En die van mij brak direct de stekker af (na het ruiken van verbrand plastic)Bas90 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:57:
[...]
Juist, heb er 2 gehad die spontaan ontploften in t stopcontact......
Verwijderd
ja hoop het heb hem al gedeeltelijk op me site gezetVerwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:55:
[...]
Donders inderdaad! Kun je er mee bellen?
overigens wacht ik nog op +- 10 pakketjes
Heb via to2c.com een xiaomi hongm besteld, vorige week donderdag, en kreeg 7 maart m'n shipping code binnen.
Wordt verzonden via DHL, maar als ik m'n pakket track staat op de site enkel: shipping information received.
Op to2c.com staat ook 'order completed'.
heb al naar to2c.com een mail gestuurd om te vragen waarom er niets aan de status veranderd.
Ik krijg dan als antwoord dat ik geduld moet hebben, maar ik snap niet dat het zo lang duurt via DHL, had namelijk gehoopt dat hij deze vrijdag binnen zou zijn.
Wordt verzonden via DHL, maar als ik m'n pakket track staat op de site enkel: shipping information received.
heb al naar to2c.com een mail gestuurd om te vragen waarom er niets aan de status veranderd.
Ik krijg dan als antwoord dat ik geduld moet hebben, maar ik snap niet dat het zo lang duurt via DHL, had namelijk gehoopt dat hij deze vrijdag binnen zou zijn.
Dat je een shipping code hebt wil niet zeggen dat het daadwerkelijk verzonden is. Heb hier een rol met shipping codes liggen, die worden pas actief als het koeriersbedrijf ze invoert in het systeem.thenlownager schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 16:29:
Heb via to2c.com een xiaomi hongm besteld, vorige week donderdag, en kreeg 7 maart m'n shipping code binnen.
Trouwens, de Xiaomi Hongmi is zeer beperkt verkrijgbaar, volgende batch gaat 18 maart in de verkoop via Xiaomi.com. En helaas zijn er nogal veel nep Xiaomi's in omloop, goed checken dus.
Zag de volgende website nog niet in dit topic: eglobalcentral.eu
Heb daar mijn canon 6D besteld voor ongeveer 300 euro onder de pricewatch prijs.
Weliswaar een grote gok om zoiets duurs op zo een website te bestellen maar mijn ervaring is zeer positief te noemen.
Tijdlijn van de bestelling:
Op 30-01(STOM STOM STOM...net voor chinees nieuwjaar) de bestelling geplaatst. Dezelfde dag nog een mail gehad om mijn adres te bevestigen (rekening afschrift of een andere rekening
).
Op 07-02 was de bestelling verstuurd
Op 10-02 was de bestelling binnen.
Ze beloven op de website dat je geen invoerkosten/btw hoeft te betalen. Dat is bij deze zending en 2 andere van een paar vrienden van mij (een canon 5D mark 3 en een Nikon D610) allemaal goed gegaan.
De truuk die hierachter zit is dat ze een zeer lage waarde meegeven aan het pakket. Bij controle ben je dus alsnog de sjaak. Al zie ik meerdere reviews op trustpilot waarin ze de kosten willen vergoeden.
Een groot nadeel is natuurlijk de RMA afhandeling. Je hebt kans dat je hem terug moet sturen naar Hong Kong. Al moet ik zeggen dat ik zelf nog nooit binnen het garantie jaar een defect heb gehad met mijn DSLRs.
Heb daar mijn canon 6D besteld voor ongeveer 300 euro onder de pricewatch prijs.
Weliswaar een grote gok om zoiets duurs op zo een website te bestellen maar mijn ervaring is zeer positief te noemen.
Op 30-01(STOM STOM STOM...net voor chinees nieuwjaar) de bestelling geplaatst. Dezelfde dag nog een mail gehad om mijn adres te bevestigen (rekening afschrift of een andere rekening
Ze beloven op de website dat je geen invoerkosten/btw hoeft te betalen. Dat is bij deze zending en 2 andere van een paar vrienden van mij (een canon 5D mark 3 en een Nikon D610) allemaal goed gegaan.
De truuk die hierachter zit is dat ze een zeer lage waarde meegeven aan het pakket. Bij controle ben je dus alsnog de sjaak. Al zie ik meerdere reviews op trustpilot waarin ze de kosten willen vergoeden.
Een groot nadeel is natuurlijk de RMA afhandeling. Je hebt kans dat je hem terug moet sturen naar Hong Kong. Al moet ik zeggen dat ik zelf nog nooit binnen het garantie jaar een defect heb gehad met mijn DSLRs.
Ja had ik al gelezenKenzi schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 17:00:
[...]
Dat je een shipping code hebt wil niet zeggen dat het daadwerkelijk verzonden is. Heb hier een rol met shipping codes liggen, die worden pas actief als het koeriersbedrijf ze invoert in het systeem.![]()
Trouwens, de Xiaomi Hongmi is zeer beperkt verkrijgbaar, volgende batch gaat 18 maart in de verkoop via Xiaomi.com. En helaas zijn er nogal veel nep Xiaomi's in omloop, goed checken dus.
En er staat ook al 'order completed' maargoed ga nog even afwachten, ik vind de communicatie maar matig via mail met to2c.
[ Voor 9% gewijzigd door thenlownager op 12-03-2014 17:50 ]
Ik heb daar mijn Amazon Kindle Paperwhite gekocht aan 105€ ipv 139 via amazon. Perfect afgehandeld en in 2 dagen bij mij.Shinoki schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 17:06:
Zag de volgende website nog niet in dit topic: eglobalcentral.eu
Op 30-01(STOM STOM STOM...net voor chinees nieuwjaar) de bestelling geplaatst. Dezelfde dag nog een mail gehad om mijn adres te bevestigen (rekening afschrift of een andere rekening).
