Bij DHL wel zo goed als zeker extra kosten aan de deur. Daar moet je wel rekening mee houden..
bedankt voor de snelle reactie
heb deze telefoon besteld
http://www.focalprice.com...uetooth.html#.UGBJh40aNeQ met een kortings coupon nog eens 12 dollar eraf netjes totaal 130,60 euro daar tel ik dan 19% btw bij op is dit dan de goede berekening kwa btw enz?
http://www.focalprice.com...uetooth.html#.UGBJh40aNeQ met een kortings coupon nog eens 12 dollar eraf netjes totaal 130,60 euro daar tel ik dan 19% btw bij op is dit dan de goede berekening kwa btw enz?
Als hij voor zaterdag geleverd word 19% BTW, na het weekend 21%.Paperbag24 schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:54:
bedankt voor de snelle reactie
Ook invoerrechten á 12,50 volgens mij moet je betalen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
ok super duidelijkQuad schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:58:
[...]
Als hij voor zaterdag geleverd word 19% BTW, na het weekend 21%.
Invoerrechten/douanerechten betaal je pas boven de 150 euro aan waarde van het product dat je invoert, een percentage afhankelijk van het soort product (met soms een maximum). Je bedoelt waarschijnlijk de onkosten die het vervoersbedrijf berekent voor het invoeren (doorgaans 12,50 bij postNL). Geen idee wat die eigenlijk zijn bij DHL...Quad schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:58:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door troftnom op 24-09-2012 17:03 ]
Echt zo snelPaperbag24 schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:50:
hallo vraagje ik heb wat besteld bij focalprice en het laten verzenden met dhl hoe lang duurt dat in de praktijk er staat op de site 3-5 werkdagen zo snel ??
En..
Voor maar 99 cent best een fancy hoesje.. (paar gekocht in het verleden, echt top cadeau voor iphone bezitters voor laag prijsje

das idd een hele verbetering idd nu maar afwachten of het goed aankomt en hoeveel ik mag lappen aan de deur hahahtokko1 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:52:
[...]
Echt zo snelLeuk ook dat je wel een keer pakketje kan traceren tot de deur.. ipv die gekke chinese codes waar je geen ruk aan hebt
En..ze verkopen nu ook al hele bult Iphone 5 assesoires... Wjow snel
Voor maar 99 cent best een fancy hoesje.. (paar gekocht in het verleden, echt top cadeau voor iphone bezitters voor laag prijsje)
Hallo,
Ik heb al iets meer dan een maand geleden een zaklamp+oplader+batterijen besteld van dx.com maar ze zijn nog steeds niet aangekomen. Een bestelling heeft volgens mij ook nog nooit zo lang gesuurt. Meestal 2,5-3 weken.
Contact met dx schiet ook niet op. Het enige wat ze zeggen is dat ik nog iets meer geduld moet hebben.
Is er nog hoop voor mijn pakketje?
Ik heb al iets meer dan een maand geleden een zaklamp+oplader+batterijen besteld van dx.com maar ze zijn nog steeds niet aangekomen. Een bestelling heeft volgens mij ook nog nooit zo lang gesuurt. Meestal 2,5-3 weken.
Contact met dx schiet ook niet op. Het enige wat ze zeggen is dat ik nog iets meer geduld moet hebben.
Is er nog hoop voor mijn pakketje?
Op de 44e dag PayPal claim aanmaken
http://specs.tweak.to/18230
Het is vandaag de 47e dag sinds betaling en 42e dag sinds verzending.
Tracking geeft dit aan:
item No. Year Status Destination Country Location Date
RA402931288CN 2012 departure from transit office of exchange NETHERLANDS GUANGZHOU 2012-08-31
Is het nu verstandig om een claim aan te vragen? En zo ja, is het dan wel verstandig om de zaklamp opnieuw aan te vragen?
Ik wil hem wel nog graag hebben. Wat is een goede zaklamp via focalprice?
Dit is trouwens al mijn tweede slechte ervaring met dx. Een FiiO E6 is ook nooit aangekomen. Dit heb ik retour gekregen in de vorm van store credit. Maar via paypal is altijd beter.
Tracking geeft dit aan:
RA402931288CN 2012 departure from transit office of exchange NETHERLANDS GUANGZHOU 2012-08-31
Is het nu verstandig om een claim aan te vragen? En zo ja, is het dan wel verstandig om de zaklamp opnieuw aan te vragen?
Dit is trouwens al mijn tweede slechte ervaring met dx. Een FiiO E6 is ook nooit aangekomen. Dit heb ik retour gekregen in de vorm van store credit. Maar via paypal is altijd beter.
Kan toch tot max 44 dagen na betaling?Heilige Kaas schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:28:
Het is vandaag de 47e dag sinds betaling en 42e dag sinds verzending.
Tracking geeft dit aan:
Is het nu verstandig om een claim aan te vragen? En zo ja, is het dan wel verstandig om de zaklamp opnieuw aan te vragen?Ik wil hem wel nog graag hebben. Wat is een goede zaklamp via focalprice?
If so, dan ben je te laat.
Oh dat zou wel balen zijn. Dan maar morgen vroeg contact opnemen met dx. Ze hebben gelukkig wel goede klantenservice.maartend schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:42:
[...]
Kan toch tot max 44 dagen na betaling?
If so, dan ben je te laat.
Ja, je bent te laat. Met wat geluk laten ze je nu nog wat langer wachtenHeilige Kaas schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:03:
[...]
Oh dat zou wel balen zijn. Dan maar morgen vroeg contact opnemen met dx. Ze hebben gelukkig wel goede klantenservice.

Ik claim hoe dan ook op dag 44 (in 90% van de gevallen) afhankelijk zijn van een Chinees is waardeloos (vooral als het Dealextreme heet). Aangezien ze me de laatste 2 keer flink hebben genaaid met de service daar koop ik daar niks meer.
Moet wel toegeven dat shipping daar al een stuk beter gaat in vergelijking met een jaar geleden...
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Er zit inderdaad een stijgende lijn in. 
Morgen vroeg maar eens contact opnemen. Heb al gemerkt dat je dan het snelst iemand 'aan de lijn krijgt'
Ben benieuwd. Vind het niet erg om een tijdje langer te wachten want heb het nergens voor nodig. Het was toch maar een impuls aankoop.
