[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.335 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03:40

sjaool

Every life should have 9 cats

Theodor schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:37:
Hallo heb voor een paar euro iets besteld bij een chinese winkel.
Het is verzonden met hong kong post.
Komt dit nu met brievenpost ? Better Ways - Hong Kong Post (Average 8-16 Days) .
Het zijn screenprotectors twv een euro of zes.
Heb er ook een trackingnummer bij gekregen maar daar kan ik niks mee.
Wacht nu al 4 weken niet voor het geld maar is mijn eerste bestelling uit china.
Wou eens proberen hoe dat gaat lol.
http://www.androidinabox.com/
Pakketjes uit China komen bijna altijd met brievenpost en ALTIJD (mijn ervaring) in bubble enveloppen, met soms flink wat tape eromheen. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
sjaool schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 21:31:
[...]

Pakketjes uit China komen bijna altijd met brievenpost en ALTIJD (mijn ervaring) in bubble enveloppen, met soms flink wat tape eromheen. ;)
Vaak bubbeltjes, heb ook wel eens wat meer creatieve oplossingen gezien.
Antwoord op de vraag: pakketjes met tracking moet je over het algemeen voor tekenen, zul je dus niet in de brievenbus vinden. Waarom kun je niks met het tracking nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 17:01
Heb het spul al binnen , dag nadat ik het hier melde.
Was netjes verpakt en idd ik moest ervoor tekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskeelst
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
gisteren eindelijk de Tablet Ampe 10"1 binnengekregen, 165€ betaald maar nog eens 69€ douanetaksen en btw erbovenop. Eerste indruk is redelijk, maar ik test ze nog verder uit en maak er een review van.
Minpunt, enkel chinese handleiding erbij. Heb het dus allemaal zelf moeten uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 09:15
Ik heb echt nog nooit een controle gehad eigenlijk, heb veel verschillende producten al over laten komen.
Tablets, lederen riemen (met namaak merk logo er bij blijkbaar), lampen, gadgets, etcetc.
Producten varieren van 3,- tot 300,- ongeveer.

Goed voor een 30 tal orders totaal, maar echt nog nooit controle gehad of extra kosten.

(Waarom je je afvraagt waarom ik daar bestel, soms verveel ik me en ga ik loze dingen bestellen en geld uitgeven :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bender schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 11:51:
Ik heb echt nog nooit een controle gehad eigenlijk, heb veel verschillende producten al over laten komen.
Tablets, lederen riemen (met namaak merk logo er bij blijkbaar), lampen, gadgets, etcetc.

Goed voor een 30 tal orders totaal, maar echt nog nooit controle gehad of extra kosten.

(Waarom je je afvraagt waarom ik daar bestel, soms verveel ik me en ga ik loze dingen bestellen en geld uitgeven :p)
Iemand die slim koopt weet dat die niks hoeft te betalen qua extra kosten. Ik heb dagelijkse orders van onze Chinese vriendjes. Ook wat jij besteld met/zonder merk logo. Telefoons, kabels headsets, tassen etc. TNT/DHL staat hier zowat om de 2-3 dagen aan de deur en dat al een jaar 2-3. En maar 2x iets hoeven bij te betalen en 1x een order in beslag genomen. Al met al weinig/geen problemen gehad met invoeren enzo. Als je maar de juiste wegen weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:36:
Iemand die slim koopt weet dat die niks hoeft te betalen qua extra kosten.
Goeie tip, die ga ik ook gebruiken, thanks!

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
sjaool schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 21:31:
[...]

Ja, ik wil verdomme die tape kunnen bestellen die zij gebruiken om die dingen lucht-, stof, Mac-Gyver dicht te kunnen plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Brad Pitt schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:38:
[...]

Goeie tip, die ga ik ook gebruiken, thanks!
Sarcasme druipt er niet van af hoor :+

Ik wil die 'juiste' wegen ook wel eens weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat zijn geen wegen, dat zijn shops die $5 gift als omschrijving op alle pakketten schrijft, dat is mazzel hebben dat je geen steekproef hebt of enkel zut koopt dat toch niets waard is :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
SinergyX schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:40:
Dat zijn geen wegen, dat zijn shops die $5 gift als omschrijving op alle pakketten schrijft, dat is mazzel hebben dat je geen steekproef hebt of enkel zut koopt dat toch niets waard is :P
Gift er op zetten en/of een lagere waarde er op schrijven heeft hier de laatste tijd geen enkel nut. Heb werkelijk een hit-ratio gehad van >90%. Denk niet dat dat puur en alleen pech was maar inderdaad omdat ze niet slapen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskeelst
  • Niet online
Wat jij vertelt JDonkers, lijkt me niet van toepassing hier. Voorzover ik weet heb ik geen enkele invloed om douanecontroles te ontwijken. Ik bestel idd meestal kleine hoeveelheden, maar ze pikken er tussendoor een pak uit en als je pech hebt is het het jouwe. Ook scannen ze de pakketten bij aankomst en als er maar een schijntje van een display opgemerkt wordt, halen ze het meestal ter controle eruit. Weet ik van iemand die in de sector werkt. Ik weet niet hoe het in Nl gaat maar ik zou echt niet weten hoe ik dit kan omzeilen. Tenzij jij meer weet dan ik natuurlijk. Ik zal waarschijnlijk de juiste wegen niet kennen. Wat zijn die dan?
Ik heb al twee keer moeten bijbetalen, de andere keren niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskeelst
  • Niet online
Ik calculeer het gewoon in als ik iets bestel. Ik bereken de prijs in het slechtste geval en bestel nooit zooi omdat het toevallig goedkoop is. Ik probeer wel artikelen uit en heb hier al goede resultaten mee gehad, soms valt het ook eens tegen, maar meestal toch vrij goede kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel hoor. Je ziet hier anders vaak zat staan dat mensen invoer rechten moeten betalen en dat ze geen brief hebben gekregen van te voren. Of wel een brief hebben gekregen maar niet weten wat ze moeten invullen. Dan daarbij word elk pakketje wat van buiten de EU komt door röntgen apparaten gehaald zoals die van je hand bagage als je op vakantie gaat.

