[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.967 views

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:14
Bas_Sl schreef op zondag 11 mei 2014 @ 14:22:
Is dit betrouwbaar?
http://www.dhgate.com/pro...fpv/184105068.html#s1-1-1
Want ik hoorde wel iets over dat Dhgate "Aankoop Bescherming" Kan iemand me helpen?
Ehm :? ik hoorde wel iets over aankoop bescherming!? Waar hoorde je dat?
Wat is DHGate.com en is het betrouwbaar?
DHgate.com is te vergelijken met EBay maar dan met alleen maar Chinese productaanbieders. Net als op AliExpress moet je voorzichtig zijn bij welke verkoper je producten koopt. Er staan veel verhalen op internet van kopers die hun producten niet hebben ontvangen. Dit is in de meeste gevallen hun eigen schuld, door bij een willekeurige verkoper een product te bestellen. De goederen kunnen ook bij de douane blijven liggen of op een andere manier vertraging op lopen, de schuld ligt dus niet altijd bij de verkoper.
Letterlijk in 3 seconden gevonden :+ Met een beetje eigen inzet had je deze info ook kunnen vinden.

Seller Information:
  • Toymax
  • 81 Transactions
  • 0 Positive Feedback
  • Member since Mar 2014
Nieuwe gebruiker, geen feedback, te mooi om waar te zijn, etc etc etc...
Ik zou zeggen waag een gok en koop het, het is maar 18 dollar O-) :z /sarcasme
Denzis schreef op zondag 11 mei 2014 @ 14:31:
Ik heb laats bij banggood een action cam besteld. Iemand enig idee waar ik de order kan tracken met dit nummer? RE912353906SE
Is zeer vaak genoemd, waar je je pakketten kunt tracken :z

[ Voor 12% gewijzigd door EN-IS op 11-05-2014 22:19 ]

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Denzis schreef op zondag 11 mei 2014 @ 14:31:
Ik heb laats bij banggood een action cam besteld. Iemand enig idee waar ik de order kan tracken met dit nummer?

RE912353906SE
Zwedenpost

• Bas_Sl
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03-04-2020
Dus het zal nooit aankomen?
Das dan weer zonder voor dat geld :P

• EN-IS
Bas_Sl schreef op zondag 11 mei 2014 @ 14:34:
Heb ik niet gezegd. :/

• Bas_Sl
Als de foto's niet door hem zelf zijn gemaakt en er zit een watermerk is van een andere
verkoper? En de andere mensen verkopen hem voor 100 dollar.
Hoeveel kans heb ik dan :P

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Bas_Sl schreef op zondag 11 mei 2014 @ 14:38:
[...]

Als de foto's niet door hem zelf zijn gemaakt en er zit een watermerk is van een andere
verkoper? En de andere mensen verkopen hem voor 100 dollar.
Hoeveel kans heb ik dan :P
Het watermerk zegt niks, 90% van de verkopers 'hergebruikt' foto's van andere verkopers. :+
Maar alles bij elkaar, tjah, niemand hier kan je garanderen of je het wel of niet krijgt. dat zal je toch echt zelf moeten uitvinden / beslissen.

• Bas_Sl
Ik vind net dit
http://www.dhgate.com/protection.html#prod-body-prot
Daar staat wel dat Dhgate het geld houd tot de bestelling is gelegeerd.
Dus ik heb dus wel een aankoop bescherming?

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Bas_Sl schreef op zondag 11 mei 2014 @ 14:46:
Ik vind net dit
http://www.dhgate.com/protection.html#prod-body-prot
Daar staat wel dat Dhgate het geld houd tot de bestelling is gelegeerd.
Dus ik heb dus wel een aankoop bescherming?
Ik zou niet al te veel vertrouwen hebben in de escrow. Waarschijnlijk krijg je je geld na een paar maanden mailen wel terug. Maar de kans dat je voor 18 dollar dat ding krijgt is miniem en waarschijnlijk zie je je geld pas over 5 maanden terug.

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Pikoe schreef op zondag 11 mei 2014 @ 15:26:
[...]

Ik zou niet al te veel vertrouwen hebben in de escrow. Waarschijnlijk krijg je je geld na een paar maanden mailen wel terug. Maar de kans dat je voor 18 dollar dat ding krijgt is miniem en waarschijnlijk zie je je geld pas over 5 maanden terug.
Eensch. Kijk maar eens wat dat ding bij een betrouwbare Chinees kost.

http://www.banggood.com/W...M7xmrz9o74CFRIPtAod5UMAYw

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:44
Bas_Sl schreef op zondag 11 mei 2014 @ 14:34:
Laten we eerlijk zijn. Het is ook te goed om waar te zijn. Een Quadcopter met Video voor 25€ , incl free shipping is zelfs in chinese normen te goedkoop

Ps: Als je hem mocht aankrijgen mag je het natuurlijk altijd laten weten :)

[ Voor 10% gewijzigd door tc982 op 11-05-2014 20:07 ]

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Pikoe schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 23:34:
Dat is dan een studentenkaart. Die moet je weer inleveren als je geen student meer bent
Dat weet mijn bank (ABN) dan duidelijk niet :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Acolyte57 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 23:32:
[...]

Dat weet mijn bank (ABN) dan duidelijk niet :)
Ik heb die van mij ook al sinds 2004 ofzo (Rabobank). Als je hem als student eenmaal hebt, dan stellen ze daarna volgens mij geen vragen meer. Ook na het omzetten van de rekening hebben ze er niets van gezegd.

• EN-IS
Voor diegene die wil weten of die een echte of neppe Xiaomi Charger besteld bijvoorbeeld op AliExpress, zie hier;
http://en.miui.com/thread-19104-1-1.html
mvdam schreef op maandag 12 mei 2014 @ 01:05:
Een echte dus, een echte gebruikt LG 18650 cellen, ondersteunt pass-through charging, heeft de logo's erop gelaserd en niet gedrukt. :)
ChinaBuye en Banggood en DX leveren dus de originele Xiaomi Mi Charger :)

Goedkoopste is ChinaBuye met $20.99 !