Verder heb ik ook het idee dat die chinese postmannetjes zo nu en dan een leuke gadget mee naar huis nemen
Morgen vroeg maar eens contact opnemen. Heb al gemerkt dat je dan het snelst iemand 'aan de lijn krijgt'
Ben benieuwd. Vind het niet erg om een tijdje langer te wachten want heb het nergens voor nodig. Het was toch maar een impuls aankoop.
Verder heb ik ook het idee dat die chinese postmannetjes zo nu en dan een leuke gadget mee naar huis nemen
Pakketje van dx.com 25 september gekregen. Besteld op 1 september.
Het heeft wel eens langer geduurd
Het heeft wel eens langer geduurd
Verwijderd
Voor iedereen die een Jiayu G3 heeft besteld via Lightake, het model komt op 1 Okt in de schappen te liggen en zal hopelijk kort daarna verscheept worden.
Bron?Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:57:
Voor iedereen die een Jiayu G3 heeft besteld via Lightake, het model komt op 1 Okt in de schappen te liggen en zal hopelijk kort daarna verscheept worden.
1 oktober zou niet eens kunnen, het is dan de hele week feest daar en is alles dicht.
Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!
Verwijderd
Hi friend,yodeluxe schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:00:
[...]
Bron?
1 oktober zou niet eens kunnen, het is dan de hele week feest daar en is alles dicht.
Thanks for your mail.
This is Tina from lightake.com
This item is pre-sale at present and will be in stock around Oct.1st as our supplier says.
It have same situation like MI-ONE Plus last year with a lot of hype.
Maybe it won't be supply around Oct. 1st, it still will be on sell in the market at last.
If you really want to have it, it's better for you wait patiently.
We can get primary source after complete the production processes.
Looking forward to your reply.
Best regards.
Tina
2012/9/26 XXXXX <XXXX@live.nl>
Please tell me when order number: Q12091015XXXX will be shipped
Toch een beetje sceptisch blijven, 1 oktober is alles dicht in China, tenzij ze hun feest willen opgeven om ons te plezieren
Ik verwacht dat dit bericht dus betekent dat ze op z'n vroegst 8 oktober pas voorraad hebben en dan gaan beginnen met versturen. Met een beetje geluk betekent het dat half oktober de pakjes de deur uit gaan en dan nog een maand wachten voordat het hier is.
Maar goed, er begint dus echt schot in te komen!
Maar goed, er begint dus echt schot in te komen!
Wil niks zeggen, er zijn de laatste weken meer dingen rond de telefoon beloofd die niet waar bleken te zijn. 1 oktober is de verlopige prognose, maar ga er maar van uit dat het de week er na op zijn minst wordt. Alles ligt tussen 1 en 8 oktober plat in China, als men kan produceren na 8 oktober kan het nog makkelijk een aantal weken duren voordat een wholesaler als Lightake heb binnenkrijgt. Dan worden de orders afgehandeld op volgorde van binnenkomst, en dat zijn er aardig wat ondertussen.Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:57:
mijn paket zit in het vliegtuig Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG
hopen dat ie dr snel is
hopen dat ie dr snel is
Is het normaal dat een tracking code wijzigt tijdens de verzending? Bij aanvang, aanschaf via Focalprice, was het altijd RA.... en nu is het opeens RB.... geworden ... Momenteel lijkt de tracking-site die nieuwe code (nog) niet te aanvaarden, dus ik kan niet terugvinden welk de laatste gegevens zijn van de zending. Iemand hier ervaring mee (het wijzigen van de tracking code)?
Ik heb eens gek gedaan: Cannot find a suitable item.Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:18:
BeArt ook al RA(en dan het nummer) geprobeerd? doe eens gek
Toch bedankt voor de tip
Verwijderd
6 september bij DX een accu voor de htc desire 2600ma besteld voor 16 euro, gisteren binnengekomen. Nou nog afwachten hoe hij zich verhoudt.
Mijn vriendin heeft laatst bij www.miniinthebox.com besteld, en zonder dat daar duidelijk weer wordt gegeven dat hier over import producten gaat vanuit hongkong (iig voor haar, en voor zover ik net gekeken heb kon ik ook niets vinden), moest zij ruim 16 euro extra betalen (belasting en provisie voorschot (UPS?)) voor een pakketje van 33 euro, hoewel de website adverteert met "gratis verzending".
Dat mag toch niet zomaar?
Maar m'n eerste case gestart met paypal voor focalprice. Ik heb op zich wel vertrouwen er in dat m'n pakketje aankomt, echter duurt het nu (voor het eerst) wel heel erg lang voordat m'n bestelling binnenkomt. Toch jammer. Voorheen schoot het tenminste een beetje op.
Alles straalt uit en laat ook zien dat het chinees is. Dus kan je ook weten dat het in China zit.Duckhamster schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:16:
Mijn vriendin heeft laatst bij www.miniinthebox.com besteld, en zonder dat daar duidelijk weer wordt gegeven dat hier over import producten gaat vanuit hongkong (iig voor haar, en voor zover ik net gekeken heb kon ik ook niets vinden), moest zij ruim 16 euro extra betalen (belasting en provisie voorschot (UPS?)) voor een pakketje van 33 euro, hoewel de website adverteert met "gratis verzending".
Verder is de verzending ook gratis geweest enkel belasting of dounae zat er tussen.
Tjaa, dan ben je de sjaak.
Dat is volledig subjectief. Ik kan wel bebrijpen dat mensen dat kunnen zien, echter voor mij zijn het oordopjes, hebbedingetjes e.d. die niet specefiek uit china moeten komen. Mijn vriendin, totaal niet bekend met dit type webshops had geen idee.maartend schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:22:
[...]
Alles straalt uit en laat ook zien dat het chinees is. Dus kan je ook weten dat het in China zit.
Daarnaast heeft zij zojuist UPS gebeld die 6,27 euro blijkbaar heeft voorgeschoten, en voor deze "dienst" 10,50 euro in rekening brengt.