Je moet bepaalde dingen specifiek weten om die inklarings brieven in te vullen. Als iets niets matched krijgt je als nog de kosten. En een kopie van je digitale factuur erbij leveren vergroot de kans vele mallen om niks te hoeven te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar welke wegen zijn dat dus? Ze passen gewoon standaard regels toe, of je nu wel of niet alles kan aangeven, als het niet belast is en aanzienlijk goedkoper gekocht, betaal je flink extra.

Gevallen dat ik nu extra moest betalen, was het enkel 19% van het bedrag, daar doe je bar weinig tegen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antje14
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:24
*snip* dit soort berichten mag je achterwege laten. Strafbare feiten voorstellen is tegen alle regels en fatsoensnormen in. :N

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nee, douane is al lang niet zo dom meer. Genoeg van die 'mythes' hoe je de douane kan neppen, moet je betalen.. pech, hoef je niets te betalen, mazzel.
(trouwens worden kleine bedragen altijd via PostNL/TNT rechtstreeks afgerekend, daar krijg je geen apart brief meer voor).

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 20-07-2012 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,
Ik heb een vraagje:
Op 13 juli is er iets verzonden met hong kong post uit hong kong via het schip naar Nederland.
Wanneer kan ik verwachten dat het aankomt in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:21
Ergens tussen nu en zes weken :) Dat is met geen mogelijkheid te zeggen; de ene keer ligt het met tien dagen op de mat, de andere keer kun je er rustig een maand op wachten.

Als je een tracking number hebt, kun je kijken welke centra het pakketje heeft gehad. Maar mijn ervaring leert dat de tracking onbetrouwbaar is. Soms heb je het pakket al een maand in huis en geeft de tracking aan dat het nog in China ligt, bijvoorbeeld.

Motto: verzenden vanuit China met China of Hong Kong is een groot vraagteken qua zendtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké dankjewel.
Hij is 13 juli vertrokken dus al een week onderweg.
Heb er wat haast mee dus dat is het.
Veranderd de tracking als het in Nederland is of kan ik dan beter TNT bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:29
op site van hongkong post staat dat ze dat niet doen. in mijn ervaring is dat het wel verandert.

[ Voor 8% gewijzigd door saveljos op 20-07-2012 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke prima dan weet ik dat.
Hoop dat het snel komt!

#het is een fiets frame, de mijne is kapot en rijd op een leen ding. Rijd voor geen meter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:33:
Oké dankjewel.
Hij is 13 juli vertrokken dus al een week onderweg.
Heb er wat haast mee dus dat is het.
Als je haast hebt nooit in china bestellen, dat kan een paar weken duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:33:
PostNL zover ik begrijp zet een internationaal pakket altijd om in een 3S code. Zij kunnen op basis van je internationale T&T code de bijbehorende 3S code vinden en zien waar hij dus in Nederland in. Maar dit omzetten lijkt een beetje te worden gedaan op de dag dat hij ook daadwerkelijk wordt afgeleverd, dus daar heb je bar weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hartstikke bedankt voor de goede reacties.
Nu heb ik nog even contact gehad met de verkoper en die zegt dus dat het wel met het vliegtuig ipv het schip is gestuurd.
Wat is dan de gemiddelde zend tijd naar Nederland?
Hij is nu 8 dagen onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
het zelfde.

nog nooit gehoord dat hongkong post via ship doet. dus ging gewoon uit van luchtpost.
het is rustig nu, 8-12 dagen onderweg en hij zou makkelijk in nederland kunnen zijn. nu maar hopen dat de papieren in order zijn, anders kan TNT hem een paar weken houden.

(met pech wacht je net zoals ik meer dan 2 maanden om het in nederland te krijgen. of ligt je pakket al bijna maand bij tnt :( )

[ Voor 19% gewijzigd door saveljos op 21-07-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opnieuw bedankt voor uw reactie.
Hoop in ieder geval niet dat het bij mij gebeurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskeelst
  • Niet online
Gezien de grootte van de bestelling en de omvang van het pakket (was toch fietsframe?) zou ik daar niet teveel op hopen Glenn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahg we zien het wel!
Mijn status is in ieder geval nog niet veranderd op de hong kong post tracking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
Bender schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 11:51:

Heb je tips voor riemen? (Geen merk ofzo)

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
SinergyX schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 16:12:
Maar welke wegen zijn dat dus? Ze passen gewoon standaard regels toe, of je nu wel of niet alles kan aangeven, als het niet belast is en aanzienlijk goedkoper gekocht, betaal je flink extra.

Gevallen dat ik nu extra moest betalen, was het enkel 19% van het bedrag, daar doe je bar weinig tegen.
Kwestie van trial/error. Bij de ene chinese webshop is de kans veel groter is dan bij de andere.
Heb nu een prachtige quadcopter WLToys V929 voor maar 36 euries. Echt superding, betaal je in NL zo 200 eurie voor.

