[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.332 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
Supertip schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 19:41:
[...]

Dus als ik jet goed begrijp ben je er ingestonken, je aan het lijntje laten houden tot de 45 dagen voorbij zijn.
Dat zal je geen 2e keer gebeuren denk ik.
Daarom dag 43 geschil openen verkoper tot dag 44 -45 de tijd geven om serieus reageren.
Lijkt inderdaad erop dat het vast beleid is van EforChina om bij klachten de klant aan het lijntje te houden.
Als je gaat rondlezen naar ervaringen op het internet, ben ik niet de enige.
Gelukkig is de schade maar enkele euro's, maar toch.
Voordeel is wel dat ik opeens geen spam meer krijg van hun. Zal wel op een blacklist staan, of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:44
DX is erg snel met verzenden. Pakketje is slechts 8 dagen onderweg geweest. DX is echter wel langzaam met inpakken ect. Ik heb het idee dat ze het erg druk hebben of dat er veel producten nog niet op voorraad zijn oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
cornfed99111 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:55:
[...]

Lijkt inderdaad erop dat het vast beleid is van EforChina om bij klachten de klant aan het lijntje te houden.
Als je gaat rondlezen naar ervaringen op het internet, ben ik niet de enige.
Gelukkig is de schade maar enkele euro's, maar toch.
Voordeel is wel dat ik opeens geen spam meer krijg van hun. Zal wel op een blacklist staan, of zo.
Vaak lees/zoek je pas achteraf, ik ook.
Net een dashcam binnen gekregen, nieuw model besteld oud model gekregen :( echt bedrog dus, na 48 uur geen reactie op email.
Dus deze verkoper heeft netje een negatieve eBay feedback gekregen, dat zal hem wel uit zijn luie stoel helpen.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:29
conara schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 21:51:
DX is erg snel met verzenden. Pakketje is slechts 8 dagen onderweg geweest. DX is echter wel langzaam met inpakken ect. Ik heb het idee dat ze het erg druk hebben of dat er veel producten nog niet op voorraad zijn oid.
Ik denk dat mensen soms een verkeerd beeld hebben van DX en consoorten. Ik denk dat je met een bepaalde zekerheid kan zeggen dat er bijna niets op stock is. Zij bestellen gewoon bij hun leveranciers in de buurt.

Enkel de meest verkochte producten zullen beperkt in stock zijn. Vandaar dat alles zo kan wisselen in kwaliteit. Er is geen echte "stock".

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

tc982 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:21:
[...]

Ik denk dat mensen soms een verkeerd beeld hebben van DX en consoorten. Ik denk dat je met een bepaalde zekerheid kan zeggen dat er bijna niets op stock is. Zij bestellen gewoon bij hun leveranciers in de buurt.

Enkel de meest verkochte producten zullen beperkt in stock zijn. Vandaar dat alles zo kan wisselen in kwaliteit. Er is geen echte "stock".
stock neemt ruimte in en ruimte huren kost geld en dat hebben ze liever niet.
DX heeft een warehouse maar daar hebben ze inderdaad alleen de meest populaire producten liggen en in kleine aantallen.
de rest wordt meestal direct bij de fabriek besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gisterenmiddag mail van DX vrij vertaald: Sorry maar we hebben nog niet al je producten van je order als je wilt kun je hem annuleren.

Aangezien ik geen haast heb en binnenkort toch vakantie ga heb ik daar geen moeite mee (ik kan wachten) tot ik vanmorgen een mailtje zag dat mijn verzonden is .... 8)7

Ok :) 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Frostbite op 19-07-2013 12:16 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Hahah, die mailtjes krijg ik ook altijd.

Meestal als ik dergelijke "wacht of annuleer" mailtjes krijg, weet ik dat er wat aan gaat komen :). Lijkt net alsof ze dan opeens aandacht aan je order geven.
Meestal verstuurd DX dan ook de producten alsnog los per envelop. Heb wel eens een bestelling in 5 porties binnengekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ach liever 5 losse enveloppen dan 1 doosje. Volgens mij is het dan ook goedkoper anders moeten ze pakketpost betalen.

Voordeel van die enveloppen is dat het (meestal) door de brievenbus kan.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:25:
Ach liever 5 losse enveloppen dan 1 doosje. Volgens mij is het dan ook goedkoper anders moeten ze pakketpost betalen.

Voordeel van die enveloppen is dat het (meestal) door de brievenbus kan.
Ik bestel alles los, tot wanhoop van mijn postbode!
Als er eens iets uit word gehaald, dan is het maar één item in plaats van 10 items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 11:51
Heeft iemand toevallig goede ervaringen met autoradio's uit China? Zie wel wat leuke dingen voorbij komen maar soms lees ik ook horrorverhalen over slecht reagerende touchscreens, of gewoon brakke zooi. Tell me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Mandera schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 20:48:
Heeft iemand toevallig goede ervaringen met autoradio's uit China? Zie wel wat leuke dingen voorbij komen maar soms lees ik ook horrorverhalen over slecht reagerende touchscreens, of gewoon brakke zooi. Tell me :)
Ben zelf ook opzoek naar knappe dubbeldin met alles er op en er aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-3 jaar geleden had ik nog een dubbeldin in mijn oude bmw e46, maar dat was echt eerste klas rommel, wil je mooi spul dan zit je toch echt vast een de bekende merken. Sommige van die goedkope dingen draaien nog op win mobile 6. En knoppen etc voelt allemaal erg goedkoop aan. En het geluid is ook maar zo zo. Voor mij persoonlijk nooit meer zo'n goedkoop ding, maar liever nog een tweedehands pioneer oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:15

KennyPlox

feest vierende banaan

Vandaag maar een 64 gb usb stick besteld... Handig om een paar films op te zetten om op de PS3 te kijken
Benieuwd wanneer die binnenkomt, vorige keer ook iets besteld en het kwam na 5 dagen binnen en het stond pas 10-15 dagen later gepland :p

