Dat mag... Ik denk niet dat die Chinees er wakker van ligt echter.RobinS.Buisman schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:21:
Ik zou het ook een goedkope Chinees kwalijk nemen
Dat denk ik ook niet, maar een grote handel als bijvoorbeeld DX geeft je dan echt je geld wel terug.Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:28:
[...]
Dat mag... Ik denk niet dat die Chinees er wakker van ligt echter.
Lekker!Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:41:
Dock werkt niet en de iPhone kabel is in brand gevlogen bij het opladen
gratis bbq erbij en al!
Die chinezen weten je toch te verwennen
En waar heb je deze nou gekocht?
Toch maar snel een requestje doen voor een refund lijkt me!
Verwijderd
Das wel erg slecht. Ik heb hier verschillende iPhone kabels van DX en werken nog allemaal naar behoren. En komen van DX en FP af.
Verwijderd
http://www.buyincoins.com...-cable-product-10052.html
Deze had ik besteld, schrok er wel een beetje van hoor want heb 'em voor een collega meebesteld en die had hem naast het bed liggen toen hij in brand vloog (eerst vonken). Geld zal ik wel terugkrijgen maar had dit niet verwacht eigenlijk
Deze had ik besteld, schrok er wel een beetje van hoor want heb 'em voor een collega meebesteld en die had hem naast het bed liggen toen hij in brand vloog (eerst vonken). Geld zal ik wel terugkrijgen maar had dit niet verwacht eigenlijk
Ben anders nog steeds super tevreden met deze heerlijke Bluetooth headset http://www.buyincoins.com...r-nokia-product-2221.html
Lekkere accu duur (Beter als verwacht!) en heerlijk geluid, subliem vind ik.
Aanrader voor het geld.
Lekkere accu duur (Beter als verwacht!) en heerlijk geluid, subliem vind ik.
Aanrader voor het geld.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb hem ook besteldmaartend schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 21:17:
Deze vind ik geweldig. Let vooral op de omschrijving voor linx/regs (koptelefoon met linker en rechterkanaal)
Klik
Foldable Comfortable Headset with Left & Right Channels
Ik zou maar uitkijken met die imitatie iphone usb laders (en ook met die travel plug adapters) van deal extreme etc... Ze zitten zeer slecht in elkaar gelijmd / geschroefd dus na een tijdje ligt hij in 2 stukken en steekt de helft al vonkend uit je stopcontact.
Het beste dat je met die dingen doet is ze zelf even open breken en dan met een lijmpistool weer vastzetten, dan is het opgelost.
Veel van de producten die je op die sites kan kopen staan echt helemaal onderop de chinese kwaliteitsladder. Dat soort zooi zie je zelfs in china niet in de winkels, maar meer op de markten. Uitzondering zijn die spullen waar een merk op staat (als ze echt zijn dan haha
)
Als je in china kan kiezen tusen troep van 30 cent en een goed ding van 1 euro, dan kiest Dealextreme voor de troep van 30 cent om voor 2 euro door te verkopen.
Het beste dat je met die dingen doet is ze zelf even open breken en dan met een lijmpistool weer vastzetten, dan is het opgelost.
Veel van de producten die je op die sites kan kopen staan echt helemaal onderop de chinese kwaliteitsladder. Dat soort zooi zie je zelfs in china niet in de winkels, maar meer op de markten. Uitzondering zijn die spullen waar een merk op staat (als ze echt zijn dan haha
Als je in china kan kiezen tusen troep van 30 cent en een goed ding van 1 euro, dan kiest Dealextreme voor de troep van 30 cent om voor 2 euro door te verkopen.
Hm... dan weet ik niet bij welke Deal Extreme jij koopt. Tot nu toe is alles wat ik daar gekocht heb van prima kwaliteit. En alle waar naar zijn geld natuurlijk.
"When you grow up your heart dies"
Ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met producten uit China behalve met een usb wal plug maar dat was een doa
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Zeker weten via TaoBao of de webshops zelfs Chinese merken kopenAidix schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:56:
Ik zou maar uitkijken met die imitatie iphone usb laders (en ook met die travel plug adapters) van deal extreme etc... Ze zitten zeer slecht in elkaar gelijmd / geschroefd dus na een tijdje ligt hij in 2 stukken en steekt de helft al vonkend uit je stopcontact.
Veel van de producten die je op die sites kan kopen staan echt helemaal onderop de chinese kwaliteitsladder. Dat soort zooi zie je zelfs in china niet in de winkels, maar meer op de markten. Uitzondering zijn die spullen waar een merk op staat (als ze echt zijn dan haha)
Heb bij mijn tablet gewoon een keer wat extra chargers (usb) gevraagd en gekregen. Die waren op de US plug na van een zeer goede kwaliteit.
Meer mensen hier ook geïnteresseerd in de Jiayu telefoons? Als er meer mensen een G3 willen hebben valt er vast een coupon te regelen.
Meer info:
CPU MT6577 Dual Core 1.0GHz
GPU: PowerVR SGX Series5 3D
OS Android 4.0 Ice Cream Sandwich (ICS)
Memory RAM: 1GB / ROM: 4GB
Micro SD Memory Card (TF-Card), MAX support 32GB
Size 135 x 65 x 10.8 mm
Weight 121 g
Screen 4.5 inch IPS Capacitive Multi-touch Screen
HD resolution (1280 x 720 pixels)
16 million colors
Network Dual SIM G+G W+G
2G:GSM 850/900/1800/1900MHz
3G:WCDMA 850/900/1900/2100MHz
Supports GSM service all over the world
Color Black
GPS Built In GPS & A-GPS
Connection Bluetooth with EDR & A2DP
Wi-Fi : IEEE 802.11 b/g/n
micro USB 2.0
Camera Dual Camera
Back 8.0 megapixel with Auto Focus and LED Flash
Front 2.0 megapixel
Supports recording of video
Sensor Gravity Sensor, Proximity Sensor, Light Sensor
Radio FM
Video AVI , MP4 , FLV , 3GP , MOV , ASF , MPEG , RMVB , etc.
Audio MP3 , AAC , WAV , etc. / 3.5 mm Audio Jack
Special functions Gravity Sensor, Proximity Sensor, Light Sensor, FM Radio, Wifi, GPS, Multi-touch Capacitive Screen, Dual SIM, Schedule Power On/Off
Battery and Accessories - Li-ion battery 2750 mAh
- Earphone / 3.5 mm Audio Jack
- USB Cable
- Charger

Prijs in China tussen de 125 en 150 dollar (Retail, hier komen nog verzend en handelingskosten van een Shop/Taobao agent overheen.
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Haha, kwa uiterlijk is het een directe kopie van de oude E-Ten X500. Maar 150 dollar, met die specs? Dat is bizar goedkoop. Ben benieuwd naar de kwaliteit van het scherm en de accu
Vaak bu'j te bang!