Inmiddels zelf gemod met een grotere batterij en een mooie glimmende canopy gemaakt van een plastic zilveren kerstbal 8)
Afbeeldingslocatie: http://www.semjase.nl/tmp/q1.jpg
Gekocht bij Banggood :9

Ik heb een keer een dunne laptop besteld bij Everbuying en daar werd ie gratis met DHL verstuurd door een tijdelijke coupon die ik tegenkwam :)

Voor je koopt bij een webshop altijd op zoek gaan naar couponcodes, dit kan je 8%-10% aan euro's schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 13:35
Nog even terugkomend op het douane verhaal, ik merk wanneer het pakket kleiner is de kans op eruit gepikt worden ook kleiner wordt. (kan natuurlijk fout zijn).

Ik heb in de laatste maanden erg veel besteld uit de chinese zaken. Hierbij heb ik 8 tablets, een telefoon een "beats" headset en een grote order met allerlei prut.
De grote order is hierbij eruit gepikt en een tablet.

De maanden hiervoor zijn ook alleen de grotere orders eruit gepikt.

@mastermind

Heb je misschien foto's van die laptop, ik ben wel benieuwd. Is de kwaliteit nog een beetje redelijk ?

[ Voor 11% gewijzigd door ExilaaHH op 22-07-2012 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:26

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Mastermind schreef op zondag 22 juli 2012 @ 09:21:
Inmiddels zelf gemod met een grotere batterij en een mooie glimmende canopy gemaakt van een plastic zilveren kerstbal 8)
[afbeelding]
Die ziet er leuk uit, hoe bevalt het? De grotere batterij: Hetzelfde formaat in 600mAh of een 18650?

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Bevalt goed, maar ik vind het nog moeilijk, dat quadcopter vliegen.
Afstandsbediening is erg uitgebreid en er zit geen duidelijke handleiding bij :(

Ik heb nu de 1200mAh 3.7V 25C Li-Poly Rechargeable Battery for RC Model eraan hangen.

http://www.focalprice.com..._for_RC_Model_Silver.html

Past niet in het bestaande schuifje maar heb hem nu met ductape vastgeplakt. Ik kan er nu 2x zo lang mee vliegen (15 minuten) :) Hij is nu iets zwaarder geworden aan de onderkant dus je kunt nu geen loopings meer maken, maar dat lukte me toch al niet.
ExilaaHH schreef op zondag 22 juli 2012 @ 22:17:
@mastermind

Heb je misschien foto's van die laptop, ik ben wel benieuwd. Is de kwaliteit nog een beetje redelijk ?
Die foto's zouden tegen de policy van dit topic zijn, maar ik kan je zeggen dat het een dual-core netbook is met een ultrabook formfactor. Zeer mooi, maar wel helemaal van plastic. Er zit een aluminiumkleurig verflaagje over wat snel beschadigt.
Surfen, Office enz. gaat best soepel. Er zit een SSDtje in dus loopt vrij vlot voor die prijs (280 euro).

[ Voor 32% gewijzigd door Mastermind op 23-07-2012 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:57
Focalprice heeft weer een één cent deal voor de koopjesjagers ;)

http://promotion.focalprice.com/pennyalarm/ :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskeelst
  • Niet online
Vermits ik geen review kan toevoegen in de daarvoor bestemde afdeling van Tweakers want ik vind het product niet terug, hier toch een zicht op de kwaliteit en functies van de aangekochte tablet.
Gaat over:
10.1" Ampe A10 Android 4.0 All Winner A10 1.5GHz WIFI 16GB 1GB RAM Tablet PC IPS
Gekocht bij : Buyincoins
Prijs: 165€ , +68 € verhandelingskosten en BTW België

Algemene indruk:
Leuke tablet, mooi beeld, strakke design, 2 knoppen buitenkant , start/ stop en volume
Negatief: enkel manual in het chinees, klein boekje (waar je dan toch niks van begrijpt ;)
Samsung lookalike

Bijgeleverd : 2 data / oplaadkabels aan te sluiten op pc
Screenprotector

Opladen tablet:
Via usb want er wordt geen oplader bijgeleverd ,
gaat vlot via pc of door universele oplader die ik in huis had

Starten:
de tablet start nogal traag, duurt toch een minuutje voordat je echt aan het werk kan.

Startblad:
de meest gebruikelijke applicaties staan al klaar voor gebruik, rechtstreeks naar facebook, file manager, instellingen, music player, videoplayer, photoalbum, Flash player....en een webstore voor applicaties.
Daarnaast zijn er onder een (chinese) folder nog een aantal applicaties toegevoegd, oa de iReader, die je vlot kan installeren.
Deze webstore, jawel, je raadt het , is een chinese, dus maar overgestapt naar andere webstore.

Via instellingen is er heel wat aanpasbaar, dus, eerst de taal maar aangepast. En alles verschijnt dadelijk in onze eigen beschaafde moedertaal.
Mooi zo. Toetsenbord is een Querty, wat we hier in België niet gewoon zijn, maar is geen big issue.
Hier kunnen we met een app misschien nog wel wat aan doen.
Verder de geïnstalleerde applicaties uitgeprobeerd, de music player is heel basic, de file manager werkt echter prima, de link naar internet fantastisch, browser prima.
Kortom, alles werkt zoals het hoort.

