☀️

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:09
Het moet niet gekker worden: Afgelopen donderdag(avond) 3 april wat bij geekbuying besteld, kon voor USD 9 extra met DHL laten bezorgen, dus daar maar voor gekozen en maandag 7 april was het al bezorgd! (ik wacht nog steeds op de verzendbevestiging van geekbuying ;-)
Het kan dus wel snel vanuit china!

Verwijderd

Wauw dat is snel!

Nog een vraagje, iemand die een goeie chinastore kent om een Bane-masker te kopen? (mss een cosplay winkel?)

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-11 12:19
Neem eens een kijkje op: http://chinaprices.us Vul de juiste zoektermen in en alles komt te voor schijn :) dus ook die van jou: http://chinaprices.us?q=bane%20mask

• EN-IS
JPS schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 18:09:
Hoe is die tape die je hebt besteld? Is dit ook geschikt om bijv een RVS naamplaat op een stenen buitenmuur te bevestigen?
Tape is zeer goed, beter als het origineel wat er al op de LED strips zit. Ik heb het nu een dag in gebruik (geplakt op oude led strip), zeer content mee, had direct 6 stuks besteld, komt goed van pas. Is wel wat dikker als de plak rand wat al op de LED strips zit, voelt niet echt plakkerig aan maar eenmaal geplakt, geen kloven gezien of lossigheid.

Dat denk ik niet, niet bestemd voor buitenmuur.

• maartend
EN-IS schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:26:
[...]

[...]

Tape is zeer goed, beter als het origineel wat er al op de LED strips zit. Ik heb het nu een dag in gebruik (geplakt op oude led strip), zeer content mee, had direct 6 stuks besteld, komt goed van pas. Is wel wat dikker als de plak rand wat al op de LED strips zit, voelt niet echt plakkerig aan maar eenmaal geplakt, geen kloven gezien of lossigheid.

Dat denk ik niet, niet bestemd voor buitenmuur.
Thnx.

Besteld.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

KillerAce_NL schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:51:
Die response van fasttech....
Verkeerd artikel gekregen:
Fasttech: ja maar, dat kun je toch ook wel gebruiken (ik vind sigarette flavoured eliquids vies), geven we je 5% korting.
Ik: Nee, sorry kan ik niets mee. Ik wil graag het bestelde produkt ontvangen.
Fasttech: Wat we kunnen doen, is het artikel bij je volgende bestelling gratis meeleveren.
Ik: Ik wil gewoon graag het artikel ontvangen dat ik besteld heb, ik heb voorlopig geen plannen voor een nieuwe bestelling.

Daar gaat dan 2 dagen overheen....
Na licht aandringen en nog eens zeggen dat ik écht niet van plan was om op korte termijn iets te bestellen en dat ik graag wil dampen wat ik besteld heb, heeft fasttech nu de goede eliquid verstuurd. 8)

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:12
Ik begin een beetje moe te worden van DX. Bestel er vorige week maandag 4 dingen, waarna ik eergisteren de mededeling dat er 1 of meerdere artikelen niet voorradig zijn. Mail gestuurd met de vraag welke artikele dat zijn, krijg ik net een mail dat er nog 3 onverzonden artikelen zijn die op back-order staan en of ik die wil cancellen voor een refund. Wat moet ik hier mee?? |:( |:( |:(

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

tja, wat moet je er mee. Order annuleren en ergens anders bestellen? ;).

Hier overigens met de Aliexpress sale een Auto radio gekocht. En deze afgelopen maandag binnen gekregen.
Hier bij de eerste foto's. Zal kijken of ik later nog een reviewtje kan maken (nog vragen die jullie beantwoord willen zien?).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HCHY4u4l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BkgPBlFl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YitDvDel.jpg

Aansluiting voor 3G en WIFI dongel:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DnCPfvll.jpg

Gemonteerd (niet geheel zoals het hoort wellicht, maar goed het past zal later eens kijken of ik het iets beter kan afwerken.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cBQLzp0l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7nSkgRHl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pQvL55el.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rRFOOstl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/diwq8v6l.jpg

Specificaties:
Android 4.1
Dualcore Freescale i.M processor (type nog onbekend).
1GB RAM
8GB NAND
800x480 :/ 6.2'' scherm (multitouch).

[ Voor 7% gewijzigd door RobertowNL op 09-04-2014 12:26 ]

Verwijderd

Wat was de prijs?
Geen boete gekregen?

• Quad

Quad

Doof

Kan je het scherm wel eens goed aflezen vanuit jouw positie? Kijkhoek lijkt me niet echt denderend.

PVOutput☀️

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:49:
Wat was de prijs?
Geen boete gekregen?
Heb hem hier gekocht, met Aliexpress coupon van $50 (die kon je tijdens de sale krijgen/winnen).
Geen boete gekregen, maar het is dan ook geen namaak of illigaal product natuurlijk. Wel belasting moeten betalen, maar dat hoort er nu eenmaal bij ;)
Quad schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:52:
Kan je het scherm wel eens goed aflezen vanuit jouw positie? Kijkhoek lijkt me niet echt denderend.
Ja hoor, gaat wel (goed genoeg althans), hoger zou hij wel mooier zitten maar dat kan niet in deze auto ;).

[ Voor 59% gewijzigd door RobertowNL op 09-04-2014 16:12 ]

• Quad

Quad

Doof

RobertowNL schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:55:
[...]