Bij de Jiayu G2 was zat dit wel goed, de accu ging met gemak een dag mee (zoniet twee) en het scherm zag er goed uit.-tom-562 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:40:
Haha, kwa uiterlijk is het een directe kopie van de oude E-Ten X500. Maar 150 dollar, met die specs? Dat is bizar goedkoop. Ben benieuwd naar de kwaliteit van het scherm en de accu
De telefoon is afgelopen week al een keer uitgesteld om een ander scherm te plaatsen. Het scherm wat Jiayu eerst in bestelling had viel nogal tegen, daarom hebben ze besloten om een beter scherm te sourcen. Heb liever een bedrijf wat later nog iets aanpast omdat ze niet tevreden zijn dan een bedrijf wat een toestel te snel op de markt zet.
Als er een redelijk aantal mensen zijn die er één willen kunnen we wellicht ook direct contact met Jiayu te zoeken
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Wat is redelijk aantal ? Plus ben ik ook nieuwsgierig naar 'customFW'-baarheid van zo'n toestel. Zou wel mooi zijn als CM10 er ook nog op kan/komt.RobertowNL schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:20:
[...]Als er een redelijk aantal mensen zijn die er één willen kunnen we wellicht ook direct contact met Jiayu te zoeken
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Ik ben ook wel geïnteresseerd maar wat voor prijs denken je op uit te komen uit eindelijk ?
BTC €94.837,08
Ik vond hier enkele websites die ze verkochten voor bedragen tussen de $180 en $190.
- http://android-sale.com/jiayu-g3.html ($189)
- http://www.antelife.com/f...e-touch-screen-black.html ($187)
- http://www.achinaseller.c...-WCDMA-3G-Smart-Phone.htm ($180)
- http://www.chinastore-onl...-4-5-inch-ips-screen.html ($190)
Dus hopelijk lichtelijk daar onder.
Verwijderd
Ben ook misschien geïnteresseerd, als de prijs nog wat zakt
Heb oortjes van avvei gekocht (met houtafwerking), zijn veel beter en zitten veel gemakkelijker dan die oortjes van Apple.
Voorts zou ik voor een bevriende dj nog een (reserve)headphone willen kopen, iemand die er van een goede kwaliteit weet zijn of ervaring heeft met een headphone voor dj's?
En zijn er hier die regelmatig USB-sticks kopen? Kan er nog wel enkele goedkope van 4GB-8GB gebruiken. Heb die van BIC al gekocht, zijn best goed, maar ik ga eens op zoek naar andere...
En tevens ook misschien op zoek naar een goede tablet, heb daar niet veel verstand van maar zoek de beste voor een prijs rond 75 euro's...
Heb oortjes van avvei gekocht (met houtafwerking), zijn veel beter en zitten veel gemakkelijker dan die oortjes van Apple.
Voorts zou ik voor een bevriende dj nog een (reserve)headphone willen kopen, iemand die er van een goede kwaliteit weet zijn of ervaring heeft met een headphone voor dj's?
En zijn er hier die regelmatig USB-sticks kopen? Kan er nog wel enkele goedkope van 4GB-8GB gebruiken. Heb die van BIC al gekocht, zijn best goed, maar ik ga eens op zoek naar andere...
En tevens ook misschien op zoek naar een goede tablet, heb daar niet veel verstand van maar zoek de beste voor een prijs rond 75 euro's...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2012 17:06 ]
YouTube: Jiayu G3 MTK6577 Dual-Core 4,5" 720p 1280x720 Test Gorilla GlassGS88 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 17:05:
Die Jiayu G3 is fantastisch als die tussen de $125,- en $150,- kost. Zéér interessant!
Ik had laatst deze op het oog. Helaas wat aan de dure kant...
Okay nu ben ik echt interested .. importeren die handel met een groepje ?
Nah het is niet alleen het gorilla glass .. Maar het design en de dual core... Het lijkt me een mooie upgrade vanaf de Nexus S
[ Voor 9% gewijzigd door koelebobes op 30-08-2012 17:11 ]
BTC €94.837,08
Als die telefoon echt zo goed is als wat ik hier lees en zie, heb ik wel interesse, mooie bang for the buck.
Robert, zoals je weet ben ik al een tijdje opzoek naar deze telefoon een zoek er dus een goede seller voor..
kijk jij of je wat kan regelen met een taobao agent, mogelijk heb je het al gelezen in het FOK! topic maar ik ben bezig om deze telefoon in de webshop van lightake te krijgen :)!
even voor de mensen die te hoopgevend zijn, de prijs zal hoogstwaarschijnlijk eerder tussen de 175-200$ gaan komen.. De retailprijs in china is omgegerekend +-145$, daarbovenop komt dus nog de winst van de webshop en de verzending naar NL toe..
kijk jij of je wat kan regelen met een taobao agent, mogelijk heb je het al gelezen in het FOK! topic maar ik ben bezig om deze telefoon in de webshop van lightake te krijgen :)!
even voor de mensen die te hoopgevend zijn, de prijs zal hoogstwaarschijnlijk eerder tussen de 175-200$ gaan komen.. De retailprijs in china is omgegerekend +-145$, daarbovenop komt dus nog de winst van de webshop en de verzending naar NL toe..
[ Voor 30% gewijzigd door Downstar2 op 30-08-2012 19:06 ]
Wow, dat ziet er uit als een bizar goede telefoon voor weinig geld! Ik heb ook interesse. 200 dollar is nog steeds goedkoop.
Bij PW is hij nu voor 189 in de preorder + freeshipping..Joukea schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:10:
Wow, dat ziet er uit als een bizar goede telefoon voor weinig geld! Ik heb ook interesse. 200 dollar is nog steeds goedkoop.
en 200$ is inderdaad goedkoop nog, maar zag wat mensen hier 125-150$ posten..
die prijzen worden niet gehaald..
Vind in wel een mooie prijs als we met een groepje komen.. Zouden we dan korting kunnen krijgen? En zou het een flinke upgrade op de Nexus S zijn met de Dual core en 8 megapixel cameraDownstar2 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:12:
[...]
Bij PW is hij nu voor 189 in de preorder + freeshipping..
en 200$ is inderdaad goedkoop nog, maar zag wat mensen hier 125-150$ posten..
die prijzen worden niet gehaald..
BTC €94.837,08
Grotere aantallen zullen vast korting kunnen krijgen, echter hoe gaan 'we' het doen..koelebobes schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:16:
[...]
Vind in wel een mooie prijs als we met een groepje komen.. Zouden we dan korting kunnen krijgen? En zou het een flinke upgrade op de Nexus S zijn met de Dual core en 8 megapixel camera?
er kan wel 1 iemand aan kloppen bij een webshop of bij Jiayu zelf.. maar hoe wil je dan iedereen laten profiteren van de korting prijs? ik bedoel je kan wel zeggen van.. Ja ik wil deze telefoon kopen, en ook 10 anderen.. kun je de prijs voor ons bijv. 10% goedkoper maken..
maar ik neem aan dat ze je alleen korting geven bij het bestellen van meerdere telefoons in 1 order..
en dat is nou juist wat we niet willen en zeker niet als we BTW willen vermijden
Die piratensite inschakelen? Die van retailheaven?Downstar2 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:23:
[...]