Je kan in deze tablet extra geheugen toevoegen via een microSD kaartje van max 32Gb.
Ik had er eentje liggen van 16 gb, Wat stuff op gezet, muziek , apps en werd dadelijk herkend bij het plaatsen.
Via File manager een paar nieuwe applicaties geïnstalleerd, ging allemaal prima.
Muziek afspelen vanaf deze microSD ging echter niet want voor zover ik tot hiertoe kan zien moet de muziek opgeslagen worden onder de interne SD. Geen nood, zit 16Gb intern geheugen beschikbaar, kan je wel een deel muziek op kwijt.
Aansluiten op de pc om data over te zetten kan je via bijgeleverde datakabel.
De tablet ziet dadelijk dat er een aansluiting is en vraagt je om die open te zetten.
De tablet, én de microSD worden afzonderlijk als opslag herkend en je kan ze dus zoals eender welke externe opslag gebruiken.

Uninstall van applicaties gaat heel vlot via de "instellingen", je kan je applicaties ook overbrengen naar je externe SD als je plaats tekort hebt.

Gaat dus allemaal heel vlot.
Algemeen gebruik is vrij intuitief en reactiesnelheid is goed. Touchscreen werkt perfect, je kan scrollen, bladeren, vergroten, verkleinen zonder moeite.
Ik heb er intussen een betere mediaspeler opgezet en heb hiermee nu een fantastisch geluidskwaliteit.

Videokwaliteit is eveneens goed.

Batterij: ik had iets beter verwacht gezien de specificaties. 4 uur continu werken met wifi op de tablet lukt, langer niet

Pluspunten:
goede beeld en geluidskwaliteit, touchscreen werkt zoals het hoort, tablet doet wat ze moet doen met een behoorlijke snelheid.
via File manager kan je heel veel zonder veel poespas

Minpunten:
handleiding zou minstens in het engels mogen, al vind je daarna op je tablet wel een handleiding in het nederlands,
Start wat traag op.
Batterij? maar ik kan moeilijk vergelijken

conclusie: ik heb waar voor mijn geld gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 18:53
Bestellen in China gaat soms vlot, soms duurt het eeuwen :P

Ik heb op 10 juli een bestelling geplaatst by DX en staat sindsdien op "Payment Confirmed". Na 2x chatcontact gehad te hebben, blijken nog niet alle spullen op voorraad te zijn en wordt als het goed is mijn bestelling gesplitst.

Op 12 juli heb ik een bestelling geplaatst bij BIC, deze is gesplitst opgestuurd op 15 en 16 juli. Zojuist stond de postbode voor de deur met mijn spulletjes d:)b

12 dagen vind ik vrij vlot (en dan niet eens 12 werkdagen :))

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn pakket is goed aangekomen in Nederland gelukkig.
Nu heb ik een vraagje: hoelang zijn de normale gang van zaken voordat ik mijn pakket heb?
En kan de douane als ze een pakket onderscheppen met 1 product erin het ook vernietigen? Of krijg ik dan alleen invoerkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:29
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 20:38:
Mijn pakket is goed aangekomen in Nederland gelukkig.
Nu heb ik een vraagje: hoelang zijn de normale gang van zaken voordat ik mijn pakket heb?
En kan de douane als ze een pakket onderscheppen met 1 product erin het ook vernietigen? Of krijg ik dan alleen invoerkosten?
Lees even het topic een paar pagina's terug, om de 10 posts word dit gevraagd...

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExilaaHH
  • Laatst online: 19-09 13:35
Ik ben al een tijdje opzoek naar de grotere horloges, iemand enig idee waar ik deze kan vinden?

Als ik bijv op xxl watches zoek bij ebay of taobao is het aanbod erg beperkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
ExilaaHH schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 22:12:
Ik ben al een tijdje opzoek naar de grotere horloges, iemand enig idee waar ik deze kan vinden?

Als ik bijv op xxl watches zoek bij ebay of taobao is het aanbod erg beperkt
http://www.ebay.com/sch/i...over+sized+watch&_sacat=0
2,302 results found for over sized watch

2300 resultaten, helft dubbel... 1150 nog prima lijkt me?

Probeer is wat andere termen, big size, oversized, hudge, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
:F |:(

Naja, zie 't als een herinnering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik zie de rationale niet helemaal achter mensen een 1 cent betaling te laten doen.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
Leo1010 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 00:15:
Ik zie de rationale niet helemaal achter mensen een 1 cent betaling te laten doen.
Naamsbekendheid combineren met een groter gegevensbestand ;)

Best lucratief ;) Af en toe een nieuwsbrief uit doen enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:26

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Maar om nou een badge-jojo te verkopen als telefoon-antidiefstal-alarm :').

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-07 17:48
heeft er iemand ervaringen met Eforchina ?heb al menig webshop gehad maar deze nog niet leveren zij ongeveer net zo snel als FP? heb namelijk wat spullen besteld :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiZer
  • Laatst online: 10-05 11:05
Ik had een tablet besteld uit China en na heb die na een dikke week ontvangen.
Nu blijkt dat er een knop niet meer werkt en wil ik die terugsturen. Ik heb de prijzen voor verzending bekeken en het goedkoopste via dhl kost mij 100euro. De tablet kost 200euro en daarbij nog eens 37euro douanekosten. Dus het hele proces kost mij 137euro als ik mijn geld terug vraag.
Zijn er andere mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KaiZer schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 08:31:
Ik had een tablet besteld uit China en na heb die na een dikke week ontvangen.
Nu blijkt dat er een knop niet meer werkt en wil ik die terugsturen. Ik heb de prijzen voor verzending bekeken en het goedkoopste via dhl kost mij 100euro. De tablet kost 200euro en daarbij nog eens 37euro douanekosten. Dus het hele proces kost mij 137euro als ik mijn geld terug vraag.
Zijn er andere mogelijkheden?
Je kunt vragen of zij de helft van de verzendkosten willen vergoeden bijvoorbeeld. Maar je kan het pakketje ook via PostNL versturen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