En blijkbaar is ook nog eens wordt 1 van de producten apart via fedex verzonden, die ook 10 euro inklaringskosten rekent.....
dat wordt dus rond de 30 euro onvermelde douane kosten, voor 30 euro aan spulletjes, die niet vermeld zijn op de website.
http://www.miniinthebox.c...dge-base/c1133/a2052.htmlLet op: Het is uw eigen verantwoordelijkheid om te weten welke invoerrechten van toepassing zijn in uw eigen land.
Staat het in, de voorwaarden dus.
Daarbij, de site is vertaald door google translater, staat zelfs bij elk product bij dus kan je verwachten dat het niet in NL zit deze shop.
⏩ PVOutput☀️
Dan moet je volgende keer toch wat beter kijkenDuckhamster schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:34:
[...]
Dat is volledig subjectief. Ik kan wel bebrijpen dat mensen dat kunnen zien, echter voor mij zijn het oordopjes, hebbedingetjes e.d. die niet specefiek uit china moeten komen.
Het staat er toch echt:
MiniInTheBox is gevestigd in China. Wij zijn een Chinees bedrijf. Daarom wordt alles wat u bij ons koopt geïmporteerd, via de betreffende douane van uw land.
telefoon net binnen zeer mooie ook snel groot scherm en voor wat ik er mee doe voldoende even afwachten hoe het gaat de komende dagen kwa batterij gelukkig krijg je er 2 bij moest wel 31,35 aftikken bij de deur mja voorzover prima ding 5 dagen zeer snel idd
Pics please :-)
Screen shots van bench marks zijn ook prettig.
Screen shots van bench marks zijn ook prettig.
⏩ PVOutput☀️
hmmm zuur van die extra belasting, *knip* welk gedeelte van de topicwaarschuwing snap je niet?Paperbag24 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:13:
telefoon net binnen zeer mooie ook snel groot scherm en voor wat ik er mee doe voldoende even afwachten hoe het gaat de komende dagen kwa batterij gelukkig krijg je er 2 bij moest wel 31,35 aftikken bij de deur mja voorzover prima ding 5 dagen zeer snel idd
ben benieuwd naar je bevindingen van de telefoon, echter had je misschien beter even kunnen wachten, en met ons mee gedaan aan de Jiayu G3 gekte, speciale actie voor FOK/Tweakers die ik had geregeld.
Dan had je nu voor de zelfde prijs ( 130 euro ) een dualcore 1 Ghz ( MTK6577) 1 GB ram, 1280 x 720 resolutie 4,5 inch IPS gorrilla glass scherm gehad , een metalen behuizing en een 2750 mah batterij..
ipv 1 Ghz processor, 512 MB, 480x800 resolutie op een 4,3 inch scherm.. een plastic(?) behuizing en een 1800 mah batterij
de G3 word wss over +-2 weekjes verzonden binnen china
[ Voor 7% gewijzigd door Orion84 op 30-09-2012 11:32 ]
Alles staat duidelijk op de website. Gevalletje niet opgelet bij het doen van een aankoop op internet. Het pakket is gratis verzonden, je bent vervolgens zelf verantwoordelijk voor de afhandeling met de douane. DHL, TNT en dergelijke doen die afhandeling voor jou en rekenen daar kosten voor. Doe je niks aan en had je vriendin kunnen weten als ze de tijd had genomen.Duckhamster schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:16:
"Dure" les.
[ Voor 9% gewijzigd door Damocles.NL op 28-09-2012 19:25 ]
Verwijderd
Hallo,
De gsm's die je in china koopt, zijn die te gebruiken in Belgie?
Of zijn er nadelen ?
Of zijn er nadelen ?
Als ze werken op de Belgische frequenties voor 2G/3G/GSM dan werkt het prima.Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 20:21:
Hallo,
Of zijn er nadelen ?
Frequenties in België zijn hier te vinden:
http://www.worldtimezone.com/gsm.html (900/1800 = GSM/2G 2100 = 3G)
De Jiayu G3 bijvoorbeeld ondersteund de volgende frequenties:
WCDMA/ 3G frequentie 2100MHz
GSM-frequenties 850/900/1800/1900MHz
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
gevraagd ook ff een screenshot van de benchmark

fotos van het toestel volgen nog

fotos van het toestel volgen nog
[ Voor 89% gewijzigd door Paperbag24 op 01-10-2012 13:50 ]
Dus buitenlandse webshops moeten al vermelden welke douanekosten/invoerrechten de klant moet betalen. Ga je dan ook klagen als het pakketje er doorheen glipt, of als PostNL iets te ijverig met het opvoeren van de kosten?Duckhamster schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:34:
[...]
dat wordt dus rond de 30 euro onvermelde douane kosten, voor 30 euro aan spulletjes, die niet vermeld zijn op de website.
*knip*
Op de man spelen is nergens voor nodig.
[ Voor 5% gewijzigd door Orion84 op 30-09-2012 11:33 ]
Ik hoop wel dat je begrijpt dat het hier om iemand gaat die niet veel verstand heeft van import internet aankopen, en wanneer zij op een met nederlandse tekst gevulde website, niet direct de volgende stappen onderneemt die blijkbaar iedereen wel verwacht:poepoog schreef op zondag 30 september 2012 @ 10:18:
[...]
Dus buitenlandse webshops moeten al vermelden welke douanekosten/invoerrechten de klant moet betalen. Ga je dan ook klagen als het pakketje er doorheen glipt, of als PostNL iets te ijverig met het opvoeren van de kosten?
- is dit wel origineel nederlands getypt of een buitenlandse site die google translate gebruikt?
- ookal oogt deze website nederlands, moet ik toch doorklikken om duidelijk te zien of het niet toch een buitenlandse website is die spullen laat importeren ipv een winkel in nederland die die dingen op vooraad heeft.
- het ziet eruit dat het uit china komt (lol... zelfs de TS vermeldt als ik het goed heb dat dingen er soms origineel en lastig te onderscheiden uitzien)
Ik vind het niet meer dan normaal dat een groot deel van de mensen die op een nederlands ogende website iets koopt, verwacht dat het uit nederland komt (ik niet, jij niet, maar velen wel). Daarnaast wordt bij simpele koop acties (zonder achter in de website door te klikken en de voorwaardes door te spitten) niet direct vermeld dat het om import gaat. Daarom had ik de simpele vraag "mag dat?"