Grotere aantallen zullen vast korting kunnen krijgen, echter hoe gaan 'we' het doen..
er kan wel 1 iemand aan kloppen bij een webshop of bij Jiayu zelf.. maar hoe wil je dan iedereen laten profiteren van de korting prijs? ik bedoel je kan wel zeggen van.. Ja ik wil deze telefoon kopen, en ook 10 anderen.. kun je de prijs voor ons bijv. 10% goedkoper maken..
maar ik neem aan dat ze je alleen korting geven bij het bestellen van meerdere telefoons in 1 order..
en dat is nou juist wat we niet willen en zeker niet als we BTW willen vermijden
Geen idee waar je het nu over hebt eerlijk gezegdmaartend schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:45:
[...]
Die piratensite inschakelen? Die van retailheaven?
De goedkoopste die ik tot nu toe gevonden heb is:G33st schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:57:
Ik vond hier enkele websites die ze verkochten voor bedragen tussen de $180 en $190.
- http://www.ttmalls.com/ji...im-card-1gb-ram_p645.html ($184,- ... en bij 3 stuks of meer $181,- ).
En er zijn wel meer Chinese telefoons die ook interessant lijken, deze bijvoorbeeld:
- Small Chili Xiaolajiao (4,65" met Quad-core en 1280x720 voor $190,- )
[ Voor 11% gewijzigd door GS88 op 30-08-2012 22:18 ]
Rotterdam
Verwijderd
Mensen let even op: Inkoopacties niet toegestaan
Als jullie een product gezamelijk willen inkopen dan is dat prima, maar dan wel geheel buiten Tweakers om.
Nu weer graag terug ontopic.
Als jullie een product gezamelijk willen inkopen dan is dat prima, maar dan wel geheel buiten Tweakers om.
Mag er wel een soort aanspreekpersoon worden aangewezen die we mogen DM'en?Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 00:09:
Mensen let even op: Inkoopacties niet toegestaan
Volgens mij duidelijk: nee, gewoon even een samenkopen.net actie aanmaken, raak je er ook veel meer kwijt!
Verwijderd
Zie link voor wat achtergrond.maartend schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 00:11:
Mag er wel een soort aanspreekpersoon worden aangewezen die we mogen DM'en?
zeef schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 09:47:
Laat ik het nog eens herhalen : het houden van of deelnemers werven voor inkoopacties is niet toegestaan.
Volgens mij willen wij helemaal niks samenkopen.. vanwaar opeens die paniek? gelezen over mislukte inkoopacties etc.
volgens mij is het gewoon toegestaan, om aan tegeven dat meerdere geïnteresseerd zijn in een product..
en dat een persoon vervolgens wat korting probeert te regelen in de vorm van bijvoorbeeld een kortingscoupon, en dat iedereen zijn eigen order vervolgens maakt..
volgens mij is het gewoon toegestaan, om aan tegeven dat meerdere geïnteresseerd zijn in een product..
en dat een persoon vervolgens wat korting probeert te regelen in de vorm van bijvoorbeeld een kortingscoupon, en dat iedereen zijn eigen order vervolgens maakt..
[ Voor 6% gewijzigd door Downstar2 op 31-08-2012 18:17 ]

Ik wil ook een G3 gaan kopen. Kan niet meer wachten eerlijk gezegd. 1 ding is zeker; het wordt de zwarte
Ben zeer benieuwd hoe lang die 2750mAh accu het vol houdt. Verder vind ik persoonlijk een prijs van 180$ incl. shipping helemaal niet verkeerd voor de specs die je krijgt. Zelfs als daar nog belasting overheen gaat. Hier in NL krijg je daar geen vergelijkbare telefoon voor.
Gizchina.com is een site om in de gaten te houden. Daar worden de nieuwtjes en updates rondom de G3 erg snel geplaatst.
Dit lijkt mij inderdaad ook het beste. Een paar betrouwbare shops vragen om korting te geven aan FOK! en GOT members of dat nu Pandawill, Buyincoins, Lighttake of rechtstreeks bij Jiayu.Downstar2 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:14:
Volgens mij willen wij helemaal niks samenkopen.. vanwaar opeens die paniek? gelezen over mislukte inkoopacties etc.
Gewoon individueel bestellen en betalen bij een winkel uit dit topic.
Snaps wel dat eht als inkoop actie opgevat kon worden als ik zo terug lees. Maar het was niet de bedoeling!
OT:
Wellicht kunnen we straks (als de eersten binnen zijn, of daarvoor?) ergens een topic openen over deze telefoon met al het nieuws en prijzen etc?.
Geen idee de standaard firmware is 90% stock bij de G2. Geloof wel dat er een aantal Roms waren maar ik heb me er niet echt in verdiept om dat alles meer dan prima werkte. Probeer met Google eens door het Imp3 of Jiayu forum te bladeren wellicht vind je er daar iets overRincewind schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:52:
[...]
Wat is redelijk aantal ? Plus ben ik ook nieuwsgierig naar 'customFW'-baarheid van zo'n toestel. Zou wel mooi zijn als CM10 er ook nog op kan/komt.

Wat maakt die Jiayu sowieso zo bijzonder? In taobao is het amper populair, in die prijsklassen zijn zat onbekende merken waarvan er der duizenden per maand van verkocht worden.
Zoals? (vergelijkbare specs). En dan een eigen look (als het even kansaveljos schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:59:
Wat maakt die Jiayu sowieso zo bijzonder? In taobao is het amper populair, in die prijsklassen zijn zat onbekende merken waarvan er der duizenden per maand van verkocht worden.
Amoi N808 heeft een a9 cpu, wat volgens mij een duel-core is.RobertowNL schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 14:59:
[...]
Zoals? (vergelijkbare specs). En dan een eigen look (als het even kan)
http://www.bhiner.com/taobao-agent/14867718778/425
bijna 500 stuks in 30 dagen. en 150usd
Wat maakt de G3 bijzonder.. 4.5 inch scherm, Gorrilla glass, hoge capaciteit batterij, hoge resolutie,saveljos schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 16:02:
[...]
Amoi N808 heeft een a9 cpu, wat volgens mij een duel-core is.
http://www.bhiner.com/taobao-agent/14867718778/425
bijna 500 stuks in 30 dagen. en 150usd
dual sim.. dualcore processor.. 1 GB ram..
even een vergelijking met die telefoon die jij aan geeft..
eerst die amoi N808 dan de Jiayu G3 specs
Screen: LCD vs IPS (en g3 heeft gorilla glass!)
Screen size:4,3 inch vs 4,5 inch
Res: 800×480 vs 720 x 1280
CPU: MTK6577 1.0 Ghz (dualcore) vs MTK6577 1.0 Ghz (dualcore)
RAM:512 MB vs 1 GB
ROM:4GBvs 4GB
Camera: 5 MP+0.3 front vs 8 MP + 2 mp front
BODY:Plastic vs alloy body
Battery: 1630 mah vs 2750 mah
Prijs: +-150-180$ vs 150-180$
de G3 steekt er dus met kop en schouders boven uit.. voorlopig zijn er nog maar weinig
die deze specs leveren voor deze prijs.. en daarom is de G3 zo leuk
en denk eraan, die g3 is nog niet gelaunched he.. dus vandaar dat hij nog niet populair is qua aantal aankopen van de afgelopen maand..