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Klopt, ook ik heb een shippingcode gekrgen van DHL, maar dat betekent alleen maar dat de zending bij hun (online) is aangemeld. Dus nog niet aangeleverd door de leverancier. Nu dus wachten tot de leveranciert aanlevert of (indien er achterstand is) dat DHL de stapel pakketjes snel verwerkt. Voor mij is de lol er even af, heb al 1 week een code, maar er gebeurt niks.Kenzi schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 17:00:
[...]
Dat je een shipping code hebt wil niet zeggen dat het daadwerkelijk verzonden is. Heb hier een rol met shipping codes liggen, die worden pas actief als het koeriersbedrijf ze invoert in het systeem.
Verwijderd
Gisteren de op 21-02 bestelde DOOGEE DG300 binnen gekregen.
Zeer solide toestel, camera is redelijk.
Tevens ook een horloge binnen gekregen die maar 6 dagen onderweg is geweest met China-Post!
Recordje voor mij in iedergeval!
Banggood btw
Zeer solide toestel, camera is redelijk.
Tevens ook een horloge binnen gekregen die maar 6 dagen onderweg is geweest met China-Post!
Recordje voor mij in iedergeval!
Banggood btw
Deze Ebay-winkel uit Nederland heeft hem waarschijnlijk wel te koop voor een goede prijs:
http://stores.ebay.nl/cascadaonderdelenstore/
xileS schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 02:13:
Adapter van mijn FON2100A/B/C acces point is kapoet. Dacht om een vervanging te bestellen op DX of een andere site, maar weet niet met zekerheid welke te bestellen.
Dit is de kapotte adapter:
[afbeelding]
Ik had zelf deze 2 gevonden:
http://dx.com/p/5v-2a-pow...-plug-159396#.Ux-yYfl5Ot9
http://dx.com/p/5v-2a-uni...-35mm-157728#.Ux-yYvl5Ot9
Iemand enig idee welke geschikt is als vervanging? Van een andere site mag natuurlijk ook. Het liefst wil ik het zo snel mogelijk, maar ze hebben allemaal ongeveer dezelfde verzendtijd van ongeveer een paar weken denk ik.
Verwijderd
Niet echt goedkoop wat ik daar allemaal zie... bij de action ben je goedkoper uit.
Niet echt goedkoop wat ik daar allemaal zie... bij de action ben je goedkoper uit.
Er is hier een Action heel dichtbij sinds pas. Ik ben er nog nooit binnen geweest (en vandaag al helaas gesloten). Hebben ze daar ook zulke kabels ja
?
Verwijderd
Durf ik niet te zeggen, maar ze hebben regelmatig kortstondig partijen goedkope elektronica of in de weekaanbieding. Ook een vast assortiment screenprotectors (80 ct voor 3 stuks), HDMI kabels (goldplated, 2 euro), usb kabeltjes, audio tulp (69 ct) etc.
Loont zeker de moeite!
Loont zeker de moeite!
Verwijderd
Ik heb een vraag, ik heb ongeveer 2 weken geleden een pakketje bestelt. nu staat er dat mijn pakketje is gearriveerd op het internationale kantoor van uitwisseling, Bebrua. Mijn vraag is, wat is Bebrua en waar ligt dit?
Belgium Brussels Airport
"When you grow up your heart dies"
Ze hebben hem helaas niet.kwelbast schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:47:
Deze Ebay-winkel uit Nederland heeft hem waarschijnlijk wel te koop voor een goede prijs:
[...]
Action helaas ook niet.Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 18:52:
Durf ik niet te zeggen, maar ze hebben regelmatig kortstondig partijen goedkope elektronica of in de weekaanbieding. Ook een vast assortiment screenprotectors (80 ct voor 3 stuks), HDMI kabels (goldplated, 2 euro), usb kabeltjes, audio tulp (69 ct) etc.
Loont zeker de moeite!
Wordt denk ik gewoon een nieuwe acces point kopen, scheelt mij moeite om te zoeken ;p
Waar? Welke? Hoe verzonden?Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 12:51:
heb vorige week een draadloze oplader en ontvanger besteld.
Zo hebben andere er niet veel aan. Topic gaat over ervaringen delen zodat andere die kunnen gebruiken (en ook niet over wat de plaatselijke Action wel / niet heeft)
Ik ben van plan om vanavond de power bank van xiaomi op pandawill te bestellen, alleen dit is mijn eerste keer dat ik iets uit china haal en mijn vraag is daardoor, welke soort verzending zal het best zijn om te kiezen? omdat de power bank zelf maar 18 euro kost wil ik er niet te veel aan uitgeven maar is er een grote meerwaarde aan 'Reg Airmail By China Post' of 'Reg Airmail By SignaporePost'?
De power bank:
http://www.pandawill.com/...tablet-silver-p85985.html
De power bank:
http://www.pandawill.com/...tablet-silver-p85985.html
Met registered mail kun je de verschillende stappen van je pakketje zien, dus wanneer het het land verlaat etc.
Maar het is niet sneller oid, je kunt het alleen een klein beetje volgen en bijhouden.
Maar het is niet sneller oid, je kunt het alleen een klein beetje volgen en bijhouden.
Iemand een idee hoe ik blanco canvas doeken (diverse maten) op Chinese sites kan vinden? Bij de Action hebben ze er meer dan genoeg.
Mijn vrouw is iets van plan en daarvoor heeft ze veel van die doeken nodig.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Veel en China passen niet samen. Je gaat veel betalen aan import kosten en belastingen. Vraag gewoon aan de Action winkel of ze er xx aantal voor jou kunnen bestellen.pven schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 20:46:
Iemand een idee hoe ik blanco canvas doeken (diverse maten) op Chinese sites kan vinden? Bij de Action hebben ze er meer dan genoeg.Mijn vrouw is iets van plan en daarvoor heeft ze veel van die doeken nodig.
