[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.963 views

• PeeFizz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-01-2024
Riolaro schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 00:16:
Halloo iedereen.

Ik heb nu 45 dagen geleden een bestelling geplaatst bij MiniInTheBox en deze is de volgende dag verzonden. Desondanks heb ik nog niets ontvangen. Op de website staat dat de uiterste uitloopdatum 40 dagen na de verzending van de bestelling is. Ze zijn nu dus 5 dagen te laat en verwacht niet dat mijn bestelling nog komt. Ook heb ik meerdere malen contact met hun service opgezocht, maar hier wordt het niet duidelijker van.

Is er iemand die hier mij mee kan helpen? Wat raad is altijd fijn.
Welke betaalwijze heb je gebruikt?

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-11 09:19

Ttje

"We shall never surrender"

Riolaro schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 00:16:
Halloo iedereen.

Ik heb nu 45 dagen geleden een bestelling geplaatst bij MiniInTheBox en deze is de volgende dag verzonden. Desondanks heb ik nog niets ontvangen. Op de website staat dat de uiterste uitloopdatum 40 dagen na de verzending van de bestelling is. Ze zijn nu dus 5 dagen te laat en verwacht niet dat mijn bestelling nog komt. Ook heb ik meerdere malen contact met hun service opgezocht, maar hier wordt het niet duidelijker van.

Is er iemand die hier mij mee kan helpen? Wat raad is altijd fijn.
Ik kreeg altijd bij de verzend bevestiging een (gratis) tracking code.
Kijk anders nog even je mail door...

• Riolaro
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-10 14:44
Ik heb betaald via iDeal en heb geen trackingscode ontvangen. Het is verstuurd met de Super Saver Verzindging, waarbij het tussen de 10 en 20 dagen verzonden/ontvangen wordt. De uitlooptijd is 40 dagen.

Ook heb ik contact opgenomen met MiniInTheBox zelf. Hier krijg je geautomatiseerde emailtjes terug met weinig informatie.

Gisteravond heb ik contact opgenomen met de klantenservice van miniinthebox en hebben mij 3 opties gegeven om het probleem op te lossen.

Bedankt voor jullie reacties! ;)

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Als je met iDeal betaalt heb je geen poot om op te staan. Zal je gewoon moeten hopen dat ze je eerlijk gaan behandelen.

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-10 12:23
Misschien ook interessant als alternatief voor Xiaomi.

RAVPower Element 10400mAh

http://www.amazon.co.uk/R...psc=1&smid=A296JJ7EW4ORVE

Inclusief kortingscode P8NZCTYP en verzending komt het uit op € 22.87

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Enige tijd geleden deze 3-port HDMI splitter gekocht (http://www.dx.com/p/3-por...-1-out-44396#.U2Csv_l_upc). Nu geeft ie echter alleen nog maar 576p beeld door (toevallig na mijn verhuizing). Meerdere HDMI kabels (die het allemaal bijvoorbeeld tussen XBOX 360 of Ziggo kastje en TV wel prima op 1080p doen) geprobeerd, maar krijg 'm niet meer naar 1080p toe. Toevallig mensen met zelfde ervaring en misschien wel een oplossing?

[ Voor 3% gewijzigd door JBS op 30-04-2014 09:59 ]

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:03
Iemand enig idee hoe dit precies zit?

http://eud.dx.com/
http://club.dx.com/forums/forums.dx/threadid.1370443

Ze geven aan dat de levering via PostNL word geiniteerd? Dus ik denk aan een warehouse in Nederland?

ehhhh..HOI

• Pikoe
  • Niet online
krizzziz schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:41:
Iemand enig idee hoe dit precies zit?

http://eud.dx.com/
http://club.dx.com/forums/forums.dx/threadid.1370443

Ze geven aan dat de levering via PostNL word geiniteerd? Dus ik denk aan een warehouse in Nederland?
Q: Do you have warehouse in EU?

A: There is no EU Warehouse, we send EU Direct goods from world factory to EU (24 countries), and have cooperation with Post NL to make faster delivery.

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
Pikoe schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:56:
[...]

A: There is no EU Warehouse, we send EU Direct goods from world factory to EU (24 countries), and have cooperation with Post NL to make faster delivery.
Niet gezien, thanks!

ehhhh..HOI

• PersianBoy
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
Ik wil deze power bank bestellen : http://www.tmart.com/OVAE...Phones-Black_p243725.html

Maar ik weet niet of deze aan te raden is?

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:14
PersianBoy schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 21:52:
Ik wil deze power bank bestellen : http://www.tmart.com/OVAE...Phones-Black_p243725.html

Maar ik weet niet of deze aan te raden is?
Laatste 3 a 5 pagina's hebben we het over verschillende powerbanken, beste zijn toch van Carger, Xiaomi en Romoss. Als je terug leest dan zul je mijn eigen ervaring met de Xiaomi en Romoss voorbij zien komen. De Xiaomi is nu nog in de aanbieding;
EN-IS in "[Ervaringen] Online shoppen in China"

Die waar jij naar linkt ken ik zelf persoonlijk niet :)

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
Op eBay een 13" screenprotector besteld (voor m'n MacBook Air).

Ik hoop dat die heel overkomt, en niet helemaal gevouwen/verkreukeld :/

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:40
Ik heb de Xiaomi voor $ 16,15 besteld op aliexpress. Toch weer 4 dollar goedkoper dan de eerder gegeven link.

[ Voor 11% gewijzigd door pelt op 02-05-2014 11:05 ]

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
Pikoe schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:56:
[...]

Normaal krijg ik altijd RE....CN trackingnummers van DX, maar nu heb ik ook 2 RE....SE trackingnummers ontvangen van DX dat volgens DX via Sweden Post wordt verstuurd.