Het enige wat ik eerder probeerde te vragen is helaas anders dan de reacties die ik heb gekregen.
ps: er is contact geweest met miniinthebox.com, en omdat ze de situatie begrijpelijk vinden vergoeden zij de helft van de kosten. Ik vind dit zeer goed van hen!
Verwijderd
Wat hebben we toch geluk dat zulke bedrijven extreem klantvriendelijk zijn, eigenlijk is het onzin natuurlijk dat dit bedrijf jouw nu geld geeft omdat jij te dom was om even de site goed door te lezen.Duckhamster schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:27:
[...]
ps: er is contact geweest met miniinthebox.com, en omdat ze de situatie begrijpelijk vinden vergoeden zij de helft van de kosten. Ik vind dit zeer goed van hen!
jij leest mijn post niet eens, ik heb die aankoop niet eens gedaan... spreek mij niet aan over dom zijn door niet lezen, want je spreekt over jezelfVerwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:47:
[...]
Wat hebben we toch geluk dat zulke bedrijven extreem klantvriendelijk zijn, eigenlijk is het onzin natuurlijk dat dit bedrijf jouw nu geld geeft omdat jij te dom was om even de site goed door te lezen.
ik kwam hier met een simpele vraag, het enige wat ik krijg is kinderachtige reacties als dit. Ik ben zeer teleurgesteld in de mensen die reageren...
[ Voor 13% gewijzigd door Duckhamster op 30-09-2012 14:16 ]
Zoveel kinderachtige reacties waren er niet. Het is gewoon zo dat je vriendin in het vervolg beter moet opletten wanneer ze op internet aankopen doet. Het staat duidelijk op hun website dat ze niet in Nederland zitten en er extra kosten bij kunnen komen.Duckhamster schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:14:
[...]
jij leest mijn post niet eens, ik heb die aankoop niet eens gedaan... spreek mij niet aan over dom zijn door niet lezen, want je spreekt over jezelf
ik kwam hier met een simpele vraag, het enige wat ik krijg is kinderachtige reacties als dit. Ik ben zeer teleurgesteld in de mensen die reageren...
Laten we het nu weer gewoon over leuke webshops hebben en leuke/bizarre/goedkope gadgets en andere producten hebben.
Jouw reacties waren een uitzondering. Het verbaast mij dat van de reacties die ik gekregen heb, het merendeel de indruk geeft zeer kortzichtig te zijn. Dus idd, laat het hier maar bij.Damocles.NL schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:24:
[...]
Zoveel kinderachtige reacties waren er niet. Het is gewoon zo dat je vriendin in het vervolg beter moet opletten wanneer ze op internet aankopen doet. Het staat duidelijk op hun website dat ze niet in Nederland zitten en er extra kosten bij kunnen komen.
Laten we het nu weer gewoon over leuke webshops hebben en leuke/bizarre/goedkope gadgets en andere producten hebben.
Verwijderd
Welke telefoon? De Jiayu G3??!Paperbag24 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:13:
⏩ PVOutput☀️
mijn bevindingen tot nu toe:
batterij duur is standby 1,5 dag (1800 MAH)
bij intensief 1 dag wifi 3 g enzovoort
scherm reageert zeer goed
oordopjes die zij meegeleverd komt matig geluid uit
dit zelfdegeld voor de ingebouwde speaker nogal dof geluid zowel bij het afgaan van de telefoon en bij het bellen
alle apps werken full market play store
alles is in het Nederlands in te stellen
al met al zeer tevreden in tegenstelling tot wat ik eerder had android 2,2 is android 4,03 een hele vooruitgang
batterij duur is standby 1,5 dag (1800 MAH)
bij intensief 1 dag wifi 3 g enzovoort
scherm reageert zeer goed
oordopjes die zij meegeleverd komt matig geluid uit
dit zelfdegeld voor de ingebouwde speaker nogal dof geluid zowel bij het afgaan van de telefoon en bij het bellen
alle apps werken full market play store
alles is in het Nederlands in te stellen
al met al zeer tevreden in tegenstelling tot wat ik eerder had android 2,2 is android 4,03 een hele vooruitgang
Ben opzoek naar 2 HDMI kabels.
Eentje van ongeveer 1 meter die er een beetje leuk moet uit zien omdat deze voor me tv in de keuken is.
En eentje van ongeveer 3 meter die door een kabelgoot gaat en dus gewoon zwart mag zijn.
Nu zie ik er genoeg op ebay maar met hdmi kabels is het natuurlijk altijd een gok.
Iemand goede ervaringen met bepaalde kabels op ebay of de bekende webshops?
Eentje van ongeveer 1 meter die er een beetje leuk moet uit zien omdat deze voor me tv in de keuken is.
En eentje van ongeveer 3 meter die door een kabelgoot gaat en dus gewoon zwart mag zijn.
Nu zie ik er genoeg op ebay maar met hdmi kabels is het natuurlijk altijd een gok.
Gewoon bij de Action kopen. Hoop wel dat ze 3 meter hebben.mathy_ schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 22:18:
Nog nooit problemen gehad met (goedkope) Chinese HDMI kabels en voor dat geld koop ik wel een nieuwe mocht hij toch niet werkenmathy_ schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 22:18:
Ziet er goed uitPaperbag24 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:37:
bij deze de fotos enz
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Netjes opgelost! Soms hebben Chinese webshops een betere service als Nederlandse winkels. Helaas is het terugsturen zo duurDuckhamster schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:27:
[...]
Miniinthebox zie je inderdaad meer verhalen over (in ''negatieve zin''). Website wordt automatisch vertaald en daardoor hebben meer mensen dit probleem.
Al met al ben nu vast nog steeds minder kwijt dan in Nederland (positive thinking
Persoonlijke aanraders: Buyincoins, Focalprice, Lightake, PriceAngels
(en dan gewoon free shipping en niet te grote/veel dingen gelijktijdig bestellen
En hij een legere portemoneeRobertowNL schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 00:17:
......
(en dan gewoon free shipping en niet te grote/veel dingen gelijktijdig bestellen, dan heeft je vriendin er een leuke hobby bij
)
On:
Chinees winkelen kan tot een verslaving leiden. Vooral het idee van importeren uit China voor erg lage prijzen zijn aantrekkelijk!