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pas bij redcoon nog een mooie dubbeldin van Pioneer gekocht met carkit erin voor 149 euro.. Werkt als een zonnetje.Daar zou ik echt niet voor in China gaan zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
Idd, ik zou het alleen doen als je enige doel 'muziek luisteren' is. Veel van die dingen hebben leuke features als sd kaart en usb, maar zolang het geluid bagger is ga je je doel voorbij

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 11:51
lutkeveld schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 20:21:
Idd, ik zou het alleen doen als je enige doel 'muziek luisteren' is. Veel van die dingen hebben leuke features als sd kaart en usb, maar zolang het geluid bagger is ga je je doel voorbij
Je hebt gelijk, samen met de rest heb je me over de streep gehaald om toch maar in NL te blijven op dat gebied. Mijn dank is groot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 20:41
Ik heb sinds een jaar een Chinese radio/gps/cam en moet zeggen dat ik niets te klagen heb. Geluidskwaliteit is vergelijkbaar met de standaard Nissan radio en alle extra opties zijn top. Touchscreen reageert soepel en snel.

Zie http://www.ugode.com/prod...-X-Trail-Qashqai-DVD.html

Heb er 200€ voor betaald en voor dat bedrag geen vergelijkbaar apparaat van een groot bekend merk kunnen kopen.

[ Voor 16% gewijzigd door laredo op 20-07-2013 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:39
Verwijderd schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 16:01:
[...]

Dat je het vraagt zegt eigenlijk al genoeg hè? Een fatsoenlijk mens zou gewoon contact opnemen met de webshop en aangeven dat ze een fout gemaakt hebben.
Inmiddels 2 e-mailtjes verder zonder enige reactie. Het zal ze dan wel niet zoveel interesseren vermoed ik.
Ik zie het dus ook vanaf nu als een 2de gratis telefoon, heb m'n best gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
Ligt het nou aan mij of is de chinese post traag de laatste tijd? Normaal kwam het binnen 10 dagen binnen, maar nu zijn sommige pakketjes al bijna 2 week onderweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

lutkeveld schreef op zondag 21 juli 2013 @ 17:57:
Ligt het nou aan mij of is de chinese post traag de laatste tijd? Normaal kwam het binnen 10 dagen binnen, maar nu zijn sommige pakketjes al bijna 2 week onderweg
Nee, het is niet traag. Het was juist een tijdje heel snel.
2 weken is normaal voor een pakketje vanuit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Chris_L schreef op zondag 21 juli 2013 @ 17:52:
[...]

Inmiddels 2 e-mailtjes verder zonder enige reactie. Het zal ze dan wel niet zoveel interesseren vermoed ik.
Ik zie het dus ook vanaf nu als een 2de gratis telefoon, heb m'n best gedaan.
Tja wees maar blij, het had je ook een berg rompslomp kunnen geven, ik heb het ook een keer gehad in al mijn eerlijkheid, heb ik nu nog spijt van.

Het systeem is er nu eenmaal niet op gebouwd dat je een dubbele levering terug wilt sturen.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb redelijk recent een paar oplaad-kabels voor in de auto gekocht bij DX:
1) http://dx.com/p/universal...ll-phones-12-24v-dc-54427
2) http://dx.com/p/car-charg...100-more-dc-12-24v-110272
3) nog zo'n krulding waarvan ik de link zo 1-2-3 niet kan vinden

Nummer 1 trok mijn telefoon leeg ipv hem op te laden; als ik deze in de auto erin prikte, dan was mijn batterij binnen 45 minuten leeg. Nummer 2 en 3 zijn doorgebrand, nadat ik een brandlucht rook in de auto ben ik gestopt bij de pomp en heb ze meteen maar weg gegooid.

Ik ga dus maar eens op zoek naar wat duurdere opladers, want hier ben ik wel klaar mee. :/

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Laatst online: 22:44
Opladers en dx.com gaan niet erg goed samen volgens mij, want ik heb wel meer slechte verhalen gehoord over opladers van dx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:19
Ik ben opzoek naar een beetje leuke dashcam voor max 25 euro.
Geen bijzondere eisen als hij maar automatisch aan gaat als je de motor start ;) SD of microSD maakt me niet veel uit. USB connector is wel een pré

Ik zie zoveel soorten dat ik gewoon door de bomen het bos niet ziet, of is 25 euro echt te weinig voor zoiets?

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pachango Boy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-04 11:56
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar een andere tweaker ( Downstar2) wel. Onder andere maker van dit filmpje: YouTube: dashboard cam car DVR GS1000b 1,5 screen full HD! 1080p

Anders contacteer je hem eens :)

edit: owja het gaat over deze;
http://www.focalprice.com...ecorder.html?Currency=EUR

zo'n 26 euro

[ Voor 25% gewijzigd door Pachango Boy op 22-07-2013 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Mattie112 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 14:33:
Ik ben opzoek naar een beetje leuke dashcam voor max 25 euro.
Geen bijzondere eisen als hij maar automatisch aan gaat als je de motor start ;) SD of microSD maakt me niet veel uit. USB connector is wel een pré

Ik zie zoveel soorten dat ik gewoon door de bomen het bos niet ziet, of is 25 euro echt te weinig voor zoiets?
Google ff op dashcam c600 .
Klein, redelijk beeld, gewoon via eBay (hongkong)22-28euro wel zelf.microsd kopen 32gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:30
Pachango Boy schreef op maandag 22 juli 2013 @ 16:08:
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar een andere tweaker ( Downstar2) wel. Onder andere maker van dit filmpje: YouTube: dashboard cam car DVR GS1000b 1,5 screen full HD! 1080p

Anders contacteer je hem eens :)

edit: owja het gaat over deze;
http://www.focalprice.com...ecorder.html?Currency=EUR

zo'n 26 euro
Ik had die ook, beeldkwaliteit is goed, alleen 1 nadeel ... de codec.
Deze is M-JPEG, wat resulteert in een bestand van 1gb bij 2min film.

