[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.352 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Leo1010 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:11:
95f7bb code voor 20% korting op Banggood... voor sex speeltjes
Die naam van die shop is wel relevant dan :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Mastermind schreef op zondag 22 juli 2012 @ 09:21:
[...]

Kwestie van trial/error. Bij de ene chinese webshop is de kans veel groter is dan bij de andere.
Heb nu een prachtige quadcopter WLToys V929 voor maar 36 euries. Echt superding, betaal je in NL zo 200 eurie voor.

Inmiddels zelf gemod met een grotere batterij en een mooie glimmende canopy gemaakt van een plastic zilveren kerstbal 8)
[afbeelding]
Gekocht bij Banggood :9
Heb 'm nu ook binnen dankzij jou >:)
Goede ervaring die bang good, enkel de naam is niet zo goed gekozen. Prima communicatie en correcte mails.
Bij mij kwam die aan in een 'groot' piepschuim ding met een label '$8 electronics' en ik heb niks extra moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 13:02
ykz schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:55:
Ik heb vorige maand (17 juli) een order gedaan bij http://www.cross-mark.com/.
Maar de order status staat nog steeds op "processing", terwijl dit volgens hun 2-3 dagen zou duren.
Ik heb volgens mij 3 mails gestuurd naar hun, waarvan de eerste al ongeveer een week na mijn bestelling voor een vraag, maar geen antwoord op alle mails tot nu toe...
De bestelling is wel al betaald via PayPal.
Wat raden jullie me aan om te doen?
voor 31 augustus een paypal dispute openen. Het dispute tijdig escaleren (ik dacht binnen de 20 dagen) naar een claim en zeker niet afsluiten voor je het bestelde goed in handen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Ook ik heb na jarenlang ebay gebruikt te hebben, taobao ontdekt. Via Mistertao bestel ik hier m'n spullen. Werkt echt verslavend! Tot nu toe besteld:

ITX case e-i7(totaal 105dollar)
Q9200 processor (totaal 65dollar wel een ES versie)
RQ1290cc scheerapparaat (144dollar, komt nog wel wat bij voor verzenden)

Laatste een beetje onduidelijk omdat het grootste gedeelte van de omschrijving in het chinees blijft staan na vertaling (plaatje). Nouja, we zien wel :)

Overigens een duidelijke agent, als het bij hun binnen is krijg je "live" foto's van jouw product te zien.

Edit: scheerapparaat gaat niet door voor dit geld: out of stock. Jammer

[ Voor 6% gewijzigd door poema op 16-08-2012 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Poema
Hoelang heeft het verzenden er over gedaan :-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Voor de kopers op AliExpress. Er zijn nu gratis coupons te krijgen als je ze elke dag, gedurende 6 dagen bezoekt:
http://www.aliexpress.com...petition_rules/index.html

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 08:48:
@Poema
Hoelang heeft het verzenden er over gedaan :-) ?
Ik zal het sterker vertellen; ik heb nog niks binnen!:) Hieronder van 2 artikelen de status, zodra ik het binnen heb zal ik dit erbij vermelden:

ITX kast:Liren E-I7-aluminum HTPC small chassis ITX
Date (GMT+8) Order Status---------------------------Product Price: $56.00
2012-07-25 00:21:42 New------------------------------Domestic Shipping: $1.6
2012-07-25 00:21:46 First Paid----------------------International Shipping #chinaparcel: $42.77
2012-07-25 21:36:02 Processing--------------------Commission: $5.02
2012-08-03 20:26:02 Wait for Dispatch------------Total: $105.3900
2012-08-04 12:15:54 Second Paid
2012-08-06 11:22:01 Shipped
op 16-08 afgeleverd aan mijn huis door TNT:)

Processor:Intel / Intel Q9200 ES 2.4G/12M/1066 QAJF C0 stepping

2012-08-03 18:56:52 New---------------------------Product Price: $59.20
2012-08-03 18:56:55 First Paid-------------------Domestic Shipping: $1.6
2012-08-06 21:30:02 Processing-----------------International Shipping #regairmailnew: $2.3
2012-08-13 12:44:03 Wait for Dispatch--------Commission: $3.16
2012-08-13 22:32:53 Second Paid---------------Total: $66.2600
2012-08-14 10:32:05 Shipped

Ik koop ook alleen dingen waar ik geen haast bij heb, anders ga je je alleen maar irriteren. Voor de rest is er bijna geen richtlijn maar voor mijzelf hou ik wel een maandje in gedachten.

[ Voor 13% gewijzigd door poema op 17-08-2012 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:35
Luke-san schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:07:
Heb 'm nu ook binnen dankzij jou >:)
Goede ervaring die bang good, enkel de naam is niet zo goed gekozen. Prima communicatie en correcte mails.
Bij mij kwam die aan in een 'groot' piepschuim ding met een label '$8 electronics' en ik heb niks extra moeten betalen.
Hoelang heeft het verzenden er over gedaan? Wil er ook 1 bestellen namelijk alleen als het langer dan 3 weken gaat duren dan wil ik ermee wachten (vakantie enzo). :)

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
Ik had de quadcopter ook in een piepschuimen doos binnengekregen. Hij is nu trouwens nog goedkoper geworden.
Bij mij was hij in 2 weken binnen, maar dat zal door de vakantieperiode komen (minder druk bij Chinapost).
Moet wel zeggen dat die van mij nu kapot is (na een paar keer flink laten neerstorten op de tegels). De gyroscoop is kapot ofzo, hij stabiliseert niet goed.
Ach voor die drie tientjes wel flinke lol gehad ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Mastermind op 16-08-2012 09:55 ]

Verwijderd

Mastermind schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:54:
Ik had de quadcopter ook in een piepschuimen doos binnengekregen. Hij is nu trouwens nog goedkoper geworden.
Bij mij was hij in 2 weken binnen, maar dat zal door de vakantieperiode komen (minder druk bij Chinapost).
Moet wel zeggen dat die van mij nu kapot is (na een paar keer flink laten neerstorten op de tegels). De gyroscoop is kapot ofzo, hij stabiliseert niet goed.
Extra lol als dat ding in de lucht als een onstabiel projectiel vliegt! MOOOP MOP MOOP!! DUIKEEE