Heeft iemand de duurste Lucky Bags van $250 besteld ? Ik heb altijd willen weten wat de inhoud was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
joskeelst schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 10:43:
Vermits ik geen review kan toevoegen in de daarvoor bestemde afdeling van Tweakers want ik vind het product niet terug, hier toch een zicht op de kwaliteit en functies van de aangekochte tablet.
Gaat over:
10.1" Ampe A10 Android 4.0 All Winner A10 1.5GHz WIFI 16GB 1GB RAM Tablet PC IPS
Gekocht bij : Buyincoins
Prijs: 165€ , +68 € verhandelingskosten en BTW België
Mooie tab.
Hier is die trouwens maar €135,00 en met coupon nog eens 8% extra korting.
http://www.ahappydeal.com/product-89300.html

Deze site is erg handig om te kijken of een product niet elders goedkoper is:
www.chinapricefinder.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:13
Kwam deze nog tegen, staan intressante verhalen/ervaringen/reviews op, misschien vind het men hier ook intressant;
http://www.asiasupplierreview.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

ik wil graag een pc controller (ps2 to usb) maar ik heb geen paypal, hoe ga ik dat oplossen?
http://www.buyincoins.com...onverter-product-604.html
en ook de bluetoooth dinges:
http://www.buyincoins.com...aptop-03-product-198.html

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
Stef602 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 01:54:
ik wil graag een pc controller (ps2 to usb) maar ik heb geen paypal, hoe ga ik dat oplossen?
http://www.buyincoins.com...onverter-product-604.html
en ook de bluetoooth dinges:
http://www.buyincoins.com...aptop-03-product-198.html
Paypal account aanmaken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Painore schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 04:21:
[...]

Paypal account aanmaken....
Maar komen er door paypal geen extra kosten bij enzo? Bijv het omrekenen van valuta e.d.?
Dus niet dat ik straks met een hele rekening van paypal zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Stef602 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 16:49:
[...]

Maar komen er door paypal geen extra kosten bij enzo? Bijv het omrekenen van valuta e.d.?
Dus niet dat ik straks met een hele rekening van paypal zit.
Gewoon aan je bankrekening koppelen zodat het afgeschreven wordt. Valuta is koers+2.5% dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
H92! schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 17:40:
[...]

Gewoon aan je bankrekening koppelen zodat het afgeschreven wordt. Valuta is koers+2.5% dacht ik.
Die 2.5% betaalt de verkoper toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-09 15:20
Pikoe schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 18:09:
[...]

Die 2.5% betaald de verkoper toch?
Yup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nog maar 17 jaar ben... terwijl je 18 moet zijn voor paypal. Doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskeelst
  • Niet online
net van Buyincoins een rot-camera binnengekregen van 50$ die bovendien niet werkt. Valt me dik tegen van buyincoins. Vandaag nog een mail gestuurd. Nu zien wat ze met mijn claim voor terugbetaling doen.
Kosten voor terugsturen zijn haast de prijs van de camera, is dus geen optie voor mij als ze niet tussenkomen in de kosten.
Vervolg van het verhaal: ze doen een refund van 8$ , dus bitter weinig. Ze willen niet tussenkomen in de verzendkosten. Geen speld tussen te krijgen, ze blijven bij hun standpunt. Dus maar eieren voor mijn geld gekozen.
Ik zit hier dus met een niet-werkende camera. Ik ga proberen stukken voor reparatie eruit te halen, meer kan ik niet doen.
Terugsturen is geen optie, gezien de verzendingskosten.
Balen.

Zijn andere shops daar soepeler in?

[ Voor 48% gewijzigd door joskeelst op 31-07-2012 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskeelst
  • Niet online
Thx voor de tip @mastermind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainthunder
  • Laatst online: 29-06-2023
weet iemand hoelang het duurt voordat iets verzonden word?

ik heb 2 weken geleden wat besteld bij DealExtreme maar de status blijft nog steeds op "Order Received" staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnielsm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:40
Chainthunder schreef op zondag 29 juli 2012 @ 11:50:
weet iemand hoelang het duurt voordat iets verzonden word?

ik heb 2 weken geleden wat besteld bij DealExtreme maar de status blijft nog steeds op "Order Received" staan..
Dat verschilt bij dealextreme, soms is het na een paar dagen al verzonden (dan heb je geluk) maar het kan ook makkelijk 2-4 weken duren.
Af en toe lees je zelfs berichten van mensen waar het maanden geduurd heeft.

Als je gaat voor snelheid kun je dealextreme het beste mijden, de andere chinese webshops verzenden binnen een paar dagen.

Maar nog wat anders, er is weer een nieuwe 1 cent deal:

LED Pocket Lamp , You Can Put It In Wallet
http://www.everbuying.com/wholesale/NES0012.html

Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
mnielsm schreef op zondag 29 juli 2012 @ 12:03:
[...]

Dat verschilt bij dealextreme, soms is het na een paar dagen al verzonden (dan heb je geluk) maar het kan ook makkelijk 2-4 weken duren.
Af en toe lees je zelfs berichten van mensen waar het maanden geduurd heeft.

Als je gaat voor snelheid kun je dealextreme het beste mijden, de andere chinese webshops verzenden binnen een paar dagen.