Je kunt toch gewoon meerdere, losse orders plaatsen, ervan uitgaande dat die dingen niet meer als 22 euro per stuk kostentc982 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 23:17:
[...]
Veel en China passen niet samen. Je gaat veel betalen aan import kosten en belastingen. Vraag gewoon aan de Action winkel of ze er xx aantal voor jou kunnen bestellen.
Als je per bestelling daaronder blijft kan het prima.
De Action heeft van veel dingen altijd slechts 1 levering omdat ze 1 keer groot een restpartij oid inkopen.
Ik weet niet hoe groot ze moeten zijn, maar gewoon zoeken op blank canvas for painting geeft bijvoorbeeld dit:pven schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 20:46:
Iemand een idee hoe ik blanco canvas doeken (diverse maten) op Chinese sites kan vinden? Bij de Action hebben ze er meer dan genoeg.Mijn vrouw is iets van plan en daarvoor heeft ze veel van die doeken nodig.
http://www.ebay.com/itm/A...ain_0&hash=item3383aacbc8
http://www.ebay.com/itm/6...es_EH&hash=item1e7c9dbe42
Gevonden...magic_nl schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:24:
Iemand al 'ns G4 Leds 12v besteld ergens?
Ik zoek tot max. 3w, veel lumen en weinig geld.
Ca. 10 stuks maximaal voor een eerste order.
http://www.dhgate.com/pro...4-led-lamp/165512154.html
Order geplaatst, nu afwachten tot ze er zijn en testen.
Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties
Banggoodmarkdm schreef op zondag 16 maart 2014 @ 13:19:
Met welke site hebben jullie de beste ervaring? Antelife of pandawill?
Beiden zijn prima IMHOmarkdm schreef op zondag 16 maart 2014 @ 13:19:
Met welke site hebben jullie de beste ervaring? Antelife of pandawill?
Oke, gelukkig, en weet je ook welke van de twee (gemiddeld) het snelste verzend?
Ligt puur aan de voorraad van het product die ze hebben, het is volgens mij niet zo dat ze bij Pandawill harder werkenmarkdm schreef op zondag 16 maart 2014 @ 15:58:
[...]
Oke, gelukkig, en weet je ook welke van de twee (gemiddeld) het snelste verzend?
Er is iets raars gebeurd, vrijdag werd een pakketje uit China door BusinessPost bezorgd in plaats van PostNL! Hoe kan dat nou weer?
Mastermind schreef op zondag 16 maart 2014 @ 22:07:
Er is iets raars gebeurd, vrijdag werd een pakketje uit China door BusinessPost bezorgd in plaats van PostNL! Hoe kan dat nou weer?
websiteBusinesspost bezorgt geen post van particulieren en geen pakketten.
Misschien dat het een koerier was die voor beide bezorgd en vergeten was zijn jasje te wisselen.
Snel geleverd door DHL, geen extra kosten moeten betalen, geweldig gewoon!
Het gaat hier over een xiaomi hongmi.
Monday, March 17, 2014 Location Time Pieces
18 Delivered - Signed for by : xxxxxxxxxxxx 1:16 PM
17 With delivery courier BRUSSELS - BELGIUM 9:31 AM
16 Arrived at Delivery Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 5:53 AM
15 Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 5:35 AM
14 Processed at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 12:27 AM
Sunday, March 16, 2014 Location Time Pieces
13 Clearance processing complete at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 11:16 PM
12 Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 11:08 PM
11 Customs status updated BRUSSELS - BELGIUM 9:06 PM
10 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 9:01 PM
9 Processed at LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 7:41 PM
8 Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 5:13 PM
7 Departed Facility in FRANKFURT - GERMANY FRANKFURT - GERMANY 10:43 AM
6 Transferred through FRANKFURT - GERMANY FRANKFURT - GERMANY 10:41 AM
Saturday, March 15, 2014 Location Time Pieces
5 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 5:13 PM
4 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 5:13 PM
3 Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 6:25 AM
2 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 5:40 AM
1 Shipment picked up HONG KONG - HONG KONG 2:23 AM
Het gaat hier over een xiaomi hongmi.
Monday, March 17, 2014 Location Time Pieces
18 Delivered - Signed for by : xxxxxxxxxxxx 1:16 PM
17 With delivery courier BRUSSELS - BELGIUM 9:31 AM
16 Arrived at Delivery Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 5:53 AM
15 Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 5:35 AM
14 Processed at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 12:27 AM
Sunday, March 16, 2014 Location Time Pieces
13 Clearance processing complete at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 11:16 PM
12 Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 11:08 PM
11 Customs status updated BRUSSELS - BELGIUM 9:06 PM
10 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 9:01 PM
9 Processed at LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 7:41 PM
8 Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 5:13 PM
7 Departed Facility in FRANKFURT - GERMANY FRANKFURT - GERMANY 10:43 AM
6 Transferred through FRANKFURT - GERMANY FRANKFURT - GERMANY 10:41 AM
Saturday, March 15, 2014 Location Time Pieces
5 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 5:13 PM
4 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 5:13 PM
3 Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 6:25 AM
2 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 5:40 AM
1 Shipment picked up HONG KONG - HONG KONG 2:23 AM
Verwijderd
Dat zou goed kunnen inderdaad, want zover ik weet werken die samen met PostNL en hebben ze mensen bij Postnl geplaats.Kenzi schreef op maandag 17 maart 2014 @ 10:15:
[...]
[...]
website
Misschien dat het een koerier was die voor beide bezorgd en vergeten was zijn jasje te wisselen.