De CN bevat alleen producten met internationaal kenmerk.
De 1e SE bevat 2 EU Direct gekenmerkte producten (maar ik heb toen onoplettend international gekozen) en 1 internationaal product.
De 2e SE bevat alleen producten met internationaal kenmerk.

Houd dit nu in dan dat er een aantal producten vanuit een fabriek in Zweden is verstuurd of dat DX daar toch een warehouse heeft staan?

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-10 12:23
Nee, ze versturen het gewoon met Sweden post. Dit betekent niet dat ze een magazijn in Zweden hebben. Zo had ik laatst een bestelling die in eerste instantie was teruggestuurd door de douane vanwege een accu die er in zat. Toen ging het hij het opnieuw sturen, maar dan wel met Sweden post. Dit was sneller, maar tevens werd het niet door de douane gecontroleerd.

Hier kan je TT: http://directlinktrackedplus.com

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
Die T&T link had ik al ontdekt. Is nog onderweg vanaf 28 en 29 april.
Het pakketje vanuit China Post was al op 14 april vertrokken en nog steeds niet binnen. Ik ben wat sneller van ze gewend, maar misschien dat er nog ergens feestdagen of zo meespelen.

Verwijderd

pelt schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:05:
Ik heb de Xiaomi voor $ 16,15 besteld op aliexpress. Toch weer 4 dollar goedkoper dan de eerder gegeven link.
Op eBay staan er ook een paar voor rond de 15 dollar, maar je loopt wel het risico een nepperd in huis te halen, hoewel die van aliexpress expliciet "original" erbij heeft staan. Liever voor een paar euro meer gegarandeerd een echte ;)

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:55:
[...]

Op eBay staan er ook een paar voor rond de 15 dollar, maar je loopt wel het risico een nepperd in huis te halen, hoewel die van aliexpress expliciet "original" erbij heeft staan. Liever voor een paar euro meer gegarandeerd een echte ;)
Juist als er veel "original" , "genuine" etc. staat in de naam / omschrijving gaat het vaak om een kopie / namaak. :+ :+ Niks geen garantie dat het een echte is.

Als je een echte Xiaomi charger wil, moet je die via het enige originele verkoopkanaal bestellen, namelijk de Xiaomi website. 8)

Verwijderd

Helaas is die op de Xaomi website al een tijdje out of stock. Dat is ook de reden dat die overal ver boven de orginele prijs van 14 dollar wordt verkocht. Maar voor rond de 20 dollar nog steeds voordeliger dan een willekeurige in Europa.
Ik kijk liever naar het kanaal waar ze 'm verkopen dan de beschrijving, zoals grote websites als banggood, tmart, chinabuye etc.
Die lijken me vrij betrouwbaar? Liever daar dan op eBay of aliexpress waar meer marktplaatsachtige handelaartjes zitten. Daarnaast is dit forum ook wel handig als een mede-tweaker 'm al daar (lees: chinabuye) heeft gekocht met foto's en al.
Maar goed, niets is gegarandeerd inderdaad, daar kan ik weinig op afdingen.

• EN-IS
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 18:18:
Helaas is die op de Xaomi website al een tijdje out of stock. Dat is ook de reden dat die overal ver boven de orginele prijs van 14 dollar wordt verkocht. Maar voor rond de 20 dollar nog steeds voordeliger dan een willekeurige in Europa.
Ik kijk liever naar het kanaal waar ze 'm verkopen dan de beschrijving, zoals grote websites als banggood, tmart, chinabuye etc.
Die lijken we vrij betrouwbaar? Liever daar dan op eBay of aliexpress waar meer marktplaatsachtige handelaartjes zitten. Daarnaast is dit forum ook wel handig als een mede-tweaker 'm al daar (lees: chinabuye) heeft gekocht met foto's en al.
Maar goed, niets is gegarandeerd inderdaad, daar kan ik weinig op afdingen.
^^ Wat hij zegt :) Ik ben diegene geweest die de gok toen heeft gemaakt en het heeft gekocht op Chinabuye :) Hier heb je een album (met foto's);
EN-IS schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 20:25:
//EDIT - Afbeeldingen toegevoegd;
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sfe8F2Us.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JCKnfnhs.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OwSrGZis.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DHNt9Whs.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4TinL56s.jpg

Album hier te vinden: http://imgur.com/a/Addjl#0
Hier heb je de link voor het aankopen, hij is nu nog in de aanbieding bij Chinabuye (de Xiaomi Mi Charger);

[ Voor 16% gewijzigd door EN-IS op 02-05-2014 21:24 ]

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:58
Iemand nog ervaring met bestellen van iPhone schermen in China. Veel (ebay)sellers verkopen waardeloze kwaliteit. De prijs is helaas niet direct hetgeen wat aangeeft hoe goed de kwaliteit is...

• EN-IS
Brm-G schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 22:20:
Iemand nog ervaring met bestellen van iPhone schermen in China. Veel (ebay)sellers verkopen waardeloze kwaliteit. De prijs is helaas niet direct hetgeen wat aangeeft hoe goed de kwaliteit is...
Bij T-mart heb je volgens mij niet originele digitizers / schermen;
http://www.tmart.com/sear...tizer+Touch+Screen+iphone

Ownta ken ik zelf niet maar het ziet er naar uit dat deze originele digitizers en schermen leveren;
http://www.ownta.com/whol...-dropshipping-wholesaler/

Als je geen iPhone kan vinden op Ownta, maak dan even gebruik van de zoekfunctie op de site.

//EDIT; ik wil nog zo'n Earson Bluetooth Speaker kopen, ik zag dat deze alleen bij Banggood het goedkoopste is voor 25 dollar. Iemand nog tips en of coupon codes? :)

[ Voor 10% gewijzigd door EN-IS op 03-05-2014 12:46 ]

Verwijderd

Ik ken iemand die via een chinese website goederen kocht.Het ging om een jas van rond de 40 euro.Hij betaalde via paypal omdat dit de veiligste manier was.Helemaal zoals het hoort kon hij zijn pakket netjes volgen via track en tracecode.Het pakket werd inderdaad geleverd maar er zat geen jas in maar gewoon een goedkoop armbandje van een euro ofzo.Schijnbaar werden op deze manier meerdere personen opgelicht.Hoe kan hij nu zijn geld terug claimen?Iemand daar ervaring mee?