Maar nog wat anders, er is weer een nieuwe 1 cent deal:

LED Pocket Lamp , You Can Put It In Wallet
http://www.everbuying.com/wholesale/NES0012.html
bedankt voor de tip add to cart dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Een Batterij die $16,- kost.. en met "FREE SHIPPING" toch $83,- kost.
Sony Xperia X10 2430mAh Battery

Hoe krijgen ze het voor elkaar |:(

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Blord schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 19:17:
Heeft iemand de duurste Lucky Bags van $250 besteld ? Ik heb altijd willen weten wat de inhoud was.
Ik denk dat er voor 200 dollar aan troep in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 08:27
GS88 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 01:02:

Je woont in het verkeerde land hij is wel degelijk Free shipping maar naar de USA met Hongkong Post klik maar op de verzendkosten en verander het land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
Nog 12 dagen en een pakket van mij is 3 maanden onderweg. is de kans groot dat ik hem alsnog krijg? Of is de kans dat hij kwijtgeraakt is toch erg aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

aart44 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 11:10:
[...]

Je woont in het verkeerde land hij is wel degelijk Free shipping maar naar de USA met Hongkong Post klik maar op de verzendkosten en verander het land.
Voor Belgie is het ook gratis. HK Post verzendt niet naar NL volgens Aliexpress dacht ik?

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
saveljos schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 13:20:
Nog 12 dagen en een pakket van mij is 3 maanden onderweg. is de kans groot dat ik hem alsnog krijg? Of is de kans dat hij kwijtgeraakt is toch erg aanwezig?
het kan alsnog aankomen een paket van mij heeft er ook eens 3 maanden over gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 16:19

Frituurman

Mjam!

GS88 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 01:02:

Dan koop je 'm via eBay. Wél free international shipping en nog goedkoper ook:

http://www.ebay.com/itm/G...1c20a2141b#ht_1377wt_1139

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 16:19

Frituurman

Mjam!

Stef602 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 22:10:
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nog maar 17 jaar ben... terwijl je 18 moet zijn voor paypal. Doen?
Je ouders vragen, misschien? :)

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saveljos schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 13:20:
Je had naar 4-5 weken al aan de bel moeten trekken. Nu ben je eigenlijk al te laat. Pakketje is gewoon weg. Dien een claim in op de site waar je het gekocht hebt. Via PayPal ben je in ieder geval al te laat.
Dima_2005 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 13:25:
[...]

Voor Belgie is het ook gratis. HK Post verzendt niet naar NL volgens Aliexpress dacht ik?
Oh jawel hoor. Echter werkte de track & trace maar een stukje. Maar verzenden doen ze gewoon, en gaat nog een stuk sneller als ChinaPost ook nog eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Iemand ervaring met Singapore Airmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
[...]
Je had naar 4-5 weken al aan de bel moeten trekken. Nu ben je eigenlijk al te laat. Pakketje is gewoon weg. Dien een claim in op de site waar je het gekocht hebt. Via PayPal ben je in ieder geval al te laat.
[...]

deed ik, na 2 maanden kon pas een onderzoek worden gestart. en toen heeft de verkoper bericht gestuurd naar hkpost.
hkpost reageert erg laat. zat weken tussen voordat mijn zelf gestuurde bericht beantwoord was.

vroeg me gewoon af of het vaker voorkwam dat pakket 3 maanden onderweg is dan vermist.

[ Voor 8% gewijzigd door saveljos op 31-07-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saveljos schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 16:14:
[...]
[...]

deed ik, na 2 maanden kon pas een onderzoek worden gestart. en toen heeft de verkoper bericht gestuurd naar hkpost.
hkpost reageert erg laat. zat weken tussen voordat mijn zelf gestuurde bericht beantwoord was.

vroeg me gewoon af of het vaker voorkwam dat pakket 3 maanden onderweg is dan vermist.
Licht eraan waar je besteld hebt. Net als DX/FP/BIC etc die sites doe je een claim op die site en dan krijg je gewoon een nieuwe opgestuurd of geld terug. Bestel je op andere sites voor andere artikelen kan je 9/10x wel fluite naar een herzending of geld terug tenzij je optijd bent om op paypal een claim in te dienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 07:11
Iemand ervaring met iOffer? Niet chinees van oorsprong maar wel ontzettend veel chinese handelaren actief.

Ik krijg het maar niet voor elkaar om te betalen met paypal via deze site. De optie staat gewoon niet tussen de betaalmethodes terwijl de aanbieder wel aangeven dat ze Paypal accepteren. Iemand een idee?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
krizzziz schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:51:
Iemand ervaring met iOffer? Niet chinees van oorsprong maar wel ontzettend veel chinese handelaren actief.

Ik krijg het maar niet voor elkaar om te betalen met paypal via deze site. De optie staat gewoon niet tussen de betaalmethodes terwijl de aanbieder wel aangeven dat ze Paypal accepteren. Iemand een idee?
Wat licenties gekocht voor Anti virus. Betaalt via Paypal ja, ging gewoon goed. De site is wat brak als je alles laat vertalen naar 't Nederlands.

Paypal moet dus gewoon lukken. Als je een artikel op 't oog hebt, kijk dan ook even op Ebay voor datzelfde artikel. Prijzen kunnen nogal eens verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Mailtje van BIC:
Dear,

Congratulations, Netherlands won the Olympic gold medals. Buyincoins.com is grateful for your support, and here celebrates the victory with you.

Sincerely wish Netherlands produce more and more remarkable performances.

Best regards,
BuyinCoins
Met kortingscode OlympicWinner: 6% eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
paketje van FP net binnen zeer snel 9 dagen netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:33

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Zojuist maar eens mijn eerste gadget besteld bij budgetgadgets setje oordopjes.
puur om te kijken hoe dit bevalt en wat voor kwaliteit ik ongeveer kan verwachten voor een cheap product uit china.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
Rubman schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 13:43:
Zojuist maar eens mijn eerste gadget besteld bij budgetgadgets setje oordopjes.
puur om te kijken hoe dit bevalt en wat voor kwaliteit ik ongeveer kan verwachten voor een cheap product uit china.
Het is meestal vergelijkbaar met de meuk die je in nederland bij de action of op de markt kan halen.