Ach hier is wel eens een 18m HST vrachtwagen met trailer voorgereden voor een pakketje van 30x30cmMastermind schreef op zondag 16 maart 2014 @ 22:07:
Nope, ik ben erachter hoe het komt.
Soms verstuurt een Chinese webshop het niet vanuit China maar vanuit een depot in Engeland (UK warehouse). In dat geval gaat het via Royal Mail en dat gaat vervolgens niet via PostNL maar Businesspost.
Ik vond het al bijzonder dat het pakketje er al in anderhalve week was!
Ook een pakje uit China?
Soms verstuurt een Chinese webshop het niet vanuit China maar vanuit een depot in Engeland (UK warehouse). In dat geval gaat het via Royal Mail en dat gaat vervolgens niet via PostNL maar Businesspost.
Mutatie schreef op maandag 17 maart 2014 @ 21:29:
[...]
Ach hier is wel eens een 18m HST vrachtwagen met trailer voorgereden voor een pakketje van 30x30cm
[ Voor 29% gewijzigd door Mastermind op 17-03-2014 22:36 ]
Ik kreeg zo een pakket van Microsoft, de UPStrailer die voor kwam rijden.Mastermind schreef op maandag 17 maart 2014 @ 22:34:
Nope, ik ben erachter hoe het komt.
[...]
Ook een pakje uit China?
Mijn vrouw stond nog lachend onder aan de trap "je pakje is er"
Krijg ik van de chauffeur een envelop met CD's ( Beta win98 destijds ).
Hij had hem meegekregen omdat hij als enige in de buurt kwam ( rit met vracht voor Brussel )
Het is niet in te schatten hoe die planning werkt
Iemand enig idee op welke (betrouwbare) Chineze webshop ik een goede 9,7 inch keyboard case met Micro-USB aansluiting (voor tablets dus) kan vinden? De enige site die ik tot nu toe gevonden heb is Aliexpress, maar daar kan ik niet betalen aangezien ik geen Credit Card heb. Verder kom ik snel op 9 inch cases uit, welke dus waarschijnlijk te klein zijn.
22/2 3 pakketjes besteld bij banggood. Vorige week druppelden er 2 binnen en nummer 3 is er nog niet. We gaan week 4 zo ongeveer in.... is er hoop dat ie nog komt? Ik heb geen tracking nummer.
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |
Er is zeker nog hoop
Ik verwacht een dezer dagen een pakketje dat al bijna 6 weken onderweg is.
Maar het kan ook zeer snel gaan! Vorige week vrijdag iets besteld bij DX en vandaag kwam deze al binnen... Deze was trouwens niet met T&T verstuurd..
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Het rare is dat het pakketje dat er nog niet is, als eerste op 'shipped' stond. Led strip van € 12,-
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |
Inmiddels op Banggood een ideale case gevonden voor een tientje (met stylus). Moet wel een OTG kabeltje tussen maar die heb ik nog liggen.msnguy schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 21:27:
Iemand enig idee op welke (betrouwbare) Chineze webshop ik een goede 9,7 inch keyboard case met Micro-USB aansluiting (voor tablets dus) kan vinden? De enige site die ik tot nu toe gevonden heb is Aliexpress, maar daar kan ik niet betalen aangezien ik geen Credit Card heb. Verder kom ik snel op 9 inch cases uit, welke dus waarschijnlijk te klein zijn.
Verwijderd
Zie net op tracking dat er een aantal pakketjes bij de buren liggen. reviewen vanmiddag dus
Weekje terug een lenovo P780 besteld. gisteren verzonden. Nu blijkt mijn order number van singapore post RX943xxxxxxDE te zijn. Betekent dit dat het pakketje een omweg door Duitsland maakt? ):
[ Voor 3% gewijzigd door Biscuit op 19-03-2014 13:12 ]
Mijn pakketje ligt al sinds zaterdag in Nederland, waarschijnlijk bij de Duane. Beetje jammer, vorig jaar deed eenzelfde pakketje bij dezelfde webshop er 1 dag over bij de Duane... Hopelijk komen mijn 2 andere pakketjes bij Banggood wel gewoon snel door de Duane...
Douane heeft geen informatie over waar uw pakket is. Het post- of koeriersbedrijf kan u vertellen waar het pakket is en of bijvoorbeeld de douaneafhandeling inmiddels klaar is. De Douane heeft hierover geen informatie. UW PAKKET LIGT ALTIJD BIJ HET POST- OF KOERIERSBEDRIJF, NOOIT BIJ DE DOUANE !msnguy schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:37:
Mijn pakketje ligt al sinds zaterdag in Nederland, waarschijnlijk bij de Duane. Beetje jammer, vorig jaar deed eenzelfde pakketje bij dezelfde webshop er 1 dag over bij de Duane... Hopelijk komen mijn 2 andere pakketjes bij Banggood wel gewoon snel door de Duane...
Gaat via de Deutsche Post denk ik.Biscuit schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:13:
Weekje terug een lenovo P780 besteld. gisteren verzonden. Nu blijkt mijn order number van singapore post RX943661221DE te zijn. Betekent dit dat het pakketje een omweg door Duitsland maakt? ):
Contact gehad met banggood.com; 7 dagen wachten en als het dan nog niet binnen is, kijken ze naar een oplossing. Dus vooralsnog prima snelle service.
msnguy schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:37:
offtopic:
pssst: het het is douane..
pssst: het het is douane..
RobertowNL in "[Ervaringen] Online shoppen in China"Biscuit schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:13:
Weekje terug een lenovo P780 besteld. gisteren verzonden. Nu blijkt mijn order number van singapore post RX943xxxxxxDE te zijn. Betekent dit dat het pakketje een omweg door Duitsland maakt? ):
DE = Deutsche post
Super! DankjewelRobertowNL schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:44:
[...]