Betaal 10e meer, maar neem er 1 met een MKV codec!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
maurits82 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 08:43:
[...]

Ik had die ook, beeldkwaliteit is goed, alleen 1 nadeel ... de codec.
Deze is M-JPEG, wat resulteert in een bestand van 1gb bij 2min film.

Betaal 10e meer, maar neem er 1 met een MKV codec!
Hm dat is inderdaad ook wel handig

@Supertip

Die heeft dus M-JPEG, denk dat ik toch maar even verder kijk...

Iemand suggesties voor een dashcam met een andere (h264?) codec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 15:08
pven schreef op maandag 22 juli 2013 @ 07:09:
Ik heb redelijk recent een paar oplaad-kabels voor in de auto gekocht bij DX:
1) http://dx.com/p/universal...ll-phones-12-24v-dc-54427
2) http://dx.com/p/car-charg...100-more-dc-12-24v-110272
3) nog zo'n krulding waarvan ik de link zo 1-2-3 niet kan vinden

Nummer 1 trok mijn telefoon leeg ipv hem op te laden; als ik deze in de auto erin prikte, dan was mijn batterij binnen 45 minuten leeg. Nummer 2 en 3 zijn doorgebrand, nadat ik een brandlucht rook in de auto ben ik gestopt bij de pomp en heb ze meteen maar weg gegooid.

Ik ga dus maar eens op zoek naar wat duurdere opladers, want hier ben ik wel klaar mee. :/
ik heb ooit een philips autolader gekocht voor € 5,- en die werkt echt perfect.
ik zal eens kijken of ik hem nog ergens kan vinden

edit: al gevonden..

het is er zo een
http://www.amazon.co.uk/electronics/dp/B00139YDQE

ik heb hem ooit bij de lidl ofzo gevonden, maar er zitten ook allemaal adapters bij maar je eigen usb kabel werkt prima! ik heb er al verschillende types Iphones mee opgeladen zonder problemen.

[ Voor 13% gewijzigd door Richard89 op 23-07-2013 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Bij de action kan je een autolater kopen voor iets van €2,50 met 2 USB poorten. Ding werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:42
Mattie112 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 10:16:
Bij de action kan je een autolater kopen voor iets van €2,50 met 2 USB poorten. Ding werkt perfect!
dat ding heeft mijn iPhone gesloopt :( dus let goed op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:02:
[...]

Action aansprakelijk gesteld neem ik aan?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:21
Usb laders zou ik idd nooit uit china halen.
De specs kloppen vaak (meestal) niet, waardoor er minder stroom loopt (500 mA ipv 2A) maar soms veel erger: de spanning is te hoog waardoor de boel stuk gaat.
Ook zijn er verhalen over brand, al heb ik dat zelf nog niet meegemaakt. Wel dat de lijm los laat en de boel aan losse draadjes aan het stopcontact hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Gh0stw4lk3r schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:02:
[...]

Gebruik hem zelf icm een galaxy xcover 2 en zelfs met navigatie aan laad hij mn telefoon netjes op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Ik had een 4 poort USB stekkerlader uit China, 1week goed.gedaan.
Daarna ging mijn telefoon vreemde hangers krijgen als hij aan die lader hing.
En stinken dat kreng van een lader, hop in de kliko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsertFunnyText
  • Laatst online: 09-07 19:01
Ik ben juist zeer tevreden over de door mij gekochte kabels/laders.
Ik had ook horrorverhalen verwacht, maar alles werkt zoals het moet werken. Enige puntje is dat bij de 3m kabel voor mijn tablet de kabelbehuizing bij de connector af en toe los laat als de kabel ergens aan blijft hangen, dit was al duidelijk uit de reviews. Maar goed, de kabel kostte dan ook maar €2.

[ Voor 7% gewijzigd door InsertFunnyText op 23-07-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnlyRinaldo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 15:58
Batterij van m'n Neo is niet zo best meer tenminste dat denk ik. Nu wil ik een nieuwe kopen van Lightake.http://lightake.com/detail.do/sku.1850mAh_Original_Lion_Battery_for_NEO_N02_M_and_N002I_Smart_phone-59382

Maar mijn vraag is dus, mogen batterijen nu nog via de china post worden verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsertFunnyText
OnlyRinaldo schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 14:07:
Batterij van m'n Neo is niet zo best meer tenminste dat denk ik. Nu wil ik een nieuwe kopen van Lightake.http://lightake.com/detail.do/sku.1850mAh_Original_Lion_Battery_for_NEO_N02_M_and_N002I_Smart_phone-59382

Maar mijn vraag is dus, mogen batterijen nu nog via de china post worden verzonden?
Heb twee weken geleden een vervangende Batterij voor mijn Galaxy Nexus binnen gekregen uit China en enkele weken ervoor een Batterij voor mijn zaklamp.

Geen problemen ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefke001
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09-2023
Vandaag mijn Pipo M8 Pro binnengehad.
10/07 besteld en betaald
15/07 verstuurd via airmail
23/07 aangekomen (zonder bijkomende kosten)
_/-\o_
Al met al een vlotte verzending (kleine 14 dagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penait1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:45
Hoppa! Me zending binnen 12 dagen in huis. Lekker snel :-)
De vorige keer had ik ruim een maand moeten wachten. Dus had het veel erger verwacht.