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 14:36:
Ik ken iemand die via een chinese website goederen kocht.Het ging om een jas van rond de 40 euro.Hij betaalde via paypal omdat dit de veiligste manier was.Helemaal zoals het hoort kon hij zijn pakket netjes volgen via track en tracecode.Het pakket werd inderdaad geleverd maar er zat geen jas in maar gewoon een goedkoop armbandje van een euro ofzo.Schijnbaar werden op deze manier meerdere personen opgelicht.Hoe kan hij nu zijn geld terug claimen?Iemand daar ervaring mee?
Gewoon inloggen op paypal en dan naar klachtencentrum. Dan de transactie betwisten en daar staat dan ook oplichting bij.

Gewoon alles goed beschrijven en je krijgt gewoon je geld terug.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-11 18:47

JT

VETAK y0

Ik ben me aan het orienteren op een router maar wat ik zoek gaat allemaal richting en over de 100 euro. Nu vroeg ik mij af of er hier mensen toevallig ervaring hebben met een Chinese router ofzo die het erg goed doet voor het geld. Wat ik zoek is 2,4ghz +5ghz goed bereik (net zo goed als mijn huidige TP-Link 1043 of beter en ik weet dat bereik op 5ghz minder is), 802.11AC en liefst ook externe antennes. Van reviews op de webshops zelf wordt ik niet heel veel wijzer...Of is het ook echt allemaal troep op die Chineses webshops?

[ Voor 5% gewijzigd door JT op 03-05-2014 16:23 ]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 17:59
EN-IS schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 21:22:
[...]

^^ Wat hij zegt :) Ik ben diegene geweest die de gok toen heeft gemaakt en het heeft gekocht op Chinabuye :) Hier heb je een album (met foto's);

[...]

Hier heb je de link voor het aankopen, hij is nu nog in de aanbieding bij Chinabuye (de Xiaomi Mi Charger);
Werkt die Romoss bij jou ook alleen met de kabel die meegeleverd wordt? Als ik mn S4 kabel gebruik, laadt die mn tel niet op :?

NS FC: SW 2742 0448 8213

• EN-IS
Musta schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 16:37:
Werkt die Romoss bij jou ook alleen met de kabel die meegeleverd wordt? Als ik mn S4 kabel gebruik, laadt die mn tel niet op :?
Ik zal het zo testen :)

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:52

..Christiaan..

..zwll..

Ik wil een Jiayu g4s kopen bij banggood. Kosten: € 158,-. Enig idee wat voor factuur ik kan verwachten met de bijkomende (douane)kosten?

Via hongkonggeek.com (had ik ook die vraag neergelegd) krijg ik het antwoord terug:
Hello,

The delivery time is 1-3 weeks by the Netherlands post. In general, we needn't pay the Customs .

Regards.

Cecilia - HONGKONGEEK.COM
Customer Service - Service Client
Kan ik er dus van uitgaan dat ze een dermate lage waarde invullen dat het niet belast word? Dan wordt de telefoon nog wat interessanter :)

[ Voor 61% gewijzigd door ..Christiaan.. op 04-05-2014 20:45 ]

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |

Verwijderd

..Christiaan.. schreef op zondag 04 mei 2014 @ 20:32:
Ik wil een Jiayu g4s kopen bij banggood. Kosten: € 158,-. Enig idee wat voor factuur ik kan verwachten met de bijkomende (douane)kosten?
http://www.invoercalculator.nl/

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verstekbakker schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:35:
Ik kreeg een DM van iemand die zich afvroeg hoe het zat met het DVR kastje dat ik had gekocht bij de Chinees. Ik zal mijn antwoord hier ook even neerzetten, dan hebben meer mensen er iets aan:

Het is nog niet aangesloten, waarschijnlijk zal dat volgende week ergens gebeuren. Mijn eerste indruk is dat het een prima apparaat is (DVR kastje van Banggood, ik heb de 8CH versie, maar die is volgens mij uitverkocht? Ja die is uitverkocht, maar er zijn meerdere 8CH kastjes te vinden bij Banggood. Ervaringen bij die winkel zijn positief lees ik hier overal, die van mij was dat ook. Snelle levering vond ik). De camera heb ik van Dealextreme (1200TVL camera van DX). Ik heb ze aangesloten gehad en de kwaliteit is een stuk beter dan die van een voorverpakte Elro die je bij de Gamma kunt vinden. Let op het aantal channels bij het kastje en het aantal TVL bij de camera's.

Je moet dan alleen nog kabel en voedingen en ophangpootjes voor de camera's bestellen en een HDD voor de DVR (die zitten er niet bij, houd daar rekening mee bij je prijsberekeningen). Een goede kabel gebruiken is het halve werk, dus je kunt dan kiezen voor goede kwaliteit coax kabel (tussen de 1 en 1,50 euro per meter bij je lokale kabelboer, vergeet je connectors niet) en houd er rekening mee dat hoe langer je de 12v kabel maakt, hoe minder volt je overhoudt aan het eind van de kabel! Het beste is dus om 220v stopcontacten te maken waar de camera's zijn, 220 heeft minder last van die spanningsval. Maar ik ga ervanuit dat je weet wat je doet :P .