RobertowNL in "[Ervaringen] Online shoppen in China"
DE = Deutsche post
Nu kan ik met een gerust hart verder met m'n schoolwerk
Weet iemand wat er gebeurt als ik bij Alibaba 1 bestelling plaats die producten van verschillende leveranciers bevat? Wordt dit in 1 pakket verstuurt of stuurt iedere leverancier zijn product apart op?
Verwijderd
Je ontvangt van iedere leverancier een pakket.KrissCross schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 00:55:
Weet iemand wat er gebeurt als ik bij Alibaba 1 bestelling plaats die producten van verschillende leveranciers bevat? Wordt dit in 1 pakket verstuurt of stuurt iedere leverancier zijn product apart op?
Dus als ik voor meer dan €50 euro artikelen bestel, maar zorg dat elk artikel van een leverancier onder de €20 blijft, krijg ik geen problemen met de douane? Mooi, bedankt voor de info!Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 01:39:
[...]
Je ontvangt van iedere leverancier een pakket.
Dat begrijp ik, maar om dergelijke artikelen gaat het nietKenzi schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 08:57:
[...]
Tenzij het nep, imitatie of verboden artikelen bevat.
Die zijn dan wel niet echt vers meer Ze zijn al oud als ze vanuit NL naar China verscheept worden.Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 14:17:
[...]
nou ja taobao zelf niet maar sellers daar op wel
Ps: op taobao zijn ook AH basic stroop wafels te koop
Ik neem aan dat jij daar geen stroopwafels gaat bestellen als je in Nederland woont.
En als ik hier in China stroopwafels wil hebben ga ik wel naar Prizemart in HK gezien de aso prijzen die ze rekenen op Taobao voor euroshopper stroopwafels.
Sellers op Taobao hebben weinig interesse in reviewers van buiten China, gezien Taobao zich op de Chinese markt richt, totaal in het Chinees is (en ook geen echte ruimte biedt aan reviews) en geen internationale shipping standaard aanbiedt en alle prijzen alleen in RMB zijn.
Knap dat een seller op Taobao jouw gratis artikelen stuurt om te reviewen.
Bedoel je niet Aliexpress (C2C) / Alibaba (B2B / B2C)? Aliexpress is het platform voor sales buiten China.
Ze vertelde mij dat ze hem 18 Maart hadden verzonden. Net na getracked bij Deutsche Post (Apart, had Singapore Post aangevinkt):
The item arrived at the International Logistics Center Deutsche Post Hong Kong VV on Mar 20, 2014.
Na 4 dagen nogsteeds geen update ):
Betekent dit dat mijn telefoon op zee dobbert en ik pas over een week of 4 op mijn deurmat mag gaan kamperen? Iemand ervaring met Pandawill/Singapore Post?
The item arrived at the International Logistics Center Deutsche Post Hong Kong VV on Mar 20, 2014.
Betekent dit dat mijn telefoon op zee dobbert en ik pas over een week of 4 op mijn deurmat mag gaan kamperen? Iemand ervaring met Pandawill/Singapore Post?
Hallo,
Hoe lang duurt het ongeveer voordat mijn pakketje aankomt in Nederland? Laatste update (18 dagen terug):
Despatched to overseas (Country code: NL)
Tracking: RF206655381SG
Besteld op DHgate en laten verzenden met SingPost
Hoe lang duurt het ongeveer voordat mijn pakketje aankomt in Nederland? Laatste update (18 dagen terug):
[ Voor 12% gewijzigd door techetga op 23-03-2014 22:16 ]
@beide posts hierboven: Als je iets in China bestelt, moet je geduld hebben. In sommige gevallen zijn de track-en-trace gegevens niet actueel, je weet niet precies wanneer het pakket op de post gaat en je weet niet hoe lang het gaat duren. Maakt daarbij niet uit welke gratis verzendmethode je daarbij hebt gebruikt. Soms heb je het binnen een week in huis, soms duurt het 2 maanden of langer. Dus... gewoon nog even geduld hebben en opeens ligt er een pakje in je brievenbus.
4 dagen geen update en meteen paniek of je pakketje niet verdwenen is..
Ga je dan eens goed inlezen en begin bij de starterspost van dit topic, of koop gewoon bij de lokale action.
Aan die posts van "is mijn pakketje zoek?" Draagt niet zoveel bij aan dit topic...
Ga je dan eens goed inlezen en begin bij de starterspost van dit topic, of koop gewoon bij de lokale action.
Aan die posts van "is mijn pakketje zoek?" Draagt niet zoveel bij aan dit topic...
Check: RobertowNL in "[Ervaringen] Online shoppen in China"Biscuit schreef op zondag 23 maart 2014 @ 00:39:
Ze vertelde mij dat ze hem 18 Maart hadden verzonden. Net na getracked bij Deutsche Post (Apart, had Singapore Post aangevinkt):
18 dagen is al wat langer, maar de ervaring leert dat het inderdaad zo lang kan duren bij Singapore post (zo af en toe). Wacht het nog even af en neem tegen de tijd dat je moet claimen eens contact op met de verkoper wellicht kan hij wat voor je betekenen.techetga schreef op zondag 23 maart 2014 @ 22:14:
Hallo,
Wij hebben helaas geen glazen bol waar in staat wanneer hij gaat aankomen
Iemand nog leuke dingen voorbij zien komen bij Aliexpress? De echte gaga deals gaan niets worden natuurlijk maar de vorige keer heb ik best een paar leuke andere dingen kunnen oppikken.