[ Voor 42% gewijzigd door Penait1 op 24-07-2013 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
stefke001 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 21:58:
Vandaag mijn Pipo M8 Pro binnengehad.
10/07 besteld en betaald
15/07 verstuurd via airmail
23/07 aangekomen (zonder bijkomende kosten)
_/-\o_
Al met al een vlotte verzending (kleine 14 dagen).
Waar besteld met welke verzendmethode? Zo heeft niemand er iets aan he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anjaniki
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-09 07:42
Mattie112 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 09:50:
[...]

Iemand suggesties voor een dashcam met een andere (h264?) codec?
Deze website en het forum is handig om overzicht te krijgen.
http://dashcamtalk.com/dash-cam-comparison/
Bij die goedkope dingen zijn de lenzen vaak slecht, gaten tussen film segmenten en is de (hd) resolutie vaak geintrapoleerd vanuit 640X480. Betaal iets meer en koop de dvr-207 ze noemen ook betrouwbare (ebay) sellers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
anjaniki schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 13:44:
[...]

Deze website en het forum is handig om overzicht te krijgen.
http://dashcamtalk.com/dash-cam-comparison/
Bij die goedkope dingen zijn de lenzen vaak slecht, gaten tussen film segmenten en is de (hd) resolutie vaak geintrapoleerd vanuit 640X480. Betaal iets meer en koop de dvr-207 ze noemen ook betrouwbare (ebay) sellers.
Hm thx! Wel eigenlijk te duur maarja.... even geinformeerd of de camera ook automatisch aan gaat wanneer hij via USB gepowered wordt anders moet ik weer zo'n 12V splitter halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsertFunnyText
InsertFunnyText schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:29:
[...]

Heb de gok gewaagd en ben voor de derde gegaan. Als, dan betaal ik maar, nog altijd goedkoper dan een soortgelijk product hier kopen.
Vandaag al de Power Bank binnen gekregen, lekker snel. Toen de postbode aanbelde voor een pakketje had ik eerder gedacht dat het een ander besteld product was waar ik nog op ben aan het wachten. Verpakt in een simpele bubblewrap envelop met daarop 'Charger USD $13'. Volgens mij zetten ze iedere keer gewoon een willekeurig bedrag er op. Ik heb dus geluk gehad. Nu nog wachten op mijn andere bestellingen. Ik ben denk ik weer verslaafd aan kopen in China. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefke001
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09-2023
Besteld bij Lightake.com via airmail.
418O2 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 11:42:
[...]

Waar besteld met welke verzendmethode? Zo heeft niemand er iets aan he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anjaniki
[b][message=40606074,noline]Mattie112 schreef op woensdag 24 juli 2013
Hm thx! Wel eigenlijk te duur maarja.... even geinformeerd of de camera ook automatisch aan gaat wanneer hij via USB gepowered wordt anders moet ik weer zo'n 12V splitter halen...
Ik zag bij banggood deze camera in de aanbieding. Heeft op YouTube een (Duitse) review en het beeld valt me niet tegen voor 28 dollar.
Mocht je hem kopen ben ik benieuwd naar jou review :P

Update : Deze heeft x264 als codec maar bij een bijna identiek exemplaar staat m-jpeg, even goed checken wat het nu is.

[ Voor 12% gewijzigd door anjaniki op 25-07-2013 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
anjaniki schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 09:15:
[...]

Ik zag bij banggood deze camera in de aanbieding. Heeft op YouTube een (Duitse) review en het beeld valt me niet tegen voor 28 dollar.
Mocht je hem kopen ben ik benieuwd naar jou review :P

Update : Deze heeft x264 als codec maar bij een bijna identiek exemplaar staat m-jpeg, even goed checken wat het nu is.
Bij de specs staat ook "Video Format: AVI/M-JPEG, Audio: AAC"

edit:

oh in het plaatje van de specs staat wel x264....

edit2: mail gestuurd met de vraag wat er klopt

[ Voor 5% gewijzigd door Mattie112 op 25-07-2013 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiR60
  • Laatst online: 16:47
Ik heb een pakketje besteld vanuit China (bij FastcardTech), nu zegt de status dat het pakketje in Nederland is (gisteren), ik ben echter 2x gebeld door een anoniem nummer... vanmorgen werd een vriend van me gebeld door een anoniem nummer wat de douane bleek te zijn (ook een pakketje besteld uit China) en hij moest de factuur opsturen.

Nu heb ik het gevoel dat mij ditzelfde staat te gebeuren, niet erg op zich, dat zijn nou eenmaal de regeltjes, maar... FT is zo handig geweest om er een gift van te maken en iets anders op de doos te omschrijven dan wat er in zit (i.v.m. douane inklaringskosten etc..., ik heb een telefoon besteld, en Joost mag weten wat ze omschrijven om de prijs laag te houden) als ze me nu gaan bellen van de douane dat ik de factuur moet opsturen (wat ik uiteraard gewoon doe) zien ze dat het om iets anders gaat dan wat ze mogelijk vanuit FT hebben omschreven, krijg ik daar geen gezeik mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
Nee, daar kan jij in principe niets aan doen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiR60
  • Laatst online: 16:47
ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _js_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 21:31
Ik heb ook eens bericht van de douane/pakketjesverstuurder gehad, en ze hadden er zelfs een foto bijgedaan van wat de verzender op de verpakking had geschreven aan waarde, maar ik kon het niet lezen, dus toen heb ik gewoon de echte factuur van $383 opgestuurd. Pas toen ik het pakje thuis kreeg (na betaling van belasting enzo) kon ik zien dat er gift en $85 op stond. Maar goed, dat zal de douane niets uitmaken. Het enige waar kans op is dat ze beter gaan letten op zendingen van dezelfde afzender, maar dat is niet mijn probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anjaniki
[b]Mattie112 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 09:52

Bij de specs staat ook "Video Format: AVI/M-JPEG, Audio: AAC"
edit: oh in het plaatje van de specs staat wel x264....
Nog een mooi voorbeeld van chinese websites die zelf niet weten wat ze verkopen.
Bij dx.com codec: h.264 en bij geekbuying exact dezelfde maar dan ineens m-jpeg.