Voor die prijs is het dus prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:33

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Zit alleen met iets raars, heb een paypal met bankrekening gekoppeld (nul saldo en dat gaat altijd goed) allen krijg ik nu de melding dat ik een bankrekening moet koppelen en anders eerst geld moet overmaken en over 4-6 dagen de transactie kan voltooien.
is dit een fout of kan dit kloppen met bedragen rond de 20 euro? (zoals eerder gezegd eerder nooit problemen mee gehad)

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
Rubman schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 14:47:
Zit alleen met iets raars, heb een paypal met bankrekening gekoppeld (nul saldo en dat gaat altijd goed) allen krijg ik nu de melding dat ik een bankrekening moet koppelen en anders eerst geld moet overmaken en over 4-6 dagen de transactie kan voltooien.
is dit een fout of kan dit kloppen met bedragen rond de 20 euro? (zoals eerder gezegd eerder nooit problemen mee gehad)
Ik heb ook 0 saldo en bankrekening gekoppeld en daar paypal hij bij mij nooit moeilijk over. Geen ervaring met de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 13:48

iChaos

It's Lupus.

Stef602 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 22:10:
Ik ben 16 en heb mijn gegevens en geboortedatum e.d. ook allemaal naar waarheid invult, en dat accepteerde PayPal gewoon als ik het me goed herinner... Of in het ergste geval heb ik het jaar op 1994 gezet, en ik bestel wel eens wat uit China, koop wat Steam games, etc., en nog nooit gezeik gehad ;) Zal ook niet zo snel gebeuren denk ik. Probeer het gewoon naar waarheid in te vullen, en als hij echt moeilijk doet ovr bijv. dat jaar kan je die een jaartje terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Focalprice heeft weer een één cent deal voor de koopjesjagers
http://promotion.focalprice.com/1cent_cardreader/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Besteld, geen idee wat ik er mee moet maarja... 1 cent

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 22:38
This $0.01 item has sold out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nierbton
  • Laatst online: 15-09 22:44
zojuist de Focalprice één cent deal van 24-26 juli ontvangen, de
Multi-Function Retractable Plastic Cell Phone Anti-loss Alarm

een groene! (26/7 besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi all,

Mijn eerste ervaring gisteren gestart met shoppen vanuit het verre oosten!
Ik heb zaken gedaan met Deal Extreme, als volgt:

SKU - Product - Price

33526 - Repair Parts Replacement USB/Data Port Socket for iPhone 3GS - $ 6,60
138623 - 14-in-1 Professional Disassembly Repairing Tool for iPhone - $ 6,80
127968 - Capacitive Touch Screen Stylus Pen for iPad - Black - $ 2,60
48588 - Charging Docking Station with 3.5MM Line Out for iPhone 3G/3GS - White - $ 3,10
23853 - Nail Art UV Gel Kit with 9W UV Curing Lamp (Light Color Assorted) - $ 35.90 Voor de vrouw O-)
122916 - Ergonomic Protective Aluminum Alloy Bumper Frame w/ Back Sticker for iPhone 4 / 4S - Silver + Black - $ 11,10

Totaal: $ 66.10 / € 55,21

6-8-2012 8:26:40 Bestelling inclusief betaling uitgevoerd op 06-AUG-2012 via PayPal.
6-8-2012 8:27:16 PendingPayment Order has been created, awaiting payment.
6-8-2012 8:27:21 PaymentConfirmed Payment verified. Order is being processed.
7-8-2012 0:20:58 PrepareShipment Order is being prepared for shipment.
7-8-2012 5:42:18 PartialShippment One or more of your items are not currently available. The available portion has been shipped first. The rest will be shipped later.
  • Betaling ging goed, geen klachten.
  • Duidelijke bevestigingen via email.
  • Onduidelijke voorraadstatus, want: Sommige producten hebben het logo: "Sold Out", ervanuit gaande dat de andere producten wel voorradig zijn, dit is niet het geval: 4 van de 6 producten zijn verscheept, de andere 2 worden na gezonden.
  • Gratis verzendkosten
  • Track and Trace voor $ 0.01
  • Beloofde levertijd van 7-10 dagen, exclusief nazending natuurlijk.
Voor alsnog veel vertrouwen in DX :+

Wat kun je hopelijk spoedig verwachten:
- Reviews van de producten (kwaliteit, degelijkheid, verpakking etc).
- Reviews van de verzending (inclusief nazending)
- Einderesultaat van de nageltjes van vrouw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 18:32
Je had misschien beter meerdere bestellingen kunnen plaatsen ivm eventuele douane kosten.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Napsju
Als ik me niet vergis is het in de spullen die ik heb 19% BTW?

"Totale waarde van de goederen niet meer dan € 45
U hoeft waarschijnlijk geen belastingen bij invoer te betalen."

Hier kom ik niet aan, omdat het in 2 zendingen word gedaan :-) !

Bron Douane website

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2012 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

21 juli 3 orders gedaan bij DX (grotere order gesplitst zodat alles onder de €22,- blijft), de 2 met de minder belangrijke dingen zijn de 23e en 24e al vertrokken, en de gene waar ik eigenlijk op zit te wachten zit nog in de 'Payment Confirmed' fase :X

Mijn krimpkous is op :+
(en een USB-to-RS232 is altijd handig bij mijn werk, DB9 Female-to-RJ45 heb ik nodig voor de oude satellietontvanger, eens kijken hoe sterk die nep-locite is, cyanoacrylate is altijd handig om in huis te hebben...)