Heb zelf ondertussen een paar op de wishlist:
- MIFI, moet nog even zien wat de uiteindelijke prijs gaat zijn. Met coupon wellicht interessant genoeg.
- Lenovo AP, lekker compact rond de 7$
Daarnaast haal ik wellicht nog een car dvd speler (zonder het dvd gedeelte). Ben er nog niet helemaal uit maar het hoge gadget gehalte spreekt mij wel aan
Heb ondertussen een 50$ coupon te pakken kunnen krijgen, ga de komende dagen proberen nog een 100$ coupon te scoren, mocht dat lukken dan koop ik er zeker 1.
[ Voor 29% gewijzigd door RobertowNL op 23-03-2014 23:48 ]
Verwijderd
Handy apparaatje, wist niet dat zo'n ding bestond. Thnx voor de tip!Iemand nog leuke dingen voorbij zien komen bij Aliexpress? De echte gaga deals gaan niets worden natuurlijk maar de vorige keer heb ik best een paar leuke andere dingen kunnen oppikken.
Heb zelf ondertussen een paar op de wishlist:
- MIFI, moet nog even zien wat de uiteindelijke prijs gaat zijn. Met coupon wellicht interessant genoeg.
Ik ga op zoek, als het even kan goedkoper en zonder powerbank
Shipment number: RXXXXXXXXXXXDE
The item was handed over to the International Logistics Center Frankfurt on Mar 22, 2014 to be forwarded to Netherlands.
Excuses voor m'n ongeduld. Ik zal weer een update geven als ik een briefje binnen heb.
Bedankt voor alle hulp
The item was handed over to the International Logistics Center Frankfurt on Mar 22, 2014 to be forwarded to Netherlands.
Excuses voor m'n ongeduld. Ik zal weer een update geven als ik een briefje binnen heb.
Bedankt voor alle hulp
Waar ik nou naar op zoek ben (en het zou gek zijn als die niet ergens in China te krijgen zijn), zijn van die lade indelers. Gewoon van die plastic latjes met om de paar centimeter zo'n gleufje waardoor je een ander latje er omgekeerd op kan zetten en daardoor zo een variabele vak indeling kunt maken.
Ze moeten niet zo heel hoog zijn, zo'n 2-3cm hoog. En lengte ergens tot maximaal 40cm.
Ik heb me al rot gezocht, maar blijkbaar bestaan ze niet. Iemand nog een idee of weet ze toevallig ergens te vinden?
Ze moeten niet zo heel hoog zijn, zo'n 2-3cm hoog. En lengte ergens tot maximaal 40cm.
Ik heb me al rot gezocht, maar blijkbaar bestaan ze niet. Iemand nog een idee of weet ze toevallig ergens te vinden?
Verwijderd
Doe eens raar, pak een schaar (of zaag) en maak de zut zelf... 
Of neem je vrouw mee voor een dagje ikea (met gratis koffie als je een family pas hebt)
Of neem je vrouw mee voor een dagje ikea (met gratis koffie als je een family pas hebt)
Ja weet ik.. ik zou het ook zelf kunnen maken. Een paar latjes aluminium (in mijn geval) en dan zou het vast wel kunnen. Maar ik dacht, als ik ergens kant en klare kunststof/metalen verdeellatjes zou kunnen aanschaffen.. is makkelijker.Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:51:
Doe eens raar, pak een schaar (of zaag) en maak de zut zelf...
Verwijderd
Goedemorgen deze morgen,
Ik heb een I-pad maar deze verdwijnt over een paar maand (bruiklenertje)
Nu ben ik opzoek naar een andere tablet.
Maar zie door de bomen het bos niet meer (Ja ik heb de topics door gelezen)
Heb een budget van ongeveer 200,-
Quad-core
HD scherm
Beetje ruim geheugen is fijn.
Heeft iemand hier zo`n soort tablet en is ie er razend tevreden over?
Quad-core
HD scherm
Beter is om HIER je vraag te stellenVerwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:17:
Goedemorgen deze morgen,
Quad-core
HD scherm
Overigens welkom in ons midden newbie.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Verwijderd
THNX ga ik dat daar doen!Supertip schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:57:
[...]
Beter is om HIER je vraag te stellen
Overigens welkom in ons midden newbie.
Haha
Hopelijk kan iemand me hiermee helpen, ik heb al meerdere malen iets bij DealExtreme besteld maar de laatste bestelling heeft een vreemde wending genomen vindt ik.
Op 19-03 is mijn pakket verzonden met tracking code: RCxxxxxxxxCN
Code via chinapost was onbekend ook na een aantal dagen. Contact met hun opgenomen en plotseling hadden ze een ander tracking code voor me: RCxxxxxxxxNL
Als ik het goed heb zou het beteken dat het pakketje van nederland naar nederland wordt verstuurd, en wel via TNT post/PostNL. Die partij weet in ieder geval van niks.
Bij DealExtreme via livechat contact opgenomen maar daarbij heb ik het idee dat er een computer tegen me staat te praten. Hun zeggen steeds hetzelfde zinnetje dat de tracking website problemen heeft, en probeer het later nog eens.
*zucht*
Ook zeggen ze dat het pakketje met een Nederlands postorder bedrijf vanuit China wordt verstuurd, in hun eigen FAQ op de website spreken ze dat weer tegen..nja.
Heeft iemand dit al eens meegemaakt en ook een NL code gekregen?
Op 19-03 is mijn pakket verzonden met tracking code: RCxxxxxxxxCN
Code via chinapost was onbekend ook na een aantal dagen. Contact met hun opgenomen en plotseling hadden ze een ander tracking code voor me: RCxxxxxxxxNL
Als ik het goed heb zou het beteken dat het pakketje van nederland naar nederland wordt verstuurd, en wel via TNT post/PostNL. Die partij weet in ieder geval van niks.