[ Voor 31% gewijzigd door EN-IS op 13-05-2014 19:56 ]

Verwijderd

Zoals beloofd nog de foto's van de Cager (15.000 mAh) vs. Xiaomi (10.400 mAh).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/G80uHjd.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JrNB4Q3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HV1MEx6.jpg

De Xiaomi oogt strakker en simplistischer, heeft wel wat weg van de Apple lijn.
De Cager met een 1,5x grotere capaciteit en 2 USB ingangen is ook 1,5x zo lang en zwaar. Qua prijs verschilde het destijds circa 5 euro. Nu is de Cager een stuk duurder geworden, dus loont om even op een aanbieding te wachten.
Er is overigens ook een Cager 10.000 mAh op de markt, die zit op ongeveer hetzelfde prijsniveau als de Xiaomi en qua omvang nagenoeg gelijk aan de Xiaomi.

Beide powerbanks aanraders, solide alu behuizing en capaciteit wordt redelijk waargemaakt.

Verwijderd

Gister nieuwe oordopjes ontvangen

http://www.chinabuye.com/...und-with-microphone-black

In 10 dagen geleverd, met alle assecoires die je bij dopjes kan verwachten,
Komt prachtig geluid uit, voor 7 euro ben ik tevreden :)

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:39

NSG

Je weet niks!

Heb ook m'n Xiaomi 10400mAh powerbank binnen, had deze op DX besteld ($23,85) en kan verzekeren dat het een originele is na deze opengemaakt te hebben. Ik verwacht ook in de loop van de week de 5200mAh versie binnen te krijgen die van eBay afkomt.

[ Voor 20% gewijzigd door NSG op 13-05-2014 20:33 ]

• EN-IS
Enes_81 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 19:38:
Heb ook m'n Xiaomi 10400mAh powerbank binnen, had deze op DX besteld ($23,85) en kan verzekeren dat het een originele is na deze opengemaakt te hebben. Ik verwacht ook in de loop van de week de 5200mAh versie binnen te krijgen die van eBay afkomt.
ChinaBuye, Bannggood en nu DX :) allen origineel. Ik had wel begrepen dat het nu in een nieuwe doos komt (ipv de transparante plastic case), nu in een soort kartonnen case. Die van mij had een transparante plastic case.

Welke heb jij ontvangen? :)

[ Voor 3% gewijzigd door EN-IS op 13-05-2014 19:59 ]

• NSG

NSG

Je weet niks!

In een plastic case gelukkig, toch wel fijn om in op te bergen :)

• kwelbast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-11 12:07
Deze powerbank is hier al eens eerder voorbijgekomen, maar omdat ik er zeer tevreden over ben en ie toch vrij goedkoop is, hier nog eens even een melding van de ENB Powerbank, waar je nog wel 3 18650-batterijen bij moet kopen: http://www.banggood.com/E...0-Phone-MP3-p-914697.html

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:49
Pff, wacht al weer 1,5 maand op aliexpress zending, ligt het aan mij of zijn ze over het algmeeen bij Aliexpress wat langzamer dan shopjes als Buyincoins en Aurabuy?

Gister horloge gekocht, weer wat opvallenders.. vond hem er toch wel lekker futuristisch uit zien :7
En voor die prijs van 3,5 euro, kon het niet laten :9
Afbeeldingslocatie: http://img.aurabuy.com/media/catalog/product/W/J/WJWA1XX03134X_1.jpg
En vannochtend toen ik keek gewoon al verzonden, dus hopelijk wat sneller dan die aliexpress zendingen. Maar over het algemeen van Aurabuy eigenlijk altijd wel rap :Y

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

tokko1 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:05:
Pff, wacht al weer 1,5 maand op aliexpress zending, ligt het aan mij of zijn ze over het algmeeen bij Aliexpress wat langzamer dan shopjes als Buyincoins en Aurabuy?
Aliexpress verzend niks. Net zoals Ebay niks verzend maar de individuele verkopers die actief zijn op die platforms. Het kan dus enorm verschillen tussen die verkopers. 1,5 maand is redelijk gezien de hoop vrije dagen de afgelopen 2 maanden. 8) Shops zoals DX, Buyincoins hebben vaak gewoon personeel dat blijft werken tijdens de vakantie (krijgen extra betaald of worden gewoon gedwongen) terwijl de individuele verkoper makkelijker ff een dagje familie gaat bezoeken op die vakantie dagen. :+

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:36
Kenzi schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:18:
[...]
terwijl de individuele verkoper makkelijker ff een dagje familie gaat bezoeken op die vakantie dagen. :+
Of een week of 2, omdat ze aan de andere kant van het land wonen.

Maar het kan dus idd even duren.

• Nock372
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-11 07:36
Ik zoek een goede usb lader voor apple devices ipad's /iPhones
Ik zou er in totaal 20 tegelijk willen kunnen laden, dit eventueel met met meerdere laderss,
Al verschillende geprobeerd maar meestal lukt het niet om de iPad's op te laden,
Heeft iemand een aanrader?

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-11 20:32

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Grr. vandaag maar een ticket aangemaakt waar mijn pakketjes blijven.

Een pakket (enige via Zweden) tussen de middag opgehaald. Hoes + screenprotectors...
Leuk die inpakkers: https://www.dropbox.com/s...AAC0Y824rLkuTD4Dj2z9ZtkTa

Zat even dubbelgevouwen in de envelop....
Ik zal de fotos maar op DX knallen. jammer dit.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• EN-IS
Nock372 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:35:
Ik zoek een goede usb lader voor apple devices ipad's /iPhones
Ik zou er in totaal 20 tegelijk willen kunnen laden, dit eventueel met met meerdere laderss,
Al verschillende geprobeerd maar meestal lukt het niet om de iPad's op te laden,
Heeft iemand een aanrader?
Ik denk dat je in zo'n geval beter geen Chinese lader kunt nemen, dit ivm veiligheid en dat zo'n lader de batterij van de iPad kan beschadigen. Koop liever een Philips duo usb lader, ben je wel rond de 10euro per lader kwijt, maar dan zit in ieder geval wel goed. Tijd terug was het in de aanbieding bij Action, ik heb met moeite twee kunnen bemachtigen toen.
Sc0rPi0N schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:26:
Grr. vandaag maar een ticket aangemaakt waar mijn pakketjes blijven.
Leuk die inpakkers: https://www.dropbox.com/s...AAC0Y824rLkuTD4Dj2z9ZtkTa
Zat even dubbelgevouwen in de envelop.... Ik zal de fotos maar op DX knallen. jammer dit.
Wat stom zeg }:O , ik denk dat wanneer je DX hierover informeert, ze een nieuwe zullen opsturen, want dit is echt stom. Succes in ieder geval!