• EN-IS
Mastermind schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:54:
Thanx, ik ben benieuwd, denk dat ik toch even wacht of naar het vakantie adres toe stuur :P
Hoe stabiel is het ding (voordat die kapot ging)? Dat is wel een belangrijk punt voor me.
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 10:44:
Extra lol als dat ding in de lucht als een onstabiel projectiel vliegt! MOOOP MOP MOOP!! DUIKEEE
Onstabiel of komt dat door de bestuurder? :)

• Mastermind
@EN-IS

Zoek maar op youtube naar WLToys V929 reviews.
Je kon er gewoon tegenaanduwen terwijl die vloog, en hij blijft nog steeds stabiel. Zit een soort sensor in die de propellors individueel aanstuurt en harder en zachter laat draaien om stabiel te blijven.
De afstandsbediening is trouwens ook erg complex, er zit een complete computer in voor aansturing van de motoren. En nergens een handleiding te vinden... :P
Succes ermee!!! >:) En vlieg er niet mee de boom in want ik heb hem verschillende keren met een bal uit moeten trappen :9

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:46
Mastermind schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:47:
Succes ermee!!! >:) En vlieg er niet mee de boom in want ik heb hem verschillende keren met een bal uit moeten trappen :9
Gooh, wat gek dat hij dan aan gort is.

• EN-IS
@Mastermind, thanx voor de info, ga ik doen :)
maartend schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:51:
Gooh, wat gek dat hij dan aan gort is.
_/-\o_ :D

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Over het algemeen wordt er in Europa wel op gelet dat er geen gevaarlijk stoffen worden verwerkt in producten.

Moet ik bij deze webshops op dat gebied nog rekening houden met bepaalde zaken? Wil namelijk bij mp4nation een setje doppen kopen, maar omdat rechtsreeks je oor in gaat wil ik toch even zeker zijn dat er geen gekke dingen inzitten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 07:11
Net mijn replica horloge binnen van iOffer. Zoals geadverteerd en kwaliteit voor replica is prima te noemen. 1 augustus besteld en nu binnen, dus ook keurig.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
ronwiel schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:00:
Over het algemeen wordt er in Europa wel op gelet dat er geen gevaarlijk stoffen worden verwerkt in producten.

Moet ik bij deze webshops op dat gebied nog rekening houden met bepaalde zaken? Wil namelijk bij mp4nation een setje doppen kopen, maar omdat rechtsreeks je oor in gaat wil ik toch even zeker zijn dat er geen gekke dingen inzitten ;).
Er zouden weekmakers in kunnen zitten die niet helemaal goed zijn voor de gezondheid, echter heeft China ook gewoon regels die nageleeft moeten worden dus het valt allemaal wel mee.

Earphones die zeer goed gereviewed worden op verscheidene sites is de Awei ES800M.
http://www.ebay.com/itm/S...hones&hash=item3f1aebc1c0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinS.Buisman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-09 11:11
Mijn replica oordopjes van iOffer zijn ook aangekomen. Allereerst zien ze er zelfs voor een replica belachelijk slecht uit, ten tweede doet een helft het niet. PayPal bied geen kopersbescherming, de handelaar mailt niet terug/reageert niet. Ik voel me bekocht.

Edit:
Hij heeft gerageerd. Ik zal het bericht hier onder neerzetten.

[/quote]
Dispute Replied ok
[quote]

Wat moet ik hier mee?

[ Voor 21% gewijzigd door RobinS.Buisman op 17-08-2012 11:41 . Reden: Reactie verkoper. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:38

RobertowNL

For your gear!

RobinS.Buisman schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:38:
Mijn replica oordopjes van iOffer zijn ook aangekomen. Allereerst zien ze er zelfs voor een replica belachelijk slecht uit, ten tweede doet een helft het niet. PayPal bied geen kopersbescherming, de handelaar mailt niet terug/reageert niet. Ik voel me bekocht.

Edit:
Hij heeft gerageerd. Ik zal het bericht hier onder neerzetten.

[/quote]
Dispute Replied ok
[quote]

Wat moet ik hier mee?
Geen neppe producten kopen (en vooral niet via Ioffer).

Denk dat je niks kunt, helaas.
ronwiel schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:00:

Nog nergens last van en ik draag de doppen van MP4 dagelijks.

Welke wil kopen :D?

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinS.Buisman
RobertowNL schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:59:
[...]

Geen neppe producten kopen (en vooral niet via Ioffer).

Denk dat je niks kunt, helaas.

[...]

Nog nergens last van en ik draag de doppen van MP4 dagelijks.

Welke wil kopen :D?
Ik geloof best dat mijn verkoper mij wil helpen, ik vraag me alleen af wat te doen met zo'n vage reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
http://www.pandawill.com/...charger-24ghz-p62058.html

Af en toe kom je toch wat tegen.... denken jullie dat dit echt werkt?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobinS.Buisman schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:01:
[...]

Ik geloof best dat mijn verkoper mij wil helpen, ik vraag me alleen af wat te doen met zo'n vage reactie.
Niets? Zie ook topic waarschuwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 16:18
Weet iemand hoe de order tracking van DealExtreme werkt?

Als ik naar: http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do via de link in de order bevestiging van DealExtreme dan kan ik een 'Item No.' invullen, maar wat ik ook invul: order nummber, tracking nummer, product nummer, ik krijg geen status te zien, enkel de melding dat het item niet gevonden kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 10:07

ykz

Naar mijn weten werkt die order tracking van hun niet naar enkele landen waaronder Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jaar of 2 geleden zonnebril gekocht bij DX,
http://dx.com/p/polarized...uv400-uv-protection-13033

Perfect ding, afmeting en polarized werkten enorm lekker. Helaas 2 weken geleden begon het filter langzaam los te laten. Hopelijk zijn ze binnenkort weer leverbaar, afgelopen weekend op de Gamescom ben ik hem kwijtgeraakt :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Frijns.Net schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:50:

Als ik naar: http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do via de link in de order bevestiging van DealExtreme dan kan ik een 'Item No.' invullen, maar wat ik ook invul: order nummber, tracking nummer, product nummer, ik krijg geen status te zien, enkel de melding dat het item niet gevonden kan worden.
Tracking nummer is iets in de trant van: RA470791443CN. Hier werkt het gewoon, is een tracking number afkomstig van DX Offers (Lucky Bag :r ), verzonden naar Nederland.