Ja hoor, gaat wel (goed genoeg althans), hoger zou hij wel mooier zitten maar dat kan niet in deze auto ;).
Oké nice! En niet stiekem Angry Birds spelen hè, tijdens rijden. :+

PVOutput☀️

• EN-IS
Voor diegene die nog een powerbank wilden kopen; De ROMOSS 10400 mAh is in de aanbieding bij tmart.com voor $19.99 van $29.99!

http://m.tmart.com/search.html?q=ROMOSS

Deze heb ik twee weken terug besteld bij ChinaBuye voor $21 plus $2.80 verzendkosten. :) is nog onderweg.

[ Voor 5% gewijzigd door EN-IS op 10-04-2014 10:52 ]

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:59
EN-IS schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:50:
Voor diegene die nog een powerbank wilden kopen; De ROMOSS 10400 mAh is in de aanbieding bij tmart.com voor $19.99 van $29.99!

http://m.tmart.com/search.html?q=ROMOSS

Deze heb ik twee weken terug besteld bij ChinaBuye voor $21 plus $2.80 verzendkosten. :) is nog onderweg.
iemand ervaringen met deze powerbank? Wil er namelijk ook eentje halen

Lees wel tevreden verhalen erover zo, is hetzelfde toch: http://www.aliexpress.com...msung-HTC/1567571136.html

[ Voor 17% gewijzigd door Musta op 10-04-2014 11:16 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

• EN-IS
Musta schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:10:
iemand ervaringen met deze powerbank? Wil er namelijk ook eentje halen

Lees wel tevreden verhalen erover zo, is hetzelfde toch: http://www.aliexpress.com...msung-HTC/1567571136.html
Als je in dit topic had gezocht, had je kunnen zien dat ROMOSS wordt aanbevolen door meerdere tweakers :)

Ik heb het besteld nav de positieve ervaringen en tips, ik heb zelf (nog) geen ervaring met powerbanken. Twee merken komen steeds naar voren als betrouwbaar en dat ze het geld waard zijn;
- Cager
- Romoss

Ik vond Cager wat aan de prijzige kant en het design aspect vond ik belangrijk, dus ben ik voor de romoss gegaan :) plus die van Xiamoi Mi Charger.

[edit]

[ Voor 5% gewijzigd door EN-IS op 10-04-2014 17:30 . Reden: MI Charger ]

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:59
EN-IS schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:41:
[...]

Als je in dit topic had gezocht, had je kunnen zien dat ROMOSS wordt aanbevolen door meerdere tweakers :)

Ik heb het besteld nav de positieve ervaringen en tips, ik heb zelf (nog) geen ervaring met powerbanken. Twee merken komen steeds naar voren als betrouwbaar en dat ze het geld waard zijn;
- Cager
- Romoss

Ik vond Cager wat aan de prijzige kant en het design aspect vond ik belangrijk, dus ben ik voor de romoss gegaan :)
Yup, las het topic door nadat ik beetje te snel had gepost :p Zal het ook maar bestellen dan. Maar via Aliexpress is t dezelfe Romoss en ook nog goedkoper, of zie ik de verschillen niet met die van tmart?
Bovenstaande link heb ik ook in dit topic gevonden toen ik zocht

[ Voor 19% gewijzigd door Musta op 10-04-2014 11:47 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

• EN-IS
Musta schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:45:
Yup, las het topic door nadat ik beetje te snel had gepost :p Zal het ook maar bestellen dan. Maar via Aliexpress is t dezelfe Romoss en ook nog goedkoper, of zie ik de verschillen niet met die van tmart?
Bovenstaande link heb ik ook in dit topic gevonden toen ik zocht
Om eerlijk te zijn, ik zou het niet weten, zal wel hetzelfde zijn. Ik heb het niet zo met AliExpress, ik ken het namelijk niet en tot op heden er nooit gebruik van gemaakt ea wat besteld.

Omdat ik al eerdere ervaringen heb met shops al tmart.com, vind ik het zelf een fijner idee om daar te bestellen :)

En sowieso maak ik altijd gebruik van http://www.chinaprices.us/, absoluut een topper _/-\o_
.

[ Voor 6% gewijzigd door EN-IS op 10-04-2014 14:14 . Reden: typo ]

• Hyp Hyper
RobertowNL schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:21:
Hier overigens met de Aliexpress sale een Auto radio gekocht. En deze afgelopen maandag binnen gekregen.
Hier bij de eerste foto's. Zal kijken of ik later nog een reviewtje kan maken (nog vragen die jullie beantwoord willen zien?).

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hm. Vertaalt hij ook automatisch English naar Engrish?
Never say goodbay

[ Voor 29% gewijzigd door Hyp Hyper op 10-04-2014 14:14 ]

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Hebben jullie hier ervaringen met aliexpress

http://www.aliexpress.com...le-Tester/1320195751.html

Fluke heeft ook zo wat geavanceerdere toestellen maar die kosten dan een factor 10 of 20, die verkoper lijkt me positief ook de reviews. Als je rondzoekt vind je die toestellen ook op ebay, en op alieexpress in rood / blauw beetje anders, maar in se lijken het dezelfde.

Het grootste verschil is dat bij de fluke remote end testers de rj45 er direct aanzit, bespaard je een stukje kabel.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-10 12:23
Mijn ervaring met Aliexpress is goed, hangt natuurlijk wel van de verkoper af. Apparaten met batterijen kan wel problemen opleveren (laatst een draagbare speaker besteld en dat werd pas na 3 maanden geleverd).

Stel als je toch voor Fluke gaat, moet ik je wel erbij zeggen dat Fluke in usa veel goedkoper is dan in Europa. Heb voor mijn werk een aantal keren Fluke moeten inkopen en het prijsverschil liep op tot 40 a 50% met de Nederlandse markt. Dit komt door de koers, maar ook de prijsafspraken van Fluke.
Pagina: 1 ... 73 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]