EN-IS schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:27:
Ook een Xiami Mi Charger besteld, niet via pandawill maar via Chinabuye, ik heb deze nog niet ontvangen, is nu onderweg. Wat jammer dat de twee gedeeltes niet perfect op elkaar aansluiten, met zo'n kostprijs zou je verwachten dat die perfect zou zijn
Ik zal eens kijken hoe die van mij eruit ziet wanneer ik deze heb ontvangen.
Ik quote even mij zelf, ik heb namelijk mijn
Xiaomi Mi Charger en
Romos Sense 4 /
alternatief site vandaag mogen ontvangen. Eerste keer besteld bij ChinaBuye, top ingepakt.
Allereerst over de grootte/formaat van de Xiaomi Mi Charger en Romos Sense 4,
holy cow

, ik verwachtte echt iets kleiner, ongeveer de helft kleiner. Ik had het idee, ook na het bekijken van de foto's dat de Mi Charger zo in je handpalm past, en de Sense 4 smal en lang was, maar goed, blijkt dus echt twee joekel van een powerbank te zijn, (nu klinkt het alsof ik een baksteen heb ontvangen, wat niet zo is voor alle duidelijkheid, my surprise is vooral door mijn eigen verwachting (klein en compact)).
De Mi Charger, wat een mooi ding, absoluut prof. afgewerkt, geen gat of ruimte tussen de aluminium en plastic afwerking.
De Sense 4, hetzelfde als de Mi Charger, duidelijk van kwalitatief materiaal gemaakt, beiden voelen zeer stevig aan, de Mi Charger misschien zelf meer ivm aluminium afwerking.
Beiden hebben best wel een gewicht, weet even niet hoeveel dat is alleen denk ik dat je deze info op de product pagina wel kunt vinden.
Mijn ervaringen tot nu toe (let wel, ik heb nog geen smartphone of tablet kunnen opladen);
Xiaomi Mi Charger
++ Stevig
++ Design
++ Aluminium afwerking
- Geen handleiding in het Engels
- Weinig tot geen extra's (alleen powerbank en korte micro-usb kabel)
Romos Sense 4
++ Stevig
+ Design
+ Plastic afwerking
+ Handleiding in het Engels
- Weinig tot geen extra's (alleen powerbank en korte micro-usb kabel)
//EDIT - Afbeeldingen toegevoegd;
Album hier te vinden: http://imgur.com/a/Addjl#0
Ik vul de lijst aan wanneer ik meer heb gedaan met de powerbanken.
[
Voor 12% gewijzigd door
EN-IS op 16-04-2014 16:31
]