http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0

[ Voor 4% gewijzigd door Painore op 20-08-2012 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
@SinergyX

Zoekt en gij zult vinden, precies dezelfde.
http://www.focalprice.com...es_Gray.html#.UDIaaaOiMrA

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Missbaksel
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-05-2023
Beste Tweakers en Aziatenshoppers,

Ik heb al vele orders afgewerkt bij bhiner.com en spreek vol lof over hun service en levertijden(HKairmail). Ze zijn fijn om zaken mee te doen. Ik heb echter een vraag. Is het mogelijk om met mijn hongkong trackingcode(RB956770401HK) een track&trace nummer van postnl optevragen?

bij voorbaat dank,

Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Missbaksel schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:15:

Ik heb al vele orders afgewerkt bij bhiner.com en spreek vol lof over hun service en levertijden(HKairmail). Ze zijn fijn om zaken mee te doen. Ik heb echter een vraag. Is het mogelijk om met mijn hongkong trackingcode(RB956770401HK) een track&trace nummer van postnl optevragen?

bij voorbaat dank,

Martijn
Ja, even bellen naar PostNL.
Eer dat ze het echter omgezet hebben naar een 3S nummer ligt het vaak diezelfde dag nog bij je in de birevenbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

ykz schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:13:
Naar mijn weten werkt die order tracking van hun niet naar enkele landen waaronder Nederland.
Tracking van Chinapost werkt juist tot aan de deur (alleen vaak offline en loopt een dag of twee achter).
Missbaksel schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:15:

bij voorbaat dank,

Martijn
Jup maar veel zin heeft het niet, want:
Painore schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:00:
[...]

Ja, even bellen naar PostNL.
Eer dat ze het echter omgezet hebben naar een 3S nummer ligt het vaak diezelfde dag nog bij je in de birevenbus.
Meestal kan je het een dag eerder pas om laten zetten (als het al kan). Gebeurt ook vaak genoeg dat ze niet gelinkt worden waardoor ze het niet eens kunnen zien.

Je kan het ook via twitter aanvragen (goedkoper :D!)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Missbaksel
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-05-2023
@Painore Thanks for de tip!
@RobertowNL Thanks weet je toevallig welke twitter van PostNL? Want ik heb net snel ff gekeken en je hebt postnl zelf en postnlwebcare?

mvg,

Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Ziezo, weer een bestellinkje geplaatst bij Buyincoins.

PunchDown Punch Down Impact Network Tool KD-1 RJ11 RJ45 Cat5
RJ45 CAT5 Network Cable Crimper Pliers Tools
Network Cable RJ45 BNC Tester in Leather Bag
RJ45 Cat5 Punch Down Network UTP Cable Cutter Stripper 01
50X Metal Shield RJ45 RJ-45 8P8C Network CAT CAT5E Modular Plug Connector

rara wat ik thuis ga doen over 2-3 weekjes :)

[ Voor 6% gewijzigd door Shamalamadindon op 20-08-2012 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ooooh netjes :D Hij is helaas zilver, die van DX is zwart.
Maar deze pik ik ook meteen mee, dank je :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:04
Frijns.Net schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:50:

Denk dat je te vroeg bent vaak duurt het een aantal dagen voor het zichtbaar is als het nummer komt wil het niet zeggen dat het al bij de post verwerkt is kan wel een week duren maar meestal 3-4 dagen nadat je het trackingnummer hebt dan is het zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
SinergyX schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:32:
Ooooh netjes :D Hij is helaas zilver, die van DX is zwart.
Maar deze pik ik ook meteen mee, dank je :)
Hebbes,
http://www.focalprice.com...s_Black.html#.UDJFvaOiMrA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ik heb het Porsche Design van FocalPrice (niet meer te vinden?) meegepakt poosje terug, gebruikt in vakantie e.d. zit echt prachtig fijn :).
Kostte iets van 23$ maar met korting uiteindelijk 18$ betaald oid.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
Laatst bij Mistertao wat dingen gekocht maar dat doen we dus niet meer. En wel vanwege het volgende:

Geleverde itx kast is zilver ipv zwart. niet zo blij mee maar ik zou dan korting krijgen op mijn volgende aanschaf....dus niet. Kwam trouwens ook beschadigd binnen maar dat terzijde. Tevens wilde ik iets kopen wat uiteindelijk niet te leveren was met als gevolg dat ik $185 op mijn account heb staan die ze dus niet terugstorten naar mijn paypal account. Nu ben je dus verplicht om dat geld daar te besteden. En je krijgt ook ineens nergens meer een reactie op. Iemand anders met zulke ervaringen?

Edit 21-08:inmiddels wel een berichtje gekregen met excuses en voorstel voor $5 refund (hun commissie volgens zeggen)

[ Voor 9% gewijzigd door poema op 22-08-2012 05:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:12

mvh

State Governor

Misschien wat offtopic: ik heb voor mijn zusje een tijdje geleden een nieuwe accu voor haar laptop besteld. Deze was bij laptopsaccu.nl net wat goedkoper dan op eBay, bovendien denk je met een Nederlandse winkel zaken te doen in het binnenland, toch? Vervolgens wordt mijn betaling rechtstreeks naar China gestuurd, en daar blijkt de accu dan ook vandaan te komen, en de .nl-site is alleen maar een front voor een Chinese webshop.

Na het aftikken van 12,50 plus 9,80 aan inklaringskosten en belasting wordt een besparing van vijf euro gauw vergeten.

Uiteraard had ik zelf beter moeten opletten, want een aanvraag voor een Shopreview strandt bij gebrek aan een KvK-inschrijving. Dat had ik zelf ook kunnen vinden...

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Die extra kosten zijn voor de webshop, niet voor jou. Niet accepteren dus.

[ Voor 9% gewijzigd door Sponz op 20-08-2012 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murfie121
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik heb nog nooit bij Mistertao besteld vanwege die reden dat je eerst geld moet overmaken en dan pas uit kunt geven. Ik heb wel geregeld besteld bij Zarmark en ik ben ook aan het kijken bij Bhiner, maar volgens de calculatie zijn die duurder met verzendkosten dan Zarmark, heeft iemand anders dit ook ondervonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 17-09 10:32
deblaauwn schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 17:01:
Misschien wat offtopic: ik heb voor mijn zusje een tijdje geleden een nieuwe accu voor haar laptop besteld. Deze was bij laptopsaccu.nl net wat goedkoper dan op eBay, bovendien denk je met een Nederlandse winkel zaken te doen in het binnenland, toch? Vervolgens wordt mijn betaling rechtstreeks naar China gestuurd, en daar blijkt de accu dan ook vandaan te komen, en de .nl-site is alleen maar een front voor een Chinese webshop.