-edit- Ik heb zojuist het apparaat maar eens aangesloten. Het werkt prima MAAAAAAAR, een heel grote maar, het standaard admin wachtwoord werkt niet. Ik hoop dat ik het evengoed nog aan de gang krijg met wat Google etc., maar als ik hem nu niet meer aan de gang ga krijgen dan zou dat echt waardeloos zijn en kan ik hem dus ook echt niet aanraden. Dat zou jammer zijn.
Spuit 11 hier, het apparaat werkt perfect. Je moet gewoon het wachtwoord leeg laten als standaardwachtwoord. Ik heb ook een Elro (verkopen ze in de Gamma geloof ik ook) bij iemand geistalleerd en die vind ik niet zo fijn als die Chinees. Voordeel is ook nog eens dat ik zelf de camera's kan kiezen die ik lever en zelf de kabels kan kiezen. Want wat ze in een pakket leveren is gewoon bagger.

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:52

..Christiaan..

..zwll..

Ik vond dit nog: lijkt mij een geweldige actie dan.

http://www.hongkongeek.co...S-DUTY-FREE-VAT-PAID-BACK

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
Ik heb een earson gekoch van banggood via PayPal ( ik heb geen account bij banggood).
Nou hebben die lui mij woonplaats als HJ, ( als woonplaats hebben ze de laatste 2 letters van mijn postcode gepakt)...Straat + huisnummer + nederland zijn wel goed genomen.

Moet ik contact met ze opnemen of is dit normaal en komt mijn pakket aan op basis van straat + huisnummer.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Ikpakacties schreef op zondag 04 mei 2014 @ 23:08:
komt mijn pakket aan op basis van straat + huisnummer.
Aangezien de kans groot is dat er meerdere van dezelfde straat zijn in verschillende woonplaatsen (elke stad heeft wel een koninginneweg etc) lijkt me het beter om contact op te nemen. Niet dat ze er nog wat aan kunnen doen nu. 8)
Het belangrijkste voor postbezorging in NL is de postcode + huisnummer.

• Ikpakacties
Kenzi schreef op maandag 05 mei 2014 @ 02:59:
[...]

Aangezien de kans groot is dat er meerdere van dezelfde straat zijn in verschillende woonplaatsen (elke stad heeft wel een koninginneweg etc) lijkt me het beter om contact op te nemen. Niet dat ze er nog wat aan kunnen doen nu. 8)
Het belangrijkste voor postbezorging in NL is de postcode + huisnummer.
5 minuten nadat ik besteld had, heb ik die lui een mail gestuurd.
6 uur later krijg ik een mail terug: u pakket is reeds verzonden.
Proberen ze me nou op te lichten? wordt t zo snel verzonden?
niet mijn probleem dat ze paypal adressen niet normaal kunnen overnemen,
ontvang ik mijn pakket niet, dan dien ik gewoon een claim bij paypal.

Verwijderd

Dat is een automatisch proces, denk je echt dat ze elke minuut paraat staan om jouw mail te beantwoorden? Bovendien is het volgens mij jouw eigen fout (controleren van de gegevens was ook geen overbodige luxe geweest), maar dat ter zijde.

• Emperor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-11 10:34
Ik ben voor mijn bruiloft op zoek naar enkele 100'en meters LED-lichtslang. Nu ga ik in augustus trouwen dus heb ik nog redelijk tijd om e.e.a. te laten transporteren.

Ik kan echter slecht goede voorbeelden hiervoor vinden, zijn jullie deze al ergens tegengekomen?

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
MathijsK schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:16:
Ik ben voor mijn bruiloft op zoek naar enkele 100'en meters LED-lichtslang. Nu ga ik in augustus trouwen dus heb ik nog redelijk tijd om e.e.a. te laten transporteren.

Ik kan echter slecht goede voorbeelden hiervoor vinden, zijn jullie deze al ergens tegengekomen?
Kijk er maar mee uit. Ik heb ook een keer wat van de goedkoopste laten afkomen voor een feestelijke gelegenheid/verrassing. Toen het moment kwam dat ik het nodig had kregen de lampjes kortsluiting, vonkten en vloog de stop eruit.

Mijn advies: koop het in Nederland met alle bijbehorende keurmerken of kijk of het te huur is.

• Ikpakacties
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:13:
Dat is een automatisch proces, denk je echt dat ze elke minuut paraat staan om jouw mail te beantwoorden? Bovendien is het volgens mij jouw eigen fout (controleren van de gegevens was ook geen overbodige luxe geweest), maar dat ter zijde.
Voordat ik betaald had stond er in in het paypal scherm mijn juiste adres.
Ik klik op betalen, wordt gelijk doorgestuurd naar pagina van baggood, bedankt voor het betalen met het verkeerde adres erbij. Deze kon ik niet wijzigen, moest contact met ze opnemen.

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:25
MathijsK schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:16:

Heel toevallig vandaag in de aanbieding:

http://www.hurryup.nl/?ut...4d55d-378ec7d8b7-72268785

De kwaliteit weet ik niet, zulke aanbiedings sites zullen hun spul ook wel uit china halen, maar het zal niet helemaal bagger zijn

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:03

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Zojuist heel wat offtopic reacties opgeruimd. Het is nergens voor nodig elkaar, persoonlijk, aan te vallen. Laten we gewoon onderbouwd discussiëren.

[ Voor 75% gewijzigd door Perkouw op 05-05-2014 12:44 ]

• EN-IS
..Christiaan.. schreef op zondag 04 mei 2014 @ 20:32:

Via hongkonggeek.com (had ik ook die vraag neergelegd) krijg ik het antwoord terug:

Kan ik er dus van uitgaan dat ze een dermate lage waarde invullen dat het niet belast word? Dan wordt de telefoon nog wat interessanter :)
Bijna alle Chinese shops zetten er een veel lager waarde op dan dat er in het pakket zit. Mijn ervaring tot nu toe is, en ik heb veel besteld, tot op heden geen brief of bij- of nabetaling gehad.