[ Voor 4% gewijzigd door EN-IS op 14-05-2014 14:31 ]

• maartend
EN-IS schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:30:
[...]

Ik denk dat je in zo'n geval beter geen Chinese lader kunt nemen, dit ivm veiligheid en batterij van de iPad beschadigen. Koop liever een Philips duo usb lader, ben je wel rond de 10euro per lader kwijt, maar dan zit in ieder geval wel goed.
Ook een beetje mijn idee.
Dat is ook de reden dat ik een paar maaanden geleden een shitload aan die philips duo-usb loaders heb gekocht bij de Action. Was toen iets van 3-4 euro.

• EN-IS
maartend schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:32:
Ook een beetje mijn idee.
Dat is ook de reden dat ik een paar maaanden geleden een shitload aan die philips duo-usb loaders heb gekocht bij de Action. Was toen iets van 3-4 euro.
Nu weet ik, Jij was het! :( Overal uitverkocht, met moeite twee kunnen bemachtigen ;(

:9 ;)

• maartend
EN-IS schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:35:
[...]

Nu weet ik, Jij was het! :( Overal uitverkocht, met moeite twee kunnen bemachtigen ;(

:9 ;)
>:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

Weet je, ik qwoon in een uithoek van het land. Ik denk niet dat daar heel veel tweakers zitten, dus als zoiets hier komt te staan van een aanbioeding, dan heb ik meestal nog genoeg liggen in de winkel.

[ Voor 27% gewijzigd door maartend op 14-05-2014 14:37 ]

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

tc982 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 20:06:
[...]
Laten we eerlijk zijn. Het is ook te goed om waar te zijn. Een Quadcopter met Video voor 25€ , incl free shipping is zelfs in chinese normen te goedkoop
Ik denk dat je er van zult schrikken hoe weinig het maken van veel spullen waarvoor wij hier in Europa de hoofdprijs betalen eigenlijk kost.

★ What does that mean? ★

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

EN-IS schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:30:
[...]

Wat stom zeg }:O , ik denk dat wanneer je DX hierover informeert, ze een nieuwe zullen opsturen, want dit is echt stom. Succes in ieder geval!
Ja gelukkig had ik ze er maar 'bij' besteld maar ik heb inmiddels een ticket aangemaakt en foto's bijgevoegd.

Daarbij was ik al pissed want ik wacht nog steeds op een pakketje wat begin april al op het vliegtuig zou zijn gegaan. Traceren levert 3 x Send to airline op. Inmiddels nu contact gezocht met Postnl of er bij hun iets bekend is. Tevens ticket gemaakt bij DX. Misschien toch ook maar een Paypal claim indienen? (besteld 31-maart !!!)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Nock372
Bedankt voor de tips,
Hebben jullie het hier over? http://www.koopikonline.n...lijk&utm_content=default1

I.v.m de lightning en 30 pin kabels, hebben jullie en betaalbaar degelijk!! alternatief?

• EN-IS
Nock372 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:40:
Bedankt voor de tips,
Hebben jullie het hier over? http://www.koopikonline.n...lijk&utm_content=default1

I.v.m de lightning en 30 pin kabels, hebben jullie en betaalbaar degelijk!! alternatief?
Lightning en 30 pin kabels :? Je realiseert wel hoop ik dat het nog altijd USB kabels zijn :z

Gaat om deze producten van Philips (inclusief die waar jij naar linkt en waar wij het over hadden ja :)), laden ook nog eens net zo als de originele laders, daarom voorkeur naar deze laders;
http://www.philips.nl/c-m...out=12.subcategory.p-grid
maartend schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:37:
[...]
Weet je, ik qwoon in een uithoek van het land. Ik denk niet dat daar heel veel tweakers zitten, dus als zoiets hier komt te staan van een aanbioeding, dan heb ik meestal nog genoeg liggen in de winkel.
Ah kijk, goed om te weten, dat wanneer er weer zo'n aanbieding is, ik mij bij jou moet melden :7 :P

[ Voor 25% gewijzigd door EN-IS op 14-05-2014 14:52 ]

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Lekker PostNL heeft geen pakketnummers voor me. Maar even een geschil geopend via Paypal.

Zijn er meer mensen hier die hun pakketjes niet hebben ontvangen via Dealextreme en dan met name met een Chinees trackingnummer?

Ik ging er altijd van uit dat als de postzak vol is die zo in het vliegtuig gaat. Snap niet dat een envelopje met een paar hoesjes er zo lang over doet.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Sc0rPi0N schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:01:
Lekker PostNL heeft geen pakketnummers voor me. Maar even een geschil geopend via Paypal.

Zijn er meer mensen hier die hun pakketjes niet hebben ontvangen via Dealextreme en dan met name met een Chinees trackingnummer?

Ik ging er altijd van uit dat als de postzak vol is die zo in het vliegtuig gaat. Snap niet dat een envelopje met een paar hoesjes er zo lang over doet.
Gebeurt geregeld, twee camera's zijn al sinds 4 april onderweg ofzo. Geen paniek, het komt wel.

• Nock372
EN-IS schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:50:
[...]

Lightning en 30 pin kabels :? Je realiseert wel hoop ik dat het nog altijd USB kabels zijn :z

Gaat om deze producten van Philips (inclusief die waar jij naar linkt en waar wij het over hadden ja :)), laden ook nog eens net zo als de originele laders, daarom voorkeur naar deze laders;
http://www.philips.nl/c-m...out=12.subcategory.p-grid
Ik bedoel inderdaad usb --> lightning kabels en usb --> 30 pin kabels.
Het probleem is dat die lightning kabel ook 25 euro kost, ik zowel origineel apple kan kopen.

• EN-IS
Nock372 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:08:
Ik bedoel inderdaad usb --> lightning kabels en usb --> 30 pin kabels.
Het probleem is dat die lightning kabel ook 25 euro kost, ik zowel origineel apple kan kopen.
Het gaat hier om de laders, deze kun je beter niet van China halen.