Na het aftikken van 12,50 plus 9,80 aan inklaringskosten en belasting wordt een besparing van vijf euro gauw vergeten.

Uiteraard had ik zelf beter moeten opletten, want een aanvraag voor een Shopreview strandt bij gebrek aan een KvK-inschrijving. Dat had ik zelf ook kunnen vinden...
Ik zie op de website veel slecht geschreven teksten, gebrekkig Nederlands. Daarnaast staat er bij leveringsvoorwaarden dat er verzonden wordt per luchtpost. Dit zou voor mij al een indicatie zijn dat ik met een buitenlandse winkel te maken heb.

Onderaan zie ik een aantal betalingsmogelijkheden staan welke voor Nederlandse webshops al niet bijzonder populair meer zijn tegenwoordig. Geen iDeal wat toch wel de standaard aan het worden is.

Genoeg reden om een aankoop bij deze webshop voor mij goed te overdenken. De kosten welke je extra hebt moeten betalen doe je niks aan. Voortaan beter opletten.

Is je post een waarschuwing of een vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Sponz schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 17:07:
Die extra kosten zijn voor de webshop, niet voor jou. Niet accepteren dus.
Hoe kom je hier nou weer bij? Het klopt in ieder geval voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
deblaauwn schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 17:01:

Quote van hun site:
over het algemeen, ons product is van hoge kwaliteit met concurrerende prijzen. Van harte welkom voor uw aankoop. Dank u.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:12

mvh

State Governor

Damocles.NL schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 18:07:
[...]

(...)
Is je post een waarschuwing of een vraag?
Hij is als waarschuwing bedoeld, vooral voor mezelf. Ik had iDeal ook al gemist maar niet verder nagedacht deze keer :).

Met 'echte' Chinese webshops heb ik wel goede ervaringen (maxsaver.net en Dealextreme).

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poema schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:43:
Laatst bij Mistertao wat dingen gekocht maar dat doen we dus niet meer. En wel vanwege het volgende:

Geleverde itx kast is zilver ipv zwart. niet zo blij mee maar ik zou dan korting krijgen op mijn volgende aanschaf....dus niet. Kwam trouwens ook beschadigd binnen maar dat terzijde. Tevens wilde ik iets kopen wat uiteindelijk niet te leveren was met als gevolg dat ik $185 op mijn account heb staan die ze dus niet terugstorten naar mijn paypal account. Nu ben je dus verplicht om dat geld daar te besteden. En je krijgt ook ineens nergens meer een reactie op. Iemand anders met zulke ervaringen?
Hier ook niet geweldige ervaringen met MisterTao. Vriendin heeft een online winkel en heeft hier een aantal dingen besteld (als test) maar de helft van de producten konden niet geleverd worden en dan zit je inderdaad met credit op je account. Dit was overigens een paar maanden geleden niet zo, toen kreeg je gewoon je geld op paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diverse keren wat op DealExtreme besteld. Ik zou nooit geen "genuine" producten kopen want dat zijn ze toch niet (weet ik uit ervaring) en ook geen dingen waar performance aan vast zit zoals een geheugenkaartlezer. Ik heb er een van DX en ik heb er een van Kingston. Die van Kingston was zo'n 6 euro maar die werkt véél sneller dus is het geld meer dan waard.
Ook een aantal lampjes gekocht maar deze zijn ook allemaal brak. Je krijgt dus echt gewoon waar je voor betaald. DX is vooral leuk als je iets maar 1 of 2 keer nodig heb of af en toe gebruikt op z'n best. Het enige ding waar ik echt tevreden mee ben is met mijn tripod. Dan ding werkt gewoon prima en is nog steeds heel. Hier betaal je al gauw meer dan 10 euro voor zo'n ding dus dat was zeker de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:58
poema schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:43:

Tja, ik woon in China en bestel regelmatig zelf op taobao, probleem is dat bij heel veel producten de gewenste maat en/of kleur in de comments doorgegeven moet worden en niet bij de selectie vakjes. Gok haast dat mistertao dat niet of niet goed doet.

Waarom noemt iedereen hier DealExtreme trouwens een Chinese webshop? Volgens mij komen ze toch echt uit Hong Kong en dat is eigenlijk een zelfstandige city state... Zaken doen in/met Hong Kong is niet te vergelijken met het 'echte' China.

Snap trouwens überhaupt niet waarom zoveel mensen van die prullaria(lees troep) kopen van een paar euro, voor kabels en dergelijke okey maar de rest, wat heb je er nou aan? Ik zal wel de enige zijn die er de lol niet van in ziet :+ Echte Chinese producten zijn over het algemeen niet slecht maar alles wat technisch is en afgekeken is van een buitenlands bedrijf is over het algemeen gewoon troep.

Nog maar niet te spreken over de Nederlanders die hier vandaan neppe beats headsets naar NL sturen en ze op marktplaats voor 4x zoveel verkopen. Al weet ik niet wie erger is, die mensen die het verkopen of diegene die het ook daadwerkelijk kopen :+

[ Voor 21% gewijzigd door Rctworld op 21-08-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De zilveren versie is al verzonden, meteen de zwarte versie er ook bij genomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Rctworld schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:05:
[...]
Waarom noemt iedereen hier DealExtreme trouwens een Chinese webshop? Volgens mij komen ze toch echt uit Hong Kong en dat is eigenlijk een zelfstandige city state... Zaken doen in/met Hong Kong is niet te vergelijken met het 'echte' China.
Zou je het verschil kunnen noemen tussen zaken doen met Hong Kong en het 'echte' China?
De voordelen en de nadelen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Mastermind schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:27:
[...]