Let wel op, ik heb ook nooit meer dan $60 dollar p/bestelling uitgegeven. Ik bestel veel via Banggood :)
Eigenlijk ben ik zelf erg benieuwd wat er gebeurd als ik een keer een Xiaomi Smartphhone (of de OnePlus) bestel en importeer :+

De Earson bluetooth speaker was laatst in de aanbieding (paar weken terug), dit heb ik gemist, iemand nog coupon codes of korting codes voor Banggood.com? Banggood is op dit moment het goedkoopste met $25! >:)

[ Voor 4% gewijzigd door EN-IS op 05-05-2014 15:15 ]

• six-shooter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-10 00:34
Ik denk dat ik bij DX.com toch al wel 200 euro aan spullen heb besteld sinds een paar jaar ofzo. Bijvoorbeeld sleutel-betonhaken tot usb-stekkerdoos, 2 muizen, av-kabels, (10xusb, onafhankelijk uit en aan te zetten ports), 5 batterijen voor mobieltjes, draadloze oplader voor de S3, backup-oplader die op batterijen loopt voor mobiel, webcam en wellicht nog een paar dingen die ik ben vergeten. allemaal goede kwaliteit en werkt prima. soms wat lange levertijd, maargoed, als je haast hebt betaal je maar meer in de winkel :) kortom, aanradertje...

EDIT: oh, en een setje met miniatuurwapens van staal (van WoW, als cadeautje voor mijn vriendin)

[ Voor 8% gewijzigd door six-shooter op 05-05-2014 15:16 ]

• EN-IS
six-shooter schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:15:
Ik denk dat ik bij DX.com toch al wel 200 euro aan spullen heb besteld sinds een paar jaar ofzo. Bijvoorbeeld sleutel-betonhaken tot usb-stekkerdoos, 2 muizen, av-kabels, (10xusb, onafhankelijk uit en aan te zetten ports), 5 batterijen voor mobieltjes, draadloze oplader voor de S3, backup-oplader die op batterijen loopt voor mobiel, webcam en wellicht nog een paar dingen die ik ben vergeten. allemaal goede kwaliteit en werkt prima. soms wat lange levertijd, maargoed, als je haast hebt betaal je maar meer in de winkel :) kortom, aanradertje...
Toen ik voor het eerst in aanmerking kwam met Chinese shops was dat DX (destijds dealextreme.com), ik heb me rot besteld aan iPhone, USB en alle andere soorten kabels, leuke gadgets, enzv. Ik durf nu eigenlijk niet te checken hoeveel ik in de afgelopen jaren heb besteld (totaal bedrag), 8)7

DX gebruik ik helaas niet meer zo, vind DX niet beter of slechter als slechter dan Banggood, en BG vind ik net iets beter. Sowieso heb ik maak ik gebruik van een aantal shops waar ik al eerder heb besteld en ook altijd gebruik van www.chinaprices.us om producten te vinden (of laagste prijs). Erg handig en aanrader (had het al eerder genoemd) _/-\o_

• Maxjj4
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-10 15:05
Ik ben van plan om een product te kopen op Aliexpress. De kosten zijn $14,99, maar komen daar ook nog extra kosten bij?

Modbreak:Svp volgende keer meer eigen inzet tonen en zelf op zoek gaan. Verder mag je opmerkingen over andermans taal achterwege laten (is nu weg).

[ Voor 40% gewijzigd door gambieter op 06-05-2014 00:32 ]

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-11 21:20
Verzendkosten wellicht?

My favorite programming language is solder.

• Maxjj4
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-10 15:05
Behalve de verzendkosten dan. :) Maar ik hoor hier vaak over inklaringskosten e.d.?

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Maxjj4 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 20:07:
Behalve de verzendkosten dan. :) Maar ik hoor hier vaak over inklaringskosten e.d.?
Niet voor dat bedrag. Alleen boven de 22 euro.

[ Voor 5% gewijzigd door Hyp Hyper op 05-05-2014 20:11 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:44
Maxjj4 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 20:24:
Heb ik al op gekeken. (Het is overigens "slechter dan", niet "slechter als".)
Waarom dan de vraag als je het antwoord al weet?

Ik merk dat ik tegenwoordig bij Banggood.com veel bestel. Als alternatief gebruik ik tmart.com en soms aliexpress.com. Er is eigenlijk nog nooit iets mis gegaan, of extra moeten betalen. En ik denk dat ik al meer dan 1000$ aan klein materiaal heb besteld over de laatste 5 jaar.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-11 20:32

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Zucht: 3 hoesjes 31 maart besteld.
eerste is 24 april naar de luchthaven verzonden...
De andere twee:

item No Year Status Location Destination Country Date
RCxxCN 2014 Received by China Post Shanghai Netherlands 20140417 1106
RCxxCN 2014 Export Customs Scan Shanghai Netherlands 20140417 1853
RCxxCN 2014 Export Security Scan Shanghai Netherlands 20140418 0146
RCxxCN 2014 Sent to airline Shanghai Netherlands 20140504 0004

18-04 tm 04-5 bij security. 2 f... telefoon hoesjes ?! 8)7
En het ergste is nog wat ik totaal niets binnen hebt gehad.
Misschien dat ik wel een claim bij paypal ga indienen (dit ben ik niet gewend)

Andere pakketje via Swedish Post: (17-4 besteld)
28/04/14 15:00 Order Shipment recorded
02/05/14 10:00 Order dispatched
02/05/14 18:00 Order departed on flight from origin

Ander pakket wat ik ook 17-04 besteld heb:
RCxxxCN 2014 Received by China Post Shanghai Netherlands 20140420 0930

4 pakketjes onderweg en tot nu toe nog geen enkele ontvangen.
Gaat lekker...