De kabels kun je absoluut wel uit China halen, geen probleem en ook geen risico, ik heb weleens 20 kabels in een keer gekocht (voor iPhone/Samsung) :)

• Nock372
EN-IS schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:12:
[...]

Het gaat hier om de laders, deze kun je beter niet van China halen.

De kabels kun je absoluut wel uit China halen, geen probleem en ook geen risico, ik heb weleens 20 kabels in een keer gekocht (voor iPhone/Samsung) :)
Enige wat het probleem is bij de door mij aangekochte lightning kablels dat deze soms geen herstel wouden doen met de iphone ( itunes errors.

• EN-IS
Nock372 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:15:
Enige wat het probleem is bij de door mij aangekochte lightning kablels dat deze soms geen herstel wouden wilde doen met de iphone ( itunes errors.
Ik weet niet of het nog altijd zo is, maar het kwam weleens voor dat ik een kabel kocht voor de iPhone (4 toen), deze alleen maar wilde laden, maar geen data kon overzetten, bijvoorbeeld synchroniseren met iTunes. Of andersom, wel data maar niet laden. Ik kocht daarom altijd een kabel die in de beschrijving het volgende had staan, data en charge.

Sowieso adviseer ik je altijd het de ['mierenneuker hieronder'] originele kabel te gebruiken bij het herstellen van de iPhone (dat wordt ook geadviseerd).

[ Voor 5% gewijzigd door EN-IS op 14-05-2014 17:52 ]

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
EN-IS schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:20:
Sowieso adviseer ik je altijd het de originele kabel te gebruiken bij het herstellen van de iPhone (dat wordt ook geadviseerd).
>:)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:16

sphere

Debian abuser

Nu twee keer een iPod shuffle kabel besteld op ebay voor een 4th gen, beide keren niet goed. :/

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• tc982
MrMonkE schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:37:
[...]
Ik denk dat je er van zult schrikken hoe weinig het maken van veel spullen waarvoor wij hier in Europa de hoofdprijs betalen eigenlijk kost.
Het is wel duidelijk dat een product dat hier 150€ in de winkel zou kosten, dat op DX.com en BangGood.com aan 80$ staat, niet kan verkocht worden op AliExpress aan 25$

Indien het wel lukt, dan bestel ik er ineens 20 en ga ik wat geld verdienen.

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-11 19:08

epic_gram

undercover moderator

tc982 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:27:
[...]

Het is wel duidelijk dat een product dat hier 150€ in de winkel zou kosten, dat op DX.com en BangGood.com aan 80$ staat, niet kan verkocht worden op AliExpress aan 25$

Ik weet toevallig dat een fiets 5 keer zo duur verkocht wordt als dat hij uit de fabriek rolt. Waarom zou dit niet kunnen? Wie weet heet aliExpress een partij opgekocht van een failliete handelaar of wat dan ook.

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

• EN-IS
tc982 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:27:

epic_gram schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:32:
Ik weet toevallig dat een fiets 5 keer zo duur verkocht wordt als dat hij uit de fabriek rolt. Waarom zou dit niet kunnen? Wie weet heet aliExpress een partij opgekocht van een failliete handelaar of wat dan ook.
Dat zijn twee verschillende discussies. Hier gaat het om de bekende spreuk, 'If something sounds too good to be true, it probably is' of wel 'te mooi om waar te zijn'!

Wat noline zegt, het kan gewoonweg niet dat iets wat normaliter rond de $80 moet gaan kosten, ineens voor $25 dollar van de hand wordt gedaan. Ten tweede, verkoper op AE is nieuw, heeft nog nooit een beoordeling/feedback gehad, en lijkt heel veel producten ver onder de "normale" of zelfs onder de kost prijs (tenminste wat ik kan schatten) te verkopen.

Als je hierin trapt, dan ben je naar mijn mening niet snugger. Kom dan niet hier klagen wanneer het niet geleverd wordt of je geld kwijt bent. :Z

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
epic_gram schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:32:
[...]

Daar maak je in elk geval al denkfout 1. AliExpress koopt niets in. Of zie jij Ebay wat inkopen?

Denkfout 2: Een achterkamer handelaartje heeft niet eens de financiële mogelijkheden om zulke aantallen in te kopen dat hij het voor $25 kan verkopen. Ook al kost het spul daar een fractie van hier. Hoe moet hij in een heel korte tijd 10 tot 100 tallen verkopen om die investering er uit te krijgen.

denkfout 3: daar stikt het van de namaak verkopers en oplichters, net zoals op Ebay. En jij gaat nog steeds van de blauwe ogen van de verkoper uit.

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-11 19:08

epic_gram

undercover moderator

EN-IS schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 18:00:
verkoper op AE is nieuw, heeft nog nooit een beoordeling/feedback gehad, en lijkt heel veel producten ver onder de "normale" of zelfs onder de kost prijs (tenminste wat ik kan schatten) te verkopen.

Als je hierin trapt, dan ben je naar mijn mening niet snugger. Kom dan niet hier klagen wanneer het niet geleverd wordt of je geld kwijt bent. :Z
Eens, ik gaf alleen aan dat een dergelijk prijsverschil wel degelijk mogelijk is. Als de verkoper geen feedback heeft gehad kan je hem beter maar negeren idd d:)b

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Die eerste, UHD 4K in de naam en dan 1080p in de beschrijving. Een zelfs voor mij hier in China onbekend merk... :X :X :X

Die tweede, ben niet zo van de ingebouwde pc's en noname tv's. :X :X

Daarbij, shipping van een 32", laat staan een 80" TV zal niet goedkoop zijn, en als ik zie hoe de ze omgaan met de pakketjes op het vliegveld ook niet echt veilig. :+ :+

Betreffende die discussie over die helicopter, die kost hier (in China) ongeveer $60-70 bij kleine aantallen. Dus die ga je niet voor $25 verkopen. $60 zou nog kunnen als je genoeg cash reserve hebt en je rating omhoog wil krikken op Aliexpress (goedkoper = meer orders = meer feedback = betere positie van je shop in de listings)

[ Voor 18% gewijzigd door Kenzi op 14-05-2014 20:48 ]

Verwijderd

Ik krijg net een bestelling van 16-12 binnen. 2 bestellingen van oktober nooit ontvangen, inmiddels wel geld terugontvangen.