Zou je het verschil kunnen noemen tussen zaken doen met Hong Kong en het 'echte' China?
De voordelen en de nadelen a.u.b.
Belangrijkste verschil is dat HK zeer verwesterd is, geen belasting op electronica heeft en HK Post volgens mij nog altijd gratis en snel naar de EU verstuurd om de economie te stimuleren. Op zich heeft zaken doen niet heel veel betrekking op dit soort grote webshops omdat men in principe alles voor je regelt en je er weinig van mee krijgt. Maar het 'echte' China(mainland China) en HK/Macau hebben behalve dat het formeel onderdeel is van China niks met elkaar te maken qua bestuur omdat ze een eigen regeringen hebben, zelfs Chinezen moeten een speciaal paspoort hebben om er naar toe te mogen. Ik kan er met een normaal visum ook niet zomaar naar toe(ook al woon ik er 800km vandaan), nouja, wel naar toe maar niet terug omdat ik dan formeel China verlaten heb en derhalve een nieuw visum moet hebben.

In HK is garantie bijvoorbeeld ook veel normaler, hier in China moet je betalen als je garantie wilt en denk dat dat bij de webshops ook weleens wat kan verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
[...]

Snap trouwens überhaupt niet waarom zoveel mensen van die prullaria(lees troep) kopen van een paar euro, voor kabels en dergelijke okey maar de rest, wat heb je er nou aan? Ik zal wel de enige zijn die er de lol niet van in ziet :+ Echte Chinese producten zijn over het algemeen niet slecht maar alles wat technisch is en afgekeken is van een buitenlands bedrijf is over het algemeen gewoon troep.
Omdat het leuk is, kosten zijn laag en het blijft spannend om pakketjes uit het buitenland te ontvangen. Veel "troep" wordt door anderen als leuk ervaren. Ik geef veel weg bij verjaardagen en de reacties zijn altijd geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog maar niet te spreken over de Nederlanders die hier vandaan neppe beats headsets naar NL sturen en ze op marktplaats voor 4x zoveel verkopen. Al weet ik niet wie erger is, die mensen die het verkopen of diegene die het ook daadwerkelijk kopen :+
Ik weet niet welke producten je nu precies bedoeld, maar ik heb hier diverse electronica die het al langer hebben volgehouden dan de 'vol europese' variant. Batterijen voor mijn camera, een LED-zaklamp, SD-card readers en keyboards. Ook die zonnebrillen gaan bij mij een lange tijd mee, leuk dat je soortgelijke varianten in Nederland hebt die mogelijk iets steviger zijn, maar de prijs is veelal een 10voud mede omdat er zo nodig een extra merknaam op moet staan.

Ik durf zelfs rustig te zeggen dat de kwaliteit van een Sweex of Trust in sommige gevallen nog onder de kwaliteit van deze aziatische producten ligt, per saldo.. 99% van de electronica in de wereld komt uit azie.

Ja, genoeg prul te vinden, maar loop een random BartSmit of Intertoys binnen, piepschuim vliegtuigjes of mini-MP3 spelers van identieke kwaliteit maar wel factor 2 of meer duurder.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 21-08-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 22:38
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:54:
Als je op zoek bent naar een goedkoop alternatief voor een laptop/pc of een tablet. Dan is de MK 802 zeker een goede aankoop. Je verandert praktisch je ''domme'' tv naar een smart TV.
Wat kost ie? Directe link? Levertijd?

Kan ik deze gebruiken op mijn domme en antieke tv (enkel RCA kabels?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart44
  • Laatst online: 08:04
remcoboy1479 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:15:
[...]

Wat kost ie? Directe link? Levertijd?

Kan ik deze gebruiken op mijn domme en antieke tv (enkel RCA kabels?)?
Een Google op MK 802 en je weet alles.

http://www.androidplanet....p-een-stick-voor-58-euro/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:35
Ik heb de mk 802 ook.
Is dus echt geen vervanging van een pc of laptop.
Voor je tv is het leuk je kunt iets opzoeken en YouTube werkt goed.
Is niet slecht dus, maar een laptop of pc is dus veel handiger, je hebt ook nog een toetsenbord nodig en iets wat je muis vervangt, en android is echt gemaakt om met de vinger te bedienen.

Android werkt goed.
Maar 1 live uitzending krijg ik niet aan het werken, http://www.jupiterbroadcasting.com/1030/jblive/
Op de site werken de oude uitzendingen goed, maar de echte live uitzendingen werken niet goed, de film stottert, de film gaat snel en langzaam. Oorzaak weet ik niet.

Heb ook linux erop gezet, maar dan merk je dat de usb pc langzaam is en android gemaakt is voor lichte hardware. De films van bovenstaande site werken de oude en live uitzendingen slecht, dus linux is niet geoptimaliseerd voor dit apparaat.

Denk persoonlijk dat het toch iets vlugger moet, dus misschien quadcore, of een hele pc bij de tv is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

[...]

Tja, ik woon in China en bestel regelmatig zelf op taobao, probleem is dat bij heel veel producten de gewenste maat en/of kleur in de comments doorgegeven moet worden en niet bij de selectie vakjes. Gok haast dat mistertao dat niet of niet goed doet.

Dealextreme is een Chinese webshop, ze zitten ook gewoon in China (main warehouse zit in Shenzhen). ze huren alleen een klein kantoortje in HK vanwege de post / regels.

Tevens slaat je opmerking voor "echte Chinese producten" nergens op. Wil je ZTE, BYD, Lenovo, Huawei, Haier troep noemen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murfie121
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-01-2022
Zelfs IBM is een na grootste aandeelhouder van Lenovo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01-2024
murfie121 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:00:
Zelfs IBM is een na grootste aandeelhouder van Lenovo :)
Uhm, geloof dat Lenovo IBM destijds (2004) heeft overgenomen. Oh wacht das alleen natuurlijk de pc divisie geweest. Maar iig hebben ze een samenwerking daarnaast lopen (bezitten een % van elkaars aandelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvangils
  • Laatst online: 27-11-2021
Quad schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:26:
Ik heb het Porsche Design van FocalPrice (niet meer te vinden?) meegepakt poosje terug, gebruikt in vakantie e.d. zit echt prachtig fijn :).
Kostte iets van 23$ maar met korting uiteindelijk 18$ betaald oid.
Deze 33-5 Fashionable UV Protection Men Sports Sunglasses for Summer(Black) is ook een aanrader hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als rasechte "noob" op dit forum vind ik niet meteen de zoekfunctie, maar ik heb een vraagje. Zijn jullie in het algemeen te spreken over everbuying.com? Ik zou daar graag een Chinese smartphone van één van de betere merken kopen (ZTE, Huawei). Kan het ook dat zij al producten in stock hebben die normaal gezien nog niet gereleased zijn volgens Google (http://www.everbuying.com/product193951.html)?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
Kenzi schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:03:
[...]