Wil je betrouwbaar dan deze met 79 reviews maar dan toch 53 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Laatst online: 23:27
Ik weet niet of dit het goede topic hier voor is, maar ik stel mijn vraag gewoon hier.

Tijdje geleden heeft Sunsky mij de verkeerde producten opgestuurd. Sunsky hield vol dat het allemaal klopte, en dat ze me geen refund wilde geven (Producten waren deels goed, ze stuurden mij blanco horloges, ik had met "tekst" er in besteld). Eerst verkochten ze dit namelijk wel, maar nadat ik besteld had hebben ze dit veranderd.
Enfin, ik dus een geschil aangemaakt. Natuurlijk hebben ze het afgewezen (Ik eiste minimaal 50% terug van 40$. Opgewaardeert tot een claim. Nu krijg ik vandaag (2 dagen later) een emailtje in mijn mailbox:

Na zorgvuldige overweging hebben wij besloten dat u een terugbetaling dient
te ontvangen voor deze claim.
Een volledige terugbetaling is op uw PayPal-rekening bijgeschreven.
Wanneer wij een PayPal-aankoopbeschermingsclaim bekijken, worden diverse
factoren in overweging genomen. Wij proberen alle partijen zo eerlijk
mogelijk te behandelen. In sommige gevallen, als alle voorwaarden zijn
gevolgd en er is vastgesteld dat beide partijen niet in gebreke zijn, kan
PayPal aan beide partijen een uitbetaling doen om de kwestie op te lossen.

Volgens hen krijg ik het volle aankoopbedrag terug, terwijl ik slechts 50% eiste. Ik vind het ook raar, omdat ze me verder niks gevraagd hebben. Ik heb mijn verhaaltje er in gezet en ik hoefde niet eens extra bewijzen toe te voegen zoals foto's, emails e.d.
Het geld heb ik ook nog niet gekregen. Ik hoorde dat dit normaal ook direct ging. Ik heb nog geen geld gezien.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
thechib12 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 19:27:
Ik weet niet of dit het goede topic hier voor is, maar ik stel mijn vraag gewoon hier.

Tijdje geleden heeft Sunsky mij de verkeerde producten opgestuurd. Sunsky hield vol dat het allemaal klopte, en dat ze me geen refund wilde geven (Producten waren deels goed, ze stuurden mij blanco horloges, ik had met "tekst" er in besteld). Eerst verkochten ze dit namelijk wel, maar nadat ik besteld had hebben ze dit veranderd.
Enfin, ik dus een geschil aangemaakt. Natuurlijk hebben ze het afgewezen (Ik eiste minimaal 50% terug van 40$. Opgewaardeert tot een claim. Nu krijg ik vandaag (2 dagen later) een emailtje in mijn mailbox:

Na zorgvuldige overweging hebben wij besloten dat u een terugbetaling dient
te ontvangen voor deze claim.
Een volledige terugbetaling is op uw PayPal-rekening bijgeschreven.
Wanneer wij een PayPal-aankoopbeschermingsclaim bekijken, worden diverse
factoren in overweging genomen. Wij proberen alle partijen zo eerlijk
mogelijk te behandelen. In sommige gevallen, als alle voorwaarden zijn
gevolgd en er is vastgesteld dat beide partijen niet in gebreke zijn, kan
PayPal aan beide partijen een uitbetaling doen om de kwestie op te lossen.

Volgens hen krijg ik het volle aankoopbedrag terug, terwijl ik slechts 50% eiste. Ik vind het ook raar, omdat ze me verder niks gevraagd hebben. Ik heb mijn verhaaltje er in gezet en ik hoefde niet eens extra bewijzen toe te voegen zoals foto's, emails e.d.
Het geld heb ik ook nog niet gekregen. Ik hoorde dat dit normaal ook direct ging. Ik heb nog geen geld gezien.

Iemand een idee?
Een refund is bij mij nog nooit direct gebeurd. Meestal een paar dagen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
tc982 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 10:28:
[...]

Een refund is bij mij nog nooit direct gebeurd. Meestal een paar dagen later.
Ok, bedankt. Mijn vorige paypal claim was dit namelijk wel zo, en bij vrienden precies hetzelfde. Bij de email was het gelijk gestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
Vandaag een 2600mah powerbank getest. Wat een brak ding. Laadt mijn S3 voor 20% op en de batterij staat nu al bol....

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

Tja, wat verwacht je dan ook voor die prijs. 8)7 ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
Gezien de prijzen voor een 10.000mah powerbank of een reservebatterij voor mn telefoon vond ik het niet belachelijk goedkoop?

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan ook zijn dat Paypal de terugbetaling tijdelijk geblokkeerd heeft omdat ze nog wat uit willen zoeken. Ik heb ook een gedeeltelijke refund gekregen en dit is door Paypal ook al bevestigd, maar het staat nog niet op mijn saldo. Als ik dan bij de laatste transacties kijk, dan zie ik dus dat het door Paypal tijdelijk is geblokkeerd en dat ze kunnen vragen om meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Taigu schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 19:11:
Vandaag een 2600mah powerbank getest. Wat een brak ding. Laadt mijn S3 voor 20% op en de batterij staat nu al bol....
Ik heb behoorlijk wat ervaringen met die externe batterijen (ik reis regelmatig) en merk eigenlijk dat zelfs de bekende merken soms rommel/weinig capaiciteit leveren. Erg teleurstellend eigenlijk.
Ik heb besloten om maar een paar merken nog te gebruiken.