Binnenkort ga ik weer een nieuw BT headsetje aanschaffen dus wordt weer uitzoeken straks.
⏩ PVOutput☀️
Zelf vorige week een order geplaatst voor de 2e keer bij DX.
De bestel procedure bij DX vind ik goed gaat netjes kunnen betalen met paypal etc.
Alleen de track en trace die ik van hun heb ontvangen vind ik persoonlijk nou niet echt een fantastische oplossing, 9 van de 10 keer krijg ik Error 500--Internal Server Error.
Onlangs heb ik toch mijn order status kunnen checken en word nu als volgt aangegeven : departure from outward office of exchange
Ik heb de 27e besteld dus voor men gevoel gaat het netjes.
Heb overgens de volgende dingen besteld:

Als het gearriveerd is zal ik wat reviews en foto's plaatsen van het hele zootje
De bestel procedure bij DX vind ik goed gaat netjes kunnen betalen met paypal etc.
Alleen de track en trace die ik van hun heb ontvangen vind ik persoonlijk nou niet echt een fantastische oplossing, 9 van de 10 keer krijg ik Error 500--Internal Server Error.
Onlangs heb ik toch mijn order status kunnen checken en word nu als volgt aangegeven : departure from outward office of exchange
Ik heb de 27e besteld dus voor men gevoel gaat het netjes.
Heb overgens de volgende dingen besteld:

Als het gearriveerd is zal ik wat reviews en foto's plaatsen van het hele zootje
Ik zoek een betrouwbare reservebatterij voor mijn telefoon. Ik heb gisteren een dock gekocht waarin ik mijn telefoon en een reservebatterij tegelijk kan opladen.
Ik wil geen no name troep. Wie weet een linkje naar een goede?
Verkeerde topic.
Verkeerde topic.

[ Voor 6% gewijzigd door Damocles.NL op 02-10-2012 11:46 ]
Misschien moet je je telefoonmodel ook even noemenDamocles.NL schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:16:
Ik zoek een betrouwbare reservebatterij voor mijn telefoon. Ik heb gisteren een dock gekocht waarin ik mijn telefoon en een reservebatterij tegelijk kan opladen.
op verzoek even screenshot voor je gemaakt van antuntuRobertowNL schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 00:17:
[...]
Nog nooit problemen gehad met (goedkope) Chinese HDMI kabels en voor dat geld koop ik wel een nieuwe mocht hij toch niet werken.
[...]
Ziet er goed uit. Zou je een benchmark van antutu kunnen plaatsen (al zegt dat ook niet alles
)
[...]
Netjes opgelost! Soms hebben Chinese webshops een betere service als Nederlandse winkels. Helaas is het terugsturen zo duur. Dealextreme had dat wel netjes, kan je terug sturen naar Engeland (forwarder), dat is in ieder geval iets goedkoper als rechtstreeks richting China.
Miniinthebox zie je inderdaad meer verhalen over (in ''negatieve zin''). Website wordt automatisch vertaald en daardoor hebben meer mensen dit probleem.
Al met al ben nu vast nog steeds minder kwijt dan in Nederland (positive thinking). Nouja, les voor de volgende keer (mocht ze nog eens iets in China bestellen
).
(en dan gewoon free shipping en niet te grote/veel dingen gelijktijdig bestellen, dan heeft je vriendin er een leuke hobby bij
)

[ Voor 18% gewijzigd door Paperbag24 op 02-10-2012 11:55 ]
Oeps. Verkeerde topic.frankivo schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:23:
[...]
Misschien moet je je telefoonmodel ook even noemen
Oh dank je daar had ik niet aan gedacht.maartend schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 22:58:
[...]
Gewoon bij de Action kopen. Hoop wel dat ze 3 meter hebben.
Die van 3 meter kan ik daar inderdaad wel halen.
Die van 1 meter moet er wel iets mooier uitzien dan dat oranje van de action.
Is voor het aansluiten van een laptopje (1080P) voor het bekijken van uitzeding gemist.
Dus veel kan daar ook niet in fout gaan denk ik.
*edit
1meter gaat hem niet worden
Het is nu 1.5meter geworden. http://r.ebay.com/5M9VIh
Bestel wel weer op het goede moment zie ik
China National Day holiday

[ Voor 15% gewijzigd door mathy_ op 02-10-2012 13:24 ]
Waarom niet gewoon hier kopen : http://www.allekabels.nl/category/1779/HDMI-Kabels.htmlmathy_ schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:32:
[...]
Oh dank je daar had ik niet aan gedacht.
Die van 3 meter kan ik daar inderdaad wel halen.
Die van 1 meter moet er wel iets mooier uitzien dan dat oranje van de action.
Is voor het aansluiten van een laptopje (1080P) voor het bekijken van uitzeding gemist.
Dus veel kan daar ook niet in fout gaan denk ik.
*edit
1meter gaat hem niet worden
Het is nu 1.5meter geworden. http://r.ebay.com/5M9VIh
Bestel wel weer op het goede moment zie ik![]()
China National Day holiday
Aan 0,75euro voor een HDMI kabel. Ik heb er zo een paar en ze werken goed.
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Omdat ik nu voor minder een naar mijn mening mooiere kabel hebtc982 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:25:
[...]
Waarom niet gewoon hier kopen : http://www.allekabels.nl/category/1779/HDMI-Kabels.html
Aan 0,75euro voor een HDMI kabel. Ik heb er zo een paar en ze werken goed.
want 1 euro plus 3.95 verzend kosten maakt nog steeds 5 euro.
Kan er wel even op wachten gebruik nu 1 kabel voor meerdere dingen.
Maar toch bedankt.
Weet iemand of er ergens als een Lightning cable voor de nieuwe iphone te krijgen is via een chinese site ?
Gaat naar mijn idee nog steeds niet bepaald vlot bij dealextreme. Een week geleden een order geplaatst en opnieuw lijkt het er op alsof er helemaal niets mee gebeurd. In het verleden heb ik aardig wat spullen besteld en dat ging toen lekker snel maar de laatste tijd is het echt dikke poep door een zeef. Het ziet er naar uit dat ze zo goed als niets op voorraad hebben liggen en dat ze dus alles gaan herbestellen indien er een order binnen komt.