Daarnaast heb ik ook een soort gelijke vergelijking voor de Gizchina site gemaakt op de vraag van andi waarom je voor een china phone zou gaan..
The reason for me is the bang for bucks you got if you buy some chinese phone..
i have a buget for a smartphone, i dont want to spend 500-600 euros for a phone wich is old, 6 months later…
my budget is around the 150-200 euro’s, in my country (holland) i can buy some budgetsmartphones like Samsung galaxy ace (2) or gio of mini or some HTC wildfire S etc..
If you compare the specs of lets say Samsung Galaxy Ace (lowest price in market 160 euro) with the specs of the Jiayu G3(+-180$ = +-145 euro)
so first ace then G3
Screen: LCD vs IPS (even got gorilla glass!)
Screen size:3,5 inch vs 4,5 inch
Res: 320×480 vs 720 x 1280
CPU: 800 mhz singlecore vs MTK6577 1.0 Ghz (dualcore)
RAM:512 MB vs 1 GB
ROM:158 MB vs 4GB(?)
Camera: 5 MP vs 8 MP ( + 2 mp front)
BODY:Plastic vs alloy body
Battery: 1350 mah vs 2750 mah
This owns the Ace by everything and even the price is lower..
i think i can compare the G3 with an Samsung Galaxy S2.. and even its winning on some fronts there.. Like Better Battery, bigger screen with gorrilla glass, better resolution etc.. and a S2 will cost in my country like 385 euro!!
its +-485$..
so my ‘profit’ will be €385 – €145 = €240!!
Running on some old overclocked HTC wildfire now with CM 7, so an upgrade to an new phone is welcome
Hope jiayu will lauch the G3 quickly
[ Voor 44% gewijzigd door Downstar2 op 01-09-2012 23:32 ]
Bij die Jiayu G3 heb je toch het meeste Bang for Bucks.
Alhoewel Small Chili Xiaolajiao ook een goede concurrent voor de Jiayu G3 is qua prijs-/prestatie (de Small Chili is o.a. een Quad-core voor zowat dezelfde prijs).
Er zijn nog andere modellen die er interessant uitzien, maar helaas is de prijs daarvan nog wat te hoog..
- Meizu MX (Quad-core maar prijzen van $400,-)
En de Xiaomi M2 (4,3" met 1280x720 voor 2000 RMB of rond de $315,-)!
Alhoewel Small Chili Xiaolajiao ook een goede concurrent voor de Jiayu G3 is qua prijs-/prestatie (de Small Chili is o.a. een Quad-core voor zowat dezelfde prijs).
Er zijn nog andere modellen die er interessant uitzien, maar helaas is de prijs daarvan nog wat te hoog..
- Meizu MX (Quad-core maar prijzen van $400,-)
En de Xiaomi M2 (4,3" met 1280x720 voor 2000 RMB of rond de $315,-)!
Rotterdam
Ik ben ook geïnteresseerd in zo'n G3, zou leuk zijn als we samen wat kunnen regelen!
Je moet het verder zelf weten natuurlijkDownstar2 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:14:
Dan bannen of kicken ze me toch van het forum..Nanax schreef op zondag 02 september 2012 @ 00:45:
[...]
Je moet het verder zelf weten natuurlijkAls je een kortingscode kan fixen prima, maar daar zal je voor moeten polsen hoeveel mensen willen meedoen etc, dat is gewoon alsnog een verkapte inkoopactie en gezien het zero tolerance beleid in dit topic zou ik gewoon even een platform zoeken waar je het niet via tweakers doet. Mogelijk dan niet via samenkopen maar een andere forum oid, uit het verleden kan ik iig opmaken dat ze hier heel streng en consistent in zijn.
een algemene korting regelen voor een gewild product lijkt mij nog geen verkapt inkoopactie te zijn..
maargoed het is maar net zoals ze t zelf interpreteren..
Die small chili is inderdaad best leuk qua specs, en in de quadcore scene qua prijs helemaal een opsteker!GS88 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:09:
[...]
De goedkoopste die ik tot nu toe gevonden heb is:
- http://www.ttmalls.com/ji...im-card-1gb-ram_p645.html ($184,- ... en bij 3 stuks of meer $181,- ).
En er zijn wel meer Chinese telefoons die ook interessant lijken, deze bijvoorbeeld:
- Small Chili Xiaolajiao (4,65" met Quad-core en 1280x720 voor $190,- )
maar een domper is dan wel de 1630mAH batterij die erin zit..
met 3g continue aan red je het daar nog geen halve dag mee op een 4,5 inch IPS scherm met een quadcore processor..
dat is dan weer een voordeel van de G3, die heeft grote accucapaciteit
Verwijderd
Discussie over Chinese telefoons kan wmb verder in een telecom topic, maar ik zou van harte aanbevelen om eerst even met een lokale mod te overleggen voordat je een topic start.
Mijn tweede citaat in Verwijderd in "[Ervaringen] Online shoppen in China" is nog steeds van toepassing: ook "werven" voor IA (achtige zaken) is niet toegestaan.
Nu graag weer terug naar andere leuke aanbiedingen/ervaringen uit China!
Mijn tweede citaat in Verwijderd in "[Ervaringen] Online shoppen in China" is nog steeds van toepassing: ook "werven" voor IA (achtige zaken) is niet toegestaan.
Nu graag weer terug naar andere leuke aanbiedingen/ervaringen uit China!
Die Jiayu is dus nu ook al te koop (pre-order??) bij webshops maar het moet zo nodig nog goedkoper maak ik uit dit verhaal op? Ziet er verder uit als een interessante telefoon, ik en mijn pa zijn nog op zoek en een grote telefoon onder de 200 euro zou perfect zijn.
01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110
Als je kijkt naar wat de verkoopprijs in China zelf is (145$), is 180 of soms 210$ of hoger best wel veel ja (excl. shipping). Vraag en aanbod. Er zijn wel een paar die op 170 tot 190 incl. uitkomen, echter is de webshop onbekend of kun je enkel de grijze pre-orderen. Ik wil de zwarte
170 tot 190 incl. shipping vind ik persoonlijk een goede prijs voor hetgeen je krijgt.
170 tot 190 incl. shipping vind ik persoonlijk een goede prijs voor hetgeen je krijgt.
"after september 2,the phone price will raise to 280USD.so if you want this phone.please make orders and pay it now." http://www.achinaseller.c...-WCDMA-3G-Smart-Phone.htmFreakster86 schreef op zondag 02 september 2012 @ 10:21:
Als je kijkt naar wat de verkoopprijs in China zelf is (145$), is 180 of soms 210$ of hoger best wel veel ja (excl. shipping). Vraag en aanbod. Er zijn wel een paar die op 170 tot 190 incl. uitkomen, echter is de webshop onbekend of kun je enkel de grijze pre-orderen. Ik wil de zwarte![]()
Zal de prijs opeens gaan stijgen?