• XpanD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:47
Ik wacht nu al een paar dagen op een reactie op een ticket bij DealExtreme, de Europese variant. Ik had per ongeluk een bestelling in het systeem geplaatst toen ik wou kijken welke eventuele kosten erbij zouden komen, en nu verwachten ze een betaling. Iemand hier ervaringen mee? Ik betaal normaliter met PayPal, dus die gegevens staan bij hun in het systeem...

• Lfshiu
  • Laatst online: 14-10 16:14
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:13:
Ik krijg net een bestelling van 16-12 binnen. 2 bestellingen van oktober nooit ontvangen, inmiddels wel geld terugontvangen.
Waar had je het besteld?

• EN-IS
XpanD schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:24:
Ik wacht nu al een paar dagen op een reactie op een ticket bij DealExtreme, de Europese variant. Ik had per ongeluk een bestelling in het systeem geplaatst toen ik wou kijken welke eventuele kosten erbij zouden komen, en nu verwachten ze een betaling. Iemand hier ervaringen mee? Ik betaal normaliter met PayPal, dus die gegevens staan bij hun in het systeem...
Weet je zeker dat je wat besteld hebt en niet alleen in de winkelwagen wat hebt toegevoegd?

Als je alleen wat in de winkelwagen hebt toegevoegd (je was ingelogd), vervolgens reken je niet af, krijg je na een aantal dagen weleens een herinnering dat je nog wat in je winkelwagen hebt liggen en je mag afrekenen.

• XpanD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:47
Er staat een ordernummer bij, en de status van de bestelling staat op "PendingPayment". Verder staat er nog... "You haven't pay this order. Why not do it now and get your wonderful products A.S.A.P?".

EDIT:
Dear customer

Thanks for your kind purchase on DX.

I have cancelled this order for you as you required.

So I close this ticket here. If you have other questions, please feel free to open a new customer service ticket to contact us.

Best regards
Leo
Netjes opgelost, dus!

[ Voor 44% gewijzigd door XpanD op 15-05-2014 13:00 ]

Verwijderd

Kenzi schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:45:
[...]

Die eerste, UHD 4K in de naam en dan 1080p in de beschrijving. Een zelfs voor mij hier in China onbekend merk... :X :X :X

Die tweede, ben niet zo van de ingebouwde pc's en noname tv's. :X :X

Daarbij, shipping van een 32", laat staan een 80" TV zal niet goedkoop zijn, en als ik zie hoe de ze omgaan met de pakketjes op het vliegveld ook niet echt veilig. :+ :+
Oke, jij denkt dus goedkoop = duurkoop (in dit geval?)
Kost shipping niet 'een paar tientjes' extra waarbij je ook nog invoerkosten/ BTW moet betalen? Mogen zij uberhaupt wel BTW vragen aan mij?

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:02:
[...]

Oke, jij denkt dus goedkoop = duurkoop (in dit geval?)
Kost shipping niet 'een paar tientjes' extra waarbij je ook nog invoerkosten/ BTW moet betalen? Mogen zij uberhaupt wel BTW vragen aan mij?
Ja, nee, en het is de Nederlandse staat die invoerrechten / BTW heft, niet de verkoper.

Ten eerste, de specs en de naam van de TV komen niet overeen dus dat is al een afknapper. Dan zijn de specs ook nog niet echt denderend. En reken op al gauw een 50 tot 100 euro verzendkosten als je zo'n tv wil verschepen (door grootte + gewicht). Tel daarbij op de invoerkosten + evt BTW en je kan veel beter naar de Mediamarkt tijdens de BTW-dagen.

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Ervaringen...Ugh

Bij Mixeshop de ZTE Nubia Z5S besteld. Via Paypal betaald, maar omdat daar geen geld op stond gaat er nu een : uitgestelde bankbetaling" plaatsvinden, die 6-10 werkdagen duurt. Nou zag ik op Paypal een knop staan om "toekomstige betalingen" direct uit te voeren, dus geld overgemaakt van bankrekening naar Paypal, maar die kon ik niet meteen doorsluizen, blijkbaar bedoelen ze met toekomstig zaken die je nog gaat bestellen en niet zaken die je wel hebt besteld maar niet betaald...Paypal gebeld en ze zeiden dat ik in dat geval de order moest laten annuleren, en opnieuw bestellen op het moment dat het geld op mijn rekening staat.

Kom ik dus bij mixeshop.
1e gesprek: We kunnen uw order niet annuleren.
2e gesprek: Ok uw order is geannuleerd.

Kijk ik op Paypal, zie ik nog steeds de uitgesteld betaling staan. Paypal gebeld, antwoord: De webshop kan de transactie annuleren, nog voordat de daadwerkelijke betaling wordt gedaan en PayPal zelf kan eer niks aan doen tenzij ik een dispute open.

Bij mixeshop:
3e gesprek: We hebben het geld nog niet ontvangen dus we kunnen nog geen refund geven
4e gesprek, We hebben het geld nog niet, dus we kunnen geen refund geven
5e gesprek: We hebben het geld ontvangen en sturen het product morgen op
zelfde gesprek, net als ik weg ga: Oh wacht we hebben het geld toch niet ontvangen, dus we sturen het product nog niet, maar we kunnen de order niet annuleren, en we gaan het product opsturen als het geld binnen is, ook al heb ik aangegeven dat ik inmiddels gewoon mijn geld terug wil.

Dus mixeshop stuurt het product op, ongeacht of ik wil of niet, en ze kunnen het geld niet terug geven, al zegt Paypal van wel.

Wat mij betreft is het eerste en meteen laatste keer zaken bestellen met de Paypal/China combinatie! :(

Edit:Waarom ik inmiddels gewoon mijn held terug wil: de reacties die ik van hun krijg zijn erg kortaf, reageren vaak niet eens op mijn vraag of kloppen ronduit niet. Ik heb al minstens 10x het woordje sorry gehoord omdat iets toch anders was dan ze eerst zeiden. Mijn vertrouwen is wat dat betreft ook gewoon weg, ik zit al 10 dagen in spanning te wachten wat er in hemelsnaam met mijn geld gaat gebeuren.

En dit alles voor een pakketje wat al binnen had kunnen zijn als ze wel gewoon deden wat ik zeg vroeg.