De afgelopen week ook aardig wat spulletjes besteld bij buyincoins en net als de bestellingen die ik in het verleden heb gedaan is alles lekker vlot verstuurd.
Tot nu toe staat Pandawill bovenaan in mijn lijstje en vlak daaronder buyincoins.
De afgelopen week ook aardig wat spulletjes besteld bij buyincoins en net als de bestellingen die ik in het verleden heb gedaan is alles lekker vlot verstuurd.
Tot nu toe staat Pandawill bovenaan in mijn lijstje en vlak daaronder buyincoins.
Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
Bij mijn weten gingen er geruchten dat er in de nieuwe kabels verification chips zitten dus je loopt het risico dat ze niet werken.clonedonkey schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:00:
Weet iemand of er ergens als een Lightning cable voor de nieuwe iphone te krijgen is via een chinese site ?
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Yep, kan niets over de kwaliteit zeggen : http://www.eforchina.com/...oc-.y2egGRjdoYDuWE4CUkSvQclonedonkey schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:00:
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Zijn er eigenlijk ook nog vergelijkbare shops maar met de focus op andere producten? Ik begrijp dat het de tweakers hier vooral om de elektronica en gadgets gaat, maar ik vroeg mij af of er ook shops zijn die bv branded spullen (ik begrijp dat het dan duurder wordt) verkoopt. In ieder geval wat minder focus op gadgets/elektronica en meer op allerhande andere producten.
Verder vroeg ik mij af of het makkelijk zoeken is op bv Ebay verkopers die gratis vanuit China verzenden (ik ken de zoekfunctie, maar ik zoek meer een overzicht oid)? Hebben jullie hier ook ervaring mee? Ik zoek vooral betrouwbare verkopers van kwaliteitsproducten (kleding of travelproducten etc). Het kan ook gewoon merkloos zijn. Is er bv ergens een lijst met goede verkopers waarmee jullie ervaring hebben?
Ik vind vooral de kwaliteit een nadeel van alle sites die hier genoemd worden. Ik begrijp dat je voor die prijzen niet veel (niks) moet verwachten, maar ik heb liever kwaliteit en ook dat kan prima uit China oid komen. Het vinden is echter een apart verhaal
.
Verder vroeg ik mij af of het makkelijk zoeken is op bv Ebay verkopers die gratis vanuit China verzenden (ik ken de zoekfunctie, maar ik zoek meer een overzicht oid)? Hebben jullie hier ook ervaring mee? Ik zoek vooral betrouwbare verkopers van kwaliteitsproducten (kleding of travelproducten etc). Het kan ook gewoon merkloos zijn. Is er bv ergens een lijst met goede verkopers waarmee jullie ervaring hebben?
Ik vind vooral de kwaliteit een nadeel van alle sites die hier genoemd worden. Ik begrijp dat je voor die prijzen niet veel (niks) moet verwachten, maar ik heb liever kwaliteit en ook dat kan prima uit China oid komen. Het vinden is echter een apart verhaal
Intimates 21GustavSan schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 08:50:Ik zoek vooral betrouwbare verkopers van kwaliteitsproducten (kleding of travelproducten etc). Het kan ook gewoon merkloos zijn.
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Zijn er ook zoveel mensen met slechte ervaring van het track and trace van DX (http://intmail.183.com.cn)?
Jep, die link is bij FocalPrice ook in gebruik, ik heb er 7/10 "Error 500", 2/10 "code niet gevonden", en 1/10 krijg ik wel een resultaat, maar dan blijft de "location" nog op "null" staan, dus veel wijzer word ik daar niet van...BugsBunny17 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:54:
Zijn er ook zoveel mensen met slechte ervaring van het track and trace van DX (http://intmail.183.com.cn)?
Gewoon afwachten tot het pakketje is aangekomen denk ik...
hmm ben ook bang indd dat het wachten word.. er is ook geen alternatief?BeArt schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:10:
[...]
Jep, die link is bij FocalPrice ook in gebruik, ik heb er 7/10 "Error 500", 2/10 "code niet gevonden", en 1/10 krijg ik wel een resultaat, maar dan blijft de "location" nog op "null" staan, dus veel wijzer word ik daar niet van...
Gewoon afwachten tot het pakketje is aangekomen denk ik...
Dat is er. Hier in Nederland kopenBugsBunny17 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:11:
[...]
hmm ben ook bang indd dat het wachten word.. er is ook geen alternatief?
Die site is verschrikkelijk.BugsBunny17 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:54:
Ik kreeg via de chat van DX deze site: http://www.17track.net/IndexEn.html heb 1x gebruikt en bevalt beter dan die andere.
Die werkt indd beter.. ben benieuwd of het nu wat opschiet met die leveringcolin43 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:16:
[...]
Die site is verschrikkelijk.
Ik kreeg via de chat van DX deze site: http://www.17track.net/IndexEn.html heb 1x gebruikt en bevalt beter dan die andere.
Nogmaals dank!maartend schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 22:58:
[...]
Gewoon bij de Action kopen. Hoop wel dat ze 3 meter hebben.
Vandaag even geweest en ze hadden in de vestiging waar ik was genoeg liggen.
Net direct even getest met Prometheus.2012.1080p.BluRay.DTS.x264 en hij speelt hem perfect af op mijn Philips 42" full HDTV.
Mijn huidige oortjes beginnen te kraken en heb ik nieuwe besteld via BiC.
http://www.buyincoins.com...arphones-product-484.html
Ben benieuwd of ze geven wat ze volgens de vele reviews beloven.
⏩ PVOutput☀️
dat jij die russische reviews kunt lezen.Quad schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:33:
Heb veel Russische vriendinnen gehad
⏩ PVOutput☀️
Bedankt :D! iets minder als de Jiayu lijkt te zijn dus. Desondanks toch een nette score ;)! (komt menig budget smartphone in nederland niet bij in de buurt!)Paperbag24 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:44:
[...]
op verzoek even screenshot voor je gemaakt van antuntu
[afbeelding]
Als je goede budget dopsje zoekt moet je eens kijken naar de Awei ES800M. Die zijn in de klasse tot $20 zeer goed!Quad schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:33:
Ik heb de Jiayu ook besteld.. maar ben ondertussen wel opzoek naar goede oordopjes (met mic, en indien mogelijk ook play/pauze knop) in de categorie tot $20,-. Heb je misschien een link naar die Awei? Is die ook met microfoon?RobertowNL schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 20:32:
[...]