Heb wel interesse in een zwarte G3. Misschien een SK actie maken om animo te checken? Gewoon bij een aantal bedrijfen een offerte voor 10, 25 en 50 stuks doen en verzendkosten p.s. opvragen.
Ik stel voor hier verder te gaan met de discussie over deze telefoon!
[ Voor 6% gewijzigd door remcoboy1479 op 02-09-2012 12:15 ]
Dat van die het stijgen naar 280$ kun je natuurlijk met een korreltje zout nemen, dat is marketing praat om mensen toch maar onder druk te zetten om hem NU te kopen, want NU is hij nog maar 180$!remcoboy1479 schreef op zondag 02 september 2012 @ 12:05:
[...]
"after september 2,the phone price will raise to 280USD.so if you want this phone.please make orders and pay it now." http://www.achinaseller.c...-WCDMA-3G-Smart-Phone.htm
Zal de prijs opeens gaan stijgen?
Heb wel interesse in een zwarte G3. Misschien een SK actie maken om animo te checken? Gewoon bij een aantal bedrijfen een offerte voor 10, 25 en 50 stuks doen en verzendkosten p.s. opvragen.
Ik stel voor hier verder te gaan met de discussie over deze telefoon!
Een stijging kan wel gebeuren als de vraag zo hoog is, en het aanbod laag is..
maargoed als je juist mensen onder drukt zet, stijgt de vraag natuurlijk ook.. dus dat spreekt elkaar op deze website tegen
Daarnaast zijn er ook nog genoeg andere websites die hem tussen de 175-190$ verkopen, en die reppen niks over het duurder worden van deze telefoon...
De stapel telefoons die ze daar hebben heeft onderaan ook het merk staan, terwijl andere sites dat niet hebben. Mogelijk dat het een pre-productiemodel is, waar ze vanaf willen?
[ Voor 21% gewijzigd door Nextron op 02-09-2012 23:28 ]
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Was gewoon een plaatje van Jiayu niet speciaal van die shop (die heeft ze gewoon ''geleend'')Nextron schreef op zondag 02 september 2012 @ 14:47:
De stapel telefoons die ze daar hebben heeft onderaan ook het merk staan, terwijl andere sites dat niet hebben. Mogelijk dat het een pre-productiemodel is, waar ze vanaf willen?
OT: Net maar even weer een kleine bestelling gedaan bij PriceAngels en Banggood.
PriceAngels: Koelblokjes voor de Raspberry Pi ( voor 2 dollar)
Banggood: 2 USB laders (met kabel) voor iets meer dan 6 dollar.
Binnenkort maar weer eens wat knutselen
Laat maar, al terug gevondenQuad schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:34:
[...]
Ja, je krijgt de telefoon wel zonder batterij en lader.
Nou mooie telefoon ^^.
[ Voor 11% gewijzigd door maartend op 03-09-2012 11:39 ]
Volgens mij niet hoor, zijn allemaal extra's. Alleen schrijven de meeste shops krom engels.Quad schreef op maandag 03 september 2012 @ 11:34:
[...]
Ja, je krijgt de telefoon wel zonder batterij en lader.
Nou mooie telefoon ^^.
kan de discussies over de G3 in een ander topic? Vervuild dit topic behoorlijk namelijk!
Verwijderd
2de poging...
USB sticks, geheugenkaartjes en andere geheugen items als RAM of Harddisken voor PS3/xboxen of weet ik t moet je niet uit china halen.. Er zit teveel troep tussen..Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:16:
2de poging...
in de zin van troep bedoel ik, usbsticks bijvoorbeel die met firmware geflasht zijn waardoor een stickje van bijv. 512 MB door een computer gezien word als bijv. 8 GB.. uiteraard kun je maar 512MB kwijt op je stickje en zal hij dus naar die 512 MB kuren gaan geven..
Daarnaast je zit hier op tweakers, dus dan zul je vast bekend zijn met Pricewatch..
kijk eens in NL naar usbsticks, die dingen kosten echt geen drol meer.. ik geloof dat je bij de lidl/aldi er nu al 1 had van 32 gb voor 12 euro ofzo..
stickjes van 4-8GB zullen zo rond de 5- 7,5 zijn ofzo.. Met garantie + een snellere levering dan china natuurlijk!
In welke prijsklasse? Veel bass, neutraal etc (iets meer info)Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 16:16:
2de poging...
Geen idee, mymemory.co.uk heeft af en toe leuke aanbiedingen. Zijn verscheidene mensen geweest die zoals Downstar al aangaf een 32GB kochten en een 2GB kregen (ook met HDD'S)En zijn er hier die regelmatig USB-sticks kopen? Kan er nog wel enkele goedkope van 4GB-8GB gebruiken. Heb die van BIC al gekocht, zijn best goed, maar ik ga eens op zoek naar andere...
Euhm, denk dat je dan een dualcore Ainol ELF II kan halen. Wellicht een goedkope rockchip 3066 tablet (maar ik denk het niet). Hier even zoeken en anders even vragen: Het topic voor onbekende en exotische Android-tabletsEn tevens ook misschien op zoek naar een goede tablet, heb daar niet veel verstand van maar zoek de beste voor een prijs rond 75 euro's...
Verwijderd
Bedankt allebei voor bovenstaande uitleg
De headphone van de DJ is trouwens in orde, heeft er eentje met veel bass gekocht.
De headphone van de DJ is trouwens in orde, heeft er eentje met veel bass gekocht.
Verwijderd
Heb altijd goede ervaringen met Focalprice gehad, ze verzenden meestal binnen 24 uur (alleen China Airmail is traaaaaag) en de klantenservice is beter dan die van menig Nederlandse webshop. Focalprice heeft ook een afgeprijsd/korting deel, en de korting is meestal best veel, helaas had ik toen al die MP4 speler gekocht...
Het assortiment is wel kleiner dan DX.
Het assortiment is wel kleiner dan DX.
Iemand ervaring met USB opladers voor in de auto van DX/eBay/FP of buyincoins? Je hoort veel over spontaan ontploffende opladers e.d. Maar is dit ook zo voor USB laders voor in de auto? Het is al een lager voltage, gelijkstroom etc. Dus minder kans op ontploffing?
[ Voor 17% gewijzigd door Xaero op 07-09-2012 13:19 ]
Had er 2 jaar geleden 1 besteld op DX werkt nog steeds goed alleen is de aansluiting nu een beetje brak aan het worden waardoor de aansluiting niet blijft zitten als ik aan me telefoon trek.Xaero schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:19:
Iemand ervaring met USB opladers voor in de auto van DX/eBay/FP of buyincoins? Je hoort veel over spontaan ontploffende opladers e.d. Maar is dit ook zo voor USB laders voor in de auto? Het is al een lager voltage, gelijkstroom etc. Dus minder kans op ontploffing?