Er wordt zoveel gesjoemeld met die capaciteit van batterijen, ik koop die sowieso niet meer in china.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
rinkel schreef op zondag 28 juli 2013 @ 10:08:
Noem ze dan ook |:(

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

rinkel schreef op zondag 28 juli 2013 @ 10:08:
[...]

Ik heb behoorlijk wat ervaringen met die externe batterijen (ik reis regelmatig) en merk eigenlijk dat zelfs de bekende merken soms rommel/weinig capaiciteit leveren. Erg teleurstellend eigenlijk.

Er wordt zoveel gesjoemeld met die capaciteit van batterijen, ik koop die sowieso niet meer in china.
waar je ze ook koopt, ze worden praktisch allemaal in China gemaakt. :+
BYD bijvoorbeeld is een van de grootste en meest innovatieve fabrikanten van lithium ion batterijen voor hybride auto's en voor mobiele apparaten. Maar ook Sanyo, Sony en Panasonic batterijen worden in China gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
Sorry hoor,

Op dit moment Mophie en Hyperjuice.
Dat wil niet zeggen dat de rest slecht is overigens, maar hier heb ik goeie ervaringen mee, vooral de mophie.
Ze zijn wel flink aan de prijs.
iSound had de specs, maar veel problemen mee gehad. 3x omgeruild, de batterij kon niet eens mijn telefoon 1x opladen, terwijl de capaciteit dit wel 5x zou moeten redden.

Hoogstwaarschijnlijk idd ook chinees.

[ Voor 18% gewijzigd door rinkel op 28-07-2013 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Taigu schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 19:11:
Li-Ion dus echt mee opletten als die bol staat. Best even mooi gaan inleveren.

Bij die van Banggood zat bij mij een accu in van 1200mAh (op de batt gemarkeerd dus nog met bedenking) trek daar nog zo'n 10 a 20% van die capaciteit af door omzetting naar 5 Volt en dan kom je er idd uit dat hij nooit die 2000mAh van de S3 kan opladen.
Ik heb er zelf een Sanyo 2400mAh ingezet en slaag er toch in om mijn S3 vol te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29

Hironshy

Orooo!!!

Ik heb een externe lader waar je batterijen instopt. Gewoon oplaadbare batterijen gebruiken en je weet precies hoeveel mah de lader kan geven. En als je lang op reis bent zonder stopcontact gewoon een doosje batterijen meenemen :*)

http://www.amazon.de/Batt...efach+HTC+HD2%3A+Externes

Hier kunnen ook 4 batterijen in hoor ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Hironshy op 29-07-2013 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Hironshy schreef op zondag 28 juli 2013 @ 15:39:
Ik heb een externe lader waar je batterijen instopt. Gewoon oplaadbare batterijen gebruiken en je weet precies hoeveel mah de lader kan geven. En als je lang op reis bent zonder stopcontact gewoon een doosje batterijen meenemen :*)

http://www.amazon.de/Batt...efach+HTC+HD2%3A+Externes
Verbatim heeft er ook 1 daar kan je 4 AA batterijen in doen!

http://www.verbatim.com/p...k-chargers/aa-power-pack/

(ok welis waar geen china maargoed toch het vermelden waard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:00

RobertowNL

For your gear!

Je hebt dat soort laders ook voor 4x 18650 met een regelaar er in. Stop daar 4x een sanyo 2400 in en je hebt echt een super accu pack ;)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwargers
  • Laatst online: 07-07 19:42
Ik gebruik mijn Macbook daarvoor, is ook echt een super accu pack!

http://weblogs.mozillazine.org/qa/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vw23a
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 16:53
Ik heb nu drie tablets uit China gehad, een Sanei, een Pipo en een Chuwi. Zij lopen helemaal leeg als ik ze een paar dagen weg leg, en ze gaan ook niet echt lang mee als ik ze gebruik. Vervelend is vooral dat ze steeds weer leeg zijn als ik ze wil gaan gebruiken. Of ze nu slapen of helemaal uit staan scheelt ook niet veel.

Wie kent dit probleem, wie weet er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

vw23a schreef op maandag 29 juli 2013 @ 16:35:
Ik heb nu drie tablets uit China gehad, een Sanei, een Pipo en een Chuwi. Zij lopen helemaal leeg als ik ze een paar dagen weg leg, en ze gaan ook niet echt lang mee als ik ze gebruik. Vervelend is vooral dat ze steeds weer leeg zijn als ik ze wil gaan gebruiken. Of ze nu slapen of helemaal uit staan scheelt ook niet veel.

een tablet kopen met een langere accu-duur? :?
Goedkope tablets hebben nou eenmaal hun keerzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
Luke-san schreef op zondag 28 juli 2013 @ 15:30:
[...]

Ik heb er zelf een Sanyo 2400mAh ingezet en slaag er toch in om mijn S3 vol te krijgen.
Bedankt. Refund gekregen en een Sanyo 18650 besteld om erin te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Kijk even hoe lang je ze in standby kan houden zonder wifi aan te hebben. Of anders bij advance wifi settings er voor zorgen dat hij alleen wifi aan zet als je de tablet uit standby haalt.

Er zijn ook apps beschikbaar welke precies laten zien welke app of ding de battery leeg laat lopen, aan android zelf ligt het niet. ;-)

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:00

RobertowNL

For your gear!