[ Voor 14% gewijzigd door thefal op 15-05-2014 13:45 ]

• EN-IS
thefal schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:34:
-lange lap tekst - knip-

Wat mij betreft is het eerste en meteen laatste keer zaken bestellen met de Paypal/China combinatie! :(
Zo te lezen ligt het probleem niet bij de Chinese webshop en of handelaar maar bij jou. Ik begrijp uit je tekst dat je je Paypal account niet hebt gekoppeld met een bankrekening en of je credit card. Wanneer dat wel het geval zou zijn, dan betaal je direct, PayPal haalt vervolgens een paar dagen tot een week later het bedrag (in euro's) van je rekening/cc af, zo hoef je niet eerst te wachten op een betaling aan de tegenpartij, maar betaal je direct.

Als je je voor het eerst aanmeld op PayPal, dan gaan ze niet zomaar geld voorschieten :) Daarom is het altijd verstandig;
- om op je PayPal rekening geld te storten (bankoverschrijving - dat kan zelfs nu met iDeal dacht ik?)
- of om via je credit card geld te storten op je PayPal rekening -
- of om je bankrekening te koppelen met PayPal - betalingen worden direct uitgevoerd en bedrag later geind
- of om je cc te koppelen met PayPal - betalingen worden direct uitgevoerd en bedrag later geind

Dat noemen ze een 'verified user'... Succes!

//ik zie dat je je post hebt gewijzigd, even een tip, er is absoluut geen reden voor paniek, je hebt via PayPal betaald, je geld is niet zomaar weg of verdwenen, deze krijg je gewoon terug, of je opent binnen 40 dagen een dispute en je vraagt je geld terug. Dat heb je al in feite al gedaan, wacht een paar dagen en kijk wat de status is van je betaling in PayPal.

[ Voor 12% gewijzigd door EN-IS op 15-05-2014 13:51 ]

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
EN-IS schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:47:
[...]
Ik begrijp uit je tekst dat je je Paypal account niet hebt gekoppeld met een bankrekening en of je credit card.
Dat had ik dus wel gedaan, maar kan blijkbaar op 2 manieren. Ze hadden 2 kleine bedragen overgemaakt, die had ik ergens op Paypal.nl ingevoerd en aan de hand daarvan had ik (dacht ik iig) mijn betaalrekening gekoppeld. Ik dacht dus bij mijn eerste betaling dat het geld binnen 1-2 dagen van mijn bankrekening zou worden afgeschreven, maar blijkbaar duurt dat de 1e keer 6-10 werkdagen.

Daarnaast ligt het wel gedeeltelijk aan de webshop: Ze kunnen wel hun order annuleren, maar kunnen de betaling niet annuleren? En als ze de betaling binnen hebben versturen ze de telefoon ipv het geld terug te sturen, ook al is de order geannuleerd? Madness |:(
EN-IS schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:47:
[...]
(bankoverschrijving - dat kan zelfs nu met iDeal dacht ik?)
Idd, dit heb ik gedaan dmv Money2, maar dat geld kan ik dus niet gebruiken om de betaling af te ronden, omdat de bankoverschrijving plaatsvond ná de bestelling. Nu moet ik dus 6-10 dagen wachten...op een automatische bankoverschrijving 8)7

• Kwastje
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik heb een Samsung S3 besteld en gekregen.
Echter was de camera teleurstellend slecht en deed het touchscreen het na 2 weken al niet meer.
Chinaecarts reageert echter nergens meer op.
Ze hebben zelfs een slechte recensie die ik geplaatst heb hierover aangepast en er een goede van gemaakt!
Volgens mij zijn het oplichters!

Hoe krijg ik mijn geld terug of krijg ik hen te pakken?
Hoe te handelen?

gr Kwastje

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Dacht je dat je een echte S3 kreeg dan?
Het zijn sowieso geen Samsungs :+

• tc982
Kwastje schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:36:
Echter was de camera teleurstellend slecht en deed het touchscreen het na 2 weken al niet meer.
Ze hebben zelfs een slechte recensie die ik geplaatst heb hierover aangepast en er een goede van gemaakt!

Hoe te handelen?

gr Kwastje
Om te beginnen: waar heb je deze besteld? En heb je al een ticket geopend bij hen?

Verwijderd

Hoe te handelen?

gr Kwastje
Wat staat er op de achterkant van je telefoon: Sansung of Samsong :+

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-11 09:19

Ttje

"We shall never surrender"

Hoe te handelen?

gr Kwastje
Deze webshop ken ik ook, ik wou er ook iets bestellen maar naar even te hebben gegoogled heb ik dit afgehaakt.
Dankzij het punt wat jij ook al vermeld dat ze je reactie gewoon aanpassen.
Trouwens, daar zijn het allemaal nep en namaak spullen!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
http://www.pandawill.com/...2-otg-4400mah-p89112.html

kan dit echt? 4400mah en dan maar 8.9 mm dik?

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

@ Kwastje

Even Google gebruiken op Chinaecarts had je een hoop ellende kunnen besparen.
Tevens staat er in de beschrijving ook Samsung Galaxy S3 clone.

@ Ikpakacties

Mijn Lenovo P780 heeft ook 4400mah en is 10mm dik. Die 1mm minder dik lijkt me wel kunnen. Eerlijk gezegd lijkt dit wel een P780 cloon. Dan zou ik toch liever voor de echte Lenovo gaan, die is een stuk goedkoper en goede kwaliteit.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

De Lenovo P780 heeft trouwens een 4000mAh accu, en ik weet dat deze telefoon prima in elkaar zit en een zeer goede accuduur heeft.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
[b][message=42238345,noline]. Dan zou ik toch liever voor de echte Lenovo gaan, die is een stuk goedkoper en goede kwaliteit.
pandawill verkoopt m voor 245 en geen goedkopere kunnen vinden in andere webshops.,
Stuk goedkoper zeg je? , van waar?

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Staat te koop bij To2c.com voor €160,- en bij CooiCool.com voor €150,00

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• dutchgio
Goedkoopste optie is CooliCool inderdaad, daar is ie nu 'om sale' voor 150 euro:
http://www.coolicool.com/...b-ra-g-28544?currency=EUR

Weet je tenminste dat het met de kwaliteit wel goed zit, al zal dat met THL ook niet zo'n probleem zijn..