Dus neem nu me originele usb kabel mee in de auto.
Verwijderd
@Xaero,
Ik heb zon klein zwart dopje met een mooi rood lampje erin, werkt prima :-)
Vind dat de telefoon wel gigantisch traag oplaad, zeker met tomtom open staan duurt het voor +1% best 5-6 minuten.
Zonder applicaties natuurlijk wel iets sneller, maar niet zoals binnen in huis.
Weet niet of dit dus aan de auto spanning ligt of aan dat dopje.
Edit: komt ook van DX.
Edit 2:
Dit is em: http://dx.com/p/stylish-c...s-4-ipod-black-12-v-57120
Het oplaad kabeltje werkt op mijn iPhone 4S wel, maar weer niet op de 3GS van me vriendin (apart?!)
Ik heb zon klein zwart dopje met een mooi rood lampje erin, werkt prima :-)
Vind dat de telefoon wel gigantisch traag oplaad, zeker met tomtom open staan duurt het voor +1% best 5-6 minuten.
Zonder applicaties natuurlijk wel iets sneller, maar niet zoals binnen in huis.
Weet niet of dit dus aan de auto spanning ligt of aan dat dopje.
Edit: komt ook van DX.
Edit 2:
Dit is em: http://dx.com/p/stylish-c...s-4-ipod-black-12-v-57120
Het oplaad kabeltje werkt op mijn iPhone 4S wel, maar weer niet op de 3GS van me vriendin (apart?!)
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2012 15:01 ]
De coupon deal voor de Jiayu G3 is rond.
Levering via Lighttake (http://lightake.com/detai..._Smartphone___Black-56925).
165 usd met de coupon die kan worden aangevraagd op https://docs.google.com/s...XQ2WFUtU2dKQ1hhb2YwVnc6MQ.
In dit topic graag NIET over de inkoopactie spreken, technische details van de telefoon mag (volgens mij) wel.
Levering via Lighttake (http://lightake.com/detai..._Smartphone___Black-56925).
165 usd met de coupon die kan worden aangevraagd op https://docs.google.com/s...XQ2WFUtU2dKQ1hhb2YwVnc6MQ.
In dit topic graag NIET over de inkoopactie spreken, technische details van de telefoon mag (volgens mij) wel.
Mijn (voorlopige) ervaring met Focalprice:
Tablet besteld (Ainol Aurora II) met een OTG kabeltje.
Wou eerst met Paypal betalen, dit bleek uiteindelijk niet te lukken (foutmelding dat het tijdelijk niet mogelijk was ...)
Dan de VISA er maar bijgenomen, betaling ging vlekkeloos.
Alleen kreeg ik enkele uren later via het interne berichtensysteem een bericht met de vraag of ik de voor- en achterkant van mijn kredietkaart even kon bezorgen ... Nou nee dus :-)
Daarop heb ik gereageerd dat ik geen kopie zal bezorgen van mijn kredietkaart, dus dat ze de bestelling mogen annuleren, dan kan ik eventueel nog eens via Paypal proberen (en meteen ook een coupon gebruiken die ik na mijn bestelling hier nog gezien had).
Ik ben benieuwd naar hun reactie... Ondertussen heb ik ook geprobeerd via de Live Support om de annulering sneller te laten uitvoeren, maar daar heb ik 2x 20 minuten op mijn beurt zitten wachten, om dan uiteindelijk te moeten lezen dat er "voor deze afdeling op dit moment niemand online is" ...
Tablet besteld (Ainol Aurora II) met een OTG kabeltje.
Wou eerst met Paypal betalen, dit bleek uiteindelijk niet te lukken (foutmelding dat het tijdelijk niet mogelijk was ...)
Dan de VISA er maar bijgenomen, betaling ging vlekkeloos.
Alleen kreeg ik enkele uren later via het interne berichtensysteem een bericht met de vraag of ik de voor- en achterkant van mijn kredietkaart even kon bezorgen ... Nou nee dus :-)
Daarop heb ik gereageerd dat ik geen kopie zal bezorgen van mijn kredietkaart, dus dat ze de bestelling mogen annuleren, dan kan ik eventueel nog eens via Paypal proberen (en meteen ook een coupon gebruiken die ik na mijn bestelling hier nog gezien had).
Ik ben benieuwd naar hun reactie... Ondertussen heb ik ook geprobeerd via de Live Support om de annulering sneller te laten uitvoeren, maar daar heb ik 2x 20 minuten op mijn beurt zitten wachten, om dan uiteindelijk te moeten lezen dat er "voor deze afdeling op dit moment niemand online is" ...
Ben benieuwd of er wat gaande is tussen Paypal en chinese shops Ik heb bij MisterTao voor bijna $200 spullen klaar liggen maar geen genoeg geld op mijn account om de $20 verzendkosten te betalen. Paypal kan niet meer aangevinkt worden bij "add money to your account". Leuk, want ik heb geen creditcard.
Verwijderd
Wordt de Jiayu G3 telefoon niet erg warm?
Want als ik in dit filmpje kijk: YouTube: Jiayu G3 Hands On zie ik dat ze 40,3 graden Celsius meten.
Ik weet niet wat normaal is, maar het lijkt mij nogal warm.
Want als ik in dit filmpje kijk: YouTube: Jiayu G3 Hands On zie ik dat ze 40,3 graden Celsius meten.
Ik weet niet wat normaal is, maar het lijkt mij nogal warm.
Tijdens het spelen van een spel? Nou nee dan valt het best wel mee.
Je weet ook de omstandigheden waaronder ze de temperatuur meten niet.
Zwart wordt van nature al warmer omdat het warmte "absorbeert".
Zonder achterklep is de temperatuur nog maar 37 graden zoals je op het einde van het filmpje kunt zien.
Mijn S2 wil met het draaien van de F1 app ook nogal warm worden en zonder te meten durf ik te zeggen dat dat ook rond de 40 graden zal liggen.
Je weet ook de omstandigheden waaronder ze de temperatuur meten niet.
Zwart wordt van nature al warmer omdat het warmte "absorbeert".
Zonder achterklep is de temperatuur nog maar 37 graden zoals je op het einde van het filmpje kunt zien.
Mijn S2 wil met het draaien van de F1 app ook nogal warm worden en zonder te meten durf ik te zeggen dat dat ook rond de 40 graden zal liggen.
[ Voor 38% gewijzigd door sjaool op 09-09-2012 11:34 ]
Verwijderd
Ik heb bij DX eergisteren een dikke accu voor m'n Htc besteld.
Dezelfde dag kreeg ik een mailtje dat het verstuurd was + een link voor tracking.
Dat is http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do
Ik krijg echter alsmaar of 'internal error 500' of helemaal geen connect met de site.
Googelen levert wel hits met hetzelfde probleem dus het lijkt iets vaker voorkomends.
Iemand ervaringen hiermee?
Dezelfde dag kreeg ik een mailtje dat het verstuurd was + een link voor tracking.
Ik krijg echter alsmaar of 'internal error 500' of helemaal geen connect met de site.