[ Voor 45% gewijzigd door Frostbite op 06-05-2014 00:17 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Verwijderd

Klein vraagje aan iemand die een Xiaomi powerbank via Chinabuye hebben ontvangen, via brievenbuspost of pakketdienst? Ik verwacht 'm (hopelijk) elk moment, maar ben weinig thuis :P

• EN-IS
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 00:18:
Klein vraagje aan iemand die een Xiaomi powerbank via Chinabuye hebben ontvangen, via brievenbuspost of pakketdienst? Ik verwacht 'm (hopelijk) elk moment, maar ben weinig thuis :P
Het past niet door de brievenbus, deze krijgen bij binnenkomst in Nederland (en overhandiging aan PostNL) een 3S track en trace code :)

• KleineAap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-11 20:43
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 00:18:
In tegenstelling tot de post boven mij paste hij precies door de brievenbus, erg fijn dus. Verpakking is geweldig voor een Chinees product en hij lijkt tot op heden de capaciteit waar te maken. Mooi afgewerkt ding waar je veel plezier van gaat hebben :)

The intersection of technology and creativity

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Sc0rPi0N schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 00:11:
Zucht: 3 hoesjes 31 maart besteld.
eerste is 24 april naar de luchthaven verzonden...
4 pakketjes onderweg en tot nu toe nog geen enkele ontvangen.
Gaat lekker...
We zijn net 4 weken verder, wat een redelijk normale verzendtijd is. Tuurlijk gaat het sneller soms maar dit is echt niet extreem lang. Zeker niet omdat er ook nog een paar dagen vakantie tussen zit (oa. Labour Day = 3 dagen vrij)
Als je iets snel wilt hebben moet je het niet in China bestellen. |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Kenzi op 06-05-2014 08:41 ]

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-11 20:32

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Snap ik Kenzi maar 'normaal' en tot nu toe heb ik alles dus binnen twee weken binnen gehad. Dan valt het op.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Musta
Heb het met de Xperia Z van mn broertje geprobeerd en die laadt goed op. Zijn kabel en mijn S4 doet het niet. Heeft Samsung misschien iets ingebouwd dat het opladen verhindert

• EN-IS
Musta schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:11:
Heb het met de Xperia Z van mn broertje geprobeerd en die laadt goed op. Zijn kabel en mijn S4 doet het niet. Heeft Samsung misschien iets ingebouwd dat het opladen verhindert
Het het nu pas kunnen testen :$

Getest met 3 kabels;
  • origineel van Romos -> Werkend
  • origineel van Samsung -> Werkend
  • Kabel uit China -> Werkend

• Musta
EN-IS schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:15:
[...]

Het het nu pas kunnen testen :$

Getest met 3 kabels;
  • origineel van Romos -> Werkend
  • origineel van Samsung -> Werkend
  • Kabel uit China -> Werkend
Hmm, dan snap ik er niks van meer, de s4 van mn zusje wordt ook niet opgeladen met de kabel van Samsun, ewelmet romos kabel. Achja, als die maar oplaadt :p dank voor t testen

Verwijderd

EN-IS schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 00:56:
[...]

Het past niet door de brievenbus, deze krijgen bij binnenkomst in Nederland (en overhandiging aan PostNL) een 3S track en trace code :)
KleineAap schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 07:56:
[...]

In tegenstelling tot de post boven mij paste hij precies door de brievenbus, erg fijn dus. Verpakking is geweldig voor een Chinees product en hij lijkt tot op heden de capaciteit waar te maken. Mooi afgewerkt ding waar je veel plezier van gaat hebben :)
Bedankt voor de antwoorden, ik wacht rustig af, ben benieuwd :P

• Ttje

Ttje

Hoi, ik wil nu wel een Xiaomi Power Bank kopen,

Is dit een echte?
http://www.banggood.com/O...hone-Silver-p-923637.html

Of toch deze:
http://www.chinabuye.com/...pple-and-android-devices/

Alvast bedankt

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:20
Why not both? :+
Maakt niet zoveel uit, zijn beide wel echt. Kiezen voor de goedkoopste dus ;)

• Ttje

Ttje

dutchgio schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 20:31:
Why not both? :+
Maakt niet zoveel uit, zijn beide wel echt. Kiezen voor de goedkoopste dus ;)
Nee maar omdat ik gelezen had dat er fake's in omloop zijn wil ik het wel zeker weten.

• dutchgio
Bij Banggood en Chinabuye zit dat wel goed; bij sellers op Aliexpress zonder beoordeling moet je oppassen.

• EN-IS
Ttje schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 20:32:
Nee maar omdat ik gelezen had dat er fake's in omloop zijn wil ik het wel zeker weten.
Klopt, er zijn een aantal aanbieders die neppe leveren. Bij ChinaBuye en Banggood zit het wel goed, ik en velen met mij hier hebben via ChinaBuye besteld, ontvangen en in gebruik :) ChinaBuye is op dit moment goedkoper ivm de aanbieding voor $20;

En vergeet niet de kortings code te gebruiken;
Verwijderd in "[Ervaringen] Online shoppen in China"

• Ikpakacties
Kleinere versie xiami powerbank hebben ze ook, als je t makelijker vindt om te dragen
http://www.chinabuye.com/...apple-and-android-devices

• Ttje

Ttje

EN-IS schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 23:05:
[...]

Klopt, er zijn een aantal aanbieders die neppe leveren. Bij ChinaBuye en Banggood zit het wel goed, ik en velen met mij hier hebben via ChinaBuye besteld, ontvangen en in gebruik :) ChinaBuye is op dit moment goedkoper ivm de aanbieding voor $20;

En vergeet niet de kortings code te gebruiken;
Verwijderd in "[Ervaringen] Online shoppen in China"
Helaas werkt de code niet meer.
Achja voor die euro :)
Straks ff bestellen

Verwijderd

Hopelijk ben ik niet te laat, maar de code doet het nog steeds. Net even getest, je kan 'm zelfs meerdere malen per account gebruiken!
Belangrijk om te weten, je moet eerst ingelogd zijn (account maken) voordat de code werkt.
Scheelt maar 1 dollar, ach ja :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2014 09:51 ]

• sisa
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:35
Zijn er mensen die ervaring hebben met Alipay? van aliexpress.com?