Bij DealExtreme via livechat contact opgenomen maar daarbij heb ik het idee dat er een computer tegen me staat te praten. Hun zeggen steeds hetzelfde zinnetje dat de tracking website problemen heeft, en probeer het later nog eens.
*zucht*
Ook zeggen ze dat het pakketje met een Nederlands postorder bedrijf vanuit China wordt verstuurd, in hun eigen FAQ op de website spreken ze dat weer tegen..nja.
Gewoon nog 3 weken afwachten.
Vaak bu'j te bang!
Ik zie regelmatig hier oranje busjes met TNT erop rondrijden hier, en ze hebben ook een depot verderop (bij de airport). Zelf nog nooit met TNT vanuit China verzonden omdat ze te duur zijn vergeleken met China Post / EMS etc (dat terwijl EMS een samenwerkingsverband is waar TNT ook in zit)Fuske schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:06:
ik probeer al dagen een account te maken bij buyincoins, maar ik krijg geen bevestigingsmail met verschillende emails. klantenservice reageert ook niet. Iemand enig idee hoe ik iets kan bestellen?
Je kunt ook bestellen zonder account volgens mij?darksnake88 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:26:
ik probeer al dagen een account te maken bij buyincoins, maar ik krijg geen bevestigingsmail met verschillende emails. klantenservice reageert ook niet. Iemand enig idee hoe ik iets kan bestellen?
Nexus 7Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:17:
Goedemorgen deze morgen,
Quad-core
HD scherm
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Een vriend van mij heeft al een paar keer last gehad van mensen die zijn autobanden lek prikken voor zijn huis en mijn vermoeden is dat hier wel jongens zitten die mij op weg kunnen helpen met een oplossing. Nu wil die vriend een camera hebben waarmee hij continue zijn auto kan filmen en als dan zijn band lek blijkt dat hij kan zien wie/hoelaat het geweest is.
In eerste instantie dacht ik aan zo'n CCTV installatie met harde schijf, maar die komen meestal met 4 of 8 ingangen (veel te veel) en zijn voor deze toepassing misschien iets te prijzig. Is zoiets ook te doen met een camera die dat stand alone kan? Eventueel met een SD kaartje of ouderwetse draaiende externe harde schijf. Welke Chinees kan me aan een betaalbare oplossing helpen?
In eerste instantie dacht ik aan zo'n CCTV installatie met harde schijf, maar die komen meestal met 4 of 8 ingangen (veel te veel) en zijn voor deze toepassing misschien iets te prijzig. Is zoiets ook te doen met een camera die dat stand alone kan? Eventueel met een SD kaartje of ouderwetse draaiende externe harde schijf. Welke Chinees kan me aan een betaalbare oplossing helpen?
http://www.pandawill.com/...ay-av-out-bnc-p76879.htmlVerstekbakker schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:07:
Een vriend van mij heeft al een paar keer last gehad van mensen die zijn autobanden lek prikken voor zijn huis en mijn vermoeden is dat hier wel jongens zitten die mij op weg kunnen helpen met een oplossing. Nu wil die vriend een camera hebben waarmee hij continue zijn auto kan filmen en als dan zijn band lek blijkt dat hij kan zien wie/hoelaat het geweest is.
Normal cctv camera is a camera only, and must work with additional DVR device for video recording. This DVRCam has video-out for realtime viewing, and it can record video by itself. All your need is a Micro-Card (2GB-32GB).. Tis dus een DVR, zo te zien betekent dit dus dat de camere zelf kan opnemen en opslaan.
Hey die is inderdaad precies wat ik zoek en niet eens duur. Thanks!Ikpakacties schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:22:
[...]
http://www.pandawill.com/...ay-av-out-bnc-p76879.html
Normal cctv camera is a camera only, and must work with additional DVR device for video recording. This DVRCam has video-out for realtime viewing, and it can record video by itself. All your need is a Micro-Card (2GB-32GB).. Tis dus een DVR, zo te zien betekent dit dus dat de camere zelf kan opnemen en opslaan.
-edit- Bij BiC is hij nog eens 9 dollar goedkoper. Wel jammer dat hij alleen voor indoor te gebruiken is. Misschien dat het dan in een dummy camera overgezet moet worden ofzo. In ieder geval bedankt bij het helpen met een zoekopdrachtje.
-edit2- Gewoon even zoeken op "dvr tf outdoor" dus.
[ Voor 26% gewijzigd door Verstekbakker op 27-03-2014 15:41 ]
De Pipo M9pro bevalt mij primaVerwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:17:
Quad-core
HD scherm
Dat klinkt als zoiets...De Pipo M9pro bevalt mij prima
Je kan ook een dashboard camera kopen (Russen camVerstekbakker schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:07:
die cameraatjes kosten rond de 40 euro en dan kan je fullhd filmen.
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Het probleem is dat hij dus alles rondom de auto in de gaten wil houden. Ook zijn achtertuin wil hij nu monitoren.
Hij wilde zo'n cctv systeem gaan aanleggen, maar ik heb hem gezegd dat het beter is om dan een paar van die losse cams met sd kaart te nemen, anders moet er ook nog eens kabel getrokken overal.
Hij wilde zo'n cctv systeem gaan aanleggen, maar ik heb hem gezegd dat het beter is om dan een paar van die losse cams met sd kaart te nemen, anders moet er ook nog eens kabel getrokken overal.
Met SD kaart is leuk, maar als ze de camera zien en m meenemen heb je nog niks. Kun je beter een camera met wifi oid nemen die meteen de beelden naar een pc stuurt. Zolang het is om ze te vinden en niet de rest van zn leven te monitoren is het aan laten staan van je pc niet zo'n probleem lijkt me.