En nu maar op de 'vreemde' meuk wachten als de "Soft PVC Lifelike Shiny Shrimp Fishing Baits", "Glow-in-the-Dark Shrimp Style Fishing Lures Baits" (naast de RJ45 tang, pluggen en beschermkapjes voor de RJ45 pluggen SKU129997)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
krizzziz schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:51:

Wel ooit gebruikt.
Vergis je niet dat je geen rechten hebt op de PayPal garantiesook al beweren ze het op de website.
Ik had riemen besteld, van de 10 waren er 8 verwrongen en onbruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 11:28
nierbton schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:33:
zojuist de Focalprice één cent deal van 24-26 juli ontvangen, de
Multi-Function Retractable Plastic Cell Phone Anti-loss Alarm

een groene! (26/7 besteld)
Hier afgelopen vrijdag ontvangen. Trok het koortje er de eerste keer uit en was gelijk kapot, draad rolt niet meer op. Gelijk de vuilnisbak dus maar in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Idem, wat betreft de afleverdatum dan, de mijne is (nog) niet kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 15:00

RobertowNL

For your gear!

clonedonkey schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 00:16:
[...]

Hier afgelopen vrijdag ontvangen. Trok het koortje er de eerste keer uit en was gelijk kapot, draad rolt niet meer op. Gelijk de vuilnisbak dus maar in :)
Dat was binnen 20 seconden te fixen :P
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:14:
Hi all,

Mijn eerste ervaring gisteren gestart met shoppen vanuit het verre oosten!
Ik heb zaken gedaan met Deal Extreme, als volgt:

SKU - Product - Price

33526 - Repair Parts Replacement USB/Data Port Socket for iPhone 3GS - $ 6,60
138623 - 14-in-1 Professional Disassembly Repairing Tool for iPhone - $ 6,80
127968 - Capacitive Touch Screen Stylus Pen for iPad - Black - $ 2,60
48588 - Charging Docking Station with 3.5MM Line Out for iPhone 3G/3GS - White - $ 3,10
23853 - Nail Art UV Gel Kit with 9W UV Curing Lamp (Light Color Assorted) - $ 35.90 Voor de vrouw O-)
122916 - Ergonomic Protective Aluminum Alloy Bumper Frame w/ Back Sticker for iPhone 4 / 4S - Silver + Black - $ 11,10

Totaal: $ 66.10 / € 55,21

6-8-2012 8:26:40 Bestelling inclusief betaling uitgevoerd op 06-AUG-2012 via PayPal.
6-8-2012 8:27:16 PendingPayment Order has been created, awaiting payment.
6-8-2012 8:27:21 PaymentConfirmed Payment verified. Order is being processed.
7-8-2012 0:20:58 PrepareShipment Order is being prepared for shipment.
7-8-2012 5:42:18 PartialShippment One or more of your items are not currently available. The available portion has been shipped first. The rest will be shipped later.
Dat gaat tegenwoordig best snel. Het beginnen met inpakken/verzenden is wel eens tijden 3 weken per order geweest.
[list]
• Betaling ging goed, geen klachten.
• Duidelijke bevestigingen via email.
• Onduidelijke voorraadstatus, want: Sommige producten hebben het logo: "Sold Out", ervanuit gaande dat de andere producten wel voorradig zijn, dit is niet het geval: 4 van de 6 producten zijn verscheept, de andere 2 worden na gezonden.
Sold out items komen 90% van de keren niet meer in stock bij Dealextreme. Even op letten dus :)
• Gratis verzendkosten
• Track and Trace voor $ 0.01
Die ene cent is volgens mij om het op de paypal factuur weer te geven (en elke cent is er 1 ;)) Onder de 15 dollar kost tracking +-$1.70.
• Beloofde levertijd van 7-10 dagen, exclusief nazending natuurlijk.[/list]
Let op VERZENDTIJD (tijd van inpakken tot verzenden) niet de daadwerkelijke levertijd (order tot deur). Gehaaid maar waar. Tijdspanne bij China shopping is ergens tussen de 5 en 45 dagen (45e dag = paypal claim). Heb wel eens pakketjes gehad die na bijna 3 maand nog eens in de bus kwamen vallen (geld al terug gehad).
Voor alsnog veel vertrouwen in DX :+
Dat had ik ook, maar door trage levertijden en mindere Costumer support koop ik tegenworodig veel meer op Ebay, buyincoins, focalprice, banggood en pandawill.
Wat kun je hopelijk spoedig verwachten:
- Reviews van de producten (kwaliteit, degelijkheid, verpakking etc).
- Reviews van de verzending (inclusief nazending)
- Einderesultaat van de nageltjes van vrouw :P
We wachten het af (over een week of 2 ...)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 10:07

ykz

Ik heb vorige maand (17 juli) een order gedaan bij http://www.cross-mark.com/.
Maar de order status staat nog steeds op "processing", terwijl dit volgens hun 2-3 dagen zou duren.
Ik heb volgens mij 3 mails gestuurd naar hun, waarvan de eerste al ongeveer een week na mijn bestelling voor een vraag, maar geen antwoord op alle mails tot nu toe...
De bestelling is wel al betaald via PayPal.
Wat raden jullie me aan om te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
95f7bb code voor 20% korting op Banggood... voor sex speeltjes

Pagina: 1 ... 28 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]