Ik wil graag iets bestellen op aliexpress, maar ze accepteren geen Paypal. Creditcard etc. heb ik niet. Vandaar de enige optie Alipay. Ik ben nogal huiverig omdat ze vragen naar je persoonsnummer/rijbewijsnummer :/

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:49
Is het nog steeds vakantie in China?
De online chat van BangGood is steeds offline.
's Morgens, 's middags en 's avonds.

• EN-IS
cornfed99111 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:04:
Is het nog steeds vakantie in China?
De online chat van BangGood is steeds offline.
's Morgens, 's middags en 's avonds.
Tot op heden niet meegemaakt dat die online was :P Het is meer een gimmick dan dat ze daadwerkelijk er gebruik van maken.
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 09:49:
Hopelijk ben ik niet te laat, maar de code doet het nog steeds. Net even getest, je kan 'm zelfs meerdere malen per account gebruiken!
Belangrijk om te weten, je moet eerst ingelogd zijn (account maken) voordat de code werkt.
Scheelt maar 1 dollar, ach ja :P
^^ wat hij zegt :)

[ Voor 35% gewijzigd door EN-IS op 07-05-2014 12:22 ]

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

sisa schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:00:
Zijn er mensen die ervaring hebben met Alipay? van aliexpress.com?

Ik wil graag iets bestellen op aliexpress, maar ze accepteren geen Paypal. Creditcard etc. heb ik niet. Vandaar de enige optie Alipay. Ik ben nogal huiverig omdat ze vragen naar je persoonsnummer/rijbewijsnummer :/
Alipay is perfect, gebruik het hier vrijwel dagelijks (niet alleen om dingen op het internet te kopen). Maar is wel gelimiteerd tot Chinese bankrekening dus denk niet dat jij er veel aan hebt. 8)

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:49
EN-IS schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:08:
[...]

Tot op heden niet meegemaakt dat die online was :P Het is meer een gimmick dan dat ze daadwerkelijk er gebruik van maken.
Ohh, zit dat zo... :+
Dan maar een ouderwetse mail.

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:59

RobertowNL

For your gear!

Kenzi schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:26:
[...]

Alipay is perfect, gebruik het hier vrijwel dagelijks (niet alleen om dingen op het internet te kopen). Maar is wel gelimiteerd tot Chinese bankrekening dus denk niet dat jij er veel aan hebt. 8)
Alipay werkt sinds kort ook buiten China. Of het exact het zelfde is durf ik overigens niet te zeggen.

• sisa
Dus moet ik een creditcard aanschaffen om iets te kopen via aliexpress 8)7
Kenzi schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:26:
[...]

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-11 04:30
sisa schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:59:

[...]
https://account.skrill.com/signup

[ Voor 6% gewijzigd door Perkouw op 07-05-2014 13:15 . Reden: Referall eruit gesloopt ]

• Pikoe
  • Niet online
Of neteller. Virtual credit card die je met iDeal kan opwaarderen.

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:17
Pikoe schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:15:
[...]
Skrill was voorheen moneybookers en gebruikte ik ook voordat ik een CC had. Voordeel van Moneybookers was dat het vergelijkbaar werkt als Paypal (dus gratis, geen pasjes etc.) maar dan met de mogelijkheid om te betalen via iDeal. Of dat allemaal nog zo is weet ik niet.

• dutchgio
Pikoe schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:15:
[...]
Werkt niet met aliexpress, want je hebt die security code op de achterkant nodig, wat je bij neteller niet hebt.

• Pikoe
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:23:
[...]

Werkt niet met aliexpress, want je hebt die security code op de achterkant nodig, wat je bij neteller niet hebt.
Die heb je wel. Ik betaal altijd met neteller.

• Lfshiu
  • Laatst online: 14-10 16:14
dutchgio schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:23:
[...]

Je kunt bij neteller ook een fysieke kaart kostenloos aanvragen. Heb ik namelijk ook gedaan.

• dutchgio
Pikoe schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:25:
[...]

Die heb je wel. Ik betaal altijd met neteller.
Waar dan?
Of heb je zo'n kaart aangevraagd, zoals hierboven beschreven??

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-11 04:30
Fysieke kaart aanvragen, kan bij Skrill en Netteller, maar NT is wat duurder dan Skrill qua conversiefee's.

Overigens kun je ook bij de Primera een voucher kopen, in de vorm van een bonnetje. Dat werkt ook als Creditcard, zie 3Vvoucher & 3vCard.

[ Voor 43% gewijzigd door Sheva op 07-05-2014 13:33 ]

• Pikoe
  • Niet online
gewoon Secure ID bij de net+ card invullen en klikken, die code op de achterkant is de CVC die je hebt.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

RobertowNL schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:50:
[...]

Alipay werkt sinds kort ook buiten China. Of het exact het zelfde is durf ik overigens niet te zeggen.
Alipay werkt al veel langer buiten China (Steam accepteerd bijv Alipay), of bedoel je dat je ook een buitenlandse bankrekening kan koppelen?

• Pikoe
  • Niet online
Kenzi schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:05:
[...]

Alipay werkt al veel langer buiten China (Steam accepteerd bijv Alipay), of bedoel je dat je ook een buitenlandse bankrekening kan koppelen?
Ze adverteren er sinds kort mee buiten china om het te gebruiken. Maar je kan zover ik weet alleen tegoeden opwaarderen met WebMoney, Boleto, Western Union en Bank transfers. Dus het linken van een Nederlandse debit card zit er nog niet bij.

• sisa
Die 3v Card is inderdaad een handig alternatief! Prepaid creditcard die je kunt opwaarderen. Heb er gelijk één besteld. De wereld van Chinese shops gaat zo steeds verder open _/-\o_
Sheva schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:31:
Fysieke kaart aanvragen, kan bij Skrill en Netteller, maar NT is wat duurder dan Skrill qua conversiefee's.