Wellicht eens beginnen om te vertellen om welke tablets het gaat en iets meer data geven ;)
En even het juiste topic kiezen:
Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
Mijn eerste ervaring met bestellen in China en dat was eens maar nooit meer. Had een Zopo C3 besteld bij Pandawill want die was daar alleen beschikbaar. Ok, dat had me achteraf al iets moeten zeggen maar ja, achteraf is het mooi wonen... Na 3 weken: hij komt volgende week wacht 1-3 dagen dank u voor uw geduld, heb ik mijn order maar gecanceld. Nu gebeurt hetzelfde met mijn refund: we hebben het geld 3 juli overgemaakt, wacht 1-3 dagen dank u voor uw geduld. Nee, die $50 verschil (als ie niet door de douane er tussenuit gepikt wordt) is me de frustratie niet waard, heb nu maar bij Zopo.de de opvolger besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

NotoriousBAS schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 14:39:
Mijn eerste ervaring met bestellen in China en dat was eens maar nooit meer. Had een Zopo C3 besteld bij Pandawill want die was daar alleen beschikbaar. Ok, dat had me achteraf al iets moeten zeggen maar ja, achteraf is het mooi wonen... Na 3 weken: hij komt volgende week wacht 1-3 dagen dank u voor uw geduld, heb ik mijn order maar gecanceld. Nu gebeurt hetzelfde met mijn refund: we hebben het geld 3 juli overgemaakt, wacht 1-3 dagen dank u voor uw geduld. Nee, die $50 verschil (als ie niet door de douane er tussenuit gepikt wordt) is me de frustratie niet waard, heb nu maar bij Zopo.de de opvolger besteld.
je cancelled omdat je bestelling niet binnen 3 weken binnen is? en klaagt dan omdat je geld niet binnen 3 dagen retour is? |:( China ligt niet naast de deur dus je had kunnen verwachten dat het wat langer duurt. En geld overmaken kost ook tijd, zeker van buiten de EU.
Als je zo snel gefrustreerd wordt, ga dan gewoon naar de winkel op de hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
En koop dan ook alleen voorraadartikelen.... Zat NL (web)shops die ook iets langer duren over het leveren van artikele die niet voorradig zijn. Er zijn trouwens meer shops in China dan enkel Pandawill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
NotoriousBAS schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 14:39:
Heren voordat.jullie al je gal spugen, dit is de eerste maagdelijke bestelling van de poster.
Niet bekend met de problemen die wij als normaal beschouwen, leugens vanuit China die wij direct als bekende verhaaltjes ervaren.
Dus heeft deze koper eieren voor zijn geld gekozen en iets gedaan waar hij zich prettiger. Bij voelde iets duurder uit meer zekerheid.
Niets mis mee.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
Kenzi schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:05:
[...]

je cancelled omdat je bestelling niet binnen 3 weken binnen is? en klaagt dan omdat je geld niet binnen 3 dagen retour is? |:( China ligt niet naast de deur dus je had kunnen verwachten dat het wat langer duurt. En geld overmaken kost ook tijd, zeker van buiten de EU.
Als je zo snel gefrustreerd wordt, ga dan gewoon naar de winkel op de hoek.
Nee, ik heb gecancelled omdat er na 3 weken nog steeds niets verstuurd was en er elke keer gezegd (wekelijks geinformeerd) werd dat er over 1 tot 3 dagen wel voorraad zou zijn. Mijn geld is na bijna een maand nog steeds niet terug. Misschien voor velen van jullie een bekend verschijnsel maar voor mij een teleurstelling. En over voorraadartikelen: Nergens bleek uit dat dit artikel niet op voorraad was, anders had ik het niet eens besteld.
Iedereen mag doen en laten wat ie wil maar ik heb een ervaring shopping in China en wilde deze delen.

[ Voor 6% gewijzigd door NotoriousBAS op 31-07-2013 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
Klein stukje plastic van een Lepai versterker van ebay kapot, mailtje sturen of ze een nieuw plastic stukje willen sturen, twee weken later een compleet nieuwe versterker op de deurmat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsertFunnyText
Pas geleden voor mijn moeder een Lumia 520 gekocht(eindelijk een smartphone). Ook maar een screenprotector, backcase en flipcover (heeft ze keuze) voor haar besteld. Totale kosten: $9 ~ €6,75. Zijn zeer degelijke producten, zeker voor dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catanan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:14
Ik heb via Ebay een smartphone besteld en heb een trackingnummer ontvangen. Het begint met BDDU en dan een lange cijferreeks. Er stond bij dat het met Belgium post verzonden is? (ik woon in Nederland) Is dit normaal of moet ik nog een ander nummer krijgen om te kunnen tracken?

Update: ik kan het nummer dus gewoon volgen via Bpostinternational.com

[ Voor 11% gewijzigd door Catanan op 03-08-2013 09:48 . Reden: woordje vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Afgelopen week ben ik eens begonnen om bij Aliexpress te bestellen. En ik moet zeggen dat ik blij verrast bent.
Al mijn 10 bestellingen zijn binnen een aantal dagen verzonden en gisteren heb ik al de eerste 2 producten binnen gekregen. best snel dus ook nog (hoewel er bij sommige producten "40+ days delivery" stond)

Het voordeel van aliexpress is dat daar zoveel meer producten zijn.
Het grote nadeel is weer wel dat je dus met honderden verkopers te maken hebt daar, dus eenzelfde soort product komt vaker voor. Je moet maar de beste verkoper kiezen (goedkoopste, beste reviews, minste verzendtijd, minste processtijd).

Als ze nou eens het aantal producten per pagina kunnen vergroten, en daarna kan filteren op verkoperdata... dat zal het zoveel makkelijker maken.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* spam.

[ Voor 111% gewijzigd door RoD op 05-08-2013 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan zijn ze een paar tientjes duurder :(

[ Voor 31% gewijzigd door RoD op 05-08-2013 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik verwacht een pakketje uit Engeland en heb een Royal Mail tracking code, als ik deze invoer op de site van Royal Mail krijg ik het volgende:
Your item, posted on 06/08/13 with reference RJXXXXXGB has been passed to the overseas postal service for delivery in NETHERLANDS.