Googelen levert wel hits met hetzelfde probleem dus het lijkt iets vaker voorkomends.
Tracking van pakketjes uit hongkong naar Nederland werkt nietVerwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 12:14:
Pas wanneer het pakket in Nederland is kun je tnt eventueel bellen voor een NL trackingcode.
Beter is het om in spanning af te wachten wanneer het tnt manneke aan je deur zal verschijnen
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Je kan ook via twitter vragen om een Nederlandse tracking code.
-
Je bent veel te vlug het is weliswaar verzonden door DX maar niet door China mail verwerkt duurt toch wel een 5 dagen.Verwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 12:14:
Maar die site van int mail is altijd veel te zwaar belast die ligt er vaak uit je kunt andere sites proberen maar twee dagen is te vroeg, dus probeer het later.
http://www.packagetrackr.com/track/china-post
http://www.track-chinapost.com/
Laatst een usb - ethernet verloopstekkertje gekocht op FocalPrice. Binnen 6 dagen in huis!
Dat is sneller dan de post van Nederland <--> Belgie. Dit was overigens wel een 'record' met pakketjes uit Hong Kong voor mij.
Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!
Excuse me, m'n kin is door de vloer gestort van verbazing... en ik dacht dat de 2 weken die ik de laatste tijd had snel was.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
MisterTao had inderdaad problemen met Paypal. Of, wanneer en hoe ze het oplossen weet ik niet.poema schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 07:37:
Ben benieuwd of er wat gaande is tussen Paypal en chinese shops Ik heb bij MisterTao voor bijna $200 spullen klaar liggen maar geen genoeg geld op mijn account om de $20 verzendkosten te betalen. Paypal kan niet meer aangevinkt worden bij "add money to your account". Leuk, want ik heb geen creditcard.
Je zou een prepaid CC kunnen halen (3vcash?) om dit probleem op te lossen. Zelf heb ik al een tijdje een Neteller account met echte Debit-card en dat werkt perfect
Kan je mij een link DM'en van dit item? Blijkbaar is deze niet te vinden op de site.Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:18:
Om even terug te komen op mijn vorige post:
• FocalPrice:
Volledig verzilverde RayBan zonnebril met Polaroid glazen a $ 14.90 (Beetje skeptisch, maar kon het niet laten)
Bestel datum: 09-08-2012
Verzonden op: 18-08-2012
Volgens hun helpdesk word deze enkel speciaal op bestelling gemaakt vanwege het "high luxury" item!!! Nou ben benieuwd!![]()
Daarnaast had ik aangegeven of ze het in een doosje wouden verposten en niet in een bubbel envelop, naar verluid geen probleem (nu maar even afwachten of het inderdaad zo is).
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Weet iemand of de info op deze site klopt? Daar staat dat de telefoon niet buiten china verkocht wordt.. De 3000mAh versie lijkt me een fantastisch ding.. op een aantal chinese webshops staat ie iig op out of stock of niet beschikbaar enz.
Rotterdam
Verwijderd
http://www.ownta.com/xiao...-ram-16gb-cell-phone.html
Ik zie hem hier, maar heb maar één minuut gezocht. Ken de site niet, maar in principe is het redelijk makkelijk zoeken als je de China vergelijkingsites af gaat. Denk dat 'ie na een tijdje zeker te importeren is..
Ik zie hem hier, maar heb maar één minuut gezocht. Ken de site niet, maar in principe is het redelijk makkelijk zoeken als je de China vergelijkingsites af gaat. Denk dat 'ie na een tijdje zeker te importeren is..
echt? Het is mij nog nooit gelukt een pakketje te tracken vanuit China. Met deze site niet en/of andere site....Verwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 20:10:
http://17track.net/IndexEn.html is een veel fijnere site. Werkt altijd!
Heb jij altijd raak?
ehhhh..HOI
Is toch geen enkel probleem? Koop het via taobao.com met een tussenpersoon. Ik heb alleen ervaring met mistertao.com, zarmark.com schijnt ook goed te zijn. Taobao is volledig in het Chinees, je zult dus even google translate moeten gebruiken.GS88 schreef op maandag 10 september 2012 @ 11:57:
Weet iemand of de info op deze site klopt? Daar staat dat de telefoon niet buiten china verkocht wordt.. De 3000mAh versie lijkt me een fantastisch ding.. op een aantal chinese webshops staat ie iig op out of stock of niet beschikbaar enz.
Als je het puur voor de snelheid doet lijkt dit een mooi apparaatje, beste prijs/kwaliteit verhouding zal tovh wel de Jiayu G3 zijn.
Verwijderd
Deze lag er gister uit, werkt vandaag weer.Verwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 12:14:
Ik kan hem ook niet meer vindentc982 schreef op maandag 10 september 2012 @ 07:50:
[...]
Kan je mij een link DM'en van dit item? Blijkbaar is deze niet te vinden op de site.

________________________________________________________________________________
Om mijn ervaringen even uit te breiden, mini-deeltje 3.
Minideeltje 1: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38711072
Minideeltje 2: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38794186
Vandaag de dag nog altijd aan het wachten op twee pakketjes uit de vorige 2 bovenstaande mini-delen.
Beiden liggen bij het internationaal sorteercentrum in Nederland.
Voor beiden heb ik een formulier ontvangen per post om daar de juiste aantallen op in te vullen, dit uiteraard netjes gedaan en direct geretourneerd, dit is er een van:

Status van pakket FocalPrice:
RA549720XXXX - departure from outward office of exchange - NETHERLANDS - NETHERLANDS - 2012-09-07
Accuraat.
Status van pakket DealExtreme:
RA281559XXXX - departure from outward office of exchange - NETHERLANDS - GUANGZHOU - 2012-08-27
Niet accuraat, hij is inmiddels al een aantal dagen in Nederland.
Na het hele gedoe hier over die nieuwe telefoon toch maar een impuls aankoop gedaan en zo'n Zwarte Jiayu G3 besteld bij LightTake. Kreeg er een leuk varkenssnuit-LED-lampje bij, die laten we niet liggen natuurlijk!
Betaald via Paypal, totale prijs van $ 164.99 ( € 133.04 inclusief paypal transactie kosten en currency exchange).
Heb nog(!) niks mogen vernemen over status updates of betalings ontvangsten/ bevestigingen.
Na regelmatig gekeken te hebben naar andere shops kwam ik uit bij DiscoveryBuying.com, redelijk klein assortiment, maar vooral gespecialiseerd in horloges.
Ik wou de goudkleurige zonnebril bestellen (ik heb een niet heel ongebruikelijke zonnebrillen fetish...).
Betalingsbevestiging vlot binnen, status vlot geupdate, echter naar: "Ways to deleted", wat dat ook mag betekenen.
Mailtje gestuurd, blijkt de bril niet voorradig te zijn en dat direct mijn geld werd terug gestort op mijn paypal. Sterker nog, ik had het geld sneller dan ik zijn reply had gelezen.
Aan service niets te makken, echter staat die bril nog steeds online..

Heb het hier ook maar mee gelaten, ze hebben niets anders leuks...