Overigens kun je ook bij de Primera een voucher kopen, in de vorm van een bonnetje. Dat werkt ook als Creditcard, zie 3Vvoucher & 3vCard.

Verwijderd

Die 3v card is wel handig inderdaad, alleen jammer van de geldigheidsduur van maar 4 mnd en toeslag op het prepaidtegoed. Maar goed, ze moeten er natuurlijk wat aan verdienen.

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:55
Ik ben zeer te spreken over Skrill, Je betaald 10 euro per jaar. Opwaarderen en kopen kost niets! (mits dit in euro's is)

Op veel site's kan je betalen met euro's (in plaats van dollar selecteer je currency euro) Daardoor betaal je geen 2.49% extra over je product.

Je kan ook een USD kaart aanvragen. dan betaal je geen kosten over USD maar wel over euro( 2.49%)

Erg fijne kaart. Enige nadeel is dat je met Ideaal moet opwaarderen of bank transfer. Het kan helaas niet met paypal.

Laden doe je met je zonnepanelen

• dmstr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07:47
Waarom niet gewoon voor 12,50-20 euro p/jaar een creditcard aanvragen?

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:59

RobertowNL

For your gear!

Kenzi schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:05:
[...]

Je kan sinds kort gewoon in het engels een account maken en opwaarderen. Koppelen gaat nog niet.

Ze maken er ook actief reclame mee op aliexpress.

[ Voor 6% gewijzigd door RobertowNL op 07-05-2014 20:16 ]

• Pikoe
  • Niet online
dmstr schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 19:52:
Waarom niet gewoon voor 12,50-20 euro p/jaar een creditcard aanvragen?
Heb je een inkomen voor nodig van minimaal ~1500€ per maand.

• dmstr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07:47
Pikoe schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 20:45:
[...]

Heb je een inkomen voor nodig van minimaal ~1500€ per maand.
Ik heb gewoon eentje gekregen, terwijl dat ik student ben zonder vast/stabiel inkomen?

• Pikoe
  • Niet online
dmstr schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 22:56:
[...]

Ik heb gewoon eentje gekregen, terwijl dat ik student ben zonder vast/stabiel inkomen?
Dat is dan een studentenkaart. Die moet je weer inleveren als je geen student meer bent en geen inkomen van 1500€ hebt. Bij mijn bank zelfs als je geen stufi meer hebt.

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-11 21:34
Ik gebruik zelf ook Neteller. En zonder het aanvragen van een kaart kan het ook. Je hebt dan je secure code in je account staan.

BTW vinden jullie het tegenwoordig ook al lang duren totdat je een pakketje ontvangt uit China? Wacht nu al 1,5 maand of meer...

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• EN-IS
Ik gebruik nu al een tijdje Skrill, dit is mijn eerste "creditcard" en het werkt erg fijn. Registratie en aanvraag duurde effe (dus als je het direct nodig heb, zoek een andere optie).

Voor diegene die de Romoss Powerbank nog willen bestellen; ik zie zojust dat Tmart.com de Romoss 10400 in de aanbieding heeft gegooid :)
http://www.tmart.com/sl/536b79d3a7269

en hier heb je kortingscodes (bestelling boven de $29 - $5 korting);
http://www.tmart.com/sl/536b7a7aaddbf

Maar volgens mij ben je goedkoper (5%) uit op ChinaBuye als je besteld met kortingscode;
ChinaBuye5
http://www.chinabuye.com/...ternal-battery-pack-white

en let op dat bij ChinaBuye er maar 1 origineel van Romoss is (alle andere Romoss producten die ze hebben staan op de site zijn imitatie) :(

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Iemand ergens een adres voor goedkope USB printer kabels (A - B ) ? Ik heb al wel op Alie gekeken maar bij de eerste die 1.5m kabels verkoopt ga je al richting de dollar per stuk voor 200.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• EN-IS
Leo1010 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:31:
Iemand ergens een adres voor goedkope USB printer kabels (A - B ) ? Ik heb al wel op Alie gekeken maar bij de eerste die 1.5m kabels verkoopt ga je al richting de dollar per stuk voor 200.
Wat is een USB printer A-B kabel?

//EDIT; bedoel je dit; http://www.allekabels.nl/...s/usb-printer-kabels.html ?

Asje, goedkoopste aanbieder BIC;
http://www.buyincoins.com/item/789.html

Banggood als alternatief
http://www.banggood.com/W...Plug-Scanner-p-40399.html

Volgende keer gebruik maken van ChinaPrices 8) ;
http://chinaprices.us?q=usb%20print%20cable

[ Voor 41% gewijzigd door EN-IS op 08-05-2014 18:40 ]

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
ThinkPadd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:42:
Op eBay een 13" screenprotector besteld (voor m'n MacBook Air).

Ik hoop dat die heel overkomt, en niet helemaal gevouwen/verkreukeld :/
Vandaag gearriveerd, helemaal intact *O*

Chinezen hebben hem tussen 2 dikke lagen schuim met daarom een plastic zak verstuurd :)

Verwijderd

sisa schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:59:
Welkom in het buitenland, creditcard is in de hele wereld nou eenmaal goed geaccepteerd, behalve in NL. Wil je buiten Nederland iets kopen, dan kun je eigenlijk niet zonder CC.
BTW, ook als je een keer op vakantie gaat -buiten west europe- heb je ook een CC nodig.

• Bas_Sl
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03-04-2020
*knip* Het is tijd dat je dit topic niet meer als afhaalchineestopic gaat gebruiken.

[ Voor 87% gewijzigd door gambieter op 11-05-2014 15:03 ]

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Ik heb laats bij banggood een action cam besteld. Iemand enig idee waar ik de order kan tracken met dit nummer?

RE912353906SE

https://www.youtube.com/@droommotor

Pagina: 1 ... 75 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]