Dealextreme is een Chinese webshop, ze zitten ook gewoon in China (main warehouse zit in Shenzhen). ze huren alleen een klein kantoortje in HK vanwege de post / regels.

Tevens slaat je opmerking voor "echte Chinese producten" nergens op. Wil je ZTE, BYD, Lenovo, Huawei, Haier troep noemen? |:(
Dat is eerste kan je best gelijk in hebben... Dat tweede moet je toch echt beter lezen... Staat toch duidelijk dat met echte Chinese producten niks mis is... Met technisch en afgekeken doelde ik meer op namaak in meer of mindere zin, dan heb ik het over iPhone rip offs, beats klonen en weet ik veel wat ze niet kopiëren.

Overigens is BYD niet echt geweldige kwaliteit, maar Lenovo, Huawei, ZTE, Xiaomi, Haier en dergelijke is niks mis mee. Maar dat ligt er ook net aan voor welke markt producten bestemd zijn, bijna al deze producten worden direct in Europa verkocht en dat betekend ook dat ze vanwege veiligheid en hogere consumentenverwachtingen een betere kwaliteitscontrole moeten gebruiken... Praktisch alles wordt in China geproduceert, Apple(de koning van kwaliteit volgens sommigen) ook, enige verschil zit hem in de kwaliteitscontrole die voor binnenlandse producten vaak niet geweldig is.

Deze grote fabrikanten zijn dan ook niet echt representatief voor de rest, maar meestal is het you get what you pay for ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Rctworld op 22-08-2012 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 13:02
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:17:
Als rasechte "noob" op dit forum vind ik niet meteen de zoekfunctie, maar ik heb een vraagje. Zijn jullie in het algemeen te spreken over everbuying.com? Ik zou daar graag een Chinese smartphone van één van de betere merken kopen (ZTE, Huawei). Kan het ook dat zij al producten in stock hebben die normaal gezien nog niet gereleased zijn volgens Google (http://www.everbuying.com/product193951.html)?

mvg
mijn ervaringen met everbuying zijn slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regtur2
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 08:00
Op 19 augustus heb ik drie 9 inch tablets besteld bij focalprice.com die in de aanbieding waren. Deze heb ik betaald met een creditcard. Nu heb ik van focalprice het verzoek gekregen om een scan van de voor- en achterkant te maken van creditcard.
Ik vind het nogal een apart verzoek (zo niet bizar), en zal mijn order annuleren omdat ze er niet meer akkoord gaan dat ik het niet doe. Iemand dit ook weleens meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 19:32
Bizar? Wat vindt je er bizar aan? Ze willen gewoon dat jij je kan indentificeren o.i.d. Gewoon een bescherming tegen misbruik van die pas. Gevoelige informatie kun je toch gewoon wegpainten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gebeurd steeds vaker inderdaad, creditcard gewoon eerste 12 cijfers weghalen en je cvv code. Pas bij vragen van paspoort-kopie ga ik twijfelen. Nu betaal ik bij alle shops toch al vaak met paypal, heb je heel die controle niet meer nodig (mits je geverifeerd bent bij paypal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 22:38
ManiaCool heeft geen paypal meer en de CC betalingsite is offline?

Heeft iemand ervaring met SungMart.com?

[ Voor 24% gewijzigd door remcoboy1479 op 22-08-2012 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:39

FreakNL

Well do ya punk?

bertalizer schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:00:
[...]

mijn ervaringen met everbuying zijn slecht
Owja, everbuying. Wordt ff getriggerd door deze post. Ik heb namelijk 3 keer iets besteld daar;

- een keer 3 dingen van 10 dollar bij elkaar, duurde erg lang voor het er was (2 maanden)
- een keer een nagelschaar van 1 cent (nooit binnengekregen)
- een keer een apple kabeltje van 1 cent (was vrij vlot binnen)

Die nagelschaar was ik al helemaal vergeten, blijkt januari geweest te zijn. Ik heb net ff een vraag gesteld via hun systeem: "Waar blijft dat ding??"

Ben benieuwd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Ik heb er een tijdje terug een paar kabeltjes en een 10 poorts usb hub besteld, was na 2 weekjes al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Laatst online: 16:45

Coldcat

HODL

Focalprice wacht ik ook al tijden op een zending die 3 juli verzonden is. Als het goed is krijg ik een refund.. maar dat staat nog op losse poten.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet al te positief over everbuying dus. Iemand wél betrouwbare alternatieven? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Buyincoins & Pandawill heb ik wel goede ervaringen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Focalprice ook niets dan goede ervaringen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• 2ling
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-01-2024
De webshops op Ebay raad ik ook aan.

[ Voor 25% gewijzigd door 2ling op 23-08-2012 08:46 ]

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:17:

mvg
Vergeet ook niet te kijken naar iets minder bekende Chinese merken zoals Zopo en Jiaju.
De Jiayu G2 vind ik nog steeds een zeer goede/mooie telefoon ga dan ook zeker de G3 van het zelfde merk bestellen :D

Verwijderd

Om even terug te komen op mijn vorige post:
(Deel 1) http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38711072

Gisteren het eerst verzonden pakketje in huis ontvangen vanuit DealExtreme:
Besteldatum: 06-08-2012
Verzenddag: 07-08-2012
Ontvangstdag: 22-08-2012
Totale duur: 16 dagen

Pakketje zat in een stevige kartonnen bubbel envelop die goed dicht gelijmd zat.
Hier op zaten een hoop stickers waarvan ik niet weet wat het betekend :+ maar ook een sticker met daarop: 3maal gadget en remote device; USD: 9.45. Dit is dus duidelijk gedaan vanwege douane.