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2012 15:04 ]
Verwijderd
Dan doe je toch echt niets fout, werkt bij mijn perfect.krizzziz schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:18:
[...]
echt? Het is mij nog nooit gelukt een pakketje te tracken vanuit China. Met deze site niet en/of andere site....
Heb jij altijd raak?
FocalPrice heeft net als DX een UK Warehouse, misschien is het daar vandaan verstuurd?Leo1010 schreef op zondag 09 september 2012 @ 23:19:
Excuse me, m'n kin is door de vloer gestort van verbazing... en ik dacht dat de 2 weken die ik de laatste tijd had snel was.
Verwijderd
Weet iemand of je bij DHgate ook met meerdere diensten kan betalen? Bijvoorbeeld 100 met paypal en 100 met ideal? kan het op de site niet vinden
Toch maar de stoute schoenen aangetrokken en een Jaiyu G3 gepre-ordered. Geen ervaring met de site Lightake dus wat dat betreft weer een interessante test. Merk wel dat de verzending uit China steeds sneller gaat/betrouwbaarder wordt. Daarnaast merk ik ook dat de douane er steeds meer uitplukt. Het afgelopen half jaar al 3 x er uit gepikt terwijl het de jaren daarvoor nog nooit voor is gekomen.
Heb op het moment ook een camera besteld in China en die ligt ook alweer vrolijk bij de vrienden van de Douane. Ben benieuwd.
Heb op het moment ook een camera besteld in China en die ligt ook alweer vrolijk bij de vrienden van de Douane. Ben benieuwd.
Ik heb de G3 ook in pre-order staan! Kan niet wachten, maar zit er niet zo mee als hij deze keer gepakt zou worden. Ben ik in totaal nog maar 160 euro kwijt, en dat is nog 3x niks voor een telefoon als deze.theHoff schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:40:
Toch maar de stoute schoenen aangetrokken en een Jaiyu G3 gepre-ordered. Geen ervaring met de site Lightake dus wat dat betreft weer een interessante test. Merk wel dat de verzending uit China steeds sneller gaat/betrouwbaarder wordt. Daarnaast merk ik ook dat de douane er steeds meer uitplukt. Het afgelopen half jaar al 3 x er uit gepikt terwijl het de jaren daarvoor nog nooit voor is gekomen.
ik zag dat pandawill em ook had ga hem daarbestellen denk ik zeer goede specs en net o tijd dat ik dit zag was op zoek naar een goede vervanger van mn huidige andriod 2,2 voor 150 euro lijkt het me niet duurMandera schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:49:
[...]
Ik heb de G3 ook in pre-order staan! Kan niet wachten, maar zit er niet zo mee als hij deze keer gepakt zou worden. Ben ik in totaal nog maar 160 euro kwijt, en dat is nog 3x niks voor een telefoon als deze.
Wellicht hier niet op GOT, maar toch op verzoek van een heel aantal mensen een topic voor de Jiayu G3:
http://forum.fok.nl/topic/1868137
http://forum.fok.nl/topic/1868137
Kreeg van Mistertao een berichtje dat ze gaan verhuizen en daardoor de komende tijd bestellingen wat moeizamer kunnen verlopen. Mijn vorige probleem, het niet kunnen aanvullen van mijn account met Paypal, was wel netjes opgelost door het geld met Paypal over te maken direkt naar een emailadres. Was zelf al een beetje overgestapt naar Bhiner alwaar ik een waterkoelblokje heb besteld. Voor dit blokje kwam onlangs het verzoek voor de 2e betaling; de verzendkosten. $28,- voor een artikel van $11,-! Hier was ik niet zo blij mee maar er zit een knop waarbij je aangeeft het opnieuw te laten berekenen van de verzendkosten. Nu iets van $7,-....stukje beter
Heb zelf paar weken geleden ook iets besteld op DealExtreme. Het werd in drie delen gesplitst.
1e pakketje verzonden op 16 aug, 2e pakketje op 20 aug en 3e pakketje op 24 aug.
Nu heb ik het 1e & 3e pakketje ontvangen alleen het 2e laat nog op zich wachten.
Ik vermoed dat er iets is misgegaan. Iemand ervaring hiermee of weet wat ik hiertegen kan doen?
1e pakketje verzonden op 16 aug, 2e pakketje op 20 aug en 3e pakketje op 24 aug.
Nu heb ik het 1e & 3e pakketje ontvangen alleen het 2e laat nog op zich wachten.
Ik vermoed dat er iets is misgegaan. Iemand ervaring hiermee of weet wat ik hiertegen kan doen?
Het gebeurt bij DX vaker dat pakketjes niet in de verzonden volgorde aankomen. Ligt niet aan DX maar aan de posterijen. Het hangt ook van de grootte van het pakketje af. Is het een kleine bubble envelop dan zal die sneller verwerkt zijn dan een grote bubble envelop. Niks om je zorgen over te maken.
Zijn er mensen met ervaringen die 5+ inch telefoons uit china laten komen en welke merken van degelijke kwaliteit zijn?
Inmiddels heb ik 'em ook binnen. Lekker geluid, heerlijk ding, zeer tevreden erover.maartend schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 21:17:
Deze vind ik geweldig. Let vooral op de omschrijving voor linx/regs (koptelefoon met linker en rechterkanaal)
Klik
Foldable Comfortable Headset with Left & Right Channels
Zopo zp900 is wel een goed ding. Kijk maar op youtube.
Er zijn ondertussen aardig wat 5.3 telefoons te koop met die chipset maar waag je niet aan een merkloos ding. Firmwares zijn meestal niet te vinden daarvoor.
En let op dat je wel de mtk 6577 chipset neemt, dat is de meest recente.
Er zijn ondertussen aardig wat 5.3 telefoons te koop met die chipset maar waag je niet aan een merkloos ding. Firmwares zijn meestal niet te vinden daarvoor.
kanem0chi schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 22:14:
Zijn er mensen met ervaringen die 5+ inch telefoons uit china laten komen en welke merken van degelijke kwaliteit zijn?
[ Voor 13% gewijzigd door DutchMan op 17-09-2012 22:03 ]
Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
Worden er eigenlijk chinese Windows Phones verkocht? Nee toch? Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord.
Thanks! lijkt mij een leuke telefoon voor een leuke prijs.( http://www.zopomobileshop...-zp900-android-phone.html) aangezien mijn Galaxy nexus een waterbad heeft genomen en ik toch graag een andere wilde.DutchMan schreef op maandag 17 september 2012 @ 22:02:
Zopo zp900 is wel een goed ding. Kijk maar op youtube.
[...]
Samen met deze
- http://android-sale.com/jiayu-g3.html
en
- http://www.allaboutphones...ning-der-smartphones.html
[ Voor 16% gewijzigd door kanem0chi op 18-09-2012 22:25 ]
hallo vraagje ik heb wat besteld bij focalprice en het laten verzenden met dhl hoe lang duurt dat in de praktijk er staat op de site 3-5 werkdagen zo snel ??
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]