Bedankt :D! iets minder als de Jiayu lijkt te zijn dus. Desondanks toch een nette score ;)! (komt menig budget smartphone in nederland niet bij in de buurt!)
[...]
Als je goede budget dopsje zoekt moet je eens kijken naar de Awei ES800M. Die zijn in de klasse tot $20 zeer goed!
Rotterdam
ES900i, vergelijkbare kwaliteit alleen iets meer (soms teveel) bass.GS88 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 21:02:
[...]
Ik heb de Jiayu ook besteld.. maar ben ondertussen wel opzoek naar goede oordopjes (met mic, en indien mogelijk ook play/pauze knop) in de categorie tot $20,-. Heb je misschien een link naar die Awei? Is die ook met microfoon?
Kijk anders eens op MP4nation.net naar de Beta's die zijn af en toe in de aanbieding voor rond die prijs (met mic).
[ Voor 12% gewijzigd door RobertowNL op 07-10-2012 21:50 ]
Ik heb op 07/09/12 via ebay een hoesje voor mijn telefoon besteld , maar tot op het heden niks binnen.
Hoesje moet uit ShenZhen, China komen , wat zal ik doen gewoon blijven wachten ?
Hoesje moet uit ShenZhen, China komen , wat zal ik doen gewoon blijven wachten ?
Wanneer is hij verzonden? Als dat ook een maand geleden is zou ik de verkoper contacteren en als je binnen 44 dagen na de bestelling geen product hebt je geld terug vragen via paypal (als je via paypal gekocht hebt)Fastclaimer schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:15:
Ik heb op 07/09/12 via ebay een hoesje voor mijn telefoon besteld , maar tot op het heden niks binnen.
Heb ook een bestelling sinds 6/9/2012 al op verstuurd staan.Fastclaimer schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:15:
Als het me een keertje lukt om op die gare CN website te tracken, dan is de status dat het pakket nog in China staat.
Heb al een dispuut op de aliexpress geopend en toen kreeg ik dit antwoord:
"this is not question about our logistic company. just our country customs strict last months, not only to your country but to all country exports. to Prevent courier smuggling
and not only you have this problem, but they other buyer has the same question, and if you order now, you will be fast than now a lot.
i hope you can understanding it, and it is our government made some strict to export.
kind regards"
Bovenste verhaal werd me nog een keer bevestigd door een andere verkoper.
Hebben meer mensen hier last van? Gaat om Chinese post naar NL.
Ik wacht nog een paar dagen en dan haal ik het geld terug via Paypal.
Heb er niet echt veel vertrouwen in dat ik het pakketje op korte termijn nog ga ontvangen.
-Real power isn't given, it must be taken-
Mijn pakketjes is ook al aardig lang onderweg. (al 55 dagen
) Ben bezig met het trage contact van DX of ze hem opnieuw willen verzenden. Gaat wel lukken alleen het laatste bericht was please wait a few more days
Maar ik heb geduld
Ik heb er geen haast mee.

Maar ik heb geduld
Ik heb ook iets gekocht op ebay. En krijg dit:
Unsuccessful Delivery
Sep-25-12, 13:18 PM, NETHERLANDS
Arrival at inward office of exchange
Sep-24-12, 10:35 AM, AMSTERDAM
Departure from outward office of exchange
Sep-17-12, 21:58 PM, SHANGHAI
Posting
Sep-12-12, 09:00 AM, ZHEJIANG
Betekend dat mijn item ook retour zender is gegaan?
Unsuccessful Delivery
Posting
http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.
Verwijderd
Het lijkt er wel op! Maar wat je het best kunt doen is via PostNL een Nederlandse T&T aanvragen, dan kan je daar zien waarom hij niet afgeleverd is.Robin4 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 03:46:
Ik heb ook iets gekocht op ebay. En krijg dit:
Unsuccessful Delivery
Posting
Heb die ervaring ook. Eerste 2 bestellingen gingen prima. Maar de 3e en 4e daar wacht ik nog steeds op.theHoff schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:21:
Maar m'n eerste case gestart met paypal voor focalprice. Ik heb op zich wel vertrouwen er in dat m'n pakketje aankomt, echter duurt het nu (voor het eerst) wel heel erg lang voordat m'n bestelling binnenkomt. Toch jammer. Voorheen schoot het tenminste een beetje op.
3e is op 31/8 verstuurd en de 4e op 18/9.
Tracktrace heb je meestal niets aan zodra hij China verlaten heeft.
Ga maar weer een mail sturen naar ze voor de 2de keer.
Ze hadden een week vakantie in china vorige week ?MikeOO schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:25:
[...]
Heb die ervaring ook. Eerste 2 bestellingen gingen prima. Maar de 3e en 4e daar wacht ik nog steeds op.
3e is op 31/8 verstuurd en de 4e op 18/9.
Tracktrace heb je meestal niets aan zodra hij China verlaten heeft.
Ga maar weer een mail sturen naar ze voor de 2de keer.
Ik heb even rondgezocht via chinapricefinder op 'earphone remote mic'RobertowNL schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 21:49:
[...]
ES900i, vergelijkbare kwaliteit alleen iets meer (soms teveel) bass.
Kijk anders eens op MP4nation.net naar de Beta's die zijn af en toe in de aanbieding voor rond die prijs (met mic).
Ben deze twee tegengekomen waarvan ik niet weet of de kwaliteit (of het merk, of überhaupt de webwinkel, focal was wel goed heb ik eens gelezen, de ander ken ik niet) goed is.
http://www.miniinthebox.c...or-de-iphone_p361289.html
http://www.focalprice.com...SSAID=632314#.UHPoCVFU7fU
edit: deze ook gevonden op focal http://www.focalprice.com...Currency=EUR#.UHQCzlFU7fU vraag me alleen af of het ook compatibel is met andere toestellen dan Nokia's.
[ Voor 12% gewijzigd door GS88 op 09-10-2012 12:58 ]
Rotterdam
Maar ik weet toch niet dat postNL dat pakketje al in ontvangst heeft genomen om dit dan aan mij uit te reiken.?Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 06:35:
[...]