In de auto? achter het glas of in je woning achter het glas.(moeten ze dus eerst je raam nog breken ook) die dingen zijn de grote van een sigaretten doosje. Je kan ze op vele manieren verbergen en in het donker is het vrij moeilijk om in je auto te kijken en vrij makkelijk om naar buiten te kijken (zeker als je je auto onder een straatlamp parkeert).mark-k schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:20:
Met SD kaart is leuk, maar als ze de camera zien en m meenemen heb je nog niks. Kun je beter een camera met wifi oid nemen die meteen de beelden naar een pc stuurt. Zolang het is om ze te vinden en niet de rest van zn leven te monitoren is het aan laten staan van je pc niet zo'n probleem lijkt me.
Dat is een ander verhaal dan wil hij gewoon een systeem en dan kom je al snel op een complexer en duurder systeem uit.Verstekbakker schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:04:
Het probleem is dat hij dus alles rondom de auto in de gaten wil houden. Ook zijn achtertuin wil hij nu monitoren.
[ Voor 23% gewijzigd door D0gtag op 28-03-2014 11:29 ]
Hij wil vanalles, maar ik ben uiteindelijk de sjaak die het moet gaan aansluiten. Ik neig dus gewoon naar twee of drie van die losse dingen, dat scheelt een hoop aansluitgedoe. Ze worden hoog genoeg opgehangen aan de gevel en degene die gefilmd wordt weet toch niet dat er een sd kaart in zit.
Dat zijn aannames die ik niet zomaar zou maken. Je weet helemaal niks van de persoon die het doet (daarom hang je die camera's op), dus zomaar roepen dat hij niet weet dat er een SD kaart in zit is niet verstandig.Verstekbakker schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:33:
Hij wil vanalles, maar ik ben uiteindelijk de sjaak die het moet gaan aansluiten. Ik neig dus gewoon naar twee of drie van die losse dingen, dat scheelt een hoop aansluitgedoe. Ze worden hoog genoeg opgehangen aan de gevel en degene die gefilmd wordt weet toch niet dat er een sd kaart in zit.
Als wifi een optie is dan kun je zo'n camera ook betaalbaar in NL halen. Deze camera zag ik net bij de Aldi voor 35 euro (oude prijs 49,95). Hier staan wat ervaringen van mensen. Ik heb ff snel de eerste hits in google gepakt, betere reviews zijn vast ook te vinden.
[ Voor 8% gewijzigd door Chrizzly op 28-03-2014 12:33 ]
Hij zegt dat hij het voor die vriend moet aansluiten en dus zo simpel mogelijk wil houden.mark-k schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:25:
[...]
Dat zijn aannames die ik niet zomaar zou maken. Je weet helemaal niks van de persoon die het doet (daarom hang je die camera's op), dus zomaar roepen dat hij niet weet dat er een SD kaart in zit is niet verstandig.
Ik ben vergeten te vertellen dat ik ervaring met vandalisme heb en daarom vertel van de auto dvr, werkt namelijk uitstekend. Ik wist in dit geval wel dat er maar 2 mogelijke aanloop routes waren. Maar de persoon in kwestie kraste alle kanten van de auto. In de auto geplaatst (onder een afdak in de zomer) was er niks te zien van het systeem. Dit jaar komt er versie 2.0 in de auto te hangen. (verbeterde camera). Het testen was heel succesvol. Nog geen incidenten hierna gehad.
[ Voor 36% gewijzigd door D0gtag op 28-03-2014 16:16 ]
Let op, die is voor binnengebruikChrizzly schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:33:
Als wifi een optie is dan kun je zo'n camera ook betaalbaar in NL halen. Deze camera zag ik net bij de Aldi voor 35 euro (oude prijs 49,95). Hier staan wat ervaringen van mensen. Ik heb ff snel de eerste hits in google gepakt, betere reviews zijn vast ook te vinden.
Hallo ik heb een vraag m.b.t. een Paypal claim.
Hoe kan Paypal je geld terug halen bij de betreffende verkoper wanneer deze zijn paypal account heeft opgeheven? Ik neem aan dat Paypal het geld bedrag zelf niet terug gaat storten.
En weet iemand hoe het zit met in beslag genomen namaak artikelen? Kan je dan nog steeds een Paypal claim indienen? (Ook al ben ik zelf hier geen voorstander van)
Hoe kan Paypal je geld terug halen bij de betreffende verkoper wanneer deze zijn paypal account heeft opgeheven? Ik neem aan dat Paypal het geld bedrag zelf niet terug gaat storten.
En weet iemand hoe het zit met in beslag genomen namaak artikelen? Kan je dan nog steeds een Paypal claim indienen? (Ook al ben ik zelf hier geen voorstander van)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
1) Als Paypal je claim toewijst krijg je je geld gewoon terug van Paypal en zal die het op zijn beurt proberen te verhalen op de verkoper (of dat al dan niet lukt is voor jou niet belangrijk)zwembroek schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 11:05:
Hallo ik heb een vraag m.b.t. een Paypal claim.
2) Ligt eraan of je kon weten / wist dat het namaak was
Okay helder!Kenzi schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 11:36:
[...]
1) Als Paypal je claim toewijst krijg je je geld gewoon terug van Paypal en zal die het op zijn beurt proberen te verhalen op de verkoper (of dat al dan niet lukt is voor jou niet belangrijk)
Dank je voor de uitleg.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Beide niet waar. Lees maar na in de voorwaarden van paypal.Kenzi schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 11:36:
[...]
1) Als Paypal je claim toewijst krijg je je geld gewoon terug van Paypal en zal die het op zijn beurt proberen te verhalen op de verkoper (of dat al dan niet lukt is voor jou niet belangrijk)
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]