Is het mogelijk een Nederlandse Track&Trace te krijgen? Het is wel handig als ik weet wanneer het pakket komt omdat er toch een hoge waarde in zit. Ik heb weinig zin om PostNL te bellen aangezien zij toch aardig wat geld vragen voor een minuutje van hun tijd. Is er een gratis mogelijkheid?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:56:
Ik verwacht een pakketje uit Engeland en heb een Royal Mail tracking code, als ik deze invoer op de site van Royal Mail krijg ik het volgende:
Your item, posted on 06/08/13 with reference RJXXXXXGB has been passed to the overseas postal service for delivery in NETHERLANDS.

Is het mogelijk een Nederlandse Track&Trace te krijgen? Het is wel handig als ik weet wanneer het pakket komt omdat er toch een hoge waarde in zit. Ik heb weinig zin om PostNL te bellen aangezien zij toch aardig wat geld vragen voor een minuutje van hun tijd. Is er een gratis mogelijkheid?
Twitter: @postNL
Regelmatig gebruikt en kreeg binnen no-time de 3S code

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:37
Tsurany schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 15:56:

Wat is altijd doe, is een tweet sturen naar PostNL Webcare. Meestal krijg ik wel binnen 2 uur bericht terug. Je moet natuurlijk wel ff de T&T sturen naar ze in een tweet. ;)

Sh!t net te laat.. |:(

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bedankt beiden :) We gaan zien hoe snel ze zijn :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Inmiddels is tijdens de vakantie mijn pakketjes ook binnen gekomen.

1 paars s3 hoesje voor de vrouw voor een paar euro welke nu beter is dan de vorige (met magneet knopje zodat je hem dicht kan doen)

Verder een dubbele 12v oplader( die ik nog eens zal testen gezien de verhalen hier.)
Nog wat ipod zooi.

Had de oortjes even getest en ja het is wel goedkoop spul. De originele oortjes Apple zijn toch kwalititief beter maar goed het is voor dochterlief :)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
Toevallig een link voor het s3 hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Is iemand eigenlijk nog iets leuks tegengekomen de laatste tijd? Gewoon, its kleins, niet al te duur maar toch geinig iets om te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-02-2024
Leo1010 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 20:48:
Is iemand eigenlijk nog iets leuks tegengekomen de laatste tijd? Gewoon, its kleins, niet al te duur maar toch geinig iets om te kopen?
Led strips zijn altijd leuk, arduino gerief ook om mee te spelen
Of walkies :), heb hier de UV-5R van Baofeng liggen alsook 2 stuks 888s(de standaard frequenties van deze zijn wel niet legaal hier, wacht nog op programmeerkabeltje)

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Laatst online: 19-09 13:13
Ik ben op zoek naar een plug, weet iemand waar ik deze kan vinden?

Afbeeldingslocatie: http://images.finddealsfor.me/main/455/5663455.jpg

Als ik het goed heb, wordt dit een 1.25-2P plug genoemd. Banggood had ze maar blijkbaar worden ze niet meer gemaakt/geleverd.

[ Voor 11% gewijzigd door EN-IS op 08-08-2013 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:58
EN-IS schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 16:35:
Ik ben op zoek naar een plug, weet iemand waar ik deze kan vinden?

[afbeelding]

Als ik het goed heb, wordt dit een 1.25-2P plug genoemd. Banggood had ze maar blijkbaar worden ze niet meer gemaakt/geleverd.
FY999-014 is de naam ;-), oa hier te krijgen: http://www.mijn-gadgets.n...Parts-Plug-FY999-014.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Laatst online: 19-09 13:13
Dank je, dat klopt, de naam was ik al tegengekomen, blijkbaar is het een onderdeel voor een quadcopter genaamd FY999.

Ik wil deze plugjes voor een experiment, maar om dan 5euro te betalen voor deze minuscule dingen vind ik net teveel :) Dank in ieder geval voor je tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohannesS
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-01-2022
Heb na alle horror verhalen over slechte, niet leverende en anderszins onbetrouwbare chinese webwinkels toch ook een goede ervaring gehad die ik even wil vermelden.

Ik kocht eind juni een Jiayu G2 bij Chinabuye. Simpel, goedkoop toestel omdat ik niet zo'n heftige gebruiker ben die de hele dag met een telefoon in de hand moet staan.

Na een week of 3 kwam hij aan, beschadigd, een grote vlek achter het glas. Contact met Chinabyue verliep goed en snel en ik moest even wat foto's opsturen en de klacht goed omschrijven. Resultaat: na een paar dagen werd kosteloos een nieuwe opgestuurd, geen probleem.

Na weer een week of 3 kwam nummer 2. Helaas, dit toestel begon na een paar dagen vreemde kuren te vertonen. Weer contact dus.

Iets meer moeite dit keer; 2 missers was wel toevallig (vond ik zelf ook). Maar goed, aanbod kwam: men kon begrijpen dat ik geen telefoon meer (van hen) wilde zodat ik voor dezelfde waarde van de telefoon iets mocht uitzoeken.
Dat werd dus een tablet, die nu onderweg is.

Ik vind dit grote klasse en daarom ook het vermelden waard. Chinabyue, service tot het eind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ligt het aan mij of is op dx niet te zien welke van de items die je besteld hebt niet op voorraad is?
Kreeg namelijk een mail dat een of meer van de items niet op voorraad zijn en of ik die wil cancellen of wachten, echter zie ik niet welke het zouden moeten zijn.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Fanatic_FS schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:58:
Ligt het aan mij of is op dx niet te zien welke van de items die je besteld hebt niet op voorraad is?
Kreeg namelijk een mail dat een of meer van de items niet op voorraad zijn en of ik die wil cancellen of wachten, echter zie ik niet welke het zouden moeten zijn.
Klein advies is om niets te doen. Ik kreeg in de middag zo'n zelfde mail en de volgende ochtend een verzendmelding.

[ Voor 3% gewijzigd door Frostbite op 13-08-2013 13:00 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Pagina: 1 ... 54 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]