Het lijkt er wel op! Maar wat je het best kunt doen is via PostNL een Nederlandse T&T aanvragen, dan kan je daar zien waarom hij niet afgeleverd is.
Zie nergens dat postNL er al in bezit van is..
Enigste wat ik zie is dat hij de douane voorbij is gegaan en daar houd het dan ook op..
Wat moet ik precies nou doen?
Moet ik ze bellen? Zo ja wat is hun nummer..
Kan ik zo ook mailen, en dan waar heen?
Als het vervoerd is door een partner van PostNL en in Nederland is aangekomen dan neem PostNL het over. Dit gaat uiteraard niet op voor bijvoorbeeld een vervoerder als Fedex of UPS.
Via Twitter kan je blijkbaar aardig snel aan het trackingnummer komen dat PostNL erop plakt binnen Nederland. Neem aan dat je de nodige contact informatie daarvoor zelf wel gevonden kan krijgen op hun website...
Via Twitter kan je blijkbaar aardig snel aan het trackingnummer komen dat PostNL erop plakt binnen Nederland. Neem aan dat je de nodige contact informatie daarvoor zelf wel gevonden kan krijgen op hun website...
[ Voor 7% gewijzigd door troftnom op 09-10-2012 12:55 ]
Via twitter.. Ik gebruik dat niet eens.. En ik weet niet eens of het pakket is geaccepteerd door postnl zelf.
Nogmaals, als de gebruikte vervoerder in Nederland met PostNL samenwerkt dan nemen hun het vervoer over hier. Als ze het daarvoor omnummeren dan kan je bij hun terecht voor het nieuwe trackingnr waarmee je dan meer statusinfo kan opvragen. Als je geen twitter gebruikt dan zou ik ze maar bellen. Daar kan ik je echter niet mee helpen, dat zal je zelf moeten doen.
Kanen is meestal wel redelijk maar toch zou ik voor:GS88 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:04:
[...]
Ik heb even rondgezocht via chinapricefinder op 'earphone remote mic'
Ben deze twee tegengekomen waarvan ik niet weet of de kwaliteit (of het merk, of überhaupt de webwinkel, focal was wel goed heb ik eens gelezen, de ander ken ik niet) goed is.
http://www.miniinthebox.c...or-de-iphone_p361289.html
http://www.focalprice.com...SSAID=632314#.UHPoCVFU7fU
edit: deze ook gevonden op focal http://www.focalprice.com...Currency=EUR#.UHQCzlFU7fU vraag me alleen af of het ook compatibel is met andere toestellen dan Nokia's.
http://www.mp4nation.net/...ones-w-in-line-microphone (als ze in de aanbieding zijn)
of
deze: http://chinaprices.us?q=es900i
gaan
Die no-name zou ik niet aanraden. Dan nog eerder de Kanen.
Verwijderd
Moet ik je brood ook nog komen smeren? Kijk ff op googleRobin4 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:43:
[...]
Maar ik weet toch niet dat postNL dat pakketje al in ontvangst heeft genomen om dit dan aan mij uit te reiken.?
Zie nergens dat postNL er al in bezit van is..
Enigste wat ik zie is dat hij de douane voorbij is gegaan en daar houd het dan ook op..
Wat moet ik precies nou doen?
Moet ik ze bellen? Zo ja wat is hun nummer..
Kan ik zo ook mailen, en dan waar heen?
Al even geleden, maar meende dat de bulk tracking vaak beter werkte dan de standaard tracking... ook minder gegevens nodig. Maar die site blijft ellendig.BugsBunny17 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:54:
Weet iemand of er een site is die wat langere (2-3 meter) kabels voor een Samsung Galaxy Tab verkoopt waarmee deze te laden is?
Heb zelf een wat langere kabel uit China gehaald voor m'n iPad en ook voor m'n ouders... die gelijk tegen de Galaxy-oom riepen dat ze in China alles hebben voor weinig... die de vraag weer teruggooide naar mij
Heb iig al Focalprice lopen doorzoeken, veel splitterkabels, omschakelbare kabels en 1 normale kabel... maar die zijn kort én schijnen niet geschikt te zijn om te laden (volgens de comments...)
http://www4.buyincoins.co...-mp3-dc-product-5508.htmlKeRsTmAnNeKe schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:59:
[...]
Al even geleden, maar meende dat de bulk tracking vaak beter werkte dan de standaard tracking... ook minder gegevens nodig. Maar die site blijft ellendig.
Weet iemand of er een site is die wat langere (2-3 meter) kabels voor een Samsung Galaxy Tab verkoopt waarmee deze te laden is?
Heb zelf een wat langere kabel uit China gehaald voor m'n iPad en ook voor m'n ouders... die gelijk tegen de Galaxy-oom riepen dat ze in China alles hebben voor weinig... die de vraag weer teruggooide naar mij
Heb iig al Focalprice lopen doorzoeken, veel splitterkabels, omschakelbare kabels en 1 normale kabel... maar die zijn kort én schijnen niet geschikt te zijn om te laden (volgens de comments...)
Data werkt niet zo tof, maar opladen gaat prima
Afaik heeft Tablet van Samsung een 'apple kopie' brede connector...
Al zullen daar ook wel oplossingen voor zijn, misschien makkelijker te vinden ook... (samsung>usb verloop), vanavond eens zoeken.
Al zullen daar ook wel oplossingen voor zijn, misschien makkelijker te vinden ook... (samsung>usb verloop), vanavond eens zoeken.
Verrek. Ik ging er blind van uit dat Android devices allemaal Micro-usb hebben.KeRsTmAnNeKe schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:08:
Afaik heeft Tablet van Samsung een 'apple kopie' brede connector...
Een standaard USB verlengkabeltje zal natuurlijk wel gewoon werken, hoewel dat een minder nette oplossing is.
Ik weet heus wel hoe ik mijn brood moet smeren. En daar ging het ook totaal hier niet om.Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:58:
[...]
Moet ik je brood ook nog komen smeren? Kijk ff op google
Probeer hier een probleem van dat pakketje op te lossen.
Anders claim ik wel gewoon me centen terug op ebay..
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]