Alle items die in de eerste shipping zouden komen heb ik ontvangen, nu willen jullie natuurlijk weten hoe is de kwaliteit??
• Gereedschaps setje a $ 6.- Weinig over aan te merken, heeft fijne handgrepen en hopelijk blijven de koppen lang heel, langere duurs artikel.
• Ergonomic Protective Aluminum Alloy Bumper Frame iPhone 4 / 4S - Silver Black a $ 11.-
Dit artikel heeft me nog het meest verrast, het is echt een degelijk product wat je in de lokale AppStore nog zou kunnen vinden. $ 11.- voor een chinees bumpercase is dan ook vrij prijzig, maar zeker al het geld waard, hij glijd makkelijk de broek in en uit, makkelijk te bevestigen met 4 inimini schroefjes (zelftap).
• Touch Screen Stylus Pen a $ 2.50
Leek me leuk om dit te gebruiken voor DrawSomething :+ Heb er nog nooit een gebruikt, maar bij logica had ik maar een extra dikke en lange besteld, dus een goeie "grip". Ding werkt echt geweldig en is volledig van metaal (op de pointer na dan). Goed afgewerkt, dus geen scherpje randjes (1x uitschieten, kraaaaaatsj scherm!)
• Charging Docking Station with 3.5MM Line Out for iPhone 3G/3GS - White a $ 1.10
Tja, ik heb thuis voor de iPhone 4S al zon ding, die werkt prima... Deze echter bestemd voor mijn vriendin, werkt niet! :-( Maar goed, extreem goedkoop...

Track and Trace code werkte voor geen meter, na verluid van hun helpdesk zou het "binnen 3 weken" moeten werken... Afijn, heb het in 2 weekjes ontvangen!

In afwachting van:
• DealExtreme:
Nail Art UV Gel Kit with 9W UV Curing Lamp (Light Color Assorted) - $ 35.90 Voor de vrouw O-)
Repair Parts Replacement USB/Data Port Socket for iPhone 3GS - $ 6,60
Bestel datum: 06:08-2012
Verzonden op: 15-08-2012 (vanwege out of stock)

• FocalPrice:
Volledig verzilverde RayBan zonnebril met Polaroid glazen a $ 14.90 (Beetje skeptisch, maar kon het niet laten)
Bestel datum: 09-08-2012
Verzonden op: 18-08-2012
Volgens hun helpdesk word deze enkel speciaal op bestelling gemaakt vanwege het "high luxury" item!!! Nou ben benieuwd! :+
Daarnaast had ik aangegeven of ze het in een doosje wouden verposten en niet in een bubbel envelop, naar verluid geen probleem (nu maar even afwachten of het inderdaad zo is).

Grote Edit:
Even een foto opgezocht van het hoesje wat ik had gekocht, kom op de website van de fabrikant van het hoesje uit. Deze worden verkocht voor meer als $ 100.- Vandaar dat de kwaliteit denderend is!
Het bedraagd de Vapor4Pro Stealth2 a $ 159.99
https://www.elementcase.com/Vapor-Pro-iPhone-Case-a/276.htm

Foto gereedschaps setje en helemaal rechts het stylus pen(netje)
Afbeeldingslocatie: http://www1.picturepush.com/photo/a/9040799/img/9040799.bmp

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2012 09:27 ]

• Coldcat
  • Laatst online: 16:45

Coldcat

HODL

Quad schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 18:33:
Focalprice ook niets dan goede ervaringen.
Mijn bestelling is dus opgedeeld in twee zendingen. De eerste heb ik nooit ontvangen. Of dat bij de buren ligt, de TNT geen briefje in de bus gedaan heeft of het ergens is zoekgeraatk weet ik niet. Coulante helpdeskmedewerkers en ze gaan een refund doen op mijn pay-pal account. Had ik niet verwacht, zeer netjes!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 07:11
Iemand nog een tip voor een "goedkope" IP Camera MET POE?

ehhhh..HOI

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:46
Deze vind ik geweldig. Let vooral op de omschrijving voor linx/regs (koptelefoon met linker en rechterkanaal)

Klik

Foldable Comfortable Headset with Left & Right Channels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 21:17:
Deze vind ik geweldig. Let vooral op de omschrijving voor linx/regs (koptelefoon met linker en rechterkanaal)

Klik

Foldable Comfortable Headset with Left & Right Channels
Nog leuker is, is dat ze EXACT dezelfde specs hebben als die Beats rotzooi a 200E minimaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bon, de keuze zal gaan tussen Pandawill of Everbuying. Volgens hier is Pandawill verkiesbaar, 'het internet' zegt eerder het tegenovergestelde.

Wat is er trouwens beter, de consumentenbeveiliging van Paypal (die wel na 45 dagen eindigt) of die van een basis MC zelf?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:39

FreakNL

Well do ya punk?

FreakNL schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 14:32:
[...]
..

Die nagelschaar van 1ct was ik al helemaal vergeten, blijkt januari geweest te zijn. Ik heb net ff een vraag gesteld via hun systeem: "Waar blijft dat ding??"

Ben benieuwd :+
Whahaha krijg een voucher van 1 cent te besteden bij mijn volgende aankoop :D _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door FreakNL op 24-08-2012 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
FreakNL schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:30:
Whahaha krijg een voucher van 1 cent te besteden bij mijn volgende aankoop :D _/-\o_
Wachten tot de volgende 1 cent aanbieding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Vandaag mijn pakketje van DealExtreme binnen.
Paar weken geleden besteld.
Ik had voor €20,- aan spullen gekocht.
- iPhone USB kabel
- iPhone connector voor geluid
- v for vendetta masker

Erg fijne webwinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2ling
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-01-2024
Paar weken terug 5 usb Apple kabels gekocht voor $2.50 op Ebay helaas zijn er nu al 2 kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Kijk maar uit straks komt de AIVD achter je aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:32

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

DX maakt het toch wel weer goed, als je geen haast hebt... in februari een fietscomputer besteld van $13, en bijna volledig betaald met punten.
Na drie weken was het nog niet verzonden, dus hetzelfde ding via eBay besteld en die kwam juist binnen drie weken hier aan. De DX bestelling nog niet, dus na twee maanden een ticket aangemaakt, maar ik moest nog maar een maandje wachten. Na anderhalve maand nog eens nagevraagd, en nu "zouden ze het bij China post navragen", of ik twee weken wilde wachten. Na een maand weer navraag gedaan en het pakketje blijkt kwijt te zijn... joh?
Na wat onderhandel sturen ze nu vier 18650 Li-Ion's op die me anders $20 zouden kosten, terwijl ik maar ongeveer een euro betaald heb :*).
Nu hopen dat ze aankomen :X

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Rubman

Retarded or just overjoyed!

zojuist mijn eerste order bestaande uit een setje oplaadbare batterijen 2300Mah + adapter en een setje beats dopjes (4 euro) binnen gehad.
2 foutjes: die oordopjes is dus echt wat je ervoor betaald niks dus en bij de oplader zit geen adapter naar een Nederlandse stekker. Stom had ik eigenlijk wel kunnen weten, maar dacht dat hij erbij zou zitten.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zappert
  • Laatst online: 11:41
Here you go:

http://dx.com/p/flat-to-r...ug-convertor-3529?item=56

Wel weer een tijdje wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Ik ben nog op zoek naar een goede zaklamp, heeft iemand nog suggesties?