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

CooliCool is overigens net als To2c.com een prima en betrouwbare shop en met DHL shipping heb je het binnen een week binnnen.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:46
FOCALPRICE:
Besides, I'd like to extend you a sweet present, a 5% off sitewide coupon. You can apply it to your next order.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Weet niet of dit accountgebonden is. Ikzelf ga het niet gebruiken

• EN-IS
bottom line schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 13:03:
FOCALPRICE:
Besides, I'd like to extend you a sweet present, a 5% off sitewide coupon. You can apply it to your next order.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Weet niet of dit accountgebonden is. Ikzelf ga het niet gebruiken
Top, zocht al een coupon, maar 1 voor BANGGOOD :) Ik heb je coupon niet gebruikt, ze hebben niet wat ik zoek (Earson BT speaker). :)

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:59

RobertowNL

For your gear!

EN-IS schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 14:15:
[...]

Top, zocht al een coupon, maar 1 voor BANGGOOD :) Ik heb je coupon niet gebruikt, ze hebben niet wat ik zoek (Earson BT speaker). :)
Banggood heeft de earson nog wel:
http://www.banggood.com/W...hone-Device-p-911696.html

• EN-IS
Focalprice heeft het niet, dat bedoelde ik :)

Nu nog een coupon voor BG vinden en de Earson bestellen. :9

• NSG

NSG

Je weet niks!

Balen, de 5200mAh Power Bank die ik op eBay heb gekocht is fake. Ik denk dat ik dan maar een poging ga wagen bij banggood, waar de 10400mAh in elk geval wel echt zou zijn.

Uiteraard de verkoper een bericht gestuurd met het verzoek het totaal bedrag terug te storten, haalt dat niks uit dien ik een claim in via Paypal.

Hier dus niet kopen: http://www.ebay.nl/itm/16..._trksid=p3984.m1497.l2649

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:16

sphere

Debian abuser

Koop dat 20000mah ding op dx.com die is ~12000 ofzo voor 19 euro.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• NSG

NSG

Je weet niks!

Ik heb de 10400mAh versie op DX besteld en die 5200mAh op eBay omdat deze destijds niet bij DX te verkrijgen was, overigens zou ik het ook niet gekocht hebben voor de prijs die DX er momenteel voor vraagt. Waarom beide denk je dan misschien? Gewoon om het hebben :P

XIAOMI staat goed bekend dus die meerprijs wil ik best betalen over een no-brand product.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:03
Als je echt een goede powerbank wilt dan moet je dit kopen:
1x http://www.dx.com/p/enb-m...ger-white-max-1-5a-220016
2x http://www.dx.com/p/genui...-pair-121452#.U3eMA15gP_E

Kost wat, maar dan heb je wel eentje met goede capaciteit door de goede Panasonic cellen, ipv eentje met GenuineExploding 300000mAh cellen ®™

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:32

Mavamaarten

Omdat het kan!

Die van Xiaomi, gekocht op DX, was ook door een tweaker uit elkaar gehaald en als echt bevonden. Capaciteit was dus 10400 mAh. Ik had hem een beetje impulsief gekocht, maar na een mailtje dat het nog wel even kon duren omdat ze hem niet meer in stock hebben heb ik hem dan toch maar gecanceld. Had hem niet echt nodig dusja.

Verrassend trouwens dat zelfs stomme dingen wel wat in prijs kunnen verschillen. Heb net een soort van kabelhouders besteld op ebay voor $3. Op DX was hetzelfde product $5 en op AliExpress $5.5. Voor heat-shrink tubing was het dan weer omgekeerd, daar kon je 10m kopen voor minder dan $1 op AliExpress, en 1m kostte $3 op DX :+

Android developer & dürüm-liefhebber

• EN-IS
@Enes_81, De Xiaomi Mi Charger 10400mAh was in de aanbieding maar is nu weer voor $22.85, volgens mij is ChinaBuye nog altijd het goedkoopste (icm coupon ChinaBuye5 - coupon geldt op de gehele website, moet je wel ingelogd zijn!).

En ik heb even zitten kijken, volgens mij is de Xiaomi Mi Charger 5200mAh ook het goedkoopste bij ChinaBuye (voor $16,16);
http://www.chinabuye.com/...apple-and-android-devices

@Mavamaarten, sowieso zijn prijsverschillen soms absurd, het loont om te vergelijken (of gebruik te maken van www.chinaprices.us).

@ThinkPad, toen ik een powerbank wilde kopen, las ik een review en kwam deze combi het beste uit de test :) Alleen de Xiaomi en Romoss powerbanken zijn kwalitatief net zo goed of zelfs beter, het loont om een Xiaomi of Romoss powerbank te kopen ipv 2 losse items en je bent ook nog iets goedkoper uit :)

[ Voor 17% gewijzigd door EN-IS op 18-05-2014 18:38 ]

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

ThinkPadd schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 18:21:
Als je echt een goede powerbank wilt dan moet je dit kopen:
1x http://www.dx.com/p/enb-m...ger-white-max-1-5a-220016
2x http://www.dx.com/p/genui...-pair-121452#.U3eMA15gP_E

Kost wat, maar dan heb je wel eentje met goede capaciteit door de goede Panasonic cellen, ipv eentje met GenuineExploding 300000mAh cellen ®™
Dat zijn geen echte Panasonic.s :+ :+
Zie oa:
http://www.candlepowerfor...Protected-3400mAh-(Green)
http://budgetlightforum.com/node/10574

Als er "genuine" of "100% original" bijstaat op DX kan je er vanuit gaan dat het nep is.

Echte Panasonic NCR18650 zijn overigens grijs.

• EN-IS
Kenzi schreef op zondag 18 mei 2014 @ 14:35:
Dat zijn geen echte Panasonic.s :+ :+
Zie oa:
http://www.candlepowerfor...Protected-3400mAh-(Green)
http://budgetlightforum.com/node/10574

Als er "genuine" of "100% original" bijstaat op DX kan je er vanuit gaan dat het nep is.