Ik heb zelf nog even op dealextreme een halve dag doorgebracht (een tijd terug) op zoek naar een fatsoenlijk zaklamp, alleen lees ik steeds bij verschillende "kwaliteits" producten toch verscheidene beoordelingen, de ene zegt dat het te warm wordt, de ander zegt dat de kwaliteit toch niet zo goed is.

Misschien mensen die hier ervaring met zaklampen of suggesties hebben? :) Wil er graag 2, en plus/minus 10euro voor uitgeven. Of 1 hele goede voor plus/minus 10euro :) Dank!

[ Voor 4% gewijzigd door EN-IS op 24-08-2012 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je moet eens terug kijgen naar die zaklamp die ik postte, mischien is die nog ergens te vinden.

Werkt erg goed, behoorlijke lichtopbrengst (100-150m in straal'mode'?) en accu/lader heb je voor 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 13:35
Je kan beter een Sipik SK68 halen als je maar tien euro wil besteden. Op eBay zijn die te vinden voor ~5 euro. Deze werken op zowel AA als 14500 dus je hoeft hier niet perse aparte batterijen en een lader voor aan te schaffen. Heb hier nu zelf een SK68, Eastward J01 en een UF-2100 en ze bevallen me allemaal goed. De Eastward heb ik ooit van 1,5m op een tegelvloer laten vallen... tot mijn verbazing mankeerde hij niets :) . Chinese kwaliteit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
SinergyX schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:15:
Je moet eens terug kijgen naar die zaklamp die ik postte, mischien is die nog ergens te vinden.
Werkt erg goed, behoorlijke lichtopbrengst (100-150m in straal'mode'?) en accu/lader heb je voor 10 euro.
Thanx, ik zal eens kijken wat ovor zaklamp dat is :)
Snippo schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:48:
Je kan beter een Sipik SK68 halen als je maar tien euro wil besteden. Op eBay zijn die te vinden voor ~5 euro. Deze werken op zowel AA als 14500 dus je hoeft hier niet perse aparte batterijen en een lader voor aan te schaffen. Heb hier nu zelf een SK68, Eastward J01 en een UF-2100 en ze bevallen me allemaal goed. De Eastward heb ik ooit van 1,5m op een tegelvloer laten vallen... tot mijn verbazing mankeerde hij niets :) . Chinese kwaliteit _/-\o_
Gaat mij niet perse om de 10euro, ik weet niet wat ik het beste kan uitgeven voor een goede zaklamp, het gaat er mij om dat het een goede zaklamp is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 13:35
Misschien is het dan interessant om hier een kijkje te nemen: Het grote (LED-)zaklampentopic . Ook op budgetlightforum.com staat veel informatie.
In het Tweakers topic wordt voornamelijk Fenix aangeraden maar mijn ervaring is dat de (veel goedkopere) Chinese zaklampen het ook goed genoeg doen.

De SK68 staat trouwens bekend als een erg goed ding voor de prijs. Zie hier voor een review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip* gaarne gewoon belasting betalen over de producten waarover belastingen betaald horen te worden

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Snippo schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:48:
Misschien is het dan interessant om hier een kijkje te nemen: Het grote (LED-)zaklampentopic . Ook op budgetlightforum.com staat veel informatie.
In het Tweakers topic wordt voornamelijk Fenix aangeraden maar mijn ervaring is dat de (veel goedkopere) Chinese zaklampen het ook goed genoeg doen.

De SK68 staat trouwens bekend als een erg goed ding voor de prijs. Zie hier voor een review.
Dank voor de tip, normaliter vind ik het leuk een en ander uit te zoeken, alleen zie ik daar ook veel leesmateriaal langskomen, dus heb toch besloten om het simpel te houden en de tip van Snipp (hierboven) te gebruiken.
Snippo schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:48:
Heb de Siki SK68 op ebay besteld voor 6,59euro (account aangemaakt) :+ Ben benieuwd, dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:57
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:18:
• FocalPrice:
Volledig verzilverde RayBan zonnebril met Polaroid glazen a $ 14.90 (Beetje skeptisch, maar kon het niet laten)
Bestel datum: 09-08-2012
Verzonden op: 18-08-2012
Volgens hun helpdesk word deze enkel speciaal op bestelling gemaakt vanwege het "high luxury" item!!! Nou ben benieuwd! :+
Daarnaast had ik aangegeven of ze het in een doosje wouden verposten en niet in een bubbel envelop, naar verluid geen probleem (nu maar even afwachten of het inderdaad zo is).
Laat even weten hoe deze is...

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Af en toe kom je toch wat tegen.... iemand een Borat mankini nodig?
http://www.banggood.com/W...-Borat-Style-p-46569.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
Ben ik nou gek of is er geen "quick order" meer bij Mistertao. Alles waar een een merknaam in de tekst staat kan ik niet meer bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bestelling van 07 augustus is ook binnen gekomen afgelopen vrijdag (24ste).

Had besteld

- iPhone kabel/stekker
- Dock voor galaxy S3
- Accu voor galaxy nexus
- USB OTG kabeltje

Dock werkt niet en de iPhone kabel is in brand gevlogen bij het opladen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinS.Buisman
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:41:
Mijn bestelling van 07 augustus is ook binnen gekomen afgelopen vrijdag (24ste).

Had besteld

- iPhone kabel/stekker
- Dock voor galaxy S3
- Accu voor galaxy nexus
- USB OTG kabeltje

Dock werkt niet en de iPhone kabel is in brand gevlogen bij het opladen :{
Waar heb je dat alles besteld? Ik zou het ook een goedkope Chinees kwalijk nemen als hij waar verkoopt die bij het minste of het geringste in de brand vliegt.
Pagina: 1 ... 29 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]