Echte Panasonic NCR18650 zijn overigens grijs.
Dit zijn de echte :) Grijze kleur is 'unprotected'. Gouden kleurige is beschermd.
Afbeeldingslocatie: http://fasttechcdn.com/products/114/1141000/1141000-3-thumb.jpg

http://www.fasttech.com/p...cted-rechargeable-2900mah

[ Voor 4% gewijzigd door EN-IS op 18-05-2014 14:40 ]

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:26
EN-IS schreef op zondag 18 mei 2014 @ 14:20:
@Enes_81, De Xiaomi Mi Charger 10400mAh was in de aanbieding maar is nu weer voor $22.85, volgens mij is ChinaBuye nog altijd het goedkoopste (icm coupon ChinaBuye5).
Jammer, de coupon ChinaBuye5 werkt niet meer.

• NSG

NSG

Je weet niks!

Dotto schreef op zondag 18 mei 2014 @ 15:02:
[...]

Jammer, de coupon ChinaBuye5 werkt niet meer.
Ben je wel ingelogd? Werkt hier wel degelijk.

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:26
Enes_81 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 16:06:
[...]

Ben je wel ingelogd? Werkt hier wel degelijk.
Ik wist niet dat je ingelogd moest zijn, hij werkt nu! Bedankt.

• TheXuanlong
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-07-2024
Hallo,

Ik was opzoek naar een chinese forwarding service zodat ik dus pakketjes daarna toe kan laten sturen en dat zij het voor een prijs doorsturen. Ik kwam hierbij op een forum van miui en daar had iemand een hele post over 65daigou. De site ziet er goed uit en denk dat ik binnenkort wat kleins ga bestellen bij xiaomi en dat zei het doorsturen. Maar heeft hier iemand ooit gehoord, of zelfs ervaring met 65gaigou.com?

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

TheXuanlong schreef op zondag 18 mei 2014 @ 17:27:
Hallo,

Ik was opzoek naar een chinese forwarding service zodat ik dus pakketjes daarna toe kan laten sturen en dat zij het voor een prijs doorsturen. Ik kwam hierbij op een forum van miui en daar had iemand een hele post over 65daigou. De site ziet er goed uit en denk dat ik binnenkort wat kleins ga bestellen bij xiaomi en dat zei het doorsturen. Maar heeft hier iemand ooit gehoord, of zelfs ervaring met 65gaigou.com?
65daigou is een taobao agent, zoals zovelen. Let er dus wel op hoe je gaat bestellen. Ga je het zelf bij xiaomi bestellen en hun office als adres opgeven? Of laat je het hun bestellen (met alle kans op een fake xiaomi product)? (komt niet perse door hun maar er zweeft nogal veel nep xiaomi op taobao)

• rty
  • Registratie: November 2011
  • Niet online

rty

Iemand ervaring met hongkongeek.com en klopt het dat ze mogelijke inklaringskosten etc achteraf terugbetalen?

• Mc55
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-11 19:57
Ik wil graag de XIAOMI power bank bestellen via chinabuye maar welke verzendmogelijkheid kan ik het beste kiezen?

• Ttje

Ttje

Ik wil graag NFC tags of stickers kopen.
Heeft iemand ervaring met zulke dingen en waar heb je ze dan gekocht?
Ik wil het in ieder geval eens uitproberen.
Lijkt me een leuke toevoeging!

• tc982
Ttje schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:30:
En wat zie je dan als toevoeging? Echt gewoon nieuwsgierig !

• Ttje

Ttje

tc982 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:49:
[...]

En wat zie je dan als toevoeging? Echt gewoon nieuwsgierig !
Haha ja dat vooral, maar bijv als ik ga slapen dat ie dan in vliegtuig stand gaat of uit gaat.

• Mc55
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-11 19:57
Kenzi schreef op zondag 18 mei 2014 @ 14:35:
[...]

betekend dat dat deze nep is?

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
Ttje schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:30:
Ik wil graag NFC tags of stickers kopen.
Heeft iemand ervaring met zulke dingen en waar heb je ze dan gekocht?
Ik wil het in ieder geval eens uitproberen.
Yep. Werkt prima. Via Ebay voor 80 cent ofzo.

Let wel op welk type je koopt.

marco_sire@hotmail.com

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Mc55 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:57:
[...]

Nee, er staat duidelijk bij dat het om de Xiaomi gaat.

Verwijderd

Mc55 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:57:
[...]

Dat is een "echte" van DX, je moet niet alles geloven wat hier gepost wordt ;)

• Pikoe
  • Niet online
Mijn persoonlijke ervaring is dat alles nep is. Ik heb zelfs meerdere malen nep-merk producten ontvangen terwijl ik merkloze producten had besteld (gehad bij zowel dx en buyincoins).
Als je echt een merk product wilt zal je buiten China moeten bestellen. En zelfs dan bij een betrouwbare winkel.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Pikoe schreef op maandag 19 mei 2014 @ 01:01:
Mijn persoonlijke ervaring is dat alles nep is. Ik heb zelfs meerdere malen nep-merk producten ontvangen terwijl ik merkloze producten had besteld (gehad bij zowel dx en buyincoins).
Als je echt een merk product wilt zal je buiten China moeten bestellen. En zelfs dan bij een betrouwbare winkel.
Er zijn zeker wel echte producten te bestellen in China. Je moet alleen goed opletten waar, en ook niet verwachten dat het super goedkoop is.
Xiaomi is (ook in China) een populair merk, en dus een big target voor makers van nep producten. Dus is het helaas goed zoeken om de echte te vinden. En vaak is het, hoe meer een verkoper schreeuwt dat het een 'echt' product is, hoe groter de kans dat het niet zo is.
Xiaomi producten koop ik alleen via hun eigen website, of in de fysieke winkel (gaat wat makkelijker daar ik in China woon).

• Ttje

Ttje

marco_sire schreef op zondag 18 mei 2014 @ 22:53:
[...]

Yep. Werkt prima. Via Ebay voor 80 cent ofzo.

Let wel op welk type je koopt.
Welke type kan ik het beste nemen?
Ik heb een verstand van nul als het om zulke dingen gaat :+

• NSG

NSG

Je weet niks!

Pikoe schreef op maandag 19 mei 2014 @ 01:01:
Laat XIAOMI nou net een Chinees merk zijn, zou ik dus buiten China moeten kopen?..

• dutchgio
nee, maar in ieder geval niet bij vage Ebay/Aliexpress sellers voor een 'te' lage prijs, dan kun je wel raden dat het nep is... :)
Pagina: 1 ... 76 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]